Ψηφίστε τη λέξη της χρονιάς για το 2011!
Posted by sarant στο 15 Δεκεμβρίου, 2011
Τις προάλλες, και ακριβέστερα παραπροχτές, τη Δευτέρα 12.12, σας είχα καλέσει να επαναλάβουμε το περυσινό πείραμα και να διαλέξουμε τη λέξη της χρονιάς, τη λέξη του 2011. Στο παραπροχτεσινό άρθρο προτείνατε λέξεις, τώρα θα ψηφίσουμε αυτήν ή αυτές που θεωρούμε «λέξη της χρονιάς». Πέρυσι είχαν μπει στην ψηφοφορία όλες οι προτάσεις σας, αλλά ήταν σχετικά λίγες, καμιά τριανταριά. Φέτος προτείνατε πάνω από ογδόντα λέξεις, και αυτό είναι άβολο για την ψηφοφορία.
Επειδή όμως στη δημοκρατία δεν υπάρχουν αδιέξοδα, η εφορευτική επιτροπή αποφάσισε (δημοκρατικά) να κάνει ένα ξεσκαρτάρισμα στον κατάλογο των υποψήφιων λέξεων κι έτσι έμειναν τριάντα, από τις οποίες θα διαλέξουμε τη λέξη της χρονιάς. Μπορείτε όμως να προτείνετε τη δική σας λέξη, είτε την είχατε ήδη προτείνει, είτε όχι. Σ’ αυτή την περίπτωση, καλό είναι να την αναφέρετε εδώ, ώστε να τη δουν και άλλοι, μήπως την ψηφίσουν επίσης.
Οι λέξεις που μπαίνουν σε ψηφοφορία είναι:
Τεχνικά ζητήματα:
- Δεν ψηφίζουμε εδώ, αλλά χρησιμοποιούμε την ωραιότατη ειδική σελίδα που έχει φτιάξει ο πρόεδρος της εφορευτικής επιτροπής, ο αγαπητός Στάζιμπος (ή Stazybo Horn).
- Σε αυτήν εδώ τη σελίδα μπορούμε να ανακοινώνουμε τι ψηφίσαμε (ιδίως αν είναι λέξη που δεν υπάρχει στον κατάλογο), να κάνουμε προγνωστικά κτλ.
- Ψηφίζουμε το πολύ τρεις λέξεις –όχι υποχρεωτικά τρεις, μπορείτε και μία μόνο ή δύο.
- Μπορείτε να ψηφίσετε και λέξεις της δικής σας επιλογής, που δεν υπάρχουν στο ψηφοδέλτιο –και πάλι έως τρεις.
- Η ψηφοφορία θα διαρκέσει έως τις 18.00 της Παρασκευής, 30 Δεκεμβρίου. Τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν, καλώς εχόντων των πραγμάτων, το πρωί της παραμονής της πρωτοχρονιάς.
Μπορείτε να ψηφίσετε νεολογισμό, μπορείτε να ψηφίσετε υπάρχουσα λέξη που πήρε νέα σημασία μέσα στη χρονιά, μπορείτε να ψηφίσετε λέξη που ακούστηκε πολύ στη χρονιά που πέρασε –εγώ έχω τις προτιμήσεις μου, αλλά δεν θα τις φανερώσω.
Επαναλαμβάνω, για να ψηφίσετε κλικάρετε εδώ!
Πέρυσι είχαν ψηφίσει 307 φίλοι του ιστολογίου. Να δούμε αν φέτος θα ξεπεραστεί αυτός ο αριθμός.
Ψηφίστε λοιπόν τη λέξη της χρονιάς, γιατί αν περιμένετε να ψηφίσετε στις 19 Φεβρουαρίου στις κάλπες θα απογοητευτείτε 🙂
Υ.Γ. Αν έχετε δικό σας ιστολόγιο και θέλετε να βάλετε μπανεράκι της ψηφοφορίας, πρέπει να ενσωματώσετε τον εξής κώδικα (η τιμή 50%, στο τέλος, είναι ενδεικτική. Η εικόνα έχει διαστάσεις 512×624 εικονοστοιχεία, μπορείτε να καθορίσετε το πλάτος που ταιριάζει, σε ποσοστό ή πίξελ).
<a href="http://bit.ly/lexi2011"><img src="http://i.imgur.com/62fTJ.jpg" alt="Ψήφισες για τη λέξη της χρονιάς;" title="Ψήφισες για τη λέξη της χρονιάς;" width="50%"></a>
Η σύντομη διεύθυνση για την κάλπη είναι http://bit.ly/lexi2011
Χρηστος Κ. said
Παπαδημοκρατια
planitas said
Αγανακτισμένοι δαγκωτό! Θα είχε περισσότερο χάζι όμως να γινόταν και προεκλογικός αγώνας 😀
Νέο Kid Στο Block said
ΨΗΦΙΣΑ! ΨΗΦΙΣΑ!! Καλέ είμαι συγκινημένος, ας ψηφίζουμε εδώ τουλάχιστον… 🙂
Μπουκανιέρος said
Ίσως είναι το κατάλληλο ποστ για να σημειώσουμε και τις προς απόσυρση λέξεις. Π.χ. η λέξη «απολύσεις» προδίδει έναν εντελώς απαρχαιωμένο λαϊκισμό και πρέπει να αντικατασταθεί από το «μη εθελοντικές περικοπές θέσεων εργασίας», όπως π.χ. εδώ http://news.in.gr/economy/article/?aid=1231141909 , κείμενο όπου προωθούνται και άλλες σημασιολογικές επαναστάσεις βλ. π.χ. «αυτοκριτική», «ταμπού» κλπ.
Walter Ego said
Είτε ψηφίσετε είτε όχι, το αποτέλεσμα παραμένει ίδιο/δεδομένο (άλλο ένα παράδοξο του νεοφιλελευθερισμού).
VasWho said
Μη σας επηρεάσω, αλλά φοβάμαι πως η χρεοκοπία, που προτείνεται εδώ, θα είναι, δυστυχώς, η λέξη του 2012.
Ή μήπως είμαι υπερβολικά αισιόδοξος;
Μπα, δεκαπέντε και μία μείνανε!
VasWho said
Ή τώρα που το ξανασκέφτομαι (και για να γίνω πραγματικά αισιόδοξος) λέξεις του 2012 μπορεί να είναι: εξέγερση, αυτοδιάθεση, αυτοοργάνωση, λαϊκές επιτροπές, κοινωνική αλληλεγγύη …
(Προσθέστε κατά βούληση)
epetelos said
Καλημέρα, Νίκο -και φιλιά από Λονδίνο. Ίσως να πρέπει να βγάλετε και λέξη εξαμήνου, τριμήνου κ.λπ.
(Προσωπικά αδυνατώ να φανταστώ άλλη πέρα από το «κούρεμα» να επικρατεί. :))
Τίτος Χριστοδούλου said
Στα οξύμωρα, με το σπεύδε βραδέως, την γνήσια απομίμηση και τον υποχρεωτικό εθελοντισμό κι η συγκυβερνώνα αντιπολίτευση (ή είναι αντιπολιτευόμενη συγκυβέρνηση;)
Απολογίες για τις αναφορές στα Οξύμωρα, στον τηλεσεξολόγο… Ασκητή.
Γιάννης Πλιώτας said
Έπρεπε να υπάρχει και ο γενναίος «Πρίγκιπας Σουλτάν». (τον ψήφισα μαζί με χρεωκοπία και σύνταγμα)
Κώστας said
Εγώ ψήφισα Τσάκα δαγκωτό, δεν κάνω πλάκα! (Τώρα που θα σκάσει μύτη κι η πριγκίπισσα… :-))
Σκύλος της Β.Κ. said
Τόριξα το κουκί μ΄! Προσπάθησα νάμαι αισιόδοξος.
Σχολιαστής said
@4
Π.χ. η λέξη “απολύσεις” προδίδει έναν εντελώς απαρχαιωμένο λαϊκισμό…
Πραγματικά έτσι είναι.
Η «τρέχουσα» έκφραση είναι «μη συναινετικές αποχωρήσεις»!
Πρόεδρος Κωστής Στεφανόπουλος said
Κύριε Σαραντάκο, παρακολουθώ από καιρό το ιστολόγιό σας, και ουκ ολίγες φορές έχετε εκτραπεί από την Τάξη, προτρέποντας τους αναγνώστες σας σε πράξεις απειθαρχίας, πολιτικής και γλωσσικής ανυπακοής.
Νομίζω όμως ότι με το παρόν άρθρο σας, ξεπεράσατε και την τελευταία ερυθρά γραμμή, γι’ αυτό και αναγκάστηκα να λάβω την κατάσταση εις τας χείρας μου, και να σας γράψω ο ίδιος αυτό το σχόλιο, σε μια ύστατη προσπάθεια να σας συνετίσω.
Γνωρίζετε καλά ότι βρισκόμεθα προ ενός βαράθρου οικονομικού, και όχι μόνον, έτοιμου να μας δεχθεί και να μας εξαφανίσει ως λαό τουλάχιστον για δέκα και περισσότερα χρόνια.
Σας καλώ λοιπόν να σταματήσετε αυτήν την προσπάθεια για «ψηφοφορία», γιατί δίνει στον λαό ψευδείς ελπίδες, και τον κάνει να πιστεύει σε ουτοπικές και αναχρονιστικές μεθοδεύσεις, όπως οι εκλογές και οι «δημοκρατικές διαδικασίες».
Οι εκλογές συνιστούν μια από τις συνταγές που δήθεν ωφελούν το συμφέρον της χώρας, ενώ οι πάντες καταλαβαίνουν ότι κάθε άλλο παρά το εξυπηρετούν. Οι εκλογές δεν πρόκειται να ωφελήσουν αλλά θα βλάψουν με βεβαιότητα την χώρα. Χρειαζόμαστε ηρεμία και όχι εκλογική αναταραχή, δουλειά σκληρή χάριν του τόπου, και όχι την ραθυμία της προεκλογικής περιόδου.
Σας καλώ λοιπόν να δείξετε ένα ελάχιστο δείγμα πατριωτισμού και να αποσύρετε την επικίνδυνη αυτή ψηφοφορία.
Ευχαριστώ.
sarant said
Ευχαριστώ πολύ για τα πρώτα σχόλια και τις εύστοχες παρατηρήσεις!
14: Κύριε Πρόεδρε, σαν να έχετε δίκιο -να ανακηρύξουμε λοιπόν λέξη της χρονιάς την «υπακοή» και να το σταματήσουμε;
Τεντυμπόης Μασκαράς said
Ψήφισα κι εγώ, αν και παρέλειψα να δηλώσω το όνομά μου στη φόρμα.
ένας στρατολάτης said
Συμφωνώ με τον Κώστα, ο Τσάκας είναι σημείο των καιρών.
Κι επειδή έχει κι ωραίο, εύηχο και γεμάτο νόημα επώνυμο ψήφισα μονοκούκι: Τσακισμός (με ταυ κεφαλαίο)!
Νέο Kid Στο Block said
Οι “μη εθελοντικές περικοπές θέσεων εργασίας” του Τόμσεν είναι όλα τα λεφτά!
Να κάνουμε κι ένα «Φράση-ανέκδοτο» ή φράση-φασουλής» της χρονιάς, αφεντικό!
Μετά τα «ειδικά τέλη κάτι (σε γενική το κάτι)» και το παραπάνω (που είναι βέβαια a class of its own) άντε και «μη εθελοντική ευθανασία αφυπηρετούντων».
Η μη εθελοντική συνουσία συνεχίζεται ακάθεκτη.
geomylo said
ΧΑΛΥΒΟΥΡΓΙΑ
Ηλεφούφουτος said
Αυτό το «Ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου. Μην το ξανακάνεις » μετά την ψήφο, μού ήρθε κάπως.
Δεν θα μπορούσα να μη διαλέξω και τη συναντιπολίτευση, κι ας μην ακούστηκε τόσο πολύ όσο άλλες. Είχε ποιοτικά χαρακτηριστικά. Είναι καινούργια, ευρηματική και εισάγει στο εννοιολογικό μας οπλοστάσιο μία νέα έννοια.
@4 Ο επαναπροσδιορισμός λέξεων είναι μια ιστορία με μάκρος πίσω της, μαζί με την προσπάθεια να ξαναγραφτεί η Ιστορία να μπει τέλος πάντων μία Νέα Τάξις στα πράγματα και θα ήθελα κι εγώ να αφιέρωνε ο Νικοκύρης μέρος του μόχθου του και εκεί, γιατί είναι κατ εμέ περισσότερο ψυχωφελές από τις μπουμπουκιές.
Τον επαναπροσδιορισμό του ταμπού θα τον ενέτασσα στη γενικότερη ανανοηματοδότηση του σημασιολογικού πεδίου «γενναιότητα».
π.χ. Στο πλαίσιο της αποσοβιετοποίησης (αυτή τη λέξη την αγνοήσαμε! κρίμα!) της ελληνικής οικονομίας ο πρωθυπουργός έλαβε μερικές γενναίες αποφάσεις.
sarant said
20: Πρέπει όμως να δίνετε κι εσείς ιδέες. Πάντως οι «μη εθελοντικές περικοπές» είναι κορυφαίο παράδειγμα.
Spyzer said
Είμαι ανάμεσα σε δύο, δεν έχω αποφασίσει ακόμα:
α) Αγανακτισμένοι:
Δεν είναι πλέον οι πολίτες που αγανακτούν και δυσανασχετούν με τις κινητοποιήσεις και τις διαδηλώσεις. Έχει αλλάξει η σημασία της λέξης και μου θυμίζει τους enrages της Γαλλικής Επανάστασης.
β) Κούρεμα:
Ο Nόμος 4000 ψηφίστηκε από την κυβέρνηση του Κωνσταντίνου Καραμανλή το 1958 και ήταν ο νόμος που καθόριζε την αντιμετώπιση των νεαρών που ήταν γνωστοί ως τεντιμπόις.Με βάση το νόμο, η αστυνομία συνελάμβανε όσους νεαρούς θεωρούσε ότι προέβαιναν σε εξύβριση, και τους οδηγούσε στο κρατητήριο, όπου γινόταν σε αυτούς κούρεμα με την ψιλή, τους έσκιζαν τα παντελόνια και εν συνεχεία τους περιέφεραν στο δρόμο εξευτελίζοντάς τους. (από άρθρο της Wikipedia)
Spyzer said
Μόλις είδα ότι μπορώ να ψηφίσω μέχρι τρεις:
Αγανακτισμένοι, Κούρεμα και Δόση
Δύτης των νιπτήρων said
22β Κατά σύμπτωση μόλις είδα κι αυτό.
Το ρεμάλι της Φωκίωνος Νέγρη said
Ψήφισα μετά πολλών επιφυλάξεων, αλλά…
Θέλω να καταγγείλω τη νομιμότητα της διαδικασίας. Εντελώς παράνομα ζητείται το παρανόμι του κάθε ψηφηφόρου (αν και όχι υποχρεωτικά) τη στιγμή που φαίνεται η επιλογή του, άρα καταστρατηγείται βάναυσα το δικαίωμα στη μυστικότητα της ψηφοφορίας. Ακόμη βλέπω ότι κάποιοι δημοσιοποιούν τη δική τους επιλογή πράγμα επίσης παράνομο.
υ.γ. Υποθέτω ότι υπάρχει και η δυνατότητα πολλαπλής συμμετοχής στη ψηφηφορία από ένα μόνο πρόσωπο. Γι’ αυτό και η ευγενική παραίνεση …»Ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου. Μην το ξανακάνεις»…Πολύ φοβάμαι ότι η νωπή εντολή που θα προκύψει από την ηλεκάλπη, θα έχει ελλιπή δημοκρατική νομιμοποίηση!
υ.γ.2 Σε περίπτωση που καμία λέξη δεν μπορεί να πάρει αυτοδυναμία, προτείνω την επιλογή της λέξης «Παπαδήμος» για μεταβατική λέξη της χρονιάς και παρακαλώ τους πάντες να συναινέσουν για το καλό του ιστολογίου μέχρι να επαναληφθεί η διαδικασία, αν και εφόσον το επιτρέπουν οι συνθήκες.
tamistas said
Με κριτήριο την ευρηματικότητα ψηφίζω: Μερκοζύ – Συναντιπολίτευση – Εφεδρεία
Μερκοζύ, όπως ΛΑΣΟΚ: ΛΑ ϊκή Σ οσιαλιστική Ο ρθόδοξη Κ υβέρνηση.
Προσκυνητής said
Μήπως να προταθεί/προστεθεί και η «καλτσοδέτα»;
sarant said
Ευχαριστώ και για τα επόμενα σχόλια!
Ίσως η Εφορευτική προσθέσει κάποιες λέξεις που αναφέρθηκαν-θα αναφερθούν εδώ.
Ρεμάλι ΦΝ, ως πρόσθετο μέτρο στην πρότασή σου θα μπορούσαμε να σκεφτούμε και την παράταση του έτους για καμιά δεκαετία.
spiral architect said
Tα’ ριξα και γω τα τρία μου σφαιρίδια! 🙂
spiral architect said
… η επόμενη «βολή» θα είναι με τον τσιφτέ του παππού γομωμένο με χοντρό αλάτι! 😈
Immortalité said
Μέχρι της 30 έχουμε ακόμη χρόνο 🙂
spiral architect said
@ 30: Γλωσσάρι: Τσιφτές (τουρκική) = κυνηγετικό τυφέκιο.
Ετσά αποκαλείται το ντουφέκι στη Λεβεντογέννα. 😉
Παράγωγο: Τσιφτεδιά (=μπαταριά ή μπαλωθιά)
Μαντινάδα:
Σαν πα΄ρει ο τσιφτές φωθιά
και σκάσει το καψούλι
ο κυνηγός την πέρδικα
την έχει στο σακούλι.
Βασιλική Μετατρούλου said
Εριξα τα τρία κουκιά μου, και πρότεινα και ένα, το «Occupy Wall Street»
Κατερίνα Τοράκη said
Ψήφισα «αγανακτισμένοι» και «πλατεία»! Καλή συνέχεια.
Ein Steppenwolf said
32: Μήπως τσιφτές σημαίνει δίκαννο; Διότι çift στα Τουρκικά είναι το ζεύγος.
Vivian Efthimiopoulou said
Δεν βλέπω πουθενά τη λέξη «νεοφιλελευθερισμός» κι ανησυχώ. 🙂
Ein Steppenwolf said
35: Ναι, μάλλον αυτό σημαίνει. Çifte tüfek = δίκαννο, çifte av tüfeği = κυνηγετικό δίκαννο.
sarant said
Ευχαριστώ και για τα νεότερα σχόλια!
36: Ο νεοφιλελευθερισμός ήταν λέξη της χρονιάς το 1992, Βίβιαν!
Ναι, τσιφτές είναι το δίκαννο, όπως το ετυμολόγησε ο Λύκος. Εξού και τσιφτετέλι (με διπλό τέλι παίζεται, διπλοπενιά).
Μου λένε όμως (και το έβαλα και στο βιβλίο) ότι στην Κύπρον τσιφτές ήταν το διπλοσέλινον, και γενικώς το κατεξοχήν κέρμαν που βάζουν οι έφηβοι στα μηχανάκια με τα ηλεκτρονικά.
spiral architect said
@ 35 και @ 38: Λογικό ακούγεται το δίκανο, λόγω της τουρκικής ρίζας, αλλα στην Κρήτη και τα παλιά … λιανοτούφεκα μονόκανα (κάτι παλιοBenelli π.χ.) τσιφτέδες. αποκαλούνται.
Νέο Kid Στο Block said
Ο τσίφτης είναι δηλαδή ο δίδυμος (στο ζώδιο);
Οι τσιφταλιές πάντως (έτσι λέει η μικρή μου τις σιεφταλιές) τρώγονται όντως δυο-δυο. 🙂
Konstantinos said
αγανακτισμένοι
Μαργαρίτα Kαρλαύτη said
εκταμίευση, πλατεία χρεωκοπία (σα σύνθημα ακούγεται!) 🙂
andam said
ψήφισα «χρεωκοπία» και «Μερκοζύ» και πρότεινα την λέξη «φόβος» που συμπυκνώνει τα συναισθήματα των περισσότερων ανθρώπων σ αυτήν την κρίση…
Immortalité said
Μπορούμε να ψηφίσουμε τρεις φορές από ένα;
Νέο Kid Στο Block said
44. Αντεεε,αρχίσαν τα δικηγορίστικα τερτίπια; 🙂
Τίτος Χριστοδούλου said
Ψήφισα κούρεμα, καθώς αισθάνομαι φύσει και θέσει κειράδιον, ή κουράδι. Μην παρεξηγήσει ο συμπατριώτης Νεοκίδιος, όπως ο άλλος Κύπριος στο άκουσμα της λέξης ΄κουράδι’, στην Βαβυλωνία του Βυζαντίου: ο δε Κρης τούμπαλιν το σκωρ ενεννόει (σκωρ, γενική σκατός).
Παναγιώτης said
@22 Αν δεν κάνω λάθος και όπως διαβάζω στο σχετικό ΦΕΚ 233 Α 1959 εδώ http://www.et.gr/idocs-nph/pdfimageSummaryviewer.html?args=sppFfdN7IQP5_cc–m0e1-x2bAKBowzC9dZM9jq2SB28rzSZFxgk-VGCOM67OYIJkAYi3ORfmaojz6IEi58Axbid0KJ4FstW4kicnjz_3u4G8qOBlZzQoc77k1-A9Eyz7vqZ2xJ5_DbJJUepmegb2H7k8NWGYq5d47TCXrt66ZQ8jyoC6yAqRA..)ο νομος 4000 δεν όριζε κούρεμα και διαπόμπευση απλώς τιμωρούσε με φυλάκιση την «εξύβρηση με θαρασύτητα». Τα υπ΄λοιπα ήταν η εφαρμογή από την αστυνομία με την ανοχή της κοινωνίας από το αστυνομικό κράτος της εποχής που όπως μάθαμε μερικά χρόνια αργότερα το 1963 (με τη δολοφονία του Λαμπράκη) κάλυπτε και το παρακράτος. Αν κάνω λάθος παρακαλώ τους νομικούς της παρέας για διόρθωση.
Νέο Kid Στο Block said
46. Νο προμπλέμο σερ Τίτο! δεν ξέρω γω από σκωραμίδες νοσοκομείων νομίζεις…(θλιμ.φατσ.)
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΤΡΑΓΑΝΗΣ said
Α Γ Α Π Η !!!!!! ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΛΕΙΠΕΙ ΑΠ΄ΤΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΜΑΣ!!!!!
Τίτος Χριστοδούλου said
Ή την ουράνη, και ουρανία, συμπαθών σε βεβαιώ, περαστικά κουμπάρε!
sarant said
Ευχαριστώ και για τις νεότερες προτάσεις και τα σχόλια!
44: Ποιο είναι το αντικείμενο του εκλογικού πόθου σου;
Νέο Kid Στο Block said
26. Tamistaaa, argiseeees 🙂
http://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=%CE%BB%CE%B1%CF%83%CE%BF%CE%BA&source=web&cd=6&ved=0CEAQFjAF&url=http%3A%2F%2Fwww.inews.gr%2F173%2Flasok-protaseis-gia-apofygi-entaxis-sto-dnt.htm&ei=0ADqTqrOCsvfsgaK24HGBw&usg=AFQjCNErxY7NS2JjgyIcODEgpr19E_0KZw
ΠΡΟΣΕΞΤΕ την σειρά των »ειδήσεων» στα δεξιά…
Νέο Kid Στο Block said
52. 1η είδηση η επιστροφή μπουμπούκας στο μαστερτσικνα και 3η είδηση ότι πνίγηκαν 2000 άνθρωποι στην Μεσόγειο. (οι ούτως καλούμενοι λαθρομετανάστες)…
Κάτι δεν πάει καλά με το χένερο ουμάνο, που έλεγε και κείνος ο γκαβός…
Stazybο Hοrn said
Εντάξει, μια απλή σελίδα Google Form είναι· καθένας μπορεί να την φτιάξει με τρία κλικ.
Η εφορευτική σκέφτεται να προσθέτει στο εισαγωγικό κείμενο τις «άλλες» λέξεις που ψηφίζονται, ώστε να τις βλέπουν οι επόμενοι ψηφοφόροι. Κι αν ξαναψηφίζονται, θα δοκιμάσει να τις προσθέσει κάτω απ’ τις 30…
Τέλος, η εφορευτική αναρωτιέται σκέφτονταν αυτοί που ψήφισαν 7 και 10 λέξεις… άβυσσος 🙂
spiral architect said
@ 54: Είχαν παρανόμι στη φόρμα, ή ήταν ξεκάρφωτοι;
sarant said
Σε λίγη ώρα πετάω προς Ελλάδα, οπότε μάλλον τα ξαναλέμε αύριο πρωί.
Να είστε φρόνιμοι 😉
Immortalité said
@56 Πετάς απευθείας ή μέσω Ελβετίας;
@45 Μια ερώτηση έκανα και αμέσως να με κακοχαρακτηρίσεις 🙂
sarant said
57: Δεν έχει απευθείας -θα έχω συνταξιδιώτες;
Immortalité said
@58 Ε, μάλλον, μόνος σου το έχεις ναυλώσει το αεροπλάνο; 😉 Αλλά δεν νομίζω να ξέρω κανέναν. Ήθελα να διασταυρώσω αυτό το «δεν έχει απευθείας»…
Σκύλος της Β.Κ. said
Ευκαιρία να πραγματοποιήσω τη φάρσα που πάντα ήθελα να κάνω: ανώνυμο τηλεφώνημα στην αμερκάνικη πρεσζβεία πως υψηλά ιστάμενο στέλεχος της Αλ Κάιντα, μεταμφιεσμένο σε ψηλό Έλληνα πενηντάρη (+) μεταφραστή, μεταβαίνει αεροπορικώς στην Ελλάδα. Θα τον αναγνωρίσουν από τα δύο παράταιρα πτυχία του.
Stazybο Hοrn said
Φου-φού, ένα-δύο, ένα-δύο, ανακοίνωσις:
Έχουν ψηφιστεί, επιπλέον, και μπορείτε να τις ψηφίσετε και σεις μέσα στις τρεις επιλογές σας, χρησιμοποιώντας το τελευταίο πεδίο «άλλο» του ψηφοδελτίου, οι λέξεις:
αλληλεγγύη, δραχμή, εμβληματικός, Λουκάνικος, ΟΔΥΣΣΕΙΑ, Πρίγκιπας, Τσάκας, Τσακισμός, φόβος, Ψήφος
Εκ της Εφορευτικής
Ein Steppenwolf said
40: Ο τσίφτης λένε ότι βγαίνει απ’ το αλβανικό qift = γεράκι, όπως λέμε ξεφτέρι ή σαΐνι. Αν βγαίνει απ’ το τουρκικό çift, τότε σημαίνει αυτόν που κάνει για δύο.
Πάντως το τσιφλίκι βγαίνει σίγουρα απ’ το çiftlik, που είναι η έκταση γης που μπορεί να οργωθεί από ένα ζευγάρι ζώα. Ελληνικές μεταφράσεις του çiftlik είναι η ζευγαριά και η σποριά.
Μπετατζής said
ψήφισα, εύχρηστη και πρακτική η σελίδα ψηφοφορίας, το καλό να λέγεται …
spiral architect said
Φουρφουράς.tv.
To σχολειό, ο δάσκαλος, τα κοπέλια τση χρονιάς!
Αξίζουν της προσοχής μας … 🙂
Stazybο Hοrn said
ξεχάσαμε την αφήγηση…
Μαρία said
60 Το ψηλός είναι για παραπλάνηση;
Stazybο Hοrn said
Να υποθέσω ότι αυτοί που ψηφίζουν χρεωκοπία, έχουν άποψη που θέλουν να καταμετρηθεί χωριστά από τη χρεοκοπία, που υπάρχει στο ψηφοδέλτιο…
Μαρία said
62 Για το Σβορώνο çift είναι ο ζευγάς/ζευγολάτης και το ζευγολατειό, ο βυζαντινός ζευγα/ηλάτης και το τσιφλίκι σύνολο τσιφτ ακόμη και ένα.
τιφτ ακτσεσί ο φόρος που πλήρωναν οι μουσουλμάνοι ενώ οι χριστιανοί τσίφτηδες σπέντζα
Δημήτρης Φύσσας said
Προστίθενται υποψηφιότητες στη διάρκεια της ψηφοφορίας; Δηλαδή, αλλοι έχουν 30 επιλογές (π.χ. εγώ, που βιάστηκα να ψηφίσω) κι άλλοι 40 κι άλλοι, αύριο, 50; Διαμαρτύρομαι εντόνως προς την τε μονομελήΝ εφορευτική και προς το μονομελές εκλογομαγειρείο.
Το ότι είχε ανακοινωθεί παρά το εκλογομαγείρω η μελλοντική διεύρυνσις των υποψηφίων λέξεων, δεν αίρει την ακυροτηταΝ της πράξεως. Καραμπινάτη παρανομία κατά τον Αστικόν ημών ΚώδικαΝ.
Μη θέλοντας λοιπόν να παρανομήσω περαιτέρω, κοινοποιώντας υμίν τις ψήφους μου, δε σας λέω κι εγώ τι ψήφισα. Πάντως ήταν νεολογισμοί, τ΄ άλλα κοινά και τετριμμένα και κλαψομούνικα (Νίκο αν η λέξη απάδει, κοψ΄την ή άσε κλαψ…) μου φανήκανε.
Καλή χρονιά σε όλε / όλους.
Stazybο Hοrn said
#69 Η μονομελής και πτωχή τω χιουμοριστικώ πνεύματι εφορευτική δηλώνει και ότι δεν γνωρίζει αν είστε ο ίδιος που ψήφισε 135ος στις 7:36:27 μ.μ., κι αν ψηφίσατε κι άλλη φορά, οπότε δεν θα σχολιάσει περαιτέρω.
Καλή πρωτοχρονιά, για τώρα, και καλή χρονιά μετά από 16 μέρες.
Κύριος Μάκης said
Αγαπούλες γεια χαρά!
Έμαθα ότι στην Ελλάδα στο μπλόγκι κάποιου Σαραντάκου ψηφίζουνε για τη λέξη της χρονιάς και τα ‘χω πάρει!
Εγώ εδώ μέσα δεν έχω ιντερνέτι αλλά μου πανε ότι δεν έχετε βάλει την «αγαπούλα» μέσα στις υποψήφιες λέξεις.
Είστε σοβαροί ρεεε;. Τη λέξη που φτιαξα εγώ και την έκαναν μέχρι και διαφήμιση στην τηλεόραση, την αφήσατε απόξω;
Σε λίγες μέρες που ρχομαι Ελλάδα (καθότι πολιτικός κρατούμενος) θα μιλήσω με το δικηγόρο μου να καταθέσει αγωγή για ηθική βλάβη!
Εκτός κι αν ο Σαραντάκος θέλει να τα βρούμε αλλιώς… Παίζουν και κάτι στοιχηματάκια για τη λέξη που θα βγει…
spiral architect said
«Κύριε Μάκη, όμως, να ξέρεις μου τελείωσε το φάρμακο»!:mrgreen:
Δημήτρης Φύσσας said
Ναι κύριε εφορευτικάριε, τότε περίπου ψήφισα (δεν κράτησα και ακριβήΝ ώρα), επιλέγοντας μόνο δυο λέξεις.
Για την απουσία χιούμορ, κύριε εφορευτικάριε, δε συμφωνώ. Εσείς δε γράψατε παραπάνω το εξής;
«Τέλος, η εφορευτική αναρωτιέται [τι ή αν] σκέφτονταν αυτοί που ψήφισαν 7 και 10 λέξεις… » κι ένα κίτρινο κεφαλάκι που δεν ξέρω πως να το βάλω και γω τώρα;
Stazybο Hοrn said
#73γ http://en.support.wordpress.com/smilies/
Stazybο Hοrn said
Το #67 είναι τελείως άκυρο, και δικαιολογημένα ίσως ακατανόητο. «Χρεοκοπία» λέει η λίστα του άρθρου πιο πάνω, «χρεωκοπία» έχει μπει στο ψηφοδέλτιο, και ψηφίζουν αυτοί που την επιλέγουν.
Συγγνώμη για το λάθος και το μεταλάθος.
Ein Steppenwolf said
68: Δηλαδή ζευγολατειό είναι η έκταση γης που μπορεί να καλλιεργηθεί από έναν ζευγολάτη και τσιφλίκι είναι έκταση γης διαιρεμένη σε ζευγολατειά, ένα για κάθε ζευγολάτη, αυτό εννοεί ο Σβορώνος;
eréndira said
Το νοικοκύρεμα μού λείπει απ’ τη λίστα… Θα βρω κάτι άλλο, έχει κι άλλες καλές υποψηφιότητες.
Μαρία said
76 Ναι. Ο όρος αναφέρεται στον τρόπο με τον οποίο καλλιεργείται η γη.
Ein Steppenwolf said
78: Λοιπόν στο τουρκαγγλικό λεξικό Redhouse γράφει τα εξής ενδιαφέροντα:
Μιχαλιός said
68, 76: Η λέξη «ζευγάρι» αντιστοιχεί ακριβώς, στην αγροτική ορολογία, με το τούρκικο «τσιφτ». Και οι ζευγάδες είναι «τσιφτσήδες».
To «τσιφλίκι» αρχικά στα Τουρκικά δεν είναι τίποτε παραπάνω από το ζευγάρι (ή το «ζευγολατιό») και με αυτή την έννοια μαρτυρείται από το 1465, κατά Νισανιάν (http://www.nisanyansozluk.com/?k=%C3%A7ift). Η εικόνα του τσιφλικιού-λατιφούντιου με τους κολλήγους κτλπ. είναι μεταγενέστερη σημασιολογική εξέλιξη.
Μαρία said
80 Και ετυμολογικά. Παίρνουν το τσιφτ απ’ τα περσικά και το ομόρριζο zigot κατευθείαν(;) απ’ τα ελληνικά.
Ein Steppenwolf said
80: To “τσιφλίκι” αρχικά στα Τουρκικά δεν είναι τίποτε παραπάνω από το ζευγάρι (ή το “ζευγολατιό”) και με αυτή την έννοια μαρτυρείται από το 1465, κατά Νισανιάν
bir çift öküzle sürülebilen arazi = κτήμα που μπορεί να οργωθεί με ένα ζεύγος βοδιών
Η εικόνα του τσιφλικιού-λατιφούντιου με τους κολλήγους κτλπ. είναι μεταγενέστερη σημασιολογική εξέλιξη.
Μπορεί να έγινε πέρασμα από τον πληθυντικό στον ενικό, δηλαδή στην αρχή να λέγανε «αυτός έχει πολλά τσιφλίκια» (στον πληθυντικό) και κάποτε το «τσιφλίκι» στον ενικό να έφτασε να σημαίνει ό,τι σήμαινε πριν στον πληθυντικό. Επίσης μπορεί να βοήθησαν φράσεις όπως «όλος ο τόπος είναι τσιφλίκι του», η οποία στην αρχή δήλωνε τη σχέση μεταξύ του ιδιοκτήτη του κτήματος και του καλλιεργητή του.
Ein Steppenwolf said
81: Όχι κατευθείαν απ’ τα Ελληνικά. Είναι πρόσφατο δάνειο απ’ τα Γαλλικά και ανήκει στην ορολογία της βιολογίας (http://en.wikipedia.org/wiki/Zygote, http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%96%CF%85%CE%B3%CF%89%CF%84%CF%8C, http://tr.wikipedia.org/wiki/Zigot).
Μαρία said
83 Γι’ αυτό το ερωτηματικό.
Με την ευκαιρία το çift επιβίωσε στα δικά μας παραφθαρμένα τούρκικα στη φράση τσουφ-τεκ'(ζυγά-μονά)=μονά ζυγά σε κουμαρτζίδικο αγορίστικο παιχνίδι.
Μιχαλιός said
Απ΄την ίδια ρίζα και η γιόγκα:
http://en.wiktionary.org/wiki/%E0%A4%AF%E0%A5%8B%E0%A4%97
Μαρία said
65 Ναι, ναι το είδα και στο Νισανιάν κι εθαύμασα.
Κοσμάς Θέμελης said
Δεν ανεβαινουν σχόλιά μου;;
Κώστας said
(Προσοχή: Ακολουθεί προεκλογικό μήνυμα!)
Τη λέξη ετούτης τής χρονιάς την πιο πετυχημένη,
για να την εψηφίσουμε λίγος χρόνος μας μένει.
Εσκάρωσε ο Στάζυμπος μιαν ειδική σελίδα
να ρίχνουμε τη ψήφο μας μ’ επίσημη σφραγίδα.
Αναρωτιέμαι, άραγε ποια λέξη θα κερδίσει,
θα ’ναι το «μεσοπρόθεσμο» ή μήπως βγει η «κρίση»;
«Χρεοκοπία», «κούρεμα», «μέτρα» και «ευρωζώνη»,
«χαράτσι» κι άγιος ο Θεός και άδειο παντελόνι.
Μη βάζεις, φίλε μου λοιπόν, σταυρό σε τέτοιες λέξεις,
τον Βλάση Τσάκα δαγκωτό φρόνισε να διαλέξεις.
Αυτό είναι το όνομα που αξίζει τα βραβεία
κι όχι λέξεις ξενέρωτες σαν «δόση» κι «εφεδρεία».
Κοσμάς Θέμελης said
Νικο, ασχετο: παρακαλω μου στελνεις το μέϊλ του YOZEF22ADAR;
Maroulitsa said
Τρόικα και το παράγωγό της τροϊκανοί αλλά μάλλον θα μας απασχολήσουν ως λέξεις και το 2012 και ακόμη περισσότερο…
asxetos said
καλησπέρα σ όλη τη παρέα
έριξα κι εγώ τα όστρακά μου + ένα νεολογισμό στην αγγλική για το νυν πρωθ-υπουργόν
🙂
Κρητικός said
Μόλις ψήφισα τη λέξη «ξύρισμα» ως λογικώς επακόλουθη της λέξης «κούρεμα»…
Λιτσα Παπαδακη said
Καλημέρα ,κάντε εκλογλες κάθε βδομάδα,αυτό μας τονώνει Μ/Γ/Δ.
Sky said
Για το ’11 η λέξη που θεωρώ πως θα σημαδέψει τις ιστοριογραφικές σελίδες θα είναι Δυστυχία, θα υποστηρίζεται δε, από όλες τις προαναφερθείσες ως προτεινόμενες.
Η χρεοκοπία παρόλο που ήταν και λέξη από τις κυρίαρχες του 2010, θα επανακτήσει την πρωτοκαθεδρία που της αξίζει (σαν πολυδιάστατο γεγονός-ηθική, οικονομική, πολιτική, χρεοκοπία της ίδιας της ζωής μας), το 2012 αφού η λέξη δυστυχία του 2011 δεν θα είναι ικανή να περιγράψει αυτό που μας έχουν για κέρασμα πικρό.
sarant said
Ευχαριστώ πολύ για τα νεότερα σχόλια, να με συμπαθάτε που έλειπα.
Την πρώτη μέρα της ψηφοφορίας η συμμετοχή ήταν κατά 50% ανώτερη σε σύγκριση με πέρυσι. Εγώ πάντως δεν ψήφισα ακόμα, προβληματίζομαι!
88: Ωραίος!
89: Κοσμά Θέμελη, έστειλα μέιλ.
Αυτό με το τσιφλίκι δεν το είχα συνειδητοποιήσει, πως προέρχεται από την ίδια ρίζα με τον τσιφτέ!
nikiplos said
έριξα κι εγώ την ψήφο μου…
πάντως εκείνο που πρέπει να παραδεχτούμε, είναι ότι το 2011 μας επιφύλαξε με μεγάλα γεγονότα…
για την Ελλάδα,
για τον Κόσμο,
για την Ε.Ε.
και φοβούμαι για τα χειρότερα…
Stazybο Hοrn said
Η εφορευτική σας εύχεται Χρόνια Πολλά, και σημειώνει μέχρι στιγμής:
1. Αξιοσημείωτη αύξηση της αποχής, πάνω από 10% σε σχέση με πέρσι -κουνηθείτε, πού είστε;
2. Καθαρή πρωτιά
3. Ντέρμπι ψήφο με ψήφο για τη δεύτερη και τέταρτη θέση.
Immortalité said
Χουζουρεύουμε στο τζάκι. Ασε που έχουμε ακόμα προθεσμία. 😉
Μιχάλης Νικολάου said
Υποθέτω επιμήκυνση (της ψηφοφορίας) δεν συζητιέται! 🙂
Immortalité said
@100
Άρθρο 89 ΠΔ 96/2007 Κωδικοποίηση εκλογής βουλευτών
(Άρθρο 89 Π.Δ. 351/2003)
Αποπεράτωση της ψηφοφορίας
1. Όταν περάσει η ορισμένη από το πρόγραμμα ώρα για τη λήξη της ψηφοφορίας η εφορευτική επιτροπή μπορεί να την παρατείνει το πολύ δύο ώρες, μόνον εφόσον διαπιστώνεται η παρουσία εκλογέων, που επιθυμούν να ασκήσουν το δικαίωμά τους. Εάν η ψηφοφορία διακόπηκε για οποιοδήποτε λόγο, αυτή παρατείνεται, με συμφωνία και του αντιπροσώπου της δικαστικής αρχής, μέχρι να συμπληρωθεί ο χρόνος που κράτησαν οι διακοπές. Κατά παρέκκλιση και σε πολύ εξαιρετικές περιπτώσεις απολύτως δικαιολογημένες η εφορευτική επιτροπή μπορεί να παρατείνει την ψηφοφορία και πέρα από τις δύο ώρες, καθώς και πέρα από το χρόνο της διακοπής, μέχρι να εξαντληθεί ο αριθμός των παρόντων εκλογέων.
Σε απλά ελληνικά, ιτς απ του Στάζυ 😉
sarant said
Ναι, ο Στάζυ μπορεί να παρατείνει τη διορία, αλλά έχουμε και το αντικειμενικό, ότι τελειώνει η χρονιά.
Θα μου πεις, με λίγη καλή θέληση όλα ξεπερνιώνται. Μάλιστα, άκουσα ότι συζητιέται το 2012 η 19η Φεβρουαρίου να πέσει Νοέμβριο.
Το ρεμάλι της Φωκίωνος Νέγρη said
#101
Δεν είναι υπόθεση καλής θέλησης, είναι «ευλογία» Θ-ού (Κύριε, φυλακήν τω στόματί μου), βλέπουμε την εφαρμογή της θεωρίας της σχετικότητας στην καθημερινή ζωή.
Stazybο Hοrn said
Την έπεσε η υπόλοιπη εφορευτική στο δικαστικό αντιπρόσωπο και γραμματέα, βλέπω. Συνήθως την πέφτουν για τον αντίθετο λόγο, να τελειώνουν νωρίς.
Βλέπετε κάποιο λόγο για παράταση; Νάναι κάποιος απληροφόρητος και μακρυά από υπολογιστή ακόμη; Νάναι άλλοι που δεν το μάθανε; Μα δεν βλέπω, παρά μόνο έναν ακόμη, νάχει βάλει το μπανεράκι της ψηφοφορίας, κι άλλον ένα να τόχει πει στο τουίτερ. Κι από ιμέιλ, 4-5 νάχουνε πάρει και νάχουν επικροτήσει το σύνδεσμο.
Άντε να δώσει η παράταση 4-5 σποραδικούς ψηφοφόρους τη μέρα, αργίες θάναι εξάλλου ως τις 2/1. Εκτός αν θέλετε να πάμε και με το παλιό ημερολόγιο…
Μιχάλης Νικολάου said
101,
Α, ο Φεβρουάριος είναι ο αγαπημένος μου μήνας, καθότι ο σταθερός μισθός μου είναι πάντα περίπου 10% μεγαλύτερος (ανά ημέρα) σε σχέση με τον Ιανουάριο και τους άλλους μήνες που έχουν 31 μέρες!
(Μια μικρή μείωση στα δίσεκτα χρόνια, αλλά το υπομένουμε κι αυτό…) 🙂
methoni-7 said
Χαρατσι(α)
Stazybο Hοrn said
Λοιπόν, θα ψηφίσει κανάς άλλος; (ως και λογαριθμική κλίμακα επιστρατεύσαμε…)
Τίτος Χριστοδούλου said
Παλαιόν, αναρχικό κι αθάνατο: όποιον και να ψηφίσουμε, η κυβέρνηση βγαίνει.
Κορνήλιος said
συναντιπολίτευσι γιὰ νὰ συμβάλουμε στὴν αὔξησι τοῦ ἀριθμοῦ τῶν λέξεων (νὰ φτάσουμε τὰ 9 δὶς λεκτικοὺς τύπους! 🙂 ). χωρὶς πλάκα, εἶναι ὡραῖος νεολογισμός. τόπος σὲ νέες λέξεις μὲ τὴν ἐλπίδα νὰ περαστοῦν καὶ στὰ λεξικά.
Stazybο Hοrn said
17,5 ώρες ακόμη…
Χρειάζονται άλλοι 19 για να πούμε ότι ψήφισαν όσοι και πέρσι. Αν και πιθανότατα υπάρχουν αρκετοί νέι ψηφοφόροι. Μόνο 25 εμφανίστηκαν με το ίδιο ή παρεμφερές με πέρσι παρανόμι.
Stazybο Hοrn said
Και με αρκετές παλιοσειρές να βρίσκουν το βιβλιάριο τους τελευταία στιγμή, ξεπεράσαμε πια την περσινή συμμετοχή…
Immortalité said
Άντε ψήφισα και εγώ, αν και μόνο δύο. (Κράτησα και μία καβάτζα για μέχρι τις 18.00 :P)
Δε θα πω τι, αλλά μόνο ότι δεν ψήφισα το κούρεμα που το βλέπω να έρχεται πρώτο και με διαφορά. Από την αρχή μου την έσπαγε αυτή η κατά λέξη απόδοση του hair cut, τη στιγμή μάλιστα που το ψαλίδισμα είναι τόσο πιο παραστατικό. Είπαν θα ψαλιδίσουν το χρέος και μας ψαλίδισαν τα φτερά, τις προοπτικές και κυρίως τα όνειρα. Να πάνε και να μην ξανάρθουν.
Stazybο Hοrn said
#111 Δεύτερο φακελάκι δεν γίνεται δεκτό.
Να σου τη σπάει ο πρωτότυπος όρος -που επέβαλαν χρηματιστές- να το καταλάβω. Η μετάφραση, ωστόσο, δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετική.
Immortalité said
@112 Καλά ντε μη βαράς! Μια πλάκα κάναμε! 🙂 (άσε που τ’ απόγεμα θα κάνουμε πηχτή, που να ξανατρέχω στα εκλογικά)
Ο πρωτότυπος όρος μπορεί στα αγγλικά να προϋπήρχε – όπως σε ‘μας το ψαλίδισμα- ή να είναι νεολογισμός, δεν ξέρω. Αλλά όταν μεταφράζεις κατά λέξη μια έννοια που ήδη υπάρχει στη γλώσσα σου απλώς και μόνο επειδή βαρέθηκες να σκεφτείς, μου τη σπάει.
physicist said
@100. Βλέπω ότι τα αυτοαναφορικά σχόλια κερδίζουν φίλες και φίλους. Ασφαλώς και δεν με εκπλήσσει η ταυτότητα της συγγραφέως.
Immortalité said
@114 Ε, όχι και συγγραφέας! 🙂
Το ‘χω ξανακάνει, παλιά, μην κοιτάς που δεν λέω τίποτα.
@113β διευκρίνηση: β’ ενικό = μιλάω γενικά, μην παρεξηγηθώ στα καλά καθούμενα
physicist said
@115. Καλά ντε, της συγγραφέως του σχολίου, άντε της σχολιάστριας. Μπα σε καλό μας, εμ αυτοαναφορική εμ λεπτολόγα. 😛
Τίτος Χριστοδούλου said
«Κούρεμα» – χο χο χο, με τα μουσκάρια μου (όχι μοσχάρια, τα μαγικά μανιτάρια του Άη Βασίλη εννοώ), ψήφισα κούρεμα γκανιάν. Αλλά ο Εφραίμ, θα το έλεγεν… «κουρά»;
Νέο Kid Στο Block said
O tempora o mores! Η εφορευτική ομολογεί ανερυθρίαστα ότι έχει γίνει αποδέκτης φακελακίου, υπηρεσίες μπαρμπέρηδων και κομμωτριών αβαντάρονται υπό των εκλεκτών σχολιαστών Immor και Tίτου the-Aristotle rules-addict!
Μα πού βαδίζουμε, κυρίες και κύριοι;
(εντάξει, μην το πάρετε πολύ σοβαρά, κάνω πρόβα για την κλάψα που θα ρίξω, γιατί πάλι με τους «χαμένους ψήφους» με βλέπω γμτ.) 🙂 🙂
Immortalité said
Τι, έγινε; τέλειωσε η ψηφοφορία ή πάμε με ώρα Βρυξελλών;
@118 Μη συγχίζεις την εφορευτική σε παρακαλώ! 😛
@116 Τι έγινε τώρα, θα βγάλεις όλα τα κουσούρια μου στη φόρα; 😉
Μιχάλης Νικολάου said
111,
Τι ψαλίδισμα, για φανταρίστικο κούρεμα με την ψιλή πάει, απ’ όπου θα βγούμε γουλί… 😦
Stazybο Hοrn said
Σιωπηρή παράταση. Είπε να πιει κι η εφορευτική ένα κρασί μακρυά απ’ την κάλπη, απ’ τη μύτη θα της το βγάλετε. Συνεχίστε να προσέρχεστε.
Immortalité said
@121 Άμα κερνάει, δεν λέμε πράμα 😉
Stazybο Hοrn said
τώρα βγήκες από την κουζίνα, αφού 😉
Immortalité said
Ευπειθώς αναφέρω, όλα τ’ αποψινά έτοιμα και έλαβα και τιμητική άδεια εξόδου. Εσένα να δω που θα μετράς σταυρούς μετά τα κρασιά 😉
Stazybο Hοrn said
Ο τελευταίος φάκελος έπεσε στην κάλπη στις 20:06:06 δική μας ώρα, ή στις 6 κι 6 κι 6, ώρα UTC…
Immortalité said
Και το παρανόμι του ψηφοφόρου ήταν Lucifer; 😉
Νέο Kid Στο Block said
And the winner is…??
(Άντε ρε αφεντικό, έχουμε να φκιάξουμε και βασιλόπιτα)
sarant said
Mόλις ανέβηκε το άρθρο -καλημέρα αγανακτισμένε!
Ein Steppenwolf said
111: Δε θα πω τι, αλλά μόνο ότι δεν ψήφισα το κούρεμα που το βλέπω να έρχεται πρώτο και με διαφορά. Από την αρχή μου την έσπαγε αυτή η κατά λέξη απόδοση του hair cut, τη στιγμή μάλιστα που το ψαλίδισμα είναι τόσο πιο παραστατικό.
Πάντως το τουρκοελληνικό λεξικό του Χλωρού του 1899, στο λήμμα kesik γράφει: kesik altın, φλωρίον, λίρα κουρευμένη, ἐλλειπής.
Immortalité said
@129 Ντεν ξέρω τι θα πει kesik Λύκε μου 🙂
sarant said
Κομμένος, σπασμένος
Immortalité said
Εννοούσε δηλαδή «λίρα πειραγμένη»; που της έλειπε χρυσάφι;
Ein Steppenwolf said
132: Kesmek θα πει κόβω. Για να δούμε το Redhouse: kesik altın clipped gold coin.
Coin clipping is the practice of cutting small pieces from coins.
Coin debasement was effected by several methods, including clipping (shaving metal from the coin’s circumference)…
Γαλλιστί: rognage.
Η λέξη της χρονιάς 2011: the making of « grep Alt said
[…] imgur.com επιτρέπει hotlinking, οπότε το προτίμησα και για τον κώδικα που θα χρειαζόταν όποιος τυχόν ήθελε να συμμετέχει […]