Οι λέξεις έχουν τη δική τους ιστορία

Το ιστολόγιο του Νίκου Σαραντάκου, για τη γλώσσα, τη λογοτεχνία και… όλα τα άλλα

Τι εστί βερίκοκο λοιπόν;

Posted by sarant στο 27 Αύγουστος, 2013


Με το σημερινό άρθρο μπορεί να θυμώσω κάποιους ταχτικούς αναγνώστες, διότι θα επαναλάβω μερικά πράγματα που τα έχω ξαναγράψει, και μάλιστα χωρίς να δίνω, τουλάχιστον, την απάντηση στο ερώτημα του τίτλου. Άλλοι πάλι θα παραπονεθούν, και με το δίκιο τους, ότι το ιστολόγιο έχει μετατραπεί σε ένα είδος «Παρατηρητηρίου του Άδωνη» διότι, λίγες μόνο μέρες μετά το άρθρο για τη μνημειώδη γκάφα του υπουργού (οΘντκ) Υγείας που άλλαξε τα φώτα στον γιατρό Δημοκήδη, σας παρουσιάζω ένα ακόμα άρθρο που ξεκινάει από κάτι που είπε ο Άδωνης Γεωργιάδης.

Και τι δεν είπε, βέβαια. Χτες το πρωί στο δελτίο του Μέγκα, ο κ. Υπουργός εξαπέλυσε βάναυση επίθεση στη συνδικαλίστρια της Πολυκλινικής που είχε απέναντί του, με ιταμές εκφράσεις που ταιριάζουν περισσότερο σε ιδιοκτήτη νυχτερινού κέντρου («έπρεπε να απολυθείτε για να δείτε τι εστί βερίκοκο») ή σε χωροφύλακα της εποχής της χούντας («από τη Σοβιετική Ένωση που ήρθατε») παρά σε υπουργό ενός σημαντικού υπουργείου που έχει να διαχειριστεί θέματα (κυριολεκτικά!) ζωής ή θανάτου για τους πολίτες. Βεβαίως, όλα αυτά τα έκανε επειδή έχει την εντύπωση, ίσως σωστή, ότι αυτό το στιλ το τάχαμου μάγκικο έχει απήχηση σε ένα τμήμα των τηλεθεατών, και επειδή οι παρουσιαστές τον άφηναν ανενόχλητο να βρίζει και να τσιρίζει ενώ διέκοπταν με το παραμικρό τη συνδικαλίστρια -παλιά τους τέχνη κόσκινο.

Τα καμώματα του κ. Υπουργού μπορείτε να τα δείτε στο βιντεάκι:

Για μερικούς, χειρότερο ατόπημα από τα φραστικά έκτροπα ήταν μια φράση του κ. Υπουργού που ειπώθηκε σε χαμηλότερο τόνο αλλά είχε ηχηρό περιεχόμενο: «εγώ εκπροσωπώ εδώ τον ιδιωτικό τομέα» (στο 0.33 του βιντεακιού, δείχνοντας μάλιστα με το δάχτυλο τον εαυτό του). Μάλλον είναι η πρώτη φορά στην ιστορία που λέγεται κάτι τέτοιο από υπουργό, ο οποίος δηλώνει εκ προοιμίου ότι δεν εκπροσωπεί το σύνολο των Ελλήνων αλλά μόνο μια μερίδα από αυτούς. Προφανώς ο κ. Γεωργιάδης το είπε αυτό έχοντας υπόψη του τη μερίδα εκείνη συμπολιτών μας που ηδονίζεται βλέποντας να οδηγούνται στην πυρά οι «κοπρίτες του Δημοσίου» -μπορεί να μην είναι η πλειοψηφία, είναι όμως τόσοι ώστε να εξασφαλίζουν άνετη επανεκλογή.

Ωστόσο, Κυριακή κοντή γιορτή: σε 16 μέρες -αυτό είναι το χρονικό περιθώριο που όρισε ο κ. υπουργός- θα ξέρουμε αν οι εξαγγελίες του πραγματοποιήθηκαν ή αν, αντίθετα, δικαιώθηκαν οι φόβοι των εργαζομένων. Ως τότε, μπορούμε να λεξιλογήσουμε, μια και αυτή είναι η κατεξοχήν ασχολία του ιστολογίου, σχετικά με τη διάσημη φράση του υπουργού «να δείτε τι εστί βερίκοκο».

Τι εστί βερίκοκο λοιπόν; Το θέμα το έχουμε ξανασυζητήσει στο ιστολόγιο, αν και από τότε έχουν περάσει τέσσερα χρόνια -και βάλε. Μάλιστα, το σχετικό άρθρο είχε, ακριβώς, τον τίτλο «Τι εστί βερίκοκο;» αλλά η ερώτηση δεν είχε τότε βρει την απάντησή της κι ούτε και τώρα θ’ απαντηθεί. Εννοώ ότι δεν έχει βρεθεί η απάντηση στην προέλευση της έκφρασης, διότι για τη σημασία της δεν υπάρχει μεγάλο μυστήριο, αν και ούτε εδώ έχουμε απόλυτη ομοφωνία.

Στο ΛΚΝ διαβάζουμε ότι η φρ. «θα σου δείξω/ θα σου μάθω τι εστί βερίκοκο» είναι απειλή. Σαν απειλή σε κάποιον που κοκορεύεται ή που μας περιφρονεί την έχει καταγράψει στο γύρισμα του 20ού αιώνα ο Νικόλαος Πολίτης στη συλλογή του. Ωστόσο, ο Μπαμπινιώτης και άλλες πηγές, πέρα από την απειλή, δινουν και τη σημασία της «επισήμανσης της ιδιαίτερης δυσκολίας ενός εγχειρήματος».

Το slang.gr αναφέρει ότι η φράση έχει συχνά σεξουαλικό υπονοούμενο, κάτι που δεν είναι αυθαίρετο, αφού πριν πενήντα χρόνια κιόλας, στο 10 του Καραγάτση, υπάρχει το εξής απόσπασμα, σε μια σκηνή όπου εργατοκόριτσα έχουν πιάσει κουβέντα για το σεξ: Οι πιο μικρές σώπαιναν τάχα ντροπιασμένες· με την έκφρασή τους όμως άφηναν να εννοηθεί ότι κάτι ήξεραν από βερίκοκο, κι ας προσποιούνταν την πάπια.

Περιδιαβάζοντας τα σώματα κειμένων βρίσκουμε κυρίως τη φρ. να χρησιμοποιείται ως απειλή, όχι πολύ διαφορετική από την «θα δεις/θα σου δείξω πόσα απίδια βάζει ο σάκος».  Άλλωστε, οι δυο σημασίες (απειλή / επισήμανση της ιδιαίτερης δυσκολίας ενός εγχειρήματος) τέμνονται. Για παράδειγμα, στο μυθιστόρημα «Νύχτες κι αυγές» του Μήτσου Αλεξανδρόπουλου, υπάρχει κάποιος στρατηγός που ο αδελφός του, βουλευτής όντας, τις έφαγε στη Βουλή από έναν αντίπαλο βουλευτή. Οπότε ο στρατηγός στέλνει τον γιο του αντίπαλου βουλευτή στο μέτωπο λέγοντας: «Πήγαινε να μάθεις τι εστί βερίκοκο και να μάθει και ο πατέρας σου να σηκώνει μαγκούρα». Εδώ είναι και απειλή και επισήμανση της δυσκολίας.

Βρήκα και ένα απόσπασμα από λογοτεχνικό έργο, που μου θυμίζει τα όσα είπε χτες ο Άδωνης, αν και τέτοια πράγματα δεν λέγονται στον αέρα, ίσως στο διάλειμμα, με κλειστά τα μικρόφωνα.

Ρίξτε τους στην ανεργία, ξεβολέψτε τους για ένα δυο χρόνια, τα γουρούνια, να μάθουν τι εστί βερίκοκο. Ρίξ’ τους στη φτώχεια και την ανέχεια, να δεις για πότε εκτιμάνε αυτά που έχουνε. Άσ’ τους να πεινάσουνε κάνα δυο χρόνια, να δεις[Γ. Μανιώτης, «Το άχρηστο βιβλίο»] -η τέχνη αντιγράφει τη ζωή…

Ποια είναι όμως η αρχή της φράσης «τι εστί βερίκοκο», δεν σας το είπα… διότι δεν το ξέρω. Ο Νικόλαος Πολίτης λέει ότι πιθανόν στην αρχή της φράσης να κρύβεται μύθος λησμονημένος. Η δική μου εικασία είναι ότι πιθανόν να πρωτοείπε «θα σου δείξω τι εστί βερίκοκο» ένας νοικοκύρης που έπιασε κάποιον να του κλέβει τα βερίκοκα. Αλλά αυτό είναι σκέτη εικασία. Οπότε, πρέπει να παραδεχτούμε πως δεν έχουμε ακόμα μάθει τι εστί βερίκοκο, εκτός κι αν καταφύγουμε στον κυκλικό ορισμό που υπάρχει στο γλωσσάριο του πανέξυπνου βιβλίου Ο πάγος του Ξένου Μάζαρη και του Στράτου Μπουλαλάκη: Βερίκοκο είναι αυτό που εστί!

Όσο για τον κ. υπουργό, μπορεί να γοητεύει το κοινό του, αλλά δεν νομίζω ότι ένας υπουργός που τσιρίζει και βρίζει είναι παράδειγμα προς μίμηση. Θα μου πείτε, παράγει έργο. Να ήταν έτσι, να του συγχωρούσαμε τις τσιρίδες -υπάρχουν δα κι ωτοασπίδες. Διαβάζω όμως ότι σε ένα θέμα κυριολεκτικά ζωής και θανάτου, που είναι της απολύτου αρμοδιότητας του Υπουργείου Υγείας, ο κ. Υπουργός (οΘντκ) βρίσκεται εκτεθειμένος: από χτες σταμάτησαν οι έλεγχοι στο αίμα που μεταγγίζεται σε ασθενείς (το πρόβλημα δεν είναι θεωρητικό, δείτε κι εδώ). Πιθανόν οι ευθύνες να μοιράζονται ανάμεσα στον κ. Γεωργιάδη και τους προκατόχους του, διότι εξίσου ολιγώρησαν, αλλά το θέμα είναι ότι, αν αληθεύουν τα ρεπορτάζ, γυρίζουμε σε μια κατάσταση που είχαμε να βιώσουμε από το 1993 και αυτό έγινε επί των ημερών του κ. Γεωργιάδη.

Ίσως μάλιστα γι’ αυτό να ήταν τόσο εκνευρισμένος και να έβριζε τόσο πολύ τη συνδικαλίστρια χτες το πρωί -όσο πιο λερωμένη έχει κάποιος τη φωλιά του, τόσο περισσότερο φωνάζει.

Advertisements

125 Σχόλια to “Τι εστί βερίκοκο λοιπόν;”

  1. Γς said

    Καλημέρα,
    Πάρα πολύ ωραία το θέτεις το πρόβλημα με τον (oθντκ) υπουργό.
    Πολύ ωραίος Μήτσος! Απλώνει και το χέρι:

    -Βάζεις στοίχημα;

    Οσο για το ανατριχιαστικό «Σταμάτησαν οι έλεγχοι στο αίμα»
    Πρέπει να είναι λάθος, ανακριβές!
    Δεν είναι δυνατόν να είμαστε ξύπνιοι.
    Εφιάλτη βλέπουμε.

  2. Τίτος Εξώς Χριστοδούλου said

    Λυπούμαι, πραγματικά λυπούμαι για την ευτέλεια στον δημόσιο βίο. Δεν αισθάνεται η εκτελεστική εξουσία ότι κρίνεται και μετράται για την επιλογή των προσώπων που την εκπροσωπούν; Η εκδίκηση…των Θερσιτών;

  3. Αριστείδης Καρατζόγλου said

    Το ότι έπρεπε να έρθει ο Άδωνις για να κλείσει τα παραμάγαζα και εντελώς άχρηστα για την υγειονομική κάλυψη της Αθήνας νοσοκομεία λάει πολλά για τους προηγούμενους υπουργούς υγείας. Βέβαια ο άνθρωπος είναι και καλλιτέχνης και φροντίζει παράλληλα με τις μεταρρυθμίσεις και για τη διασκέδασή μας.

  4. Γς said

    Και πόζες όταν παίρνει άντρα ώριμου…
    Και μάγουλο βερίκοκο

  5. Wallace said

    Άσχετο, έχω όμως μια απορία εδώ και χρόνια, και δεν βρήκα κάτι σχετικό στο ιστολόγιό σας…
    μήπως γνωρίζετε γιατί χρησιμοποιούμε τη φράση «βασιλεύει – βασίλεψε» όταν δύει ο ήλιος ή όταν ένα παιδί νυστάζει και τα μάτια του κλείνουν;

    Η μόνη θεωρία που κάπως στέκει (και στην οποία προς το παρόν έχω καταλήξει) είναι ότι το κόκκινο χρώμα – πορφύρα που παίρνει ο ήλιος κατά τη δύση, παραπέμπει σε βασιλείς και αυτοκράτορες.

    Τα μάτια που μισο-κλείνουν θα μπορούσαν να συνδέονται με τον ήλιο (το μεγάλο μάτι) που κατά τη δύση κλείνει σιγά σιγά και αυτό…

    ευχαριστώ προκαταβολικά για τα φώτα σας

  6. Γς said

    >Τα μάτια που μισο-κλείνουν θα μπορούσαν να συνδέονται με τον ήλιο (το μεγάλο μάτι) που κατά τη δύση κλείνει σιγά σιγά και αυτό…

    Α…(χασμουρητό).
    Να το αφήσουμε για το απόγευμα;

  7. sarant said

    Eυχαριστώ για τα πρώτα σχόλια!

    5: Δεν έχει μόνο εσάς βασανίσει η απορία αυτή, μάλλον πρέπει να γράψω άρθρο. Η θεωρία που έχετε προς το παρόν καταλήξει είναι μια από τις επικρατέστερες. Οριστική απάντηση δεν έχει δοθεί.

  8. ο Μήτσος said

    “εγώ εκπροσωπώ εδώ τον ιδιωτικό τομέα”
    ????

  9. spiral architect said

    Καλημέρα. 🙂
    To «τι εστί βερύκοκο» ενδεχομένως να είναι μια εκλεπτυσμένη εκδοχή του δευτέρου «συνθετικού» του καρπού. 😉
    (μιας και αναφέρθηκε και το 10)
    Άλλη εκδοχή μπορεί να είναι η δυσκολία δεσίματος του συγκεκριμένου καρπού, για την οποίαν αρμοδιότερος είναι ένας γεωπόνος.

    Για το άλλο φρούτο, αρμοδιότεροι είναι αυτοί που τον σταύρωσαν, τον εξέλεξαν και μας τον κατσικώσαν στο σβέρκο. 😈
    [κακία mode off]

  10. Alexis said

    “εγώ εκπροσωπώ εδώ τον ιδιωτικό τομέα”
    Άλλο ήθελε να πει κι άλλο του βγήκε.
    (…τους ανέργους του ιδιωτικού τομέα, τους απολυμένους του ιδιωτικού τομέα, τους χαμηλόμισθους του ιδωτικού τομέα κλπ. κλπ.)
    Έτσι όπως το ‘πε ακούστηκε σα να είναι μεσάζοντας των εταιρειών που λυμαίνονται το χώρο της υγείας…

  11. Χρα said

    Μήπως σχετίζεται με το «κοκό» και λόγω της ηχητικής ομοιότητας χρησιμοποιήθηκε αρχικά για να υπονοήσει το σεξ και αργότερα μια δύσκολη κατάσταση («είναι γαμήσι, ρε φίλε»);

  12. Το «εγώ εκπροσωπώ εδώ τον ιδιωτικό τομέα» εννοεί ότι ο ίδιος είναι ιδιώτης, όπως λέμε …idiot.
    Εφιαλτικός είναι.

  13. spiral architect said

    @10: Αλέξη, σε διορθώνω:
    Έτσι όπως το ‘πε ακούστηκε σα να είναι μεσάζοντας των εταιρειών που λυμαίνονται το χώρο της υγείας
    Αβρότητες με τον Άδωνι Γεωργιάδη

    Καλά δεν έκανα; 😉

  14. LandS said

    Αλέξη, ακόμα και η Πιπιλή όταν θέλει να πει «άνεργους ιδιωτικού τομέα» λέει «άνεργους ιδιωτικού τομέα».
    Έλα τώρα!

  15. NM said

    (#10):
    Πως βγάζετε το συμπέρασμα ότι ο Μπουμπούκος πίστεψε ότι έγινε Δημοκήδης (κυριολεκτικά) και ότι δεν εννοεί το άλλο, το οφθαλμοφανές; Πάντως η πρόσφατα δημοσιευμένη αλληλογραφιά του με τους κλινικάρχες το άλλο δείχνει.
    (#1.β):
    Αλοίμονο μας, δεν είναι εφιάλτης. Τα περισσότερα αντιδραστήρια έχουν εξαντληθεί και οι έλεγχοι για πολλές, συνηθισμένες και σοβαρές λοιμώξεις δεν γίνονται πλέον. Σε μερικές βδομάδες ή μήνες θα μάθουμε (αν μας πουν) πόσοι άνθρωποι θα πληρώσουν την αναλγησία και την ανικανότητά τους, με τη ζωή τους ή με μόνιμη βλάβη της υγείας τους. (Και να πεις ότι τα αντιδραστήρια κοστίζουν πολύ ή ότι είναι αδύνατο να τα παρασκευάσει κάποιο ντόπιο εργαστήριο;)

  16. sarant said

    Ευχαριστώ για τα νεότερα!

  17. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    1972 Ν.Ψυχικό στην οδό Τερτσέτη αν θυμάμαι καλά, είμαστε με τον φίλο μου τον Γιώργο Μπουμπάρη πάνω σε μια βερυκοκιά και κλέβαμε βερύκοκα. Ξαφνικά βγαίνει ο ιδιοκτήτης φωνάζοντας, κολώπαιδα τώρα θα σας μάθω τι θα πεί βερύκοκο. Τσακιστήκαμε πηδώντας απο το δέντρο στο πεζοδρόμιο, χάνοντας τα περισσότερα βερύκοκα που είχαμε βάλει μέσα στην φανέλα μας, αλλα σταματήσαμε αρκετά πιο κάτω σε απόσταση ασφαλείας, και κοροϊδέψαμε τον ιδιοκτήτη. Δεν είναι αβάσιμη η εικασία σου για την αρχή της φράσης τι εστί βερύκοκο, άλλωστε δεν ήταν ο μόνος που μας κυνήγησε, ούτε είμαστε οι πρώτοι (και οι μόνοι) που κλέβαμε βερύκοκα τζάνερα, κεράσια (είχε αρκετές το Ν.Ψυχικό το 70) πορτοκάλια κλπ.

    Υ.Γ – Τώρα είδα οτι το βερίκοκο το γράφεις με ι, εγω το ξέρω με υ, κάνω λάθος;

  18. Χάρηκα με την αναφορά στον Πάγο (Ή πως να απολαμβάνετε τα αγαθά του καπιταλισμού χωρίς να χάνετε από τα μάτια σας το στρατηγικό όραμα της αταξικής κοινωνίας) 🙂

  19. Gpoint said

    Επειδή βλέπω πολλούς ν’ αναρωτούνται » πως φθάσαμε εδώ, με τον Μπουμπούκο υπουργό ;» να θυμίσω πως όταν η ΔΗΑΝΑ του Στεφανόπουλου είχε σαν σημαία της την κάθαρση (υποχρεωτικά γιατί δεν είχε πολιτικές θέσεις διαφορετικές από τα άλλα κόμματα) πήρε επανειλημένως ποσοστά από 0.9% μέχρι 0,5 % διότι οι αριστεροί δεν θέλαν να ψηφίσουν δεξιό και οι δεξιοί θέλαν να τα κονομήσουν με τον ακατανόμαστο. Ασε που οι αριστεροί θεωρούσαν τον αγώνα κατά του…κατεστημένου σοβαρότερον απο τον αγώνα κατά της διαφθοράς….
    Τα θεμέλια της διαφθοράς μπήκαν γερά, με μπορτσελάνα, έκτοτε.
    Βέβαια λίγο μετά δεξιοί και αριστεροί συμφωνούσαν πως ο Στεφανόπουλος ήταν ο καταλληλότερος για Πρόεδρος (εδώ δεν έχει ρουσφέτια οπότε ψηφίζαν κατά «συνείδησιν’

  20. Gpoint said

    # 17
    επηρεάζεσαι από το…very koko !

  21. LandS said

    19. Gpoint αν η διαφθορά δεν είναι κατεστημένη γιατί να την καταπολεμήσεις; Εκτός αν θεωρείς ότι όταν φτιάχτηκε η ΔΗΑΝΑ το κατεστημένο δεν ήταν διεφθαρμένο και η διαφθορά στην Ελλάδα εφευρέθηκε από τον Μητσοτάκη.

    Τέλος πάντων.

    Παίζει πριν δυο χρόνια, να είπε κάποιος «Δεν κάνουμε τον Άδωνη υπουργό για να μάθουν τι εστί βερίκοκο»;

  22. sarant said

    Ευχαριστώ για τα νεότερα!

    21τέλος: δεν αποκλείεται!

    17: Το πρώτο μου πιανάκι για κλεμένα βερίκοκα το έπαιξα…
    Παλιά τα έγραφαν και με ύψιλον, αλλά δεν έχει καμιά βάση.

  23. Πέπε said

    «… οι παρουσιαστές τον άφηναν ανενόχλητο να βρίζει και να τσιρίζει ενώ διέκοπταν με το παραμικρό τη συνδικαλίστρια -παλιά τους τέχνη κόσκινο.»

    Όχι μόνο οι παρουσιαστές. Και οι αφανείς εργάτες του τηλεοπτικού συνεργείου. Σας καλώ να παρατηρήσετε μια λεπτομέρεια που είναι λίγο κρυφή, αντίθετα από το αποτέλεσμά της που είναι ολοφάνερο:

    Η συνδικαλίστρια είναι σε πιο έξαλλη κατάσταση από τον οθέντικ Υπουργό (εκείνης καίγεται ο κώλος της ενώ αυτός ζει απλώς μια ενόχληση). Επιπλέον εκείνη βρίσκεται σε εξωτερικό χώρο ενώ αυτός σε κλειστό. Κατά συνέπεια, εκείνη φωνάζει περισσότερο από αυτόν. Η ρύθμιση όμως των σχετικών εντάσεων ήχου είναι τέτοια ώστε η φωνή του Υπουργού πάντοτε καπακώνει τη φωνή της συνδικαλίστριας, ακόμη κι όταν αυτός μιλάει σχετικώς ήρεμα κι εκείνη ωρύεται. Αυτό είναι έργο ενός μεροληπτούντος ηχολήπτη. Ή, αν όχι μεροληπτούντος, πάντως ενός ηχολήπτη που αμέλησε να καταβάλει κάθε δυνατή φροντίδα ώστε ο διάλογος (άλλο τόσο οθέντικ κι αυτός) να γίνει επί ίσοις όροις και να προβληθεί και στους τηλεθεατές έτσι.

  24. spiral architect said

    @23: Οι μικρές (τεχνικές) λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά. 😉
    Σωστός Πέπε!
    (πέρα απ’ το ότι ο ήχος σε τέτοιες περιπτώσεις που μπορεί να γίνουν ανεξέλεγκτες έρχεται σε κανάλι επιστροφής μέσω timeshift, οπότε η συνεννόηση και ο (θντκ) διάλογος είναι αδύνατα)

  25. sarant said

    23: Δεν το είχα προσέξει αυτό με τον ηχολήπτη, εύστοχο. (Καλό και το οθέντικ).

  26. […] ενώ η εξαθλιωμένη μάζα δισεκατομμυρίων βιώνει το «τι εστί βερίκοκο» πάνω στην ερειπωμένη, υπερ-κατοικημένη, αφιλόξενη […]

  27. sarant said

    18: Αξίζει και το βιογραφικό των Μάζαρη-Μπουλαλάκη:
    Oι Στράτος Mπουλαλάκης και Ξένος Mάζαρης γεννήθηκαν στις 29 Φεβρουαρίου του 1883 (νωρίς το πρωί) στο Λας Bέγκας των H.Π. της Aμερικής. Γόνοι μεγαλοαστικής οικογένειας του συντηρητικού Nότου, πολύ γρήγορα υιοθέτησαν τις ιδέες του τότε δημοφιλούς επαναστατικού κινήματος. Ως πολεμικοί ανταποκριτές στους Bαλκανικούς πολέμους ήρθαν σε επαφή με τον ελληνικό πολιτισμό, τον οποίο και ασπάστηκαν με ενθουσιασμό. Tο 1919 παντρεύτηκαν τη σουφραζέτα-ποιήτρια Aνθή Mάζαρη-Mπουλαλάκη, με την οποία απέκτησαν τρία παιδιά έκαστος (σύνολο έξι). Tιμημένοι δις με το Xρυσό Kοκοφοίνικα της Aκαδημίας Eπιστημών και Tεχνολογίας του Πανεπιστημίου του Mανταρινόσοφ, διετέλεσαν υπουργοί Eμπορικής Nαυτιλίας και Δημοσίων Έργων της κυβέρνησης του Bουνού και του Λόγγου. Tρεις φορές βαλκανιονίκες στο άλμα εις ύψος με την εξωπραγματική για την εποχή της και ακατάρριπτη μέχρι σήμερα επίδοση των 2.45 (εκατοστών). Άριστοι σκοπευτές, άσοι του βολάν, δεινοί σκακιστές και φοβεροί ματάκηδες, παντοτινοί λάτρεις του ωραίου φύλλου, επιφανείς αυτοδύτες, παρασημοφορημένοι αμπελουργοί, πρώτοι χορευτές του Bασιλικού Mπαλέτου της Λούρδης, πρωτοσύγγελοι της σκήτης του Προφήτη Δανιήλ και πάντα ευχάριστοι στα πάρτι, προδόθηκαν ξαφνικά από την καρδιά τους στις 29 Φεβρουαρίου του 1883 (αργά το βράδυ), αφήνοντας πίσω τους μία χείρα με έξι παιδιά και ένα ογκώδες ξυγγραφικό έργο.

  28. Δε βγάζεις τον υπουργό απ’ το άρθρο, να βάλεις καλύτερα αυτό;

  29. spiral architect said

    @28: Στάζιμπε, αφού το βρήκες, που το βρήκες, 😮 😮 δεν βάζεις και τη δεύτερη σελίδα.

  30. sarant said

    28: Έβαλα το λινκ στο άρθρο.

  31. Alexis said

    #15: Κανένα τέτοιο συμπέρασμα δε βγάζω. Απλώς λέω ότι ακόμα κι ο πιο κρετίνος και διαπλεκόμενος πολιτικός δεν βγαίνει να δηλώσει δημοσίως «εγώ εδώ εκπροσωπώ τον ιδιωτικό τομέα»!
    Η παραδρομή της γλώσσας του αποκάλυψε μία αλήθεια, σύμφωνοι, αλλά επιμένω ότι κατά πάσα πιθανότητα δεν ήθελε να το πεί έτσι, του ξέφυγε…

  32. 29: http://omniatv.com/images/easyblog_images/62/enimer-aima.png

  33. spiral architect said

    @29: «ERR: sock connected failed http://www.google.com could not be resolved (2: Server failure)» 🙄

  34. Dimitrios Raptakis said

    Μετά δυσκολίας αντιπαρέρχομαι τον αδωνισμό, για να θυμίσω στην ομήγυρη, μιας κι ο Νικοκύρης είναι λεξιλόγος ου μην αλλά και πωρικολόγος, τις ωραίες ποικιλίες Μπεμπέκου και Διαμαντοπούλου. Κάποιος γεωπόνος θα μπορούσε να μας διαφωτίσει για το πώς επίθετα προσώπων ονομάτισαν μια ποικιλία.

  35. NM said

    Το ζητημα του αίματος: https://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1487446
    και του νοσοκομείου Σαντορίνης που πωλείται σε ιδιώτες γιατί έχει ψωμί λόγω ασφαλιστικών συμβάσεων με τουριστικά πρακτορεία: https://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1487268
    Αμφότερα από το athens indymedia που έχουν λυσσάξει να το κατεβάσουν Μπουμπούκος και Χρυσή Πορδή.

  36. spiral architect said

    «Θέλει ο φασίστας να κρυφτεί και η χαρά δεν τον αφήνει»

    Το άσμα της ημέρας:

  37. #29 http://omniatv.com/blog/3259 http://i.imgur.com/KpUYVmx.jpg

  38. spiral architect said

    @37: Ευχαριστώ! 🙂
    Τι να κάνει κι αυτή, (σαν διευθύντρια του κέντρου αίματος) πέρα απ’ το να ρισκάρει έχοντας για αναφορά τις στατιστικές προηγούμενων ετών; Να μην δώσει αίμα για μετάγγιση σε ασθενείς που έχουν χρεία του ελλιπώς ελεγμένου αίματος;
    Δύσκολη η θέση της; … 🙄

  39. spiral architect said

    Ληγμένη κομπόστα βερίκοκο. Πλέον θα πωλείται ελεύθερα στα ράφια των SM αντί να σταλεί για καταλυτική πυρόλυση. 😛
    (γιατί γράφω το βερίκ(κ)οκο με ύψιλον;) 🙄

  40. Reblogged this on ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ.

  41. RedForce said

    Για να καταλάβει και ο τελευταίος το ποιόν αυτού του ανθρώπου και τους λόγους που επελέγει γι’ αυτήν την θέση (γιατί τίποτα δεν είναι τυχαίο στο αστικό πολιτικό σύστημα), διαβάστε αυτό από το τεύχος του unfollow που κυκλοφορεί: http://www.ygeianet.gr/keimeno.php?id=38124

  42. Tati said

    23: Μεροληπτική είναι και η λήψη της εικόνας. Το κοντινό πλάνο και η γωνία λήψης στο ύψος του ματιού συμβάλλει στο να ταυτιστεί ο θεατής με τον κ. Υπουργό, σε αντίθεση με το πλάνο της συνδικαλίστριας που είναι μακρινό και με ψηλή γωνία ώστε να μειώνεται η αξιοπιστία της. Στα κανάλια και τα κόμματα τις γνωρίζουν καλά αυτές τις τεχνικές.

  43. philalethe00 said

    Στην Θεσσαλονίκη παληότερα, υπήρχε ένα νάιτ κλαμπ (night club), που ονομαζόταν: verykoko.
    Και έχω την φριχτή υποψία ότι, επειδή επρόκειτο για πολύ τρέντυ κλαμπ,
    υπήρχε ένα φτηνιάρικο σεξουαλικό υπονοούμενο: very(=πολύ)- koko(=καταλάβατε, δεν μεταφράζω).

    Άλλωστε, ο Άδωνις έχει περάσει και από την ΔΑΠ -ΝΔΦΚ (που είναι μανούλα στο είδος), όπως έχει δηλώσει δημοσίως, οπότε κάτι θα ξέρει, εικάζω, και από αυτά…

  44. Stathis said

    23, 24, 25 Αδίκως τα βάλατε με τον ηχολήπτη του συνεργείου. Η ρύθμιση της στάθμης του ήχου γινεται μέσα στο κανάλι, στο master control.

  45. Labros said

    Δε ξέρω αν έχει απαντήθει πιο πάνω αλλά οι έλεγχοι δε σταμάτησαν τελικά. Υπάρχει και άρθρο στο ΒΗΜΑ

  46. gmich said

    O Γεωργιάδης όταν ανέλαβε το Υπουργείο Υγείας (που μάλλον πρέπει να αλλάξει όνομα) είχε δηλώσει ότι «από δω και μπρος λίγα λόγια και πολύ δουλειά» . Επειδή όμως η δουλειά που του ανατέθηκε να διεκπεραιώσει δηλαδή τη διάλυση της Δημόσιας υγείας δεν είναι και πολύ δύσκολη , επανήλθε στα πολλά λόγια. Προσπαθεί με προσβλητικές και αγοραίες εκφράσεις να την δικαιολογήσει την .καταστροφή.

  47. Άρτεμη said

    Δέν είναι η πρώτη φορά σε τούτο το ιστολόγιο που από αηδία (για τα συμβαίνοντα όχι για το ιστολόγιο) αδυνατώ να σχολιάσω…

  48. sarant said

    43: Δεν το ήξερα 🙂

    45: Μακάρι νάναι έτσι που τα λες

  49. NM said

    Φανουρόπιτα φάγατε σήμερα του Αγίου Φανουρίου; Φανουρώνει τα αφανούρωτα.

  50. Γς said

    49:
    >του Αγίου Φανουρίου

    Γιορτάζει το εκκλησάκι μας εδώ. Δλδ ό,τι απόμεινε από μια παλιά εκκλησούλα.

    Χτες το απόγευμα παραμονή, οι παπάδες είχαν λειτουργία που αναμεταδιδόταν από τα μεγάφωνα στην διαπασών.
    Εβγαλα λοιπόν κι εγώ ένα ψευτοηχείο και έβαλα μερικά κομμάτια από αυτά που λένε οι χότζες στους μιναρέδες.
    Η δικιά μου η θεούσα πήγε να κόψει φλέβες!

    Ας είχα μωρέ εκείνα τα ηχεία των μεγατόνων του φίλου μου του Μπονφιλάκη που με έβγαζαν παλικάρι. 😉 😉 😉

  51. (43, 48α) Η ταμπέλα του Very Koko υπάρχει ακόμα στα Λαδάδικα.

  52. Nestanaios said

    Την ευθύνη την φέρουν οι λεξικογράφοι που θεωρούν ότι το αντίθετο του σοβαρού είναι ο ασόβαρος αγνοώντας ότι υπάρχει και λέξη «γελοίος».

  53. Και πριν υπάρξουν βίντεο, στην Αθήνα νοικιάζαμε ταινίες από κάποιον Εμμ. Βερυκοκάκη (στην Κλαυθμώνος;), που όπως μαθαίνω έφτιαχνε και μηχανές προβολής με τη φίρμα ΚΙΝ-ΕΜΜΑ.

  54. sarant said

    53: Κι εμείς, κι εμείς νοικιάζαμε, κυρίως για τα γενέθλιά μας, χοντρό-λιγνό και τέτοια.

  55. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    20 – Καλό.!!! Νίκη για την μπαοκάρα, η έστω λευκή ισοπαλία.

    22 – Σε ντο ελάσσονα;

    Εγώ γράφω απο μνήμης πλέον, κι αν δεν κάνω λάθος, έτσι το μάθαμε, με υ στο δημοτικό (νομίζω έχουμε την ίδια ηλικία 52), φυσικά δεν σε αμφισβητώ και θα το γράφω βερίκοκο απο δω και πέρα.

    Βλέποντας τον ΓΕοργιάδη υπουργό, και την σύνθεση του κοινοβουλίου, επανήλθε το ερώτημα στο μυαλό μου, ποιός έχει – είχε, καλύτερη κριτική σκέψη, ο μορφωμένος ελληνικός λαός του 2013, ή ο σχεδόν αναλφάβητος του 50 -60; Τελικά η υποχρεωτική και δωρεάν εκπαίδευση (καμία σχέση με την παιδεία) έτσι όπως λειτουργούσε και λειτουργεί, ποιόν οφελεί περισσότερο;
    Φοβού τους Δαναούς, και δώρα φέροντας, παίζει να έχει πολύ δίκιο αυτή η ρήση σήμερα.

  56. ΕΦΗ ΕΦΗ said

    «Ονειρεύτηκα ότι μου τσίμπησε το μάγουλο ο Άδωνις για να δω τι εστί μάγουλο-βερίκοκο.»
    Text/protagon.gr

  57. munich said

  58. munich said

    Τούμπα-Ιραν-Καμπότζη-Βιετναμ!

  59. physicist said

    #58. — Μόναχε, δικός μας κι εσύ, παόκι;

    (Πάντως το κάζο στο Αγρίνιο με ξενέρωσε. Κι επειδή είμαστε ομάδα-ασανσέρ, δεν τολμώ ν’ αφήσω τις ελπίδες μου να πετάξουν, μη φάμε καμια τριάρα από τους Knappen απόψε και μας πάρουν αύριο στο μεζέ τα ασπόνδυλα. Γιά να δούμε, κοντός ψαλμός).

  60. Γς said

    57:
    Το είχα ρίξει πριν 10 ώρες και βάλε (# 4) … 😉

  61. sarant said

    Φυσικέ, Μόναχε και Τζι, μαζί σας 🙂

  62. physicist said

    #61. — Νίκο, εδώ τόχω να ρίξω γιουτουμπάκι με τον ύμνο του ΠΑΟΚ αλλά κρατιέμαι. Έτσι και περάσουμε, όμως, δεν θα κρατηθώ. Στο λέω να το ξέρεις δηλαδή και να με μπανάρεις έγκαιρα, λέμε. 😉

  63. Νέο Kid Στο Block said

    Έλα ρε Μπαοκάραααα!!!

  64. physicist said

    Γεια σου ρε Νεοκίδιεεεεεεεε! Πάμε λέμε!

  65. Πέπε said

    @44: Γιατί, τι διαφορετικό λέμε; Ο ηχολήπτης του στουντίου (πάλι σε συνεργείο δεν ενήκει κι αυτός; ).

  66. physicist said

    ΠΑΟΚΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

  67. spiral architect said

    Είναι καρνάβαλος και ψυχοπαθής
    Αδικο έχει;

  68. Gpoint said

    Το χέρι που δεν είδε ο διαιτητής στο πρώτο γκολ της Σάλκε και κυρίως η απουσία του Λάζαρ που συντονίζει την μεσαία γραμμή του ΠΑΟκ ήταν οι αιτίες του αποκλεισμού του, Δεν πειράζει, κάνει δουλειά ο Στέφενς

  69. ΕΦΗ ΕΦΗ said

    67.Βλέπω στο λίκνο και:
    «Ειδική Επιτροπή για την Επαναλειτουργία της Δημόσιας Τηλεόρασης».
    Σύμφωνα με την ΚΥΑ, «έργο της επιτροπής θα είναι η παροχή γνωμοδοτήσεων και προτάσεων όσον αφορά στη σειρά των απαραίτητων ενεργειών για την επαναλειτουργία της Δημόσιας Τηλεόρασης.»

    Ειδική επιτροπή για να βάλουνε τις ενέργειες στη σειρά; πχ.»παροχή γνωμοδοτήσεων και προτάσεων» για το πότε είναι η σειρά επέμβασης των ματ, ας πούμε;

  70. ConspiRaki Theologist said

    Oι συγγραφείς του Πάγου Στράτος Mπουλαλάκης και Ξένος Mάζαρης είναι ο Λενος Χρηστίδης .

  71. ConspiRaki Theologist said

    Ορθή επανάληψη (του λίνκιου):
    Oι συγγραφείς του Πάγου, Στράτος Mπουλαλάκης και Ξένος Mάζαρης είναι ο Λενος Χρηστίδης .

  72. leonicos said

    Προσπαθούσα να διατηρήσω κάποια εκτίμηση στον άνθρωπο εξ αιτίας της φημολογούμενης ελληνομάθειάς του και της εκτίμησης για τον πατέρα του. Ο μύθος αυτός κατέρρευσε προχθές! Και όλα αυτά, μολονότι δεν είχε καμιά συνάφεια η αρχαιοελληνική παιδεία με την συμπόρευσή του με τον Πλεύρη.

    Τελικά πρόκειται για μανιακό, αναίσχυντο υποκείμενο, που δεν διστάζει να ρίχνει και τα προσχήματα. Το ξέρουμε ότι με όλες αυτές τις ματσαράγκες επωφελούνται τα ιδιωτικά συμφέροντα στην Υγεία. Αυτό δεν λέγεται παρρησία αλλά παραλήρημα.

    Τελικά διοικούμαστε από το χειρότερο σκυλολόι της ελληνικής ιστορίας. Προφανώς δεν είναι ο χειρότερος για να τον ανέχονται και να τονμ επικροτούν οι υπόλοιποι της κυβέρνησής του.

    @2 Τίτο, τι σχέση έχει ο Θερσίτης με αυτά τα υποκείμενα; Ο Θερσίτης ήταν ένας γενναίος άνθρωπος που σήκωσε το ανάστημά του ενάντια στην εξουσία, σ’ εποχή που αυτό ήταν αδιανόητο, μολονότι η εξουσία αποδείχτηκε ισχυρότερη και τον ανακάλεσαν βιαίως στην τάξη. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι ο ‘Όμηρος (ό,τι κι αν σημαίνει αυτό) έβαλε αυτό το επεισόδιο τυχαία, για να γελάσουμε• το έβαλε για να μας πει πως και τότε υπήρχε αντίσταση.
    Μην μπερδεύεις τον Θερσίτη με τα θρασίμια που λυμαίνονται την εξουσία.

    @3 Αριστείδη, δεν ξέρω με ποια σημασία χρησιμοποιείς τη λέξη ‘παραμάγαζα’ και πώς εκτίμησες ότι δεν συμβάλλουν στην υγειονομική κάλυψη της Αθήνας. Δεν μπορώ να φέρω αντιρρήσεις, επειδή δεν έχω μελετήσει τα θέματα, αλλά τουλάχιστο για το Νοσοκομείο της Δυτικής Αττικής, το Σπηλιωπούλειο και η Πολυκλινική, ούτε παραμάγαζα είναι ούτε δεν συμβάλλουν. Αντίθετα νομίζω ότι χρειάζονται μικρά νοσοκομεία που να περιθάλπουν χρόνιες ή απελπιστικές καταστάσεις καθώς και να ξαλαφρώσουν τα μεγάλα από χολές, κήλες, περιεδρικά και θυρεοειδείς τουλάχιστο. Δοκίμασες να χειρουργηθείς για κήλη στο π.χ. Αττικό; Αφού περιμένεις χρόνο απροσδιόριστο, θα μπεις τέταρτος μετά από τρεις κολεκτομές, και θ’ αναβληθείς μεζί με την τρίτη κολεκτομή, για να θεωρηθείς ‘εξ αναβολής’ και να έχεις κάποια ελπίδα.
    Δοκίμασες να πας στην εφημερία γύρω στις 8 το βράδυ για μια εξέταση; Αν δεν σε χώσουν οι διασώστες του ΕΚΑΒ θα μπεις το πρωί.
    Απλώς, η κατάσταση θα επιδεινωθεί τώρα.
    Δεν σου λέω δε για τα ράντζα, τους διαδρόμους και τις ‘φιλοξένειες’ της Ναυαρχίδας.

  73. sarant said

    Λεώνικε, εσύ τα ξέρεις και από μέσα…

    71: Δεν το διαβάζεις καλά. Ο Μάζαρης είναι πράγματι ο Χρηστίδης, ο Μπουλαλάκης είναι άλλος. Εγώ ξέρω ποιος είναι, αλλά επειδή δεν ξέρω αν ο ίδιος θέλει να φανερωθεί, δεν μπορώ να το πω.

  74. Γς said

    72 @ Λεώ

    Κι όσο σκέφτομαι ότι κάθεται στην καρέκλα που ήταν άνθρωποι σοβαροί όπως ο Γιώργος Γεννηματάς, ο Αναστάσιος Πεπονής, ο Αλέκος Παπαδόπουλος, αλλά κι ο υφυπουργός Θανάσης Γιαννόπουλος.

  75. Νέο Kid Στο Block said

    Κρίμα για τα παόκια, γιατί μπορούσε. Το κακό είναι ότι ο G.F.Mew θα με λένε γκαντέμη που έβαλα τον ύμνο…
    Άκουσα φευγαλαία κάποιον αντιπαθέστατο μπούλη της Σάλκε να συνεντευξιάζεται και θυμήθηκα μια γερμανική λέξη πολύ ταιριαστή- γάντι μιλάμε! και για τον Σπυραντονάι.
    Βackpfeifengesicht (Μπακ-(π)φάιφεν-γκεζίχτ) = Η φάτσα που σε προκαλεί-προσκαλεί να της κάτσεις μια…να το φχαριστηθεί η ψυχή σου! Διαβάζω ότι ήταν λέει και υποψήφια για να την δανειστούν οι εγγλέζοι…κάτι τέτοιο.

  76. Νέο Kid Στο Block said

    Mια ξανάστροφη χαστούκα ,εννοούσα με το «..να της κάτσεις μια..» στο 75. Μην παρεξηγηθώ και με κόψει κι η λογοκρισία!

  77. spiral architect said

    Very-coco εστί: Fuck you! της αμετροέπειας, της απανθρωπιάς και του παραληρήματος.
    Άλλο στόμα, άλλος εγκέφαλος, πανομοιότυπη λογική.
    «Έχουμε πολύ ήλιο»!
    (και θάλασσα και βίλες και σουβλάκια)

    Ηθικόν δίδαγμα από κάθε λογής μπουμπούκους: Αν αρχίσεις και κλαψουρίζεις ότι κάποιος εκμεταλλεύεται τη δυστυχία σου, είναι δική σου ευθύνη να γυρίσεις τα πράματα. C ‘est la vie!

  78. Γς said

    Μαμήστε τον!

    Γμτ (μπιπ) μου

  79. sarant said

    Καλημέρα!

  80. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    77 – Tο ζητούμενο είναι, με ποιά κριτήρια ψηφίζει ο λαός, και γιατι δεν αντιδρά μπροστά σε τέτοιες καταστάσεις, αλλα και σε πολύ χειρότερες που υφίσταται ο ίδιος. Μόρφωση έχει, πληροφόρηση έχει, πως γίνεται να τον κυβερνούν ένα σορό γελοίοι (ούτε καν μέτριο δεν βρίσκεις στην κυβέρνηση) και να μη κουνιέται φύλλο; Πόση νοημοσύνη χρειάζεται κάποιος για να μη ψηφίσει χρυσαυγίτες; Έχει άδικο που μας αποκαλεί χαζούς ο κάθε απίθανος Σταυρίδης; Δεν είναι δική μας ευθύνη να γυρίσουμε τα πράγματα, απο το να κλαψουρίζουμε και να εκτονονώμαστε στο διαδύκτιο; Πότε ο εκμεταλευτής λυπήθηκε τον εκμεταλευόμενο; Θέλει αρετήν και τόλμην η ελευθερία, αλλ΄απ΄οτι φαίνεται, ο φόβος των σκλάβων μπροστά στην ελευθερία είναι τεράστιος.

  81. spiral architect said

    @80:
    – Αμορφωσιά, (άλλη έννοια η παιδεία και άλλη η μόρφωση)
    – Παρα/υπερ/πληροφόρηση, (η σκέτη «πληροφόρηση» βλάπτει την υγεία)
    – Μικροαστισμός, (δεν κάηκε ακόμα το σπίτι μου)
    – Σταρχιδισμός (βλέπε παραπάνω) 👿

  82. ConspiRaki Theologist said

    @Sarant, 73: Ενδιαφέρον, μιας που δεν το ξερα. Φχρστω.

  83. 706 said

    Αρνούμαστε να καταλάβουμε (ή να παραδεχτούμε) πως εννοεί πως δεν έχει σχέση με την πλειοψηφία των πολιτικών που εκπροσωπούν τους ανεπάγγελτους, τους αφισοκολητές και τους συνδικαλιστές. Όσο αφορά την συνδικαλίστρια, θα έπρεπε απλά να πει πως «δεν μιλώ με συνδικαλιστές, μόνο με εργαζόμενους». Και θα εισέπρατε και άλλη αποδοχή και θετικά σχόλια.

  84. spiral architect said

    Με ποιους τελικά δεν έχει σχέση; Με τον Καρατζαφέρη και τον πατέρα Πλεύρη; Με τους κλινικάρχες και τους αβανταδόρους του ιατρικού τουρισμού; Με τους προέδρους ιατρικών συλλόγων, πρώην συνδικαλιστές των διαδρόμων και του κόκκινου τηλεφώνου και ταυτόχρονα εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης;
    Σίγουρα δεν έχει σχάση με βδελυρές συνδικαλίστριες που επικουρούν αρρώστους σε άθλιες συνθήκες, ενώ κανονικά θα έπρεπε να τους έδιναν μια κάψουλα με υδροκυάνιο, για να γλυτώσουμε τις περιττές ιατρικές δαπάνες και να ανέβει το πρωτογενές πλεόνασμα, έχει όμως άριστες σχέσεις με καναλάρχες, κομιστές και παπαγαλάκια που του ανεβάζουν το ίματζ.
    Ένα είναι το σίγουρο: Ο,τι λέει, το εννοεί!Ανέκαθεν!

  85. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    83 – Ακόμα δεν κυκλοφόρησαν τα ληγμένα, και άρχισαν τις παρενέργειες. Έχεις αντιληφθεί, οτι μιλάς για το μεγαλύτερο σούργελο της μεταπολίτευσης τουλάχιστον; Το πλάσμα αυτό (η επιστήμη προσπαθεί ακόμη να το κατατάξει) μονίμως ΓΛΥΦΕΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΦΤΥΝΕΙ, για λίγη δημοσιότητα ξεπουλάει και την ψυχή του στο διάολο, είναι δυνατόν νοήμον όν να το αποδέχεται;

  86. […] Πηγή: sarantakos.wordpress.com […]

  87. […] Ένας μεγάλος λεξηπαίκτης συναντάρτης των “βουνών” του διαδικύου αναλύει ή μάλλον διυλίζει σύντομα και απλά το δείγμα/απόδειξη βαθειάς παρακμής της άρχουσας – προς το παρόν – πολιτικής τάξης του τόπου. Και μετά τη διύλιση, με τον απλό, λογικό λόγο του ενεργού πολίτη Σαραντάκου, τι μένει από το θαυμαστό στον κόσμο της συγκεκριμένης υποτηλεόρασης* “δείγμα”; Τίποτα! Μηδέν! *= υποτηλεόραση, όπως λέμε υπόκοσμος. Διαβάστε: https://sarantakos.wordpress.com/2013/08/27/barquq-2/ […]

  88. Θα ήθελα να ήξερα, αν τελικά γίνουν αυτά που λέει ο Υπουργός (π.χ. δεν απολυθεί κανείς) θα βγει ο αξιοσέβαστος κύριος Σαραντάκος, και ο κάθε κ. Σαραντάκος, να ζητήσει συγνώμη και να παραδεχτεί ότι αδίκησε των Άδωνη; Οι αριστεροί, γνωστοί για τα δημοκρατικά τους αισθήματα, μισούν τον Άδωνη – ανάμεσα σε άλλους – για συγκεκριμένους λόγους και πάντοτε προσπαθούν να τον λασπολογήσουν και να τον προσβάλλουν σε προσωπικό επίπεδο. Οι αριστεροί έχουν το ηθικό ανάστημα σκουληκιού, αλλά αυτό δεν εκπλήσσει κανέναν, τους έχουμε μάθει τόσα χρόνια, πόσο υποχθόνια και ανήθικα λειτουργούν… Όταν συνεχώς κατηγορείς άδικα κάποιον, την πατάς στο τέλος όπως ο βοσκός που φώναζε «λύκος» κάνοντας πλάκα: καταλήγεις να μην πιστεύει κανένας τις κατηγορίες σου…

  89. sarant said

    88: Ναι, αλλά δεν διαβάσατε καλά το άρθρο που επικρίνετε. Γράφω:
    Ωστόσο, Κυριακή κοντή γιορτή: σε 16 μέρες -αυτό είναι το χρονικό περιθώριο που όρισε ο κ. υπουργός- θα ξέρουμε αν οι εξαγγελίες του πραγματοποιήθηκαν ή αν, αντίθετα, δικαιώθηκαν οι φόβοι των εργαζομένων.

  90. Στο «Κυριακή κοντή γιορτή» συμφωνώ, αλλά εγώ δεν εννοώ το ίδιο πράγμα… Ο νοών νοείτω

  91. αν όμως απολυθούν; θα μας πουν κάτι οι ηθικά ψηλοί αντισοφιστές;
    αν και το ουσιώδες της κουβέντας δεν ήταν εκεί, αλλά στη συμπεριφορά του ενλόγω, κι εκεί άστα, δεν χωρά αμφιβολία, χάλια.

  92. Το να κρίνουν την συμπεριφορά του καθένος εκείνοι που κρίνουν με 2 μέτρα και 2 σταθμά είναι τουλάχιστον αστείο…

  93. spiral architect said

    Βγαλε την κουκουλα τέκνον μου.

  94. ΕΦΗ ΕΦΗ said

    Μπορεί να πει κανείς ότι κι άλλοι γελοίοι πήραν ως τώρα υψηλές δημόσιες θέσεις.Το επικίνδυνοι φοβούμαστε πως θα κάνει τη διαφορά.

  95. Οι ειρωνεία δεν είναι ότι εσείς οι αριστεροί έχετε γίνει ακριβώς αυτό που μισείτε: φασίστες. Η ειρωνεία είναι πως δεν το έχετε συνειδητοποιήσει καν. Βλέπετε το σχόλιο του Spiral Architect: όποιος διαφωνεί μαζί μου είναι φασίστας. Κρίμα…

  96. RaspK said

    Κύριε αντισοφιστή, προφανώς αγνοείται να σχολιάσετε ότι πολύς κόσμος μισεί τον Άδωνι, πρώτον επειδή πρόκειται για πολύ γλοιώδη άνθρωπο. Ειδικά η ατάκα του, ότι αυτός «εδώ» (sic) εκπροσωπεί τον ιδιωτικό τομέα (!) είναι τελείως κι εντελώς προσβλητική και ασυγχώρητη σε υπουργό. Ψιθυριστά σχόλια τύπου: «Ναι· έτσι, έτσι…» στις διάφορες ανοησίες του (το περί Σοβιετικής Ένωσης επίσης ασυγχώρητο και καθαρή περίπτωση ανθρώπου που έχει κολλήσει στην εποχή του στο Τηλεάστυ και στο ΛΑΟΣ) αποτελούν οικτρά παραδείγματα συμπεριφοράς πολιτών, που έπρεπε να του τα έχουν πει στα ίσια. Αυτό, βέβαια, δε θα γίνει ποτέ.

  97. sarant said

    96: Ε, όχι και «μισεί»…!

  98. spiral architect said

    Δεν είναι δύσκολο να είσαι αστείος, όταν έχεις όλη την κυβέρνηση να δουλεύει για σένα.
    Will Rogers, 1879-1935, Αμερικανός ηθοποιός

  99. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    92 – Εσείς οι δεξιοί πώς κρίνετε, πόσα μέτρα και σταθμά χρειάζονται για να κάνεις το άσπρο μαύρο, λέγοντας υποχθόνιους και ανήθικους, αυτούς που δεν δέχονται το σόφισμα, ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΗΘΙΚΟ, των δεξιών κυβερνήσεων;

    Όταν αποκαλείτε τους αριστερούς συλλήβδην ανήθικα σκουλήκια, κρίνοντάς τους με τα δικά σας «αντικειμενικά» μέτρα και σταθμά, θεωρείτε τον εαυτό σας δημοκράτη;

    Για τον ΓΕοργιάδη, δεν χρειάζεται να λασπολογήσει κανείς, ρίξτε μια ματιά στο ΑΝΕΚΑΘΕΝ του σχολίου 84, για να αντιληφθείτε το πόσο γλοιώδες είναι το άτομο, αν και δεν χάνει την ευκαιρία, να μας το υπενθυμίζει σε κάθε τηλεοπτική του εμφάνιση.
    Βέβαια, το λυπηρό κατα την άποψή μου, είναι οτι υπάρχουν άνθρωποι που τον αποδέχονται και τον ψηφίζουν, με ποιά μέτρα και σταθμά τον κρίνουν άραγε;

  100. spiral architect said

    Και γιατρός να μην είσαι διαβάζοντας αυτό καταλαβαίνεις ότι, έχεις να κάνεις με ένα απαίδευτο, μονομανή και ψυχάκια εντεταλμένο σε επικίνδυνο πόστο.

  101. Κυριάκος Ιωαννίδης said

    Πολύ καλά τα λέει ο υπουργός. Οι εξυπνάδες μερικών ηλιθίων και συνδικαλιστών μας φέρανε ως εδώ.

  102. Κυριάκος Ιωαννίδης said

    Δεν θέλω να υποστηρίξω τον υπουργό, γιατί καμία σχέση δεν έχω με αυτόν, όμως μερικοί από εσάς που τον σχολιάζετε καλύτερα να κοιταχτείτε στον καθρέπτη για να δείτε ποιοι είστε. Ο υπουργός δεν πτώχευσε τη χώρα, μάλλον εσείς είστε αυτοί με τη λογική σας. Μεσάνυχτα έχετε από διοίκηση και ευθύνες.

  103. spiral architect said

    Προς θεού κύριε, άπαντες στο παρόν ιστολόγιον γνωρίζομεν τον δεκάλογο του καλού μάνατζερ:

    1. Αν δεν σου αρέσει η δουλειά, θα βρω κάποιον που να του αρέσει.
    2. Δεν σε πληρώνω για να σκέφτεσαι.
    3. Εν ώρα εργασίας απαγορεύεται το Facebook/twitter/ κτλ.
    4. Θα λάβω το αίτημά σου σοβαρά υπόψη μου.
    5. Ποιος σου είπε να το κάνεις αυτό;
    6. Παράτα τα όλα και ΚΑΝΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΖΗΤΗΣΑ ΤΩΡΑ!
    7. Δεν θέλω προβλήματα, θέλω λύσεις.
    8. Το πρόβλημά σου είναι προσωπικό.
    9. Θέλω να σου κάνω μερικές παρατηρήσεις και δεν είμαι ο μόνος που έχει πρόβλημα.
    10. Τη σήμερον ημέρα και μόνο που έχεις δουλειά είσαι τυχερός.

    και σαφώς, την χώραν την πτώχευσαν οι θολοκουλτουριάρηδες αριστεροί που την κυβερνούσαν τόσες δεκαετίες και τα κρίματά τους τα πληρώνουμε με το να’ χουμε μπουμπούκους Υπουργούς Υγείας, Βενιζέλους ΥπΕξ και Σαμαράδες πρωθυπουργούς.
    (παιδί, μια πίτσα σπέσιαλ!).

  104. Κυριάκος Ιωαννίδης said

    Λάθος εκτίμηση, αυτός είναι και ο λόγος λανθασμένων ιδεών.

  105. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    102 – Δεν θέλω να υποστηρίξω τον υπουργό…θέλει η πουτάνα να κρυφτεί και η χαρά δεν την αφήνει. Ο υπουργός φυσικά και δεν πτώχευσε την χώρα, τα αφεντικά που υπηρετεί την πτώχευσαν, και χρησιμοποιούν τον χρήσιμο ηλίθιο για την βρώμικη δουλειά. Πλέον φύγαμε απο την συνευθύνη (μαζί τα φάγαμε) και ρίχνουν όλη την ευθύνη στον λαό, τεμπέληδες, συνδικαλιστές, μαϊμού επιδόματα, δημόσιοι υπάλληλοι κλπ. Μόνο που αν τα μαζέψει όλα κανείς, δεν βγάζει τον μαγικό αριθμό 360 δις που υποτίθεται οτι χρωστάμε, ούτε κάν 100 δις δεν βγαίνουν. Τα υπόλοιπα 260 δις μήπως θα μπορούσατε να φωτίσετε που πήγαν, γιατι εμείς έχουμε μεσάνυχτα απο διοίκηση και ευθύνες;
    Υ.Γ Το φτωχό μου το μυαλό, μου λέει οτι πήγαν σε ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΗΘΙΚΟ, αλλα πάλι φτωχό μυαλό είναι αυτό, φτωχά σκέφτεται.

  106. Κυριάκος Ιωαννίδης said

    Με τη δεύτερη πρόταση Λάμπρο με βρίσκεις σύμφωνο. Η ευθύνη είναι πάντοτε αυτών που ασκούν την εξουσία και αυτών που έχουν το πάνω χέρι. Ο λαός έχει ευθύνη στις επιλογές του και αυτό εξαρτάται από την ποιόττά του και η ποιότητά του πάλη εξαρτάται από τους ασκούντες την εξουσία. Η ηθική και το νόμιμο στο ελάχιστο που υπήρχαν καταργήθηκαν μετά το 1981 για αυτό υπεύθυνος είναι βασικά ο Ανδρέας και πολύ άλλοι με βάση τον διαστρεβλωτή των νόμων Βενιζέλο.

  107. […] sarantakos […]

  108. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    Ηθική και νόμιμο, δεν υπήρξε ποτέ για την εξουσία, απο καταβολής της. Αν πιστεύεις οτι ένας άνθρωπος (έστω κι αν είναι ο δημαγωγός Ανδρέας) ευθύνεται για την ανηθικότητα ενός λαού, νομίζω οτι πλανάσαι πλάνην οικτρά. Είναι σαν το παραμύθι, οτι ο Χίτλερ παραπλάνησε τόσα εκατομύρια Γερμανούς. Όχι αγαπητέ μου, είναι βαθύτερα τα αίτια, και όλοι οι δημαγωγοί, σπέρνουν σε προϋπάρχον εύφορο έδαφος. Φυσικά και ο Βενιζέλος είναι διαστρεβλωτής των νόμων, αλλα το νόμιμο και ηθικό δεν το είπε αυτός, το είπε κάποιος απο την παρέα του γιού του ταχυδρόμου, ο οποίος γιός του ταχυδρόμου (απέκτησε και βίλα στο Ψυχικό με τον τίμιο ιδρώτα του) είχε και μεγάλες θρησκευτικές ανυσηχίες (βλέπε βατοπαίδι) αλλα δεν βλέπω να σε αγγίζουν αυτά. Τα βλέπεις λίγο μονόπαντα, ή εγώ γέρνω;

  109. physicist said

    #107. — Λάμπρο, τα σέβη μου και γι’ αυτό το σχόλιο και γι άλλα που έχεις γράψει εδώ. Βλέπω πολλά πράματα που γράφεις, με τα οποία συμφωνώ πέρα για πέρα.

  110. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    109 – Ευχαριστώ πολύ για τις φιλοφρονήσεις, αλλα δεν νομίζω οτι έχω γράψει και τιποτα σπουδαίο, απλές διαπιστώσεις είναι συνήθως, που βγαίνουν πολύ εύκολα απο μια απλή ανάγνωση της ιστορίας, ή απο τα καθημερινά βιώματα του καθενός. Αυτό που με εκπλήσει απο τα 19 μου και μετά, οταν ηδη ενα χρόνο είχα κάνει μια μεγάλη στροφή στην κατεύθυνση της ζωής μου επηρεασμένος απο τον Βίλχελμ Ράϊχ, είναι οτι οι συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων που γνώρισα (και γνωρίζω πάρα πολλούς) αρνούνται να δούν την απλή αλήθεια στην καθημερινή ζωή τους. Κατα παράδοξο τρόπο, ενώ αυτή βρίσκεται μπροστά στα μάτια τους, αυτοί κοιτάζουν στον μακρινό ορίζοντα για να την δούν, κάνοντάς την πολύπλοκη.

  111. ΕΦΗ ΕΦΗ said

    «υπουργώ σημαίνει υπηρετώ».

    … δηλώσεις της στην ραδιοφωνική εκπομπή «Γιάφκα» του Σπύρου Χαριτάτου….
    Όσον αφορά στον υπουργό Υγείας η κ. Αρβελέρ τον αποκάλεσε «παράδειγμα βλακείας» καθώς, όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, «υπουργώ σημαίνει υπηρετώ».
    …………………………………………………..
    «Δεν τα φάγαμε όλοι όπως είπε κάποιος», δήλωσε η κ. Αρβελέρ αλλά εξέφρασε την άποψή της ότι «φταίμε όλοι ως μέλη μιας κοινωνίας».
    Σχολιάζοντας τη Χρυσή Αυγή, είπε ενδεικτικά: «Η ΧΑ για μένα είναι η πτώση του κάθε ελληνικού πολιτισμού».

  112. […] ενώ η εξαθλιωμένη μάζα δισεκατομμυρίων βιώνει το «τι εστί βερίκοκο» πάνω στην ερειπωμένη, υπερ-κατοικημένη, αφιλόξενη, […]

  113. Κυριάκος Ιωαννίδης said

    Οι Σοσιαλιστική κυβέρνηση στην Ελλάδα και η κομμουνιστική στη Κύπρο έφεραν το ΔΝΤ,γιατί με ξένα κόλλυβα πήγαν να κάνουν κοινωνική πολιτική.Ισχύει αυτό που έγραψα, άλλο τα λόγια, επιθυμία κλπ και άλλο η πράξη. Όσο για την Αρβελέρ, ισχύει αυτό που λέει ο θυμόσοφος λαός <>. Όσο για ηθική και νόμιμο δεν χρειάζονται μαθήματα, όμως το δίκαιο στηρίζεται και στην ηθική. Ο χίτλερ και κάθε Χίτλερ δεν είναι το υπόδειγμα, ούτε κανένας Λένιν, Μά κλπ.Συνεπώς η επίκλησή τους δεν εξυπηρετεί τίποτε περισσότερο από έλλειψη επιχειρημάτων. Εδώ διατυπώνουμε τη δική μας κρίση.

  114. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    113 – Ο οπαδός βλέπει μόνο τα στραβά του αντιπάλου, των οποίων τα επιχειρήματα τα μηδενίζει. Η μόνη αλήθεια το πιστεύω του, είναι αδύνατον να το αμφισβητήσει, όσες αποδείξεις και αν του φέρουν εναντίον του, γιατι είναι άμεσα συνδεδεμένη με αυτό η ίδια του η ύπαρξη, χωρίς αυτό είναι ανύπαρκτος. Το είδαμε με τους ναζί, το είδαμε με τους κομουνιστές, το βλέπουμε με τους θρήσκους, το βλέπουμε με τους οπαδούς των ομάδων, γενικά με όλους τους δογματικούς. Πέντε χρόνια με Καραμανλή και Αλογοσκούφη, με Λιάπη, Ντόρα, Βουλγαράκη, Ρουσόπουλο, βατοπαίδι, ζήμενς, κλπ, εσύ δεν είδες και δεν άκουσες τίποτα, μάλλον θα μελετούσες όπως ο μακαριστός Χριστόδουλος επι χούντας.

    Υ.Γ – Σοσιαλιστική κυβέρνηση το ΠΑΣΟΚ, και κομουνιστική το ΑΚΕΛ; τί καλό πίνεις και δεν μας δίνεις;

    Υ.Γ – Αφιερωμένο – ΟΧΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΜΕ ΠΡΟΟΡΙΖΑΤΕ, ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΠΑΝΩ ΑΠ΄ΟΠΟΥ ΣΑΣ ΚΟΙΤΑΖΩ ΧΑΜΟΓΕΛΩΝΤΑΣ. Μισέλ Φουκό.
    Έχεις σκεφτεί ποτέ τον εαυτό σου ελεύθερο, απαλαγμένο απο τις όποιες εξαρτήσεις;
    Η μήπως σου προκαλεί τρόμο η ελευθερία;

  115. Κυριάκος Ιωαννίδης said

    Μόνο οπαδός δεν είμαι. Επιλέγω το καλό από το χειρότερο, γιατί εδώ καλό όπου και αν ψάξεις δεν βρίσκεις και κριτικό μυαλό μηδέν κ. Λάμπρο και δεν μου ενδιαφέρουν τι είπαν μερικοί, είμαι σε θέση να εκτιμώ και να κρίνω..

  116. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    116 – Όλοι είναι σε θέση να εκτιμήσουν και να κρίνουν κατα το δοκούν, το θέμα είναι η αντικειμενικότητα, και λυπάμαι που το λέω, αλλα δεν την είδα στα σχόλιά σου, ίσως και να μη βλέπω καλά. Κι εγώ πάντως το καλό επιλέγω, απο το κακό ή το λιγότερο κακό, γι αυτό και ψηφίζω συνειδητά άκυρο απο τα 18 μου.

  117. Κυριάκος Ιωαννίδης said

    Την αντικειμενικότητα και πολλά άλλα ψάχνουμε, το πρόβλημα είναι στο πως, εκεί χάνονται όλοι.Το πρόβλημα κατά την άποψή μου είναι η τήρηση των νόμων-ευθύνες από όλους, άποψη την οποία διατύπωσα πολλές φορές. Τα λοιπά αριστερός, δυτικός, δεξιός, ταξικά συμφέροντα κλπ είναι όροι διασπαστικοί. Δημοκρατία θα πει εκτός των άλλων νόμοι δίκαιοι-αντικειμενικοί-να ισχύουν έναντι όλων και υπέρ του συνόλου του λαού,φυσικά υπό πλήρη διαφάνεια. Εδώ πρέπει να αναζητηθεί και το πως και εδώ πρέπει να επικεντρωθούν οι αγώνες

  118. spiral architect said

    Αν πιστεύετε ότι, η ζητούμενη αντικειμενικότητα, η ισότητα όλων έναντι των νόμων, η ευνομία, η διαφάνεια κλπ θα λύσουν το πρόβλημα των σύγχρονων δυτικών κρατών (όχι μόνο της Ελλάδας) πλανάστε πλάνην οικτράν.

  119. Κυριάκος Ιωαννίδης said

    Τουλάχιστο επιβάλλεται να το προσπαθήσουμε κ. spiral

  120. Αλέξανδρος said

    Ο RaspK το είπε ξεκάθαρα, και ας προσπαθεί ο αγαπητός κύριος Σαραντάκος να τα καλύψει. «Πολλοί εδώ μέσα μισούν τον Άδωνη». Αυτό ακριβώς το μίσος είναι που χαρακτηρίζει τον αριστερισμό. Θα μου πείτε: μόνο οι αριστεροί μισούν; Η απάντηση είναι πως το μίσος το κυρήσσει η ίδια η ιδεολογία της αριστεράς. ΤΑΞΙΚΟ ΜΙΣΟΣ. Δηλαδή επειδή κάποιος πέτυχε πιο πολλά στην ζωή του, είτε το άξιζε είτε όχι, αξίζει να τον μισούμε και να θέλουμε να τον εξοντώσουμε με κάθε τρόπο. Πώς να χαρακτηρίσει κάποιος μια ιδεολογία που κυρήσσει το μίσος αναρωτιέμαι;

  121. spiral architect said

    Όπως και να’ χει το πράμα -απευθυνόμενος προς τους θαυμαστές των κατορθωμάτων του Αδώνιδος- σας προτρέπω όπως μην ποντάρετε σ’ αυτόν. Και αυτά που στοιχηματίζει ο ίδιος, τα χάνει:

    ΕΙΝΑΠ προς Α. Γεωργιάδη: Χάσατε το «στοίχημα» που ο ίδιος είχατε βάλει

    Πάντως ο ίδιος δεν φαίνεται να ανησυχεί ιδιαίτερα για τα νοσοκομεία, γιατί δεν θα τα κλείσει αυτός. Θα κλείσουν μόνα τους.

  122. sarant said

    121: Μόνο που τα κανάλια δεν θα προβάλουν την απάντηση της ΕΙΝΑΠ.

  123. […] sarantakos […]

  124. Στεφανος said

    Γεια σας,προχθες διαβαζα ενα εγχειριδιο ιστοριας το οποιο αναφερε οτι το μονο καλο που συντελεστηκε απο τις κατα τα αλλα καταπτυστες σταυροφοριες του μεσαιωνα ηταν η διαδοση του βερικοκου! Νομιζω βγαινει ενας πολυ ευλογος συνειρμος!

  125. sarant said

    124: Δεν το ήξερα, ευχαριστώ!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: