Οι λέξεις έχουν τη δική τους ιστορία

Το ιστολόγιο του Νίκου Σαραντάκου, για τη γλώσσα, τη λογοτεχνία και… όλα τα άλλα

Σχόλια για την επίσπευση

Posted by sarant στο 11 Δεκεμβρίου, 2014


Με το χτεσινό άρθρο σας κάλεσα να προτείνετε λέξεις της χρονιάς, και μια από τις λέξεις που προτάθηκαν ήταν και η επίσπευση. Και για τις μεν λέξεις της χρονιάς θα αρχίσουμε να ψηφίζουμε από την αρχή της επόμενης εβδομάδας και ως την προπαραμονή της Πρωτοχρονιάς, τώρα όμως θα ασχοληθούμε ακριβώς με την επίσπευση.

Και παρόλο που εδώ τις πιο πολλές φορές λεξιλογούμε, το σημερινό άρθρο θα αποτελέσει εξαίρεση· δεν θα αφιερωθεί στα λεξιλογικά της επίσπευσης, που άλλωστε δεν είναι και πάρα πολλά, οπότε μπορούμε να τα αναφέρουμε επιτροχάδην: η λέξη προέρχεται από το ρήμα επισπεύδω, που είναι αρχαίο, σύνθετο του ρ. σπεύδω, που έχει την ίδια ρίζα με το σπουδάζω, όπως δείχνει και η λέξη σπουδή. «Όποιος βιάζεται σπουδάζει» θα μπορούσαμε να πούμε, και ίσως κάποια στιγμή ασχοληθούμε με τις λέξεις αυτής της οικογένειας σε μελλοντικό άρθρο.

Με την επίσπευση ως λέξη, σταματάμε εδώ, και περνάμε στην επίσπευση ως έννοια, και ειδικότερα στην επίσπευση της προεδρικής εκλογής, που αιφνιδιαστικά ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός τη Δευτέρα, και στις εξελίξεις που αυτή δρομολογεί. Όσο κι αν το ιστολόγιο δεν είναι ταγμένο στην ανελλιπή παρακολούθηση της επικαιρότητας, το γεγονός παραείναι σοβαρό για να το αγνοήσουμε, και άλλωστε κι εσείς θα θέλατε να σχολιάσετε τι θέμα, ιδίως τώρα που έφυγε από πάνω μας ένας βραχνάς που μας βάραινε, και εννοώ την αίσια έκβαση του μεγάλου αγώνα που έδωσε ο Νίκος Ρωμανός με τη συγκλονιστική απεργία πείνας του.

Όπως θα ξέρετε, ο κ. Σαμαράς ανακοίνωσε τη Δευτέρα ότι αποφάσισε την επίσπευση της προεδρικής εκλογής και ότι η πρώτη ψηφοφορία θα διεξαχθεί ήδη στις 17 Δεκεμβρίου, ενώ η τρίτη κρίσιμη ψηφοφορία προγραμματίζεται για τις 29 του μηνός. Αν τότε δεν συγκεντρωθούν οι απαιτούμενες 180 ψήφοι, τότε η Βουλή θα διαλυθεί και θα προκηρυχθούν πρόωρες εκλογές, περίπου ένα μήνα μετά (ας πούμε στις 1 ή στις 8 Φεβρουαρίου). Την επόμενη μέρα, ο κ. Σαμαράς ανακοίνωσε ότι η συγκυβέρνηση θα προτείνει Πρόεδρο τον κ. Σταύρο Δήμα.

Από μια πρώτη ματιά η επίσπευση της προεδρικής εκλογής δεν θα έπρεπε να αλλάζει πολύ τα πράγματα· αντί να αρχίσει η διαδικασία στις αρχές Φεβρουαρίου, θα ξεκινήσει στις 17 Δεκεμβρίου: ένας ή ενάμισης μήνας δεν μπορεί να κάνει τόσο μεγάλη διαφορά. Ωστόσο, η πρώτη ματιά ξεγελάει: δεδομένου ότι η κυβέρνηση δεν μπόρεσε να συμφωνήσει με την τρόικα ως προς τον προϋπολογισμό και να ολοκληρώσει τη διαπραγμάτευση, και καθώς δόθηκε μόλις δίμηνη παράταση του μνημονίου, είναι ορατό το ενδεχόμενο να βρεθεί την 1η Μαρτίου η χώρα χωρίς δυνατότητα δανεισμού,  κι αυτό στενεύει ασφυκτικά τα περιθώρια ανεξάρτητα από το αν θα συγκεντρωθούν οι 180 ψήφοι στις 29 Δεκεμβρίου και, αν όχι, ανεξάρτητα από το ποιος θα νικήσει στις πρόωρες εκλογές, αυτοδύναμα ή όχι.

Ακριβώς αυτά τα ασφυκτικά περιθώρια είναι ο παράγοντας που αλλάζει τα δεδομένα -και που εξηγεί την πανικόβλητη αντίδραση των αγορών και την κατάρρευση του χρηματιστηρίου προχτές· διότι η δυσκολία συγκέντρωσης 180 ψήφων στην προεδρική εκλογή και το σαφές προβάδισμα του ΣΥΡΙΖΑ ήταν παράμετροι γνωστές εδώ και πολύν καιρό. Και βέβαια, η κίνηση αυτή καθόλου δεν ταιριάζει με την εικόνα του «υπεύθυνου ηγέτη που δεν βάζει τη χώρα σε κλυδωνισμούς», την οποία πρόβαλλε ως τώρα ο πρωθυπουργός, κάτι που το παραδέχονται και τα διεθνή μέσα ενημέρωσης: για στοίχημα υψηλού κινδύνου έκανε λόγο η Φαϊνάνσιαλ Τάιμς (a high-risk gamble on the future of Greece), ενώ η γαλλική Λεζ Εκό μίλησε για πόκερ. Τζογαδόρος ο κύριος Σαμαράς, όχι υπεύθυνος.

Όταν ανακοινώθηκε η επίσπευση της προεδρικής εκλογής, ένας φίλος στα κοινωνικά μέσα σχολιασε ότι αυτό σημαίνει πως η κυβέρνηση έχει βρει τους 180 βουλευτές. Δυο μέρες μετά, το ενδεχόμενο αυτό φαίνεται να έχει απομακρυνθεί, αν και βέβαια δεν μπορούμε να το αποκλείσουμε απόλυτα. Μάλιστα, μετά την ανακοίνωση της υποψηφιότητας του κ. Δήμα, οι σίγουρες ψήφοι άρχισαν να λιγοστεύουν, καθώς από τους 165 έπεσαν στους 163 (η ανεξάρτητη κ. Μάρκου, που είχε υπερψηφίσει τον προϋπολογισμό, δήλωσε ότι θα καταψηφίσει, ενώ επιφυλάξεις εξέφρασε και άλλος βουλευτής).

Για να κάνουμε μια παρένθεση, πράγματι ο κ. Δήμας, ανεξάρτητα από τα όποια προσόντα του, δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ούτε ενωτικός ούτε υπερκομματικός υποψήφιος: διετέλεσε αντιπρόεδρος της ΝΔ και επί 27 συναπτά έτη ήταν βουλευτής του κόμματος (την έδρα του στην Κορινθία την έχει τώρα κληρονομήσει ο γιος του, μια και το κλειστό αυτό επάγγελμα δεν έχει ακόμα ανοίξει). Έτσι, πολλοί αναλυτές υπέθεσαν ότι ο κ. Δήμας θα είναι υποψήφιος μόνο στις δύο πρώτες ψηφοφορίες και στην τρίτη θα αποσυρθεί υπέρ ενός άλλου, με ευρύτερο προφίλ, ο οποίος θα μπορέσει να συγκεντρώσει τις απαιτούμενες επιπρόσθετες ψήφους (ενδεχομένως με τη βοήθεια των γνωστων και αγνώστων μέσων δελεασμού ή πειθούς).

Όμως, αυτό το σενάριο, που έτσι κι αλλιώς δεν είναι και τόσο απλό να εφαρμοστεί, το διέψευσε ρητά ο πρωθυπουργός, οπότε δεν το θεωρώ πολύ πιθανό, κι έτσι προσωπικά καταλήγω στην πρόβλεψη ότι κατά πάσα πιθανότητα στις 29 Δεκεμβρίου δεν θα συγκεντρωθούν οι 180 βουλευτές και ότι θα υποδεχτούμε τον καινούργιο χρόνο με προκήρυξη εκλογών.

Κάποιοι παραλλήλισαν την κατάσταση που θα δημιουργηθεί με την έξοδο του Κ. Καραμανλή το 2009, «όταν άφησε τη μπόμπα να σκάσει στα χέρια του ανυποψίαστου Γ. Παπανδρέου» (βάζω τα εισαγωγικά όχι επειδή μεταφέρω αυτολεξεί τα λόγια τους, αλλά για να δείξω ότι δεν είμαι βέβαιος πως αυτό έγινε έτσι). Με βάση αυτό το σενάριο, η συγκυβέρνηση θα δώσει την εκλογική μάχη υποτονικά, για την τιμή των όπλων, και θα αφήσει την καυτή πατάτα στον ΣΥΡΙΖΑ, ώστε να υπάρξει η λεγόμενη «αριστερή παρένθεση».

Ωστόσο, προσωπικά θεωρώ πιθανότερο να περάσουμε μια οξύτατη (έστω και σύντομη) προεκλογική περίοδο, όπου η απερχόμενη κυβέρνηση θα ποντάρει στο χαρτί της κινδυνολογίας και θα επιχειρήσει να τρομοκρατήσει το εκλογικό σώμα. Φοβάμαι πως θα δούμε και θα ακούσουμε πράγματα που ούτε να τα φανταστούμε δεν είναι εύκολο. Το αν θα τελεσφορήσει αυτή η τακτική, είναι αμφίβολο, αλλά καθόλου δεν αποκλείεται. Αν τελικά δοθει αυτή η εκλογική μάχη, ιδίως μέσα σε τέτοιες συνθήκες, εύχομαι να δείξει ο ΣΥΡΙΖΑ αποφασιστικότητα και ψυχραιμία, και να παρουσιάσει μεγαλύτερη ψυχική ενότητα στις γραμμές του απ’ ό,τι στις πρόσφατες αυτοδιοικητικές εκλογές.

Όμως, ήδη έγραψα πολλά, ενώ με ενδιαφέρει πολύ να ακούσω τα δικά σας σχόλια. Εσείς τι έχετε να πείτε για την επίσπευση της προεδρικής εκλογής και για τις εξελίξεις που αυτή δρομολόγησε;

 

 

200 Σχόλια to “Σχόλια για την επίσπευση”

  1. spyridon said

    Καλημέρα

    Σε περίπτωση νίκης του ΣΥΡΙΖΑ δεν του μένουν πλέον παρά δύο δυνατότητες.

    1. υπογραφή μνημονίου
    2. κήρυξη μερικής επιστράτευσης και πλήρης κρατικός έλεγχος του τραπεζικού συστήματος για 100 ημέρες.

  2. spyridon said

    με διαζευκτικό ή ανάμεσα στις δύο δυνατότητες.

  3. Κουνελόγατος said

    Το 2014 δεν είναι 2009, 2010 (χάθηκε μεγάλη ευκαιρία), ούτε 2012. Η μοναδική ελπίδα είναι να πειστούν οι «σύμμαχοι-εταίροι» μας, ότι το χρέος δε βγαίνει.
    Κατά τα λοιπά, ναι, ίσως χρειαστεί να ελεγχθεί το τραπεζικό σύστημα, ίσως κι άλλα μέτρα, εν τούτοις αυτό δεν αφορά τον πολύ άνεργο και δυστυχισμένο κόσμο, που ενδιαφέρεται ν’ ανακουφιστεί.
    Τέλος, για κάποιους (χεχε) ο ιστορικός του μέλλοντος θα μαρτυρήσει τις νέες πληγές που θα μας βρουν, καθώς τώρα όλα είναι εντάξει, και ο μόνος φόβος είναι να μας πάρουν τα σπίτια οι κομμουνιστές.

    Υ.Γ. Αν μπορούσα, θ’ ανέβαζα ένα τραγούδι του (δυστυχώς) ακατονόμαστου, που στο ρεφραίν λέει: «στο κάτω-κάτω της γραφής, γιατί να είμαι σκλάβος».

  4. Πάνος με πεζά said

    Καλημέρες !
    «…προσωπικά θεωρώ πιθανότερο να περάσουμε μια οξύτατη (έστω και σύντομη) προεκλογική περίοδο, όπου η απερχόμενη κυβέρνηση θα ποντάρει στο χαρτί της κινδυνολογίας και θα επιχειρήσει να τρομοκρατήσει το εκλογικό σώμα…»
    Αναρρωτιέσαι; Μόνο τον Τράγκα να ακούσεις πως σολάρει αυτές τις μέρες, αρκεί. «Αυτό που έρχεται, δεν το έχετε ξαναζήσει…Θα φιμώσουν κάθε ελεύθερη φωνή…». Και, ο Τράγκας φυσικά, δε μιλάει από μόνος του. Από κάπου τον έχουν βάλει να το κάνει.
    Θα πέσει από παντού κινδυνολογία και των γονέων. Βεβαίως, δεν ξέρω αν θα ζήσουμε τα δακρύβρεχτα του Παπαδήμου το 2012 (που κι αυτά μούφες ήταν). Όπως και να έχει, το ΣΥΡΙΖΑ δεν «προλαβαίνουν» να τον δεσμεύσουν σε τίποτα περισσότερο από αυτά που ήδη ισχύουν για την όποια Κυβέρνηση. Δεν έχει κάποια ιδιαιτερότητα ως προς αυτό, υπάρχουν αρκετά πράγματα προδιαγεγραμμένα πλέον, να μην πω δηλαδή το μεγαλύτερο μέρος.

    Μια ψήφος στο ΣΥΡΙΖΑ λοιπόν, για μένα, πιο πολύ «ηθική» παρά πρακτική χροιά θα έχει, καθώς θα μπορούσε να παραγκωνίσει πρόσωπα που έριξαν τη χώρα στα βράχια ή που φάνηκαν λιγότεροι των περιστάσεων. Μπορεί να εξαφανίσει από το χάρτη Πάγκαλους, Βενιζέλους, Βορίδηδες, Γεωργιάδηδες κλπ. (τυχαία τα ονόματα, βάλτε όποιον εσείς θα θέλατε να «αποστρατεύσετε»). Αν και, πάλι και τούτο δεν είναι σίγουρο.

    Το τι κάνει ο Έλληνας τελευταία στιγμή στην κάλπη, είναι αντικείμενο διδακτορικού…

  5. spyridon said

    @3 «Κατά τα λοιπά, ναι, ίσως χρειαστεί να ελεγχθεί το τραπεζικό σύστημα, ίσως κι άλλα μέτρα, εν τούτοις αυτό δεν αφορά τον πολύ άνεργο και δυστυχισμένο κόσμο, που ενδιαφέρεται ν’ ανακουφιστεί.»

    Μάλλον τον αφορά θα έλεγα εγώ εννοώντας το ίδιο ακριβώς με σένα πιστεύω. Ο άνεργος και ο άπορος δεν τον νοιάζει αν δεν πληρωθεί σε ευρώ ή σε δραχμές. Τον νοιάζει αν θα έχει να φάει και αν θα αρχίσει να επαναλειτουργεί το όποιο σύστημα υγείας και για τους άπορους.

    Αλλά δυστυχώς ο ΣΥΡΙΖΑ δεν έχει δείξει ούτε ένα δείγμα θέλησης για να πάρει δραστικά μέτρα.

  6. spiral architect said

    Καλημέρα. 🙂
    Χωρίς να συμφωνώ πολιτικά με τον Ν. Ξυδάκη, παραθέτω τις Πρώτες σκέψεις του για τη υποψηφιότητα Δήμα για ΠτΔ.
    Απλές λογικές σκέψεις χωρίς λογικά σφάλματα.

  7. Κουνελόγατος said

    5. Κάτι έγραψα για το 2010. Κατά τη γνώμη μου, άλλες είναι (ή θα έπρεπε να είναι) οι προτεραιότητες, κι όχι το νόμισμα. Άλλωστε, πως θα πάμε σε ελλειμματικούς προϋπολογισμούς, χωρίς δυνατότητα δανεισμού από τους καλούς κυρίους-ή κυρίες- των αγορών; Προσωπικά δε συμφωνώ κιόλας, αυτά που δίνεις (σε όσους έχουν ανάγκη), από κάπου πρέπει να τα πάρεις.
    Όσον αφορά τα δραστικά μέτρα, όλα σχετικά είναι εδώ που φθάσαμε. Άλλωστε, πρέπει κι ο κόσμος να τα θέλει, για Δημοκρατία -έστω αστική- μιλάμε.

  8. sarant said

    Καλημέρα, ευχαριστώ πολύ για τα πρώτα σχολια και για τις σκέψεις σας -και για το λινκ με τον Ξυδάκη.

    4: Ευτυχώς ή δυστυχώς δεν ακούω τον Τράγκα -αλλά τον Real τον ακούνε, νομίζω, όλοι οι ταξιτζήδες.

  9. μήτσκος said

    Ο Δήμας μπορεί να μην είναι υπερκομματικός, αλλά έχει συμπάθειες και εκτός του πολιτικού του χώρου, κυρίως λόγω της θητείας του στην Κομισιόν.

  10. Πάνος με πεζά said

    @ 8 : Κι εγώ δεν τον ακούω ποτέ, παρά μόνο κάτι τέτοιες μέρες, λόγω μαζοχισμού…Μόνο το γεγονός ότι ένας άνθρωπος στα 68, με τέτοια κονόμα, βγαίνει και λέει ότι θα τον φιμώσουν και δε θα έχει που να πάει, είναι για τόσο γέλιο που ξεκινάει καλά η μέρα…

  11. atheofobos said

    Η επίσπευση της προεδρικής εκλογής ήταν το μόνο και αρκούντως αποτελεσματικό όπλο , που έμενε στον Σαμαρά αφ΄ οτου η Τρόικα δεν υπέγραφε την συμφωνία ,αποστομώνοντας έτσι και τον ΣΥΡΙΖΑ που την χρησιμοποιούσε ως όπλο για να γίνουν εκλογές.
    Οι εκλογές και εφ΄όσον δεν εκλεγεί πρόεδρος θα έχουν τα εξής πιθανά αποτελέσματα:
    1- Επανεκλογή Σαμαρά από φοβισμένους ψηφοφόρους προ του κινδύνου να υπάρξει κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ.
    2-Αυτοδυναμία ΣΥΡΙΖΑ που θα πρέπει μέσα σε 10 μέρες αφ΄ότου αναλάβει την εξουσία να αποφασίσει να κάνει κωλοτούμπα όπως ο Σαμαράς στο παρελθόν και να υπογράψει ή να επιμείνει στις θέσεις του με όλους τους γνωστούς κινδύνους.
    3-Πρώτο κόμμα ο ΣΥΡΙΖΑ χωρίς όμως 151 βουλευτές. Σε αυτή την περίπτωση με ανύπαρκτη ή ενσωματωμένη στον ΣΥΡΙΖΑ ΔΗΜΑΡ και μιας και το ΚΚΕ έχει ξεκαθαρίσει την θέση του «όλοι αντάμα και ο ψωρίαρης χώρια» δεν μένει παρά η συνεργασία, αν υπάρχουν βέβαια τότε, οι αντιμνημονιακοί της ΑΝΕΛ και εφ΄οσον φτάνουν .μαζί τους 151.
    Αλλιώς βέβαια δεν μένει παρά συνεργασία με Ποτάμι, ΝΔ και ΠΑΣΟΚ που προφανώς δεν πρόκειται να συνεργαστούν σε μια αντιμνημονιακή πολιτική.
    Εάν δεν σχηματιστεί κυβέρνηση συνεργασίας και εν μέσω οικονομικού χάους, σε νέες εκλογές είναι πολύ πιθανή η επανεκλογή Σαμαρά και μια πάλι από τα ίδια.

  12. Γς said

    1:
    >κήρυξη μερικής επιστράτευσης

    Δεν μπορώ ν ακούω για δεύτερη επιστράτευση μέσα σε σαράντα χρόνια.
    Εδώ δεν μπορώ να σηκώσω καλα καλά το [μπιπ] μου, πόσο μάλλον όπλα 😦

  13. cronopiusa said

    ΝΙΚΟΣ ΜΠΟΓΙΟΠΟΥΛΟΣ : Τι κρίνεται;

    ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ ΔΗΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ… ΚΟΜΙΣΙΟΝ

  14. Κουνελόγατος said

    Και κάτι ακόμη:
    1) Ψήφος στον Δήμα, σημαίνει αποδοχή της κυβερνητικής πολιτικής από αυξημένη πλειοψηφία. Δεν υπάρχει δικαιολογία για ΚΑΝΕΝΑΝ και ΚΑΜΜΙΑ.
    2) Η έκταση της νίκης του ΣΥΡΙΖΑ, θα καθορίσει την έκταση των αλλαγών στη χώρα (κλεμμένο, αλλά μου άρεσε).
    3) «Όμως, αυτό το σενάριο, που έτσι κι αλλιώς δεν είναι και τόσο απλό να εφαρμοστεί, το διέψευσε ρητά ο πρωθυπουργός, οπότε δεν το θεωρώ πολύ πιθανό, κι έτσι προσωπικά καταλήγω στην πρόβλεψη ότι κατά πάσα πιθανότητα στις 29 Δεκεμβρίου δεν θα συγκεντρωθούν οι 180 βουλευτές και ότι θα υποδεχτούμε τον καινούργιο χρόνο με προκήρυξη εκλογών».
    Συγγνώμη (κλαψ), θα διαφωνήσω μαζί σας, τους έχω ικανούς για ΟΛΑ. Το μόνο που σκεφτόμουν, ήταν η γελοιοποίηση του «σοβαρού» Δήμα, όμως, ο γιος του είναι βουλευτής -ή πολιτευτής- Κορινθίας, γιατί όχι;
    4) Κινδυνολογία. Θα ζήσουμε glory days. Θα δούμε τα πάντα…

  15. LandS said

    Κάποιες διαστάσεις του θέματος που ίσως αξίζει να διερευνηθούν.

    Με την επιλογή Δήμα, ο Σαμαράς στένεψε το τάργκετ γκρουπ των εν δυνάμει 180.
    Με την επίσπευση δεν άφησε περιθώρια στη προσπάθεια των οκτώ, που μας έλεγαν ότι είναι είκοσι, για συνεννόηση στο πρόσωπο του ΠτΔ και εκλογές τον Μάη (απόπειρα πολιτικής επιβιωσης). Μάλιστα κάποιες ανεπαίσθητες ρωγμές στο παρμπρίζ του ΣΥΡΙΖΑ σχετικά με το να γίνουν εκλογές πριν τον Μάρτη, έκλεισαν απολύτως.
    Από τον Σεπτέμβρη και μετά είχαμε διαδοχικά: Άρνηση της Μέρκελ να στηρίξει τον Σαμαρά σε μετριασμό των μέτρων και σταμάτημα αυτών που δεν έχουν δημοσιονομική επιπτωση· οξεία αντίδραση των Αγορών στην εξαγγελία του για πρόωρη λήξη του προγράμματος του ΔΝΤ και χρήση των διαθέσιμων χρημάτων του ΤΧΣ για ασφάλεια· ψήφο εμπιστοσύνης και ταυτόχρονη αναγγελία ότι η διαδικασία ΠτΔ ξεκινά 15/1/15· μόνο δύο μηνών παράταση του προγράμματος η οποία λόγω του δημοσιονομικού κενού δεν κρίνεται επαρκής από τις αγορές.

  16. spyridon said

    @7 Δεν γίνεται μέσα σε 10 μέρες να πείσουμε τους «εταίρους» μας να αλλάξουν ρότα. Γίνεται όμως μέσα σε 30-40 ημέρες να τους πείσουμε ότι δεν είναι καλό για ΕΚΕΙΝΟΥΣ να μείνουν με ένα ακριβό νόμισμα στο χέρι και να τρώνε μόνοι τους τις μερτσέντες τους και τις τουλίπες τους. Μεγάλο μέρος της οικονομίας μπορεί να γίνει αναγκαστικά ανταλλακτική σε μια ελεγχόμενη κατάσταση. Τουλάχιστον αν δεν θέλεις νεκρούς χειμωνιάτικα.

    @12 σε αυτό το είδος της επιστράτευσης ο γιατρός θα πρέπει να σας βοηθήσει να σηκώσετε, ότι δεν μπορείτε, χωρίς οικονομική επιβάρυνση εάν τα οικονομικά σας δεν το επιτρέπουν. Η άλλη επιστράτευση ήταν ντεμέκ, μούφα, παραμύθι. Οι τότε κρατούντες ταγματαλήτες κήρυξαν γενική επιστράτευση χωρίς να πετύχουν τίποτα. Ακόμα και το 1940 που επιτέθηκε επίσημα η Ιταλία, κηρύχτηκε μερική επιστράτευση.

  17. Παναγιώτης Κ. said

    @1,2. Το διαζευκτικό ή δεν αποκλείει να λάβουν χώρα και οι δυο προτάσεις.΄Έτσι δεν είναι;

  18. "Ετεροδημότισσα" said

    @3
    εμένα μου αρέσει και ο Νταλάρας και είναι κομματάρα!

  19. Γς said

    16:

    >Μεγάλο μέρος της οικονομίας μπορεί να γίνει αναγκαστικά ανταλλακτική

    Και δεν έχουμε και μπακάλικα, αλλά και ούτε και κοτέτσια [στις πόλεις], όπως τότε που κάναμε τράμπα τα αυγουλάκια μας με ζάχαρι, ρίζι, λάδι κλπ.

    Τα πρόλαβα, μαζί με τα δελτία τροφίμων

    Ηταν καιι η εποχή των κλίρινγκ μεταξύ κρατών

  20. Κουνελόγατος said

    16. Μα δε γράφω «σε 10 ημέρες», δε γίνονται αυτά. Κατά τα λοιπά, έτσι είναι. Στο κάτω-κάτω της γραφής (βλ. 18, εγώ βέβαια δεν το βλέπω τώρα), αν συνεχιστεί αυτή η πολιτική, αργά ή γρήγορα (μάλλον πολύ γρήγορα), θα γίνει αυτό που απευχόμαστε. Οπότε…

  21. Νίκος Α. said

    @1 Το 2 μυρίζει χούντα. Πολύ απότομα δε το πήραμε;
    Πάντως σε κάθε περίπτωση πρέπει όλοι οι υποψήφιοι (κυρίως ΣΥΡΙΖΑ και ΝΔ) να απαντήσουν ξεκάθαρα τι θα κάνουν σε περίπτωση μη συμφωνίας με την Τρόικα. Αλλιώς για άλλη μια φορά θα ψηφίσουμε με βάση τα ψέμματα, τις υποθέσεις και τους συναισθηματισμούς.

  22. Γς said

    17:

    ή/και

  23. Κουνελόγατος said

    19. Κρύβετε λόγια, φανερώνετε την ηλικία σας…

  24. cronopiusa said

    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ;

  25. Πάνος με πεζά said

    Έτσι που το πάτε, θα καταλήξετε στις προβλέψεις Άδωνι !

    (λες και το κ…χαρτο είναι αναντικατάστατο ! Ας είναι καλά οι εφημερίδες !)

  26. spiral architect said

    O Σταύρος Δήμας είναι μακράν ο καταλληλότερος για να προεδρεύει μιας χώρας την οποία το ΔΝΤ και η Κομισιόν αντιμετωπίζουν όπως τις υπερχρεωμένες χώρες της Υποσαχάριας Αφρικής.

    @12: ΓουΣού μη φοβάσαι, δεν θα καλέσει ο Τσίπρας τη σειρά σου, τα Ένφιλντ έχουν αποσυρθεί προ πολλού. 😀

  27. Γς said

    19, 23:

    Εγώ ανήκω σε μια γενιά που πρόλαβε την ανταλλακτική οικονομία (πάρε δύο αυγά και πήγαινε να φέρεις ζάχαρη από το μπακάλη μου έλεγε η γιαγιά μου),

    Λέει κάποιος ψυχίατρος εδώ, περί ανταλλακτικής οικονομίας [στο τέλος]

  28. Dimitrios Raptakis said

    Τον κ. Χρίστο Δήμα κάποιοι τον ψήφισαν. Δεν είδα πουθενά πράξη μεταβίβασης βουλευτικής έδρας…

  29. Κουνελόγατος said

    26. Τι είναι τα ένφιλντ; Κατά τα λοιπά, δίκιο -εν μέρει- έχουν, όμως δεν είναι χώρος για τέτοιες συζητήσεις, ούτε προλαβαίνω να τις κάνω τώρα.
    28. Σύμφωνοι, ούτε εγώ την είδα. Άλλωστε δεν υπάρχει οικογενειοκρατία στην Ελλάδα, μην τρελλαθούμε κιόλας.

  30. Γς said

    26 β:
    Ναι ρε μπαγάσα. Ένφιλντ ήταν το πρώτο όπλο που έπιασα στον Αραξο. Μετά βέβαια και Τόμσον, Μ3 και κάτι πολυβόλα.

    Πάντως ώρες ώρες θυμάμαι τα Γκαρ έιτ των αεροσκαφών.
    Να είχα λέει κάτω απ το αυτοκίνητο μερικά, να πάταγα το κουμπί και να πήγαινε μόνο του να βρει την εξάτμιση του καριόλη μπροστά και να τον κάνει σκόνη

  31. Dimitrios Raptakis said

    Νίκο, ένας παράγων που δεν τονίζεται αλλ’ ίσως συμβάλλει στην επίσπευση είναι η εσωκομματική φθορά της Νέας Δημοκρατίας και ο κομματικός φόβος των στελεχών της ότι ακολουθεί τη μοίρα του Πασόκ.

  32. Γς said

    28:
    Που να την δεις;
    Είναι άυλες και αόρατες αυτές οι μεταβιβάσεις. Σαν τις πιστωτικές κάρτες

  33. Γς said

    31:
    Δλδ μια ψυχή, που είναι να βγει…

  34. Dimitrios Raptakis said

    29. Το επιχείρημα της οικογενειοκρατίας έχει τα όριά του.

  35. spyridon said

    @21 Δεν μυρίζει καθόλου χούντα. Πάντα μεσα στα περιθώρια που δίνει το Σύνταγμα για μια περίπτωση μεγάλης ανάγκης.

    Δεν είμαστε πλέον στο πάρα πέντε 2010

    ούτε στο συν ένα 2012.

    Η κατάσταση είναι πλέον απελπιστική για πολύ κόσμο και μόνο ένα δυνατό σήμα από την μεριά μιας αριστερής κυβέρνησης θα αναγκάσει τους «εταίρους» να σταματήσουν να παίζουν με την πλαστή τράπουλα της (νεοφιλ)ελεύθερης αγοράς και να βάλουν τους κερδοσκόπους στην θέση τους.

    Πολύ φοβάμαι βέβαια ότι μια κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ θα πάει κατευθείαν στο 1 που γράφω στο 1.

    Ιδανικά θα πρέπει να πάει σε μια μορφή του 1, δεν γίνεται αλλιώς, μετά από το 2. Δηλαδή ένα μνημόνιο (ή όποια άλλη ονομασία διαλέξουν) που θα αφήνει περιθώριο στους κυβερνήτες πλεονασματικών χωρών να το παρουσιάσουν σαν μια κάποια νίκη, ΑΛΛΑ να δίνει ελευθερίες στις υπερχρεωμένες χώρες για ελλειμματικό προυπολογισμό (δηλαδή ανακατανομή στους φτωχότερους και άνοδο της αξίας της εργασίας). Στην ουσία δηλαδή ριζική αλλαγή του παρόντος μνημονίου.

    Σε μια τέτοια προσπάθεια θα χρειαστούν ακόμα και τα «Ενφιλντ» :-)))))
    Σίγουρα στον ψυχολογικό τομέα.

  36. Γς said

    34:
    Που στην περίπτωσή μας δεν έχει ξεπεραστεί 😉

  37. sarant said

    Ευχαριστώ πολύ για τα νεότερα!

    31: Υπάρχει εσωκομματική φθορά της ΝΔ:

  38. spiral architect said

    @29α: RSAF Enfield
    (της γενιάς του ΓουΣού, η δικιά μας είχε G3A3)

  39. Κύρος Μοναχός said

    Ὅλοι ἐλπίζουμε νὰ μὴ μᾶς διαψεύσει τελείως ὁ ΣΥΡΙΖΑ. Τὸ θέμα εἶναι πόσο εἴμαστε διατεθειμένοι νὰ τὸν στηρίξουμε στὰ δύσκολα καὶ νὰ μᾶς βρεῖ ἀπέναντί του στὰ στραβοπατήματα. Ἐννοῶ, φυσικά, ὅτι ἐδῶ ποὺ φτάσαμε, ἂν δὲν φερθοῦμε ἔστω καὶ τώρα σὰν ἐνεργοὶ πολίτες, ὥστε νὰ πάρουμε τὴν τύχη μας στὰ χέρια μας, ΖΠΚ!!! (Ζήτω ποὺ καήκαμε)
    Τώρα, γιὰ λέξη τῆς χρονιᾶς θὰ ψήφιζα τὴν πολυφορεμένη (ποὺ μὲ ἐκνευρίζει κάθε φορὰ ποὺ τὴ διαβάζω ἢ τὴν ἀκούω) «ἀφήγηση». Λέξη ποὺ θὰ τὴν ἀντικαθιστοῦσα εὐχαρίστως μὲ τὸ «παραμύθιασμα», ὅταν τὴν ἀκούω ἀπὸ (δεξιὰ ἢ ἀριστερά, ἀδιάφορο) χείλη.

  40. Παναγιώτης Κ. said

    Ακούμε να λένε ότι η παρούσα Βουλή-ανανεωμένη σε μεγάλο ποσοστό-είναι η χειρότερη από όσες έχουν περάσει.
    Δεν συμμερίζομαι αυτή την άποψη γιατί μου φαίνεται κινδυνολογική.Το ερώτημα όμως είναι αυτονόητο. Μπορούν κάποια από τα μέλη αυτής της Βουλής να βγουν και να υποστηρίξουν ότι αυτή διακρίθηκε για την ποιότητά της;

    Μένω σε αυτό το «Βάθρο της Δημοκρατίας» μιας και τα άλλα δύο (συνδικαλισμός και τοπική αυτοδιοίκηση)…άστα να πάνε.

    Έχω την άποψη ότι στον τόπο μας μονίμως μένουμε στις αντικειμενικές συνθήκες και ο υποκειμενικός παράγοντας δεν έχει ιδιαίτερη σημασία.Να μη στενοχωρούμε τον κόσμο διότι δεν μας ψηφίσει…Γιατί όμως διαχρονικά καρκινοβατούμε, δεν θέλουμε να το απαντήσουμε με τρόπο πειστικό.

    Για την ώρα είμαι ένας αισιόδοξος σε απόγνωση!

  41. Γς said

    38:
    Καλά, κορόιδευε εσύ.
    Είχα, τρόπος του λέγειν, κι ένα Καλάζνικοφ

    http://caktos.blogspot.gr/2013/02/blog-post_2370.html

  42. spiral architect said

    @37: Μόνο εσωκομματική φθορά; Corruption του κερατά και βάλε! 👿

  43. Dimitrios Raptakis said

    37: Νίκο, εάν ρωτάς, τα εσωκομματικά της ΝΔ δεν πρέπει να τα αποκλείσουμε ως παράγοντα.

  44. sarant said

    43: Ναι, ερώτηση ήταν (αλλά έχω αλλάξει πληκτρολόγιο)

  45. Παναγιώτης Κ. said

    @30.Γς, όλα θέλεις να τα μεγαλώνεις 🙂 Μ1 ήταν.Μ3 δεν υπήρχε.

  46. spiral architect said

    Άσχετο: Μη βάζετε βιντεάκια και γραφικά ατόφια. Βάζετέ τα σε λίκνους, γιατί, από τη μια χάνεται η ροή των σχολίων και από την άλλη βαραίνει υπερβολικά η ανάρτηση, ειδικά αν αυτή τείνει να μακρύνει από πλευράς σχολίων, ακόμα και στην 30άρα VDSL που έχω μέσω Ethernet.

  47. Κουνελόγατος said

    39. Μα το έχει ζητήσει κι ο ίδιος, ελπίζω να το εννοεί και να γίνει, αλλοιώς, ΖΠΚ.
    36. Ναι, μόνον μια οικογένεια το έχει παρακάνει.
    28. Αν το εννοείτε με την έννοια της ευθύνης όσων τους ψηφίζουν, έχετε ένα δίκιο, ίσως μεγάλο. Από την άλλη, υπάρχουν πολύ ισχυροί κομματικοί και άλλοι μηχανισμοί που τα στηρίζουν, οπότε πρέπει να καυτηριάζουμε τέτοια φαινόμενα, μήπως κάποτε πάψουν.
    37. Λυπάμαι, ακούγεται ίσως απαισιόδοξο, όμως σε αυτήν τη φάση κανένας δεν κουνιέται. Μόνο μετά τις εκλογές θα γίνει -μάλλον- χαμός.

  48. sarant said

    46: Ναι, είναι ωραίες οι εικόνες, αλλά βαραίνει πολύ το νήμα

    45: Μ1 και G3, o Γς τα πάντρεψε.

  49. Νίκος Α. said

    @35 Πολιτική επιστράτευση λοιπόν ώστε να αποφύγουμε τι; Τις απεργίες;
    Οι κερδοσκόποι δε νοιάζονται καθόλου. Μπορούν να πάνε να παίξουν αλλού.
    Οι Γερμανοί δεν υπάρχει περίπτωση να δεχτούν χαλάρωση. Και στο κάτω κάτω ας πει ο Τσίπρας τι θέλει να κάνει – εγω δεν έχω καταλάβει. Και ας εξηγήσει τι θα πει «θα ματώσουμε» να ξέρουμε.

    @46 Συμφωνώ

  50. sh said

    Δηλαδή κε Σαραντάκο θα προτιμούσατε να είχε συμφωνήσει με την τρόικα και όλα να ήταν ήρεμα. Και θα πηγαίναμε σε μια ήσυχη (μή) εκλογή προέδρου και συνεπακόλουθα σε ήρεμες εκλογές. Και οι αγορές θα ήταν τότε καθησυχασμένες και δεν θα έπεφταν τα χρηματιστήρια που ένα κόμμα που έχει σημαία του το σκίσιμο του μνημονίου με ένα άρθρο μάλλον θα τις κέρδιζε πιθανότατα χωρίς αυτοδυναμία.
    Κατά τη γνώμη μου, ο Σαμαράς θα έκρινε ότι αν έχει μια πιθανότητα να προσπεράσει με επιτυχία την εκλογή προέδρού αυτή θα ήταν τώρα. Αν δεν την προσπεράσει το ίδιο θα είναι με το να μην την προσπερνούσε τον Φλεβάρη.
    Εύχομαι όταν βγει ο ΣΥΡΙΖΑ να βγει με αυτοδυναμία (να γλιτώσουμε τους καμμένους, κάτι είναι αυτό!) και να κολυμπάμε στην αξιοπρέπεια.

  51. Γς said

    45:
    Ναι Μ1. Δεν τα πήγαινα καλά με τα ντουφέκια, που σκοτώνουν πουλάκια και ανθρώπους

  52. Πάνος με πεζά said

    Μ3 υπάρχει, το βολικό και κόμμοδο «καραμπινάκι», που είχαμε εμείς στην Αεροπορία.

  53. Theo said

    Καλημέρα*

    Ευτυχώς ή δυστυχώς δεν ακούω τον Τράγκα -αλλά τον Real τον ακούνε, νομίζω, όλοι οι ταξιτζήδες

    Το 2011 πολλές μέρες συνέβη να πάω σε νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης με ταξί (μια διαδρομή 40΄), για να κανονίσω τα της εμφύτευσης του νευροδιεγέρτη. Ξεκινούσα γύρω στις 8:30, κι ήταν απίστευτο: Όλοι οι ταξιτζήδες άκουγαν Τράγκα εκείνη την ώρα!!

    *Τελευταία, όλο και περισσότερες καλημέρες ή καλησπέρες (ο διορθωτής του WP μου το υπογραμμίζει ως λάθος) διαβάζω στο Διαδίκτυο, ενώ δεν το έχω ακούσει ποτέ δια ζώσης.
    Ίσως, να το συζητούσαμε κάποτε, Νικοκύρη 🙂

  54. LandS said

    28 Φυσικά και δεν υπήρξε. Αν υπήρχε θα έπρεπε ο Σταύρος Δήμας να βγει στη σύνταξη για να μη πληρώσει φόρο υπεραξίας. (ΑΥΟ1029272/567/Α0012/ΠΟΛ.1112/28.3.2002)

  55. sarant said

    52: Α, υπάρχει και Μ3, ωραία.

  56. Πάνος με πεζά said

    Λάθος το είπα κι εγώ, M1 carbine. Αλλά θα ορκιζόμουν ότι το λέγαμε Μ3, σε αντιδιαστολή με το G3. Και, βλέπω παρακάτω, στα «variants» ονόματα το αναφέρει κι έτσι, όπως και Μ3Α3, που πάλι το λέγαμε.

    Είναι να μη σε ρωτήσει ο εχθρός, πώς λένε το όπλο σου…Μέχρι να το βρεις, σ’ έφαγε !

  57. Alexis said

    Κύριε Ραπτάκη πολύ σωστή η παρατήρησή σας για τη ραγδαία φθορά της ΝΔ. Προφανώς και μπορεί να είναι ένας πολύ καλός λόγος για την επίσπευση των εκλογών με τη λογική : «ας χάσουμε τώρα με 20-22% και όχι αύριο με 12-15%, γιατί διαφορετικά θα γίνουμε ΠΑΣΟΚ».

    Όμως το άλλο που λέτε για την οικογενειοκρατία αφήστε το καλύτερα γιατί πονάει.
    Θα πρέπει να ψάξετε πολύ για να βρείτε άλλη ευνομούμενη χώρα που να έχει τόσους πολλούς γόνους παλαιών πολιτικών στην ενεργό πολιτική.

    Και να σας θυμίσω και κάποιες παγκόσμιες πρωτιές μας:
    -Μία και μόνο οικογένεια έχει βγάλει (έως τώρα γιατί έπεται συνέχεια) πέντε ενεργούς πολιτικούς: πατέρα, γαμπρό, κόρη, γιό και εγγονό!!!
    -Μία και μόνο οικογένεια έχει βγάλει πατέρα, γιό και εγγονό πρωθυπουργούς.
    -Το γεγονός ότι σε δύο διαφορετικές χρονικές περιόδους που απείχαν σχεδόν 30 χρόνια (1977-1980 και 2004-2009) είχαμε το ίδιο «δίδυμο» στα ονόματα πρωθυπουργού και αρχηγού αξ. αντιπολίτευσης, έχει καταντήσει σχεδόν …ανέκδοτο και δεν πρέπει να έχει άλλο παγκόσμιο προηγούμενο.

    Ναι, ξέρω, όλους αυτούς τους ψήφισε ο κυρίαρχος λαός.
    Ε, σύμφωνοι, δεν είπε κανείς ότι ο λαός δεν έχει ευθύνες γι αυτό το φαινόμενο!

  58. LandS said

    52. Το Μ3 ήταν η λεγόμενη και αραβίδα; Υπήρχε ένα τέτοιο. Λεγόταν έτσι επειδή, λέει, το μήκος της κάνης ήταν «ένα (1) αραβικό μέτρο».

    Αραβικό μέτρο;

    Νεοκίδιε για βοήθα.

    Μιλώντας για μέτρα και σταθμά. Προς κάποιους που αν δεν ήταν αλλουνού το ιστολόγιο θα τους πρόσβαλα ονομαστικά….
    Εσύ που ξέρεις τα πολλά
    Κι ο νους σου κατεβάζει,
    Χίλια καντάρια σίδερο
    Πόσα βελόνια βγάζει;

  59. Πάνος με πεζά said

    @ 58 : Δεν ξέρω, όποιος υπηρέτησε ΠΑ δεκαετίες 80-90, «καραμπινάκι» το ανεβοκατέβαζε. Πανάλαφρο, πούπουλο σε σχέση με το «έπιπλο» Μ1Α1 που ήταν μόνο για βερνίκωμα και παρελάσεις.

  60. spiral architect said

    Ερχεται ο ΣΥΡΙΖΑ 👿

  61. sarant said

    Ευχαριστώ για τα νεότερα!

    8: Έβαλα και τον άκουσα για λίγο, τη σημερινή του εκπομπή, και είναι ανεκδιήγητος.

  62. Νέο Kid Στο Block said

    60. Aχχχ! Tι ωραίες αναμνήσεις! Για πάνω από έναν ολόκληρο μήνα το βλέπαμε πραγματικά αυτό το μύνημα στα ΑΤΜ της μεγαλονήσου.
    Ήταν τότε που κυβέρναγε ο ΣΥΡΙΖΑ… :mrgreen:

  63. Κουνελόγατος said

    60. χιχιχι! Δεν ξέρω να βάζω φάτσες…

  64. spiral architect said

    Φρέσκο σενάριο: Δημοσιεύματα ότι ο ΣΥΡΙΖΑ έχει plan b για δημοψήφισμα
    (με λίγα λόγια ότι δεν έκανε ο ΓΑΠ τότενες)

  65. physicist said

    #57. — Με τους Νεχρού τι παίζει; Νεχρού – Ίντιρα Γκάντι – Ρατζίβ (γιος) – Σόνια (νύφη) και νομίζω πάει και στα παιδιά τους τώρα ή κάνω λάθος;

  66. Νίκος Α. said

    Ο Παπανδρέου ιδρύει νέο κόμμα; (http://www.hxonews.gr/details.php?id=11858)

    Νέα κίνηση των 75 … ψηφοφόρων 🙂

  67. «Και τώρα αδερφέ μου …καταλαβαινόμαστε …δεν χρειάζονται περσότερα». Πιστεύω ότι είναι αναγκαίο κακό να έρθει στην εξουσία ο ΣΥΡΙΖΑ. Ίσως τον ψηφίσω, και να γιατί: Θα τεθεί τέρμα στον άκρατο λαϊκισμό και στις φρούδες ελπίδες που έχει σπειρει. Βέβαια όλοι μαζί (που θα έλεγε και ο Πάγκαλος) θα πληρώσουμε τα σπασμένα. Πρώτος και καλλίτερος ο ΣΥΡΙΖΑ. Προβλέπω ότι δεν θα μπορέσει να κρατηθεί στην εξουσία πάνω από 2-3 μήνες (με ή χωρίς αυτοδυναμία). Θα τους πετροβολούν στο δρόμο οι (πρώην) θαυμαστές τους. Θα «πληρώσουμε» και εγώ και εσύ και …η Κατίνα. Δεν θα πληρώσουν τίποτα οι άνεργοι (ειδικά οι εξ αυτών μη έχοντες εισόδημα και επιθυμούντες να εργαστούν) αφού έτσι και αλλοιώς δεν έχουν τίποτα να πληρώσουν ή να χάσουν. Η κοινωνία όμως, στο σύνολό της, θα εκτονωθεί. ΣΥΡΙΖΑ λοιπόν και …ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ. Θα νικήσουμε! (Α! ξεχασα. Θα υπάρξουν και μερικοί που θα ωφεληθοούν για 2-3 μήνες. Νομίζω ότι δεν θα είναι πάνω από 1000 άτομα: Είναι αυτοί που θα βολευτούν σε «κυβερνητικές» θέσεις, από υπουργοί μέχρι ειδικοί συνεργάτες κλπ. Δυστυχώς, οι καθαρίστριες του Υπουργείου Οικονομικών δεν θα είναι μέσα στους χίλιους!).

  68. Αν κατάλαβα καλά, βρισκόμαστε ένα Δήμα πριν εκλογές; 🙂

  69. spiral architect said

    @66: Τα Γαπάκια. 😀

  70. sarant said

    Eυχαριστώ για τα νεότερα!

    68: Το μετέωρο δήμα…

    65: Για τις δυναστείες υπουργών κτλ. είχα γράψει παλιότερα, όταν είχε βγει πρωθυπουργός ο ΓΑΠ, ότι:

    Δεν ξέρω αν αυτό σας παρηγορεί, πάντως, αλλά οι Παπανδρέου δεν είναι η πρώτη πρωθυπουργική τριπλέτα παπού-πατέρα-εγγονού στο νεοελληνικό κράτος. Προηγήθηκαν οι Ζαΐμηδες, κοντοχωριανοί των Παπανδρέου, με τον Αντρέα Ζαΐμη, τον γιο του τον Θρασύβουλο και τον εγγονό Αλέξανδρο. Υπήρχαν επίσης και οι τρεις Ράλληδες, κι αν πάρουμε και τα παρακλάδια, η οικογένεια Ράλλη-Θεοτόκη έχει αναδείξει πέντε πρωθυπουργούς. Βέβαια, ο ένας ήταν ελαφρώς δοσίλογος, αλλά δεν είναι ευγενικό να τους το θυμίζουμε.

  71. Πάνος με πεζά said

    Ομόρριζα : Παπαδήμος, ΔΗΜΑΡ, Δήμας, πήδημα…

  72. Πάνος με πεζά said

    Ουπς ! Ο Δήμας θέλει «πι» (180). Άρα, με «πι» και Δήμα, έρχεται πήδημα…

  73. Γς said

    11:

    https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRRI4Uc9wLEa2c-xwGX2CABLVTXv7hlZHkKCBE67pd3s1hZ98Y1hg

  74. sarant said

    72 Ωραίο κι αυτό!

  75. Γς said

    73->66

  76. Ριβαλντίνιο said

    Πιστεύω ότι τα πράγματα είναι επικίνδυνα αν βγει ο ΣΥΡΙΖΑ και χρεοκοπήσουμε. Ακούω συχνά ότι ο απλός κόσμος έχει ήδη χρεοκοπήσει οπότε του είναι αδιάφορο αν χρεοκοπήσει και το κράτος. Αυτό δεν το πιστεύω. Ναι μεν οι μη ενεργοί οικονομικά και παραγωγικά πολίτες της χώρας μας έχουν φτάσει για μένα το 70% ( πιστεύω ότι στα 10εκ. του ελληνικού πληθυσμού μόνο 2-3 εκ. έχουν εργασία ), αλλά από τις συναναστροφές μου έχω διαπιστώσει ότι πολλοί «εξαθλιωμένοι» άνθρωποι έχουν σε τράπεζες από 1000-10.000 ευρώ και άλλοι πολύ παραπάνω τα οποία μάζεψαν με αιματηρές οικονομίες άνω των 50 χρόνων. Αυτοί αν χάσουν έστω και αυτά τα λίγα τους χρήματα επί κυβερνήσεως ΣΥΡΙΖΑ από ενδεχόμενη χρεοκοπία, τότε να είμαστε σίγουροι ότι θα ξεσπάσουν επί δικαίων και αδίκων. Τα επεισόδια θα είναι τρομερής έκτασης, καμιάς σχέσης με την περίπτωση των ομολογιούχων. Οι προηγουμένως χειροκροτητές θα μετατραπούν σε διώκτες και θα στραφούν κατά του ΣΥΡΙΖΑ και κυρίως κατά των στελεχών που έχουν τις χρηματικές τους περιουσίες στο εξωτερικό. Γι’αυτό πιστεύω πως αν βγει ο ΣΥΡΙΖΑ, καλύτερο θα είναι να απογοητεύσει μια μερίδα οπαδών του που επιθυμεί ριζοσπαστικές αλλαγές, παρά να πάρει παρακινδυνευμένα ρίσκα. Εύκολα αυτοί που πριν όχι μόνο σε υποστηρίζουν θερμά, αλλά και σε προτρέπουν να προχωρήσεις δραστικά, αν ατυχήσεις, γίνονται οι χειρότεροι κατήγοροι σου. Πόσο μάλλον όταν μιλάμε για εξαγριωμένες μάζες…

  77. Theo said

    @72:
    μάλλον ρπ
    (π΄=80, ρπ΄=180)

  78. Πάνος με πεζά said

    @ 77 : «π» ακτίνια είναι οι 180 μοίρες. Υπό αυτή τη λογική το έγραψα (αλλά δεν το εξήγησα).

  79. Παναγιώτης Κ. said

    @78. Πάνο, Τα απαρέμφατα «είναι» και «αντιστοιχίζειν» τα ταυτίζεις εννοιολογικά;

  80. Alexis said

    #70: Δε θυμόμουνα τα προηγούμενα των Ζαΐμηδων και των Ράλληδων. Είναι παλιό το κόλπο λοιπόν… 🙂

    #65: Και με τους Νεχρού επίσης, όπως και με τους Άσαντ στη Συρία και με τους …Κιμ στη Βόρεια Κορέα!
    Αλλά είπαμε… Ευνομούμενη δημοκρατία «δυτικού» τύπου, όχι τριτοκοσμικού…

  81. Πάνος με πεζά said

    @ 79 : Περίεργη ερώτηση, αλλά «ευχαριστώ για την ερώτηση», που λένε. Αν δε βάλω οριστικό άρθρο,»π ακτίνια αντιστοιχούν σε 180 μοίρες». Αν βάλω, «π ακτίνια είναι οι 180 μοίρες».Μου ήρθε, έστω και αυθόρμητα, καλύτερα ! Πάντως, το «είναι» θα πήγαινε και στο πρώτο, ενώ το «αντιστοιχούν» δε θα πήγαινε στο δεύτερο.

  82. Κουνελόγατος said

    Κατά τα λοιπά, δεν μπορούμε να διαπραγματευτούμε. Θα δείξει ποιος έχει δίκιο…
    http://tvxs.gr/news/ellada/ellada-sima-kindynoy-gia-toys-ependytes

  83. sarant said

    (Εγώ πάντως το π το κατάλαβα αμέσως. Και μου ήρθε και μια ιδέα για άρθρο)

  84. Νέο Kid Στο Block said

    83. Αν γράψεις για το π ,έχε κατά νού πως δεν είναι αρχαιοελληνικό. Eχω διαλεχθεί σχετικά στο θρυλικό νήμα «Μαθηματική δομή,κ.λ.π.» 😉

  85. Νέο Kid Στο Block said

    83. Aν γράψεις για το \pi έχε κατά νου ότι δεν είναι αρχαιοελληνικό ,όπως έχω αναλύσει στο θρυλικό νήμα «Μαθηματική δομή κ.λ.π» 😉

  86. Pedis said

    83 – Μήπως ότι κι αυτό το νήμα περιέχει αρκετά σχόλια που είναι ιρράσιοναλ;

  87. Νέο Kid Στο Block said

    86. 😆 ..κι όχι μόνο ιρράσιοναλ αλλά και τρανσεντένταλ (υπερβατικά)! 😉

  88. spiral architect said

    @76: … παρά να πάρει παρακινδυνευμένα ρίσκα.
    Ποια θα (ή μπορεί να) είναι αυτά; Αν μη τι άλλο τότε, να εκχωρήσουμε την λήψη αποφάσεων στο ξένο κεφάλαιο («δανειστές», τρόικα κλπ) να μην κάνουμε εκλογές κλπ «αντιεπενδυτικά», να έχουμε ένα κυβερνήτη-τοποτηρητή κατ’ ανάθεσιν, να κάνουμε το κτίριο της βουλής μουσείο, (ή ακόμα καλύτερα να το εκχωρήσουμε στο ΤΑΙΠΕΔ) και να πάμε όλοι στο διάολο, παραπέρα απ’όσο είμαστε τώρα.
    Δηλαδή, να πάρει ο ΣΥΡΙΖΑ την εξουσία και να συνεχίσει την ίδια πολιτική; Τι θα αλλάξει τότε; 🙄
    Μέσα στον καπιταλισμό τα περιθώρια πολιτικών ελιγμών -ειδικά σήμερα- είναι ανύπαρκτα, άσε που και ο λαός θα πρέπει να’χει συνειδητοποιήσει τη θέση του.
    Δείτε τη Γαλλία, την Ιταλία (σκέψεις Ν. Ξυδάκη παραπάνω) και πράξτε αναλόγως.

  89. Πάνος με πεζά said

    To πρώτο υπερβατικό πάντως, είναι η ορθή μεταφορά του καλλιγραφικού «π» στο 85. Έγινε υπέρβαση γραμματοσειράς,μπράβο !

  90. spiral architect said

    @76: Η ελευθερία φοβίζει.

  91. atheofobos said

    @73
    Αυτός αν κάνει κόμμα θα συναγωνιστεί σε ψήφους αυτόν
    http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A3%CF%87%CE%AD%CE%B4%CE%B9%CE%BF_%CE%92

  92. Ριβαλντίνιο said

    @ 88 «Δηλαδή, να πάρει ο ΣΥΡΙΖΑ την εξουσία και να συνεχίσει την ίδια πολιτική; Τι θα αλλάξει τότε;»

    Aν για τον κόσμο έρθουν χειρότερες μέρες από αυτές επί ΝΔΣΟΚ τότε τα μεγάλα λόγια και οι λεονταρισμοί θα πάνε περίπατο.

  93. Ριβαλντίνιο said

    @ 90 Spiral Architect
    Δεν είναι θέμα ελευθερίας, αλλά θέμα επιλογών και συνύπαρξης με τους άλλους.

  94. Pedis said

    # 87 – Πού να βρεις εξίσωση να τους ικανοποιήσει;

  95. physicist said

    #80(). — Ε, νομίζω ότι με όλα τα στραβά και τα περίεργά της, η Ινδία είναι από πλευράς πολιτεύματος Δημοκρατία. Καμία σχέση με τους Ασσάντ και τους Κιμ.

  96. Theo said

    @83:
    Καλά, εσύ έχεις τελειώσει Πολυτεχνείο.
    Για τους υπόλοιπους, εμάς των θεωρητικών επιστημών τα π ακτίνια είναι κινέζικα 🙂

  97. Alexis said

    #95: Δίκιο έχεις Φυσικέ, αδικεί την Ινδία η σύγκρισή της με Συρία, Β. Κορέα.

    Και μιας κι ο λόγος περί οικογενειοκρατίας, μία ερώτηση προς Νικοκύρη και συσχολιαστές. Υπάρχει μία παλιά, λίγο ξεχασμένη λέξη του πολιτικού λεξιλογίου, που περιγράφει αυτά ακριβώς τα φαινόμενα αναξιοκρατίας στο δημόσιο βίο: ο «νεποτισμός».
    Από πού άραγε ετυμολογείται;

  98. physicist said

    #97. — Nipote είναι στα ιταλικά ο ανηψιός αλλά και ο εγγονός, οπότε ψυλλιάζεσεαι από πού κρατάει η σκούφια της λέξης. Οι επαγγελματίες θα μας τα εξηγήσουν λεπτομερώς. 🙂

  99. Κουνελόγατος said

    Αν δεν το είδα στον ύπνο μου, κάποια σχέση με τα Ιταλικά έχει; Nipote είναι ο ανεψιός ή ο εγγονός, δε θυμάμαι καλά.

  100. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    57 – «Θα πρέπει να ψάξετε πολύ για να βρείτε άλλη ευνομούμενη χώρα, που να έχει τόσους πολλούς γόνους παλαιών πολιτικών στην νεργό πολιτική.» Οι ΗΠΑ δεν είναι πλέον μακριά, 6-7 ώρες με το αεροπλάνο, και μερικά δευτερόλεπτα στο διαδίκτυο.
    Το καφενείον η Ελλάς, έχει πάψει προ πολλού να πρωτοπορεί, ακόμη και σ΄αυτό αντιγράφει.

  101. Νέο Κid said

    4π^e dis. Τι λέει η wife of Pi στην αίτηση διαζυγίου στο δικαστήριο; «mr.Ρresident, Ι can’t stand him! Νοt οnly is he irratiοnal but he gοes on and οn…

  102. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    65 – Δεν κάνεις λάθος, το παραμύθι της επιλογής του λαού είναι παντραπεζι..εεε παγκόσμιο ήθελα να πώ.

  103. Avonidas said

    «Όποιος βιάζεται σπουδάζει» θα μπορούσαμε να πούμε

    …κι όποιος σπουδάζει, βιάζεται. Κι όχι μόνο με την έννοια ότι θέλει να τελειώσει γρήγορα.

  104. physicist said

    #102. — 🙂

    Έχουμε βέβαια και στις ΗΠΑ τις Δυναστείες Κέννεντυ, Μπους και οσονούπω Κλίντον, Λάμπρο, αλλά τη φάμπρικα της Ελλάδας δύσκολα τη συναντάς αλλού.

  105. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    88 – Αν εξαιρέσεις το πανηγύρι των στημένων εκλογών, και την Βουλή που δεν έγινε μουσείο, όλα τα υπόλοιπα ισχύουν απο την ίδρυση του νεοελληνικού κράτους.

  106. # 4

    «Το τι κάνει ο Έλληνας τελευταία στιγμή στην κάλπη, είναι αντικείμενο διδακτορικού…»

    Καθόλου !!

    Ο Ελληνας σταθερά δεν ψηφίζει αυτόν που θέλει να κυβερνήσει αλλά για να διώξει αυτόν που ψήφισε τις προηγούμενες ΔΥΟ φορές για να διώξει τον προηγούμενο που τον ψήφισε πάλι ΔΥΟ φορές κ.ο.κ.
    Επαιδή λοιπόν δεν το έχει καλοχωνέψει ακόμα πως πρέπει να φύγει ο Σαμαράς (και επειδή τον έχει ψηφίσει μόνο ΜΙΑ φορά), το αποτέλεσμα δεν προβλέπεται ευνοίκό για τον Σύριζα. Εκτός και πιστεύετε πως σ’ αυτό το διάστημα ο Τσίπρας έκανε το εικοσιτόσο τοις εκατόν των Ελλήνων αριστερούς…

  107. Πάνος με πεζά said

    @ 106 : Κάτι τέτοιο ακριβώς εννοούσα.

  108. sarant said

    103: Σωστό κι αυτό!

    97-98: Ακριβώς, nepos ήταν ο ανεψιός στα λατινικά αλλά η λέξη δεν βγήκε από τους Ρωμαίους -παρά από τη συνήθεια των Παπών να ορίζουν, χμ. ανεψιούς τους σε καίρια αξιώματα.

  109. Avonidas said

    «Τζογαδόρος ο κύριος Σαμαράς, όχι υπεύθυνος.»

    Παίξτε υπεύθυνα, έτσι δεν λένε οι διαφημίσεις των (άθλιων) καζίνο;

  110. Νέο Kid Στο Block said

    Για το νεποτισμό και τα παπικά «ανεψούδια»… τα λέει ωραία εδώ ο Inky fool.
    http://blog.inkyfool.com/2011/10/avuncular-and-nepotistic-uncles.html

  111. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    104 – Φυσικέ είσαι ξύπνιο παλικάρι (με η ή με ι το παλ.καρι; ργμτ; εγώ με η το θυμάμαι) για να σε πιάνει εθνική έπαρση οτι είμαστε έστω και σ΄αυτό οι καλύτεροι.
    Πέρα απο την πλάκα, την άποψή μου την ξέρεις, οι κεφαλαιούχοι επιλέγουν δέκα νοματαίους που τους κάνουν, και ο λαός μετά επιλέγει ποιός απο αυτούς τους δέκα θα τον κυβερνήσει. Είναι τόσο σίγουροι για την τύφλα του λαού, που αρκετές φορές κατεβαίνουν οι ίδιοι οι κεφαλαιούχοι για να κυβερνήσουν, Κέννεντυ, Μπούς, Κλίντον, που είπες κι εσύ, αν το ψάξεις παντού στον «ευνομούμενο» κόσμο το ίδιο γίνεται, στον υπόλοιπο, ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΜΕΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΣΣΟΜΕΝ, ημείς βεβαίως.

  112. Theo said

    @97:
    Προέρχεται από τη λατινική λέξη nepos που σημαίνει ανιψιός.

    Γράφει η wiki σχετικά:
    The term comes from Italian word nepotismo, which is based on Latin root nepos meaning nephew. Since the Middle Ages and until the late 17th century, some Catholic popes and bishops, who had taken vows of chastity, and therefore usually had no legitimate offspring of their own, gave their nephews such positions of preference as were often accorded by fathers to son.

    Several popes elevated nephews and other relatives to the cardinalate.

  113. Lands στο 58

    Μ3 τουφέκι δεν υπάρχει (http://en.wikipedia.org/wiki/M3 στο Military/Weapons)

    To M1 Garand υπάρχει και ίσως ως Μ3 στην Ελλάδα εννοούσαν την Garand carbine (http://en.wikipedia.org/wiki/Garand_carbine) καραμπίνα, δλδ, μικρότερου μήκους από ένα κανονικό όπλο. Ο όρος αραβίδα δεν έχει καμία σχέση με Αραβίες, πόσο μάλλον με αραβικά μέτρα. Εδώ http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%93%CE%BA%CF%81%CE%B1_%28%CF%84%CF%85%CF%86%CE%AD%CE%BA%CE%B9%CE%BF%29 διαβάζουμε πως ο θρυλικός Γκράς έβγαινε σε τρία μεγέθη ο μακρύκαννο τυφέκιο πεζικού, την μεσαίου μεγέθους αραβίδα του ιππικού και το βραχύκαννο του πυροβολικού. Οπότε μάλλον η αραβίδα σχετίζεται με το μήκος της κάνης.

  114. Νέο Kid Στο Block said

    Ωραίο πράμα να είσαι ο Πάπας ο Σεξ-τους ,πώς τον γράφει ο Ίνκυ… !
    Βάφτιζες τα παιδιά σου «nephews» ,και τάκανες και Καρδινάλιους να κάααθονται! 😆

  115. Pedis said

    # 101 – Ωραίος!

    ———–

    ρε τον έλληνα τι κάθεται και σκέφτεται που σκέφτονται οι έλληνες να κάνουν χωρίς να σκέφτονται τους έλληνες. Ιτ σιιμς ολ γκριικ το μι. Νεποτόμετρο για μυαλά δοκιμάσατε οι «ελληνες»; Για να επισπεύσετε (η λεξη της ημέρας).

  116. Spiridione said

    Για πρώτη φορά στην Ελλάδα μια καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για το Υπεύθυνο Παιχνίδι από τον όμιλο ΟΠΑΠ
    «Το παιχνίδι είναι ωραίο μόνο όταν είναι υπεύθυνο»
    http://www.opap.gr/el/web/corporate.opap.gr/150/-/journal_content/56_INSTANCE_JfX2/11503/4012953/12020

  117. sarant said

    Ευχαριστώ για τα νεότερα!

    Είπαμε, υπεύθυνα!

  118. Πάνος με πεζά said

    Υπεύθυνο Παιχνίδι είναι μάλλον κακή σύνταξη, αλλιώς θα υπήρχε και Υπεύθυνο Ποτό (ή πιώμα).

  119. Spiridione said

    «Όσοι δεν ψηφίσουν θα είναι ανεύθυνοι και εξ ολοκλήρου υπεύθυνοι για το τι θα συμβεί στη χώρα»
    Είναι αυτό που λέμε ανευθυνοϋπεύθυνοι.
    http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=658553

  120. sarant said

    119: Aκριβώς!

  121. Μαρία said

    Απο παραπάνω σχόλιο διαπιστώνω οτι η ΝΔ Σερρών κινείται στη γραμμή του τζημερικού Μαυρίδη http://www.capital.gr/Articles.asp?id=2176802

  122. Alexis said

    Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, μόλις τώρα «δικτυώθηκα» πάλι 🙂

  123. spiral architect said

    @121: Είναι που πέφτει το ΧΑΑ και έχει πάθει κοκομπλόκο. Θα του περάσει με μια περασιά απο το πάνελ του Σκάι. 😀

  124. Ιάκωβος said

    Υποστηρίζω σύριζα (ακόμα και με αυτό το όνομα που δεν πουλάει «επικοινωνιακά») για ένα βασικό λόγο, επειδή όταν το πλήθος ξεχυθεί στους δρόμους και λεηλατεί τα μαγαζιά, είναι το μόνο κόμμα που θα μπορέσει να βάλει τα πράματα σε μια τάξη.Αν αντίστοιχα έχουμε τους παρανοϊκούς του Βορίδη, θα χυθεί αίμα και στο τέλος θα στηθούν αληθινές κρεμάλες στο Σύνταγμα, και δεν ξέρω για ποιους.(Για τα επικοινωνιακά του σύριζα δε μιλάω, δεν τραβάει με τίποτα. )

    Το σενάριο της αριστερής παρένθεσης μου φαίνεται λογικό.Δεν μπορεί να είναι σίγουρος κανείς για τίποτα, αλλά η ΝΔ εκεί που έφτασε θα της έρθει κουτί να σκάσει η φούσκα στα χέρια του σύριζα. Εγώ θα ευχόμουν να καθήσει λίγους μήνες ακόμα.

    Ο Τσίπρας είπε ότι τη συμφέρει τη ΝΔ να γίνουν εκλογές, γιατί αν παραμείνει στην εξουσία και μετά τη συνέχιση των μνημονίων, τότε σε μερικούς μήνες το κόμμα του σαμαρά θα έχει εξαφανιστεί. Δεν έπρεπε να καρφωθεί. Τους έβαλε ιδέες.

    Η απορία μου είναι, εκεί στο σύριζα έχουν το μυαλό και την ετοιμότητα όταν γίνουν κυβέρνηση να δράσουν ακαριαία προς οποιαδήποτε κατεύθυνση; Και θα είναι έτοιμοι να τα παίξουν όλα για όλα, ή αν θα πάνε δειλά.

    Καλή διαπραγμάτευση κάνει μόνο αυτός που δεν μπλοφάρει απλά, αλλά είναι αποφασισμένος να φτάσει στα άκρα. Είδαμε και με το Ρωμανό.

    Στην περίπτωση της Ελλάδας δε μιλάμε για θάνατο. Μιλάμε για δραχμή. Μπορεί για διάφορους λόγους να μας συμφέρει να μείνουμε στο ευρώ, αλλά στη διαπραγμάτευση πρέπει να ξέρεις μέσα σου ότι όντως, μπορεί να γυρίσεις σε μια υποτιμημένη δραχμή. Και ότι αυτό δεν θα είναι καταστροφή, τουλάχιστον μεγαλύτερη από το να μείνεις στο ευρώ. Κάποιοι θα χάσουν κάποιοι θα κερδίσουν, άλλα ήδη έχουμε χρεοκοπήσει δις και αυτό κάνει πάντα όποιος χρεοκοπεί. Υποτίμηση του νομίσματος. Μετά θα αρχίσουμε να πουλάμε προϊόντα, θα γεμίσει η Ελλάδα τουρισμό, θα κυκλοφορήσει χρήμα, θα αναζωoγονηθούν τα animal spirits. Θέλω να ακούσω τον αντίλογο, γιατί δηλαδή πάντα σε περιπτώσεις χρεωκοπίας να γίνεται αυτό και τώρα δε μας συμφέρει. Εγώ βλέπω κυρίως πολιτικούς και γεωπολιτικούς λόγους παρά οικονομικούς.

    Και πάλι η υποτίμηση δεν θα είναι ο στόχος, αλλά το μέσο διαπραγμάτευσης. Η Μέρκελ δεν είπε αν αν τότε η Ελλάδα έφευγε, το Ευρώ τα κατέρεε;

  125. Ιάκωβος said

    101,
    χα χα

  126. sarant said

    124: Είναι βέβαια και τι στήριξη θα έχει ο ΣΥΡΙΖΑ από τον κόσμο που θα τον ψηφίσει χαλαρά.

  127. physicist said

    #125. — Ο οποίος σύμβουλος γάμων είναι το σύμβολο της διαίρεσης. Να τον πάρεις στο γάμο σου, να σε πει και του χρόνου, δηλαδή.

  128. # 119

    Πιο λογικό ακούγεται τούτο δω :

    » Οσοι ψηφίσουν θα είναι υπεύθυνοι (όπως πάντα) για όσα θα συμβούν στη χώρα από την ανευθυνότητά τους «

  129. 125, 🙂

    I see a spousal allegation of 4nication, although the other spouse appears willing to square their differeces!

  130. 19, …>Μεγάλο μέρος της οικονομίας μπορεί να γίνει αναγκαστικά ανταλλακτική

    Δηλαδή θα φτιάχνουμε ανταλλακτικά; 🙂

  131. Γς said

    Εφυγε κι ο Γιώργος Πέτσος

    Και δεν ξαναρεθήκαμε τα τελευταία 33 χρόνια.

    Ωραιος

    http://caktos.blogspot.gr/2013/06/blog-post_27.html

  132. Κασσάνδρα said

    O Σαμαράς φρόντισε η δίμηνη παράταση ,να λήξει μόλις εκλεγει η νέα κυβέρνηση, υποθέτοντας ότι θα φύγει πανικόβλητη.
    Στον ΣΥΡΙΖΑ μένει να τον διαψεύσει .

  133. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    128 – Ναι αλλά το λογικό πάντα χάνει απο το παράλογο.

    130 – ΘΕΪΚΟ!!!

  134. ΕΦΗ ΕΦΗ said

    >>Φοβάμαι πως θα δούμε και θα ακούσουμε πράγματα που ούτε να τα φανταστούμε δεν είναι εύκολο.
    Στο υπόγειο τση Βουλής καίγονται τώρα τα καλλώδια.Η ψηφοφορία μεθαύριο θα είναι ηλεκτρονική;

    132>>μόλις εκλεγει η νέα κυβέρνηση, υποθέτοντας ότι θα φύγει πανικόβλητη.
    Στον ΣΥΡΙΖΑ μένει να τον διαψεύσει .
    Να μη φύγει δηλαδή πανικόβλητη; 😦

  135. ΕΦΗ ΕΦΗ said

    134.α 🙂

  136. Μαρία said

    Ανδριανόπουλος: Προωθούν το συριζα. http://news247.gr/eidiseis/gnomes/andreas-andrianopoulos/prowthoun-ton-syriza.3190985.html
    Έτεροι χορηγοί της αξιωματικής αντιπολίτευσης είναι όσοι φρόντισαν να θριαμβεύσει η αναρχία και να δικαιωθεί ο Νίκος Ρωμανός. Σαν φοβισμένα κοτόπουλα έτρεξαν όλοι να στοιχηθούν πίσω από τα αιτήματα του φυλακισμένου πιστολέρο ανήσυχοι, λες και ήσαν αυτοί υπεύθυνοι, για την εξέλιξη της υγείας του. Και δικαίωσαν τον εκβιασμό. Μαζί και τις αιτιάσεις και τον σχεδιασμό της αντιπολίτευσης.

  137. Χα χα. Μέχρι τώρα διαβάζαμε ότι η αντιπολίτευση τον ήθελε νεκρό για να καταγγείλει την αναλγησία κλπ. Η πολλή ανάλυση ρίσκου… Το καλύτερο όμως είναι στο βιογραφικό, το «Καλίνινγκραντ (πρ. Konigsberg)».

  138. Γς said

    136:

    Χμ…

  139. Νέο Kid Στο Block said

    137. 😆 Μεγάλος αναλυτής όντως, Δύτη! «Η πολλή ανάλυση ρίσκου προκαλεί ρήξη μεσοσπονδύλιου δίσκου (της Φαιστού)» ήθελες να πεις;
    (κι αυτό το «πρ.Κόνικσμπεργκ» τι στο διάλο είναι; όπως λέμε «τέωςΝτεγκρέτσια»; 🙂 )

  140. Νέο Kid Στο Block said

    Χωρίς πλάκα πάντως τώρα, αυτή η πόλη πάντα προσέλκυε μεγάλα μυαλά και διανοητές.
    Σαν να βλέπω σε όραμα τον Ανδριανόπουλο να καθρεφτίζεται στα σκοτεινά νερά του Πρέγκελ (νυν. Πρεγκόλια) και να αναρωτιέται » Γιατί να είναι η σκέψη μου θολή σαν άπιαστο Εϋλέριο όνειρο μονοκοντυλιάς πα στις 7 τις γέφυρες; Μην είναι ο ατμός από του Καντ την ράινε Κριτίκ ; Μην είναι αδειανό το ξενοδοχείο Hilbert του μυαλού μου; Μήπως ο Γκαίντελ έβαλε το «μη» μπροστά στην τέλεια πληρότητά μου; Μπα…θα είναι που ο Θρύλος φέτος είναι για τα μπάζα… «

  141. 139 Αναλύει το ρίσκο να περάσεις μονοκοπανιά τις 7 γέφυρες…

  142. με πρόλαβες

  143. Νέο Kid Στο Block said

    141. 🙂

  144. Μαρία said

    139
    Μπορεί να μας διαβάζει και κανένας προπολεμικός σου λέει.
    Θερινό τον βρίσκω στο Καντ. http://www.kantiana.ru/eng/eu4u/news/2075/106509/
    http://www.kantiana.ru/eng/about/

  145. ΕΦΗ ΕΦΗ said

    139. Ο φοβερός Κρίστιαν Γκόλντμπαχ(της εικασίας του βιβλίου του Δοξιαδη), γεννήθηκε λέει στο Κόνιγκσμπεργκ, την πρωτεύουσα του Δουκάτου της Πρωσίας,
    τμήμα του Βραδεμβούργου – Πρωσία

  146. Νέο Kid Στο Block said

    Μαρία, διδάσκει βλέπω «Effective communication campaigns» 😆
    (α ρε έρμε Καντ…)

  147. Avonidas said

    #140. «Μην είναι ο ατμός από του Καντ την ράινε Κριτίκ ; »

    Κι αυτός Καντ είναι, αλλά το γράφει αλλιώς 😉

  148. Μαρία said

    146
    Και Crisis Management

  149. Γς said

    Μπά!

    Γουστάρεις έ;

    Χριστόδουλο Ξηρό, Ρωμανό, Μπιστόλια, καλάσνικοφ, αίματα, 17Ν, αναρχικούς και τέτοια.
    Ωραίος.

    Και γιατί τον λοιδορείς;

    Ειναι γιος του Γιάννη Ανδριανόπουλου, ενός εκ των πέντε,αδελφών, ιδρυτών του Ολυμπιακού.

    Γιάννης, Γιώργος, Ντίνος, Βασίλης, Λεωνίδας της θρυλικής πεντάδας των Ανδριανοπουλέων του Ολυμπιακού και της Εθνικής Ελλάδας.

    Από αυτούς ο θειος του Γιώργος Ανδριανόπουλος ήταν Δήμαρχος Πειραιώς.

    Δήμαρχος Πειραιώς και ο ίδιος και καμιά δεκαριά φορές Υπουργός .

  150. Νέο Kid Στο Block said

    148. (optional) 😆

  151. Γς said

    (required) 😦

  152. 96, … τα π ακτίνια είναι κινέζικα

    Για την ακρίβεια όχι τα ακτίνια, τα ακτινίδια είναι κινέζικα!

  153. τα τεκμήρια (αλά Σαμ., τεκμίργια)

  154. Ένας Χασάπης από τα παλιά said

    Γουστάρω να διαβάζω Νικοκύρη σε 1 χρόνο από τώρα με το ΣΥΡΙΖΑ ήδη στην εξουσία πολλούς μήνες (σχεδόν χρόνο – παρεμπιπτόντως το θεωρώ σίγουρο) και τα αποτελέσματα ορατά να τα συγκρίνω με τους ευσεβείς πόθους του μέσου σχολιαστή (δε ξέρεις ποτέ – μπορεί όντως να βρεθούν οι Γερμανοί χωρίς Έλληνες αγοραστές των Μερσεντικών τους και να πέσουν και σε κατάθλιψη). Ελπίζω μόνο οι κομισάριοι που διαβάζω να κάνουν ασκήσεις επί χάρτου πιο πάνω να αφήσουν όσους μας μπορούν να βοηθήσουν τους ηλικιωμένους γονείς τους από την ανταλλακτική κοινωνία που ονειρεὐονται ορισμένοι (αυτά που χρειάζονται άνθρωποι που έζησαν την Κατοχή στα γεράματα τους δε τα παράγει απαραίτητα η Ελλάδα ούτε αγοράζονται με ανταλλαγή ντοματών από την ταράτσα) να τους βοηθήσουμε και να μην «απαλλοτριώσουν» και τη βοήθεια μας. Είδωμεν – προτιμώ να βλέπω το μέλλον με την προοπτική του γέλωτα που θα μου χαρίσει ο Μηλιός ως Τσάρος της Οικονομίας (προφανώς και περιμένω να μην τον υποσκελίσει ο πολύ λίγος Σταθάκης).

  155. # 149

    τη στιγμή που στον ΟΣΦΠ παίζει σέντερμπακ ο Αυλωνίτης και ο ΠΑΟΚ πήρε γι αυτή τη θέση τον Παπαγιαννόπουλο λογικό είναι ο ΠΑΟ και η ΑΕΚ να ψάχνουν για σέντερμπακ που ακούνε στα επίθετα Σταυρίδης και Φωτόπουλος…

  156. Ριβαλντίνιο said

    @ 155 Gpointofview
    Δεν κοιτάς τις ήττες σου η πλακίτσα σε μάρανε :mrgreen:

  157. sarant said

    Ευχαριστώ για τα νεότερα!

    Ο Πέτσος μετά είχε ξαναπάει στο ΠΑΣΟΚ -του έκανε αποπειρα η 17Ν λίγο πριν από τον Μπακογιάννη,

  158. Μαρία said

    157
    Πλήρες βιογραφικό http://www.efsyn.gr/arthro/syllypitiria-apo-pasok-gia-ton-thanato-toy-giorgoy-petsoy
    Το πασοκ είχε στην Πέλλα τον Πασχαλίδη για τους πρόσφυγες και για τους ντόπιους τον Πέτσο.

    154
    Ετοιμάζεσαι να το παίξεις unrra;

  159. sarant said

    Δεν θυμόμουν ότι είχε πάει και στη ΝΔ στα τελειώματα. Ο πατέρας του ήταν από τους αριστερίζοντες κεντρώους, ειχε πεθάνει από καρδιακό μέσα στα Ιουλιανά αν θυμάμαι καλά και προηγουμένως είχε καταγγείλει πως του είχαν τάξει πολλά λεφτά για να αποστατήσει.

  160. Μαρία said

    159
    Την 1η Σεπτεμβρίου του ’65
    http://efimeris.nlg.gr/ns/pdfwin_ftr.asp?c=124&pageid=41430&id=-1&s=0&STEMTYPE=0&STEM_WORD_PHONETIC_IDS=ARsASFAScASbASXASa&CropPDF=0

  161. NM said

    Τις δηλώσεις Γιούνγκερ δεν είδα να τις σχολιάζει κανείς (εννοω στο μπλογκ). Ξαφνιάζομαι τόσο για τις ίδιες τις δηλώσεις όσο και για την αποφυγή σχολιασμού.
    Νομίζω ότι οι «εταίροι» μας έχουν πάρει ένα μεγααάλο σφυρί και κοπανάνε το τζάμι. Δεν ξέρω αν σκοπεύουν να το σπάσουν ή απλά να μας τρομάξουν.
    Ξέρω όμως ότι τζάμι που ραγίζει δεν ξανακολλάει ποτέ.

  162. ππαν said

    Δυσοίωνα όλα, διάλειμμα για χρόνια πολλά στα Κιντάκι 🙂

  163. Ένας Χασάπης από τα Παλιά said

    (158) Σοβαρά τώρα Μαρία μακάρι να βγω ψεύτης προφανώς αλλά στη χειρότερη των περιπτώσεων δικαίωμα να φέρω μόνο τη μάνα μου έχω πλέον και να ξεριζώσω γυναίκα 80+ ετών από τον κοινωνικό της περίγυρο είναι μεγάλη απόφαση. Πάνε οι εποχές που ένας κουβαλούσε ολόκληρο σόϊ. Για λοιπούς δικούς μου ανθρώπους τη σημερινή εποχή οικονομική άνεση να το παίζω UNRRA δεν έχω ουσιαστικά αλλά αν πάνε τα πράγματα εκεί που φοβάμαι πως θα πάνε με τους παθιασμένους με το game of chicken (ελληνιστί;) θα κάνω ότι μπορώ (άσε που το χρήμα θα έχει – δυστυχώς in the big picture – μεγαλύτερο αντίκρυσμα).

    Διασκεδάζω απλώς με τις ασκήσεις επί χάρτου που σχεδιάζουν ανταλλακτική οικονομία χωρίς υπόβαθρο τοπικής παραγωγής και υποθέτουν εγχώρια επάρκεια σε τρόφιμα και φάρμακα. Βέβαια αν οι κυβερνήσεις από το 2009 και μετά είχαν ετοιμαστεί για το μπαμ, θα μπορούσαν να είχαν και σχεδιάσει για τους πρώτους μήνες έξω από την ΕΕ και να είχαν αποθηκεύσει τρόφιμα και φάρμακα. Κάτι μου λέει πως δεν το έχουν κάνει δυστυχώς. Οπότε η προσγείωση θα είναι πολύ ανώμαλη.

  164. # 156

    Εμείς, φίλε, δεν είμαστε ΠΑΟΚια μόνο για τις νίκες (εκτός και το βάλουμε αμέτιμουχαμέτι όπως με τον ΟΣΦΠ που ΘΑ μας έσκιζε)…
    Φτάνει που είμαστε κορυφή (και αεράτοι), να μην είμαστε πλεονέκτες…
    αλλά άμα δεν κάνεις ΟΥΤΕ ΜΙΑ νίκη στην Ευρώπη σου μένει μια πικρία, είναι γεγονός

  165. Ασχετο αλλά καιρός τις τελευταίες μέρες περιγράφεται από 6 φωνήεντα :

    αεί ύει

  166. spiral architect said

    @161: Τι να σχολιάσεις Σχολιάζονται οι δηλώσεις ενός γραβατοφορεμένου λαμόγιου; Ειπώθηκαν τα πάντα. –> #LuxLeaks
    @162: Οι κυβερνήσεις σκόπιμα δεν είχαν προετοιμαστεί, γιατί ανέκαθεν ήσαν εντολοδόχοι του κεφαλαίου. Χωρίς μπακάπ, εφεδρείες και σχετική επάρκεια αγαθών σαν κυβέρνηση είναι αδύνατον να επεξεργαστείς και να υλοποιήσεις ένα σχέδιο εξόδου από την κρίση. Ακόμα και δημοψήφισμα να τεθεί, η απάντηση θα είναι αποτέλεσμα φόβου και προπαγάνδα. Η αυτοσυντήρηση με οποιοδήποτε κόστος (μάλλον) θα υπερισχύσει. Δεν είμαστε δα και Νορβηγία.

  167. spiral architect said

    Κάνα στοιχηματάκι παιδιά; Χαμηλή απόδοση μεν αλλά υπάρχουν και βουλευτές που σκέφτονται την σύνταξή τους. 😉
    Και μέσα σ’ όλα αυτά … quack, quack, George is back!

  168. Γς said

    167:
    Τον είχα βάλει τον ΓΑΠ πιο πάνω (Σχ. 73)

  169. spiral architect said

    ΓουΣού, πόνταρε όσο είναι καιρός. Όσο πλησιάζει η 29/12 η απόδοση Δήμα πέφτει και κάποια παιδιά απ’ τη βουλή γίνονται πλουσιότερα.
    (το’ πα και ησύχασα)

  170. nestanaios said

    Το σπεύδω δεν έχει την ίδια ρίζα με την λέξη «σπουδή». Έχει όμως περίπου τα ίδια στοιχεία.
    Στη μία περίπτωση τα στοιχεία του θέματος είναι σ-π-ο-υ-δ και στην άλλη περίπτωση
    τα στοιχεία του θέματος είναι σ-π-ε-υ-δ. Τα ο είναι όμικρον και το ε είναι έψιλον.

    Η έννοια διαφέρει επειδή υπάρχει διαφορά ενός στοιχείου.
    Στη μία περίπτωση σκέπτομαι να κάνω κάτι (όμικρον)
    και στην άλλη περίπτωση κάνω κάτι (έψιλον, κίνηση).

  171. sarant said

    161-166: Ακόμα με το γάντι γίνονται οι δηλώσεις!

  172. giorgos said

    http://www.scribd.com/doc/35592198/%CE%93%CE%95%CE%A1%CE%91%CE%A3%CE%99%CE%9C%CE%9F%CE%A3-%CE%9A%CE%91%CE%9A%CE%9B%CE%91%CE%9C%CE%91%CE%9D%CE%97%CE%A3-3 σελ.171

  173. physicist said

    Οι ΗΠΑ απέφυγαν νέο «κλείδωμα» με προϋπολογισμό $1,1 τρισ.

    Πηγή: http://www.skai.gr/news/world/article/271171/oi-ipa-apefugan-neo-kleidoma-me-proupologismo-11-tris/

    Φαντάζομαι ότι το κλείδωμα είναι το deadlock, και δεν το σώζουν τα εισαγωγικά. Αλήθεια, τη χρήση τους σαν καθαρτήρια κακών μεταφράσεων την έχουμε αναφέρει;

  174. spiral architect said

    Έκτακτο: Απο το Μέγαρο Μαξίμου ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς κάνει δηλώσεις και σκίζει για άλλη μια φορά τα μνημόνια – Livestream

  175. cronopiusa said

    «Ρεπορτάζ του ALPHA στο χωριό του Δήμα:»Σπουδαίος»,λέει η γιαγιά.»Ολα τα παιδιά εδώ γύρω τα φρόντισε!» Δηλαδή,τα διόρισε, ε; Αξιος, τότε-νες!»

  176. Spyridon said

    @154 (και κάμποσοι ακόμα παραπάνω). Δεν έχω ψευδαισθήσεις. Ξέρω ποιοί αποτελούν το οικονομικό επιτελείο του ΣΥΡΙΖΑ. Ούτε το ποιόν τους αλλά ούτε και τα δείγματα ασυναρτησίας σε οικονομικές πολιτικές μου δίνουν ελπίδες για κάτι πολύ καλύτερο από την παρούσα κυβέρνηση των δοσιλόγων. Ειχα κάποιες ελπίδες ότι θα υπάρξουν βελτιώσεις στον τομέα της δικαιοσύνης αλλά τα πρώτα δείγματα από την θέση της αξιωματικής αντιπολίτευσης είναι κι εκεί απογοητευτικά. Και χωρίς μια οικονομική πολιτική δεν θα μπορέσουν να σταθεροποιηθούν ώστε να εφαρμόσουν μέρος έστω του προγράμματός τους σε άλλους τομείς. Και εγώ το έχω σίγουρο ότι θα βγουν και μάλλον αυτοδύναμα (εκτός αν στον πανικό τους, αυτοπυρποληθούν), αγαπητέ χασάπη αλλά δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι με τις επιλογές τους θα βρίσκονται ακόμα στην εξουσία σε ένα χρόνο από τώρα. Ο αμοραλισμός αυτός που διακατέχει αυτη την οικονομική ομάδα είναι χυδαίος. Δεν γίνεται να βάζεις στους επικεφαλείς μιας προσπάθειας ανσυγκρότησης έναν σάπιο «συνδικαλιστή». Ο οποίος τσίμπησε απολαβές εκατομμυρίων σαν πρόεδρος του σωματείου με αντάλλαγμα την εξαθλίωση των νεώτερων συναδέλφων του στην μεγαλοτράπεζα.
    Δεν είναι ΜΟΝΟ ο Μηλιός πολύ λίγος,είναι ΟΛΟΙ τους της ηγετικής ομάδας πολύ λίγοι. Βγήκε εχθές ο ανεκδιήγητος Τσίπρας και ΕΔΩΣΕ ΕΝΤΟΛΗ σαν άλλος Σαμαράς να ετοιμάσουν τα νομοσχέδια. Αυτή τη στιγμή που το γράφω μου ανεβαίνει ξανά η πίεση. Η χώρα έχει διαμελιστεί και πουλιέται κομματάκι κομματάκι. Η δικαιοσύνη έχει καταπατηθεί. Η παιδεία εξορίστηκε. Η υγεία καταργήθηκε και τα γερόντια πεθαίνουν μαζικά. Τουλάχιστον 1/3 των παιδιών δεν έχει την κατάλληλη διατροφή λόγω ανέχειας. κτλ κτλ Οι γελοίοι δεν έχουν ετοιμάσει ούτε τα βασικά σενάρια έκτακτης ανάγκης.
    Και ΤΩΡΑ θα φτιάξουν τα νομοσχέδια. (Εδώ παραλείπω ένα μεγάλο σεντόνι με βρισιές …….. )

    Αυτά γράφοντας, επιμένω ότι οι επιλογές του ΣΥΡΙΖΑ είναι αυτές που πρότεινα παραπάνω. Με μόνη ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ρεαλιστική πολιτική για να αλλάξει η τωρινή κατάσταση, αυτή της απειλής ριζικής ρήξης με τις επιλογές της γερμανικής εξουσίας. Θα παραμείνει ένα όνειρο βέβαια γιατί δεν υπάρχει πρώτα απ’ όλα στήριξη από τους ψηφοφόρους του ΣΥΡΙΖΑ. Αυτοί θέλουν ένα νέο ΠΑΣΟΚ και θα ξυπνήσουν απότομα όταν ανακαλύψουν ότι αυτό είναι αδύνατο γιατί λεφτά δεν υπάρχουν.
    Και αγαπητέ χασάπη και άλλοι, η κατάσταση είναι τραγική. Δεν ξέρω για ποιά βοήθεια μιλάς, δεν κατάλαβα καλά την πρότασή σου αλλά και η βοήθεια πλέον δεν είναι εφικτή.
    Αν προτείνετε να κρατήσει ο ΣΥΡΙΖΑ τις μέχρι τώρα πολιτικές γιατί να τον ψηφίσουμε ας μείνουμε με τους κρατούντες. Ωραία μας κυβερνούν 70 χρόνια τώρα. Και στο κάτω κάτω της γραφής γιατί να κάνουμε και εκλογές?

    Εξήγησέ μου τουλάχιστον ποιά είναι τα πράγματα που χρειάζονται αυτοί που πέρασαν κατοχή και μια ανταλλακτική οικονομία δν μπορεί να τους τα δώσει? συγκρινόμενη με την τωρινή οικονομία δηλαδή.
    Τα σάλτα από τα μπαλκόνια, ή είναι αυτή η αισθητικκή του γκραν γκινιόλ που σε γοητεύει? Είναι ήδη εκατοντάδες οι νεκροί. Το ότι το ΙΚΑ δεν έχει πλέον γιατρούς? Στο τρίγωνο Πέραμα, Δραπετσώνα, Κερατσίνι για παράδειγμα. Ολοι οι άνθρωποι με χρόνιες παθήσεις (πχ του αναπνευστικού) σε αυτές τις περιοχές, είχαν ως το 2012 γιατρούς, τώρα εξυπερετούνται από 2 γιατρούς στον Πειραιά. Για ένα γέρο (η γενιά που λέγαμε) που έχει ένα νέο πρόβλημα στο αναπνευστικό σήμερα του κλείνουν ραντεβού για το τέλος Φλεβάρη. Αυτό αν είναι βοήθεια σε αυτή την γενιά, μέσα στο καταχείμωνο χωρίς θέρμανση. Μποτιλιάρισμα έχουν οι κηδείες τους στο νεκροταφείιο του Σκιστού.
    Μπορώ να σου φέρω αρκετά παραδείγματα αγροτικών περιοχών που αυτή η ανταλλακτική οικονομία λειτουργεί ήδη και η ζωή είναι ποιό ανθρώπινη.

    Το άλλο επιχείρημα που άκουσα για τα 2-3-4 ή 5 χιλιάρικα στην τράπεζα που θα τα χάσουν. Οταν σε ζευγάρια μεγάλης ηλικίας τους έκοψε από συντάξεις και παροχές 5-10 χιλιάρικα το χρόνο. Ενώ παράλληλα τους έβαλε να συντηρούν ξανά τα άνεργα παιδιά τους και να πληρώνουν χαράτσια αυτά θα τους σώσουν? Πόσοι τα έχουν ακόμα? Αυτοί ψηφίζουν ΝΔΣΟΚ. Τελείωσε.
    Και γι αυτούς ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θα πρέπει να αλλάξει την παρούσα πολιτική? Το μεγάλο πρόβλημα είναι ότι κι η ηγετική ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ έτσι ακριβώς σκέφτεται. Αυτά παθαίνει ο άνθρωπος όταν δεν ξέρει τίποτα παραπέρα από το Ψυχικό.

    @172 Η καλύτερη ανάλυση για την δομή και την λειτουργία του Ελληνικού κρατικού μορφώματος.

  177. Παναγιώτης Κ. said

    Αν βρισκόμουν στο επιτελείο του ΣυΡιζΑ θα έβαζα σε κίνηση κάποιες ιδέες εν είδει υποσχέσεων όπως:
    -Υποσχόμαστε να εφαρμόσουμε τους νόμους, τους υπάρχοντες νόμους
    -Υποσχόμαστε να δώσουμε μεγάλη δημοσιότητα στην κραυγαλέα κατανομή των εισοδημάτων σε αυτή τη χώρα όχι μόνο ανάμεσα σε μισθωτούς και επιχειρηματίες αλλά μεταξύ των ίδιων των μισθωτών.Έτσι θα μπορέσει να υπάρξει μια κάποια εξισορρόπηση.
    Προς επίρρωση της σημασίας του παραπάνω φέρω το εξής παράδειγμα.Θεωρώ καταρχήν ότι η Ολλανδία είναι μια ισορροπημένη χώρα.Την επισκέπτομαι γιατί βρίσκεται η κόρη μου εκεί. Προσπαθώντας να ερμηνεύσω την κατάσταση έπεσα στα εξής δεδομένα τα οποία χοντρικά έχουν ως εξής: 2008. Κατανομή του πλούτου. Ολλανδία:Το 20% του πλούτου σε ραντιέρηδες και λοιπούς πλουσίους και το 80% στους εργαζόμενους.
    Ελλάδα: Το 65% στην πρώτη κατηγορία και το 35% στους εργαζόμενους!
    -Υποσχόμαστε να προωθήσουμε την αλληλεγγύη και την συμμετοχή και η στοιχειώδης υποχρέωση του καθενός μας… να έχει το πεζοδρόμιό του καθαρό δεν θα παραπέμπεται στις υποχρεώσεις του κράτους.
    -Υποσχόμαστε ότι τον πολιτικό ανταγωνισμό δεν θα τον κατεβάζουμε στα σχολεία και τα πανεπιστήμια με τις διάφορες καταλήψεις.

    Εσένα Νικοκύρη, που ζεις στην καρδιά του Διαφωτισμού, τίποτε δεν σε ξενίζει από όσα εν είδει επιδημίας είναι απλωμένα στην ελληνική κοινωνία; Η ερώτηση είναι ρητορική.
    Η Αριστερά δεν άνοιξε μια συζήτηση για τις προσωπικές ευθύνες των πολιτών. Όλα τα στραβά στον τόπο αποδίδονται στις δομές και τους θεσμούς και ότι αν επέμβουμε σε αυτά θα αλλάξει και η ίδια η κοινωνία.Στο βαθμό πάντως που η ζωή μου δυσκολεύει οφείλεται στους γύρω μου.
    Η ανεπάρκεια των πολιτικών στελεχών σε όλο το πολιτικό φάσμα δεν είναι παρωνυχίδα. Να το πω απλούστερα:Ποια είναι η δουλειά, το επάγγελμα όλων όσων θέλουν να μας… σώσουν.
    Δεν αλλάζουμε καθώς λέει ο Μπρεχτ, τα άλογα στη μέση του ποταμού. Άλλα επιβάλλει η συγκυρία και τέτοια ζητήματα δεν είναι της ώρας, ακούω εδώ και σαράντα χρόνια.
    Ένα άρθρο του Δημήτρη Σεβαστάκη στην Αυγή αναπτέρωσε τις ελπίδες μου. Υπάρχουν άνθρωποι που βλέπουν τις παθογένειες και δεν έχουν την μονοτροπία να εξετάζουν τα ζητήματα μόνο από την πλευρά του πως να καταλάβουμε την εξουσία.
    Από την άλλη, διαβάζω το βιβλίο των Λάσκου και Τσακαλώτου.Και ενώ γίνεται κατανοητή σε μένα η περιγραφή των προβλημάτων γίνεται δυσνόητη η ανασκευή για να μη πω ότι δεν πείθει.
    Από τώρα ο Αλέξης κατά κάποιο τρόπο μας προειδοποιεί. Αν ο ΣυΡιζΑ αποτύχει θα οφείλεται στο ότι ο κόσμος δεν ενστερνίστηκε το μήνυμα και… δεν βρίσκεται στους δρόμους διαδηλώνοντας. Μα αν είμαστε κάθε τρεις και λίγο στους δρόμους πότε θα δουλέψουμε;
    Μου θυμίζει η προειδοποίηση το, «όλοι μας θα δουλεύεΤε».

    Θα ήταν ωραίο κατά τη γνώμη μου το νήμα αυτό να κάνει ρεκόρ σχολίων. Συμβολή στην αντιμετώπιση της δύσκολης κατάστασης.

  178. sarant said

    177: Να τα συζητάμε, αυτός είναι και ο σκοπός αυτού του νήματος.

  179. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    163 – Επειδή διαβάζω τα σχόλιά σου εδώ και τρία χρόνια τουλάχιστον, έχω διακρίνει ένα «συνεπή» φόβο οτι σχεδόν σίγουρα θα γίνει εμφύλιος στην Ελλάδα, ή στην «καλύτερη» περίπτωση, θα έρθουν οι κομουνιστές στην εξουσία (πώς, μέσω ΣΥΡΙΖΑ; ήμαρτον που λέει κι ο Γεωργίου) και θα πάρουν τις περιουσίες του κοσμάκη, και θα εφαρμόσουν τις κολεκτίβες. Λοιπόν αγαπητέ Χασάπη μη ζείς μ΄αυτόν τον φόβο, και μη στεναχωριέσαι για την μανούλα σου που έχει ίδια ηλικία με την δική μου (81) δεν θα χρειαστεί να την ξεσηκώσεις απο την βολή της, δεν κινδυνεύει απο τίποτα απ΄όλα αυτά που φοβάσαι, θα έλεγα οτι κινδυνεύει η σύνταξή της (αν παίρνει) αλλά φρόντισαν οι δεξιοί ακτιβιστές της κυβέρνησης να την κουρέψουν τόσο, ώστε τα κουμούνια να μη μπορούν να αρπάξουν τίποτα.
    Θα μου πείς πώς τα γνωρίζω εγώ αυτά, μήπως είμαι κάνας σπουδαίος γεωπολιτικός ή έστω οικονομικός αναλυτής; Όχι, δεν είμαι τίποτα απο όλα αυτά, απλώς γνωρίζω την απλή σχολική σύγχρονη ιστορία, και ασχολούμαι κάπως με τα οικονομικά (ελέω κατάρρευσης της οικοδομής που δραστηριοποιούμουν, βγάζω έτσι το παντεσπάνι μου εδώ και τρία χρόνια) και έχω καταλήξει στο συμπέρασμα, οτι απο το 1945, γεωστρατηγικώς και γεωπολιτικώς, είμαστε ιδιοκτησία των ΗΠΑ, οικονομικώς απο το 1932 είμαστε ιδιοκτησία της Γερμανίας. Γι αυτό σου λέω μην έχεις κανένα φόβο, ούτε απο το ευρώ θα βγούμε για όσο καιρό θα υπάρχει, ούτε ανταλακτική οικονομία θα έχουμε, (αυτό απο πού προέκυψε; δεν το έχει πεί ο ΣΥΡΙΖΑ) για όσο καιρό θα μας πίνει το αίμα η μαμά Γερμανία, όποια καρικατούρα κι αν κάνει τον κυβερνήτη στην Ελλάδα. Για να σου δώσω ένα παράδειγμα οτι οι Σαμαροτσιπραίοι δεν «κάνουν» παιχνίδι, είναι εντελώς άβουλοι, και οι Γερμανοί κάνουν ό,τι θέλουν, όποτε θέλουν και όπως θέλουν, ενώ η Πορτογαλία πούλησε στους Κινέζους τα περιφεριακά της αεροδρόμια για 3 δις ευρώ, τα πολλαπλάσια προσοδοφόρα 14 ελληνικά αεροδρόμια, τα «αγόρασε;» κοψοχρονιά 1,4 δις η Γερμανία, και δεν άνοιξε μύτη, ούτε απο τους ιθαγενείς, ούτε απο τους νύν, ούτε και απο τους επιδόξους φυλάρχους.
    Πάντως θα πρεπε κατα την γνώμη μου, να ανησυχείς περισσότερο για τις ΗΠΑ παρά για την Ελλάδα. Το 2015 κατά τα φαινόμενα θα είναι η τελευταία ειρηνική χρονιά πρίν απο τον γ΄π.π, γιατί οι ΗΠΑ έχουν χρεοκοπήσει, και χωρίς πόλεμο δεν γίνεται να αλλάξει η κατάσταση, όσα πληθωριστικά δολάρια κι αν «κόψει», κάτι που κάνουν πλέον και η Βρετανία, εσχάτως και η Κίνα, δειλά η Ε.Ε και ετοιμάζεται για μεγαλύτερη χαλάρωση, και σε τρομερό βαθμό η χρεοκοπημένη Ιαπωνία, έχοντας φέρει την παγκόσμια οικονομία σε αδιέξοδο, και ψάχνουν εναγωνίως να βρούν τον ηλίθιο που θα κάνει τον Χίτλερ. Η οργανωμένη οικονομική επίθεση κατά της Ρωσίας, στόχο έχει την ακραία αντίδρασή της, όμως έχει ένα οικονομικό όπλο που αν το χρησιμοποιήσει θα δημιουργηθούν πολύ παράξενες καταστάσεις. Αν η Ρωσία συνδέσει το ρούβλι με τον χρυσό, το πλασματικά υπερτιμημένο πληθωριστικό δολάριο, θα γίνει σε μιά νύχτα σκουπίδι (ό,τι είναι και τώρα βέβαια αλλά….) όπως και όλα τα νομίσματα που δεν θα έχουν το αντίκρυσμά τους σε χρυσό, ο παγκόσμιος οικονομικός πανικός θα είναι δεδομένος, (ίσως γι΄αυτό οι ευρωπαϊκές ΚΤ περιμένουν στην ουρά μπροστά απο την FED, για να επαναπατρίσουν τον χρυσό τους) η αντίδραση των χρεοκοπημένων ΗΠΑ ποιά θα είναι; Αν πάλι δεν το κάνει αυτό η Ρωσία, η επιλογή που έχει, είναι να χρεοκοπήσει και να αφήσει τον λαό της να λιμοκτονήσει, η να αντιδράσει στρατιωτικά, και μιά και συμβατικά δεν έχει καμία πιθανότητα, τι μένει; Σε κάθε περίπτωση ο πόλεμος φαίνεται αναπόφευκτος, και οι χώρες που κινδυνεύουν άμεσα απο πυρηνική καταστροφή, είναι μάλλον οι μεγάλες της Ευρώπης, η Ιαπωνία και βεβαίως οι ΗΠΑ, κι όχι η ασήμαντη Ελλαδίτσα.
    Φυσικά εμείς ευχόμαστε ο νέος χρόνος να φέρει στον κόσμο, ΕΙΡΗΝΗ, ΑΓΑΠΗ, ΕΥΤΥΧΙΑ, και άλλα όμορφα γυναικεία ονόματα.

  180. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    180 – Απο το 1832 είμαστε ιδιοκτησία των Γερμανών.

  181. Νέο Kid Στο Block said

    Ππαν, να είσαι καλά λεβέντισσά μου! To Συριδουλίνι σε ευχαριστεί! 🙂
    Xρόνια πολλά κι από μένα στο Σπύρο τον έγκριτο νομικό και ερευνητή/σκαπανέα, και στους υπόλοιπους γνωστούς-άγνωστους Σπύρους και Σπυριδούλες.

  182. Παναγιώτης Κ. said

    Τον πολιτικό χώρο που παλαιότερα εκφραζόταν από το ΚΚΕεσ δεν αξίζει μόνο να τον έχουμε στη γωνία και να τον πυροβολούμε.
    Όσον αφορά την δική μου αντίληψη, στο χώρο αυτό αναγνωρίζω κάποια σημαντικά πράγματα και ειδικά στο πολιτισμό.

    Προήγαγε λοιπόν την πολιτική σκέψη στην Ελλάδα.
    Ανέσυρε μορφές πολιτισμού π.χ η μουσική και το ρεμπέτικο και, όλους εμάς που η καρδιά μας χτυπάει λαϊκά, μας έκανε να μη… ντρεπόμαστε.(συνέβαινε αυτό στο παρελθόν).
    Η Ιστορία πάτησε καλύτερα στα πόδια της από επεξεργασίες διανοητών από αυτό το χώρο.
    Όποιος λογαριάζει τον εαυτό του ως αριστερό απαλλάχτηκε από το βάρος να απολογείται για τον «υπάρξαντα» και ένα μέρος της επιχειρηματολογίας του το οφείλει στις επεξεργασίες που προέρχονταν από αυτό το χώρο.

  183. Spiridione said

    182 ευχαριστώ πολύ Κίντο, χρόνια πολλά και στο Κιντάκι.

  184. sarant said

    Ναι, χρόνια πολλά στον Σπύρο και από εδώ!

  185. Pedis said

    – 177 – «-Υποσχόμαστε να εφαρμόσουμε τους νόμους, τους υπάρχοντες νόμους»

    Ε, τότε γιατί να μην κρατήσουμε τους ΣαμαροΒενιζελοκάθικους ;

  186. Παναγιώτης Κ. said

    @186.Pedis.Αν έγραφα τη φράση του Ροΐδη «δεν χρειαζόμαστε νέους νόμους αλλά έναν μόνο νόμο περί τηρήσεως των κειμένων νόμων» τότε θα μαλάκωνε η διαφωνία στη διατύπωσή μου;

    Οι Σαμαροτέτοιοι υπάρχουν γιατί διαχρονικά κάποιοι άλλοι αφήνουν κενό και το καταλαμβάνουν αυτοί.
    Μη νομίζεις ότι είμαι λιγότερο από σένα αγανακτισμένος.
    Απ΄ την άλλη, η αγανάκτηση από μόνη δεν φτάνει.Χρειάζεται πολλή δουλειά. Πραγματικά, «για να γυρίσει ο Ήλιος θέλει δουλειά πολλή».

  187. Pedis said

    # 187 – Μαλλον δεν καταλαβαίνω … θεωρείς ότι οι νόμοι και ιδιαίτερα όσοι έχουν περάσει τα τελευταία 4 χρόνια, πρέπει να διατηρηθούν, αλλά να «εφαρμοστούν» ; (γιατί, μήπως δεν εφαρμόζονται 😉

  188. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    187 – Δεν χρειάζεται καθόλου δουλειά για να γυρίσει ο ήλιος, γυρίζει μόνος του. Το μόνο που χρειάζεται, είναι να αντιληφθούν όσοι δουλεύουν, οτι δεν γεννήθηκαν γι΄αυτό τον λόγο. Εύκολο, αλλά κατά περίεργο τρόπο, σχεδόν αδύνατο.

  189. spiral architect said

    Πιστεύει κάποιος πως οι Έλληνες ολιγάρχες που έκαναν όμορφα τις συμφωνίες τους και τις δουλίτσες τους με τις κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ και της Νέας Δημοκρατίας -και τις στήριζαν μέσα από τα ΜΜΕ των οποίων οι άδειες τους είχαν παραχωρηθεί δωρεάν- θα πουν σε ένα νέο κόμμα «παρακαλώ, περάστε»;

  190. Μαρία said

    Ερώτηση Κατρούγκαλου στην Κομισιόν για το ατόπημα Γιούνκερ http://www.avgi.gr/article/5134174/erotisi-katrougkalou-stin-komision-gia-to-atopima-giounker

  191. Μαρία said

  192. BLOG_OTI_NANAI said

    Όπως φαίνεται δεν θα βρουν τους 180 βουλευτές. Στο σημείο αυτό, επειδή θα έλθουν εκλογές, η συγκυβέρνηση εξυπηρετείται από τον μη ερχομό της Τρόΐκας διότι έτσι θα παίξει το χαρτί του τρόμου και θα συσπειρώσει όλους τους συνταξιούχους οι οποίοι είναι και οι βασικοί τους ψηφοφόροι. Όλοι οι υπόλοιποι θα πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι το χαρτί του τρόμου δεν έχει πια νόημα. Μετά από 5 χρόνια είναι πλέον φανερό ότι: 1) ακούμε συνέχεια λόγια. Τα λόγια αποτελούν το υπνωτικό ώστε να φτάσουμε στον μονόδρομο της εξαθλίωσης χωρίς αντιδράσεις. Η ανάπτυξη υπάρχει μόνο στα λόγια και εκεί θα παραμείνει. 2) Ο φόβος τους, είναι ολοφάνερος. Επιστρατεύονται όλοι στην Ευρώπη για να τρομάξουν τους πολίτες μιας χώρας. Αυτό σημαίνει ότι τους ενδιαφέρουν οι εξελίξεις στην Ελλάδα για τα δικά τους συμφέροντα. Δεν μπορούν όμως αυτό να το πουν και έτσι μιλάνε δήθεν για τα συμφέροντα των πολιτών της Ελλάδας. Εάν όμως δεν τους ενδιέφερε το τι θα γίνει, δεν θα ασχολούνταν. Αυτό σημαίνει ότι έχουν να χάσουν από τις κινήσεις της Ελλάδας. Και αυτό σημαίνει ότι η έξοδος της Ελλάδας από το Ευρώ ακόμα και σήμερα μπορεί να εξαφανίσει την Ευρώπη διότι η κρίση δεν έχει φύγει. Οπότε, θέλουν τα λεφτά τους και θέλουν η Ευρώπη να μην δεχτεί ολοκληρωτικό χτύπημα. Όμως, όπως είναι φυσικό, θέλουν αυτά να τα πετύχουν με τους ευνοϊκότερους για εκείνους όρους χωρίς υποχωρήσεις.
    Όμως, με τον Τσίπρα φοβούνται ότι θα εκβιαστούν να κάνουν υποχωρήσεις τις οποίες δεν τις θέλουν και γι’ αυτό ωρύονται. Αν η Ελλάδα δεν τους αφορούσε, τότε δεν θα ασχολούνταν καν.
    Φυσικά, ο Τσίπρας θα περάσει δύσκολα διότι κυβερνά το κεφάλαιο. Θα πιέσουν αφόρητα με τις αγορές, το εμπόριο, τις βαλκανικές και τουρκικές κρίσεις, με τις ΑΟΖ κ.λπ. Και επειδή κανένας δεν θέλει η Ελλάδα να γίνει Βόρεια Κορέα η πίεση στον Τσίπρα θα γίνει και από το εσωτερικό.
    Πιστεύω πάντως ότι αν δείξει ο λαός αντοχή απέναντι στους εκβιασμούς και ψηφίσει ΣΥΡΙΖΑ θα πάρει θάρρος από την πράξη αυτή και για κοινωνικούς αγώνες. Και βεβαίως, ελπίζω ότι αυτή η συλλογή ψήφων από πολίτες που υποστηρίζουν πολλές και διαφορετικές ιδεολογίες, θα απομονώσει όλους τους ακραίους που υπάρχουν εκεί, όπως τους οπαδούς του σκοπιανού εθνικισμού, τους μουλάδες του αθεϊσμού, είτε τους φιλόδοξους τσε γκεβάρα που από το ελάχιστο «τσε» και το πολύ «βάρα» έχουν μπερδέψει τον πολιτικό κρατούμενο με τον δολοφόνο με το πριόνι.

  193. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    193 – Eλπίζω οι παπάδες της εκκλησίας αυτή τη φορά, απο τους άμβωνες να απευθύνουν τον σωστό πολιτικό λόγο προς το κοπάδι τους, και να μη το προτρέψουν να ψηφίσει τον λύκο για να τους σώσει, όπως κάνουν κατα κόρον οι διεστραμένοι χριστιανοί μουλάδες, που έχουν μπερδέψει την ταπεινότητα με την αλαζονεία, την σωφροσύνη με την ματαιοδοξία, την ελεημοσύνη με την συσώρευση πλούτου, και τον χριστό με τον διάβολο που υπηρετούν πιστά.

  194. cronopiusa said

  195. Παναγιώτης Κ. said

    @193. Blog, ενθαρρυντικό το σχόλιό σου για τα πολιτικά πράγματα του τόπου.Το χρειαζόμαστε!

  196. Παναγιώτης Κ. said

    @188. Pedis. Θα μπορούσες να φανταστείς ότι ψηφισμένος νόμος δεν εφαρμόζεται;
    Εγώ όχι. Πληροφορήθηκα όμως εσχάτως ότι έχουν ψηφίσει νόμους -για τα μάτια του κόσμου λέω εγώ- και μένουν ανενεργοί είτε γιατί δεν εκδίδουν τις απαιτούμενες υπουργικές αποφάσεις είτε ακόμα και τις ερμηνευτικές εγκυκλίους.
    Υπάρχει αμφιβολία ότι παραβιάζουν τον θεμελιώδη νόμο του κράτους που είναι το Σύνταγμα;
    Ελπίζω να έγινα κάπως κατανοητός.

  197. sarant said

    196: +1

  198. Pedis said

    # 197 – Καλά, πάσο. Δηλ. να συμφωνήσουμε ότι έχουμε κακούς νόμους που εφαρμόζονται μέχρι κεραίας και καλούς νόμους που δεν εφαρμόζονται. Οι πρώτοι να καταργηθούν και οι δεύτεροι να ενεργοποιηθούν.

  199. BLOG_OTI_NANAI said

    196: Και πραγματικά το πιστεύω Παναγιώτη. Οι άθλιες δηλώσεις Γιούνγκερ, μύριζαν φόβο επειδή νοιάζονται για την πάρτη τους και η Ελλάδα τους απασχολεί σοβαρά. Και η απόδειξη «για ποιον νοιάζονται» δόθηκε όταν μέναμε άνεργοι, όταν πάγωναν τα παιδιά μας χωρίς θέρμανση, όταν χάναμε τα σπίτια μας…

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: