Οι λέξεις έχουν τη δική τους ιστορία

Το ιστολόγιο του Νίκου Σαραντάκου, για τη γλώσσα, τη λογοτεχνία και… όλα τα άλλα

Ψεκασμοί και ψεκασμένοι

Posted by sarant στο 29 Ιανουαρίου, 2015


Το σημερινό άρθρο είναι κατά κάποιο τρόπο συνέχεια του χτεσινού, στο οποίο είχαμε συζητήσει τον σχηματισμό της νέας κυβέρνησης, μιας κυβέρνησης με κορμό τον ΣΥΡΙΖΑ αλλά με τη συμμετοχή επίσης των Ανεξάρτητων Ελλήνων του Πάνου Καμμένου, καθώς και στελεχών από άλλα κόμματα ή συλλογικότητες.

Όχι άδικα, η συνεργασία των δύο κομμάτων σχολιάστηκε πολύ, αφού ανάμεσά τους υπάρχουν βασικές αξιακές, πολιτισμικές και ιδεολογικές διαφορές -το ένα είναι κόμμα της αριστεράς και το άλλο της δεξιάς, της ριζοσπαστικής και ανανεωτικής αριστεράς το ένα, της αντιμνημονιακής λαϊκής δεξιάς το άλλο. Ειδικά στα κοινωνικά θέματα άβυσσος χωρίζει τα δυο κόμματα, ενώ ο αρχηγός των ΑΝΕΛ έχει κατά καιρούς εκτραπεί σε αντισημιτικές ή ομοφοβικές δηλώσεις (για να μην αναφέρουμε και τον διαβόητο ομοφοβικό κ. Νίκο Νικολόπουλο, ο οποίος συνεργάζεται με τους ΑΝΕΛ).

Ωστόσο, αφού η κυρίαρχη αντίθεση της προηγούμενης περιόδου ήταν μεταξύ μνημονίου και της άρνησής του, η κοινή αντιμνημονιακή στάση των δύο κομμάτων, και η συμπόρευσή τους στη Βουλή κατά την προηγούμενη τριετία, στάθηκε παράγοντας που βάρυνε περισσότερο από τις μεγάλες διαφορές τους -και δεν είναι τυχαίο ότι οι περισσότεροι φίλοι του ΣΥΡΙΖΑ θεώρησαν τη συνεργασία αυτή αναγκαίο κακό, προτιμότερη από τις άλλες εναλλακτικές λύσεις (νέες εκλογές μέσα σε ασφυκτικά στενά περιθώρια ή συνεργασία με το Ποτάμι). Αλλά αυτά τα είπαμε χτες, ας μην τα επαναλαμβάνω.

psekasΣτο σημερινό άρθρο θα θυμηθούμε ότι εμείς εδώ κυρίως λεξιλογούμε. Και μια από τις λέξεις που ακούστηκαν πολύ με την ευκαιρία της συνεργασίας, ένας χαρακτηρισμός που χρησιμοποιείται για το κόμμα των Ανεξάρτητων Ελλήνων είναι «ψεκασμένοι». Σύμφωνα με το slang.gr, ψεκασμένοι είναι «οι οπαδοί περίεργων συνωμοσιών μασόνων, εβραίων, λέσχης μπίλντερμπεργκ και πολλών άλλων. Φημολογείται ότι συχνάζουν στους ΑΝΕΛ. Λέγεται πάντα ειρωνικά από τρίτους».

Πώς γεννήθηκε ο χαρακτηρισμός; Για να αντιγράψω και πάλι το slang.gr, «Αταλάντευτη πεποίθηση μιας ομάδας ανθρώπων είναι ότι αεροπλάνα, ψηλά εκεί, μας ψεκάζουν με χημικά που μας κάνουν να ψηφίζουμε τα κόμματα του κατεστημένου. Πρωτοσέλιδα με αυτό τον τίτλο εμφανίστηκαν προ των εκλογών του 2012».

Πράγματι, όταν κάποιος αδυνατεί να ερμηνεύσει τη συμπεριφορά των συμπολιτών του, που τη βρίσκει εντελώς ακατανόητη, έχει την τάση να θεωρεί ότι οι άλλοι βρίσκονται υπό την επήρεια κάποιας ψυχότροπης ουσίας -από εκεί και η φράση «Μας ψεκάζουν», ενώ ακούγεται επίσης και η: «κάτι ρίχνουν στο νερό».

Ψεκασμένος λοιπόν είναι αυτός που πιστεύει στη θεωρία των ψεκασμών. Βέβαια, αν η θεωρία ευσταθούσε, ψεκασμένοι θα ήμασταν όλοι μας, και αφού δεν ευσταθεί κανείς δεν είναι ψεκασμένος, αλλά φαίνεται πως μόνο όσοι πιστεύουν στη θεωρία υφίστανται και τις συνέπειες των δήθεν ψεκασμών.

Να λεξιλογήσουμε όμως. Η λέξη «ψεκάζω» είναι ελληνιστική, στην κλασική αρχαιότητα έχουμε τον τύπο «ψακάζω», που προέρχεται από το ουσιαστικό «η ψακάς», που ήταν η σταγόνα της βροχής, το ψιχάλισμα: ὅταν μὲν κατὰ μικρὰ φέρηται, ψακάδες, ὅταν δὲ κατὰ μείζω μόρια, ὑετὸς καλεῖται, λέει ο Αριστοτέλης στα Μετεωρολογικά του. Η λέξη πήρε μεταφορικά και τη σημασία της μικρής ποσότητας, του κόκκου, αρνητικά κυρίως: αργυρίου μηδέ ψακάς, λέει ο Αριστοφάνης στην Ειρήνη: από λεφτά δεν υπάρχει ούτε σταγόνα ή ούτε σάλιο όπως είχε πει ο Λοβέρδος.

Στους Αχαρνείς ο Αριστοφάνης πάλι χρησιμοποιεί το σκωπτικό «ψακάς» για κάποιον που όταν μιλούσε πετούσε σάλια. (Βλέπω στο slang.gr ότι το ρήμα χρησιμοποιείται και σήμερα για όσους, ιδίως εκπαιδευτικούς, έχουν αυτό το ελάττωμα). Στα αρχαία υπάρχει και το απρόσωπο «ψακάζει», που σημαίνει «ψιχαλίζει». Παρεμπιπτόντως, και η ψιχάλα ενδέχεται να προέρχεται από συμφυρμό των λέξεων «ψεκάδα» και «ψίχαλο» (το ψίχουλο).

Η απώτερη ετυμολογία της λέξης είναι αρκετά αβέβαιη και μπερδεμένη, αλλά δεν αποκλείεται να ανάγεται στο θέμα του (αμάρτυρου) ρήματος *ψήω (λειαίνω, τρίβω).

Η λέξη βέβαια στην εποχή μας χρησιμοποιείται και κυριολεκτικά, για να δηλώσουμε το ράντισμα με ψεκαστήρα, που ρίχνει λεπτότατες σταγόνες υγρού. Ψεκάζουμε τα ρούχα για να τα σιδερώσουμε, έναν χώρο για να τον απολυμάνουμε, ένα δέντρο για να το προφυλάξουμε από τα παράσιτα. Μια φράση που έχει μπει και στα λεξικά είναι η «Ψεκάστε-σκουπίστε-τελειώσατε», παλιό διαφημιστικό σλόγκαν απορρυπαντικού (από τη δεκαετία του 1980 ή και του 1970, ίσως του Άζαξ). Η φρ. συνήθως λέγεται για να δηλωθεί η ταχύτητα και η αποτελεσματικότητα με την οποία εκτελείται μια ενέργεια. Χρησιμοποιείται όμως και για να περιγραφεί η σεξουαλική πράξη που γίνεται γρήγορα και χωρίς άλλες προεκτάσεις ή επακόλουθα.

Στα νιάτα μου, λέγαμε «ψεκάζω κάποιον» εννοώντας «τον διώχνω», «απαλλάσσομαι από αυτόν με συνοπτικές διαδικασίες» κτλ. Μπορούσε να ειπωθεί για άνετη νίκη στο ποδόσφαιρο ή σε άλλο άθλημα, για αποπομπή εραστή κτλ. Αναρωτιέμαι αν η φράση λέγεται ακόμα.

Για να γυρίσουμε στους αεροψεκασμούς, βεβαίως γίνονται τέτοιοι, στις ελαιοπαραγωγικές περιοχές για δακοκτονία. Αν δεν κάνω λάθος, θέλουν προσοχή, δεν είναι ακίνδυνοι για ανθρώπους και ζώα αν δεν γίνουν σωστά -όπως δεν είναι ακίνδυνος για τον χειριστή της ψεκαστικής συσκευής ο ψεκασμός των δέντρων.

Όσο για τους δήθεν αεροψεκασμούς, ο σχετικός μύθος είναι παγκόσμιος, μόνο που είναι γνωστότερος ο αγγλικός όρος, chemtrails, λέξη που φτιάχτηκε με τη συνένωση της φρ. chemical trails. Ξέρετε, οι ουρές που αφήνουν πίσω τους μερικές φορές τα αεροπλάνα, που είναι απλώς ίχνη συμπύκνωσης, τα οποία έχουν πληθύνει πολύ τα τελευταία χρόνια επειδή έχουν πυκνώσει πολύ οι αεροπορικές συγκοινωνίες.

Όχι, δεν μας ψεκάζουν -η υποτιθέμενη παθητικότητα των συμπολιτών μας άλλες αιτίες έχει, πολύ πιο λογικές, κι όταν δεν αντιδρούν με τον τρόπο που περιμένουμε, όταν δεν καταλαβαίνουν τον τρόπο σκέψης μας μπορεί να φταίμε κι εμείς που δεν το διατυπώσαμε σωστά. Η δυσπιστία δεν είναι απαραίτητα κακό και καταδικαστέο πράγμα, μάλιστα σε μικρές δόσεις είναι ωφέλιμη, αλλά ο μύθος των αεροψεκασμών δεν έχει καμιά βάση.

Πάντως, ενώ είναι γεγονός ότι αρκετοί οπαδοί και πολιτευτές των ΑΝΕΛ ρέπουν προς τη συνωμοσιολογία, δεν ξέρω αν είναι δίκαιο να αποκαλούμε «ψεκασμένους» τα στελέχη του κόμματος αυτού. Μπορεί οι βουλευτές των ΑΝΕΛ να έχουν κάνει κάμποσες κωμικές κοινοβουλευτικές ερωτήσεις αλλά, απ’ όσο ξέρω, καμία για αεροψεκασμούς: κοινοβουλευτικές ερωτήσεις για το «πρόβλημα των αεροψεκασμών» έχουν καταθέσει όχι ο κ. Καμμένος ή ο κ. Κουίκ αλλά ο κ. Βορίδης το 2010 (τότε ήταν στο ΛΑΟΣ) και ο κ. Κουβέλης το 2007 (τότε στον ΣΥΡΙΖΑ). Όπως βλέπετε στα σχετικά κείμενα, ο μεν κ. Κουβέλης τουλάχιστον είναι προσεκτικός στη διατύπωση, ο δε κ. Βορίδης υιοθετεί άκριτα όλες τις εξωφρενικές θεωρίες περί chemtrails και μάλιστα επικαλείται δημοσίευμα της έξαλλης Ελεύθερης Ώρας.

Οπότε, ναι, ο διαπιστωμένα ψεκασμένος είναι ο κ. Μάκης Βορίδης.

 

 

Advertisements

233 Σχόλια to “Ψεκασμοί και ψεκασμένοι”

  1. Νέο Kid Στο Block said

    0. «Στα νιάτα μου, λέγαμε «ψεκάζω κάποιον» εννοώντας «τον διώχνω», «απαλλάσσομαι από αυτόν με συνοπτικές διαδικασίες» κτλ. Μπορούσε να ειπωθεί για άνετη νίκη στο ποδόσφαιρο ή σε άλλο άθλημα, για αποπομπή εραστή κτλ. Αναρωτιέμαι αν η φράση λέγεται ακόμα»
    Ακούω ακόμα (στην Ελλάδα) κάποιους παλιότερους να λένε «θα σε φλιτάρω» με αυτή την έννοια. Δηλαδή θα σε διώξω, θα σε σουτάρω. 🙂

    Νομίζω ότι το σημερινό άρθρο πρέπει να αφιερωθεί στον αγαπητό Αεροζόλ! 🙂
    (που μόνο ψεκασμένος δεν είναι ο άνθρωπος!)

    ΥΓ. To μπεκ αλήθεια πόθεν; Το injection πρέπει να συνδέεται ετυμολογικώς με την ένεση (;)

  2. Καλημέρα!
    Έχω ακούσει και για τους γάτους να λένε ότι ψεκάζουν, εννοώντας τη συνήθειά τους να εκσπερματώνουν για να οριοθετήσουν την περιοχή τους.

  3. skom said

    Καλημέρα
    Αν και λίγα χρόνια μικρότερος του νικοκύρη δεν έχω ακούσει ποτέ το ψεκάζω με την έννοια αποπέμπω.

  4. Καλημέρα. Πολύ καιρό τώρα θέλω να πω ότι προτιμώ κάποιον που πιστεύει σε θεωρίες συνωμοσίας και ψεκασμούς αλλά, να το πω έτσι χοντρά, συμφωνεί σε άλλα πρακτικά ζητήματα μαζί μου, από κάποιον ορθολογιστή κλπ που δεν μπορεί να καταλάβει (να το πω καλοπροαίρετα) πράγματα που εγώ θεωρώ αυτονόητα και βασικά –τα λέω μπερδεμένα γιατί βιάζομαι, αλλά θέλω να πω, δεν είναι ο «επιστημονικός ορθολογισμός» (να το πω έτσι;) το βασικό κριτήριό μου για τους ανθρώπους, της πολιτικής μη εξαιρουμένης. Ας διευκρινίσω μια και μάλλον θα χρειαστεί ότι καταδικάζω τη βία απ’ όπου εεε, δεν έχω καμιά συμπάθεια για τον Καμμένο και την παρέα του (παρότι ως κυβερνητικοί εταίροι έχουν ένα βασικό προσόν: τη χαζομάρα). 🙂

  5. Γιώργος Λυκοτραφίτης said

    Καλημέρα!

    Μα, καλά… κι αυτό το πρόλαβε ο Αριστοτέλης;

    Το ψεκάζω δεν έχει ως συνώνυμο και το φλιτάρω; (Κάτι θυμάμαι, ακαθόριστο, για το φλιτ…)

  6. 2 Ναι, ψεκάζουν οι γάτοι και αν τύχει και ψεκάσουν ύφασμα η μυρωδιά δεν φεύγει με τίποτα! Αν δεν κάνω λάθος όμως, ούτε εκσπερματώνουν ούτε (όπως πιστεύουμε συνήθως) κατουράνε, είναι κάτι ειδικοί αδένες γι’ αυτή τη δουλειά.

  7. Γιώργος Λυκοτραφίτης said

    Δεν πρόσεξα το πρώτο σχόλιο για το «φλιτάρω». Συγγνώμη Κιντ!

  8. physicist said

    «Εσύ πάψε, θα σου ρίξω φλιτ» — κοντά στο 2:20. Συγγνώμη που ανεβάζω βίντεο, μικρό είναι.

  9. Γς said

    Καλημέρα

    >Για να γυρίσουμε στους αεροψεκασμούς

    http://caktos.blogspot.gr/2013/02/blog-post_6786.html

  10. Νέο Kid Στο Block said

    Η πρώτη μου -εμβληματική θα τη χαρακτήριζα- εικόνα κακοπροαίρετου ψεκασμού,είναι από τη θρυλική ταινία Πράκτωρ 007 εναντίον Χρυσοδάκτυλου, όπου ο Γκολντφίνγκερ ψεκάζει με παραλυτικό «νερβ γκας» τους φρουρούς έξω από το Φορντ Νοξ. 🙂

  11. Γιώργος Λυκοτραφίτης said

    @8,

    !!! (ωραία κωμωδία!)

  12. LandS said

    3 Ούτε για το εξαφανιζόλ είχατε ακούσει;

  13. atheofobos said

    Πάντως και ο Καμμένος, κατά δήλωση του, δεν γνωρίζει αν μας ψεκάζουν!

  14. sarant said

    Kαλημέρα, ευχαριστώ πολύ για τα πρώτα σχόλια!

    1: Ναι, το λατ. injectio φτιάχτηκε στο πατρόν της ένεσης. Το μπεκ από τα λατινικά, ράμφος.

    4: Περίπου αυτή είναι η γνώμη μου.

    8: Ναι μπράβο!

  15. sarant said

    13: Ε, δεν το ήξερα -πάντως δεν το έκανε ερώτηση στη Βουλή (ελπίζω)

  16. cronopiusa said

  17. Το «Ψεκάστε-σκουπίστε-τελειώσατε» ήταν από παλιό διαφημιστικό όχι απορρυπαντικού αλλά του «Αζαξ για τα τζάμια» με την φωνή του Στάθη Γαβάκη, εκφωνητή σε διαγωνισμό ταχύτητας σε καθαρισμό τζαμιών
    Μία με φημερίδα «τρίβει με κόπο αλλά προχωρεί»
    μία με «κάποιο υγρό’
    και «Ε, τι κάνετε εσείς ;» » Με άζαξ για τα τζάμια ψεκάζεις μόνο μια φορά κι έχεις τζάμια αστραφτερά !»
    κι ακολουθούσε το «Ψεκάστε-σκουπίστε-τελειώσατε»

  18. Γς said

    -Ο μπαμπάς!
    Του σφύριξε η κόρη μου, που με είδε να παρκάρω απ το παράθυρο.
    Και σβήνει το τσιγάρο ο γιος μου κι αρπάζει ένα αποσμητικό σπρέι κι αρχίζει να κάνει φις φις παντού. Δεξιά αριστερά πάνω κάτω σαν τρελός.
    Ε, δεν με πρόσεξε που μπήκα και με ψέκασε και μένα. Στη μούρη

  19. physicist said

    #11. — Το άλλο που διαπιστώνω είναι ότι η έκφραση «κανελώνω το ρυζόγαλο» είναι παλιά, κι επειδή ο φιόγκος της ταινίας προσβάλλεται που την ακούει, μάλλον από τότε κάτι πιπεράτο θα σήμαινε αλλά δεν ξέρω τι. Σε κάθε περίπτωση, δεν είναι τόσο καινούργια όσο νόμιζα, αυτή και οι ομοειδείς της που ηλιθίως χρησιμοποιήθηκαν κατά των ομοφυλοφίλων.

  20. # 2

    Δεν εκσπερματώνουν, ουρούν όπως και οι σκύλοι για να οριοθετήσουν την περιοχή τους και να δώσουν σήμα στα θυληκά

  21. cronopiusa said

  22. Κύρος Μοναχός said

    Δὲν καταλαβαίνω γιατὶ ἀπορρίπτουμε μὲ τόση εὐκολία τὴ θεωρία τοῦ «μᾶς ψεκάζουνε», ὅταν μάλιστα τὸ ψεκαστήρι τοῦ συστήματος τὸ ἔχουμε σχεδὸν ὅλοι μέσα στὰ σπίτια μας – Τελεβιζιόν, τελεβιζιόν, πόσο μ’ ἀρέσεις τελεβιζιόν (Χάρυ Κλύν στὰ καλύτερά του).

  23. Πάνος με πεζά said

    Καλημέρες !

    Θυμίζω την ελληνική λέξη για το υλικό ψεκασμού, το εκνέφωμα. Το spray, ντε ! Σε πιο περιφραστικές εκφράσεις, ανάλογα με την περίπτωση, χρησιμοποιείται και η διασπορά.

    Όσο για τον παρορμητικό Πάνο, σαν να τον βλέπω : Κυριακή μεσημέρι, πάνω που έχει ψήσει τα ψαράκια του στα κάρβουνα, ακούει ότι τριγυρίζει μια τουρκική φρεγάτα. Βουτάει τη σαγιονάρα την Πήγασος, τσακώνει το φουσκωτό, γυμνός από τη μέση και πάνω, βγαίνει από την Ανάβυσσο έξω, κι ανηφορίζοντας το Αιγαίο…

  24. Γς said

    19:

    >κανελώνω το ρυζόγαλο

    Τί θα γ’ινει; Θα ρίξουμε κανέ*α;

  25. Elisavet said

    Πραγματική απόλαυση να σας διαβάζω κάθε πρωί στη δουλειά!!

    Νομίζω πως ο ψεκασμός ως αποπομπή δεν χρησιμοποιείται πλέον!

    Καλή σας συνέχεια!

  26. Πάνος με πεζά said

    Στα ρετρό ψεκαζόμενα, και το D-D-T, για ψείρες και κόνιδες. Spray δεν ήταν;

  27. sarant said

    Eυχαριστώ για τα νεότερα!

    25: Νάστε καλά!

    17: Μπράβο βρε Τζι, αλλά κι αυτό απορρυπαντικό θεωρείται.

  28. Πάνος με πεζά said

    Γραμμές από αεροπλάνα βλέπω τουλάχιστον από 5 χρονών, δηλ. το 1974. Είναι απορίας άξιο πώς αρχίσαμε να μιλάμε γι αυτές εδώ και λίγα χρόνια, λες και δεν τις είχαμε ξαναδεί ποτέ !

  29. physicist said

    #27. — Είναι πράγματι έτσι, Νίκο; Δεν μιλάω από άποψη χημικής σύνθεσης ή αποτελέσματος αλλά από άποψη γλωσσική: δεν λέμε απορρυπαντικά μόνον αυτά με τα οποία πλένουμε τα ρούχα ενώ τα υπόλοιπα καθαριστικά; Γιατί και τα διάφορα σαπούνια-σαμπουάν-σάουερ τζελ κλπ., κι αυτά από τεχνική άποψη απορρυπαντικά είναι αλλά δεν τα λες έτσι.

    (Προσοχή, απότομη πτώση επιπέδου: μόλις θυμήθηκα το παλιό ανέκδοτο με μιαν υποθετική διαφήμιση απορρυπαντικού, όπου μια γυναίκα λέει ολόχαρη στο φακό: «Από τότε που ο Μήτσος μου πλένει την π***** του με Περζίλ, τα δόντια μου έχουν γίνει κατάλευκα»).

  30. Νέο Kid Στο Block said

    Ψεκαστήρες των λαών, Αμερικάνοι!

  31. cronopiusa said

    Yanis Varoufakis: A question of respect (or lack thereof)… – the Greek veto over Russia that never was

  32. Κουνελόγατος said

    Δε βλέπω ποια ταινία ήταν, θυμάμαι όμως από το Γυμνάσιο;;; μάλλον (άρα τέλη δεκαετίας 70), που λέγαμε «θα σου ρίψω φλιτ». Μάλλον και στις αρχές του 80… Μετά δε θυμάμαι.
    Καλημέρα σε όλους.
    Για τον κύριο Δύτη (4), κι εγώ τα ίδια νιώθω, και δε χρειάζεται να έχουμε και τύψεις γι αυτό, άλλα προέχουν αυτήν τη στιγμή.

  33. # 27

    Νομίζω πως πρακτικά το απορρυπαντικό έχει πια καθιερωθεί για τις σκόνες των πλυντηρίων, θεωρητικά μόνο έχεις δίκιο

    Ολες οι παραδουλεύτρες υγρό ή ‘κάτι’ για τα τζάμια μου ζητάνε όταν πρόκειται νατα καθαρίσουν

  34. Γς said

    26:
    >Στα ρετρό ψεκαζόμενα, και το D-D-T, για ψείρες και κόνιδες. Spray δεν ήταν;

    Για ψείρες;
    Ωχ, και ο Γς στα νιάτα του κάπου τις κόλλησε.
    Και μπαίνει στο φαρμακείο και να είναι γυναίκα το αφεντικό.
    -Να ξέρετε θέλω κάτι για κάτι μαμούνια…
    -Τι μαμούνια;
    -Να κάτι … φθείρες του εφηβαίου…
    -Τι φθείρες του εφηβαίου; Μουνόψειρες;

    😦

  35. skom said

    @12 Lands
    εξαφανιζόλ . Πολύ σωστά. Αυτό το θυμάμαι.

  36. Γς said

    33:
    >Ολες οι παραδουλεύτρες υγρό ή ‘κάτι’ για τα τζάμια μου ζητάνε όταν πρόκειται νατα καθαρίσουν

    Στο σπίτι σου;
    Και σιγά μην καταλάβεις πσαρά τι είναι αυτό το «κάτι» που σου ζητάνε…
    😉

  37. spiral architect said

    @28:Παγοποίηση καυσαερίων την ξέραμε από μικροί. Τώρα ήρθε το ίντερνετ και οι (πραγματικά πια) «ψεκαζμένοι» ξεσαλώσανε: Καταρρίπτεται – Φωτογραφία διακόπτη chemtrails με τίτλο «Λες να μας ψεκάζουν;» | ELLINIKA HOAXES

  38. # 36

    Μικρός είμαι, θα μάθω…

  39. sarant said

    29: Οκέι, δεκτή η διάκριση, αν και ίδιες εταιρείες τα φτιάχνουν.

    Ευχαριστώ για τα νεότερα!

  40. Γς said

    17:
    Πιο παλιά που δεν υπήρχαν τηλεοράσεις, κάτι τέτοιες διαφημίσεις πέφτανε στα σινεμά.

    Κι εμφανιζόταν ένας τύπος με ποντίκια, που κρατούσε ένα απορρυπαντικό. Μας κοίταζε άγρια και έλεγε:

    -Είμαι το πανίσχυρο ΒΙΜ!

    Βέβαια πριν τα πει αυτά, προλαβαίναμε, η μαρίδα από κάτω, να τον ρωτήσουμε:

    -Ποιος είσαι ρε @αλάκα;

  41. μπλε κομούνι said

    25 στο δημόσιο φαίνεται ότι ‘δουλεύεις’.Πνίγεσαι φαίνεται και σκοτώνεις την ώρα σου στα μπλογκ σε ώρα εργασίας.

    Τα ακούς μπος;Αυτά θα τα διορθώσετε;Την δημόσια κοπροσκυλίαση εν ώρα υπηρεσίας;

    Αα.Το σχήμα της κυβέρνησης είναι σοσιαλιστικό (ΣΥΡΙΖΑ) και εθνικό (ΑΝΕΛ). Μαζί τί κάνουν; Εθνικοσοσιαλιστικό κίνημα!Χαχα

  42. spiral architect said

    @37: Και αν αναρωτιέστε, από που κι ως που ξέραμε μικροί την παγοποίηση, τουλάχιστον τα παιδιά της γειτονιάς μου την είχαν μάθει από τον ήρωά τους, ένα γείτονα πιλότο της ΠΑ.
    – Τι είναι αυτές οι γραμμές κύριε Βάκη;
    – Παγοποίηση καυσαερίων παιδιά. Τα αεροπλάνα πετούν ψηλά και εκεί κάνει κρύο. 🙂
    (μόνο ο ΓουΣού θα λέει ιστορίες;)

  43. spiral architect said

    Οι λέξεις έχουν τη δική τους ιστορία: Το μπλογκ-αποκούμπι των δημοσίων υπαλλήλων και συνταξιούχων! 😛

  44. marulaki said

    Και το γνωστό παιδικό ανέκδοτο με τον Τοτό:
    Ψεκάζει ο Τοτός με ένα μικρό ψεκαστηράκι τις γλάστρες στην αυλή του σπιτιού. Πάει η μητέρα του και του λέει,
    ‘Μα, Τοτέ, γιατί ψεκάζεις;’
    ‘Για τους δεινόσαυρους, καλέ μαμά’.
    ‘Μα δεν υπάρχουν δεινόσαυροι, Τοτέ’
    ‘Αφού ψεκάζω…!’
    ‘!’

    Καλημέρα! 🙂

  45. Νέο Kid Στο Block said

    Από το πρωτοσέλιδο της εφημερίδας στη φωτό.
    Αργυρόπουλος: Ο Πλάτων ήταν ο Αϊνστάιν της χρυσής εποχής.
    Και σύ της νέας γίγαντα! (Γίγαντας = 242=Αϊνστάιν! Τυχαίο; δεν νομίζω!)

  46. aerosol said

    Αεροζόλ παρόν («κι αξούριστος» έλεγαν παλιότερα!).
    Κλασική και η σκηνή στο «Θου Βου, φανερός πράκτωρ 000») όπου ο Βέγγος εισβάλλει στο ζαχαροπλαστείο «Μαύρη Σαντιγί» του Τάκη Μηλιάδη παρέα με τον Αγκόπ που ψεκάζει με χειροκίνητο ψεκαστήρι.

  47. giorgos said

    Αεροψεκασμούς ειχαμε κατά τήν διάρκεια τού εμφυλίου ,όταν μαζί μέ τίς βόμβες ναπάλμ ρίχνανε καί DTT γιά τήν καταπολέμηση τής ελονοσίας .
    http://www.epitaliotes.gr/articles_017.php

  48. Νίκος Α. said

    @4, @14 Ναι αλλά αμφιβάλλω αν μπορείς να εμπιστευτείς το αλλοπρόσαλο του χαρακτήρα τους και τις απρόβλεπτες αντιδράσεις τους

    Το «θα σου ρίξω φλιτ» και φλιτάρω το λέγαμε και εμείς παλιά

  49. nirevess said

    «αλλά φαίνεται πως μόνο όσοι πιστεύουν στη θεωρία υφίστανται και τις συνέπειες των δήθεν ψεκασμών»

    Νομίζω: «αλλά φαίνεται πως μόνο όσοι πιστεύουν στη θεωρία αποφεύγουν και τις συνέπειες των δήθεν ψεκασμών»

  50. "Ετεροδημότισσα" said

    καλημέρα
    η εκ βορείου Ελλάδας παθερά μου λέει όλα τα καθαριστικά «φάρμακα». Για το πλύσιμο των ρούχων «σκόνη» και για τα πιάτα «υγρό» . Αυτό με το «φάρμακα» για τα καθαριστικά το χω ακούσει κι από άλλους

  51. Γιώργος Λυκοτραφίτης said

    @32,
    «Μια Ιταλίδα απ΄την Κυψέλη» (1968).

  52. Γς said

    28:
    >Γραμμές από αεροπλάνα βλέπω τουλάχιστον από 5 χρονών

    Σε διαβεβαιώ ότι τέτοιες γραμμές έβλεπα 25 χρόνια πριν από σένα.

    Πρόλαβα όμως και γραμμές τι γραμμές; σεντόνια ολόκληρα από αιωρούμενα σταγονίδια πίσω από ένα μικρό αεροπλανάκι. 100, 200 μέτρα από πάνω μας.
    Ψεκασμοί για τα κουνούπια στο Βύρωνα και Υμηττό [ασφαλώς και αλλού]. Αθήνα του 1950.

    Με αγνό p,p΄-διχλωρο-διφαινυλο-τριχλωροαιθάνιο.
    DDT δλδ.

    Και δεν πάθαμε, λέμε τώρα, τίποτα.

  53. Νίκος Α. said

    Επίσης κάλλιο να σου βγει το μάτι παρά το όνομα

  54. spiral architect said

    Γι’ αυτό που λέτε φίλοι μου εσείς όπου ραντάτε
    σε κτήμα ακαλλιέργητο χήρας ποτέ μην πάτε,

    όποιος σε κτήμα χήρας μπει και ντούρος να τα βάλει,
    θα σκάσει ο ψεκαστήρας του και ας είναι από ατσάλι.

    (από εδώ)

  55. Γς said

    4:
    >παρότι ως κυβερνητικοί εταίροι έχουν ένα βασικό προσόν: τη χαζομάρα

    Και σιγά μην φταίνε οι ανελ, που δεν μπορούν οι άλλοι να τους χονέψουν

  56. Πάνος με πεζά said

    Το ρήμα χρησιμοποιήθηκε και στη διαφήμιση ενός άλλου ιστορικού καθαριστικού, που υπάρχει ακόμα, του Fornet. Αυτό υπόσχεται να καθαρίσει το φούρνο με ένα ψέκασμα.

    Εμένα μου λες…

  57. Aγάπη said

    Αυτόν εδώ τον θυμήθηκε κανείς;
    http://www.lifo.gr/team/bitsandpieces/27309

  58. Νέο Kid Στο Block said

    Ο ευγενής άμα τε και ρωμαλέος αλλά επουδενί αντιαθλητικός, τέως αθλητής Ανατολάκης που είπε η Αγάπη, μού θύμισε το διαχρονικό ελληνικής πατέντας και χρήσης εκνέφωμα-Σιλωάμ!. Το θρυλικό «Ξέξασπρο Αμονιαζόλ». Όλα τα καθαρίζει, όλα τα λευκαίνει, όλα τα αγιάζει! 🙂

  59. sarant said

    43: Χαχά!

    44: Εγώ το ξέρω με λιοντάρια 😉

    46; Α γεια σου!

    49: Είναι θέμα οπτικής γωνίας. Οι ίδιοι πιστεύουν ότι μόνο αυτοί αποφεύγουν τις συνέπειες των ψεκασμών, οι άλλοι όμως τους αποκαλούν ψεκασμένους.

    57: Ωπ, κι άλλος ψεκασμένος -δεν τον ηξερα. Στη ΝΔ δεν είναι κι αυτός τώρα;

  60. Chris said

    Μια μικρή διόρθωση, γιατί στο κείμενο δεν είναι απόλυτα σαφές. Λες ότι «…αγγλικός όρος, chemtrails, λέξη που φτιάχτηκε με τη συνένωση της φρ. chemical trails. Ξέρετε, οι ουρές που αφήνουν πίσω τους μερικές φορές τα αεροπλάνα, που είναι απλώς ίχνη συμπύκνωσης». Αν δεν κάνω λάθος, ο σωστός όρος είναι contrails (από το condensation trails). Η λέξη chemtrails αναφέρεται αποκλειστικά στην (φανταστική) χρήση χημικών ουσιών.

  61. marulaki said

    #56 Καθαρίζει με ένα ψέκασμα, αλλά επειδή είναι διαβρωτικό ως εκεί που δεν πάει, με τη χρόνια χρήση και το τρίψε-τρίψε, τρύπησε το φούρνο της μανούλας…!!!

  62. Νέο Kid Στο Block said

    AMAN! Ξεχάσαμε το ψέκασμα του επίτιμου προέδρου και προστάτη-Αγίου του ιστολογίου! Το πάσης χρήσης και εφαρμογής Γουίντεξ του αειμνήστου Γκας Πορτοκάλος! 🙂

  63. Νικοκύρη, έχουμε κι εμείς έναν ψεκασμένο

    Με αυτή την έννοια, το ακούω κι εγώ από τους πιτσιρικάδες: «Πήγαμε, φωνάξαμε, μας ψέκασαν και το βάλαμε στα πόδια.»

    Επίσης, να θυμηθούμε τον ήρωα των ψεκασμένων, τον σμήναρχο Βρακά, που στις αρχές των ’90ζ διοικούσε μια μικρή αεροπορική μονάδα στην Κέρκυρα. Και μια μέρα πήρε ένα μικρό ψεκαστικό αεροπλάνο PZL και πέταξε πάνω από την Αλβανία, ψεκάζοντάς την με φυλλάδια «Μπερίσα και Φέξι, θα φύγετε πριν φέξει!»

  64. spiral architect said

    Και ο ψεκασμός (άμεσος ή έμμεσος) στις ντιζελομηχανές.

  65. sarant said

    Ευχαριστώ για τα νεότερα!

    63: Καλά τους θυμήθηκες.

    60: Πολύ σωστή η διόρθωση, έχεις δίκιο!

  66. spiral architect said

    Ψεκασμένοι υπάρχουν πολλοί –> #chemtrails

  67. Vrach said

    Με το ψεκάζω και φλιτάρω με την έννοια του διώχνω (δεν το ήξερα, δεν το άκουσα ποτέ στις παρέες μου) μου ήρθε ένα άλλο κατά νου και θέλω να ρωτήσω την ομήγυρη αν το ξέρει κανείς ή αν το έλεγε παλιά. Όταν ήμασταν μικρά, εγώ και τ’ αδέρφια μου, και ήθελε να μας ξεφορτωθεί η μάνα μας για να κάνει καμιά δουλειά, μας έστελνε στο διπλανό σπίτι της γιαγιάς να πάμε για να φέρουμε το «αλικομπενί» και μάλιστα μας έλεγε να της το φέρουμε γρήγορα. Πηγαίναμε εμείς λοιπόν και ζητούσαμε επειγόντως το αλικομπενί. Όμως η γιαγιά χρονοτριβούσε, μας έβαζε να κάτσουμε σπίτι της, έκανε σαν να δεν υπάρχει καμία βιασύνη… Εμείς νευριάζαμε και ρωτούσαμε τι τέλος πάντων είναι αυτό το αλικομπενί και γιατί δεν μας το δίνουν. Ποτέ κανείς δεν μας εξηγούσε τι είναι το αλικομπενί. Πολύ αργότερα κατάλαβα περί τίνος πρόκειται: είναι η τουρκική φράση «alIk beni = πάρε/κράτα με», επομένως όταν κάποιος στέλνει έναν να φέρει το αλικομπενί από έναν τρίτο, κατ’ ουσίαν στέλνει συνθηματικό μήνυμα στον τρίτο να κρατήσει για λίγη ώρα μαζί του τον έναν. Μου φάνηκε τόσο χαριτωμένο αυτό όταν το έμαθα, που η αλήθεια είναι ότι το έκανα και γω κανα δυο φορές με το δικό μου παιδί πια..

  68. spiral architect said

    @67: Κάπου έχει αναφερθεί ξανά εδώ μέσα, αλλά που να ψάχνω …

  69. Νίκος Α. said

    https://sarantakos.wordpress.com/2013/02/21/lexofeedback/

  70. sarant said

    69: Μπράβο, με πρόλαβες, Αλικόντιση, αλικομπενί, διάφορες παραλλαγές.

  71. gbaloglou said

    2, 6 κι ο γάτος σήκωνε ποδάρι

  72. gbaloglou said

    43 δεκτόν 🙂

  73. Alexis said

    #0: Για να γυρίσουμε στους αεροψεκασμούς, βεβαίως γίνονται τέτοιοι, στις ελαιοπαραγωγικές περιοχές για δακοκτονία.
    Όχι πιά. Σταμάτησαν οριστικά κάπου στο τέλος της δεκαετίας του 90 στην Ελλάδα και, νομίζω, σε ολόκληρη την Ε.Ε.

    #26: Για κωνωποκτονίες από αέρος χρησιμοποιούσαν το DDT και τα παρόμοιά του (οργανοχλωριωμένα) μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 70 που απαγορεύτηκαν οριστικά.
    Αλλά και ως εντομοκτόνα γενικής χρήσης στις καλλιέργειες.

    #46: Δεν είναι ο Αγκόπ αυτός με την ψεκαστήρα που παίζει το «παιδί» (τον βοηθό του Βέγγου).

  74. Έχω ακούσει στη Φθιώτιδα τη λέξη ψεκάζω παρεφθαρμένη: ψ’χαρίζω.
    – Πάμε να ψ’χαρίσουμε τις ελιές.

    Το DDT είχε κάνει μεγάλη ζημιά στον πλανήτη όταν το χρησιμοποιούσαν κατα κόρον και έχει απαγορευτεί.

  75. Alexis said

    Φυσικά η θεωρία των αεροψεκασμών δεν αντέχει σε σοβαρή κριτική αλλά μία πολύ τεκμηριωμένη ανασκευή είναι αυτή:

  76. stratosbg said

    Reblogged this on a hairless ape.

  77. aristeros naftis Dibenko said

    1. ο μαγικος Μπακιρτζης : το DDT ειναι ενα φαρμακο πολυ αποτελεσματικο , το εστειλε ο Τρουμαν απ την Αμερικη….

  78. aristeros naftis Dibenko said

    και ενα ρετρο συνωμοσιολογιας :
    τελη δεκααετιας του 60 με εχει στειλει πιτσιρικα ο πατερας μου για ψωμι και εφημεριδα (οπως λεει ο Πασχαλιδης ) . Γυριζω χαρουμενος και του λεω οτι στο περιπτερο το Εμπρος ( σκανδαλοθηρικη εφημεριδα της εποχης ) γραφει οτι » ο Κενεντυ ζει και τον κρυβει ο Ωνασης και η Τζακυ στο Σκορπιο » ….. φυσικα με πηρε στο κυνηγι .

  79. Οι ψεκασμοί και οι άλλες θεωρίες συνωμοσίας, αλλά και η πίστη σε διάφορες παραθρησκευτικές ομάδες έχουν μια κοινή βάση:

    Παρέχουν απλές λύσεις για πολύπλοκα προβλήματα.

    Οι ναζί είναι πρώτοι σ’ αυτού του είδους τη βλακεία.
    Υπάρχει φτώχεια, πόλεμος, κεφάλαιο και κομμουνισμός. Ποιος φταίει; -Ο Εβραίος.Για όλα.

    Ο λόγος για τον οποίο ΔΕΝ μπορεί να υπάρξει μια παγκόσμια συνωμοσία, πχ μια παράνομη επιτροπή που να τραβάει τα σκοινιά, δεν είναι οτι δεν υπάρχουν τέτοιες δυνάμεις. Είναι οτι δεν είναι δυνατό να υπάρχει μία μόνο, υπάρχουν πολλές.

    Παράδειγμα, από το προπέρσινο κίνημα για την Ερτ, για όσους ήταν εκεί. Εμφανίστηκαν κατα καιρούς συνελεύσεις που είχαν «κρυφή ατζέντα» να μαζικοποιήσουν το κίνημα, να γίνει αντιμνημονιακό και να ξεκινήσει διαδικασία να πέσει η κυβέρνηση. Όμως αυτή η συνωμοσία συγκρούσηκε με τις αντίστοιχες συνομωσίες του νδσοκ που προσπαθούσαν με κάθε μέσο να διαλύσουν τα πάντα και ακόμα με μια ύπουλη συνωμοσία του ΚΚΕ που από τη στιγμή που δεν μπόρεσε να κάνει τις συνελεύσεις αυτές σφραγίδα του, τις υπονόμευσε και τις διάλυσε με μεθόδους Τασκένδης.

    Παγκόσμια αυτό που γίνεται δεν είναι διαφορετικό, και αν προσθέσεις και αυτά που δεν μπορούν να ελεγχθούν καθόλου από τον άνθρωπο, που είναι τα περισσότερα και μεγαλύτερα, έχεις το χάος που μέσα σ αυτό πρέπει ένας πολιτικός ή ένας πολίτης να βρει τον προσανατολισμό του.

    Νομίζω ότι και δω ακούγονται κάτι τέτοια, Λάμπρος ταραφουντάν, ότι όλα είναι μιλημένα και προαποφασισμένα.

    Και μια που είπαμε για εκείνους που τραβάνε τα σκοινιά, ιδού:
    PULL THE STRINGS!!!
    Ο Μπέλα Λουγκόζι σε κάλτ ταινία του Εντ Γουντ, του χειρότερου σκηνοθέτη της Αμερικής.

  80. Ιάκωβε να σου πω, αυτό το «Λάμπρος ταραφουντάν» που έγραψες το λέτε κάπου; Θέλω να πω, είναι διαλεκτικό, το έχεις ακούσει να λέγεται σε κάποια περιοχή;

  81. "Ετεροδημότισσα" said

    αλήθεια δηλαδή τώρα δεν γίνονται ψεκασμοί για τα κουνούπια; μας πέθαναν στην Ελλάδα το καλοκαίρι! και δεν εννοώ στη φύση που είναι φυσιολογικά αλλά μες τις πόλεις!

  82. cronopiusa said

  83. sarant said

    73: A, σταμάτησαν; Μερσί.

    78; Το Εμπρός υπάρχει και ονλάιν στον ιστότοπο της Εθνικής Βιβλιοθήκης.

  84. Το κακό με τους “ψεκασμένους” είναι ότι και να τους πεις αυτοί επιμένουν στις ανυπόστατες θεωρίες τους.
    Ως πιλότος έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να λέω ότι δεν έχει κανένα -μα κανένα- νόημα να ψεκάζεις από τα 40 χιλιάδες πόδια, αλλά στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα.

    Το βίντεο με τον πρώην πράκτορα του FBI στο σχόλιο 21, είναι άλλη μία από αυτές τις σαχλαμάρες που κυκλοφορούν το τελευταίο διάστημα.
    Πρόκειται απλά για κάποιον ταλαίπωρο παρανοϊκό, ο οποίος εκτός από τους ψεκασμούς πίστευε πως μια ομάδα σατανιστές κυβερνούν τις ΗΠΑ, παιδάκια πωλούνται ως σκλάβοι σε μουσουλμάνους στο Λάς Βέγκας, νεογέννητα μωρά θυσιάζονται στον σατανά από ομάδες σατανιστών, ότι γίνονται ανθρωποθυσίες στην Νέα Υόρκη, ότι το κτήριο στην Οκλαχόμα το ανατίναξε η κυβέρνηση, κλπ κλπ.
    Ο Gunderson άφησε τον μάταιο τούτο κόσμο το 2011 σε ηλικία 83 ετών, και ησύχασε και αυτός και εμείς…

    http://en.wikipedia.org/wiki/Ted_Gunderson

    http://www.process.org/discept/2012/07/31/ted-gunderson-death-of-a-public-paranoid/

  85. cronopiusa said

    Οι συνολικοί ψεκασμοί που πραγματοποιούνται στον Δήμο Μοσχάτου-Ταύρου είναι τρεις ανά έτος.

    Παράλληλα με τις Δημοτικές Υπηρεσίες ψεκασμούς πραγματοποιεί και η Δ/νση Υγειονομικού Ελέγχου και Περιβαλλοντικής Υγιεινής της Περιφέρειας Αττικής.

  86. spiral architect said

    Αχ, αυτές οι ύπουλες συνωμοσίες. 😛

  87. γκάφ(κ)α said

    αυτό δεν το ανέβασε κανείς ή μου ξέφυγε?

  88. 81,
    Δύτη, όχι εγώ το χρησιμοποίησα με όνομα, συνήθως το ακούω με γεωγραφικό όρο, πχ -Αυτός είναι Τουρκία ταραφουντάν, (τόχω ακούσει και παρεφθαρμένο, καραφουντάν ).

  89. Α –και πού το ακούς έτσι;
    (tarafından=εκ μέρους, από την πλευρά του…)

  90. Πρόσφυγες, Πόντιοι, κλπ.

  91. Όπως το φαντάστηκα, μερσί 🙂

  92. ConspiRaki Theologist said

    πολύ εύστοχο -ας πούμε αναρχικό- σύνθημα των τελευταίων ετών:

    Ψεκάστε
    Δικάστε
    Τελειώσατε

  93. sarant said

    88: Ναι μπράβο!

    93: Σωστά!

  94. 64,
    Ψεκασμός και στους βενζινοκινητήρες.
    Οι ηρωικές εποχές με τα καρμπυρατέρ, τις ατέλειωτες ώρες για ρύθμιση σε διπλά Βέμπερ και τα συναφή, φαίνεται να έχουν περάσει (νοσταλγικά για μερικούς) ανεπιστρεπτί.

  95. Μιχάλη στο 95
    1ον. Δείχνεις τα χρόνια μας! 😉
    2ον. Και με το κατσαβιδάκι στο χέρι να ρυθμίζουμε τη βιδίτσα του μείγματος γιατί δεν «τραβάει» το κωλόπαπο στην ανηφόρα με τρικάβαλο!

  96. Πάνος με πεζά said

    Υπήρξαν και τα ψεκαστικά αεροπλάνα, τα περίφημα πολωνέζικα PZL. Λίγο κάτι παραπάνω από αυτά του λούνα-παρκ. Θυμάμαι περιστατικό που ο χειριστής το έμπλεξε σα σφεντόνα σε κάτι καλώδια, με αποτέλεσμα το σκάφος να καταπέσει…

  97. Τέτοιο PZL είχε χρησιμοποιήσει ο σμήναρχος Βρακάς για να ψεκάσει την Αλβανία με φυλλάδια

    (https://sarantakos.wordpress.com/2015/01/29/psekas/#comment-268681)

    Τώρα χρησιμοποιούνται ως πυροσβεστικά

  98. Πάνος με πεζά said

    Ναι, και το περιστατικό που θυμόμουν ήταν σε πυρόσβεση. Ενδιαφέρον έχουν οι δηλώσεις των πολιτικών φορέων της εποχής.

  99. LandS said

    Παγοποίηση καυσαερίων είναι περίπου το ίδιο λάθος με τον ψεκασμό με χημικά.
    Περίπου, επειδή τα αεροπλάνα ψεκασμού όντως αφήνουν ίχνος.
    Δεν μετατρέπονται σε πάγο τίποτα καυσαέρια. Το λέει και ο Νικοκυρης, συμπύκνωση των υδρατμών είναι. Τώρα γιατί όταν δημιουργείται κενό πάνε οι υδρατμοι και συμπυκνωνονται δεν θυμάμαι.
    Ο Φυσικός ξέρει.

  100. Ψέκκας said

    ειμαι παραδοσιακός δεξιός και η γνώμη μου για το Συριζα ειναι πολύ καλή μέχρι σήμερα.
    Και κάτι παραπάνω απο καλή ίσως αν κρίνω απο τις διακυρύξεις του για τον ΟΑΕ. Επίσης έχει δείξει συνολικά αυτό το κόμμα ότι είναι σεμνό και καθόλου μισαλόδοξο αλλά το ενδιαφέρει η ουσία.
    Ως προς την δομή της κοινωνίας που υπερασπίζεται μάλλον συμφωνώ και ελπίζω να μην πέσω έξω καθώς εκεί είναι κατά την γνώμη μου όλη η ουσία και το πρόβλημα που φτάσαμε μέχρι εδώ. Διαφωνώ με τις προσλήψεις δημοσίου αλλά πιστεύω ότι μέσα σε ένα σωστό προγραμματισμό αυτές μπορεί να μην προδώσουν το γενικό αποτέλεσμα.
    Είναι αλήθεια ότι πολλοί απο την δεξιά παράταξη παρακαλούσαν νίκη του ΣΥΡΙΖΑ την Κυριακή ακριβώς για τις θέσεις του σαυτή την ατζέντα.

    Τώρα στα κοινωνικά θέματα η αντιμετώπιση του όρκου ως επιλογή δεν ενόχλησε κανέναν. Στα θέματα ομοφυλοφίλων που σίγουρα δεν συμφωνώ με τις θέσεις του ΣΥΡΙΖα δεν θα ήθελα να δω νομιμοποίηση συμφώνου συμβίωσης μεταξύ ατόμων ίδιου φύλου για δυό και μόνο λόγους. Ο ένας δεν είναι ηθικός αλλα κοινωνικοοικονομικός, δεν χρησιμεύει στην κοινωνία να δώσει σύνταξη πεθαμένου στον γκομενό του (ή άντρα του). Ο άλλος λόγος είναι καθαρά ηθικός και είναι η υιοθεσία. Δεν θα ανεχόμουν ως μέλος της κοινωνίας μας να δώ υιοθετημένο παιδί απο ζευγάρι ανδρών.
    Στα θέματα βιβλίων ιστορίας κλπ ελπίζω ναμ ην δω κάτι προκλιτικό και πέρα απο τις επιστημονικές προδιαγραφές. και επίσης δεν πιστεύω να δώ καμιά προπαγάνδα σκοταδισμού με σκοπό την συμφιλίωση των λαών στηριγμένη σε ομίχλες κάψιμο βιβλίων και ταινίες στο στόμα. Θεωρώ ότι ο Τσίπρας αν και έχει σταλινικές καταβολές ως κομμουνιστής του ΚΚΕ βρέθηκε εκεί όπως όλοι οι Έλληνες μέσα στο κλίμα της ηγεμονίας της Αριστεράς και όχι επειδή ήταν εξαρχής βλαμμένος απο κατασκευής.

    Στα έθνικά θέματα φοβάμαι ότι μπορεί ο ΣΥΡΙΖΑ να είναι επικίνδυνος. Οχι επειδή πιστεύω ότι θα έχει διαφορετικές θέσεις αλλά επειδή σίγουρα η εθνική τους ευαισθησία είναι πολύ χαμηλή και τα αντανακλαστικά τους μηδενικά. Όμως μπορεί αυτό να μην παίξει ρόλο αμα πάρουν ζεστά ως δικά τους πλέον τα εθνικά θέματα από την θέση του Έλληνα και όχι απο την θέση του πολίτη του κόσμου που θα σώσει την ανθρωπότητα.

  101. Πάνος με πεζά said

    «O Φυσικός ξέρει».
    Για πες μου κι εμένα, γιατί το πρωί με το αυτοκίνητο μου δημιουργήθηκε η απορία :
    Είναι ένας δρόμος πλάτους, ας πούμε. 10 μέτρων. Βρέχει, και είναι και δυο άνθρωποι χωρίς ομπρέλλα.
    Ο ένας επιλέγει να περάσει το δρόμο με κανονικό βήμα.
    Ο άλλος, τρέχοντας.

    Ποιος από τους δύο θα φάει περισσότερη βροχή; (εννοώ σε ποιον επάνω θα πέσει μεγαλύτερη ποσότητα νερού;)

    Μπορεί να είναι εντελώς χαζό, αλλά μπορεί να καταλήγει και σε θεωρία σχετικότητας, ειλικρινά δεν ξέρω.

  102. Ποσότητα νερού (όγκος ή μάζα, ό,τι προαιρείσθε) ανά χώρο (εμβαδόν ή απόσταση, ομοίως) ανά δευτερόλεπτο, άρα ο πρώτος. Λέω.

  103. Γς said

    73:
    Ξεκασμοί άγριοι με ΝτιΝτιΤιά και τέτοια. Κι όποιον πάρει ο χάρος. Για τον φουκαρά τον δάκο της ελιάς.

    Ενώ ο Γς τον μελετούσε διαφορετικά και πρότεινε μεθόδους, πιο ειρηνικές για την διατήρηση του δάκου σε χαμηλά επίπεδα. Με παραγωγή βαρβάτων αρσενικών, αλλά τζούφιων σπερματικώς εντόμων και απελευθέρωσή τους στη φύση π.χ.

  104. Πάνος με πεζά said

    Η σχετικότητα νομίζω λέει ότι αυτός που τρέχει είναι σαν να «τρώει» τη βροχή οριζόντια. Δεν ξέρω τι σημαίνει αυτό.

  105. sarant said

    102: Κι εγώ αυτό θα έλεγα αλλά υποψιάζομαι πως η απάντηση θα είναι το αντιδιαισθητικό.

    101: Και το χρηστώνυμό σου θυμίζει τον σημερινό τίτλο 🙂

  106. Πάνος με πεζά said

    @ 104 : Τις ελιές τις (λίγο) τσιμπημένες, για βρώσιμες τις φτιάνουμε ή τις πετάμε;

  107. Γρηγόρης Κοτορτσινός said

    #81,89-90, 92
    Ταράφι στην Ήπειρο είναι το σόι αλλά μάλλον με αρνητική χροιά (π.χ. αυτοί είν’ όλ’ ταράφ τ’ κιαρατά!). Νομίζω ότι το έχω ακούσει και σαν συσσωμάτωση ομοϊδεατών (π.χ. γίνγκαν ταράφια κι ποιος θα παρ τς εκλουγές να ιδούμι!).

  108. Πάνος με πεζά said

    Γιατί ο Σκλαβενίτης έχει και «τσιμπημένες», αν παρατηρήσεις…

  109. physicist said

    #102. — Πάνω σε μιαν αυθαίρετη επιφάνεια Α του δρόμου πέφτει ανά μονάδα χρόνου ένας δεδομένος όγκος νερού v. Αν ένας άνθρωπος ξοδέψει χρόνο t σ’ αυτή την επιφάνεια, θα δεχτεί όγκο V = v*t, άρα όσο πιο γρήγορα τρέξει, τόσο πιο καλά. Σκέψου π.χ. ένα άλλο παράδειγμα: δύο άνθρωποι περνάνε το δρόμο με τον ίδιο ρυθμό βηματισμού μεν αλλά ο ένας σταματάει μετά από κάθε δύο βήματα και στέκεται στη βροχή επί 10 δευτερόλεπτα. Δεν θα γίνει πιο μούσκεμα; Ε, αυτές οι στάσεις του ισοδυναμούν με αργότερο βηματισμό.

    Δεν έχει να κάνει με σχετικότητα εφόσον ο χρόνος είναι πρακτικά ο ίδιος και στα δύο συστήματα αναφοράς. Για ν’ αρχίσεις να συνυπολογίζεις τη διαστολή του χρόνου, πρέπει οι ταχύτητες να γίνουν άγριες. Αλλά ούτε και τότε βλέπω τι θα άλλαζε σ’ αυτά τα επιχειρήματα.

    #100. — Μιλώντας γενικά, η μακρισκοπική κατάσταση μιας ουσίας (εδώ: ενός μεγάλου αριθμού μορίων νερού) εξαρτάται από τη θερμοκρασία και την πίεση: ενώ σε συνθήκες ατμοσφαιρικής πίεσης μπορεί να έχεις ασυμπύκνωτο υδρατμό, στο κενό (δηλ. σε μηδενική πίεση περιβάλλοντος) μπορείς να έχεις υγρό νερό ή και στερεό πάγο. Σκέψου και το γνωστό σε όλους μας φαινόμενο που ανοίγεις τον καταψύκτη σου και βρίσκεις ισορροπία φάσεων ανάμεσα σε πάγο και ατμό (αέριο νερό) χωρίς ίχνος υγρού νερού. Σημείωσε, ακόμα, ότι το νερό έχει σκανδαλωδώς πεπλεγμένο διάγραμμα φάσεων — αλλά αν δεν είχε, δεν θα υπήρχε και ζωή όπως την ξέρουμε — οπότε οι γενιές θερμοδυναμικές ιδιότητες ή η εμπειρία από άλλα συστήματα δεν μεταφέρονται κατανάγκη στο νερό.

  110. Πάνος με πεζά said

    Αν υποθέσουμε ότι μπροστά μας είναι ανά πάσα στιγμή n στρώματα σταγόνων βροχής, κατά το ύψος μας, ας πούμε κάθε 10 εκατοστά. Το να περάσουμε τρέχοντας δε δημιουργεί και μια κατακόρυφη προσβαλλόμενη επιφάνεια, αντί μόνο της οριζόντιας προβολής του σώματός μας, αν περάσουμε αργά; Λέω εγώ…

  111. Γς said

    109:
    Ναι, το παρατήρησα. Τώρα τελευταία.
    Δεν ξέρω, αλλά μάλλον θέλουν πέταμα. Πικρίζουν μωρέ…

  112. Emphyrio said

    Για trails και κιθαρες και γυναικες πρωτοπορους, πια αλλη; Η μια και μοναδικη Joni: https://www.youtube.com/watch?v=1N7gPcCgkZU

  113. Πάνος με πεζά said

    @ 112 : Όχι ρε συ, τις ξεπίκρισα ένα μήνα, αχάραχτες, με αλλαγές νερού κάθε 2 μέρες (βλέπε ίντερνετ). Μια χαρά τρώγονται, δεν έπαθα τίποτα.

  114. Emphyrio said

    Καθως επισης και για DDT. Και για την εκπληκτικη και ανυπερβλητη ομοιοκαταληξια – tree museum / just to see’em: https://www.youtube.com/watch?v=ZgMEPk6fvpg

  115. Emphyrio said

    «ποια» και «see ’em» – αναθεμα το ασυρματο πληκτρολογιο, χανει με τις παρεμβολες απο τις συσκευες των γυρω μου… Ηλεκτρονικος ψεκασμος.

    Και μπαϊδεγουεϊ, πως διατανο τυχαινει αυτοι να μας ψεκαζουν για να μας καταστειλουν τις ορμες (σαν τα περιφημα φαγητα στον στρατο και στις φυλακες και στα στρατοπεδα, με τις ορμονες τους) και εμεις αντιθετα να βγαζουμε τους sans-cravates στην κυβερνηση; Αν δεν μας ψεκαζαν δηλαδη θα ειχε βγει με 110% ο Τσιπρας; Ή μηπως με 666%;

  116. # 73 α

    Το μόνο αποτέλεσμα που είχαν οι αεροψεκασμοί για τον δάκο ήταν να εξαφανισθί η κωλαντέρα, ένα σκουλήκι που βρισκότανε κάτω από ξεβρασμένα φύκια ή στην άμμο με την ρήχη, εξαιρετικό δόλωμα που αντικαταστάθηκε από τον εισαγόμενο, πιο μεγάλο και πανάκριβο «ακροβάτη»

  117. Emphyrio said

    Και επειδη οι ψεκασμοι (για τα aerosol/αερολυματα μιλησατε; ) ειναι υγροι, να κι’ενα στεγνο καθαρισμα: https://www.youtube.com/watch?v=JnpyCEUESEw

    Συνεισφερει και ο παμμεγιστος Jaco με την τοσο ασχημη καταληξη της ζωης του.

  118. 101#
    “Δεν θα ανεχόμουν ως μέλος της κοινωνίας μας να δώ υιοθετημένο παιδί απο ζευγάρι ανδρών.”

    Από ένα ζευγάρι γυναικών;
    Από δυο λεσβίες με παιδί, έχετε πρόβλημα ή σας ενοχλούν μόνο οι γκέι άντρες;
    Και αν σας ενοχλούν και οι λεσβίες, πως μπορεί να σταματήσει κανείς μία λεσβία να μείνει έγκυος;
    Με υποχρεωτική στείρωση;
    Σας τα λέω όλα αυτά γιατί τα ερωτηματικά και τις ενστάσεις που βάζετε, τις έχει απαντήσει η ίδια η ζωή εδώ και πολλά χρόνια.
    Το σύμφωνο συμβίωσης απλά θέτει κάποιους κανόνες προς διευκόλυνση όλων, τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο.

  119. 79,
    …μετά τον έκλυτο! 😉

  120. Γς said

    113:
    Καταπληκτική.
    Κάπου πήγαινα πριν κάνα δυο βδομάδες όταν ο Γιάννης Πετρίδης άρχισε την εκπομπή του στο Βήμα FM. Ηταν αφιερωμένη στην Τζόνι Μίτσελ.
    Εμεινα στο αυτοκίνητο καμιά ώρα. Κι ας με περίμεναν.
    Κι εγώ περίμενα την παρουσίασή της καλύτερη.
    Πολύ πρόχειρη.
    Γούστα θα μου πείτε.

    κι εκείνη την στιγμή

  121. physicist said

    #111. — Χμ, σωστό κι αυτό, άμα τρέχεις οι σταγόνες πέφτουν λοξά και εκτίθεσαι περισσότερο άρα παίζει ρόλο και ο λόγος των επιφανειών. Ωστόσο, μου φαίνεται ότι για να παίξει ρόλο αυτός ο παράγοντας, οι τυπικές ταχύτητες κίνησης πρέπει να είναι συγκρίσιμες με την ταχύτητα πτώσης της σταγόνας, κι ένα νορμάλ γρήγορο περπάτημα ή μια τρεχάλα απέχουν πολύ απ’ αυτές.

  122. Emphyrio said

    Αν μια στρεϊτ μητερα μεινει χηρα, και αναγκαστει να συγκατοικησει με την στρεϊτ αλλα ανυπαντρη/χηρα/οτιδηποτε αδερφη της, δεν θα μεγαλωσουν δυο γυναικες ενα παιδι;

    Αν ενας στρεϊτ αντρας μεινει χηρος (σπανιο, αλλα συμβαινει ΚΑΙ αυτο) ή τον παρατησει η αποτετοια για να γινει χορευτρια στην Βηρυτο, και αυτος για συμπαρασταση και οικονομικη στηρικη φωναξει τον στρεϊτ αλλα ανυπαντρο/χηρο/οτιδηποτε αδερφο του να συγκατοικησουν, δεν θα μεγαλωσουν δυο αντρες ενα παιδι;

    Απο εκει και περα, με το φτωχο μου μυαλο αδυνατω να καταλαβω τα υπολοιπα περι φυσιολογικα και μη μεγαλωματα και για τα τετοια των τετοιων που ειναι τετοιοι και τετοιες…

    Φανταστειτε να ζητησουν οι γυναικες και το δικαιωμα να ψηφισουν – θα επιστρεψει ο δευτεριατικος αστεροειδης να τελειωσει την δουλεια που δεν αρχισε.

  123. Μιας και πιάσαμε τις ψιχάλες (και στο άλλο θρεντ συζητάμε για Ρωσίες, ΥπΕξ κι αρκούδες) να θυμήσουμε το ανέκδοτο με τον Αντρέι Γκρομύκο, τρομερό διπλωμάτη και για πολλά χρόνια ΥπΕξ της ΕΣΣΔ, που τον περίμεναν στην είσοδο του ΟΗΕ στη Νέα Υόρκη. Ξαφνικά πιάνει μια νεροποντή τρομερή. Έρχεται η πρώτη λιμουζίνα, τρέχουν οι βαλέδες με τις ομπρέλες αλλά γίνονται όλοι λούτσα, προσκεκλημένοι, ασφαλίτες και βαλέδες. Έρχεται και η δεύτερη λιμουζίνα τα ίδια.
    Φτάνει και η λίμο του Αντρέι με τα τιμημένα σφυροδρέπανα στο καπώ και καθώς πάνε οι έρ’μοι οι βαλέδες να τρέξουν με τις ομπρέλες, βγαίνει ο σύντροφος Γκρομύκο και προχωράει προς την είσοδο αργά-αργά χωρίς να τρώει ούτε μια στάλα. Όταν φτάνει ολόστεγνος στο σκεπαστό, τον ρωτάει ο επικεφαλής της μόνιμης σοβιετικής αντιπροσωπείας «μα πώς τα καταφέρατε, τοβάριτς;»

    Κι απαθής ο σ. Αντρέι Αντρέγιεβιτς απαντά «παρέκαμπτα τη μία σταγόνα από ‘δώ, την άλλη από ΄κει, την τρίτη από δώ…»

  124. sarant said

    102-122: Δηλαδή δεν ξέρουμε την απάντηση;

  125. # 108

    Την λέξη ταράφι την χρησιμοποίησε και ο Τσιφόρος (μάλλον στα παραμύθια πίσω από τα κάγκελα) για ομάδα ανθρώπων με κάτι κοινό όπως π.χ. όσοι δουλεύουν στο τσίρκο, οι πανηγυριτζήδες κ.λ.π.οπωσδήπτε υπάρχει μια αρνητική χροιά

  126. Pedis said

    # 75 – καλό και χρήσιμο. Αρκετοί άνθρωποι, ακόμη και όσοι πιστεύουν σε παραψυχολογικά, μεταφυσικά, θεικά φαινόμενα, κάνουν χρήση του πιο βλακώδους, απλοικού, γενικευμένου (ένα κατσαβίδι για όλες τις βίδες, ένα πράμα) ντετερμινισμού. Από ανάγκη και από αμάθεια (στον τρόπο σκέψης). Το βιντεάκι «διορθώνει» αυτό το είδος αμάθειας.

  127. physicist said

    #125. — Κάτσε να κάνω μερικές πράξεις, Νίκο …

  128. sarant said

    124: Αυτό το λένε για πολλούς διπλωμάτες.

  129. Για την υιοθεσία παιδιών από ομόφυλα ζευγάρια: τι την φοβάστε;

  130. Emphyrio said

    Δεν μου λενε κατι ιδιαιτερο, αλλα υπαρχουν κι’αυτοι οι ταραφηδες: https://www.youtube.com/watch?v=1Q0T39uysRI

  131. Emphyrio said

    Ο George τους τα λεει, αλλα οι κολλημενοι ζουν ακομα στον κοσμο τους.

    Μπα σε καλο μου, λογοδιαρροια σημερα. Γλιστριδα εφαγα; Συγνωμη, δεν θα συνεχισω.

  132. Ψέκκας said

    106: Ωχ αληθεια δεν το σκεφτηκα

    119.

    και ο αντρας μπορει να αποκτησει παιδι δικο του και να συζει με αλλον αν το θέτεις έτσι αλλά σαυτήν την περίπτωση όπως και σε μιάς λεσβίας δεν ευθύνεται η κοινωνια. Το επιχείρημά σου είναι ότι η πολιτεία πρέπει να επιτρέπει και να επισημοποιεί ότι δεν μπορεί να αποτρέψει; Πας να εξορθολογήσεις μια καθαρά συναισθηματική και ηθική διαφωνία που δεν μπορεί να εξορθολογηστεί. Απλά πρέπει να δεχτούμε ότι διαφωνούμε. Χρησιμοποίησα την λεξη “ανέχομαι” όχι τυχαία με την έννοια ότι δεν θέλω να ζω σε τέτοια κοινωνία με τέτοια ηθική και δεν θα αισθανόμουην καθόλου καλά με κάτι τέτοιο. Εκτώς απο το ότι δεν θα αισθανόμουν καλά πιστεύω ότι κάτι τέτοιο δεν οφελεί μια κοινωνία ώστε να δυναμώσε και την διαλύει. Αυτό μπορώ νομίζω να το αποδείξω και με ορθολογιστική λογική.

  133. Πάνος με πεζά said

    @ 125 : Εγώ σαφώς και δεν ξέρω την απάντηση. «Ποιοτικά» αντιλαμβάνομαι ότι π.χ. σε μια καταρρακτώδη βροχή, ο τρεχάτος θα βραχεί περισσότερο, αλλά άνευ περαιτέρω αιτιολόγησης…

  134. physicist said

    Ας είναι:

    L το πλάτος του δρόμου που διασχίζει ο πεζός

    Ah η επιφάνεια της κάτοψης του σώματός του

    Ab η επιφάνεια της μπροστινής πλευράς του σώματός του

    v0 η κατακόρυφη ταχύτητα πτώσης της βροχής (δεν φυσάει άνεμος, άρα για κάποιον που στέκεται η βροχή πέφτει κατακόρυφα)

    v η ταχύτητα με την οποία βαδίζει ο πεζός

    V ο συνολικός όγκος νερού που θα πέσει πάνω του μέχρι να διασχίσει τον δρόμο

    Βρίσκω ότι:

    V = Ab*L + Ah*L*(v0/v),

    δηλαδή ο πρώτος όρος που σχετίζεται με την βροχή που τρώει στο μπροστινό μέρος του σώματός του είναι ανεξάρτητος από την ταχύτητά του, ενώ ο δεύτερος δείχνει πως καλά θα κάνει να τρέξει. Στην πράξη, ο λόγος v0/v είναι πολύ μεγαλύτερος της μονάδας και ο δεύτερος όρος κυριαρχεί ούτως ή άλλως. Ας το τσεκάρει και κανας άλλος γιατί το έκανα στο πόδι.

    Σημ., έκανα την υπόθεση ότι όλος ο όγκος του αέρα είναι «γεμάτος νερό», προφανώς αυτό δεν ισχύει αλλά η διόρθωση είναι ένας τερτιμμένος πολλαπλασιαστικός παράγοντας στο δεξί μέλος της παραπάνω σχέσης.

  135. Πάνος με πεζά said

    Για τον πρώτο όρο έχω ένσταση. Θεωρώ ότι εξαρτάται από την ταχύτητα του πεζού. Όσο πιο γρήγορη είναι, τόσο «γυρίζει» ένα οριζόντιο διάνυσμα βροχής προς την επιφάνεια Ab, ενώ αν σταματήσει να τρέχει, το διάνυσμα αυτό μηδενίζεται.
    Στην ουσία ρωτάμε αν κρατώντας έναν πίνακα ζωγραφικής κατακόρυφο, και τον περάσουμε με πολύ μικρή ή αρκετά μεγάλη ταχύτητα μέσα από ένα καταρράκτη, αν θα βραχεί το θέμα του ή όχι. Ή κάπως έτσι.

  136. 52, 73, 74
    Η κριτική και τελικά απαγόρευση του DDT ξεκίνησε με την δημοσίευση του Silent Spring που έχει πολυσυζητηθεί. Μεγαλύτερης και πλέον αναμφισβήτητης σημασίας, κατά την γνώμη μου – πέρα από την προσοχή στο DDT – είναι η έμφαση του βιβλίου στις δυσμενείς, για τους ανθρώπους, συνθήκες που δημιουργεί η μεγάλης κλίμακας ανθρώπινη δραστηριότητα, όταν προσπαθεί να καταστείλει τεράστιους και ραγδαία πολλαπλασιαζόμενους πληθυσμούς (ζιζάνια, έντομα, βακτηρίδια) που μπορούν σιγά-σιγά ή και γρήγορα να ανπτύξουν, με βιολογική εξέλιξη, ανθεκτικότητα στην ανθρώπινη επίθεση. Συμβαίνει από χρόνια και με τα αντιβιοτικά, και είναι άκρως ανησυχητικό.

  137. sarant said

    135: Δηλαδή επιβεβαιώνεται η διαισθητική απάντηση 🙂 Άλλωστε, όταν βρέχει αυτόματα τρέχουμε εδώ και χιλιάδες χρόνια.

    133: Μα, δεν έκανες τίποτα κακό 😉

  138. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    85 – «Το κακό με τους “ψεκασμένους” είναι ότι και να τους πεις αυτοί επιμένουν στις ανυπόστατες θεωρίες τους.» O oρισμός του ψεκασμένου κολλήματος, βρίσκεται στο παρακάτω πόστ, τόσο ψεκασμό έχει φάει στην επαρχία του για χρόνια ο ανώνυμος ψεκασμένος, και δεν έχει πάθει τίποτα.

    http://mavro-oxi-allo-karvouno.blogspot.gr/2008/03/chemtrails.html

  139. physicist said

    136. — Ναι, Πάνο, αλλά η οριζόντια προβολή αυτού του διανύσματος είναι η ταχύτητα κίνησης του πεζού. Ναι μεν μαγαλώνει όσο πιο γρήγορα τρέχουμε αλλά την ίδια στιγμή ο χρόνος που χρειάζεσαι να διασχίσεις το δρόμο είναι αντιστρόφως ανάλογος αυτής της ταχύτητας και τα δύο εξουδετερώνονται.

  140. 104,
    Γς, εύγε! Τι απέγινε τελικά μ’ αυτήν την ιδέα σου;

  141. Εγώ έχω πάντα ομπρέλλα μαζί μου,εκτός από τις μέρες που βρέχει(Μέρφυ γαρ).
    Οπότε τρέχω πάντα να μη βραχώ.
    Εκτός από μερικές φορές, παλιά, σε πολύωρες πεζοπορείες υπό βροχήν, που όταν γινόμασταν λούτσα μέχρι τα εσώρουχα, δεν είχε νόημα μετά η βιασύνη, η ψυχραιμία ήταν το καλύτερο.

    Μαζί μου για το τρέξιμο συμφωνεί και ο Νασραντιν Χότζας στη γνωστή ιστορία.

    One day when Nasreddin Hodja was sitting by the window looking at the rain, a man started running in order not to get wet. The Hodja asked the man, “Is it right to run from God’s gifts?” The man slowed down and got thoroughly soaked. Another day when the Hodja was running in order not to get soaked by the rain, he encountered the same man. “Well, well, aren’t you the one who spoke to me the other day. So why are you running from God’s gift?” “In order not to tread on God’s gift,” replied the Hodja.

  142. 133#
    Μα δεν είπα πουθενά ότι φταίει η πολιτεία.
    Ούτε είπα ότι πολιτεία “πρέπει να επιτρέπει και να επισημοποιεί ότι δεν μπορεί να αποτρέψει”, αλλά ότι η ζωή, δηλαδή η πραγματικότητα, έχει δώσει εδώ και δεκαετίες απαντήσεις σε όσους αμφισβητούν τα δικαιώματα των ομοφυλόφιλων.

    Από εκεί και πέρα, οι γκέι δεν ζητούν τίποτα παραπάνω ή παρακάτω από τα δικαιώματα που έχουμε εμείς οι υπόλοιποι.
    Δεν ζητούν σύνταξη γιατί είναι …γκέι, αλλά ζητούν ισονομία πχ στα κληρονομικά.
    Για φανταστείτε έναν άνθρωπο που όταν πεθαίνει να τον κληρονομεί η υστερική θρησκόληπτη θεία του που τον αποκαλούσε πουστάρα ή ανώμαλο, και όχι ο / η σύντροφός του.
    Τώρα, σε ποια κοινωνία θέλετε να ζείτε αυτό είναι δικαίωμα σας, απλά μπορεί να λειτουργεί και αντίστροφα.
    Μπορεί να μην θέλουν και αυτοί να ζουν μαζί σας, ξέρετε.

  143. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    101 – «Ο ένας δεν είναι ηθικός αλλα κοινωνικοοικονομικός, δεν χρησιμεύει στην κοινωνία να δώσει σύνταξη πεθαμένου στον γκομενό του (ή άντρα του).» Υπάρχουν και γυναικεία ζευγάρια ξέρετε, και δεν είναι γκόμενος-α, αλλά οι σύντροφοι της ζωής τους, κι αφού η φύση τους γέννησε έτσι, οφείλουμε να τους αποδεχτούμε όπως είναι ισότιμα, δύο χαρούμενοι άνθρωποι, μόνο χαρά θα προσφέρουν στην κοινωνία, αλλιώς αν όσοι δεν μας κάνουν, να τους καίμε, να τους κάνουμε σαπούνι, για να είναι και κάπου κοινωνικά χρήσιμοι. Όσο για την σύνταξη, τότε να μη δίνεται και στα άτεκνα ζευγάρια που χηρεύουν, δεν χρησιμεύει στην κοινωνία.

    «Ο άλλος λόγος είναι καθαρά ηθικός και είναι η υιοθεσία. Δεν θα ανεχόμουν ως μέλος της κοινωνίας μας να δώ υιοθετημένο παιδί απο ζευγάρι ανδρών.» Απο ζευγάρι γυναικών φαντάζομαι δεν θα έχετε πρόβλημα. Έχετε δεί ορφανά παιδιά σε ορφανοτροφείο; τα έχετε ρωτήσει αν θα ήθελαν να ζήσουν με ομόφυλους γονείς ή προτιμούν το ορφανοτροφείο; Έχετε δεί πόσοι ανισόρροποι «γονείς» δολοφονούν ψυχικά τα παιδιά τους; αυτό πώς το ανέχεστε να το βλέπετε; Αν δεν θέλετε να δείτε ομόφυλα ζευγάρια με υιοθετημένο παιδί, είναι πολύ εύκολο και ανώδυνο, ΜΗ ΤΑ ΚΟΙΤΑΤΕ.

  144. Γιάννης Ιατρού said

    >100 κλπ.:
    Όταν καίγεται το καύσιμο παράγει, μεταξύ άλλων, νερό το οποίο βγαίνει από τις τουρμπίνες σε πολύ υψηλή θερμοκρασία και με μεγάλη πίεση. Όταν αυτό το νερό, που είναι σε μορφή υδρατμών, συναντήσει την ατμόσφαιρα και αν η θερμοκρασία είναι κάτω από -40 °C, παγώνει αμέσως και φαίνεται σαν μια λευκή γραμμή πίσω από το αεροπλάνο. Η δημιουργία αυτών των ιχνών εξαρτάται από:

    -την θερμοκρασία της ατμόσφαιρας (περιβάλλοντος)
    -την ποσότητα των υδρατμών που δημιουργεί η συγκεκριμένη μηχανή
    – την υγρασία / κορεσμό με υδρατμούς στην ατμόσφαιρα (περιβάλλον)
    – την πίεση της ατμόσφαιρας ((περιβάλλοντος)

    Καθώς οι υδρατμοί βγαίνουν από τη τουρμπίνα του αεροπλάνου, συναντούν τον κρύο αέρα και παγώνουν. Αν όμως ο αέρας δεν είναι αρκετά κρύος και δεν έχει κορεστεί από υγρασία, τότε το ίχνος δεν δημιουργείται. Αντιθέτως, όσο πιο κρύος είναι ο αέρας, τόσο λιγότερη υγρασία μπορεί να αποθηκεύσει και συνεπώς τόσο πιο έντονο είναι το ίχνος. Επίσης εάν οι καιρικές συνθήκες δεν αλλάξουν τότε το ίχνος μπορεί να παραμείνει στον ουρανό για ώρες. Αντιθέτως, όσο περισσότερη υγρασία μπορεί να απορροφήσει ο αέρας, τόσο πιο γρήγορα θα σβήσει το ίχνος.

    Το φαινόμενο παρατηρείται όχι μόνο με τα καυσαέρια, αλλά και σε άλλα σημεία της ατράκτου, όταν λόγω των συνθηκών (ταχύτητα, ροή αέρα) δημιουργούνται οι κατάλληλες συνθήκες (υποπίεση, θερμοκρασία) κλπ. Παράδειγμα: στις άκρες των πτερυγίων σε (κυρίως) στρατιωτικά αεροπλάνα σε απότομους ελιγμούς κλπ. Τότε βλέπουμε τους (συμπυκνομένους) υδρατμούς που υπάρχουν διαλυμένοι σ΄εκέινο το σημείο / περιοχή στον αέρα.

  145. Aγάπη said

    59 Αυτός είναι Πρώην ποδοσφαιριστής
    http://tvxs.gr/news/ellada/o-anatolakis-sto-ypoyrgeio-paideias-anthropos-ton-grammaton-kai-ton-texnon

    Για τα εξαιρετικά του ελληνικά, μετά τον ψεκασμό του, εδώ

  146. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    Με ενόχλησε αρκετά το σχόλιο του 101, και βιάστηκα να γράψω, χωρίς να δώ τα παρακάτω σχόλια, ευτυχώς ενοχλήθηκαν κι άλλοι που τα σχόλιά τους με καλύπτουν.

  147. Γς said

    141:
    Δούλεψε!

    Στον υπολογιστή όμως. Προσομοίωση …
    😦

  148. Ωρέ! Οι Σαμαρικοί το τερμάτισαν!

    http://www.antinews.gr/Antitheseis/neos-meligalas-_1/

  149. Νέο Kid Στο Block said

    Το πρόβλημα της βροχής ,αναλυμένο και λελυμένο(;) στο εξαίρετο περιοδικό «Κβάντουμ» τευχος Ιουλίου-Αυγούστου 1998. Σελίς 49. Bραχείτε υπεύθυνα! 🙂
    http://ph403.edu.physics.uoc.gr/Quantum/Quantum_-_Tom5Tef4.Iul-Afg.1998.pdf

  150. Γς said

    123:
    >Αν ενας στρεϊτ αντρας μεινει χηρος (σπανιο, αλλα συμβαινει ΚΑΙ αυτο)

    Γιατί ρε; Γκέι ήμουν εγω;

    Αλλά τι λέω; Είχα πάρει διαζύγιο και είχα ξαναπαντρευτεί όταν την έκανε η πρώην.
    Σπάνιο κι αυτό;

  151. # 138

    Νίκο, αn φοράς καπέλλο (οπότε δεν βρέεται το κεφάλι, συμφέρει να περπατήσεις για να μη βραχεί το σώμα, αν δεν φοράς πρέπει να τρέξεις για να βραχεί λιγότερο το κεφάλι αλλά θα βραχούν και τα ρούχα σου
    Διαλιέχτε

  152. Νέο Kid Στο Block said

    To εντελώς φοβερό είναι πως το άρθρο στο εξαίρετο φυσικομαθηματικό περιοδικό για τη βροχή τελειώνει ακριβώς με τα λόγια του Γκρομύκο που είπε το σκλί!! «πέρασμα ανάμεσα από τις σταγόνες» (!! 😆 )

  153. 139#
    Ενδιαφέρον άρθρο Λάμπρο, συμφωνώ με τα συμπεράσματά του.

  154. ΕΦΗ ΕΦΗ said

    «Χώρια που τις προάλλες με ψέκασαν στο σύνταγμα σαν κατσαρίδα οι αστυνομικοί γιατί δε με γνώριζαν».
    «Τι; Σε ψέκασαν με χημικά», απόρησαν οι άνθρωποι « μα καλά, στη σημερινή Ελλάδα κινδυνεύει η δημόσια τάξη απ’ τους 85άρηδες; Μπας και αποτρελαθήκατε;»


    Φάγανε, δείρανε, ψέκασαν, λαχανιάσανε, πέσανε κάτω

  155. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    151 – Λέει για μάς τους γήινους, εσύ ανήκεις σε άλλο είδος, είσαι σεξογήινος.

  156. 149 Κόλαση στα σχόλια!!

  157. ΝεοΚιντ στο 153

    αν πρόσεξες (που θα πρόσεξες, γάτε!) το όνομα του συγγραφέα φαίνεται ρούσικο. Οπότε, μάλλον ο τοβάριτς κάνει καλαμπουράκι με το γνωστό ανέκδοτο.

  158. Νέο Kid Στο Block said

    150.153. (συν’εχεια). Φαίνεται λοιπόν ότι οι Ρώσοι έχουν ασχοληθεί παλαιόθεν -σε πρακτικό/εμπειρικό επίπεδο αλλά και σε θεωρητικό- με το πρόβλημα «stay as dry as possible!», και του έχουν αλλάξει τα φώτα!
    ΥΓ. έχει κι ωραία για το φως το συγκεκριμένο τεύχος χερ Φύζικερ.

  159. Νέο Kid Στο Block said

    158. 🙂 😉

  160. ΕΦΗ ΕΦΗ said

    125>>102-122: Δηλαδή δεν ξέρουμε την απάντηση;
    κράτησα τη ζωή μου ταξιδεύοντας κατά το πλάγιασμα της
    βροχής

  161. physicist said

    #159. — Οι μάγκες φοράνε υπερυδρόφοβα και μένουν στεγνοί κι ωραίοι:

  162. Elias said

    Οι ψεκασμοί και η συνωμοσιολογία είναι μια πρόοδος, αν η εναλλακτική του είναι η παραίτηση και ο φόβος (= ψηφοφόροι ΝΔ). Τουλάχιστον θυμώνεις, αντιδράς, κάτι είναι κι αυτό. Είναι ένα πρώτο βήμα, μια εφηβεία που πρέπει να περάσεις μέχρι να την ξεπεράσεις. Θέλω όμως να σχολιάσω κάτι άλλο, αυτό που πολλοί λένε «ακροδεξιούς» τους ΑΝΕΛ:

    Το «φασίστας» ή «ακροδεξιός» δεν κρίνεται τόσο από την εκφρασμένη ιδεολογία κάποιου, ούτε από τα 14 σημεία που διατύπωσε ο Ουμπέρτο Έκο, κρίνεται από τις πράξεις και τη συμπεριφορά του. Παντού και πάντα: ο άνθρωπος κρίνεται από αυτά που κάνει, όχι από αυτά που λέει. Ο ιστορικός φασισμός έγινε αντιληπτός ως τεράστιο βδέλυγμα επειδή είχε αυτό το στοιχείο: δεν παίζω το παιχνίδι με κανόνες, δεν αναγνωρίζω όρια, για μένα ισχύουν άλλοι νόμοι, και θα το εκμεταλλευτώ που εσύ παίζεις το παιχνίδι με κανόνες. Στην ακροδεξιά ματιά, αν δείχνεις εμπιστοσύνη, παίζεις το παιχνίδι με κανόνες και όρια, τότε είσαι «αδύναμος» και «βλάκας», αυτή είναι η ουσία του φασισμού. Η εκφρασμένη ιδεολογία έρχεται σε δεύτερο χρόνο για να εξορθολογίσει.

    Πρώτα κάποιος φτάνει να νιώσει ότι γι’ αυτόν ισχύουν άλλοι νόμοι, ότι όσοι δείχνουν εμπιστοσύνη και παίζουν με κανόνες είναι «αδύναμοι» και «κατώτεροι» και «ηλίθιοι» (οπότε είναι θεμιτό να τους εκμεταλλευτείς), και κατόπιν έλκεται από μια ιδεολογία που εξορθολογίζει τη μισανθρωπία του. Όχι το αντίστροφο. Δεν είναι η ιδεολογία που φτιάχνει τους ακροδεξιούς, αυτή έρχεται σε δεύτερο χρόνο, σαν δικηγόρος, για να εξορθολογήσει.

    Τούτων λεχθέντων, πολύ πιο ακροδεξιό κόμμα είναι η σαμαρική ΝΔ παρά οι ΑΝΕΛ (επίσης, η πιο φασιστική εφημερίδα στην Ελλάδα υπήρξε η παλιά Αυριανή). Μην κοιτάς τόσο τις εκφρασμένες ιδέες τους ή τα 14 σημεία του Έκο, κοίτα την πράξη και τη συμπεριφορά τους. Άφθονα τα παραδείγματα περιφρόνησης και δολιότητας που έδωσε το σκυλολόι του Σαμαρά. Άφθονες οι πράξεις και οι ενέργειες που ανέδυαν το άρωμα: για μένα ισχύουν άλλοι νόμοι. Άφθονες οι περιπτώσεις καταστρατήγησης των άρρητων συμβολαίων που διέπουν την πολιτική αντιπαράθεση. Έχουν τέτοιο ιστορικό οι ΑΝΕΛ; (μιλάμε πάντα για πράξεις, όχι για ρητορική). Αν ναι, εγώ δεν το αντιλήφθηκα.

  163. Elias said

    Να πω και κάτι προκλητικό: δυνητικά, περισσότερο ακροδεξιό μου φαίνεται το μέλλον του Ποταμιού παρά αυτό των ΑΝΕΛ. Με τρομάζει ο ελιτισμός κι η αφ’ υψηλού στάση στο κόμμα του Θεοδωράκη. Είναι πεπεισμένοι ότι το 6% που τους ψήφισε αποτελεί την αφρόκρεμα της Ελλάδας, νιώθουν ότι πρέπει να έχουν ιδιαίτερη μεταχείριση εφόσον εκπροσωπούν τους «ορθολογιστές» και τους «σοβαρούς». Θα βγει αυτό σε κάποια στιγμή και σε πράξεις. Όπως έγινε και με τον Τζήμερο, είναι θέμα χρόνου μέχρι και το Ποτάμι να βγάλει διάφορα περίεργα ρατσιστικά και αυταρχικά, τα περιμένω (ήδη έκανε κάτι κουφές προεκλογικές δηλώσεις ο Σταύρος για τους μετανάστες). Και τότε θα καταφανεί τι πραγματικά είναι το κόμμα του Θεοδωράκη: οι Ρεπουμπλικάνοι της Ελλάδας.

  164. Αεροψεκασμοί γίνονται (ελπίζω ότι θα γίνουν και φέτος) για καταπολέμηση των κουνουπιών, ιδίως σε περιοχές με εκτεταμένη ορυζοκαλλιέργεια, όπως ο Νομός Σερρών (λέτε γι’ αυτόν τον λόγο να …γαλάζιασε στις τελευταίες εκλογές;). Να και ένα άλλο «ψεκαστικό»: Η λαλίστατη Λ.Κ. κατακεραύνωσε τη δημόσια τηλεόραση ότι διαδίδει ψευδείς ειδήσεις: Μετέδωσε ότι ο Τσίπρας, αμέσως μετά την ορκομωσία του κατέθεσε στεφάνι στο Σκοπευτήριο της Καισαριανής όπου τουφεκίστηκαν πολλοί «αριστεροί», ενώ (λέει) έπρεπε να πει «κομμουνιστές». Ε! Να μην την πω ΨΕΚΑΣΜΕΝΗ (με κεφαλαία βεβαίως!).

  165. sarant said

    157: Για παράδειγμα:
    To δράμα αρχίζουμε να το ζούμε..

    Οσοι βρισκονται εξω στην αγορά , βλέπουν μια ημιβομβαρδισμένη πόλη..

    Κυκλοφορουν ελάχιστα αυτοκίνητα, η κινηση στα μαγαζια εχει πέσει στο ναδιρ, η ψυχολογία σα πατωματα..

    ΟΙ μονοι που χαίρονται είναι τα κομματοσκυλα του Συριζα,οι Ανελλήνιστοι, οι υποψηφιοι δημοσιοι υπαλληλοι

    και φυσικα αυτοι που κινουν τα νημματα απο ψηλα, αυτοι που ηθελαν να φυγει ο Σαμαράς και να ερθει ο Τσίπρας,,για δικα τους συμφεροντα..

    Ολος ο κοσμος είναι μουδιασμένος , και αναρωτιέμαι πως βγηκες με 35% τις εκατο…;

    164: Έχει ήδη αρχίσει να βγάζει

    165: Όλο το ΚΚΕ το τόνισε αυτό το θέμα, ίσως όχι άδικα.

  166. qq said

    @164 Πάντα τα έλεγα εγώ αυτά, αλλά με άλλο πρόσημο. Βγάλε τη λέξη ποτάμι και βάλε αριστερά. Πάντα η αριστερά από την γέννησή του είχε αυτό το ελιτισμό, πάντα και μόνο η αριστερά κατείχε την απόλυτη αλήθεια και όλοι οι άλλοι είναι παραπλανημένοι. Εξ ου, ο φασισμός είναι παραπαίδι της αριστερής ιδεοληψίας.

  167. Μαρία said

    157
    Σιγά την κόλαση!
    Κάνε σύγκριση με προεκλογικό σχόλιο του Νικηφόρου Φωκά στο άρθρο «Όταν πολεμάμε δεν γκρινιάζουμε».
    Αγαπητε Φαηλο κατ’αρχας ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ, αν και δεν ψηφιζω Β ΠΕΙΡΑΙΩΣ εν τουτοις σου εστειλα πεσκεσι 3 ψηφους (Σαλαμινα μερια..) και ευχομαι να εισαι μεσα σε αυτη την πιο δυσκολη Βουλη μεταπολεμικως γιατι χρειαζομαστε ΚΟΜΜΑΝΤΟΣ και οχι ρεμπεσκεδες του κερατα..

    Θα ηθελα να σας ενημερωσω οτι σε επαφες που εχω με Βορειο Ελλαδα (Ανατολικη Μακεδονια-Θρακη) φαινεται να υπαρχει αισθητη υπεροχη ΝΔ εναντι του αχταρμα ακροαριστερων σαλεμενων συνιστωσων του συριζα…

    Ανεξαρτητως ομως αυτου, σε περιπτωση που πανε ολα στραβα οπως λενε οι δημοσκοποι (ολοι τους πρωην κομμουνιστες) και η ακρα αριστερα βγει πρωτο κομμα την Κυριακη το βραδυ, τοτε απο ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΡΩΙ αρχιζει η κανονικη μαχη , ΜΕΣΑ και ΕΞΩ απο την ΒΟΥΛΗ..

    Πρεπει να καθαρισει η παραταξη απο σουλατσαδορους πολιτικαντηδες της πορδης, απο ανευρα νουμερα του κερατα που για ιδεα εχουν mono την θεση που θα κατσει ο κωλος τους ΚΑΙ ΣΑΝ ΣΠΑΡΤΙΑΤΙΚΗ ΜΑΧΟΜΕΝΗ ΠΤΕΡΥΓΑ ΩΜΟ ΜΕ ΩΜΟ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ.

    Αρκετα λαθη και παραλείψεις εγιναν απο την ηγεσια δυο χρονια τωρα , απο ΔΕΥΤΕΡΑ ξημερωματα ομως η μαχη πρεπει να ειναι αμειλικτη , ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ , ΚΑΜΜΙΑ ΑΝΟΧΗ , ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΕΟΣ για την ακρα αριστερα, ΚΗΡΥΞΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ με βασικο συνθημα NO MERCY – NO PRISONERS…. γιατι καθε ΗΜΕΡΑ, καθε ΩΡΑ παραμονης της συμμοριας συριζα στην εξουσια θα ειναι ολεθρια για τον τοπο ..

  168. Η κυρίως κόλαση των εν λόγω σχολίων είναι στα γεωπολιτικά που λέγαμε στο άλλο νήμα. Άλλος τα βάζει με τους Αμερικάνους, άλλος με τους Ρώσους, άλλος με την ΕΕ, άλλος έχει τον Σύριζα φιλορώσο, άλλος κρυφοφιλοαμερικάνο… πολύ γέλιο.

  169. Spiridione said

    Βρε τον Νικηφόρο Φωκά 🙂

  170. Όσο για τον κομάντο, να 10 + 1 δουλειές που μπορεί να κάνει ο Φαήλος Κρανιδιώτης μετά την ήττα της ΝΔ στις εκλογές 😀

  171. maetsos said

    Θεωρω ολες αυτες τις θεωριες περι ψεκασμων αστειες, και λυπηρο οτι ακουστηκαν και μεσα στη Βουλη.
    Σε μια εκπομπη ομως σατιρικη που εβαζε σχολια του Καμμενου, για να τον σατιρισουν, τον ακουσα να λεει για «ΕΛΓΑ και τροποποιηση καιρου». Και για αυτους τους ψεκασμους γνωριζω σχεδον απο πρωτο χερι – ή αλλιως απο δευτερο χερι – εχω γνωρισει και πιλοτο, τελη δεκαετιας του ’80, οταν ημουν πιτσιρικι.

    Ο ορος ψεκασμος χρησιμοποιειται οταν πεταν τα αεροπλανα χαμηλα και ψεκαζουν τις καλλιεργειες. Στη τροποποιηση καιρου ο ορος ειναι σπορα, seeding στα αγγλικα – μπορειτε να το γκουγκλαρετε μαζι με το weather modification. Ψεκαζονται νεφη δηλαδη, τα αεροπλανα μπαινουν μεσα στην καταιγιδα, και σπερνουν ιωδιουχο αργυρο. Σαν υλικο επεμβαινει στο εμβρυικο σταδιο δημιουργιας χαλαζιου και αυτο οταν πεφτει εχει πολυ μικροτερο μεγεθος, επιφεροντας λιγοτερες καταστροφες στις καλλιεργειες.

    Σαν τεχνικη χρησιμοποιηθηκε, απο τον τοτε ΟΓΑ (σημερινος ΕΛΓΑ) στο αντιχαλαζικο του προγραμμα. Ηταν πιλοτικο και δουλευαν στον καμπο της Ναουσας-Βεροιας, Στρυμωνα και Θεσσαλιας.
    Τα ξερω ολα αυτα γιατι ο πατηρ ηταν στην ομαδα μετεωρολογων που παρακολουθουσαν τις καταιγιδες. Οταν προβλεπαν χαλαζοπτωση διναν εντολη να φυγουν τα αεροπλανα (cessna). Απο το αεροδρομιο Θεσσαλονικης ειχαν μαλιστα προτεραιοτητα πτησης εναντι των επιβατηγων γιατι ο σκοπος κατηγοριοποιειται στις πρωτες βοηθειες. (Θα σας τα εγραφε ο ιδιος, αλλα ειμαστε 70 ετων και προς το παρον μαθαινουμε πως να στελνουμε ημεηλ). Μου ειπε οτι το προγραμμα διακοπηκε καποια φαση, αλλα αργοτερα το ξανατρεξαν και υπαρχει και στις μερες μας. Την εργολαβια την ειχε αναλαβει καναδικη εταιρια, και πιτσιρικι θυμαμαι εναν πιλοτο να μας επισκεφτεται στο σπιτι, τυπικαλ Καναδος της Αλμπερτα, με παχυ κοκκινο μουστακι και τζοκευ καπελο.

    Οι κακες επιπτωσεις, κυριως στην ποιοτητα εδαφους, εμφανιζονται μετα απο 200-300 χρονια, συμφωνα με αμερικανικες ερευνες. Αλλα και στον ΟΓΑ ειχαν χρηματοδοτησει το ΑΠΘ για ερευνα στις επιπτωσεις και βρηκαν τα ιδια με τους αμερικανους.

    Δεν ξερω πως συνδεθηκαν οι ψεκασμοι με τον κ.Καμμενο, αλλα εχω εντυπωση οτι την τροποποιηση καιρου την ανακαλυψε αργοτερα στην προσπάθειά του να αμυνθει.

    Ιωδιουχος αργυρος λοιπον και οχι χαϊβανιτιδα!

    υ.γ. κ. Σαραντακο, οταν γραφω χρησιμοποιω μονοτονικο γιατι ετσι εχω συνηθισει. Στο πληκτρολογιο ομως με βολευει το ατονικο, ή μαλλον το ελαχιστο μονοτονικο: Θα βαλω τονους στα πότε, ποτέ, διαζευτικο ή, ή οταν θα πω π.χ. «πιστευε στις δυνατότητές του».
    Αλλα και οταν σε περιπτωση ορθογραφικου εχουμε παρεμηνειες «κανονισε να πεσεις στα μαλακά» vs «κανονισε να πεσεις στο μαλ…κα». Ποια η αποψη σας?

  172. gryphon said

    Kαι πεφτει και πολυ αγρια λογοκρισια στα σχολια στο antinews.Παλαιοτερα με το διαφορετικο συστημα ειχα φαει μπαν με 3 διαφορετικα ημειλ και χρηστωνυμα και μετα με το καινουργιο συστημα ειχα γραψει σχολια που τα δεχεται το συστημα αλλα δεν δημοσιευονται ποτε.
    Και ολ’αυτα για σχολια ισως ειρωνικα αλλα χωρις βρισιες και τετοια.

  173. sarant said

    172: Καλώς ήρθατε, αγαπητέ.
    Για προσωπικό σας στυλ, το «σχεδόν ατονικό» που λέτε το βρίσκω αποδεκτό, ιδίως αφού παίρνετε υπόψη τις αμφισημίες. Μια παραλλαγή είναι το «μονοτονικό του Ελισαίου Γιανίδη», που δεν βάζει τόνο στη λήγουσα. Έτσι, όταν βλέπεις π.χ. «μαλακα» (χωρίς τόνο) ξέρεις ότι είναι «μαλακά» και όχι «μαλάκα» 🙂

  174. qq said

    Μένω άφωνος με πόση αγάπη και στοργή ξεπλένετε τους Καμμένους, και με πόσο μίσος και σκληρότητα επιτίθεσθε στο Ποτάμι επειδή δεν ταιριάζει στο μικρόκοσμο σας. Ακόμα και την ΧΑ με κατανόηση την περιβάλλετε. Μη σας κατατρέχει τόσο τρόμος. Αλλά, παλαβή αριστερά είναι αυτή, μόνο για παλαβομάρες είναι ικανή.

  175. BLOG_OTI_NANAI said

    Ψεκασμένοι είναι όλοι αυτοί που αναδημοσιεύουν είτε σαβούρα του διαδικτύου, είτε δεν μπορούν να διαβάσουν δηλώσεις που κάνουν χιουμοριστικές ιστοσελίδες και γράφουν: «Το κείμενο αυτό και η φωτογραφία που το συνοδεύει, αποτελούν προϊόν επινόησης με στόχο τη σάτιρα«.

    Βεβαίως, η μεγάλη κατηγορίας ψεκασμένων είναι οι λαϊκιστές, που νομίζουν ότι όλοι οι άλλοι είναι ηλίθιοι, και δεν μπορούν να ξεχωρίσουν τον λαϊκιστή από χιλιόμετρα μακριά.
    Ο ψεκασμένος «προοδευτικός» λαϊκιστής, χαρακτηριστικό δείγμα του πλέον επικίνδυνου ανθρώπου, θα μας πει ότι είναι προτιμότερο ένα παιδί να μεγαλώσει με δύο ομοφυλόφιλους γιατί υπάρχουν… «κακές οικογένειες ετεροφυλόφιλων»!
    Εδώ μιλάμε βεβαίως για τα άνω όρια της γελοιότητας…
    Μα δεν υπάρχουν βίαιοι, ανώμαλοι, παιδεραστές ή αλκοολικοί στα ομοφυλόφιλα ζευγάρια που να πάρει και να σηκώσει; Είμαστε σοβαροί; Από που κι ως που τα ομοφυλόφιλα ζευγάρια μπορούν να κρίνονται ΣΥΝΟΛΙΚΑ ως… καλύτερη λύση από ένα ορφανοτροφείο ή μια «κακή οικογένεια» ενώ είναι σαφώς δυνατόν οι ομοφυλόφιλοι να είναι χειρότεροι και από τις χειρότερες οικογένειες; Τι ανοησίες λοιπόν είναι αυτές;
    Το φρικιαστικό γεγονός των γκέι παιδεραστών δεν το θυμόμαστε; Εξαιρούνται μήπως οι γκέι από τις ανθρώπινες παθογένειες;!

    Από εκεί και πέρα βεβαίως, οι πλέον επικίνδυνοι ψεκασμένοι. είναι εκείνοι που αδιαφορούν για την ενδεχόμενη αλλαγή φύλου του παιδιού, που μπορεί να γίνει γκέι ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ στην πραγματικότητα. Οι άλλες μορφές ενδοοικογενειακής βίας είναι εξίσου άθλιες με το να υποχρεώνεις ένα παιδί να παίξει με τις πιθανότητες να γίνει γκέι χωρίς να είναι και να του αλλάξεις το φύλο διαλύοντας την ισορροπία της εσωτερικής του ταυτότητας.

    Διότι μπορεί να μην την χωνεύουν την πραγματικότητα αυτή, αλλά η ομοφυλοφιλία ΔΕΝ είναι καθαρά γενετικό το ζήτημα. Τα είχαμε ξαναπεί εκτενώς αυτά. Ειδικά στην περίπτωση που το παιδί που υιοθετείται έχει το ίδιο φύλο με τους ομοφυλόφιλους γονείς, οι πιθανότητες να του αλλάξουν το φύλο με το ζόρι είναι πολύ μεγαλύτερες τη στιγμή που τα παιδιά υιοθετούν και την παραμικρή συνήθεια των γονιών τους.

    Είναι επικίνδυνοι όσοι δεν ομολογούν ΚΑΙ την επίδραση του περιβάλλοντος στην ομοφυλοφιλία και έτσι παίζουν ένα εγκληματικό παιχνίδι εις βάρος των παιδιών. Ακόμα και ΣΕ ΕΝΑ ΜΟΝΟ ΠΑΙΔΙ αν μεταβληθεί το φύλο του χωρίς τη θέληση του εξαιτίας της επίδρασης των ομοφυλόφιλων γονιών, αυτό αποτελεί χείριστη μορφή βίας και όσοι το αποσιωπούν είναι συνειδητοί εγκληματίες. Αν αγαπούν πράγματι τα παιδιά θα πρέπει να μελετήσουν σε πολύ μεγάλο βάθος το ζήτημα αυτό πριν καταλήξουν σε ενέργειες που μπορεί να φέρουν στον κόσμο προβληματικούς ανθρώπους.

    Και για όσους, αντί για απάντηση σε αυτό, ξαναπούν για τις «κακές οικογένειες», τότε επαξίως θα φέρουν τον τίτλο του ψεκασμένου…

  176. Εξαιρετικός κι εξαντλητικός Vagelford για τους ψεκασμούς, και εκατοντάδες ψεκασμένοι στα σχόλια:

    Chemtrails ή Χημικές Ουρές ή Αεροψεκασμοί.

    Πάντως, ελπίδα δεν υπάρχει.

    Ψεκασμένους να πούμε και το ΚΚΕ, αφού γνωστή ψεκασμένη καθηγήτρια μουσικής συμμετέχει στα ψηφοδέλτιά του στην ΕΛΜΕ Μαγνησίας; -ο θεός να φυλάει τα παιδιά…

    Ψεκασμένο και το Ποτάμι, αφού ο Σταύρος δεν διστάζει να θέτει σοβαρά ερωτήματα και να κάνει (οθντκ) σοβαρή έρευνα (α, ρε, AGB…)

  177. Μπορεί πάντως ο ψεκασμός να απηχεί , (όχι λογικά, αλλά όπως κυκλοφορούν αυτές οι ιδέες, σα μέσα σε όνειρο) και τον φόβο που θα είχε προκληθεί τότε με το ddt ίσως ανακατωμένο με το θρησκευτικό δέος και το αίσθημα της μικρότητας του ανθρώπου μπροστά στις ίδιες του τις δυνάμεις. Απλά οι ψεκασμένοι βάλανε και ένα χαρακτήρα, ή μια ομάδα παλιοχαρακτήρων , Εβραίων και άλλων,που τα προκαλεί αυτά.

    Η πλάκα είναι οτι αν το σκεφτει κανείς κάπως αλλιώς, υπάρχει σίγουρα λόγος να φοβόμαστε διάφορες τρομαχτικές καταστροφές και πράγματι,η κατάσταση στον πλανήτη σε γενικές γραμμές δεν είναι εντελώς διαφορετική.

    Υπάρχει το 1% που κατέχει όσο πλούτο κατέχει το υπόλοιπο 99%. Ο πλούτος αυτός είναι επενδεδυμένος και σε μεγάλες εταιρείες, τα συμβούλια των οποίων καταστρέφουν τον πλανήτη με μόνο στόχο το κέρδος. Η καταστροφή προέρχεται σε μεγάλο βαθμό από ψεκασμούς και χημική ρύπανση. Χωρίς βέβαια την συγκεκριμένη πρόθεση των συγκεκριμένων κακών που εξυπονοούν οι ψεκασμένοι.

    Σήμερα ο πιο βεβαρυμένος πληθυσμός σε τοξικές ουσίες από βιομηχανικά απόβλητα και παρασιτοκτόνα είναι οι Ίνουιτ, οι Εσκιμώοι της Γροιλανδίας (έτσι γράφει ο Ντάιμοντ στην Κατάρευση). Ο λόγος είναι ότι τρέφονται αποκλειστικά με ψάρια, φάλαινες και φώκιες, που τρέφονται με μαλάκια και γαρίδες και συσσωρεύουν στον οργανισμό τους τους ρύπους, που ανακυκλώνονται στους ωκεανούς.Φαντάσου δηλαδή τι γίνεται σε πλανητικό επίπεδο.

    Ο πλανήτης όντως κινδυνεύει να καταρρεύσει, αλλά αυτό είναι ένα πολύπλοκο φαινόμενο. Αν το μόνο εργαλείο που σου δόθηκε στο σχολείο είναι ο εθνικισμός, (αλλά και δεν κόβεσαι και πολύ να βρεις την αλήθεια και να συγκρουστείς) τότε θα προσπαθήσεις να λύσεις το πρόβλημα αυτό και κάθε πρόβλημα με τη γαλανόλευκη, με το εμείς οι καλοί Έλληνες και οι «άλλοι» οι κακοί, που μας ψεκάζουν. Σαν να εφαρμόζεις νόμους της ορθογραφίας για να εξηγήσεις τη βαρύτητα.

    Από κάπου πάντως ξεκινάνε όλα. Και σε κάποιες φάσεις τις ιστορίας τα φαινόμενα αυτά εμφανίζονται πιο έντονα. Οι Εβραίοι το έχουν μάθει από παλιά. Όπου κρίση,αφραγκία, λιμός και καταποντισμός, το επόμενο που συνέβαινε ήταν ένα πογκρόμ.

  178. RaspK said

    23. «Εκνέφωμα» είναι το ψεκαζόμενο υγρό ανεξαρτήτως του συστήματος ψεκασμού (και έχει ενδιαφέρον επειδή συμπεριλαμβάνει τα συστήματα ψεκασμού χωρίς χρήση προωθητικών αερίων). Νομίζω πως η ψακάς είναι ουσιαστικά αυτό που ξενιστί λέγεται αεροζόλ/έροσολ (κ.ο.κ.), αν και στην Ελλάδα το έχουμε συνυφάνει συγκεκριμένα με τα ψεκαστικά συστήματα ακριβώς εκείνα που χρησιμοποιούν προωθητικά αέρια. Το μπεκ το φαντάστηκα από ένα μεσαιωνικό δυτικοευρωπαϊκό όπλο ονόματι bec de corbin, ράμφος κορβίνου, παναπεί κορακιού (Corvus είναι το γένος των κοράκων, και το γνωστό μας κοράκι αποκαλείται Corvus corax).

    Η διασπορά, από την άλλη, είναι κάτι εντελώς διαφορετικό:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Dispersion_%28chemistry%29

  179. RaspK said

    Υ.Γ.: Ξέχασα να γράψω πως συμπεριλαμβάνει τον ψεκασμό, αλλά δεν είναι μόνο ο ψεκασμός, αλλά κάτι πάρα πολύ ευρύτερο.

  180. Παναγιώτης Κ. said

    @172 (Maetsos). Για κάποιον ξένο που θέλει να μάθει Ελληνικά νομίζω ότι οι τόνοι είναι απαραίτητοι.

  181. Παναγιώτης Κ. said

    @14,1 (Sarant, Kid). Η 1-1 συνάρτηση στην δυτική μαθηματική ορολογία ονομάζεται injection.

  182. physicist said

    #180. — Η διασπορά (dispersion) δεν είναι κάτι εντελώς διαφορετικό, για την ακρίβεια δεν είναι καθόλου διαφορετικό. Στην πραγματικότητα, ένα από τα στοιχεία του πίνακα στο λήμμα της Βίκης περί διασποράς είναι τα αεροζόλ. Αξίζει να σημειωθεί εδώ ότι υπάρχει πλούσια βιβλιογραφία και εκτενής έρευνα (ανοιχτή) σχετικά με μια μετάβαση φάσης γνωστή ως sol-gel transition. Με το όνομα sol περιγράφεται η φάση στην οποία τα διεσπαρμένα σωματίδια δεν έχουν σχηματίσει συσσωματώματα ή, αν έχουν, αυτά δεν έχουν συνδεθεί αναμεταξύ τους. Αντίθετα, τα gel περιέχουν τουλάχιστον ένα συνδεμένο δίκτυο σωματιδίων που εκτείνεται σε όλο το σύστημα. Αεροζόλ, λοιπόν, είναι απλώς μια φάση sol τα σωματίδια της οποίας αιωρούνται στον αέρα, που ο διαλύτης είναι ο αέρας αντί για κάποιο οργανικό ή υδάτινο υγρό.

  183. Elias said

    Πάντως θα συνιστούσα: πατήστε λίγο φρένο και χαλαρώστε με τους συνωμοσιολόγους. Δείτε το θέμα ευρύτερα. Ξέρετε τι γίνεται με τις θεωρίες συνωμοσίας σε άλλες χώρες; (και μιλάω για «σοβαρές» χώρες). Ξέρετε τι γίνεται π.χ. σε ΗΠΑ και Γαλλία με τις θεωρίες συνωμοσίας;

    Το ότι ο Κουβέλης κι ο Βορίδης κατέθεσαν κοινοβουλευτική ερώτηση για τους ψεκασμούς, δείτε το μαζί με αυτά:

    – Βρετανικό Κοινοβούλιο, 2005. Mr. Morley: The Department is not researching into chemtrails from aircraft as they are not scientifically recognised phenomena

    – Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο: Βρίσκω έξι ερωτήσεις για τους αεροψεκασμούς, καλύπτουν από 2007 ως 2014

    – Καναδική Κυβέρνηση, 2003, απάντηση σε ανήσυχους πολίτες: There is no substantiated evidence, scientific or otherwise, to support the allegation that there is high altitude spraying conducted in Canadian airspace

    – Αμερικάνικο Κονγκρέσο, 2001, Space Preservation Act, που περιλαμβάνει: Section 7 / 2 / B: Chemtrails

    – Αν συνεχίσω το ψάξιμο, θα βρω κι άλλες χώρες, είμαι σίγουρος.

    Ήρεμα, δεν είναι τόσο τραγικό πράγμα η συνωμοσιολογία (πάντα από τη στιγμή που ο άλλος δεν παίρνει κάνα όπλο να καθαρίσει τους κακούς). Δεν είναι εξεζητημένο, δεν είναι «μόνο στην Ελλάδα γίνονται αυτά». Είναι κάτι πολύ κοινό και παγκοσμίως διαδεδομένο

  184. Μαρία said

    178
    Μουσικό σχολείο Βόλου, υποψήφια της εσακ το 2011.

  185. cronopiusa said

  186. Δεν ξέρω αν το μάθατε, αλλά ο Τσίπρας μετακομίζει σε μονοκατοικία στο Παλιό Ψυχικό!
    Πάλι καλά που δεν έγραψαν ότι μετακομίζει στο Μονακό…
    http://www.koolnews.gr/parapolitica/560019-metakomizei-se-monokatoikia-sto-palaio-psyxiko-to-zeugos-tsipra-dialeksan-kai-sxoleio-gia-ta-paidia/

  187. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    177 – Yπάρχει ένας πολύ πιο επικίνδυνος «άνθρωπος» απο τον ψεκασμένο προοδευτικό λαϊκιστή φίλε Blog, τον είχε κράξει κι ο υποτιθέμενος χριστός, Ο ΨΕΚΑΣΜΕΝΟΣ ΥΠΟΚΡΙΤΗΣ ΔΗΜΑΓΩΓΟΣ, εσύ που παίζεις τα ευαγγέλια στα δάχτυλα, θα έπρεπε να τον ξέρεις.

  188. Elias said

    Επίσης, θα έλεγα, ο φόβος των αεροψεκασμών δεν είναι καν μοντέρνο φαινόμενο. Είναι πανάρχαιο. Είναι η μιασματική ερμηνεία των ασθενειών, που κυριαρχούσε μέχρι κάπου στον 19ο αιώνα («μίασμα» με την αρχαιοελληνική σημασία, δηλ. χαλασμένος αέρας). Γαληνός και πολλοί άλλοι. Δηλαδή, με άλλα λόγια: «κινδυνεύω από τον αέρα που αναπνέω» (από το νερό που πίνω, από το φαγητό που τρώω, από τη γη που πατάω).

    Σήμερα μεν κατέρρευσε η μιασματική θεωρία των ασθενειών, όμως το «κινδυνεύω από τον αέρα που αναπνέω» συνεχίζει να υπάρχει με άλλους τρόπους.

  189. sarant said

    185: Μπράβο Ηλία. Πάντως δεν είπε κανείς ότι μόνο στην Ελλάδα έχει πέραση η συνωμοσιολογία.

    188: Τρολιά βεβαίως.

  190. cronopiusa said

    Αφήστε μας να το χαρούμε λίγο, ρε γαμώτο!

  191. Μούφα βέβαια.
    Μάλλον από το σάιτ του Κωστόπουλου ξεκίνησε, και μετά άρχισε η αναπαραγωγή από τους …ψεκασμένους, tromaktiko, trobaktiko, κλπ

  192. Elias said

    Να το τραβήξω λίγο ακόμα. Όλη η Γαλλική Επανάσταση έγινε με φήμες και θεωρίες συνωμοσίας. Όλη! Κάπου διάβασα το ίδιο ακριβώς και για την Αμερικάνικη Επανάσταση. Υποθέτω ότι είναι κάτι πολύ κοινό σε όλες τις εξεγέρσεις και επαναστάσεις του κόσμου.

    Θέλω να πω, πρέπει να δούμε λίγο διαφορετικά τη συνωμοσιολογία. Να τη δούμε με τέτοιον τρόπο ώστε να της επιτρέψει να είναι σύνηθες κοινωνικό φαινόμενο, κώδικας στο software με το οποίο λειτουργεί φυσιολογικά η κοινωνία, το οποίο εντείνεται ιδιαίτερα σε καταστάσεις ανησυχίας, φόβου, εξέγερσης.

  193. Ηλία, μη συγκρίνεις με άλλες εποχές.

  194. Elias said

    Δεν είμαι ο μόνος που συγκρίνει με άλλες εποχές: Conspiracy theories were built into US culture because the country was founded on the perception of conspiracies hatched in London, Britain’s leading conspiracy theory expert [Richard Evans] said

    Βέβαια, αυτό που λέει ο Έβανς είναι μαλακία, και θεωρεί ότι η χώρα του είναι πολύ λιγότερο επιρρεπής σε συνωμοσιολογίες απ’ ό,τι οι ΗΠΑ, όμως το βάζω για να τονίσω το δικό μου συμπέρασμα: η συνωμοσιολογία είναι κάτι πολύ κοινό, πολύ διαδεδομένο. Είναι μέσα στον τρόπο που λειτουργούν φυσιολογικά οι κοινωνίες μας

  195. Elias said

    Και πριν τα βάλουμε με τους ψεκασμένους, αναρωτιέμαι αν εμείς είμαστε οι αναμάρτητοι που θα πετάξουμε την πρώτη πέτρα, οι έξυπνοι και οι ψαγμένοι που δεν υποκύπτουν σε πλάνες… Αναρωτιέμαι και γι’ αυτό

  196. Από τον αγώνα ΠΑΟ-Ξάνθης..

    Στο παιχνίδι Κόπηκαν 7.182 εισιτήρια και εισπράχθηκαν 43.644 ευρώ.

    κοινώς- αν βγάλεις τα λίγα ακριβά- το εισιτήριο είχε…5 ευρώ !!!!!

    κοινό μυστικό βέβαια πως για να πάρεις εισητήριο πρέπει να αγοράσεις και κάτι άλλο υπέρ της Παναθηναϊκής συμμαχίας που καταλήγει μαύρο και αφορολόγητο στην τσέπη του επικεφαλής της

    να δούμε και την αντίδραση της νέας κυβέρνησης

  197. Το Ρεμάλι της Φωκίωνος Νέγρη said

    164: Κομίζεις γλαύκας εις Αθήνας. 🙂
    Ψάξε για το άρθρο «Χιπστερισμός και φασισμός», και θα σου λυθούν αρκετές απορίες.

  198. cronopiusa said

    Διεθνής Αμνηστία – Ελληνικό Τμήμα Eπειγουσα εκκληση: να σταματησει αμεσα το μαστιγωμα του σαουδαραβα Blogger Raif Badawi

  199. Μαρία said

    188

  200. Γς said

    Schönbrunn Palace

  201. Γς said

    200:

    Και νάμασταν λέει μούσλεμς.

    Διεθνής Αμνηστία:
    Eπειγουσα εκκληση: να σταματησει αμεσα το μαστιγωμα του Ελληνα Blogger

  202. Γς said

    Στεφάνι στα Ίμια από αέρος θα ρίξει ο ο ΥΕΘΑ Πάνος Καμμένος.

    http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=372833&catid=9

    Φτου!
    Δεν πάμε καλά.
    Καθόλου καλά!
    Γέλια αλλά και κλάματα(;)
    [ευχαριστούμε τον Πρόεδρο Ομπάμα και τέτοια;]

  203. # 204

    της φιγούρας είναι κι αυτό…
    δλδ να αφήσει μόνον του τον άλλον που το ξεκίνησε με το σκοπευτήριο ;

  204. Γς said

    Βρε σου λέω γυαλίζει το μάτι του αυτουνού εδώ

  205. spiral architect said

    @204: Αν μαζί με το στεφάνι ρίξει και τον Πάγκαλο; 😀

  206. Γς said

    Ωχ, πάλη σούμο στο σούπερ πούμα και ποιος ρικίσι θα ρίξει ον άλλο κάτω στο νησί

  207. Γιώργος Λυκοτραφίτης said

    @200,

    ναι, βέβαια. Κατά τα άλλα, μόνο Je suis Charlie μας είναι εύκολο να πιπιλάμε. Να καθήσουμε να γράψουμε ένα γράμμα, που στο κάτω-κάτω μας το δίνει έτοιμο η Διεθνής Αμνηστία, για να σωθεί η ζωή και να περιχαρακωθεί η αξιοπρέπεια ενός νέου ανθρώπου, μας κοστίζει…

  208. Νέο Kid Στο Block said

    193. Με πήρε τηλέφωνο γνωστός (στην Κύπρο) για να μου κάνει καζούρα για το «μεγαλοπιάσιμο» του Τσιπραδόρ…
    1. τον ξέχεσα βέβαια. Μιλάνε όλοι, μιλάνε και οι κυπραίοι για «επίδειξη»… πφφ!
    2. Παράγινε αυτό με τις μούφες που τις παίρνουν άλλοι πολλοί τις κόβουν ράβουν ώστε να ξεμουφαίνουν και μετά γίνονται πιστευτές…ακόμα και από ευφυείς γερμανίδες πρασινιάρες.

  209. Νέο Kid Στο Block said

    ««Για μένα θα ήταν προτιμότερο ο κ. Τσίπρας να είχε συνεργαστεί με το Ποτάμι και όχι με το κόμμα ΑΝΕΛ, πράγμα το οποίο έπραξε. Αλλά πρέπει να σεβαστούμε τα πράγματα όπως διαμορφώθηκαν» δήλωσε ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, Μάρτιν Σουλτς, μετά τη συνάντησή του με τον επικεφαλής του Ποταμιού, Σταύρο Θεοδωράκη, στο πλαίσιο της ολιγόωρης επίσκεψής του στην Αθήνα.

    «Κι ας μην ξεχνάμε, η σημερινή αντιπολίτευση είναι η κυβέρνηση του αύριο» πρόσθεσε ο κ. Σουλτς, τονίζοντας ότι το Ποτάμι είναι έτοιμο να αναλάβει ευθύνες για την ευρωπαϊκή πορεία της χώρας. »

    Aαα.. ιντάξ κυρ Σούλτς! Του πιάσαμι του υπουνουούμινου! (ας ειν καλά ο Ηλεφού που πιάν τα κρυφά νουήματα γρήγορα! 🙂 )

  210. Μαρία said

    Γι’ αυτό http://topotami.gr/nea/exangelies-tou-epiteliou-tou-ipourgiou-igias-parapempoun-se-agnia/

    Ποιος είναι ο τομεάρχης; http://www.ygeianet.gr/keimeno.php?id=23284

  211. sarant said

    212: Εξακολουθεί ο κ. τομεάρχης να είναι εκπρόσωπος στον ΟΟΣΑ;

  212. Κύρος Μοναχός said

    @Πάνος μὲ Πεζά: Κάτι μοῦ λέει ὅτι διαβάζατε καὶ ἐσεῖς Quantum 🙂

  213. Μαρία said

    213
    Έτσι λέει. Θαύμασε πολιτική ανάλυση http://metarithmisi.gr/%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%B1-%CE%BA%CF%8C%CE%BC%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1/

  214. Πάνος με πεζά said

    Διαβάζω σήμερα τα σχόλιά σας. Πολύ ενδιαφέρον το άρθρο του Quantum (ειλικρινά δεν το είχα υπόψη), δίνει την απάντηση. Όσο για το «εκνέφωμα», εγώ το έχω δει κυρίως σε φάρμακα για το συνάχι («ρινικό εκνέφωμα»), τη δε διασπορά στη Βιομηχανία, σε κάποια στάδια κατεργασίας, αν θυμάμαι καλά.

  215. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    194 – E δεν είναι ακριβώς έτσι, με φήμες και συνομοσιολογίες, δεν πέφτει ενα καθεστώς εξουσίας, χρειάζονται οργάνωση και κυρίως χρηματοδότηση απο τους «ενδιαφερόμενους».

    197 – Ψεκασμένο λέμε κάποιον που αρνείται να δεί την αποδεδειγμένη αλήθεια, που καταρίπτει τα όποια επιχειρήματα της φαντασίωσής του, όχι όποιον άκουσε απλώς μια φήμη και την πίστεψε, κοινώς ΤΗΝ ΕΧΑΨΕ, σχεδόν όλοι έχουμε χάψει κατα καιρούς τέτοιες φήμες, (θα θυμούνται οι παλιοί τον χαμό, με το νερό του Καματερού) όταν βλέπουμε την αλήθεια όμως την αποδεχόμαστε, δεν ζούμε με την φημολογία, αλλιώς είμαστε «ψεκασμένοι. Π.χ πρίν τις εκλογές, υπήρχε η φήμη, οτι την επομένη με ΣΥΡΙΖΑ κυβέρνηση, θα κλείσουν οι τράπεζες για να αποφύγουν το bank run, απο τις ορδές των καταθετών, και θα παραλύσει η δημόσια διοίκηση, σήμερα όποιος επιμένει σ΄αυτό πώς λέγεται; (παρακαλώ κόσμιες εκφράσεις, το ιστολόγιο είναι σοβαρό, – χαμόγελο).

  216. sarant said

    215: Ισόβιες είναι αυτές οι θέσεις;

  217. Μαρία said

    218
    Ο τομεάρχης στο φουμπού: Γερούν … γερά Σπάστου τον τσαμπουκά.

    Γερμανοτσολιάδες στο «Ποτάμι» http://www.efsyn.gr/arthro/germanotsoliades-sto-potami

  218. Γρηγόρης Κοτορτσινός said

    Tο λινκ από πάνω δεν λειτουργεί…

  219. Μαρία said

    220
    Έπεσε φαίνεται βαρύς ο χαρακτηρισμός γερμανοτσολιάδες και το απέσυραν. Είχε αποσπάσματα απ’ το φουμπού όπως αυτό

    Το τιτίβισμα το λίνκαρε ο σπιράλ στο σκυλόνημα.

  220. sarant said

    221: Αυτό του ΛΛ από το ΦΒ είναι το διορθωμένο, που δεν έχει bullshit και φουστανέλες.

  221. Μαρία said

    222
    Γερούν γερά…σπάστου τον τσαμπουκά…!
    Ποιος περίμενε ότι η Ελλάδα θα ήταν με τον τζιτζιφιόγκο με τις μπούκλες. Και όμως!!
    Ο Βαρουφάκης ως γνήσιος Έλλην νομίζω ότι με bullshits (μ@λ@κίες στα ελληνικά) και χαμογελάκια θα κέρδιζε την παρτίδα. Συνέβη αυτό που πάντα συμβαίνει. Όταν κάνεις τον έξυπνο σε λαούς που έχουν περάσει από το Διαφωτισμό με όπλο σου τη φουστανέλα. Ευτυχώς ο Ολλανδός δεν μάσησε. Η συνέχεια στο Eurogroup…!!

  222. Γς said

    Οι Ολλανδοί είναι φίλοι μας!
    Ο Λιαρό σε ρόλο Αρτέμη Μάτσα

    http://www.newsbomb.gr/politikh/parapolitika/story/550728/liaropoylos-potami-se-rolo-artemi-matsa

  223. Γς said

    Τζιτζιφιόγκος

    Απ το τζίτζι της αργκό και τον φιόγκο. Το τζίτζι δεν είναι τίποτε άλλο από το τουρκικό cici (ωραίος)
    και άλλα.

    O Μπαμπινιώτης όμως τον θέλει από τα ιταλικά./

  224. Γς said

    225:
    και το σλαγκΤζιΑρ για τον Τζιτζιφιόγκο:

    Παλαιότερα αποτελούσε μειωτικό χαρακτηρισμό των οπαδών και μελών της ομάδας του Παναθηναϊκού στη λογική ότι η ομάδα εκπροσωπούσε τα αστικά και μεγαλοαστικά στρώματα της Αθήνας, και δη των Βορείων Προαστίων, με λίγα λόγια τους φλώρους της υπόθεσης, σε αντίθεση με τον αιώνιο αντίπαλο Ολυμπιακό, που αντιπροσώπευε το λιμάνι, την εργατιά και την προσφυγιά

    😉

  225. Μαρία said

  226. Γς said

    μουσταρδί

  227. ΕΦΗ ΕΦΗ said

    227, 228
    και μεζεδάκι

  228. Νίκος Μαστρακούλης said

    229: Σκέφθομαι άρα υφάρχω; 🙂

  229. ΕΦΗ ΕΦΗ said

    230,227 (Μα-λιαρόπουλος)
    η δε ορκωμοσία χιλιομεζεδιάστηκε (κι από μένα,την άσημη όμως 🙂 )
    όρκον+όμνυμι είναι άραγε και δίνει το ω ;

  230. sarant said

    231: Η ΝΕΡΙΤ το είχε επίσης λάθος στο σουπεράκι και μετά το άλλαξε.

    Είναι η έκταση εν συνθέσει, όπως και ανθρακωρυχείο, συνωμοσία κτλ.
    Δες εδώ
    https://sarantakos.wordpress.com/2010/11/29/moneydrop/

  231. ΕΦΗ ΕΦΗ said

    231>>η έκταση εν συνθέσει, όπως και ανθρακωρυχείο
    Ευχαριστώ! Αυτές οι περιπέτειες των λέξεων μ΄αρέσουν ιδιαίτερα κι ας μη γνώθω μπλιο πράμα 🙂

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: