Οι λέξεις έχουν τη δική τους ιστορία

Το ιστολόγιο του Νίκου Σαραντάκου, για τη γλώσσα, τη λογοτεχνία και… όλα τα άλλα

Τι θα ψηφίσετε στις εκλογές της 6ης Μαΐου 2012;

Posted by sarant στο 22 Απριλίου, 2012


Αφού το σκέφτηκα αρκετά, αποφάσισα τελικά να βάλω κι εγώ, όπως έχουν κάνει κι άλλα ιστολόγια, εκλογικό γκάλοπ, όπου σας ρωτάω, απλούστατα, τι θα ψηφίσετε στις εκλογές σε δυο βδομάδες από σήμερα. Είναι το δεύτερο εκλογικό γκάλοπ του ιστολογίου, το πρώτο το είχαμε διοργανώσει στις περιφερειακές εκλογές του 2010. Φυσικά, έχουμε κάνει και κάμποσα άλλα γλωσσικά γκάλοπ, όπως κι ένα για το Μουντιάλ.

Το ξέρουμε βέβαια ότι τέτοιου είδους σφυγμομετρήσεις δεν αποκαλύπτουν τίποτα ουσιαστικό, το πολύ να χαρτογραφούν τις προτιμήσεις των επισκεπτών του ιστολογίου -κι αυτό εφόσον δεν γίνουν ζαβολιές, διότι παρόλο που το πρόγραμμα έχει έναν τρόπο να εντοπίζει διπλοψηφίες (έτσι λέει, τουλάχιστον) θαρρώ πως είναι πανεύκολο να παρακάμψει κανείς τον έλεγχο που γίνεται. Να σημειωθεί επίσης ότι δεν έχω τρόπο να δω τι ψήφισε η κάθε IP, οπότε υπάρχει μυστικότητα σε αυτό το θέμα. Να σημειωθεί επίσης ότι το παρόν ΔΕΝ είναι δημοσκόπηση.

Μια άλλη χρησιμότητα του σημερινού άρθρου είναι ότι θα χρησιμέψει για οποιαδήποτε σχόλια θέλετε να κάνετε, σήμερα ή τις επόμενες μέρες, για τις εκλογές της 6ης Μαΐου, είτε πάρετε μέρος στο γκάλοπ είτε όχι. Μπορείτε επίσης να διατυπώνετε προβλέψεις.

Τα κόμματα έχουν μπει στο γκάλοπ όχι με αλφαβητική σειρά αλλά περίπου με βάση τη δύναμή τους στις προηγούμενες εκλογές -τέλος πάντων, δεν νομίζω πως θα τα χαλάσουμε εκεί. Η ψηφοφορία θα κλείσει το απόγευμα της Παρασκευής 4 Μαΐου 2012 (υποθέτω στις 17.00 ώρα Ελλάδας, αλλά με τις ζώνες πάντα τα μπερδεύω, οπότε μη γκρινιάξετε αν κλείσουν νωρίτερα οι κάλπες).

Οπότε, μπορείτε να ψηφίσετε:

 

136 Σχόλια to “Τι θα ψηφίσετε στις εκλογές της 6ης Μαΐου 2012;”

  1. Γεια σου Νίκο. Ελπίζω να μην υπάρχει πρόβλημα, γιατί οι «δημοσκοπήσεις», έστω και διαδικτυακές, έστω και χωρίς επιστημονική βάση, απαγορεύονται αυτό το διάστημα, με έναν απαράδεκτο νόμο ή διάταξη, δεν ξέρω. Αλλά μάλλον δεν σε πιάνει, το site είναι του εξωτερικού.
    Προβλέπω απόλυτη πλειοψηφία του σύριζα στο γκάλοπ!

  2. spiral architect said

    Kαι αναρωτιόμουν: «Θα την κάνει τη δημοσκόπηση, δεν θα την κάνει; 🙄
    Τελικά υπέκυψες. :mrgreen:

  3. Νέο Kid Στο Block said

    Μπορώ να μεταφέρω εκλογικά δικαιώματα από άλλο ιστολόγιο εδώ ; :mrgreen: 😆

  4. spiral architect said

    Πρόταση: Βάλε την με κάποιο πινεζάκι (sticky, όπως λένε οι αγγλομαθείς) κάπου επάνω στην αρχική σελίδα, για να μην χαθεί από τις μετέπειτα αναρτήσεις.

  5. Νέο Kid Στο Block said

    Καλα ρε Νικοκύρη; Ο Λύκος του Έσσε πώς έχει ψηφίσει ήδη 3 φορές;
    (εκτός αν ξύπνησε ο Στέφανος τόσο νωρίς και ψήφισε κι’αυτός) 🙂

  6. spiral architect said

    κυνηγοί δεν συμμετέχουν;
    (πατήστε τον λίκνον και βάλτε ήχο) lol:

  7. sarant said

    Καλημέρα, ευχαριστώ πολύ για τα πρώτα σχόλια, δεν περίμενα τέτοια συμμετοχή την πρώτη ώρα!

    Δεν νομίζω να βγάλει απόλυτη πλειοψηφία κάποιος, είναι πολλά τα κόμματα και διασπώνται οι ψήφοι.

    Ώστε απαγορεύονται και οι διαδικτυακές δημοσκοπήσεις; Δίκιο έχεις, αλλά αυτό εδώ δεν είναι δημοσκόπηση.

  8. Νέο Kid Στο Block said

    Σφύρα λήξη Νικοκύρη και βουρ για το πρωτοδικείο!
    Τα βρίσκουμε με την Αλέκα (λέμε τώρα…) παίρνουμε και το Μάννο και κάνουμε κυβέρνηση!
    Άντε γιατί το ΚΕΜ Κόμμα Ελλήνων Μαζοχιστών(=ΠΑΝΔΟΚ) ανεβαίνει επικίνδυνα! :mrgreen:

  9. Δημήτρης Μ. said

    Κατανομή εδρών δεν έχει το σύστημα; Ονόματα βουλευτών;

  10. Ο Μάνος θα μας ιδιωτικοποιήσει και το πρωτοδικείο όμως 🙂

  11. culculos said

    Όσοι ψηφίζουν Τσίπρα πιστεύουν στο ΑιΒασίλη, ενώ η Παπαρήγα είναι πιο προχώ, καθότι πιστεύει στην Δευτέρα Παρουσία. Όταν ενηλικιωθεί ο πρώτος θα πιστέψει και αυτός.

  12. alexisphoto said

    Αν μέχρι τώρα υποστηρίζαμε τα μικρά κόμματα, τι θα κάνουμε τώρα που ΠΑΣΟΚ κ ΝΔ μίκρυναν επικίνδυνα?
    Να δείτε που πάλι αυτοί θα βγούνε.
    Επειδή τους ψηφίσαμε γιατί ήταν μικροί.
    Είμαι πολύ περίεργος.
    Καλημέρα.

  13. Γιώργος Πρίμπας said

    Η τρομοκρατία της ΕΕ, του ΔΝΤ, του Τραπεζικού συστήματος, των βιομηχάνων και των δυο, μέχρι σήμερα, κομμάτων εξουσίας (στο υπόλοιπο κείμενο θα αναφέρεται ως «εξουσία») θα αυξάνεται σταθερά μέχρι την 6η Μαΐου, αλλά το πιθανότερο είναι να κορυφωθεί αμέσως μετά την εν λόγω ημερομηνία και την ανακοίνωση των εκλογικών αποτελεσμάτων.
    Οφείλουμε να λάβουμε υπόψη μας πως η τρομοκρατία υφίσταται όσο δεν έχει πραγματοποιηθεί το αντικείμενο της απειλής και η σημαντικότερη αυτή τη στιγμή απειλή είναι το (δήθεν) δίλλημα περί παύσης πληρωμών συντάξεων και μισθών, αν μετά τις εκλογές δεν έχει προκύψει συσχετισμός δυνάμεων στη βουλή ο οποίος θα είναι αρεστός στην «εξουσία» και της πρότασης της «εξουσίας» πως για όχι όλους εγγυάται ένα μέρος μόνο των μισθών ή των συντάξεων και την ελπίδα πως εσύ θα ανήκεις στους τυχερούς.
    Η μεγαλύτερη νίκη της «εξουσίας» θα είναι αν οι εκλογές της 6ης Μαΐου λειτουργήσουν ως εκτόνωση και συρθούμε σε επαναληπτικές εκλογές, υπό την προ των πυλών ως ανωτέρω απειλή, από τις οποίες θα προκύψει κυβέρνηση εκπροσώπων της.
    Δεδομένων ότι η ιστορία φαίνεται να έχει δικαιώσει το σύνθημα του τοίχου (αν οι εκλογές άλλαζαν κάτι θα ήταν παράνομες) και πως πλέον σήμερα μιλάμε μόνο με όρους επιβίωσης, αφενός οφείλουμε να συνειδητοποιήσουμε πως ακόμα και τώρα, μετά δηλαδή την υπογραφή και του δεύτερου μνημονίου το οποίο συνιστά πράξη εσχάτης προδοσίας, το δίλλημα της ως ανωτέρω απειλής δεν μπορεί να υπάρξει στην πράξη. Τυχόν κατάρρευση της Ελλάδας θα προκαλέσει ντόμινο το οποίο δεν φαίνεται να μπορεί να αποτραπεί. Δεν τρέφουμε αυταπάτες αλλά αυτή τη στιγμή είναι ανάγκη η εκπροσώπηση της χώρας να αναληφθεί από ανθρώπους που δεν θα λειτουργήσουν ως αντιγραφείς αποφάσεων και θα διαπραγματευτούν εξαντλώντας κάθε δυνατότητα. Επισημαίνεται βεβαίως ότι και η πολιτική δεν σηκώνει συναισθηματισμούς και η «εξουσία» έχει την απόλυτη ευθύνη για τη σημερινή οικονομική κατάσταση της χώρας (ανέχτηκε και συντήρησε τη διαφθορά, διέλυσε τις παραγωγικές υποδομές και επιβάρυνε τους κρατικούς προϋπολογισμούς με δυσβάσταχτους εξοπλισμούς).
    Τέτοια εκπροσώπηση δεν μπορεί να υλοποιηθεί από κανένα από τα δυο μέχρι σήμερα μεγάλα κόμματα ούτε και από τις παραφυάδες τους.
    Σήμερα μόνο μέσα από μία αριστερή κυβέρνηση μπορώ να δω μία ελπίδα.

    (Θα ψηφίσω ΣΥΡΙΖΑ και θα ξαναψηφίσω αν υπάρξουν επαναληπτικές, εάν βέβαια δεν αλλάξει τη γραμμή που τηρεί σήμερα)

  14. Νέο Kid Στο Block said

    10. Φίλιππε, δεν υπάρχει φόβος! Θα του ρίξουμε τον Κοτρωνιά δόλωμα για να τον μάθει σκάκι.
    Μέχρι να τζινάψει ο Στέφανος (σαν καραμαζέτας που είναι) θα έχουμε περάσει τα δύσκολα. 🙂

  15. π2 said

    Θα έπρεπε ίσως να υπάρχουν δύο επιλογές για κάθε κόμμα: κανονική ψήφος και «τους ψηφίζω κλείνοντας τη μύτη και τα μάτια μου κι ετοιμάζομαι να κοπανήσω το κεφάλι μου στον τοίχο που το έκανα».

  16. culculos said

    Εγώ θα χαρώ τον Τσίπρα για πρωθυπουργό. Είδη όσοι διάβασαν τις δέκα εντολές του, τον θαυμάζουν στην εξάσκηση της κωλοτούμπας.

  17. Mar Pap said

    Δημοκρατία είναι το πολίτευμα που μας εξασφαλίζει ότι δεν πρόκειται να κυβερνηθούμε από άτομα καλύτερα από εκείνα που μας αξίζουν
    George Bernard Shaw

  18. spiral architect said

    Πάντως ο σ. Τσίπρας πάνω στην αναμπουμπούλα για τα ψηφοδέλτια και τις απανωτές (σερί) καραμπόλες, βάρεσε μια στεκιά, η στέκα δεν είχε ικανή ποσότητα τεμπεσιριού, έκανε τσαφ, αλλά έβγαλε καραμπόλα τετράσποντη! 😯 😯
    (που λέγαμε μικροί στο γαλλικό μπιλιάρδο)

    Στο τέλος η καραμπόλα δεν μέτρησε. 😛

  19. Κασσάνδρα said

    Ακόμα κι αν το γκάλοπ έβγαζε κυβέρνηση ,ακόμα και τότε, σκούρα θα ήταν τα πράγματα.
    @17 αυτό ακριβώς είναι και το δράμα της Ελλάδας.

  20. Νέο Kid Στο Block said

    17. Ε, καλά τώρα. Θα πρότεινα να μην πάρουμε σαν Ευαγγέλιο τα τσιτάτα του Τζωρτζ Μπέρναρντ . Ακόμη κι αν παραβλέψουμε τον ολοκληρωτισμό και την ευγονική του και μόνο ότι ήταν από τους ιδρυτές του Λάντον Σκουλ οφ Ικονόμικ Στιουπίντιντυ (ευγενείς πολιτευάμενους αποφοίτους του οποίου, γευτήκαμε και γευόμαστε στο πετσί μας και στην τσέπη μας καθημερινά) αρκεί.

  21. Ηρώ Διαμαντούρου said

    αχχχ γιατί μας μελαγχολείς από τώρα βρε Νίκο, γιατί…

  22. culculos said

    18 Χαχα, έχει πολύ γέλιο να πέσει.

  23. culculos said

    Ότι όλοι η ηγεσία του Σύριζα πέρασε από το κανάλι του δεν ήταν τυχαίο. Τέτοια φρούτα δεν τα αφήνεις να σου τα αρπάξουν άλλοι.

  24. zaphod said

    Αν βγουν ετσι τα αποτελεσματα της 6ης Μαϊου (λεμε τωρα) εχει να πέσει πολύ γέλιο!!
    :ΡΡΡ

  25. sarant said

    Ευχαριστώ και για τα νεότερα σχόλια!

    18: Τουλάχιστον έχουν καλά ρεφλέξ και τον έβγαλαν.

  26. Νέο Kid Στο Block said

    Κουλκουλζέλο, μην ανησυχείς μια απλή φοβία σαν όλες τις άλλες είναι και η Τσιπροφοβία!
    Βέβαια, η περίπτωσή σου είναι ίσως λίγο πιο βαριά… προτείνω επιθετική φαρμακευτική αγωγή με λόγους/διαλέξεις/ποίηση του Βαγγέλα , τρις ημερησίως.

    Μπού!! Ο Τσίπρας πίσω σου ,πρόσεξε!

  27. culculos said

    Μπα, μετά το ίδωλο μου τον Αμυρά και τον παπαρολόγο τον Λαφαζάνη, τίποτες δεν με φωβίζει και προς τη δώξα τραβώ. Και σε ανώτερα, να έχω να γελώ.

  28. culculos said

    Αλήθεια, ο Λαπαβίτσας, το έτερο αστέρι της γεωοικονομικής επιστήμης, δεν?

  29. culculos said

    Τι είπα κάποτε, έσωθεν εις σάρκαν μίαν. Μια λεπτή διαχωριστική ιδέα είναι όλα.

  30. culculos said

    Είναι σίγουρο ότι τον έβγαλαν από την λίστα?
    http://iskra.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=7500:psifodeltia-syriza-ekloges-2012-&catid=79:aytodioikisi&Itemid=179

  31. Mπετατζής said

    Νικοκύρη, έχεις εξασφαλίσει ότι δεν θα σου αλλοιώσουν το αποτέλεσμα αυτοί που διαπιστωμένα βγάζουν διαδικτυακό πολιτικό μεροκάματο ;;; Εννοώ ότι πολλοί μπορεί να μην είναι αναγνώστες ή σχολιαστές του ιστολογίου, και απλώς να δουν φως και να μπουν να ψηφίσουν. Γι΄ αυτό το λόγο νομίζω ότι συγκεκριμένες επιλογές θα μπορούσαν και να λείπουν εντελώς από το γκάλοπ σου, δε θα σε παραξηγούσε κανείς, από τους τακτικούς τουλάχιστον. Φοβάμαι δηλαδή μην έχεις δυσάρεστες εκπλήξεις, χωρίς να έχεις καταφέρει να πάρεις αντιπροσωπευτικό δείγμα από τους αναγνώστες σου. «Είδη» τα τρολ άρχισαν να κάνουν πάρτυ, απ΄ ό,τι βλέπω. Το σχόλιό μου αυτό άμα θες το σβήνεις κιόλας.

  32. spiral architect said

    @30: Τον έβγαλαν, τον έβγαλαν …

  33. culculos said

    Και νάξερες πόσα άλλα φρούτα έχει ακόμα ο μπαξές 😉

  34. spiral architect said

    @31: Ναι μωρέ σιγά μην χίλιοιτοσοι τρόληδες μπουν εδώ και μεταστρέψουν την «κοινή γνώμη» υπέρ του ενός ή του άλλο κόμματος, ή σχηματισμού.

    Αν είναι έτσι είμαστε άξιοι της τύχης μας.

  35. sarant said

    31: Εδώ μια χαλαρή σφυγμομέτρηση γίνεται, ΟΧΙ διαδικτυακή δημοσκόπηση -αν κάποιοι θέλουν, μπορούν να διπλοψηφίσουν και να δεκαπλοψηφίσουν, με λίγο παραπάνω κόπο βέβαια, Ακόμα δεν έχω δει κάτι βεβαιωμένο πάντως.

  36. Οταν έπρεπε να ψηφίσουν μικρά κόμματα ψήφιζαν μεγάλα. Τώρα που πρέπει να κάνουν (πραγματική) αποχή, θα ψηφίσουν τα μικρά κόμματα. Τα αποτελέσματα φάνηκαν ήδη : η αναζωοπύρωση του ενδιαφέροντος για τα μικρά κόμματα και το «μάντρωμα» των αγανακτησμένων από τον Καμμένο έπέφερε αρχικά μια έξτρα επιχορήγηση 10 εκατομμυρίων ευρώ συν 2 μπόνους μετά, λεφτά που θα τα πληρώσουν μετά οι μισθωτοί και τα κορόιδα μαζί με τα χαράτσια που ανεστάλησαν για να δημιουργηθεί το κατάλληλο κλίμα ευφορίας.
    Μιά ζωή Γκόλφω ο Ελληνας και να βαυκαλίζεται πως είναι «προοδευτικός»..
    Υπενθυμίζω στελέχη από μικρά κόμματα που έριξαν νερό στον μύλο των μεγάλων :
    Δαμανάκη, Ανδρουλάκης, Βορίδης, Μπουμπούκος…

  37. spiral architect said

    Σαραντάκο, μπήκα από άλλο φυλλομετρητή (chromium) και από την ίδια ΙΡ και διπλοψήφισα!
    Για έλεγξε το. 😉

  38. Mπετατζής said

    35, 34. Εγώ κάτι άλλο είπα, όχι για διπλοτριπλοψηφίες, τεσπα, δεν επιμένω, χαλαρά …

  39. sarant said

    38: Κατάλαβα τι λες,

    37: Το ξέρω ότι μπορείς να κάνεις ζαβολιές, αλλά είπαμε: δεν κάνουμε δημοσκόπηση.

  40. Αρκεσινεύς said

    Πώς ψηφίζουμε; πολιτικά ή συναισθηματικά;
    Τι ψηφίζουμε; σικάτους ή μουστακάτους;

  41. Αγγελος said

    Όχι αποχή, Gpointofview, όχι αποχή! Τη δοκιμάσαμε το 1946 και είδαμε πού οδήγησε! Όποιος πραγμαικά πιστεύει πως δεν υπάρχει μη χείρον και θέλει να τους μουτζώσει όλους, ας ψηφίσει Λεβέντη, Κυνηγούς, ό,τι άλλο θέλει, αλλά να πάει την Κυριακή — μην τους αφήσει να πιστεύουν ότι αδιαφορεί!

  42. Nicolas said

    Το σπίτι του άλλου Hesse, όχι του λύκου, κινδυνεύει όπως του Λουντέμη.

  43. «…απαγορεύονται…οι διαδικτυακές δημοσκοπήσεις»

    Δεδομένου ότι «Τα εν Νίκω μη εν δήμω», την λέμε Νικοσκόπηση και αποφεύγουμε τον δημοσκόπελο.
    (Αναμένω αποχή πολύ κάτω του 40%.)

  44. 42,
    Όχι μόνο το σπίτι του Hesse, αλλά ολόκληρη η περιοχή του (γνωστή ως Hesse Mesa) διατρέχει σοβαρό κίνδυνο.

  45. ΣοφίαΟικ said

    Τι να πεις, ρε Νίκο! Τα 3/4 από τα κόμματα της λίστας δεν τα εχω ξανακούσει ποτέ μου κα δεν εχω ιδέα τι φρούτα είναι. Το ενδιαφέρον (για μενα) είναι ότι εχω να ψηφίσω στην Ελλάδα σε βουλευτικές μια δεκαπενταετία τουλάχιστον, και τώρα όλως τυχαία θα είμαι εκεί στις εκλογές, οπότε μάλλον θα ψηφίσω. κυρίως γιαίτ είμαι μάλλον της παλιάς γενιάς που θεωρεί την αποχή χωρίς λόγο σοβαρο παράπτωμα.

  46. 6,
    🙂
    Ο Στάθης Γαβάκης είναι που λέει τα συνθήματα των κυνηγών;

  47. sarant said

    45:Πράγματι, αν μέτρησα καλά, τα μισά κόμματα της λίστας κατεβαίνουν για πρώτη φορά σε εκλογές.

  48. Το ξεφτίλισαν ρε γαμώτο οι τρολο-μάνοι.

  49. sarant said

    οι τρολομάνοι και το τρολομάνι 🙂

  50. Κρίμα, από αλλού περίμενα την τρολιά. Αν παρεμείνει σ’ αυτούς το κακό, θα κάνουμε αναγωγή

  51. Νομίζω οι polldaddy ψηφοφορίες σου δίνουν τη δυνατότητα να κάνεις edit τη λίστα, να αφαιρέσεις κάποια επιλογή. Στενοχωρήθηκα ρε γαμώτο.

  52. Και έτσι με ένα κλικ δικό σου, τους βγάζεις από τις επιλογές, αφαιρούνται οι ψήφοι και «τιμωρείς» εύκολα τον κόπο που έκαναν. Είναι η πρότασή μου, αν θέλεις την πετάς.

  53. christos said

    35,39.Γειά χαρά σε όλους. Το «γκάλοπ» αποδίδεται απο τα λεξικά ώς δημοσκόπηση ή και σφυγμομέτρηση. Μάλιστα κάποιο απο αυτά τα λεξικά μιλάει για τον G.H.Gallup (που έδωσε στη λέξη και το όνομα του) ορίζοντας τον ως «εισηγητή μεθόδου σφυγμομέτρησης της κοινής γνώμης…». Άρα Νίκο λέγοντας «χαλαρή σφυγμομέτρηση» είναι σαν να λές «χαλαρό γκάλοπ». Θεωρώ περιττό να πω οτι μιλάω πάντα με φιλική διάθεση και ουδόλως «διδακτικά».

    Το σημερινό βέβαια δεν θα το αποκαλούσε κανείς γκάλοπ κυρίως λόγω του υποτονικού-χαλαρού χαρακτήρα του, της απουσίας οποιασδήποτε προσπάθειας καθορισμού αντιπροσωπευτικού δείγματος και αρκετών άλλων προυποθέσεων.

    Αν και έχω σχολιάσει μέσα απο τη σελίδα πολιτικά θέματα καλό θα ήταν αυτή τη σελίδα, που είναι κυρίως για τη γλώσσα, να μην τη «λερώνουμε» με τα πολιτικά-που έχουν βλάψει την ίδια τη γλώσσα κατα το παρελθόν- αλλά με τα πολύ ενδιαφέροντα γλωσσικά θέματα που ο Νίκος ξέρει να παραθέτει. Αυτό τουλάχιστον είναι η δική μου γνώμη.

  54. culculζέλος said

    Αυτό να κάνεις, να αφαιρέσεις το Σύριζα και να τα προσ΄θεσεις στη ΧΑ. Το ίδιο θα είναι. Και οι δυο αντιμνημονιακοί και προπάντων, Έλληνες.
    http://enosy.blogspot.com/search?updated-max=2012-03-21T12:00:00%2B02:00&max-results=12&start=36&by-date=false

  55. spiral architect said

    @46: Χμμ, δεν είμαι σίγουρος.
    Ξαναμπήκα πριν λίγο στο λίκνον για να ξανακούσω τον εκφωνητή και είδα κάτω-κάτω:
    Δελτίο Τύπου
    Το ΚΕΚ δεν συμμετέχει στις Εθνικές εκλογές.
    😦

  56. Φωτοτυπάκιας said

    Ελπίζω αυτοί που δηλώνουν στις (κανονικές) δημοσκοπήσεις ότι ψηφίζουν τα χρυσά ωά να μας κάνουν πλάκα και να μην το εννοούν. Αλλιώς θα γίνουμε ο περίγελος της Ευρώπης και όχι μόνο. Είμαστε που είμαστε ρεντίκολα, αυτό θα μας αποτελειώσει.

  57. DIR said

    Τριάντα έξι κόμματα υπέβαλαν αίτηση συμμετοχής στις εκλογές

    Στον Άρειο Πάγο έληξε η προθεσμία υποβολής δηλώσεων συμμετοχής κομμάτων και συνασπισμών κομμάτων για τις εκλογές της 6ης Μαΐου 2012.
    Συνολικά κατέθεσαν αιτήσεις συμμετοχής 36 κόμματα, συνδυασμοί κομμάτων και μεμονωμένοι.
    Το Α’ Τμήμα του Αρείου Πάγου θα ελέγξει τη νομιμότητα των δηλώσεων τους και θα προβεί στην ανακήρυξή τους.
    Τα 36 κόμματα και οι συνδυασμοί κομμάτων που υπέβαλαν αιτήσεις συμμετοχής στις επερχόμενες εκλογές είναι:

    1) Πανελλήνιο Σοσιαλιστικό Κίνημα (ΠΑ.ΣΟ.Κ.) (Ε. Βενιζέλος),

    2) Νέα Δημοκρατία (Αντ. Σαμαράς),

    3) Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδας (Α. Παπαρήγα),

    4) ΣΥΡΙΖΑ Ενωτικό Κοινωνικό Μέτωπο (Α. Τσίπρας),

    5) Λαϊκός Ορθόδοξος Συναγερμός (ΛΑ.Ο.Σ.) (Γ. Καρατζαφέρης),

    6) Δημοκρατική Συμμαχία (Ντόρα Μπακογιάννη),

    7) Κοινωνική Συμφωνία (Λουκά Κατσέλη),

    8) Ανεξάρτητοι Έλληνες (Πάνος Καμμένος),

    9) Δημοκρατική Αριστερά ( Φωτ. Κουβέλης),

    10)Δράση – Φιλελεύθερη Συμμαχία (συνασπισμός συνεργαζομένων κομμάτων) – (Σ. Μάνος και Γ. Βαλλιανάτος),

    11) Οικολόγοι Πράσινοι (6μελής εκτελεστική επιτροπή),

    12) Ένωση Κεντρώων (Β. Λεβέντης),

    13) Κόμμα Φιλελευθέρων ( Κ. Καλλιγιάννης),

    14) Λαϊκός Σύνδεσμος – Χρυσή Αυγή (Ν. Μιχαλολιάκος),

    15) Δημοσθένης Βεργής – Έλληνες Οικολόγοι (Δ. Βεργής),

    16) ΟΧΙ (συνασπισμός των συνεργαζόμενων κομμάτων Δημοκρατική Αναγέννηση και Ενιαίο Παλλαϊκό Μέτωπο (Σ. Παπαθεμελής – 3μελής διοικούσα επιτροπή),

    17) Κίνημα Δεν Πληρώνω (Βασ. Παπαδόπουλος),

    18) Κ.Ε.Α.Ν.- Κίνημα Εθνικής Αντίστασης (Ιπποκράτης Σαββούρας),

    19) Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδας (μαρξιστικό-λενινιστικό) – Μ.Λ. ΚΚΕ- Εκλογική Συνεργασία (συνασπισμός συνεργαζόμενων κομμάτων) – (4μελής διευθύνουσα επιτροπή),

    20) Αντικαπιταλιστική Αριστερή Συνεργασία για την Ανατροπή (ΑΝΤ.ΑΡ.ΣΥ.Α.) – Μέτωπο της Αντικαπιταλιστικής Επαναστατικής Κουμμουνιστικής Αριστερός και της Ριζοσπαστικής Οικολογίας (21μελής κεντρική συντονιστική επιτροπή),

    21) Οργάνωση Κομμουνιστών Διεθνιστών Ελλάδος- Ο.Κ.Δ.Ε. (3μελής διοικούσα επιτροπή),

    22) Εργατικό Επαναστατικό Κόμμα (ΕΕΚ Τροτσκιστές) (Σαμπετάι Μάτσας),

    23) ΟΑΚΚΕ Οργάνωση για την Ανασυγκρότηση του ΚΚΕ (3μελής διοικούσα επιτροπή),

    24) Σύνδεσμος Εθνικής Ενότητας (Ν. Αλικάκος),

    25) Εθνική Ελπίδα (Γεώργ. Παπαδόπουλος – Γιαννιτσά),

    26) Π.Α.Μ.Ε. στο Γ.Ε.Σ.Ε.ΕΠ. (Θεόδ. Κυρωγιάννης),

    27) Κοινωνία Πολιτική Παράταξη συνεχιστών Καποδίστρια (Μιχ. Ηλιάδης),

    28) Κόμμα Πειρατών Ελλάδας (Ι. Παναγόπουλος),

    29) Φίλοι του Ανθρώπου (Κ. Σταμούλης),

    30) Δημιουργία Ξανά ( Γλαύκος Τζήμερος),

    31) Παναθηναϊκό Κίνημα – ΠΑΝ.ΚΙ.- ( Γεώργ. Μπέτσικας),

    32) Αξιοπρέπεια (συνδυασμός ανεξάρτητων υποψηφίων) – (Παν. Θεοδωρόπουλος),

    33) Ανεξάρτητη Ανανεωτική Αριστερά, Ανανεωτική Δεξιά, Ανανεωτικό ΠΑΣΟΚ, Ανανεωτική Νέα Δημοκρατία, Όχι στον Πόλεμο, Κόμμα Επιχείρηση Χαρίζω Οικόπεδα, Χαρίζω Χρέη, Σώζω Ζωές, Παναγροτικό Εργατικό Κίνημα Ελλάδος (ΠΑ.Ε.Κ.Ε.) (Μ. Τζαλαζίδης).

    34) Δημοβούλιο Πολιτών – (‘Αμεση) Δημοκρατία στην Πράξη (συνδυασμός ανεξάρτητων υποψηφίων) – ( Γ. Κόκκας),

    35) Περιφερειακή Αστική Ανάπτυξη (Π.Α.Α.) – (Νικ. Κολίτσης, μεμονωμένος υποψήφιος) και

    36) Τυραννοκτόνοι – Αθαν. Δασκαλόπουλος (μεμονωμένος υποψήφιος).

    http://www.kathimerini.gr

    Τριάντα έξι κόμματα υπέβαλαν αίτηση συμμετοχής στις εκλογές

    Στον Άρειο Πάγο έληξε η προθεσμία υποβολής δηλώσεων συμμετοχής κομμάτων και συνασπισμών κομμάτων για τις εκλογές της 6ης Μαΐου 2012. Συνολικά κατέθεσαν αιτήσεις συμμετοχής 36 κόμματα, συνδυασμοί κομμάτων και μεμονωμένοι.

    Το Α’ Τμήμα του Αρείου Πάγου θα ελέγξει τη νομιμότητα των δηλώσεων τους και θα προβεί στην ανακήρυξή τους. Τα 36 κόμματα και οι συνδυασμοί κομμάτων που υπέβαλαν αιτήσεις συμμετοχής στις επερχόμενες εκλογές είναι:

    1) Πανελλήνιο Σοσιαλιστικό Κίνημα (ΠΑ.ΣΟ.Κ.) (Ε. Βενιζέλος),

    2) Νέα Δημοκρατία (Αντ. Σαμαράς),

    3) Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδας (Α. Παπαρήγα),

    4) ΣΥΡΙΖΑ Ενωτικό Κοινωνικό Μέτωπο (Α. Τσίπρας),

    5) Λαϊκός Ορθόδοξος Συναγερμός (ΛΑ.Ο.Σ.) (Γ. Καρατζαφέρης),

    6) Δημοκρατική Συμμαχία (Ντόρα Μπακογιάννη),

    7) Κοινωνική Συμφωνία (Λουκά Κατσέλη),

    8) Ανεξάρτητοι Έλληνες (Πάνος Καμμένος),

    9) Δημοκρατική Αριστερά ( Φωτ. Κουβέλης),

    10)Δράση – Φιλελεύθερη Συμμαχία (συνασπισμός συνεργαζομένων κομμάτων) – (Σ. Μάνος και Γ. Βαλλιανάτος),

    11) Οικολόγοι Πράσινοι (6μελής εκτελεστική επιτροπή),

    12) Ένωση Κεντρώων (Β. Λεβέντης),

    13) Κόμμα Φιλελευθέρων ( Κ. Καλλιγιάννης),

    14) Λαϊκός Σύνδεσμος – Χρυσή Αυγή (Ν. Μιχαλολιάκος),

    15) Δημοσθένης Βεργής – Έλληνες Οικολόγοι (Δ. Βεργής),

    16) ΟΧΙ (συνασπισμός των συνεργαζόμενων κομμάτων Δημοκρατική Αναγέννηση και Ενιαίο Παλλαϊκό Μέτωπο (Σ. Παπαθεμελής – 3μελής διοικούσα επιτροπή),

    17) Κίνημα Δεν Πληρώνω (Βασ. Παπαδόπουλος),

    18) Κ.Ε.Α.Ν.- Κίνημα Εθνικής Αντίστασης (Ιπποκράτης Σαββούρας),

    19) Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδας (μαρξιστικό-λενινιστικό) – Μ.Λ. ΚΚΕ- Εκλογική Συνεργασία (συνασπισμός συνεργαζόμενων κομμάτων) – (4μελής διευθύνουσα επιτροπή),

    20) Αντικαπιταλιστική Αριστερή Συνεργασία για την Ανατροπή (ΑΝΤ.ΑΡ.ΣΥ.Α.) – Μέτωπο της Αντικαπιταλιστικής Επαναστατικής Κουμμουνιστικής Αριστερός και της Ριζοσπαστικής Οικολογίας (21μελής κεντρική συντονιστική επιτροπή),

    21) Οργάνωση Κομμουνιστών Διεθνιστών Ελλάδος- Ο.Κ.Δ.Ε. (3μελής διοικούσα επιτροπή),

    22) Εργατικό Επαναστατικό Κόμμα (ΕΕΚ Τροτσκιστές) (Σαμπετάι Μάτσας),

    23) ΟΑΚΚΕ Οργάνωση για την Ανασυγκρότηση του ΚΚΕ (3μελής διοικούσα επιτροπή),

    24) Σύνδεσμος Εθνικής Ενότητας (Ν. Αλικάκος),

    25) Εθνική Ελπίδα (Γεώργ. Παπαδόπουλος – Γιαννιτσά),

    26) Π.Α.Μ.Ε. στο Γ.Ε.Σ.Ε.ΕΠ. (Θεόδ. Κυρωγιάννης),

    27) Κοινωνία Πολιτική Παράταξη συνεχιστών Καποδίστρια (Μιχ. Ηλιάδης),

    28) Κόμμα Πειρατών Ελλάδας (Ι. Παναγόπουλος),

    29) Φίλοι του Ανθρώπου (Κ. Σταμούλης),

    30) Δημιουργία Ξανά ( Γλαύκος Τζήμερος),

    31) Παναθηναϊκό Κίνημα – ΠΑΝ.ΚΙ.- ( Γεώργ. Μπέτσικας),

    32) Αξιοπρέπεια (συνδυασμός ανεξάρτητων υποψηφίων) – (Παν. Θεοδωρόπουλος),

    33) Ανεξάρτητη Ανανεωτική Αριστερά, Ανανεωτική Δεξιά, Ανανεωτικό ΠΑΣΟΚ, Ανανεωτική Νέα Δημοκρατία, Όχι στον Πόλεμο, Κόμμα Επιχείρηση Χαρίζω Οικόπεδα, Χαρίζω Χρέη, Σώζω Ζωές, Παναγροτικό Εργατικό Κίνημα Ελλάδος (ΠΑ.Ε.Κ.Ε.) (Μ. Τζαλαζίδης).

    34) Δημοβούλιο Πολιτών – (‘Αμεση) Δημοκρατία στην Πράξη (συνδυασμός ανεξάρτητων υποψηφίων) – ( Γ. Κόκκας),

    35) Περιφερειακή Αστική Ανάπτυξη (Π.Α.Α.) – (Νικ. Κολίτσης, μεμονωμένος υποψήφιος) και

    36) Τυραννοκτόνοι – Αθαν. Δασκαλόπουλος (μεμονωμένος υποψήφιος).

    http://www.kathimerini.gr

  58. Δημήτρης Μ. said

    Για δες ρεύμα ο Βαλλιανάτος! Μάλλον η θαρραλέα του δημοσίευση μετά το θάνατο του Μητροπάνου το δημιούργησε.

  59. bernardina said

    Να με συμπαθάτε, αλλά η Χρυσή Αυγή δεν είναι κόμμα. Είναι εγκληματική οργάνωση και δεν το κρύβει. Αντιθέτως. Κατά συνέπεια μόνο ως τέτοια μπορώ να την αντιμετωπίσω και θα προτιμούσα να μη την έβλεπα εδώ -αλλά αφού τη δέχεται η ελληνική πολιτεία και της επιτρέπει να κατεβαίνει στις εκλογές, μάλλον δεν μου πέφτει λόγος…

  60. alexisphoto said

    Μάλλον το 30 στην παραπάνω λίστα είναι λάθος.
    το όνομά του είναι Θάνος Τζίμερος
    http://www.dimiourgiaxana.gr/index.php/poioi-eimaste/cvs/321-thanos-tzimeros-cv
    Εκτός και αν ισχύει κάτι άλλο και δεν το ξέρω.
    Ευχαριστώ.

  61. # 41
    Αγγελε τι σχέση έχει η αποχή του 46 με την σημερινή ; Το μόνο που μπορώ να σου πω είναι πως με τον να μην απέχουμε τόσα χρόνια φτάσαμε στο μνημόνιο, στον…Παπαδήμα και λοιπά. Η μη αποχή θεωρείται από ΟΛΑ τα κόμματα σαν ψήφος εμπιστοσύνης (!) και ανοχή για λαμογιές.σ’ ενα πολίτευμα που θα έπρεπε να λέγεται κοινοβουλευτική δικτατορία

  62. stagon said

    δεν πρεπει να ξεχναμε οτι, τα εθνικα ζητηματα (Ελλαδα που υποτιμαται απο τους εταιρους-βλ.Παπουλιας), το μεταναστευτικο – βλ. Λοβερδος Χρυσοχοίδης, τις απειλες απο τους γειτονες – βλ. Σαμαρας, ειναι ολα ζητηματα τα οποια εσκεμμενα καλιεργουνται απο τα κομματα εξουσιας. Θα μπορουσαμε να πουμε οτι ειναι το ιδεολογικο πλαισιο της σημερινης κοινωνιας σε κριση που προτεινουν τα ΝΔ και ΠΑΣΟΚ για να συσπειρωσουν και να εκτονωσουν την αγαανακτηση και το θυμο των πολιτων. Μπορουμε να πουμε δηλ. οτι ψηφος τιμωριας, που περιλαμβανει ομως αυτα τα στοιχεια, ειναι ψηφος που ελεγχεται-καθοδηγηται, απο την κυριαρχη πολιτικη, αρα ψηφος ακινδυνη.

  63. Νέο Kid Στο Block said

    Τα πρώτα έξιτ στη Γαλλία προβλέπουν Ολλανδία-Ουγγαρία 2-0
    Μόλις άκουσα την κυρία Λυδία Δαλέντζα (δημοσιογράφο του Κόντρα Τσάνελε) να λέει ότι τρίτη είναι η Μαρί Λεπέν!! 😆

  64. Αρκεσινεύς said

    Αντε βουρ οι βάζελοι έχουν και κόμμα! οπότε δεν έχουν να σκεφτούν και πολύ!

  65. sarant said

    57: Ευχαριστώ, πολύ χρήσιμο -βέβαια ο αρ. 33 μπορεί να μην εγκριθεί τελικά.

  66. sarant said

    63: Όχι απλώς τρίτη, αλλά προβλέπουν να πάρει 20% που είναι απόλυτο ρεκόρ.

  67. gryphon said

    62
    Tά έχεις ολα αναποδα τοποθετημενα στό μυαλό σου.
    Αυτά ολα που αναφέρεις είναι τά πραγματικά προβληματα.Δέν χρειαζεται να «καλλιεργηθουν» εντεχνα.
    Αυτό που είναι απατηλό και ψεύτικο και καλλιεργειται εσκεμμενα είναι το οικονομικό.Τα περι χρεωκοπίας αδυναμίας πληρωμων,τι θα γίνουμε χωρίς τούς δανειστές ολα αυτά.

  68. Το 11% του Μελανσόν είναι πολύ κάτω από τις προσδοκίες.

  69. Immortalité said

    Νίκο συμφωνώ με την Μπέρνυ (59)* (και με τον Μπετατζή), εδώ δεν είμαστε εκλογικό τμήμα να υποχρεωνόμαστε να δώσουμε το ψηφοδέλτιο.
    Θα είχε νόημα αν τα έβαζες και τα 36. Τώρα τι, ψάχνουμε ποιος από δω μέσα είναι χρυσαυγίτης; Ή πιστεύεις ότι οι εφτά δεν είναι τρολιά;

    *και στο ότι δεν μου πέφτει λόγος συμφωνώ

    @63 Αυτή την τριτιά (σικ σ’ ιλ βου πλαι 🙂 ) τη συζητούσαμε χθες βράδυ με φίλους Γάλλους που λέγανε ότι την περιμένουν με σχεδόν 30%. Ο Θεός να τους βγάλει ψεύτες…

  70. Νέο Kid Στο Block said

    69. Mα με 30% Ιμμόρ, θα ήταν τριτιά ή πρωτιά;

  71. Αρκεσινεύς said

    Τώρα μόλις είδα μια διαφήμιση του ΣΥΡΙΖΑ: Κοινωνικό ενωτικό κίνημα. Θα μου πείτε οι άλλοι φταίνε. Σωστά,ο ένας απόλυτος, ο άλλος ψευτοαριστερός, άντε να βγάλεις άκρη. Είναι γνωστό πως και ένας αριστερός να μείνει στη γη θα τσακώνεταιι με τον εαυτό του.
    1. Schrödinger’s Cat, δεν ξέρω στην πρόβλεψή σου, για την οποία κανένας δεν αμφέβαλλε, τι περιεχόμενο δίνεις, πάντως εγώ τη βλέπω με πολύ σκεπτικισμό.

  72. Immortalité said

    @70 Καλά 30 έγραψα; Πού έχω το μυαλό μου; 18-22 λέγανε και άρα σχεδόν 20% που είναι ρεκόρ όπως και να το δεις.

  73. stagon said

    67
    να το πω λιγο χοντροκομμενα, γιατι παντα στην κοινωνια και στην πολιτικη υπαρχουν ενδιαμεσες λυσεις.
    Δυο πραγματα.
    1, Ελλαδα με τρόικες και μνημονια, φτωχεια-ανεργια κλπ, και Ελληνες να κυνηγαν μεταναστες, να βριζουν τους Ευρωπαιους, να επικαλουνται το μεγαλειο της φυλης κλπ
    2, Ελλαδα με ανθρωπια και αλληλεγγυη, σε συνεργασια με γειτονες και με τους Ευρωπαϊκους λαους που πληττονται ισοδυναμα απ’αυτες τις πολιτικες, να οικοδομουν διαφορετικο μελλον….

  74. Αρκεσινεύς said

    73, 2 Δε νομίζω πως διαφωνεί κανείς. Ποιος είναι ο Μεσσίας;

  75. DIR said

    @60
    Και εγώ έτσι ήξερα, αλλά οι πηγές λένε το Γλαύκος

  76. Αρκεσινεύς said

    «Ο Oλάντ υπόσχεται ρήξεις με το κατεστημένο των τελευταίων ετών», ΧΑ!

  77. Αρκεσινεύς said

    Μπράβο ο Μάνος! τόπο τα νιάτα, αδελφοί! Ανοίγει η λεωφόρος για τον φιλεργατικό και σοσιαλιστή …βενζινά, της ελεύθερης οικονομίας και του ανταγωνισμού της αγοράς που θα μειώσει τις τιμές για τον άνεργο και τον μικροσυνταξιούχο!

  78. sarant said

    Πάντως στη Γαλλία ο δεύτερος γύρος θα είναι αμφίρροπος. Προβλέπω Ολάντ με μικρή διαφορά, 51%.

  79. eran said

    Αμ, έπρεπε να ψηφίζουν οι Έλληνες στη Γαλλία. Μονοκούκι Ολάντ, θα ψήφιζαν όλοι, έτσι που μας τα λένε τα κανάλια…

  80. sarant said

    72: Και μην παραξενευτείτε αν στο τέλος η Μαρίν Λεπέν πέσει στο 18%

  81. Μαρία said

    80 Έπεσε ήδη στο 18,5

  82. sarant said

    Στα πραγματικά αποτελέσματα είναι στο 17,7
    http://www.fredzone.org/resultats-1er-tour-elections-presidentielles-2012-433

  83. Νέο Kid Στο Block said

    Για το δημοσκοπικό (γιατί πιστεύω ότι τελικά το ποσοστό τους θα είναι πολύ μικρότερο) «φαινόμενο» της Χρυσής Αυγής έχω μια ίσως αιρετική άποψη.
    Την καταθέτω προς αξιολόγηση.
    Απ’ όσο (λίγο) παρακολουθώ τα κανάλια της Του Βου (που είναι και το κύριο μέσο που επηρεάζει τις πλατιές μάζες) βλέπω μια αντιμετώπιση ηλιθίως αβανταδόρικη (δεν μπορώ να ξέρω αν είναι σκόπιμο ή όχι, πιστεύω το δεύτερο γι’αυτό λέω «ηλιθίως») διά της απόκρυψης! Αυτή την αίσθηση έχω αποκομίσει.
    Ναι, της απόκρυψης! Δεν βλέπω «στελέχη» της να συνεντευξιάζονται ,να προμοτάρονται κλπ. Υπάρχουν μόνο γενικές αναφορές του στυλ «Οι ακραίοι ανεβαίνουν..» ή «Οι υπερεθνικιστές ανεβάζουν ποσοστά» κλπ. Δεν ακούω «οι Νεοναζιστές..» κλπ και κυρίως δεν τούς εμφανίζουν να πουν δυο κουβέντες ώστε (σαν φυσικό επόμενο της κενότητάς τους) να εκτεθούν!
    Κατά τη γνώμη μου περιττεύουν απόλυτα τα «Χρυσά αυγά» ή τα «κλούβια αυγά» κι αλλά τέτοια συναισθηματικά. Ψυχρή αντιμετώπιση και αξιολόγηση σε θέματα π.χ οικονομικών θέσεων(;;), αρχών, πολιτικών και τίποτε άλλο. Από τη στιγμή που –παρότι όπως ειπώθηκε ήδη, πρόκειται για συμμορία επί της ουσίας- αναγνωρίστηκαν σαν νόμιμο πολιτικό κόμμα, αυτό επιτάσσει και η δημοκρατία.
    Και αν ,όπως δείχνουν τα πράγματα, μπουν στη Βουλή ,τόσο το καλύτερο. Εκεί αργά ή γρήγορα θα ξεμπροστιαστούν.
    Τώρα, τα κροκοδείλια δάκρυα και τα φοβικά σύνδρομα (ειδικά των ΠΑΝΔΟΚτσήδων) μού φαίνονται αστεία. Όταν από τα πράσινα και μπλε υπουργεία δημ. τάξης και την αστυνομία αντιμετωπίστηκαν επί χρόνια με αδιαφορία ή ακόμη και σαν σύμμαχοι(! )τί να λέμε;
    Να υπενθυμίσω απλά, ότι στην ιδεολογική πατρίδα τους (του Νεοναζισμού) όπου οι μπασκίνες είναι γενικά ευγενέστατοι και ψυχραιμότατοι , οι μαχαιροβγάλτες με τα ξυρισμένα κεφάλια και τις σβάστικες έχουν κάθε δικαίωμα να συναθροιστούν, αλλά αν κουνήσουν ρούπι πέφτει ξύλο. Και μιλάμε ότι η γερμανική αστυνομία όταν δέρνει, ΔΕΡΝΕΙ!
    Και η δική μας ΔΕΡΝΕΙ βέβαια, αλλά προτιμάει συνήθως τα εύκολα (δηλαδή το ξύλο σε παππουλάκια και υποψήφιους «εμπρηστές» της Βουλής).

  84. Μαρία said

    82 H Τουλόν όμως και τα πέριξ ακόμη άσπρη είναι 🙂

  85. Μαρία said

    83
    http://tvxs.gr/news/egrapsan-eipan/ta-mesa-enimerosis-kai-i-xrysi-aygi-toy-dimitri-psarra
    http://www.inews.gr/117/ekloges-2012–o-tileoptikos-chronos-ton-kommaton.htm

  86. Νέο Kid Στο Block said

    85. Μαρία , εγώ θα έδινα στους Χρυσαυγίτες απεριόριστο τηλεοπτικό χρόνο.
    Δεν έχει σχέση νομίζω η περίπτωση Καρατζαφέρη, που στο φινάλε ήταν επαγγελματίας της τηλεόρασης και του προμόσιον, αρκετά πριν ανακαλύψει τον υπερεθνικισμό.
    Κι αυτόν βέβαια, δεν τον έβλαψαν (ίσως μάλιστα να τον ωφέλησαν) τα «Καρατζαφύρερ» και τα «Σπυραηδόνια», αλλά άλλα ουσιαστικότερα πράγματα που τα προκάλεσε κυρίως ΜΟΝΟΣ του! (η κενότητα που λέω πιο πάνω).
    Αλλά, μπορεί να κάνω και λάθος.

  87. sarant said

    Λέω να το συζητήσουμε αναλυτικά αύριο.

  88. Νέο Kid Στο Block said

    87.Αύριο του Αηγιώργη; Γιορτάζει ο Καρατζαφέρης και θα μας παρεξηγήσουν! 😉

  89. Μαρία said

    86 Και θα καθόσουν να τους ακούς, για να χάσεις κιλά ξερνώντας. Είσαι ιδιοτελής, Κιντ 🙂

    Μαύρισε ως συνήθως κι η Κυανή Ακτή. Αλλά εκεί στου Νικολά πολύ το τσιγαρίζουν οι εφορευτικές.

  90. 59#
    Πολύ σωστά, και όπως έχουμε ξαναπεί, σε αρκετές περιπτώσεις στην Γερμανία, στην Ουγγαρία και αλλού, η πολιτεία δεν έχει διστάσει να θέσει εκτός νομιμότητας ακροδεξιά κόμματα που κηρύττουν -και όχι μόνο- την βία, το μίσος και τον ρατσισμό, δλδ ό,τι ακριβώς κάνει η χρυσή αυγή εδώ.
    Αλλά νομίζω πως για να γίνει κάτι τέτοιο στην χώρα μας, χρειάζεται Συνταγματική ρύθμιση.

    61#
    Ο καθένας έχει δικαίωμα να έχει την άποψή του, αλλά για να πω την αμαρτία μου, σε αυτές τις τραγικές ώρες που ζούμε, με εκνευρίζουν αφάνταστα όσοι πιστεύουν πως η αποχή είναι η λύση στα προβλήματά μας..
    Η κοινοβουλευτική δημοκρατία έχει χίλια δύο ελαττώματα, αλλά μέχρι να πάμε στο επόμενο στάδιο, της άμεσης Δημοκρατίας, το μόνο που έχει να κάνει ο πολίτης είναι μια φορά στα τέσσερα χρόνια να αφιερώσει πέντε γαμημένα λεπτά από τον χρόνο του ψηφίζοντας ό,τι πλησιάζει περισσότερο στα γούστα του ή στα πιστεύω του.
    Χίλιες φορές καλύτερα η χρυσή αυγή μέσα στο κοινοβούλιο, παρά μια κυβέρνηση που την ψηφίζει το 5 ή 10% του εκλογικού σώματος .

    Όχι μόνο η αποχή δεν θα λύσει τίποτα, αλλά νομίζω πως χρειαζόμαστε το συντομότερο ριζικές αλλαγές στο Ελληνικό Σύνταγμα, ώστε η άποψη του Έλληνα πολίτη να εκφράζεται συχνότερα με δημοψηφίσματα, ανεξάρτητα εάν μας αρέσει το αποτέλεσμα ή όχι.
    Για παράδειγμα, το καινούργιο Ισλανδικό Σύνταγμα προβλέπει πως το 10% των ψηφοφόρων μπορεί να ζητήσει δημοψήφισμα για οποιοδήποτε νομοσχέδιο, ενώ το άρθρο 66 προβλέπει ότι ακόμα και το 2% μπορεί να προτείνει νομοσχέδια προς ψήφιση στην βουλή.
    Tο καινούργιο Ισλανδικό Σύνταγμα ξεκινά έτσι:

    « Εμείς, που κατοικούμε στην Ισλανδία, θέλουμε να δημιουργήσουμε
    μια δίκαιη κοινωνία, όπου όλοι είναι ίσοι.
    Η διαφορετική καταγωγή μας, μας κάνει πιο πλούσιους ως σύνολο
    και μαζί έχουμε την ευθύνη για την κληρονομιά στις επόμενες γενιές,
    τη γη και την ιστορία, τη φύση, τη γλώσσα και τον πολιτισμό »
    http://stjornlagarad.is/other_files/stjornlagarad/Frumvarp-enska.pdf

    Κάποια στιγμή πρέπει και εμείς να αποφασίσουμε ποιοι είμαστε και τι θέλουμε.

  91. Αρκεσινεύς said

    Καλημέρα σε όλους
    Χρόνια πολλά στους Γιώργηδες και στις Γεωργίες.
    Χρόνια πολλά σε όλους μας. Σήμερα γιορτάζουμε τα 2 χρόνια του μνημόνιου που μας οδήγησε στον εξευτελισμό και στην εξαθλίωση. Εκεί στη Β΄εθνική!
    Χτες το βράδυ βλέποντας λίγο το ιστολόγιο ο γιος μου μου λέει:Τι, νούμερα είστε;Ονόματα δεν έχετε;

  92. spiral architect said

    @91:Δεν είμαστε στο φατσοβιβλίο, να πεις του γιου σου. 🙂

  93. Ψηφίσαμε, ψηφίσαμε…

    Γιάννης

  94. Αρκεσινεύς said

    Στο φατσοβιβλίο δεν είμαστε, αλλά ονόματα έχουμε και να είσαι πιο ευγενικός όχι σε μένα, αλλά στο γιο μου, Spiral architect.

  95. Αντώνης Τ. said

    Σφύρα λήξη και δώσε την εντολή στο πρώτο κόμμα.
    Δημοκρατικά πράγματα.

  96. Χαραλαμποβόλος said

    Καλημέρα, Καλή Εβδομάδα, Χρόνια Πολλά στους Γιώργηδες και στις Γιωργίες.
    Με μια υπέροχη λιακάδα στα μέρη μας.
    Βεβαίως θα πάμε οπωσδήποτε να ψηφίσουμε στις 6 Μαΐου – η αποχή και το λευκό ευνοούν σαφέστατα το πρώτο σε ψήφους κόμμα, ακόμη κι αν οι ψήφοι του είναι ελάχιστοι…
    Και στην παρούσα «Νικοσκόπηση» θα ψηφίσω τον «χώρο» που ήταν κάποτε μικρός αλλά γερός («πολλοί μας ερωτεύονται αλλά δεν μας παντρεύονται…»), μετά διασπάστηκε, μετά το ένα κομμάτι του συνασπίστηκε, μετά ξαναέμεινε μόνος, μετά άνοιξε τις πόρτες και μπήκε κάθε πικραμένος, μετά πήρε δημοσκοπικά πολύ τα πάνω του και δεν το «άντεξε» και μετά ξαναδιασπάστηκε για λόγους που ποτέ δεν κατάλαβα.
    Αμήν.

  97. Πάντως έχε υπόψη ότι στο διαδίκτυο κυριαρχεί γενικά ο ΣΡΥΡΙΖΑ και οι φιλελεύθεροι τύπου ΔΡΑΣΗ. Η «δημοσκόπηση» θα βγάλει εντελώς λάθος αποτελέσματα (το είχα δοκιμάσει κι εγώ πολλάκις).

  98. sarant said

    Καλημέρα, καλή βδομάδα, και από μένα χρόνια πολλά στους Γιώργηδες και στις Γεωργίες του ιστολογίου!

    91: Τα ονόματά μας έχουνε ταυτότητα, τα σχόλιά μας έχουν αριθμό, για να παραφράσω το τραγούδι.

    96: Το πιάσαμε το υπονοούμενο 🙂

    90: Με εντυπωσίασε το προοίμιο του ισλανδικού συντάγματος, πολύ περισσότερο που η Ισλανδία δεν είναι και κανένα χωνευτήρι λαών κι όμως επισημαίνει τη διαφορετική καταγωγή.

  99. Αρκεσινεύς said

    Νίκο, η επικοινωνία μας δεν είναι ευγενικό να γίνεται με μια παραπομπή σκέτη σ’ έναν αριθμό. Εγώ έτσι το αντιλαμβάνομαι.
    Μπορεί να κάνω λάθος!

  100. sarant said

    Ναι, αλλά απαντάμε στο συγκεκριμένο σχόλιο αριθ. Χ.

  101. LandS said

    #68 και επειδή έχουμε και ονόματα Schrödinger’s Cat:
    Το 11% του Μπελανσόν είναι πολύ πιο πάνω από το, προ πενταετίας μόλις, 2% της Μπιφέ. Όσο για τις προσδοκίες, δεν νομίζω ότι οι αριστεροί τις ανέβασαν πολύ παραπάνω από το, σκέτα δημοσκοπικό όπως αποδείχτηκε, 13-15%.

    Το ζήτημα είναι ότι τώρα οι ελπίδες ακουμπάνε στο να σκεφτούν οι ακροδεξιοί όπως ο Gpointofview και να απέξουν 🙂 (Θα προτιμούσα βέβαια να απέχουν συνεχώς) .

    Το άλλο ζήτημα είναι ότι δεν ακούω θριαμβολογίες από τα ανώτατα κλιμάκια του ΠΑΣΟΚ. Με δεδομένο ότι πέρασαν στη Βουλή το Σύμφωνο Δημοσιονομικής Σταθερότητας, είτε ντρέπονται, είτε αντιτίθενται στη πρόθεση του Ολάν να βάλει βέτο

  102. sarant said

    LandS, μη συγκρίνουμε τα ανόμοια. Ο Μελανσόν είναι αριστερός σοσιαλιστής, η Μπυφέ ήταν υποψηφιότητα αμιγώς του ΚΚΓ. Και βοηθήθηκε και από την κακή υποψηφιότητα των Πρασίνων.

  103. ppan said

    101. Υπολογίζουμε επίσης το ποσοστό του πολύ δημοφιλούς Μπεζανσενό. Υποτίθεται ότι ο Μελανσόν είχε προσελκύσει και μέρος των ψηφοφόρων του Λεπέν, δηλαδή αυτούς που είχαν απογοητευτεί από τα μεγάλα κόμματα…

  104. ppan said

    98 κάτω κάτω: Απλώς έχουν διπλή εθνοτική καταγωγή από την αρχή, Κέλτες και Βικινγκ.

  105. Πάντως, με εντυπωσιάζει αρκετά μια πλευρά της ιστοδημοσκόπησης: καλά ΣΥΡΙΖΑ και ΔΡΑΣΗ και ΚΚΕ, αναμενόμενα, αλλά τόσο χαμηλά η ΔΗΜΑΡ δεν το περίμενα.

  106. Αρκεσινεύς said

    Νίκο, τα σχόλια δεν τα γράφουν αριθμοί. Θα μπορούσε μαζί με την παραπομπή στον χ αριθμό να υπάρχει και η κλητική προσφώνηση στο όνομα.

  107. Αρκεσινεύς said

    105. Αθανάσιε Αναγνωστόπουλε, ποιοι ψηφίζουν Μάνο; Εγώ απορώ με αυτά τα ποσοστά του, εκτός αν είναι εξωιστολογική παρέμβαση.

  108. ppan said

    Αυτό βέβαια θυμίζει ΄το Νο 6, τον θρυλικό φυλακισμένο της ομώνυμης τηλεοπτικής σειράς που φώναζε του κάκου* «δεν είμαι αριθμός, είμαι ελεύθερος»!
    Να κι ένα τραγούδι για τους ρέκτες του είδους

  109. ppan said

    Ξέχασα τον αστερίσκο: αυτό το «του κάκου» που μέχρι έφηβη το διάβαζα «του κακού» , από πού; Θυμάμαι ένα βιβλίο θρησκευτικών, και νομίζω τον Δαβίδ που ‘του κακού» προσπαθούσε να πείσει τον βασιλιά για την αθωότητά του

  110. Immortalité said

    @106 Αρκεσινέα, αν και καταλαβαίνω τι λέτε, η μη προσφώνηση δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι υποτιμάμε τον συνομιλητή μας. Σε μια συζήτηση σε πραγματικό χρόνο δεν προσφωνούμε απαραίτητα ο ένας τον άλλο.

  111. ppan said

    Mετά μπαίνουν και τα προβλήματα:Αρκεσινεύ ή Αρκεσινέα;

  112. sarant said

    110: Ε, ναι. Φαντάσου έναν διάλογο, ας πούμε.

    Έπειτα, εδώ η συζήτηση γίνεται σε επήκοο όλων. Οπότε πολλές φορές, ίσως τις περισσότερες, δεν απευθύνεται κανείς ειδικά στον προηγούμενο σχολιαστή.

  113. spiral architect said

    Νικοκύρη
    καλό θα ήταν να ενεργοποιούταν από το Νικοκύρη η επιλογή της απάντησης κάτω από τα σχόλια. 😉
    (η wordpress το υποστηρίζει)

  114. Αρκεσινεύς said

    111. Ppan, Αυτό είναι το πρόβλημα; Άλλωστε και τα δυο σωστά είναι.
    12. Νίκο, στο δεύτερο σχόλιό σου η απάντηση είναι πως πράγματι αυτό συμβαίνει, αλλά και τότε αφορμάσαι από κάποιον συγκεκριμένο σχολιαστή.
    Τέλος.

  115. ppan said

    Το πρόβλημα είναι ότι ο αριθμός είναι απαραίτητος και γιατί ο κάθε σχολιαστής γράφει πολλά σχόλια, και γιατί συχνά η απάντηση είναι «σωστό» ή «:)» οπόταν τρέχα γύρευε, και για να ανατρέχει κανείς εύκολα σε σχόλια που συχνά είναι πολύ παλιότερα.
    Η προσφώνηση μου φαίνεται περιττή. Το 111 (εγώ, για μένα πρόκειται, που λέει ο ποιητής) ήταν πλάκα

  116. Αρκεσινεύ, εγώ 🙂

    Πέρα από αυτό, όπως σωστά ανέφερε κάποιος πιο πάνω, συριζαίοι και φιλελεύθεροι διαφόρων αποχρώσεων ευδοκιμούν στο δίκτυο, μάλλον περισσότερο παρά στην πραγματική ζωή 😉

    Ακόμη περισσότερο στο παρόν ιστολόγιο.

  117. Νατάσσα said

    Καλή σας μέρα και χρόνια πολλά, γενικά και ειδικότερα -καθυστερημένα λόγω απουσίας και αναγκαστικής αποτοξίνωσης από τα ηλεκτρονικά.
    Μήπως μαζί με τα μέχρι τώρα αποτελέσματα κρύφτηκε και η δυνατότητα της ψηφοφορίας;

  118. sarant said

    116: Να η ανάγκη για αριθμούς. Πρέπει να ανατρέξεις αρκετά για να δεις ότι ο Αθανάσιος απαντάει ειδικά στο 107 του Αρκεσινέα. Και η απάντησή του είναι ελλειπτική, οπότε πρέπει να ανατρέξεις.

    113: Η ενεργοποίηση απαντήσεων στα σχόλια έχει αρκετά μειονεκτήματα: χάνεται η έννοια της χρονολογικής σειράς και συνήθως οι απαντήσεις δεν έχουν την ανάλογη «θεαματικότητα». Το πλεονέκτημα που αναφέρεις δεν αρκεί. ΄

    114: Κι ένα άλλο μειονέκτημα της προσφώνησης είναι ότι πολλοί χρησιμοποιούν μεγάλα και ξενόγραπτα χρηστώνυμα.

  119. sarant said

    117: Ναι, κάποιο πρόβλημα υπάρχει, θα το κοιτάξω. Την επανέφερα.

  120. sarant said

    117: Και επίσης καλημέρα και χρόνια πολλά!

  121. E.Γ.Μ. said

    Kύριε Σαραντ, εάν δεν είμαι αδιάκριτη! από ποιά χώρα μας γράφετε? Πάντως, όπου και να είστε σας ζηλεύω!

  122. sarant said

    Δεν είναι θέμα αδιακρισίας, οι παλιότεροι το ξέρουν. Μοιράζομαι ανάμεσα σε Αθήνα και Λουξεμβούργο, αυτή τη στιγμή είμαι στο Μεγάλο Δουκάτο.

  123. E.Γ.Μ. said

    ‘Eβαλα το θαυμαστικό (είχατε ασχοληθεί παληότερα με τα θαυμαστικα, μάλλον θα πρέπει να το ξαναδιαβάσω), με την έννοια ότι ουδόλως είναι αδιακρισία αυτό ή τι δουλειά κάνετε, ή που μένετε, κατά τη γνώμη μου. Πως άραγε μας βλέπουν οι κάτοικοι του Μ. Δουκάτου, κάτι σαν τσίρκο, «φρενοκομείο», ή μηπως περιμένουν την αλλαγή του παγκόσμιου οικονομικού συστήματος, βλ. «αγορές» κλπ., από εμάς. Πείτε κάτι, έτσι για παρηγοριά, γιατί εγώ περιμένω τα χειρότερα, κάτι σαν Βαβυλωνία.

  124. sarant said

    Με συμπάθεια, αλλά δεν κάνω πολλές παρέες με ντόπιους, κυρίως με ομοιοπαθείς (Πορτογάλους, Ιταλούς κτλ.)

  125. aerosol said

    «Θα έπρεπε ίσως να υπάρχουν δύο επιλογές για κάθε κόμμα: κανονική ψήφος και «τους ψηφίζω κλείνοντας τη μύτη και τα μάτια μου κι ετοιμάζομαι να κοπανήσω το κεφάλι μου στον τοίχο που το έκανα». »
    Δηλαδή υπάρχει κι άλλος τρόπος;! Περίεργο, τόσα χρόνια δεν τον έχω συναντήσει.
    🙂

  126. Καλαχώρας Λεώνικος said

    Άμα δεν μπορείς να δεις ότι θα ψηφίσω Χρυσή Αυγή, τότε γιατί να μπω στο γκάλοπ;

  127. Αρκεσινεύς said

    118, Νίκο, έγραψα τέλος, αλλά… δεν είναι επιχείρημα αυτό του γράφεις για το ξενόγραπτο χρηστώνυμο.Κάνεις μια αντιγραφή και είσαι ωραίος.

  128. Καλαχώρας Λεώνικος said

    Συγνώμη σε όσους απάντησα κατά καιρούς χωρίς προσφώνηση. Δε φανταζόμουν ότι χρειάζεται! Θεωρούσα τη συζήτηση φιλική (εκτός κάποιου απίθανου που μπήκε πριν από λίγους μήνες και βγήκε προφανώς) και έβαζα τον αριθμό (όπως είδα να κάνουν κι άλλοι) μόνο και μόνο για να ξέρει ο καθένας πού αναφέρομαι./Άλλωστε νομίζω ότι τα σχόλιά μου, εκτός από μια περίπτωση κι αυτή προς τον Νοικοκύρη, δεν επιδέχονταν παρεξήγηση. Ο Νοικοκύρης δεν παρεξηγεί και δεν παρεξηγείται.

  129. Mindkaiser said

    Νίκο, δεν έχει αναφερθεί κανείς στο εξώδικο του Γεωργαλά στον Καμμένο. Υπήρξε και τιμώμενο πρόσωπο του ιστολογίου, ντροπή…

  130. sarant said

    129: Δεν το ξέρω, γιά λέγε!

  131. Μαρία said

    130 Έτσι λένε αυτοί:
    http://www.dimokratianews.gr/content/6674/%CE%B3%CE%B5%CF%89%CF%81%CE%B3%CE%B1%CE%BB%CE%AC%CF%82-%C2%AB%CE%BA%CE%B1%CE%AF%CE%B5%CE%B9%C2%BB-%CE%BA%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%BF

  132. Μαρία said

    130 Τώρα βλέπω οτι ο Καμμ. τους έκανε μήνυση.

  133. Mindkaiser said

    @130-131

    Ναι, δυστυχώς, όσους συνδέσμους βρήκα, οδηγούσαν σε ιστότοπους-γλίτσα και βαριέμαι την καθαριότητα ως εργένης. Προσωπικά, το άκουσα ενώ έπαιρνα την καθημερινή μου δόση από Πρετεντέρη.

  134. Μαρία said

    65
    Το κόμμα του Χασάπη, το 33, πέρασε τελικά αλλά κόπηκαν οι Τυραννοκτόνοι, γιατί
    ο Άρειος Πάγος αποφάνθηκε ότι δεν μπορεί να γίνει η χρήση του τίτλου του, καθώς «καταδεικνύει πρόθεση αξιόποινης πράξης», ενώ αντίθετα μπορεί να συμμετέχει στις
    βουλευτικές εκλογές ως μεμονωμένος υποψήφιος (Β΄ εκλογική περιφέρεια Αθηνών) ο Αθαν. Δασκαλόπουλος, ο οποίος και κατέθεσε στο Ανώτατο Δικαστήριο την αίτηση συμμετοχής στις επικείμενες εκλογές.
    http://portal.kathimerini.gr/elections-dialogs&cid=439246

  135. sarant said

    Ανακούφιση που θα νιώθουν τώρα οι τύραννοι…

  136. Μαρία said

    129 κεξ.
    http://www.zougla.gr/greece/article/sinelif8i-o-emilios-liatsos

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: