Οι λέξεις έχουν τη δική τους ιστορία

Το ιστολόγιο του Νίκου Σαραντάκου, για τη γλώσσα, τη λογοτεχνία και… όλα τα άλλα

Ο Μποστ, ο Ολυμπιακός και η Σφαδάζ χανούμ

Posted by sarant στο 31 Αυγούστου, 2012


Χτες έγινε η κλήρωση των ομίλων του Τσάμπιονς Λιγκ, οπότε σκέφτηκα σήμερα να ανεβάσω ένα σκίτσο του Μποστ που θυμίζει την παρθενική συμμετοχή ελληνικής ομάδας στη διοργάνωση. Τον έχουμε συνηθίσει για τα πολιτικά του σκίτσα, αλλά ο Μποστ το 1959 είχε τακτική γελοιογραφία, κάθε βδομάδα, και στην (πολύ καλή) αθλητική εφημερίδα «Ομάδα» που έβγαινε από τον ΔΟΛ. Πολλά από αυτά τα σκίτσα έχουν περιληφθεί στο πρώτο λεύκωμα του Μποστ, που εκδόθηκε στα τέλη του 1959 (δύο από αυτά, εδώ) αλλά αυτό που παρουσιάζω σήμερα όχι, με αποτέλεσμα να είναι εντελώς άγνωστο σήμερα.

Τον Σεπτέμβριο του 1959 λοιπόν, η πρωταθλήτρια Ελλάδας, που ήταν ο Ολυμπιακός (είχε κατακτήσει το πρωτάθλημα της περιόδου 1958-59, το τελευταίο πριν από την καθιέρωση της εθνικής κατηγορίας), συμμετείχε στο τότε Κύπελλο Πρωταθλητριών Ευρώπης, που βρισκόταν στην πέμπτη του διοργάνωση. Τις τέσσερις προηγούμενες χρονιές, πρωταθλήτρια είχε στεφθεί η Ρεάλ (των Πούσκας και Ντι Στέφανο). Ο Ολυμπιακός ήταν άτυχος στην κλήρωση, αφού στον προκριματικό γύρο κληρώθηκε με την πρωταθλήτρια Ιταλίας, τη Μίλαν. Ο πρώτος αγώνας έγινε στις 13 Σεπτεμβρίου στο στάδιο Καραϊσκάκη και έληξε ισόπαλος 2-2. Ο Ολυμπιακός προηγήθηκε δυο φορές, αλλά ο Αλταφίνι ισοφάρισε. Η ρεβάνς δόθηκε στις 23 Σεπτεμβρίου στο Σαν Σίρο, και η Μίλαν νίκησε με 3-1. (Για να είμαστε ακριβείς, ο Ολυμπιακός είχε συμμετάσχει και στη διοργάνωση του 1958-59, αλλά επειδή κληρώθηκε με την τουρκική Μπεσίκτας και καθώς οι ελληνοτουρκικές σχέσεις ήταν τεταμένες με το Κυπριακό, δεν κατέβηκε να αγωνιστεί και αποκλείστηκε «άνευ αγώνος»). Τελικά και το 1959-60 πρωταθλήτρια Ευρώπης στέφθηκε η Ρεάλ, για πέμπτη συνεχή φορά (ρεκόρ ακατάρριπτο ίσαμε σήμερα), νικώντας στον τελικό την Άιντραχτ Φρανκφούρτης με 7-3 (επίσης ρεκόρ ίσαμε σήμερα).

Το σκίτσο του Μποστ δημοσιεύτηκε στην Ομάδα στις 26 Αυγούστου 1959, δηλαδή πριν από τους αγώνες με τη Μίλαν.

Το σκίτσο δείχνει έναν φανατικό ολυμπιακάρα να γλεντάει με το αμόρε του σε ένα λαϊκό κέντρο στις Τζιτζιφιές, ένα από εκείνα τα περίφημα μαγαζιά όπου (λέει ο μύθος, διότι εγώ δεν τα πρόλαβα) μπορούσε κανείς να ακούσει τα μεγαλύτερα ονόματα του λαϊκού τραγουδιού πληρώνοντας κάτι παραπάνω για το φαγητό  του απ’ ό,τι στις άλλες ταβέρνες. Ο τίτλος «Πόθοι κάτω από τις Τζιτζιφιές» παραπέμπει στο θεατρικό έργο του Ο’ Νιλ «Πόθοι κάτω από τις λεύκες». Ο μπουζουξής, ο Μανώλης Διπλοπεννέας θυμίζει στους περισσότερους τον Τσιτσάνη δεν μοιάζει λίγο με τον Ζαμπέτα; Όσο για τη Σφαδάζ Χανούμ, βρίσκω εξαιρετικό το λογοπαίγνιο, που βέβαια παραπέμπει στην περίφημη τότε Σεβάς Χανούμ (κατά κόσμο Σεβαστή Παπαδοπούλου).

Ο ολυμπιακάρας δίνει παραγγελία για ένα «μάμπο ητταλιάνο», ενώ παίζει και με το όνομα της Μίλαν και το αρχοντορεμπέτικο παλιότερο σουξέ «Μίλα μας και μη μας αγαπάς».

Εντός ολίγου θα εκτελεσθεί, απαντάει ο μαέστρος!

Πριν γίνει η κλήρωση, σκεφτόμουν ότι θα είχε πλάκα να κληρωθεί και φέτος με τη Μίλαν ο Ολυμπιακός (κάτι που δεν ήταν αδύνατο, αφού η Μίλαν συμμετείχε επίσης στην κλήρωση), αλλά τελικά η κληρωτίδα έβγαλε Άρσεναλ, Σάλκε και Μονπελιέ. Θα μπορούσε να πέσει σε πιο δύσκολους αντιπάλους. Και οι άλλοι όμως το ίδιο.

Προσθήκη: Ύστερα από επιθυμία του φίλου LandS, ανεβάζω και το σκίτσο που έκανε ο Μποστ μετά το πρώτο ματς, το ισόπαλο 2-2, όπου παρουσιάζει τους Ολυμπιακούς σαν ερυθρόδερμους να αναρωτιούνται: Ω Θεοί της Βροντής, των Ποταμών και της Άμμου, τι συνέβη και δεν τους βροντήξαμε χάμου;

Ο δόκτωρ Ζίμπενμαλ μού λέει ότι ο σκυθρωπός παίχτης με το μουστακάκι πρέπει να είναι ο αρχηγός του Ολυμπιακού, ο Ρωσίδης και μου στέλνει έναν λίκνο με υλικό για το πρώτο ματς, καθώς και ένα γιουτουμπάκι με τη Σεβάς Χανούμ.

213 Σχόλια to “Ο Μποστ, ο Ολυμπιακός και η Σφαδάζ χανούμ”

  1. Γς said

    Καλημέρα

  2. ΠανΚαπ said

    Καλημέρα .
    Ο Διπλοπεννέας εμένα μου θυμίζει και τον Τσιτσάνη.

  3. Νέο Kid Στο Block said

    «Και οι άλλοι όμως το ίδιο.» Σφαγέα Νικοκύρη!! 😆 (με το φονικό μπαμπάκι)

  4. Νέο Kid Στο Block said

    Μόνο σε μένα θύμισε Χιώτη; (ειδικά ο μύσταξ)

  5. Καλημέρα Νικοκύρη,

    Τι αναπάντεχο πρωινό δωράκι ήταν αυτό; Και ωραίος Μποστ, και αναφορά στο πρώτο ματς που (έλεγε ο πατέρας μου ότι με πήγε και) παρακολούθησα στα σκαλάκια, στο Ποδηλατοδρόμιο; (Οι δικές μου, ασφαλείς γάβρειες αναμνήσεις είναι 4-5 χρόνια μεταγενέστερες).

    Να ‘σαι καλά!

  6. bernardina said

    Όχι, Κιντάκο, δεν θύμισε μόνο σ’ εσένα Χιώτη (λες να φταίει και το «Μανώλης»; )

    Γουσού, μας έφτιαξες πρωί πρωί! Να’ σαι καλά 😉

  7. bernardina said

    Δόκτωρ, οι δικές μου αναμνήσεις χρονολογούνται από την ηλικία που δεν έλεγα ακόμα το ρο:
    Απέναντι από το πατρικό μου υπήρχε πιάτσα ταξί (τα θυμάσαι εκείνα τα γκρίζα;..) και οι μόνιμοι ταξιτζήδες ήταν γειτονόπουλα και παλιοί συμμαθητές της μητέρας μου.
    Όταν έβγαινα λοιπόν στο μπαλκόνι, με ρωτούσαν: Μπέρνι ( 😉 ), τι ομάδα είσαι; Κι εγώ απαντούσα: Ομπιλιακός μέχι μεζούλι! (μεδούλι) και γινόταν στην πιάτσα το σώσε! 😀

  8. Reblogged this on ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ.

  9. spiral architect said

    Kαλημέρα! 🙂

    Ο μπουζουξής κι εμένα μου θυμίζει το Χιώτη (βάλε και τη λεζάντα «Μανώλη») έλα όμως που ο τελευταίος είχε αποκηρύξει την καρέκλα του πάλκου και έπαιζε όρθιος παρέα με το ταίρι του τη Μαίρη Λίντα.

    «Εντός ολίγου θα εκτελεσθεί». Τι ήθελε να πει ο ποιητής Μποστ; Το προφανές, ή μήπως ήταν σπόντα για τη διαφορά δυναμικότητας Μίλαν και Ολυμπιακού;

    Η Σεβάς Χανούμ δεν ήταν τόσο μακρυμάλλα, αλλά το λογοπαίγνιο δεν παύει να είναι Μποστικό και πετυχημένο

    Πολύ μ’ αρέσει το αμόρε του γαύρου της εποχής. 😆

  10. Καλαχώρας Λεώνικος said

    Aχ! Μπέρνι!!!! Εγώ ΑΕΚ λόγω διαμονής στις Κοκουβάουνες (σήμερα Μεταμόρφωση, οι άμουσοι) τη δεκαετία του 50

    Αλλ’ αν δεν υπήρχε η διαφορά μας
    πώς θα γινότανε γλυκό ο έρωτάς μας;

    ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ: Ούτε που την έχω δει την κοπέλα.

    Με τ’ αθλητικά δεν τα πάω καλά, γι’ αυτό παρέμεινα και ΑΕΚ θα πείτε. Αλλά όχι Ολυμπίακός…. ούτε Παναθηναϊκός…..καλύτερα ΕΟΡΔΑΪΚΟΣ

  11. Καλαχώρας Λεώνικος said

    Βάλε ένα ς στο γλυκό

  12. LandS said

    Καταπληκτική πρέπει να ήταν και η γελοιογραφία του Μποστ μετά τον πρώτο αγώνα 2-2 στο Καραϊσκάκη. Είχε τους ολυμπιακούς ως ερυθρόδερμους (λες και αν έλεγα ινδιάνους το μυαλό σας θα πήγαινε στους Ινδούς) και καμπόηδες τους Μιλανέζους. Πάνε και πενήντα τόσα χρόνια, ήμουν και εφτάχρονος που λέει η τηλεόραση, πολύ αμυδρή η ανάμνηση από την πιο παλιά μου ανάγνωση γελοιογραφίας του Μποστ . Αν τη βρει κάποιος και την βάλει, θα νοιώσω όπως τότε με το άρθρο του Νικοκύρη για την αμπάριζα.

  13. Καλαχώρας Λεώνικος said

    Για την Πόλη, είμαι Φενέρ Μπαχτσέ εννοείται

  14. Καλαχώρας Λεώνικος said

    Φενέρ Μπαχτσέ αμετακίνητος

  15. LandS said

    13 & 14. Λόγω Λευτέρη (Λεφτέρ) [Κιουτσουκ]Αντωνιάδη;

  16. τυφλόμυγα said

    Ο μπουζουξής είναι φτυστός ο Τσιτσάνης. Δείτε τις ομοιότητες στο πρόσωπο. http://tinyurl.com/9y5sxfv Προσέξτε το μέτωπο, τα μαλλιά, τη μεγάλη μύτη, το πιγούνι. Ο Χιώτης έχει πιο στρογγυλό πρόσωπο, νομίζω.

    Τέσπα. Δε συμπαθώ καθόλου τον Ολυμπιακό. Όμως οι φίλοι μου είναι ή Ολυμπιακοί ή Παοκτζήδες. 😦

  17. bernardina said

    Λεώνικε-που-δε-σ’-έχω-δει-ποτέ, 😀 στην ΑΕΚ ομολογώ πως έχω μια κάποια αδυναμία. Ο πατέρας, γαρ… 😦 (Μιλάμε για την ΑΕΚ του Μίμη Παπαϊωάννου, βέβαια. Επειδή με είπες και «κοπέλα» 😆 )

  18. bernardina said

    #16β Και η διαδικτυακή νονά σου 😉 Πεπρωμένον φυγείν αδύνατον :mrgreen:

  19. Γς said

    14: Φανάρ Μπαχτσέ. Πές το και έτσι…
    (Από την γνωστή διαφήμιση του Πίου της WIND.

    Το Φενέρ είναι από το Φανάρι;

  20. Νέο Kid Στο Block said

    Για την Ιστορία: 1-0 στο 20′ ο Παπάζογλου, 1-1 στο 33′ ο Αλταφίνι, 2-1 στο 44′ ο Υφαντής, 2-2 στο 72′ ο Αλταφίνι.
    Θεαταί (επισήμως) 20.954.
    Ο Ζοζέ Αλταφίνι ήταν Ουρουγουανός στράικερ, παικταράς που είχε κηδέψει την Μπραζίλ στον θρυλικό τελικό του 50 στο Μαρακανά.

    Αξιοπρεπέστατη εμφάνιση θα έλεγα από τον Θρύλο (σε σύγκριση με τις μεταγενέστερες ευρωπαρουσίες του που χάρισαν ατέλειωτες στιγμές γέλιου…)

  21. sarant said

    Καλημέρα, ευχαριστώ πολύ για τα πρώτα σχόλια!

    Ναι, και Τσιτσάνη θυμίζει ο μπουζουκτσης -αλλά η μύτη;

  22. Γς said

    11:
    >Βάλε ένα ς στο γλυκό

    Μη το χαλάς.

    >θα γινότανε γλυκό [του κουταλιού] ο έρωτάς μας;

  23. τυφλόμυγα said

    #18, 😀 Αφού έχεις αδυναμία στην ΑΕΚ, όλα καλά. Εξάλλου κι η ίδια η ΑΕΚ μια αδυναμία την έχει εδώ και κάμποσα χρόνια. 😉

    Είμαι της εποχής του Ταρζάν Ντέμη. http://tinyurl.com/95yyuya Δεν τον πάω ούτε με σφαίρες όμως.

  24. Γς said

    10,17:
    Δεν την είδα, δεν τον είδα..
    ..<a htef=http://www.youtube.com/watch?v=Id9Q849dBTk? από τότε

  25. Νατάσσα said

    Ο μπουζουξής της οικογένειας με την πρώτη ματιά αναφώνησε «Τσιτσάνης – Λάουρα»

    Α, και είναι ντροπή σας να λερώνετε με το καλημέρα έτσι το νήμα! 🙂

  26. Γς said

    10,17:
    Δεν την είδα, δεν τον είδα..
    .. από τότε.

  27. sarant said

    25: Ε, αφο’υ βρέθηκε και η Λάουρα!

    19: Ναι, από το Φανάρι

    7: Ωραίο αυτό με το μεζούλι!

    5: Δόχτορα, εμένα ο μπαμπάς μου ήταν αντιποδοσφαιρικός (και όλη η οικογένεια, αναντάμ μπαμπαντάμ), οπότε το πρώτο ματς το είδα με τον θείο μου τον Σωτήρη, τον μάγειρα στα καράβια, που έφερνε μπιμπελό από εξωτικά λιμάνια και με πήγε εφτάχρονο (περίπου) να δω Ολυμπιακός – Απόλλων 4-0 στο Καραϊσκάκη.
    Και να μετρώ και να ναι ο μπάρμπας μου ο Σωτήρης δεκατρία χρόνια μες τη γης….

  28. τυφλόμυγα said

    21β, Ωραία, μικρή, κομψή η μύτη του Χιώτη. http://tinyurl.com/8e2o6y2

    Λίγο μεγαλύτερη αλλά πιο στρογγυλή του Ζαμπέτα. http://tinyurl.com/8rkvdj3

    Δείτε τώρα του Τσιτσάνη. http://tinyurl.com/9y5sxfv Δείτε και στο σκίτσο. Ίδιες δεν είναι;
    Είμαι η ειδική μυτολόγος υπηρεσίας. Ξέρω τι λέω. 😆

  29. sarant said

    LandS, η επιθυμία σου είναι διαταγή.
    Συμπλήρωσα με το ινδιάνικο σκίτσο που θυμόσουν -δεν το είχα βάλει αρχικά γιατί υπάρχει στο άλμπουμ του Μποστ.

    Ωραίο το φινάλε:
    Ω Θεοί της Βροντής, των Ποταμών και της Άμμου, τι συνέβη και δεν τους βροντήξαμε χάμου;

  30. sarant said

    28: Είπαμε, Τσιτσάνης!

  31. Νέο Kid Στο Block said

    Aσφαλώς η ομάδα με τις περισσότερες προκρίσεις επί Ιταλικών αντιστοίχων είναι φυσικά η Πανάθα, αλλά παραδόξως η πρώτη φορά που υπερκεράσθησαν (τςςς..!) Ιταλοί ήταν το 1972 από το μεγάλο Έμπαινε Γιούτσο και μάλιστα με δύο νίκες επί της Κάλιαρι (1-0, 2-1) . Εντάξει σιγά την ομάδα που απέκλεισαν θα μού πείτε,αλλά όσο νάναι..:-)

    KOYIZ: Ποια είναι η μεγαλύτερη σε έκταση(και διαφορά τερμάτων) νίκη ελλ. ομάδας στα κυπ. ευρώπης;

  32. cronopiusa said

    Thrasher Death Match 2012 http://www.youtube.com/watch?v=CpxQ4FfGcZU Αργεντινή 1978 http://pandoxeio.com/2011/07/20/argentina1978/#commentsManu Chao «La Vida Tombola» Video Clip (Featuring Maradona) http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=DHzH3eiaNno

  33. gbaloglou said

    Είναι το «Σεβαστή»/»Σεβαστός» όνομα Μικρασιάτικο ή έτσι μου φαίνεται;

  34. sarant said

    31: Για ήττα πάντως είναι του Άρη ένα 9-1 από την Ουίπεστ (έτσι τη λέγαμε τότε). Αν περιοριστούμε στο ΤσΛ, το γνωστό 7-0 του γάβρου.

  35. sarant said

    33: Μία που ξέρω, είναι συμιακιά.

  36. Γς said

    27(5):
    Κι ο δικός μου ο μπάρμπας ο Λάκης τριάντα οκτώ χρόνια μες τη γης….
    Μια φορά με πήγε και μένα στο γήπεδο (εκείνο το χρουσούζικο της Λεωφόρου) και μία φορά πήγε η μπάλα στην εξέδρα. Η πλάκα είναι ότι κοίταζα αλλού όταν την δέχτηκα κατακούτελα.
    Περισσότερα για τον μπάρμπα μου και το Χιτλερικό του τζιπάκι εδώ.

  37. spiral architect said

    @31: Κιντ, τώρα που η Πανάθα έχει πρόεδρα Αλαφούζο ε, όσο να’ναι, νιώθουμε κομματάκι άβολα!… 😳 😳
    (μνημόσυνο με ξένα κόλλυβα, δεν το λένε αυτό; )

  38. Νέο Kid Στο Block said

    Ευχαριστώ για το σχόλιο 34. 😆 ,αλλά δεν απαντάει στο κουίζ! 🙂
    (περίεργο, και τόχα για εντελώς τρίβιαλ..)

  39. cronopiusa said

    Αστέρας Εξαρχείων – Πανηγυρισμοί http://www.youtube.com/watch?v=9I9q9JvPs3U&feature=related SOCRATEShttp://www.dailymotion.com/video/xmr3vb_yyyyyyyy-socrates-corinthians-homenagem-letra-maysica-voz-loureiro-jr-wmv_sport Primer Mundial de fútbol de los Sin Techo, Milán 2009 http://www.youtube.com/watch?v=Op5izBSkyu0

  40. τυφλόμυγα said

    #37, Αρχιτέκτονα σόρι που παρεμβαίνω στην κουβέντα σας. Πρόεδρος ομάδας χωρίς να βάλει λεφτά γίνεται; Φαγωθήκατε (οι Πανάθες, όχι εσύ προσωπικά) να φύγει ο Τζίγγερ. Τα καταφέρατε, έφυγε και πλάκωσαν τα λαμόγια (το ένα μετά το άλλο). Δε ξέρω πώς το βλέπετε οι Παναθηναϊκοί, εγώ (η απέξω) έτσι το βλέπω.

    υγ. Δεν περίμενα ποτέ ότι θα υποστηρίζω Βαρδινογιάννηδες. Φτου κακά.

  41. Νέο Kid Στο Block said

    O Μποστ τι ομάδα ήταν άραγε; (υποθέτω Πα-νιόνιος ή Α.Ε.Κ ή Απόλλων Σμύρνης)

  42. Νέο Kid Στο Block said

    40. Το μή Βαρδινογιάννειον βέλτιστο!

  43. LandS said

    Σας μερσό μετά πολλών βεριματσίων. Τόσο όμορφα!

  44. cronopiusa said

    Γκόλ στη φτώχεια http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=5F4uXIF-vXE «Γκολ στη φτώχεια» και «Welcome to Europe» http://www.dailymotion.com/video/xjw7qy_yyyy-yyy-yyyyyyy-yyy-welcome-to-europe_people

  45. LandS said

    #31
    Τότε που πήρε την Κάλιαρι ο ακατανόμαστος πρέπει νάπαιζε σέντερ φορ ο Τζίτζι Ρίβα. Άρα δεν ήταν του πεταματού.

  46. spiral architect said

    @40: Δυστυχώς τυφλόμυγα, κάπως έτσι το βλέπω κι εγώ: Μνημόσυνο με ξένα κόλλυβα! 😦 😦
    Αν είναι έτσι, γιατί να μην κάνουμε την Πανάθα Εταιρεία Λαϊκής Βάσης; 🙄
    (κάτι τέτοια ακούνε όμως κάτι καλόπαιδα και τους πιάνει ανατριχίλα) 😛

  47. jimakos said

    #31

    Κανένα 6-0 ή 7-0 ,με καμιά απίθανη από τα Φερόε ή το Σαν Μαρίνο. Αλλά έγκυρα δεν έχω απάντηση…. Ας το πάρει το ποτάμι!

  48. Νέο Kid Στο Block said

    Λοκομοτίβ Τιφλίδας (Tbilisi) – ΠΑΟΚ : 0-7 . Κυπ. Oυέφα 1999-2000.

  49. Γς said

    Ζίζυφον -> Ziziphus -> Τζιτζιφιά.
    Desire Under the Zizyphons.
    Πόθοι κάτω από τα Ζίζυφα.

    Κάποτε η Αττική ήταν γεμάτη από τζιτζιφιές.
    Πιτσιρικάδες είχαμε ρημάξει τους καρπούς τους.
    Ποιος μπορεί να μου πει που υπάρχουν σήμερα;

  50. Λυσίμαχος said

    Απ’ ό,τι ξέρω ο Τσιτσάνης με τα μπουζουκο-μάμπο δεν είχε καμία σχέση, τουναντίον θα τρίζουν τα κόκκαλά του που τον θέλουμε να παίζει μάμπο, ένας μάγκας με τα όλα του. Ενώ το «Χιώτης μάμπο» που λέει η Μαίρη Λίντα, σ’ ένα απ’ τα τραγούδια του, μάλλον παραπέμπει στον Χιώτη, ο οποίος εξάλλου τα μπουζουκομάμπο τα είχε ψωμοτύρι. Ωραίο θέμα πάντως και σήμερα κυρ-Νίκο (στα ποδανά το «νικοκύρη»).

  51. sarant said

    Ευχαριστώ και για τα νεότερα!

    48: Δεν το θυμόμουν να πω την αλήθεια.

  52. Κατερίνα Περρωτή said

  53. Προσγολίτης said

    ΤΟ ΚΛΑΜΑ
    «Γαύρος», και νιώθω «Νικητής» .
    συνήθισα «Πρωταθλητής»!
    Λογάριασε: χρόνια επτά
    και να ’ναι κιόλας συναπτά!

    Συνήθισα «Πρωταθλητής»!
    Το κόκκινο, ολοχρονίς,
    το χρώμα κάθε Κυριακής.
    ολοζωής «Πρωταθλητής»!

    ~ . ~

    Φέτος ο Θρύλος δεν τραβά,
    συχνά-πυκνά στραβοπατά.
    κ’ εγώ, ένας «Πρωταθλητής»,
    δε θέλω δευτεραθλητής…

    Συνήθισα «Πρωταθλητής».
    πώς να ξεβαφτιστεί κανείς;
    –να ζ ε ι, ή να μη ζει κανείς…–
    Συνήθισα «Πρωταθλητής».

    Γι’ αυτό, «Πράσινος» θα ντυθώ,
    στον ΠΑΟ θ’ αφιερωθώ.
    ξανά θα είμαι «Νικητής»
    – ολοζωής «Πρωταθλητής».

    ~ . ~

    Όλα ωραία και καλά!
    – μόνο τον ύπνο μου χαλά
    το κλάμα μιας βραχνής φωνής:
    «Ο νικημένος μιας ζωής!».

    Καλή σας μέρα!

  54. Γς said

    52:

    Βαραίνεις το νήμα με τα βιντεάκια σου. Μπορείς να τα σερβίρεις ποιό οικονομικά.
    Ρίξε μια ματιά εδώ.

  55. Γς said

    52,64:
    Ωχ, ήθελα να πω εδώ!

  56. Κατερίνα Περρωτή said

    55. Ευχαριστώ! Δεν το γνώριζα!

  57. Δημήτρης Μ. said

    Δε μου φαίνεται ότι ο Μποστ έχει κάποιον συγκεκριμένο μπουζουξή στο μυαλό του. Απλώς χρησιμοποιεί μερικά κλασικά στοιχεία της εμφάνισης των μπουζουξήδων της εποχής: μουστακάκι, κοντό κατσαρό μαλλί προς τα πίσω κλπ.

  58. Γς said

    57:
    Περισσότερο προς τον Γιάννη Παπαϊωάνου φέρνει παρά στον Τσιτσάνη.

  59. Δημήτρης Μ. said

    Με ποιον δεν μοιάζει;

    http://www.esperos.com/?page_id=1146

  60. Γς said

    59:
    Αυτή;

  61. Δημήτρης Μ. said

    Με όλους μοιάζει. Έχει τα βασικά χαρακτηριστικά του λαϊκού συνθέτη-τραγουδιστή της εποχής. Δεν είχε κάποιον στον μυαλό του, όταν σκιτσάριζε. Γνώμη μου.

  62. Γς said

    49β:
    Καλά κανείς εδώ μέσα δεν ξέρει πως είναι η τζιτζιφιά;’

  63. tzeremes said

    Μιας και είναι ποδοσφαιρική η ανάρτηση, να αφήσω κι εγώ ένα κουίζ.
    Αγώνας μεταξύ ομάδας των Αθηνών και ομάδας της Θεσ/νίκης. Κάθε μια από τις δύο ομάδες έχει δύο αδέρφια στη σύνθεσή της. (Διευκρίνιση: δεν είναι 4 αδέρφια της ίδιας οικογένειας. Απλά, δύο αδέρφια στη μία ομάδα και κάποια άλλα δύο αδέρφια στην άλλη.) Καταφέρνουν να σκοράρουν και οι τέσσερις!
    Ομάδες; Χρονιά; Σκορ; Αδέρφια;

  64. Νέο Kid Στο Block said

    Πρέπει νάναι οι Χασαναίοι του ΠΑΟΚ (Ιμπραήμ και Χοσάν νομίζω) και οι Αριστείδης και Θεόφιλος Καρασαββίδης του Απόλλωνα Αθηνών (Σμύρνης). Το θυμάμαι καλά,πρεπει νάταν γύρω στο 88 με 90-91 κάπου εκεί, αλλά δεν θυμάμαι τελικό σκορ.
    (Πάντως τότε, ο ΠΑΟΚ είχε κακή παράδοση με τους Ιεχωβάδες στην Αθήνα) 🙂

  65. cronopiusa said

    μικρές ποδοσφαιρικές ιστορίες που εκτυλίχθηκαν στα χρόνια της Κατοχής
    http://www.sport24.gr/football/article354154.ece

    ένας ήταν ο άρχοντας των Τζιτζιφιών ο Παπαϊωάννου , λένε πως έγραψε το » Βγήκε ο χάρος να ψαρέψει» όταν από το σπίτι του στα προσφυγικά στις Τζιτζιφιές, έβλεπε τους Εγγλέζους να βομβαρδίζουν τον Προφήτη Ηλία στον Πειραιά http://www.youtube.com/watch?v=TE15Bxmy0KU

  66. Νέο Kid Στο Block said

    Eπίσης θυμάμαι καλά οτι έχουν σκοράρει την΄ίδια μέρα και οι τρεις Δημοπουλαίοι, Χρήστος (Φονιάς), ΄Θανάσης και ο μικρός ο Φούκος,αλλά οι λεπτομέρειες (ομάδες,χρονιά κλπ) διαφεύγουν από το σκληρό μου δίσκο.

  67. Κατερίνα Περρωτή said

    Η μία ομάδα ήταν ο Αρης! Αλλά πριν χρόνια!!!

  68. satyrikon said

    Reblogged this on ΝΕΑ ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ ΦΕΛΛΟΥ.

  69. tzeremes said

    64
    Ναι αυτοί είναι, το 1990, 4-2 υπέρ του Απόλλωνα.

  70. Κατερίνα Περρωτή said

    Κώστας και Νικηφόρος.

    Η της Αθήνας θέλει ψάξιμο!

    (Είδα κουΐζ και μπήκα)

    Μα, βάλτε κάτι σε γεωγραφία που κάτι κατέχω!!!

  71. π2 said

    Διπλά επίκαιρη η ανάρτηση με τις ωραίες μποστιές. Όχι μόνο επειδή έχουμε ευρωπαϊκά παιχνίδια, κληρώσεις, αποκλεισμούς, αλλά κι επειδή επιστρέφουμε ολοταχώς στην εποχή εκείνη ως προς τη διαφορά δυναμικότητας ελληνικών και ευρωπαϊκών ομάδων. Αν συνεχίσουν έτσι οι ελληνικές ομάδες στην Ευρώπη, σε δυο-τρία χρόνια θα πέσουμε από την 12η θέση της ειδικής βαθμολογίας χωρών της Ουέφα, οπότε ο πρωταθλητής δεν θα περνάει αυτομάτως στους -χρυσοφόρους- ομίλους του Champions League, αλλά θα δίνει προκριματικά. Αυτό σημαίνει ότι καμιά ομάδα δεν θα μπορεί να θεωρεί δεδομένα τα 15-20 εκατομμύρια που αποφέρει η συμμετοχή στους ομίλους (ποσό πενταπλάσιο από το ετήσιο μπάτζετ όλων των ομάδων πλην Ολυμπιακού πλέον), με αποτέλεσμα το επίπεδο να πέσει ακόμη περισσότερο.

  72. Νέο Kid Στο Block said

    Κατερίνα! Πάρε ένα που συνδυάζει γεωγραφία που κατέχεις και ποδόσφαιρο (που δεν κατέχεις σε βάθος..:mrgreen: )

    Ποιά ομάδα ποδοσφαίρου(κλαμπ, όχι εθνική) πήρε τα χρώματά της από μια εθνική σημαία, και γιατί; 😆

  73. Νέο Kid Στο Block said

    71. Σωστή η αυτοκριτική του Π2! 😆

  74. Κατερίνα Περρωτή said

    Γιώργος και Αριστείδης Καμάρας του απόλλωνα!

  75. Νέο Kid Στο Block said

    Kατερίνα, σού ξέφυγαν τα σχόλια 64. και 69. 😆

  76. π2 said

    73: Νεαρέ στο Μπλοκ, κρύβε λόγια, γιατί με την κλήρωση που είχατε θα τα βρεις μπροστά σου (παρεμπιπτόντως, η Τότεναμ με την οποία θα παίξετε μόλις πήρε τον Μουτίνιο από την Πόρτο έναντι 30 εκατομμυρίων, δηλαδή περίπου έξι φορές το ποσό της αύξησης μετοχικού κεφαλαίου που κάνατε για να καλύψετε τα χρέη).

  77. 72 Βοήθεια από το κοινό, είναι ιταλική
    ….
    Φενέρμπαχτσε Λεμεσός Μαρσέιγ Γκλάντμαχ
    Παναθηναϊκός Λάτσιο Τότεναμ Μάριμπορ
    ….
    σκούρα, ο Ολυμπιακός μόνο έχει εύκολο έργο

  78. Νέο Kid Στο Block said

    Eνημερώστε αν υπάρχει συμμετοχή για το δύσκολο κουιζ του 72. Να μη δίνω χιντ τζάμπα 🙂

  79. Κατερίνα Περρωτή said

    72. Στην Αργεντινή θα έγινε αυτό! Γιατί είναι θρησκεία!

  80. Κατερίνα Περρωτή said

    Boca juniors

  81. Νέο Kid Στο Block said

    76. Ωχχ.. 🙂
    77. Mιχάλη, Ιταλική; H δική μου είναι νοτιοαμερικάνικη (πρώτο χιντ)

  82. Νέο Kid Στο Block said

    Μπράβο Κατερίνα!!!!
    Γιατί όμως ,ξέρεις; (και ποιας χώρας τα χρώματα πήρε;)

  83. Κατερίνα Περρωτή said

    75. Όντως!!!

    Υπάρχει και η χαρά της συμμετοχής, όμως!!!

  84. Νέο Kid Στο Block said

    Aαα, Μιχάλη λες για τον εγγλέζικο σταυρό της Ιντερνατσιονάλε; Ναι! 🙂

  85. Κατερίνα Περρωτή said

    82. Δεν γνωρίζω!

  86. π2 said

    82: Υπάρχει και στη Wiki. Ωραία ιστορία.

  87. ΊντσουΝαΤιάραΛαμάτα και Άμπυ said

    Χαιρετισμούς σε όλους από τον Γκρέκο τον ηρωα της Τόρεντ του Σάο Πάολο

  88. Νέο Kid Στο Block said

    Eπειδή πρέπει να αποχωρήσω (εντάξει ρε παιδιά, θα επανέλθω αργότερα, μήν κάνετε έτσι!)
    να συμπληρώσω για την Μπόκα Τζούνιορς ότι είχανε μαζευτεί εκεί στο παλιό λιμάνι του Μπ.Άιρες οι Μποκανόί ιδρυτές και σφαζόντουσαν για τα χρώματα της νέας ομάδας. Οπότε ένας ρίχνει την ιδέα «Ακρη δεν βγάζουμε,οπότε τι λέτε να πάρουμε τα χρώματα της σημαίας από το επόμενο καράβι που θα φτάσει στο λιμάνι;» Συμφώνησαν και το επόμενο καράβι ήταν Σουηδικό! 😆

  89. Κατερίνα Περρωτή said

    Π2. πες μας κι εμας το λινκ

  90. Κατερίνα Περρωτή said

    88. Καταπληκτικό μου φαίνεται!!!

  91. Κατερίνα Περρωτή said

    Έχω διαβάσει και προτείνω το «Τα χίλια πρόσωπα του ποδοσφαίρου», Εντουάρντο Γκαλεάνο (Ελληνικά Γράμματα), Νίκου επιτρέποντος!

    Δυστυχώς δεν μπορω να το βρω αυτή τη στιγμή για να αντιγράψω εδώ πολύ ωραίες αφηγήσεις!

  92. Δεν ήξερα για την σουηδόχρωμη Μπόκα
    ….
    84 εννοούσα της Λάτσιο
    από τα χρώματα της ελληνικής σημαίας, επειδή βρέθηκε ένας καθηγητής αρχαίων και το πρότεινε.
    Ο κόκκινος σταυρός της Ίντερ είναι λένε του
    Αγίου Αμβροσίου.
    Η Μίλαν ιδρύθηκε από Άγγλους, όχι η Ίντερ.

  93. π2 said

    88-90: http://en.wikipedia.org/wiki/Boca_Juniors#Kit_and_badge, με την παραλλαγή ότι η επιλογή του πρώτου πλοίου έγινε μετά από απώλεια στοιχήματος με άλλη ομάδα.

  94. π2 said

    Παρεμπιπτόντως, το εντυπωσιακό Flags of the World (http://fotw.net/flags/index.html) έχει ειδικό κεφάλαιο για αθλητικά εμβλήματα, με πολλές λεπτομέρειες.

  95. 92 άκυρο για τον καθηγητή, ένας αθλητής
    πρότεινε τα γαλανόλευκα,Luigi Bigiarelli

  96. Κατερίνα Περρωτή said

    Ευχαριστούμε π !

    (έχεις σχέση με τον αριθμό?)

    Θυμήθηκα πάντως κάτι… (ελπίζω να το γράψω σωστά -γιατί θα με μαλώσουν, πάλι!)

  97. Κατερίνα Περρωτή said

  98. Νέο Kid Στο Block said

    Mιχάλη , εντυπωσιακό αυτό με τη Λάτσιο, δεν το ήξερα.
    (μη το πάρουν χαμπάρι μόνο κάτι καλόπαιδα εδώ πέρα, που έχουν και «ιδεολογικές» ομοιότητες με τους Λατσιάλι, όσο να πεις..)

  99. Κατερίνα Περρωτή said

    Δεν τα κατάφερα! δεν ξέρω τι δεν έκανα σωστά!

    Αυτό είναι το τελευταίο! Δεν ξαναβάζω πράμα! (Μέχρι να μάθω)

  100. Γς said

    Κι εκεί που κοιμόμουν ξαφνικά ακούω κάτω από το δρόμο ελληνικά.
    Κάποιος μίλαγε ελληνικά. Πετάγομαι στη μπαλκονόπορτα και του φωνάζω –Πατριώτη! Ε, πατριώτη .
    Δεν ήταν το Σούπερ 8 στην Αστόρια, που ήμουν;
    «Στις Τζιτζιφιές, ανάμεσα στο Νέο και στο Παλαιό Φάληρο, γλεντούσαν οι άνθρωποι του λαού. Εκεί διασκέδαζαν χωρίς προσποιήσεις, τύπους θεσμούς και κανόνες. Το γέλιο έβγαινε αυθόρμητο. Μισή ή το πολύ μια οκά ρετσινάτο, κρύο ψητό και… ακομπανιαμέντο κιθάρας»
    «Αλλά η περιοχή έγινε πασίγνωστη για τα περίφημα σεπαρέ της, τις περίεργες και απλοϊκές εκείνες ερωτικές φωλιές της «λιχούδικης ερωτομανίας», όπως εύστοχα έγραψε ο Δημήτρης Χατζόπουλος. Γνωστότερο όλων το περίφημο στις λαϊκές τάξεις ερωτικό κέντρο Πέντε Φ.»
    Ναι ξεσαλώσμε σ’ ένα κέντρο εκεί και που να πάμε τύφλα στο μεθύσι χαράματα.
    Την πέσαμε σ’ ένα ξενοδοχείο της Βενιζέλου με θέα τον πίσω στενό.
    Κι απάνω που την έκανε η νορεπινεφρίνη από το τσερβέλο μου και το REM με ξαναγύρισε στα στέιτς που μόλις είχα αφήσει, άνοιξε το μαγαζί του ο «πατριώτης».

    Αυτά για τις Τζιτζιφιές.
    Ελα όμως που θυμήθηκα και το άλλο:
    Ας το όμως, αφού δεν υπάρχει ενδιαφέρον.

  101. Κατερίνα Περρωτή said

    Μα… συνεχίστε! (Χωρίς άγνωστες λέξεις:νορεπινεφρίνη????, και σεμνά! – όσο γίνεται!

  102. Γς said

    99:

    Πολύ απλό
    Ο λίκνος είναι http:***//www.youtube.com/watch?v=9Cq_QO_4Cx4
    Θα έγραφες
    Δλδ .
    Χωρίς τα αστεράκια βέβαια που τα έβαλα επίτηδες:
    .

  103. Γς said

    102: Αποτυχία
    Δες τις οδηγίες του Αγγελου στο λίκνο που σου έστειλα που σου έστειλα προσεκτικά

  104. Κατερίνα Περρωτή said

    Γς ειλικρινά δεν το καταφέρνω! Δεν πειράζει…

    Ευχαριστώ!

  105. Γς said

    103: Τι σεμνά; Εχει Πάπα, Μπούς(μπαμπά), ΚουβέΙτ και μάτσ ματσ μορ.

  106. 98 Όντως, Ρεάλ και Λάτσιο είναι οι πρώτες προτιμήσεις των χαβγοκέφαλων.

  107. π2 said

    Η Ρεάλ παραέχει μεγάλη πελατεία για να χρωματιστεί πολιτικά. Στη Λάτσιο όντως υπάρχουν πολυπληθείς και οργανωμένες νεοφασιστικές ομάδες.

  108. Κατερίνα Περρωτή said

    103. Κανένα πρόβλημα!

    Ευχαριστώ για τις οδηγίες, τις ακολούθησα, αλλα εδώ κάτι έκανα λάθος!

    Anyway!

    Δε θα βάζω βιντεάκια…αλλά θα τα περιγράφω!

    (και να σκεφτείς πως έχω τελειώσει πανεπιστήμιο! και να σκεφτείς πως είμαι εξαιρετικά ικανή με τα …μηχανήματα!

    Τι ντροπή!!!)

    Κάπως θα τα καταφέρω! Ελπίζω!!!

    Ευχαριστώ και πάλι για τη βοήθειά σας!

  109. ππαν said

    107: Ε όμως ιστορικά είανι φρανκική, όχι;

    ΒΟΗΘΕΙΑ: με το ψαχτήρι δεν μου βγαίνει, η Μαρία είναι εξαφανισμένη. Μια ανάρτηση με τις βαλκανικές εχθρότητες, κάτι σαν «όπου πατήσει Έλληνας» τη φαντάστηκα ή υπάρχει;

  110. Νέο Kid Στο Block said

    ..χορτάρι δε φυτρώνει https://sarantakos.wordpress.com/2009/05/31/gerov/

    Αμάν πια, μ’αυτό το εθνικό φαινόμενό σου 😆
    Παράτα το και δες το μπλου μουν σήμερα!

  111. Και κάτι που δεν είδα να αναφέρεται. Τα χρώματά του, άσπρο-κόκκινο, τα πήρε (λέει η ασθενής μνήμη μου) ο Ολυμπιακός από την …Άρσεναλ, φανέλες της οποίας είχε φέρει από την Αγγλία ένας από τους ιδρυτές της πειραιώτικης ομάδας. (Αν βρω και την πηγή να το κλειδώσω…).

  112. Νέο Kid Στο Block said

    Προσωπική εμπειρία κι έτσι δεν γενικεύω, αλλά νομίζω ότι οι μη Φρανκικοί ή βασιλόφρονες Ρεαλίστες δεν λένε El Real ή Real αλλά σκέτο «Μαδρίτη» El Madrid.
    Δικαιώνοντας θα έλεγα τον Π2 στο 107.
    Πάντως ότι υπάρχουν οργανωμένοι νεοναζήδες στους ultras ,υπάρχουν!

  113. ππαν said

    110: Μερσί!! Δεν μ΄ενδιαφέρει το εθνικό φαινόμενο, οι Βούλγαροι μ΄ενδιαφέρουν 🙂

  114. Μαρία said

    113 Παρούσα. Άρτι αφιχθείσα απο βουλγαροκρατούμενο θέρετρο.

  115. Νέο Kid Στο Block said

    Στη Βάρνα ήσουνα; 😆

  116. ππαν said

    Kαλώς την!

  117. Νέο Kid Στο Block said

    Λοιπόν, πάρτε ένα κουίζ που συνδυάζει Νικοκύρη, ποδόσφαιρο και ΑΗΠ!
    Ποια η σχέση του Αρχιμήδη (του Συρακούσιου, όχι του γιατρού) με το ποδόσφαιρο και με την επιστήμη (ντεμέκ 🙂 )του Νικοκύρη ;

  118. Κατερίνα Περρωτή said

    117. Αααα…παιδάκι!! Τι είναι το ΑΗΠ???

  119. Νέο Kid Στο Block said

    Ααα, είσαι τελείως ψάρακας στην Σαραντάκεια ορολογία! ΑΗΠ= Αρχαίοι Ημών Προγόνοι 😆
    (αυστηρώς παροξύτονοι οι Προγόνοι)

  120. gpoint said

    Ωραία ανάρτηση, τώρα την πήρα χαμπάρι…

    Εκείνο το ερυθρός ιέραξ των βραχωδών ωρέων κάποια σποντιτσα για τον «εθνάρχη» πρέπει νάναι αν και δεν αναφέρεται η Φιλοθέη

    Κουίζ :

    η φανέλλα του βάζελου πως προέκυψε ;;

  121. gpoint said

    #117
    Η σημερινή μορφή της μπάλλας με τα μικρά άσπρα και μεγάλα μαύρα πεντάγωνα είναι από τα στερεά του Αρχιμήδη που προσέγγιζαν την σφαίρα

  122. Νέο Kid Στο Block said

    @Κατερίνα: H επιστήμη του Νικοκύρη είναι η Χημεία!
    (Το ντεμέκ που έβαλα ήταν πείραγμα, λόγω του ότι σε λίγο θα ξεχάσει τη διαφορά ανόργανης κι οργανικής 🙂 )
    ..και η τελική λέξη της παραπάνω πρότασης είναι ένα χιντ για το κουίζ του 117. 😉

  123. τυφλόμυγα said

    Κι εγώ την ίδια απορία με την Ππαν έχω. Οι οπαδοί της Ρεάλ δεν υποστήριζαν Φράνκο; Σόρι Νιόκιντε, αλλά δεν κατάλαβα τίποτα από την εξήγησή σου στο #112. Αν θέλεις, ξαναρίξτα ή όποιος κατάλαβε.

    #118, Δηλαδή η Μπόκα Τζούνιορς έχει τα ίδια χρώματα με το ΙΚΕΑ; Χάλια. :mrgreen:

  124. Κατερίνα Περρωτή said

    119. Ταμάμ!Εννόησα!

    Ευχαριστώ…η καινούργια!

    (Παροξύτονη κι εγώ!)

  125. 111…Γιάννη Ανδριανόπουλου, θαυμαστή της ερυθρόλευκης Άρσεναλ, από την εποχή που σπούδαζε νομικά στο Λονδίνο…
    http://www.sansimera.gr/articles/75
    Και να σκεφτείς αυτό έχει ξεχαστεί,
    και ο Ολυμπιακός έχει αδελφοποιηθεί
    με τη Σπαρτάκ Μόσχας και τον Ερυθρό Αστέρα,
    αλλά όχι με την Άρσεναλ…καιρός είναι…

  126. Γς said

    115: Παραλία Κατερίνης μάλλον

  127. Νέο Kid Στο Block said

    121. Σωστός ο Gpoint. To κόλουρο εικοσάεδρο(ένα από τα 13 ημικανονικά πολύεδρα που ο Πάππος αποδίδει στον Αρχιμήδη και έκτοτε αποκαλούνται στερεά του Αρχιμήδη). Και οι σημερινές μπάλλες είναι ακριβώς κόλουρα εικοσάεδρα (αν τις ξεφουσκώσουμε ελαφρώς) με 12 πεντάγωνα και 20 εξάγωνα.

    Μένει η σχέση με τη Χημεία.

  128. Κατερίνα Περρωτή said

    Γς Έχουμε και παραλίες στο όνομά μας???

    ΟΚ!!! Αστειεύομαι!

    Άλλωστε εγώ είμαι πολύ νότια!

  129. Νέο Kid Στο Block said

    Πολλά θέματα ταυτόχρονα πέσανε.. 🙂
    @Gpoint : Η φανέλα του Βάζελου δεν προέκυψε! Προϋπήρχε! (..του σύμπαντος)

    @Τυφλόμυγα: Ίσως ολοι οι Φρανκικοί να ήταν Ρεάλ,αλλά δεν ήταν όλοι οι Ρεαλίστες Φρανκικοί! You know what I mean? 😉

  130. Γς said

    120β: Σαφώς!
    Για τα «βραχώδη» οικόπεδα της Φιλοθέης.

  131. gpoint said

    #129
    νομίζεις… και γω νομίζω πως δεν θα το βρεις στην βίκυ. Το ξέρω από την οικογενειακή παράδοση (αθηναίοι από τα χρόνια του οθωνα) την οποίαν έσπασα εγώ όταν ενηλικιώθηκα και είχα πλέον δική μου άποψη για το τι με εκφράζει

  132. Νέο Kid Στο Block said

    @ Τυφλόμυγα: Tώρα πρόσεξα στο 112. ότι δεν συμπλήρωσα «..και είναι πολλοί (ίσως οι περισσότεροι) όσοι λένε Εl Madrid»

  133. Νέο Kid Στο Block said

    Σιγά να μη θέλω Βίκη για τη φανέλα της Πανάθας…πφφ.

  134. τυφλόμυγα said

    #129β 132, Πολλά ευχαριστώ σε. 😀

    #120β και 130, Κι ο Καραμανλής Ολυμπιακός ήταν; Νόμιζα πως ασχολιόταν αποκλειστικά με τρύπες. Μη λέτε κακίες όμως για τον εθνάρχη που εξασφάλισε το καλυβάκι του στη μισή Φιλοθέη ενώ δεν είχε κοστούμι να φορέσει όταν κατέβηκε Αθήνα. Λίγος σεβασμός βρε παιδιά στον πατέρα του νόμου που εξαφάνισε την ιστορία των πόλεων μέσω της αρχιτεκτονικής. 😛

  135. Κατερίνα Περρωτή said

    Μήπως θυμάστε τον Αγιαξ?

    Τυχαία αναφέρω ενα όνομα!!!

  136. Γς said

    130:
    Καραμανλής και Τσαουσένκο.
    Αθήνα-Βοθκοθρέστι
    Σίτυ Πλάνερς

  137. Γς said

    135:
    Ποιον τον Αίαντα. Ρώτα κάνα βάζελο

  138. Κατερίνα Περρωτή said

    Χι..Χι..Χι!!!

  139. sarant said

    Ευχαριστω πολύ για τα νεότερα, βλέπω η παρέα είχε μεγάλο κέφι!

    76: Πολύ δύσκολη η κλήρωση, αλλά την Τότεναμ πέρσι-πρόπερσι την είχε αποκλείσει ο Πάοκ γιατί έπαιζε στην Ευρώπη με τα δεύτερα. Μπορεί και φέτος να γίνει το ίδιο.

  140. Κατερίνα Περρωτή said

    ΟΚ! Δε θα το κάνουμε…κερκίδα!! (Δε θα αρέσει και στον Νίκο)

    Όταν όμως ο Νίκος ξαπλώσει… !!!!

    Τα λέμε…καρντάσια…!!!!

  141. Κατερίνα Περρωτή said

    αχχ… μια κρονοπιούσα θέλουμε τώρα!!!

  142. Γς said

    Προς Spiral Architect ή Νέο Kid Στο Block.
    Συγνώμη που χαλάω την ωραία ατμόσφαιρα, αλλά πιστέψτε με δεν μπορώ να συνέλθω από χτες.
    Δεν θυμάμαι ποιος από τους δύο σας (ο Νικοκύρης έσβησε τις αναρτήσεις) άφησε κάτι υπονοούμενα για μένα προφανώς, όταν επιτέθηκα σε κάποιον που ρώταγε για την ισχύ των αντισυλληπτικών και άλλα τέτοια σεξτικά παλαβά.
    Ανταλλάξαμε μερικά γαλλικά με αυτόν και κάποιος από τους δύο σας (συγνώμη αν ήταν κάποιος τρίτος) είπε κάτι σαν » μην τσακώνεστε μεταξύ σας οι ακροδεξιοί» ή κάτι τέτοιο.
    Ζήτησα εξηγήσεις σε πάνω από μία αναρτήσεις και μάλιστα αναφέροντας ότι «Εχω μύγα και μυγιάζομαι».
    Δεν πήρα όμως καμία απάντηση.
    Γι αυτό θα ήμουν υπόχρεος αν μου δείχνατε ότι στο ιστολόγιο αυτό δεν συμμετέχουν μόνο ωραίες γυναίκες αλλά και σωστοί άνδρες.
    Ευχαριστώ

  143. Νέο Kid Στο Block said

    Ααα, ιγώ είμαι απού χουργιό! Μη με μπλέκς μι σιξιστικά και τέτοια, δεν κατέω τίποτις! Αθόους!!

    Κοινώς: Don’t break my Buckyballs (για να απαντήσω και στο κουίζ)

  144. Κατερίνα Περρωτή said

    Μην ανησυχείτε!!!

    Όλοι οι ωραίοι/ες είμαστε εδώ!!!

  145. Γς said

    143: Ελεύθερος υπο περιοριστικούς όρους 🙂

  146. Κατερίνα Περρωτή said

    Αχα!!! κύριε Γς

  147. Γς said

    146:
    >Αχα!!! κύριε Γς

    Ο σύζυγος έρχεται στην κρεβατοκάμαρα κρατώντας ένα ποτήρι και δύο ασπιρίνες.
    – Να, πάρε αυτά τα χάπια για τον πονοκέφαλό σου, αγάπη μου, λέει στην σύζυγο.
    – Πονοκέφαλο; Μα δεν έχω πονοκέφαλο, απαντά αυτή.
    Και της απαντά:
    – Αχααααααααα!!

    Αλλο άχα δεν βρίσκω. Τι θέλεις να πεις;

  148. gpoint said

    #139
    Φυσικά δεν την απέκλεισε ο ΠΑΟΚ, σε ομίλους ήταν το παιχνίδι, την νίκησε και αν νικούσε ξανά ο ΠΑΟΚ στο τελευταίο παιχνίδι θα είχε προκριθεί σαν δεύτερη, τερμάτισε όμως τρίτη.
    Συγγνώμη στον βάζελο θεωρείται δεύτερος ο Τοτσέ, ο Φορναρόλι ή ο Πετρόπουλος ;; Γιατί δεν παίζουν όλοι μαζί !
    Τώρα αυτό με τα δεύτερα είναι ανέκδοτο, δεν υπάρχουν δεύτερα σε τέτοιες ομάδες έχουν δυό ενδεκάδες και πιτσιρικάδες. Στο παιχνίδι της Θεσσαλονίκης είχε βάλει πιτσιρικάδες στο (το κάναμε Μπλακ εντ) Γουάϊτ Χαρτ Λέην, όχι.
    Την Αρσεναλ είχε αποκλείσει ο ΠΑΟΚ κάποτε, άρα να ελπίζει και ο θρύλος ;;

  149. ΠΑΝΟΣ said

    Αν δεν λάβουμε υπόψη την κάπως μεγάλη μύτη,Τσιτσάνης,σαφώς.Άλλωστε,αν προσέξετε κρατάει τρίχορδο,ενώ ο Χιώτης έπαιζε τετράχορδο,που εκείνος,λίαν επιτυχώς,καθιέρωσε.
    Κατά τ’ άλλα,γαύρος και ξερο ψωμί!

  150. sarant said

    148: Σε ομίλους είναι και τώρα!

  151. panavros said

    Καλησπέρα, ρε παιδιά ο τύπος κάτω απο τις λάμπες στο σκίτσο δίπλα απο τον πορτιέρη, που μάλλον είναι ο φωτογράφος, σαν να κρατάει λαμπατερ στο χέρι είναι. Δράμα οι παλιές φωτογραφικές μηχανές. Λέτε απο αυτούς να βγήκε η φράση «βαστάει τη λάμπα» για τα μπακούρια που γίνονται κολλητσίδα στα ζευγάρια;

  152. Γς said

    151: Δεν υπάρχει τέτοια έκφραση. Μήπως αναφέρεσαι στην έκφραση «κρατάει φανάρι»; που βέβαια δεν έχει να κάνει με
    > μπακούρια που γίνονται κολλητσίδα στα ζευγάρια,
    αλλά για συνοδό σε ραντεβού, ο οποίος κρατάει φανάρι, δηλαδή παρέχει απλώς το άλλοθι για κάποιον από τους συνερχομένους.
    Γενικά για κάποιον που με τη θέλησή του βοηθάει έναν άλλον, συνήθως φίλο του ή γνωστό του, σε κάποια βρομοδουλειά.

  153. Κατερίνα Περρωτή said

    Δεν έχω κρατήσει ποτέ φανάρι!!

    152. Τι ανάλυση ήταν κι αυτή!!!

    Για όποιους όμως το χρειάζονται… εδώ είμαι!!!

  154. panavros said

    Άσχετο, πρόσφατα βγήκε η μετάφραση του πολύ εμπορικού βιβλίου «Fifty Shades of Gray» με τίτλο «Πενήντα αποχρώσεις του γκρί». Επειδή το βιβλίο το διαβάζει η γυναίκα μου στα αγγλικά έχω ακούσει οτι ενα κεντρικό πρόσωπο του Μυθιστορήματος ονομάζεται Gray. Άσχετα λοιπόν με το αν κάνει λογοπαίγνιο η συγγραφέας (ή συγγράφισσα για να μη με λέει σεξιστή και ο ΤΑΚ) μεταξύ του επιθέτου του ήρωα και του χρώματος, νομίζω οτι στη μετάφραση του τίτλου θα έπρεπε να λέει «Οι πενήντα αποχρώσεις του Γκρέι» διότι έτσι ο τίτλος θα ήταν περιεκτικότερος, πιο ακριβής και ελκυστικότερος αφου θα μας προέτρεπε να μάθουμε τις διάφορες πλευρές του Γκρέι και δεν θα επικεντρώνοταν σε ένα λογοπαίγνιο που στον τίτλο λειτουργεί και κάπως παραπλανητικά. Αν θέλει κανένας μεταφραστής ας μου δώσει τα φώτα του. Συγγνωμη αν είμαι εκτός θέματος αλλά με έτρωγε να ρωτήσω.

  155. theopeppas said

    να προσθέσω και γω, σχετικά, αγαπητέ Κύριε Σαραντάκο, στην απαράμιλλη σελίδα σας, εναν σχετικό ..λίκνο και ένα ποίημα για των εκ των σκόρερ του εν λόγω αγωνα, Ηλία Υφαντή

    http://theopeppasblog.pblogs.gr/2011/09/erythrolefkh-premiera-san-shmera-13-septembrioy.html

    Ηλία Υφαντή, Πειραιεί, Ποδοσφαίρα

    […] Τους αρίστους
    επαινώ, κι απ’ τους αρίστους, τον άριστο, σε αγώνα
    που προσέρχεται ευγενικόν, για ν’ αγκαλιάσει
    τη Νίκη. Έτσι κι εσένα Ηλία, του Υφαντή γιε, σ’ αρπάζω
    τώρα, με τη βοήθεια του Απόλλωνα, απ’ τον Χρόνο,
    σώζοντάς σε από ασκήμια, γήρας κι Άδη, να σε παραδώσω
    στην αιωνιότητα, νέο πάντα, ωραίο κι ακμαίο,
    πρότυπο κούρου του καιρού μου,
    στους νέους που θα’ ρθουν αύριο να δοξάσουν
    τη γενιά και την πόλη τους. Εσένα,
    διάλεξε η Νίκη μες στους όμοιούς σου, τον ύμνο τούτο
    για να κινήσεις, τον πολύτροπο, που εγκωμιάζει εσένα
    και τη μεγάλη ομάδα σου
    Ευτυχισμένος
    ο Πειραιάς, που έχει φορτώσει τόσες
    απ’ τις ελπίδες του πάνω σε τέτοια αγόρια!

    Απόσπασμα από το ποίημα του Αρη Δικταίου «Επίνικος 1959» που υμνεί το βετεράνο ποδοσφαιριστή του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ μιμούμενος τους αρχαίους πινδαρικούς επινίκιους ύμνους.

  156. panavros said

    152. Ναι στη φράση «κρατάει φανάρι» αναφέρομαι απλά όταν έγραφα δεν μου ερχόταν στο μυαλό ακριβώς και την έγραψα όπως να ΄ναι και όπως φαίνεται το είχα συνδέσει και λάθος στο μυαλό μου.

  157. Nicolas said

    Αγαπητέ κύριε Σαραντάκο: λίγα λόγια ν΄ αγαπιόμαστε. Το σχήμα «φανατικός Ολυμπιακάρας» (το ο πάντα Κεφαλαίο) λέγεται πλεονασμός. Πρώτον. Το σχήμα «βάζελος πρωταθλητής» λέγεται ευσεβείς πόθοι, Δεύτερον. Και τρίτον και κυριώτερον: ΕΝΑΣ είναι ο Θρύλος.
    (μωρέ μανία αυτοί οι κόκκινοι να είναι πράσινοι)

    @126 Εγώ λέω Χαλκιδική (τι; ρωσοκρατούμενη; α!).

    @134 Κάτσε καλά! θα σε δείρει ο Τζόνης! (ο άλλος μια πορτοκαλάδα ζήτησε και τον… )

    Αχ Κατερίνα, μικρή Κατερίνα: φόρεσε στην αλεπού σου ένα Make Link. Μετά, δεξί κλικ στη σελίδα που θέλεις να μας δείξεις και βάλε ότι θέλεις μεταξύ του > και του __ όπως σ΄ αυτό το παράδειγμα _<_a href="http://www.google.fr/"_«>»Google«__» (τα αντερσκόρια είναι για να χαλάσει το λίνκι και να δεις τον κώδικα). Βάζω ό,τι θέλω στη θέση της λέξης Google και το αποτέλεσμα θα είναι αυτό: η θεία Όλγα, η θεία Όλγα ξέρει. Αν δεν ξέρεις τι είναι η αλεπού, η κατάσταση είναι σοβαρή και θέλει ιδιαίτερα!

  158. Nicolas said

    Δεν το χάλασα αρκετά το άτιμο και μου έφαγε τα κωδίκια! για να δούμε με διαστήματα: Google . Χωρίς το MakeLink πρέπει να γράψεις όλον τον κώδικα μόνη σου και είναι βαρετό.

  159. Nicolas said

    Λοιπόν, πάλι σκ… θάλασσα τα έκανε. Αλλάζεις αυτό που είναι ανάμεσα στο > και στο «» (βάζω α και » για να το ξεγελάσω). (jamais deux sans trois όπως έλεγαν οι ΑΗΠ).

  160. Κατερίνα Περρωτή said

    157. Πάρα πολύ σας ευχαριστώ!

    (Δεν τολμώ να το προσπαθήσω!!!)

    Το κράτησα όμως στον σκληρό!!!

  161. sarant said

    Ευχαριστώ πολύ για τα νεότερα!

    154: Δεν έχεις άδικο, αλλά ο τίτλος είναι πρώτιστα θέμα εκδότη και όχι μεταφραστή.

    155: Καλώς ήρθατε αγαπητέ κ. Πέππα, ευχαριστώ για τα καλά λόγια και για το δώρο ποίημα.

    Ο τίτλος της Αθλητικής Ηχώς έχει την πατίνα της εποχής:
    Η Μίλαν είναι κραταιά και ασυναγώνιστη. Ο Ολυμπιακός όμως θα πολεμήσει με αλύγιστο σθένος και ημπορεί να τη δαμάσει!

  162. Κατερίνα Περρωτή said

    για την κρονοπιούσα!

    (αν το ξέρει…τι να πω!!!!!)

    Salar Aghili, Siamak Aghaie, Hafez poem; «Dar kharabat e moghan…».

  163. tzeremes said

    Να βάλω ακόμα ένα κουιζάκι μόνο που δε ξέρω την απάντηση :). Οπότε ερώτηση είναι στην ουσία και ίσως κάποιοι παλιότεροι να το θυμούνται διότι είμαι γεννηθείς το 79 ενώ αυτό μάλλον έγινε νωρίτερα.
    Λοιπόν: ποιος παίχτης χτύπησε πέναλτι με το γόνατο.
    Να δώσω και κάποια δεδομένα με κάθε επιφύλαξη. Ενδέχεται να είναι ποδοσφαιριστής του Ηρακλή σε αγώνα της δεκαετίας του 70. Ο παίχτης γλίστρησε λόγω βροχής αλλά εκτέλεσε πέφτοντας με το γόνατο και η μπάλα έφτασε στον τερματοφύλακα. Ούτε αντίπαλο ομάδα και όνομα τερματοφύλακα ξέρω.

  164. Τσούρης Βασίλειος said

    7. Κι εγώ » Ομπλιακός» από μικρός. Καθοριστικό ρόλο στην απόφασή μου αυτή ( ήμουν τριών χρονών) έπαιξαν τ΄αδέρφια μου, ο μακαρίτης τώρα πια γείτονας παπάς και τα μεγαλύτερα από μένα παιδιά του. Κάποτε ο παπάς είχε πει » τούρκος γένομαι, Παναθηναϊκός ποτέ…¨:)

  165. gpoint said

    Μια που το σάιτ παναθηναϊκοκρατείται δυο παρατηρήσεις :

    1. Η κλήρωση του γιουρόπαλιγκ χαρακτηρίζεται από πράσινες εφημερίδες, παράγοντες και φιλάθλους σαν κλήρωση…τσάμπιονσλιγκ ! Μπορείτε να μου πείτε πότε και πόσες φορές έπαιξαν στους ομίλους τσάμπιονσλιγκ, τα τελευταία-ας πούμε 15- χρόνια η Τότεναμ, η Λάτσιο και η Μάριμπορ ;
    2. Σχολιάσθηκε το πολιτικό πιστεύω των λατσιάλι αλλά αποσιωπήθηκαν η παρουσία της ΝΟΠΟ (Ναζιστική Οργάνωση Παναθηναϊκών Οπαδών) της δεκαετίας του 80 και ότι στην κατοχή οι μόνες ομάδες που έπαιζαν ματς με τους Γερμανούς ήταν ο ΠΑΟ στην Αθήνα και ο Αρης στην Θεσσαλονίκη

  166. theopeppas said

    111 : και 125: Αν μου επιτραπεί μια μικρή διόρθωση, ναι μεν τα χρώματα του Ολυμπιακού ΄΄ηταν ιδέα του Γιάννη Ανδριανόπουλου από την Αγγλία (όπως και της Γιουβέντους από την Νοττς Κάουντυ προέκυψαν) αλλά όχι από την Αρσεναλ Ηταν τα χρώματα του θυρεού Πανεπιστημίου του Καίμπριτζ οπου σπούδαζε [http://en.wikipedia.org/wiki/University_of_Cambridge]

    Αλλά, επειδή τέθηκαν μερικές πολύ ωραίες ερωτήσεις περί ποδοσφαίρου και αδελφών να πάρω το θαρρος αν προσθέσω μία;
    Από τα επτά ζευγαρια διδύμων αδελφών που έχουν παίξει σε τελική φάση Παγκοσμίου Κυπέλλου, τρία έχουν βρεθεί και σε ελληνικές ομάδες Το ζεύγος Χασσάν, που αναφερθηκε ήδη πιό πάνω, του ΠΑΟΚ ειναι το ένα; Ποιοί είναι οι άλλοι δυό; (ο ένας από τους δυό δίδυμους επαιξε σε ελληνική ομάδα-όχι και οι δύο)

  167. theopeppas said

    ή και μιά συναφή: Ποιός πρώην παίκτης του Ολυμπιακού αγωνίστηκε σε τελική φάση Παγκοσμίου Κυπέλλου, με προπονητη τον πατερα του;

  168. sarant said

    Καλημέρα!

    166: Ο ένας δίδυμος είναι ο Ρενέ βαν ντε Κέρκοφ, που έπαιξε…. στον Απόλλωνα (στα ογδόνταζ). Ο άλλος, δεν ξέρω.

  169. Νέο Kid Στο Block said

    Οι Μπόατενγκ της Γκάνας. Ο ένας είναι νατουραλιζέ Γερμανός.

    167. Πρέπει νάναι ο Μίλτον Βιέρα, αλλά δεν θυμάμαι πώς λέγαν τον πατέρα του που ήταν προπονητης της Ουρουγουάης.

  170. Νέο Kid Στο Block said

    169. Μάλλον οι Τουρέδες είναι. Κόλος και Γιαγιά 🙂

  171. gryphon said

    166
    Tα αδελφια Βαν Ντε Κερκοφ απο τα οποια ο Ρενε ειχε ερθει καποια στιγμη στον Απολλωνα του Αλαμανου.Εγω δεν τους προλαβα αλλα εχω μαζεψει οσα φιλμακια και οσες πληροφοριες εχω μπορεσει να βρω για τους Ολλανδους της δεκαετιας του 70.Ξερεις αυτους με τα μακρια μαλλια,τις φαβοριτες κλπ που εμοιαζαν πιο πολυ με ροκ σταρς παρα με ποδοσφαιριστες Ρεπ Νεεσκενς Ρομπι Ρεζενμπρινκ (ο παιχταρας) Κροιφ κλπ.

  172. sarant said

    169: Αυτός είναι, Ondino Viera (1901-1997).

    Aλλά ο Μποάτενγκ που έχει παίξει στην Καλαμάτα, στον ΟΦΗ και τον Παναθηναϊκό είναι κάμποσα χρόνια μεγαλύτερος από τους άλλους, δεν μπορεί να είναι δίδυμοι.

  173. gryphon said

    Αργησα.Απαντηθηκε

  174. theopeppas said

    Αποκαλύπτομαι στον οικοδεσπότη, διότι και ο Φαν Ντερ Κερκοφ ορθά απαντήθηκε και, ορθότατα και επαγωγικά απέκλεισε τον εκ Καλαμών Ντερεκ Μπόατενγκ που και πολύ μεγάλος είναι για να αποτελεί αδελφό των Μπόατεγκ του 2010 (δεν είναι και δίδυμοι, άλλωστε) και σε Παγόσμιο Κύπελλο δεν έπαιξε (ούτε και στον Ολυμπιακό έπαιξε! εξαφανιζόταν στα βάθη της Μαυρης Ηπείρου για μήνες όποτε εκαλείτο στην Εθνική!) Καλή η προσπάθεια με τους ..Τουρέδες , αλλά δεν είναι δίδυμοι, αγαπητέ Kid στο Block, αλλά ορθότατα ο Μίλτον Βιέρα του Οντίνο-Ουρουγουάη 1966. Πλησιάζετε και στον τελευταίο διδυμο, πάντως Ως βοήθεια-στον Ολυμπιακό έπαιξε κι αυτός (και ο αδελφος του στην Κυπρο)

    Α, μάλιστα και για όσους δεν το κατάλαβαν, Ολυμπιακός είμαι!

  175. theopeppas said

    Aπολογίες-ενώ έγραφα για τον Μπόατενγκ,που έπαιξε -όσο έπαιξε-στον Παναθηναϊκό βέβαια, αφηρημένος (και καμενος!) του προσήψα και τα ελαττώματα του ..ημετέρου Γκανέζου κυρίου Πήτερ Οφορίκουε, γνωστού εν Πειραιεί και ως «Πίπη»

    Ετερος ..Φρύνιχος-οικεία κακά… ουδεμία σχέση με τον εκ Βραζιλίας παίκτη της ..Βασιλικής Μαδρίτης (μεταφραζων το «ρεάλ»-απορια: η Βασιλική Λευκάδας δεν θα έπρεπε να έχει όνομα της ποδοσφαιρικής της ομάδας το «Μαδρίτη»; ή η ομάδα μπάσκετ των ..Σφαγείων να λέγεται ‘Σικάγο ..Ταύρου»;; !!!

  176. Νέο Kid Στο Block said

    174. O Ζεφλάκοφ έχει δίδυμο αδερφό ,αλλά απότι ξέρω δεν έπαιξε στον ακατανόμαστο ή σε άλλη ελληνική ομάδα.

  177. Νέο Kid Στο Block said

    Α, τώρα πρόσεξα την προϋπόθεση «ο ένας απο τους δύο..».
    Οπότε, Ζεφλάκοφ!

  178. theopeppas said

    Aκριβως αυτη ειναι η απάντηση -και εύσημα από έναν ..κατονομασμένο ακατανόμαστο!- ο Ζεβλάκοφ ειναι-ο Μιχαλ στον Ολυμπιακό Συνδεσμο Φιλάθλων Πειραιώς (ειναι το …αποφευχθεν και αποφευκταίον να ονομασθεί όνομα!!) αλλά, ειχα γραψει νομιζω σαφως ότι δεν έπαιξαν και οι δυό στην Ελλάδα Ο ενας, ναι-και ο ετερος, ο Μαρτσιν Ζεβλάκοφ στην Κύπρο (ΑΠΟΕΛ) Δεν ξέρω αν γνωρίζετε και πότε ο Ολυμπιακός αγωνίστηκε με ..πράσινη φανελα και τριφυλι! (Συγχωρήσατε, άπαντες, το ότι το κάναμε εδώ ..ποδοσφαιροκουϊζ, αλλά με ..ελκύει-μεχρι βιβλίο εχω γραψει επ αυτού!)

  179. theopeppas said

    και με όλο το θάρρος και τον σεβασμό προς τον οικοδεσπότη-να τολμήσω και ..ορθογραφική διόρθωση στο σχόλιο 26; Δεν είναι «γαβρος» αλλά «γαυρος» ! Και, επειδή ξέρω ΄σε ποιόν απευθύνομαι, έχω έτοιμη βιβλιογραφία για απάντηση! Από Αρχίλοχο και Ευριπίδη μεχρι Καρυωτακη!

  180. theopeppas said

    Στο σχολιο 34, εννοούσα! Αλλά, επειδή αισθάνομαι ..προκληθείς (το χιούμορ προφανές, ελπίζω) και από το «γαβρος» και από τον ..επίλογο του ..Παιδίσκου εν Ικριώματι (μεταφραζω το νέο Kid στο Block!-τι να κάνω, διαβάζω φανατικά φιλόλογους και μεταφραστες, καθότι ..γιατρός, και ..κόλλησα!) στο σχόλιο 20 να κάνω και άλλη ..διόρθωση-περί Ζοζέ Αλταφίνι Καθόλου, μα καθόλου, Ουρουγουανός! Απόλυτα Βραζιλιανος, και μελος της 22αδας στο ΠΚ του 1958-και της Ιταλίας το 62, πολιτογραφηθεις! Αλλά, οχι Ουρουγουανός…μαλλον με τον Σκιαφίνο θα τον μπερδέψατε -αν συμφωνείτε μιλάτε μου στον ενικό Οι γνωσεις σας, ακι στο ποδόσφαιρο, βαθυτατες

  181. theopeppas said

    Reblogged this on Theopeppas's Blog.

  182. sarant said

    179: Αγαπητέ ΘΠέππα, δεκτή η διόρθωση, αλλά μπαίνουμε σε βαθιά νερά. Αν γαύρος είναι η αρχαία λέξη που σήμαινε καμαρωτός, περήφανος, ασυγκράτητος (αλλά και αλαζόνας) τότε όντως πρέπει να γραφτεί με ΑΥ, αν όμως είναι το γνωστό νόστιμο ψαράκι τότε η γραφή με ΑΒ θα ήταν κτγμ προτιμότερη. Βέβαια, τα λεξικά γράφουν και το ψαράκι με ΑΥ, αλλά αυτό έχει ισχνή βάση, αφού δεν είναι σίγουρη η προέλευση από το (αμάρτυρο) γραύλος και αυτό από το εγγραυλίς.

    Οπότε, όταν οι αντίπαλοι σας λένε γάβρους καλώς το γράφουν με Β κι όταν εσείς το οικειοποιείστε καλώς το γράφετε με ΑΥ, τι λες;

  183. Νέο Kid Στο Block said

    180. Έχεις δίκιο! Τον έμπλεξα με τον Χουάν Σκιαφίνο που είχε βάλει το πρώτο γκολ της Σελέστε στον τελικό του 50.
    Και να φανταστείς ότι έχω δει την ταινία που ο Αλταφίνι (αρχηγός το 58) σηκώνει το Ζυλ Ριμέ στη Σουηδία…
    Αλλά δεινόν το άτιμο και ου γαρ έρχεται μόνον. 🙂

  184. theopeppas said

    Aπόλυτα σύμφωνος-και, βεβαιότατα έχετε δίκιο (αν θέλετε χρησιμοποιείτε το όνομά μου και ενικό, Θεόδωρος ειναι) Φυσικά και είναι προτιμότερο να ..επικαλούμεθα τους προγόνους μας-όποτε συμφερει!- γι αυτό και το προτιμώ με «αυ»! Το ψάρι, άλλωστε, λεγόταν αφυη στα αρχαία, νομίζω Οπότε, αν το «γαβρος» πάει, είτε Ψυχαρικά, είτε ..ιχθυολογικά-ελευθερη ειναι πάντοτε η διαμόρφωση της γλώσσας-και ό, τι επικρατησει! Να επικαλεσθώ και γω, ποιητική και ..φιλολογική αδεία, κυριολεκτικά, να μην ενοχλούμαι από το «β» ως και εκ του ..»Γαβριάς» ενδεχομενως προερχόμενο! (ήταν ο αγαπημενος μου ηρωας στους Αθλίους, όπως και ο Ενζολοράς) κριμα μόνο που δεν ζητηθηκε η βιβλιογραφία…ειχα και ..κλου για το φινάλε βιβλίο κοινου, νομίζω, φίλου μας!

  185. Νέο Kid Στο Block said

    Ίσως οι ψαροκασέλες του Φαλήρου δεν θα έπρεπε να γράφονται «γάβροι» γιατι «Γάβρος ή Γάββρος» είναι ένα είδος κρυσταλλικού πετρώματος με ευδιάκριτους ασπρους και μαύρους κρυστάλλους που παραπέμπουν μάλλον σε ΜΠΑΟΚ. 🙂

  186. theopeppas said

    Νεο Κιντ : Δικιο εχεις για το γηρας-αλλά ..μόνο έρχεται πλέον Ουτε καν με ..σύνταξη! Νομιζω οτι ο Αλταφινι (ως «Ματσόλα» το ψευδωνυμο τουειχε το 18) δεν έπαιξε στην 11αδα του Τελικού οπου κάπταιν ηταν ο Μπελλίνι ή ο Τζάλμα Σαντος αλλά μην επιμενω-δεν διάβαζα εφημεριδες τοτε! Και τον Αλταφίνι στα ..τελευταια του ένσημα, με την Γιουβέντους, πρόλαβα και τον ειδα το 1974 εδω, σε φιλικό (για να ικανοποιηθεις από την ..Γιουβέντους άλλη μιά φορά, το ομολογω Χασαμε 2-4!)
    Δεν μου ειπες, όμως Πότεκαι το ότι έπαιξε ο Ολυμπιακος με την ..φανελα σας-κυριολεκτικά!- και στην Λεωφόρο , το ηξερες;

  187. sarant said

    184: Ασφαλώς θα λες τον Κεντρωτή!

  188. theopeppas said

    Ουδεν μεμπτόν στην τίμια εργασία, και δη παραθαλασσίως! Ο θαλασσινός αήρ υγιεινός, ..ιωδιούχος και ο εργαζόμενος αμοίβεται. Παρα μίαν (εως τωρα…) τεσσαράκοντα φορες!

    Που ειναι πολύ περισσότερο από όσο αμοίβομαι εγω για τις εφημερίες μου..ακόμα μου χρωστάνε τις του Απριλίου και δωθε!

  189. Νέο Kid Στο Block said

    Μπελίνι ναι! Σταματάω εδώ τα κουιζάτα, μπας και περισώσω λίγη αξιοπρέπεια. 🙂

  190. theopeppas said

    187 Φυσικά! Αλλά δεν ανεφέρθη ακόμα το βιβλίο-και ως σεβόμενος (Σεβας χανουμ αναφερθεισης επίκαιρο!) την φιλοξενία , δεν θα το παραθέσω! Αλλά, επιφυλασσόμενος παντός δικαιώματος ..ευθιξίας Πειραϊκής, να προσθεσω ότι γνωρίζω-και υιοθετω!- το βασιλικό Motto της Σκωτίας «Nemo me impune lacessit»
    Φυσικά αστειευόμενος-αν και προσβολές ευχαρίστως θα δεχόμουνα προκειμενου να διαβαζω την σελίδα αυτη

  191. theopeppas said

    189 «περισωσω’; Αστειευεσαι-σπανια έχω δει τόσο βαθος γνωσεων στο θεμα Οσο για την ερώτηση -και να μην μεινει αναπάντητη η απορία, και ομοίως σταματω(αν και πλην του βιβλίου μας που ισως σου διέφυγε λόγω ..τιτλου «Κουϊζ Θρυλογνωσίας και Ολυμπιακοφροσύνης»! το είχε γραψει και το Φως!) ιδου:

    Ο Ολυμπιακός εκτός από ερυθρόλευκα, έχει εμφανισθεί με λευκή, γκρίζα, ολοκόκκινη, χρυσαφιά, μπλε και μαύρη φανέλλα. Μια φορά, όμως, αγωνίστηκε με… πράσινη φανέλλα και με… τριφύλλι!
    Τον Ιούλιο του 1950 ο Ολυμπιακός παίζει φιλικό αγώνα με την Νίκολσον Αυστρίας στην Λεωφόρο. Η Νίκολσον στο ματς της 4 Ιουλίου 1950 (11 χρόνια ακριβώς πριν από τον αγώνα με τη Σάντος!) παίζει με κόκκινες ρίγες –ο κόσμος την υποδέχεται με επευφημίες, όταν μπαίνει στον αγωνιστικό– κατά λάθος, βέβαια! Και, ναι, ο Ολυμπιακός, μη έχοντας δεύτερη εμφάνιση μαζί του, κατεβαίνει με πράσινες και με το… τριφύλλι στο στήθος! Το ότι χάσαμε 1-2 είναι λογικό! Πώς να παίζαμε κόντρα στον… καθρέφτη μας;! Υπάρχει, μάλιστα, και φωτογραφία όπου εικονίζονται ο Γιώργος Δαρίβας, ο Ηλίας Ρωσσίδης, ο Μπάμπης Κοτρίδης και ο Σούλης Κίνλεϋ… τριφυλλοφορούντες! Ευτυχώς ο Ανδρέας Μουράτης δεν ήταν σε εκείνη την ενδεκάδα!

  192. Γς said

    155, 166, 167, 174, 175, 178, 179, 180, 181, 184, 186, 188, 190, 191:
    Ντοτόρε, πολυβόλο!
    Εμείς δλδ τι δουλειά κάνουμε;
    Μας εξωθείς στην ανεργία!

  193. theopeppas said

    193 Δικιο εχετε…καλό ειναι (για τους ασθενεις!) να μην εχει δουλειά ο γιατρός, αλλά ουχί το αντίθετο! Απολογούμαι…(αλλά, και ο ..Γκάττλινγκ, που επινοησε το πολυβόλο, γιατρός ητανε! σοβαρα)

  194. 191#
    http://www.greenzone.gr/2012/05/blog-post.html

  195. Για το Fifty Shades of Gray (που δεν το ξέρω), αν όντως ο τίτλος κάνει λογοπαίγνιο με το όνομα του ήρωα, θα τον μετέφραζα «Πενήντα αποχρώσεις του Γκρίζου», αλλά θα ονόμαζα Γκρίζο (αντί Γκρεϋ) και τον ήρωα μέσα στο βιβλίο. Βέβαια, Gray είναι κοινότατο επώνυμο στα αγγλικά, ενώ Γκρίζος στα ελληνικά δεν είναι, αλλά αφού υπάρχει και Μαύρος και Γαλανός και Κόκκινος, γιατί όχι και Γκρίζος (ή ενδεχομένως Γκρης («Πενήντα αποχρώσεις του Γκρη»).

  196. Γς said

    193: Γιατί απολογείσαι; Δεν έκανες κάτι κακό. Απλώς φοβάμαι ότι εγώ κι εσύ θα τινάξουμε το ιστολόγιο στον αέρα. Και είναι κρίμα και για τον Νικοκύρη που μέρα νύχτα το φροντίζει και τους φίλους που γράφουν εδώ και τις χιλιάδες που το διαβάζουν.
    Δεν πάμε για ψάρεμα λέω εγώ; Τι θα έλεγες να ποστάρουμε μόνο κανα δυο φορες την ημέρα; Εγω θα προσπαθήσω (να ξεπεράσω τα προβλήματά μου με άλλο τρόπο).
    Αυτά από ένα γεροντάκι που το έχει ρίξει στο αλκοόλ και …όποιον πάρει ο χάρος 🙂

  197. sarant said

    ‘Ώστε ο Γκάτλινγκ ήταν γιατρός; Μπορώ να σκεφτώ πολλά κακεντρεχή σχόλια που θα είπαν οι άσπονδοι φίλοι του.

    195: Γκρης υπάρχει, αλλά δεν ξέρω αν έχει την ίδια ετυμολογία. Ξέρω τον ποιητή Ηλία Γκρη, αλλά και στον Καραγκιόζη πρέπει να υπάρχει ένας καπετάν Γκρης, οπλαρχηγός του 21 (ίσως μάλιστα να είναι ιστορικό πρόσωπο).

  198. π2 said

    Οπότε, όταν οι αντίπαλοι σας λένε γάβρους καλώς το γράφουν με Β κι όταν εσείς το οικειοποιείστε καλώς το γράφετε με ΑΥ, τι λες;

    Συμφωνώ απολύτως, αυτήν τη γραμμή ακολουθώ κι εγώ. Αμ πώς, μόνο ο Καρατζαφέρης θα κάνει πολιτική με την ορθογραφία και τον τονισμό; 🙂

    Παρεμπιπτόντως, ενώ τα προσβλητικά παρωνύμια για άλλες ομάδες και τους οπαδούς τους (βάζελοι, χανούμια, σκουλήκια, Βούλγαροι κλπ.) είναι γνωστά και έχουν μελετηθεί, δεν είναι αρκούντως γνωστά τα παρωνύμια των ίδιων των οπαδών για τις ομάδες τους. Θέλω να πω, ποια είναι τα αντίστοιχα του γαύρου στις άλλες ομάδες; Δεν ξέρω πολλά. Ξέρω ότι στον ΠΑΟΚ έχει αποκτήσει θέση οπαδικής ταυτότητας η φράση «ΠΑΟΚ είσαι», ότι στα Γιάννενα χρησιμοποιούν και οι ίδιοι τους όρους παγουράδες και ΠΑΣολέδες, αλλά, σε αντίθεση φέρ’ ειπείν με την Αγγλία, δεν ξέρω πολλές ομάδες να έχουν χαϊδευτικά παρωνύμια.

  199. spiral architect said

    @196: Βρε ΓουΣού δεν έχουμε πει ότι «Παν μέτρον άριστον», διότι ….. 😉
    (πάντως με μένα δεν λογόφερες … απ’ ότι θυμάμαι δηλαδή)

  200. ππαν said

    Η μεταγραφή της ορθογραφίας «γαύρος» στα γκρήκλις, τα οποία χρησιμοποιούνται κατεξοχήν σε διαδικτυακούς τόπους οπαδών κλπ. μας δίνει και το πολιτικά λάθος (το αντίθετο του ορθού, ε; ) «gay» ως παρανόμι των γαβρων, δηλαδή αυτών που υπογράφουν σε στυλ «gayros7» 🙂

  201. Enas said

    199:
    «Πάν μέτρο 100 εκατοστά».
    (Βγες έξω ρε απο το blog, αν είσαι αντρας!)

  202. Γς said

    155, 166, 167, 174, 175, 178, 179, 180, 181, 184, 186, 188, 190, 191:
    Mea Culpa. Αψογος!

  203. Γς said

    200 Ωχ, μαύρο φίδι που σ έφαγε!
    Ντοτόρε! Δεύρω έσω!

  204. Γς said

    Δεύρο, δεύρο

  205. sarant said

    201: Δεν το είχα ακούσει!

  206. theopeppas said

    202 , 203 Ευχαριστίες και εισήλθον, είδον (και αποτέλεσμα: ίδωμεν! )
    200 Μεταξύ μας, ούτε διαβάζω ούτε γράφω γκρήκλις, αλλά αν επιμένουν να γραφουν όπως σκέπτονται, λογικά θα γράφουν και όπως προφέρονται-το yavros λοιπόν θα ηταν ..ηχητικά ορθό-πλην όμως, αν ηταν να προσανατολίζονται σεξουαλικά οι οπαδοί αναλόγως με το πώς αποκαλούν εαυτούς ή πώς τους αποκαλούν οι άλλοι, και οι τρεις κατηγορίες αρρένων οπαδών του τεως ΠΟΚ θα έπρεπε να ..προσβλέπουν στο αυτό φύλο (οι μεν ως gayroi, οι δε ως βάζελοι και ..φερετζοφόροι!) Αρνούμαι να ενταχθω στην λογική του ..συλλογικού προσανατολισμού! :-))

  207. Μισιρλού... said

    Καλό μήνα! Καλή φθινοπωρινή αρχή!
    Δε λέμε τα τυπικά και τα φιλοχαιρετίσματα -λόγω μακροχρόνιας απουσίας- και κάνουμε πως είμεθα αεί παρόντες (και είμαστε δλδς… ασχέτως αν δεν συχνοκαλλιγραφούμε…).
    Δε λέμε τίποτα [ρήση ΑκηΠανική…] και μπαίνουμε ντουγρού στο θέμα -λόγω Μποστικής έμπνευσης !

    Δεν ξέρω Νικόλαε τι σε έπεισε και διέγραψες (διαγράμμισες) την πρώτη σκέψη σου για Ζαμπέτα (που τα χαρακτηριστικά του είναι οφθαλμοφανή σε πρώτη ανάγνωση και όπως επισημάνθηκε) για πάρτη του Τσιτσάνη. Δεν καλοδιάβασα ποιος σε επηρέασε, μιας και τα ποδοσφαιροσχόλια τα ξεπέρασα-πήδηξα με καμια αναστολή!!! 🙂
    Λανθασμένη πάντως τη θεωρώ, αν και παρ’ όλες τις δικές μου σκέψεις σηκώνει πολλή συζήτηση…

    – Δε μπορεί ο Μποστ να σκιτσάρισε τον Τσιτσάνη με τόσο(!) μοντέρνα αμφίεση!!! Αυτό το πτι-καρώ μπλουζάκι δεν θα το έβαζε για τον Βλάχο…
    – Η δεύτερης ανάγνωσης ατάκα «εντός ολίγου θα εκτελεσθεί» σίγουρα δεν είναι Τσιτσανέικη αλλά ζαμπετέικη. [Θα σας «εκτελέσουμε» Νικοκύρη μας!!!]
    – Το τρίχορδο [το 1959] δεν είναι ιδιαίτερο τσιτσανέικο χαρακτηριστικό.
    – Ο Τσιτσάνης το 1959 είναι στη Θεσσαλονίκη, τον περισσότερο καιρό, άρα δεν θα τον επικαλείτο ο σκιτσογράφος
    [αν και για ένα διάστημα του 1959 έπαιξε κι ο Τσιτσάνης στις Τζιτζιφιές, μαζί του και η Καίτη Γκρέυ και μετά η Σεβάς Χανούμ]
    – Ίσως η Σφαδάζ Χανούμ θα μπορούσε νάναι η Καίτη Γκρέυ (με τα μακριά της μαλλιά και το θλιμμένο βλέμμα) που ο Καζαντζίδης τότε της έκανε τα διάσημα ερωτικά κορδελλάκια του με την αντικαταστάτριά της Σεβάς Χανούμ.
    – Όμως, ο Ζαμπέτας όλο το 1959 -από άνοιξη έως χειμώνα- παίζει κοντά στις Τζιτζιφιές (τι να εννοεί ο Μποστ με αυτό το «κάτω» >> «Πόθοι κάτω από τις Τζιτζιφιές»; Μήπως, λίγο πιο κάτω απ’ τις Τζιτζιφιές; προς το ποτάμι, προς τον Κηφισσό;) όπου εκεί γνωρίζουμε πως τον προσεγγίζει και ο Χατζιδάκις για τη συνεργασία τους για το «Ποτέ την Κυριακή» -και στην παρέα του είναι συχνότατα κι ο Μποστ.
    – Ο Ζαμπέτας, λοιπόν, τότε δούλευε στο μαγαζί του σπουδαίου στιχουργού -και επιχειρηματία- Χρήστου Κολοκοτρώνη, γνωστού και για τις καλές του σχέσεις με τη χωροφυλακή (εκεί με παραπέμπει και αυτό το επίθετο -έας (στο Διπλοπεννέας) σαν τον διαβόητο μαγαζάτορα Πουλέα, τον συνεργάτη των ταγματασφαλιτών κλπ…κλπ… Όμως έχω κι εγώ την απορία για το «Μανώλης»…)
    – Η τραγουδίστρια -αν δεν είναι η Γκρέυ- θα μπορούσε κάλλιστα νάναι η Καίτη Θύμη (εμφανισιακά εξαιρετικά ίδια!) που συνεργαζόταν τότε με τον Ζαμπέτα και τον Κολοκοτρώνη (καλό και συχνό σεγόντο του Μπιθικώτση, που ήταν κι αυτός εκείνη την εποχή στο σχήμα του μαγαζιού, και τελειώνοντας το 1959 ηχογράφησαν μαζί τη δεύτερη εκτέλεση του «Επιτάφιου» και όχι μόνο…).
    – Πως το όλο σκηνικό αναφέρεται στο μαγαζί του Κολοκοτρώνη ή/και πιθανά σαν σκίτσο και στον ίδιο τον Χρήστο Κολοκοτρώνη, μπορεί να συνδυαστεί-τεκμηριωθεί και με το γκραν-σουξέ του Κολοκοτρώνη «Μάμπο ζεϊμπεκάνο» (μουσική Θόδωρου Δερβενιώτη) που είχε γραφτεί λίγο πριν :
    «στη Ρώμη και στη Νάπολη μάμπο Ιταλιάνο
    κι εμείς εδώ, γουστάρουμε τσίφτικο ζεϊμπεκάνο…
    Έι μάμπο, μάμπο ζεϊμπεκάνο με κέφι και μεράκι όλοι τραγουδούν…

    Κι όλα αυτά βέβαια προς τεκμηρίωση! Γιατί ο Μποστ ήταν καλός γλεντζές και συχνός πελάτης όλων των μαγαζιών…

    Αλμυρισμένους χαιρετισμούς στην ομήγυρη
    (σε μια μικρή διακοπή από τη θαλασσοθεραπεία μου)

  208. Γς said

    207:
    Πειστική, περιγραφική και διαβασμένη η Μισιρλού, η μαγική, ξωτική, ομορφιά…
    Ζαμπέτας!
    Είχε και τη μυτούλα του…

  209. Γς said

    207:

    Ζαμπέτας, Χατζιδάκις.
    Ενας αυτοσχεδιασμός του Ζαμπέτα (Πόσο μοιάζει στην αρχή του βίντεο με τον μπουζουκτζή του Μποστ).
    Κι ο αυτοσχεδιασμός τους.

  210. sarant said

    207: Μισιρλού, καλώς επανήλθες! Εγώ είχα πει για Ζαμπέτα, αλλά η λαϊκή κατακραυγή με μετάπεισε (βλ. και το βιντεο στο 25).

    Για το μάμπο ζεϊμπεκάνο-ιταλιάνο έκανες σίγουρα διάνα!

  211. gryphon said

    207
    Ki εγώ αυθορμητα ειπα Ζαμπετας μολισ είδα το σκιτσο και πριν διαβασω οτιδηποτε αλλα μετα με τα σχολια κλονιστηκα λιγο.
    Μονο το πισω μερος των μαλλιων του δεν πολυμοιαζει με Ζαμπετα.
    Τελος παντων μπορει ο Μποστ να εκανε χαρμανι.Πιο πολυ προσεξα αυτο που λες για τήν Καιτη Θυμη.Ποτε δέν εχω δει φωτογραφία της.
    Τι «καλο και συχνο σεγοντο του Μπιθικωτση».Την αδικει αυτο λιγο.Στα δυο τρια τραγουδια που εχω ακουσει απο το Αρχιπελαγος κυριως ουσιαστικα υποσκελιζει και τον μεγαλο Μπιθικωτση.Απιστευτη φωνη.

  212. Μισιρλού... said

    Νικοκύρη, (ξανα)χαιρετισμούς κι απ’ τα ορεινά !

    1. Στα ετικετάκια σου θάταν πρέπον -και λόγω πλειοψηφίας των σχολίων- να αναγραφεί και ο Ζαμπέτας (και η Καίτη Θύμη).
    *** Κι αν ήταν δικό μου το μπλογκάκιο θα κατέγραφα και την Καίτη Γκρέυ -αν έβαζα τον Τσιτσάνη.***

    2. Άσχετα με τι σφυρίξανε στο @25 οι μπλογκοσειρήνες που σε κλόνισε, να θυμίσω πως και αν για μια έστω μικρή πιθανότητα ο σκιτσαρισμένος «εκτελεστής» ήταν ο Τσιτσάνης, δε μπορεί -προφανέστατα- η παρτενέρ του να ήταν η ακαταμάχητη Λάουρα! Η μπριόζα ηθοποιός, χορεύτρια και τραγουδίστρια του ελαφρού μουσικού θεάτρου και εξαίρετη (εξειδικευμένη) στη ρεβί πίστας -πάντα κοσμικών μαγαζιών- Λάουρα (κατά κόσμον Ελένη Λαλαπάνου) δε θα μπορούσε να άδει στις φτωχογειτονιές και στα κεντράκια πέριξ -ή άνω και κάτω- των Τζιτζιφιών…
    Ο Μποστ δεν σκιτσάρισε τη σκηνή απ’ την ταινία «Για το ψωμί και τον έρωτα (ή «Συννεφιασμένη Κυριακή») του Ζερβουλάκου, αλλά λαϊκό πάλκο μαγαζιού!

    3. Αν ο εικονιζόμενος ήταν ο Τσιτσάνης (που όπως προανάφερα δεν μπορεί να τεκμηριωθεί επαρκώς) η πιθανότητα της εικονιζόμενης Σφαδάζ Χανούμ να είναι η Καίτη Γκρέυ πλησιάζει το 99%!!!
    [και λανθασμένη μια παραπάνω παρατήρηση για το τρίχορδο του Τσιτσάνη. Στο απόσπασμα της ταινίας -που σε έπεισε- η κάμερα τον καταγράφει με τετράχορδο! >> [βλ. 02.38 – αν και κάποιοι ειδικοί θα μπορούσαν να μας αντικρούσουν πως είναι τρίχορδο με 4 κλειδιά…]

    4. Ο Ζαμπέτας την είχε την μυτίτσα του! Και μπόλικη μάλιστα!!! 🙂 Κι ο Τσιτσάνης θα μου πεις την είχε, μα πιο λεπτή και πιο σουβλερή!!! Όμως ο Τσιτσάνης δεν είχε στρογγυλό πρόσωπο, ούτε προγούλι… Και κυρίως, δεν θα ήταν (ας πούμε) «αναιδής» στην συνεργάτιδά του, την τραγουδίστριά του: Να τραγουδάει αυτή κι αυτός να παίζει και να κοιτάει απ’ την άλλη μεριά, να κάνει διάλογο με τον πελάτη. Εεεε, αυτό το προσόν της επικοινωνίας με το μαγαζί το’χε ο Ζαμπέτας παραπάνω απ’ όλους!
    Αντιθέτως, η στάση του σώματος του Τσιτσάνη στα πάλκα, είναι πολύ μαζεμένη και συνεσταλμένη (και «σεμνή»…)

    5. Η φωτογραφία που λινκάρω, με Ζαμπέτα-Καίτη Θύμη [σπάνιο και μοναδικό ντοκουμέντο από τη βιογραφία του Ζαμπέτα «Βίος και Πολιτεία & η βρόχα έπιπτε στρέιτ θρου» της Ιωάννας Κλειάσιου – εκδ. ντέφι 1997] αφορά την προαναφερθείσα παρατήρησή μου στο @207, για το μαγαζί Χρήστου Κολοκοτρώνη το 1959 (και τα λοιπά…).
    Ιδού λοιπόν η εξαίρετη τραγουδίστρια Καίτη Θύμη!!!
    [για να μην χολοσκάς κι εσύ αγαπητέ @211 gryphon. Η Θύμη ήταν πάρα πολύ καλή στα σεγόντα! Κι αυτό ήταν επαρκές γαλόνι για την εποχή της… Δεν είναι «προσβλητικό» ή υποτιμητικό… Βλέπε κι άλλες ερμηνεύτριες που στο ενεργητικό τους έχουν 1000 τραγούδια σεγόντα και 10 με 20 προσωπικά, ως πρώτη φωνή, π.χ. Βούλα Γκίκα].

    6. Γς @208, ευχαριστίες που με…πιστέψατε !!! 😉

    Παίδες, θα τα ματαλέμε, απ’ του Σταυρού κι έπειτα, συχνότερα!

  213. sarant said

    Μισιρλού, καλώς σχολίασες και του Σταυρού κοντή γιορτή, να τα συχνολέμε!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: