Οι λέξεις έχουν τη δική τους ιστορία

Το ιστολόγιο του Νίκου Σαραντάκου, για τη γλώσσα, τη λογοτεχνία και… όλα τα άλλα

Από τους 160 στους 180

Posted by sarant στο 18 Δεκεμβρίου, 2014


Ασφαλώς οι υποστηρικτές της εκλογής του κ. Δήμα δεν θα είναι ευχαριστημένοι με τα αποτελέσματα της πρώτης ψηφοφορίας για την προεδρική εκλογή. Οι 160 ψήφοι που συγκεντρώθηκαν είναι λιγότερες και από το χαμηλό σκέλος της φουρκέτας των προβλέψεων (υπολόγιζαν 161 με 165 θετικές ψήφους) και δύσκολα μπορούν να δημιουργήσουν το κατάλληλο κλίμα ενόψει της δεύτερης και της τρίτης ψηφοφορίας.

Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι έχουν μηδενιστεί οι πιθανότητες για τη συγκέντρωση του πολυπόθητου αριθμού, τότε που θα μετράει, στις 29 του μηνός. Αντίθετα, για να χρησιμοποιήσω ένα συχνό κλισέ, υπάρχει μια δεξαμενή βουλευτών που χτες ψήφισαν «Παρών» ή απουσίασαν και εικάζεται ότι στις δυο επόμενες ψηφοφορίες θα μπορούσαν να μεταστραφούν, αν αξιοποιηθούν τα μέσα έλξης και πειθούς που έχει στη διάθεσή της η δημοκρατίαπουδενεχειαδιέξοδα. Πάντως, μπορούμε να πούμε ότι μετά τη χτεσινή ψηφοφορία η προοπτική των εκλογών έρχεται λίγο πιο κοντά.

Βέβαια, για να επιτευχθεί ο αριθμός των 180 μάλλον δεν αρκούν οι ανεξάρτητοι βουλευτές: θα πρέπει να αντληθούν ψήφοι και από τα δύο μικρότερα κόμματα, τη ΔΗΜΑΡ και τους Ανεξάρτητους Έλληνες, εκτός βεβαια αν γίνει μια θεαματική μεταστροφή πριν από την τρίτη ψηφοφορία, με αλλαγή υποψηφίου, ενδεχομένως σε συνδυασμό και με κάποια πρωτοβουλία «ευρύτατης συναίνεσης» όπως η πρόσφατη των οχτώ ανεξάρτητων βουλευτών.

Αλλά αυτά θα τα δούμε στις επόμενες μέρες -και είναι ευνόητο ότι τα σχόλιά σας είναι ευπρόσδεκτα.

Από κάποιες απόψεις, η σημερινή κατάσταση έχει κάποιες (όχι πολλές όμως) ομοιότητες με όσα είχαν συμβεί στην προεδρική εκλογή του 1980, οπότε θα αφιερώσω το υπόλοιπο του σημερινού άρθρου σε μια μικρή αναδρομή στο παρελθόν. Τότε, το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας, που είχε συγκεντρώσει 171 βουλευτές στις εκλογές του 1977, είχε ήδη επιδοθεί σε αμφίπλευρη διεύρυνση με στόχο να φτάσει στους 180 βουλευτές, που θα εξασφάλιζαν τη μεταπήδηση του Κ. Καραμανλή στην Προεδρία, ενόψει και της διαγραφόμενης ήττας του κόμματος στις εκλογές που θα γίνονταν το 1981.

proedrPsarema

Η διεύρυνση δρομολογήθηκε από νωρίς -πρώτοι προσχώρησαν ο Κ. Μητσοτάκης (που είχε εκλεγεί με το Κόμμα Νεοφιλελευθέρων) και ο Αθ. Κανελλόπουλος (της ΕΔΗΚ). Καθώς πλησίαζε η προεδρική εκλογή, τόσο η ΕΔΗΚ (που είχε ήδη αρχίσει να αποσυντίθεται με δικά της εσωτερικά προβλήματα) όσο και η ακροδεξιά Εθνική Παράταξη που είχε εκλέξει 5 βουλευτές δέχτηκαν έντονες πιέσεις κι έτσι αρκετοί βουλευτές τους ανεξαρτητοποιήθηκαν -και δήλωσαν ή υπονόησαν την πρόθεσή τους να ψηφίσουν τον «εθνάρχη» Καραμανλή. Η παραπάνω γελοιογραφία του Μίνου Αργυράκη αυτό σατιρίζει (δείτε παρεμπιπτόντως και το συντηρητικό μονοτονικό που εφάρμοζε τότε η Ελευθεροτυπία, όπως και οι περισσότερες άλλες εφημερίδες, αρκετά πριν από την επίσημη καθιέρωσή του).

proedTrelΜια ιδιαίτερη νότα στην προεδρική εκλογή του 1980 ήταν ότι ο Κ. Καραμανλής ήθελε να συγκεντρώσει 180 ψήφους χωρίς τη δική του και μάλιστα απείχε από τις δύο πρώτες ψηφοφορίες, κάτι που σατιρίζει και η ωραία γελοιογραφία του Γιάννη Ιωάννου αριστερά (Βήμα, 25.4.1980).

Όμως, στην πρώτη ψηφοφορία, παρόλο που πήρε κάποιους ψήφους ανεξάρτητων (π.χ. του κεντρώου Στυλ. Χούτα, που ο γιος του Θωμάς μετά τοποθετήθηκε στα ψηφοδέλτια της ΝΔ και τριών ακροδεξιών), ο Κ. Καραμανλής πήρε μόνο 179 ψήφους.

Ήταν όμως μια «ήττα» καθαρά συμβολική -αφού ούτε ο ίδιος ο Κ. Καραμανλής είχε ψηφίσει, ούτε ο Άγγελος Πνευματικός, ένας κάπως ιδιόρρυθμος βουλευτής Ευβοίας της ΝΔ (νομίζω ήταν και φιλοβασιλικός), που είχε δηλώσει ότι θα ψηφίσει για Πρόεδρο τον Κ. Καραμανλή μόνο αν θα ψηφίσει και ο ίδιος τον εαυτό του! Έτσι, ο Πνευματικός δεν περιλαμβανόταν στους 179 της πρώτης ψηφοφορίας.

Να σημειωθεί ότι το ΠΑΣΟΚ και τα απομεινάρια από τις κοινοβουλευτικές ομάδες της ΕΔΗΚ και της Εθνικής Παράταξης δεν προσήλθαν στην ψηφοφορία, ίσως για να αποφύγουν διαρροές (να σημειωθεί ότι η ψηφοφορία ήταν μυστική τότε).

Στη δεύτερη ψηφοφορία, ο Καραμανλής πάλι δεν πήγε να ψηφίσει, αλλά οι ψήφοι του αυξήθηκαν κατά δύο, πήρε δηλαδή 181 ψήφους. Ο ένας από τους δύο ήταν ο βουλευτής του ΚΟΔΗΣΟ Δημ. Καρδάρας (Παρένθεση: Μετά τη διάσπαση της ΕΔΗΚ, κάποιοι βουλευτές της συγκρότησαν το Κόμμα Δημοκρατικού Σοσιαλισμού, το ΚΟΔΗΣΟ, που έκανε αργότερα την προεκλογική του εκστρατεία με το σύνθημα «μήπως είσαι ΚΟΔΗΣΟ και δεν το ξέρεις;» Το ΚΟΔΗΣΟ εξέλεξε τον Ι. Πεσμαζόγλου στις ευρωεκλογές του 1981 αλλά έμεινε εκτός Βουλής στις εθνικές εκλογές. Αργότερα, μία πτέρυγά του υπό τον Μπάμπη Πρωτοπαπά προσχώρησε στον Συνασπισμό. Κλείνει η παρένθεση).

proedrKardarasΜετά τη δεύτερη ψηφοφορία και τους 181 ψήφους, η εκλογή του Κ. Καραμανλή στην τρίτη ψηφοφορία, που έτσι κι αλλιώς ποτέ δεν κινδύνεψε σοβαρά, ήταν εξασφαλισμένη.

Εξαιτίας του επωνύμου του, ο κ. Καρδάρας έδωσε στο Ποντίκι την ευκαιρία να βγει με πρωτοσέλιδο τίτλο του: «Ζητούνται καρδάρες«, ενώ ο Γ. Ιωάννου δημοσίευσε τη γελοιογραφία που βλέπετε αριστερά, καθώς και αυτήν που βλέπουμε πιο κάτω με τους 181 παίχτες που αποσύρονται σε ξενοδοχείο.

Τελικά, στην τρίτη ψηφοφορία ο Κ. Καραμανλής ψήφισε, συγκέντρωσε 183 ψήφους και εκλέχτηκε πρόεδρος -και η κοινοβουλευτική ομάδα της ΝΔ εξέλεξε αρχηγό της, άρα και πρωθυπουργό, τον Γ. Ράλλη, ο οποίος τον επόμενο χρόνο ηττήθηκε στις εκλογές από το ΠΑΣΟΚ.

Κάπου εδώ τελειώνει η αναδρομή στο παρελθόν -όσο για την τωρινή προεδρική εκλογή, περιμένω τα σχόλιά σας!

 

 

proedr181

 

 

 

212 Σχόλια to “Από τους 160 στους 180”

  1. marulaki said

    Πρω! Πρω!

  2. Βλέπω ακολουθείς την προτροπή μου για τον Ιωάννου 🙂

    «Ι. Πεσμαζόγλου» — Γιάγκο δεν τον έλεγαν πάντα;

  3. 1 Καλά να πάθω για να ψάχνω -μάταια- πού ήταν η περίφημη προτροπή μου… 🙂

  4. leonicos said

    Καθυστερημένο λόγω… Αναφέρομαι στο «Καλή και Ανάποδη» 14/12/2104

    Λόγω των γνωστών μου περί το ιστολόγιο περιπετειών, αδυναμία πρόσβασης στα σχόλια, και προσωπικών που σας διαφεύγουν ασφαλώς, εκτός πιθανώς του πράκτορος Γς, αν με κατασκοπεύει ακόμα (σκιά μου έχει γίνει το μουστάκι του) είδα μόλις σήμερα το άρθρο για την κ. Σχινά.

    Κι εντελώς τυχαία, μόλις είχα αποκτήσει μια μετάφρασή της του Πόε (Edgar
    Allan Poe – Μεταίχμιο 2013) ένα κατακόκκινο βιβλίο μ’ ένα γεράκι απ’ έξω. Το πήρα για δώρο προς την εξαιρετική μου φίλη, από το 1962, ποιήτρια και διηγηματογράφο Μαρία Καλλιαντά, μη αγγλομαθή λάτρι του Γερακιού (κι αυτό υπάρχει, ΣΗΜ: το ‘ι’ στο ‘λάτρι’ δεν μου ξέφυγε), αλλά το κράτησα και της πήγα ένα άλλο βιβλίο.

    Πράγματι μου έκανε εντύπωση η καταπληκτική απόδοση του εκνευριστικά οφιοειδούς ύφους του Πόε, που κάνουν μάλλον υποχρεωτική τη διατήρηση και μερικών αγγλισμών που ‘ακούγονται’. Μου έκανε εντύπωση ο όρος ‘νομισματόσημα’ όταν αποδίδει το «graceful medallions of the Hebrews» ως ‘νομισματόσημα των Εβραίων’ (Λιγεία). Δεν ξέρω αν ο όρος υπάρχει, διότι προφανώς δεν πρόκειται για ‘μετάλλια’ με τη σημασία που έχει πάρει η λέξη στον αθλητισμό. Αλλά εκείνο που με κατέπληξε πραγματικά ήταν η ελευθεριότητα αλλά κι ευρηματικότητα ν’ αποδώσει το my whole recreant heart yielded ως ‘η ρίψασπις καρδιά μου παραδόθηκε’, που ένας πιο απλός μεταφραστής θ’ απέδιδε ‘προδότρα’ κι ένας μυστήριος και απορριπτέος, σαν εμένα, ‘επιλήσμων’. (Καλά μη με σκοτώσετε κι όλας! Μια λεξούλα είπα).
    Η λέξη ‘ρίψασπις’, εκτός του ότι είναι ωραία και εκφραστική, τα λέει όλα, είναι μια λέξη που θα ήθελα, αν έχει νόημα το τι θέλω εγώ, να επανέλθει. Υποθέτω ότι όλοι όσοι έκαναν μια στάλα αρχαία, θα θυμούνται τον Αρχίλοχο. ( Για να λέμε και του στραβού το δίκιο… αμφιβάλλω αν και στην αρχαία γραμματεία υπάρχει αλλού).

    Έχω αναφερθεί κι εγώ ‘στα πλεχτά από τα χεράκια της μαμάς μου’ που δεν ήταν μεν τεχνίτρα αλλά υπηρεσιακή και μας έκανε πλεκτά για να καλύψει πραγματικές ανάγκες μας, γεγονός που περιλάμβανε και το να γίνει η ‘κούκλα’ κουβάρι, δηλαδή να στέκομαι κανένα μισάωρο με τα χέρια σε στάση ικεσίας, με την κούκλα (μορφή που κυκλοφορούσε το μαλλί στην αγορά προφανώς για να μπαίνει σε άλλου είδους μηχανές) τεντωμένη ανάμεσά τους ή και να τα κουνάω ελαφρώς κυκλικά, ενώ η μάνα μου τύλιγε το κουβάρι.
    Η ανάποδη βελονιά έβγαζε άλλου είδους πλέξη στην όψη. Επίσης στο τελείωμα υπάρχει το ‘λάστιχο’, μια ειδική πλέξη που έσφιγγε. Σπάνια την έπιανε το καλλιτεχνικό της, ιδίως όταν έκανε παρέα με την Αντριάνα Στασινοπούλου (άγνωστη κατά τα λοιπά) που ήξερε τα πάντα… μα τα πάντα… και μας έκανε καμιά διακοσμητική ‘κοτσίδα’. Πάντως έχω την εντύπωση ότι με τα πλεχτά μπορούσες να κάνεις πολύ εντυπωσιακά πράγματα. Π. χ. Ν’ αφήνεις έναν πόντο και άλλα κόλπα.

    Δυστυχώς δεν μου ανοίγουν τα σχόλια και δεν ξέρω τι έγραψαν οι άλλοι και ιδίως ο Γς, ο οποίος ασφαλώς θα έχει πλέξει κουβέρτες στη ζωή του.

  5. 3 …εδώ δηλαδή.

  6. sarant said

    Καλημέρα, ευχαριστώ πολύ για τα πρώτα σχόλια!

    1: Συγχαρητήρια για την πρωτιά 🙂

    2: Δίκιο έχεις, Γιάγκος!

    3: Προπονούμαι, όπως βλέπεις.

    4: Λεώνικε, το άρθρο που λες κακώς δημοσιεύτηκε για μερικά δευτερόλεπτα, θα ανεβεί ξανά, συμπληρωμένο, αύριο. Καλό θάτανε να επαναλάβεις εκεί το σχόλιό σου.

  7. LandS said

    Πολλές οι αναλογίες με το ’80. Αλλά και τεράστιες οι διαφορές. Για παράδειγμα ήταν τότε δύσκολο για κάποιον δεξιό να αρνηθεί τον Κ. Καραμανλή. Θα έχανε σε δημοφιλία. Τώρα, που το ζήτημα είναι πιο σπουδαίο από μια απλη παράταση της ζωής της Κυβέρνησης, τα πράματα είναι αλλιώς.
    Ο Μελάς, για παράδειγμα, ήδη θεωρείται ισοδύναμος με τον πρόεδρο του Εδεσσαϊκού, και σπάνε πλάκα στα ραδιόφωνα.

  8. leonicos said

    Το μονοτονικό κοιτάς και σου ξέφυγε το πανάρχαιο ΤΡΕΛΛΑΘΗΚΑ με δύο ΛΛ

  9. LandS said

    Δύο φορές το «για παραδειγμα» στο ίδιο σχόλιο. Σόρι. 😦

  10. Κουνελόγατος said

    Καλά τα λές κύριε Σαραντάκο, μην ξεχνάμε όμως τους κυρίους με τα βραχιολάκια… Τόσα έχουν γίνει εδώ θα κολλήσουνε;;;

  11. Πάνος με πεζά said

    Κάτι δεν κατάλαβα, ή είναι πρωί ακόμα; Στη δεύτερη ψηφοφορία, ήθελε 180 χωρίς τη δική του. Πήρε 181 χωρίς να ψηφίσει. Γιατί δε βγήκε;
    Και γιατί τότε βγαίναν με 183;

    Καλημέρες ! (μάλλον πρέπει να ξαναδιαβάσω, ε;)

  12. Phoenix said

    Reblogged this on tolmima.

  13. Γιατί στις δύο πρώτες ψηφοφορίες χρειάζονται 200 ψήφοι.

  14. Πάνος με πεζά said

    Θυμίζω, εν τω μεταξύ, και το μεταγλωττισμένο κλεμμένο σύνθημα, «ΚΟΔΗΣΟ ΚΑΕ, το κόμμα σου λαέ». Ναι, είχε ακουστεί.
    Όσο για τον αείμνηστο Πεσμαζόγλου,ειλικρινά το όνομα «Γιάγκος», μόνο από αυτόν και από το Γιάγκο Δράκο το έχω ακούσει. Ο δεύτερος δε λαμβάνεται υπόψη όμως, καθ’ όσον ο Φώσκολος συνήθιζε τα βαρύγδουπα ονόματα, από την εποχή των ταινιών του (π.χ. «Ηρόδοτος Ρίχτερ», «Λυσίας Σέκερης» κλπ.)

  15. sarant said

    Ευχαριστώ για τα νεότερα!

    11-13: Ίσως κι εγώ δεν το εξήγησα καλά. Το σύστημα ήταν ίδιο με το σημερινό, 200 στις δύο πρωτες.

  16. Απόστολος Γιοντζής said

    8: Το σχόλιο περί μονοτονικού φαντάζομαι αφορά την εφημερίδα (στον υπέρτιτλο του πρώτου σκίτσου), όχι τον σκιτσογράφο.

  17. Πάνος με πεζά said

    @ 13 : Τι βλακεία ! Είπαμε,είναι πρωί. Όμως έτσι όμως διάβασα βιαστικά το άρθρο, η προσμονή η Καραμανλή μου φάνηκε σαν ικανή συνθήκη.

  18. physicist said

    #14. — Εγώ θυμάμαι για το κοδησό του 1985 το σύνθημα «ψηφίστε το κόμμα, υπάρχει ακόμα».

  19. "Ετεροδημότισσα" said

    καλημέρα
    τι ωραία!
    μα που τις βρίσκεται όλες αυτές τις παλιές γελοιογραφίες; τις έχετε κρατημένες σε αρχείο και τις σκανάρετε ή υπάρχει καμιά ιστοσελίδα; Και πάλι όμως ή έχετε φοβερή μνήμη ή δεν ξέρω κι εγώ τι «ή»!

  20. agapanthos said

    Ε, δεν είναι και τόσο σπάνιο το όνομα Γιάγκος. Ούτε και τόσο βαρύγδουπο.

  21. Γιάγκο έλεγε και τον παππού μου η αδερφή του.

  22. IN said

    Καλημέρα κι από μένα. Ανακατεμένα διάφορα που θυμάμαι από εκείνη την εποχή που ήμουνα παιδάκι αλλά παρακολουθούσα την ειδησεογραφία:

    1) Έχω την εντύπωση ότι τον Θ. Χούτα, που ψήφισε Καραμανλή με αντάλλαγμα θέση στα ψηφοδέλτια της Ν.Δ. για τον γιο του, τον ειρωνευότανε στις αντιπολιτευόμενες εφημερίδες λέγοντας ότι «αμάρτησε για το παιδί του».

    2) Αν δεν κάνω λάθος, το σύνθημα του ΚΟ.ΔΗ.ΣΟ. ήταν, απλώς, «Μήπως είσαι ΚΟ.ΔΗ.ΣΟ.;», το «και δεν το ξέρεις» εννούνταν ή/και ήταν (ειρωνική) ανεπίσημη προσθήκη διαφόρων.

    3). Το ΚΑΕ στο ΚΟ.ΔΗ.ΣΟ. – ΚΑΕ («το κόμμα σου λαέ») ήταν το Κόμμα Αγροτών Εργαζομένων του Αλ. Μπαλτατζή, ενός προερχόμενου από το κέντρο πολιτικού που, μη έχοντας άλλη στέγη ή μη θέλοντας να βρει αλλού στέγη, ίδρυσε αυτό το μικρό κόμμα πριν τις εκλογές του 1981 και στη συνέχεια έκαναν συνασπισμό με το ΚΟ.ΔΗ.ΣΟ. Πάντως, αν και στις βουλευτικές εκλογές τα πήγε χάλια το ΚΟ.ΔΗ.ΣΟ., τα πήγε καλύτερα στις ευρωεκλογές, όπου εξέλεξε ευρωβουλευτή, αν δεν κάνω λάθος, τον Γιάγκο Πεσμαζόγλου.

    4) Δεν είναι ακριβώς μια πτέρυγα του ΚΟ.ΔΗ.ΣΟ. που προσχώρησε στο Συνασπισμό, είναι όλο το κόμμα (που, φυσικά, είχε συρρικνωθεί ακόμη περισσότερο με διάφορες αποχωρήσεις, μεταξύ των οποίων και του ίδιου του Πεσμαζόγλου). Νομίζω μετά την αποτυχία του 1981, ή κάπου πριν το 1985, ο Πεσμαζόγλου παραιτήθηκε από την ηγεσία του ΚΟΔΗΣΟ (το 1985 βγήκε βουλευτής συνεργαζόμενος με τη ΝΔ) και αρχηγός («Γραμματέας» νομίζω, ήταν ο τίτλος) του ΚΟΔΗΣΟ έγινε ο Μπάμπης Πρωτόπαππας που, τελικώς ,το πήγε στο Συνασπισμό.

    5) Πάντα για το ΚΟ.ΔΗ.ΣΟ., τα αρχικά του σημαίνουν «Κόμμα Δημοκρατικού Σοσιαλισμού» και έτσι, κατά ατυχή (γι’ αυτό το -μάλλον κεντροδεξιό- κόμμα) σύμπτωση, είχε τον ίδιο τίτλο με τον τίτλο που πήρε αργότερα (μετά το 1990) το πρώην Κομμουνιστικό Κόμμα της Ανατολικής Γερμανίας (SED). Το SED μετονομάστηκε σε PDS (=Partei des Demokratischen Sozialismus), δηλαδή ελληνιστί ΚΟΔΗΣΟ! Το PDS αργότερα συγχωνεύτηκε με το κόμμα WASG, που συγκροτήθηκε από αριστερούς που αποχώρησαν από το SPD, και έδωσε το Die Linke.

  23. cronopiusa said



  24. sarant said

    Eυχαριστώ για τα νεότερα!

    19: Έχω καλό αρχείο 🙂

    20: Απλώς το Γιάγκος είναι πια παλιωμένο.

    21.2: Μπορεί να έχεις δίκιο.

  25. Πάνος με πεζά said

    Και μια που κανείς δεν το ανέφερε, νομίζω ότι το ΚΟΔΗΣΟ είχε σήμα ένα περιστέρι.

  26. Voulagx said

    Ο Γιάγκος είναι Γιάννης , ο Γιάννης δεν είναι κατ΄ ανάγκην Γιάγκος.
    http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%93%CE%B9%CE%AC%CE%B3%CE%BA%CE%BF%CF%82_%CE%A0%CE%B5%CF%83%CE%BC%CE%B1%CE%B6%CF%8C%CE%B3%CE%BB%CE%BF%CF%85

  27. Πάνος με πεζά said

    21.2 : Έχει δίκιο.

  28. Κουνελόγατος said

    Και ο Βαγγέλης-Μπένυ δεν ήταν ΚΟ.ΔΗ.ΣΟ.; Μήπως είναι κακία απέναντι σε αυτό το στολίδι;

  29. IN said

    25: Όπως βλέπεις στο 27, ασφαλώς και ήταν χελιδόνι.

  30. spiral architect said

    Καλημέρα ώ ψηφολέκτες! 🙂

    Η γάτα του Σρέντινγκερ και το 80-20 του Παναγιώτη Μελά σε ένα τουί:

  31. "Ετεροδημότισσα" said

    πλάκα έχουν αυτά τα μικρά κομματάκια που πέρασαν από τη βουλή, ποιος τα θυμάται; πχ. η ΔΗΑΝΑ του Κωστη Στεφανόπουλου που όταν πήγε εντελώς φούντο τον πρότειναν για πρόεδρο

  32. atheofobos said

    Εδώ ο Άγγελος Πνευματικός μαζί με άλλους αντιστασιακούς μιλάει για τα βασανιστήρια που είχε υποστεί στην χούντα

  33. Πάνος με πεζά said

    Σωστά, χελιδόνι.
    Το σήμα όμως άλλαξε ριζικά μετά το 85, όταν το χελιδόνι μπήκε στο καπέλο του ταχυδακτυλουργού και βγήκε

  34. physicist said

    Επί προεδρίας Χαράλαμπου Πρωτοπαπά, ο οποίος διαδέχτηκε στην ηγεσία του κοδησό τον ιδρυτή του Γιάγκο Πεσμαζόγλου όταν ο τελευταίος προσχώρησε στη/συνεργάστηκε με ΝΔ (ήταν υποψήφιος βουλευτής με τη ΝΔ το 1985), το κόμμα έκανε μια παράξενη πολιτική στροφή προς κάτι μυστήρια πράγματα. Θυμάμαι την εφημερίδα (λέμε τώρα) του κόμματος να έχει πρωτοσέλιδα και διθυράμβους για τον Τσαουσέσκου. Αξέχαστο θα μου μείνει το άρθρο που πρόβαλλε αυτό το αρχιτεκτονικό τέρας που έχτισε ο τύραννος στο Βουκουρέστι.

    Θα μου πεις, δεν ήταν οι μόνοι που είχαν δει τον Τσαουσέκσου για «καλό κομμουνιστή» (και την Έλενα για υπέρλαμπρο φάρο της διεθνούς επιστημονικής κοινότητας) αλλά οι άλλοι είχαν σκοπιμότητα, ενώ ετούτα τα χαϊβάνια το πιστεύανε κιόλας.

  35. Πάνος με πεζά said

    Και φυσικά να θυμηθούμε και τον (τοτε) έτερο πόλο του Κόμματος, την περίφημη Βιργινία Τσουδερού, προερχόμενη από τον κεντρώο χώρο (ΕΔΗΚ). Βρίσκεται εν ζωή, γεννηθείσα το 1924. Μαζί με το Σωτήρη Κούβελα, πήραν λίγο πριν από τη διάλυση του κόμματος,το δρόμο για τη ΝΔ, αποκτώντας και υπουργικές θέσεις.

  36. sarant said

    Ευχαριστώ για τα νεότερα σχόλια!

    28: Πρέπει να ήταν στη νεολαία/φοιτητική παράταξη του ΚΟΔΗΣΟ

  37. Γς said

    4 @ Λεώ

    >με τα πλεχτά μπορούσες να κάνεις πολύ εντυπωσιακά πράγματα. Π. χ. Ν’ αφήνεις έναν πόντο και άλλα κόλπα.

    Εντυπωσιακό [κατά λάθος] κόλπο και μια ταινία Μέμπιους

  38. leonicos said

    Ωραία, απαντώ στις Βουλεύτριες (τελικά θα κάνω παράδοση καθυστερημένων σχολίων)

    Έχω στα χέρια μου έγγραφο του Νοσοκομείου Καβάλας με σφραγίδα: (……….. Βασιλεία) και από κάτω ‘Διευθυντής – Μικροβιολόγος’

    Ούτε καν Διευθύντρια

    Με ξενίζει και το Βασιλεία (αντί του Βασιλική εννοώ) εκτός που νομίζω ότι ως κύριο όνομα θα γραφόταν με ‘ι’ (αν δεν κάνω λάθος).

    Βέβαια, δεν ξέρω αν η λέξη ‘διευθυντής’ είναι επιλογή της ιδίας ή αν είναι υποχρεωμένη από τον διορισμό της.

  39. agapanthos said

    Νομίζω ότι και ο Θεόδωρος Αναγνωστόπουλος που ήταν Δημοσίας Τάξεως επί Μητσοτάκη προερχόταν από το ΚΟΔΗΣΟ, αλλά αγνοώ αν είχε ενταχτει στη ΝΔ μαζί με τον Πεσμαζόγλου ή νωρίτερα με τον Κούβελα και την Τσουδερού.

  40. spiral architect said

    @22.1: Ναι, το «αμάρτησα για το παιδί μου» για το Χούτα, κλπ ατάκες και φαρμακερά σχόλια π.χ. η διακωμώδηση του βιβλίου του Μποκοβού «Το μακρύ κορμί της Μπάρμπαρα», μόνο απ’ το Ποντίκι του Κώστα Παπαϊωάννου γραφόντουσαν. 😀

  41. Γς said

    37:
    Φτου! Ξέχασα το λίκνο:

    http://caktos.blogspot.gr/2013/04/moebius-strip.html

  42. cronopiusa said

    παίζοντας τους ‘κορμούς’ δέντρων
    ευρηματική τεχνολογία

  43. 31 Από τη ΔΗΑΝΑ θυμόμαστε (ίσως) και τον Κατσίκη.
    Η Τσουδερού δεν είχε κατέβει και για δήμαρχος Αθήνας με τη ΝΔ; Θυμάμαι μάλιστα το σύνθημά της, ότι η πόλη χρειάζεται πυγμή 🙂

  44. Πάνος με πεζά said

    @ 41 : Έχω την εντύπωση ότι αν κόψεις αυτό το σχήμα, προσεκτικά με ένα ψαλιδάκι, κατά μήκος στη μεσοπαράλληλη του πλάτους (δεν ξέρω αν γίνομαι κατανοητός) θα προκύψουν δύο βραχιολάκια, το ένα περασμένο μέσα στο άλλο. Και κατ’ αναλογία, με τρεις τομές θα ήταν τρια βραχιολάκια, κ.ο.κ. Της μοδός τα βραχιολάκια.

    @ 38α : Αυτό, και ειδικά στον ιατρικό χώρο, μην το ανοίγεις…»Μαρία Κ@$#%, Ειδικός Οικογενειακός Γιατρός».

  45. Γς said

    38 @ Λεώ

    >Με ξενίζει και το Βασιλεία (αντί του Βασιλική εννοώ) εκτός που νομίζω ότι ως κύριο όνομα θα γραφόταν με ‘ι’

    Ναι με ‘ι’, όπως και Προεδρία, που θα έπρεπε να λέγεται.
    Αν και πολύ θα στεναχωριόταν εκείνος ο Ναύαρχος

    http://caktos.blogspot.gr/2013/12/blog-post_21.html

  46. Πάνος με πεζά said

    @44 : Με δυο τομές > τρια βραχιολάκια. Το κόλπο ισχύει εφόσον ο βρόχος έχει μια «βιρίνα» μισής στροφής πριν ξανακλείσει, Με ολόκληρη στροφή, μπορεί και τα βραχιλάκια ν’ αποχωρίζονται, δεν το έχω πρόχειρο τώρα.

  47. Παναγιώτης Κ. said

    Ακούω σήμερα τα ραδιόφωνα να μιλούν για κυβέρνηση ειδικού σκοπού.Σημαίνει κάτι αυτό;

  48. Γς said

    46:

    Ναι, έτσι είναι.

    Να και η οφθαλμαπάτη του τριγώνου [με τις τρεις ορθές γωνίες] του Penrose [Oscar Reutersvärd]:

  49. Παναγιώτης Κ. said

    @43. Δύτη, για την Βιργινία Τσουδερού μιλάς αυτή που ως υφυπουργός εξωτερικών επί Μητσοτάκη και με τη μακακία της «κάρφωσε» τον Ελληνοαμερικανό υπάλληλο που εργαζόταν στην Αμερικάνικη πρεσβεία στην Αθήνα και έδινε πληροφορίες στην ΕΥΠ; (Δεν μπορώ να θυμηθώ για την ώρα το όνομά του.Πάντως πλήρωσε με φυλάκιση τις ενέργειές του)

  50. Ἀρχιμήδης Ἀναγνώστου said

    Ἔχω μιὰ ἀπορία. Γιατί τὸ τότε μονοτονικὸ τῆς Ἐλευθεοτυπίας χαρακτηρίζεται συντηρητικό; Τί ἀκριβῶς συντηροῦσε; Καὶ τὸ μονοτονικὸ κάποιων ἐκδοτικῶν οἴκων ποὺ δὲν τόνιζαν καθόλου τὴ λήγουσα εἶναι συντηρητικὸ ἢ προοδευτικό;

    Ἄσχετο ἔχω ψηφίσει μία λέξη. Μπορῶ νὰ ψηφίσω ἄλλη μία ἀφοῦ εἶχα δικαίωμα μέχρι τέσσερις ἢ ἅπαξ καὶ ψήφισες τελείωσε;

  51. Γς said

    47:
    θα είναι μετάφραση του special guard [on purpose 🙂 ]

  52. Γς said

    49:
    Λάλας

  53. Γς said

    52:

  54. sarant said

    49: Ναι, τον Στήβεν Λάλας.

    50: α) Ο όρος είναι δικός μου, τον έχω χρησιμοποιήσει σε παλιότερο άρθρο, Όπως βλέπεις, η διαφορά του με το σημερινό είναι ότι τόνιζε και τα μονοσύλλαβα. Το άλλο που λες, που δεν τονίζει τη λήγουσα, είναι η πρόταση του Ελ. Γιανίδη.

    β) Έχει ξαναγίνει, οπότε μπορείς. Όμως το όριο δεν είναι τέσσερις, είναι τρεις. Άρα τώρα να βάλεις δύο.

  55. LandS said

    Σήμερα, πρέπει να γράφτηκαν μαζεμένα, περιισότερα σχόλια για το ΚΟΔΗΣΟ από ότι τότε που βρισκόταν εν ζωή.

    31. Γιατί θυμηθήκατε μόνο τη ΔΗΑΝΑ του Στεφανόπουλου; Η ΠΟΛ.ΑΝ. (ήθελε να τη λένε Πολιτική Άνοιξη) λίγη ήταν; Το ΚΕΠ του Αβραμόπουλου; Το ΔΗΚ.ΚΙ. του Τσοβόλα; (Αυτό υπάρχει ακόμα, εκτός ΣΥΡΙΖΑ αλλά συνεργαζόμενο. Ο Τσοβόλας, βέβαια, το έχει διαλύσει)
    Και στη νεότερη ιστορία. Το ΛΑΟΣ, το πως το λέγανε της Ντόρας. Αλλά και στην αυριανή ιστορία. Το ΠΑΣΟΚ, Το Ποτάμι, κλπ.κλπ.

    34. Σχετικά με το καθεστώς Τσαουσέσκου, αυτοί που αναφέρεις είχαν παρασυρθεί από την Ρέιγκανική πολιτική στήριξης του Τσ. για να αποσχιστεί από τη Κομεκόν και το Σύμφωνο Βαρσοβίας. Υπήρχε τότε μια τάση εξωραΙσμού, εκ μέρους της Δύσης, ότι αντισοβιετικού πετούσε ή κολυμπούσε, λες και ήταν όλοι Βαλέσα, Αλληλεγγύη και Πολωνοί εργάτες, ένα πράμα. Συμπάθειες (στραβά μάτια δηλαδή) ο Τσαουσέσκου είχε και ανάμεσα στα Ευρωκομουνιστικά κόμματα. Το δικό μας, μάλιστα, απολάμβανε υλική στήριξη την ώρα που κατηγορούσε το ΚΚΕ για εξάρτηση από τη Μόσχα.

  56. sarant said

    55: Ο μεν Τσοβόλας διέλυσε το ΔΗΚΚΙ αλλά τα άλλα στελέχη του διαφώνησαν. Κάποια στιγμή θα κάνουμε μια αναδρομή στα κόμματα που δεν υπάρχουν πια.

  57. Πάνος με πεζά said

    @ 55 : Kαι το Ε.Σ.Π.Ε., «Νέα ελπίδα για την πατρίδα». Ποιανού; (κουϊζάκι – είναι εν ενεργεία βουλευτής και τώρα)

  58. physicist said

    #55(γ). — Αν έλειπε η έκφραση «είχαν παρασυρθεί από τη Ρέιγκανική πολιτική» θα συμφωνούσα. Έλεος, δεν φταίει ο Ρέιγκαν τώρα και για τις ερωτορτροπίες (μέρους) της Αριστεράς με αριστερούς φασίστες!

  59. physicist said

    Και τους Χριστιανοδημοκράτες εκείνου του υπέρλαμπρου φωστήρα που δεν θυμάμαι πώς τον λένε.

  60. spiral architect said

    @57: Στάθης Παναγούλης – ΣυΡιζΑ

  61. Παναγιώτης Κ. said

    Κουϊζάκι με αφορμή το τρίγωνο του Penrose: Με 6 σπίρτα να κατασκευάσουμε 4 ισόπλευρα τρίγωνα (…χωρίς να σπάσουμε τα σπίρτα)

  62. physicist said

    #61. — Κανονικό τετράεδρο.

  63. Πάνος με πεζά said

    Φτιάχνουμε με κάθε τριάδα, δύο «Δ», ένα ίσιο κι ένα απσαϊντάουν, το ένα πάνω στο άλλο, με μια μικρή μετατόπιση, σαν το ισραηλινό άστρο του Δαβίδ. Αυτό βγάζει και δύο παραπάνω τρίγωνα !

  64. cronopiusa said

    54
    β) Έχει ξαναγίνει, οπότε μπορείς. Όμως το όριο δεν είναι τέσσερις, είναι τρεις. Άρα τώρα να βάλεις δύο.

    θα ψηφίσω άλλες δυο λεξούλες, τι κρίμα να μην υπάρχουν το «γκεσέμι» στις προτεινόμενες λέξεις

    Το 40% ενός γελοίου βουλευτή

    Στέφανος Ροζάνης: «Αυτή η δημοκρατία είναι κοινωνία ομοιωμάτων»

  65. spiral architect said

    (λίγο) Άσχετη με την ανάρτηση, αλλά παρακαλώ κοινοποιήστε αυτήν την αγγελία. 😦

  66. Παναγιώτης Κ. said

    @53. Γς σε ευχαριστώ για το βίντεο.

  67. Παναγιώτης Κ. said

    @65, Spiral, αποπαρασιτωμένο!!!!!!!!:)

  68. mazestix said

    Δεν είναι αστείο που και οι γυναίκες ψήφισαν «παρών»;

  69. Νέο Kid Στο Block said

    Mάλιστα κύριε Φύζισιστ! 🙂

    (κάνει και για νεοπλατωνικό μοντέλο για το Σύμπαν…και για σήμα κανα νέου εμπρηστικού κόμματος!) 😆

  70. sarant said

    64: Τα γκεσέμια είχαν ειπωθεί πέρσι ή πρόπερσι. Γράψαμε και άρθρο.

  71. cronopiusa said

    να μην υπάρχει το «γκεσέμι»:-(

  72. Ηλεφούφουτος said

    43 Δύτη, δε νομίζω. Το ’82 ήταν ο Τζανετάκης και από το ’86 μέχρι τον Καμίνη ο υποψήφιος της ΝΔ ήταν και αυτός που έπαιρνε τη δημαρχία.

    Και ο Πρωτόπαππας είχε μπει σε ψηφοδέλτιο της ΝΔ το ’85, πράγμα που είχε αξιοποιήσει βέβαια η προπαγάνδα του ΠΑΣΟΚ το ’89 («Μπούτο εμείς, Πρωτόπαππα εσείς»)

    Και ναι, το θρυλικό σύνθημα ήταν «Μήπως είσαι ΚΟ.ΔΗ.ΣΟ.;» Σκέτο.
    Κάπου έχω και μια γελοιογραφία του ΚΥΡ με τον Οιδίποδα και τη Σφίγγα να του λέει: «Λοιπόν, το αίνιγμα είναι το εξής: Μήπως είσαι ΚΟ.ΔΗ.ΣΟ.;».

    Η επιτυχία του το ’81, όταν έβγαλε τον Πεσμαζόγλου στην Ευρωβουλή, οφειλόταν στην αντιεοκική συνθηματολογία του τότε ΠΑΣΟΚ. Τράβηξε δηλαδή κάποιους σοσιαλδημοκράτες που από τότε ανησυχούσαν για την ευρωπαϊκή προοπτική της Ελλάδας.

    Πράγματι, η Ρουμανία προβαλλόταν από τα αμερικανικά ΜΜΕ τότε ως πιο φιλελεύθερη και λάιτ εκδοχή κομμουνιστικής χώρας (π.χ. χάρτες στο Τάιμ με την κατάσταση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και τις υπόλοιπες χώρες της ΚΟΜΕΚΟΝ να είναι χρωματισμένες με βαθύ μελανό ενώ τη Ρουμανία με ένα παλ γκρίζο). Κορυφώθηκε αυτή η εκστρατεία το ’84 εν είδει ανταμοιβής στο σπάσιμο που έκανε ο Τσαουσέσκου στο σοβιετικο εμπάργκο κατά της Ολυμπιάδας στις ΗΠΑ.

  73. LandS said

    58 Από την αγγλική βίκι.

    Economic growth was further fueled by foreign credits in the 1970s, but this eventually led to a growing foreign debt, which peaked at $11–12 billion.[21]
    Romania’s debt was largely paid off during the 1980s by implementing severe austerity measures which deprived Romanians of basic consumer goods.

    Τι δεν λέει το παραπάνω απόσπασμα: Τα foreign credits ήταν από τράπεζες της Δύσης, πρακτορευμένες από τις διπλωματικές αποστολές των χωρών τους στο Βουκουρέστι. Μέχρι και στρατιωτικό εξοπλισμό οι Αμερικάνοι πούλησαν στον Τσαουσέσκου για να τον κάνουν να δανειστεί (όχι από κείνη τη λίστα των απογορευμένων προϊόντων, βέβαια). Επίσης, οι Τράπεζες δεν ήθελαν τα δολάρια να διοχετευτούν προς τη ΣΈ ή (κυρίως) προς ΛΔΓ. Ούτε και θα δεχόντουσαν να αποπληρωθούν σε Ρούβλια βέβαια. Κομένες οι αγορές προϊόντων της Ρουμανίας λοιπόν. Το άλλο πράγμα που δεν λέει η Βίκι ήταν ότι το Πρόγραμμα Λιτότητας ήταν του ΔΝΤ (με τις συνέπειες που αναφέρει το απόσπασμα).
    Για να γίνουν όλα αυτά, υπήρξε μια τεράστια προπαγάνδα υπέρ του Τσαουσέσκου που ξεκινούσε από τον οικονομικό τύπο και τα ευνοϊκά σχόλια διάφορων πολιτικών (ο Κωνσταντίνος Καραμανλής ξανάνοιωνε σε μια γιατρίνα εκεί πέρα, και να τα ρεπορτάζ και οι περιγραφές) και έφτανε στον απλό άνθρωπο.
    Αν τώρα δεν θέλεις να τη πεις πολιτική Ρέιγκαν ή Θάτσερ, επειδή αυτοί ανέλαβαν την δεκατία του 80, πές την όπως θες. Υπάρχει και ο απόλυτος συνωμότης ο Κίσινγκερ, που πάντα πιάνει.
    Η ουσία είναι ότι υπήρξε πολύ κανάκεμα στον Τσαουσέσκου.

    Α! Δεν είπα ότι ο Αριστεροί είχαν παρασυρθεί. Για αυτούς είπα ότι έκαναν τα στραβά μάτια.

  74. sarant said

    68: Το συζητήσαμε χτες, από το σχ. 140 και μετά

  75. physicist said

    #73. — Σύμφωνοι τότε. Στο ίδιο πνεύμα έγραψα και στο 34 έστω και πολύ συνοπτικά. Η Έλενα Τσαουσέσκου μάλιστα είχε ανακηρυχθεί αντεπιστέλλον μέλος της Ακαδημίας Αθηνών, έτσι δεν είναι;

    Έκαναν τα στραβά μάτια για να παίρνουν το παραδάκι; Χμμμμ … καλά.

  76. cronopiusa said

    70

    αχ, την πάτησα
    δεν είχα προσέξει την ημερομηνία στο βίντεο και νόμισα πως είναι πρόσφατο…

  77. spiral architect said

    @73: Η γιατρίνα που επισκεπτόταν ο Κ.Κ. ο Α’ στη Ρουμανία ήταν η Αννα Ασλάν.
    (άμα πείτε στη μαμά σας «Gerovital» θα ξανανιώσει) 🙂

  78. spiral architect said

    … και για όλα τα υπόλοιπα του #73, έχεις δίκιο!

  79. sarant said

    72: Η Τσουδερού είχε κατέβει υποψήφια τότε με τον Τζαννετάκη και τον Εφραιμίδη. Ίσως με το το Κοδησό.

  80. Παναγιώτης Κ. said

    @53 (Γς). Κατά σύμπτωση αυτές τις μέρες διαβάζω το καινούργιο βιβλίο του Νίκου Κοτζιά, Πατριωτισμός και Αριστερά.

    @69 (Κid) .Όχι που δεν θα το έβρισκε ο Φυσικός! Με μία λέξη: Τετράεδρο!

    @72 (Ηλεφού) Θύμισέ μας τί ήταν το ΄82 ο Τζανετάκης; Τον θυμάμαι υπουργό και μετά πρωθυπουργό με βαρύ βραχιόλι (όχι χρυσό) στο χέρι. Διετέλεσε και δήμαρχος;

  81. Spiridione said

    Ορισμένα στοιχεία για την κρίσιμη τρίτη προεδρική εκλογή του 1980:
    Απόντες ήταν μόνο δύο βουλευτές της Ε.Π., Θεοτόκης και Οικονομόπουλος. Οι 93 βουλευτές του ΠΑΣΟΚ ήταν παρόντες στη συνεδρίαση αλλά δεν ψήφισαν. Ψήφισαν 205, υπέρ του Καραμανλή 183, 12 λευκά, 11 των βουλευτών του ΚΚΕ και ένα του Γ. Μαύρου, και 10 ψήφισαν διάφορους άλλους. Τέσσερεις από τους βουλευτές του ΕΔΗΚ ανέγραψαν στα ψηφοδέλτια το όνομα του αρχηγού τους Ι. Ζίγδη. Τρεις βουλευτές του ΚΟΔΗΣΟ σημείωσαν το όνομα του κ. Γ. Μυλωνά. Ο πρόεδρος της ΕΔΑ Ηλιού ανέγραψε το όνομα του συνταγματολόγου Φ. Βεγλερή. Οι Κύρκος και Παπαθεμελής υπέγραψαν τα ψηφοδέλτιά τους. Υπέρ του Καραμανλή ψήφισαν οι 174 βουλευτές της Ν.Δ. και 8 ανεξάρτητοι και ο Χούτας της ΕΔΗΚ.. Οι 8 ανεξάρτητοι ήταν οι Αποστολάκος, Ιμάμογλου και Παπαευθυμίου προερχόμενοι από την Ε.Π., οι Γόντικας και Πνευματικός προερχόμενοι απ’ τη Ν.Δ., ο Σεργάκης προερχόμενος απ’ την ΕΔΗΚ, ο Καρδαράς προερχόμενος από το ΚΟΔΗΣΟ.
    Και ορισμένα παραλειπόμενα, ειδικά για τα μέτρα επιτήρησης, από το ρεπορτάζ του Ριζοσπάστη:
    Όπως και στις δύο προηγούμενες ψηφοφορίες, έτσι και χτες, οι ιθύνοντες του κυβερνητικού κόμματος φοβούνταν τυχόν απειθαρχίες, που θα μπορούσαν να αποβούν μοιραίες για το τελικό αποτέλεσμα. Έτσι οργανώθηκαν και πάλι συνεργεία επιτήρησης όσων είχαν θεωρηθεί ύποπτοι διαρροής. Μοιρασμένοι στους ρόλους τους οι υπουργοί των ομάδων περιφρούρησης. Ο υπουργός Βιομηχανίας κ. Έβερτ δεν κάθησε στα υπουργικά έδρανα, όπως εξάλλου και στη δεύτερη ψηφοφορία. Καθισμένος στην τρίτη σειρά της πτέρυγας της ΝΔ παρακολουθούσε με άγρυπνο βλέμμα τις κινήσεις των νεοδημοκρατών βουλευτών, αλλά και πολλών ανεξαρτήτων. Απολαυστικός στο ρόλο του … ταξιθέτη ο υφυπουργός Προεδρίας κ. Α. Τσαλδάρης. Τρέχοντας πάνω – κάτω στην αρχή της συνεδρίασης, υποδεχόταν τους καθυστερημένους βουλευτές και τους υπεδείκνυε τη θέση που θα έπρεπε να καθήσουν. Και τα δημοσιογραφικά θεωρεία σχολίασαν: «Κανονίζει πώς θα πάρουν θέση οι επόπτες γραμμών».
    Αυστηρά περιφρουμένος και χτες ο κυβερνητικός βουλευτής κ. Μπουντουβής (Σύμφωνα με φήμες ήταν μια από τις διαρροές της πρώτης ψηφοφορίας). Πολύ πριν από την έναρξη της ψηφοφορίας τον έβαλαν στη μέση ο υπουργός Παιδείας κ. Βαρβιτσιώτης και ο βουλευτής κ. Βλαχόπουλος. Σε λίγο προστέθηκε και η βουλευτής κ. Τζούλια Τσιριμώκου – Πιμπλή. Μόλις μοιράστηκαν τα ψηφοδέλτια, οι φρουροί του νεοδημοκράτη βουλευτή έσκισαν επιδεικτικά τα λευκά ψηφοδέλτια, ρίχνοντάς του πλάγιες μα εύγλωττες ματιές. Και αυτός … ευθυγραμμίστηκε. Χωρίς να πει λέξη έσκισε στα τέσσερα το λευκό ψηφοδέλτιο, βάζοντας βιαστικά στο φάκελο αυτό με το όνομα του Καραμανλή.
    Δεν αρκέστηκε να ψηφίσει Καραμανλή, όπως στην προηγούμενη ψηφοφορία, ο ανεξάρτητος (μέχρι πρόσφατα του ΚΟΔΗΣΟ) βουλευτής Δ. Καρδάρας. Σαν πειστήριο της καλής του στάσης, τσαλάκωσε το ψηφοδέλτιο που έγραφε Καραμανλής , και παίρνοντας το λευκό, έγραψε με μαύρο μαρκαδόρο και με κεφαλαία το αποδεικτικό της ψήφου του: «Κωνσταντίνος Καραμανλής». Έτσι, στην καταμέτρηση των ψηφοδελτίων, υπήρχε και η ταυτότητα του νυν ανεξάρτητου βουλευτή. Για τον φόβο των Ιουδαίων …
    Παρούσα αυτή τη φορά η κοινοβουλευτική ομάδα της ΕΔΗΚ. Μπροστά – μπροστά στην πρώτη σειρά των εδράνων και ακριβώς απέναντι απ’ την κάλπη, ο αρχηγός του κόμματος κ. Ζίγδης. Δίπλα του ο κ. Ν. Βενιζέλος. Παραπέρα ο κ. Χούτας, με τόνα πόδι στην ΕΔΗΚ και με το άλλο στη δεξιά. Πιο πίσω οι άλλοι δύο, οι κ.κ. Μπαντουβάς και Ξυλούρης. Οι φήμες τους ήθελαν ταλαντευόμενους στις παραμονές της τρίτης ψηφοφορίας. Τελικά προτίμησαν δώσουν ψήφο στον αρχηγό τους.
    Ο κ. Ηλιού πλησιάζει σιγά – σιγά στην κάλπη. Ρίχνει το φάκελο, και, χωρίς να σταματήσει, φτάνει στα έδρανα των βουλευτών της ΝΔ. Μοιράζει άφθονα χαμόγελα και φιλοφρονήσεις. Ικανοποιημένος, στρέφει στη συνέχεια κεφάλι προς τις κυβερνητικές θέσεις. Οι υπουργοί όμως τον αγνοούν. Μάταια ο κ. Ηλιού χαμογελάει, περιμένοντας κάποια ανταπόκριση. Εκείνοι πάντα αδιαφορούν στο πέρασμά του, συνεχίζουν με την ίδια σκληρότητα να κοιτάζουν κάπου στο βάθος. Τότε μόνο κατάλαβε ο αρχηγός της ΕΔΑ. Και προχώρησε προς την έξοδο. Τους είχε υποσχεθεί πως θα ψήφιζε Καραμανλή. Και όχι μία φορά, αλλά επανειλημμένα. Οι υποσχέσεις αθετήθηκαν. Και τώρα του κρατούσαν μούτρα. Τι ήθελε και τόλεγε;
    http://efimeris.nlg.gr/ns/pdfwin_ftr.asp?c=65&pageid=37873&id=-1&s=0&STEMTYPE=1&STEM_WORD_PHONETIC_IDS=AAiARmARrARgARjARvARrAAi&CropPDF=0

  82. sarant said

    81: Μπράβο!

    80: Ο Τζαννετάκης ηττήθηκε στον 2ο γύρο από τον Μπέη. Η Τσουδερού είχε πάει 3,3%

  83. Πάνος με πεζά said

    Συγγνώμη, αλλά εγώ έβγαλα και δυο τρίγωνα παραπάνω !

  84. Πάνος με πεζά said

    Παναγιά μου ! Δε μικράινει καθόλου αυτό;

  85. Πάνος με πεζά said

    Άσε που είναι και 8 τα ισόπλευρα τρίγωνα !

  86. spiral architect said

    Ρε, δεν είπαμε, να μη βάζετε ατόφια γραφικά στην ανάρτηση; 😈

  87. Pedis said

    # 73 – Τι άραγε να ‘ταν εκείνο που έκανε τον Τσαουσέσκου (και την πολιτική γραφειοκρατία) να πιστεύει ότι θα την έβγαζε καθαρή με τις δουλειές που είχε ανοίξει με τα CIA/IMF ; Και κερατάς και δαρμένος και γδαρμένος.

    # 75 – Καλά τώρα! Αν και δεν γνωρίζω τι σόι … περγαμηνές πρέπει να διαθέτει κάποιος για να γινει μέλος της, δεν θα έπεσε η υπόληψη και το πρεστίζ των ομίλου πανηγυρικών της χούντας!

  88. Παναγιώτη Κ. στο 80

    Ο Τζανής Τζανετάκης, Τζανήμπεης για τους οπαδούς, φορούσε στο χέρι μια χρυσή «ταυτότητα» (αλυσίδα με μια πλάκα με το όνομά του και τον αριθμό μητρώου του από το Π.Ν.). Είχε υπηρετήσει ως διοικητής υποβρυχίων σε μια εποχή που τα υποβρύχια καταδύονταν μεν εύκολα αλλά δεν αναδύονταν πάντα κατά βούληση. Έτσι, οι υποβρυχιάδες συνήθιζαν να φορούν μια «ταυτότητα», ώστε σε περίπτωση «στραβής» να αναγνωριστεί το πτώμα τους μετά την ανέλκυση του ναυαγίου.

    Μετά το σημαιοστολισμό του Πάνου, στο 83, Shalom!

  89. Πάνος με πεζά said

    Τα γραφικά δεν είναι τόσο βαριά νομίζω. Αλλά δε θα επαναληφθεί.

  90. Για την Έλενα Τσαουσέσκου και την Ακαδημία Αθηνών, σας θυμίζω την επίισκεψη εκείνο τον καιρό του Υπουργού Εξωτερικών Ευάγγελου Αβέρωφ στη Ρουμανία. Κάναμε μπίζνες και είχαμε αγοράσει και μερικές χιλιάδες τζιπάκια ARO για το Στρατό. Τα οποία γρήγορα αντικαταστάθηκαν από τα γνωστά Μερσέντες G240.

  91. Νέο Kid Στο Block said

    83. Μα θέλετε να πάθει κανα εγκεφαλικό (φτου κακά!) ο Καπετάνιος ,χρονιάρες μέρες;
    Δεν τα πετάνε έτσι απότομα αυτά τ’αστέρια…

  92. Γς said

    82 β:

    Τζαννετάκης και Μπέης

    http://caktos.blogspot.gr/2014/01/blog-post_8.html

  93. spiral architect said

    Το Twitter… ψήφισε «ΠΑΡΩΝ»! 😀 😀 😀 😀

  94. Γς said

    59:

    Νικόλαος Ψαρουδάκης

  95. Reblogged this on All For My City and commented:
    Ασφαλώς οι υποστηρικτές της εκλογής του κ. Δήμα δεν θα είναι ευχαριστημένοι με τα αποτελέσματα της πρώτης ψηφοφορίας για την προεδρική εκλογή. Οι 160 ψήφοι που συγκεντρώθηκαν είναι λιγότερες και από το χαμηλό σκέλος της φουρκέτας των προβλέψεων (υπολόγιζαν 161 με 165 θετικές ψήφους) και δύσκολα μπορούν να δημιουργήσουν το κατάλληλο κλίμα ενόψει της δεύτερης και της τρίτης ψηφοφορίας.

  96. leonicos said

    Ηταν μια τέλεια ταινία … Μέμπιους!

    Λεπτομέρεια άνευ σημασίας, Γς. Το σημαντικό ήταν που το απλώσατε.

    Αλλά εσύ… δυστυχώς… μια μικροτσάκιση στο πανί σε τσακίζει! Αχ!

  97. leonicos said

    Για να μην ξαναπείς μια γιατρρίνα που πλέκει χαζογιατρίνα, απλώςεπειδήέστριψε λίγο η μπάντα

  98. leonicos said

    Όχι, θα του ρο χάριζα του Γς

  99. physicist said

    #87(β). — Σε καταλαβαίνω, συνάδελφε 😉 αλλά έχει και καλό κόσμο μέσα (όπως επίσης έχει και πολύν καλό κόσμο απέξω).

    #90. — Ναι, κάτι είχα στο μυαλό μου ότι έπαιζε και ο Αβέρωφ στην ταινία, ότι κάτι μπίζνες ήτανε στη μέση.

  100. sarant said

    Ευχαριστώ για τα νεότερα!

  101. Νέο Kid Στο Block said

    86. Εντάξει ρε Σπάιραλ! Πώς κάνετε έτσι για κανα-δυο εικονίτσες; (εντάξει ο Δαβίδ του Πάνου στο 83. κάνει ίσαμε δυο-τρεις Γολιάθ…). Τι μηχανάκια έχετε πια και κολλάνε έτσι; Ζούνταπ; 😆 H Ππαν δικαιολογημένα διαμαρτύρεται γιατί δεν έχει Ππήντιουμ αλλά την Ππασκαλίνα του Ππασκάλ. 😆

  102. BLOG_OTI_NANAI said

    Μόνο 160 έπιασαν. Είναι πολύ μακριά οι 180.
    Μέχρι και ο Ψαριανός έκανε σχετική δήλωση: «Μου ΜΥΡΙΖΟΥΝ εκλογές«… 🙂

  103. Πάνος με πεζά said

    O άλλος, προειδοποίησε λέει…
    Εδώ, για πλάκα μιλάει και κάτι πάει στραβά, φαντάσου να προειδοποιήσει κιόλας…

    Φυσικά, αν ψάχνετε Εισαγγελείς να μαζεύουν κάτι τέτοιους, κάτι Τράγκες, κάτι Αδώνηδες κλπ. για τις κορώνες που πετάνε, μας τελείωσαν…

  104. Αν δεν πήγαινε ο Βλάχος στη Ρουμανία, ποιος θα πήγαινε; 😀

    Αναφέρατε και το αγαπημένο μου στερεό, το τετράεδρο, αλλά το σχήμα του 69 είναι πυραμίδα και με απογοήτευσε. Εμένα μ’ αρέσει αυτό το τετράεδρο (που, διάβαζα κάπου, ήταν και η πρώτη επιλογή του Κιούμπρικ για τον μονόλιθο, στην Οδύσσεια του διαστήματος):

  105. nearxos said

    Εγώ πάντως απορώ με όσους θεωρούν αισιόδοξο το αποτέλεσμα της χτεσινής ψηφοφορίας, λες και δεν ξέρουμε με ποιους έχουμε να κάνουμε. Φιλικό ματς προετοιμασίας ήταν το χτεσινό όπως αυτά που δίνουν οι ομάδες το καλοκαίρι σε προπονητικά κέντρα της Ευρώπης. Τι συμπέρασμα να βγάλει κανείς όταν παίζει απέναντι σε αδίστακτους αντιπάλους για τους οποίους η μπλόφα είναι το πιο αθώο τέχνασμα που μπορεί να μεταχειριστούν;

    Είμαι σίγουρος ότι αν οι Σαμαράδες θέλουν να είναι Κυβέρνηση και το Πάσχα (και αυτό χωράει συζήτηση) δε θα διστάσουν να περάσουν από κόσκινο το παρελθόν όσων θεωρούν εύκολους ή λιγότερο εύκολους στόχους και να προχωρήσουν παρασκηνιακά σε ωμούς εκβιασμούς με όπλο ότι σκελετούς μπορεί να έχει ο καθένας στην ντουλάπα του. Για το λόγο αυτό ας πούμε θεωρώ εξαιρετικά πιθανό να έχουν δέσει τις ψήφους κάποιων από τους Χρυσαυγίτες υπόδικους ή μη (για τον κλάψα και τον Λαρισαίο είμαι σίγουρος). Εξαιρουμένων των Μιχαλολιάκου (μετά της συζύγου),  Παπά, Αρβανίτη, άντε και του Κασιδιάρη  (το μαγαζί πρέπει να συνεχίσει να υπάρχει, αλλά «προδότες» πάντα υπήρχαν) για όλους τους υπόλοιπους δεν είμαι σίγουρος ότι θα συνεχίσουν να μη ψηφίζουν Δήμα. Φοβάμαι ότι (επαναλαμβάνω, ΑΝ η στρατηγική του Σαμαρά προβλέπει παραμονή στην εξουσία) θα δούμε εκπλήξεις στην Τρίτη ψηφοφορία, ίσως ακόμα και από εκεί που δεν το περιμένουμε.

  106. ΝεοΚίντ, δεν είμαστε όλοι άεργοι για να καθόμαστε σπίτι με τα κομπιούτια μας. Μερικοί υποτίθεται ότι δουλεύουν σε γραφεία και βλέπουν το μπλογκ μέσα από ταμπλέτες ή κινητά, για να μην φανεί στο κομπιούτερ πως χαζεύουν αντί να παράγουν και να πληρώνουν τα επιδόματα και τις συντάξεις μας.
    Μην είσαι ανάλγητος!

  107. Νέο Kid Στο Block said

    «Αναφέρατε και το αγαπημένο μου στερεό, το τετράεδρο, αλλά το σχήμα του 69 είναι πυραμίδα» :mrgreen:
    Ρε Δύτη, δεν είπαμε να συμβουλεύεσαι τον ειδικό σύμβουλο πριν γράψεις; 😆
    Eστιν ουν και η έχουσα τριγωνικήν βάσιν πυραμίς τετράεδρον μπρε Χαϊρουλά Πασσά! 😆

  108. physicist said

    #104. — Αναφέρατε και το αγαπημένο μου στερεό, το τετράεδρο, αλλά το σχήμα του 69 είναι πυραμίδα και με απογοήτευσε.

    Δύτη, πώς το εννοείς αυτό;

  109. Ου λήψεις το όνομα Χαϊρουλλάχ επί ματαίω. Το τσέκαρα, γιαυτό μετά έγραψα ότι μ’ αρέσει αυτό το τετράεδρο (και όχι το πυραμιδοειδές).

  110. physicist said

    Όχι, δεν είμαι συνεννοημένος με τον Κίντο, άλλωστε φαίνεται από τη διαφορά στην έκφραση: χαβαλές βέρσους λεπτότης. 😛

  111. Και για να βουλώσω τις κακιές γλώσσες, παρόραμα: ου λήψει το όνομα.

  112. Νέο Kid Στο Block said

    Το πουμαρό πάντως πιο πολύ σε… τρίεδρο φέρνει (θινκ οφ ε φέτα/φιλάκι μανταρίνι!) παρά σε τετράεδρο…

  113. Ας εξυμνήσουμε καλύτερα τις ιδιότητες του τετράεδρου Πελτίνο: το γυρνάς στο χέρι σου και δεν μπορείς να συλλάβεις τι σχήμα είναι αυτό, νομίζεις ότι βλέπεις τη βάση και τελικά βλέπεις ακμή, είναι ένα στερεό που αφεαυτού τείνει να στριφογυρίζει στο χώρο, είναι ένα στερεό που ωθεί στο λυρισμό και το πιο γεωμετρικό πνεύμα (σταματήστε με)

  114. Τρίεδρο με κάθετες ακμές απέναντι; Τς τς… σε ποιον ριμάνειο χώρο ζεις;

  115. "Ετεροδημότισσα" said

    106
    έλα σκύλε βλακείες λες, έχει δίκιο ο Νεοκιντ!
    κι εγώ μέσα από κινητό μπαίνω και δεν κολλάει μία! έχω βέβαια τη ναυαρχίδα 🙂
    και μας δουλεύεις ψιλό-γαζί. Δλδ αν διαβάζεις από το κομπιουτα τ’ αφεντικό καταλαβαίνει ότι κωλοβαράς, ενώ αν βγάλεις την κινητούμπα και την ταμπλετούμπα σου λέει «να το παληκάρι μας ο δουλευταράς μας, στα δάχτυλα την παίζει την τεχνολογία» ;;;

  116. Νέο Kid Στο Block said

    114. Γουάου!! Tώρα μ’έσκισες και έδειξες βαθιά ελλειπτογεωμετρική γνώση! Yποκλίνομαι!

  117. physicist said

    #113. — … είναι ένα στερεό που αφεαυτού τείνει να στριφογυρίζει στο χώρο … που ωθεί στο λυρισμό …

    Να κάνει κάποιος δώρο για τα Χριστούγεννα στο παλικάρι μια σβούρα, ένα γυροσκόπιο, μια ρόδα ποδηλάτου, κάτι με στροφορμή τέλος πάντων, γιατί βλέπω ένα πηγαίο ταλέντο στη Φυσική και μην πάει χαμένο.

  118. Το έπαιξα πενήντα-πενήντα: φαντάζομαι το τρίεδρό σου θα ήταν δυνατό ή κατά Ρίμαν ή κατά Λομπατσέφσκι. Η αλήθεια είναι ότι βαρέθηκα να τσεκάρω πού συγκλίνουν οι παράλληλες και πού όχι. :mrgreen:

  119. 117 Και όμως νομίζω ότι αν κάποτε εφευρεθεί το αεικίνητο θα έχει το σχήμα Πελτίνο (και όχι σαν αυτή τη ρόδα που μοστράρουν στην είσοδο του Technisches Museum της Βιέννης για παράδειγμα!) 🙂

  120. physicist said

    #119. — 😀

    A ρε Δύτη, με τον καημό του αεικίνητου θα πάμε. Σε νοιώθω πάντως για τα τεράεδρα συσκευασίας, με τις καμυλωμένες τους ακμές, με την ωραία αίσθηση της αφής και πάνω απ΄ όλα μ΄ αυτή την απροσδιόριστη ρευστότητά τους λόγω της περιεχόμενης παχύρρευστης ουσίας. Έχουν κάτι τραβηχτικό, κάτι αλλόκοτο κι απρόβλεπτο.

  121. Νέο Kid Στο Block said

    «με τις καμυλωμένες τους ακμές,…» Πρόσεχε ρε καμαράντ λίγο τα ορθογραφικά! «καυλωμένες ακμές» διάβασα ο χριστιανός μεσημεριάτικα… 😳 😆
    (πάλε αμέρικαν μπαρ το κάναμε. Πάω το παιδί στα εγγλέζικα μπας και γλυτώσω το σουτάρισμα (να σκεφτώ και το πιτπανάγκειο θέμα με τον κοντό χάρακα)

  122. physicist said

    #121. — Εσένα με το τρίεδρο, σε βλέπω μια φορά καρφωτός πας για Kavli Prize.

    Άντε να πηγαίνω κι εγώ σιγά-σιγά.

    😉

  123. Πάμε παιδιά, πριν έρθει το αφεντικό!

  124. παλιοσειρά said

    Καλημέρα, καλημέρα.
    Ασχετο, αλλά φρέσκο και λαχταριστό, υπό την προϋπόθεση ότι οπτικά μεζεδάκια γίνονται δεκτά.

    http://www.tovima.gr/world/article/?aid=660683

    Η είδηση αφορά απόφαση του ΔΕΕ. Η φωτογραφία όμως είναι από το ΕΔΑΔ (μάλλον τους μπέρδεψαν τα αστεράκια στην μοκέτα – ολόκληρο πανώ όμως πίσω από τους δικαστές, που δεν φορούν μάλιστα την σκουροκόκκινη τήβεννο του ΔΕΕ δεν το είδαν;).

    Είχα συνηθίσει να μπερδεύουν τα δύο δικαστήρια οι Άγγλοι (όχι όμως οι εφημερίδες τους), αλλά εδώ σηκώνω τα χέρια ψηλά…

  125. gryphon said

    101
    Ετσι ειναι.Ηθελα να το γραψω κι εγω και καποια αλλα φορα που υπηρξαν καποιες διαμαρτυριες αλλα σκεφτηκα δεν ειναι δουλεια μου να το πω.
    Τελος παντων με 4 GB μνημης που ειναι περιπου στανταρ σημερα δεν υπαρχει θεμα ανοιγουν τα παντα γρηγορα οσες φωτογραφιες η βιντεο και να εχουν.
    Υπαρχει μια μικρη καθυστερηση οταν τα σχολια σε μια αναρτηση περνανε τα 250 περιπου αλλα και παλι ειναι πολυ μικρη λιγα δευτερολεπτα.
    Εαν ενα νημα περασει τα 400 καιεχει και φωτο και βιντεο υπαρχει καποια καθυστερηση πραγματι αλλα και παλι μιλαμε για ουτε μισο λεπτο..
    Oλ’αυτα με συνδεση adsl μεχρι 24 mbps που ειναι στην πραξη το πολυ μεχρι 8-9.
    Με σμαρτφον κλπ εξω ειναι αναλογα την περιπτωση.

  126. sarant said

    124: Αφού το γράφει κιόλας στο βάθος, ECHR, τι να πεις…

    Τετράεδρο Πελτίνο, νέος όρος!

  127. Elias said

    Αν κάνετε συλλογή από περίεργα κόμματα, στις (ακυρωθείσες) ταϊλανδικές εκλογές του 2014 υπήρχε κόμμα που λεγόταν «Η Χώρα των Λευκών Κορακιών». Και ένα άλλο λεγόταν «Νέα Δημοκρατία» (και τα δυο κόμματα του τρεχαγύρευε τοις εκατό)

  128. Πάνος με πεζά said

    @125 : Και τα 8ΜΒ δε θα τα ανοίγουν γρήγορα, όπως συμβαίνει στο σπίτι, και δε συμβαίνει στο γραφείο. Όπου όμως έχω 24άρα σύνδεση στο Ίντερνετ. Από κάτω παίζει ραδιόφωνο, κατεβαίνει ταινία κι έιναι και καμιά δεκαριά AutoCAD ανοιχτά. Αυτή είναι η βασική παράμετρος.

  129. sarant said

    127: Δεν τις ακύρωσαν λόγω του ονόματος του κόμματος, έτσι;

  130. Elias said

    Όχι, τις ακύρωσαν επειδή θέλουν να επαναφέρουν την απόλυτη μοναρχία

  131. Πάνος με πεζά said

    Για δες που ξυπνάνε όλοι !

  132. Πάντως για τις ταμπλέτες, ένας φιλαράκος μου εγκατέστησε στην φτηνή ταμπλέτα μου ένα εργαλειάκι με σήμα σκουπάκι και φαράσι, το οποίο χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερνά για να καθαρίζω τη μνήμη από σκουπιδάκια. Κι έτσι επιταχύνεται αρκετά το βόσκημα στα ηλε-λειβάδια του Νικοκύρη.

  133. Πάνος με πεζά said

    Στα PC, η σκούπα είναι το περίφημο Ccleaner.

  134. sarant said

    Eυχαριστώ για τα νεότερα! Σε κανα μισάωρο θα αναχωρήσω για το αεροδρόμιο, οπότε ως αύριο το πρωί θα παρακολουθώ από λιγότερο ως καθόλου το ιστολόγιο. Να είστε φρόνιμοι και να λύσετε όλες τις ασκήσεις σας 🙂

  135. Διακρίνω έναν έρωτα πλατωνικό για το τετράεδρο!
    Να επεκτείνεται άραγε και σε στερεά με 20 έδρες (όσες ψήφους λείπουν για τον πρόεδρο);

  136. Ιάκωβος said

    4,
    Στο γνωστό ποίημα του Αρχίλοχου, με την ασπίδα που άφησε στο θάμνο, δεν υπάρχει η λέξη ρίψασπις. Στον τίτλο μόνο. Είναι όμως αρχαίος ο τίτλος;

  137. physicist said

    #135. — Άσχετο Μιχάλη, αλλά ψάχνω γερμανομαθή να του γράψω ένα μαργαριτάρι από μαθητή Γυμανσίου στη Γερμανία:

    Georg Friedrich Händel wurde geboren in einer Halle an der Saale.

  138. 44, Αν κόψεις την ταινία του Μέμπιους στην μέση θα βγει ένα βραχιολάκι. Δύο βραχιολάκια αλυσοδεμένα βγαίνουν αν την κόψεις στα τρία.

  139. 137, Es Händelt sich um ein Wunder! 🙂

  140. Πάνος με πεζά said

    @ 138 : A, μάλιστα ! Βραχεία, αλλά ολική απάντηση ! Βραχιολική ! 🙂

  141. Μαρία said

    56
    Να μην παραλείψεις το ΠΑΡ.ΚΕ του Μαύρου 🙂

  142. Μαρία said

    136
    Ποιος τίτλος; Μάλλον σε ποια έκδοση τον είδες;

  143. spiral architect said

    Εκλογή ΠτΔ for dummies 😀

  144. Ιάκωβος said

    Σε καμία. Θυμόμουν οτι δεν υπήρχε η λέξη στο ποίημα και γκούγκλαρα Αρχίλοχος-ρίψασπις και βγήκαν διάφοροι.Πχ

    http://www.greek-language.gr/Resources/ancient_greek/anthology/literature/browse.html?text_id=50

    Γι αυτό ρωτάω.

  145. Μαρία said

    144
    Οι ανθολόγοι τον έβαλαν.

  146. ΕΦΗ ΕΦΗ said

    Τουίτι: Αν χάνεις από το «παρών» τί μέλλον νάχεις

  147. ΕΦΗ ΕΦΗ said

    Οι Φιλελεύθεροι ταύροι του Στεφ,Μάνου και η «Δράση» του γράφτηκε;

  148. Ιάκωβος said

    E, το φαντάστηκα.

  149. Παναγιώτης Κ. said

    @83, Πάνο, μου αρέσει η λύση σου που δίνει 6 μικρά και 2 μεγάλα ισόπλευρα τρίγωνα.
    Το επίταγμα -έτσι δεν λέγαμε στη Γεωμετρία;- έπρεπε να λέει, 4 ισόπλευρα τρίγωνα με μήκος πλευράς όσο ένα σπίρτο για να… αποκλειστεί η δική σου λύση.
    Το ενδιαφέρον του προβλήματος έγκειται στο ότι δύσκολα το μυαλό μας απαγκιστρώνεται από το επίπεδο.
    Με την ευκαιρία και προς γνώση γενικώς, οι τωρινοί μαθητές του Λυκείου δεν διδάσκονται Στερεομετρία γιατί δεν ανήκει στην εξεταστέα ύλη.
    Θα ήθελα να ξέρω, οι καθηγητές στα πολυτεχνεία τι λένε για αυτή τη φουρνιά των μαθητών που δεν διδάχθηκε Στερεομετρία.Το εντοπίζουν ως υστέρηση;

  150. ΕΦΗ ΕΦΗ said

    Αύριο Επίτιμος βλέπει Παπούλια.
    Καλόμαθε η γρια στα σύκα

  151. ΕΦΗ ΕΦΗ said

    150.>>Παπούλια,
    όχι την Εβελίνα, τον ΠτΔ

  152. παλιοσειρά said

    130:
    Καμία σχέση η επέμβαση του στρατού στην Ταϊλάνδη με επαναφορά της απόλυτης μοναρχίας. Περισσότερες πληροφορίες εδώ:

    http://www.nybooks.com/articles/archives/2014/nov/20/thailand-beautiful-and-bitterly-divided/?insrc=toc

  153. 152 Παλιοσειρά, κάτι ξέρει ο Ηλίας. Πολύ ίσες αποστάσεις κρατά το NY Review of Books! Για δες κι αυτά, γραμμένα μετά λόγου γνώσεως όπως είμαι σε θέση να ξέρω:
    http://www.avgi.gr/article/1472110/tailandi-i-exegersi-tou-late-enantion-ton-ftoxon
    http://www.avgi.gr/article/2950005/tailandi-to-baros-tis-gis-kai-to-kinima-tou-29-

  154. Το γελαστό κουνουπίδι, said

    149:
    α) Τα αυστριακά γάλατα ‘Ενσταλ, που πουλιώντουσαν προ 30ετίας και στην Ελλάδα, κυκλοφορούσαν σε μια ωραία και πρωτότυπη συσκευασία ΚΑΝΟΝΙΚΟΥ ΤΕΤΡΑΕΔΡΟΥ. Απορώ, δεν τα έπινε κανένας σας για να τα θυμόσαστε? Ήτανε πολύ γευστικά και κυκλοφορούσανε σε μεγάλο και σε μικρό (τετραεδρικό, πάντα!) μέγεθος και σε ολόπαχο και ημιαποβουτυρωμένο τύπους. Ήτανε το πρώτο «ακτινοβολημένο» γάλα που είχε κυκλοφορήσει στην Ελλάδα.
    β) Μεγάλο, πάντως, ατόπημα του Υπουργείου (Α)Παιδείας να βγάλει από τη σχολική ύλη τη Στερεομετρία με τα όμορφα θεωρήματά της όπως εκείνο των «τριών καθέτων» και τα συναρπαστικά προβλήματα-ασκήσεις που προέκυπταν κατά τις γοητευτικές τομές των διαφόρων στερεών από επίπεδα.

    144:
    Σωστά λέει η Μαρία ότι τους «τίτλους» δεν ήταν παρά οι κατά καιρούς Ανθολόγοι που τους πρόσθεταν κατά το δοκούν και ως έοικεν. Στο προ 40ετίας Γυμνασιακό Εγχειρίδιο όπου ανθολογούνταν οι Αρχαίοι Λυρικοί, πάντως, θυμάμαι ότι το σχετικό ποίημα επιγραφότανε «Η Απωλεσθείσα Ασπίς».

    77:
    Εδώ δεν τα ξέρεις καλά. Πώς και σου διαφεύγει ότι ο τακτικώτερος επισκέπτης της ρουμάνας «γεροντολόγου» Άννας Ασλάν, και πιστός θιασώτης της αμφιλεγόμενης κούρας της, ο οποίος και «έπινε νερό στο όνομά της» και την διαφήμιζε στους πολιτικούς και κοινωνικούς του κύκλους ήταν ο μακαρίτης Πρόεδρος της ΕΔΑ Ηλίας Ηλιού?

    75:
    Η Έλενα Τσεαουσέσκου, πράγματι, ως «Καθηγήτρια Οργανικής Χημείας» είχε αναγορευτεί σε επίτιμο διδάκτορα του Τμήματος Χημείας στο Παν/μιο Αθηνών επί χουντικής επταετίας και σε αντεπιστέλλον μέλος της Ακαδημίας Αθηνών στην Τάξη των Θετικών Επιστημών επί μεταπολιτευτικής πρωθυπουργίας Κων/νου Καραμανλή. Η ίδια είχε μεγαλώσει σε συνθήκες νεαντερτάλειου πρωτογονισμού και δεν είχε προχωρήσει σε σπουδές πιο πέρα από την Τρίτη τάξη του Δημοτικού Σχολείου στο χωριό της γιαυτό και με δυσκολία μπορούσε να γράφει και να διαβάζει αφού από πολύ μικρή δούλευε είτε στα χωράφια είτε στα γουρούνια και τα πρόβατα είτε στα εργοστάσια αργότερα! Ένας Θεός μόνο ξέρει πόσοι σε ειδική απομόνωση φυλακισμένοι αντικαθεστωτικοί ρουμάνοι Χημικοί υποχρεωνόντουσαν ΣΕ ΤΑΚΤΙΚΗ ΒΑΣΗ να ετοιμάζουν «πέϊπερς» για την παράφρονα αγράμματη χωριάτισσα και τους οποίους ΟΛΟΥΣ τους έφαγε το μαύρο σκοτάδι. Ο άβουλος και μάλλον ανόητος αισθηματίας Νικολάε, με το μάλλον συμπαθητικό παρουσιαστικό και τον μάλλον μαλ(θ)ακό χαρακτήρα, ήταν ένα πιόνι στα χέρια εκείνης της δαιμονικής και κομπλεξικής γυναίκας που και μόνο το παρουσιαστικό της αρκούσε για να καταλάβεις τι μέρος του λόγου ήτανε. Λένε ότι η προσωπική της φρουρά από μυστικούς της «Σιγκουρίμι» ήταν 10πλάσια κι από την επίσημη φρουρά του ίδιου του άντρα της! Τόσο μισητή ήτανε. Ο κόσμος όλος τόχε τούμπανο αλλά η ελληνική Αριστερά τόχε κρυφό καμάρι, το ζεύγος Τσεαουσέσκου!

    121:
    Αυτό δεν είναι που θα λέγαμε «(αν)ΗΘΙΚΟΝ ΑΚΜΑΙΟΤΑΤΟΝ»?

    152:
    Θυμάται κανένας από τους παλιούς ότι τα «δοξασμένα» εκείνα ωραία κι αλησμόνητα περασμένα χρόνια του «ΑΚΜΑΙΟΥ (αν)ΗΘΙΚΟΥ» την εποχή της σεξουαλικής στέρησης, του πουριτανισμού και της γαμικής πείνας που η στύση αναγορευότανε σε «επανάσταση» και αποχτούσε υψηλό «ηθικό» περιεχόμενο η καταπιεσμένη κάβλα της αγαμίας των φοιτητριών, εκείνες τις μεγάλες ιστορικές στιγμές που γέννησαν το διαρκές παραμύθι του «Πολυτεχνείου» (για να φτάσουμε σήμερα να προβάλεται ως δυνάμει κατάλληλη υποψήφια ΠτΔ ένα ολοστρόγγυλο σιχαμερό μηδενικό σαν τη Δαμανάκη), έδινε κι έπαιρνε το σύνθημα «θα γίνει της Ταϋλάνδης»? Λέτε να μας κάνει καμιά φάρσα η Ιστορία πάλι?

  155. Κουνελόγατος said

    Δηλώσεις Λαζόπουλου: Κάποιος προσπάθησε να χρηματίσει τον Χαϊκάλη, αυτός το επιβεβαιώνει…
    Διάγουμε glory days.

  156. leonicos said

    Ακόμα να βγει το σημερινό;

    Γράφω τώρα για να ξέρετε πως ήμουν εδώ. Εσείς λείπατε!

  157. leonicos said

    Ακόμα; 10.16

  158. leonicos said

    Πειμένωωωωωωωω 10.19

  159. leonicos said

    Να δεις πλάκα! Εγώ θα διαμαρτύρομαι εδώ… και θα μπαίνει κανένας Γς (μπλιαχ!), κανένας Λαντς (εντάξει…) ή κανένα Μαρουλάκι (πολύ δροσιά!)

  160. leonicos said

    10.22 να μην ξεχνιόμαστε!

  161. physicist said

    #154. — Προσπάθησα κάμποσες φορές να γράψω για τα τετράεδρα της Ενστάλ αλλά χτες το βραδάκι ο Κέβρερος του Νικοκύρη με είχε άχτι. Πολύ σωστά, ήταν αρχές της δεκαετίας του 80, και μεγάλη η έκπληξη των καταναλωτών που έβλεπαν γάλα να διατηρείται για τόσο καιρό εκτός ψυγείου.

    Όσο για τους Τσαουσέσκου, ένα σας ξέφυγε εκ παραδορμής: Σιγκουρίμι λεγόταν στην Αλβανία, το όνομα της ρουμανικής γκεστάπο ήταν Σεκουριτάτε.

  162. sarant said

    154: Καλώς ήρθες, το σχόλιό σου κρατήθηκε επειδή ήταν το πρώτο.

    161: Ο Κέρβερος αυτενέργησε ενώ εγώ περιφερόμουν απο αεροδρομίου σε αεροδρόμιο.

  163. physicist said

    #162(β). — Πολλά θάρρητα έχει πάρει τώρα τελευταία, ωρέ Νίκο. 😉

  164. spiral architect said

    Απ’ τους 160 στους 180 ένα τσιγάρο πακέτο δρόμος.
    (και φράγκα πολλά, πάρα πολλά)

    Πέφτουν τα φράγκα σαν το χαλάζι,
    και δεν με νοιάζει, και δεν με νοιάζει

    Και η άποψη του Χασοδίκη για την (οθντκ) πρόταση Τσακυράκη για εκλογή ΠτΔ υπό προϋποθέσεις: Δάσκαλε που δίδασκες:

    «Κοντολογίς, ο Τσακυράκης κάνει μια τεράστια λαθροχειρία: εξισώνει τη σημασία θετικής και αρνητικής ψήφου, μολονότι ξέρει βέβαια πολύ καλά ότι η εξίσωση αυτή είναι σόλοικη. Διότι μόνο η θετική ψήφος δημιουργεί θεσμικά τετελεσμένα, η αρνητική το μόνο που δημιουργεί είναι πραγματικές καταστάσεις, οι οποίες ενδέχεται να είναι αδιέξοδες -οπότε η ύστατη λύση είναι η καταφυγή στη λαϊκή ετυμηγορία, που καλείται να ξαναβάλει τα πράγματα στη θέση τους.»

    Τι γίνεται ρε πούστη μου; 😛 😛

  165. Spiridione said

    Ευχαριστούμε για τα άρθρα για την Ταϊλάνδη, πολύ ενημερωτικά.
    Ενδιαφέρουσα και η άποψη του συντάκτη (υποθέτω ότι είναι ένας απ’ τους σχολιαστές), ότι η Ευρώπη περνάει αυτό που πέρασε η Ταϊλάνδη πριν 15 χρόνια, και ελκυστικές οι ιστορικές συγκρίσεις, αλλά, δεν ξέρω, μου φαίνεται ότι υπάρχουν κάποιες σημαντικές διαφορές. Το ίδιο ισχύει νομίζω και για τον άλλο δημοφιλή παραλληλισμό της εποχής μας με την Βαϊμάρη. Πάντως η Ταϊλάνδη είναι ενδιαφέρουσα περίπτωση.

  166. 165 Και να ξέρουμε ποιος τα έγραψε καλύτερα να μην το λέμε 😉

  167. sarant said

    163: Θα φωνάξω τον Ηρακλή να τον δείρει 🙂

  168. Spiridione said

    166. Καλά λες 🙂 (δεν ξέρω τίποτα βέβαια, μια υπόθεση έκανα).

  169. Μαρία said

    Το τηλέφωνο του Πέτρου χτύπησε σχεδόν χαράματα…το σήκωσε ανήσυχος, τέτοια ώρα μόνο για κακό σου τηλεφωνούν. Η φωνή από την άλλη άκρη ήταν κοφτή: «Έλα Πέτρο, ο Γιώργος είμαι». «Ποιός Γιώργος;». «Έλα τώρα που δεν καταλαβαίνεις, και δεν έχω ώρα για πολλά-πολλά. Ο Γιώργος, ο Αποστολό……, που μιλήσαμε και προχθές». Ο Πέτρος μόλις είχε αρχίσει να συνέρχεται από τον ύπνο. «Έλα βρε Γιώργο, τι έγινε πρωί-πρωί;», του είπε.
    «Άκου, δεν έχω πολύ χρόνο. Ο μαλάκας ο Λαζόπουλος θα βγάλει σήμερα στην τηλεόραση την υπόθεση της συναλλαγής με τον άλλον τον μαλάκα, που του έκανε τη γριά στους Μήτσους. Τα πράγματα δεν πάνε καλά. Επανέρχομαι σε σένα και θέλω μια απάντηση άμεσα. Η προσφορά μας είναι πώληση των βιβλίων σου στα markets των καραβιών που πάνε Μύκονο με ποσοστό 35% δικό σου, κεντρικός παρουςιαςτής σε παραγωγή του MEGΑ για την ιστορία της Γαλλικής Επανάστασης, μία γκόμενα την ημέρα στο χώρο σου με όλα πληρωμένα και 200.000 μετρητά. Περιμένω τώρα απάντηση». Ο Πέτρος ήταν σοκαρισμένος. Καταλάβαινε τώρα ότι η πολιτική ήταν πολύ σοβαρό πράγμα, αυτός νόμιζε ότι ήταν μια απλή μπουρδελότσαρκα. «Γιώργο, μη με πιέζεις….θα το σκεφτώ, θα ρωτήσω και τον Σταύρο τον Τσακυράκη, τον συνταγματολόγο του ΠΟΤΑΜΙΟΥ, αν είναι νόμιμο αυτό και μέχρι το μεσημέρι θα σου απαντήσω». Ο Γιώργος Αποστολό…. γρύλισε: «ούτε λεπτό παραπάνω». Ο Πέτρος βρήκε εκείνη τη στιγμή το θάρρος να τον ρωτήσει κάτι που μέρες τώρα τον έκαιγε: «ο Γρηγόρης τι πήρε;» Ο Αποστολό….αναστέναξε βαθιά: «όλοι οι ακριβοί στη Βουλή αυτή βρεθήκατε. Τρία χρόνια κλειστό συμβόλαιο για να γράφει στίχους στα τραγούδια του Παντελίδη, παρουσιαστής στο Φεστιβάλ Τραγουδιού που θα αναβιώσει ο Μπουτάρης με Πάολα και Θέλξη και θα αναγκαστούμε να χρηματοδοτήσουμε εμείς, μία μακέτα του νέου γηπέδου της ΑΕΚ με αφιέρωση από Μελισσανίδη και τρία μπλουζάκια της Ραχήλ για να τα μυρίζει – που πρέπει να βάλουμε την ΕΥΠ να της τα κλέψει». https://www.facebook.com/xvernard/posts/1519558674980101?ref=notif&notif_t=like

  170. Spiridione said

    169. 🙂 🙂 🙂
    Γράφτηκε και τ’ όνομά του απ’ τον κομιστή.

  171. Spiridione said

    Ο Δευκαλίων. Μα τέτοιος διχασμός προσωπικότητας; 🙂
    http://stoxasmos-politikh.blogspot.gr/search/label/%CE%93%CF%81%CE%AC%CF%86%CE%B5%CE%B9%20%CE%BF%20%CE%94%CE%B5%CF%85%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%AF%CF%89%CE%BD

  172. Επειδή τόψαξα κι εγώ, νομίζω πως υπάρχει κι άλλος που σχολιάζει τα μνημόνια και υπογράφει Δευκαλίων.

  173. sarant said

    169: Και στο Φέισμπουκ συχνάζεις;

  174. Μαρία said

    Όχι, στη σελίδα του Βερν. Απο κει μπήκα.

    170
    Στο τέλος της συνέντευξης ο Κουίκ ανέφερε οτι ο Βαξ. έγραψε όνομα τονίζοντας όνομα και όχι το όνομα. http://www.koutipandoras.gr/article/129511/poios-einai-o-giorgos-apostolopoylos

  175. Spiridione said

    174. Α μάλιστα.
    Ενεργοποιήθηκε το σχέδιο Δευκαλίων
    http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=63957844

  176. Το γελαστό κουνουπίδι, said

    162(α):
    Ευχαριστώ για την υποδοχή και την αποδοχή! Καλώς σας βρήκα κ.Σαραντάκο, εσάς και την ωραία παρέα σας. Εδώ και λίγο καιρό που σας ανακάλυψα, παρακολουθώ με ενδιαφέρον τις πρωτότυπες αναρτήσεις που κάνετε και τις εμβριθείς συζητήσεις των σχολιαστών σας που τις ακολουθούν. Έχετε τους υπερατλαντικούς χαιρετισμούς και τις καλημέρες της ομογένειας σε ΗΠΑ και Καναδά.

    167:
    Καλόοοο!!! Πολύ εύστοχη απάντηση, χαχαχαχα!

    161:
    Πολύ καλά κάνετε και με διορθώνετε. Σας ευχαριστώ διότι και βέβαια ήταν λάθος μου, εκ παραδρομής όπως σωστά λέτε. «Σεκουριτάτεα» ήταν η ονομασία της ρουμανικής Κα-ΓΚε-ΜΠέ.

    149:
    Κι εγώ την ίδια απορία μ’ εσάς έχω: ιδίως οι μέλλοντες Πολιτικοί Μηχανικοί, οι Τοπογράφοι, οι Αρχιτέκτονες, οι Ναυπηγοί, με τι βάσεις και τι προπαίδεια προχωρούν στις τριδιάστατες εργασίες τους? Και οι Χημικοί Μηχανικοί ή οι Μεταλλειολόγοι, πως μαθαίνουν Κρυσταλλογραφία και πως κατανοούν τα περίπλοκα θέματα στερεοϊσομέρειας χωρίς αυτές τις προαπαιτούμενες γνώσεις από το Γυμνάσιο?

    88:
    Δεν είναι ακριβώς έτσι. Οι «ταυτότητες καρπού» για τους Αξκούς του ΠΝ είναι ό,τι τα περιδέραια-ταυτότητες για τους άλλους στρατιωτικούς, είτε Αξκούς είτε φαντάρους. Αλλά στο ΠΝ είναι κάπως πιό βαρύτιμες αυτές οι ταυτότητες και χορηγούνται εν είδει αναμνηστικού σε όλους τους νέους Σημαιοφόρους με την αποφοίτησή τους από τη ΣΝΔ. Δεν είναι, δηλαδή, κάποιο διακριτικό αποκλειστικώς των «υποβρυχίων». Πάντως η ασημένια «ταυτότητα» ήτανε στην μόδα σαν αντρικό κόσμημα-αξεσσουάρ κατά την δεκαετία του ’70 και πολλοί άντρες στην Ελλάδα κυκλοφορούσανε με τέτοιες φορώντας το ρολόϊ στο δεξί και την ταυτότητα στο αριστερό. Λίγο αργότερα, στις αρχές του ’80 έγινε μόδα και το αντρικό «τσαντάκι», το θυμάσθε? Μόδες…!

    37:
    Και τώρα που ο Δήμας θα μείνει τελικώς …»μπουκάλα», θα αποκτήσει επιτέλους κάποιο ενδιαφέρον και η λησμονημένη «φιάλη του Κλάϊν»! Αχ αυτή η Τοπολογία… Και η Ποίηση, η τοπολογική «ανάπτυξις στίλβοντος ποδηλάτου»… Ευτυχώς που έχουμε και τα Μαθηματικά, δηλαδή, να ξεχνάμε τα όσα σχιζοφρενικώς απίθανα συμβαίνουνε στον μάταιο κόσμο που ζούμε!

  177. Μαρία said

    Έχουμε και φωτό https://left.gr/news/i-nd-anakalypse-fotografies-toy-apostolopoyloy-apo-synantisi-tsipra-kammenoy

  178. Spiridione said

    Επιθεωρητής Κλουζώ
    https://left.gr/news/o-epitheoritis-zoylas-den-katalavainei-ti-diafora-metaxy-dorodokias-kai-dorolipsias

  179. Spiridione said

    Η γνωστή ρήση ξανακτυπά (στην κωμική παραλλαγή)
    https://left.gr/news/ti-ypostirizei-o-mesazontas-giorgos-apostolopoylos

  180. Πάνος με πεζά said

    Κάτι για το γάλα Αυστρίας (μακράς διαρκείας, το κάναν ρίμα τότε) : κυκλοφορεί φυσικά, ακόμα (ο -ΤΠ- Σκλαβενίτης το έχει, εκτός ψυγείου, σε tetrapack, με το χαρακτηριστικό σήμα που θυμίζει το σήμα της Αναρχίας.
    Το τετράεδρο θα πρέπει να ήταν η πρώτη, πάλαι ποτέ, συσκευασία tetrapack, και προφανώς για κάποιο λόγο τότε, το σχήμα αυτό θα ήταν πιο ε΄θυκολο στις μηχανές (άλλωστε υπάρχει ακόμα το σχήμα αυτό, σε κάτι σάλτσες και πελτέδες).

    Όσον αφορά την περίφημη δωροδοκία, ρε παιδιά των κορυφαίων ειδησεογραφικών portals, το να βάλετε pixels πάνω σε μια φωτογραφία, τάχα τι παριστάνει; Έχετε δει ποτέ στο google το «Αναζήτηση παρόμοιων φωτογραφιών»,που σε πάει κανονικά στην πρωτότυπη, όπου βλέπεις τα πάντα;

    Κούκου, για 2015 πάμε !

  181. Εντωμεταξύ, ένας υπουργός της ΝΔ στο κελί

    http://luben.tv/wp-content/uploads/2014/12/B5JmWDVIcAApFts.jpg?6ba8a3

    εντάξει, όχι το δικό του, όχι ακόμα

    πηγή: http://luben.tv/stream/46958/

  182. Μαρία said

    https://left.gr/news/dierreyse-yliko-tis-apopeiras-dorodokias-toy-p-haikali-ihitiko

  183. physicist said

    #181. — Ορθόδοξο Αλβανοπαοκτσάκι, και γαμώ τους συνδυασμούς.

  184. Spiridione said

    181. Είναι δύο οι κρατούμενοι στο κελί. Πάντως γαμάτη η φωτογραφία Σκύλε.

  185. Spiridione said

    διορθ. Φυσικέ, είναι δύο οι κρατούμενοι στο κελί.

  186. physicist said

    Κρίμα, Σπύρο, γιατί την είχα καταβρεί με τη συντριβή των στερεοτύπων. ΟΚ, παοκτσής στη φυλακή δεν είναι παράξενο αλλά όλα τα υπόλοιπα σε συνδυασμό, μ΄ αρέσανε 😉 .

  187. Ρε αδιόρθωτοι, είδατε το κασκόλ με την Τούμπα, και δεν είδατε τις αφίσες με τα πεντάφυλλα, τον Τούπακ και τον Μπομπ Μάρλεϊ;

    απαπαπαααα…

  188. Μαρία said

    187
    Εγώ μόνο τα πεντάφυλλα είδα 🙂

  189. Spiridione said

    187. Εδώ ο Φυσικός είδε τις εικονίτσες με την Παναγία, που εγώ δεν τις πρόσεξα καθόλου. Και μετά τον λέμε και άθεο 🙂

  190. physicist said

    #189. — Από παοκτησδηλίκι τις πρόσεξα, είναι βοηθός του προπονητή μας φέτος.

  191. Μαρία said

    189
    Ο φυσικός τελευταία είναι αφηρημένος https://sarantakos.wordpress.com/2014/12/06/meze-145/#comment-260389

  192. Μαρία said

    Πλήρης αντιστροφή.
    «Μια ομάδα σκευωρών προσπαθούν να εκβιάσουν Έλληνες βουλευτές να μην εκλέξουν Πρόεδρο της Δημοκρατίας και να προκαλέσουν πολιτική ανωμαλία ευτελίζοντας τους θεσμούς» http://www.iefimerida.gr/news/183598/asimakopoyloy-stimeni-parodia-apo-kammeno-kai-tsipra-ta-peri-hrimatismoy

  193. physicist said

    #191. — Είμαι αφηρημένος, αλλά αυτό που έγραψες το πρόσεξα χτες. Ήταν όμως αργά, κι ύστερα δεν είχα τίποτα να πω, εκτός ότι μ΄ άρεσε πάρα πολύ το κόκκινο σπίτι (η βίλα καλή αλλά όχι τη γοητεία που έχει το άλλο). Πώς και δεν ξέραμε απολύτως τίποτε γι΄ αυτό το κτίριο, πώς και δεν το είχαμε ακούσει ποτέ εμείς οι Νότιοι;

    Τέλος πάντων, τ΄ άφησα να βρίσκεται χωρίς σχόλια. Α, και μη νομίσεις ότι έχω καμιά κάψα με τον Σαββίδη, εγώ απλώς ΠΑΟΚ είμαι.

  194. Μαρία said

    193
    Το κόκκινο σπίτι είναι φάτσα στην Αγια Σοφιά. Δεν πάτησες ποτέ στη Σαλονίκη ή πήγαινες κατευθείαν στην Τούμπα;
    Για τη βίλα δε λέω κι εγώ δεν θα την ήξερα, αν δεν ήταν παραδίπλα στην εφορία μου.

  195. Spiridione said

    Διάβασα τώρα αυτό στο λούμπεν και πέθανα στα γέλια
    http://luben.tv/stream/46620/

  196. physicist said

    #194. — Τρεις φορές έχω ανέβει Σαλονίκη, Μαρία. Το 84, το 88 και πρόπερσι. Όλες οι επισκέψεις σύντομες και σε καμία δεν τριγύρισα στην πόλη άσκοπα και τυχαία, όπως μ΄ αρέσει. Πρέπει να το βάλω στο πρόγραμμα …

  197. Spiridione said

    194. Για το Ωδείο δεν ήξερα τίποτα. Το κόκκινο σπίτι εντάξει, πολύ γνωστό. Δεν ήταν και κάποιο εστιατόριο ή μπαρ κάτω;

  198. Ναι, το Κουρδιστό γουρούνι!

  199. ΚΑΒ said

    179.

    http://www.tanea.gr/news/politics/article/5192049/ti-yposthrizei-o-feromenos-ws-mesazwn-ths-ypotheshs-xaikalh/

    για τη φράση:

    https://sarantakos.wordpress.com/2013/10/14/axaristos/

  200. Μαρία said

    198
    Εσύ πρέπει να πρόλαβες και τον Ερμή πριν γίνει γουρούνι.
    Έμαθα οτι το αναφέρει κι η Βουλπιώταινα στο βιβλίο της. Έμειναν για κάποιο διάστημα σε διαμέρισμα του μεγάρου.

  201. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    195 – Τώρα το είδα κι εγώ και γέλασα πολύ, αλλά μετά σκέφτηκα οτι έχουν για πλάκα 6% και τουλάχιστον 1,500,000 συμπαθούντες και μου κόπηκε κάπως το γέλιο, ποιοί είναι η ηλίθιοι τελικά; (για το πόσοι δεν ρωτάω).

  202. 200 Να σου πω, θα τον πρόλαβα αλλά δεν το θυμάμαι.

  203. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    190 – Μάλλον πρέπει να αλλάξετε βοηθό, τον ύπνο του δικαίου κοιμόταν στα Γιάννινα, 3 τεμάχια όσο και να πείς πέφτουν βαριά στο στομάχι.

  204. physicist said

    #203. — Δουλεύει μόνο στους αγώνες με το γαύρο και παλιότερα με το ασπόνδυλο. Οι κομπλεξάρες οι δικοί μας νομίζουν ότι μόνο αυτά τα ματς είναι και τ΄ άλλα δεν είναι, την αγανάκτησή μου μέσα …

  205. Νέο Kid Στο Block said

    «με το ασπόνδυλο»… έφαγα ένα μικρό κόλλημα κανα-δυο δευτερολέπτων ομολογώ… 🙂
    j

  206. Νέο Kid Στο Block said

    Δηλαδή to wormhole μπορούμε να το πούμε και αρειανότρυπα;

  207. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    204 – Μουλάρι ο Αστραχάν.

  208. Μαρία said

    178
    πρέπει να είστε ο μόνος δημοσιογράφος στον πλανήτη που ζητάτε να προσημειώσει τα χαρτονομίσματα αυτός που τα παίρνει ΑΞΙΟΣ Ο ΜΙΣΘΟΣ https://twitter.com/PanosKammenos/status/545925172243755008

  209. Voulagx said

    #188: Κι εγώ!!

  210. Pedis said

    # 192 – Η μέθοδος, αν και έπιασε να χρησιμοποιείται πολύ τα τελευταία χρόνια (με τα ιστολόγια, τάχαμου εναλλακτικά, τα φατσιομπούκια, τα κελαηδίσματα για … έξυπνα πουλιά), εντούτοις δεν έχει φθαρεί κι φέρενι ακόμη καλά αποτελέσματα.

    # 208 – Ε, για να χρησιμοποιηθεί σωστά η μέθοδος θέλει στοιχειώδες νιονιό, αλλά το θέλει!

  211. Μαρία said

    Την Αλεξάνδρα ο Αποστολόπουλος την εμπνεύστηκε απ’ τα νέα της Αλεξάνδρας;

  212. Μαρία said

    Μ’ αυτά και μ’ αυτά ξεχάσαμε και τα τρακτέρια που μπουκάραν στις Βρυξέλλες.
    http://www.lavenir.net/article/detail.aspx?articleid=DMF20141219_00575760&pid=2201776

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: