Οι λέξεις έχουν τη δική τους ιστορία

Το ιστολόγιο του Νίκου Σαραντάκου, για τη γλώσσα, τη λογοτεχνία και… όλα τα άλλα

Τα αυστραλιανά ψέματα του κ. Καρατζαφέρη για τους μετανάστες

Posted by sarant στο 29 Μαΐου, 2009


Μου έστειλαν ένα βιντεάκι με πρόσφατες δηλώσεις του αρχηγού του ΛΑΟΣ για τη μετανάστευση. Πρόκειται για επίσημες δηλώσεις που πρέπει να έγιναν αυτή την εβδομάδα ή το πολύ στο τέλος της προηγούμενης. Όλο το βιντεάκι μπορείτε να το δείτε εδώ, αλλά έχω απομαγνητοφωνήσει τα επίμαχα αποσπάσματα.

Στο απόσπασμα αυτό, ο αρχηγός του ΛΑΟΣ ισχυρίζεται ότι υιοθετεί θέσεις και απόψεις που έχουν εκφράσει δυο αριστεροί ηγέτες. Εγώ με τη σειρά μου, ισχυρίζομαι ότι ο κ. Καρατζαφέρης λέει ψέματα, σίγουρα στη μια περίπτωση και πιθανότατα και στην άλλη. Πριν όμως προχωρήσω, θέλω να επισημάνω ότι προς το παρόν δεν θέλω να μπω στην ουσία του προβλήματος της μετανάστευσης, απλώς φιλοδοξώ ν’ αποδείξω την αναξιοπιστία του κ. Καρατζαφέρη. Φυσικά, στη συζήτηση μπορούμε να γενικεύσουμε.

Ο κ. Καρατζαφέρης στο βιντεάκι εκθέτει το πρόγραμμα του κόμματός του για τη μετανάστευση. Η αρχή λείπει, πάντως είναι σαφές ότι προτείνει να θεσπιστεί ένα ανώτατο όριο και οι υπόλοιποι «να επαναπροωθηθούν από εκεί που μας ήρθαν».

Αμέσως μετά έρχεται ο πρώτος ισχυρισμός του Καρατζαφέρη.

Απομαγνητοφωνώ όσα είπε ο ακροδεξιός αρχηγός στην ομιλία του (συγκεκριμένα στο διάστημα 0.12-0.35)

Επίσης, δουλειά πρώτα στους Έλληνες και μετά στους μετανάστες. Πρόγραμμα του Λαφοντέν, αντιγραφή πλήρως. Λαφοντέν, αριστερός της Γερμανίας, στην ίδια κοινοβουλευτική ομάδα με τον κ. Αλαβάνο. Όταν το είπα εις την Βουλή μέσα, ο κύριος Αλαβάνος ανυποψίαστος, με το γνωστό τρόπο, φώναξε και αντέδρασε, και του είπα: Ιδού το πρόγραμμα του Λαφοντέν, έχουμε υιοθετήσει το πρόγραμμα Λαφοντέν.

Είναι προσφιλής τακτική των δεξιών και ακροδεξιών να προβάλλουν τις δηλώσεις άλλων ευυπόληπτων προσώπων και να κρύβονται πίσω από αυτές. Βέβαια, οι δηλώσεις αυτές είναι συνήθως κατασκευασμένες, διαστρεβλωμένες, αποκομμένες από τα συμφραζόμενά τους ή και εντελώς ανύπαρκτες. Διαστρεβλωμένον Ισοκράτη μάς σέρβιρε ο Ελεύθερος Τύπος τον Δεκέμβρη. Πίσω από ανύπαρκτο ρητό του Κλεμανσό κρύφτηκε ο Πλεύρης για να εξεμέσει το αντισημιτικό του μίσος, ότι οι εβραίοι θέλουν εκτελεστικό απόσπασμα εντός 24 ωρών. Χωρίς αναισθητικό τον πετσόκοψε τον Σόλωνα ο Άδωνης, για να μας πει μετά «Δεν τα λέω εγώ τα ξενόφοβα, ο Σόλωνας τα λέει».

Έτσι κάνει τώρα κι ο Καρατζαφέρης: κρύβεται πίσω από κάποιο υπαρκτό ή ανύπαρκτο «πρόγραμμα του Λαφοντέν» (το αστείο είναι ότι την ώρα που λέει στο βίντεο ‘ιδού το πρόγραμμα του Λαφοντέν’, σηκώνει ένα βιβλιαράκι, ένα φυλλάδιο, το οποίο όμως είναι φυσικά το δικό του πρόγραμμα, με τη δική του φωτογραφία επάνω!)

Υπάρχει όμως τέτοιο πρόγραμμα του Όσκαρ Λαφοντέν, για δουλειά «πρώτα στους Γερμανούς»; Πολύ αμφιβάλλω. Ο Λαφοντέν, είναι η αλήθεια, πριν από τις εκλογές του 2005 είχε κάνει κάποιες δηλώσεις που θεωρήθηκαν αντιμεταναστευτικές, κυρίως επειδή περιείχαν τη λέξη Fremdarbeiter αντί για Gastarbeiter. Ωστόσο, οι μετανάστες στους οποίους αναφερόταν δεν ήταν μουσουλμάνοι ή καν αλλοδαποί, αλλά εθνοτικοί Γερμανοί από χώρες της ανατολικής Ευρώπης. Πολιτική της γερμανικής δεξιάς από το 1990 και μετά ήταν να προσελκύσει, προσφέροντας σημαντικά προνόμια, γερμανικής καταγωγής πληθυσμούς από την πρώην ΕΣΣΔ και τις χώρες της Ανατολικής Ευρώπης, και η αθρόα εισροή των πληθυσμών αυτών ασφαλώς και δημιούργησε προβλήματα στο γερμανικό σύστημα πρόνοιας, και αυτή την πολιτική κατάγγειλε ο Λαφοντέν. Περισσότερα για το περιστατικό αυτό, μπορείτε να διαβάσετε εδώ, στα αγγλικά, και λίγα ακόμα σε άρθρο του Κώστα Κουτσουρέλη από την Αυγή, πράγμα που δείχνει πως καθόλου «ανυποψίαστος» δεν ήταν ο Αλαβάνος όταν διαμαρτυρήθηκε για την καρατζαφέρικη διαστρέβλωση. Αν ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ εννοεί άλλο περιστατικό, ας δώσει περισσότερα στοιχεία, αλλιώς δεν θα έχουμε άδικο να τον αποκαλέσουμε συκοφάντη.

Η δεύτερη λαθροχειρία του Καρατζαφέρη είναι ακόμα πιο κατάφωρη. Μας λέει (στο διάστημα 0.41 έως 1.38 του στιγμιοτύπου):

Σεβόμαστε τη θρησκεία του καθενός, σεβόμαστε τα ήθη του και τα έθιμά του, όμως να θυμάται πάντα ο κάθε ένας από αυτούς ότι ήλθε απρόσκλητος σε μια χριστιανική χώρα, να σέβεται την πίστη μας, τα έθιμά μας και την κουλτούρα μας. Τους φερόμεθα όσο μπορούμε καλύτερα, τους δίνουμε από το υστέρημά μας, διότι δεν είμαστε μια πλούσια χώρα, χρεωμένη χώρα είμαστε, εάν δεν τους αρέσει, η πόρτα είναι ανοιχτή. Δεν είναι δικό μου, πρωθυπουργός της Αυστραλίας πριν από ενάμιση μήνα, μετάφραση απ’ τα αγγλικά. Αυτά τα λέω, γιατί αυτή η πολιτική εδώ στην Ελλάδα από τους προοδευτικάριους λέγεται ακραία φασιστική, αλλά αριστερός στη Γερμανία, σοσιαλιστής κάτω, έτσι; Έχω πάρει λοιπόν το πρόγραμμα των σοβαρών κρατών και ηγετών, το ’ χω παρακολουθήσει και λένε αυτά τα πράγματα. Να πούμε την αλήθεια. Εδώ στην Πάτρα χρειάζεται σκούπα. Σκούπα!

Επαναλαμβάνω την επίμαχη φράση, στο 1.18 της ομιλίας:

Δεν είναι δικό μου, πρωθυπουργός της Αυστραλίας πριν από ενάμισι μήνα, μετάφραση απ’ τα αγγλικά.

Και πιο κάτω, μας διευκρινίζει ότι αυτός που τα είπε είναι σοσιαλιστής.

Μετρήστε πόσα ψέματα χώρεσαν σε τόσες λίγες λέξεις:

α) Τα παραπάνω δεν τα είπε ο πρωθυπουργός της Αυστραλίας· πρόκειται για γνωστό σύγχρονο μύθο. Άλλα ειπώθηκαν και από άλλον.

β) Δεν ειπώθηκαν πριν από ενάμιση μήνα αλλά πριν από τέσσερα χρόνια.

γ) Αυτός που θεωρείται ότι έκανε τις δηλώσεις αυτές, δεν είναι σοσιαλιστής αλλά δεξιός.

Συγκεκριμένα, όπως μπορείτε να δείτε εδώ, πρόκειται για σύγχρονο (αστικό) μύθο που κυκλοφορεί από το 2005, σύμφωνα με τον οποίο ο πρωθυπουργός της Αυστραλίας Τζον Χάουαρντ, απευθυνόμενος στους μουσουλμάνους μετανάστες της Αυστραλίας, τούς είπε, με δυο λόγια, ότι «αυτή η χώρα είναι δική μας και όποιου δεν του αρέσει φεύγει». Ο μύθος κυκλοφορεί με μαζικά ηλεμηνύματα (έχω πάρει τουλάχιστον τρία τέτοια). Υπάρχουν κάποια στοιχεία αλήθειας, με την έννοια ότι κάποιοι αξιωματούχοι της κυβέρνησης Χάουαρντ είχαν κάνει κάποιες δηλώσεις, όχι βέβαια αυτές, αλλά συνολικά πρόκειται για χαλκευμένον μύθο. Στο μεταξύ, στις εκλογές του 2007, ο Χάουαρντ ηττήθηκε και ανέλαβε ο εργατικός Κέβιν Ραντ. Όπως θα διαβάσετε, από τον Φεβρουάριο του 2009 έχει αρχίσει να κυκλοφορεί «επικαιροποιημένη» εκδοχή του μύθου, που αποδίδει τις ξενόφοβες δηλώσεις στον Ραντ, πράγμα που αφαιρεί και τα τελευταία ίχνη αλήθειας από τον μύθο.

Αυτή την τελευταία και εντελώς ψευδή παραλλαγή του μύθου πλασάρει τώρα και ο αρχηγός του Λάος, όταν μιλάει για «σοσιαλιστή» πρωθυπουργό της Αυστραλίας.

Θα μου πείτε ότι μπορεί ο αρχηγός του ΛΑΟΣ να έπεσε θύμα απάτης, δηλαδή να πήρε κι αυτός το μαζικό ηλεμήνυμα με τον ξενόφοβο μύθο και να τον επαναλαμβάνει με καλή πίστη. Θα απαντήσω ότι η δικαιολογία της καλής πίστης δεν χωράει στα θέματα αυτά και ότι πολύ πρόθυμοι φαίνονται όλοι όταν πρόκειται να δείξουν ευπιστία απέναντι στις ρατσιστικές μυθοπλασίες.

Και επειδή ο αρχηγός ενός πολιτικού κόμματος δεν μπορεί να εξομοιωθεί με τον απλό πολίτη που παίρνει ένα μαζικό ηλεμήνυμα, το διαβάζει στα πεταχτά και μηχανικά το προωθεί στους γνωστούς του, δεν θα χαρακτηρίσω αφελή τον πρόεδρο του ΛΑΟΣ αλλά συνειδητό συκοφάντη. Νομίζω πως από τα στοιχεία που παρέθεσα έχω αυτό το δικαίωμα.

105 Σχόλια προς “Τα αυστραλιανά ψέματα του κ. Καρατζαφέρη για τους μετανάστες”

  1. Μήπως ΛΑΟΣ αντί Λάος; τι φταίνε οι καημένοι οι ασιάτες, από τη Σκύλλα να πέφτουν στη Χάρυβδη;

  2. sapere aude said

    Ναι, τι φταίει ο λαός του Λάος; 😉

  3. Τσκ τσκ τσκ, δεν το περίμενα ποτέ αυτό από τον Μεγάλο Μπετονιέρη Καρατζαφέρη. Πού βαδίζουμε, κύριοι;

  4. Ένα πρόβλημα με το ίντερνετ το’χουν οι του ΛΑΟΣ. Θυμάμαι τον Άδωνη να κραδαίνει κάποια «πρακτικά της Βουλής» που αποδείχθηκαν λάθος (τα είχε πάρει από το πρες τζι-αρ, βουλευτής ων!).

  5. SophiaΟικ said

    Δεν ήξερ αότι υπάρχει Λερνάιο με τον πρωθυπουργό της Αυστραλίας, πάντως ο Χάουαρντ ήταν ικανός να εχει πει και χειρότερα.
    Δενείναι και τόσο παράξενο αλλωστε, ο Μπερλουσκόνι λέει ακόμα χειρότερα (και τα κάνει κι όλας).
    Γενικά, ενα πράγμα που μου έκανε εντύπωση εδώ στα ξενα ήταν το πόσο άνετα οι πολιτικοί (κι όποιος άλλος εχει ένα μικρόφωνο) κάνουν δηλώσεις υπέρ ενα σωρό πραγμάτων που τα βρισκω ηθικά επιλήψημα και πολυ πολύ σοβαρότερα απο το «μετανάστες γκοου χόουμ». Υπέρ των βασανιστηρίων, π.χ. για να αναφερθώ σε κάτι επίκαιρο. Υπέρ της παραβίασης των νόμων αν έχουμε να κάνουμε με τρομοκράτες (ο Μπλαιρ). Κανένας δεν εχει βγει με μια βρεγμένη σανίδα να τους περιλάβει γιατι ανήκουν σε κόμματα «σοβαρα». Ενώ όταν τα λένε οι μικροί έχουμε παρεμβάσεις όπως εμ τον Χαιντέρ στην Αυστρία τότε.

    ΥΓ ειδικά για το θέμα της Πάτρας, κι εγώ άκουγα να παραπονιούνται γνωστοί μου και νόμιζα ότι υπερβάλλουν κι οτι στην Ελλάδα όλοι ειναι ρατσιστές κλπ ώσπου πήγα στην Πάτρα και έφριξα. Δεν αισθανόμουν ασφαλής πλέον.

  6. cyrus said

    Ο Καρατζαφέρης και τα λουλούδια που έχει μαζέψει στο κόμμα του έχουν μακρά παράδοση διαιώνισης μύθων και διασποράς ψευδών. Ουδεμία έκπληξις, λοιπόν — αλλά τα ψεύδη έχουν, βρε παιδί μου, την τάση να αποκαλύπτονται, τα άτιμα…

  7. Βασικά στὸ θέμα τὴς λαθρομεταναστεύσεως ἔχει δίκαιο ὁ Καρατζαφέρης καὶ καῶς ζητεῖ νὰ στηρίξῃ αὐτ[]α ποὺ λέει σὲ δηλώσεις ἀριστερῶν ὡς ἂν νὰ χρειάζεται ὁποιαδήποτε πολιτικὴ πρότασι τὴν ἔγκρισι τῆς ἀριστερᾶς.
    Πάντως σήμερα περίμενα ἕνα ἀφιέρωμα στὴν Ἅλωσι. Καλημέρα σας!

    ΥΓ Νομίζω ὅτι τὸ κόμμα τοῦ Καρατζαφέρη τονίζεται στὴν λήγουσα!

  8. καῶς=κακῶς
    αὐτ[]α=αὐτῶν

  9. π2 said

    Στη λήγουσα τονίζει το κόμμα του ο ίδιος ο Καρατζαφέρης, Κορνήλιε. Είσαι υπέρ του αυτοπροσδιορισμού γενικώς; 😉

  10. Δέν ξέρω, νομίζω ἔτσι εἶναι κατοχυρωμένο στὸν Ἅρειο Πάγο. Ἀλλιῶς νὰ λέμε «Νέα Δικτατορία» «Ξύριζα» «Πατσόκ» κλπ.

  11. Mindkaiser said

    #1

    Ούτε ο συμπαθής λαός του Λάος φταίει σε τίποτα για τα ευφυολογήματα του Καρατζαφέρη, αλλά ούτε και ο ελληνικός λαός. Νομίζω ότι, στην προκειμένη περίπτωση, αξίζει στη χειρότερη να το στρίψουμε για να αποφασιστεί ποιόν θα προσβάλει η οξεία. Αλλιώς, ας υιοθετήσουμε τα κεφαλαία.

  12. sarant said

    Κορνήλιε, είναι κατοχυρωμένος στον Άρειο Πάγο και ο τονισμός;

    Και επί της ουσίας: Αν ο ιδρυτής του κόμματος θέλησε να ταυτίσει το ακρώνυμο με μια λέξη και μάλιστα μια φορτισμένη λέξη (τη λέξη λαός), δεν είναι, αναρωτιέμαι, μηχανισμός προστασίας της γλώσσας να ανεβάσει τον τόνο ώστε να συμπίπτει με μια αφόρτιστη λέξη; Ξέρεις, όπως οι αρχαίοι ανέβαζαν τον τόνο στα ονόματα που συμπίπτανε με λέξεις, Γλαύκος, Ξάνθος, τέτοια.

  13. έπίσης ἕνα ἄλλο γλωσσικὸ λάθος ποὺ ἀκούω συνέχεια εἶναι «τὸ ΛΑΟΣ». «τὸ» σὲ κόμμα ποὺ λέγεται «συναγερμός» δὲν δικαιολογεῖται! εἶναι τελείως ἀνελλήνιστο!

  14. Δέσποτα,
    καὶ ἡ νέα δημοκρατία ταυτίζεται μὲ τὴν ἔννοια τῆς δημοκρατίας, καὶ οἱ οἰκολόγοι μὲ τῆν ἔννοια τῆς οἰκολογίας, αὐτὸ δὲν εἶναι σοβαρὴ δικαιολογία! γιὰ νὰ μὴ θυμίσω κόμματα ἢ παρατάξεις μὲ ἀρχικὰ ποὺ δίνουν λέξεις (ΑΝΤΑΡΣΥΑ κλπ). αὐτὸ εἶναι σκέτη ἐμπάθεια ποὺ ἀγγίζει τὰ ὅρια τῆς γελοιότητος!

  15. ἐξ ἄλλου σὲ ἕνα γραπτὸ κείμενο ἡ γραφὴ ΛΑΟΣ δὲν προκαλεῖ σύγχυσι. ἀντιθέτως ἡ μικρογράμματη γραφὴ μόνο καὶ μόνο γιὰ νὰ πέσῃ ὁ τόνος στὸ α δείχνει (ζητῶ συγγνώμη γι’αὐτὸ ποὺ θὰ πῶ) μικροψυχία.

  16. sarant said

    Το διόρθωσα σε ΛΑΟΣ για να μην επικεντρωθεί εκεί η συζητηση (και επισκιάσει τη λαθροχειρία).

    Ωστόσο, αφενός το προφέρω Λάος και αφετέρου ο δικηγόρος μου ήδη εξετάζει τις φράσεις που χρησιμοποίησες και ετοιμάζει αγωγή για 15 εκατομμύρια ευρώ. Τα 10 θα τα δώσω στον Χάρη να πληρώσει τους δικούς του τζερεμέδες 🙂

  17. ούκ ἂν λάβοις παρὰ τοῦ μὴ ἔχοντος!

    (στὸ ταμεῖο φτώχειας τίποτε;)

  18. π2 said

    > έπίσης ἕνα ἄλλο γλωσσικὸ λάθος ποὺ ἀκούω συνέχεια εἶναι “τὸ ΛΑΟΣ”. “τὸ” σὲ κόμμα ποὺ λέγεται “συναγερμός” δὲν δικαιολογεῖται! εἶναι τελείως ἀνελλήνιστο!

    Αχ, Κορνήλιε, αναρωτιέμαι αν τα πιστεύεις αυτά που γράφεις. Τίποτε δεν είναι ανελλήνιστο, όλα είναι πολιτική. Όσο πολιτική είναι η επιλογή ακρωνυμίου από τον κ. Καρατζαφέρη και η ενοχλητική επιμονή του να το τονίζουμε στη λήγουσα, τόσο πολιτική είναι και η επιλογή ημών των υπολοίπων να χρησιμοποιούμε το ουδέτερο και να ανεβάζουμε τον τόνο, τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι. Όσο θέλει εκείνος να ταυτίσει το κόμμα του με τον λαό, τόσο εγώ τουλάχιστον θα επιμένω να του αφαιρώ την επιδιωκόμενη συνάφεια, έστω και γλωσσικά.

    > καὶ ἡ νέα δημοκρατία ταυτίζεται μὲ τὴν ἔννοια τῆς δημοκρατίας, καὶ οἱ οἰκολόγοι μὲ τῆν ἔννοια τῆς οἰκολογίας, αὐτὸ δὲν εἶναι σοβαρὴ δικαιολογία! γιὰ νὰ μὴ θυμίσω κόμματα ἢ παρατάξεις μὲ ἀρχικὰ ποὺ δίνουν λέξεις (ΑΝΤΑΡΣΥΑ κλπ). αὐτὸ εἶναι σκέτη ἐμπάθεια ποὺ ἀγγίζει τὰ ὅρια τῆς γελοιότητος!

    Η Νέα Δημοκρατία και οι Οικολόγοι Πράσινοι χρησιμοποιούν λέξεις της ελληνικής στη μαρκίζα (ολόκληρες), ενώ ο κ. Καρατζαφέρης ένα ακρωνύμιο. Εάν θέλεις να λες «το ΑΝΤΑΡΣΥΑ» είμαι βέβαιος πως ελάχιστα μέλη του κόμματος αυτού θα φέρουν αντιρρήσεις.

    Δεν ξέρω αν η δική μου εμπάθεια αγγίζει τα όρια της γελοιότητος, αλλά θα έλεγα πως η δική σου συμπάθεια μοιάζει να σου θολώνει τα επιχειρήματα.

  19. nickel said

    Το ΛΑΟΣ μπορεί να γίνει Λαός ή Λάος — «λάθος» και τα δύο. Το «Λαϊκός Ορθόδοξος Συναγερμός» είναι σαφέστερο, και προς τις δύο κατευθύνσεις. (Συγγνώμη, νικοκύρη, πίσω στη λαθροχειρία.)

  20. ὁπότε μπορῶ νὰ λέω ὁ Ἀλ(α)βανὸς τοῦ Τσύριζα; γελοιότητες….μόνο τὰ 15χρονα στὸ youtube τὰ κάνουν αὐτά.

  21. Ευγένιος Ραμίρεζ said

    Προσωπικά δεν έχω να κανένα πρόβλημα να λέω: «ο Λαός του Καρατζαφέρη».

    Μάλλον λέω ψέμματα. Έχω πρόβλημα. Μόλις το λέω, με πιάνουν αυτομάτως φο-βε-ρό-τα-τοι γνωθομετωπιαίοι σπασμοί γέλωτος που διαρκούν τόσο, όσο απαιτεί μια αναβάθμιση λ.χ. των swetter-Pro στο παλιότερο χειριστήριο της μακαρίτισσας SwayZl967, απαραίτητη για να μη βρεθεί το ελικόπτερο ανάποδα σε κάποια στέγη. Αν το θέλεσε σε λεπτά και δευτερόλεπτα, δεν το έχω διαθέσιμο αυτή τη στιγμή αλλά ίσως μπορέσω να το ενεργοποιήσω αργά το βράδυ στο modexF.

    Ήδη βρίσκομαι εν σπασμώ και εγκαταλείπω.

  22. Δέσποτα καὶ κάτι ποὺ πρέπει νὰ διευκρινισθῇ: ποιός ἔφερε τὸ βίντεο; ἡ συνάντησι ἔγινε στὸ «Βυζαντινό»;

  23. etairos said

    Γιατί πήγε αλλού η συζήτηση; Είναι η πολλοστή φορά που το συγκεκριμένο κόμμα αναπαραγάγει μύθους. Άλλωστε από το κανάλι του κ. Καρατζαφέρη ξεκίνησε και το Λερναίο κείμενο και οι Πλευρικές αναλύσεις και οι Λεξάριθμοι και το Αλπάιν Ουνιβερσιτετ και ο Λιακό (πριν τσακωθούν) και και και…
    Νομίζω ότι επικοινωνιακά ο κ. Καρατζαφέρης είναι ασυναγώνιστος, αφού όχι μόνο δεν τον έφαγε ο λύκος έξω από το μαντρί, αλλά κυριαρχεί και στον ευρύτερο χώρο του. Μάλιστα σήμερα άκουγα από αριστερό σταθμό ότι θεωρούσαν δεδομένη την αλήθεια της «αποκάλυψης» για τον Αυστραλό Πρωθυπουργό.

  24. Στο χθεσινό ντιμπέιτ, ο Καρατζαφέρης δήλωσε με έμφαση ότι η κυβέρνηση του Γκόρντον Μπράουν στη Βρετανία έβαλε όριο στους μετανάστες ανά σχολείο, το οποίο είναι επίσης ένα τερατώδες ψέμα, βλ. π.χ. άρθρο της (ψιλο-άθλιας υπερσυντηρητικής) Daily Mail:
    http://www.dailymail.co.uk/news/article-1130077/The-schools-NO-pupils-speak-English-language.html

  25. SophiaΟικ said

    Αυτό είναι κάτι που θα οτήθελαν οι ίδιο οι δάσκαλοι, όχι για ρατσιστικούς λόγους αλλα για πρακτικούς- για να εξοικειώνονται τα πιαδιά. Όμως είναι πρακτικά αδύνατο τη στιγμή που ο νόμος σοτ ΗΒ είναι χαλαρός, δεν υπάρχει υποχρέωση να στείλεις οτ παιδί σου σοτ σοχλείο της γειτονίας,οι γονείς επιλεγυον ελέυθερα που θα παέι το παιι τους σοχλείο. Κι ε΄χουν επιλέξει έδω και χόρνια- όσοι μπορόυν, ιδιωτικό.

  26. SophiaΟικ said

    Οι ιταλοί όμως έχουν ζηήσει όρια αλλοδαπών μαθητών σε κάθε τάξη
    http://www.guardian.co.uk/world/2009/mar/21/italy-immigration-schools

    Εγώ δεν θεωρώ το μετρο ρατσιστικό, αν εφαρμοστέι, αλλά αναγκαιο για την καλή λειτουργία της τάξης.

  27. Ὁ Λιακὸ δὲν ξεκίνησε ἀπὸ τὸν Καρατζαφέρη, στὴν Θεσσαλονίκη ξεκίνησε.

  28. Μαρία said

    Σοφία, για τους ίδιους λόγους και για να χτυπηθεί ο ρατσισμός, είχε συζητηθεί και δω, τουλάχιστον για τη Θεσσαλονίκη που ξέρω. Παρατηρήθηκε οτι με διάφορες κομπίνες οι γονείς δήλωναν ψεύτικη διεύθυνση κατοικίας, όταν στο γυμνάσιο, που έπρεπε να πάει το παιδί τους, είχε πολλούς μετανάστες. Άρχισαν να δημιουργούνται σιγά σιγά «καθαρά» σχολεία. Βλέπεις γυμνάσια σχεδόν γειτονικά με και χωρίς μετανάστες. Σε τέτοια σχολεία που ανήκαν στην ίδια ομάδα ζητούσαν τότε οι εκπαιδευτικοί ανακατανομή των μαθητών. Πρέπει όμως να σκόνταψε στους γονείς.

  29. Έπειδὴ πήγαινα σὲ σχολεῖο γεμᾶτο μὲ ἀλλοδαποὺς σᾶς βεβαιῶ ὅτι ἦταν μαρτύριο.

  30. ppan said

    Δέν έβαζαν σωστά τις υπογεγραμμένες;

  31. @29: είχατε προβλήματα με τους ντόπιους; 😉

  32. Αναυδος said

    Αγνωώ τι είπε ο Χάουαρντ για τους μετανάστες στην Αυστραλία αλλά ξέρω με σιγουριά για τα στρατόπεδα συγκέντρωσης που έφτιαξε στην αυστραλιανή έρημο για τους ανθρώπους αυτούς. Όι φράσεις που του αποδίδονται μπορεί να είναι αστικός μύθος οι πράξεις του όμως είναι φασιστικές.
    Ο Λαφοντέν αμύνεται των δικαιωμάτων των γηγενών γερμανών ενώ θεωρεί τους υπόλοιπους αποπαίδια ? Αυτό είναι ρατσισμός και δεν πάει να είναι ο αρχηγός του Die Linke.
    Ο Καρατζαφέρης είναι σίγουρα ρατσιστής άλλα μούρες σαν κι αυτόν υπάρχουν πολλές και στο πολιτικό στερέωμα.

  33. neostipoukeitos said

    @29: А, ώστε δεν πήγες σχολείο στην Ελλάδα; Ε, έτσι εξηγούνται και τα ελληνικά σου…

  34. Με κάτι τέτοια άδικα που λέγονται από τους επικίνδυνους ακροδεξιούς, στο τέλος θα μας συχαθούν οι ξένοι μας και υπάρχει κίνδυνος να εγκαταλείψουν την χώρα μας, όπου θάλλει η ελαία, η φαιδρά πορτοκαλέα και παντός τύπου βλήματα, αφήνοντάς μας χωρίς φετίχ, αντικείμενα λατρείας και άλλοθι της κατ’ επίφασιν ανθρωπιάς μας.

    Φυσικά αν πω ότι οι παρεπιδημούντες στον Αγ. Παντελεήμονα αξιότιμοι κ.κ. λαθρομετανάστες έχουν μετατρέψει την ομώνυμη εκκλησία σε αποχωρητήριο, θα ανατριχιάσετε από τον υφέρποντα φρικαλέο ρατσισμό μου και την ασέβεια που δείχνω απέναντι στην ιερότητα του δικαιώματός τους για την ικανοποίηση των σωματικών τους αναγκών. Πόσω μάλλον αν αναφέρω και την «ύποπτη» πλην όμως τυχαία πυρκαϊά που έπιασε από αναμμένο στρώμα (!) στο υπόγειο της εν λόγω εκκλησίας.

    Γι αυτό μακρυά από μένα τέτοιες αναφορές σε… μεμονωμένες περιπτώσεις.

    ____________
    Σοφία, αν ξαναπεράσεις από την κάποτε ομορφότερη πόλη της Ελλάδας, κερνάω καφεδάκι στον «Πελεκάνο» να χαζέψουμε τους Αφγανούς, διασκεδάζοντας με τα άγρια βλέμματα που θα μας ρίχνουν, ενώ -αν δεν αποδειχθή ότι άγεσαι και φέρεσαι από ξενοφοβικές προκαταλήψεις- θα σε πάω και στον καταυλισμό τους να αγοράσουμε πρεζούλα που πωλείται ελεύθερα και αφορολόγητα.

    Να, μόλις προχτές, κάπου εκεί στην Ηρ. Πολυτεχνείου, μια πέτρα που ήλθε από το πουθενά μου έσπασε το τζάμι του αυτοκινήτου. Όμως δεν πρόκειται να κατηγορήσω τους παρόντες στα πέριξ ξένους μας. Η κακιά ώρα έφταιγε και αυτή φέρει την απόλυτη ευθύνη, οφείλω δε να ομολογήσω ότι δεν πρόκειται παρά για άλλο ένα μεμονωμένο γεγονός, για να μην προχωρήσω και στη θεωρία της προβοκάτσιας, υποθέτοντας ότι ήταν Πατρινοί που το έκαναν για να ενοχοποιήσουν τους αθώους ξένους (κι αυτό σε μια χώρα που ζει απ’ τον τουρισμό).

    Αν με ρωτήσετε τώρα τι δουλειά είχα να περνάω από ‘κει, θα χαμηλώσω το βλέμμα και κοκκινίζοντας από ντροπή θα ψελλίσω ότι δεν είχα καμμιά δουλειά να περνάω απ’ το Αφγανιστάν χωρίς βίζα. Αλλωστε τηλεόραση δεν έχουν, τα εισιτήρια του σινεμά έχουν φτάσει σε ύψη δυσθεώρητα… Ε, κάπως πρέπει να διασκεδάσουν κι αυτοί οι κακόμοιροι, μη τα θέλουμε κι όλα δικά μας…

    Πάντως μην ακούς τι λένε οι μικροαστοί Πατρινοί. Οι επήλυδες ταλιμπάνοι είναι καλοί, υποδείγματα πολιτισμού, ακίνδυνοι, πεντακάθαροι και καθόλου φανατικοί. Εμείς είμαστε οι κακοί του έργου, που -δυστυχώς για την ανθρωπότητα- η μοίρα τα ‘φερε να βρεθούμε πρώτοι σ’ αυτό τον τόπο, κι έτσι επιβάλλουμε τη στυγνή κατοχή μας κάνοντας χρήση του δικαιώματος προτεραιότητας, ακριβώς όπως στις ουρές του ΙΚΑ.

    Κακώς, βέβαια! Δεν χωρά αμφιβολία…

    ΥΓ. Νίκο, καλά τα είπα ή κινδυνεύω να με αφορίση ο ούλτρα δημοκράτης κ. Αλαβάνος και οι… κάργα ανθρωπιστικές του παραφυάδες;

  35. Βίκυ Π said

    Δηλαδή, δηλαδή…μισό λεπτό.
    όντως ο Καρατζαφέρης υπάρχει.
    Και όχι μόνο υπάρχει αλλά λέει και αυτά που λέει και δεν τον μαζεύουνε.
    Και όχι μόνο λέέι αυτά που λέει αλλά και κάποιοι τα πιστεύουν.
    Χαχαχαχ, ελάτε τώρα, σας κατάλαβα, πλάκα μου κάνετε. Χαχχαχ
    Προς στιγμήν πήγα να σας πιστέψω.

  36. Βίκυ Π said

    Αναμοχλευτη να υποψιαστώ ότι ποτέ δεν έχετε δει Έλληνες να πετάνε αντίστοιχα σε ξένους πέτρες χωρίς λόγο ούτε γνωρίζετε πως υπάρχουν Έλληνες που επίσης πουλάνε πρέζα άνετα και αφορολόγητα.
    Και προς Θεού κανένας Έλληνας (ειδικά οδηγός) δεν σας έχει κοιτάξει με άγριο βλέμμα.

  37. neostipoukeitos said

    Ο Αναμοχλευτής (34) θέτει πράγματι ένα σοβαρό θέμα. Ελπίζω όμως να συμφωνούμε πως το υπαρκτό και φλέγον πρόβλημα δεν αντιμετωπίζεται με ανώτατα και κατώτατα όρια, γιατί δεν είναι ποσοτικό αλλά ποιοτικό. (Λιγότεροι μετανάστες δεν σημαίνει κατανάγκη λιγότερα έκτροπα, αν αυτοί οι άνθρωποι εξακολουθούν να διαβιούν στις ίδιες άθλιες συνθήκες.) Ελπίζω επίσης να συμφωνούμε πως ένα πρώτο βήμα θα ήταν η θέσπιση επαρκών, σοβαρών και αυστηρών κριτηρίων για τη νομιμοποίηση όσων τελοσπάντων μεταναστών κριθεί ότι πληρούν τις προϋποθέσεις. Αυτό, ως γνωστόν, η ελληνική πολιτεία εξακολουθεί να το αρνείται — αλλά όταν αγνοείς το πρόβλημα δεν το εξαφανίζεις κιόλας.

    Κατά τα άλλα, εάν ο ελληνόψυχος Καρά-Τζαφέρ θέλει σκούπα (ή να πω σάρωθρο, που είναι ελληνοπρεπέστερο;), τότε ας πάει να μαζέψει ο ίδιος τις ελιές και τ’ αχλάδια, γιατί απ’ ό,τι ξέρω οι Άρειοι Έλληνες δεν καταδέχονται τέτοιες δουλειές.

  38. sarant said

    Εγώ δεν μιλάω για πράγματα που δεν ξέρω, όπως η κατάσταση στην Πάτρα. Μου λένε πάντως πως η κατάσταση είναι πολύ δύσκολη. Ωστόσο, για το ξεσπίτωμα των Αφγανών από τα πατρογονικά τους φταίει θαρρώ και η Ελλάδα, όχι; Υπάρχουν και Έλληνες λαθρομετανάστες στρατιώτες στο Αφγανιστάν, όχι;

  39. @37: για τέτοιες δουλειές, εισάγουμε και επισήμως σκλάβους εργάτες περιορισμένης διάρκειας· π.χ. κάθε άνοιξη από Αίγυπτο, για Βέροια, Νάουσα και τριγύρω…

  40. neostipoukeitos said

    Νικοκύρη, είναι φανερό πως είσαι liberal airhead. Οι έλληνες στρατιώτες στο Αφγανιστάν μεταλαμπαδεύουν τα ιδεώδη της ελευθερίας, της δημοκρατίας και του ελληνικού πολιτισμού, ως άλλοι Αλέξανδροι. Δεν φτάνει δηλαδή που πήραμε τα όρη για να τους κάνουμε ανθρώπους τους μαυριδερούς, παραπονιούνται κιόλα; Ε, άμα δεν τους αρέσει να παν αλλού, που λέει κι ο Καλλίμαχος. Τι είπες; Πήγαν αλλού; Στην Ελλάδα; Ε, ορίστε, είδες που πέτυχε ο εξελληνισμός τους; Σου τα’λεγε ο Καλλίμαχος για την ανωτερότητα της ελληνικής φυλής, αλλά πού να πάρεις χαμπάρι εσύ, παλιοσυνασπισμένε…

  41. Anti said

    Αναμοχλευτή λες τα πράγματα με το όνομά τους.Όσοι ζουν μακριά από τους λαθρομετανάστες και σε απόσταση «ασφαλείας» μπορούν να παπαρολογούν!!!Ελεύθερα.Αλλά δεν μπορούν να πείσουν εμάς που ζούμε δίπλα και μαζί με τους λαθρομετανάστες,ότι έχουν δίκιο.Τους διαψεύδει βλέπεις η ίδια η πραγματικότητα. Θλιβερή, βρώμικη, εμετική, επιθετική και με άπειρες παραμέτρους.Δύο είναι οι φταίχτες κατά τη γνώμη μου:η ανυπαρξία Κράτους και η κουλτούρα των λαθρομεταναστών που εισέρχονται στη χώρα.Τους λόγους που τους έφεραν εδώ τους γνωρίζουμε όλοι.Αυτό δεν σημαίνει ότι είμαστε υποχρεωμένοι να συνυπάρξουμε με τον α-πολιτισμό και την υπο-κουλτούρα τους.Μπάστα!(όχι Σάσα)

  42. Μαρία said

    Έτσι είναι Αντί. Ο εξαθλιωμένος δε μπορεί να έχει τη δική σου υψηλή κουλτούρα. Είναι σαν τους Έλληνες εκείνους, που το μακρινό 1909 στην εξίσου μακρινή Νεμπράσκα, που τους έκαψαν τα σπίτια, γιατί ήταν βρομεροί, βιαστές και φορείς όλων των αφροδισίων τόσο, που δε θα έπρεπε να αγγίζουν το κρέας στις μηχανές συσκευασίας.

  43. Μπουκανιέρος said

    Πολλή μπόχα στο μπλογκ σήμερα. Θα φταίει η ημερομηνία, φαίνεται.

    Πού να βρεις όμως πια εκείνους τους παλιούς καλούς ρατσιστές, τύπου Γκομπινό, σχεδόν χαριτωμένους μέσα στην αθωότητά τους… Σήμερα υπάρχουν μόνο μη-ρατσιστές («εγώ δεν είμαι ρατσιστής, αλλά…») που απλώς έχουν την ατυχία να βρεθούν σε μια δυσάρεστη θέση (π.χ. δίπλα σε αραπάδες), οπότε διαπιστώνουν αντικειμενικά και απροκατάληπτα την ορθότητα των ρατσιστικών επιχειρημάτων (π.χ. οι αραπάδες βρωμάνε).

    Και πάνω που το σκεφτόμουνα αυτό, τι απόγιναν εκείνοι οι παλιοί καλοί ρατσιστές, εμφανίστηκε επιτέλους και κάποιος που δε μασάει τα λόγια του. Γιατί, όταν μιλάει κανείς για α-πολιτισμό και υπο-κουλτούρα, ασφαλώς γίνεται λόγος για υπάνθρωπους.

  44. Μπὰ δὲν ξέρω γιὰ τὶς ὑπογεγραμμένες, ἕνα θυμᾶμαι ποὺ ἔβαζε περισπωμένη στὸ ο καὶ ἦτο Ἕλλην. Ἀλλὰ μὴ νομίζετε, εῖμαι κι ἐγὼ καλὸς στὴν εἰρωνεία.

  45. Βίκυ Π,

    φοβᾶμαι ὅτι θὰ σὲ σοκάρω, ἀλλὰ προετοιμάσου γι’αὐτὸ ποὺ διαβάσῃς στὴν ἐπόμενη ἀράδα:

    στὸν κόσμο ὑπάρχουν καὶ κάποιοι ποὺ διαφωνοῦν μὲ τὶς ἀπόψεις σου.

    ἀλλὰ ἕπονται τὰ χείριστα γιὰ σένα. δἐν ξέρω ἂν θὰ τὸ ἀντέξῃς μὰ πρέπει νὰ μάθῃς πώς….ἔχουν κάθε δικαίωμα νὰ τὸ κάνουν.

    σὲ σόκαρα ἔ;

  46. zar said

    Το μεγάλο ανέκδοτο προχθές είταν «αθίγγανοι αστυνομικοί για τους αθίγγανους». Φαντάζομαι τον Καρατζαφάη σε τελετή ορκομωσίας
    αθίγγανου Αλβανού στο αστυνομικό σώμα.

    Αγαπητέ οικοδεσπότη Νίκο, πως έγινε το αθίγγανος τσιγγάνος?

    Όσο για το πρόβλημα στην Πάτρα. Είναι μεγάλο, και η λύση του βρίσκεται μακρυά από την Ελλάδα. Όταν σε 100 χρόνια μπεί και το Αφγανιστάν στην Ευρωπαική Ένωση τότε όλα θα φτιάξουν.
    Πολύ ενδιαφέρουσες φωτογραφίες στο
    www gpfolio.com
    Portofolio / Port of Patras refugee camp

  47. ῤὲ παιδιὰ πῶς δὲν τὶ εἴπατε μέχρι τώρα; ἡ λῦσι εἶναι νὰ φύγουν οἱ Ἕλληνες. πῶς τολμοῦν καὶ κάθονται ἀκόμη στὴν Ἑλλαδα; δὲν εἶναι λίγο ῥατσιστικό;

  48. Νίκο, ειλικρινά αγνοώ ότι η… αθάνατη πατρίδα μας έχει στείλει στρατό κατοχής στο Αφγανιστάν, μια και κανένας δεν θίγει τα κακώς κείμενα στην χώρα της… διαφάνειας. Έμελλε να μάθω κι αυτή τη ξεφτίλα των προφανώς μισθοφόρων, σύγχρονων Ξενοφώντηδων.

    Και ακολουθώντας τον Τιπούκειτο ρωτάω: Η συμμετοχή των μισθοφόρων απ’ την Ελλάδα δικαιολογεί το γεγονός ότι η ελληνική κυβέρνηση κρατά αυτές τις χιλιάδες των ανθρώπων καθηλωμένους (= αιχμάλωτους) σε συνθήκες απόλυτης εξαθλίωσης; Μιας τέτοιας εξαθλίωσης που δεν θα φανταζόμουν να υπάρχη ούτε στην κόλαση;

    Οι Ιταλοί δεν δέχεται με κανένα τρόπο να τους επιτρέψουν καν να περάσουν από τη χώρα, έστω και διερχόμενοι. Έξοδος πιθανή απ’ την Ελλάδα δεν υπάρχει, ενώ κάποιοι λιμενικοί συνελήφθησαν γιατί τους πουλούσαν προστασία και τους πατρονάριζαν σε συνεργασία με τη Μαφία των δουλεμπόρων.

    Κάποιοι κάνουν εδώ στην Πάτρα όνειρα να δημιουργηθή ένας «καταυλισμός» για τη στέγασή των «παρείσακτων», και τα όνειρα αυτά μεταφράζονται σε κάποια εκατομμύρια ευρώ που θα ενθυλακωθούν από τους ειδικούς της αρπαχτής, εργολάβους και άλλα καραδοκούντα αρπακτικά. Αφού όμως κανένας δεν δέχεται να γίνη ο καταυλισμός κοντά στα μέρη του, κάποιοι άλλοι προτείνουν να στεγαστούν οι Αφγανοί εκόντες-άκοντες σε φυλακές ή πρώην στρατιωτικές εγκαταστάσεις που θα μετατραπούν σε στρατόπεδα συγκέντρωσης, με διπλές σειρές συρματοπλεγμάτων λένε (ξέρετε, όπως στο Άουσβιτς). Μόνο για φούρνους δεν μίλησαν ακόμα οι… νοικοκυραίοι αθρώποι.

    Ο ΥΠ.Εσ. μπροστά σ’ αυτό το πρόβλημα έχει σηκώσει ψηλά τα χέρια, και το μόνο που μένει είναι να ξεστομίση και πάλι εκείνο το ιστορικό πλέον: «Άλλο η εικόνα και άλλο η πραγματικότητα».

    Από την άλλη συχνά συμβαίνουν ατυχήματα, αφού όλο και κάποιος ταλαίπωρος Αφγανός παρασύρεται από τα διερχόμενα αυτοκίνητα την ώρα που μέσα στην απελπισία του προσπαθεί να σκαρφαλώση σε κάποια νταλίκα εν κινήσει, με σκοπό να δραπετεύση απ’ τη… φιλόξενη πατρίδα μας.

    Δεν ξέρω… Σίγουρα, φίλε Τιπούκειτε, αν ήμουν Αφγανός θα παρακαλούσα το ελληνικό κράτος να με απελευθερώση και να με ξαναστείλη στην πατρίδα μου, όποιες συνέπειες κι αν είχε αυτό. Από τέτοιες συνθήκες διαβίωσης καμμιά φορά είναι προτιμότερος ο θάνατος.

    Αυτά σκέφτομαι με κάθε σοβαρότητα, συντριβή και ντροπή για τη χώρα μου, την ώρα που η Ε.Ε., έτσι μου είπαν και δεν έχω τρόπο να το διασταυρώσω, πληρώνει αποζημιώσεις στο ελληνικό δημόσιο για κάθε «κεφάλι» λαθρομετανάστη που… φιλοξενεί. Κι ακόμα λυπάμαι που οι αντιρατσιστές στη φόρα που έχουν πάρει εστιάζουν όλη τους την ενεργητικότητα στον πόλεμο κατά του ρατσισμού -υποτιθέμενου ή όχι- των άλλων και καθόλου στις άθλιες συνθήκες ζωής των ανθρώπων αυτών που υποτίθεται ότι νοιάζονται. Εμ, με συναυλίες, συλλαλητήρια και καταγγελίες δεν βοηθούνται οι εξαθλιωμένοι. Άλλα χρειάζονται, κι ίσως αυτά να είναι ψωμί, ρούχα και φάρμακα.

    ___________

    Μαρία, μου έχει συμβή να με πετροβολήσουν κάποια ελληνόπουλα Ρομά, παίζοντας. Ας μη το κάνουμε όμως θέμα, γιατί δεν το έκαναν από μίσος ή ρατσισμό επειδή ήμουνα «μπαλαμός». Ανήλικα παιδάκια ήταν και δεν καταλάβαιναν άλλο από την πιτσιρικιά τους. Αντίθετα μου έχει συμβή να με πετροβολήσουν ενήλικοι Λουξεμβουργέζοι προκειμένου να με αποτρέψουν να περνώ από το δρόμο τους (Νίκο, μιλάω για την κατηφόρα των Trois-Glands πίσω από το Schuman)

    Κατά τα άλλα, αγαπητή Μαρία, τα βλέμματα των απελπισμένων διαφέρουν πολύ από τη γελοία αγριάδα του καραχορτασμένου ελληναρά. Τα πρώτα προκαλούν πάμπολλα και φοβερά συναισθήματα, γι αυτό και τα ξόρκισα με το χιούμορ που σε έκανε να θυμώσης, ενώ τα δεύτερα εμπνέουν μόνο το σαρκασμό και τη θυμηδία.

    Όμως, ας το παραδεχτούμε, τίποτα δεν δικαιολογεί τη μετατροπή μιας εκκλησίας σε δημόσια ουρητήρια, ούτε τον εμπρησμό της και λέγοντάς το σε βεβαιώνω ειλικρινά δεν ανήκω καθόλου μα καθόλου στο είδος που θα μπορούσε κάποιος να χαρακτηρίση χριστιανό.

    Πληροφοριακά: Το πατρικό μου σπίτι στην Αθήνα, το οποίο διατηρώ πάντα, είναι στην γειτονιά του Αγ. Παντελεήμονα στην οδό Φυλής παρακαλώ. Έτσι καμμιά φορά μπορώ και ξεδίνω επισκεπτόμενος τη Μικρή Αλβανία δραπετεύοντας απ’ το Πατρανιστάν. Καταλαβαίνεις φαντάζομαι ότι όπως κι αν έχει το πράγμα, κάτι ψιλογνωρίζω μέσες-άκρες για τα… μικροπροβλήματα που έχουν ανακύψει στη γειτονιά μου από την ένοπλο κατοχή ενίων τινών υπό την πολιτική κάλυψη πολλών αντιρατσιστικών οργανώσεων (Φτού! Πάλι έσκασε μύτη ο φασίστας που έχω μέσα μου. Σαν το βήχα κι αυτός, δεν κρύβεται).

  49. Εκ παραδρομής απευθύνθηκα στη Μαρία, ενώ η απάντησή μου ήταν προς την Βίκυ Π.

    Συγγνώμη!

  50. SophiaΟικ said

    Μπουκάν (43) εγώ ειμαι ρατσίστρια παλαιού και νεου και γενικού τύπου, σου κάνει;
    Νίκο, εγω παντα φώναζα όχι έλληνες στρατιώτες έξω από τα σύνορά μας (εκτός αν είναι να πάρουμε την Πόλη, οπότε κάνουμε μια εξαίρεση). Είμαι σίγουρη ότι οι περισσοτεροι Έλληνες αισθάνονται το ίδιο, οι πολιτικοί μας όμως μας γράφουνε όπως πάντα, όπως γράφουνε κανονικότατα το πρόβλημα της ανοργάνωτης μετανάστευσης. Οι Αμερικανοί (κυρίως) αναστατώσανε τις χώρες αυτές, οι Ευρωπαίοι φορτώνονται τα προβλήματα. τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει…

  51. Σοφία πουλάκι μου κι ἐσὐ Καρατζαφερίζεις μοῦ φαίνεται! Πρόσεχε ἐδῶ μέσα! Θὰ σὲ ῥίξουν στὴν πυρὰ (μὲ τὶς ξενέρωτες). 🙂

    Δέσποτα τὴν !η Ἰουλίου θὰ μᾶς πῇς τὴν ἐτυμολογία τοῦ τσιγάρου;

  52. SophiaΟικ said

    Κορνήλιε, επιτέλους βρήκες τα σμάιλι.
    Δε βαριε΄σαι για την πυρά, το πολυ πολυ να μετακμίσω σε καμιά Αμερική που ολοι είναι χειρότεροι και θα με κατηγορούν ότι έιμαι αριστερίζουσα 😀 ;-D

  53. Δεν είμαι ρατσιστής αλλά συμφωνώ κι εγώ πως πρέπει να φύγουν οι μετανάστες απ’ την πατρίδα μας. Πως είναι δυνατόν, εγώ ο Έλλην να ζω μαζί με νέγρους, αλβανούς, πακιστανούς, κούρδους, και να σπουδάζω στο ίδιο ΤΕΙ μαζί με σύριους, τούρκους, κύπριους και αλβανούς. ΑΙΣΧΟΣ!
    Να φύγουν και να μείνουμε μόνο εμείς οι αγνοί και καθαροί Έλληνες: ο Έλλην μπάτσος, ο Έλλην ασφαλίτης, ο Έλλην λιμενόμπατσος, ο Έλλην χαφιές, ο Έλλην κεφαλαιοκράτης, ο Έλλην νταβατζής, και ο Έλλην πρεζέμπορος με τον υπερ-πολιτισμό μας και την υπερ-κουλτούρα μας.
    Τι κι αν οι «άλλοι» είναι ταξικά μας αδέρφια. Δεν παύουν να είναι ΞΕΝΟΙ!!!

    Τέλος, όπως γράφτηκε πιο πάνω, μπορεί οι συναυλίες, τα συλλαλητήρια και οι καταγγελίες να μην επιλύουν άμεσα τα προβλήματα των μεταναστών, αλλά συμβάλλουν (στο βαθμό που τα καταφέρνουν έστω) στην κοινωνική αφύπνιση.
    Κι αν ξυπνήσεις, μονομιάς
    θα ‘ρθει ανάποδα ο ντουνιάς…

  54. Καναλιώτης said

    Υπάρχει λύση για την προσφώνηση του ΛΑΟΣ.
    Το Λαός. Δλδ το κόμμα Λαός. Λες «το λαός» και σέβεσαι και το δικαίωμα αυτοπροσδιορισμού και είσαι και καθαρός με την συνείδησή σου.

  55. mitso said

    Είχα και γω τη χαρά να λάβω το fw αυτό και το είχα ψάξει λίγο (2″ περίπου). Η όλη ιστορία ξεκίνησε από ένα άρθρο ενός αμερικανού και οι διάφοροι καρατζαφέρηδες το προσαρμόσανε.. http://www.snopes.com/rumors/thisisamerica.asp

    Επίσης μου σερβιρίστηκε και αυτό http://portal.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathbreak_1_22/05/2009_280796 (σε μέιλ πάντα). Ψάχνοντας το βρήκα και στην Κ. Και σε καμιά 10αριά άλλα σάιτ (γνωστής ποιότητας) του πατριωτικού ή/και μεταναστευτικού κόσμου. Στα αγγλικά, τίποτα. Δε νομίζω άλλωστε ότι μιλάει ο Ρudd ελληνικά. Καμιά ιδέα;

  56. sarant said

    Με τα περισσότερα του Αναμοχλευτή στο 48 δεν θα διαφωνούσα -και πράγματι, πετροβολούν και οι Λουξεμβουργέζοι.

    Ζαρ, ο αθίγγανος>τσιγγάνος έχει ιστορία τριζάτη, ας μην το κάψουμε στα σχόλια, αξίζει άρθρο.

    Κορνήλιε, γιατί την 1η Ιουλίου το τσιγάρο;

    Mitso, δεν λέει το άρθρο πως μιλάει ελληνικά, αλλά ότι ξέρει τα ελληνικά του Ευαγγελίου και το διαβάζει στο πρωτότυπο (το πιθανότερο σε αντικριστή έκδοση). Μπορεί να είναι κιέτσι. Υπάρχουν κάποιοι που δεν ξέρουν ούτε νέα ελληνικά, ούτε έχουν σπουδάσει αρχαία, αλλά έμαθαν κατευθείαν Κοινή, για να μελετούν το Ευαγγέλιο -μεταξύ τους αυτοαποκαλούνται little Greeks.

  57. πράγματι, πολλή, αφόρητη μπόχα… κι άντε να διαλέξεις τώρα ανάμεσα στα ακραιφνή εθνίκια, τα αστοιχείωτα ή/και θρασύτατα, και στις πολυτονισμένες χαριτωμενιές και εξυπναδίτσες γυμνασιακού επιπέδου

    μήπως να ξαναδιαβάζαμε εκείνο το παλιό άρθρο του Ιού για την «Εγκληματικότητα Ελλήνων στις ΗΠΑ 1929-30»;

  58. Βίκυ Π said

    Κορνήλιε έχουν το δικαίωμα να είναι συνειδητοί συκοφάντες και εμείς όλο το δικαίωμα να τους υπενθυμίζουμε ότι υπάρχουν άνθρωποι που ξέρουν ότι είναι συνειδητοί συκοφάντες.

    Αναμοχλευτή νοικιάζω, από επιλογή, διαμέρισμα στο Βαρδάρη της Θεσσαλονίκης και αντιμετωπίζω καθημερινά κάθε λογής αλλοδαπό. Δεν θεωρώ όμως ότι η λύση είναι να τους τσουβαλιάσουμε και να τους στείλουμε πίσω, να τους σκοτώσουμε ή να τους συμπεριφερόμαστε άσχημα, άσχετα αν αυτοί το κάνουν. Δεν μπορώ σε καμία περίπτωση να τους καταλογίσω την απόλυτη εύθηνη για την κατάστασή τους και δεν πιστεύω ότι στους ίδιους αρέσουν αυτές οι συνθήκες διαβίωσης. Απέναντι ακριβώς από το σπίτι μου, σε μια παλιά μισογκρεμισμένη παράγκα ζουν τέτοιοι άνθρωποι και κυριολεκτικά σκοτώνονται καθημερινά με την γειτονιά. Παραμέρισα το φόβο μου, έσφιξα τα δόντια στις ύβρις τους και τους έδωσα δυο κουβέρτες που μου περίσσευαν. Τζίφος…ευτυχώς έφυγα ζωντανή. Το ίδιο και την δεύτερη φορά. σήμερα που μιλάμε αυτοί άνθρωποι είναι (για φαντάσου) οι προστάτες μου εδώ στη γειτονιά και μου εξήγησαν(και εδώ ήθελα να καταλήξω) ότι όσο αδιανόητο είναι για μένα να υπάρχει ο Καρατζαφέρης (τελείως χιουμοριστικά χρησιμοποιώ την έκφραση) τόσο αδιανόητο ήταν για αυτούς να πιστέψουν ότι υπάρχουν άνθρωποι που πραγματικά θέλουν να τους βοηθήσουν. Δεν λέω ότι πρέπει να πηγαίνουμε με το σταυρό στο χέρι, ούτε ισχυρίζομαι ότι εγώ το κάνω αλλά σίγουρα υπάρχουν πιο ανθρώπινοι τρόποι να τους αντιμετωπίσουμε, να τους εντάξουμε στις γειτονίες μας και στην καθημερινότητα μας. Φυσικά και έχω πλήρη συνείδηση ότι αυτό δεν μπορούμε να το λύσουμε εμείς λειτουργώντας ως μονάδες. Ετσι αντιλαμβάνομαι ότι έχουμε ένα πρόβλημα με χιλιάδες μονοπάτια και σταυροδρόμια επί των μονοπατιων και δεν μπορώ να ενστερνιστώ εκφράσεις του τύπου: ποιος μας ενοχλεί; Αυτοί. Ωραία, να φύγουνε να ησυχάσουμε.
    Πάλι μακρηγορώ και πάλι εκτός θέματος…τι θα κάνετε με μένανε; φφφφφφ

  59. Μπουκανιέρος said

    Βρε οικοδεσπότη, με αφορμή το 51:
    Μήπως έχεις κάποια μυστική πυρά ή φούρνο ή κάτι τέτοιο, όπου πετάς μέσα όσους διαφωνούν;
    Αν ναι, δεν καταλαβαίνω πώς παραμένουν άκαυτοι.
    Αν όχι, δεν καταλαβαίνω τις φοβίες του Κορνήλιου – που έχουν εκφραστεί επανειλημμένα.

  60. SophiaΟικ said

    Νομίζω ότι ολοι συμφωνούμε ότι το πρόβλημα της μετανάστευσης είναι πολύ μεγάλο και καμία προσπάθεια σοβαρή δεν έγινε για τη λύση του από την αρχή, πριν είκοσι χρονια που άρχισαν να ερχονται στην Ελλάδα από γειτονικές χώρες. Αν από τοτε υπήρχε μια προσπάθεια οργάνωσης ίσως ειχαμε λιγότερα προβλήματα σήμερα. Βεβαίως δεν ήμασταν οι μόνοι, όλες οι χώρες της ΕΕ αντιμετώπισαν τα ίδια προβλήματα, και το μεγαλύτερο πρόβλημα ήταν και είναι ομεγάλος αριθμός μεταναστών. Γιατί πως να το κάνουμε σε ενα χωρίο 200 κατοίκων μία οικογένεια ξενη σιγά σιγά γίνεται μερος της κοινωνίας, 100 ξένοι είναι πρόβλημα γιατί εκτός των άλλων δεν εχουν κανένα κίνητρο να συμβιώσουν με τους ντόπιους. Και μη μου αρχίσετε τώρα τα pc για οτ ότι πρέπει να σεβαστούμε την κουλτόυρα τους κλπ γιατί στο ΗΒ που αυτή ητάν η γραμμή τόσα χρονια ποιό είναι το αποτέλεσμα; Ηλικιωμένοι Κύπριοι (για να μην παμε μακρυά), που δεν μιλάνε αγγλικά γιατί δεν τα χρειάστηκαν ποτέ, δούλευαν όλη τους τη ζωή για συμπατριώτες τους αετονυχηδες που τους κατάκλεβαν γιατί ήξεραν ότι και να έφευγαν σε κάποιον άλλον αετονύχη θα καταλήγανε, αφου ήταν αναλφάβητοι (στην αγγλική γλώσσα), ο οποίοι τώρα που γέρασαν δεν εχουν στον ήλιο μοίρα. Είχα δει κάμποσους τέτοιους όταν ένα φεγγάρι ήμουν διερμηνέας σε νοσοκομείο.
    Από την άλλη η μητέρα μου, παιδί μεταναστων, μου λέει ότι ήταν η μόνη ελληνική οικογένεια με μικρά παιδιά τότε, οι δάσκαλοι τα βοήθησαν να μάθουν τη γλώσσα γρηγορα και τους έδειχναν το σαβουάρ βιβρ της χώρας. Αυτό πλεόν θεωρείται ασεβες προς την ξενη κουλτούρα, αλλά ας μην κοροιδευόμαστε, άμα δεν τα μάθεις αυτά δεν θα ενταχθείς ποτέ στην κοινωνία κια από τη μιά όλοι θα λένε πόσο σέβονται τη διαφορετικότητα αλλά από την άλλη δεν θα σου δίνουν δουλειά.

  61. SophiaΟικ said

    Τω΄ρα, για να επιστρέψουμε στο αρχικό θεμα, το οποίο νομίζω έχε να κάνει με το πόσο αστοιχέιωτοι ειναι ορισμένοι πολιτικοί, θα έλεγα 40ακο, μην περιοριζόμαστε μόνο στο ΛΑΟΣ. Από τους 300 αναρωτιέμαι αν υπάρχουν 100 που να ειναι καλλιεργημενοι, μορφωμενοι και δεν θα παρασύρονταν π.χ από λερναία σαν το γνωστό.

  62. ΜΙΚΡΗ ΑΣΥΜΦΩΝΙΑ ΕΙΣ Α ΜΕΙΖΟΝ

    Ἄ κύριε κύριε Χάρη
    ποιός θὰ βρεθῇ νὰ ῥεγουλάρῃ
    μικρὸν ἐμὲ κι ἐσᾶς μεγάλο
    ἴδια τὸν ἕνα καὶ τὸν ἄλλο;
    Τὰ ἄρθρα τὰ φιλιππικά σας
    τὰ λάβρα μονοτονικά σας
    τὰ γαλλικὰ ἀρώματά σας
    τὴν μπόχα μας ποὺ τὴν σκεπάζουν
    κι ἀπόσταγμα ἀργοσταλάζουν
    εὐωδιαστὸ καὶ μυρωδᾶτο
    μὲ μύρο ἅγιο γεμᾶτο,
    τὸν μυροβλήτη ἐσᾶς νὰ βάλῃ
    μὲ τὸ σοφώτατο κεφάλι
    δίπλα στὸν ἔνδοξο Ψυχάρη,
    τῶν μαλλιαρών τὸ ἀγκωνάρι
    κι ἐμένα νὰ βυθίσῃ κάτω
    στῆς μαύρης θάλασσας τὸν πάτο
    γιὰ νὰ μὲ φᾶνε ἄγρια ψάρια
    σ’ ἀρχαίων τριήρεων κουφάρια,
    ἄ κύριε κύριε Γιάννη Χάρη
    θἄμασταν τέλειο ζευγάρι!

  63. sapere aude said

    > ΕΙΣ Α ΜΕΙΖΟΝ

    Το λα μείζονα δεν είναι της αρεσκείας σου;

  64. Μαρία said

    Σάπερε, απο σεβασμό στον Καρυωτάκη, θα σου είπη ο νέος.

  65. sapere aude said

    Μαρία, ευχαριστώ για την εξήγηση. Δεν θυμόμουν ότι το ποίημα για τον Μαλακάση ήταν σε κλίμακα A-dur 😦

  66. dropkick said

    Κορνήλιε,
    τι έμπνευση ήταν αυτή!
    Και πώς γυρίσατε μεμιάς την κουβέντα στην ποίηση!
    Μου θυμίσατε εκείνο το στίχο του Εγγονόπουλου:

    «Μένω έκπληκτος με την ευρυμάθεια αυτής της κόρης.»

    Λες και ο αείμνηστος το έγραψε για σας…

    Αλλά και στον Καρυωτάκη να μείνουμε, κι εκεί θα βρούμε στίχο
    να σας ταιριάζει:

    «… ή να βυθομετρούσατε κι εσείς με μια φουρκέτα το άδειο σας κεφάλι»

  67. Yannis H said

    Εδώ εν ενεργεία υπουργός Παιδείας (ο Στυλιανίδης) αναπαρήγαγε τηλεμηνύματα (για το HELLENIC QUEST) δεν θα το κάνει ο Καρατζαφέρης;

    Πάντως έχετε δίκιο, ο Στυλιανίδης πιθανώς να το έκανε από αφέλεια, ευσεβή πόθο και σε τελευταία ανάλυση, τα είπε σε αγιασμό σχολείου αν δεν κάνω λάθος – εδώ ο Καρατζαφέρης θα είδε κάποια σημείωση σε δημοσκοπήσεις και αμολήθηκε ενώ βρισκόμαστε σε προεκλογική περίοδο. Κι αν τον θυμάται κανείς όταν δήλωνε «να παντρεύονται οι ομοφυλόφιλοι» (οι υπότιτλοι τότε θα έλεγαν «λίγα ψίχουλα δημοσιότητας σου γυρεύω»), πόσο προσεκτικός και κουμπωμένος ήταν, τώρα με τέτοιο πάθος και άνεση, φαίνεται πως άφησε επιτέλους τον εαυτό του ελεύθερο… Άντε, κι εις ανώτερα! Να ξέρουμε με ποιον έχουμε να κάνουμε!

  68. Μαρία said

    Μακάρι να ήταν σε αγιασμό, εκεί δεν ακούει κανένας.

    http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=4&artid=54515

  69. Anti said

    Μαρία μου, δεν είμαι εγώ υπόλογη για τους μετανάστες βιαστές του 1909 και δεν επικροτώ αθλιότητες είτε εισαγόμενες είναι αυτές, είτε εξαγόμενες.
    Μπουκανιέρος, μήπως θέλεις φωτογραφία για να πειστείς; Εύκολο. Και γιατί να μασήσω τα λόγια μου;Δε βλέπω το λόγο να συντάσσομαι σώνει και ντε με την «προοδευτική» πτέρυγα και το παγκοσμιοποιημένο μοντέλο. Πες με ρατσίστρια αν έτσι σε βολεύει αλλά τελευταία θα φορεθεί κι ο «φασισμός».Στην Ελλάδα χαρακτηρισμοί και όροι έχουν χάσει προ πολλού τη σημασία τους αλλά δεν το παίρνω και κατάκαρδα.
    Και ναι, θα συμφωνήσω με την SophiaΟικ. Άλλος πηδάει κι άλλος πληρώνει.Πληρώνει όμως.Δεν είναι τυχαίο που οι Έλληνες την κάνουν με ελαφρά ένας-ένας ή πολλοί μαζί από τις «πληγείσες». Τι να πω; Ζεις αλλού. Πάτα και λίγο Ελλάδα, αλλά μαζί με την Κραι-πάλη των Τάξεων, που πιστεύει πως χρειαζόταν να κάνουμε εισαγωγή υπανθρώπων γιατί δεν είχαμε αρκετούς δικούς μας.
    Για τα σχολεία συμφωνώ με το πλαφόν του 30% Μπερλουσκόνι. Όσοι διαφωνούν,δεν αντιλαμβάνονται το πρόβλημα γιατί δεν το ζουν και μπορώ να δείξω κατανόηση.Τι είδους άποψη όμως μπορούν να έχουν όσοι αγναντεύουν από μακριά; Ας πλησιάσουν. Θα εκπλαγούν φοβάμαι.
    Συμφωνώ απολύτως και με τις ποινικές κυρώσεις στους Ιταλούς πολίτες όταν νοικιάζουν σε λαθρομετανάστες. Θα βοηθήσει, ώστε να μη θησαυρίζουν κάποιοι ελληναράδες, στοιβάζοντας δεκάδες ανθρώπους σε υπόγεια των 20 τ.κάτι το οποίο αποτελεί πρόβλημα για τη δημόσια υγεία και όχι μόνο.
    Περαστικά στους αιθεροβάμονες και τους μεγαλόψυχους…

  70. Anti said

    Α,για τα σχολεία ας ρωτήσουν τους δασκάλους καλύτερα…

  71. Παρατηρώ γενικά κι όχι μόνο σ’ αυτό το θέμα που του είναι άλλωστε αφιερωμένο, μια υπερβολή στις αναφορές στον Καρατζαφέρη, που τον ανεβάζουν σε βάθρα που δεν του ανήκουν, που του αποδίδουν ποιότητες, δυνατότητες και ικανότητες που καταφανέστατα δεν διαθέτει, αναδεικνύοντάς τον με τον τρόπο αυτό σε σύμβολο.

    Θεωρώ ότι είναι γενικώς λάθος να εστιάζουμε την προσοχή στο συγκεκριμένο πρόσωπο, εφόσον αθέλητα το αναβιβάζουμε στα μάτια του πολύ κόσμου σε ήρωα, ερήμην και εις βάρος της πραγματικότητας. Μη σας διαφεύγει αυτό: «Ας λένε ό,τι θέλουν, αρκεί να μιλάνε για μένα».

    Το λέω έχοντας υπ’ όψιν μου το γεγονός της γαλλικής κοινωνίας, όπου η υπερβολή στις καταγγελίες κατά του Λεπέν, η δικομανία εναντίον του και οι βίαιες επιθέσεις κατά των οπαδών του τον ανακήρυξαν σε ήρωα των απογοητευμένων, απελπισμένων, φοβισμένων μικροαστών, αναδεικνύοντάς τον σε πόλο συσπείρωσης τους, κάποια εποχή, όχι και πολύ μακρινή -μόλις το 2002, αν θυμάμαι καλά- που η Γαλλία διερχόταν στιγμές παρόμοιες μ’ αυτές τις τωρινές δικές μας. Σας υπενθυμίζω ότι ο Λεπέν υπερίσχυσε των σοσιαλιστών στις εκλογές εκείνες, όπου καταποντίστηκε το Σοσιαλιστικό κόμμα και παραιτήθηκε ο Ζοσπέν αναγγέλοντας τον πολιτικό του θάνατο, αποδεχόμενος έτσι την παταγώδη αποτυχία του. Την νίκη αυτή φυσικά την ώφειλε ο Λεπέν στη λυσσαλέα αντίδραση και τη δαιμονοποίησή του από τους αποτυχόντες στη διακυβέρνηση αντιπάλους του.

    Προσωπικά δεν θεωρώ τον Καρατζαφέρη επικίνδυνο, παρά μόνο στο μέτρο που τον υπερεκτιμούν όσοι έχουν ταχθεί να τον πολεμήσουν, και οι οποίοι λειτουργώντας με άγνοια στοιχειώδους πολιτικής στρατηγικής αντί να τον αποδυναμώσουν τον ενδυναμώνουν.

    Το είπε κι ο ίδιος εμμέσως πλην σαφώς σήμερα το πρωί, λέγοντας ότι η πολιτική του στηρίζεται στο συναισθηματισμό κι όχι στη λογική. Ο νοών νοείτω.

    Όπως καταδεικνύει η πραγματικότητα, δεν υπάρχουν μόνο λερναία κείμενα, αγαπητοί φίλοι. Υπάρχουν και λερναίοι πολιτικοί και πολιτικές και ανάλογα θα έπρεπε να αντιμετωπίζονται.

    Ο φίλος Νίκος έγραψε αυτό που έπρεπε, όπως έπρεπε, ξεμπροστιάζοντας το ψεύδος. Νομίζω ότι αυτό είναι αρκετό, σωστό και καίριο, όπως έγινε με όλη τη σοφία του μέτρου, χωρίς υπερβολές και περιττές προεκτάσεις. Η όποια υπέρβαση, νομίζω ότι αρχίζει να ακυρώνει την κατάρριψη και με κάποιο παράξενο μηχανισμό λειτουργεί υπέρ του ψεύτη, θυματοποιώντας τον και εμπνέοντας τη συμπάθεια, που όλοι από μια φυσική ψυχολογική διεργασία δείχνουν στον καρπαζωμένο ή ακόμη χειρότερα λειτουργεί με αντίθετη φορά συσπειρώνοντας τους πολίτες στην υπεράσπιση του «άγγελου-εξάγγελου», που τους λέει αυτά που θέλουν ν’ ακούν.

    Ειλικρινά πιστεύω ότι αν ο εν λόγω πολιτικός δεν αντιμετωπιζόταν με τόση μαχητικότητα από όλο σχεδόν τον αριστερό χώρο, δεν θα είχε ποτέ τη δυνατότητα να μπει στη Βουλή. Θα έχετε φαντάζομαι παρατηρήσει ότι το ΚΚΕ που έχει πάρει τα σχετικά μαθήματα από παλιά και γνωρίζει τα αποτελέσματα που έχουν τέτοιες δυναμικές που αναπτύσσονται, δεν έβαλλε ποτέ εναντίον του, δεν προσπάθησε ποτέ να τον καταγγείλη για όποια του πολιτική αντίληψη ή θέση. Τον θεωρεί απλώς δεδομένο και μένει εκεί. Αντίθετα άλλοι λειτουργούντες με το θυμικό, δεν χάνουν ευκαιρία να προσπαθήσουν να τον καταρρίψουν, μη θέλοντας να διαπιστώσουν ότι με κάθε βολή το βάθρο του ανεβαίνει όλο και πιο πολύ.

    Μιλά π.χ. ο «ικανός» πρωθυπουργός και τον χαρακτηρίζει ακραίο. Είναι νομίζω φυσικό ο πολίτης που έχει αγανακτήσει με τη φορομπηχτική του πολιτική, την ανασφάλεια, τα μύρια όσα συσσωρευμένα προβλήματα, έτσι που δεν έμαθε μετά από τόσα χρόνια τι θα πει λαϊκισμός, να πει: «Ακραίος; Ε, και λοιπόν; Αυτά που λέει μ’ αρέσουν, γιατί αισθάνομαι ότι μ’ ανακουφίζουν, μου δίνουν μια διέξοδο γιατί είναι αυτά που θέλω να γίνουν».

    Πάντως, κατά τη γνώμη μου, περισσότερο επικίνδυνη είναι η κατηγορία εκείνη των πολιτικών που εναλλάσονται στην εξουσία και την χρησιμοποιούν με κάθε δυνατή φαυλότητα, υποτιμώντας και περιφρονώντας τον πολίτη τις ανάγκες του και κυρίως τη νοημοσύνη του.

    Γι αυτό και δεν ψηφίζω κανένα, αρνούμενος να συμμετέχω σ’ αυτή τη διαρκή μασκαράτα, έστω κι αν οι επικίνδυνοι και μοιραίοι οραματιστές της ουτοπίας με χαρακτηρίζουν «ιδιώτη» και «φασίστα». Ας αρκούνται στην εκτόξευση χαρακτηρισμών περιορίζοντας όλη τη λειτουργία της φαιάς τους ουσίας σ’ αυτό, την ώρα που ο επιτήδειος εξουσιαστής νέμεται την εξουσία αυθαιρετώντας κι εγκληματώντας κατά της μοίρας του λαού ουσιαστικά ανενόχλητος.

    __________
    Εύχομαι από καρδιάς καλή διαμονή στον έτερο Καπαδόκη της Ζήμενς που την έκανε για την Ουρουγουάη. Αυτός τουλάχιστον έχοντας πιάσει το νόημα έπραξε αναλόγως.

  72. Λίγο άκόμη νὰ συνεχίσετε καὶ θὰ πιστεύσω ὅτι ὁ Καρατζαφέρης σᾶς πληρώνει. Εἰλικρινῶς! Λὲς καὶ τἄλλα κόμματα δὲν ψηφοθηροῦν (Καραμανλῆς ποὺ ὑπέγραφε γιὰ ταυτότητες καὶ τὴν ἔκανε μὲ ἐλαφρά, άρχηγοὶ ποὺ δὲν δέχονταν σύνθετη ὀνομασία καὶ τώρα ὀνομάζουν ἀκραῖο ὅποιον δὲν τὴν δέχεται, ἄνθρωποι ποὺ ἤθελαν τὸν Παπανδρέου στὴν φυλακὴ φιγουράρουν ὡς ὑποψήφιοι ὑπουργοὶ μιᾶς μελλοντικῆς κυβερνήσεως τοῦ ἰοῦ του κλπ κλπ). Ἔλεος!!!

    Μικρὰν, μικρὰν, κατάπτυστον
    ψυχὴν ἔχουν αἱ μᾶζαι,
    ἰδιοτελῆ καρδίαν,
    καὶ παρειὰν ἀναίσθητον
    εἰς τοὺς κολάφους.

  73. Κορνήλιε, με αδικείτε. Μια γνώμη εξέφρασα, με όλο το θάρρος που μου επιτρέπει το επίπεδο των εδώ συνομιλητών, οι οποίοι καταφανώς διαθέτετε νοημοσύνη πολύ άνω του μετρίου.

    Αυτό που προσπάθησα να εξηγήσω είναι πως το ζήτημα για μένα δεν έγκειται στην εκ των πραγμάτων δεδομένη ψηφοθηρία των μεροκαματιάρηδων της πολιτικής, αλλά σε μια τακτική πολεμικής που θεωρώ εσφαλμένη, και είχα την εντύπωση ότι εξήγησα με επάρκεια το γιατί.

    Άλλωστε, έχω ήδη, σε ό,τι με αφορά, εξασφαλίσει τα όσα θεωρώ αναγκαία, που δεν είναι πολλά, ώστε να μην πέφτω στην παγίδα της αγοραπωλησίας της συνείδησης και της ψήφου μου, ούτε και να κάνω εκπτώσεις στη λογική μου διεργασία -όποια κι αν είναι η ικανότητα και αποτελεσματικότητά της- σαβουρώνοντας φενάκες. Ομοίως ειλικρινώς!

    ____________
    Θα μπορούσα κλείνοντας να παρατηρήσω ότι η δημοκρατία έχει ανάγκη την ανοχή για να λειτουργήση, αλλά είναι περιττό αφού το ξέρουμε όλοι. Έτσι δεν είναι;

  74. N.Ago said

    Να’ταν μόνο αυτά τα ψέματα του Καρατζαφέρη!

  75. Ἐγὠ δέχομαι ὅτι ἐδῶ μέσα εἶμαι ὁ πλεόν ἀμαθὴς καὶ ὁ βλακίστερος ὅλων. Ἁπλῶς δὲν μπορῶ νὰ μὴ παραβλέψω κάποιες δογματικὲς ἀσυνέπειες στὴν τακτικὴ τῶν σὲ ἐπίπεδο ἰδεολογίας πολεμίων μου, ἀσυνέπειες γιὰ τὶς ὁποῖες κατηγοροῦν -σωστὰ ἐνίοτε- τοὺς δικόυς τους πολεμίους.

    http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=6&artId=270858&dt=31/05/2009

    Φαίνεται πὼς κάτι γίνεται σιγὰ σιγὰ καὶ θέματα ταμποὺ πλέον συζητῶνται στὸν Τύπο.

  76. @ 69: «…μαζί με την Κραι-πάλη των Τάξεων, που πιστεύει πως χρειαζόταν να κάνουμε εισαγωγή υπανθρώπων γιατί δεν είχαμε αρκετούς δικούς μας.»

    Δεν ισχυρίστηκα κάτι τέτοιο, πολύ απλά γιατί δεν θεωρώ τους ξένους υπάνθρωπους. Αντίθετα θεωρώ υπάνθρωπους αυτούς που αντιμετωπίζουν κατ’ αυτόν τον τρόπο όποιον βλέπουν ως διαφορετικό, και μάλιστα το πιο καταπιεσμένο και εξαθλιωμένο κομμάτι της κοινωνίας που ήρθε εδώ με την ελπίδα της επιβίωσης.
    Και για να μην ξεχνιόμαστε, όπως ανέφερε και ο Σαραντάκος παραπάνω, στη δημιουργία μεταναστών συμβάλλει και ο ελληνικός στρατός.

  77. Σωστό, ἂν καὶ οὐδέποτε κάποιοι ἀνέφεραν ὅτι α. συνήθως οἱ ζητοῦντες ἀντιμεταναστευτικὴ πολιτικὴ δὲν ἐπιθυμοῦν συμμετοχὴ τοῦ ΕΣ σὲ τέτοιες ἀποστολὲς καὶ β. ἡ συμβολὴ τῆς Ἑλλάδος εἶναι προφανῶς δυσανάλογη μὲ τὸ κῦμα μεταναστῶν -ἐποίκων ποὺ δέχεται.

  78. SophiaΟικ said

    Και μην ξεχνάμε βεβαίως ότι οι περισσοτεροι μεταναστες που βρίκοντα στην Ελλάδα σε τρισάθλιες συνθήκες κλπ δεν ξεκίνησαν με προορισμό την Ελλάδα, αλλα είμαστε ο ενδιάμεσος σταθμός για την Εσπερία, που δένουν τα σκυλιά με τα λουκάνικα. Αυτό δεν αλλάζει τίποτα αλλα΄μη λέμε κι από πάνω ότι ήρθαν στην Ελλάδα με την ελπίδα της επιβίωσης. Ήρθαν στην Ελλάδα με την ελπίδα να περάσουν Ιταλία κι από εκεί Γερμανία- Γαλλία- Αγγλία. Γι’αυτό κι η Πάτρα έχει προβλημα. Αν είχαν σκοπό να μεινουν στην Ελλάδα δεν θα ήταν όλοι μαζεμενοι στο λιμάνι της Πάτρας παριστάνοντας τους αργόσχολους.

  79. Σοφία θυμᾶμαι στὸ Παρίσι στὸ Τροκαντερὸ ἕνα μαῦρο ποὺ πουλοῦσε μικροὺς πύργους το[πυ Ἄιφελ, ἀπὸ ποῦ εἶσαι μὲ ῥωταέι ἐγγλεζικα κι ἐγὼ τοῦ λέω Ἑλλάδα, Athens, Salonica? ξαναρωτᾷ καὶ τοῦ λέω Salonica. ΠΑΟΚ? μὲ ῥωτᾷ κι ἔμεινα κόκκαλο!

  80. SophiaΟικ said

    Από τέτοια…
    ειχα γνωρίσει στο νοσοκομείο εδώ να ζευγάρι Αλβανούς οι οποίοι έιχαν πει ψέμματα ότι ήταν Κοσοβαροι πρόσφυγες για να παρουν άδεια παραμονής στο ΗΒ. είχαν ζήσει μια ενταετία στην Ελλάδα. Ομοίως σε παλιό προγραμμα του μπιμπισί για τη μεταναστευση είχαν εναν αλβανό που έλεγε ότι δούλεψε πεντε χρονια στην Ελλάδα, εβγαλε μερικά εκατομμυρια (δραχμες) και τα εδωσε σε κάποιον επιτήδιο για να τον φέρει στην Αγγλία. Βραβείο ηλιθιότητας παμψηφεί.

  81. Ψιλοάσχετο ἀλλὰ τὴν μεγαλύτερη ἔκπληξι γνώρισα στὴν Ἑλβετία άπὸ τὸ πρόσφατο ταξίδι. Περπατοῦμε στὸν δρόμο στὴν Γενεύη μὲ τὸν φίλο ποὺ μὲ φιλοξενοῦσε. Στὸν δρόμο γυρναει σὲ κάποιον καὶ τοῦ λέει: «Γειά σου Ζύλ, θὰ τὰ ποῦμε τὴν Δευτέρα». «Ἕλληνας;» ῥωτάω ἐγὼ μετά. «Ἄ μπά! Ἕλβετὸς νεοελληνιστὴς ποὺ μεταφράζει στὰ γαλλικὰ νεοελληνικὴ λογοτεχνία. Καμιἀ φορὰ μὲ συμβουλεύεται κιόλας ὡς φυσικὸ ὁμιλητή».
    Αὐτὰ γιὰ σᾶς εἶναι συνηθισμένα ἀλλὰ γιὰ μένα εἶναι πρωτόγνωρες ἐμπειρίες.

  82. »Fremdarbeiter αντί για Gastarbeiter»

    Να προσθέσω ότι ακόμα κι ο δεύτερος όρος αποτέλεσε αντικείμενο κριτικής στο παρελθόν, αφού το πρώτο συνθετικό Gast « φιλοξενούμενος» στην πραγματικότητα, λέει, δεν ήταν παρά μια διαρκής υπενθύμιση στους αλλοδαπούς εργάτες ότι αργά ή γρήγορα θα έπρεπε και πάλι να φύγουν, αφού στην αντίθετη περίπτωση θα μιλούσαμε για « κατάχρηση φιλοξενίας»!

  83. σήμερα ὁ Α. Γεωργιάδης ἀπήντησε καὶ ἐπέμεινε ὅτι ὄντως τὰ εἶπε αὐτὰ ὁ Αὐστραλός πρωθυπουργός.

    http://troktiko.blogspot.com/2009/06/100_25.html

  84. sarant said

    Εννοείς ότι απάντησε από την εκπομπή του στην τηλεόραση;

    Τέλος πάντων, αν είναι έτσι δεν έχει καν το δικαιολογητικό της άγνοιας, παραπληροφορεί συνειδητά.

  85. ναί, ἀπὸ κεῖ ἀπάντησε.εἶπε ὅτι ἐπικοινώνησε μὲ Αὐστραλία. πρὸ ἐβδομάδων ἀπήντησε στὴν Ἐλευθεροτυπία ποὺ διέψευσε ὅτι ὁ Λαφοντὲν ἔκανε τέτοιες δηλώσεις.

  86. δὲν ἦταν ἡ ἐκπομπὴ ποὺ εἶδα καθὼς δὲν πιάνω τὸν σταθμὸ ἀλλὰ λέγει τὰ ἴδια.

  87. αὐτὸ εἶχα δεῖ

  88. sarant said

    Κορνήλιε, σ’ ευχαριστώ, θα τα μελετήσω

  89. Papias said

    http://www.snopes.com/politics/soapbox/australia.asp

  90. doctor said

    Ο χορός της βλακείας καλά κρατεί. Δεν πειράζει, έτσι βλέπουμε ποιοι δημοσιογράφοι είναι σοβαροί και ποιοι αναπαράγουν άκριτα ό,τι διαβάζουν.
    Ορίστε το νέο θύμα, ο Γ.Μαρίνος από το Βήμα:
    http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=123&artid=295927&dt=25/10/2009

  91. Έχει σχολιαστεί κάπου εδώ μέσα ντοκ, αλλά άντε βρες το. Ά, νάτο:
    https://sarantakos.wordpress.com/2009/11/01/skorpiakyr/

    Αλλά, μάλλον, ακόμη να μπει η επιστολή Σαραντάκου στο ΒτΚ. Ίσως έχει προτεραιότητα ο κ.Βαμβάκος. 🙂

  92. doctor said

    Stazybo, ευχαριστώ δεν το είχα δει. Πολύ καλή κίνηση του κ.Σαραντάκου και περιμένουμε με αγωνία την απάντηση του κ.Μαρίνου. Ελπίζω να καταλάβει ότι το Παρόν δεν είναι αξιόπιστη εφημερίδα, έστω κι έτσι.
    Έστειλα κι εγώ επιστολή στο Βήμα. Βέβαια, κόβεις το ένα κεφάλι της λερναίας Ύδρας και αμέσως ξεπηδάνε δύο.

  93. Μπουκανιέρος said

    Ντοκ, είτε βαυκαλίζεσαι είτε δεν έχεις παρακολουθήσει τον χμ… κ. Μαρίνο τα τελευταία δεκαοχτώ (τουλάχιστον) χρόνια…

  94. π2 said

    Αμφιβάλλω αν το Παρόν ήταν η μόνη πηγή του κ. Μαρίνου. Μπορεί να του τα είχε πει ο κ. Αϊβαλιώτης του ΛΑΟΣ, πρώην συνεργάτης του κ. Μαρίνου στις Βρυξέλλες.

  95. YOSEF22ADAR said

    www_youtube_com/watch?v=ycdWbtaA2Kk

    Με σχολιο εμου του ιδιου 🙂

    Τα αυστραλιανά ψέματα του κ. Καρατζαφέρη για τους μετανάστες
    h t t p : // s a r a n t a k o s .w o r d p r e s s . c o m /2009/05/29/karatzafer/

  96. Κι ἂν ἤρθανε τὰ ψέμματα ἀπὸ τὴν Αὐστραλία
    φῶς ἀληθὲς ἀνέτειλε ἀπὸ τὴν Ἑλβετία
    φωνῆ βοῶντος κραύγασε ἀπ’τὴν σχισμὴ τῆς κάλπης
    καὶ τάραξε συθέμελα τὶς χιονισμένες Ἄλπεις,
    τὸ τόξο πάλι τάνυσε ὁ Γουλιέλμος Τέλος
    κι εἶπε μὲ τόλμη περισσή: οἱ μιναρέδες τέλος!

  97. παρόραμα: φωνὴ

  98. Μαρία said

    «Οι Ελβετοί επίσκοποι δεν είναι ευχαριστημένοι» δήλωσε την Κυριακή ο γενικός γραμματέας του ελβετικού επισκοπικού συμβουλίου Φέλιξ Γκμουρ, προσθέτοντας σε συνέντευξή του ότι το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος είναι ένα «δυνατό πλήγμα στη θρησκευτική ελευθερία και την ενσωμάτωση».
    Καθημερινή

  99. Μαρία said

    http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_30/11/2009_310703

  100. εὐτυχῶς ποὺ δὲν κυβερνοῦν οἱ ἐπίσκοποι δηλαδή.

  101. ἀνήσυχη ἡ ΕΕ ἢ οἱ ἡγέτες τῆς ΕΕ; δὲν μᾶς τὸ ξεκαθάρισαν αὐτό…πολλοὶ ἀνησυχοῦν καὶ θὰ πάθουν τίποτε.

  102. πολὺ

  103. Μπουκανιέρος said

    Από τη σκοπιά ενός φανατικού ισλαμιστή, το αποτέλεσμα είναι κάτι σαν «δήλωση Κίσινγκερ» (δηλ. «επιβεβαίωση της δικής μου κοσμοθεώρησης από τα χείλη του εχθρού»), και μάλιστα αυθεντική.

  104. Μαρία said

    Αν σκεφτείς οτι οι γυναίκες απέκτησαν δικαίωμα ψήφου τη δεκαετία του 70…
    Ο Τομπίας όμως κουφάθηκε. Ένα ζήτημα της πολεοδομίας σε δημοψήφισμα!

  105. Proudman said

    Μήπως σήμερα, εν έτι 2015, ο Καρατζαφέρης δικαιώθηκε για τις προειδοποιήσεις του…;

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: