Οι λέξεις έχουν τη δική τους ιστορία

Το ιστολόγιο του Νίκου Σαραντάκου, για τη γλώσσα, τη λογοτεχνία και… όλα τα άλλα

Σκόρπιες σκέψεις για ένα φιάσκο

Posted by sarant στο 3 Οκτωβρίου, 2013


Όπως και να το πάρει κανείς, η απόφαση για μη προφυλάκιση των τριών κορυφαίων χρυσαβγιτών μόνο σαν φιάσκο μπορεί να χαρακτηριστεί. Βέβαια, η μη προφυλάκιση δεν ισοδυναμεί με απαλλαγή (όπως και η προφυλάκιση δεν σημαίνει καταδίκη), και βέβαια οι τρεις δεν παύουν να είναι κατηγορούμενοι, που μάλιστα αφέθηκαν ελεύθεροι με περιοριστικούς όρους, ο ένας μάλιστα με όχι ευκαταφρόνητη εγγύηση, πράγμα που σημαίνει ότι ο ανακριτής και ο εισαγγελέας βρήκαν κάποιες ενδείξεις ότι πράγματι οι τρεις ήταν μέλη εγκληματικής οργάνωσης, όπως ήταν το αδίκημα για το οποίο παραπέμφθηκαν σε αυτόφωρη διαδικασία, ωστόσο στην όλη ιστορία δεν παύει να υπάρχει μια πρόδηλη και ανησυχητική αντίφαση. Διότι, αν όντως υπάρχουν αποχρώσες ενδείξεις ότι οι τρεις ήταν μέλη της εγκληματικής οργάνωσης, με την αποφυλάκισή τους δεν θα ξαναρχίσουν τάχα τη δραστηριότητά τους ως μέλη της; Κι αν πάλι δεν υπάρχουν αποχρώσες ενδείξεις εναντίον τους, αυτό δεν προμηνύει τίποτα καλό για τη συνέχιση της διαδικασίας. Βέβαια, είναι σωστό αυτό που λέγεται, ότι ακόμα βρισκόμαστε στην αρχή, και ότι τίποτε δεν έχει κριθεί. Ωστόσο, για να χρησιμοποιήσω το παλιό κλισέ, έστω κι αν ο πόλεμος μόλις τώρα άρχισε, την πρώτη αψιμαχία την κέρδισε σαφώς το φιλοναζιστικό μόρφωμα.

Πρέπει ακόμα να διευκρινίσω ότι τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές δεν είναι γνωστό αν θα προφυλακιστεί ή όχι ο αρχηγός του μορφώματος, ο Ν. Μιχαλολιάκος. Τυχόν μη προφυλάκισή του θα σημάνει την κορύφωση του φιάσκου, ενώ αν προφυλακιστεί το φιάσκο απλώς θα μετριαστεί. [Λίγο πριν δημοσιευτεί το άρθρο, επι του πιεστηρίου που θα λέγαμε τον παλιό καιρό, διαβάζω ότι ο φυρερίσκος κρίθηκε προφυλακιστέος. Η ουσία όσων ακολουθούν δεν αλλάζει, αν και υπάρχει η ελπίδα -έχει ξανασυμβεί- το μόρφωμα να διασπαστεί αν η αποφυλακισμένη ηγεσία διαφοροποιηθεί από την προφυλακισμένη. Βέβαια, έτσι θα έχουμε και τη σοβαρή ΧΑ που ευαγγελίζονται κάποιοι].

Η απόφαση για τη μη προφυλάκιση του Κασιδιάρη και των άλλων δύο ξένισε πολλούς, επειδή είχε δημιουργηθεί η εντύπωση ότι οι δικαστικές αρχές, τον τελευταίο καιρό, αποφάσιζαν προφυλακίσεις περίπου για ψύλλου πήδημα. Δεν μπορούμε να μη σκεφτούμε, για παράδειγμα, τους τέσσερις πολίτες της Ιερισσού, που βρίσκονται προφυλακισμένοι εδώ και έξι μήνες κατηγορούμενοι για τα επεισόδια στις Σκουριές -τάχα αυτοί ήταν πιο επικίνδυνο να συνεχίσουν τα αδικήματα για τα οποία κατηγορούνται απ’ ό,τι ο κ. Κασιδιάρης; Ή είναι πιο επικίνδυνος ο Λάκης Γαβαλάς από τον κ. Παναγιώταρο;

Έτσι κι αλλιώς, πάντως, η χτεσινή απόφαση ήταν μια τεράστια επικοινωνιακή νίκη για το φιλοναζιστικό μόρφωμα και ενα εξίσου πρωτοφανές επικοινωνιακό στραπάτσο για την κυβέρνηση, και προσωπικά για το ηγετικό της δίδυμο, τον πρωθυπουργό κ. Σαμαρά και τον αντιπρόεδρο κ. Βενιζέλο. Θα θυμίσω ότι μία μόνο μέρα πριν εκδοθεί η απόφαση, ο πρωθυπουργός είχε δηλώσει από την Αμερική: «Συντρίβουμε τον εξτρεμισμό, έχουμε σαν κυβέρνηση την πολιτική βούληση, πάντα με σεβασμό στο Σύνταγμα και τους νόμους, η ηγεσία της Χρυσής Αυγής έχει οδηγηθεί στην φυλακή». Το παροιμιακό κοκοράκι δεν πρόλαβε να λαλήσει, και η «ηγεσία» βρισκόταν έξω από τη φυλακή, βρίζοντας και απειλώντας θεούς και δαίμονες και μοιράζοντας και μερικές ψιλές στο διάβα της. Επικοινωνιακά το χαστούκι για τον πρωθυπουργό είναι ηχηρό, και ίσως γι’ αυτό ακόμα και φιλοκυβερνητικά έντυπα παραδέχτηκαν αιφνιδιασμό, προβληματισμό, έκπληξη της κυβέρνησης.

Εκ των υστέρων είναι εύκολο να είσαι προφήτης, αλλά όσα συνέβησαν δείχνουν να δικαιώνουν εκείνους τους νομικούς, συνταγματολόγους και ποινικολόγους, που δεν συμμερίζονταν το κλίμα ευφορίας των καναλιών τις προηγούμενες μέρες, που επισήμαιναν τα κενά ή/και τους κινδύνους της διαδικασίας που ακολουθήθηκε (ακούστε για παράδειγμα τον κ. Κ. Χρυσόγονο). Βέβαια, χτες τέτοιες απόψεις αντιμετωπίζονταν σχεδόν με χλεύη από τους εντεταλμένους θριαμβολογούντες. «Ωραία μου πλυντηρια» αποκάλεσε τους νομομαθείς ο κ. Γ. Πρετεντέρης, σε ένα άρθρο του που δημοσιεύτηκε στα Νέα περίπου την ίδια ώρα (άλλο φιάσκο!) που έβγαινε η απόφαση να αφεθούν ελεύθεροι οι τρεις χρυσαβγίτες (αν το άρθρο του είναι ακόμα κλειδωμένο, ίσως μπορείτε να το διαβάσετε εδώ). Βέβαια, πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι ο κ. Πρετεντέρης κάτι ξέρει από πλυντήρια -ξεπλένει χρυσαβγίτες από το 1996!

Η λέξη λοιπόν της ημέρας είναι το φιάσκο. Κι επειδή εμείς εδώ το ιστολόγιο προσπαθούμε πάντα να λεξιλογούμε, ακόμα κι όταν πολιτικολογούμε, θα ήταν αφύσικο να μην πούμε μερικά πράγματα για τα λεξιλογικά του φιάσκου, που μάλιστα έχουν αρκετό ενδιαφερον. Καταρχάς, φιάσκο είναι η αποτυχία, θα ήταν όμως σωστότερο να πούμε ότι η λέξη χρησιμοποιείται συνήθως όχι για οποιαδήποτε αποτυχία, αλλά κυρίως για την παταγώδη αποτυχία, την οριστική, την εκκωφαντική, που πονάει και τσούζει. Η λέξη είναι δάνειο από τα ιταλικά, fiasco. Η λέξη fiasco, που η αρχική της σημασία είναι μπουκάλι, προέρχεται από το μεσαιωνικό λατινικό flasco, το οποίο όμως μάλλον είναι δάνειο από παλαιογερμανική λέξη. Από την ίδια λέξη άλλωστε προήλθε και το σημερινό γερμανικό Flasche (μπουκάλι), το αγγλικό flask, αλλά και η δική μας φλάσκα (μέσω ενός μεσαιωνικού λατινικού flasca). Η φλάσκα ή φλασκί είναι δοχείο για νερό, το οποίο συχνά φτιαχνόταν από ξεραμένη κολοκύθα. Από το σχήμα της φλάσκας πήραν το όνομά τους οι ποικιλίες μελιτζάνες φλάσκες και πιπεριές φλάσκες. Αλλά ας γυρίσουμε στο φιάσκο ή μάλλον στο fiasco.

Είπαμε πιο πριν ότι η λέξη fiasco σήμαινε μπουκάλι. Η σημασία της αποτυχίας προήλθε από τη θεατρική αργκό, στην οποία υπήρχε η έκφραση far fiasco που σήμαινε «αποτυγχάνω» και λεγόταν για τις αποτυχημένες παραστάσεις, για να γενικευτεί στη συνέχεια και να λέγεται και για τις εκτός θεάτρου αποτυχίες. Από τα ιταλικά η λέξη, με τη σημασία της αποτυχίας, πέρασε όχι μόνο στα ελληνικά, αλλά και στα γαλλικά και τα αγγλικά, μάλλον και σε άλλες γλώσσες. Πώς όμως φτάσαμε από το μπουκάλι στη (θεατρική) αποτυχία; Γιατί πήρε η έκφραση far fiasco αυτή τη σημασία; Απάντηση οριστική δεν υπάρχει. Πρόκειται για μια από εκείνες τις δυσετυμολόγητες εκφράσεις για τις οποίες έχουν προταθεί πολλές εξηγήσεις, χωρίς καμιά τους να γίνει αποδεκτή. Θα αναφέρω μία από τις εξηγήσεις που έχουν προταθεί, που τη βρήκα στο λεξικό του Zingarelli. Σύμφωνα μ’ αυτήν, ο ονομαστός μπολονέζος αρλεκίνος Ντομένικο Μπιανκολέλλι (τον 17ο αιώνα) έκανε μια βραδιά στο θέατρο έναν αυτοσχεδιασμό κρατώντας ένα μπουκάλι, το οποίο μπουκάλι έπαιζε κεντρικό ρόλο στην υπόθεση. Όμως, δεν κατάφερε να κάνει το κοινό να γελάσει, οπότε οργισμένος στράφηκε στο μπουκάλι και του είπε «Εξαιτίας σου έγινα ρεζίλι σήμερα», και το πέταξε μακριά, οπότε στη συνέχεια κάθε φορά που κάποιος άλλος ηθοποιός αποτύγχανε να βγάλει γέλιο με το νούμερό του, το σινάφι έλεγε «E il fiasco d’Arlecchino», κι έτσι καθιερώθηκε η έκφραση. Όμως επισημαίνω πως αυτή είναι μία μόνο από τις εξηγήσεις και πως το καλό λεξικό την παραθέτει χωρίς να την δέχεται, προτιμώντας να θεωρεί άγνωστη την αρχή της έκφρασης. Εγώ πάντως σκέφτηκα το ληκύθιον, το αρχαίο εκείνο μπουκαλάκι με το οποίο ο Αισχύλος στους αριστοφανικούς Βατράχους κονιορτοποίησε τους προλόγους του Ευριπίδη, κολλώντας παντού τη φράση «λυκήθιον απώλεσεν». Δεν λέω βέβαια πως από το λυκήθιον απώλεσεν βγήκε το far fiasco, αλλά πρόσεξα τη σύμπτωση.

Αλλά ας γυρίσουμε στο χτεσινό φιάσκο, γιατί η απόφαση να αφεθούν ελεύθεροι οι τρεις χρυσαβγίτες ήταν μία μόνο πτυχή της υπόθεσης. Υπάρχει και κάτι άλλο, που είναι πολύ χειρότερο από φιάσκο, κάτι εντελώς ασυγχώρητο. Εννοώ βέβαια την περίεργη «αβλεψία» εξαιτίας της οποίας στη δικογραφία αποκαλύφθηκαν, όπως καταγγέλλεται, τα στοιχεία του ενός από τους δύο «προστατευμένους μάρτυρες». Όσο κι αν ένας γενικός κανόνας λέει ότι είναι λάθος να αποδίδεις σε δόλο ό,τι εξηγείται από την ανικανότητα, κι όσο κι αν η ανικανότητα κοντεύει να μεταβληθεί σε σήμα κατατεθέν και modus operandi τούτης εδώ της κυβέρνησης, όταν σκεφτούμε σε ποια έκταση η ναζιστική συμμορία έχει διαβρώσει τον κρατικό μηχανισμό μας δημιουργούνται εύλογες υποψίες ότι η «απροσεξία» μπορεί και να μην ήταν ακούσια.

Το πιο περίεργο είναι ότι δεν έχει ανακοινωθεί καμιά ηχηρή παραίτηση ή κάποια αποπομπή, κάποια τιμωρία, έστω η αναγγελία διοικητικής έρευνας για το πρωτοφανές αυτό συμβάν, ώστε να περισωθούν κάποια ράκη της διάτρητης πλέον αξιοπιστίας του κράτους. Γιατί, αν περάσει έτσι στο ντούκου αυτό το πρωτάκουστο ρεζιλίκι, ποιος εχέφρων άνθρωπος θα τολμήσει ποτέ να καταγγείλει τη δράση αυτής εδώ ή οποιασδήποτε άλλης εγκληματικής συμμορίας, όταν ξέρει ότι την άλλη στιγμή το όνομά του κινδυνεύει να περιέλθει σε γνώση των κατηγορουμένων (και βέβαια των συνεργατών τους);

Και γενικότερα, έχουν άδικο όσοι φοβούνται ότι με αυτήν εδώ την κυβέρνηση θα είναι δύσκολο να δοθεί αποφασιστικό χτύπημα στο φιλοναζιστικό μόρφωμα;

117 Σχόλια προς “Σκόρπιες σκέψεις για ένα φιάσκο”

  1. Επειδή οι δύο που δεν προφυλακίστηκαν είναι οι πιο προβεβλημένοι, πέρασε εντελώς στο ντούκου ότι προφυλακίστηκε ο τρίτος, ο και νταβατζής. Όπως και το ότι συνελήφθησαν μια σειρά τυπάκια για τα οποία χώροι του, εχμ, κατά Σαμαρά και Φαήλο «άλλου άκρου» φώναζαν εδώ και καιρό: μεταξύ των οποίων ο διοικητής του Α.Τ. Αγ. Παντελεήμονα και η κυρία Σκορδέλη (που κάποιοι προσπαθούσαν να μας πείσουν ότι ήταν μια τυχαία κάτοικος της περιοχής).

    Νομίζω, επίσης, ότι ακόμα και ο Μπάμπης δύσκολα θα χαρακτήριζε «σοβαρή» την εκτός των τειχών ΧΑ, αν είναι ξερωγώ ο Κασ. και ο Παναγιώταρος. «Σοβαρό» θα μπορούσε να χαρακτηρίσει τον αρχηγό (ίσως και τον υπαρχηγό) που όμως είναι μέσα (λέτε να βγει ο υπαρχηγός;). Άλλωστε κοτζάμ πρόεδρος της δημοκρατίας τον είχε κόψει για καλό άνθρωπο πέρσυ.

  2. Γς said

    Καλημέρα
    > τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές δεν είναι γνωστό αν θα προφυλακιστεί ή όχι ο αρχηγός του μορφώματος, ο Ν. Μιχαλολιάκος

    Ναι. Αλλά τη στιγμή της ανάρτησης των γραμμών αυτών;
    Πλάκα κάνω.

    Εξελίξεις. Και σκέφτομαι εκείνους τους ευκαιριακούς οπαδούς της ΧΑ, που απάνω που είδαν το φως το αληθινόν και ήταν έτοιμοι να την κάνουν για άλλο μαντρί ήρθε η μη προφυλάκιση Κασιδιάρη και λοιπών. Ετσι τα ελαφριά πηδηματάκια έγιναν επί τόπου σημειωτόν. Ερχεται τώρα η προφυλάκιση του Αρχηγού και πάλι βίρα τις άγκυρες.
    Νισάφι πια!

  3. sarant said

    Καλημέρα, ευχαριστώ για τα πρώτα σχόλια!

    1: Έτσι όπως είναι τώρα, σοβαρο δεν λες κανέναν. Αλλά ο Κασ. είναι ο μόνος που έχει και μυαλό, οπότε θα μπορούσε ναποτελέσει έναν αντίπαλο πόλο.

  4. Καλημέρα. Μια άσχετη με την ουσία του άρθρου παρατήρηση: « Ή είναι πιο επικίνδυνος ο Λάκης Γαβαλάς από τον κ. Παναγιώταρο;». Ο δεύτερος αναφέρεται με την ιδιότητα του «κυρίου», ο πρώτος όχι. Νομίζω πως είναι προτιμότερο το «κ.» να το χρησιμοποιούμε μόνο όταν προσφωνούμε κάποιον (λ.χ.: κύριε Σαραντάκο, αρκετά αιχμηρό το σημερινό σας άρθρο), και στις υπόλοιπες περιπτώσεις τα πρόσωπα να αναφέρονται απλώς με το ονοματεπώνυμό τους (ο πρωθυπουργός Α. Σαμαράς, ο υπουργός Ν. Δένδιας κ.ο.κ.).

  5. ΣοφίαΟικ said

    Βρε Νίκο, κοιτάς να βγάλεις κι απ’τη μύγα ξίγκι.
    Το ότι δεν είναι όλοι προφυλακιστέοι δείχνει ότι η δικαιοσύνη λειτουργεί κανονικά. Αν ήταν όλοι μέσα, θα μπορούσαν οι οπαδοί να φωνάζουν ότι διώκονται ακόμα κι αυτοί που δεν έπρεπε να να είναι μέσα κλπ κλπ.

  6. 4 Έχουν και ειρωνική σημασία τα κ., δρ. κλπ. Ο Μπόρχες γράφει σχετικά στην Τέχνη της προσβολής («το έργο που μας επιδίκασε ο δόκτωρ Τάδε»). Από το οποίο μου έχει μείνει μια καταπληκτική φράση από θεατρικό του ελισαβετιανού Μπεν Τζόνσον: «Κύριε, η σύζυγός σας, με την πρόφαση ότι δουλεύει σε ένα μπουρδέλο, πουλάει λαθραία υφάσματα». Εφαρμόστε ελεύθερα 🙂

  7. spiral architect said

    Καλημέρα. 😐
    Λοιπές ομοιότητες και διαφορές:

    – Ο (επικίνδυνος) Λάκης Γαβαλάς χρωστούσε στο δημόσιο κάτι εκατομμυριάκια και «έπρεπε» να προφυλακιστεί. Εννοείται ότι ακόμα είναι υπόδικος, έστω και αν του γίνει κατάσχεση των περιουσιακών του στοιχείων, όπως και ο ίδιος έχει προτείνει. 😐
    – Ο πρώην φτερωτός γιατροδήμαρχος της συμπρωτεύουσας δεν προφυλακίστηκε ούτε μια ώρα, έφαγε όμως τα ισόβια μια κι έξω και προφανώς του’ κάτσαν βαριά. 😛
    – Ο πρώην αντιπρόεδρος και υπουργός άμυνας επίσης δεν προφυλακίστηκε ούτε μια ώρα, αλλά το δικαστήριο είναι εν εξελίξει και θαρρώ ότι θα φάει εξ ίσου γερή καμπάνα με τον Sport Billy.
    – Επειτα από δυόμισι χρόνια προφυλάκισης και 38 μέρες απεργίας ο αθώος -μέχρι αποδείξεως του εναντίου- Κώστας Σακκάς αποφυλακίστηκε με εγγύηση 30 000 ευρώ.

    Καλούνται οι δικαιόροι – θαμώνες του ιστολογίου μεταξύ τυρού και τσίπουρου να απλώσουν τα σεντόνια τους.
    (σεμνά και μεστά, ε;)

  8. sarant said

    Ευχαριστώ για τα νεότερα!

    4: Μπορεί να έχετε δίκιο. Το κ. το χρησιμοποιώ επίσης α) ειρωνικά (βλ. σχ. 6) β) όταν δεν θέλω/μπορώ να αναφερθώ στο ονοματεπώνυμο (π.χ. επειδή δεν θυμάμαι το μικρό όνομα).

    5: Και το ξεσκέπασμα του προστατευμένου μάρτυρα; Δεν είναι σοβαρό; Ούτε μια παραίτηση;

  9. LandS said

    Το Πρετεντέρειο
    «[Συνταγματολόγοι] που θεωρούν [κακώς] ότι προέχει η προσωπική ιδιοτελής ερμηνεία των συνταγματικών κανόνων και όχι η συνταγματική αντιμετώπιση μιας συμμορίας που υποδύεται το κόμμα»
    νομίζω ότι είναι μνημείο αντίφασης.

    α) Η «συνταγματική αντιμετώπιση» δεν θα γίνει με «συνταγματικούς κανόνες» ;
    β) Συμφωνώ (και επαυξάνω) ότι πρόκειται για εγκληματική οργάνωση που παριστάνει το κόμμα. Και, λογικά, δεν θέλω κρατικά χρήματα που είναι να πηγαίνουν σε κόμμα, να πάνε σε εγκληματική οργάνωση. Αυτό όμως είναι προσωπική μου εκτίμηση. Δεν δέχομαι ότι είναι ιδιοτελής, αλλά είναι προσωπική εκτίμηση.
    Αν μου επιτρέπονται εμένα, υπενθυμίζω ότι είμαι φτωχός οικονομολόγος, προσωπικές εκτιμήσεις, τότε σε ένα Καθηγητή Συνταγματικού Δικαίου, θα επιτρέπονται προσωπικές ερμηνείες.

    Ο Πρετεντέρης λοιπόν δεν θέλει προσωπικές ερμηνείες, αλλά θέλει προσωπικές ερμηνείες.

  10. μούμπλε-μούμπλε said

    Καλά το φλασκί-φιάσκο, άγνωστης προέλευσης. Το «έμεινε μπουκάλα» όμως;

  11. Rooster said

    Αγαπητέ Νικοκυρη,
    Κάνω συνεχώς το λάθος να ξανακοιτάω τις αναρτήσεις σας ελπίζοντας να βρώ κάτι αξιόλογο λεκτικά και παρότι έχω υποσχεθεί οτι δεν θα ξαναασχοληθώ με τα πολιτικά στοιχεία των αναρτήσεων συστυχώς δεν συγκρατούμαι κ σπάω τις υποσχέσεις μου…
    Σας ενόχλησε πολύ προφανώς η κίνηση της σύλληψης διότι ξεγύμνωσε την ρητορική σας κατα την οποία ότι κάνει η εκάστοτε κυβέρνηση είναι λάθος σωστά; Απο εδώ κ μπρος λοιπόν να μην πηγαίνουμε σε δίκες και να μένουμε μόνο σε αποφάσεις περι προφυλακίσεως η μή; Προφανώς το οτι απο την επιχείρηση αυτή έχουν κριθεί προφυλακιστέοι, 2 βουλευτές κ αναμένεται η απολογία ενός ακόμη, οτι έχει κριθεί προφυλακιστέος ένας «Πυρηνάρχης» (Πατέλης), κα έχουν συλληφθεί 5-6 αστυνομικοί που βοθούσαν την Χ.Α. δεν σας φαίνεται σπουδαίο. Φαντάζομαι οτι με η κυβέρνηση που ονειρεύεστε θα είχε πετύχει καλύτερα πράγματα; Όπως τότε ας πούμε που όλος ο οργανισμός της αριστεράς «σκίστηκε» να βρεθεί ο δράστης της δολοφονίας τεσσάρων ανθρώπων στην Μαρφιν. Τότε που κανένας δεν υπέδειξε καν στις αρχες προς τα που να κινηθούν ενώ ήξεραν μέχρι κ ονόματα… αναγκάζεται με τα άθρα σας να γίνει κανείς αυτόκλητος υπερασπιστής μιας κυβέρνσησης που την απεχθάνεται, και ανθρώπων που δεν έχει γνωρίσει ποτέ κ τον αφήνουν τελείως αδιάφορο. Ο Χρυσόγονος έλεγε ψέμματα (οτι κινείται στα όρια της νομιμότητας η σύλληψη και έχουμε 2 βουλευτές προφυλακιστέους), ο Πρετεντέρης σας πείραξε, βέβαια ο Χρυσόγονος «εξυπηρετεί», ο Πρετεντέρης όχι…

  12. 11 Μπα, από πότε «όλος ο οργανισμός της αριστεράς… ήξεραν μέχρι κ ονόματα» των εμπρηστών της Μαρφίν;

  13. Μιχάλης Ρουμελιώτης said

    Καλημέρα και σιδερένιος. 🙂
    Πολύ ενδιαφέροντα τά περί φιάσκου και φλασκιού. Επισκιάζονται φυσικά από τά χρυσαυγίτικα. Ως προς αυτά, με όλο τό θάρρος, νομίζω ότι βιάζεσαι, και παρασύρεσαι από τούς δημοσιογράφους, όπως και αυτοί μεταξύ τους, και από πίσω τους όλοι μας οι πιο πολλοί. Από τήν άλλη είναι αλήθεια, ότι υπ’ αυτές τίς συνθήκες, στό επικοινωνιακό πεδίο (προς στιγμήν τουλάχιστον, αλλά τά επικοινωνιακά πάντα προς στιγμήν είναι) έχεις δίκιο. Επί τής ουσίας όμως, τό αν θα προφυλακιστεί κανείς δεν είναι τόσο συνάρτηση τής πιθανότητας να είναι ένοχος, όσο τής πιθανότητας να φυγοδικήσει. Με πρόσφατη τροποποίηση διευκολύνθηκε η προφυλάκιση κατηγορουμένων για κακουργήματα που επισύρουν κάθειρξη άνω τών 10 ετών. Η συμμετοχή όμως σε εγκληματική οργάνωση δεν είναι μεταξύ αυτών, ενώ η ανθρωποκτονία εκ προθέσεως, και η ηθική αυτουργία σ’ αυτήν είναι. Αν δεν προέκυψαν επαρκείς ενδείξεις για ανάμιξη Κασιδιάρη, Παναγιώταρου και Μίχου, μόνο για συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση, αυτοί προφυλακίζονται πιο δύσκολα. Αυτό εξηγεί και γιατί προφυλακίζεται ο Φύρερ. υποθέτω ότι αυτόν τόν πάνε και για ηθική αυτουργία στό φόνο.

    (Παραθέτω τή σχετική διάταξη (ΚΠΔ282παρ.3): Προσωρινή κράτηση μπορεί να επιβληθεί αντί για περιοριστικούς όρους – εάν αιτιολογημένα κριθεί ότι οι τελευταίοι δεν επαρκούν – εφόσον συντρέχουν οι προϋποθέσεις της πρώτης παραγράφου του άρθρου αυτού, μόνο αν ο κατηγορούμενος διώκεται για κακούργημα και δεν έχει γνωστή διαμονή στη χώρα ή έχει κάνει προπαρασκευαστικές ενέργειες για να διευκολύνει τη φυγή του ή κατά το παρελθόν υπήρξε φυγόποινος ή φυγόδικος ή κρίθηκε ένοχος για απόδραση κρατουμένου ή παραβίαση περιορισμών διαμονής, εφόσον από τη συνδρομή των παραπάνω στοιχείων προκύπτει σκοπός φυγής ή κρίνεται αιτιολογημένα ότι αν αφεθεί ελεύθερος είναι πολύ πιθανό, όπως προκύπτει από προηγούμενες αμετάκλητες καταδίκες του για ομοειδείς αξιόποινες πράξεις να διαπράξει και άλλα εγκλήματα.
    Εάν η αποδιδόμενη στον κατηγορούμενο πράξη απειλείται στο νόμο με ισόβια κάθειρξη ή πρόσκαιρη κάθειρξη με ανώτατο όριο τα είκοσι έτη ή εάν το έγκλημα τελέστηκε κατ’ εξακολούθηση ή στο πλαίσιο εγκληματικής ή τρομοκρατικής οργάνωσης ή υπάρχει μεγάλος αριθμός παθόντων από αυτό, προσωρινή κράτηση μπορεί να επιβληθεί και όταν, με βάση τα συγκεκριμένα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της πράξης, κρίνεται αιτιολογημένα, ότι αν αφεθεί ελεύθερος, είναι πολύ πιθανό να διαπράξει και άλλα εγκλήματα. Μόνο η κατά το νόμο βαρύτητα της πράξης δεν αρκεί για την επιβολή προσωρινής κράτησης…)

    Ο Γαβαλάς μπορεί να είναι ακίνδυνος, και μάλιστα μπροστά στόν Παναγιώταρο, αλλά, κατηγορούμενος ών για οικονομικά εγκλήματα, θεωρείται πολύ πιθανότερο να τήν κάνει για τήν Βραζιλία, ή για τά νησιά Καϋμάν όπου ενδεχομένως έχει τά κρυφά του κονδύλια. Οι κατηγορούμενοι για τίς Σκουριές, λογικά θα πήγαν και για απόπειρα ανθρωποκτονίας.

  14. spiral architect said

    Δεν ξέρω τι πράματα θα είχε πετύχει η κυβέρνηση που ονειρεύεται ο Νικοκύρης, η κυβέρνηση που ονειρεύομαι εγώ θα είχε στείλει κάτι τέτοιους δολοφόνους και τους ηθικούς τους αυτουργούς να επιχωματώνουν και να αναδασώνουν τα παλιά ορυχεία λιγνίτη της ΔΕΗ.
    (δεν το δένω και κόμπο, ένα όνειρο είν’ κι αυτό)

    Ας μην ξεχνάμε ότι, ο πρώτος νεκρός απ’ τα χέρια τους δεν ήταν ο Φύσσας.

  15. LandS said

    11. Τώρα τα …πήρα!
    Λέτε κύριε, για την υπόθεση Μαρφίν. «Τότε που κανένας δεν υπέδειξε καν στις αρχες προς τα που να κινηθούν ενώ ήξεραν μέχρι κ ονόματα»
    Εσείς γνωρίζετε κάποιο όνομα από αυτούς που ήξεραν μέχρι και ονόματα, να το υποδείξετε στις αρχές;
    Τώρα πια είναι αργά, όλες οι ανακρίσεις, οι προδικασίες και οι σχετικές δίκες έχουν ολοκληρωθεί, και οι δράστες παρέμειναν άγνωστοι.
    Αργά για τη συνείδηση όσων γνώριζαν και δεν υπέδειξαν να διευκολύνουν το έργο των αρχών και της δικαιοσύνης.
    Εκτός αν δεν γνωρίζουν πραγματικά και πιστεύουν ότι τους βολεύει να πιστεύουν.

  16. ΠΑΝΟΣ said

    «Σοβαρή» Χ.Α.; Σοβαρούς ανθρώπους θέλουμε,αρκεί να ξεκινάμε από τον εαυτό μας. Εγώ διέκρινε και μια στεναχώρια από μερικούς που το Κράτος κινήθηκε κατά τής Χ.Α.Μπορεί όμως να σφάλλω.

  17. Μιχάλης Ρουμελιώτης said

    Κάτι που μού διέφυγε. Ο Μιχαλολιάκος, ως διευθυντής εγκληματικής οργανώσεως, απειλείται με κάθειρξη μεγαλύτερη τών 10 ετών, ούτως ή άλλως. Δεν χρειάζεται να πιθανολογείται ανάμιξή του στή δολοφονία.

  18. spiral architect said

    H απόφαση για μη προφυλάκιση των προσαχθέντων μελών της ΧΑ δεν ήταν αυτές που απαιτούσε η κοινή γνώμη και αυτό λόγω διαφορετικών απόψεων μεταξύ ανακριτή και εισαγγελέα σχετικά με τα στοιχεία της δικογραφίας, το οποίο ο ανακριτής στην αρχή ήθελε και είπε ότι θα το ψηφίσει, αλλά ο εισαγγελέας δεν ήθελε, αλλά μετά είπε ότι θα το ψηφίσει, όμως ο ανακριτής δεν το ήθελε αυτό και είπε όχι, αλλά μετά ήθελε, όμως ο εισαγγελέας μετά είπε ότι, ότι, ότι δεν θέλει και έτσι και ο ανακριτής μετά δεν ήθελε, αν και ο εισαγγελέας ήθελε, αλλά μετά είπε ότι δεν θέλει και έτσι, έτσι, έτσι ούτε αυτός ήθελε και οπότε ούτε αυτός, αυτός δεν ήθελε. Αυτό ακριβώς, τίποτ’ άλλο.

  19. Υπομονή, ο χρόνος θα δείξει. Έτσι και αλλιώς ζούμε μία ιστορική περίοδο.
    Αυτοί που ξέρουν από νομικά θέματα (και ούλα τα σχετικά) μπορούν να μιλήσουν. Οι υπόλοιποι απλώς κάνουμε εικασίες.

    Η δικιά μου εικασία είναι πως αν το χειριστεί καλά η Χ.Α. μπορεί να της βγει σε καλό. Μάλιστα, μακροπρόσθεσμα στοχεύει σε ανάληψη κυβέρνησης από την αριστερά ώστε να έρθει η άκρα δεξιά μετά. Δηλαδή, σε βάθος χρόνου 8-10 ετών.

  20. LandS said

    19. Αν αυτό που θα δείξει ο χρόνος είναι ότι σε 8-10 χρόνια θα διαδεχτεί η άκρα δεξιά την αριστερά, να μη κάνουμε υπομονή, αλλά κάτι τώρα.

  21. atheofobos said

    Το ότι δεν προφυλακίστηκαν οι 3 οδήγησε τον δικηγόρο τους να μιλήσει για ανεξάρτητη δικαιοσύνη και έτσι την πάτησαν.
    Σήμερα που προφυλακίστηκε ο φυρερίσκος παύει η ίδια δικαιοσύνη να είναι ανεξάρτητη;

    Γράφεις:
    Βέβαια, έτσι θα έχουμε και τη σοβαρή ΧΑ που ευαγγελίζονται κάποιοι].

    Δηλαδή εκτός από τους πορτιέρηδες και προστάτες νυκτερινών κέντρων όπως ο Λαγός και ο Γρέγος θα συνεργαστούν με χεβυμεταλάδες διανοούμενους όπως ο Καιάδας και ο Μαθιόπουλος;

  22. cronopiusa said

    Καλή σας μέρα

    στα ισπανικά φιάσκο είναι chasco
    ¡qué chasco me llevé!

    Το «δικό μας άκρο», των καταπιεσμένων και όσων αγωνίζονται για μια ζωή με αξιοπρέπεια θα νικήσει, γιατί η ιστορία επαναλαμβάνεται μόνο σαν φάρσα που λεγε κι ο μακαριστός Κάρολος, κι ας έχουν κατάλαβει τα Στουρμαμπτάιλουνγκ τα ΜΜΕ κι ας γράψει ο ΧΑβγοΛΟΛΙΑΚΟΣ στο «Festungshaft» τις πενήντα αποχρώσεις του γκρι για το πρώτο Θαίμα

    Δικαιοσύνη κατά το δοκούν

    Killah P – Να με θυμάσαι
    Δικαίωση για τον Παύλο Φύσσα και τους Μπαμπακάρ Ντιάε και Σαχζάντ Λουκμάν

  23. Άρτεμη said

    3. «Έτσι όπως είναι τώρα, σοβαρο δεν λες κανέναν. Αλλά ο Κασ. είναι ο μόνος που έχει και μυαλό, οπότε θα μπορούσε ναποτελέσει έναν αντίπαλο πόλο.»
    Έχει μυαλό; Ίσως. Ευφυία όμως; (που μού φαίνεται διαφορετική από το να έχει κάποιος μυαλό, επειδή προαπαιτεί, μεταξύ άλλων, συνδυαστική ικανότητα και… ας την πουμε διαχωριστική ικανότητα επίσης…. την ευκολία να διαχωρίζει κανείς διαφορετικά μεταξύ τους πράγματα…)
    Αυτός μοιάζει να εξομοιώνει τα πάντα και δέν γνωρίζουμε αν έχει επίγνωση ότι αυτό κάνει… αν ο πολιτικός βόθρος (πού η λογική στην περίπτωσή του;) έχει γίνει ένα με την επιθετικότητα και τους (ας τους αποκαλέσω με μεγάλη μετριοπάθεια και αυτοσυγκράτηση) «υψηλούς τόνους»…

  24. @19 Εννοείται να κάνουμε κάτι τώρα. Σε νομικό επίπεδο όμως δεν νομίζω να μπορώ να βοηθήσω. Προφανώς όσον αφορά διάβασμα, κουβέντες, δράσεις, διαμαρτυρίες, ψήφους εδώ είμαστε. Αλλά για το αν θα αποφυλακιστεί ή θα προφυλακιστεί κάποιος… ίδεα δεν έχω. Θα το βλέπουμε όπως ξετυλίγεται και συνολικά ως ιστορικό γεγονός.

  25. Τίτος Εξώς Χριστοδούλου said

    Έξοχο, εύγε!
    Το κυπριακό ‘φλαντζί’, συκώτι, ετυμολογείται από την φλάσκα;

  26. LandS said

    21 Υπάρχει από τους βουλευτές, ο πατρινός Αρβανίτης. Δικηγόρος (και του Καλαμπόκα, με ότι μπορεί να σημαίνει αυτό για τις σχέσεις του με ΝΔ) Παλαιότερα έχουν ακουστεί διάφορα για κάποιους πρώην διπλωμάτες ή διπλωματικούς, πρώην δικαστές ή δικαστικούς, κάποιους εφοριακούς και φοροτεχνικούς, καλά για τους απόστρατους, δεν το συζητώ για σωματασφαλίτες κλπ.
    Σοβαρότης, τάξις και ηθική εν αφθωνήα.

  27. Γνώση στοιχείων δεν έχω, και παρακαλώ να μου επιτρέψετε να πιθανολογήσω.

    Ελπίζω ότι οι μη-προφυλακίσεις είναι μελετημένη διαδικασία.
    Ο κοριός λέγεται ότι τέθηκε σε λειτουργία μετά την δολοφονία του ΠΦ. Ίσως έχει κριθεί σκόπιμο να παραμείνει σε λειτουργία, οπότε όσο πιο πολλοί είναι έξω, τόσο περισσότερες συνδέσεις μπορούν να εντοπιστούν.
    Βρέθηκαν κάποιες μικρές «οπλοσυλλογές» αλλά όχι κάποιο μεγάλο οπλοστάσιο. Συνελήφθησαν άτομα που μετακινούσαν πλήθος κοντάρια, αλλά όχι πυροβόλα. Όσο πιο πολλά μεγαλοστελέχη είναι έξω, τόσο πιθανότερο είναι να κάνουν ένα κρίσιμο λάθος.

    Η εμφάνιση προστατευομένου ονόματος στην δικογραφία είναι τερατώδες λάθος και ο υπεύθυνος πρέπει να βρεθεί πάραυτα. Είναι πιθανό να έχει γίνει επίτηδες. Ο κ. Γ. είπε ότι «χρειάστηκε να ξηλώσουν την ΕΥΠ και την Αστυνομία για να μας πιάσουν», άρα υπάρχουν στελέχη σε κρατικές θέσεις (ήδη μερικοί έχουν απομακρυνθεί ή συλληφθεί) που στηρίζουν την εγκληματική οργάνωση.

    Έχουμε πολύ δρόμο ακόμη.

  28. cronopiusa said

    μ’ όποιο δάσκαλο καθίσεις…
    τέτοια γράμματα θα μάθεις

    ο » Ευφυής » προετοιμάζει το φούρνο του προστατευόμενου μάρτυρα

    Όταν τα κανάλια έστηναν το φαινόμενο Αγ.Παντελεήμονας

  29. Achilleas said

    Καλημέρα! Χωρίς να διαφωνώ ουσιαστικά με τα όσα γράφετε, θα ήθελα να κάνω δυο παρατηρήσεις, μια γλωσσική και μια πολιτικές.

    Πρώτον, θα ήταν προτιμότερο νομίζω, αντί του όρου «προφυλάκιση» να χρησιμοποιείται ο πιο δόκιμος «προσωρινή κράτηση», όπως απαντά εξάλλου και στο άρθρο 282 του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας. Ο όρος «προφυλάκιση» παραπέμπει σε κάποιο είδος ποινής που επιβάλλεται προδικαστικά, πράγμα που αντιβαίνει στο νομικό μας πολιτισμό. Επίσης, φαίνεται ότι σε ορισμένους έχει δημιουργηθεί σύγχυση μεταξύ της φυλάκισης (ως δίκαιης και αναμενόμενης τιμωρίας των Χρυσαυγιτών) και της προσωρινής κράτησης (ως έκτακτο μέτρο που λαμβάνεται για να διασφαλίσει ότι θα παραστούν στο δικαστήριο), και εκτιμώ ότι η χρήση του όρου προ-φυλάκιση επιτείνει τη σύγχυση αυτή.

    Στο πολιτικό σκέλος, νομίζω ότι παρά την απογοήτευσή που δίκαιολογημένα νιώθουμε όταν οι Χρυσαυγίτες εξέρχονται ελεύθεροι από το γραφείο του ανακριτή, η Χρυσή Αυγή έχει υποστεί ένα βαρύ επιχειρησιακό πλήγμα. Αυτό συνίσταται στο πάγωμα των λογαριασμών της, στην απομάκρυνση από θέσεις ευθύνης κάποιων συνεργατών τους, στην κράτηση κάποιων στελεχών, συμπεριλαμβανομένου μέρους της ηγεσίας, και κυρίως στο φόβο που πρέπει πλέον να διακατέχει τα μικρότερα και πιο ψοφοδεή στελέχη της καθώς και τους πιο προσεκτικούς από τους χρηματοδότες της. Εκτιμώ προσωπικά, πως προς το παρόν τουλάχιστον η Χρυσή Αυγή θα αργήσει να ξανασηκώσει κεφάλι. Σαφώς κατώτερα των αναμενομένων λοιπόν τα αποτελέσματα, αλλά ίσως ο όρος φιάσκο αποδειχθεί υπερβολικός. Ελπίζω τουλάχιστον.

  30. Στελλα said

    Το θέμα δεν είναι γιατί δεν προφυλακίστηκαν ορισμένοι. Το θέμα είναι γιατί άλλοι προφυλακίζονται, και μάλιστα πέραν του 18μήνου. Η προφυλάκιση είναι ακραίο μέτρο. Αν δεν υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να φύγουν από τη χώρα, ή να ξαναδιαπράξουν αδίκημα, δεν υπάρχει λόγος να εφαρμοστεί. Για το δεύτερο κριτήριο, στην περίπτωση Κασιδιάρη κλπ δεν ξέρω. Αλλά φευ, για το πρώτο, είμαι σίγουρη….

  31. Theban said

    Ο Γαβαλάς, αν θυμάμαι καλά, δεν κατηγορείται για οικονομικά εγκλήματα. Ήταν φυλακή για χρέη προς το δημόσιο.

  32. sarant said

    Ευχαριστώ πολύ για τα νεότερα σχόλια!

    29: Έχετε απόλυτο δίκιο στο θέμα της ορολογίας. Να πω την αμαρτία μου, ήξερα ότι ο όρος «προσωρινή κράτηση» είναι δοκιμότερος, αλλά κράτησα τον συχνότερο και βολικότερο «προφυλάκιση».

    Δίκιο έχετε και για το επιχειρησιακό πλήγμα, και δεν αποκλείω να αποδειχτεί καίριο. Τα πράγματα είναι ρευστά. Ο όρος «φιάσκο» αφορά πιο πολύ τα επικοινωνιακά της επόμενης μέρας και την αποκάλυψη του ονόματος του μάρτυρα, που είναι καίριο πλήγμα προς την αντίθετη κατέυθυνση, δυστυχώς.

    25: Όχι, είναι παλαιογαλλικό, αντίστοιχο με το σημερινό flanc νομίζω

    23: Δεν μου αρέσει που το λέω, αλλά αν δει κανείς τον Κασ. τον Μάιο του 2012 και τον Κασ. σήμερα, διαπιστώνει ότι έχει προοδεύσει ως ομιλητής κτλ. Οι άλλοι έχουν μείνει στουρνάρια.

    18: Καλό!

    13: Ευχαριστώ, μπορεί να έχετε δίκιο.

    11: Κάτι περίεργο, για τα γλωσσικά που κυρίως σας ενδιαφέρουν, δεν θυμάμαι να έχετε σχολιάσει ποτέ. Η κυβέρνηση που ονειρεύομαι, δεν θα είχε δώσει βορά στους τραμπούκους το όνομα του μάρτυρα. Ή θα είχε πάρει κεφάλια, αν συνέβαινε κάτι τέτοιο. Ούτε θα είχε τον μισό της μηχανισμό να κυνηγάει τη ΧΑ (διότι δεν διαφωνώ ότι έχουν καταφερθεί χτυπήματα) και τον άλλο μισό να την καλύπτει ή να την εξωραΐζει, συμπεριλαμβανομένων κορυφαίων στελεχών της.

  33. Ηλεφούφουτος said

    Περί λεξιλογικών, συναφής σημασία υπάρχει και στο γερμανικό Flasche.
    Όταν χρησιμοποιείται ως χαρακτηρισμός για άνθρωπο, π.χ. «Er ist eine Flasche» σημαίνει «είναι άχρηστος, μηδενικό».
    Αυτό και μόνο φτάνει κατά τη γνωμη μου για να στρέψει την προσοχή σε κρίκους που έχουν χαθεί ως προς τα λεξιλογικά του Flasche/fiasco κλπ αντί να καταφεύγει κανείς σε νατσούλειες θεωρίες όπως αυτή με τον αρλεκίνο.

    Για τα πολιτικά, δεν ξερω αν έχουν δίκιο όσοι δεν πιστεύουν ότι μπορεί να δοθεί απο-φασιστικό χτύπημα από αυτή την κυβέρνηση, πιστεύω όμως ότι αν κληθεί να το αντιμετωπίσει μία κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ με μικρό προβάδισμα τα πράγματα θα είναι πολύ άσχημα, γιατί θα έχει απέναντί του όχι μόνο τους ναζιστές αλλά και τη δεξιά σχεδόν ολόκληρη αλλά και το μηχανισμό της αστυνομίας αλλά και την αδιαφορία της πλειοψηφίας των ψηφοφόρων του που πλήττονται από τις συνέπειες του Μνημονίου.
    Μόνο άσχημες εξελίξεις μπορώ να φανταστώ από κάτι τέτοιο. Στη χειρότερη περίπτωση καταστάσεις τύπου Χιλής ή Ισπανίας, στην καλύτερη έναν ΣΥΡΙΖΑ που θα συρθεί σε συμβιβασμό με τις «εκσυγχρονιστικές» δυνάμεις, οπότε πάει περίπατο όλο το ανατρεπτικό του πρόγραμμα, ίνα πληρωθεί το ρηθέν πως πραγματικός σκοπός ύπαρξης των ακροδεξιών μορμολυκείων δεν είναι η επάνοδος στον εθνικισμό ή στη θεοκρατία αλλά η διατήρηση των συστημικών λογικών.

  34. sarant said

    10: Το ξέχασα πριν. Για το «έμεινε μπουκάλα» έχω την εντύπωση ότι η αρχική μορφή της έκφρ. είναι «τον άφησα μπουκάλα» και ότι συνδέεται με την έκφρ. «έμεινε στο ράφι».

    33: Αυτό το απο-φασιστικός είναι ενδιαφέρον λογοπαίγνιο 🙂

  35. Μαρία said

    34
    rester en carafe Δες το και στον Ντινετόν.

  36. LandS said

    31 Καλόοο 🙂

  37. nikiplos said

    Καλησπέρα…

    Ξέρω ότι το να διαχωρίζει κανείς τα θύματα σε Έλληνες και αλλοδαπούς είναι αδόκιμο και άκοσμο, όμως επειδή λέγεται εν πολλοίς τελευταία ότι οι επιχειρήσεις έγιναν εξαιτίας του φόνου του Π. Φύσσα, δύο υπενθυμίσεις…

    Η πρώτη είναι η περίπτωση του Περίανδρου και των συνεργατών του. Το γεγονός ότι ο κος Κουσουρής και ο έτερος φοιτητής ο Ηλίας (σέβομαι την επιθυμία αυτού και της οικογένειάς του για μη δημοσιοποίηση του ονόματός του-«δήγμα» του πόσο φοβερή είναι η ΧΑ) δεν απεβίωσαν της δολοφονικής απόπειρας οφείλεται σε δύο παράγοντες… Ο πρώτος και ουσιωδέστερος κυριότερος είναι η τύχη. Ο δεύτερος είναι οι παροικούντες που φώναξαν και προσπάθησαν να προστατέψουν τα παιδιά. Ημαν αυτόπτης μάρτυρας τότε και το να κτυπάει κανείς στο κεφάλι έναν πεσμένο τραυματία κάτω με σιδερόβεργα και στυλιάρια, δεν συνιστά τίποτε άλλο παρά καθαρή και σαφή απόπειρα δολοφονίας.

    Στη συνέχεια οι φοιτητές της Παντείου το 2006 αν δεν με γελάει η μνήμη μου, που δύο από αυτούς είχαν μαχαιρωθεί με τον έναν να του γίνει αφαίρεση σπλήνα… Και εκεί πιστεύω πως οι ενέργειες συνιστούν καθαρές και σαφείς απόπειρες δολοφονίας. Το μαχαίρωμα με στυλέτο είναι συχνά θανατηφόρο γιατί βάζει αέρα στην τομή και αν βρει αρτηρία, συνήθως δεν υπάρχει χρόνος για να σωθεί το θύμα. Τότε η στάση της αστυνομίας ήταν πέρα από κάθε αμφιβολία ύποπτη, καθώς έβαλε πλάτες στο χρυσαυγίτικο έγκλημα, συνεπικουρούντος του Τύπου, τότε έντυπου και ηλεκτρονικού.

    Η γνώμη μου είναι πως το επίσημο πολιτικό απαράτ, άργησε σκανδαλωδώς να αντιδράσει, ομού με την ύποπτη στάση της δικαιοσύνης. Η ΧΑ είχε δώσει και τις αιτίες και τις αφορμές για να συλληφθεί εδώ και χρόνια.

    Μάλλον εξ’ Ευρώπης και των χωρών εκείθεν του ατλαντικού, δόθηκαν οι εντολές για σύλληψη της ΧΑ και των συνοδοιπόρων της.

    Τελειώνω καταθέτοντας μια προσωπική μαρτυρία. Στο σχολείο είχα έναν συμμαθητή, κάπως συνεσταλμένο και δεκτικό στην πλάκα, που όμως ποτέ του δεν είχε σηκώσει χέρι να κτυπήσει κανέναν, καίτοι οι αφορμές με τα χοντρά εις βάρος του αστεία δεν εξέλλιπαν. Μετά έμαθα ότι μπήκε στην αστυνομία. Ήταν ένας καθόλα απολίτικος τύπος με μόνη έννοια το ποδόσφαιρο. Μετά από καμία 5ετία, ήμαν στο βιβλιοπωλείο «ΕΘνική Σκέψις» και εκεί, έφαγα ένα δυνατό μεν, πλην φιλικο σκούντημα στον ώμο. Ήταν ο ίδιος, που μου εκμυστηρεύτηκε ότι είναι στη ΧΑ και μάλιστα ενεργό μέλος. Κατάλαβα ότι απολίτικος ων, μάλλον από μέσα από την Αστυνομία θα τον είχαν οργανώσει. Μετά από κανένα χρόνο κακοποίησε εν ώρα μη υπηρεσίας μια διαδηλώτρια στην Πατησίων με θλον όργανο και έγινε βούκινο τότε… Πριν την Αστυνομία ο ίδιος δεν θα διαννοούταν να σηκώσει χέρι σε κοπέλα… Θέλω να πω, πως πιστεύω πως μέσα στην ΕΛΑΣ η ΧΑ έχει ενεργό πυρήνα που υποβοηθάει τη δράση της οργάνωσης με τις ευλογίες του επίσημου κράτους…

    Πάντως μπράβο που έστω και αργά, οι αρμόδιοι μηχανισμοί τόσο της Κυβέρνησης όσο και της Δικαιοσύνης αφυπνίστηκαν …

  38. sarant said

    37: Πολύ-πολύ ενδιαφέροντα όσα έγραψες, ευχαριστούμε!

  39. Πάνος με πεζά said

    Η ελληνική εκδοχή του f i a s c o είναι για κάποιο λόγο συνδεδεμένη με συμπαθές λαχανικό, μέσω των εκφράσεων «κολοκύθια με τη ρίγανη» είτε «κολκύθια στο πάτερο». Ενίοτε δε και με ευμεγέθες καλοκαιρινό φρούτο : «μάπα το καρπούζι» όπου «μάπα» το ομώνυμο λαχανικό. Όπως θα έλεγε και ο Γιάννης Βογιατζής σε εκείνη την ταινία, «όχι ατσιδόμαπας, μάπας-μάπας…»

    Απλώς θυμίζω ότι το π ά τ ε ρ ο είναι το οριζόντιο ξύλινο δοκάρι που συνδέει τα δύο κεκλιμένα («αμείβοντες» ή ψαλίδια) μιας στέγης, η βάση του τριγωνικού «ζευκτού», που λέμε κι εμείς οι μηχανικοί… Προφανώς στο σημείο αυτό, λόγω καλού αερισμού άρα συντήρησης, κρεμούσαν τυριά, κρέατα, λουκάνικα και άλλα «delicatessen» της εποχής, αλλά όταν τίποτα τόσο σημαντικό δεν υπήρχε, τα ως άνω αντικαθίσταντο από τα «τίμια» κολοκύθια…

  40. Gpoint said

    # 37

    Πάντως η δική μου προσωπική εμπειρία είναι αντίθετη και εύχομαι να είναι εξαίρεση. Παιδικός μου (πρώην) φίλος, γιατρός εξαιρετικής μόρφωσης και χαρακτήρα, οργανωμένος στην ΚΝΕ στο αγροτικό του και ΠαΣοΚος σαν νοσοκομειακός, κατέληξε πιστός στην Χ.Α. σαν συνταξιούχος. Τίποτε δεν πρόδιδε μια τέτοια πορεία εκτός ίσως από μια προτίμηση στις βαγκνερικές όπερες
    Ομάδα δεν άλλαξε, ήταν πάντα βάζελος

  41. Dimitrios Raptakis said

    Ι. Νίκο, το φιάσκο ανήκει στην ξύλινη γλώσσα των πολιτικών συντακτών, όπως το καναβάτσο στην αντίστοιχη των αθλητικών τοιούτων.

    Η προσωρινή κράτηση τείνει να γίνει ευφημισμός, γιατί είναι στην πράξη μια οιονεί ποινή, εξ ου και ο μη νομικός εξακολουθεί να τη λέει προφυλάκιση.

    ΙΙ. Νομίζω ότι όταν κανείς δεν έχει γνώση της δικογραφίας, καλόν είναι να σιωπά ή να περιμένει.

    Σε κάθε περίπτωση, δεν περιμένω από τη δικαιοσύνη να κάμει επικοινωνιακή διαχείριση του θέματος.

    Το θέαμα των προσαγωγών θα έπρεπε να αποφευχθεί – και σε αυτό φέρει ευθύνη η αστυνομία, η οποία επίσης παρέμεινε απαθής τόσο στις βιαιοπραγίες Κασιδιάρη στην Ευελπίδων όσο και στις απειλές των υπολοίπων μπροστά στην είσοδο της ΓΑΔΑ.

  42. Για το κοκοράκι στο 11. Επειδή τα πολλά λόγια είναι φτώχια: http://www.eispa.gr/opencms/opencms/epa_site/epa/phones.html

  43. Αριστείδης Καρατζόγλου said

    40: Η πρώτη μεταπήδηση ήταν επί εικοσαετία δείγμα προσαρμοστικότητας στο δημοσιοϋπαλληλικό περιβάλλον. Τόσο συνήθης που (τουλάχιστον μεταξύ των δικών μου φίλων και γνωστών) αποτελεί τον κανόνα. Ο δικός σου φίλος πήγε ένα βήμα παραπέρα.

  44. spyroszer said

    Still in the Bottleneck, or, Chasing for the First Fiasco
    http://blog.oup.com/2008/04/fiasco/

  45. Δημήτρης Μ. said

    3. Νικοκύρη, νομίζω ότι, άθελά σου, μπερδεύεις το μυαλό με τη γνώση ανάγνωσης και γραφής. Το ότι οι υπόλοιποι είναι λειτουργικά αναλφάβητοι και συλλαβίζουν τα κείμενα που τους έχουν γράψει, ενώ ο Κασιδιάρης μπορεί να λέει τις μπαρούφες του με ευφράδεια, δε σημαίνει ότι αυτός ο τελευταίος έχει και μυαλό.
    Τι μυαλό έχει ένας άνθρωπος που, μόλις έχει γλιτώσει την προσωρινή κράτηση, κλωτσάει ρεπόρτερ, που αντί να φωνάξει κάτι του στιλ «Θα νικήσουμε», φτύνει την κάμερα και χρησιμοποιεί τη λέξη «λινάτσες» κλπ; Και τι εχέγγυα σοβαρότητας δίνει για το ρόλο που λέει ο κ. (ειρωνικό) Μπάμπης.
    Αν ψάχνει κανείς για «σοβαρή ΧΑ», θα πρέπει να ψάξει εκτός ΧΑ. Στον ανένταχτο ακροδεξιό χώρο, ή στην (ακρο)δεξιά πτέρυγα της ΝΔ.

  46. sarant said

    45: Κι εγώ λέω πως έτσι όπως είναι τώρα, κανείς δεν είναι σοβαρός.

    44: Πολύ ωραίο, έχει μερικά που δεν τα ήξερα.

    Λέει ότι Latin ampulla “bottle” was frequently used to designate inflated and noisy objects. Αλλά και ειδικότερα το φουσκωμένο, πομπώδες ύφος, τα πομπώδη λόγια.

  47. uctlich said

    Αν η διαρροή των στοιχείων του μάρτυρα ήταν εσκεμμένη και όχι προϊόν ανικανότητας, γιατί να γίνει με αυτόν τον χονδροειδή τρόπο που πληροφορήθηκαν αμέσως όλοι, δημοσιογράφοι και μη; Αν ο κρατικός οργανισμός είναι τόσο διαβρωμένος, δεν θα ήταν πιο απλό ένα τηλεφώνημα, ένα μήνυμα, ένας ψίθυρος από το να υπάρχει το πειστήριο του «εγκλήματος» μέσα στην δικογραφία;

  48. Rooster said

    Αγαπητέ Νίκο,
    Δεν έχω σχολιάσει ποτέ, διότι δεν έχω σε αυτό το πεδίο τις γνώσεις που έχετε εσείς κ άλλοι εδώ μέσα και μου αρκεί να διαβάζω. Αν ήθελα απλά να ενοχλώ για πολιτικά, θα έγραφα πολύ συχνότερα απ ότι γράφω. Μάλλον ονειρευόμαστε την ίδια κυβέρνηση λοιπόν, απλά έχουμε διαφορετική άποψη για το πως θα την φτιάξουμε. Είναι περίεργο πάντως να πιστεύετε οτι έχει καταφερθεί χτύπημα στην πιο επικίνδυνη και σιχαμένη συμμορία της χώρας και αντί έστω διστακτικής επιβραύβευσης να μιλάτε για φιάσκο.
    Σας ευχαριστώ για τον χώρο και κυρίως για την ανοχή.

  49. Εθνικόφρων said

    Αξιότιμοι σύντροφοι,

    Δόξα τοίς Θεοίς, ο Αρχηγός των Εθνικοπαραφρόνων Ρωσοφίλων προεφυλακίσθη. Ασφαλώς και εδόθη εντολή από τάς ΗΠΑ να «μπουζουριασθή» η Χρυσή Αυγή, αλλ’ όχι επειδή εφόνευσε μετανάστας ή τον ακροαριστερόν Παύλον Φύσσαν, όπως νομίζητε υμείς οι Μπολσεβίκοι. Η αιφνιδία κατατρόπωσις της Χρυσής Αυγής συνέβη επειδή ο αποβλακωμένος από την ανάγνωσιν του Χριστιανικού Ευαγγελίου Αρχηγός της, Νίκος Μιχαλόλιας, ήρχισε να ομιλή εδώ και δύο μήνας διά την ανάγκην να φύγωμεν από το ΝΑΤΟ, να προσδεθώμεν εις τους Σλαύους του Πούτιν κλπ. Έπαθεν, δηλαδή, ο τάλας ό,τι και ο «μπουχέσας» Καραμανλής με τον Αγωγόν Πύργου – Αλεξανδρουπόλεως που έβλαπτε τα Αμερικανικά Συμφέροντα, ό,τι ο Σημίτης που εξηφανίσθη εν μια νυκτί διότι εγκατέλειψε τας ΗΠΑ διά να προσδεθή εις την Γερμανίαν και ό,τι ο παρανοϊκός Δικτάτωρ Γεώργιος Παπαδόπουλος, όστις ανετράπη από τον υπασπιστήν του Ιωαννίδην, διότι απηγόρευσεν εις τα Αμερικανικά αεροπλάνα να προσγειωθώσι εις την Σούδαν, προκειμένου να βοηθήσωσι το μαχόμενον υπέρ πίστεως και πατρίδος Ισραήλ εις τον Πόλεμον του Γιόμ – Κιπούρ που ευρίσκετο τότε εν εξελίξει.

    Ειλικρινώς, φρίττω με υμάς, αγαπητοί σύντροφοι: Είσθε πολυμαθέστατοι οι περισσότεροι, αλλά παντελώς ανίκανοι να διακρίνητε την ουσίαν των πραγμάτων: Το Ρωμέηκον εστήθη από τας Μεγάλας Δυνάμεις διά να συγκρατήση την Σλαυικήν Λαίλαπα μακράν της Μεσογείου. Από την εποχήν του Ελευθερίου Βενιζέλου ανήκομεν εις τας Δυνάμεις της Θαλάσσης (Αγγλία αρχικώς και ΗΠΑ σήμερον) και όποιος Έλλην ηγετίσκος τολμήσει να διανοηθή ότι θα «κάμη παιγνίδι» με τας Ηπειρωτικάς Δυνάμεις (Γερμανίαν και Ρωσσίαν) εξαφανίζεται εν ριπή οφθαλμού. Αυτή είναι εν συντομία η Ιστορία του Ρωμέηκου και αι πολλαί αναλύσεις βλάπτουν σοβαρώς την διανοητικήν υγείαν.

    Όσον διά την Χρυσήν Αυγήν που είναι σήμερον το θέμα του αγαπητού κ. Σαραντάκου, ιδού πώς θα εξελιχθώσι τα πράγματα: Ο Μιχαλόλιας θα αποθάνην συντόμως εις την Φυλακήν, δεδομένου ότι πάσχει από προκεχωρημένον σάκχαρον. Το κόμμα θα το πάρη ο μέγας ρήτωρ Κασιδιάρης, με την βοήθειαν της συζύγου του Μιχαλόλια, ζάπλουτης κληρονόμου Ελένης Ζαρούλια, της οποίας είναι ο εκλεκτός (δεν γράφω περισσότερα, όλοι κατανοείτε τι εννοώ). Θα επαναληφθή, δηλαδή, η ιστορία με τον Ιδρυτήν του Αγίου Όρους, Αυτοκράτορα Νικηφόρον Φωκάν, όστις την έπαθεν από την σύζυγόν του, Μεγάλην Ελληνίδα Θεοφανώ την Λάκαιναν (μητέρα του Βασιλείου Β΄ Βουλγαροκτόνου), ήτις προώθησεν εις τον Θρόνον τον εραστήν της Ιωάννη Τσιμισκήν. Ο 32χρονος Κασιδιάρης (έχει ακριβώς την ηλικίαν των καταστροφέων του Ελληνισμού, Μεγάλου Αλεξάνδρου και αποσυνάγωγου Εβραίου Ραββίνου Ιησού Χριστού), εκτός από μέγας ρήτωρ, όμορφος και «μπάνικος», είναι και κάτοχος υπερμεγέθους μορίου, εξ ού και κάμνουν ωσάν τρελαί δι’ αυτόν αι ωραιόταται νέαι που κατά καιρούς τον περιτριγυρίζουν (Βούλα Παπαχρήστου, Πορτορικάνα Μίς Τουρισμός κλπ.)

    Αυτό είναι το μέγα μυστικόν του Κασιδιάρη (εκτός της ρητορικής τέχνης, που όλοι την διακρίνουν, ακόμη και ο προκατειλημμένος κ. Σαραντάκος) και δι’ αυτό έχει τοιαύτην ταχυτάτην άνοδον: Διαθέτει τεραστίαν ψωλήν, όπως ο Ιδρυτής της Δυναστείας των Μακεδόνων Βασίλειος ο Α’ ο Μακεδών, όστις από σταβλίτης έγινεν Αυτοκράτωρ χάρις εις το υπερμέγεθες πέος του, όπως γράφουσι οι Βυζαντινοί χρονογράφοι, τους οποίος ουδέποτε ανεγνώσατε υμείς οι Μπολσεβίκοι…

    Ας έλθω, όμως, εις την ουσίαν: Αυτό που οι πάντες αγνοούν είναι ότι ο μέγας ρήτωρ Κασιδιάρης είναι σφόδρα φιλοαμερικανός (εκεί διεφώνει με τον Ρωσσόφιλον αρχηγόν του + μακρυνόν θείον του, Νίκον Μιχαλόλιαν) και οι Αμερικανοί θα τον προωθήσουν «με φόραν» διά το αξίωμα του Δημάρχου Αθηναίων, το οποίον θα κερδίση «με τα τσαρούχια» τον προσεχή Μάϊον. Η Χρυσή Αυγή θα παραμείνη εθνικιστική, αλλά από Ρωσσόφιλος που είναι σήμερον, θα μετατραπή εις Αμερικανόφιλον και οι εθνικοπαράφρονες θα κάμουν συγκυβέρνησιν με την Νέαν Δημοκρατίαν από το 2015 και μετά, που θα χαλαρώση το Μνημόνιον.

    Αυτό είναι το Αμερικανικόν Σχέδιον διά το Ρωμέηκον και δι’ αυτό «εφαγώθηκε» σήμερον ο δυστυχής Μιχαλόλιας: Διότι είναι Ρωσόφιλος και ουχί επειδή σκοτώνει μετανάστας. Συνεπώς έχει (από καθαράν σύμπτωσιν!) δίκαιον το ΚΚΕ όταν αποκαλή την Χρυσήν Αυγήν «το μακρύ χέρι του Καπιταλιστικού Συστήματος» και αυτό το σενάριον είχεν υπ’ όψιν του ο καραφλός δημοσιογράφος της «Καθημερινής» Μπάμπης Παπαπαναγιώτου, όταν ωμίλει διά μίαν «σοβαράν» Χρυσήν Αυγήν, ήτις θα ηδύνατο να συνεργασθή με την Νέαν Δημοκρατίαν.

    Όπως βλέπετε, αγαπητοί σύντροφοι, δικαίως ο κ. Σαραντάκος μοί έχει απονείμει τον τίτλον του «Μεγάλου Ευεργέτου» του παρόντος Ιστολογίου: Εκτός από τα πανάκριβα βιβλία που σας δωρίζω καθημερινώς, από καιρού εις καιρόν σας «ξεστραβώνω» επί πλέον διά την τρέχουσαν πολιτικήν κατάστασιν…

    Διά σήμερον, σας προσφέρω το ανεπανάληπτον βιβλίον του μακαριστού «Δαυλού» διά τα υβριστικά κατά της Ελλάδος κείμενα που υπάρχουν εις τα Ιερά Βιβλία της Εκκλησίας μας

    Click to access ybristika.pdf

    Έν εξαιρετικόν βιβλίον διά την τεραστίαν σημασίαν που είχον τα Αρχαία Ελληνικά ονόματα

    http://www.scribd.com/doc/152131402/Proceedings-of-the-British-Academy-Simon-Hornblower-Elaine-Matthews-Greek-Personal-Names-Their-Value-as-Evidence-British-Academy-2001-pdf

    και μία ακόμη Εγκυκλοπαιδείαν των Μαθηματικών

    διά τους συναδέλφους των θετικών επιστημών που έχουσι «τρέλαν» με τα Μαθηματικά, όπως εγώ.

    Και εις άλλα με υγείαν

    ΕΘΝΙΚΟΦΡΩΝ Έλλην και ουχί Ρωμηός καρπαζοεισπράκτωρ
    Μέγας Ευεργέτης του παρόντος Ιστολογίου (Βιβλιοθήκη Loeb κλπ.)

    ΥΓ: Εξυπακούεται (ο ρέκτης κ. Σαραντάκος το γνωρίζει) ότι δεν έχω την παραμικράν σχέσιν με τον «Εθνικόφρονα με τας αιμορροΐδας» που γράφει δίς ή τρίς ημερησίως εις το παρόν Ιστολόγιον. Εγώ είμαι ο αυθεντικός Εθνκόφρων, και όλοι με καταλαβαίνετε από την γλώσσαν που χρησιμοποιώ

  50. Γς said

    Μάλιστα

  51. spiral architect said

    Τι έϊνε ρε, εσένα σ’ αφήσανε; 😆

  52. cronopiusa said

  53. La Vivifiantete said

    Κύριε εθνικόφρωνα, ενδιαφέρουσα η ανάλυσή σας αλλά έχετε ήδη καταλήξει σε ένα συμπέρασμα (στη συγκεκριμένη περίπτωση της υποδούλωσίς μας από τις Ε.Π.Α.) και χρησιμποιείτε αιτίες τις οποίες κολλάτε σ’αυτό εκ των υστέρων. Ένα μικρό παράδειγμα, αν ο Καραμάν-Αλής εκδιώχθηκε λόγω του αγωγού τότε γιατί δεν έφυγε νύχτα και ο Ερντογάν ; Δεν είναι το «Ρωμέηκον» που «στήθηκε» από τις μεγάλες δυνάμεις, όλα τα έθνη-κράτη της ευρώπης είναι αποτέλεσμα της διάλυσης των αυτοκρατοριών και των γεω-πολιτικών παίγνιων των κυρίαρχων δυνάμεων. Όλη αυτή η γνώση και η γλώσσα άξια της ανακοίνωσης «σαλαγιζούσης της σελήνης…» για να μας πείτε ότι ο Κασιδιάρης είναι ψωλαράς ; Δεν είχα αντιληφθεί τη σχέση μεγέθους πέους και γεω-πολιτικής στρατηγικής μέχρι σήμερα…σχεδόν το σύνολο των πληροφοριών σας προκύπτει από ένα ιστορικό θρεντ του ιντυμήντια και ανακοινώσεων της ΟΑΚΚΕ

  54. 48 Rooster, όταν πετάμε κάτι σαν «όλος ο οργανισμός της αριστεράς… ήξεραν μέχρι κ ονόματα» των εμπρηστών της Μαρφίν και μας την πέφτουν όλοι, είθισται ή να φέρνουμε κάποιο στοιχείο, ή να λέμε κάτι σαν «συγγνώμη, παρασύρθηκα/παραφέρθηκα/είπα μια μαλακία να περάσει η ώρα».

  55. spiral architect said

    BBC News – Greece's Golden Dawn: 'Don't say a word or I'll burn you alive'

  56. sarant said

    Eυχαριστώ για τα νεότερα!

    Και σα να έχει δίκιο ο Δύτης στο 54.

  57. lpanoss said

    Είναι γεγονός ότι οι άνθρωποι αυτοί έχουν μια εμμονή με τα πτηνά τελικά. Πουλί ο Αδόλφος παλιά, πουλί το ΄67 ο Παπαδόπουλος, στο «πουλί» κλείστηκε και τώρα ο πρίγκηπας Νικόλαος…ορνιθοφιλία σκέτη..

  58. Rooster said

    Αγαπητέ Δύτη,
    Μια συμβουλή θα ήταν να διαβάζεται αυτά που γράφώ. Έτσι γι αλλαγή, Αυτό που γράφω είναι ξεκάθαρο, ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ δεν κινητοποιήθηκε ενώ γνώριζαν μέχρι κ ονόματα. Τι αποδείξεις αγαπητέ θέλετε να σας φέρω; Οτι δεν κινητοποιήθηκε κανείς; Μπορείτε να μου δώσετε εσείς μια απόδειξη οτι κινητοποιήθηκε; Μήπως θέλετε αποδείξεις οτι γώριζαν ονόματα πο εμένα. Αν είχα τις αποδείξεις θα είχα πάει προ πολλού στον εισαγγελέα. Όταν όμως πήγα, εγώ κ δύο φίλοι να καταγγείλουμε αυτά που ξέραμε συνέβησαν 2 πράγματα. Το ένα ήταν οτι δεν μας πήραν κατάθεση μας είπαν οτι αν κάναμε ένορκη κατάθεση οτι ξέραμε που φτιάχνονταν μολότωφ τότε δεν θα κάναμε τίποτα διότι θα είχε καθαριστεί ο χώρος και επίσης τότε στον χώρο που φτιάχνοταν η αστυυνομία δεν έμπενε, οπότε θα κάναμε μια κατάθεση στο κενό και πολύ πιθανό να μπλέχναμε. Το δεύτερο είναι οτι παρά την μη κατάθεση τον ένα απο τους τρεις μας τον περιποιήθηκαν να το πω κομψά κάποια καλόπαιδα του αντιεξουσιαστικού και οπαδικού χώρου. Εγώ δεν θυμάμαι κανένα απο την αριστερά να ωρύεται για τον φόνο 4 ανθρώπων εκείνη την ημέρα, τουλάχιστον όχι όσο ωρύονται για τα εγκλήματα των ναζί. Κ αν θέλετε μπορείτε να μου αποδείξετε το αντίθετο αφού σας αρέσουν οι αποδείξεις. Αντίθετα απο την άνεση του παν/μιου μας ή του όποιου ευρωπαϊκού γραφείου μας μπορούμε να κρίνουμε λέω εγώ και να ζητάμε «αποδείξεις». εσείς είχατε μέχρι προχθές «αποδείξεις» για τους φόνους των μεταναστών; ή μήπως κρατάγατε και μια πισινή οτι μπορεί και να μην φταίει η ΧΑ? Εγώ δεν κατηγόρησα οτι η αριστερά παρήγγειλε τους φόνους για να ζητάτε να το αποδείξω, εγώ λέω οτι αν ήταν ελάχιστα σωστοί την άλλοι μέρα το πρωϊ θα έδινα στην εισαγγελία λίστα με άτομα και περιοχές που γωνρίζουν οτι μπορεί να ήξεραν και κάτι. Κ ας έψαχνε η εισαγγελία. Δεν κάνω έκπτωση σε αυτό που είπα, αυτό που ονομάζετε «black block» των αντιεξουσιαστών, εμφανίζεται στα μισά φοιτητικά πάρτυ της αριστεράς, θέλετε να μας πείτε οτι αν προσπαθούσαν ενδο και εξω κοινοβουλευτικά κόμματα δεν θα μπορούσαν τουλάχιστον να υποδείξουν κατεύθυνση; Βρείτε αποδείξεις αν θέλετε οτι το έκαναν να το βουλώσω κ εγώ. Αν παρεμπιπτόντων ψάχνεται για κατηγορίες και λασπολογίες, γιατί δεν εγκαλείτε όποιον λέει οτι πχ ο Πρετεντέρης ξεπλένη την Χ.Α απ το 96? Όποιος δώσει βήμα στους φασίστες τους ξεπλένει; αν κάποιος τους φέρει στο φώς να δουν κ οι άλλοι ποιοι είναι τους ξεπλένει; Στην δημοκρατία που πιστεύεται θα επιλέγεται εσείς ποιους θα καλεί ο κάθε δημοσιογράφος;Δεν απαλλάσω τον Πρετεντέρη απο κρίματα που ίσως έχει. Θέλω να καταλάβω ο Νίκος (αν μου επιτρέπεται ο ενικός) έχει «αποδείξεις» οτι ένας δημοσιογράφος ξεπλένει ή έιναι απλά η κρίση του. Γιατί αν έτσι είναι μάλλον άλλος θα πρέπει να ζητήσει συγνώμη. Σωστά αγαπητέ Νίκο;

  59. 58. «ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ δεν κινητοποιήθηκε ενώ γνώριζαν μέχρι κ ονόματα»

    Να μην τα ξαναλέμε, ό,τι γνωρίζετε εκεί
    http://www.eispa.gr/opencms/opencms/epa_site/epa/phones.html

  60. Rooster said

    Για τα ορθογραφικά μου βεβαίως ζητάω συγώμη, Η βιασύνη γαρ…

  61. Rooster said

    Just ότι να ναι…
    Εγώ πήγα εκεί (αν αντιθέση με πολλούς άλλους) αν κάνατε τον κόπο να διαβάζατε το (κακογραμμένο είναι η αλήθεια) κείμενο μου θα το καταλαβαίνατε, απο την άλλη βέβαια μπορεί κ όχι…

  62. spyroszer said

    σχ. 41 «Νομίζω ότι όταν κανείς δεν έχει γνώση της δικογραφίας, καλόν είναι να σιωπά ή να περιμένει.»
    Συμφωνώ απολύτως.

    σχ. 13. Νομίζω τα έχεις μπερδέψει λίγο. Η συγκεκριμένη ποινική υπόθεση (Μιχαλολιάκος Κασιδιάρης κλπ) αφορά μόνο το αδίκημα της συγκρότησης εγκληματικής οργάνωσης, όχι τα επιμέρους εγκλήματα που αναφέρονται ενδεικτικά στο κατηγορητήριο. Δεν θα μπορούσε ο Μιχαλολιάκος να διώκεται για ηθική αυτουργία στην ανθρωποκτονία του Φύσσα, αφού αυτή η υπόθεση είναι χρεωμένη σε άλλον ανακριτή.
    Έχεις δίκιο ότι το άρθρ. 187 ΠΚ προβλέπει ποινή κάθειρξης μέχρι 10 ετών για τα μέλη της οργάνωσης, και για όποιον διευθύνει την οργάνωση ποινή κάθειρξης τουλάχιστον 10 ετών. Αν δεις πχ το κατηγορητήριο του Κασιδιάρη, αναφέρει στο τέλος ότι κατηγορείται ότι «υπό την ιδιότητα του στενού μέλους της ηγετικής ομάδας της οργανώσεως και της βουλευτού της Χ.Α. διηύθυνες αυτήν παρέχων διαταγές, οδηγίες και εντολές προς τα μέλη της οργανώσεως» κλπ. Κατηγορείται ως διευθύνων την οργάνωση. Επίσης, σύμφωνα πάντα με το κατηγορητήριο, υπάρχει μεγάλος αριθμός παθόντων από την αποδιδόμενη στους κατηγορούμενους πράξη (δες τις προυποθέσεις του άρθρου 282 για την προσωρινή κράτηση).

    Click to access KATHGORITHRIOKASIDIARH.pdf


    Θεωρητικά δηλ., κοιτάζοντας το κατηγορητήριο και μόνο, θα μπορούσαν να κρατηθούν προσωρινά όλοι οι κατηγορούμενοι.
    Από ‘κεί και πέρα γιατί κρατήθηκαν προσωρινά 4 και όχι οι υπόλοιποι (μέχρι τώρα), δεν μπορούμε να το ξέρουμε αν δεν γνωρίζουμε την αιτιολογία των ανακριτικών πράξεων και όλα τα στοιχεία της δικογραφίας.

  63. munich said

    Καλησπέρα, δεν έχω διαβάσει τα σχόλια.
    Δεν πιστέυω ότι πρόκειται περι φιάσκου όχι τουλάχιστον ακόμα. Είναι σημαντικό να προφυλακιστούν αυτοί για τους οποίους υπάρχουν τα ανάλογα στοιχεία. δεν χρειάζεται η δικαιοσύνη να παίζει επικοινωνιακά παιχνίδια, κι ας το έκανε -κακώς- σε άλλες περιπτώσεις.
    Η «διαρροή» του ονόματος είναι φυσικά απαράδεκτη και θα πρέπει να αναληφθεί η ευθύνη

  64. ρούστερ, δεν βλέπω καμία ένδειξη ότι κανείς γνώριζε «μέχρι κ ονόματα». Όλα τα υπόλοιπα, χώροι και στέκια του αντιεξουσιαστικού χώρου και τό ‘να και τ’ άλλο, η αστυνομία τα ξέρει πολύ καλύτερα από την «αριστερά», με ονόματα και με απ’ όλα, μην κοροϊδευόμαστε. Μια χαρά ξέρω να διαβάζω -και γράμματα γνωρίζω, που λέγαμε και στο άλλο νήμα.

  65. Ο Ν. Πουλαντζάς στο βιβλίο «Φασισμός και Δικτατορία», μας θυμίζει μια ιδέα του Αντόνιο Γκράμσι, ότι σε πολιτικές συνθήκες εκτάκτου ανάγκης συμβαίνουν κρίσεις ηγεμονίας και καταστροφικής ισορροπίας, πράγμα που συνάδει και με φαινόμενα όπως τα περισυνά εκλογικά αποτελέσματα ή η σταθερή διπολική «ισοδυναμία στα χαμηλά» ΝΔ – ΣΥΡΙΖΑ στις δημοσκοπήσεις.
    Σε άλλες εποχές ή σε άλλα διεθνοπολιτικά περιβάλλοντα, τέτοιες καταστροφικές κρίσεις ηγεμονίας επιλύονται με μορφές καθεστώτων εκτάκτου ανάγκης. Στις κρίσεις του Μεσοπολέμου προέκυψαν όχι μόνον φασισμοί, αλλά και άλλες δικτατορίες διαφόρων ειδών. Εδώ είχαμε του Μεταξά, μετά από προηγούμενες βραχύβιες στρατιωτικές, βενιζελικών ή φιλοβασιλικών τάσεων. Στις εξωευρωπαϊκές Μεσογειακές χώρες με τις διπολικές κοινωνίες, οι διαμαρτυρίες, οι εξεγέρσεις και σε ακραία περίπτωση οι εμφύλιοι πόλεμοι, φέρνουν στο τέλος στρατιωτικές δικτατορίες ή στην καλύτερη περίπτωση ακύρωση βασικών του δημοκρατικού πολιτεύματος (του διαδηλώνειν στην Τουρκία).
    Ο Ελληνικός καπιταλισμός δεν έχει στη διάθεσή του την «πολυτέλεια» εναλλακτικών επιλογών (κάποιου καθεστώτος εκτάκτου ανάγκης) επειδή το διεθνοπολιτικό περιβάλλον και η οικονομική διασύνδεση μέσα στο Ευρωπαϊκό συνεχές το εμποδίζει. Ακριβώς επειδή δεν θέλουμε και δεν θα μας άφηναν να φύγουμε από το Ευρώ και την ΕΕ, για τον ίδιο ακριβώς λόγο η ΧΑ, επιχειρησιακά, περιήλθε στην αρμοδιότητα των μηχανισμών καταστολής και των δικαστών.
    Το ήξεραν άλλωστε πολύ καλά και οι ίδιοι οι Χρυσαυγίτες ηγέτες, ότι χωρίς ρήξη με τους «τοκογλύφους» και την ηγεσία της δημοκρατικής Ευρώπης, τα πολιτικά τους σχέδια θα παραμείνουν απραγματοποίητα.
    Απομένουν πελώρια προβλήματα, αναπάντητες απορίες, χαοτικά κενά…

    Το «σημείο μη επιστροφής», η επιλογή, οι αρμοδιότητες της Δικαιοσύνης. Για τα λοιπά χρειάζεται πολιτική
    http://aftercrisisblog.blogspot.gr/2013/10/blog-post.html

  66. Rooster said

    Αγαπητέ Δύτη,
    Η αστυνομία τα ξέρει πολύ καλύτερα ε; κα αφού δεν βλέπεται ενδείξεις όλα εντάξει το λύσαμε… .Δεν αμφσβητώ οτι ξέρετε γράμματα, δεν σας ξέρω άλλωστε, απλά εκπλήσομαι με την ευθυξία περι αριστεράς, ενώ με άλλα βούδας….

  67. Νέο Kid Στο Block said

    64. Γράμματα γνωρίζεις! Να τα βάλεις σε μια σειρά (με διάφορα άλλα σημαδάκια αντάμα, και με τα αναλογούντα κενά απ’ανάμεσα) δεν γνωρίζεις; (εκτός αν νομίζεις πως με μια νεκρολογία (καλή!) ξοφλάς για άλλο ένα τέρμηνο..):-)

  68. sarant said

    58: Αποδείξεις ότι ξεπλένει τη ΧΑ; Προφανώς είναι η κρίση μου. Πολιτική είναι η μομφή, δεν είναι ποινική!

  69. Νέο Kid Στο Block said

    ΠΟΛΥ ΚΑΡΦΙΑ αυτοί οι Χρυσαβγίτες ρε παιδιά! α,πα,πα,πα,πααα…

  70. Νέο Kid Στο Block said

    Μπορεί βέβαια να είναι κι αυτό μέρος της ιστορικής παράδοσης (δεν προλάβαιναν να αλληλοκαρφωθούν εις Νυρεμβέργην)

  71. Με κίνδυνο να κάνω κατάχρηση του χώρου μακρηγορώντας, άς επιμείνω στις εκκρεμότητες αυτές που μπορεί παροδικά να κρύβονται από την «αλλαγή ατζέντας»:
    – Άν είναι αξιόπιστη η τεκμηρίωση των παράνομων πράξεων, που έγινε από τους μηχανισμούς παρακολούθησης – καταστολής και τη Δικαστική Εξουσία, αυτό θα επιδειχθεί και αποδειχθεί στις δικαστικές αίθουσες. Όχι στα καφενεία, στο facebook και στα blog.
    – Το βασικό: Η Δικαιοσύνη είναι αρμόδια για τις εκτός νόμου πράξεις, για όλα τα λοιπά χρειάζεται πολιτική.
    – Η Ευρώπη (και η Δύση γενικά) προϋποθέτει, απαιτεί, και εξαναγκάζει, άν χρειαστεί, σε μερικά βασικά του κοινοβουλευτικού δημοκρατικού πολιτεύματος. Τα προαπαιτούμενα. Με τα υπόλοιπα, με την κοινωνική συνοχή και δικαιοσύνη, τι γίνεται;
    – Εδώ ανοίγεται το πραγματικά χαοτικό κενό: Δυστυχώς βλέπω ότι την «σάπια» Ελλάδα των δεκαετιών 1990 – 2008 θα την ξαναβρούμε άθικτη μπροστά μας. Δεν πειράχτηκε από την κρίση και τα μνημόνια, ούτε κάν άλλαξε τον τρόπο ζωής της και κοινωνικής-οικονομικής συμπεριφοράς της.
    Βλέπω ότι οι όποιοι κυβερνήτες του αύριο, ΝΔ ή ΣΥΡΙΖΑ, δεν θα έχουν μπροστά τους άλλο τοπίο: Οι κοινωνικές και οικονομικές δυνάμεις που επί δεκαετίες έκαναν την Ελλάδα αποτυχημένο κράτος και την οδήγησαν στη βαθειά κρίση και στα μνημόνια, επιβιώνουν μέσα στην κρίση και στα μνημόνια.
    Μεταρρυθμίσεις δεν υπάρχουν, είναι πιά λέξη – ανέκδοτο.
    Για στοιχειώδες πρόγραμμα επανεκκίνησης της πραγματικής οικονομίας με βάση τα συγκριτικά πλεονεκτήματα, οι υπάρχουσες πολιτικές δυνάμεις δεν ενδιαφέρονται σοβαρά. Και πολλοί οικονομικά ισχυροί του τόπου δεν το θέλουν καθόλου.
    Και κάτι άλλο: Ευτυχώς ή δυστυχώς, αυτά που δεν γίνονται είναι δικό μας καθήκον, της Ελληνικής πολιτικής και κοινωνίας. Κανείς Ευρωπαίος δεν μπορεί να μας τα χαρίσει ή να τα επιβάλλει, ούτε κάν όταν (και άν) η Ευρώπη γίνει ένα Ομοσπονδιακό Κράτος – είτε της λιτότητας και της φτώχειας, είτε της αφθονίας και της χαράς. Τρανταχτό παράδειγμα: Η Ιταλία είναι εδώ και 150 χρόνια ενιαίο (ούτε καν ομοσπονδιακό) κράτος, αλλά ο Νότος είναι πάντα Νότος, «μια άλλη χώρα». Η Σικελία Σικελία, το Πεδεμόντιο Πεδεμόντιο, η Νάπολη Νάπολη, η Καμόρα Καμόρα και η Μαφία Μαφία.
    Πεδίον δόξης λαμπρόν λοιπόν, και κακοτράχαλο.

  72. Μιχάλης Ρουμελιώτης said

    62: Δεν έχω δει κανένα κατηγορητήριο. Προχείρως έγραψα κάποια πράγματα, μαντεύοντας πώς μπορεί να κατέληξαν οι δικαστικές αρχές στή διάκριση μεταξύ αυτών που κρατήθηκαν και εκείνων που αφέθηκαν ελεύθεροι με περιοριστικούς όρους. Σωστά μάλλον λες ότι είναι άσχετη εν προκειμένω (από νομικής απόψεως), η ανθρωποκτονία Φύσσα – αυτό ήταν η πρώτη μου σκέψη απλώς. Αρκεί όμως η διάκριση μεταξύ τού αρχηγού, ως διευθυντή κατά ΠΚ187παρ.3, και τών υπολοίπων. Τό ουσιώδες εν προκειμένω, κατά τή γνώμη μου, ήταν να δούμε ότι κάποιες τέτοιες συλλογιστικές μάλλον βρίσκονται πίσω από τήν απόφαση να προφυλακιστούν κάποιοι και όχι όλοι, και να φύγουμε από τή δημοσιογραφική αντιμετώπιση τού πράγματος.

  73. 67 Νεοκίντ, υπονοούμενο ελήφθη, επιάσθη και εμπεδώθη. 🙂

  74. Ρέκτης του Αυτοερωτιζμού said

    Όλοι όσοι επιδίδοντο σε «αντιφασιστικιά» δράσις μέσω αμέρικαν φέισμπουκ και τουήτερ και οι οποίοι με του που ξεκίνησε με τα αμέρικαν Cherokee της (αμέρικαν;) ΓΑΔΑ τα συνήθη χολυγούντιαν τρομο-σώου ο ακροδεξιάτζας καλαματιανός άρχισαν κι αυτοί να γρυλίζουν ηδονικά κι ανεγκέφαλα (και δίχως το παραμικρότερο ίχνος σκεπτικισμού και καχυποψίας) «μέσα στο κελί θα σας κάνουν αυτό και θα σας κάνουν εκείνο οι πακιστανοί, οι αφγανοί, οι νεοζηλανδοί»,
    τώρα άραγες τί λένε;
    Τό σωστό είναι «άραγες» ή «άραγε»;;

  75. @49 Αυτές τις βλακείες για δυνάμεις της θάλασσας και ηπειρωτικές δυνάμεις έγραφε ο Mahan και τις πίστεψαν οι Γιαπωνέζοι στρατηγοί πρίν τον Δέυτερο Παγκόσμιο Πόλεμο και πιστευαν οτι ειναι θαλάσσια δύναμη και θα κατατρωπόσουν τους αμερικάνους στον Ειρηνικό σε μια αποφασιστική ναυμαχία, με τα γνωστά αποτελέσματα. Δώρο το βιβλίο του Mahan για να διαβάσεις και κάτι άλλο από Δαυλό και Στιγγά.

    http://archive.org/stream/influenceseapow02mahagoog#page/n6/mode/2up

  76. Πέπε said

    Καλησπέρα. Επιτρέψτε μου να παρακάμψω εντελώς τα περί Χρυσής Αυγής, γιατί δεν μπορώ άλλο κάρβουνο. Εδώ και πολλές μέρες δεν περνάει μία ώρα που να μην εμφανιστεί σε κάποια συζήτηση, στην τηλεόραση ενός χώρου όπου τυχαία βρέθηκα, σε οποιοδήποτε σάιτ επισκέπτομαι (μουσικό, γλωσσικό κλπ.). Δεν τους έχω δώσει τόσο από τον προσωπικό μου χώρο, και απορώ πώς τον οικειοποιήθηκαν. Λες και δε συμβαίνουν άλλα πράγματα σ’ αυτή τη χώρα… (Λυτοί ή υπόδικοι, τον αντιπερισπαστικό τους ρόλο τον παίζουν καλύτερα από ποτέ. Η συντέλεια του κόσμου να γίνει, θα είναι 5η είδηση.)

    Στα γλωσσικά του φιάσκου λοιπόν:

    Τη γενική αρχή σχετικά με τους ιδιωτισμούς ότι η παραπομπή σε συγκεκριμένα γεγονότα που τους γέννησαν (όπως αυτό με το μπουκάλι) καλό είναι να αντιμετωπίζεται με κάθε επιφύλαξη, εδώ μέσα πρέπει να την έμαθα. Πιθανόν να την είχα σκεφτεί και μόνος μου ή εξ άλλης αφορμής, αλλά έτσι αποκρυσταλλωμένα είμαι σίγουρος ότι δεν την είχα στο μυαλό μου πριν τη διαβάσω στις σελίδες του Σαραντ.

    Ιδού λοιπόν μια αντιπρόταση: Γιατί να μην προέρχεται από πουθενά; Είναι θεατρική σλανγκ, άρα σλανγκ. Στη νεοελληνική σλανγκ έχουμε ένα σωρό εκφράσεις που εμφανώς δε βγαίνουν από πουθενά: την κάνω κατσίκα, το παιδί φιστίκι κλπ.. Είναι επαρκώς εκφραστικές, αν και γενικόλογες: η σημασία τους δεν είναι πολύ συγκεκριμένη. Σκοπός τους είναι μάλλον να μεταδώσουν μια γενική αίσθηση, όπως και το καταφέρνουν, παρά μια επακριβώς οριοθετημένη πληροφορία.

    Σ’ αυτό το πλαίσιο, οι εκφράσεις αυτές είναι, με αυστηρά μέτρα, παράλογες. Δεν υπάρχει σύνδεση μεταξύ σημαίνοντος και σημαινομένου, δεν υπάρχει καν ακριβές σημαινόμενο, και όμως η δουλειά γίνεται. Γιατί η σλανγκ έχει, μεταξύ άλλων, και αυτό το σκοπό: να αμφισβητήσει τη στέρεη λογική, να πουλήσει τρέλα. Η αρχή της συνεννοησιμότητας (δεν υπάρχει αλλά καταλαβαίνετε τι εννοώ) παραβιάζεται όλη την ώρα, και όμως η συνεννόηση πετυχαίνει: υπάρχουν λέξεις που να περιγράφουν με απόλυτη ακρίβεια τι σημαίνει «όλα τα λεφτά», «δεν υπάρχει», «τα ‘παιξα», «μαλάκας»;

    Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω αν αυτό το χαρακτηριστικό της σημερινής ελληνικής σλανγκ είναι αποκλειστικότητά της ή κάτι καθολικό. Αν όμως ισχύει το δεύτερο, τότε ας αφήσουμε και μια πιθανότητα η σύνδεση ανάμεσα στις έννοιες «φιάλη» και «θεατρική αποτυχία» να είναι αυθαίρετη.

  77. spiral architect said

    Το παρακάτω το κατάλαβε κανείς;
    Δένδιας για Δικαιοσύνη: «Αν είχαν ζητηθεί περισσότερα στοιχεία θα τα δίναμε» 😯 😯
    Δηλαδή έχουν κι άλλα στοιχεία;

  78. Ρέκτης του Αυτοερωτιζμού said

    Αντιλαμβάνομαι ότι ως μουσαφιρέος δημιουργώ κάθε φορά πρόβλημα με τα διαφορετικά ψευδώνυμα. Δεν το κάνω επίτηδες. Πιστεύω ότι το ψευδώνυμο είναι κάτι το βαθύτατα σημειολογικό.
    Κατασταλλάζω λοιπόν στο «ρέκτης».
    Αν και εδώ που τα λέμε τη σκληρή αυτοκριτική θα έπρεπε να την κάνουν άλλοι…
    (αμέρικαν) Ένυγουέηζ, την κάνω εγώ για πάρτη τους.

  79. sarant said

    76: Νομίζω πως όλα έχουν μια εξήγηση, αλλά συχνά είναι δύσκολο να τη βρεις. Πάντως, το «την έκανα κατσίκα» μάλλον είναι εξελληνισμός από το kaçak κτλ. που θα πει φυγάς.

  80. Ρέκτης του Αυτοερωτιζμού said

    Διακρίνω ένα περιρρέον μούδιασμα ή είναι η ιδέα μου;

  81. Ρέκτης του Αυτοερωτιζμού said

    Εξακολουθώ να παραπέμπω στο σχόλιο 74 τον κάθε «αντιελληναρά» που εξακολουθεί, ύστερις από τόσους «Εκσυγχρονισμούς» κι «εξευρωπαϊσμούς», να αντιδρά ως ο κλασσικότερος ελληνάρας:
    Δηλαδή πρώτα οι ανεγκέφαλοι πανηγυρισμοί (και γρυλισμοί) και στο τέλος η χρήση του νιονιού…
    Και ΑΝ βεβαίως υπάρχει νιονιό…

  82. Ρέκτης του Αυτοερωτιζμού said

    Και μιας και μπορώ να μονολογώ (φαίνεται ήρθε η ώρα του στοιχειώδους προβληματισμού) το ζητούμενο δείχνει να είναι το εξής:

    Για ποιόνανε λόγο ΟΛΟΙ επένδυσαν στην εκτίναξη των ποσοστών της «Χ_υσής Αυγής»;;;
    Ορισμένοι το λέγαμε εξαρχής ότι με το τρομο-σώου θα εκτιναχθούν τα ποσοστά της, οι συντριπτικά υπόλοιποι τα αντιλαμβάνονται τελευταίοι και καταϊδρωμένοι.
    Κέρδισε κι άλλο λοιπόν η Χ.Α. όταν ΗΔΗ ανέβαινε.
    Το ερώτημα είναι ΓΙΑΤΙ τέτοια πρόθεση;
    ΠΟΙΟΙ ήθελαν στη συλλογική συνείδηση να αποτυπωθεί «ΗΡΩΪΚΑ» ο κύριος Νικολάρας ως Ο ΜΟΝΟΣ ΕΝΕΡΓΟΣ πολιτικός που περιφέρεται με χειροπέδες εν μέσω γενικότερης ατμόσφαιρας άφατης πολυετούς ρεμούλας;;

    Σε εποχές που η «Αριστερά» είναι στρογγυλοκαθισμένη με UHU στα έδρανα του θεσμικού αδάμαντα του Πολιτεύματός μας ο οποίος ονομάζεται ελληνικιά Βολή, και δεν θέλει επουδενί να ακούσει για μαζικές παραιτήσεις με σκοπό την πρόκληση εκλογών (σημειωτέον κάτι που έστω με σπόντες διέχεε ότι προτίθετο να κάνει η «Χ_υσή Αυγή») διότι -ισχυρίζεται, η «Αριστερά»- θα απωλέσει τη δυνατότης να ασκεί «φαρμακερή» κριτική στον καπιταλισμό από του βήματος της Βουλέως), είναι (διάβολε!!) η Χ.Α. καταγράφεται στις μάζες ως η μόνη «αντισυστημικά επικίνδυνη»(!!!).

    Ρε την _______(!!) την Ιστορία, κάτι παιχνίδια που παίζε η βρωμιάρα!! Και γαμώ τις φάρσες, όπως έλεγε κι ο άλλονας.

  83. Ρέκτης του Αυτοερωτιζμού said

    Μα, τί λέει ο άλλονας ο παπάρας μωρέ στο 82.
    Κάθεται κι αναρωτιέται γιατί η αντιφασιστικιά μας η Κυβέρνησις έπαιξε όλα τα ρέστα της στην εκτίναξη της Χ_υσής Αυγής.
    Έ, τώρα, μάλλον όρεξη για συζήτηξη έχει, μιας και κάνει ότι δεν αντιλαμβάνεται τα προφανή.

    Ως γνωστόν, μετά τα αναμενόμενα αποτελέσματα εις τας γερμανικάς εκλογάς, ήντουνα φυσικό κι επόμενο τα καπρίτσια του SSόιμπλε να υπερβούν το όριο της πρότερης ψυχανωμαλίας.
    Οι εγκέφαλοι και τα βαρβάτα μυαλά που περιστοιχίζουν τον εδώθε Εθνοσωτήρα τον προειδοποίησαν και τον προετοίμασαν για το ενδεχόμενο να οδηγηθεί η φωτοβολταϊκιά αμερικανοαποικία και πάλι στα παραβάν πράγμα που σήμαινε ότι με το Φωτάρα και το Μπενύτο στο Υπερπέραν θα έπρεπε να εφευρεθεί μια καλή δικαιολογία για τον Alexis, πλέον, να επαναλάβει τις «οικουμενικές» και «συναινετικές» δόξες του Χαρίλαου και του Κύρκεως το 1989.

    Η καλή δικαιολογία θα ήντουνα, και είναι, ένας μπόλικος μπαμπούλας της τάξης του 15% (και βάλε) ώστε η μουδιασμένη (καληώρα και μην πας μακρυά) κενωνία να απαιτήσει από το «συνταγματικό» τόκSSο την μέγιστη δυνατή διεύρυνσις για τη ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΗ αντιμετώπιSSη του απαραίτητου σκιάχτρου.

    Αυτά βέβαια τα έχει σακκουλευτεί μέχρι κι η κουτσή Μαρία τηλεθεάτρια που κατακλύζεται από τα τελεοπτικά τρομο-σώου. Παρόλο που η «αριστερά» του κ. Μίμη Ανδρουλάκη, η οποία το 1989 επεδίωκε την «Πολυφωνία» και γι’αυτό ψήφιζε με χέρια και με πόδια το νομοσχέδιο του κ. Μητσοτάκη μας για την «Ιδιωτικιά Τελεόρασις», θα την ήθελε να μη σακκουλεύεται ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ τα αστειάκια που πετάει η κυρία Αννιτούλα μας στην πολυφωνικιά εκπομπή της.

  84. Lavrentij said

    @ 82

    Δεν προβληματίζεται κανείς, απλά βαρεθήκαμε να σε ταΐζουμε.

  85. Ρέκτης του Αυτοερωτιζμού said

    Έλα βρε Λαβρέντη!! (Μπέρια ή απλά «Χρύσανθος»;;)
    Άμα ήμουνα αμερικανο-τρόλλ (συγγνώμη αλλά προέρχεται από το Αμέρικα το άθλημα) δεν θα ετύγχανα εγκρίσεως!!
    Μην ξεχνάς ότι σε κάθε συζήτηξη υιοθετώ σκοπίμως άλλη φίρμα και δεν καταχωρούμαι με μια σταθερή ώστε να αποφεύγω αυτό το ρομποτικό που εδώ αποκαλείται «σπαμοπαγίδα».

  86. kseeath said

    Φαρσοκωμωδία η “εξάρθρωση” της ΧΑ
    http://wp.me/pryYN-1ox
    Σχετικά με την “εξάρθρωση” της ΧΑ
    http://wp.me/pryYN-1oI
    Nacht der langen Messer, αλά ελληνικά
    http://wp.me/pryYN-1oj

  87. Σιγά αγαπητέ κ. Σαραντάκο,
    ξαφνικά γίνατε και γνώστης κάθε δικογραφίας και τις συγκρίνετε όπως κάθε σύγχρονος Έλληνας που έχει άποψη για τα πάντα.

    Για να προσέχουμε τα λογικά μας σφάλματα ας σκεφτούμε πρώτα ότι κάθε περίπτωση δεν εξετάζεται από τον ίδιο άνθρωπο. Είναι αυτόνομη η μία από την άλλη και ότι έγινε ας πούμε κάποιο λάθος στη μία, δε σημαίνει πως αυτό αυτομάτως αφορά και κάθε υπόθεση.
    Επίσης δεν πιστεύω να θεωρείτε ότι οι ενδείξεις είναι το ίδιο με το αποδείξεις; Για αυτό και οι περιοριστικοί όροι στους τρεις.

  88. sarant said

    Ευχαριστώ για τα νεότερα!

    Ρέκτα, αρχίζετε και κουράζετε.

    87: Δίκιο έχετε ότι κάθε περίπτωση εξετάζεται από άλλον άνθρωπο.

  89. Ρέκτης του Αυτοερωτιζμού said

    Εγώ σα ρέκτης πάντως, δόξα τω Θεώ, δεν κουράζομαι.

  90. spiral architect said

    Τον σοβατίσαμε τον τοίχο ή ακόμα; Άιντε, τελείωνε! 👿

  91. Ρέκτης του Αυτοερωτιζμού said

    @ δωμάτιον υπ’αριθμ. 90

    Μια φορά η Κλίντον, μιλώντας σε ένα σχολείο στον μαθητευόμενο ανθό της αμέρικαν κενωνίας, ύμνησε τις αυτιστικές αναπαραγωγικές μέθοδες ώς τον καλλίτερο τρόπο αντισύλληψης και αποφυγής του Έιδτζ.
    Οι συντηρητικοί έπεσαν πάνω της σα λύκοι (δεν έχουν το θεό τους οι διπρόσωποι, να τολμούν να κάνουν κήρυγμα «προοδευτισμού») ότι «εκμαυλίζει κι ωθεί τη νεολαία σε αντικενωνικές συμπεριφορές» αλλά πάντως μια φορά η Χίλαρυ απέδειξε ότι λέει την αλήθεια αδιαφορώντας για το κόστος.

  92. Ρέκτης του Αυτοερωτιζμού said

    Δεν ξέρω αν έχει προλάβει και το έχει βάλει άλλος:

    Φασισμός και ψευτο-Μέτωπα

    ΤΑΚΗΣ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ

    Το περασμένο άρθρο μου (22.9) με τίτλο «Ο περισπασμός της Χρυσής Αυγής», πέρα από κάποια άκρως εγκωμιαστικά σχόλια, προκάλεσε και μια θύελλα αντιδράσεων συνήθως ανωνύμων, με τις οποίες δεν ασχολούμαι.[1] Όλες προέρχονται, από το άτυπο (προς το παρόν) αντιφασιστικό Μέτωπο που περιλαμβάνει όλο το πολιτικό φάσμα: από την δεξιά «διανόηση» και τους οπαδούς των κομμάτων της κοινοβουλευτικής Χούντας, μέχρι την «ροζ» και «Ελευθεριακή» Αριστερά, καθώς και, δυστυχώς, την κομμουνιστογενή. Ελπίζω αυτό να μην σημαίνει ότι βρισκόμαστε στα πρόθυρα δημιουργίας ενός ψευτο-Μετώπου κατά του φασισμού που θα ενώσει όλη την Αριστερά, μπροστά στον δήθεν θανάσιμο φασιστικό κίνδυνο που διατρέχει ο Ελληνικός λαός, την εποχή της παγκοσμιοποίησης και ουσιαστικής κατάργησης των κρατών-εθνών, μέσα στα οποία άνθησε ο ιστορικός ναζισμός και ο φασισμός! Ελπίζω να μην δούμε ακόμη και το ΚΚΕ να παραμερίζει, για χάρη της ενότητας σε παρόμοιο ψευτο-Μέτωπο, ακόμη και τις θεμελιακές διαφορές του από την εκφυλισμένη «Αριστερά» στα κρίσιμα θέματα εξόδου από την ΕΕ και το Ευρώ…

    Μια απόπειρα «θεωρητικής» θεμελίωσης της ανάγκης παρόμοιου αντιφασιστικού Μετώπου έγινε προ ημερών όταν υποστηρίχθηκε η θέση ότι για την οικονομική καταστροφή δεν έχει καμιά σχέση η παγκοσμιοποίηση, η ΕΕ, το Ευρώ κ.λπ.. Όλα αυτά, σύμφωνα με ένα άρθρο ενός μέλους των Ιών (που πρωτοστάτησαν να κλείσουν την Ελευθεροτυπία με προφανή στόχο να στήσουν την εφημερίδα-μαιμού που αποτελεί την ναυαρχίδα της εκφυλισμένης «Αριστεράς») είναι «συνωμοσιολογίες». Σύμφωνα με το άρθρο[2] αυτό που θα μπορούσε να διεκδικήσει Νόμπελ οικονομικών για την (ανοηταίνουσα) πρωτοτυπία του, η απώτερη αιτία της οικονομικής καταστροφής είναι ο ανερχόμενος φασισμός και οι συνέπειές του! Και για να εμπεδώσει μάλιστα ένα ηθικό δίδαγμα, που μοιάζει με πληρωμένη διαφήμιση της ΕΕ που θα ζήλευε και ο…Μπαρόζο, τονίζει: «Μην ξεχνάμε ότι τα ακροδεξιά και τα ναζιστικά μορφώματα δεν είναι ούτε τυχαία ούτε ξεχωριστά από «ειδικές» φωνές ενάντια στην Ευρωπαϊκή Ένωση των Λαών και στην προτεινόμενη περιχαράκωση του κάθε κράτους στα δικά του μίζερα χαρακτηριστικά και στα δικά του κλειστά σύνορα». Είναι προφανές ότι στις «ειδικές φωνές» κατατάσσεται από το άθλιο αυτό άρθρο και η στήλη για τον αγώνα της για οικονομική αυτοδυναμία και εθνική κυριαρχία έξω από την ΕΕ και την ΟΝΕ, ως την μοναδική διέξοδο από την καταστροφή και προϋπόθεση για το άνοιγμα του δρόμου σε μια Περιεκτική Δημοκρατία, όπως έχω αναπτύξει επανειλημμένα στο παρελθόν.

    Στη συνέχεια, έτερο μέλος των Ιών έσπευσε να συμπληρώσει, στην ίδια εφημερίδα-μαϊμού, με μια σαφώς Γκεμπελική επίθεση κατά του άρθρου, αλλά και της «Ε» και του διευθυντού της επειδή προφανώς με ανέχονται![3] Ο Γκεμπελίσκος αυτός συμπεραίνει εντελώς αναπόδεικτα τόσο σε σχέση με το συγκεκριμένο άρθρο μου όσο με και την γενικότερη πολιτική και συγγραφική προϊστορία μου πάνω από μισό αιώνα, ότι γενικά «αθωώνω το ναζιστικό μόρφωμα» (τίτλος) και ειδικότερα «την ηγεσία της ναζιστικής οργάνωσης από το αποτρόπαιο έγκλημα». Και όλα αυτά με βασική “απόδειξη” οτι έγραψε εγκωμιαστικά σχόλια η ΧΑ για την αντικειμενικότητα του άρθρου, εντίμως (σε σχέση με τους διάφορους Γκεμπελίσκους) παραδεχόμενη ότι ανήκω στο άλλο «άκρο» του πολιτικού φάσματος από αυτή, το «ακροαριστερό», πράγμα που εξ ορισμού βέβαια αποκλείει κάθε προσπάθεια μου να την αθωώσω. Άλλωστε, όσοι καλόπιστοι διάβασαν το άρθρο κάθε άλλο παρά αυτό κατάλαβαν. Συνοπτικά, στον λίγο χώρο που μου απομένει.

    Πρώτον, όταν έκανα σύγκριση της ΧΑ με τα εθνικοσοσιαλιστικά κόμματα δεν αναφερόμουν βέβαια στη γνωστή ιστορικά δράση τους αλλά, όπως τόνιζα, στους προγραμματικούς στόχους τους, στους οποίους από ό,τι γνωρίζω, δεν ανήκει η άσκηση μαζικής βίας, στην οποία επιδόθηκαν συστηματικά εναντίον των Εβραίων, Σλάβων, Ρομά κ.α. με στόχο την μεγίστη δυνατή εξολόθρευση τους.

    Δεύτερον, με βάση τους διακηρυγμένους στόχους αυτούς, αλλά και τη μετέπειτα πολιτική τους, ανέφερα ότι ούτε οι ναζιστές, ούτε και η ΧΑ ήταν “συστημικές” οργανώσεις. Όχι βέβαια με την έννοια του κοινωνικοοικονομικού συστήματος διότι τα εθνικοσοσιαλιστικά κόμματα και οργανώσεις (όπως κάθε μη ανιστόρητος καταλαβαίνει) δεν απορρίπτουν το καπιταλιστικό σύστημα αλλά απλώς επιδιώκουν μια κρατικιστική μορφή του (γι’ αυτό και οι Χιτλερικοί χαρακτηρίζονται από Ιστορικούς της οικονομίας ως οι πρώτοι Κεϋνσιανοί!). Αλλά με την έννοια ότι δεν ήταν όργανα της συγκεκριμένης μορφής που παίρνει το σύστημα αυτό σε κάθε ιστορική εποχή: σήμερα με την έννοια του συστήματος που έχει επιβάλει η Νέα Διεθνής Τάξη της νεοφιλελεύθερης παγκοσμιοποίησης με την οποία δεν ασχολείται βασικά η εκφυλισμένη «Αριστερά»!

    Τρίτον, δεν θα μπορούσα ποτέ να εξισώσω θύμα (Φύσσα) με θύτη (Ρουπακιά) όταν μάλιστα έχω γράψει ολόκληρο βιβλίο για το θέμα. Αναφερόμουν προφανώς στο γεγονός ότι όταν ο θύτης δεν ενεργεί σαν όργανο του συστήματος, τότε το να παρομοιάζεις την δολοφονία του Λαμπράκη από το παρακράτος, όπως έκαναν κάποιοι από την ίδια «Αριστερά», με το θανάσιμο μαχαίρωμα του Φύσσα από οπαδό της ΧΑ, είναι όχι μόνο ασέβεια αλλά και έγκλημα ενάντια στην Ιστορική αλήθεια, στο οποίο κατ εξοχήν ειδικεύονται οι διάφοροι Γκεμπελίσκοι…

    [1] Σαν θέμα αρχής δεν συνηθίζω τις δημόσιες αντιπαραθέσεις στον έντυπο γραπτό λόγο με όσους χρησιμοποιούν την ανωνυμία του διαδικτύου για χυδαίες προσωπικές ύβρεις, άθλιες συκοφαντίες και Γκεμπελικές διαστρεβλώσεις, στην προσπάθειά τους να σπιλώσουν ανθρώπους που επώνυμα καταθέτουν την άποψή τους και υπεύθυνα αναλαμβάνουν την ευθύνη των λόγων τους. Οι θρασύδειλοι αυτοί, (συμπεριλαμβανομένου κάποιου πασίγνωστου για παρόμοιες επιθέσεις στο διαδίκτυο με το ψευδώνυμο «Ομαντεόν» που επί μήνες με λασπολογούσε κάτω από την κουκούλα του πριν δύο χρόνια), τώρα επανήλθαν με χαρακτηρισμούς, συκοφαντίες και κατάφωρα ψεύδη και διαστρεβλώσεις που ποτέ δεν θα τολμούσαν να τις κάνουν επώνυμα στον έντυπο γραπτό λόγο. Και, φυσικά, το ίδιο ισχύει και για άθλια blogs που σε παράβαση κάθε δεοντολογίας αναδημοσιεύουν (και κάποτε επαυξάνουν) παρόμοιες αθλιότητες (π.χ. Βαθύ Κόκκινο).

    [2] Άντα Ψαρρά, «Συνωμοσιολογίες και πτώση από τα σύννεφα», Εφημερίδα των Συντακτών, 26/9/2013.
    [3] Δημήτρη Ψαρρά, «Τα άρθρα του Τάκη Φωτόπουλου και του Γιώργου Δελαστίκ που αθωώνουν το ναζιστικό μόρφωμα», Εφημερίδα των Συντακτών, 27/9/2013

    http://www.inclusivedemocracy.org/fotopoulos/greek/grE/gre2013/2013_09_29

  93. Ρέκτης του Αυτοερωτιζμού said

    To λινκ μπήκε λάθος.
    Το σωστό:

    http://www.inclusivedemocracy.org/fotopoulos/greek/grE/gre2013/2013_09_29.html

  94. Ρέκτης του Αυτοερωτιζμού said

    Κι όταν διαβάζω (σε άλλο άρθρο του Τ. Φωτόπουλου):
    «………Αλλά, οι ελίτ που συνιστούν την Υπερεθνική Ελίτ (Υ/Ε) αποτελούνται και από θρασύτατους υποκριτές…….»
    απορώ για το συνωμοσιολογικό κατάντημα της πάλαι ποτέ φωταδιστικής και προοδευτικιάς «Ελευθεροτυπίας» που το δημοσιεύει.

    Δηλαδή τί τρελά μας λέει τώρα ο Φωτόπουλος;
    Ότι πιο πάνω κι από το «φασισμό» του κυρίου Νικολάρα, που οι κάργα αντιφασίστες μας λένε (κι εξ ορισμού υποτίθεται) ότι απλώνεται σε «εθνικό» επίπεδο, υπάρχει ένας «υπερεθνικός», τάχαμου μεγαλύτερος και πραγματικότερος;
    Έ, δεν είναι παλαβά αυτά τώρα;

  95. Για τον αγαπητό Ρούστερ, αφιερωμένο:

    http://info-war.gr/2013/10/%CE%B3%CE%BD%CF%89%CF%81%CE%AF%CE%B6%CE%B5%CE%B9-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%B4%CF%81%CE%AC%CF%83%CF%84%CE%B5%CF%82-%CF%84%CE%B7%CF%82-marfin-%CE%B7-%CE%BA%CF%85%CE%B2%CE%AD%CF%81%CE%BD%CE%B7%CF%83/

  96. Ρέκτης του Αυτοερωτιζμού said

    Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ (ΤΗΣ Ε.Ε. και των υπολοίπων οργουέλιαν δομών) ΦΑΣΙΣΜΟΣ

    Γιατί φερειπείν πρέπει να έχει η αμερικανοαποικιακή Ελλάς «αντιρατσιστικούς» νόμους;;
    Μα γιατί έτσι αντιμετωπίζεται ο «φασισμός» εις την προηγμένη Εσπερία!!

    Τσάκα λοιπόν μια γεύση από τον «αντιφασιστικό» κι «αντιρατσιστικό» (του κώλου) κόσμο της Ε.Ε., τον κόσμο της «ευρωπαϊκιάς (επίσης του κώλου) ολοκλήρωσης» του πανευρωπαϊκου νεοναζισμού του κάθε φασιστοειδούς καθάρματος Νιλς Μουίζνιεκς, ο οποίος ερχότανε προ μηνών για να διαπιστώσει την πρόοδο των «αντιρατσιστικών νομοθετικών εργασιών του ρουπακιώτη και του Μπενύτο) με την ιδιότητα του τάχαμου «Επιτρόπου Ανθρωπίνων (και πάλι του κώλου) Δικαιωμάτων του Συμβουλίου» της ναζιστο-Ευρώπης.
    Ιδού η ξεκάθαρα νεοναζιστική γεύση:

    H Eυρωπαϊκή Ενωση ετοιμάζεται να κλείσει τα σύνορα της για τους Έλληνες που αναζητούν εργασία μετά από πρόταση Βρετανών, Ολλανδών και Σουηδών και τη σύμφωνη γνώμη των Γερμανών.

    Τι ζητούν; Να υπάρξουν σκληρότεροι νόμοι για την αντιμετώπιση και την ανάσχεση του ρεύματος της οικονομικής μετανάστευσης στην Ευρώπη από χώρες του Νότου, όπως η δοκιμαζόμενη Ελλάδα. Να μπεί δηλαδή πλαφόν στον αριθμό των εργαζομένων που θα μετακινούνται από την Ελλάδα, την Ιταλία, την Πορτογαλία, την Ισπανία, τη Βουλγαρία και τη Ρουμανία που αντιμετωπίζουν εντονότατο πρόβλημα ανεργίας.

    Απειλούν μάλιστα όσες επιχειρήσεις τολμήσουν περαιτέρω «εισαγωγή» εργαζομένων από τις καθημαγμένες από την ανεργία ευρωπαϊκές περιοχές με ποινικές κυρώσεις.
    Το μείζον αυτό θέμα προέκυψε πριν από λίγες ημέρες (στις αρχές Σεπτεμβρίου) όταν σε κλειστή σύσκεψη της Ε.Ε. στις Βρυξέλλες το Κολέγιο Επιτρόπων ενημερώθηκε πως στις προθέσεις Ολλανδών, Βρετανών και Σουηδών ευρωβουλευτών είναι η κατάθεση πρότασης για την τοποθέτηση αριθμητικού περιορισμού στην απορρόφηση οικονομικών μεταναστών από χώρες της Ε.Ε., αλλά και για επιβολή ποινών σε όσες επιχειρήσεις προχωρούν σε «εισαγωγές» εργαζομένων από χώρες που βρίσκονται σε κρίση είτε από τη Νότια Ευρώπη είτε από τα Βαλκάνια.
    Το θέμα πήρε διαστάσεις, με αποτέλεσμα να αντιδράσει έντονα η Ελληνίδα επίτροπος κυρία Μαρία Δαμανάκη ζητώντας τη διακοπή κάθε τέτοιου είδους συζήτησης. Παρ’ όλα αυτά, τόσο η αρμόδια Σουηδή επίτροπος για θέματα Εσωτερικών Υποθέσεων της Ε.Ε. Σεσίλια Μάλμστρομ όσο και ομάδα υπουργών της Ε.Ε. από τις βόρειες χώρες φαίνεται να επιδιώκουν την αλλαγή ατζέντας και την εφαρμογή σκληρών τακτικών, αφού οι κυβερνήσεις τους πιέζονται από μεγάλο κύμα οικονομικών μεταναστών λόγω της κρίσης που πλήττει την Ε.Ε. – και δη χώρες όπως η δική μας, η Ιταλία, η Πορτογαλία, η Ισπανία, η Βουλγαρία και η Ρουμανία.
    Το οξύμωρο είναι πως η συγκεκριμένη Σουηδή επίτροπος συντονίζει τις δράσεις κατά της λαθρομετανάστευσης και στη χώρα μας, τοποθετώντας, όπως όλα δείχνουν, πλέον την Ελλάδα στην ίδια μοίρα με τα υπανάπτυκτα κράτη που στέλνουν λαθρομετανάστες στα σύνορά μας.
    Αιτία για την κινητοποίηση που ξεκίνησε στις Βρυξέλλες -και η οποία αναμένεται να κλιμακωθεί μέσα στο επόμενο διάστημα και πριν να μπει το 2014- είναι το γεγονός πως από την 1η Ιανουαρίου του επόμενου έτους αίρονται και οι τελευταίοι περιορισμοί στην ευρωπαϊκή αγορά εργασίας.

    Πηγή: Κλείνουν τα σύνορα για Έλληνες που αναζητούν εργασία | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/node/124181#ixzz2gi60jiNj

    Καταλάβατε επομένως γιατί ο «ναζισμός» είναι για τους εθελότυφλους φαρισαίους η Χ_υσή Αυγούλα;;;

  97. Άρτεμη said

    32 Δίκιο έχεις, αλλά και πολλά ποντίκια μαθαίνουν μέσω τής άσκησης … 🙂

  98. Θρασύμαχος said

    Σκάι χθες στο δελτίο των 9: «η φήμη της Σκορδέλη έφτασε μέχρι το βόρειο ημισφαίριο, αφού της πήρε συνέντευξη η νορβηγική τηλεόραση»

  99. sarant said

    98: Και μέχρι το νότιο γιατί τη ρωτήσανε από το TV Κρήτη…..

  100. Alexis said

    #98, Ναι το άκουσα κι εγώ… Καλό… 🙂

  101. leonicos said

    No Pasaran… καλό το σύνθημα… αλλά ως γνωστόν πέρασαν κι έμειναν 40 χρόνια. Καλές οι ευχές αλλά…

  102. Γς said

    99:
    Να και η Κρήτη κάτω από τον Ισημερινό, Στο νότιο ημισφαίριο…

  103. «στις προθέσεις Ολλανδών, Βρετανών και Σουηδών ευρωβουλευτών είναι ,,,»

    Ίσως κάτι παραπάνω από μένα να ξέρει iefimerida, αλλά πάντως:
    – ποιών ευρωβουλευτών; τι λογής; μήπως του ανεκδιήγητου Nigel Farrage ή των ομοϊδεατών του Μιχαλολιάκου, που βέβαια δεν είναι μόνο ελληνικό φρούτο, αλλά ευτυχώς είναι (σχετικά) λίγοι;
    – σε θέματα αποκλειστικά ενωσιακής αρμοδιότητας, όπως είναι η ελεύθερη κυκλοφορία των εργαζομένων, ό,τι και να λέει η οποιαδήποτε ομάδα ευρωβουλευτών, μόνο με πρόταση της Επιτροπής και ειδική (τουλάχιστον) πλειοψηφία του Συμβουλίου μπορεί να γίνει οτιδήποτε.

    Μη φοβάστε ακόμα. Δεν κλείνουν τα σύνορα…

  104. spiral architect said

    @103: … Μη φοβάστε ακόμα. Δεν κλείνουν τα σύνορα…

    Καλά μην το δένεις και κόμπο. 😉

  105. Ρέκτης Του Αυτοερωτιζμού said

    Έχει δίκιο ο 103.
    Οι SS της ΕΕ (αλλά ξέχασα, μόνο ο Νικολάρας είναι «SS», στο κάτω κάτω έτσι αυτοπροσδιορίζεται) είναι αντιρατσισταράδες του κερατά και θα ανεχθούν τη νότια πλέμπα των PIGS στις άρειες επικράτειές τους.

    Αλλά χωρίς πλάκα κι ειρωνία, οι ανεπτυγμένοι SS του Βορρά και της Εσπερίας δεν ξέρω αν τελικά θα κλείσουν τα σύνορά τους και θα αφήσουν μόνο την Ελλάς με ανοιχτά τα μπούτια στον (αλά αμέρικαν στάιλ) «Πολυπολιτισμό» (βάσει των υποχρεώσεών της που υπέγραψε με τα Δουβλίνα ο ακροναζί Σημιτούλης).
    Αυτό που ξέρω όμως είναι ότι ΕΝΔΟΜΥΧΑ η ψυχούλα του κάθε βόρειου SS «εταίρου μας», δεν θα έλεγε κι όχι σε ένα κύμα απελπισμένων ξένων ανέργων διατεθιμένων να δουλέψουν για μια υποδιαίρεση του βασικού μισθού του ντόπιοι γερμανού, άγγλου, σουηδού κλπ..
    Όπως καληώρα έκαναν εδώ τα Εφεντικά της εργοδοσίας το 1991 όταν ο φίλος τους Αντωνάκης μαζί με το Στέφανο Μάνο λανσάρισαν, ανοίγοντας τα σύνορα με την Αλβανία, το ρόλο που τώρα πλέον υποδύονται για τα καλά:
    εκείνο του «αντιρατσιστή».

  106. cognord said

    Για να τελειώνουμε με την ιστορία της marfin και την σύνδεση της με την υπόθεση της ΧΑ. Πρώτα από όλα, αυτή η «συνδεση» μεταξύ των δύο προκύπτει από την γνωστή πλέον «θεωρία των δύο άκρων», την οποία βγάζουν και ξανα-βάζουν κατά βούληση οι διάφοροι σαλτιμπάγκοι της πολιτικής σπέκουλας της κυβέρνησης και των φίλων της. Γιατί, αναρωτιέμαι, όποτε κάποιος θέλει να «αποδείξει» την «ολιγωρία» της δικαιοσύνης αναφέρεται στην Μαρφιν και όχι σε κάποιο άλλο (από τα αναρίθμητα) παραδείγματα; Ειδικά δε όταν για την υπόθεση της Μαρφιν (δυστυχώς, προφανώς, για μερικούς συνομωσιολόγους) ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ. Προκλήθηκαν ένα σωρό μάρτυρες, κάποιοι πιο σοβαροί και κάποιοι εμφανώς ζωντόβολα -γιατί σόρρυ κύριε rooster αλλά το «ξέρω που φτιάχνουν μολότωφ» δεν αποτελεί (σε κανέναν νομικό πολιτισμό) απόδειξη για τους δράστες της μαρφίν…ούτε καν ένδειξη, και δεν προέκυψαν στοιχεία. Αν αυτή η εξέλιξη δεν σας ικανοποιεί, τα παράπονα σας στον εισαγγελέα και τον ανακριτή, όχι στην αριστερά. Έλεος.

    Για την υπόθεση της μαρφιν κατηγορήθηκαν 3 άτομα, για τους οποίους ανακριτής και εισαγγελέας (ΟΧΙ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ) έκριναν πως δεν προκύπτουν επ΄ουδενί ούτε καν ενδείξεις. Ήταν απλά ανάμεσα στους χιλιάδες που βρέθηκαν εκείνη την μέρα μπροστά από εκείνη την τράπεζα, και όλως τυχαίως, ήταν αναρχικοί. Αν, κύριε rooster το να είναι αναρχικός κάποιος είναι απόδειξη ή ένδειξη ότι είχε σχέση με την μαρφίν, τότε πραγματικά τα μπογαλάκια σας και σε άλλη παραλία, δεν χρειαζόμαστε υποδείξεις δικονομικές και νομικές από εσάς.

    Σε αντίθεση με την μαρφίν, η υπόθεση της ΧΑ έχει συγκεκριμένα στοιχεία (από οτι λένε οι αρχές και με τα οποία συμφώνησε ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου) που συνδέονται με συγκεκριμένα πρόσωπα. Όταν οι ενδείξεις αυτές είναι ενοχοποιητικές, τα συγκεκριμένα πρόσωπα (και όχι όποιος ανήκει ή και ψήφισε χρυσή αυγή -που θα ήταν το νομικό πλαίσιο που προτείνετε για την μαρφίν) βρίσκονται σε προσωρινή κράτηση.

    Σε γενικές γραμμές, το δύσκολο είναι να αποφασιστεί εάν η δικαισύνη λειτουργεί με βάση πολιτικές σκοπιμότητες ή ακολουθεί το γράμμα του νόμου το οποίο είναι και αυτό αρκετά εύπλαστο και με πολλές ερμηνείες. Εάν λοιπόν η μη προσωρινή κράτηση των 3 της ΧΑ ήταν πολιτική σκοπιμότητα (δεν είμαι σίγουρος αν θα το μάθουμε και ποτέ) τότε υπάρχει πρόβλημα. Εάν ήταν αποτέλεσμα ελλειπών στοιχείων για τους συγκεκριμένους, τότε συμφωνώ με την πρόταση του Νικοκύρη πως αποτελεί ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ φιάσκο. Όχι φιάσκο γενικά, ούτε σημάδι ότι θα πέσουν στα μαλακά. Δείχνει μόνο και μόνο πως όλη η ιστορία που έστησαν τους γύρισε μπούμπερανγκ σε ένα επίπεδο θεαματικό.

    Από εκεί και πέρα, είμαι και εγώ της άποψης ότι χρειάζεται λίγη υπομονή και όχι βιασύνη στα συμπεράσματα μας. Λογικό είναι να υπάρχει καχυποψία απέναντι σε μια κυβέρνηση που εμφανώς χρησιμοποίησε και προώθησε την ΧΑ (αν μη το άλλο υιοθετώντας τις ρατσιστικές πολιτικές τους όσον αφορά τους μετανάστες, τα στρατόπεδα συγκέντρωσης, τον «Ξενιο Δία», την «ανακατάληψη των πόλεων» και τον διωγμό/καταγραφή παιδιών μεταναστών στα νηπιαγωγεία, κ.α.), αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν αποφάσισε η κυβέρνηση να χρησιμοποιήσει εξίσου και την σύλληψη και «εξάρθρωση» της ΧΑ για τους δικούς της λόγους.

  107. gryphon said

    95
    Δυστυχώς οι συγγενεις τών νεκρων τής Μαρφιν προτιμησαν να κυνηγησουν τα φραγκα (που μαλλον θα παρουν απο τήν τραπεζα) παρα τους δολοφονους τών δικων τους.Αν επικρατησει αυτη η λογικη που ηταν και των δικαστων αλλα καί τού αρθρογράφου οταν θα γινεται μια διαρηξη και ο διαρηκτης παραβιασει τήν πορτα η τήν κλειδαρια και μπει και κλεψει βιασει σκοτωσει δέν θα πρεπει να ασχολουμαστε με αυτον αλλα θα ψαχνουμε πρωτα τον κατασκευαστη τής πορτας η τής κλειδαριας και θα απαιτουμε αποζημιωση αλλα και την τιμωρια του γιατι δεν ηταν π.χ αρκετα γερη η πορτα η η κλειδαρια.

    106
    Εχεις καποια εξηγηση για το οτι απο τοτε που αδειασαν οι καταληψεις στην βιλλα Αμαλια και σε αλλους παρομοιους χωρους οι αναρχικοι η γνωστοι αγνωστοι η οπως λεγονται εχουν τεραστιο επιχειρησιακο προβλημα να φτιαξουν καταστασεις στο κεντρο οπως εγινε στην Μαρφιν και οπως γινοταν επι σειρα ετων σε καθε διαδηλωση επετειο κλπ στην περιοχη ;

  108. 107. «οι συγγενεις τών νεκρων τής Μαρφιν προτιμησαν να κυνηγησουν τα φραγκα», έλεος κάπου.

    106. Cognord, όπως βλέπετε δεν έχει νόημα να συνεχίσει κανείς αυτή την κουβέντα…

  109. sarant said

    106: Ευχαριστώ!

  110. Dion Kihote said

    107. Έλεος, ειλικρινά…αυτό το παράδειγμα ιδίως με τη διάρηξη είναι τουλάχιστον αφελές. Ένας εργοδότης που υποχρεώνει τους εργαζόμενους να εργαστούν και επιπλέον τους κλειδώνει μέσα στο κτίριο, όταν γνωρίζει πως μία πολύ μεγάλη πορεία απεργών θα περάσει από εκεί, αν και προφανώς δεν ευθύνεται για το θάνατο των ανθρώπων -για το οποίο ευθύνεται αυτός που έριξε τη μολότωφ- σαφώς και ευθύνεται για την έκθεση των εργαζομένων σε κίνδυνο. Επίσης ευθύνεται για την προσπάθεια «μεγιστοποίησης» των κερδών του μέσω του περιορισμού των μέτρων ασφαλείας -τραγικά κοινή πρακτική σε πάρα πολλούς τομείς και επιχειρήσεις-. Για να λειτουργήσει δηλαδή το παράδειγμα με τη διάρηξη, θα πρέπει να πεις πως είναι σαν να κλειδώσεις τη γυναίκα σου μέσα στο σπίτι, ενώ υπάρχει σπείρα που ανοίγει σπίτια στην περιοχή και της έχεις δώσει να κρατήσει στην αγκαλιά της όλα τα πολύτιμα και τιμαλφή με την εντολή να μην τα δώσει….πάλι ο διαρήκτης θα φταίει αν της κάνει κακό, αλλά εσύ δεν θα φέρεις καμία ευθύνη ; Νιώθω χαζός και μόνο που πρέπει να σου γράφω τέτοια αυτονόητα πράγματα… Όσο για το δεύτερο, από που προκύπτει ; Που σου ήρθε ότι υπάρχει «επιχειρησιακό» πρόβλημα ; Υπάρχει ένας πολύ απλός τρόπος να διαπιστωθεί κάτι τέτοιο, διότι στην τελική μέχρι ενός σημείου είναι μετρήσιμο, μέσω των δελτίων τύπου της αστυνομίας στα οποία βλέπουμε πως αντιθέτως έχουν αυξηθεί οι εμπρηστικές επιθέσεις μετά από πορείες αλλά και στην ευρύτερη περιοχή των εξαρχείων τον τελευταίο χρόνο… γκέγκε ή θα συνεχίσεις να κάνεις το χαζό ;

  111. physicist said

    [Στο μεταξύ, στην Ιταλία, ένας από τους πιο διεφθαρμένους πολιτικούς που γνώρισε ποτέ η Ευρώπη, ένα σιχαμερό υποκείμενο που κυριάρχησε στην πολιτική ζωή της χώρας για πάνω από 20 χρόνια και έκανε τεράστια ζημιά στη Δημοκρατία, στην Οικονομία και στους θεσμούς φαίνεται να βαδίζει επιτέλους προς την εξαφάνισή του από την πολιτική σκηνή.]

    Κλείνει εδώ η παρένθεση, ήταν απλώς μια υπενθύμιση ότι συμβαίνουν και καλά πράγματα. Πολύ καλά μάλιστα.

  112. tyremporas said

    Τα δύο άκρα είναι η βία και η μη βία. Αν βία εξασκεί ένας χρυσαυγίτης, ένας αντιεξουσιαστής, ένας χουλιγκάνος, τότε είναι στο ίδιο άκρο και πρέπει να έχουν την ίδια αντιμετώπιση. Δεν έχει σχέση με ιδεολογία, έχει σχέση με πρακτικές.

  113. cognord said

    Υπάρχουν άνθρωποι σοβαροί, αξιόλογοι και αξιοσέβαστοι με τους οποίους μπορείς να κάνεις εξαιρετικά ενδιαφέρουσες και χρήσιμες συζητήσεις -ακόμα και όταν διαφωνείς. Και υπάρχουν και άλλοι που είναι τελείως ηλίθιοι, που νομίζουν πως η άκρατη καχυποψία και η συνομωσία είναι κάποιο πνευματικό προσόν, που ξεστομίζουν φανατισμένες ασυναρτησίες με την ίδια ευκολία που αναπνέουν. Με αυτούς δεν υπάρχει περίπτωση να βγάλεις άκρη ποτέ. Ο gryphon ανήκει πανηγυρικά στην δεύτερη κατηγορία.

    [Αυτή, αγαπητέ gryphon, είναι και η απάντηση μου στην ερώτηση σου για την βίλλα αμαλίας και τα σχετικά.]

  114. Tyremporas, νομίζω πως είναι σημαντικό να γίνει σαφές πως αυτός που φέρεται φασιστικά είναι φασίστας, οτιδήποτε και αν δηλώνει, οποιαδήποτε σημαία και αν ανεμίζει. Ο αντιεξουσιαστής που φέρεται εξουσιαστικά, μόνο αντιεξουσιαστής δεν είναι – ακόμα και άν έχει τατουάζ το αλφάδι στο μέτωπο και απαγγέλει Μπακούνιν.
    Ο λόγος που το αναφέρω – και έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να το επαναλαμβάνω – είναι γιατί πάντα θα εμφανιστεί ένας rooster ή ένας gryphon να πετάξουν την χιλιομασημένη δικαιολογία «γι’ αυτό λέτε, ενώ για ‘κείνο δεν λέτε».

    rooster, gryphon και λοιποί οπαδοί του συμψηφισμού της ενοχής, σας ενημερώνω πως οι φονιάδες είναι φονιάδες όποιοι και να ‘ναι και ό,τι και να ευαγγελίζονται. Οι ζωές των ανθρώπων έχουν την ίδια αξία, όποιος και να είναι το θύμα. Και όποιος σκότωσε είναι ένοχος – το πόσο ένοχος, σε μία ευνομούμενη κοινωνία το αποφασίζουν οι νόμοι… γι’ αυτό και αλλιώς αντιμετωπίζεται η ληστεία μετά φόνου και αλλιώς ο φόνος γιά να σώσεις το παιδί σου από αυτόν που του κάνει κακό.

    Εσείς μπορείτε να το πείτε αυτό; Μάλλον όχι, γι’ αυτό και σας φταίνε μία η αριστερά, μία οι αναρχικοί και μία ο κακός σας ο καιρός. Μπορεί να το πεί αυτό η ΧΑ; Σίγουρα όχι, γιατί γι’ αυτήν οι φόνοι είναι αποδεκτοί κατά περίπτωση.

    Το παραμύθι της Marfin μπορείτε να το συζητάτε μεταξύ σας και να χαϊδολογάτε ο ένας τα αυτιά του άλλου για να νοιώθετε δικαιωμένοι. Θα ήταν ίσως καλύτερα να μήν το χρησιμοποιήτε σε κουβέντες με νοήμονες ανθρώπους γιατί έχει – και έχετε – καταντήσει κουραστικοί και θλιβεροί.

  115. Ψρ. said

    ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
    ————————————————————————————–

    Ο κανόνας των αναλογιών

    Ακούμε τελευταία ότι η Χρυσή Αυγή δεν είναι κόμμα αλλά τρομοκρατική, εγκληματική οργάνωση με τρανταχτή απόδειξη τη δολοφονία του άτυχου συμπολίτη μας Π. Φύσσα. Χάρη δε στην εγρήγορση και την αποφασιστικότητα της Κυβέρνησης συνελήφθη ο ένοχος του εγκλήματος και μέλη της οργάνωσης (κόμματος) που θεωρούνται συνεργοί του. Η έμφαση στα γεγονότα αυτά, τόσο από πλευράς της Κυβέρνησης όσο και των ΜΜΕ, είναι τέτοια που απορεί κανείς εάν οι θεσμοί στον τόπο λειτουργούν τόσο άψογα που η δράση της Χ. Α. έρχεται να τους αμαυρώσει.
    Το έγκλημα είναι ποινικό αδίκημα και θα ήταν αρκετό εάν η δικαιοσύνη αφηνόταν ελεύθερη να το δικάσει. Όμως μας είπαν καθαρά πως η σύλληψη των ενόχων είναι ένα κατόρθωμα δια το οποίο τα εύσχημα ανήκουν στην Κυβέρνηση η οποία υπερασπίζεται τους “δημοκρατικούς θεσμούς” και ομολογεί με τον τρόπο αυτό ότι στόχος της είναι η εξάρθρωση της πολιτικής αυτής οργάνωσης.
    Εφόσον η Χ. Α. είχε μέχρι τώρα κατορθώσει με δημοκρατικό τρόπο, μέσω των εκλογών, να εκπροσωπείται στο κοινοβούλιο εκλεγμένη από ένα μεγάλο ποσοστό του λαού ώστε να αποτελεί το τρίτο κόμμα διερωτάται κανείς εάν όλος αυτός ο κόσμος που την υποστήριξε είναι εγκληματίες και τρομοκράτες, Θα μπορούσε βέβαια να ισχυριστεί κανείς ότι οι άνθρωποι αυτοί παραπλανήθηκαν από τα συνθήματα της Χ. Α. ενάντια στην εθνική υποδούλωση, τον εθνομηδενισμό, την φτώχεια και την οικονομική εξάρτηση στην οποία μας οδηγεί η πολιτική των τελευταίων κυβερνήσεων και για αυτό την ψήφισαν. Μα ποιοι είναι επιτέλους οι ψηφοφόροι της Χ.Α. που υποστηρίζουν μία εγκληματική οργάνωση;
    Είναι οι νοικοκυραίοι που βλέπουν την περιουσία τους να χάνει την αξία της ενώ συγχρόνως η φορολογία για τη διατήρηση της είναι δυσβάστακτη και τους υποχρεώνει να την ξεπουλήσουν.
    Είναι οι μικρομεσαίοι βιοτέχνες, αγρότες και επιχειρηματίες που η ελεύθερη αγορά ξένων προϊόντων τους φέρνει αντιμέτωπους σε έναν αθέμιτο ανταγωνισμό ενώ ο εξαναγκασμός τους σε ένα σκληρό νόμισμα τους εξουθενώνει τελειωτικά.
    Είναι οι νέοι επιστήμονες που είναι άνεργοι και όταν βρουν δουλειά αναγκάζονται να εργάζονται με δελτίο παροχής υπηρεσιών χωρίς ασφάλιση και προοπτική για το μέλλον.
    Είναι οι έμποροι που κλείνουν τα μαγαζιά τους λόγω έλλειψης ρευστότητας στην αγορά διότι δεν μπορούμε να τυπώσουμε χρήμα αλλά πρέπει να το δανειστούμε με επιτόκιο εξοφλώντας κατά προτεραιότητα τα προηγούμενα δάνεια με ενέχυρο την ίδια τη χώρα..
    Είναι οι άνθρωποι του μόχθου που ανταγωνίζονται στην αγορά εργασίας τους εξαθλιωμένους παράνομους μετανάστες, θύματα του διεθνούς καπιταλισμού που αναγκάζονται να εγκαταλείψουν τις πατρίδες τους και είναι πρόθυμοι να εξυπηρετήσουν τις προσταγές του συστήματος ενάντια στους ίδιους τους πολίτες της χώρας που τους φιλοξενεί εάν χρειαστεί.
    Είναι οι ανήμποροι συνταξιούχοι, τα εξαπατημένα περήφανα γηρατειά που ευτυχώς για αυτά επέστρεψαν στα σπίτια τους από τα γηροκομεία για να στηρίξουν τα εγγόνια τους με την πενιχρή τους σύνταξη, ουδέν κακό αμιγές καλού.
    Τέλος είναι όλοι οι Έλληνες πατριώτες που βλέπουν το έθνος τους να χάνει την ανεξαρτησία του και να υποδουλώνεται σε ξένους τοκογλύφους για χρήματα που επί τριάντα χρόνια κατασπαταλούσαν τα κόμματα εξουσίας για να παραμείνουν στην εξουσία. Είναι στην ουσία αυτό που πολιτικά θα λέγαμε οι άνθρωποι της κεντροδεξιάς, πατριώτες που εξαπατήθηκαν από τη Ν.Δ και το ΠΑΣΟΚ.
    Για να αποκρύψει όλα αυτά από το προσκήνιο, το σύστημα προσπαθεί να μεγιστοποιήσει τα εγκλήματα της Χ.Α. και να αναγκάσει όλον αυτό τον κόσμο να επιστρέψει στα κόμματα του ψευδεπίγραφου ‘Συνταγματικού Τόξου’ φοβερίζοντας τους με το δίλλημα υποταγή στα μνημόνια ή ναζισμός. Όλα αυτά γίνονται ο με τόση ξετσιπωσιά που διερωτάται κανείς εάν απευθύνονται σε πρόβατα που τρώνε κουτόχορτο ή σε νοήμονες ανθρώπους. Ξεμωραθήκανε φαίνεται και δεν καταλαβαίνουν ότι οι Έλληνες πολίτες ξέρουν να κρίνουν τις σχέσεις των πραγμάτων και τι κρύβεται πίσω από αυτά. Εμώρανε Κύριος ους βούλεται απωλέσαι λέει η Γραφή . Ούτε στη δολοφονία του Λαμπράκη δεν είχε γίνει τόσος ντόρος, ενώ άλλοτε όταν ήθελαν να έλθει ο ΓΑΠ στην εξουσία για να παραδώσει τη χώρα στο Δ.Ν.Τ. σκότωσαν ένα παιδάκι και έδωσαν αφορμή να καεί η Αθήνα και η ύπαιθρος χώρα.
    Όλοι καταλαβαίνουμε ότι ο φόνος ενός ανθρώπου είναι έγκλημα που πρέπει να δικάσει και να τιμωρήσει η Δικαιοσύνη και όχι η Κυβέρνηση. Και αφού η δολοφονία ενός ανθρώπου είναι έγκλημα τότε τι είναι ο εξαναγκασμός σε αυτοκτονία εκατοντάδων συμπολιτών μας, υπό την πίεση της ανέχειας, της απόγνωσης και της κατάρρευσης των προσδοκιών μιας ζωής;
    Εάν η συνομωτική δράση της Χ.Α. και η παραπλάνηση ανυποψίαστων πολιτών για την εγκληματική της δράση είναι πράξη αντισυνταγματική τότε τι είναι η προεκλογική συνωμοσία με το ΔΝΤ και τους διεθνείς χρηματοπιστωτικούς μηχανισμούς που εξαπάτησαν ψυχρώ εκατομμύρια Ελλήνων με το ‘Λεφτά Υπάρχουν’ ;
    Εάν η πατρίδα μας είναι ο χώρος που χρειαζόμαστε να ζήσουμε και να αναπτυχθούμε σαν έθνος, για την εξασφάλιση του οποίου οι πρόγονοι μας θυσιαστήκανε, τότε η παράδοση της χώρας σε ξένη κυριαρχία τι άλλο είναι παρά εθνική προδοσία κολάσιμη σύμφωνα με το Σύνταγμα;
    Όλοι ακούσαμε τον ΓΑΠ να λέει ότι χρειαζόμαστε μία παγκόσμια κυβέρνηση εδώ και τώρα, καθώς και τον υπουργό Κ. Χατζηδάκη να μας βεβαιώνει ότι η παγκοσμιοποίηση άρχισε και δεν μπορούμε να την σταματήσουμε, δικαιολογώντας με τον τρόπο αυτό το ξεπούλημα της χώρας στο διεθνές κεφάλαιο, μια δουλειά στην οποία καταγίνεται με αξιοθαύμαστο ζήλο.
    Εάν τα μέλη της Χ.Α. κρατούνται στον Κορυδαλλό για το φόνο ενός ανθρώπου, όπως έκρινε η Δικαιοσύνη, τότε πως είναι δυνατόν να κυκλοφορούν ελεύθεροι οι υπαίτιοι του εθνομηδενισμού, της υποταγής στης χώρας μας, των αυτοκτονιών εκατοντάδων και της λιμοκτονίας εκατομμυρίων πολιτών;
    Και η Εκκλησία κατέκρινε τα εγκλήματα της Χ.Α. και κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει αυτή την αλήθεια. Γεννάται όμως το ερώτημα, εφόσον η Εκκλησία βλέπει τόσο μακριά μέχρι την αιωνιότητα γιατί δεν βλέπει τα πράγματα πέρα από την Χ.Α. στην οποία έχει μονομερώς εστιάσει την προσοχή της; Δεν βλέπει τις μεθοδίες υποδούλωσης του κόσμου που έρχονται και ήδη τον δολοφονούν; Κατηγορούν τη Χ.Α. για ορατές μεθοδεύσεις, για όπλα του δευτέρου παγκοσμίου πολέμου και στρατιώτες με μπότες και ρόπαλα , αλλά δεν βλέπουν τις αόρατες μεθοδεύσεις των δυνάμεων του μαμωνά με όπλα που δεν έχει ξαναδεί η ανθρωπότητα και στρατιώτες με γραβάτα και φονική ισχύ πέρα από κάθε ανθρώπινη διάνοια. Η Εκκλησία λέει πως όταν κάποιος φανερώνει τη μισή αλήθεια τότε ψεύδεται, ας ελέγξει η ίδια τον εαυτό της.
    Ο Πρωθυπουργός της χώρας, πίνοντας τα ουζάκια του στην Αμερική με αμερικάνους αξιωματούχους (μας τον έδειξαν και φωτογραφία) έχει το θράσος να μέμφεται όσους επιθυμούν την επιστροφή στο εθνικό μας νόμισμα, τη δραχμή, τη μόνη μας ελπίδα για ανάπτυξη και ανεξαρτησία, εφόσον η Ευρώπη δεν είναι το ομοσπονδιακό κράτος που μας υποσχέθηκαν αλλά έχει καταντήσει λάκκος λεόντων ανταγωνιζόμενων για το ποιος θα κατασπαράξει το θύμα που θα πέσει στα νύχια τους. Δημιουργεί ακόμη πόλωση με την Αριστερά, τον εχθρό της Χ.Α., που ζητά την έξοδο και από το ΝΑΤΟ κατηγορώντας και την Αριστερά εμμέσως πλην σαφώς, ως αντισυνταγματικό κόμμα. Αυτοαποκαλούνται ‘Συνταγματικό Τόξο’ αυτοί που παραβιάζουν το Σύνταγμα με καλπονοθευτικούς νόμους αλλοιώνοντας τη λαϊκή θέληση και υπογράφουν δανειακές συμβάσεις που παραδίδουν την εξουσία της χώρας στους δανειστές. Μας απειλούν μάλιστα με εμφύλιο εάν δεν υποκύψουμε. Να δούμε όμως τι θα πει στο τέλος και η Δικαιοσύνη, θα κάνει κάτι ή θα περιμένει εντολή της Κυβέρνησης πετώντας το μπαλάκι στο λαό; Ελθέτω η Βασιλεία σου Κύριε!

    Ηλ. Στ.
    Καθηγητής, Πολυτεχνείο Κρήτης
    5/10/2013

  116. Rooster said

    Αγαπητέ Cognord,
    Καλό θα ήταν γενικά να διαβάζεται τα σημειώματα των αναγνωστών. Βέβαια δεν είναι συμφέρον αυτό, συμφέρον είναι να απομονώνετε προτάσεις κ να βγάζετε συμπεράσματα. Αυτό που έγραψα και επιμένεται να μην το διαβάζετε είναι οτι τότε κανένας απο την αριστερά δεν κινητοποιήθηκε να βοηθήσει. Δεν είπα οτι τις ανακρίσεις τις έκανε η αριστερά, ούτε κάτι παρόμοιο, είπα ότι σε ένα σχετικά ευνομούμενο τόπο όμως όλοι θα είχαν κινητοποιηθεί χωρίς σταματημό, κάτι το οπίο δεν έγινε. Αντίθετα υπήρξαν δημοσιογράφοι bloggers που έγραφαν 2 ώρες μετά οτι η Μαρφίν ψάχνει 3 υπαλλήλους, αυτοί δουλέυουν στο unfollow το οποίο έχει ξεκάθαρα αγαστές σχέσεις με την αριστερά και και τα κόμματα της. Πολλοί μάλιστα επέμεναν να ψάχουν ευθύνες μόνο στην διοίκηση της τράπεζας ξεχνόντας οτι εκτός απ την διοίκηση υπήρξε και ένας τύπος που πέταξε μολότωφ σε κλειστό χώρο. Τώρα το ότι που έφτιαχναν μολότωφ το προηγούμενο βράδυ δεν σας κάνει σαν ένδειξη, δεν με εκπλήσει, φαντάζομαι δεν θα σας έκανε ούτε αν σας λέγαμε που υπήρχαν κουκούλες και ποιοι ετοιμαζόντουσαν να κατέβουν στην πορεία. Επίσης φαντάζομαι δεν θα σας έφτανε και η ομολογία κάποιου αν δεν ήταν απο διαφορετικό απο εσάς χώρο. Αν ήταν απο ίδιο θα ήταν σίγουρα κατασκευασμένο.. Εγώ όμως σε αντίθεση με εσάς το καθήκον μου σαν πολίτης το έκανα, και μάλιστα χλευάζομαι γι αυτό, κ σε ένα τόσο δημοκρατικό blog μάλιστα. Ωραίο όμως θα ήταν να μας εξηγήσετε κ εσείς κ ο νικοκοίρης τα επικοινωνιακά κέρδη της ΧΑ απο αυτό το «φιάσκο» που με τόση βιασύνη και σπουδή τρέξατε να χαρακτηρίσετε. Τι έχει κερδίσει η ΧΑ αυτές τι μέρες; μήπως έχει δημοσκοπικά ανέβει κι άλλο; μήπως έχει ενισχύσει τα επιχειρήματα της; Θα ήταν ωραίο να μας εξηγήσετε (και οι δύο), για να δει κανείς πως εξηγούνται τα ανεξήγητα…

  117. Guesttt said

    Από που προέρχεται ή έκφραση «πήγα στον κουβά» που συνήθως χρησιμοποιούν οι παίκτες του στοιχήματος όταν χάνουν; Μήπως έχει κάποια σχέση με το μπουκάλι του φιάσκο;

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: