Οι λέξεις έχουν τη δική τους ιστορία

Το ιστολόγιο του Νίκου Σαραντάκου, για τη γλώσσα, τη λογοτεχνία και… όλα τα άλλα

Μικροεκλογικά νησιώτικα κουίζ

Posted by sarant στο 28 Μαΐου, 2014


Παρόλο που είπα τις προάλλες ότι τώρα που τελείωσαν οι εκλογές θα επιστρέψουμε στη συνήθη ύλη του ιστολογίου, σήμερα επιστρέφω στα εκλογικά και τα εκλολογολογικά, όχι όμως για βαθυστόχαστες πολιτικές αναλύσεις αλλά για μια πιο ανάλαφρη περιδιάβαση σε μερικά αξιοπερίεργα των εκλογικών αποτελεσμάτων, και ειδικότερα των αποτελεσμάτων των ευρωεκλογών. Θα είδατε ίσως τους συνηθισμένους καταλόγους με τις περιοχές όπου τα κόμματα σημείωσαν τα καλύτερα και τα χειρότερα ποσοστά τους (παράδειγμα εδώ για ΣΥΡΙΖΑ και ΝΔ) και βέβαια αν πάμε στην ιστοσελίδα του υπουργείου Εσωτερικών μπορούμε με δυο κλικ να βρούμε τις καλύτερες και χειρότερες εκλογικές περιφέρειες για τα άλλα κόμματα. Αυτό είναι απλό, αν όμως θέλουμε να προχωρήσουμε σε πιο λεπτομερειακή ανάλυση, π.χ. σε επίπεδο δήμων, δεν υπάρχει -απ’ όσο ξέρω- εύκολη λύση.

Η ιδέα για το σημερινό άρθρο γεννήθηκε όταν άκουσα στο ραδιόφωνο (φυσικά στο Κόκκινο 105.5 γιατί τέτοιες ειδήσεις απαγορεύονται αλλού) ότι ο ΣΥΡΙΖΑ συγκέντρωσε το ψηλότερο πανελλαδικά ποσοστό του στο Δήμο Νισύρου, που τυχαίνει να είναι και η ιδιαίτερη πατρίδα του υποψήφιου δημάρχου Αθηναίων, του  Γαβριήλ Σακελλαρίδη. Αυτό το έβαλα σε κουίζ στα σχόλια του προχτεσινού άρθρου, και τελικά το βρήκε η φίλη Μαρία, αφού υπήρχε και σχετικό άρθρο στο left.gr. Στον δήμο Νισύρου (που συμπίπτει με τη Νίσυρο το νησί όσον αφορά τους εκλογείς, αφού στο γειτονικό Γυαλί δεν πρέπει να υπάρχουν μόνιμοι κάτοικοι) σημειώθηκε κι άλλο ένα παράδοξο, ότι στην τρίτη θέση, πίσω από τον ΣΥΡΙΖΑ (39,78) και τη ΝΔ (15.69) βρέθηκε το Ενιαίο Παλλαϊκό Μέτωπο (ΕΠΑΜ) του κ. Καζάκη, με ποσοστό 9,19%.

Τέτοιες εκλογικές παραδοξότητες, με πολύ ψηλά και πολύ χαμηλά ποσοστά σε σύγκριση με τον εθνικό μέσο όρο, είναι επόμενο να αυξάνονται όσο το δείγμα του πληθυσμού μικραίνει, καθώς προχωράμε από την κλίμακα της επικράτειας στην κλίμακα της εκλογικής περιφέρειας και από εκεί στην κλίμακα των δήμων. Ιδιαίτερη περίπτωση είναι οι νησιωτικοί δήμοι, οι οποίοι είναι από τους μικρότερους σε μέγεθος, επειδή ακόμα και τα σχετικά μικρά νησιά αποτελούν έναν δήμο (π.χ. η Ανάφη), ενώ στη στεριά οι δήμοι είναι κατά μέσον όρο πολύ μεγαλύτεροι και σε έκταση και σε πληθυσμό (βέβαια ο μεγαλύτερος σε έκταση δήμος της χώρας είναι κι αυτός νησιωτικός, ο δήμος Λέσβου). Έτσι, στα νησιά θα βρούμε μεγαλύτερες παραδοξότητες απ’ ό,τι στους στεριανούς δήμους.

(Και δεν είναι το μόνο αξιοπερίεργο των νησιών: όπως έχουμε πει άλλες φορές, στα νησιά διατηρούνται περισσότερες διαλεκτικές λέξεις, όπως και σπάνια και πολύ χαρακτηριστικά βαφτιστικά ονόματα).

Διάλεξα δέκα τέτοιες μικροεκλογικές παραδοξότητες και σας τις παρουσιάζω, έτσι για γούστο, με τη μορφή κουίζ, αφήνοντάς σας να μαντέψετε. Το απογεματάκι θα παρουσιάσω τις απαντήσεις. Αν κάπου έχω κάνει λάθος (διότι δεν έκατσα να συγκρίνω και τους 325 δήμους της χώρας) διορθώστε με, αλλά ελπίζω να μην υπάρχει. Όλες οι απαντήσεις αφορούν νησιά (στα νησιά λογαριάζω και την Κρήτη και την Εύβοια, που έχουν περισσότερους του ενός δήμους). Υπάρχουν επίσης και (μικρά) νησιά που ανήκουν σε μεγαλύτερους δήμους.

Ερωτήσεις:

Α) Το κόμμα ΔΡΑΧΜΗ του κ. Κατσανέβα (ο οποίος μας είχε απασχολήσει πριν από μερικούς μήνες όταν έκανε μήνυση σε χρήστη της Βικιπαίδειας) δεν τα πήγε καθόλου καλά στις εκλογές, συγκεντρώνοντας περίπου 8800 ψήφους και ποσοστό 0,15%, ωστόσο πήρε την πρώτη θέση σε ένα νησί της χώρας με ποσοστό σχεδόν 30%. Για ποιο νησί πρόκειται;

Β) Η Χρυσή Αυγή πήρε τη δεύτερη θέση σε μερικούς δήμους της Αττικής (πίσω από τον ΣΥΡΙΖΑ), όπως επίσης και στον δήμο Ανατολικής Μάνης (πίσω από τη ΝΔ), με ποσοστά που πλησίασαν το 20%. Ωστόσο, σε έναν νησιωτικό δήμο της χώρας πέτυχε το μεγαλύτερο πανελλαδικά ποσοστό της (σε επίπεδο δήμων), συγκεντρώνοντας πάνω από 20%. Ποιο νησί έχει αυτό το θλιβερό προνόμιο;

Γ) Σε ποιο νησί της χώρας σημειώθηκε το μικρότερο ποσοστό συμμετοχής στις εκλογές;

Δ) Το Παναθηναϊκό Κίνημα πήρε 0,74% στις εκλογές, ξεπερνώντας εδραιωμένα κόμματα όπως η ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Πήρε πολλές ψήφους μακριά από την Αθήνα και κατέκτησε την τρίτη θέση σε ένα νησί -σε ποιο;

Ε) Μια και είπαμε για την Ανταρσύα, σε ποιο νησί πήρε την τέταρτη θέση;

ΣΤ) Η Ελιά έπεσε σε ποσοστά και ψήφους σε σύγκριση με το ΠΑΣΟΚ, αλλά σε ένα νησί ήρθε πρώτη με ποσοστά που θυμίζουν τις παλιές εποχές, πάνω από 40%. Ποιο νησί είναι;

Ζ) Πολύ έπεσαν και οι Ανεξάρτητοι Έλληνες, όμως πήραν την πρώτη θέση σε μια δημοτική ενότητα ενός δήμου σε μεγάλο νησί. Πού;

Η) Καλά πήγε στις εκλογές και το Κόμμα Ελλήνων Κυνηγών, πιάνοντας ποσοστό ακριβώς 1%, δηλαδή σχεδόν όσο και η ΔΗΜΑΡ. Σε πολλά νησιά σημείωσε μεγάλα ποσοστά, με το μεγαλύτερο να ξεπερνάει το 13% σε έναν νησιωτικό δήμο, κάτι που του χάρισε την τρίτη θέση. Πού έγινε αυτό;

Θ) Αντίθετα, δεν τα πήγε καλά το κόμμα των Τζήμερου-Σκυλακάκη, οι Γέφυρες, με πανελλαδικό ποσοστό 0.9%. Σε ένα νησί όμως πήραν την τρίτη θέση και μάλιστα με εντυπωσιακό ποσοστό, διψήφιο -σε ποιο;

Ι) Οι «έλληνες ευρωπαίοι πολίτες» (αυτός είναι ο τίτλος του κόμματος του Γ. Χατζημαρκάκη, χωρίς κεφαλαία αρχικά γράμματα, αγνοώ γιατί) συγκέντρωσαν το όχι ευκαταφρόνητο 1,44% πιάνοντας ψηλά ποσοστά σε μερικές εκλογικές περιφέρειες της χώρας. Σε ποιον δήμο (που βρίσκεται σε νησί) πέτυχαν το μεγαλύτερο πανελλαδικά ποσοστό τους κατακτώντας μάλιστα τη δεύτερη θέση;

Περιμένω τις απαντήσεις σας, που βέβαια μπορείτε είτε να τις ελέγξετε στην ιστοσελίδα του Υπουργείου ή να μαντέψετε ανεπηρέαστοι. Δεν είναι ανάγκη να απαντήσετε και στις δέκα ερωτήσεις, αρκεί σε μία. Έτσι κι αλλιώς, στις 15.30 (ώρα Ελλάδος) θα βάλω τις απαντήσεις.

 

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

Α) Στα Αντικύθηρα, που αποτελούν Δημοτική Ενότητα του Δήμου Κυθήρων, η ΔΡΑΧΜΗ ήρθε πρώτη με ποσοστό 29,8%. Αυτό δεν βάρυνε και πολύ στην εθνική πλάστιγγα, διότι στην πραγματικότητα πήρε 17 ψήφους επί συνόλου 59.

Β) Στον Δήμο Μεγίστης, δηλαδή στο Καστελλόριζο, η Χρυσή Αυγή ήρθε δεύτερη με ποσοστό 21,34% πίσω από τη ΝΔ. Βέβαια, η συμμετοχή ήταν πολύ χαμηλή, μόνο 25%.

Γ) Ερώτηση-παγίδα. Ενώ οι κάτοικοι της Γαύδου είχαν προαναγγείλει αποχή από τις εκλογές, στη Γαύδο τελικά ψήφισαν 17 από τους 185 εγγεγραμμένους (ποσοστό 9,19%), ενώ στον Άγιο Ευστράτιο η συμμετοχή ήταν ακόμα μικρότερη: 70 στους 854, δηλ. ποσοστό 8,20%.

Δ) Στην Κάσο, αγνοώ για ποιο λόγο, το Παναθηναϊκό Κίνημα πήρε την τρίτη θέση (πίσω από ΝΔ και Ελιά) με 50 ψήφους και 7,97%. Ακόμα μεγαλύτερο ποσοστό συγκέντρωσε στο Μεγανήσι του φίλου Κονιδάρη (8,32%) αλλά εκεί πήρε την πέμπτη θέση.

Ε) Το νησί αυτό είναι ο Καστός, ίσως το μικρότερο κατοικούμενο νησί των Επτανήσων. Αποτελεί δημοτική ενότητα του Δήμου Λευκάδας. Στις εκλογές ψήφισαν 67 άτομα, με 59 έγκυρες ψήφους. Η Ανταρσύα πήρε την τέταρτη θέση, με 6 ψήφους και ποσοστό 10,17%. Πρώτος ήρθε ο ΣΥΡΙΖΑ με 24 ψήφους, 40.68%, οπότε ο Καστός είναι το νησί στο οποίο ο ΣΥΡΙΖΑ συγκεντρώνει το μεγαλύτερο πανελλαδικά ποσοστό του, ξεπερνώντας τη Νίσυρο.

ΣΤ) Στη Δονούσα, που αποτελεί δημοτική ενότητα του δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων, η Ελιά πήρε 41 από τις 103 ψήφους (97 έγκυρες), ποσοστό 42,27%. Σε επίπεδο αυτοτελών δήμων, πιθανώς το μεγαλύτερο ποσοστό της Ελιάς να σημειώθηκε στην Τήλο (21.06%) αλλά μπορεί να μου έχει ξεφύγει κανένας δήμος στην Κρήτη.

Ζ) Στη ΔΕ Ζωνιανών του δήμου Μυλοποτάμου (Ρεθύμνης), οι ΑΝΕΛ ήρθαν πρώτοι με 26,64%.

Η) Το ΚΕΚ πήρε 13,86% και την τρίτη θέση, με 186 ψήφους, στον δήμο Παξών (που περιλαμβάνει υποθέτω και τους Αντίπαξους αν και δεν αποτελούν χωριστήγ δημοτική ενότητα). Επίσης τρίτη θέση, με περισσότερες ψήφους μάλιστα, 616, αλλά λίγο χαμηλότερο ποσοστό (9,32%) πήρε στην Τήνο.

Θ) Στη Σίφνο, οι Γέφυρες πήραν την τρίτη θέση με το εντυπωσιακό ποσοστό 14,29%. Το ενδιαφέρον είναι ότι τέταρτοι, με 7,56% ήρθαν οι Πράσινοι (του Χρυσόγελου) που επίσης καταποντίστηκαν εκλογικά (0.5%!)

Ι) Στην Ιεράπετρα, οι ε.ε.π. ήρθαν δεύτεροι με ποσοστό 19.30%. Στην περιφέρεια Λασιθίου συνολικά, πήραν την τρίτη θέση με πάνω από 14%, ενώ και στα Γρεβενά ήρθαν τρίτοι. Και στην υπόλοιπη Κρήτη πέτυχαν αξιόλογα (μονοψήφια όμως) ποσοστά.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

231 Σχόλια to “Μικροεκλογικά νησιώτικα κουίζ”

  1. Να βάλω κι εγώ μια ερώτηση σχετική, σε ποιο νησί η «Κοινωνία Αξιών» έπιασε το εντυπωσιακό για τα μέτρα της 2,48% και πήρε την 7η θέση μπροστά από ΔΗΜ.ΑΡ. ΛΑΟΣ ΑΝ.ΕΛΛ. ;

  2. p.a. said

    Z.Μυτιλήνη;
    Γ.Άγιος Ευστράτιος/ή Γαύδος;
    Ε.Ικαρία;

  3. Καλημέρα.
    Δεν είναι -λογικό- της …αρμοδιότητας μου τέτοια κουίζ. Νομίζω πάντως πως στις περισσότερες περιπτώσεις η απάντηση κρύβεται στον τόπο καταγωγής του
    επικεφαλής του δυνδυασμού με εξαίρεση τους Ανεξ. Ελλ. που πρέπει να είναι το νησί καταγωγής της νυν συζύγου του.
    Από τα νησιά προτιμώ την Ανάφη που…ανεφάνη….

  4. sarant said

    Καλημέρα, ευχαριστώ πολύ για τα πρώτα σχόλια!

    1: Εγώ την ξέρω την απάντηση, ήταν μια από τις επιλαχούσες ερωτήσεις. Δεν την έβαλα επειδή αν πας στη σελίδα του Υπ.Εσ. προκύπτει σχετικά εύκολα η απάντηση, αλλά ας την προσθέσουμε σαν ενδέκατη ερώτηση στο κουίζ.

    2: Στο Ζ. δεν σου λέω αν είναι Μυτιλήνη ή όχι, αλλά πρέπει να αναφέρεις Δημοτική Ενότητα -είναι γνωστό μέρος.
    Στο Ε. Όχι. Είναι μικρό νησί.
    Στο Γ. να διαλέξεις.

  5. sarant said

    3: Τζι, εγώ δεν ξέρω τα νησιά καταγωγής των περισσότερων επικεφαλής -αλλά δεν νομίζω η απάντηση αυτή να πιάνει όλες τις περιπτώσεις.

  6. Νικοκύρη , όταν αποκαλύψεις τις απαντήσεις θα βάλουμε και την εξήγηση του «μυστικού»…

  7. Γς said

    Και τάρα οι νέοι δήμαρχοι θα μας αλλάξουν τα φώτα.
    Δεν είναι είδηση.

    Ο ηλεκρολόγος όμως που .. τα .. του δημάρχου, είναι.

    http://myblogs.gr/article/sok-ilektrologos-ekopse-ta-gennitika-organa-dimarhoy-epeidi

  8. sarant said

    6: Να τη βάλεις, διότι εγώ δεν την ξέρω. 🙂

  9. Spiridione said

    Στο λινκ που έχεις με τα καλύτερα και χειρότερα ποσοστά, είναι λάθος τα καλύτερα ποσοστά του ΣΥΡΙΖΑ: πρώτη είναι μεν η Κέρκυρα, αλλά δεύτερη η Αχαΐα, τρίτο το Ηράκλειο και τέταρτη η Άρτα.

  10. Ας κάνω λίγες μέρες υπομονή. Εχουν να πέσουν καουίζ και κουίζ με το μουντιάλ !

  11. spiral architect said

    Καλημέρα. 🙂
    ΣΤ: Ευκολάκι. Κρήτη, καθότι «πρώτα βγαίν’ η ψυχή κι ύστερα το χούι».
    Ι: Χατζημαρκάκης; Πρώτος σε ψήφους στη Γεράπετρο, τόπο καταγωγής του.
    (το από πάνω γνωμικό ισχύει αυτούσιο)

    Χωρίς ψάξιμο στο σάιτ του Υπ. Εσ.

  12. Πάνος με πεζά said

    Δεν τις ξέρω, αλλά οι περισσότερες απαντήσεις θα έχουν να κάνουν με νησιά όπου ακόμα διατίθενται κονδύλια για ψεκασμούς ! Καλημέρες 🙂

  13. Ἀρχιμήδης Ἀναγνώστου said

    ‘Ἐγὼ ξέρω ἕνα νησὶ ποὺ συνἐβησαν ὅλα αὐτὰ μαζί. Στὴν Τῆλος, τὸ χαμένο νησὶ τοῦ Καραγάτση 🙂

  14. #7

    Το ηλεκτρολόγος δεν κατάλαβα που κολλάει…δηλαδή αν ήταν μηχανολόγος πρώτα θα του τάκοβε και μετά θα τον σκότωνε ;

  15. Γς said

    Περίεργα ποσοστά. Τα έχουν αυτά τα μικρά νησιά, τα μικρά δείγματα.

    Που ενδημούν ενίοτε και γενετικές ασθένειες λόγω του μικρού μεγέθους των πληθυσμών.

    Μεγάλος συντελεστής αιμομιξίας [και μην πάει ο νου σας Δυτική Πελοπόννησο μεριά]

  16. Νεο Kid Στο Block said

    Στις φυλακες ,οι. κρατουμενοι ψηφισαν συντριπτικα υπερ Συριζα και οι δεσμοφυλακες συντριπτικα υπερ Χαυγων. Εχει κι αυτο ισως τη σημειολογια του.:-)

  17. # 15

    «Που ενδημούν ενίοτε και γενετικές ασθένειες λόγω του μικρού μεγέθους των πληθυσμών.»

    και του μεγάλου ποσοστού των ναυτικών

  18. Γς said

    14:
    Στα φώτα κολλάει.
    Αν ήταν μηχανολόγος ακόμα θα του τα …

    Και που λες τζι, θυμάμαι στην οικοδομή που δούλευα (πάνω στη σκάλα καλέμι, να ανοίγω στο ταβάνι γραμμές για τα καλώδια. Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα. Είχα και μια ζωή αναιμία),
    Θυμάμαι λοιπόν ένα συνάδελφο που ήθελε δήθεν να με βοηθήσει.
    -Μπορώ να κάνω κάτι;
    -Ναί. Πιάσε εκείνο το χαρτόνι.
    -Και τι να κάνω;
    -Αέρα, Να μου κάνεις αέρα (στ @@)

  19. Spiridione said

    Για να βρούμε αυτό το κουίζ πρέπει να ξέρουμε, εκτός από τον τόπο καταγωγής των επικεφαλής και των συζύγων τους, και πού έχουν εξοχικά και πάνε διακοπές.

  20. Πάνος με πεζά said

    @ 16 : Δηλαδή τα κρατούμενα στελέχη της Χ.Α. ψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ ! 🙂

  21. Νεο Kid Στο Block said

    20. Ως «στατιστικος μεσος ορος» ιδωμενοι,ναι! 🙂

  22. Spiridione said

    11. Σιγά βρε Spiral μην έφερε η Ελιά 40% στην Κρήτη. Θα ήταν πρώτο κόμμα τώρα.

  23. sarant said

    Ευχαριστώ πολύ για τα νεότερα!

    Το Ι βρέθηκε, μπράβο Σπειροειδή. Ο Χατζημαρκάκης στην Ιεράπετρα βγήκε δεύτερος με ποσοστό 19%.

    Όχι όμως και στο ΣΤ η Κρήτη -άλλο είναι το νησί όπου πρώτευσε η ΕΛΙΑ με πάνω από 40% (αν είχε πάρει 40% στην Κρήτη θα είχε πολύ μεγαλύτερο ποσοστό πανελλαδικά)

  24. spiral architect said

    @7: Χα, θυμίζει παρακμιακές ταινίες του Κλόντ Σαμπρόλ και πιο συγκεκριμένα το Les noces rouges – Ματωμένος γάμος.

  25. Νεο Kid Στο Block said

    Προσθετο κουιζ: Ποιος φιλος του ιστολογιου δεν θα παει ποτε του στην Ιεραπετρα για διακοπες; 🙂

  26. Τίτος Εξώς Χριστοδούλου said

    Στον Κοντορσέ οφείλουμε το επιχείρημα ότι μεγαλύτερη συμμετοχή στις εκλογές, μεγαλύτερο ποσοστό ψηφισάντων, είναι όχι μόνο δημοκρατικότερο διότι αντιπροσωπευτικότερο αλλά και πλησιέστερα στο κατά λόγον ορθόν, μια υπενθύμιση του τέρατος πολυκεφάλου του Αριστοτέλη.

  27. Γς said

    Και θυμήθηκα το Δήμαρχο του Λέστερ [Λάϊσεστερ ελληνιστί].
    Ηταν πολύ παλιά σε ένα συνέδριο.
    Ε, ήρθε κι αυτός και μίλησε στη δεξίωση.
    Κι ο Γς δεν είχε δει τέτοια πλουμιστή στολή. Ιδίως εκείνες οι αλυσίδες στο λαιμό του.
    Ετσι τον έπιασα και τα είπαμε πίνοντας μερικές μπύρες. Τον έφτιαξα.
    Θα το θυμάται ακόμα.

    Θα μου ξέφευγε ο Καμίνης;

  28. Spiridione said

    Για το Β εγώ λέω την Εύβοια. Τώρα Δήμο δεν ξέρω. Μήπως Αλιβέρι;

  29. Γς said

    16:
    >Στις φυλακες ,οι. κρατουμενοι.

    Είπαμε μου τι δίνουν τα «σπέις κόμα» [χχχ ,χχχ] μην αρχίσουμε τώρα και τα αδέσποτα πουάν

  30. spiral architect said

    @23γ κλπ: Ωχ ναι, έχετε δίκιο, αλλά συμπαθάτε με, μπερδεύτηκαν στο μυαλό μου οι πολλές άχρηστες πληροφορίες των ημερών.
    Ορκίζομαι ότι, δεν θα ξανασυμβεί! 😳
    (που είναι ο φαν του Χατζημαρκάκη, ο φυσικός;) 😀

  31. 25 Ε, αυτό είναι ευκολάκι, δεν το απαντάμε καν 🙂

  32. Γς said

    >Είπαμε μου τι δίνουν
    οκ
    μου «τη δίνουν» [αλλα εγώ δεν την παίρνω]

  33. Πάνος με πεζά said

    Η Ιεράπετρα κάποτε είχε το μεγαλύτερο μέσο όρο αυτοκινήτων ΙΧ ανά νοικοκυριό, στην Ευρώπη (4 τεμάχια). Γι αυτό και δε μπορούσες να μπεις και να βγεις από την πόλη. Αυτά, τη δεκαετία του 90 που θριάμβευε ο μουσαμάς των θερμοκηπίων.Τώρα είναι ενδιαφέρον κάποιος να μας πει αν ισχύει ακόμα αυτός ο δείκτης ευμάρειας.

  34. 28 Σπύρο, το Αλιβέρι δεν είναι πλέον δήμος, είναι δ.δ. (Ταμιναίων) στον Δήμο Κύμης-Αλιβερίου. Όπου μάλιστα ο υποψήφιος του ΚΚΕ πήρε το μεγαλύτερο ποσοστό στο Δήμο (ελέω εργοστασίου; δεν ξέρω)

  35. sarant said

    25-31: Δεν πιάνω το υπονοούμενο

    28-34: Όχι, δεν είναι η Εύβοια που έχει το θλιβερό προνόμιο. Είναι δήμος-νησί.

  36. Το υπονοούμενο όμως το έπιασε ο Σπάιραλ στο 30!

  37. sarant said

    36: Ωχ ναι, δίκιο έχεις!

  38. Γς said

    >Το κόμμα ΔΡΑΧΜΗ του κ. Κατσανέβα

    Σπιναλόγκα;

  39. Πάνος με πεζά said

    (Β) Η Χρυσή Αυγή δεύτερη, σε ποιόν νησιωτικό Δήμο; Υπάρχει Δήμος Γυάρου;

  40. spiral architect said

    @39: Υπάρχει Long Island!

  41. sarant said

    38:Όχι 😉

    39: Όχι, δεν υπάρχει 🙂

  42. spiral architect said

    @27: Πολλά γούτσου-γούτσου έχεις με τον Καμίνη, Γουσού! 😆

  43. Ηλεφούφουτος said

    To Δ το βρήκα σχετικά γρήγορα: η Κάσος.

    Κρίμα, γιατί ήθελα πολύ να πάω αλλά κρίνοντας απ τα γενικότερα ποσοστά της θα κάνω χρόνια να την επισκεφθώ.

  44. Ηλεφούφουτος said

    Και το θλιβερό προνόμιο στο Καστελλόριζο 😦

  45. Cornu Ammonis said

    Επίσης, εκτός νησιών, σε Ροδόπη και Ξάνθη, πρώτο στις Ευρωεκλογές ήταν ήταν το Κ.Ι.Ε.Φ., με 42% και 26% αντίστοιχα.

    http://euroelect14.ekloges.dolnet.gr/epikrateia.aspx?level=1&perifereiaid=02

  46. spiral architect said

    Αχ και να ξέρατε, πόσο λυπήθηκα για την πτώση των Γεφυρών … 🙄

  47. Γς said

    40:
    Και με την Ελένη

    Γιόρταζε κι αυτή και η άλλη, η κουμπάρα μας [μας πάντρεψε], που προχτές ήμασταν σπίτι της.

    [Μερικά από αυτά που σας έλεγα]

    Μαζευτήκαμε νωρίς. Καμια 15νταριά νοματαίοι.
    Και φυσικά παρακολουθήσαμε τα εξιτπολ και μετά τα αποτελέσματα.

    Κι όλοι τρόμαξαν. Σφηκοφωλιά σας λέω.
    Εκτός από έναν:

    -Είναι νωρίς ακόμα.

    Φύγαμε περασμένα μεσάνυχτα.

    -Είναι νωρίς ακόμα.

    Ξαναγύρισα όμως σε πέντε λεπτά. Είχα ξεχάσει το τσαντάκι μου.

    -Ευτυχώς που το θυμήθηκες.

    -Δεν το θυμήθηκα. Με σταμάτησαν οι συριζαίοι.
    Κάνουν έλεγχο ταυτοτήτων στην Κατεχάκη…

  48. Γρηγόρης Κοτορτσινός said

    Στις φυλακές Ιωαννίνων το ΠΑΣΟΚ σάρωσε με 64%! Ο Σύριζα δεύτερος και καταϊδρωμένος με 18%! 🙂

  49. sarant said

    43-44: Τα βρήκες, φυσικά. Αλλά γιατί σενοχλεί που ψήφισε Πανκί η Κάσος;

  50. Γς said

    Και που να τους είχαν πιάσει ούλους.
    [Τα λαμόγια]

  51. Ηλεφούφουτος said

    Στη Γαύδο ισοψήφισαν στην πρώτη θέση ΣΥΡΙΖΑ και Ποτάμι!

    Στον Άη Στράτη η συμμετοχή ήταν ακόμα πιο χαμηλή. Είναι η απάντηση στο Γ;

  52. Γς said

    50->48
    Τα λαμόγια του ΠΑΣΟΚ

  53. Ηλεφούφουτος said

    49 Όχι ΠανΚι μόνο του αλλά σε συνδυασμό με τα υψηλά ποσοστά ΝΔ και Ελιάς.

  54. spiral architect said

    Σχετικό με εκλογές που διεξήχθησαν την Κυριακή, άσχετο με την ανάρτηση:
    Ουκρανία: Δείτε στην "σφραγισμένη" κάλπη τα τακτοποιημένα ψηφοδέλτια…

    @48: Αρκεί να έχουν ευρύχωρα (κ)ελιά. 😉

  55. # 47

    Αν το τζιπ είχε πλαστές πινακίδες, λες νάταν του Μισέλ ;;

  56. Πάνος με πεζά said

    @ 46 : O κόσμος τις είδε καλωδιωτές, και φοβήθηκε το κόστος…

  57. sarant said

    51: Και το Γ το βρήκες!

  58. Ηλεφούφουτος said

    Επιβεβαιώθηκε δυστυχώς και η υποψία μου για το ΣΤ: Δονούσα 😦

  59. Το πήρε βλέπω εργολαβία το κουΐζ ο Ηλεφού 🙂

  60. Spiridione said

    Για το χρυσαβγουλονήσι εγώ περίμενα να είναι στον Αργοσαρωνικό. Έπεσα απ’ τα σύννεφα με το Καστελόριζο.
    Για το Ελιονήσι περίμενα τη Σίφνο, αλλά δεν βρήκα αποτελέσματα.
    Στην Τήνο παντως πήραν 10% οι Κυνηγοί.
    Πάντως βρήκα το Κατσανεβονήσι. Είναι τα Αντικύθηρα.

  61. Γς said

    Ακουγα πριν λίγο τον Απόστολο Γκλέτσο [που δεν κατέβασε τη σημαία απ την Ακρόπολη, αμάν πια], που μίλαγε στην Τσαπανίδου για το νέο του κόμμα.

    Αυτός μάλιστα! Εχει τσαγανό.
    Οχι σαν τον άλλο με το δισάκι του στον ώμο, για τον δρόμο, δρόμο, δρόμο
    [σαν σκηνή του Αγγελόπουλου δίπλα σε ποτάμι]

  62. Ηλεφούφουτος said

    58 Κάποιοι άλλοι αγαπημένοι προορισμοί με βγάζουν πάντως ασπροπρόσωπο:

    Νάξος, Σύρος, Ικαρία

    Στη λίστα να προστεθεί πάραυτα η Νίσυρος!

    Ψιλοαπογοήτευση: Αμοργός, Λήμνος

  63. sarant said

    59: Ναι, βρήκε και το Δ.

    60: Μπράβο Σπύρο, βρήκες το Α.

  64. Μαρία said

    51, 57
    Στον Άη Στράτη έκαναν αποχή, για να διαμαρτυρηθούν, επειδή το νησί δεν έχει πια γιατρό.

  65. Νεο Kid Στο Block said

    59. Kαι μετα σου λενε οι Συριζαιοι πως θα χτυπησουν τα διαπλεκομενα και τους μεγαλοεργολαβους… πφφ..Ολοι ιδιοι ειναι Δυτη!

  66. skol said

    Η) Παξοί (όπου μια από τις παραδοσιακές συνταγές είναι τα τρυγόνια με αγκινάρες και κουκιά)

  67. sarant said

    Δεν έχετε ακόμα βρει το Ανταρσυονήσι (Ε) ούτε τα Ζ, Η, Θ

  68. Ε) Λευκάδα

  69. sarant said

    64: Σωστά.
    66: Μπράβο, βρέθηκε και το κυνηγονήσι.
    68: Όχι Λευκάδα. Μικρό νησί είναι.

  70. berg said

    Δ) Μεγανήσι γύρω στο 8% νομίζω, φορτσα τριφυλλάρα χεχε

  71. ismail said

    Παράδοξες επιδόσεις πολιτικών κομμάτων, στις ευρωεκλογές.
    Η πρώτη θέση «παραδοξότητας» ανήκει στο Σχέδιο Β΄ (με ποσοστό 0,20% και την 24η θέση κατάταξης) κατάφερε, στην Δ.Ε. Λεβιδίου του Δήμου Τριπόλεως, να πιάσει ποσοστό 10,59 (4η θέση μετά ΝΔ, Σύριζα και Ελιά).

  72. sarant said

    70: Στο Μεγανήσι πήρε 8% αλλά ήρθε πέμπτο το ΠανΚί. Η απάντηση είναι Κάσος.

    71: Ε, αυτό δεν το ήξερα -και πώς εξηγείται;

  73. Γς said

    Πολύ ωραίο και το σημερινό.
    Νησάκια, Αιγαίο.

    Κι είναι κι ο Γς που σχεδιάζει ένα εκκλησάκι. Ένα τόσο δα. Μέσα στην μικρή ξενοδοχειακή μονάδα των παιδιών του.

    Σκοπεύουν να παραχώσουν εκεί τα κόκαλα της μάνας τους.
    Βάζω όλη τη μαεστρία μου στο σχεδιασμό (και στην υλοποίηση, τα γρόσια) μπας κι εξασφαλίσω καμιά θέση ανάμεσα σε Σύρο, Μύκονο, Νάξο και Σαντορίνη.
    Στον πιο όμορφο όρμο της Πάρου.

  74. Ηλεφούφουτος said

    Θ: Σίφνος

  75. Spiridione said

    Και ένα ακόμα κουίζ: σε ποιο νησί ο Χατζημαρκάκης ήλθε δεύτερος με διψήφιο ποσοστό; (για να ξέρουν να μην πάνε οι φαν του).

  76. Πάνος με πεζά said

    @ 61 : Δεν έχει σακίδιο, αλλά η πολιτεία του όσον αφορά το «πιάσιμο» του σταυρού τα Θεοφάνεια, δεν αφήνει και πολλά περιθώρια για αξιοκρατικές θεωρίες…

    Πάντως τον στηρίζω,και του χορηγώ σύνθημα ατελώς : «Ή λέτσος, ή Γκλέτσος…»

  77. sarant said

    74: Μωρέ μπράβο, όλα τα βρίσκει.

    75; Να το προσθέσουμε κι αυτό το κουίζ.

  78. sarant said

    76: Βέβαια υπάρχει και παραλλαγή: Πότε λέτσος, πότε Γκλέτσος, πότε και Μπαζίλ Κωστέτσος, τώρα έφτιαξα και κόμμα, τι θα σκαρφιστώ ακόμα;

  79. sarant said

    75-77: Στο νησί αυτό η ΝΔ έχει 62%.
    Επίσης αντιφυσική περιοχή είναι τα Γρεβενά (Χατζημαρκ. τρίτος με 12,5%)

  80. Μαρία said

    Ακόμη και φούντα , made in Pyrgos, ποιότητας ΑΑΑ ! να έπιναν, δεν θα συμπεριφέρονταν με αυτόν τον τρόπο στις δημοτικές και περιφερειακές εκλογές οι κάτοικοι της Ηλείας .
    http://apokalypseis.com/?p=4556

  81. ismail said

    @ 72
    ΝΔ 27,14% – 705 ψήφοι / Σύριζα 20,05% – 521/ Ελιά 13,32% – 346 / Σχέδιο Β΄ 10,59% – 275 / ΧΑ 7,27% – 189 / Ποτάμι 5,08% -132 / ΚΚΕ 3,08% 80 κλπ…
    Υποψήφιος (ένας των 42 υποψηφίων) ο Δημήτρης Ζιαζιάς. Γεννημένος στην Τρίπολη το 1987, με καταγωγή από την Καντήλα Αρκαδίας. Απόφοιτος Ιατρικής, με έναρξη ειδικότητας στην Παθολογία. Ενεργός συμμέτοχος κατά του άρθρου 16 και του νόμου της κ. Γαννάκου. Εξαιρετικός.

  82. 74 Είναι ο κουρέας του Σημίτη και οι φίλοι του: στηρίζουν επιχειρηματικότητα, νέες ιδέες κλπ

  83. spiral architect said

    @80: Άλλη «καλή» φάση κι αυτή, που την παραβλέψαμε εστιάζοντας στους Μαρινάκη και Μπέο. 😛 😛 😛

  84. Ηλεφούφουτος said

    82 Έτσι, και για όποιον απορεί για το τέταρτο κόμμα: λόγω ο Χρυσόγελος.

  85. sarant said

    81: Αρκεί όμως αυτός; Που δεν είναι και πολύ γνωστός νομίζω.

  86. Γς said

    82:
    ο κύριος Ραφελέτος

  87. EgorGiOs said

    Δ)Στην Κάσο.

  88. sarant said

    87: Ναι, σωστό (το έχει βρει κι άλλος, αλλά δεν πειράζει)!

  89. # 18

    ξέχασα να σου πω πως εγώ τις δυο φορές που έριξα πλάκα πέρασα μέσα στις σιδεριές τα νιμ καλώδια με τις διακλαδώσεις τους εκεί που κατέβαιναν φωτιστικό, διακόπτες, πρίζες και μετά ευκολάκι η μικρή κάθετη διαδρομή στα τούβλα.

  90. Spiridione said

    80. Ε εντάξει, έβγαλαν όμως και τον πρώτο μετανάστη δήμαρχο στη Μανωλάδα

    82. Μπα, για τη Σίφνο αυτός φταίει
    http://www.sifnaiko-fos.gr/index.php/epikairotita/ekloges-ota-evrovoulis/2628-o-giorgos-papapaylou-apo-ti-sifno-ypopsifios-evrovouleftis-me-tis-gefyres

  91. spiral architect said

    @90β: Κριτήριο για την επιλογή μου ήταν και το γεγονός ότι εργάστηκα επί 24 χρόνια ως ανώτερο στέλεχος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής

    Δηλαδή ο συμπαθής Σιφνιός μεσήλιξ θέλει να μας πει ότι, μπήκε στην Επιτροπή με την μαγκιά του, την κλανιά του και το καουμποϋλίκι του. Μάλιστα!
    Ας μας πει ένα -ΜΟΝΟ ΕΝΑ- κράτος, που το θεωρεί υπόδειγμα ακομμάτιστου κράτους. Και αν το τελευταίο είναι μόνο στη φαντασία του, ας μας πει ποιοι θα ήθελε να αντικαταστήσουν τα κόμματα και τους εκπροσώπους τους, καλούς και κακούς. Μήπως οι μανατζαρέοι και οι τυχόν δια της ψήφου εξιλεωμένοι μαφιόζοι;
    Συμβουλή για τον παππού. 😉
    (μια βάρκα χρειάζεται και μπόλικη υπομονή)

  92. stratosbg said

    Reblogged this on a hairless ape.

  93. Πάνος με πεζά said

    Χρυσόγελως σημαίνει να γελάς και να φαίνεται το χρυσό δοντάκι; 🙂

  94. sarant said

    😉

  95. Πάνος με πεζά said

    @ 18, 89 : Κάτσε ρε παιδιά ! Στα εσωτερικά ταβάνια, ΝΥΜ με καρφάκια στο κάτω μέρος της πλάκας,εκ των υστέρων, και στα μπαλκόνια με τυχόν σποτάκια, CB και κουτάκια εκ των προτέρων. Εφόσον μιλάμε για οικοδομή βέβαια, κι όχι για τελειωμένο σπίτι. Τα σκαψίματα πού κολλάνε;

  96. Γς said

    Την δεκαετία του 50;
    Δεν είχε τέτοια πράγματα.

  97. Γς said

    95, 96:
    και για αργότερα…
    http://caktos.blogspot.gr/2013/02/blog-post_7617.html

  98. Πάνος με πεζά said

    @ 96 : A, καλά, το 50 γαζώνατε και τα κολωνοδόκαρα !

  99. Πάνος με πεζά said

    Κάθε κολώνα και 3 κουτιά διακοπτών επάνω. Κι ήταν και τόσο μεγάλες οι κολώνες τότε…

  100. BLOG_OTI_NANAI said

    Ένα νέο, λατρεμένο -και ελπίζω αξιόπιστο- άρθρο από το «ΕΘΝΟΣ» για την ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΗΣ WIKIPEDIA.

    Το λατρεύω αυτό το άρθρο, διότι δεν αντέχω άλλο να βλέπω την Wikipedia να παριστάνει τον αντικαταστάτη της μελέτης και της βιβλιογραφίας.

    – Ναι στην Wikipedia για να μάθουμε πόσα πρωταθλήματα πήρε η ΠΑΝΑΘΑ, ή πόσους δίσκους έβγαλαν οι Rolling Stones που και λάθος να κάνει, δεν βαριέσαι.

    – Όχι στην Wikipedia που κοντεύει να αποτελέσει την μόνιμη βιβλιογραφία επί παντός γνωστικού αντικειμένου.

    Έ-Λ-Ε-Ο-Σ με την Wikipedia που θέλουν να μας την πασάρουν και εφάμιλλη της Britannica.

  101. Μαρία said

    90
    Σιγά να μη τον έβγαλε η Μανωλάδα. Δες στα αποτελέσματα του δήμου Ανδραβίδας-Γλαρέντζας την ενότητα Βουπρασίας και θα καταλάβεις.

  102. BLOG_OTI_NANAI said

    Εάν είναι αλήθεια ότι «έως και το 70% των γιατρών και των φοιτητών Ιατρικής την συμβουλεύονται [την Wikipedia] ως πηγή» τότε να σταματήσουμε να κατηγορούμε όσους ισχυρίζονται ότι μας ψεκάζουν, διότι αυτό το 70%, εκτός από τεμπέληδες, είναι σίγουρα και ψεκασμένοι…

  103. Γς said

    99:

    Καλά κι έπαθα τη πλάκα μου όταν με πήρε τ αφεντικό στο Χίλτον που τελείωνε τότε.
    Εκεί να δεις συστήματα.

    Δεν έμεινα όμως πολύ. Με έδιωξε.
    Με έπιασε ξάπλα να λουφάρω σε ένα δωμάτιο με παχιά μοκέτα, που δεν την είχαν κουρέψει ακόμα.

  104. Spiridione said

    101. Εντάξει, δεν τα είδα αναλυτικά τα αποτελέσματα. Πάντως, όπως και νάχει δεν είναι και μικρό πράμα.

    100. Δηλαδή εσύ για ιατρικά θέματα συμβουλεύεσαι την Britannica;

  105. spiral architect said

    [άσχετο mode on]
    @100: Αν γκουγκλίζεις π.χ. «λεύκωμα στα ούρα» για να αποφύγεις το γιατρό, (που στην τελική δεν τον αποφεύγεις) είσαι άξιος της μοίρας σου.
    Αν τώρα γκουγκλίζει ο γιατρός, τον δίνουμε στο ΓουΣού για τα περαιτέρω. 🙂
    [άσχετο mode off]

  106. Γς said

    101:
    Κι έτρωγα κάπως απρόθυμα φράουλες τις προάλλες και με ρώτησαν
    -Τι τις ψειρίζεις;
    -Κοιτάω μην έχουν σκάγια

  107. Νέο Kid Στο Block said

    Όχι και εφάμιλλη της Μπριτάνικα η Γουίκη ρε παιδια!… Ποια Μπριτάνικα τώρα…2 κλάσεις ανώτερη η Βίκη, για όποιον ξέρει να τη χρησιμοποιεί.

  108. Ποντικαρέος said

    Για τη wikipedia τα έχουμε (ξανα)πει και εδώ.
    Ισχύει ότι ισχύει για κάθε άρθρο (οπουδήποτε και αν δημοσιεύται).
    Αν ένα άρθρο έχει αρκετές παραπομπές ρίχνουμε μια ματιά στις παραπομπές και αν είναι σοβαρές το αποδεχόμαστε. Αν όχι το πετάμε.
    Υπάρχουν άρθρα στην (αγγλική) wikipedia που είναι πιο καλογραμμένα (και αξιόπιστα) από κάποια διδακτορικά.

  109. sarant said

    Σε ένα τεταρτάκι θα βάλω τις απαντήσεις, το Ανταρσυονήσι δεν το βρήκατε ακόμα.

  110. # 95

    Πάνε κάτι χρόνια και δεν καλοθυμάμαι, τότε νύα θα ήταν το καλώδιο, που να καρφώνεις σε μπετό στο νταβάνι 1

  111. # 96

    Τόσο παλιός είσαι ; τζ,τζ,τζ …
    ( ως γνωστόν εγώ δεν λέω τσ,τσ,τς, έχουμε κι ένα νίκ, νομίζω ! )

  112. Γς said

    105:
    [σχετικό mode on]

    Ναι πρόσεξε όμως τι κρατάει ο Γς

    [σχετικό mode off]

  113. BLOG_OTI_NANAI said

    104: Ασφαλώς όχι.

    Όμως, προσωπικά δεν καταδέχομαι να πάρω ή να μεταδώσω οποιαδήποτε πληροφορία από την Wikipedia, αν η πληροφορία αυτή είναι ακόμα και στοιχειώδους σοβαρότητας για τα δικά μου ενδιαφέροντα. Για οτιδήποτε αξιολογώ κατ’ αυτό τον τρόπο, η Wikipedia είναι σαν να μην υπάρχει καν. Ούτε φυσικά δέχομαι ποτέ να συζητήσω επάνω σε πληροφορίες της Wikipedia, εκτός και αν πρόκειται για παραπομπή σε επιστημονική δημοσίευση οπότε θα καταφύγω απευθείας σε αυτήν.

    Π.χ., για ποδόσφαιρο, για μουσικά συγκροτήματα, για κάποια ταινία κ.λπ. η Wikipedia μου είναι χρήσιμη, διότι και λάθος να γράφει, δεν χάθηκε και ο κόσμος. Αυτή είναι και η μοναδική χρησιμότητα της που αποδέχομαι. Όταν ακούω έστω και φοιτητική εργασία να έχει ως πηγή την Wikipedia, το θεωρώ απαράδεκτο. Βεβαίως το να πάρει κάποιος αφορμή για μελέτη, μπορεί να πάρει απ’ οπουδήποτε. Δηλ. μια παραπομπή της Wikipedia μπορεί αν με οδηγεί σε μια αξιόλογη έκδοση που την βρίσκω και την μελετώ. Αλλά δεν μπορώ να δεχτώ ούτε καν μαθητή του γυμνασίου σε project να παίρνει ως πηγή αυτούσια όσα γράφει η Wikipedia.
    Μέχρι εργασία του Δημοτικού σχολείου, αρκεί.

  114. Γς said

    111:
    Να αρχίσω κι εγώ στη γάτα μου τα γσ, γσ αντί πς, πς ;

  115. για το ανταρσυονήσι… Αγκίστρι ; ;

  116. Γς said

    109:
    Το Ιλ ντε Φρανς παίζει;

    Η Σπιναλόγκα που είπα πάρα πάνω για τον φίλο μας τον Κατσανέβα ήταν χωρατό.

    Αντε μην αρχίσει να μου στέλνει μηνύματα πάλι

  117. Γς said

    113:
    Δεν συμφωνώ καθόλου μαζί σου.
    Είναι καλό βοήθημα, σαν πρώτη ματιά, που βελτιώνεται όμως χρόνο με τον χρόνο

  118. sarant said

    Έβαλα τις απαντήσεις.

    Το Ανταρσυονήσι ήταν ο Καστός, συριζονήσι επίσης.

  119. BLOG_OTI_NANAI said

    108: «Αν ένα άρθρο έχει αρκετές παραπομπές ρίχνουμε μια ματιά στις παραπομπές και αν είναι σοβαρές το αποδεχόμαστε. Αν όχι το πετάμε.»

    Αυτό που λες το θεωρώ πολύ σημαντικό. Διότι αν δεν έχει παραπομπές καθόλου, πάει σίγουρα στο αγύριστο. Αλλά και το να έχει απλώς παραπομπές, πάλι δεν αρκεί. Πρέπει να δούμε τις παραπομπές, την ποιότητα τους και ακόμα καλύτερα, να ελέγξουμε μερικές αν όντως έχουν έτσι. Διότι έχουν δει τα μάτια μας πολλά, άλλα να λέει το παράθεμα, και άλλα να γράφει ο συντάκτης που παραπέμπει σε αυτό.

    Και τέλος πάντων, αν κάποιος κατέχει κάποιο γνωστικό αντικείμενο έχει καλώς. Π.χ. εγώ δεν γνωρίζω γλωσσολογία, αλλά αν κάποιος την κατέχει, τότε μπορεί να πιάσει ο αισθητήρας του αμέσως το ψέμα, το λάθος, την απάτη, την λαθροχειρία. Αν όμως δεν κατέχεις κάποιο αντικείμενο, τότε κινδυνεύεις να πιαστείς να αναμεταδίδεις μπαρούφες ολκής.

    Όλα αυτά προσωπικά τα ερμηνεύω ως αδυναμία να επικαλεστεί κάποιος γενικά και αόριστα την Wikipedia. Δεν είναι δυνατόν να θεωρηθεί ρεαλιστική η φράση «η Wikipedia είναι αξιόπιστη πηγή». Αυτή η γενική αποδοχή της πρέπει να εκλείψει. Μόνο συγκεκριμένα, ελεγμένα άρθρα μπορούν να θεωρηθούν αξιόπιστα, όχι όμως βουρ στην Wikipedia σαν γενικός κανόνας, ούτε καν στο Γυμνάσιο επαναλαμβάνω. Υπάρχουν πλήθος ψηφιοποιημένων αξιόπιστων πηγών να κατευθύνουν τους μαθητές οι δάσκαλοι ώστε από το γυμνάσιο να μάθουν να έχουν κριτική σκέψη.

    Άλλωστε αυτό μας έχει καταστρέψει, η ευπιστία, μόλις δούμε κάτι στο διαδίκτυο το υιοθετούμε, το αναπαράγουμε και μετά έρχεται ο οικοδεσπότης και φτιάχνει άρθρα διάψευσης των ευκολόπιστων!

  120. Γς said

    Η Μπριτάνικα,

    Η πανάκριβη τότε Μ. που την πούλαγε ο Γς φοιτητής.
    Που εξηγούσα στις κυρίες τη διαφορά μεταξύ εσωτερικού και εξωτερικού ντεκορέισον και άλλες τέτοιες αηδίες.

    Και μπράβο της!
    Ηταν η πρώτη! Και ήταν και η πρώτη που έβλεπε μπροστά. Που σταμάτησε και στράφηκε εκεί που θα επιβίωνε. Την ηλεκτρονική της μορφή. CD και τέτοια. Internet δεν υπήρχε ακόμη. Κι άρχισα να πουλάω λαθραία σιντί της.

    Τελικά δεν γλύτωσε η κουφάλα.
    Σκεφτήκατε τι θα τραβούσαμε αν δεν υπήρχε η Βίκι;

  121. Πάνος με πεζά said

    Κανένα αντίστοιχο στατιστικό, έτσι, τιμής ένεκεν,και για κανένα άλλο μικρό κόμμα; Γιατί, αν αναρρωτιέστε «Τι να γίνεται ο κυρ-Φώτης», άσχημα τα μαντάτα…

    http://fimotro.blogspot.gr/2014/05/blog-post_9761.html

  122. Ποντικαρέος said

    @119: Δε διαφωνώ με αυτά που λέτε αλλά κάποιος που δεν έχει επαφή με μια επιστήμη και είτε ξεκινά να ασχολείται με αυτή είναι ασχοληθεί για λίγο επιδερμικά, μπορεί να παραπλανηθεί και από «έγκυρες» πηγές.
    Η wikipedia είναι εγκυκλοπέδια και πρέπει να χρησιμοποείται μόνο για να πάρεις μια ιδέα για ένα θέμα. Αν θες να εμβαθύνεις βρίσκεις τις κατάλληλες πηγές.

  123. Ηλεφούφουτος said

    122 Μα ναι, όσοι τα βάζετε με τη Βικιπαίδεια έχετε λάβει υπόψη ότι σκοπός της είναι να υποκαταστήσει τις παλιές εγκυκλοπαίδειες, να σου δώσει δηλαδή μία πρώτη πληροφόρηση για το τι είναι ένα πράμα; Στην περιπτωση της Αγγλικής το επιτυγχάνει, και με το παραπάνω θα έλεγα, γιατί επεκτείνεται σε γνωστικούς τομείς που η Μπριτάνικα δεν καταδεχόταν ή δεν μπορούσε λόγω οικονομίας χώρου να αγγίξει.
    Ακόμα και στο ζήτημα της αμεροληψίας, δεν νομίζω ότι υπάρχει παραδοσιακή εγκυκλοπαίδεια που δεν βλέπει τα πράγματα από τη σκοπιά της. Τα ιστορικά λήμματα της Μπριτάνικα είναι π.χ. φανερό ότι είναι γραμμένα από Βρετανούς.
    Παρεπιφτού η δικιά μας Πάπυρος-Λαρούς-Μπριτάνικα αντλούσε και πολλά γαλλικού ενδιαφέροντος λήμματα από την Μπ αντί της Λ, με αποτέλεσμα η πλάστιγγα να γέρνει σαφώς προς την πέρα της Μάγχης σκοπιά.

    Και επειδή αναφέρθηκαν οι σχολικές εργασίες, οι σχολικές εργασίες που γίνονταν στα δικά μου τα χρόνια ήσαν συνήθως αντιγραφή από μία εγκυκλοπαίδεια, που μπορεί να ήταν η Δομή ή του Γιοβάννη.

  124. Πάνος με πεζά said

    @ 123 : και λίγο μετά, η «Εγκυκλοάιδεια του Παιδιού – Αντιγόνης Μεταξά» !

  125. Ποντικαρέος said

    @123: Πιστεύω από τα γραφόμενά μου να έγινε αντιληπτό ότι υποστηρίζω τη χρήση της W (και δεν τα βάζω με αυτήν).

  126. Γιάννης Κουβάτσος said

    Καλησπέρα!
    Προς τι η απορία για το αποτέλεσμα της Κάσου, Νικοκύρη; Είμαστε παντού και πρασινίζουμε τα πάντα! 😉
    http://prasinanea.gr/categories/syndesmoi/article2395622.ece

  127. Γς said

    123:
    >οι σχολικές εργασίες που γίνονταν στα δικά μου τα χρόνια ήσαν συνήθως αντιγραφή από μία εγκυκλοπαίδεια, που μπορεί να ήταν η Δομή ή του Γιοβάννη.

    Είναι σαν να μου δίνετε πάσες..

  128. Γς said

    126:
    Ωραίο το λίκνο. Και στο τέλος [διαφήμιση που μάλλον δεν θα είναι συνεχώς εκεί]:
    «Απαλλαχτείτε από τις αιμορροίδες άμεσα στο σπίτι μόνο με Anurex»

  129. physicist said

    Άσχετο

    1. Σε καλεί για διάλεξη ένα ιδιωτικό Ινστιτούτο που εδρεύει σε μια πολυκατοικία στο Βερολίνο και μασκαρεύεται για ΑΕΙ, προσφέροντας δύο μόνο τίτλους σπουδών με αμφίβολη εγκυρότητα ή περιεχόμενο: Master of Public Policy και Master of Public Management.

    2. Είσαι τόσο λιγούρης που αποδέχεσαι την πρόσκληση.

    3. Πας εκεί και λες το βαρύγδουπο ότι είσαι έτοιμος να συμβάλεις στην αναγέννηση της Κεντροαριστεράς, στη συνεργασία της με την Αριστερά και στη διάσωση της Δημοκρατίας στην Ευρώπη γενικότερα, κι οι άλλοι κάθονται και σ’ ακούνε.

    4. Τα ΜΜΕ προβάλλουν τα παραπάνω ως είδηση.

    Τι πόρισμα προκύπτει από τα 1 έως 4;

    [Ζητώ συγγνώμη για το εμβόλιμο]

  130. Πάνος με πεζά said

    @ 129 : Ότι μπορείς κάλλιστα να ιδρύσεις στη Γερμανία το κόμμα «Πρωτοβουλία Συρτάκι» 🙂

  131. Γς said

    Εξαρτάται.
    Αν εισαι ο ΓΑΠ…

  132. Απάντηση στην 10+1 ερώτηση: Η «Κοινωνία Αξιών» πήρε την έβδομη θέση με 2,48% στη Χίο (σε ολόκληρη την Περιφερειακή Ενότητα) ξεπερνώντας ΔΗΜΑΡ, ΛΑΟΣ, ΑΝΕΛΛ και άλλους με 740 ψήφους: η εξήγηση είναι ότι ήταν υποψήφιος ο γιατρός Δημήτρης Παπαληός (τ.Δήμαρχος Ομηρούπολης). Πάντως το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικά τιμητικό για το γιατρό… 🙂

  133. sarant said

    132: Α, ευχαριστώ πολύ για τη διευκρίνιση!

    129: Ποιος;

  134. physicist said

    #133(β). — Mind the GAP.

  135. Dimitris said

    129:
    Χωρίς να μπω στην ουσία αυτών που λες νομίζω ότι με την φράση «ένα ιδιωτικό Ινστιτούτο που εδρεύει σε μια πολυκατοικία στο Βερολίνο» (ακόμα και αν είναι αντικειμενικά έτσι) , αδικείς τo Hertie. H δουλειά που γίνεται (ειδικά στο HIH Tuebingen http://www.hih-tuebingen.de/ ) είναι πολύ σοβαρή

  136. Νέο Kid Στο Block said

    «International scholars discuss governance in Europe with Jeroen Dijsselbloem, George A. Papandreou, Wolfgang Schäuble, Kristalina Georgieva, Elmar Brok, Barbara Lochbihler, Margot Käßmann, Norbert Röttgen and Mario Monti.»

    (όλοι αυτοί μαζί δεν μπορούν να κυβερνήσουν πάντως ούτε βαρκούλα μάτσμποξ σε μπανιέρα. Mπλουυμ!!.. 🙂 )

  137. Νέο Kid Στο Block said

    «Commencement Speech by George A. Papandreou, Former Prime Minister of Greece on Challenging the Status Quo: Making the Most of a Crisis» …εχχμμ.. Making the Most ?? (πόσα έβγαλες ρε μπαγάσα Γιωργάκη;)

  138. physicist said

    #135. — Η Hirnforschung είναι επιστήμη, τα Γκόβερνανς και οι μεταξωτές κορδέλες είναι κολοκύθια με τη ρίγανη.

    Governance-Schools stellen eine Mischung aus Regierungs- und Verwaltungsakademie dar, aus Diplomatenschmiede, gesellschaftlichem Thinktank und Weltverbesserungsagentur.

    Πηγή: http://www.zeit.de/2010/51/C-Governance-Schools

    Αν αυτό το πράμα είναι Hochschule κι αν αυτός ο αχταρμάς συνιστά ακαδημαϊκό-ερευνητικό πεδίο, εγώ είμαι ο Μαραντόνα.

  139. Dimitris said

    138:

    Γεια σου ρε Ντιεγκο!!!!!!! :-):-)

  140. physicist said

    #139. — Σε παίζω και διπλό, στα τρία κόρνερ μπέναλτι κλπ. 🙂

  141. Νέο Kid Στο Block said

    Εδώ που τα λέμε Φυσικέ, για να κατανοήσει και εμβαθύνει κάποιος στα Γκόβερνανς και τα Πόλισις του GAP ,δεν πρέπει να κατέχει από Hirnforschung , σε κάποιο Tiefe τεσπά; 😆

  142. physicist said

    #141. — Πώς το εννοείς το Hirn πριν απ’ το Forschung;

  143. Spiridione said

    Στη Σχοινούσσα η ΝΔ 62% και ο Χατζημαρκάκης 11,33%
    http://ekloges.ypes.gr/may2014/e/public/index.html#{%22cls%22:%22level%22,%22params%22:{%22level%22:%22den%22,%22id%22:3128}}

  144. Δείτε την πρώτη φωτό http://freddos.sport24.gr/2014/05/28/7650/ για να καταλάβετε ότι η ζωή μιμείται την τέχνη… του λεξιλογείν: ΣΤΑΥΒΡΟ στη ΧΡΥΣΗ ΑΒΓΗ!

  145. Νέο Kid Στο Block said

    142. Νιουροσάιενς κι έτσι ρε παιδί μου. Δεν θα είναι μια βισενσάφτλιχε μερκβύντιχκαϊτ οι συνάψεις του Gap?

  146. Νέο Kid Στο Block said

    144. Όλα τα λεφτα οι μυγοσκοτώστρες! Aθάνατη ρωμαίικη γατονιά!! 🙂

  147. physicist said

    #145. — Α, συνάψεις, rare events. Θάχει ενδιαφέρον, καλά λες.

  148. spiral architect said

    @144: … ή η κωμωδία την πραγματικότητα. 😐

  149. Ηλεφούφουτος said

    Συνήθως τα προσπερνάω, όπως εκείνο το γυναίκα προπονητής http://tvxs.gr/news/athlitika/elena-kosta-i-proti-gynaika-proponitis-sto-eyropaiko-podosfairo
    (μου θυμίζει λόγο από παραμύθια «ο μπαμπάς σκαντζόχοιρος, η μαμά σκαντζόχοιρος» αλλά ακόμα και εκεί, αν το ζώο είχε καθιερωμένο έμφυλο τύπο λέγαμε «ο μπαμπάς αρκούδος, η μαμά αρκούδα»)

    Αυτό όμως με μπέρδεψε:

    Συγγραφέας, ποιήτρια, χορευτής, ηθοποιός και ακτιβίστρια για τα ανθρώπινα δικαιώματα
    http://tvxs.gr/news/kosmos/efyge-apo-ti-zoi-i-magia-angkeloy

    Προσπαθώ να εξηγήσω ψυχολογικά γιατί το ποιήτρια τού κάθησε σε θηλυκό τύπο και το χορεύτρια όχι.

    Θυμήθηκα παλιά συνάδελφο με λεξικογραφική δραστηριότητα, που διαμαρτυρόταν κατ’ ιδίαν (δεν υπήρχε περίπτωση να βρει το θάρρος να το προτείνει και πιο ψηλά) για τη λεξικογραφική πρακτική να υποτάσσεται α πριόρι ο θηλυκός τύπος ενός ουσιαστικού στον αρσενικό και έλεγε ότι αν το ποιήτρια υποτάσσεται στο λήμμα ποιητής θα έπρεπε και το χορευτής να υποτάσσεται σε λήμμα χορεύτρια.
    Πού είναι τώρα να δει αντεπιχείρημα μέσω του Τύπου, και δη του προοδευτικού.

  150. spiral architect said

    Παραιτήθηκε το κουνέλι 😥 😥 😥

  151. sarant said

    149: Δεν είναι αντεπιχείρημα, διότι δεν επιχειρηματολογεί. Περίεργο πάντως.

  152. Νέο Kid Στο Block said

    149. Λες κι είσαι πρωτάρα στην ψυχολογία ρε συ Ηλεφού! 🙂
    Είπαμε κύριος! Xορευτής=Νουρέγιεφ, Χορεύτρια=C’est une pute… 🙂

  153. Αντίθετα, η διαφορά του δημόσιου άνδρα από τη δημόσια γυναίκα μειώνεται όλο και περ’σότερο.

    Χάρη στον Αντωνάκη και το Βαγγελάκη, μεταξύ άλλων…

  154. Νέο Kid Στο Block said

    153. Πέστο ψέματα! Xε,χε,χε… να προσφέρουν έτσι και μια θετική υπηρεσία στην κοινωνία τουλάχιστον.

  155. Νέο Kid Στο Block said

    Συγγνώμη για το άσχετο,αλλά δεν άντεξα.

    Aκόμη κι οι μεγάλοι άντρες …

    «Θεωρεί την κβαντική φυσική απλούστερη από το ποδόσφαιρο, ωστόσο τολμά να δώσει συμβουλές στον ομοσπονδιακό προπονητή της Αγγλίας, Ρόι Χόντσον, προκειμένου να βελτιώσει τις πιθανότητες των «Τριών Λιονταριών» στο Μουντιάλ.

    Ο λόγος για τον κορυφαίο εν ζωή φυσικό, Στίβεν Χόκινγκ, ο οποίος ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα του Βρετανού διοργανωτή στοιχημάτων, Πάντι Πάουερ και προσπάθησε να επινοήσει μια φόρμουλα που θα εξασφαλίσει στην Αγγλία καλύτερη μοίρα στα γήπεδα της Βραζιλίας.

    Όπως υποστηρίζει ο Χόκινς, «συνταγή» της επιτυχίας είναι πολυπαραγοντικό ζήτημα. Εκτιμά δε ότι μεταξύ των παραγόντων που επηρεάζουν τις επιδόσεις της ομάδας είναι η θερμοκρασία, το υψόμετρο, οι χιλιομετρικές αποστάσεις, αλλά και το χρώμα της φανέλας.

    Το προτεινόμενο σύστημα με το οποίο θα πρέπει να παραταχθεί η Αγγλία είναι το 4-3-3, ενώ θα πρέπει να φορά την κόκκινη εμφάνιση σε όσα περισσότερα παιχνίδια μπορεί.

    Επίσης προτείνεται στον Χόντσον να χρησιμοποιήσει ποδοσφαιριστές με λίγα ή και καθόλου μαλλιά οι οποίοι εμφανίζονται να έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες επιτυχίας.

    Ακόμη ένας παράγοντας που παίζει σημαντικό ρόλο, έχει να κάνει με την εθνικότητα του διαιτητή. Συγκεκριμένα η Αγγλία έχει μεγαλύτερο ποσοστό επιτυχίας (68%) όταν τον αγώνα της διευθύνει Ευρωπαίος διαιτητής, ενώ οι πιθανότητες νίκης όταν «σφυρίζει» διαιτητής από άλλη ήπειρο, μειώνονται στο 38%.

    «Από την αυγή του πολιτισμού, δεν χαροποιεί ιδιαίτερα τους ανθρώπους να παρακολουθούν γεγονότα που δεν μπορούν να εξηγήσουν. Γι’ αυτό και έχουν αναπτύξει τεχνικές κατανόησης του κόσμου. Το Μουντιάλ δεν διαφέρει σε αυτό. Σε σύγκριση με το ποδόσφαιρο, θεωρώ ότι η Κβαντική Φυσική είναι σχετικά απλή», τονίζει ο Χόκινγκ, ο οποίος υποστηρίζει ότι η Βραζιλία είναι η ομάδα με τις περισσότερες πιθανότητες να στεφθεί παγκόσμια πρωταθλήτρια.»

    Όλα αυτά για να πεις «ότι η Βραζιλία είναι η ομάδα με τις περισσότερες πιθανότητες να στεφθεί παγκόσμια πρωταθλήτρια» ρε συ Στήβι;;; Kαι δε ρώταγα τον Πητ Παπαδάκο, ή το φίλο μου τον «Αμερικάνο»(μπαλαδοτζογόφατσα); To ίδιο θα έλεγαν. 🙂

  156. Αυτό με την κόκκινη φανέλα και τον Ευρωπαίο διαιτητή ισχύει και για το Γάβρο. Ξέρει από κβαντική φυσική ο Μαρινάκης;

  157. sarant said

    153-154: Δεν έχετε κι άδικο!

  158. physicist said

    #155. — Kαι δε ρώταγα τον Πητ Παπαδάκο, ή το φίλο μου τον “Αμερικάνο”(μπαλαδοτζογόφατσα); To ίδιο θα έλεγαν.

    Βλέπεις, Κιντ, πού είναι το πρόβλημα; Ότι στο σάιτ που βρήκες το κείμενο δεν μετέφρασαν τις δύο προτάσεις με τις οποίες ξεκινάει το ορίτζιναλ στ’ Αγγλικά:

    I always saw Paddy Power as slightly anti-intellectual but by inviting me to be a pundit, they have proved me wrong. They recognised that as a theoretical physicist I’m marginally more qualified to make predictions than Paul the Octopus.

    – See more at: http://blog.paddypower.com/2014/05/28/stephen-hawking-exclusive-the-maths-that-show-us-how-england-can-win-the-world-cup/#sthash.WoJqOU4O.dpuf

  159. Νέο Kid Στο Block said

    156. 😆 😆 Εξπέρ!

  160. Νέο Kid Στο Block said

    158. Nαι όντως! Άσε που χάνουν και το εγγλέζικο χιούμορ ,αλλά στο nooz.gr το βρήκα, οπότε …ψιλά γράμματα.
    Εντάξει όμως ρε παιδί μου. Μην τα τραγικοποιούμε κιόλας. Είναι φανερό πως ο άνθρωπος κάνει την πλάκα του. Τουλάχιστον το δικό μου «Aκόμη κι οι μεγάλοι άντρες …» στο 155. δεν είχε αρνητική ή κοροϊδευτική πρόθεση.

  161. Λ said

    Μα τι χορευτής ήταν, ο άτιμος!
    https://www.google.com.cy/search?q=nureyev&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=mxSGU6bWKISrOrnpgegK&sqi=2&ved=0CJkBEIke&biw=1093&bih=479

  162. physicist said

    #160. — Σαφώς, το ξέρω ότι εσύ τόπιασες ότι ο Χ. κάνει την πλάκα του. Μπορεί να είμαι και μυγιάγγιχτος με κάτι τέτοια, δεν ξέρω. Μια φορά, ένα αυτό, ένα εκείνο το ξερολίστικο «κορυφαίος εν ζωή φυσικός» που γράψανε, πήρα καναδυό ανάποδες. Λες και είναι σε θέση να κρίνουν εκείνοι.

    Τέσπα, πάω να χτυπήσω καμια πίτσα να φτιάξει η διάθεση. 🙂

  163. BLOG_OTI_NANAI said

    117: «σαν πρώτη ματιά»
    122: «μια ιδέα για ένα θέμα»
    123: «μία πρώτη πληροφόρηση»

    Αυτό δεν είναι καθόλου κακό, και πιστεύω ότι μπορεί να το κάνει η Wikipedia.

    Να μην αντιμετωπίζεται δηλ. ούτε καν σαν εγκυκλοπαίδεια, αλλά σαν ένα πρόχειρο εγκυκλοπαιδικό λεξικό.

    122: «Μπορεί να παραπλανηθεί και από “έγκυρες” πηγές»

    Αυτό όμως μας απαλλάσσει από την ευθύνη να διδάξουμε στο παιδί το «Α» της επιστημονικής έρευνας, ότι δηλ. πρέπει να αναζητά την πληροφορία πρώτα σε αυτόν που έχει εξειδικευτεί επάνω σε αυτήν και όχι στον πρώτο διαδικτυακό τυχόντα; Και μετά θα μάθει και το «Β» ότι πρέπει οι πληροφορίες να διασταυρώνονται, ότι υπάρχουν συγκρουσιακά θέματα με ποικιλία στις ερμηνείες κ.λπ.

    Όμως, ας μάθουν πρώτα το «Α».
    Αν κάποιος π.χ. να κάνει μια εργασία επάνω στην ανακύκλωση. Οποιαδήποτε σχετική εργασία πτυχιακή ή μεταπτυχιακή αν κατεβάσει κάποιος σε ψηφιακή μορφή, στο εισαγωγικό της κεφάλαιο θα βρει ένα ωραιότατο ιστορικό για την ανακύκλωση.

    Ή αν θέλει να κάνει μια εργασία επάνω στα προβλήματα της εφηβείας, για ποιον λόγο να ανατρέξει στο διαδίκτυο αντί για το πλήθος των σχετικών εργασιών που έχουν εκπονηθεί εκπονηθεί.

    Το ίδιο για την διατροφή κ.λπ.

    Πάντα με τη βοήθεια του καθηγητή, μπορεί να βρει πλήθος ωραιότατων επιστημονικών εργασιών σε ψηφιακή μορφή, διότι είναι καιρός από το Γυμνάσιο τα παιδιά να μάθουν να αντιμετωπίζουν το διαδίκτυο με κριτική σκέψη και επιφύλαξη. Θα δουν ότι κάθε αντικείμενο εκπονείται από την συγκεκριμένη σχολή που εξειδικεύεται σε αυτό, ή ότι τα περιοδικά, τα βιβλία, οι δημοσιεύσεις χωρίζονται σε γνωστικά αντικείμενα.

    Όταν όμως στέλνεις το παιδί στα τυφλά για κάθε θέμα στη Wikipedia, τότε δεν νομίζω ότι είναι καλό μάθημα.

  164. Γς said

    Στο Σκαϊ τώρα λέει για κάποια 17χρονη που «βιάστηκε» από μια 26χρονη:

    Συνελήφθη η 26χroη βιαστής
    [με ή χωρίς μύστακα]

  165. Νεο Kid Στο Block said

    Oxι ρε παιδι μου,τι μυγιαγγιχτος; Εχεις δικιο πως το πετσοκομμα η η επιλεκτικη παραθεση ειναι μεγαλο προβλημα,κυριως ηθικο , της εποχης μας. Ασε που οπως το παραθετουν, ειναι σαν να λενε » κοιτα με τι μαλακιες ασχολειται ο κορυφαιος!» που μπορει και να το λενε δηλαδη! Σαματις κοστιζει τιποτα η βλακεια;

  166. spiral architect said

    Μιας και παραιτήθηκε ο Φωτάρας μπαίνοντας απ’ ευθείας στη συντήρηση σαν στανταράκι για ΠτΔ, θέτω το ερώτημα: Γιατί να γίνει Πρόεδρος της Δημοκρατίας ο Κουβέλης με το 1,2% στις ευρωεκλογές κι όχι ο Χατζημαρκάκης που πήρε 1,44%;
    (ακούς Φυσικέ;)

  167. sarant said

    166: Λέγε τέτοια, να ρίξει μαύρη πέτρα πίσω του!

  168. Ηλεφούφουτος said

    Аααααααα! Έεεεετσι.
    Εμ, με τόσα χρόνια κλασικό μπαλέτο πού να πάει εκεί το μυαλό μου, του κύκνουλα.
    Ενώ εσύ, ο στις-ταβέρνες-και-στα-καμπαρέ-γεννήθηκα …

  169. spiral architect said

    @167:Ρε, άκου που σου λέω, η κολεγιά είναι στο φούρνο και σιγοψήνεται.
    Γάτος ο Χατζημαρκάκης, τσάμπα του πήραν πίσω το διδακτορικό! 😀

  170. Λ said

    Πριν 5-6 χρόνια το Βρετανικό Συμβούλιο στη Λευκωσία έκλεισε τη βιβλιοθήκη του και έβγαλε στην πούληση τα βιβλία. Kαι τι δεν πήραμε: τη Βρετανική εγκυκλοπαίδεια, την Γκρόουβ για τη μουσική, το Γκρέις Ανάτομι για τα ιατρικά, Σαίξπηρ, κλπ, κλπ. Η Μπριτάνικα και η Γκρόουβ έχουν τιμητική θέση στο σαλόνι αλλά μόνο τη Γκρόουβ χρησιμοποιούμε που και που. Το έτερον ήμισυ εισηγήθηκε μάλιστα να τη δώσουμε τη Μπριτάνικα, για να κάνουμε χώρο λέει γι’ άλλα βιβλία, αλλά εγώ ούτε λόγο δεν θέλω να ακούσω, προς το παρόν τουλάχιστον.
    Μετά από λίγο καιρό έκλεισε και το Γκαίτε τη βιβλιοθήκη του, και μάλιστα έχασε τον τιμητικό τίτλο «Ινστιτούτο» και έγινε Τσέντρουμ. Αποκαταστάθηκε όμως ο τίτλος όταν επισκέφθηκε την Κύπρο η Μέρκελ.
    Το Γκαίτε διοργανώνει πολλές εκδηλώσεις αλλά το Βρετανικό Συμβούλιο μόνο εισπράττει νομίζω.

  171. gryphon said

    166
    Aυτος με το χαμηλοτερο ποσοστο εχει προτεραιοτητα για Προεδρος.
    Εχει δημιουργηθει παραδοση απο τον Στεφανοπουλο.

    Ενταξει τωρα με τον Χοκινγκ….
    Εγω δεν μπορω να κρινω τον επιστημονα βεβαια αλλα πως να το πω δεν με συναρπαζει.
    Ανττιθετα επεσα σημερα πανω σε αυτο το αρθρο μεσα απο ενα λινκ

    http://www.huffingtonpost.com/evaggelos-vallianatos/archimedes-the-greatest-scientist-who-ever-lived_b_5390263.html

    Ελληνας απ’οτι βλεπω το εχει γραψει σε καποιο μικεο μαλλον μπλογκ και ουτε και ξερω εαν ισχυουν ολα οσα λεγονται μεσα.
    Αλλα εγω πηρα την δοση μου.Φτιαχνομαι κανονικα οταν διαβαζω τετοια για του αρχαιους ημων προγονους.

  172. physicist said

    Έεεεεπ, Αρχιτέκτονα! Σε έθιξα εγώ ποτέ, σε πρόσβαλα, σου μίλησα άσκημα; Εσύ πώς και γιατί τώρα;

    😉

  173. Λ said

    Εννοείται ότι την Μπριτάνικα δεν την πήραμε για να σκονίζεται στο σαλόνι. Την χρησιμοποιούσαμε πολύ στην αρχή αλλά η αμεσότητα του διαδικτύου μας σταμάτησε.

  174. Η Βίκι, αν δεν κάνω λάθος, ξεκίνησε ενσωματώνοντας υλικό από παλιές εγκυκλοπαίδειες που είχαν γίνει public domain, κυρίως παλιότερες εκδόσεις της Μπριτάνικα.

  175. Νέο Kid Στο Block said

    Δεν ξέρω τον κύριο Βαλλιανάτο και δεν θα τον κρίνω από ένα άρθρο, αλλά επειδή ο Αρχιμήδης είναι απ’τα αγαπημένα μου πασατέμπα, μπορώ να βεβαιώσω πως υπάρχουν κάποιες σημαντικές ανακρίβειες σ’αυτό το άρθρο, κάποιες στρογγυλέυσεις, κάποιοι αναχρονισμοί, και αρκετές αδικίες (π.χ δεν αναφέρει σε σχέση με το Παλίμψηστο καν τον Heiberg και τον Τischendorf…ιεροσυλία! ούτε καν τον Έλληνα Παπαδόπουλο Κεραμέα)

  176. Λ said

    Είδατε χτες τίποτα για την κοινή Ρωσοκινεζική ναυτική άσκηση; Συνεννοούνται μεταξύ τους με μπότι λάνγκουιτζ είπε το πρώτο πρόγραμμα.

  177. Νέο Kid Στο Block said

    Παρολαυτά , είναι αναμφισβήτητο, όσο κι αν δεν είναι εύκολο να συγκρίνεις ούτε ποσοτικά ,ούτε ποιοτικά τόσο διαφορετικές εποχές και κόσμους, πως ο Αρχιμήδης ήταν από τα φωτεινότερα μυαλά που περπάτησαν σ’αυτόν τον παλιόκοσμο.

  178. Νέο Kid Στο Block said

    Λ. 176. Λίγο ρατσιστικό ίσως αυτό που θα πω, αλλά αν κρίνω απ’τη γλωσσομάθεια των Ρώσων ναυτικών (του ΦΛΟΤ), που τελευταία κατακλύζουν τη Λεμεσό…θα πιθανολογούσα μπόντι λάνγκουιτζ και μεταξύ τους ακόμη, όχι τώρα με τους Κινέζους! 🙂

  179. Ιάκωβος said

    Συγγνώμη που δεν λαμβάνω μέρος, τα μεν γράμματα τσάτρα πάτρα τα κουτσοπαίρνω, τους αριθμούς όμω καθόλου, ντιπ καταντιπ. Και χωρις να το παίζω Αιγυπτιώτης πρωτοκλασάτος, ότι έχει να κάνει με τον πήχη και το ζύγι, τα απεχθάνομαι.

    Όμως ξέρω ότι στα νησιά από μαθηματικής πλευράς γίνονται διάφορα παράξενα.

    Ένα είναι ο νησιωτικός νανισμός , για τον οποίο πιο πολλά θα μπορεί να πει ο Γς, πάντως στην Κρήτη είχε ελέφαντες σχεδόν μεγέθους σκύλου (Elephas falconeri) και στην Ινδονησία τα «Χόμπιτ» του νησιού Φλόρες,το ψηλότερο 1μέτρο, (που προψέ τεκμηριώθηκε οτι ήτανε όντως ξαδερφάκια μας, στούμποι ανθρωπίνοι).

    Ακόμα υπάρχει το παράδοξο σε νησιά σχετικά μικρά, να γίνεται χαμός από γλώσσες, πχ η Νέα Γουινέα με πληθυσμό 7 εκατομμύρια έχει πάνω από 1000 γλώσσες.

    Αυτά 😀
    __________________

    Και ένα λιγώτερο άσχετο: Η ετυμολογία της λέξης σταυρός έχει αναλυθεί από τον Νικο Σαραντάκο πουθενά;

  180. Γς said

    Δεν έχω πάει με Ελληνα, μου έλεγε μια μαύρη στο Τέξας.

    Η Μάγια Αγγέλου όμως παντρεύτηκε Ελληνα και μάλιστα τότε (1951) που ήταν τόσο δύσκολο.

    Η Μάγια Αγγέλου πέθανε σήμερα στα 86 της.

    Είχε κάνει και στο τραμ του Σαν Φραντσίσκο, όπου και ο Γς με τα τα πιτσιρίκα του

  181. Γς said

    >όπου και ο Γς με τα τα πιτσιρίκα του

    https://plus.google.com/u/0/photos/110953989272308875841/albums/6018546445707617505/6018547195919712194?hl=en&lr&cr&safe=images&um=1&ie=UTF-8&q=Map&sa=N&pid=6018547195919712194&oid=110953989272308875841

  182. Γς said

    Ωχ,
    https://plus.google.com/u/0/photos/110953989272308875841/albums/6018546445707617505?hl=en&lr&cr&safe=images&um=1&ie=UTF-8&q=Map&sa=N

  183. Ιάκωβος said

    Και μια που αναφέρθηκε η Κάσος, ιδού το λουλούδι των λουλουδιών, το άσμα των ασμάτων, το μακράν καλύτερο από τα καλύτερα νησιώτικα τραγούδια και ένας από τους εθνικούς μου ύμνους, το κασιώτικο «πάθος».

  184. ΠΑΝΟΣ said

    http://news247.gr/eidiseis/koinonia/paideia/Panellinies/syriza_h_ayrianh_kyvernhsh_ths_aristeras_katargei_tis_panellhnies_me_eleutherh_prosvash_sta_idrumata.2812403.html

    Πολύ καλό!Όχι σαν εμάς που πηδ@#@#σταν στο διάβασμα για να μπούμε…

  185. Λ said

    175 Τischendorf
    Μιλάς για το Γερμανό ερευνητή που βούτηξε τον κώδικα του Σινά;

  186. Νέο Kid Στο Block said

    Δεν ξέρω τι είναι ο κώδικας του Σινά. Ξέρω όμως όλη την ιστορία του Κώδικα Γ και του Παλιμψήστου και πού και πώς μπαίνει σ’αυτή την ιστορία ο Tίσενντορφ. To «ιεροσυλία» που έγραψα πήγαινε κυρίως στον Χάιμπεργκ. Aλλά δεν θα επεκταθώ ,γιατί δεν μου πολυαρέσει το υφάκι σου.

  187. ΕΦΗ ΕΦΗ said

    149.>>Συγγραφέας, ποιήτρια, χορευτής, ηθοποιός και ακτιβίστρια για τα ανθρώπινα δικαιώματα
    παρακάτω λέει και σκηνοθέτης

  188. Λ said

    179. Ασφαλώς δεν ξέρω πολλά για τα νησιά. Άλλωστε σε πολύ λίγα έχω πάει και μου αρέσει να επιστρέφω πάντα στον ίδιο προορισμό. Έχω όμως την εντύπωση ότι σε πολλές περιπτώσεις η τουριστική βιομηχανία έχει κάνει τεράστια ζημια στον κοινωνικό ιστό. Αυτή η διπολικότητα, της πολυκοσμίας του καλοκαιριού και της ερήμωσης του χειμώνα (ακόμη και ντόπιοι φεύγουν τον χειμώνα και τραβούν για Φιλιππίνες και Ταϊλάνδη) και τα ναρκωτικά έχουν κάνει πολύ μεγάλη ζημιά. Μιλώ για τα μικρότερα νησιά και όχι για την Κρήτη ή τη Λέσβο βέβαια.

  189. Μαρία said

    184
    http://www.avgi.gr/article/607012/protaseis-theseis-tou-tmimatos-paideias-tou-suriza-ekm-gia-dimosio-dialogo

  190. Νέο Kid Στο Block said

    184. Η ιδέα αυτή (αν υπάρχει όντως) είναι εξαιρετική σαν ιδεολογία! Και μόνο βέβαια το γεγονός πως ουσιαστικά καταργεί τα φροντιστήρια και την πάσης φύσεως παραπαιδεία και υποχρεώνει και το πλήθος τουριστών καθηγητών στα πανεπιστήμια να γίνουν ξανά πραγματικά δάσκαλοι (όσοι έχουν τα φόντα γι’αυτό) σημαίνει πως δεν θα γίνει ΠΟΤΕ πραγματικότητα.

  191. ΕΦΗ ΕΦΗ said

    116.β>>.Η Σπιναλόγκα που είπα πάρα πάνω για τον φίλο μας τον Κατσανέβα ήταν χωρατό.
    spina longa !
    184.και κάθε φορά δεν απολείπουν τραγωδίες : http://www.inewsgr.com/13/sok-sta-giannitsa-mathitis-tis-3is-lykeiou-aftoktonise-peftontas-sto-keno-apo-6orofi-polykatoikia.htm

  192. sarant said

    Ευχαριστώ πολύ για τα νεότερα!

    Είχε έρθει η κόρη ενός φίλου που σπουδάζει μακριά, και βγήκαμε μια παρέα γέροι με το κορίτσι το μικρό, οπότε έλειψα.

    179: Δεν έχω γράψει, το θέμα έχει πολύ ψωμί.

    184-189: Να το συζητήσουμε αύριο αυτό 🙂

  193. physicist said

    Δηλαδή, για να αναφέρω Σχολές που χρειάζονται σοβαρές υποδομές, θα έχουν όλοι όσοι θέλουν ελεύθερη πρόσβαση στην Ιατρική Σχολή; Στις Σχολές Φυσικών Επιστημών και Μηχανικών; Θα έχουν όλοι ελεύθερη πρόσβαση σε χώρους, αίθουσες, και εργαστήρια που δεν υπάρχουν και που δεν μπορούν ούτε πρόκειται να υπάρξουν; Που αν εκτιναχθούν στα ύψη οι αριθμοί των σπουδαζόντων δεν θα υπάρχει πουθενά κατάλληλα εκπαιδευμένο προσωπικό να τα καλύψει; Θα είναι δικαίωμα του καθενός η φοίτηση στην Τριτοβάθμια ανεξάρτητα από τις ικανότητές του; Θα αποφοιτούν 5000 γιατροί το χρόνο ή θα κόβονται ενδιάμεσα, κατά τη διάρκεια των σπουδών; Κι αν δεν κόβονται, τι θα κάνουν αφού αποφοιτήσουν, θα αλληλογιατρεύονται αναμεταξύ τους;

    Συγγνώμη, αυτά είναι πασοκιές του 1981, στο στυλ «θα καταργήσουμε τις Πανελλήνιες» που γίναν μετά Πανελλαδικές. Εύχομαι δηλαδή να είναι πασοκιές, γιατί έτσι και τα εννοούν σοβαρά, κλάψε ό,τι απόμεινε από τα ελληνικά ΑΕΙ. Θα ξεφτιλιστούν σε τέτοιο βαθμό που εκεί να δεις ταξικότητα, εκεί να δεις τη στέρηση των φτωχών οικογενειών για να στείλουν τα παιδιά τους στο εξωτερικό. Είναι για γέλια αυτά τα πράματα, και για κλάματα μαζί. Κρίμα. Πόσο αδαείς νομίζει ο Σύριζα ότι είναι οι πολίτες;

  194. physicist said

    #192(β). — Να το συζητήσουμε αύριο αυτό

    Εγώ βιάστηκα, Νίκο. 🙂

  195. leonicos said

    Άλλαξε η μέρα μέχρι νά ‘ρθω

  196. leonicos said

    από πότε ο άγιος είναι sankt στα γερμανικά; Εγώ για heilig το είχα

  197. Νέο Kid Στο Block said

    196. Είναι που δεν έχεις περάσει από τα ρδελαμπού του Αμβούργου…

  198. Theban said

    163
    Την ώρα που διαβάζεις λοιπόν το ωραίο επιστημονικό άρθρο, πέφτεις πάνω σε ένα ένζυμο που δεν έχεις ξανακούσει, μια αντίδραση που αναφέρεται με το όνομά της και κάτι σου θυμίζει αλλά σπάζεις το κεφάλι σου και δεν σου έρχεται και μια Λατινική έκφραση που δεν είσαι σίγουρος τι σημαίνει (στην ίδια παράγραφο).
    Εδώ είναι που χρειάζεσαι μια εγκυκλοπαίδεια και η Wikipedia είναι η καλύτερη λύση που υπάρχει.

  199. ΕΦΗ ΕΦΗ said

    >>Ελεύθερη πρόσβαση στα παν/μια
    Συνδέεται με άρτια και εκτεταμένη διοργάνωση και υποδομές ανά στάδιο:προκαταρτικά εξάμηνα,επιδόσεις,δυνατότητα αλλαγής σχολής κλπ. Είναι δοκιμασμένα αυτά από χρόνια σε σοβαρότερες χώρες.Εδώ,όχι ότι δε μπορούσαν, δεν ήθελαν.Μακάρι να ξεκινήσει τέτοια συζήτηση.Οι προαναγγελθείσες ως απαραίτητες αλλαγές στο Σύνταγμα, έναν από τους βασικούς στόχους που έχουν είναι να επιτραπεί (με τροποποίηση του άρθρου 16) η ανώτερη ιδιωτική εκπαίδευση και ο νοών νοείτω.

  200. ΕΦΗ ΕΦΗ said

    199.>>η ανώτερη ιδιωτική εκπαίδευση
    η ανώτατη βέβαια ιδιωτική (η ανώτερη επιτρέπεται)

  201. physicist said

    #199. — Ναι. Στη δική μου Σχολή κόβεται το 60% – 70% των εγγεγραμμένων φοιτητών ανάμεσα στο πρώτο και στο τρίτο εξάμηνο. Αν αυτό είναι το πλάνο, με γεια και χαρά, αλλά να ειπωθεί έτσι όπως είναι: «η επιλογή θα γίνεται κατά τα πρώτα εξάμηνα των σπουδών», όχι ελεύθερη πρόσβαση και παραμύθια της Χαλιμάς.

  202. Νέο Kid Στο Block said

    201. Τι εννοείς κόβονται στο πρώτο (1ο?) εξάμηνο; Έχει καταργηθεί το Vordiplom στα 2 χρόνια;
    (ειλικρινής απορία είναι. Μάλλον έχω μείνει πίσω στα ακαδημαϊκά συστήματα.)

  203. physicist said

    #202. — Συγγνώμη, ήμουν ασαφής.

    Καταρχάς, το Ντιπλόμ (και κατεπέκταση και το Φορντιπλόμ) τόφαγε η μαρμάγκα της Μπολόνιας ούτως ή άλλως (κακώς κατ’ εμένα αλλά αυτή είναι άλλη ιστορία). Μιλάμε για το σύστημα Μπάτσελορ-Μάστερ που ισχύει πλέον.

    Αυτό που εννοώ είναι ότι έχει άγριες εξετάσεις στα βασικά: Εργαστήρια Θεμελιώδους Φυσικής, Εισαγωγή στη Φυσική, Μαθηματικές Μέθοδοι, το ψωμοτύρι του Φυσικού δηλαδή, που όλα προσφέρονται στα πρώτα εξάμηνα. Δεν πέρασες, δεν πας παραπέρα γιατί είναι προαπαιτούμενα. Βλέπει ο άλλος ότι κόπηκε μία, δύο, τρεις, δεν τραβάει, δεν κάνει για Φυσική και κάνει ντροπ-άουτ. Αν φτάσει με το ζόρι στο τρίτο-τέταρτο εξάμηνο, έρχονται τα μαθήματα Θεωρητικής (Μηχανική, Ηλεκτρομαγνητισμός, Κβαντική, Στερεά κλπ.) όπου πέφτει το δεύτερο τσεκούρι — και δεν το λέω μοβόρικα, μιλάω σε γλώσσα καθημερινή. Στην τελική, ούτε ο σπουδαστής που δεν κάνει για Φυσική έχει να κερδίσει τίποτα απ’ το σπρώξιμο, ούτε οι άλλοι που κάνουν, ούτε η Φυσική.

    Έχουμε, λοιπόν, μια διαδικασία βαθμιαίας επιλογής κατανεμημένη σε 3-4 εξάμηνα, όπου το ρόλο των επιλογέων τον παίζει το αντίστοιχο ΔΕΠ, αντί να έχουμε το (ομολογουμένως άδικο, κακό, αγχωτικό) σύστημα των Πανελληνίων. Ένα πλεονέκτημα, όμως, των Πανελληνίων είναι ότι είναι αδιάβλητες. Δεν άκουσα ποτέ κανέναν να λέει θα βάλει μέσο να περάσει ο γιος/η κόρη Πανελλήνιες. Χέρι στην καρδιά: πόσοι εμπιστεύονται το ΔΕΠ της Σχολής ν’ αποφασίσει για το μέλλον τους;

  204. ΕΦΗ ΕΦΗ said

    >>διαδικασία βαθμιαίας επιλογής
    Καλύτερο δεν είν αυτό;Ο νέος άνθρωπος προλαβαίνει να δοκιμάσει τις δυνάμεις του στο πραγματικό πεδίο των σπουδών που θέλει να κάνει.Όχι επειδή «ατύχησε» (έγραψε στην έκθεση π.χ.κατά τι χαμηλότερο από τον απαιτούμενο βαθμό, να μη βλέπει ούτε την πόρτα της σχολής και φτου αλλος ένας χρόνος άγονος).Είναι κιμαδομηχανή,μοβόρικο, εδώ θα τόλεγα,το σύστημα των πανελλαδικών.
    Όσο για το αδιάβλητο…χμ, κάτι βρωμίτσες έχουν ξεμυτίσει κατά καιρούς. Κάποια παρατράγουδα που δε βγήκαν στο πολύ φως.

  205. physicist said

    #204. — Καλύτερο δεν είν αυτό; Ο νέος άνθρωπος προλαβαίνει να δοκιμάσει τις δυνάμεις του στο πραγματικό πεδίο των σπουδών που θέλει να κάνει.

    Εδώ επιβάλλεται να γίνει σοβαρή συζήτηση αλλά στη βάση της πραγματικότητας, ότι δηλαδή θα υπάρξει επιλογή και όχι στη βάση των ψηφοθηρικών μύθων περί ελεύθρης πρόσβασης. Εγώ συμφωνώ μαζί σου ότι είναι καλύτερο, αλλά μόνον υπό προϋποθέσεις, δηλαδή:

    1. Κατά τη διάρκεια των πρώτων εξαμήνων, η μαζικότητα των σπουδών δεν θα είναι σε βάρος του επιπέδου τους.

    2. Οι εξετάσεις θα είναι δίκαιες, αδιάβλητες, χωρίς γελοιότητες του είδους «έχουμε δικαίωμα στην αντιγραφή».

    3. Οι εξεταστές θα είναι ευσυνείδητοι και δίκαιοι. Μοναδικό κριτήριο στην αξιολόγησή τους η απόδοση του σπουδαστή ή της σπουδάστριας, καμία μεροληψία για οποιονδήποτε άλλο λόγο. Καμία δωροληψία, κανένα αλισβερίσι. Απόλυση σε περίπτωση που αποδειχτεί ότι χρηματίστηκαν.

    4. Τα αποτελέσματα των εξετάσεων θα είναι σεβαστά. Κανένα μέλος ΔΕΠ δεν θα γίνει στόχος τρομοκρατίας και πιέσεων από οργανωμένες (κομματικές) νεολαίες εξαιτίας των ποσοτών επιτυχίας στο μάθημά του.

    5. Τα ΑΕΙ θα έχουν ανεξάρτητα, αδιάβλητα όργανα για την επίλυση διαφορών και διχογνωμιών.

    6. Η ελληνική κοινωνία θα δεχτεί ότι ούτε χάσιμο χρόνου είναι δύο εξάμηνα σπουδών χωρίς χαρτί ούτε στίγμα.

    7. Η ύπαρξη αυτής της βαθμιαίας κρίσης δεν θα καταλήξει σε απλή μετατόπιση του οργίου της παραπαιδείας.

    Αυτά μου έρχονται στο νου σαν πρώτες σκέψεις. Τι λες, πόσο εύκολο είναι να πραγματοποιηθούν έστω 3 απ’ τα 7;

  206. sarant said

    194: Βιάστηκες, αλλά συνέχισες 🙂

    201 κ.ε. Εκεί σε σας είναι αδιάβλητες αυτές οι προαγωγικές εξετάσεις που κόβουν το 60-70%; Υπάρχουν παράπονα;

  207. ΕΦΗ ΕΦΗ said

    205.Η αλήθεια είναι πως αν τα προβάλλουμε(και προβάρουμε πάει) αυτά για τη χώρα μας, με το εν πολλοίς αναξιοκρατικό και οικογενειοκρατικό ακαδημαϊκό κατεστημένο, φαίνεται σχεδόν ακατόρθωτο.Και με την επαπειλούμενη απελευθέρωση της ιδιωτικοποίησης της παιδείας και στην τρίτη βαθμίδα,χαιρετίσματα.
    Ο Νικοκύρης είπε αύριο.Λείπω από νύχτα σε νύχτα και ίσαμε αύριο το βράδυ,μη χάσω 🙂 είπα γενικά την προσωπική μου αντίληψη, έχοντας η ίδια περάσει από το μύλο των εισαγωγικών και έχοντας δοκιμάσει στο γιο μου το γαλλικό εκπαιδευτικό σύστημα όπου σπούδασε αυτό που διάλεξε άνετος κι ωραίος,στα χαλαρά που λέμε.
    Λεκανόστ από τα παλιά σας 🙂

  208. physicist said

    #206(α). — Με τσίγκλησαν ο Κίντος και η Έφη στο τετράγωνο. 🙂

    #206(β). — Απ’ όσο ξέρω, είναι αδιάβλητες. Παράπονα ότι θα έρθει ο σπουδαστής να ελέγξει το χαρτί του και μπορεί να σου πει, κοίτα, εδώ ήσουν άδικος, υπάρχουν — θα έλεγα σε μονοψήφιο αριθμό ανά μάθημα. Συνήθως ή ο ένας ή ο άλλος θα πειστεί από τα επιχειρήματα. Αν όχι, υπάρχει η Επιτροπή Σπουδών της Σχολής κι ακόμα παραπάνω η αντίστοιχη της Πρυτανείας, που διαιτητεύει στην επίλυση των διαφορών. Δεν μου έχει τύχει όμως.

    Και τώρα πάω για ύπνο για να μη με κατσαδιάσεις απόψε. 😀

  209. Γς said

  210. Γς said

    Εάλω η Πόλις

    29 Μαΐου

  211. Περί παιδείας και σύριζα, γενικώς…

    1. ακόμα δεν γεννήθηκε, Γιάννη θα τον φωνάζουμε

    2. νομίζω πως ΟΛΟΙ ξέρουμε πως κάθε αλλαγή ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ στην παιδεία ξεκινά από το νηπιαγωγείο για να μη πω από τον παιδικό σταθμό, τα άλλα είναι προς λαίκή κατανάλωση.

  212. — Κύριε Σαραντάκε, εξακολουθώ να σάς επισκέπτομαι –σιωπηρώς!– κατά τίς τελευταίες ημέρες και, επίσης σιωπηρώς, παρακολουθώ τούς εμβριθείς σχολιασμούς τών τακτικών θαμώνων τού φιλόξενου σαλονιού σας που –φυσικώ τώ λόγω– περιεστρέφοντο και συνεχίζουν να είναι γύρω από τίς πρόσφατες δημαιρεσίες και τίς ευρωεκλογές.
    Αρχικώς, διαβάζοντας ότι ταξιδεύσατε στά πάτρια για να ψηφίσετε, μού δημιουργήθηκε προς στιγμήν η –εσφαλμένη, τελικώς– εντύπωση πως μετείχατε στό (ευρω)ψηφοδέλτιο τού προοδευτικού ελληνικού κόμματος τής ελπίδος (εκείνου, δηλαδή, που ο ίδιος αφήνετε να διαφανή ότι ασμένως υποστηρίζετε) και η κάθοδός σας στήν Ελλάδα εδικαιολογείτο από αυτήν τήν σκοπιά. Μού έκανε μεγάλην κατάπληξη τό γεγονός ότι μετακινηθήκατε από τόσον μακρυά για να ψηφίσετε στήν Ελλάδα –αφού θα μπορούσατε να ψηφίσετε και στόν τόπο κατοικίας σας!– χωρίς να είσθε ο ίδιος υποψήφιος προς εκλογήν, επειδή μάλιστα (όπως μαθαίνω) μία μεγάλη μερίδα ελλήνων «ετεροδημοτών» εκλογέων απείχε τελικώς από τίς κάλπες εξαιτίας τού υψηλού κόστους τής εγχώριας μετακινήσεώς τους μέχρι τούς τόπους εκείνους στών οποίων τούς εκλογικούς καταλόγους είναι γραμμένοι…! Δηλαδή, εντυπωσιάσθηκα που –όπως μάς πληροφορήσατε– υπεβλήθητε στά έξοδα και στήν ταλαιπωρία ενός αλλέ-ρετούρ ταξιδιού από τήν κεντρικήν Ευρώπη μόνο και μόνο για να ενισχύσετε με τήν ψήφο σας τό κόμμα τής προτιμήσεώς σας, τήν στιγμή κατά τήν οποίαν πολλοί συμπατριώτες μας δεν μπόρεσαν να ταξιδεύσουν από τό ένα μέρος τής πατρίδας μας στό άλλο. Μετά όμως θυμήθηκα, από τίς αναφορές σας βέβαια, ότι κατέχετε μίαν (δεν είναι κοινό μυστικό: πλουσιοπάροχα, ασφαλώς, αμειβόμενη) θέση υπαλλήλου στήν Ε.Ε. και ότι κατοικείτε στήν χώρα με τόν απολύτως μικρότερον ΦΠΑ τής Ευρώπης (άν όχι και τού κόσμου ολόκληρου). Έτσι, συνειδητοποίησα ότι τό ταξίδι σας ήταν απλώς μία έξοχη δικηολογία για να ιδείτε τούς δικούς σας και μία ευκαιρία διαλείμματος για να ψυχαγωγηθείτε επιπλέον παίρνοντας και μίαν αίσθηση τού …πατροπαράδοτου ελληνικού «πυρετού» ο οποίος χαρακτηρίζει τό προεκλογικό και τό εκλογικό σούσουρο στήν χώρα μας, στήν οποίαν αναμφιβόλως εξακολουθεί («εν ετέρναλ λάϊτ γκίλντς…») ν’ ανθή η φαιδρά πορτοκαλέα… Δεν σάς κρύβω ότι σάς εφθόνησα λιγουλάκι, διότι κι εγώ θά ‘θελα να μπορούσα να κάνω ό,τι κάνατε κι εσείς τίς προηγούμενες ημέρες. Αλλά, βλέπετε, …»ου παντός πλειν ες Κόρινθον»! Προς Θεού, μην μέ παρεξηγήσετε: δεν υπολανθάνει καμμιά μομφή, προς τό πρόσωπό σας ή προς τίς κινήσεις σας και τίς αποφάσεις σας, σ’ εκείνα τά προηγούμενα που σάς γράφω. Απεναντίας, σάς τιμώ ειλικρινώς που παραμένετε συνειδητός Έλλην πολίτης (και σάς ζηλεύω, λιγάκι, που έχετε αποκτήσει τήν δυνατότητα να τό αποδεικνύετε εμπράκτως).

    Έδραξα τήν ευκαιρία να σάς εξομολογηθώ τίς παραπάνω σκέψεις μου για δυό λόγους:

    1) Κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας που είχα σήμερα με τήν 83ετήν μητέρα μου (συνταξιούχον Υπάλληλον τού ελληνικού Δημοσίου και χήρα Στρατηγού ε.α.) τής οποίας τό συνολικόν καθαρό μηνιαίο εισόδημα προέρχεται αποκλειστικώς και μόνον από τήν πολυκουτσουρεμένη της σύνταξη και τό πολυπετσοκομμένο μέρισμα τού Ταμείου Πολιτικών Υπαλλήλων (από τήν σύνταξη τού αειμνήστου Στρατηγού πατέρα μας, αυτή, εισπράττει μόνον €250,οο ως σύνταξη χηρείας και δεν λαμβάνει ούτε τά παρακρατηθέντα από 6ετίας μερίσματα τού Μετοχικού Ταμείου Στρατού) και μετά βίας εγγίζει τό ποσόν τών €1.150,οο μηνιαίως, πληροφορήθηκα ότι τήν περασμένη Παρασκευή (όταν, δηλαδή, οι κήρυκες τής ανάκαμψης από τά προεκλογικά τους μπαλκόνια ζητούσαν τήν …εμπιστοσύνη(!!!) τών –αφελών ή ηλιθίων;;;– υποδούλων Ελλήνων) η μητέρα μου έμαθε από τόν αδελφό μου (στόν οποίον είχε ζητήσει να «μπει» στήν μερίδα της τού «τάξις-νετ» για να τήν πληροφορήσει σχετικώς με τίς προθεσμίες τών εφετινών φορολογικών δηλώσεων) πως …χρωστάει στήν ΔΟΥ ΠαπαγοΧολαργού γύρω στά €300 από τό …2012…!!! Και ότι τό ποσόν αυτό τής έχει καταλογισθή μαζί με τόκους απαιτητούς και πρόστιμα κλπ επειδή δεν πλήρωσε (λένε!!!) τό «χαράτσι» τού 2012. Όμως, η μητέρα μας (που, όπως, σχεδόν ΟΛΟΙ οι συνταξιούχοι Έλληνες στερείται τούς γιατρούς της και τά φάρμακά της) ΔΕΝ ΕΧΕΙ κι ΟΥΤΕ ΕΙΧΕ ποτέ αφήσει απλήρωτους λογαριασμούς τής ΔΕΗ μέσα στούς οποίους συμπεριελαμβάνοντο οι δόσεις τού «χαρατσιού». Τί έχει συμβή; Ο αδελφός μου πέρασε ΟΛΗΝ τήν ημέρα σήμερα προσπαθώντας να βγάλει άκρη και μού είπε, προ 2-3 ωρών που τηλεφωνηθήκαμε, ότι μάλλον (διότι και αυτό δεν είναι εντελώς σίγουρο!) πρόκειται για μίαν ακόμη ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ τής ΕΓΧΩΡΙΑΣ ΚΛΕΠΤΟΚΡΑΤΙΑΣ: η ΔΕΗ εισέπραττε τά «χαράτσια» με τούς εξοφλούμενους λογ/σμούς τού ρεύματος, αλλά στήν περίπτωση που η εξόφληση τών λογ/σμών εγίνετο έστω και 1 μόνον ημέραν μετά από τήν αναγραφόμενην ημερομηνία πληρωμής (οπότε η παροχή, βεβαίως, δεν διεκόπτετο αλλά υπήρχε μία υπερημεριακή επιβάρυνση καθυστέρησης η οποία προσηύξανε τόν λογ/σμό τού επομένου διμήνου) ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ η ΔΕΗ εισέπραττε –ΣΙΩΠΗΡΩΣ, σαν κοινός ΛΩΠΟΔΥΤΗΣ, δηλαδή!– αυτές τίς υπερημεριακές επιβαρύνσεις ΑΥΘΟΡΕΙ & ΠΑΡΑΧΡΗΜΑ από τό σύνολο τού ποσού που πλήρωνε ο κόσμος, κι αντί να αποδίδει όπως ώφειλε ΑΚΕΡΑΙΟ τό «χαράτσι» στό Δημόσιο (όπως, δηλαδή, οφείλει να κάνει ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ με τόν ΦΠΑ που εισπράττει ούτως ή άλλως με τούς λογ/σμούς που πληρώνει ο ραγιάς Έλληνας) ΕΚΟΒΕ από τό «χαράτσι» τά ποσά τής καθυστέρησης για να γεμίσει μιάν ώραν αρχύτερα τά ΑΙΣΧΡΑ ταμεία της ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΠΑΙΣΧΥΝΤΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ τούς καταναλωτές φορολογούμενους (=ΛΗΣΤΕΥΟΜΕΝΟΥΣ…!!!) Έλληνες και εν συνεχεία δήλωνε με άφατη ΑΙΣΧΡΗ ΞΕΔΙΑΝΤΡΟΠΙΑ στήν Εφορία ότι ο υπόχρεως καταναλωτής-φορολογούμενος (=ΚΑΤΑΛΗΣΤΕΥΟΜΕΝΟΣ…!!!) Έλληνας …ΔΕΝ ΕΠΛΗΡΩΣΕ τή υπαιτιότητί του ΤΟ «ΧΑΡΑΤΣΙ». Ακούτε, Κε Σαραντάκε μου, τί κόλπα μετέρχεται τό «κεραμεούν και φαύλον» τής ασυδοσίας στήν χώρα όπου κατήλθατε να ψηφίσετε; Ο αδελφός μου (ο οποίος συνεκέντρωσε ΟΛΟΥΣ τούς προ 2ετίας πληρωμένους λογ/σμούς ΔΕΗ που η προνοητική μητέρα μας τηρεί στά συρτάρια της) μού είπε ότι κατόπιν μιάς μικρής έρευνας που έκανε διεπίστωσε πως τό φαινόμενο αυτής τής κλεπτοκρατικής χοντροκομμένης απάτης αφορά περί τό 1,5-2 εκατομμύρια(!!!) Έλληνες ΜΕ ΠΛΗΡΩΜΕΝΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ + «ΧΑΡΑΤΣΙΑ» (και άλλους τόσους Έλληνες που, όμως, συνειδητά διεχώρισαν τούς λογ/σμούς κατανάλωσης ρεύματος από τά «χαράτσια» κι ενώ εξόφλησαν τό ρεύμα χρεωστούν τά «χαράτσια»). Δηλαδή, ΤΡΕΛΛΑ πράγματα, Κε Σαραντάκε μου…! Και παρ’ όλα ταύτα, για αυτήν τήν κραυγαλέα ΚΟΜΠΙΝΑ (όπου ο 1 στούς 3 Έλληνες εμφανίζεται ΞΑΦΝΙΚΑ και ΕΝ ΑΓΝΟΙΑι ΤΟΥ …οφειλέτης τού Δημοσίου!!!) ουδείς μα ΟΥΔΕΙΣ πολιτικός …»αστέρας» δεν αναφέρθηκε προεκλογικώς συγκεκριμένα!!!… Καταλάβατε πού βαδίζει η Ελλάς; (…»κι ύστερα μού μιλάς για καλοκαίρια…», που λέει και τό ωραίο παληό τραγουδάκι τών μπουάτ)…

    2) Θυμούμαι ότι 2-3 μήνες παλαιότερα μέσα σ’ αυτόν τόν χρόνο, όταν γινότανε λόγος –επ’ αφορμή εκείνου τού ταξιδιού σας εις Παρισίους– για τά παρισινά μπουλβάρ και τόν Μ’σιέ Οσσμάν, κάποιοι σχολιαστές είχαν αναφερθή και στά παρισινά …οδοφράγματα. Ωστόσο, με εντυπωσιάζει τό γεγονός ότι ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ουδείς αναφέρθηκε στήν μνημειώδην επέτειον τής παγκοσμίου ιστορίας: στό ότι, δηλαδή, συμπληρώνονται 143 έτη από τήν ημέρα που ο Θιέρσος έβαψε με τό άλικο αίμα καμμιάς σαρανταριάς χιλιάδων από τούς εξεγερθέντες κομμουνάρους τού Παρισιού τά παρισινά μπουλβάρ. Θα γνωρίζετε, βέβαια, ότι βασική αιτία (και, συνάμα, αφορμή) για τό αιματηρό δίμηνο τού 1871 –που η παλλαϊκή εξέγερση τών παριζιάνων (κυρίως μικροαστών) «αθλίων» τής Κομμούνας κατεστάλη και μία ακόμη μικρή ελπίδα αλλαγής στήν ιστορία τής ανθρώπινης βαρβαρότητος οικτρώς διεψεύσθη– υπήρξαν τά …»χαράτσια», τά χρέη, τά απλήρωτα ενοίκια στίς παρισινές τρώγλες, οι απλήρωτοι λογαριασμοί τού γκαζιού, η ανεργία, η υποκριτική στάση τού θρησκευτικού ιερατείου, και η πολιτική φαυλότητα. Λοιπόν, τί νομίζετε Κε Σαραντάκε μου; Σχεδόν 1,5 αιώνα μετά, στήν σημερινή Ελλάδα, διαφέρουν οι συνθήκες που ζούνε οι Έλληνες από εκείνες που ζούσανε οι «Άθλιοι» τών Παρισίων τότε; Και, πιστεύετε, μα τήν αλήθεια, ότι ένα ταξιδάκι αλλέ-ρετούρ που συνοδεύεται με τήν (ηλίθια, κατ’ εμέ!) ευχή «καλό …βόλι»(;;;) ολοκληρώνει τό καθήκον όσων –ευτυχώς– «βολεμένων» διαθέτουν αίσθηση κοινωνικής ευθύνης έναντι τών –δυστυχών!– «αβόλευτων», τών απαρηγόρητων, τών δεινο-(και αναξιο-)παθούντων Ελλήνων; Ή, μήπως, πιστεύετε ότι τό κοινωνικόν μίασμα τής «Χρυσής Αυγής» μεταμολύνει κι όλους όσους στίς κάλπες τήν προτιμήσανε από, λ.χ., τό …»ηρωϊκό» «Κ»ΚΕ ή τόν θολόν ασυνεπήν ψευδορεφορμισμόν τών …»συντρόφων» τού «ΣΥ.ΡΙΖ.Α»;;;

    Διατελούσα, πάντα με εκτίμηση, καληνυχτίζω σας._

  213. Γς said

    Στράτα α δεν είναι η ΔΕΗ
    που σου χαράτσωσε το αίμα.

    >Έλα λοιπόν και μην ντραπείς,
    μα σε παρακαλώ μονάχα.
    Πες ότι θες όμως μην πεις,
    πως μ έχεις αγαπήσει τάχα

    Αυτά έγραφε ο Γιάννης ο Καλαμίτσης που έφευγε απ τα αγρια μεσάνυχτα από δω πάνω για νάναι πρωί πρωί στο πόστο του, στο μικρόφωνο του στην Αθήνα.

    Κι ευτυχώς που έμαθα πέντε κολυβογράμματα.
    Θα άφηνα την κυρά μου με σύνταξη Εφεδρου Σμηνία της ΕΒΑ (Ελληνικής Βασιλικής Αεροπορίας)

  214. Γς said

    Εντάξει, Λάθος τραγούδι, του Κώστα Καράλη.
    Δεν είναι ο Γιάννης Καλαμίτσης, αλλά ο Δημήτρης Ιατρόπουλος, σ αυτό που λες.

    Είδες η ΔΕΗ; Ουπς, η γκρίνια σου;

    Δεν βαριέσαι, αυτό εμένα μου αρέσει από εκείνη την εποχή.

  215. Γς said

    212:

    Παπάγου και θυμήθηκα όταν γκρέμιζαν τα σπίτια στον Νέο Κόσμο και έφτιαχναν την Ηλία Ηλιού συνέχεια της Υμηττού, δίπλα στην Συγγρού μέχρι κάτω.
    Κι από την άλλη συνέχεια την Ούλοφ Πάλμε και πέρα απ του Ζωγράφου αυτό που λέμε Παρκ Γουέι Γεωργίου Παπανδρέου. Μετά έφτανε (και φτάνει) στην Κατεχάκη (που δεν υπήρχε, ούτε σαν χάραξη τότε).
    Συνέχιζε μέσα στου Παπάγου και θα έφτανε μέχρι το Σταυρό.

    Μια θαυμάσια αρτηρία που θα είχε σώσει την Αθήνα απ την Μεσογείων που για δεκαετίες την στραγγάλιζε.

    Κι όμως αυτή το τμήμα μέσα απ του Παπάγου το πνίξανε στην ψύχρα.
    Όχι απλώς λέπτυναν το πλάτος με τεράστια πεζοδρόμια, το εξαφάνισαν εντελώς φτιάχνοντας παρακαμπτήριες οδούς. Κάτι σαν τα παραπλανητικά ανοίγματα των σκελέων.

    Και μόνο αυτό; Απαγόρευσαν και την είσοδο στου Παπάγου από την συνέχεια της αρτηρίας από τα νότια.

    Αίσχος! Και πάλι αίσχος! Τόσοι κόποι τόσα λεφτά. Τόσα γκρεμισμένα σπίτια του κοσμάκη.
    Προσωπικά, όταν θέλω να μπω στου Παπάγου, αντί να λαχταρίσω με παράνομα U τερνς ανεβαίνοντας την Κατεχάκη ή κατεβαίνοντας χαμηλά για άλλο U τερν στην συγκοινωνιακή πήχτρα, τραβάω ντουγρού μπροστά 5-6 μέτρα και μπαίνω. Παρά τα απαγορευτικά της τροχαίας.

    Νοιώθω αόρατος, ακολουθώντας το αόρατο ρεύμα. Την ροή από το Υπουργείο Οικονομικών. Του πακτωλού των χρημάτων που κατευθύνεται εκεί, χωρίς περιπλανήσεις και καθυστερήσεις και απαγορευτικά σήματα.

  216. marulaki said

    Αγχωτικες και εν μέρει τραυματικές οι Πανελλήνιες, γιατί δεν έρχονται ποτέ μόνες και γιατι πολλοί δεν ξέρουν απο τα 18 ή δεν εχουν καταλαβει πού θα ήταν αρκετά καλοί.
    Τελικά θελουμε τα Πανεπιστήμια να βγάζουν επαγγελματίες ή απλά να σπουδάζουμε και όπου μας βγάλει;
    Επίσης ειναι μεν αδιαβλητες, αλλα ειναι μια αγχωτικες και άδικες. Στη σχολή μου εμπαινες με 19,588, ναι, με τρία δεκαδικά ψηφια. Σκεφθείτε πώς μπορεί να ένιωσε κάποιο παιδι που δε μπήκε στην πρωτη του επιλογή ενώ εβγαλε ας πουμε 19,565, άριστα δηλαδη, και μπήκε στη θεση του ίσως κάποιος που την ειχε τρίτη επιλογή μετα απο άλλες δυο σχολές.
    Απο την άλλη, ως προς τη διαβλητοτητα ομως, από την εμπειρία μου στο Πανεπιστήμιο, δε θα άφηνα ορισμένα απο τα μέλη ΔΕΠ μας να μου φτιάξουν ούτε καφε. Διχασμένο το σεντονακι, καλό κουράγιο στα παιδιά που δίνουν, κουράζεσαι λιγο, αλλα αξιζει τον κόπο.

  217. Γς said

    >δε θα άφηνα ορισμένα απο τα μέλη ΔΕΠ μας να μου φτιάξουν ούτε καφε.

    Bosch Tassimo !

  218. Γς said

    216:
    Σχετικό με τους αριστούχους.
    Την κατασκευή αριστούχων, που δεν μπορώ να καταλάβω που αποσκοπεί.

    Κόρη μιας φίλης μου, αριστούχος πραγματική, μαθήτρια, προ και μεταπτυχιακή φοιτήτρια. Ταλέντο, φαινόμενο.
    Παρακολουθεί την Σχολή Δημοσιας Διοίκησης (ετσι λέγεται;), από αγάπη της και ενδιαφέρον για ενασχόληση περί τα Δημοσιοδιοικητικά.
    Φυσικά και αναμένει κάποιο ενδιαφέρον πόστο και όχι τόσο για τις οικονομικές απολαβές. Και παίζουν πολλά. Από τις Βρυξέλλες μέχρι το ΙΚΑ Σεπολίων.

    Στην αρχή της έκανε εντύπωση τα (επώνυμα) ονόματα συμφοιτητών της.
    Μετά τα θέματα των συχνών εξετάσεων.
    Τους τα ανακοινώνουν από την προηγούμενη.
    Αποτέλεσμα Αριστούχοι, όλοι.

    Και το ερώτημα είναι, γιατί;
    Και δεν είναι βέβαια το ότι οι επιδόσεις της εξαφανίστηκαν μέσα σ αυτό το σύστημα καθολικής κατασκευής αριστούχων.

    Τα ξέρουν αυτά οι του ΕΣΠΑ ή δεν ξέρω οι ποιοι άλλοι που χρηματοδοτούν αυτήν την αθλιότητα;

  219. spiral architect said

    – Για τράβα ρώτα, ποιες φοιτητοπαρατάξεις (οι εξής δυο) 😉 σερβίρουν θέματα σε κολλητούς προπτυχιακούς;
    – Για τράβα ρώτα πόσοι και πόσοι κάνουν εργασίες για μεταπτυχιακούς επί πληρωμή κυρίως σε σχολές της θεωρητικής και ιατρικές;
    (ισχύει και στο εξωτερικό το τελευταίο)

    Τουλάχιστον στα φοιτητικά μου χρόνια δεν υπήρχαν αυτές οι κολλεγιές. Άιντε να σε περνούσαν χαριστικά στο τελευταίο σου μάθημα, ξέροντας ότι δουλεύεις και σπουδάζεις … 🙄

    Με εντολή Σαμαρά έρχονται τα χαμηλότοκα δάνεια για φοιτητές: Θα τα ξεπληρώνουν όταν βρουν δουλειά . Στις ΗΠΑ θεωρούνται φούσκες:
    Occupy Student Debt
    (κι εδώ ακόμα περισσότερα)

  220. Књаз Неретве said

    «κουίζ» ή «κουΐζ»

  221. Књаз Неретве said

    «κουίζ» ή μήπως «κουΐζ»;

  222. sarant said

    Kαλημέρα, ωραία συζήτηση έχετε κι εδώ, περάστε την στο σημερινό θέμα 🙂

    220-1: Εννοείς ότι θέλει διαλυτικά για να μη σκεφτούμε ότι πρόκειται για τον δίφθογγο υι, έτσι; Να περάσουμε τροπολογία ότι ο υί δεν υπάρχει μετά το ο.

  223. marulaki said

    Νικοκύρη, (στο τέλος θα ξεχάσω πώς γράφεται ο νοικοκύρης!!) είναι αριστούχος ή αριστούχα; Πείτε μου γιατί όταν υπογράφω εκκαθαρίσεις θέλω να ξέρω αν είμαι δικαιούχα!! 🙂

  224. sarant said

    Να σου πω. Βρες κι άλλη μία που να βρίσκεται στην ίδια κατάσταση, και σκέψου τι είστε. Αν είστε «δυο δικαιούχες», τότε είσαι μία δικαιούχα. Αν είστε «δυο δικαιούχοι», τότε είσαι μία δικαιούχος.

  225. Књаз Неретве said

    @Νικοκύρης/222
    Κατ’ αρχήν συγγνώμη για τη διπλοεγγραφή (ενώ ποστάρισα δε φάνηκε κάποια ενημέρωση, υπέθεσα ότι έκανα κάποιο λάθος)
    Παλαιότερα νομίζω ότι η γραφή θα ήταν «ουΐ». Η επισήμανση δε γίνεται από λαθοθηρία αλλά για να δείξω ότι πια είναι τόσο σπάνιες οι εμφανίσεις του «υι» που κανείς μας πια δεν αντιλαμβάνεται ότι είναι δίψηφο φωνήεν

  226. Σε άλλες ειδήσεις, ο Ιπποκράτης Σαββούρας υπερτριανταπλασίασε το ποσοστό του προσωπικού του κόμματος…

  227. sarant said

    226: Πράγματι, είχε πάρει 81 ψήφους και τώρα πήρε 2525!

  228. Γς said

    227:
    Φαληριώτες

  229. sarant said

    Mπα, όχι. Σε όλη τη Β΄Αθηνών πήρε 287 ψήφους. Αναλογικά το καλύτερο ποσοστό το έχει στη Ροδόπη (187 ψήφοι) ενώ καλά τα πήγε και στο νομό Λέσβου (58 ψ.) -κατάγεται από τη Λήμνο.

  230. Γς said

    Πάντως γιατρέ μου κάτι πρέπει να έχει το το Παλιό Φάληρο.
    Εμπνέει ανήσυχες ιατρικές μορφές [Ιπποκράτης, Βασίλης (Τσιρώνης)]

  231. Λ said

    186. Κιντ, τώρα διάβασα το σχόλιο σου και γέλασα με την καρδιά μου. Είσαι σαν τα παιδάκια που δεν θέλουν να παίξουν τους συμμαθητές τους. Πάντως εκτιμώ τον αυθορμητισμό και την ειλικρίνειά σου.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: