Οι λέξεις έχουν τη δική τους ιστορία

Το ιστολόγιο του Νίκου Σαραντάκου, για τη γλώσσα, τη λογοτεχνία και… όλα τα άλλα

Όχι πάλι από τη Σκύλλα στη Χάρυβδη

Posted by sarant στο 22 Νοέμβριος, 2011


 

Το άρθρο αυτό του πατέρα μου, Δημήτρη Σαραντάκου, δημοσιεύεται σήμερα, 22.11.2011, στην εφημερίδα Εμπρός της Μυτιλήνης. Σε σχέση με το πρώτο μισό του άρθρου, γίνεται σαφές ότι ο πατέρας μου αποθηκεύει κυρίως κείμενα και δεν κατεβάζει ταινίες από το Διαδίκτυο, διότι όποιος οργώνει πιρτουπιράδικα και βαρεσάδικα και κατεβάζει ό,τι βρει μπροστά του τον δίσκο του μισού τέρα τον θέλει για πρωινό.

Μπορεί να στεναχωρήσω τον καλό μου ξάδερφο (ονόματα δε λέω), που σνομπάρει την Πληροφορική, αλλά θα επιμείνω στα πλεονεκτήματα αυτής της νέας τεχνολογίας. Εδώ και λίγα χρόνια, λοιπόν, έχω συνδέσει τον ηλεκτρονικό μου υπολογιστή με μια διάταξη αποθήκευσης που λέγεται Free Agent Drive (αγνοώ πως μπορούμε να την πούμε στα ελληνικά) και η οποία διαθέτει τεράστια χωρητικότητα μνήμης. Για σύγκριση η ολική χωρητικότητα μνήμης αυτής της διάταξης αυτής είναι 465 δισεκατομμύρια Βytes (από τα οποία μένουν ακόμα αχρησιμοποίητα  τα 373 δισεκατομμύρια), ενώ ο υπολογιστής μου έχει χωρητικότητα 75 δις (από τα οποία έχω χρησιμοποιήσει το 50).

Τι σημαίνουν τώρα αυτά τα νούμερα στην πράξη; Στη διάταξη Free Agent Drive έχω αποθηκεύσει ψηφιοποιημένα τα κείμενα όλων των βιβλίων που έχω εκδώσει (και των δώδεκα), όλων των άρθρων και σημειωμάτων μου, που έχουν κατά καιρούς (από το 1991 και εδώ) δημοσιευθεί στο «Εμπρός» και σε άλλες επτά εφημερίδες και περιοδικά, ομοίως έχω αποθηκεύσει τον πολύτιμο και τεράστιο «Θησαυρό της Ελληνικής Γλώσσας» (δηλαδή τα κείμενα όλων των αρχαίων και μεσαιωνικών συγγραφέων από τον Όμηρο ως την Άννα Κομνηνή), ομοίως δε τα σώματα ολόκληρων περιοδικών, όπως τα «Ελληνικά Γράμματα» ή το σατιρικό «Εκατομμύριο» και ένα σωρό άλλα ογκωδέστατα αρχεία. Τυπωμένα τα κείμενα αυτά θα γέμιζαν ολόκληρες βιβλιοθήκες.

Δεν είναι όμως μονάχα αυτό. Το πιο σημαντικό είναι πως με δυο ή τρεις πληκτρολογήσεις έχω μπροστά μου, στην οθόνη του υπολογιστή, όποιο κείμενο ζητήσω και μπορώ να το εκτυπώσω. Για να μην αναφερθώ στην αναζήτηση στο Διαδίκτυο, που μου προσφέρει αμέσως όποια πληροφορία του ζητήσω, χώρια που μου έδωσε τη δυνατότητα να επικοινωνώ με Έλληνες σκορπισμένους στα πέρατα της γης.

Τώρα γιατί σας αράδιασα όλα αυτά; Οπωσδήποτε όχι για να πικάρω τον ξάδερφο, αλλά γιατί ψάχνοντας στο αρχείο της εφημερίδας «Εμπρός» έπεσα πάνω σε σημείωμά μου που δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα στις 22-9-09, στις παραμονές των εκλογών που έφεραν το ΠΑΣΟΚ στην εξουσία. Διαβάζοντάς το είδα πως από μια σκοπιά το σημείωμά μου ήταν προφητικό, γιατί κατέληγε ως εξής:

«Το πρόβλημα είναι πως, αν εξετάσει κανείς τα πραγματικά προγράμματα των δύο κομμάτων και όχι τους πομφόλυγες των προεκλογικών λόγων και διακηρύξεων, δε θα ανακαλύψει καμιά ουσιαστική διαφορά. Δεν έχουν πρόθεση να φορολογήσουν τις Τράπεζες και τα μεγάλα οικονομικά συμφέροντα. Δεν τολμούν να πούνε όχι στους Επικυρίαρχους. Δεν έχουν καμιά διάθεση να δώσουν στην Παιδεία, την Υγεία και τον Πολιτισμό κάτι παραπάνω από όσα δίνει φερ΄ ειπείν η Ουγκάντα. Και φυσικά δε λένε λέξη για τον χωρισμό της Εκκλησίας από το Κράτος και τη φορολόγηση της τεράστιας εκκλησιαστικής περιουσίας.

«Ευτυχώς που, το ότι στα βασικά προβλήματα τα δυο κόμματα εξουσίας δεν διαφέρουν μεταξύ τους, το έχουν μυριστεί τα νέα παιδιά. Τον περσινό Δεκέμβρη, μετά τη δολοφονία του Αλέξη Γρηγορόπουλου, περιδιαβάζοντας, με κίνδυνο της σωματικής μου ακεραιότητας, το φλεγόμενο κέντρο της Αθήνας, είδα σε έναν τοίχο γραμμένα με σπρέι τα εξής

ΠΑΣΟΚ και Νέα Δημοκρατία

Εξάρτηση, λιτότητα και φαυλοκρατία

που θαρρώ πως εκφράζουν επακριβώς στους αντιλήψεις που έχουν οι νέοι για τα δυο κόμματα».

Τα παιδιά από τότε είχαν δει την αλήθεια. Οι μεγάλοι και υποτίθεται ώριμοι χάψαμε τα ασύστολα ψέματα που μας αράδιασαν και τα δύο κόμματα εξουσίας (τρομάρα τους), όπως το «υπάρχουν λεφτά» του ΓΑΠ και μύρια άλλα. Χρειάστηκε να περάσουν δυο χρόνια εξάρτησης, λιτότητας και φαυλοκρατίας, να εμφανιστεί το κίνημα των αγανακτισμένων, για να εξευτελιστεί τελείως στη συνείδηση του κόσμου ολόκληρο το πολιτικό σύστημα, μηδέ της Αριστεράς εξαιρουμένης.

Γιατί μπορεί όλα τα κόμματα, τα κομματίδια και οι συνιστώσες της Αριστεράς να μην μετείχαν στην καταλήστευση του δημοσίου χρήματος, να μη συνεργάστηκαν στην εξυπηρέτηση των ξένων συμφερόντων, να μη ψήφισαν στη Βουλή τους κατάπτυστους νόμους, που περικόπτουν  συνεχώς το πενιχρό εισόδημα των πολλών, αφήνοντας άθικτο το πλούσιο εισόδημα των ολίγων, αλλά από τη στιγμή που κοιτάνε το «μαγαζάκι» τους, την ιδεολογική τους καθαρότητα και δεν τα βρίσκουν μεταξύ τους, τους περιμένει νέα μετεκλογική συρρίκνωση και απομόνωση.

Γιατί με τη συμπεριφορά τους αυτή χάνουν τη μοναδική ευκαιρία να μετατραπούν οι εκλογές της 19 Φεβρουαρίου 2012 σε αφετηρία κοσμογονικών εξελίξεων.

161 Σχόλια to “Όχι πάλι από τη Σκύλλα στη Χάρυβδη”

  1. kapitalistiko gourouni said

    «οι συνιστώσες της Αριστεράς να μην μετείχαν στην καταλήστευση του δημοσίου χρήματος»

    κόψε κάτι

    ¨να μη συνεργάστηκαν στην εξυπηρέτηση των ξένων συμφερόντων¨

    κόψε περισσότερο

    ¨την ιδεολογική τους καθαρότητα και δεν τα βρίσκουν μεταξύ τους¨

    δε το κόβεις όλο λέω να τελειώνουμε

  2. VasWho said

    1.α Αντί να ζητάς να κόψει, δεν εξηγείς πού και πώς μετείχαν;

    1.β Αντί να ζητάς να κόψει, δεν εξηγείς πού και πώς συνεργάστηκαν;

    1.γ Εδώ ο κύριος Σαραντάκος (πατέρας) λέει την απόλυτη αλήθεια. Ας την ακούσουν οι ‘μαγαζάτορες’ και ας συμμορφωθούν στις ανάγκες και στις απαιτήσεις της κοινωνίας!

  3. Πολύ ωραίο κείμενο. Το ζητούμενο είναι ότι ο κόσμος έχει απηυδήσει με τα μεγάλα κόμματα, αλλά ακόμα απέχει και από τα μικρά. Ουσιαστικά οδηγείται σε μία απολιτικοποίηση.

  4. kapitalistiko gourouni said

    Δε νομίζω ότι τα αυτονόητα χρειάζονται περιπτέρου εξηγήσεις και αναλύσεις. Αν ζεις στην Ελλάδα, θα ξέρεις. Αν ζεις στο κόσμο σου, δε θα ξέρεις ποτέ. Το είπα και αλλού, πέρα από το να σπάει βιτρίνες στην ομόνοια, η αριστερά δεν έχει άλλες προτάσεις. Δε λέω να σπας βιτρίνες είναι κάτι το κακό. Στις εκατό που θα σπάσεις, θα υπάρξουν και 10 άξιες της μοίρας τους, αλλά να κυβερνήσει η αριστερά, ο θεός ας μας προστατεύσει. Έχουν μείνει στην εποχή του 17, και τότε ακόμα είχαν τα χίλια μοίρια λάθη τους.

  5. kapitalistiko gourouni said

    Επ’ ευκαιρίας και ως απόδειξη του αυτονόητου. Το Κκε οργανώνει “λαϊκές επιτροπές της γειτονιάς”. Μπορεί κανείς πωρωμένος να μου εξηγήσει σε τι αποσκοπούν? Θα ορμήσουν να ανακαταλάβουν τα χειμερινά ανάκτορα?

  6. sarant said

    Καλημέρα, ευχαριστώ για τα πρώτα σχόλια!

    5: Αν γκουγκλίσεις, θα λυθεί η απορία σου -αυτή την περίοδο ο στόχος είναι να μην αφήσουν τη ΔΕΗ να κόψει το ρεύμα στα νοικοκυριά που δεν πληρώνουν το χαράτσι. Π.χ.
    http://thessalos.net/thessalia-thessalos/karditsa-news/8442-2011-11-21-10-53-18.html

  7. LandS said

    Αμ’ η Αριστερά ξεχωρίζει τα Kapitalistikos Gourounis από τις βιτρίνες. Ξέρει ότι οι βιτρίνες δεν είναι για σπάσιμο και δεν έχει ενδοιασμούς στο να θεωρεί κακό το σπάσιμο των βιτρινών, και ότι καμιά σπασμένη βιτρίνα δεν είναι άξια της μοίρας της.

    Για τα Kapitalistikos Gourounis επιφυλάσσει άλλα πράγματα. Όπως στο να τα σταματήσει να ληστεύουν το δημόσιο χρήμα, να εξυπηρετεί τα λαϊκά συμφέροντα και όχι των ξένων όπως θέλουν τα Kapitalistikos Gourounis, και όσο για την ιδεολογική τους καθαρότητα… δεν έχει ψωμί και πλιάτσικο για τα δόντια των Kapitalistikos Gourounis οπότε άσε.

    Περιμένω να μας αραδιάσεις χαζομάρες του στυλ «δεν ξέρουμε σε ποιον μιλάμε» και για την τιμιότητά σου κλπ κλπ.

  8. kapitalistiko gourouni said

    Α μάλιστα. Το ΚΚΕ αντικαθιστά το κράτος και τις υπηρεσίες. Και όπου αυθαίρετο, και μία επιτροπή να περιφρουρεί το χώρο. Και μετά μου λέτε, ότι δε συμμετέχετε στη τρέλα. Το αίτημα της δικής μου γειτονιάς είναι, να γίνονται συσσίτια στα δημοτικά σχολεία, διότι οι μαθητές λιποθυμούν σωρηδόν και κατά επανάληψη. Τα κόστη των συσσιτίων να πληρώσουν τα γουρούνια, και δη ο Σόιμπλε. Στο κόσμος σας, όπως πάντα.

  9. Χαράλαμπος said

    1: Αυτό το «κόψε κάτι» χωρίς επιχειρήματα δεν διαβάζεται και πολύ ευχάριστα…

    4: Κατεβαίνω πολλά χρόνια σε πορείες στο κέντρο της Αθήνας και δεν είδα ποτέ κάποιον του ΠΑΜΕ (για παράδειγμα) να σπάει βιτρίνες. Εκτός αν για σένα Αριστερά σημαίνει γνωστοί-άγνωστοι (για να χρησιμοποιήσω κι ένα κλισεδάκι) οπότε πάω πάσο.

    5: Πρέπει να είμαι πολύ χαζός γιατί δεν κατάλαβα πώς η οργάνωση λαικών επιτροπών της γειτονιάς αποδεικνύει το αυτονότητο.

  10. Το «Free Agent Drive» είναι το όνομα ενός εξωτερικού σκληρού δίσκου της Seagate.

    Η Ελλάδα είναι εκ κατασκευής εξαρτημένη. Πάντοτε θα εξαρτάται από κάποιους. Δε φταίνει οι «επικυρίαρχοι» γι’ αυτό. Εμείς τους ζητάμε δανεικά, επιδοτήσεις κι άλλη βοήθεια. Όποτε θέλουμε μπορούμε να πάψουμε να δανειζόμαστε, να πάψουμε να πληρώνουμε τα τοκοχρεολύσια των δανεικών και να πάψουμε να ζητάμε βοήθεια. Έτσι θα γίνουμε μια ελεύθερη, ανεξάρτητη και εθνικά υπερήφανη Αλβανία του Χότζα.

  11. Η Ελλάδα είναι εκ κατασκευής εξαρτημένη.
    Απ’ τον Βασίλης Ραφαηλίδη σε 134 δευτερόλεπτα.

  12. kapitalistiko gourouni said

    “5: Πρέπει να είμαι πολύ χαζός γιατί δεν κατάλαβα πώς η οργάνωση λαικών επιτροπών της γειτονιάς αποδεικνύει το αυτονότητο.”

    Το αυτονόητο είναι ότι ζουν στο κόσμο τους, ότι δεν έχουν απολύτως καμία επαφή με την πραγματικότητα. Η ψυχολόγοι έχουν αναπτύξει ένα όρο για αυτή τη ψυχοπάθεια που αγγίζει τα όρια της σχιζοφρένειας, αυτή τη στιγμή και λόγω της δυσλεξίας μου αδυνατώ να το προσδιορίσω. Έτσι το λέω, ζουν στο κόσμο τους. Να ξυπνήσουν, το αποκλείω. Ακόμα και Αλβανία του Χότζα να γίνουμε, αυτοί θα το αμύνονται, ακόμα και εκατομμύρια θύματα να υπάρξουν, αυτοί θα μιλάνε για κοινωνικοποίηση και εργοστάσια χωρίς αφεντικά. Όλη η θεωρία πάσχει, αλλά δε θα κάτσω να σκάσω και να το εξηγήσει σε ανεπίδεκτους μαθήσεως μπολσεβίκους.

  13. athinaze15 said

    Kι οι εξαρτημένοι σερβίρονται, ευγεύστως αρτημένοι. Έγραφεν ο Ρόρτυ για την ηθική της ειρωνίας, στην πολιτική, ως όρισμα ελευθερίας. Πώς να έβλεπεν σήμερα, αν είχε καταδεχθεί να ζήσει, τον πρόεδρο της ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΔΙΕΘΝΟΎΣ να καταστρέφει την εργασία, να λεηλατεί τις συντάξεις και να περιθωριοποιεί στην ανεργία την νεολαία του λαού «του»;

  14. athinaze15 said

    ΔΗΜΟΚΡΑΤΊΑ; Κάτι μου θυμίζει!
    Σε ένα βιβλίο του ο Dani Rodrik υπεστήριξε φέτος ότι η οικονομική (στην περίπτωση ευρωπαϊκή) παγκοσμιοποίηση, η εθνική κυριαρχία, και οι δημοκρατικές διαδικασίες είναι πλέον ασύμβατα. Μπορείς να έχεις τα δύο, αλλά όχι και τα τρία. Για τους χρεωμένους της Ευρωζώνης, που στηρίζονται σε διεθνή υποστήριξη για να κρατήσουν την μύτη έξω από το νερό, ακόμη και τα δύο μαζί δεν είναι πλέον εγγυημένα. Καθώς οι κυβερνήσεις, η μία μετά την άλλη, πέφτουν στην ευρωζώνη εξαιτίας του χρέους (η ελληνική και η ιταλική μέσα σε μερικές μέρες) κι άλλες, υπηρεσιακές, μεταβατικές ή εθνικής σωτηρίας «διορίζονται» χωρίς εκλογές, η δημοκρατία παίρνει πια έναν πολύ χαλαρό ορισμό, κι ακόμη χαλαρότερη νομιμοποίηση. Αλλά, είναι κι η δημοκρατία μια πολυτέλεια που φαντάζει πια εξωπραγματική. Εκτός ημών συντελείται ο βίος μας.

    Analysis: Debt crisis fells governments, legitimacy in question
    http://www.reuters.com

  15. athinaze15 said

    Κι εκτελείται η πολιτεία μας.

  16. LandS said

    ΠΑΣΟΚ και Νέα Δημοκρατία
    Εξάρτηση, λιτότητα και φαυλοκρατία

    Λέει το σύνθημα-κεντρική ιδέα του άρθρου του Δ. Σαραντάκου. Αν ξεπεράσουμε τα σχόλια του γνωστού προβοκάτορα που θέλει και την αριστερά στο κάδρο για να δικαιολογήσει το βόλεμα του με την φαυλοκρατία, μένουμε στο επιχείρημα του «εκ κατασκευής» ! Πούστη Μαυροκορδάτε μας έκαψες!
    Ή μη ταράξουμε την Θεία Τάξη των Πραγμάτων.

  17. Χαράλαμπος said

    12: Δεν χρειάζεται να εξηγήσεις τίποτα γιατί ούτε αυτονόητο υπάρχει ούτε και -προφανώς- μπορεί να αποδειχθεί. Αυτό το «ζουν στον κόσμο τους» δε μου λέει κάτι. Υπάρχουν και πολλοί που πιστεύουν ότι όλα αυτά τα μέτρα είναι απαραίτητα για να βγούμε από την κρίση και δεν υπάρχει άλλη λύση. Αυτοί που πιστεύουν ότι το σύστημα -στο οποίο παραπέμπει το ψευδώνυμό σου- λειτουργεί καλά. Αλλά αυτοί για σένα είναι, μάλλον, ρεαλιστές.

  18. 17: Υπάρχουν και πολλοί που πιστεύουν ότι όλα αυτά τα μέτρα είναι απαραίτητα για να βγούμε από την κρίση και δεν υπάρχει άλλη λύση. Αυτοί που πιστεύουν ότι το σύστημα -στο οποίο παραπέμπει το ψευδώνυμό σου- λειτουργεί καλά. Αλλά αυτοί για σένα είναι, μάλλον, ρεαλιστές.
    Κατά τη γνώμη σου ποια είναι τα καταλληλότερα μέτρα που ή –έστω– ποια μέτρα θα ήταν καλύτερα απ’ αυτά που σκοπεύει να λάβει ο Παπαδήμος;

    Αν το υπάρχον οικονομικοκοινωνικό σύστημα δεν σου αρέσει ιδιαίτερα (όπως δεν αρέσει σε πολλούς, εμού συμπεριλαμβανομένου), ποιο σύστημα θα είχες ν’ αντιπροτείνεις;

  19. kapitalistiko gourouni said

    Το όνομα μου παραπέμπει στην ουσία της ανθρώπινης φύσης. Η οποία είναι και καπιταλιστική, και γουρουνίσια (ας με συγχωρήσουν τα συμπαθή ζώα). Το είπε εξάλλου και ο Μπέχτ με ένα ποίημα, wovon lebt der Μensch (what keeps mankind alive). Γούγκλισε το. Στο ρεφρέν λέει, ο άνθρωπος ζει κατασπαράζοντας τους συνανθρώπους του. Όποια θεωρία αρνείται αυτή την αλήθεια είναι καταδικασμένη σε αποτυχία και θα καταφέρει μεγαλύτερη δυστυχία.

  20. 19: Δε χρειάζεται να υπάρχει «καπιταλιστική ανθρώπινη φύση». Τότε πριν πώς υπήρχε φεουδαρχία; Είχαν μήπως τότε οι άνθρωποι κάποια «φεουδαρχική φύση» εγγεγραμμένη στο DNA τους;

  21. kapitalistiko gourouni said

    Δεν υπάρχει διαφορά φεουδαρχίας, καπιταλισμού ή όποια άλλη ονομασία διαλλέξεις. Στην ουσία, υπάχει μόνο σκλαβοπάζαρο και δεν άλλαξε από την παλαιοληθική εποχή. Με το χρήμα αγοράζεις κομμάτια από ζωές άλλων ανθρώπων. Σήμερα είναι φθηνότερο να τεμαχίσεις τη ζωή σε ώρες και να τη αγοράζεις, από ότι πριν 3000 χρόνια.

  22. Νέο Kid Στο Block said

    «Καταπιταλιστικό γουρούνι» (βάζω εισαγωγικά, πρώτον για να τη σπάσω στον Τιπού 🙂 και δεύτερον και κυριότερο, επειδή νομίζω ότι αν ήσουν πραγματικά καπιταλιστικό γουρούνι, δεν θα ήσουν εδώ μέσα, σπαταλώντας τον πολύτιμο καπιταλιστικό σου χρόνο), παραδέξου ότι το πρόβλημά σου δεν είναι η αριστερά αλλά η «άτιμη κενωνία» που σε οδηγεί σε μισανθρωπία και δοκησισοφία.
    Σε καταλαβαίνω ! Το παθαίνω κι εγώ καμιά φορά και το ξεπερνώ ως εξής: «Σώζω» ένα παιδάκι στην Αφρική! Υπάρχουν πολλοί εύκολοι –κι απολύτως καπιταλιστικοί τρόποι- να γίνει αυτό. Δεν είναι δέον νομίζω να δίνω λογαριασμούς τραπεζικούς κλπ, αλλά αν γουγκλίσεις «Γιατροί χωρίς σύνορα» θα τα βρεις.
    Δεν σου κάνω υπόδειξη φιλανθρωπίας, απλώς σε μένα πιάνει το κολπάκι και βλέπω πάντα τα πράγματα καλύτερα και πιο αισιόδοξα.

  23. pilot said

    Δεν ξέρω πόσο βλάκας είμαι αλλά αγανακτώ, γιατί τυχαίνει να γνωρίζω πολλούς, πάρα πολλούς, με σπιταρώνες που δεν πληρώνουν το χαράτσι με το έτσι θέλω και όχι γιατί δεν μπορούν (κάθε άλλο). Κι έχουν την Αλέκα και τον Τσίπρα στο πλευρό τους. Η Αριστερά, τουλάχιστον αυτών των δυο, υπερασπίζεται -εν αγνοία της;- τα μεγαλύτερα λαμόγια περισσότερο και πιο ξεδιάντροπα απ’ ότι ο πιο απάνθρωπος καπιταλισμός ή σοσιαλισμός του ΓΑΠ και του Αντώνη στους οποίους βέβαια δεν δινω συγχωροχάρτι. Κάθε άλλο. Όλοι οι πολιτικοί ζουν απαξιωμένοι στην κοσμάρα τους. Μα όλοι…..
    Kapitalistiko Gourouni συμφωνώ μαζί σου, γιατί, αν μη τι άλλο, δεν αιθεροβατείς.

  24. sarant said

    Δεν ξέρω αν είναι έτσι που τα λέτε -δηλαδή, αν αυτές οι εκατοντάδες μεγαλολαμόγια που γνωρίζετε, που μένουν σε βιλάρες, δεν πληρώσουν το τέλος, φαντάζεστε ότι θα πάει η λαϊκή επιτροπή και η τοπική οργάνωση του ΚΚΕ να εμποδίσει το συνεργείο της ΔΕΗ να κόψει το ρεύμα; Στην Εκάλη και στο Καβούρι;

  25. Νέο Kid Στο Block said

    Νικοκύρη, επειδή, όπως έλεγε κι ένας παλιός μου δάσκαλος «δεν υπάρχουν χαζές ερωτήσεις, μόνο χαζές απαντήσεις!» να ρωτήσω : Tι είναι τα πιρτουπιράδικα και τα βαρεσάδικα; (γκούκλισα αλλά με βγάζει μόνο ενταύθα) 🙂

  26. Τα πιρτουπιράδικα είναι φαντάζομαι peer-to-peer. Τα βαρεσάδικα εμένα μόνο βερεσέ μου θυμίζουν.
    Εγώ συμβαίνει να ξέρω κάποιους που δεν έχουν να πληρώσουν το τέλος ακινήτων, παρεμπιπτόντως.

  27. sarant said

    Το ένα το βρήκε ο Δύτης, το άλλο είναι από τα wares.
    Κι εγώ ξέρω ανθρώπους που με πολλή δυσκολία θα πληρώσουν το τέλος ακινήτων και με τρόμο συλλογίζονται ότι ακόμα δεν έχουν φάει στα μούτρα την επικείμενη χαρατσοθύελλα.

  28. athinaze15 said

    Αν υπάρχουν καπιταλιστικά γουρούνια (και η αλήθεια της συμπλοκής συμπεριλαμβάνει, στην υλική λογική την αλήθεια και των δύο κώλων της συμπλοκής), να υποθέσω ομοίως ότι υπάρχουν και καπιταλιστές που δεν είναι γουρούνια όπως και γουρούνια που δεν είναι καπιταλιστές; Και ποιά η διαφορά των μεν από τα δε;
    Το τέλος των ακινήτων. Σαν σεισμός προοιωνίζεται…

  29. Οι καπιταληστές του City στο Λονδίνο αποκαλούν τους αφελείς πελάτες – θύματα ‘oinks’, δηλαδή γουρούνια, σιοίρους αγαπητέ Νεοκίδιε, καλή σας μέρα.

  30. Ο μη νοών ο πάντες νοούσι said

    @24 Πρώτον, επειδή πρέπει να κρατήσουμε κάποιο μέτρο, δεν αναφέρθηκα σε μεγαλολαμόγια αλλά σε ευάριθμους καθημερινούς «μπατακτσήδες» της διπλανής πόρτας που βρίσκουν την ευκαιρία να μην πληρώσουν αυτά που προβλέπει ο νόμος -dur lex sid lex ακόμη και άδικος σε κάποιο βαθμό- και το ξέρετε ότι είναι πολλοί και όχι μόνο αυτοί της Εκάλης.
    Δεύτερον οι λαϊκές επιτροπές της σήμερον από που εξουσιοδοτούνται να εφαρμόζουν κάποιο νόμο κατά το δοκούν; Έχετε δει πως εξελίσσονται τέτοιες πρωτοβουλίες και πως τελικά καταλήγουν. Ο λογαριασμός γύρισε σε όλους μας. Έχει οποιαδήποτε κοινωνική ομάδα δικαίωμα να κάνει κάτι παρόμοιο; Η Χρυσή Αυγή πχ ο (sic) Σύλλογος Ιδιοκτητών Καγιέν;
    Τρίτον, ο σπιτονοικοκύρης θα μου επιτρέψει να χρησιμοποιώ άλλο ψευδώνυμο. Με το pilot ήμουν ιδιαίτερα αιθεροβάμωνας.

  31. sarant said

    30: Αγαπητέ, εσύ έκανες λόγο στο 23 για «τα μεγαλύτερα λαμόγια», το οποίο εγώ ξανάγραψα ως «μεγαλολαμόγια». Μάλιστα, μας είπες ότι έχουν σπιταρόνες και τώρα τους μετατρέπεις σε μπαταξήδες της διπλανής πόρτας. Αποφάσισε, σπιταρόνα έχουν ή διαμερισματάκι;

    Επίσης, επειδή το παρόν ιστολόγιο έχει ένα θέμα με το «ευάριθμος» καλύτερα να χρησιμοποιείς άλλη λέξη. Δεν τη θέλουμε, μας μπερδεύει. Διότι, σύμφωνα με τα λεξικά σημαίνει «λίγους», ενώ εσύ μάλλον θες να πεις «πολυάριθμους, αρκετούς». Πες το έτσι, να κρατήσουμε κάποιο μέτρο.

  32. kapitalistiko gourouni said

    Γιατί πονά τόσο πολύ το χαράτσι? Άνθρωποι που ποτέ έως τώρα δεν έχουν κάνει φορολογική δήλωση, και όσοι έκαναν απέκρυπταν τα πραγματικά ποσά, καλούνται να πληρώσουν ακόμα και για τα καταπατημένα αυθαίρετα. Άδικος ντουνιάς. Προτιμούν να απολυθούν δημόσιοι υπάλληλοι, να κλείσουν επιχειρήσεις (δημόσιες και μη) παρά να πληρώσουν 400 Ευρώ, διότι τόσα αντιστοιχεί και λιγότερα κατά μέσο όρο. Εξάλλου, οι πραγματικοί προλετάριοι στα χωριά και στις μικρές πόλεις δε θα πληρώσουν ούτε 100 Ευρώ, αλλά αυτά είναι λεπτομέρειες. Προέχει να μη βγουν στη φόρα οι πραγματικές περιουσίες τους, τα αδήλωτα μαγαζιά που νοικιάζουνε να παραμένουν μαύρα.

    What keeps mankind alive?
    The fact that millions are daily tortured
    Stifled, punished, silenced and oppressed
    Mankind can keep alive thanks to its brilliance
    In keeping its humanity repressed
    And for once you must try not to shriek the facts
    Mankind is kept alive by bestial acts

  33. ppan said

    A μα όχι, οι ευάριθμοι (=λίγοι) είναι το θέμα, αυτοι είναι το αλλοθι: τα ευάριθμα καγιέν του Κολωνακίου έβγαλαν το όνομα στους πολυάριθμους που τα βγάζουν με λίγα και έχουν αυτοκίνητο εικοσαετίας (για το οποίο πλήρωσαν και βαρύ χαράτσι γιατί μολύνουν..). Οι ευάριθμοι που αρνούνται να πληρώσουν -ο Πάγκαλος;- ενώ φυσάνε τον παρά αρκούν για να απενοχοποιήσουν όσους χαρατσώνουν τους φουκαράδες κλπ.

  34. ppan said

    Α ώστε η Αθήνα δεν έχει «πραγματικούς προλετάριους». Πρωτότυπη ιδέα.

  35. H Tυραννία των Αριθμών

    «Πώς μπορείς να είσαι σίγουρος με τόση ακρίβεια ότι υπάρχουν 1.004 γουρούνια έξω στη βοσκή», ρωτιέται ο πιτσιρικάς βοσκός στη γνωστή ιστορία του Lewis Caroll. «Για τα τέσσερα είμαι σίγουρος, γιατί είναι εδώ κάτω από το παράθυρο. Για τα άλλα δεν είμαι σίγουρος, γιατί είναι σκορπισμένα στο χωράφι», απαντά ο μικρός «συφορβός».

    Του Τίτου Χριστοδούλου

    Ων ουκ έστιν αριθμός. Αν και… ευάριθμοι. Γιατί αυτό, και ειδικά στα Κυπριακά κοινοτικά μας πράγματα εδώ στο Λονδίνο δεν σημαίνει «αναρίθμητοι». Σημαίνει απλά, όταν πρόκειται για την αριθμητική στάθμηση του μεγέθους των παροικιακών μας συγκεντρώσεων, αλλά και για κάθε αριθμητική μας ή πληθυσμιακή μέτρηση, ότι ουδείς τολμά ή τόλμησεν ποτέ μια πραγματική, μια αντικειμενική αρίθμηση, από αυτή που απαιτούσε ο δάσκαλος όταν μας μάθαινε… πόσα αππίδια χωρά ο σάκκος. Μάλιστα, ακόμα μεγαλύτερη φαίνεται προϊόντος του χρόνου η αλλεργία της παροικίας στο μετράν όσο το εκμετράν του βίου της γίνεται πιο πρόδηλο και πιο πλατιά συζητάται ο αποδεκατισμός μας ανάμεσα στους εμφόβους απομείναντες εμάς (….)
    (από το βιβλίο του γράφοντος για την κυπριακη παροικία Λονδίνου)

  36. kapitalistiko gourouni said

    Πως δεν έχει, έχουν γεμίσει όλοι την Αττική με παράγκες στα καταπατημένα.

  37. ppan said

    #36: πήγαινε καημένε και μια βόλτα παραπέρα από την Εκάλη και τον Κοκκιναρά. Πήγαινε στο κέντρο της Αθήνας, στα Πατήσια, στην Κυψέλη, στα Κάτω Πετράλωνα, στα Σεπόλια, στον Νέο Κόσμο κλπ κλπ. ΔΕν τα γράφω έτσι τυχαία, ούτε λαϊκίζω, εκεί συχνάζω όταν έρχομαι στην Αθήνα -γι αυτό δεν γράφω για το Πέραμα και τις γειτονιές του Πειραιά και το Περιστέρι.

  38. ppan said

    Τίτο Χριστοδούλου, πολύ ωραία η ιστορία του Καρολ, δεν την ήξερα κι ας είναι γνωστή

  39. kapitalistiko gourouni said

    37
    και αυτοί
    Ihr Herren lebt es euch mal gar nichts ein.
    Der Mensch lebt nur von Missetat allein!

  40. ppan said

    Πες το με δικά σου λόγια, μην γυρίζει κι ο Μπρεχτ -όπως τον κόβω- στον τάφο του

  41. kapitalistiko gourouni said

    40 Δε νομίζει να γυρίζει στο τάφο. Ποιητικής αδείας, είπε πολλές απλές και αυτονόητες αλήθειες. Και αφού πολύ παραπάνω μιλάνε για περιπτώσεις που ξέρουν, ξέρω και εγώ δύο περιπτώσεις ανθρώπων μιας περιοχής της Αθήνας από αυτές που αράδιασες να έχουν παράγκα ως εξοχικό και δύο άλλες παράγκες επίσης εξοχικά να νοικιάζουν. Σε σχετική συζήτηση και σε ανύποπτο χρόνο που έγινε περασμένων ετών, μου έδειξε τη φορολογική δήλωση του. Έφριξα το πόσο χαμηλά ήταν ποσά. Τώρα φταίει αυτός, φταίει το σύστημα, δεν μπόρεσα να το προσδιορίσω. Ήταν και στέλεχος του ΚΚΕ, τρομάρα μου (του).

  42. ppan said

    Έχεις λίγο πρόβλημα στα ελληνικά, σχωρεμένος λοιπον για τα γερμανικά. Δεν το είπε «ποιητικής αδείας», το έβαλε στο στόμα καθαρμάτων. Την άλλη φορά που θα το χρησιμοποιήσεις να το ξέρεις.
    Αυτό λέω και πιο πάνω: αυτοί οι δυο τρεις – ένας ξαδελφός μου- τρεις γνωστοί μου κλπ είναι το άλλοθι όλων των γουρουνιών, των καπιταλοιστικών, για το παροιμιακό «μαζί τα φάγαμε». Και βρε παιδί μου, κανένας να μην ξέρει κάποιον ξάδερφο/κουμπάρο/γνωστό που να τα έφαγε και να μην ήταν αριστερός..

  43. kapitalistiko gourouni said

    Αφού μαζί τα φάγαμε, αυτοί είναι η μόνη αλήθεια, και σαν όλες τις αλήθειες, πονάει. Πως τα φάγαμε? Άστα καλύτερα. Πιο υγιεινά είναι να αρνείσαι την πραγματικότητα, παρά να εμπλακείς σε ψυχαναλύσεις. Αν μη τι άλλο, γλυτώνεις τη τρέλα και ρίχνεις όλο το φταίξιμο στους Γερμανούς (παλαιότερα στους Αμερικάνους).

  44. 42#
    Μα σας παρακαλώ κυρία μου, έχει δίκιο ο Γουρούνης!
    Μόλις προχθές ένας περιπτεράς μού εξιστορούσε πως ο μπατζανάκης του ξάδερφου μια ανιψιάς της γυναίκας τού χασάπη, έχει εξοχικό, κλέβει την εφορία και είναι κουκουές.
    Τεκμηριωμένα πράματα όχι αερολογίες.

  45. sarant said

    Και ήταν και γραμματέας της 3ης ΚΟΒ Φοροφυγάδων.

  46. kapitalistiko gourouni said

    Ο πλούσιος δεν κτίζει αυθαίρερο εξοχικό στο Πόρτο Γερμενό και τη Λούτσα. Προτιμά μερίδια timeshare στις Μπαχάμες, Χονολουλού, Μαγιόρκα και τα ανταλλάσει.

  47. ppan said

    Η μόνη αληθεια βρίσκεται στους Σεξ Πίστολς (απο μνήμης).

    @43-44: ε ναι, αμα είναι απλώς κουκουές κι όχι στέλεχος δεν έχει πλάκα.

  48. ppan said

    @ερρατουμ: «@44-45»

  49. LandS said

    Λοιπόν. Εγώ (όσο εγωιστικό και να ακούγεται) χωρίς να είμαι νομικός (και ως λογιστής μάλλον πειθήνιος στους φορολογικούς νόμους πρέπει να φαίνομαι) συντάσσομαι με τον δικηγορικό σύλλογο και την γνώμη του. Ξέρω, η στάση του ΔΣΑ μάλλον πολιτική στάση είναι. Μήπως όμως είναι δεν είναι πολιτική η στάση του είδους «αφού είναι νόμος»; Ταπεινά πολιτική θα την χαρακτήριζα. Που αποβλέπει σε ανταλλάγματα. Παράδειγμα εκείνος ο αντιπρόεδρος του ΣτΕ που έβγαλε συνταγματικά τα τέρατα του Μνημόνιου, υπουργός Τύπου στη κυβέρνηση των «τεχνοκρατών» έγινε.
    Και εντάξει, επιτέλους, φτάνει πια με τα πρόβατα που νομίζουν τους εαυτούς τους λύκους, και φέρονται όπως οι Σοσιαλιστές του ΠΑΣΟΚ που δικαιολογούσαν τα «εναντίον της ιδεολογίας τους» μέτρα με την ανάγκη να «σωθεί η Χώρα».
    Ναι, φταίει που η αριστερά δεν δίνει όραμα/εναλλακτική-ρεαλιστική πρόταση ή ακόμα και άλλο κοινωνικό σύστημα που μερικοί-μερικοί ζητάνε ως προϋπόθεση για να αντισταθούν στο χαράτσι στα ακίνητα.

  50. kapitalistiko gourouni said

    Ένα άλλο πάλι στέλεχος του ΚΚΕ, εντάξει ήταν απλό μάχιμο μέλος, σε ανάλογη συζήτηση και σε ερώτηση μου, μα γιατί λέει αυτές τις ανοησίες, αφού δε στέκουν. Μου λέει, σκοπός είναι το μπουρδέλο να παραμείνει μπουρδέλο, ώστε ο κόσμος να αηδιάσει και να πεισθεί για την αλήθεια της επανάστασης. Τότε πείστηκα ότι τελικά τα στελέχη δεν είναι και τόσο ηλίθια.

  51. 50#
    Τι λες βρε παιδί μου, είναι συγκλονιστικές οι καταγγελίες σου.
    Μήπως ο κουκουές ήταν ένας ψηλός με θεληματικό πιγούνι και τον έλεγαν Τέλη;

  52. Ο μη νοών ο πάντες νοούσι said

    31# Αγαπώ ιδιαίτερα το ιστολόγιο και το παρακολουθώ «ευάριθμες» φορές. Δεν κολλάει τέλεια, αλλά …

    44# Δηλαδή τι εννοείς τεκμηριωμένα πράγματα όχι αερολογίες; Να σου παρουσιάσω το εκκαθαριστικό του Τάδε Ταδόπουλου ενώ δίπλα θα εξηγώ ότι δεν είναι αυτά τα πραγματικά του εισοδήματα; Ξέρεις ότι αυτό δεν γίνεται, γιατί απλά δεν γίνεται. Ή εννοείς κάτι άλλο; Ένα παράδειγμα μόνο (δεν γενικεύω γιατί καραδοκεί ο Νικοκύρης αν δεν ακριβολογώ). Για να εγγραφούν τα παιδιά σε Δημοτικό Παιδικό Σταθμό που εργαζόταν η αδελφή μου, έπρεπε να πληρούν κάποια κοινωνικά κριτήρια, και μεταξύ αυτών, χαμηλό οικογενειακό εισόδημα. Η αδελφή μου έκανε την αποδοχή ή όχι, σύμφωνα με τα κοινωνικά δεδομένα των εγγράφων που της υπέβαλαν. Το τι τζιπ Cayenne και Lexus έφερνε και παραλάμβανε τα παιδιά, δεν σου λέω.
    Γι’ αυτό αναρωτιέμαι, στην ίδια χώρα ζούμε, ή μήπως όχι;

  53. kapitalistiko gourouni said

    45
    Κάποτε όταν ήμουν κρυφός πράκτορας της μπουρζουαζίας, στα άγρια νιάτα μου, με καλούσαν συνεχώς στις συνελεύσεις της τοπικής ΚΟΒ. Τις περισσότερες φορές μου έβαζε τις φωνές η συνείδηση σου και δεν πήγαινα, επικαλούμενος διάφορες προφάσεις, άλλες φορές πάλι με κυρίευε η περιέργεια.

  54. kapitalistiko gourouni said

    σου > μου

  55. Νέο Kid Στο Block said

    Έλεος! Πάρτε τα καγιέν από τους αλβανούς των δημόσιων παιδικών σταθμών! Δώστε τα στους πένητες των κολεγίων! Κοινωνική δικαιοσύνη τώρα !
    ΥΓ. Μάλλον στελθ-τρολινγκ του Σαραντάκου είναι όλα αυτά, για να γελάει το χειλάκι μας τούτες τις ζοφερές κι αβέβαιες μέρες, ε; 🙂 🙂 🙂

  56. 52#
    Οι καταγγελίες πέφτουν βροχή σήμερα.
    Κουκουέδες με Cayenne και Lexus πηγαίνουν τα παιδιά τους στους παιδικούς σταθμούς.
    Ευτυχώς που εσύ ακριβολογείς και δεν λες αερολογίες όπως ό άλλος…

  57. Ο μη νοών ο πάντες νοούσι said

    56# Μου αρέσει που ακριβολογείς εσύ. Και ο προηγούμενος.

  58. Αυτονόητο είναι ότι ΟΛΟΙ οι πολιτικοί σχηματισμοί μετέχουν στην ρεμούλα, ο καθένας ανάλογα με την εκλογική δύναμη που έχει.
    ΟΛΟΙ οι βουλευτές έχουν αποσπασμένους στην υπηρεσία τους, τώρα αν τους χρησιμοποιούν σαν γραμματείς, σωματοφύλακες ή …μπέϊμπυ σίττερς στα εγγόνια τους, μικρή σημασία έχει.
    Μεγαλύτερη σημασία έχει ότι ενώ οι μισθοί πετσοκόφτηκαν οι βουλευτικές αποζημιώσεις περικόπηκαν κατά δέκα χιλιάδες ευρώ σε σύνολο δεν θυμάμαι πόσων εκατομυρίων, τέτοια … σφαγή !!!
    Η μήπως οι αριστεροί βουλευτές αμείβονται λιγότερο και δεν το ξέρουμε ;

    Ξέρω, ξέρω οι αριστεροί βουλευτές μάχονται για την μείωση των αποδοχών τους ώστε να μην προκαλούν τον λαό αλλά δεν τους αφήνουν οι δικαστικοί !!

  59. 57#
    Ούτε εγώ ούτε ο προηγούμενος γράψαμε ανοησίες, λες και η φοροδιαφυγή έχει συγκεκριμένη κομματική προέλευση.
    Εντάξει, καλά γελάσαμε αλλά ως εδώ.

  60. Ο μη νοών ο πάντες νοούσι said

    59 # Δεν είπα ποτέ ότι είπατε ανοησίες (ξαναδιάβασε το σχόλιό μου). Ο προηγούμενος δεν χρειάζεται δικηγόρο. Δεν είπα ποτέ ότι η φοροδιαφυγή έχει συγκεκριμένη κομματική προέλευση. Στο σχόλιο 52 δεν αναφέρθηκα σε αριστερούς (εσείς το διαστρευλώσατε το #56 για κουκουέδες με Cayenne και Lexus είναι εντελώς δικό σου). Όσο για το αν γέλασες δεν πείθουν αυτά που λες.
    Παρά το ψευδώνυμό μου, αρχίζω και καταλαβαίνω….Ηρεμήστε.

  61. Μπετατζής said

    47α. Aφιερωμένο στον/στην Ppan (οι πάσχοντες από στομάχι να μη δουν το βιντεάκι)

    Ομολογώ ότι τώρα τρολάρω, μα τι να κάνω, μ΄ αυτά που διαβάζω … 🙂

  62. ppan said

    Ευχαριστώ Μπετατζή 🙂
    Η πλατιά κουλτούρα μας δεν κρύβεται!

  63. 60#
    Κοίτα, καλές οι κωλοτούμπες αλλά μην κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις.

    Απαντάς στο σχόλιο 44# όπου σχολιάζω συγκεκριμένα τις αοριστολογίες περί κουκουέδων που φοροδιαφεύγουν, λέγοντας για Cayenne και Lexus.
    Αν απλά ήθελες να καταγγείλεις γενικά και αόριστα την φοροδιαφυγή των Ελλήνων, τότε γιατί απαντάς στο 44#;

  64. ppan said

    @ μη νοων κλπ: για ξαναπροσπάθησε να νοήσεις, με πιο καλή θέληση τούτη την βολή. Αν αυτοί που έχουν καγιέν και λέξους κρύβουν τα εισοδήματά τους, αυτό σηγμαίνει πώς όλοι τα κρύβουν ή ότι η φορολογική αδικία αναγκαστικά χτυπάει όπως πάντα τους φτωχούς; Χαράτσι επι δικαίων και αδίκων στον λογαριασμό της ΔΕΗ ή φορολόγηση με βάση το πραγματικό εισόδημα; Εκτός αν πιστεύεις κι εσζύ ότι τα 400 ευρώ που λέει ο αλλος ο ανεκδιήγητος (ή μήπως τα λες εσύ; ) είναι το ίδιο ψιλοπράγματα για όλους.. Για μένα δεν είναι, ομολογώ

  65. ΣΑΘ said

    Βρίσκω την ιδεολογικοπολιτική αντιπαράθεση μεταξύ τού «Καπιταλιστικού Γουρουνιού» [*] και της «άλλης πλευράς», εξαιρετικά ενδιαφέρουσα.
    Από τις σπάνιες περιπτώσεις ήρεμου διαλόγου (μεταξύ ‘Ιουδαίων’ και ‘Σαμαρειτών’) επί της ουσίας.

    Μη προς κακοφανισμόν οποιουδήποτε, νομίζω ότι, από πλευράς επιχειρημάτων, (προς το παρόν τουλάχιστον) έχουμε:

    «Κ. Γ.» – Αριστεροί 1 – 0 !

    Για τελικό αποτέλεσμα, έχουμε -φαντάζομαι- δρόμο ακόμα….

    Σημείωση:

    Μπορεί, αγαπητέ, να είμαστε πράγματι «καπιταλιστικά γουρούνια» από τη φύση μας, αλλά αυτό που αποκαλούμε «πνευματικό πολιτισμό», δεν είναι, άραγε, η αγωνιώδης προσπάθειά μας δια μέσου των αιώνων και των χιλιετιών, να εξευγενήσουμε και να υπερβούμε αυτό το «κτωνώδες» τής φύσης μας;

    [*]

    Είμαι βέβαιος πως ο φίλος μας δεν το χτησιμοποιεί για να περιγράψει πραγματικά τον εαυτό του, αλλά αυτοσαρκαστικά και μόνον.

  66. Μπετατζής said

    Νικοκύρη, μπορώ να συνεχίσω να τρολλάρω ;;; Σηκώνει το κλίμα, είναι γηπεδική η ατμόσφαιρα, όπως βλέπεις … ΄Εμπαινε Γιούτσο !!!! (εντάξει το κόβω, πρέπει και να βγάλω μεροκάματο).

  67. 65: Από τις σπάνιες περιπτώσεις ήρεμου διαλόγου (μεταξύ ‘Ιουδαίων’ και ‘Σαμαρειτών’) επί της ουσίας.
    από πλευράς επιχειρημάτων,
    Καλά, την ουσία πού την είδες; Ή το λες ειρωνικά; Πού είναι τα επιχειρήματα;

  68. kapitalistiko gourouni said

    Μερικοί αρνούνται την πραγματικότητα με παθολογικό πάθος. Το πραγματικό δίλημμα δεν είναι αν πληρώσεις 400 Ευρώ, αλλά αν προτιμάς να απολυθούν εργαζόμενοι και να κλείσουν επιχειρήσεις. Στο χείλος του γκρεμού που βρισκόμαστε δεν υπάρχουν πολλές επιλογές. Μερικοί προτιμούν το δεύτερο, μετά όμως να μη κλαίγονται. Δίκαιοι φορολογία, σωστά, αλλά πρώτα ας κάνουν όλοι φορ. δηλώσεις. Κάποτε τέθηκε το ζήτημα, άπαξ Έλλην που γεννιέται, από τη γέννα του, να έχει ΑΦΜ και να κάνει υποχρεωτικά δηλώσεις, ακόμα και τα μωρά, ακόμα και με μηδέν εισόδημα. Μόνο έτσι καταπολεμάς τη φοροδιαφυγή. Μάντεψε ποιοι αντέδρασαν με λυσσαλέο πάθος. Η φοροδιαφυγή δεν γνωρίζει ταξικές διακρίσεις. Τέλος.

  69. Λοιπόν θέλω να επιβεβαιώσω τον κύριο με το δύσκολο ψευδώνυμο στο @52. Έχω και φωτογραφία από το πάρκινγκ του εν λόγω παιδικού σταθμού για του λόγου το αληθές. Και σας διαβεβαιώνω ότι αυτή είναι μία τυπική εικόνα. Κάθε μέρα έτσι είναι. Βαριόμαστε να μετράμε υπερπολυτελή αυτοκίνητα.

    @65: Πού ακριβώς είδατε επιχειρήματα; Γιατί εγώ δεν είδα κανένα. Είναι επιχείρημα το «έχω δει με τα μάτια μου πλούσιους να φοροδιαφεύγουν»; Σωπάτε καλέ! Δεν το πιστεύει κανείς!

  70. Χαράλαμπος said

    Ρε συ «καπιταλιστικό γουρούνι» τόσα στελέχη του ΚΚΕ δε γνωρίζω ούτε εγώ… Μπας και είσαι σύντροφος και μας το κρύβεις;

  71. sarant said

    Να με συμπαθάτε αλλά χρειάστηκε να λείψω για κάμποση ώρα.
    ΣΑΘ, αν κάνετε το διαιτητή της αναμέτρησης: μήπως σας τηλεφώνησε κάποιος κύριος Μάκης από γειτονικό κράτος;

  72. Νέο Kid Στο Block said

    «Μη προς κακοφανισμόν οποιουδήποτε, νομίζω ότι, από πλευράς επιχειρημάτων, (προς το παρόν τουλάχιστον) έχουμε:
    “Κ. Γ.” – Αριστεροί 1 – 0 !
    Διαμαρτύρομαι εντόνως αγαπητέ! Το γκολ ήταν καραμπινάτο οφσάιντ κι ο ρέφερης πιασμάν! Παράγκα και στου Σαραντάκου γμτ;;
    ΘΕΛΩ ΔΙΚΗΓΟΡΟ!! (κατά προτίμηση δικηγορίνα που τ’όνομά της ν’ αρχίζει από Ιμ και να τελειώνει σε μορ) 🙂

  73. Βρε καλώς τον κυρ ΣΑΘ μας!
    Γιατί μας πληγώνετε έτσι ψυχρά και μας πετάτε στα μούτρα ότι μας κέρδισε ο Γουρούνης;
    γ ι α τ ι μ α ς τ ο κ α ν ε τ ε α υ τ ο ε ι σ τ ε α δ ι κ ο ς.
    Τέλος πάντων, πως πάει η αραίωση;
    Αραιώνουμε, αραιώνουμε;

  74. Νέο Kid Στο Block said

    71. Χα,χα ..συμπέσαμε αφεντικό! Σουρεαλισμός σήμερις στο βλόγιον… 🙂

  75. ΣΑΘ said

    Διορθώσεις:

    εξευγενίσουμε, κτηνώδες, χρησιμοποιεί

    [Ούτε σε διαγωνισμό τυπογραφικών λαθών να συμμετείχα …]

    Συμπαθάτε με, αλλά μόνο όταν ‘ανεβαίνει’ το κείμενο μπορώ να το δω καθαρά.

    Ευχαριστώ.

  76. «Μην προσπαθείς να διδάξεις χορό σε ένα γουρούνι. Και το χρόνο σου χάνεις, και το ζώο ενοχλείς» λέει μια παροιμία και ποιός είμ’ εγώ για να διαφωνήσω;

  77. Χαράλαμπος said

    Και ελπίζω με το τελευταίο μου σχόλιο να απάντησα και στον αγαπητό Ein Steppenwolf για την ερώτηση στο σχόλιο 17

  78. Το ρεμάλι της Φωκίωνος Νέγρη said

    Χαρά στο κουράγιο σας εδώ μεσα που έχετε ανοίξει συζήτηση με τα γουρούνια και μάλιστα τα καπιταλιστικά. Αν και μου προκαλεί εντύπωση, τι είδους συζήτηση μπορείς να κάνεις με ένα ζώο. Καλύτερα θα ήταν να περιμένατε ένα μήνα, όλο και κάποιος θα το σφάξει για να γιορτάσει τα Χριστούγεννα…

  79. 77: Μήπως έχει πιαστεί η απάντησή σου στη σπαμοπαγίδα;

  80. Νέο Kid Στο Block said

    Και δε λύσαμε και το διαγώνισμα του Μπουκάν για τη δεκοχτούρα…
    Πάντως αν βγει τώρα με τις λύσεις…, είχε λυσάρι εξαρχής κι άφησε τη συλλογική σοφία του μπλόγκ να γίνει ρόμπα για να κάνει φιγούρα! 🙂 🙂

  81. kapitalistiko gourouni said

    65
    Αυτά λένε οι θρησκείες και είδαμε τα αποτελέσματα της. Η αποθέωση έγινε βαθύτερη σκλαβιά. Υπάρχει λύση? Δεν ξέρω, αλλά αν είναι να επιλέξω, επιλέγω τις θρησκείες. Κάπου στο βάθος του τούνελ υπάρχει φως, έστω και αν χρειαστούν άλλα εκατοντάδες χιλιάδες χρόνια.

  82. sarant said

    Η σπαμοπαγίδα ήταν άδεια.

  83. ΣοφίαΟικ said

    Το πρόβλημα είναι οτι κι εγώ διαφωνω με αυτά που γραφει ο πατήρ 40άκος γιατί μου δινουν την εντύπωση ότι διαβάζω αριστερο παλαιάς κοπής και παλαιών τρόπως σκέψης, αλλά αντί να μπορε΄σουμε να κα΄νουμε μια σβα΄ρη συζήτηση – που ούτως ή άλλως δύσκολο είναι να κανεις σοβαρή συζήτηση εδώ- μας προκύπτει το τρολ και παει κατά διαόλου η κουβέντα.

  84. ΣΑΘ said

    Μη βαράτε όλοι μαζί, ωρέ παιδιάαααα!!!

    Τη γνώμη μου είπα να πώ ο άνθρωπος (περισσότερο αστειευόμενος παρά σοβαρολογώντας) και χυμήξατε όλοι μαζί να με κατασπαράξετε….

    Τι διάβολο, μόνο αυτούς που συμφωνούν απολύτως με τις αυθεντίες σας μπορείτε να ακούσετε;

    @ 67

    Ναι, αγαπητέ. Η ψυχή τού προβλήματος νομίζω ότι είναι αυτή. Ότι, δηλαδή, είμαστε (οι άνθρωποι) από τη φύση μας εγωιστικά και άπλειστα κτήνη!

    @ 71

    Δεν διανοήθηκα να κάνω τον διαιτητή, αγαπητέ Νικοκύρη.
    Ήταν ένας τρόπος να πω -με διάθεση οπωσδήποτε φιλοπαίγμονα- ότι συμφωνώ εν πολλοίς με τον «Κ. G.». Εν πολλοίς.

    Η ουσιαστική ‘συνεισφορά’ μου στη συζήτηση, ήταν η φράση (που μάλλον σας διέφυγε):

    # Μπορεί, αγαπητέ, να είμαστε πράγματι “καπιταλιστικά γουρούνια” από τη φύση μας, αλλά αυτό που αποκαλούμε “πνευματικό πολιτισμό”, δεν είναι, άραγε, η αγωνιώδης προσπάθειά μας δια μέσου των αιώνων και των χιλιετιών, να εξευγενίσουμε και να υπερβούμε αυτό το “κτηνώδες” τής φύσης μας;#

    Επιπλέον:

    Τι θα πει, αγαπητέ, η φράση σας:
    # … μήπως σας τηλεφώνησε κάποιος κύριος Μάκης από γειτονικό κράτος; #

    Επειδή σαφώς δεν έχουμε όλοι εδώ μέσα τη δική σας ευφυία, μπορείτε, παρακαλώ, να μου πείτε καθαρά ποιον » κ. Μάκη » εννοείτε;

    Αν εννοείτε «διαιτησία τύπου Μάκη Ψωμιάδη [;]», με αδικείτε κατάφωρα!
    Οι «διαδοχικές μου σημειώσεις» ως διαιτητού «Super League» είναι άριστες και δεν με βαρύνει καμία απολύτως ποινική καταδίκη.

    Είπα!!

    Και κάτι ακόμα:
    Για να μην ενοχλούνται κάποιοι gentlemen της παρέας, μπορείτε, παρακαλώ, να μου πείτε πώς εντονίζουμε (‘μπολντάρουμε’) μια λέξη σ’ ένα σχόλιο; Το ξαναζήτησα αλλά δεν βρήκα ανταπόκριση.

    Ευχαριστώ πολύ.

  85. 84#
    Πάλι τα ίδια; Τα είπαμε αυτά κυρ ΣΑΘ μας.
    Σχόλια 225# 226# 232#
    https://sarantakos.wordpress.com/2011/11/18/papademocracy/#comment-89488

  86. Immortalité said

    Συγνώμη που θα το πω αλλά ήμουν μπροστά στην συζήτηση που αναφέρεται στο @50 και ναι ο κουκουές ήταν ψηλός και τον έλεγαν Τέλη αλλά δεν είχε θεληματικό πηγούνι. Ρε συ Ντίνο, υπάρχουν δύο;

  87. Το ρεμάλι της Φωκίωνος Νέγρη said

    Μετά από εξονυχιστική έρευνα στους καταλόγους της ΕΠΟ, δηλώνω εν πλήρει συνειδήσει ότι ο κ. ΣΑΘ δεν είναι εγεγραμμένος σε κανέναν επίσημο σύνδεσμο διαιτητών, οπότε καταθέτω την ένστασή μου στην αρμόδια επιτροπή της UEFA και ζητώ ακύρωση του αγώνος διότι διεξήχθει χωρίς να πληρούνται οι προυποθέσεις που επιβάλλει το καταστατικό της τέλεσης μιας αναμέτρησης. Στην προκειμένη, η διεύθυνση του αγώνος από έναν επίσημα αναγνωρισμένο διαιτητή και μάλιστα χωρίς βοηθούς (παλιά τους λέγαμε επόπτες). Η επανάληψη του διεθνούς φιλικού (;) «Kapitalistiko Gourouni FC vs Sarantakos Palls FC» θεωρείται εκ των ων ουκ άνευ.

  88. 86#
    Α, όλα και όλα, ένας είναι ο Τέλης Σταλόνε.

    Δεν ξέρω για το θεληματικό πιγούνι, πάντως είναι σίγουρα κουκουές και φοροφυγάς σύμφωνα με τον κ Γουρούνι.

  89. gryphon said

    Ολα όσα λεγονταί απο το «καπιταλιστικό γουρούνι» καί από αυτούς πού του απαντουν σαν αριστεροί μού φαίνονται σουρεαλιστικά πού λεει κι ο νεοκίντ.Κανονικά βασει της ιδεολογίας πού πρεσβεύουν θα περιμενε κανείς το «καπιταλιστικό γουρουνι» π.χ να ειναι κατα του χαρατσιου τής ΔΕΗ και οι οπαδοι του ΚΚΕ υπερ μιας και αυτό τό χαρατσι οπως ειχα ξαναπει παλαιότερα τιμωρει την ατομικη ιδιοκτησία.
    Επιβαλλει ποινη σε οποιον διεπραξε το εγκλημα να οριζει κατι.Να εχει δικό του σπιτι.
    Και εχεις καποιον που αυτοαποκαλειται «καπιταλιστικό γουρουνι» να υπεραμυνεται αυτου του μετρου.Σε ποιο καπιταλιστικό κρατος διωκεται η ατομικη ιδιοκτησία περιπου σαν ποινικο αδικημα?.

  90. Το ρεμάλι της Φωκίωνος Νέγρη said

    Επίσης ο κ.Σαραντάκος εφόσον έχει στην κατοχή του στοιχεία για τον χρηματισμό του κ.ΣΑΘ από τον υπόδικο επιχειρηματία και πρώην πρόεδρο της ΠΑΕ Καβάλα κ.Μ. Ψωμιάδη, με σκοπό την εσκεμμένη κατεύθυνση του τελικού αποτελέσματος προς τη μία ή την άλλη πλευρά, υποχρεούται (ο κ.Σαραντάκος) να τα καταθέσει ενόρκως στον υπεύθυνο αθλητικό εισαγγελέα.
    Αυτά για να είμαστε νομότυποι!

  91. kapitalistiko gourouni said

    Νάσται καλά για τα καλά σας λόγια. Με κολακεύεται και δε το αξίζω. Θα απέχω, ως άξιζε να το κάνω εξ αρχής και όλο το λέω και δε το κάνω, αλλά ας όψεται η αδύναμη φύση μου. Σαν τα γουρούνια όλα τα τρόλια ίδια μούρη έχουμε.

  92. sarant said

    91: Μπορείς ν’ αντισταθείς στα πάντα εκτός από τον πειρασμό, ε;

    84: Εννοώ έναν που πάσχει από πνευμονία και καπνίζει κάτι μεγάλα πούρα, αγαπητέ 🙂

  93. nicholas said

    backup! Οπωσδηποτε σε δύο και τρεις έξτρα δίσκους seagate ή άλλης μάρκας ή και στο γνωστό synnefo (cloud). Τα βιβλία μπορεί να καίγονται που και που ή να δανείζονται, αλλά οι δίσκοι βρίσκονται στο έλεος Θεού, ΔΕΗ και ανθρώπων.

  94. sarant said

    Πες το ψέματα, συνονόματε… εκεί να δεις έπεα πτερόεντα….!

  95. Παρατηρητής των αλλαγών said

    Από τα σημερινά ΝΕΑ:

    Στα χαρτιά έμειναν το 2010 πρόστιμα περίπου 1,3 δισ. ευρώ τα οποία επιβλήθηκαν από τις εφορίες…
    Απ’ αυτά εισπράχθηκαν μόλις τα 29 εκατ. ευρώ!

    Μήπως έχει δίκιο το kapitalistiko gourouni;

  96. ππ said

    Μα το χαράτσι της ΔΕΗ θα εισπραχτεί, και θα το πληρώσουν κι αυτοί που δεν χρωστάνε τίποτε στην εφορία, όχι 1,3 δις

  97. Immortalité said

    @95 Καλό θα είναι να μη βιαζόμαστε γενικά να βγάλουμε συμπεράσματα. Όλα τα επιβληθέντα πρόστιμα δεν είναι άμεσα εισπρακτέα. Κατά πολλών από αυτά έχουν κατατεθεί προσφυγές και σε κάποια δόθηκε προσωρινή αναστολή της είσπραξης και άρα της εκτέλεσης κατά της περιουσίας του οφειλέτη λόγω «ανεπανόρθωτης βλάβης» από την είσπραξη. Παρ’ όλο που η προηγούμενη κυβέρνηση κατέβαλε φιλότιμες προσπάθειες (αλλάζοντας άρδην τον Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας), να δυσκολέψει όσο γίνεται την προσφυγή στο δικαστήριο. Ευτυχώς ακόμα δεν την κατάργησε.
    Βεβαιωμένα πρόστιμα δεν σημαίνει και οφειλόμενα πρόστιμα και άρα τέτοιοι συλλογισμοί, εκτός από αφελείς είναι και επικίνδυνοι.

    Επίσης @89 κανείς δεν εξισώνει την ατομική ιδιοκτησία με ποινικό αδίκημα ούτε καν με το χαράτσι της ΔΕΗ. Απλώς παραβιάζει την αρχή της αναλογικότητας στη φορολογία και πολλά πολλά άλλα που δεν έχω το κουράγιο να αναλύσω.

  98. ΣΑΘ said

    @ 3

    » … έχει απηυδήσει »

    Νομίζω ότι το ‘σωστό’ είναι «έχει απαυδήσει»

    Ευχαριστώ.

  99. ΣΑΘ said

    @ 87 και 90

    Πολύ καλά !!

  100. aerosol said

    Όλο αυτό το τρολοπαίχνιδο θα ήταν διασκεδαστικό αν δεν είχε συμβεί χίλιες φορές με τον ίδιο προβλεπόμενο τρόπο και αν δεν κατέληγε στο ίδιο πουθενά.

  101. Chris said

    Όποιος πιστεύει ότι η αριστερά ή κάποια συνιστώσα της προσφέρει τη λύση (ή θα μπορούσε υπό προϋποθέσεις να προσφέρει τη λύση) στα προβλήματά μας είναι βαθιά νυχτωμένος.

  102. Παρόλο που προσωπικά με ζημιώνει αρκετά (έχω, βλέπετε, περισσότερα από ένα ηλεκτροδοτούμενα ακίνητα), θα υπερασπιστώ το χαράτσι. Σε όλο τον πολιτισμένο κόσμο υπάρχει φόρος ακίνητης περιουσίας, και απ’όσο ξέρω, πουθενά δεν είναι προοδευτικός. Βεβαίως, το χαράτσι πάσχει από την προχειρότητα που χαρακτηρίζει πλείστα όσα ελληνικά πράγματα· και κυρίως, κυριότατα, από τον τρόπο με τον οποίο προβλήθκε και επιβλήθηκε, θεσπισμένο μάνι-μάνι και εισπρακτέο άρον-άρον — και μάλιστα σε στιγμές φοβερήςσυρρίκνωσης της οικονομίας και ενόσω επικρέμανται ακόμα οι παλαιότερες ενσαρκώσεις του (ΦΜΑΠ, ΕΤΑΚ, ΤΑΠ…)

  103. Νέο Kid Στο Block said

    Άγγελε, το μείζον θέμα δεν είναι αυτό καθεαυτό το χαράτσι, αλλά η μεταμφίεσή του σαν «ειδικό τέλος» κι η ενσωμάτωσή του –εν είδει στυγνού κι απροκάλυπτου εκβιασμού- στους λογαριασμούς του ρεύματος!

  104. sarant said

    Και βεβαίως το ειδικό τέλος δεν αντικαθιστά τις παλαιότερες ενσαρκώσεις του, αλλά προστίθεται σε αυτές.

  105. Το μείζον θέμα δεν είναι ούτε καθεαυτό το χαράτσι, ούτε η μεταμφίεσή του, είναι το σύνολο -ότι προστίθεται σε μια απίστευτη απομύζηση του εισοδήματος. Εγώ ευτυχώς μένω στο νοίκι, αλλά ας πούμε τα εφτακόσια ευρώ της «εισφοράς αλληλεγγύης» δεν έχω να τα πληρώσω. Εδώ και δύο μήνες.

  106. Νέο Kid Στο Block said

    Δεν ισχυρίστηκα ότι δεν είναι θέμα ουσίας το χαράτσι (που ασφαλώς είναι, για τους πλείστους) αλλά στην περίπτωση του «ειδικού τέλους»= «πλήρωσε ή σου κόβουμε το ρεύμα», μπαίνει κι ένα μείζον θέμα ηθικής!
    Εντάξει, ακόμη και το πιο ξεφτιλισμένο κράτος(ελπίζαμε ότι) δεν μπορεί να λειτουργεί σαν μπράβος-τοκογλύφος.

  107. Προετοιμάζοντας τους φοιτητές μου για το mid term test τους, εξηγούσα ότι αρχή μου είναι ότι πρέπει να προκρίνουμε να παχύνουμε το γουρούνι πριν το ζυγίσουμε. Αγωνιώ, θα θεωρηθώ ομοίως καπιταλιστής συφορβός; ‘Απαγε!

  108. Κουμπάρε Νεοκίδιε, ποιός πολιτικός φιλόσοφος είχε πει ότι το κράτος ενεργεί σαν ληστοσυμμορία, ‘racket’, δημιουργώντας τους παρανόμους κι ύστερα προστατεύοντάς μας από αυτούς;Tax evaders are the new blacks,που θα λέγανε οι neophiliacs.

  109. Νέο Kid Στο Block said

    Ξέρω γω αγαπητέ Τίτο…για να δούμε, πολιτικός φιλόσοφος- ειδικός racketeer . O Δον Βίτο Κορλεόνε; 🙂

    Πάντως το ιστορικό «Government! The REAL mafia…» το είπε ο υιός Μικέλε.
    Στα σοβαρά, θα έλεγα Χομπς, αλλά ο όρος για το «πουλάω προστασία»=to racket είναι της αρχής του εικοστού αιώνα σίγουρα, οπότε …άντε πέστο εσύ! 🙂

  110. Immortalité said

    @102 Μα Άγγελε και εδώ υπήρχε φόρος ακίνητης περιουσίας. Το ζήτημα (μεταξύ άλλων) είναι πόσες φορές φορολογείς την κάθε πηγή εισοδήματος. Για να μην πω ότι η νομιμότητα/συνταγματικότητα κάθε φόρου/τέλους (πρέπει να) υπόκειται σε δικαστικό έλεγχο και με τον τρόπο είσπραξης που διάλεξαν είναι σαν βάζουν ένα πιστόλι στον κρόταφο.

    Έχει εξαφανιστεί ο Φυσικός ή είναι η ιδέα μου;

  111. War Making and State Making as Organized Crime, Charles Tilly, εντάξει, φανουσιά αυτό, από τα μεταπτυχιακά μου… Πολύ ενδιαφέρον ωστόσο, θυμίζει πιο σύγχρονα τον Μπάουμαν, και τους φόβους που δημιουργούν οι κυβερνήσεις, παιδεραστές κλπ για να νομιμοποιηθουν πουλώντας safety αφού πια δεν μπορούν να εξασφαλίσουν security στον λαό τους .

  112. kapitalistiko gourouni said

    Μπορείτε αν έχετε τη καλοσύνη να μου πείτε που πληρώνετε όλους αυτούς τους φόρους? Εγώ έκτισα σπίτι και κατοικώ σε ιδιόκτητο, καθόλα νόμιμο και με όλες τις άδειες σε αστική περιοχή, και διαβεβαιώνω, δε πλήρωσα κανένα φόρο. Πέρα από το αναλογούν ΦΠΑ στα υλικά, που να σημειωθεί το αναλογούν δεν ήταν ούτε το 1/5 του πραγματικού. Τα καταπατημένα δεν πληρώνουν ούτε το αναλογούν ΦΠΑ.

  113. sarant said

    110: Πράγματι, έχει κάτι μέρες να γράψει.

  114. physicist said

    110 και 113.

    Τι καλά που είναι ότι με θυμάσαι, Ιμμόρ! Μόλις επέστρεψα από έναν απολαυστικό νυχτερινό περίπατο σε κάτι πολύ ωραίες γειτονιές, έτσι για να ξελαμπικάρει το μυαλό από τη θηριώδη δουλειά που έχει πέσει (η οποία εξηγεί και την απουσία μου). Σας χαιρετώ από μακριά και σας διαβάζω τακτικά — πάλι με χρόνους με καιρούς, πάλι θα σας ξανάρθω!

  115. sarant said

    Φυσικέ, κουράγιο, κι εδώ έχει πέσει πολλή δουλειά!

  116. Immortalité said

    @114 Βρε βρε σαν τα ρόδα! Άμα κάνεις βόλτες σ’ ωραίες γειτονιές δικαιολογημένες οι απουσίες 🙂

  117. kapitalistiko gourouni said

    Μούγκα έπεσε στο μαντρί. Η αλήθεια είναι, ότι υπάρχουν 89 φόροι (τουλάχιστον αυτή η τελευταία ενημέρωση μου πριν μερικά χρόνια) και αυτός το τέλος θα στρογγύλευε τον αριθμό στα 90. Αν έστω το 1/10 από αυτούς τους φόρους και τα τέλη να εφαρμοζόντουσαν και μόνο το 1/10 από τα προσδοκούμενα ποσά να εισέπρατταν, θα λυνόταν το πρόβλημα για τα επόμενα εκατό χρόνια. Η αλήθεια είναι επίσης, ότι με την απειλή της διακοπής ρεύματος, αυτό το τέλος θα είναι το μόνο που θα μπορούσε να είχε εφαρμοστεί, αν και το βλέπω χλομό. Διότι δεν κυβερνά η βουλή, αλλά οι διάφοροι Φωτόπουλοι με Παπαρήγα και Τσίπρα να κινούν τα νήματα στο παρασκήνιο. Προέχει το μπουρδέλο να παραμείνει μπουρδέλο και η εξαθλίωση να γενικευθεί και να παγιωθεί σε όλο το πληθυσμό. Με δέκα κινητά ανά οικογένεια δεν γίνεται επανάσταση.

  118. LandS said

    Βέβαια και έχει πέσει μούγκα. Μας έχεις αποστομώσει βρε αδερφάκι μου!

  119. Immortalité said

    @117 Με δέκα κινητά ανά οικογένεια δεν γίνεται επανάσταση.
    Μη κρίνεις εξ ιδίων αδερφάκι μου.

  120. ppan said

    Μα γιατί δεν γίνεται επναάσταση με 10 κινητά ανά οικογένεια; Μια χαρά συνωμοτικός κανόνας τα πολλά κινητά. Βέβαια πιο σίγουρη είναι η λύση του προβλήματος για τα επόμενα 100 (και βάλε) χρόνια, όχι με 10 κινητά ανά οικογένεια, αλλά με έναν εργαζόμενο, πούλεγε κι ο σχωρεμένος

  121. kapitalistiko gourouni said

    119
    Εσύ απάντησε στη ερώτηση μου, που πληρώνεις αυτούς τους φόρους που επικαλείστε, και άσε τις εξυπνάδες. Εγώ ξέρω πολύ καλά τι λέω. Με το προηγούμενο σχόλιο μου απαντώ στην απορία κάποιου προηγούμενου, γιατί να υπάρχει αυτή η απειλή διακοπής ρεύματος, και επίσης στην απορία μερικών πως φταίει η αριστερά, ενώ ποτέ δεν κυβέρνησε. Μερικές φορές. Η δομή της εξουσίας στις δημοκρατίες είναι τέτοιες, που ο κάθε Φωτόπουλος να έχει δεκαπλάσια δύναμη από όλο το υπουργικό συμβούλιο. Μόνο πανηλίθιοι τύπου Τσίπρα θα συνεχίζουν να απορούν και να λένε, μας εσείς είσαστε κυβέρνηση, μη ρίχνετε το φταίξιμο σε εμάς. Μόνο στην πρώην Σοβιετία είναι ξεκάθαρες οι καταστάσεις ότι φταίνε μόνο οι κουλάκοι και ποτέ οι κομισάριοι.

  122. Το ρεμάλι της Φωκίωνος Νέγρη said

    #121
    Είδες που τώρα και στην καπιταλιστική Ελλάδα πάνε να μας πείσουν ότι φταίνε οι κουλάκοι και όχι οι κομισάριοι;

  123. sarant said

    117-121: Πάντως, qq, δεν είναι σωστό να διαμαρτύρεται το τρολ όταν οι άλλοι δεν τσιμπάνε στο τρολάρισμά του.

    (Σε λέω qq, γιατί αυτό ήταν το αρχικό σου ψευδώνυμο).

  124. 123 (άσε που υπάρχει ένα παλιό, παλιό ερώτημα για κάτι τούνελ με τσιμέντο ή χωρίς στο οποίο ακόμα να απαντήσει ο qq a.k.a. gourounis)

  125. kapitalistiko gourouni said

    Α μπα, επιτέλους μαθαίνω τον ορισμό του τρολλαρίσματος. Αν ρωτάς να σου λυθούν οι απορίες και θέλεις να μάθεις κάτι που δε ξέρεις. ΟΙ άλλοι που γράφουν ασύστολες βλακείες, δεν. Έστω και τώρα, η ερώτηση είναι, που πληρώνετε αυτούς τους φόρους. Ρωτώ για να πάω να τους πληρώσω, να σώσω την έρημη Ελλάδα. Βλέπεις, μερικοί θέτουν σωστούς στόχους και όχι αερολογίες. Προτιμώ να πληρώσω δεκαπλάσιο φόρο, από το να απολυθούν εργάτες. Ίσως να ομιλούν τα κατάλοιπα μου.

  126. ppan said

    «Ίσως να ομιλούν τα κατάλοιπα μου»: μακάβριο 🙂

  127. LandS said

    Φόροι και Τέλη στα Ακίνητα
    α) ΕΤΑΚ Ν.3634/08
    β) ΦΜΑΠ Ν.2459/97 ΄
    Επίσης, Με τον 2238/94 (ΚΦΕ) όπως ισχύει, τεκμήριο διαβίωσης στην κατοικία.
    Με βάση τα τετραγωνικά του ακινήτου υπολογίζονται και τα Δημοτικά Τέλη.

    Αυτά είναι «συνεχούς» μορφής. Υπάρχουν και άλλοι τζερεμέδες που πληρώνονται ή έχουν πληρωθεί «εφάπαξ» ή σε ειδικές περιπτώσεις. Ένταξη στο κτηματολόγιο, εισφορές ένταξης στο Σχέδιο Πόλης. Άδεια ανέγερσης/ρύθμιση αυθαίρετων/ημιυπαίθριων.

    Τίποτα από αυτά δεν μπορεί να τα αποφύγει κανείς. Ειδικά για το ΦΜΑΠ, επειδή την υποχρέωση υποβολής δήλωσης την απέφυγαν πολλοί, πιάστηκαν όλοι φέτος (για όλα τα χρόνια) όταν λειτούργησε πλήρως το σύστημα με το μηχανογραφημένο Ε9 και την έκδοση του ΕΤΑΚ και του ΦΜΑΠ, και τους ήρθαν μαζεμένα.

    Καλώς να δεχτείς και τα δικά σου!

  128. kapitalistiko gourouni said

    124
    Εσύ παιδί είσαι τόσο βαθιά νυχτωμένος τη γίνεται πέρα από την αυλή του σπιτιού σου, που ακόμα και το κεφάλι να στο κτυπώ στο μπετόν του τούνελ, θα λες ότι αυτό είναι προβοκάτσια τους διεθνούς ιμπεριαλιστικού σιωνισμού και ότι δεν υπάρχει ούτε τούνελ, ούτε μπετόν. Επιμένω η απάντηση που σου έδωσα τότε να είναι η μόνη ορθή.

  129. ppan said

    Βρε παιδιά, με κίνδυνο να με πουν ρατσίστρια, μήπως τα τρολ είναι εισαγωγής; Λίγο τραγουδιστά τα μιλάνε τα ελληνικά, τι «ποιητικής αδείας», τι «τα κατάλοιπά μου» τι «ο ορισμός επιμένω να είναι».. Σαν τον Χρήστο Πολίτη, φιλελληνα Γερμανο στην ταινία 28 Οκτωβρίου -υπερπαραγωγή με τα ελληνικά στρατά κομπάρσους- που τα μιλάει καλά αλλά πάσχει λίγο στην λεπτομέρεια. Μήπως είναι τίποτε γερμανική προπαγάνδα;

  130. kapitalistiko gourouni said

    Kai pio to sosto an moy epitrepete h afthadeia moy na rvtv th megalosxhmh desposynh soy “ποιητικής αδείας”, “τα κατάλοιπά μου”

  131. ppan said

    Γιατί ρωτάς; Έχεις να τα πεις κι αλλού και θες να τα σερβίρεις σωστότερα;

    Μεγαλόσχημη δεν μ΄είχανε πει ακόμη, βοήθειά μας 🙂

  132. kapitalistiko gourouni said

    Έτσι είναι. Τώρα απάντησε ότι σε ρωτούν.

  133. ppan said

    Αφού το ζητάς τόσο ευγενικά, πώς να αρνηθώ; 😉 (ίδιος ο Χρήστος Πολίτης!)

  134. sarant said

    Ο qq πετάει πολλά μαργαριτάρια, αλλά όχι τέτοια που κάνουν οι ξένοι.

  135. ppan said

    Όχι ότι πιστεύω στην τερατολογία μου, αλλά το «Επιμένω η απάντηση που σου έδωσα τότε να είναι η μόνη ορθή» και ειδικά αυτό βρωμάει κάτι, τουλάχιστον διγλωσσία: ξενιτεμένος;

  136. gbaloglou said

    120: 🙂 🙂

    [Ειδικά πάντως σ’ αυτό το σημείο παρανοήθηκε … ο μακαρίτης: ήθελε να πει «τουλάχιστον ένας (εργαζόμενος ανά οικογένεια)», και το παρερμήνευσαν ως «ακριβώς ένας» ή και «το πολύ ένας» — δεν έχουμε να κάνουμε με γλωσσική αλλά μάλλον με μαθηματική ανεπάρκεια του εδώ…]

  137. Μαρία said

    129 Άμα είσαι χρόνια μετανάστης στη Γερμανία, γίνεσαι σαν τους Φιλέλληνες της Κρανάκη.

  138. kapitalistiko gourouni said

    Τώρα αρχήσανε όλοι να τρολάρουν σωρηδόν, οπότε απάντηση δεν περιμένω. Τουτέστιν, τα δικά μου λόγια σωστά και τα δικά σας για τα σκουπίδια. Κρίμα, κρίμα.

  139. Immortalité said

    @138 Γιατί κρίμα βρε Γουρούνι; Δεν χαίρεσαι που έχεις δίκιο;

  140. kapitalistiko gourouni said

    Όσο για τα μαργαριτάρια, θα σας πω το τελευταίο μου σουξέ. Αριστερά και Ακροδεξιά (η εν Ελλάδι) έσωθεν εις σάρκαν μίαν. Μεγάλη αλήθεια, να γράψεις 234 τόμους και να μη το χορταίνεις.

  141. Νέο Kid Στο Block said

    Μη μου στεναχωρείτε τον Qq! Όσο και να προσπαθεί να αυτοπλασσαριστεί σαν γουαναμπής γουρούνης, είναι ευαίσθητο παλληκάρι κατά βάθος.
    Ο Ηλεψυχίατρος του ιστολογίου σας. 🙂

  142. LandS said

    Τόχω, Τόχω!

    Ο κ. Qq, Kapitalistiko Gourouni, και άλλα… πρόκειται για double agent provocateur (αγγλικά το γράφω, γαλλομαθείς μη κοροϊδεύετε) . Στη πραγματικότητα είναι ένας ήρωας της εργατικής τάξης που έχει βαλθεί, με τις τρολιές του, να δυσφημίσει τους αντικο[b]υ[/b]μμουνιστές.

  143. Μαρία said

    αντικουμμουνιστές

  144. kapitalistiko gourouni said

    Υπάρχει και ένα παλαιότερο σουξέ μου. Λα σερτς δι μπιοκεμί ντου αμυγδαλέ ιν δε τεμποραλ λοουμπ. Για όλους αρέσκονται να σπαταλούν τους χρόνους τους σε βαθυστόχαστες και άστοχες αναλύσεις. Ενώ μια απλή ανάλυση των πρωτεϊνών και νευρομεταβιβαστών των αμυγδάλων στο βαθύτερο εγκέφαλο θα είχε πιο σωστά αποτελέσματα.

  145. Μαρία said

    Και ξηροί καρποί στον εγκέφαλο! Ωραία γουρουνιά.

  146. kapitalistiko gourouni said

    Έτσι είναι. Γιαυτό και το σουξέ είναι γραμμένο στα ακαταλαβίστικα ακαταλόγιστα.

  147. Emphyrio said

    Η Λενα Πλατωνος εγραψε για δεκαοχτουρες. Για γουρουνια δεν νομιζω να εγραψε τιποτε… (Αφου γραφω χωρις τονους, ας βαλετε τον τονο οσο πιο γαλλικα μπορειτε).

    Σημερα που ημουν στην Αθηνα ειχα μια συζητηση με μια συναδελφο για τα περιφημα Γουρουνακια της Κηφισιας (αλλα και τον Σαββα στο Μοναστηρακι), τα οποια καποτε τα τιμουσα παρα πολυ. Θυμηθηκα πως ειχαν ξεκινησει απο ενα στενομακρο μαγαζακι που τα εφτιαχνε και τα πουλουσε στους (αναγκαστικα) ορθιους πελατες, και σιγα-σιγα, βημα-βημα, χωρο-χωρο, επεκταθηκε και απεκτησε ολο το γωνιακο οικοπεδο. Εχω χρονια να περασω απο εκει – πεστε μου αν εχει μπει και στο εξαπεναντιας Πλαισιο, ή αν το εχει καταβροχθισει και εχει φτασει ως την Αστυνομια λιγο παραπανω… Τουλαχιστον κρατησε το ιδιο ονομα ως καταστημα (αντε, ενταξει, μια μικρη αλλαγη εγινε, αλλα μεσα στο αρχικο πνευμα).

    Αγαπητε Νικοκυρη, θαυμαζω το κουραγιο σας που διαβαζετε ολα οσα ψυχαναλυτοξεφορτωνεται ο καθενας στο φιλοξενο σαϊτ σας, και δεν παιρνετε το φραγγελιο ανα χειρας να ξεκαθαρισετε το τοπιο. Οπως λεω και στους μαθητες μου και στους συναδελφους μου, ο φασισμος απεχει μια ανασα απο την δημοκρατια – ενος ατομου να σβησεις τα λογια ή να του δημιουργησεις εμποδια να μιλησει/σκεφτει/δρασει ελευθερα, επεσες στην παγιδα. Ναι, it’s a thin red line, και ας μην την αφησουμε να γινει a black thick line.

  148. kapitalistiko gourouni said

    Άλλη μαι βαθυστόχαστη ανάλυση. Από έναν δάσκαλο που εκπαιδεύει μαθητές. Ναι αγαπητέ, ο φασισμός δεν έχει χρώμα. Εκτός αν έχεις αχρωματοψία και όλα τα βλέπεις σε μαύρες αποχρώσεις. Πιστεύω πάντως να απαντήθηκαν οι ενστάσεις μερικώς στο πρώτο σχόλιο μου, ότι δεν φέρω επιχειρήματα. Η αριστερά (όποιας απόχρωσης) έχει το ίδιο μερίδιο ευθύνης στην κατρακύλα του τόπου όπως και ο υπόλοιπος λαός. Ο Ροΐδης τα λέει πιο περίτεχνα αυτά, εγώ προτιμώ τις κοφτές κουβέντες σε μορφή συνθημάτων και όσοι κατάλαβαν, τα κατάλαβαν. Αν πάλι δεν τα καταλαβαίνετε, δε θα k;atso na σκάσω και δίνω την ίδια απάντηση όπως και στον δύτη.
    http://roides.wordpress.com/2011/11/23/23noe11/
    Α και ένα τελευταία πριν το πιεστήριο. Μερικοί προτιμούν να μελετούν τον Μαρξ για να καταλάβουν πως λειτουργεί ο κόσμος. Ξέχωρα από αυτά που είπα πριν, για τη φύση του ανθρώπου, κι επομένως ο Μαρξ μόνο μπούρδες είπε, νεότερες μελέτες λένε ότι ένα μερίδιο ευθύνης έχει και μια μετάλλαξη στις πρωτεΐνες. Γουρουνίσιοι ήμασταν ανέκαθεν, μία μόλυνση μας έκανε καπιταλιστές.

  149. kapitalistiko gourouni said

    Και επίσης να συμπληρώσω τελειώνοντας, τι διαφορά υπάρχει μεταξύ αριστερών/ακροδεξιών και λοιπών ανθρώπων. Δεν έγκειται στο διάβασμα και στις μελέτες των γραφών, αλλά στις πρωτεΐνες και νευροσυνάψεις. Τα αμύγδαλα των πρώτων έχουν μικρότερο μέγεθος. Έτσι αισθάνονται όλος ο κόσμος είναι βαμμένος στο κόκκινο/μαύρο. Τώρα μένει να βρεθούν οι ακολουθίες γραμμάτων που διαφοροποιεί τους αρ. Από τους ακρ. Λες μπας και είναι ένα κ.

  150. sarant said

    Τελειώνοντας, έτσι;

  151. kapitalistiko gourouni said

    Έως την επόμενη φορά που πάλι θα γράψεις (εσύ ή ο πατήρ) ένα παιδαριώδες άρθρο, τι ωραίος θα ήταν ο κόσμος, αν είχαμε κολεκτίβες στα χωράφια και εργοστάσια στα μπαλκόνια μας (χωρις αφεντικά) να αγαντεύουμε το σαρονικό.

  152. Στα μπαλκόνια θα μπορούσαμε να φυτεύαμε αμύγδαλα, και μάλιστα μεγάλου μεγέθους, για τις νευροσυνάψεις μας.

  153. kapitalistiko gourouni said

    Εγώ ξέρω πολλά εργοστάσια στις ταράτσες. Ξέρω ότι είναι εργοστάσια, διότι τα κομπρεσέρ, τα προπάνια, αποθήκες είναι σε κοινή θέα. Μερικά έχω επισκεφτεί κιόλας, το ένα του στελέχους που έλεγα παραπάνω. Εσύ δε ξέρεις κανένα? Μα σε τι κόσμο ζείτε, σας ζηλεύω. Εντάξει, σε σένα πρέπει να ακριβολογήσω αυτή τη φορά, θα σου κάνω τη χάρη, πρόκειται για βιοτεχνίες, απασχολούν κυρίως συνταξιούχους στη μαύρη, κατά προτίμηση αστυνομικούς και στρατιωτικούς. Κάνε μαι γύρα στα σοκάκια της γειτονιάς σου, να δεις πόσα υπάρχουν σε υπόγεια, αφού δε ξέρεις για τις ταράτσες.

  154. Emphyrio said

    Ο δασκαλος (και συγκεκριμενα ο καθηγητης) εχει την δυνατοτητα να αντιδρασει με παρα πολλους τροπους οταν ο μαθητης/μαθητρια δεν δειχνει μεσα στην αιθουσα τον απαραιτητο σεβασμο προς τους συμμαθητες/συμμαθητριες του, προς την εκπαιδευτικη διαδικασια, προς τον δασκαλο/δασκαλα, προς το ιδιο το σχολειο, προς τους γονεις του/της κατ’επεκταση.

    Ο πιο απλος τροπος που βοηθαει και στο ξεσπασμα των νευρων του διδασκοντος ειναι η ωριαια αποβολη αλλα και πιο περα, η μονοημερη/διημερη αποβολη εως και η οριστικη αλλαγη σχολικου περιβαλλοντος. Με τον τροπο αυτο απομακρυνεται το προβλημα χρονικα ή τοπικα (οποτε και το φορτωνονται αλλοι) – μα δεν λυνεται.

    Υποτιθεται ή εννοειται πως εχει προηγηθει εμμεση προσπαθεια συνετισμου με διαφορα παραδειγματα του στυλ «βαραμε το σαμαρι για να νοιωθει το γαϊδουρι» ή «τα λεμε της νυφης για να τα ακουει η πεθερα» – συγκεκριμενα, θα μπορουσαμε να πουμε στην ταξη εις επηκοον και του παραβατικου μαθητη πως υπαρχουν ανθρωποι με διαφορα ψυχολογικα προβληματα που προκειμενου να φανουν και/ή να επιβληθουν στους γυρω τους (εχοντας συναισθηση πως βρισκονται τοποθετημενοι σε λαθος ομαδα με την οποια δεν μοιραζονται ουτε διανοητικα ουτε συναισθηματικα ουτε οργανικα κατι κοινο) και να αποδειξουν την υπαρξη τους κανουν ενα σωρο βλακειες, ηλιθιοτητες και χαζομαρες ή ακομα και συμπεριφερονται βιαια και εξω απο τους κανονες της ομαδας, ακριβως για να αποδειξουν πως they can boldly go where the angels fear to tread.

    Σε αλλες παλι περιπτωσεις (οταν διαπιστωσουμε πως ο εμμεσος τροπος αδυνατει να διαπερασει το χοντρο πετσι των μαθητων/μαθητριων – τοσο χοντρο σαν το γουρουνισιο δερμα με το οποιο καποτε φτιαχνονταν τα τσαρουχια – και να εχει ετσι το επιθυμητο αποτελεσμα) καταφευγουμε στην απ’ευθειας και χωρις περιστροφες αναφορα στο προβλημα – λεγοντας ας πουμε «Αυτο που κανεις αποδεικνυει πως εισαι ανικανος να ερθεις σε ισοτιμη και ομοτιμη επαφη με το περιβαλλον σου, και αδυνατεις να συνειδητοποιησεις πως οι γυρω σου πιθανον να εχουν καποια δικαιωματα ισα με τα δικα σου. Αντιθετα επιθυμεις να τους κανεις να υποκυψουν τρεμοντας μπροστα στην πανισχυροτητα της υπαρξης σου, και προσπαθεις να γινεις ο αιμοσταγης τυραννος που θα σπειρει γυρω του τον πανικο και την καταστροφη. Κοφ’το γιατι δεν σε παιρνει – αν καποιος ειναι μαγκας εδω μεσα και alpha (fe)male ειμαι εγω που διδασκω και εκπαιδευω, και που στα τοσα χρονια που εργαζομαι, πολλα περισσοτερα απ’οσα εισαι εσυ στην γη, εχω δει και εχω μασησει δεκαδες μαγκακια σαν κι’εσενα, να μην σου πω και περισσοτερο μαγκακια και παληκαρακια.»

    Περνωντας τα χρονια και αποκτωντας εμπειρια και σοφια, συνειδητοποιουμε καποια στιγμη πως ισως να εχει περισσοτερο αποτελεσμα η επιδεικτικη αγνοηση του παραβατικου ατομου. Κατι περιπου οπως αυτο που λεγεται για τον παππου του Τζεφρυ, που αγορευε καποτε στην Βουλη και καποιος απο κατω συνεχεια του φωναζε και δεν τον αφηνε να μιλησει. Καποια στιγμη λοιπον γυρναει ο παππους και ρωταει, «Ποιος το ειπε αυτο που ακουστηκε τωρα;» «Εγω, ο Ταδοπουλος» «Ε τοτε δεν εχει καμια σημασια». Laisse béton που λεν κι’οι Γαλλοι. Ασ’τον/Ασ’την να κανει οση φασαρια θελει και να παρενοχλει το μαθημα οσο θελει. Εμενα η δουλεια μου ειναι αλλου, και ακομα και να με προσβαλλει και να με βρισει it’s no skin off my teeth.

    Τελειωνοντας (τελειωτικα ελπιζω) ζητω συγγνωμη απο τους συμμαθητες του παρενοχλουντος ατομου για την ατελειωτη λογοδιαρροια που με επιασε. Τολμω να ελπιζω πως δεν θα ξανακανω δυο φορες το ιδιο λαθος και δεν θα καταχραστω την ανεκτικοτητα και την καλη διαθεση ολων των τακτικων συνομιλητων του κυριου Σαραντακου, τους οποιους διαβαζω να αντιπαρατιθενται μεταξυ τους με χαρα, αγαπη, καλη διαθεση αθωου πειραγματος, και τρομερη διαθεση προσφορας γνωσεων και αναλυσεων σχεδον των παντων.

  155. sarant said

    Μερσί, δάσκαλε 🙂

  156. Αγαπητέ porcus capitalis
    αφού για τις πολιτικές επιλογές φταίνε τα αμύγδαλα των ανθρώπων, γιατί όταν πρόκειται για κάθδε λογής και χρώματος αντιφρονούντες, κινδυνεύει το καρύδι τους;
    Decolor Sapiens

  157. kapitalistiko gourouni said

    Τι είπα κάποτε κ. Εμφύριε, πάντα είσασταν φασίστες. Όσο για τους ακαδημαϊκούς, σε πόσο χαμηλή υποστάθμη τους έχω είναι γνωστό στους πάντες και δε χορταίνω να το διαλαλώ. Όσο για σένα Τίτο, τι απάντηση να σου τι δώσουν οι φασίστες αυτού του ιστότοπου. Πάντα είχα την απορία, γιατί υπήρχε ο διαχωρισμός σε εθνικόφρονες και οι άλλοι τι είναι, antiεθνικόφρονες? Μελέτησα όλες τις πλευρές, και όταν είπα στην αρχή “¨να μη συνεργάστηκαν στην εξυπηρέτηση των ξένων συμφερόντων¨
    κόψε περισσότερο¨ επιμένω να το λέω. Μη ζητάς περισσότερες διευκρινήσεις, διότι κινδυνεύει το λαρύγγι μου.

  158. kapitalistiko gourouni said

    Επίσης είχα πάντα την απορία, γιατί μερικοί επιμένουν αν ανακατεύουν τα σκατά του παρελθόντος. Αν δε μιλούν θα ήταν καλύτερα. Το ΚΚΕ έχει καλύτερη τακτική. Όσοι αναφέρουν τέτοια θέματα, τους αποσιωπούν αμέσως, με ένα ειρωνικό χαμόγελο και ατάκες του είδους, είσαι αντικομουνιστής, δε συνομιλώ με φασίστες. Κούφιες κουβέντες, αλλά αποτελεσματικές. Καλό είναι να τη ενστερνιστούν αυτή τη τακτική και μερικοί άλλοι.

  159. Looking for the Greek God of Finance (Saturday Night Live).

  160. Καλή ‘ναι η συμφορά, μα νά ‘ρθει μοναχή της,
    μην φέρει και την μάννα της, φέρει την αδελφή της…
    Το ελληνικό καρτερικό πνεύμα, η ελαφράδα της διάθεσης και στις πιο τραγικές στιγμές μας. Σήμερα που η συμφορά μας έφερε τσούρμο όλο το συγγενολόι της…

  161. Σπουργίτης said

    Διαβάζω εδώ και καιρό τα ενδιαφέροντα άρθρα και τα σχόλια αυτής της ιστοσελίδας. Συγχαρητήρια. Είναι μια όαση στην πνευματική έρημο της υποκουλτούρας και της αμάθειας γύρω μας.
    Οι περισσότεροι είστε μαέστροι στα γλωσσικά και τα γλωσσολογικά θέματα. Θεωρώ όμως ότι όποιος ασχολείται με τη γλώσσα θα έπρεπε να έχει παράλληλα και ιστορικές και φιλοσοφικές αναζητήσεις. Με σκοπό την κατανόηση της ίδιας της πραγματικότητας και φυσικά τη βελτίωσή της. Γλώσσα-Ιστορία-Φιλοσοφία…είναι το τρίο που φοβίζει κι ανατρέπει… Διαπιστώνω όμως ότι με την ιστορία και τη φιλοσοφία, με τον ιστορικό και το διαλεκτικό υλισμό πιο συγκεκριμένα, ελάχιστοι έχουν ασχοληθεί εδώ μέσα, εξ’ου κι οι λοιδορίες προς το ΚΚ. Σε θέματα τακτικής του κόμματος αυτού μπορεί – και καλώς – να υπάρχουν διαφωνίες, αλλά αυτά λύνονται. Όμως σε θέματα ανάλυσης και στρατηγικής…. ρισπέκτ!
    Αυτά προς το παρόν, να μην κουράζω…

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: