Οι λέξεις έχουν τη δική τους ιστορία

Το ιστολόγιο του Νίκου Σαραντάκου, για τη γλώσσα, τη λογοτεχνία και… όλα τα άλλα

Τροπολογία για ατιμωρησία

Posted by sarant στο 25 Μαρτίου, 2014


Μέσα στην εβδομάδα αναμένεται να έρθει στη Βουλή, ή πιο σωστά να επανέλθει, η τροπολογία στο άρθρο 19 του Μεταναστευτικού Κώδικα, η οποία προέβλεπε ότι σε περίπτωση που μετανάστης καταγγείλει ότι έπεσε θύμα ρατσιστικής βίας από μέλη των σωμάτων ασφαλείας και η καταγγελία του τεθεί στο αρχείο, τότε ο μετανάστης αυτόματα απελαύνεται.

Η τροπολογία είχε αρχικά κατατεθεί την περασμένη εβδομάδα και δέχτηκε σφοδρή κριτική όχι μόνο από την αντιπολίτευση (πλην Χρυσής Αυγής, βέβαια) αλλά και από τον ελάσσονα κυβερνητικό εταίρο, το ΠΑΣΟΚ. Διαδραματίστηκαν μάλιστα κωμικές σκηνές στη Βουλή, καθώς η τροπολογία κατατέθηκε και αποσύρθηκε αρκετές φορές, ενώ την τελευταία φορά οι παλινωδίες έφτασαν στο αποκορύφωμα όταν ο ο υπουργός Εσωτερικών κ. Μιχελάκης επανέφερε την τροπολογία λίγη ώρα αφότου ο αναπληρωτής υπουργός του, ο κ. Γρηγοράκος (ΠΑΣΟΚ) την είχε αποσύρει (για δεύτερη ή τρίτη φορά, έχω χάσει το μέτρημα)! Τελικά, αφού ο ΣΥΡΙΖΑ κατέθεσε πρόταση ονομαστικής ψηφοφορίας, η τροπολογία αποσύρθηκε ξανά για να «βρεθεί συμβιβαστική λύση», που θα παρουσιαστεί αυτή την εβδομάδα. (Όπως διάβασα, ο υφυπουργός ρίχνει την ευθύνη για την παραπλάνηση στον γ.γ. της κυβέρνησης, τον γνωστό κ. Μπαλτάκο).

Ο λόγος για τον οποίο η επίμαχη τροπολογία δέχτηκε τα πυρά της αντιπολίτευσης (και όχι μόνο) είναι ότι ολοφάνερα αποβλέπει στη θωράκιση της αστυνομικής αυθαιρεσίας και στον εκφοβισμό των μεταναστών. Το επιχείρημα του κ. Μιχελάκη ότι οι διακινητές των μεταναστών τούς έχουν δασκαλέψει να κάνουν καταγγελίες κατά των συνοριοφυλάκων και των λιμενικών είναι έωλο, αφού η καταγγελία δεν προσφέρει κάποιο πλεονέκτημα στον μετανάστη που μπαίνει στη χώρα χωρίς χαρτιά: όποιος καταγγείλει ρατσιστική βία θα έχει την ίδια μεταχείριση με κάθε άλλο μετανάστη που δεν θα κάνει καταγγελία.

Από την άλλη πλευρά, αν εγκριθεί η απαράδεκτη τροπολογία, ποιος μετανάστης- θύμα ρατσιστικής βίας θα τολμήσει ποτέ να καταγγείλει το περιστατικό, τη στιγμή που θα κρέμεται από πάνω του η απειλή της απέλασης; Ή μήπως η καταγγελία του θα κριθεί από κάποια ανεξάρτητη αρχή εγνωσμένης αμεροληψίας; Όχι φυσικά: η ίδια υπηρεσία που καταγγέλλεται θα κρίνει την καταγγελία, δηλαδή ο κατηγορούμενος ταυτίζεται με τον δικαστή -δεν θέλει και πολλή φιλοσοφία για να προβλέψουμε την έκβαση που θα έχει η εξέταση των καταγγελιών. Ή μάλλον δεν θέλει καθόλου φιλοσοφία, αφού το ιστορικό της διερεύνησης περιστατικών αστυνομικής βίας (γενικά, όχι ειδικώς εναντίον μεταναστών) είναι εύγλωττο.

Με άλλα λόγια, η διάταξη που προωθείται ουσιαστικά θεσμοθετεί την ατιμωρησία των οργάνων της τάξης -και από αυτή την άποψη μάς αφορά όλους και όχι μόνο από αλληλεγγύη ή από στοιχειώδες δημοκρατικό καθήκον, αλλά ακόμα και για αυτοπροστασία. (Αλήθεια, σκεφτείτε να υπήρχε ανάλογη διάταξη για ημεδαπούς, ότι αν καταγγελία για αστυνομική βία τεθεί στο αρχείο, ο καταγγέλλων πολίτης διώκεται ποινικά: θα τολμούσει κανείς να καταγγείλει το οτιδήποτε;)

Τρόποι αντίδρασης και διαμαρτυρίας υπάρχουν πολλοί. Ανάμεσα στ’ άλλα, εγώ υπέγραψα μια διεθνή έκκληση που κυκλοφορεί από χτες και σας καλώ να κάνετε το ίδιο. Βιαστείτε μονο γιατί η συλλογή υπογραφών ισχύει έως και αύριο Τετάρτη 26/3. Την αναδημοσιεύω (από εδώ):

 

Υπογράψτε εδώ

Το κάλεσμα στο Facebook

To πηγαινέλα της ρατσιστικής τροπολογίας και οι ακροδεξιές μεθοδεύσεις στο σχετικό ρεπορτάζ από τη Βουλή

Η έκκληση στα ελληνικά όπως δημοσιεύτηκε στο Rednotebook.gr:

«Η ατιμωρησία της ρατσιστικής βίας και η τιμωρία των θυμάτων διά νόμου γυρνά την Ευρώπη σε σκοτεινά χρόνια», επισημαίνουν σε επείγουσα έκκλησή τους διανοούμενοι, καλλιτέχνες, δημοσιογράφοι και οργανώσεις για τα ανθρώπινα δικαιώματα στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ζητώντας να μην ψηφιστεί η διάταξη Μπαλτάκου-Μιχελάκη που έρχεται και πάλι στη Βουλή μέσα στην εβδομάδα.

Το πλήρες κείμενο της διεθνούς έκκλησης έχει ως εξής (ακολουθούν οι πρώτες υπογραφές, ενώ η συλλογή υπογραφών συνεχίζεται μέχρι και την Τετάρτη):

Ελλάδα: Η ατιμωρησία της ρατσιστικής βίας και η τιμωρία των θυμάτων διά νόμου γυρνά την Ευρώπη σε σκοτεινά χρόνια

Είμαστε θορυβημένοι και θέλουμε να το δηλώσουμε. Ενώ η ατιμωρησία της ρατσιστικής βίας αποτελεί ένα εντεινόμενο πρόβλημα στην Ελλάδα, η ελληνική κυβέρνηση, αντί να την αντιμετωπίσει, έρχεται να τη θεσμοθετήσει, τιμωρώντας ταυτόχρονα τα θύματα! Την περασμένη εβδομάδα,  κατέθεσε  στη Βουλή μια τροπολογία στον Κώδικα Μετανάστευσης, που προβλέπει την απέλαση μεταναστών που καταγγέλλουν ότι υπέστησαν βία από κρατικά όργανα, σε περίπτωση που η καταγγελία τους μπει στο αρχείο. Είναι ανατριχιαστικό: η ρύθμιση αυτή συνιστά φόβητρο και τιμωρεί όχι τους θύτες αλλά τα θύματα.

***

Στην Ελλάδα, η ανοχή και η μη καταγραφή της βίας κατά μεταναστών, ιδίως στις περιπτώσεις που οι δράστες είναι ένστολοι, έχει δημιουργήσει μια αλγεινή παράδοση, σύμφωνα με μια σειρά εκθέσεων εθνικών, ευρωπαϊκών και διεθνών οργανισμών. 

Θεωρούμε ότι η πολιτειακή ανοχή στη ρατσιστική βία, πολύ δε περισσότερο η θεσμοποίηση της ανοχής αυτής, για να «προστατευτούν» κρατικά όργανα από μετανάστες και πρόσφυγες (!), δεν αποτελεί «δικαίωμα» κανενός εθνικού κράτους, ούτε συνιστά μέσο άσκησης εθνικής κυριαρχίας. Τα απαράδεκτα προγράμματα λιτότητας που έχουν δημιουργήσει στην Ελλάδα συνθήκες ανθρωπιστικής κρίσης, αλλά και οι δυσανάλογες ευθύνες που έχει αναλάβει η χώρα σε ό,τι αφορά τις μεταναστευτικές ροές, δεν μπορούν να λειτουργήσουν ως άλλοθι ώστε μια ευρωπαϊκή χώρα να επιστρέψει σε εποχές κρατικής ανομίας που παραπέμπουν σε σκοτεινές για την ήπειρο περιόδους. Αν αυτό συμβεί, ξέρουμε από τώρα ότι η μόνη ωφελημένη θα είναι η ρατσιστική ακροδεξιά.

Θεωρούμε ότι τα κόμματα και η κοινωνία των πολιτών σε ολόκληρη την Ευρώπη οφείλουν να πάρουν επειγόντως θέση, ώστε να αποτραπεί η θεσμοποίηση της κρατικής ρατσιστικής βίας σε μια ευρωπαϊκή χώρα και να αποφευχθούν περαιτέρω εκπτώσεις στα δικαιώματα των μεταναστών.

***

Η απαράδεκτη τροπολογία αποσύρθηκε προσωρινά, αλλά όπως δήλωσε ο υπουργός Εσωτερικών θα επανέλθει την επόμενη εβδομάδα. Επίσης, αποσύρθηκε  και ολόκληρο το άρθρο 19 του Κώδικα, που αφορά τη χορήγηση άδειας διαμονής για ανθρωπιστικούς λόγους, μεταξύ άλλων και σε θύματα ρατσιστικής βίας.

Καλούμε πολίτες, φορείς, κινήματα, κόμματα σε όλη την Ευρώπη να αντιδράσουν αμέσως, πιέζοντας την ελληνική κυβέρνηση να επαναφέρει το άρθρο 19, χωρίς τη ρατσιστική τροπολογία σε καμία της μορφή. Είναι στοιχειώδες ζήτημα δημοκρατίας, ανθρωπισμού και δικαιοσύνης.

Μέχρι στιγμής υπογράφουν:

Εtienne Balibar (Université de Paris-Ouest Nanterre, Γαλλία), Judith Butler (University of Berkeley, ΗΠΑ), Crhistine Delphy (University of Berkeley, ΗΠΑ), Nicole Gabriel (Université Paris-Diderot – Paris-7, Γαλλία), Asli Goksel (SOAS University, Αγγλία), Catherine Hall (UCL, Αγγλία), Rose-Marie Lagrave (École des Hautes Etudes en Sciences Sociales, Γαλλία), Michael Löwy (CNRS, Γαλλία), Antonio Negri(Καθηγητής Φιλοσοφίας, συγγραφέας, Ιταλία), Leo Panitch (Υork University, Καναδάς), Evelyne Pisier Duhamel (Université Paris I),Luzia Margareth Rago (Ιnstituto de Filosofia e Ciências Humanas, Βραζιλία), Enzo Traverso (Cornell University, ΗΠΑ), Eleni Varikas(Université Paris-8, Γαλλία), Hilary Wainwright (αρχισυντάκτρια του περιοδικού Red Pepper, Αγγλία), Πάνος Αγγελόπουλος (μεταφραστής, Γαλλία), Αγγελική Γαζή (Επίκουρη Καθηγήτρια, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου), Kώστας Δουζίνας (Birkbeck College, University of London, Αγγλία), Δημήτρης Κουσουρής (Πανεπιστήμιο Konstanz, Γερμανία), Έλσα Παπαγεωργίου (κοινωνιολόγος, υπ. Διδάκτορας Φιλοσοφίας, Université Paris-8, Γαλλία), Νίκος Σαραντάκος(συγγραφέας, Λουξεμβούργο), Σταύρος Τομπάζος (Επίκουρος Καθηγητής Τμήματος Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών, Πανεπιστήμιο Κύπρου).

Από την Ελλάδα:

Aθηνά Αθανασίου (Αναπληρώτρια καθηγήτρια Τμήματος Κοινωνικής Ανθρωπολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου, Αντιπρόεδρος Ινστιτούτου Νίκος Πουλαντζάς), Σία Αναγνωστοπούλου (Ιστορικός, Πάντειο Πανεπιστήμιο), Μπέτυ Αρβανίτη (ηθοποιός), Κώστας Αρβανίτης(δημοσιογράφος, ρ/σ Στο Κόκκινο 105.5), Τζένη Αρσένη (σκηνοθέτις),Γιάννης Βόγλης (ηθοποιός), Νίκος Γκιωνάκης (Κέντρο Ημέρας «Βαβέλ»), Σπύρος Γραμμένος (τραγουδοποιός), Άση Δαβάκη-Κλαυδιανού (εκδότρια της εφημερίας «Η εποχή»), Φοίβος Δεληβοριάς (τραγουδοποιός), Κύρκος Δοξιάδης (Καθηγητής Κοινωνικής Θεωρίας, Πανεπιστήμιο Αθηνών), Στάθης Δρογώσης(τραγουδοποιός), Ελένη Ζιώγα (συγγραφέας, ηθοποιός), Αλέκα Ζορμπαλά (δικηγόρος, μέλος της Κίνησης για τις Ελευθερίες και τα Δημοκρατικά Δικαιώματα της Εποχής μας), Nίκος Θεοχαράκης(Αναπληρωτής Καθηγητής Πολιτικής Οικονομίας και Ιστορίας),Ιφιγένεια Καμτσίδου (Καθηγήτρια Συνταγματικού Δικαίου, Νομικό Τμήμα Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης), Ακύλλας Καραζήσης (ηθοποιός), Μαριλένα Κατσίμη (δημοσιογράφος, γ.γ. ΕΣΗΕΑ), Αντώνης Καφετζόπουλος (ηθοποιός), Μαρία Κουβέλη(Πρόεδρος του Συμβουλίου Ένταξης Μεταναστών του Δήμου Αθηναίων),Γεράσιμος Κουζέλης (Καθηγητής Κοινωνιολογίας, Πανεπιστήμιο Αθηνών), Xαρά Κούκη (ιστορικός), Στέλιος Κούλογλου(δημοσιογράφος, ιστοσελίδα TVXS.gr), Ιωάννα Κούρτοβικ (πρόεδρος Δικτύου Κοινωνικής Υποστήριξης Προσφύγων και Μεταναστών), Κώστας Κουτσομύτης (σκηνοθέτης), Δέσποινα Κουτσούμπα (πρόεδρος Συλλόγου Ελλήνων Αρχαιολόγων), Χρήστος Λάσκος (φυσικός),Αντώνης Λιάκος (Καθηγητής Σύγχρονης Ιστορίας, Πανεπιστήμιο Αθηνών), Θωμάς Μαλούτας (Καθηγητής Κοινωνικής Γεωγραφίας, Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο), Σάββας Μιχαήλ (συγγραφέας), Δημήτρης Μπελαντής (μέλος Δ.Σ. Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών), Ευτύχης Μπιτσάκης (Ομότιμος Καθηγητής Φιλοσοφίας στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων), Στρατής Μπουρνάζος (επιμελητής «Ενθεμάτων» της Κυριακάτικης Αυγής), Ηλίας Νικολακόπουλος (Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Αθηνών), Αλέξης Οικονομίδης (δημοσιογράφος), Μάρω Παντελίδου-Μαλούτα (Καθηγήτρια Πολιτικής Επιστήμης, Πανεπιστήμιο Αθηνών), Δημοσθένης Παπαδάτος-Αναγνωστόπουλος (μέλος της συντακτικής ομάδας της ιστοσελίδας RedNotebook), Κωστής Παπαϊωάννου (Συντονιστής του Δικτύου Καταγραφής Περιστατικών Ρατσιστικής Βίας),  Κλειώ Παπαπαντολέων (Αντιπρόεδρος Ελληνικής Ένωσης για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου), Βασίλης Παπαστεργίου(μέλος Δ.Σ. Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών), Νίκος Παρασκευόπουλος (Κοσμήτορας της Σχολής Νομικών, Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών ΑΠΘ), Σπύρος Σακελλαρόπουλος(πανεπιστημιακός, Πάντειο Πανεπιστήμιο), Πάνος Σκουρολιάκος(ηθοποιός), Μιχάλης Σπουρδαλάκης (Πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Πολιτικής Επιστήμης, Πανεπιστήμιο Αθηνών), Πέτρος-Ιωσήφ Στανγκανέλλης (ιστορικός), Ανδρέας Τάκης (Επίκουρος Καθηγητής Νομικής Σχολής ΑΠΘ), Ελένη Τάκου (Δίκτυο Καταγραφής Περιστατικών Ρατσιστικής Βίας), Δημήτρης Τρίμης (δημοσιογράφος, πρ. πρόεδρος ΕΣΗΕΑ) Μαρίνα Τσαμουρά (Συντονίστρια της Καμπάνιας για το Άσυλο),Κωνσταντίνος Τσουκαλάς (Κοινωνιολόγος, Πανεπιστήμιο Αθηνών),Νίκος Φίλης (διευθυντής της «Αυγής»), Μικέλα Χαρτουλάρη(αρχισυντάκτρια του ηλεκτρονικού περιοδικού Χρόνος), Άννα Χατζησοφιά (συγγραφέας, ηθοποιός), Άρης Χατζηστεφάνου(δημοσιογράφος, ιστοσελίδα Infowar), Δημήτρης Χριστόπουλος(Αναπληρωτής Καθηγητής στο Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας Παντείου Πανεπιστημίου, Αντιπρόεδρος της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δικαιωμάτων του Ανθρώπου), Ξένια Χρυσοχόου (Καθηγήτρια Κοινωνικής και Πολιτικής Ψυχολογίας, Πάντειο Πανεπιστήμιο),Δημήτρης Ψαρράς (δημοσιογράφος, Eφημερίδα των Συντακτών)

Οργανώσεις: 

ΑΝΤΙΓΟΝΗ – Κέντρο Πληροφόρησης και Τεκμηρίωσης για το Ρατσισμό, την Οικολογία, την Ειρήνη και τη Μη Βία, Δίκτυο Κοινωνικής Υποστήριξης Προσφύγων και Μεταναστών, Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου, Ελληνικό Φόρουμ Μεταναστών, Θετική Φωνή, Κίνηση «Απελάστε το Ρατσισμό», Κίνηση Υπεράσπισης των Δικαιωμάτων Προσφύγων και Μεταναστών – Πάτρα, «ΛΑΘΡΑ;» – Επιτροπή αλληλεγγύης στους πρόσφυγες Χίου, Πρωτοβουλία για τα Δικαιώματα των Κρατουμένων, Φόρουμ Μεταναστών Κρήτης, Κυριακάτικο Σχολείο Μεταναστών, Σύλλογος Ενωμένων Αφγανών Ελλάδας.

Advertisements

60 Σχόλια to “Τροπολογία για ατιμωρησία”

  1. Υπογράψαμε κι εμείς οι «ανώνυμοι»

  2. Βουτς said

    Καλημέρα
    » ποιος μετανάστης- θύμα ρατσιστικής βίας θα τολμήσει ποτέ να καταγγείλει το περιστατικό»
    Το λέμε και στα Ελληνικά, οπως who will ever?

  3. Πάντως, οι ούτε δυο χιλιάδες υπογραφές μέχρι στιγμής, δεν μπορούν να προσφέρουν κάτι. Χρειάζεται κινητοποίηση γενική. Μόνο ένας μεγάλος αριθμός υπογραφών – ίσως κάνει κάτι. Και λέω ίσως, γιατί είναι γνωστό πως της κυβέρνησης (μας) ο τράχηλος ζυγόν δεν υποφέρει 🙂

  4. spiral architect said

    Καλημέρα. 🙂
    Μην ανησυχείτε, νιώθουμε ασφάλεια, καθότι γίνονται υπερπτήσεις Α/Φων (κατά πως λένε οι στρατιωτικές συντομογραφίες) καθ’ άπασαν την Επικράτειαν.
    Κατά τ’ άλλα, ποιος νοιάζεται, αφού για τις τυχόν λεπτομέρειες καθαρίζει το Αρχηγείον της Ελληνικής Αστυνομίας … 😐

  5. dubduck said

    Πάντως ούτε η ιδέα ειναι «Ελληνική Πατέντα». Διάβασα κάτι αντίστοιχο σε μια πολιτεία των ΗΠΑ: Καταδικάζονται όσοι κάνουν μήνυση για αστυνομική βία και δεν αποδειχθέι στο δικαστήριο. Ψάχνω για το σύνδεσμο, αν κανεις το έχει δει….

  6. sarant said

    Καλημέρα, ευχαριστώ πολύ για τα πρώτα σχόλια και ιδίως όσους υπέγραψαν!

    2: Νομίζω ότι λέγεται από παλιά, δεν θα το έλεγα αγγλισμό.

    5: Μπορεί να το εμπνευστήκαμε από αλλού, δεν λέω. Στην πολιτεία εκείνη ισχύει για ντόπιους ή για μετανάστες;

  7. spiral architect said

    Πάμε και στην παρέλαση τώρα. Οι εντεταλμένοι οφείλουν να μας προσέχουν. 😦
    (αρκεί να μην στραφούμε εναντίον τους με ένδικα μέσα)

  8. Theo said

    Λογική η διαμαρτυρία.
    Γιατί, όμως, κάποια ονόματα γράφονται με έντονα και κάποια άλλα με απλά;

  9. sarant said

    8: Μάλλον αυτός που έκανε το μπολντάρισμα τα ξέχασε.

  10. Δεν πιστεύω σε διαμαρτυρίες και συλλογές υπογραφών. Περισσότερη δουλειά κάνει ένα κείμενο με ακαταμάχητα επιχειρήματα ή ένα τραγούδι όπως κάποτε το Hurricane του Bob Dylan.
    Στην περίπτωσή μας επειδή δεν θα προσέθετε τίποτε η υπογραφή μου σαν ανώνυμος (ή μήπως σαν) προτείνω ένα τραγουδάκι για την άμβλυνση των παθών

  11. Ωπα, ξέχασα το άσμα

  12. spiral architect said

    @10: Σε καλύπτει;
    ΟΜΑΔΑ ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ: Νομικό Συμβούλιο του Κράτους: Μια νομική εκτροπή
    Έχεις δίκιο, και 10.000.000 υπογραφές με ένα μαγικό τρόπο να μαζευτούν, χαμπάρι δεν θα πάρουν. 😦

  13. nirevess said

    Ζουμερότατη η «Ευρωπαία»!

    Εγώ διάβασα πως την καταγγελία θα την κρίνει εισαγγελέας, αλλά ούτε αυτό μου λέει κάτι για την «τιμωρία» που προβλέπεται, εάν είναι ψευδής. Πρόκειται για αίσχος.

  14. Theo said

    9:
    «μπολντάρισμα»;
    Πρώτη φορά το συναντώ.
    Τυπογραφική αργκό ίσως;

  15. sarant said

    14: Δεν θυμάμαι αν το είχα ξανακούσει, αλλά βλέπω ότι βγάζει καμιά κατοστή γκουγκλιές.

  16. Νέο Kid Στο Block said

    Οι μπολνταρισμένοι είναι οι φίρμες. Οι σκέτοι είναι απλές οδοντόκρεμες. Οι αφανείς είναι τα μικρόβια.
    Ως γνωστόν, τη ζημειά την κάνουν πάντα τα μικρόβια, άμα είναι πολλά… 🙂

  17. Αριστείδης Καρατζόγλου said

    «…αφού η καταγγελία δεν προσφέρει κάποιο πλεονέκτημα στον μετανάστη που μπαίνει στη χώρα χωρίς χαρτιά: όποιος καταγγείλει ρατσιστική βία θα έχει την ίδια μεταχείριση με κάθε άλλο μετανάστη που δεν θα κάνει καταγγελία.» Είμαστε σίγουροι; Διαβάζω σε σελίδες αμφίβολης αξιοπιστίας ότι η διαδικασία παρέτεινε τον χρόνο μέχρι την απέλασή του καταγγέλοντα, οπότε έγινε κατάχρηση των καταγγελιών, οπότε το υπουργείο έφερε το ηλίθιο αυτό αντίμετρο. Ας μας διαφωτίσει κάποιος νομικάριος.

  18. # 12

    Τελικά, όχι. Το θέμα είναι ο χρόνος κράτησης μέχρι την απέλαση και εκεί που μια χαρά τα πήγαινε πετάει στο τέλος μια ατυχή σύγκριση με τους υπερχρεωμένους στις τράπεζες (γιατί οι οφείλοντες στο Δημόσιο πλέον των 5000 μπουζουριάζονται ) και τους ναρκομανείς αγνοώντας την ειδοποιό διαφορά με αυτούς που υπερασπίζεται : αυτοί δεν είναι μετανάστες, ζουν στην χώρα τους, δεν μπορείς να τους απελάσεις.

  19. sarant said

    17: Να το επιβεβαιώσουμε. Νομίζω πως αυτό ήταν πρόταση.

  20. Δέσποινα said

    Υπέγραψα, αν και οι υπογραφές δεν κάνουν τίποτα…

    Μια τεχνική ερώτηση: όταν δεν έχω σχολιάσει σε μια ανάρτηση, πώς μπορώ να εγγραφώ στα σχόλια και να μου έρχονται με email;

    Ευχαριστώ,
    Δέσποινα

  21. Γς said

    20:
    delivery@lekseis_Xistory.com

  22. Παύλος said

    Μόλις περάσαμε τις 2000 υπογραφές…

  23. sarant said

    22: Πολύ ωραία!

    20: Δεν ξέρω αν γίνεται. Γιαυτό κάποιοι αφήνουν ένα σχόλιο ίσα-ίσα για να παρακολουθούν.

  24. geobartz said

    Μιλάς για «χορήγηση άδειας διαμονής για ανθρωπιστικούς λόγους, μεταξύ άλλων και σε θύματα ρατσιστικής βίας». Τι θέλεις να πεις; δικαιώνεις τον φίλο σου τον Μπαλτάκο; Κοιτάξτε κύριοι (δήθεν) αντιρατσιστές: Θα μπορούσα να σας πω όλους ρατσιστόμουτρα, διότι καταφέρεστε στη …ράτσα των αστυνομικών! Πιστεύω όμως ακράδαντα ούτε δεν είστε ούτε ρατσιστές ούτε αντιρατσιστές. Απλώς μαϊμουδίζετε! Το πρόβλημα υπάρχει. Γιατί να μην κατήγειλλα αβέρτα-κουβέρτα οποιονδήποτε αστυνομικό αν έτσι μπορούσα, ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΝΑΣΤΗΣ ΩΝ, να εξασφαλίσω «άδεια διαμονής» ως «θύμα ρατσιστικής βίας»; Και ποιοι είστε εσείς που έχετε το θράσος να εκλαμβάνετε ΟΛΟΥΣ τους αστυνομικούς ως ρατσιστές; Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι υπάρχουν και αστυνομικοί που είναι ρατσιστές. Όπως δεν έχω καμία αμφιβολία ότι και μεταξύ ΥΜΩΝ υπάρχουν ρατσισταί τινες. Πριν χρόνια κάποιος like you, μου έκαμνε …αντιρατσιστικά μαθήματα. Μετά ανέλαβε διαχειριστής της πολυκατοικίας και η πρώτη του «πρωτοβουλία» ήταν να μαζέψει υπογραφές για να διώξουμε την καθαρίστρια. Μα γιατί, τον ρώτησα. Κάνει πολύ καλά τη δουλειά της. Μέχρι και τις σακκούλες των σκουπιδιών κατεβάζει για τους εξ ημών …λεπτεπίλεπτους. Να, γιατί είναι γύφτισα, μου απάντησε! Σοβαρευτείτε λοιπόν όλοι οι δήθεν αντιρατσιστές μαϊμουδάνθρωποι! Ότι πρέπει να ληφθεί μέριμνα που να διασφαλίζει ότι δεν θα μπορούν να γίνονται αυθαιρεσίεες αστυνομικών (κατά το Γιάννης κερνάει Γιάννης πίνει) καμία αντίρρηση. Αλλά να μένουμε απαθείς μπροστά σε ένα πραγματικό γεγονός που συμβαίνει ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΣΥΜΑΝΘΡΏΠΩΝ ΜΑΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΏΝ (που μπορεί να είναι και …αντιρατσιστές ,,,σαν και σας), είναι αυτόχρημα Μ Α Ϊ Μ Ο Υ Δ Ι Σ Μ Ο Σ.

  25. gryphon said

    Aκουσα την συνεντευξη Μπαλτακου στο Βημα fm (κανονικά αποφευγω οπως ο διαολος το λιβανι τετοιου ειδους εμετικα καθεστωτικα φερέφωνα αλλα εχω την ατυχια να τον ακουει ο εργοδοτης μου εκει που δουλευω και ετσι αναγκαστικατο τρωω στην μαπα τον συγκεκριμενο σταθμο οταν δουλευω πρωι).
    Τελος παντων το βασικο επιχειρημα του ηταν οτι πολλοι χαμηλοβαθμοι ενστολοι μπλεκουν δικαστικα αν τους καταγγειλει καποιος μεταναστης γιατι γινεται εδε σε βαρος τους και αναγκαζονται να προσλαβουν δικηγορο και αυτο τους κοστιζει καποιες χιλιαδες ευρω και καποια χρονια μεχρι να τελεσιδικισει η υποθεση.Και αν η καταγγελλια αποδειχθει αληθινη ενταξει αλλα αν αποδειχθει ψευδης γιατι ο αλλος που την εκανε να μην εχει συνεπειες ;.

    10
    Κοιτα το hurricane ειναι μουσικα καταπληκτικο και ο Ντυλαν ακουγεται συγκλονιστικος στην εκφραση ενος αισθηματος αδικιας που τον διακατειχε με αφορμη την υποθεση του Καρτερ την οποια ο ιδιος θεωρουσε σαν διωξη με ρατσιστικα κινητρα επειδη ηταν μαυρος.
    Ομως τα πραγματικα γεγονότα για οποιον εχει διαβασει για την υποθεση αυτη πολυ λιγη σχεση εχουν με οσα λεει ο Ντυλαν στους στιχους που ειναι απολυτως ανακριβεις και φανταστικοι.
    Κατα 99.9 % ο Καρτερ με τον φιλο του ηταν οι δολοφονοι δυο ανθρωπων (και παραλιγο τεσσαρων) και η δημοσιοτητα που πηρε η υποθεση και με την βοηθεια του τραγουδιου τον βοηθησε να γλυτωσει τελικα.
    Ηταν κατι παρομοιο με την πιο προσφατη περιπτωση του O J Simpson.

    7
    Eγώ πηγα στην παρελαση και εχω και πληροφορια σημαντικη και αποδεικτικη για το οτι ειμαστε κανονικο προτεκτορατο.
    Εψαχνα μεχρι κατω στου Φιξ τους s 300 ματαια βεβαια.
    Ρωτησα λοιπόν ενα αξιωματικο που ηταν εκει στα οχηματα με τους patriot γιατι δεν ειναι οι s 300 αφου ειχαν ανακοινωσει οτι θα παρελασουν.
    Μου ειπε οτι ειχαν ερθει στην Αθηνα και μεχρι χθες ηταν προγραμματισμενο να παρελασουν.
    Τελευταια στιγμη τους ηρθε διαταγη και κοπηκαν λογω Κριμαιας.Η διαταγη ηταν στρατιωτικη η πολιτικη τον ρωτησα.Απεφυγε να μου απαντησει αλλα απλως χαμογελασε.

  26. leonicos said

    Υπέγραψα Σερ Σαρ aka Νικ. Νοικ.

  27. leonicos said

    Τι άλλο θα έλεγε ένας Μπαλτάκος, μανιάτης αρβανίτικης καταγωγής;

    Όχι ότι δεν υπάρχουν ωραίοι, σωστοί και δημοκρατικό μανιάτες. αλλά τους σφάξανε οι άλλοι και αργείο το δενδρύλιο να βγάλει φύλλα

  28. leonicos said

    Ρατσα αστυνομικών! Ούτε ο Αϊνστάιν δεν θα πετύχαινε τέτοιο θρίαμβο. Είδες ο με αγγλόφωνο ή γερμανόφωνο ψευδώνυμο, πρακτικά ανώνυμος @24; Γιες!

  29. # 25

    Καταπληκτικά μουσικα κομμάτια ουκ ολίγα σ’ αυτόν το δίσκο, το Hurricane δεν ξεχώριζε γι αυτό, το «συγγενικό» του Joe είναι κλάσεις καλύτερο αλλά δεν είναι εκεί το θέμα.
    Απ ‘οσα θυμάμαι το τραγούδι πέτυχε την επανεκδίκαση της υπόθεσης και ο Κάρτερ δεν ααφέθηκεελεύθερος παρ΄όλο τον θόρυβο. Το αν μειώθηκε η ποινή του δεν το ξέρω. Εξ άλλου κανένας δεν περιμένει ένα ταγούδι να γίνει δικαστική απόφαση, απλά η δημοσιότητα οδήγησε σε μια πιο προσεκτική επανεξέταση. Ούτε η συλλογή υπογραφών (πρέπει να) νομοθετεί, απλά δείχνει πως κάτι πρέπει να επανεξετασθεί.

  30. Δέσποινα said

    21:
    Ευχαριστώ αλλα νομίζω ότι ο Νίκος έχει δίκιο, δεν γίνεται.

    23:
    Ευχαριστώ. Αυτό είναι το δεύτερο μειονέκτημα που βρίσκω στην wordpress…το πρώτο είναι η αμερικανοβλαχια «Howdy» με την οποια με χαιρετάει στο email που μου ζητα να επιβεβαιώσω την εγγραφη στα σχόλια:-)

    24:
    – Με όλο τον σεβασμό, με βάση αυτά που γράφετε, να μου επιτρέψετε να σας πω ότι έχετε λίγο συγχυσμένα τι είναι «ράτσα» και τι «ρατσισμός».
    – Οι ‘λαθρομετανάστες’ είναι οι άνθρωποι στους οποιους το φρούριο Ευρωπαϊκή Ένωση απέκλεισε κάθε νόμιμη οδό μετανάστευσης.
    – Η αντίθεση στην τροπολογία δεν έχει να κάνει με το τι πιστεύει κανεις για τους μπάτσους συνανθρώπους μας.
    – Το ότι κάποιοι εκφράζουν παρόμοιες απόψεις με τον γνωστό σας ο οποιος είναι υποκριτής δεν σημαίνει ότι είναι κι αυτοί υποκριτές.

  31. sarant said

    Ευχαριστώ πολύ για τα νεότερα!

  32. gg said

    @ 24 Πραγματικά γεγονότα συμβαίνουν δυστυχώς και εις βάρος των συνανθρώπων μας μεταναστών. Προσωπικά θεωρώ πιο σημαντικό να υπερασπιστώ αυτούς και όχι τους αστυνομικούς-λιμενικούς. Ίσως γιατί είναι πιθανό με την απέλασή τους να καταλήξουν ξανά στη Συρία, το Ιράκ, το Αφγανιστάν, την υποσαχάρια Αφρική… Ίσως γιατί οι ασφαλείς επαναπροωθήσεις, συμβαίνει συχνά να μην είναι και τόσο ασφαλείς, τα κέντρα υποδοχής να είναι κυρίως κέντρα και καθόλου υποδοχής… Ίσως, τέλος, γιατί τους αστυνομικούς-λιμενικούς αναλαμβάνει να τους υπερασπιστεί η εκάστοτε κυβέρνηση…

  33. Ας υπογράψουμε, μα κυρίως να προσέχουμε τι είδους «χούντα» επιλέγουμε.

  34. Εγώ τον Μπαλτάκο τον γνώρισα μέσα από τα γραπτά του αείμνηστου Ηλία Μπαζίνα στον Φίλαθλο, από τα οποία είχα και μια εικόνα θετική. Δεν παρακολουθώ την πολιτική του δράση, όμως ως συγγραφέας είναι εξαιρετικός, ιδίως στην αναπαράσταση του αρχαίου κόσμου (Αθήνα-Σπάρτη) κυρίως στο «Τέλος του Εφιάλτη» και λιγότερο στο «Ερμοκοπίδες»

  35. Ε , με μία τάση εξιδανίκευσης βεβαίως του σπαρτιατικού τρόπου…

  36. Μαρία said

    35
    http://www.efsyn.gr/?p=54003

  37. sarant said

    Ευχαριστώ για τα νεότερα!

  38. Chris said

    25 «Τελος παντων το βασικο επιχειρημα του ηταν οτι πολλοι χαμηλοβαθμοι ενστολοι μπλεκουν δικαστικα αν τους καταγγειλει καποιος μεταναστης γιατι γινεται εδε σε βαρος τους και αναγκαζονται να προσλαβουν δικηγορο και αυτο τους κοστιζει καποιες χιλιαδες ευρω και καποια χρονια μεχρι να τελεσιδικισει η υποθεση.Και αν η καταγγελλια αποδειχθει αληθινη ενταξει αλλα αν αποδειχθει ψευδης γιατι ο αλλος που την εκανε να μην εχει συνεπειες ;»

    Επειδή αυτά είναι μετρήσιμα, σε τι αριθμό ενστόλων αναφέρεται; Έχει γίνει επιδημία αυτό; Αν ισχύει τότε τι εναλλακτικό μέτρο θα μπορούσαν να βρουν, διότι αναμφισβήτητα υπάρχει πρόβλημα στην λειτουργία του κράτους;
    Τα δύο πρώτα είναι βασικά ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν για να έχει νόημα οποιαδήποτε περαιτέρω συζήτηση εδώ.

  39. Μαρία said

    Ερωτώνται οι αρμόδιοι υπουργοί:

    1. Ποια κρούσματα ψευδών καταγγελιών μεταναστών σε βάρος ενστόλων έχουν καταγράψει οι Αρχές από το 2010 μέχρι σήμερα; Ποια είναι η συχνότητα του φαινομένου; Ποιος είναι ο μέσος χρόνος διερεύνησης τέτοιων καταγγελιών;
    2. Ποιες είναι οι καταδικαστικές αποφάσεις σε βάρος ένστολων για αυθαίρετη και παράνομη άσκηση βίας σε βάρος μεταναστών, και δη με ρατσιστικό κίνητρο, στο διάστημα 2010-2013; Πόσες άδειες παραμονής για ανθρωπιστικούς λόγους έχουν εκδοθεί στο ίδιο διάστημα;
    3. Πώς ερμηνεύεται το γεγονός ότι, με βάση την έκθεση του Συνηγόρου του Πολίτη για τη ρατσιστική βία (2013), από τις 22 καταγγελίες σε βάρος ενστόλων το 2012, διερευνήθηκαν εν τέλει μόνο οι 6, γεγονός που εξάλλου διαψεύδει τους ισχυρισμούς περί “βιομηχανίας ψευδών καταγγελιών”; Πού αποδίδεται η απόκλιση στα στοιχεία που δίνει για το 2012 η Ελληνική Αστυνομία, όπου καταγράφονται 84 περιστατικά βίας με πιθανολογούμενο το ρατσιστικό κίνητρο, ενώ με δική του έρευνα για την ίδια χρονιά ο Συνήγορος του Πολίτη τεκμηριώνει 253;
    http://www.rednotebook.gr/details.php?id=12125

  40. sarant said

    39: Από τις 22 μόνο οι 6!

  41. ΕΦΗ ΕΦΗ said

    40. και μέσα στις 6 που διερευνήθηκαν θα είναι και οι θανατηφόρες (αναπόδραστες από τη διερεύνηση θέλω να πω)

  42. Servitoros said

    Οι ΕΔΕ είναι το μεγαλύτερο ανέκδοτο της χώρας ιδίως όταν αφορά τα σώματα ασφαλείας βλ. τις ΕΔΕ για ζαρτινιέρα, την ΕΔΕ του λιμενικού για τον βιασμό μετανάστη με γκλομπ κτλ.. Και βέβαια δεν αφορά μόνο το κράτος, όπως έδειξε η πρόσφατη απίστευτη ιστορία του ΧΑβγίτη οδηγού του ΟΑΣΘ που καταδικάστηκε σε 10 μήνες για μη παροχή υπηρεσιών σε μετανάστες και ο ΟΑΣΘ αρνείτε να τον περάσει από ΕΔΕ, αρχικά γιατί ήταν σε εξέλιξη η νομική διαδικασία και τώρα απλώς κάνοντας την πάπια.

  43. Servitoros said

    Βέβαια η ιστορία με την τροπολογία Μπαλτάκου-Μιχελάκη κατ’ εμέ δεν αφορά τόσο ρατσιστικές επιθέσεις όσο τις περιπτώσεις κρατικής δολοφονίας όπως αυτή στο Φαρμακονήσι, όπου με την έρευνα στο αρχείο μπορείς να απελάσεις αυτόματα όλους τους αυτόπτεις μάρτυρες.

  44. Γς said

    Καλά όλοι λέμε ψέματα.
    Ψέματα αθώα, εκδικητικά, απειλητικά.

    Η παρθένα που καταγγέλλει ψευδώς ότι βιάστηκε.

    Ο γύφτος που απείλησε το φίλο μου εργολάβο, που του χάλαγε τα σχέδια, ότι θα πει πως έβαλε χέρι στην ανήλικη κόρη του.

    Ψέματα ντόπιων αλλά και αλλοδαπών.

    Δεν είμαι ρατσιστής αλλά μου την έδωσαν τα ψέματα αυτού του έγχρωμου.

  45. Servitoros said

    Είσαι για να σου λυθεί η απορία και ο ρατσιστής οδηγός του ΟΑΣΘ στην δίκη που καταδικάστηκε ενάν έγχρωμο (sic) πήγε και τον παρουσίασε ως παιδικό του φίλο για να αποδείξει το αντίθετο ματαίως (ίσως να μην ήταν από την υποσαχάρια Αφρική και δεν ήταν πιστευτός). Το ψέμμα δεν έχει καμία σχέση με την τροπολογία, αυτό που έχει σημασία είναι οι μηχανισμοί του κράτους για να ξεπλένει τον ρατσισμό του.

  46. Triant said

    Αυτό το «έγχρωμος» πρέπει να είναι η πιό ρατσιστική λέξη που υπάρχει. Δεν έχει σημασία αν ο άνθρωπος είναι μαύρος, καφέ, κόκκινος, κίτρινος, αρκεί που δεν είναι το «καλό», άσπρος. Τι διαστροφή είναι αυτή που το «μαύρος» για κάποιον άνθρωπο που είναι μαύρος είναι βρισιά και το «έγχρωμος» δηλαδή κάτι άλλο, οτιδήποτε εκτός από άσπρος (υπονοείται «κανονικός»), είναι καθώς πρέπει;

  47. «η καταγγελία δεν προσφέρει κάποιο πλεονέκτημα στον μετανάστη που μπαίνει στη χώρα χωρίς χαρτιά: όποιος καταγγείλει ρατσιστική βία θα έχει την ίδια μεταχείριση με κάθε άλλο μετανάστη που δεν θα κάνει καταγγελία.»

    Λάθος. Οι ΥπΕσ και Εργασίας έχουν την ευχέρεια να χορηγήσουν άδεια παραμονής για ανθρωπιστικούς λόγους, άρ. 44 Ν. 3386/2005. Τέτοιες άδειες έχουν δοθή. Και καλώς χορηγούνται. Άρα υπάρχει κίνητρο ψευδούς καταγγελίας.

    Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και στην σωματεμπορία, όπου μαζί με τα αληθινά θύματα υπάρχουν και ψευδείς καταγγελίες.

    «η ίδια υπηρεσία που καταγγέλλεται θα κρίνει την καταγγελία, δηλαδή ο κατηγορούμενος ταυτίζεται με τον δικαστή»

    Λάθος. Την καταγγελία θα κρίνουν τα δικαστήρια, αφού πρόκειται για ποινικό αδίκημα. Το θέμα είναι ότι μέχρι να τελεσιδικήση η υπόθεση θα έχουν περάσει χρόνια. Αν ο καταγγέλλων είχε πει ψέματα, θα είναι πολύ δύσκολο να απελαθή έχοντας πίσω του π.χ. 7 χρόνια νόμιμης διαμονής στην χώρα.

    «Αλήθεια, σκεφτείτε να υπήρχε ανάλογη διάταξη για ημεδαπούς, ότι αν καταγγελία για αστυνομική βία τεθεί στο αρχείο, ο καταγγέλλων πολίτης διώκεται ποινικά»

    Λάθος. Φυσικά και διώκεται ποινικά, για ψευδορκία, συκ. δυσφήμηση και ψευδή καταμήνυση.

  48. geobartz said

    30: Από αυτά που έχω αναφέρει, θα έπρεπε να έχεις αντιληφθεί ότι ξέρω πολύ καλά τι είναι ράτσα και τι ρατσισμός. Απλώς σημειώνω ότι τα τελευταία χρόνια υπάρχει τάση για επέκταση της έννοιας «ρατσισμός» και σε άλλες «διακρίσεις». Εν πάσει περιπτώσει, αφού επί του προκειμένου ενίστασαι για τον «ρατσισμό» κατά αστυνομικών, ας πούμε ότι εξακολουθεί να υπάρχει μια αδικαιολόγητη εχθρότητα κατ’ αυτών των «μπάτσων συνανθρώπων» μας, όπως λες. Και σημειώνω τη λέξη «εξακολουθεί» διότι η αριστερά (στην οποία πιστεύω ότι αυτοκατατάσεσαι) είχε παλαιότερα σοβαρότατους λόγους να μη «χωνεύει» την αστυνομία.
    Η «αντίθεση» στην τροπολογία ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ με το τι πιστεύει κανείς για τους «μπάτσους». Εγώ σημείωσα όχι αντίθεση στην τροπολογία αλλά ΜΕΡΙΜΝΑ ώστε να μην ισχύσει ο κανόνας «Γιάννης κερνά και Γιάννης πίνει». Μια άλλη ρήση λέει: «Τάδε έδει ποιήσαι κακείνα μη αφιέναι». Δεν ξεπουλώ ούτε τους (λαθρο)μετανάστες ούτε τους …μεροκαματιάρηδες αστυνομικούς. Understand?.
    Φυσικά και δεν είναι υποκριτές ΟΛΟΙ όσοι εκφράζουν παρόμοιες απόψεις με τον «αντιρατσιστή» που ανέφερα. Από την πείρα όμως που έχω εκτιμώ ότι πάρα-πάρα πολύ μεταξύ των «αντιρατσιστών» είναι υποκριτές, χωρίς ίσως να το ξέρουν οι ίδιοι. Για παράδειγμα, μια τέτοια «αντιρατσίστρια», όταν ο γιος της αποφάσισε να παντρευτεί μια μαύρη, τα …έβαψε μαύρα. Τι να κάνουμε. Η ζωή είναι δύσκολή (όσο και εύκολη).
    32: Φίλε, αν είσαι κοινωνικά ευαίσθητος (όπως υποθέτω ότι πιστεύεις) υπερασπίζεσαι ΟΛΟΥΣ τους αδικούμενους: Άσπρους, μαύρους, δεξιούς, αριστερούς, αστυνομικούς, φιλήσυχους, ανύσυχους, αναρχικούς κλπ, κλπ. Αν εξαιρείς έστω και μια κοινωνική κατηγορία από το «υπερασπιστικό» ενδιαφέρον σου τότε είσαι ρατσιστής χωρίς να το ξέρεις! Και φυσικά, μιλάμε για σένα και για μένα και όχι για το Κράτος!

  49. sarant said

    47: Αθανάσιε, αν δεν κάνω λάθος, και στην πρώτη περίπτωση και στην τρίτη εσύ μιλάς για δυνατότητα ή ευχέρεια -ενώ η τροπολογία εισάγει την απέλαση ως αυτόματη συνέπεια (της θέσης της καταγγελίας στο αρχείο). Αν εγώ ο ημεδαπός καταγγείλω ότι έφαγα ξύλο από αστυνομικό και δεν μπορέσω να το αποδείξω, δεν διώκομαι αυτομάτως. Βέβαια, είδαμε τι έπαθαν και οι ακτιβιστές που μήνυσαν τον Πλεύρη.

  50. geobartz said

    28. Leonicos: Για τη «ράτσα αστυνομικών» ίδε την παραπάνω απάντηση. Για το «αγγλόφωνο ή γερμανόφωνο» ψευδώνυμο, αντί να διαβάσεις τον …Αϊνστάιν, σκέψου μήπως είναι σύνθεση απο κανένα ονοματεπώνυμο κύριε …Λαόνικε χαλκοκονδύλη.

  51. «και στην πρώτη περίπτωση και στην τρίτη εσύ μιλάς για δυνατότητα ή ευχέρεια -ενώ η τροπολογία εισάγει την απέλαση ως αυτόματη συνέπεια»

    Η ευχέρεια έγκειται στην χορήγηση της άδειας διαμονής για ανθρωπιστικούς λόγους (κοίταζα μάλιστα τώρα τον γερμανικό νόμο και βλέπω πως εκεί δεν χορηγείται καν τέτοιου είδους άδεια, μόνο στα θύματα σωματεμπορίας κλπ.http://www.gesetze-im-internet.de/aufenthg_2004/__25.html. Ίσως υπάρχει αλλού ειδική διάταξη). Από την στιγμή που θα δοθή όμως η άδεια και υποτιθεμένου ότι είπε ψέματα ο καταγγείλας, ποια θα είναι η συνέπεια; Καμία, λένε οι διαμαρτυρόμενοι, καλά έκανε ο άνθρωπος και είπε ψέματα, να μείνη μαζί μας, δεν βαριέσαι.

    Η ρύθμιση δεν είναι λάθος, λάθος είναι ότι δεν υπάρχουν κάμερες στα αστυνομικά τμήματα, περιπολικά κλπ για να αποδεικνύωνται αυτά χωρίς πολλά πολλά.

    «Αν εγώ ο ημεδαπός καταγγείλω ότι έφαγα ξύλο από αστυνομικό και δεν μπορέσω να το αποδείξω, δεν διώκομαι αυτομάτως. »

    Κανονικά ναι, διώκεσαι αυτομάτως. Στην πράξη ίσως ο αστυνομικός να μην υποβάλη έγκληση για συκ. δυσφήμηση κλπ και γενικά να μην το κυνηγήση.

    «Βέβαια, είδαμε τι έπαθαν και οι ακτιβιστές που μήνυσαν τον Πλεύρη.»

    Πάθανε κάτι πολύ φοβερό, αθωώθηκαν:

    http://tvxs.gr/news/%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1/%CE%B1%CE%B8%CF%8E%CE%B1-%CE%BC%CE%AD%CE%BB%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%BD%CE%B1%CE%B6%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CF%80%CF%81%CF%89%CF%84%CE%BF%CE%B2%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B7%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%BF%CF%8D%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%BD-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%BA-%CF%80%CE%BB%CE%B5%CF%8D%CF%81%CE%B7

  52. Servitoros said

    Πλάκωσαν τα μπαλταδάκια να μας πουν ότι το να σε κυνηγά δικαστικά ο Πλεύρης και το παρακράτος για τα αυτονόητα δεν είναι μεγάλη δουλειά γιατί στο τέλος αθωώνεσαι (βέβαια τα μπαλταδάκια δεν λένε για την άλλη δίκη Πλεύρη ενάντια στο ΚΙΣ όπου η μήνυση αποσύρθηκε λίγο πριν την δίκη γιατί ο μάρτυρας κατηγορίας του Πλεύρη ήταν πλέον Υπουργός και έκανε τόσο ο ίδιος όσο και η κυβέρνηση μπίζνες με το Ισραήλ, οπότε για την προστασία του Υπουργόυ που έκανε αντιπρόεδρο του ΕΟΦ τον γιό του μηνυτή η μήνυση πήγε άκλαφτη).

    Βέβαια μην περιμένετε πολλά από ανθρώπους που δίνουν συγχαρητήρια σ’ αστυνομικούς που σκοτώνουν πισώπλατα και η υπόθεση του θανάτου βρίσκεται στα δικαστικά αζήτητα παρά τις επίμονες προσπάθειες του πατέρα του νεκρού εδώ και χρόνια (γιατί το κρατικό-δικαστικό-αστυνομικό-νομικό σύμπλεγμα χαρακτιρίζεται από υπερπληθυσμό αθώων περιστερών).

  53. Δέσποινα said

    48:
    Σας μίλησα στον πληθυντικό και μου απαντάτε σ’ έναν αφ’ υψηλού συγκαταβατικά ενικό ο οποιος – λες και απευθύνεται σε παιδί ή σ’ ένα βλάκα – ρωτά: Understand?

    Δεν σας γνωρίζω, γνωρίζω μόνο αυτό που γράψατε. Γράψατε για ρατσισμό εναντίον της αστυνομίας. Δείξτε το κείμενο σας σ’ έναν φιλόλογο που τον εκτιμάτε και μετά ελάτε να μου πείτε τι θα έπρεπε να είχα καταλάβει και τι όχι.

    Νομίζω ότι έχετε την περίεργη άποψη ότι μονο αριστεροί, και μάλιστα μόνο Έλληνες αριστεροί κολλημένοι στο παρελθόν, έχουν ‘πρόβλημα’ με την αστυνομία. Η ειρωνεία είναι ότι η άποψη σας αδικεί ακριβώς αυτούς που πάτε να υπερασπιστείτε, δηλαδή την Ελληνική Αστυνομία. Θεωρώ χρέος μου να σας πληροφορήσω ότι οι καημένοι Έλληνες μπάτσοι δεν ήταν ούτε και είναι οι μοναδικοί μπάτσοι στον κόσμο που αυθαιρετούν και κτηνωδουν* ανταποκρινόμενοι στα κελεύσματα της πολιτικής εξουσίας την οποια υπηρετούν. Το φαινόμενο είναι παγκόσμιο και δεν περιορίζεται σε αυταρχικά καθεστώτα ή δικτατοριες.

    *δεν υπάρχει αυτή η λέξη αλλα καταλαβαίνετε τι λέω

  54. Κ_Τ said

    51.
    Πρότεινες το link, αλλά φαίνεται δεν το διάβασες ολόκληρο και σίγουρα δεν έχεις παρακολουθήσει την όλη δικαστική πορεία αντιναζιστών – Πλεύρη. Από την σελίδα που μας έδωσες λοιπόν … «Τα δικαζόμενα μέλη της Αντιναζιστικής Πρωτοβουλίας ήταν πριν από τρία χρόνια μάρτυρες κατηγορίας στη δίκη πρώτου βαθμού του Κ. Πλεύρη για το βιβλίο του «Εβραίοι, όλη η αλήθεια». Οι τρεις είχαν μάλιστα συντάξει το αναλυτικό υπόμνημα-αναφορά το οποίο έπαιξε καταλυτικό ρόλο στη δίκη που έκρινε τον Κ. Πλεύρη ένοχο, αν και σε δεύτερο βαθμό αθωώθηκε. Το βιβλίο του Πλεύρη καλούσε, σύμφωνα με την Αντιναζιστική Πρωτοβουλία, σε ολοκλήρωση της γενοκτονίας των Εβραίων και σε διακρίσεις και βία κατά των μεταναστών, απόψεις τις οποίες φάνηκαν να ασπάζονται ορισμένοι δικαστές και εισαγγελείς.»
    Τελικά αυτό που πάθανε, είναι ότι πολλοί παρέμειναν αδιάβαστοι!!!!

  55. Μαρία said

    http://stokokkino.gr/article/6928/D-Xristopoulos-Sustrateuomaste-apenanti-sti-ratsistiki-bia-pou-einai-mpourloto-sta-themelia-tis-koinonias-pou-dialuetai

  56. geobartz said

    53: Ξαναδιάβασε τι είπα. (Αυτός …είναι ενικός). Τώρα για τον …ενικό του Understand …δεν έχω να πω τίποτα. Σε συμβουλεύω να «καταλαβαίνεις» αυτά που γράφω και όχι αυτά που …επεκτείνει η νευρικότητά σου. Και μια ερώτηση: Γιατί αποκαλείς (με επιμονή) «μπάτσους» τους αστυνομικούς; (Κάνεις πως) δεν γνωρίζεις ότι η λέξη αυτή έχει υβριστική έννοια; Τέλος, η έννοια «ρατσισμός» δεν είναι για «φιλολογούντες» αλλά για «κοινωνιολογούντες» (like you!).

  57. Μαρία said

    Άδωνις: Ο καλύτερος είναι ο Μπαλτάκος, ψηφίζω Τάκη Μπαλτάκο, στο 2:23

  58. sarant said

    Ναι, στάζει μέλι!

  59. Μαρία said

    Και σήμερα δήλωσε οτι ναι μεν είναι κατά της βίας αλλά ο γιος του Μπ. τον συγκίνησε.

  60. ΕΦΗ ΕΦΗ said

    http://www.liberation.fr/monde/2014/04/01/grece-les-migrants-malades-de-leurs-conditions-de-retention_992307

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: