Οι λέξεις έχουν τη δική τους ιστορία

Το ιστολόγιο του Νίκου Σαραντάκου, για τη γλώσσα, τη λογοτεχνία και… όλα τα άλλα

Τι θα ψηφίσετε στις εκλογές της 20ής Σεπτεμβρίου 2015;

Posted by sarant στο 9 Σεπτεμβρίου, 2015


Τελικά ήταν γραφτό και το 2015 να έχουμε δεύτερες βουλευτικές εκλογές, όπως είχε γίνει και το 2012, αλλά όχι με διαφορά ενός μηνός όπως τότε αλλά (σχεδόν) οχτώ μήνες μετά: από τις 25 Ιανουαρίου στις 20 του Σεπτέμβρη.  Αφού λοιπόν έληξε η προθεσμία υποβολής των δηλώσεων συμμετοχής των κομμάτων στις εκλογές που έρχονται, αποφάσισα να βάλω κι αυτή τη φορά εκλογικό γκάλοπ, όπου σας ρωτάω, απλούστατα, τι θα ψηφίσετε στις εκλογές, σε 11 μέρες από σήμερα. Λέω «και αυτή τη φορά», επειδή έχουμε κάνει κι αλλα εκλογικά γκάλοπ στο ιστολόγιο, ας πούμε για τις εκλογές του Μαΐου 2012 (με 930 ψήφους) ή για τις πιο πρόσφατες εκλογές του Ιανουαρίου 2015 (με 1471 συμμετοχές).

Το ξέρουμε βέβαια ότι τέτοιου είδους σφυγμομετρήσεις δεν αποκαλύπτουν τίποτα ουσιαστικό, το πολύ να χαρτογραφούν τις προτιμήσεις των επισκεπτών του ιστολογίου -κι αυτό μόνο εφόσον δεν γίνουν ζαβολιές, διότι παρόλο που το πρόγραμμα έχει έναν τρόπο να εντοπίζει διπλοψηφίες (έτσι λέει, τουλάχιστον) θαρρώ πως είναι πανεύκολο να παρακάμψει κανείς τον έλεγχο που γίνεται. Να σημειωθεί επίσης ότι δεν έχω τρόπο να δω τι ψήφισε η κάθε IP, οπότε υπάρχει μυστικότητα σε αυτό το θέμα.

Μια άλλη χρησιμότητα του σημερινού άρθρου είναι ότι θα χρησιμέψει ως χώρος υποδοχής για οποιαδήποτε σχόλια θέλετε να κάνετε, σήμερα ή τις επόμενες μέρες, για τις εκλογές της 20ής Σεπτεμβρίου, είτε πάρετε μέρος στο γκάλοπ είτε όχι. Μπορείτε επίσης να διατυπώνετε προβλέψεις.

Τα κόμματα έχουν μπει στο γκάλοπ με τη σειρά της κοινοβουλευτικής τους δύναμης, όσα έχουν βουλευτές στην απερχόμενη βουλή, και μετά με ελαφρώς αυθαίρετη σειρά τα υπόλοιπα. Δεν συμπεριέλαβα όλα τα κόμματα που συμμετέχουν στις εκλογές (κατεβαίνουν 24 συνολικά), ανάμεσά τους και το Ανεξάρτητη Ανανεωτική Αριστερά, Ανανεωτική Δεξιά, Ανανεωτικό ΠΑΣΟΚ, Ανανεωτική Νέα Δημοκρατία, Όχι στον Πόλεμο, Κόμμα Επιχείρηση Χαρίζω Οικόπεδα, Χαρίζω Χρέη, Σώζω Ζωές, Παναγροτικό Εργατικό Κίνημα Ελλάδος – ΠΑ.Ε.Κ.Ε, που έτσι κι αλλιώς δεν θα χωρούσε ο τίτλος του στη φόρμα της σφυγμομέτρησης!

Θα προσέξατε ότι λείπει από τον κατάλογο ένα κόμμα που αντιπροσωπεύεται στην απερχόμενη βουλή -ή ίσως μια συμμορία. Ο λόγος του αποκλεισμού είναι ότι στο προηγούμενο γκάλοπ, στις εκλογές του Γενάρη, παρατηρήθηκε αθρόα συντεταγμένη συμμετοχή από μέλη ταγμάτων εφόδου κι έτσι το κόμμα εκείνο έφτασε να παίρνει κάπου 40% στο γκάλοπ, ένα αποτέλεσμα ολοφάνερα ανώμαλο που με έκανε να διαγράψω το κόμμα εκείνο από τις επιλογές του γκάλοπ. Οπότε, τούτη τη φορά είπα να το αποκλείσω εξαρχής. Για τον ίδιο λόγο, λείπει η επιλογή Άλλο κόμμα. Αν πάντως θέλετε να «ψηφίσετε» κόμμα που δεν συμπεριλαμβάνεται στον κατάλογο, μπορείτε να το δηλώσετε στα σχόλια.

Η ψηφοφορία θα κλείσει το απόγευμα της Παρασκευής 18 Σεπτεμβρίου 2015 (υποθέτω στις 18.00 ώρα Ελλάδας, αλλά με τις ζώνες πάντα τα μπερδεύω, οπότε μη γκρινιάξετε αν κλείσουν νωρίτερα οι κάλπες).

Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια, μπορείτε να ψηφίσετε:

256 Σχόλια to “Τι θα ψηφίσετε στις εκλογές της 20ής Σεπτεμβρίου 2015;”

  1. Κουνελόγατος said

    ΧΙΧΙΧΙ!!! Καλημέρα, πέρασα από την κάλπη.

  2. spiral architect said

    Καλημέρα.
    Κανόνισε να βλέπουμε τίποτις αβγά να αβγατίζουν. 🙄

  3. spiral architect said

    … στα σχόλια.

  4. sarant said

    Καλημέρα, ευχαριστώ πολύ για τα πρώτα σχόλια!

    1: Είδες που τα λέγαμε χτες;

    3: Στα σχόλια δεν τους φοβάμαι, διότι α) πρέπει να γράψουν και είναι επίπονο, β) όταν σχολιάζει 10 φορές το ίδιο άτομο φαίνεται, ενώ όταν ψηφίζει 10 φορές ο ίδιος δεν φαίνεται.

  5. Gpoint said

    Καλημέρα
    Επαναφέρω μια πρόταση μου την ύπαρξη του μαύρου ψηφοδελτίου με την έννοια πως δεν θέλω κανένα από τα υπάρχοντα κόμματα σε αντίθεση με το λευκό που λογικά σημαίνει ναι σε όλα τα κόμματα (τ’ ακούς, Λάμπρο : τ’ ακούω να λες )
    Ισως αν έκανε σεφτέ δώ να γινότανε πραγματικότητα μια μέρα και να έλυνε όλα τα άλυτα προβλήματα καθώς τα κόμματα θα καταλάβαιναν πως η πραγματική διηνεκής δυναμική τους περιορίζεται στα λεγόμενα κομματόσκυλα ενω οι άλλοι γυρίζουν από κόμμα σε κόμμα ή στο λευκό αποδοκιμάζοντας το κόμμα που ψήφισαν !!

  6. gak said

    Δημιουργία ξανά συμμετέχει σίγουρα στις εκλογές; γιατί διάβασα ότι ανακοινώθηκε συνεργασία τους με το ποτάμι

  7. sarant said

    6: Βρίσκω το όνομά του κόμματος στο λινκ που έχει τα κόμματα που υπέβαλαν δήλωση στον Άρειο Πάγο.

  8. cronopiusa said

    Kαλή σας μέρα

  9. sarant said

    Στις 125 πρώτες ψήφους πάντως έχουν πάρει από 1 τουλάχιστον ψήφο όλες οι επιλογές.

  10. atheofobos said

    Τελικά ήταν γραφτό και το 2015 να έχουμε δεύτερες βουλευτικές εκλογές,

    Πράγματι ήσαν προδιαγεγραμμένες λόγω της ανικανότητας του ΣΥΡΙΖΑ να γίνει ένα ομοιογενές κόμμα με μια κοινή πολιτική και όχι ένα συνονθύλευμα από αλληλοϋποβλεπόμενα γκρουπούσκουλα με διαφορετικές πολιτικές !

  11. Πάνος με πεζά said

    Καλημέρες ! Έριξα κι εγώ το κουκί μου, σε εκλογές που μάλλον είχα προβλέψει…

    Αναμένεται, πάντως, οικουμενικός παν-συνασπισμός, ενάντια στο φτωχό ψηφοφόρο…(«Εβγήκαν όλοι νικητές, και χάσαν όλοι οι άλλοι…»)

  12. Αναθεωρημένες:

    http://bit.ly/1ER7kAh

  13. Πάνος με πεζά said

    Και για τους αναποφάσιστους.

  14. Θρασύμαχος said

    #6: μη μπερδεύεις τη ΔΞ με τη Δράση

  15. spiral architect said

    Ανεξάρτητη Ανανεωτική Αριστερά, Ανανεωτική Δεξιά, Ανανεωτικό ΠΑΣΟΚ, Ανανεωτική Νέα Δημοκρατία, Όχι στον Πόλεμο, Κόμμα Επιχείρηση Χαρίζω Οικόπεδα, Χαρίζω Χρέη, Σώζω Ζωές,:lol: 😆 😆 Παναγροτικό Εργατικό Κίνημα Ελλάδος – ΠΑ.Ε.Κ.Ε.
    (Μιλτιάδης Τζαλαζίδης)

  16. Νικόλαος Καλογεράς said

    Τη δημοσκόπηση αυτή μόνος σου την έφτιαξες;Στο σχολείο πώς τα πήγαινες;

  17. Νικόλαος Καλογεράς said

    Σε παρακαλώ, μη ξεχάσεις το σχόλιό μου να το ελεγχξεις.Μου λύθηκε άλλη μία απορία.Έλεγα …»τόσα λίγα σχόλια»;;;;;

  18. LandS said

    Παρά την ύπαρξη της «Ενωσης Κεντρώων» βλέπω τη «Δημιουργία Ξανά» να χτυπιέται με «ΑΝΤΑΡΣΥΑ» στα ψηλά.

  19. sarant said

    Eυχαριστώ για τα νεότερα!

    12: Κατεβαίνει το Σχέδιο Β με τη ΛΑΕ;

    16-17: Στο σχολείο έπαιρνα άριστα. Το πρώτο σχόλιο καθενός σχολιαστή πρέπει να πάρει έγκριση, και όταν γίνει αυτό τα επόμενα γίνονται αυτομάτως δεκτά. Σε ένα άρθρο σαν κι αυτό δεν γίνονται πολλά σχόλια αμέσως, αλλά στο γκάλοπ έχουν ήδη ψηφίσει 330.

  20. 19α Ναι, αν και ο Αλαβάνος δεν είναι στα ψηφοδέλτια.
    Έχω μια μικρή ελπίδα για αυτές τις εκλογές, όσον αφορά το τρίτο Κόμμα — αλλά επειδή είμαι γρουσούζης θα προτιμήσω να μην την γράψω τώρα. 🙂

  21. Καλημέρα,

    Ψήφισα κι εγώ (πριν κάνα τέταρτο, μετά διάβασα και τα καινούργια χθεσινά σχόλια, και τώρα γράφω εδώ).

    Αλήθεια, θα τα καταφέρεις τελικά να είσαι πάλι εδώ στις 20;

  22. spiral architect said

  23. spiral architect said

    @19α, 20:

    😀

  24. Κουνελόγατος said

    Με τις προβλέψεις του 12, είμαστε 1-2 βήματα από τον σοσιαλισμό :mrgreen:

  25. Πάνος με πεζά said

    Όχι στο Σχέδιο Βήτα, ναι στον Κωνσταντίνο Βήτα.

  26. spiral architect said

    @24: … και βάλε! :mrgreen:

  27. sarant said

    20: Μακάρι να ευοδωθεί η ελπίδα σου, αν μη τι άλλο για να μην είναι τρίτη η συμμορία.

    21: Έβγαλα εισιτήριο λέμε.

  28. Alexis said

    Μοι προξενεί κατάπληξιν ότι ουδείς εκ των σχολιαστών του παρόντος ιστολογίου επεσήμανε τον αποκλεισμό κάποιων αγνών αγωνιστών της Δημοκρατίας και του Έθνους από την δημοσκόπησιν του κ. Σαραντάκου.
    Τι επιθυμούν να αποκρύψωσιν άραγε; 😀

  29. mahler76 said

    Έλα Τσίπραρε γερά!

  30. spiral architect said

    @28:Εδώ σ’ έχω:

    (φωτό στο παραβάν στις εκλογές του Γενάρη)

  31. papapanos o panow toy panou said

    ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΥΛΑ ΤΩΝ ΔΩΣΙΛΟΓΩΝ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΧΙΔ@@@@ ΚΡΕΜΑΣΜΑ.

  32. spiral architect said

    Ούγκανος άλερτ!

  33. spiral architect said

    Καλό χειμώνα παιδιά!

  34. Κουνελόγατος said

    32. Τι σημαίνει ΜΑΥΛΑ;

  35. Spiridione said

    20, 27. Ναι, γιατί είναι αρκετά πιθανό το τρίτο κόμμα να είναι αξιωματική αντιπολίτευση (ή τέλος πάντων το πρώτο από τα αντιμνημονιακά κόμματα).

  36. 31 Ήξερα ότι στο σύνθημα εννοείται «…και τα μυαλά (μας) στα κάγκελα». Άρα ο κ. Παπαπανοτέτοιος εννοεί ότι ΧΑ=ΔΩΣΙΛΟΓΟΙ. Σωστός! 😀

  37. Alexis said

    #30: Α γειά σου!

    #32: «Ούγκανος αλέρτ», χα, χα, χα, άπαιχτο!!!
    Θα με πνίξεις ρε φίλε, κι είμαι και σε χώρο που δε μπορώ να γελάω μόνος μου σα χάνος! 😀

  38. ΕΦΗ-ΕΦΗ said

    Το πρωί πρωί είχε το Μεϊμαράκη -κονσέρβα- ο Τράγκας(μη με προγκήξετε που ακούω τέτοιους-έχω μια βίδα να κρίνω απ΄τ΄ ανάποδα σημάδια) τάχα ότι ήταν αυτοπροσώπως στο ραδιοσταθμό και που λέτε ξαφνικά γαυγίζει ο σκύλος! Ακόμη γελάω.
    (Αυτοί το άφησαν ασχολίαστο ή το έκοψαν στο ρετουσάρισμα γιατί δε νομίζω ότι υπήρχε και τέτοια κυνική παρουσία στο ραδιοστούντιο. 🙂 )

  39. Πάνος με πεζά said

    @ 38 : Φαινόταν από χιλιόμετρα η «κονσέρβα» του Τράγκα, κυρίως από τον τρόπο που «ατακάριζε» ο Βαγγέλας στις ερωτήσεις (χωρίς καθόλου κενό), αλλά και το πώς πέφταν οι επόμενες ερωτήσεις ακριβώς στο τέλος των απαντήσεών του.

    Θύμιζε εκείνα τα μεσημεριανά ραδιοφωνικά δελτία, που έχουν μια συνέντευξη πολιτικού, αφαιρουμένων όμως των ερωτήσεων, κι έτσι προκύπτει ένα ασταμάτητο κατεβατό, που πηδάει από θέμα σε θέμα.

  40. a said

    οι προωρες και κοστοβορες εκλογες ειναι αποκλειστικη ευθυνη του ανερματιστου συριζα
    εχει ενδιαφερων να δουμε την συμπεριφορα του εκλογικου σωματος στα νησια που υπεστησαν την λαιλαπα της λαθρομεταναστευσης

  41. gbaloglou said

    25 NAI

  42. nestanaios said

    Τα μέτρα του «αριστερού» μνημονίου θα έχουν επιπτώσεις στους πολίτες που κατοικούν εντός Ελλάδος (και υποβάλλουν φορολογική δήλωση).
    Θα ήταν άδικο να ψηφήσουν όσοι μένουν εκτός Ελλάδος. Το «αριστερό» μνημόνιο, αν δεν μας ακουμπάει, είναι καλό.

  43. cronopiusa said

  44. Γς said

    Είναι πέναλτι;

  45. Ριβαλντίνιο said

    @ 32 spiral architect
    «Ούγκανος άλερτ!»

    Δεν πρέπει να κρίνεις τους άλλους τόσο επιπόλαια !!! 🙂 Δες την εξέλιξη του 4ου Ντάλτον.

  46. ΕΦΗ-ΕΦΗ said

    43. 🙂
    43α ,»και Σταύρο; »

    Τα ψηφοδέλτια,τα ψηφοδέλτια, να βλέπω ψηφοδέλτια.
    Λέω να μην ψηφίσω Δημιουργία Ξανά.

  47. physicist said

    Ο κακός Σώυμπλε έβγαλε απ’ το συρτάρι 10 δισ. Ευρώ έξτρα για τους πρόσφυγες που κυνηγάει ο Όρμπαν στην Ουγγαρία και που δεν θέλουν να τους δουν ούτε ζωγραφιστούς οι πάμπλουτοι σεΐχηδες των χωρών του Κόλπου και οι αδελφοί τους Άραβες. Η κακιά Μέρκελ έβαλε στη γωνία κάτι λαϊκιστικά λουλουδάκια της Βαυαρίας και κάτι ρατιστοτόμαρα της Σαξονίας για να δεχτεί η χώρα της πρόσφυγες από τη Συρία. Οι κάτοικοι γερμανικών πόλεων πλημμύρισαν τα κέντρα συλλογής τροφίμων και ρούχων με προσφορές, τόσο που η Αστυνομία ζήτησε να σταματήσουν να φέρνουν. Όπως και αλλού, ο κόσμος έδειξε την αλληλεγγύη του. Ο άνθρωπος ο σωστός, που συμπονάει τον κατατρεγμένο και τον κυνηγημένο, έτρεξε και βοήθησε και η Κυβέρνησή του στάθηκε δίπλα.

    Έτσι το λέω, επειδή το μπάσινγκ της Γερμανίας πάλιωσε, ξέφτισε και δεν νομίζω να φτουράει ούτε για άργα ψήφων πλέον. Ειδικά όχι για τις επικείμενες εκλογές, που μου φαίνονται να είναι οι πιο ξεκούδουνες της Μεταπολίτευσης.

  48. Κουνελόγατος said

    44. Καραμπινάτο, τι περιμένεις όμως; Δικαιοσύνη στην Ευρώπη; Θυμάσαι το χέρι του Ρομπέρτο Κάρλος στη Μαδρίτη;

  49. cronopiusa said

    40

    Χριστοδουλοπούλου: Οι καιροσκόποι πλουτίζουν εις βάρος των προσφύγων

  50. Λιωνω το γελιο μαζι σας που δεν βαλατε μεσα στη ΧΑ εχετε παθει κοκοκο

  51. ΤΗ ΧΑ ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΡΕ ΣΟΥΡΓΕΛΑ ΤΟΥ ΣΥΓΚΑΜΕΝΟΥ;;;;;;
    ΘΑ ΦΑΤΕ ΨΩΛΑΡΑ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΣΟΥΞΕΙ Ο ΚΟΛΟΣ ΣΑΣ!!!!

  52. physicist said

    #44. — Πώς; Γυναίκα δημοσιογράφος βάζει τρικλοποδιές σε πρόσφυγες; Κι εγώ που είχα αρχίσει να πιστεύω ότι οι γυναίκες είναι the better humans, που μας φουμαριάζουν οι όργουελ του gender mainstreaming.

  53. Corto Maltese said

    Πάντως πολλοί ετεροδημότες θα δυσκολευτούν να ψηφίσουν λόγω κόστους μετακίνησης.

  54. Κουνελόγατος said

    0. «ΤΗ ΧΑ ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΡΕ ΣΟΥΡΓΕΛΑ ΤΟΥ ΣΥΓΚΑΜΕΝΟΥ;;;;;;
    ΘΑ ΦΑΤΕ ΨΩΛΑΡΑ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΣΟΥΞΕΙ Ο ΚΟΛΟΣ ΣΑΣ!!!!»

    Ουπς, κοίτα τι μάθαμε… 🙂

  55. ΕΦΗ-ΕΦΗ said

    53.πολλοί ετεροδημότες θα δυσκολευτούν να ψηφίσουν
    Μα με τόσες εκλογές, δεν κατάλαβαν ότι πρέπει να πάνε πέντε λεπτά να δηλώσουν να ψηφίζουν στον τόπο κατοικίας τους; Ε, δε θ΄αξίζει και τόσο η ψήφος τους τελικά!

  56. sarant said

    Eυχαριστώ για τα περισσότερα από τα νεότερα σχόλια!

    47 Πράγματι, σέβας.

  57. Corto Maltese said

    55: Υποθέτω ότι πολλοί από τους ετεροδημότες δεν θέλουν να μεταφέρουν τα εκλογικά δικαιώματα, για διαφόρους λόγους.

  58. Alexis said

    #43, τέλος:
    «Ψηφίσεις δεν ψηφίσεις πάλι Σόιμπλε θα βγεί!»

    Γκουσγκούνης:»Παραγγείλατε δεν παραγγείλατε εγώ θα σας γ…..»

  59. Δεν αποφάσισα ακόμα τι θα ψηφίσω αλλά …θέλω να πρωτεύσει ο ΣΥΡΙΖΑ!

  60. mitsi vrasi said

    Στην πλ.Βικτωρίας οι φιλεύσπαχνοι ελληναράδες κυνήγησαν προχθές τον Ερυθρό Σταυρό που μοίραζε νερά και σάντουιτς στους πρόσφυγες. Οι καταστηματαρχέοι αιτούνται την εξαίρεση από τα δημ.τέλη, αντί να βοηθήσουν!! Φωτισμένοι έλληνες, λουσμένοι στο αρχαίο ελληνικό πνεύμα!! Άντε μη χ@#&!!! Και άει σιχτίρι που λέμε οι παλιοί!!

  61. alexisphoto said

    καλησπέρα,
    Ψήφισα και εγώ με τη σειρά μου.
    Θα ήταν ενδιαφέρον να γραψουμε ΓΙΑΤΙ θα ψηφίσουμε το κόμμα της επιλογής μας.
    τι περιμένουμε – τι δεν περιμένουμε, κλπ,
    ευχαριστώ.

  62. physicist said

    Πολυνηματική και πολύπλευρη είναι, βλέπω, η επίθεση των πυροβολημένων. Πολυεπίπεδη δεν τη λέω, μιας και το επίπεδο είναι παντού το ίδιο.

  63. Ψήφισα κι εγώ κι ολοκλήρωσα την υποχρέωσή μου για φέτος…
    Νικοκύρη, ωραίοι είναι οι ούγκανοι. Τους έχεις και σε ελληνομαθείς, ρε συ; 😉

  64. gbaloglou said

    Όταν Βαρουφάκης και λοιποί πηγαινοέρχονταν διαπραγματευόμενοι, μας έλεγαν κάποιοι ότι οι Εταίροι τους βάζουν τρικλοποδιές, ανοίγουν καινούργια θέματα την τελευταία στιγμή, κλπ κλπ Λοιπόν αν αυτά αλήθευαν, δεν θα τα είχε βγάλει ως τώρα κάποιος προς τα έξω, είτε του Σύριζα είτε της Λαϊκής Ενότητας πχ; Να το πω αλλιώς: υπάρχει σε κάποιο άρθρο ή ιστότοπο μία δημιουργικά σαφής σύνοψη σχετικών ημερομηνιών και γεγονότων;;;

  65. Ιάκωβος said

    Γενικά, φηφίζω δρόμο και πλατείες, το κακό είναι οτι δεν μπορεί να ψηφίσει κανείς και το απαραίτητο πλήθος να τους γεμίσει. Οπότε σε μια άδεια πλατεία τι να κάνει, τον Δελαπατρίδη;

    Οπότε επανέρχεται η παλιά παρατήρηση του Καστοριάδη, οτι το ζήτημα δεν είναι αν ο λαός μπορεί να πάρει την εξουσία, αλλά αν θέλει να την πάρει.

    Το κουιζάκι με έβγαλε Ανταρσύα, αλλά δε θα ψήφιζα Σταλινικά κόμματα.

    Η πρώτη αντίδραση ήταν αντιμνημονιακή. Λαφαζάνης, αν και δεν μου αρέσουν οι αργοί ρυθμοί του .Όμως μετά από ήρεμη σκέψη, θύμωσα και τους κατηγόρησα για αυτό που άλλοι, απολίτικοι, θα τους επαινούσαν.Τα άτομα δεν έχουν κάβλα για την εξουσία. Δεν μπορείς να είσαι πολιτικός και να ρίχνεις την κυβέρνηση σου και να επιστρέφεις στο 3% για να μείνεις αγνός και άσπιλος. Αφού ο δρόμος σου λέει άλλα,δια της μουγγαμάρας σου, δεν ακούς; Αυτό κάνει τόσα χρόνια το κκε. Δηλαδή, μιλάμε για το Παρίσι του Λάσκου, πια:

    «Μα,
    μόλις αντίκρισε μακριά τον πύργο του Άιφελ
    ν’ αχνοδιαγράφεται στο φόντο τ’ ουρανού,
    φριχτή μια σκέψη εισόρμησε στην κάμαρα
    του νου:
    «Κι ύστερα; Κι ύστερα τι θα γινόταν;
    Πώς θα μπορούσε πια να ζήσει
    με δίχως τη λαχτάρα αυτή για το Παρίσι;»

    Απλά το κκε μετά από έναν αιώνα ,συνεχίζει ένα λάθος της ιστορίας που κόστισε πολύ αίμα στην ανθρωπότητα. Την αντικατάσταση από τους μπολσεβίκους της εξουσίας των σοβιέτ των δημοκρατικά εκλεγμένων αντιπροσώπων του λαού, με τη δικτατορία ενός κόμματος.
    Το «ένα είναι το κόμμα» βολεύει κιόλας τα μέλη να μην ψιλοκοσκινίζουν την πραγματικότητα και να προτιμάνε να βλέπουν τα απλά σχήματα που έχουν στο μυαλό τους.Είναι πιο εύκολο έτσι. Βέβαια δεν έχει αποτελέσματα.Θα ήθελα να δω στον υπότιτλο του Ριζοσπάστη, να κατεβαίνει το ρητό «Και ο ψωριάρης χώρια» και να δω γραμμένο το «Όχι όπως τα ήξερες αλλά όπως τα βρήκες» .Τότε θα το ψήφιζα.

    Μετά τις εξάρσεις, λοιπόν, επανέφερα την παλιά καλή και Ελληνική μέθοδο, δεν ψηφίζω κάποιον, αλλά εναντίον κάποιου άλλου.

    Αν λοιπόν τα καταφέρω να συρθώ μέχρι τις κάλπες, Τσίπρα. Δεν πιστεύω ότι θα συνεργαστεί με νδ μετά, όπως θέλουν οι μερκελιστές. Αν γίνει κι αυτό, χέστα.

  66. spiral architect said

    Κι άλλος δρόμαινως ήρθε στο τσαρδί;

  67. nestanaios said

    61.
    Πολύ σωστά.
    Το πρόβλημα της Ευρώπης και της Ελλάδας, όπως υποστηρίζουν μεγάλοι οικονομολόγοι, είναι ο αποπληθωρισμός.
    Για να έχουμε έναν ελεγχόμενο πληθωρισμό της τάξεως του 10%- 20%, με το ευρώ, είναι από πολύ δύσκολο μέχρι αδύνατον.
    Είμαστε μέσα στο ευρώ και δεν φεύγουμε με τίποτα αλλά με κάποιο τρόπο, τον οποίο οι οικονομολόγοι γνωρίζουν, εκδίδουμε
    παράλληλο εθνικό νόμισμα με το οποίο πληρώνει το κράτος μισθούς συντάξεις και λοιπές εσωτερικές υποχρεώσεις.
    Μόνο έτσι θα έχουμε ανάπτυξη στην Ελλάδα. Με το ευρώ, θα συνεχίζεται η ανάπτυξη στην Γερμανία εις βάρος της Ελλάδας
    και άλλων ευρωπαϊκών κρατών..
    Τώρα ξέρεις τι ψήφησα και γιατί.

  68. NM said

    Γς (#44): Το γύρο του κόσμου κάνει η σκατοψυχία που καταγράφεται στο βίντεο που παρέθεσες, αγαπητέ Γς.
    Το γύρο του κόσμου κάνουν όμως και τα βίντεο αλληλεγγύης και ελπίδας.
    http://www.zougla.gr/greece/article/diasosi-metanaston-anikta-tis-mitilinis-apo-to-pliroma-tou-blue-star (δες το βίντεο)
    και: https://vimeo.com/138537669

  69. physicist said

    … Για να έχουμε έναν ελεγχόμενο πληθωρισμό της τάξεως του 10%- 20%, με το ευρώ, είναι από πολύ δύσκολο μέχρι αδύνατον.

    Ρε συ, πας καλά; Τη δεκαετία του 1980 που έτρεχε με 20% πού ήσουνα, στο Άλφα του Κενταύρου ή αγέννητος; Δεν σου έμαθε κανείς, αφού δεν το έζησες ο ιδιος, ότι τέτοιος πληθωρισμός χτυπάει τα φτωχά στρώματα; Κι έχεις και δικαίωμα ψήφου, εσύ που μάλιστα θέλεις να το αφαιρέσεις από τους Έλληνες του εξωτερικού. Αμ δε, όσο έχω το διαβατήριο με το εθνόσημο το ελληνικό, θα ψηφίζω όποτε μου γουστάρει, έτσι ειδικά για να στη σπάω.

  70. sarant said

    60 Αιτούνται εξαίρεση από τα δημοτικά τέλη; Δηλαδή;

    61 Μα μπορείς να το γράψεις σε σχόλιο

    63 Το έπιασα το υπονοούμενο

  71. ΕΦΗ-ΕΦΗ said

    57. Μα όχι: ΔΕΝ μεταφέρεις αλλού τα πολιτικά δικαιώματα.Ψηφίζεις εκεί που κάθεσαι τους υποψήφιους του τόπου ΣΟΥ -σε κάθε δήμο υπάρχουν τμήματα ετεροδημοτών-και μόνο στις δημοτικές-περιφερειακές,δηλ.σε 4 χρόνια, πρέπει να πας επί τόπου.
    Το δηλώνεις στο δήμο κατοικίας σου και ανά δίμηνο που επικαιροποιούνται οι εκλ.κατάλογοι, μπαίνει και το δικό σου όνομα. Στους εκλ. καταλογους του χωργιού σου είσαι πάντα γραμμένος με τη σήμανση Ε, που σημαίνει ότι δεν μπορείς να ψηφίσεις επι τόπου(ο δικ.αντιπρόσωπος δε θα σου επιτρέψει) αλλά μόνο εκεί που μένεις, τους υποψήφιους όμως της μικρής πατρίδας ΣΟΥ. 🙂

  72. Κουνελόγατος said

    0. Τώρα συνειδητοποίησα τι μου θυμίζει η Δημιουργία Ξανά… Τον δημοκράτη Θ.Τ. Αντανακλαστικά Ραν Ταν Πλαν έχω :mrgreen:

  73. 71 Δεν είναι ακριβώς έτσι. Θέλει (αν δεν κάνω λάθος) εβδομήντα τουλάχιστον ετεροδημότες της δικής σου περιφέρειας για να στηθεί τμήμα και να φέρουν ψηφοδέλτια. Και άμα ψηφίζεις Α΄ ή Β΄ Αθηνών όλο και κάτι θα βρεις, αν όμως μένεις ξερωγώ στα Γιάννενα και ψηφίζεις Σάμο άντε να βρεθούν εβδομήντα Σαμιώτες που να έχουν κάνει δήλωση ετεροδημότη… δύσκολο.

  74. Corto Maltese said

    71 και 73: Δεν τα ήξερα όλα αυτά! Ευχαριστώ για την ενημέρωση!
    (Δεν έχει προκύψει μέχρι στιγμής να ψηφίσω αλλού).

  75. Πάνος με πεζά said

    Και στις 9 το βράδι, μην ξεχάσετε !

  76. ΕΦΗ-ΕΦΗ said

    72. και σκέφτεσαι κι εσύ να μην τον ψηφίσεις 🙂

    Δεν αρχίζουμε να κάνουμε ερωτήσεις εδώ στους εφτά (νομά σ΄ένα δωμά) του διβαίητ 🙂 να κάψουμε μερικές να ζοριστούνε οι «ανακριτές»;

  77. Πάνος με πεζά said

    Κι όπως λένε εδώ τα μεζεδάκια, κάθε απάντηση αρχηγού θα διαρκεί «1,30 λεπτό». σαν να λέμε ένα λεπτό και 18 δευτερόλεπτα…
    http://www.zappit.gr/stories/Debate-politikon-arxhgon-Me-poia-seira-tha-kathisoyn-politikoi-kai-dhmosiografoi/42820

  78. Avonidas said

    Καλησπέρα,
    δεν έχω αποφασίσει ακόμα τι θα ψηφίσω, ΑΝ θα ψηφίσω. Κατα τη γνώμη μου, αυτές είναι οι πιο ανούσιες εκλογές από γενέσεως νεοελληνικού κράτους. Μου είναι παντελώς αδιάφορο ποιος θα πρωτεύσει, αφού θα είναι μόνο ένας εντολοδόχος.

    Ένα πράγμα όμως που μου τη σπάει είναι να ακούω όσους συγγενείς και γνωστούς έβριζαν μέχρι πρόσφατα τον Τσίπρα, να του πλέκουν τώρα το εγκώμιο. Φοβού τους ανθρώπους που για να συμπαθήσουν έναν πολιτικό πρέπει να γίνει Κουίσλινγκ…

  79. ΕΦΗ-ΕΦΗ said

    73.>>αν όμως μένεις ξερωγώ στα Γιάννενα και ψηφίζεις Σάμο
    Σαράντα ήταν το μινιμουμ(για λόγους διασφάλισης του απόρρητου)
    Αν είχα τέτοια δύσκολο συνδυασμό, θα προσπαθούσα να δήλωνα την ετεροδημότευση σε Θεσσαλονίκη ή Πάτρα.Αν ήμουν μόνιμα,ε θα μεταδημότευα κανονικά,επειδή το θεωρώ σημαντικό να ψηφίζω.Είναι απαράδεκτο πλέον να μην μπορούμε να ψηφίζουμε ηλεκτρονικά απ΄όπου κι αν βρισκόμαστε.Εδώ εμπιστευόμαστε τα εκατομμύριά μας (χααχα) στην ηλεκτρονικά κάρτα της Τράπεζας και συναλλασσόμαστε ως την άκρη της γης, και δεν γίνεται το ίδιο να γαμοψηφίζουμε;(τουϊτερική η τελευταία λέξη)

  80. sarant said

    73 Νομίζω πως είναι 40 εκλογείς το όριο -αλλά ο περιορισμός υπάρχει.

  81. cronopiusa said

    Λυδία λίθος για το προσφυγικό η επίλυση της κρίσης στη Συρία

    La manipulación de los medios de comunicación en la crisis migratoria europea

    Refugee crisis: Lesvos is a waiting hell

    Προβάλλεται σαν χορός των εκλογών που εμπνέει από αριστερούς μέχρι ακροδεξιούς και χαβγήτες…

    «Η οικονομία με φόντο τις Ευρωεκλογές»

    Yanis Varoufakis
    Interviewed, for DW’s Conflict Zone, by Tim Sebastian

  82. ΕΦΗ-ΕΦΗ said

    Πέτρα Λάζο η ακροδεξιά εικονολήπτρια , Εna, το κανάλι. Κλώτσησε κι άλλους. Το παιδί φόραγε τη φανέλα τού Άρη Θεσνίκης! Έλληνας είπε ο Στραβελάκης

  83. steppenwolf said

    θα απέχω, για πρώτη φορά και παρότι ανέκαθεν ήμουν κάθετα αντίθετος με τη στάση της αποχής.Ήταν μεγάλη η απογοήτευση από τον σύριζα, μεγάλη η προδοσία του κόσμου του.

  84. Κουνελόγατος said

    Μα 12% η Δ.Ξ. σε αυτό το ιστολόγιο; Κάτι μου μυρίζει. ΧΑΧΑΧΑΧΑ….
    Τι λέει το αφεντικό;

  85. sarant said

    84 Σε ένα προηγούμενο γκάλοπ που κάναμε είχε σαρώσει η Δράση. Μην ξεχνάς επίσης ότι το γκάλοπ διαφημίζεται και στο FB όπου το κοινό είναι πιο πλατύ, ας πούμε

    83 Δεν πρέπει να είσαι ο παλιός σχολιαστής του ιστολογίου που χρησιμοποιούσε το ίδιο ψευδώνυμο, ε;

  86. physicist said

    #83. — Ναι, σαφώς και οι γνωστοί τυφλοπόντικες μπορεί και να πηγαίνουν να ρίχνουν μαζικά δηξάν επειδή λείπει το δικό τους τσούρμο να καμαρώσουν, οπότε το ρίχνουν έτσι άσχετα για να τη σπάσουν στην αριστεράντζα. Αλλά από την άλλη μεριά, το μένος κατά της ΔΞ και του Ποταμιού είναι αστεία όταν προέρχονται από ανθρώπους που καταπίνουν σφυρίζοντας αδιάφορα τη συγκυβέρνηση με την ακροδεξιά των Ανεξέλεγκτων Ελλήνων, και που δηλώνουν ότι ο σκοπός είναι η αυτοδυναμία ή η συνέχιση της συγκυβέρνησης μ’ αυτούς τους κατάπτυστους. Επομένως ήρεμα με το ρόπαλο της πολιτικής ηθικής, γιατί είναι από βούτυρο κι όταν πας να το στριφογυρίσεις σου μένει ο κόπανος στο χέρι.

  87. 83β Χαχά, ακριβώς το ίδιο σκέφτηκα 🙂

  88. physicist said

    Άλλο Steppenwolf, άλλο Ein Steppenwolf ρε καρντάσια! 🙂

  89. Gpoint said

    # 70 α

    Νομίζω πως οι καφετέριες κ.λ.π. στις τιμές τους περιλαμβάνουν και δημοτικά τέλη (5% 😉

  90. Νικος Κ. said

    Διακινδυνεύω πρόβλεψη αποτελεσμάτων:

    ΣΥΡΙΖΑ: 40
    ΝΔ: 25
    ΚΚΕ: 6
    Ποτάμι: 5,5
    ΛΑΕ: 5
    ΧΑ: 4,5
    ΑνΕλλ: 4
    ΠΑΣΟΚ: κλπ. 3,5
    Άλλο: 6,5

    (ΟΚ δεν είμαι και τελείως αντικειμενικός 🙂 )

  91. steppenwolf said

    85 όχι, τώρα που το είπες τον θυμήθηκα, έπρεπε να χρησιμοποιήσω άλλο για να μην προκαλέσω σύγχυση.Έχω ξαναγράψει σποραδικά στα σχόλια και νόμιζα πως ήταν με αυτό το ψευδώνυμο :p

  92. φυσικά εννοούσα 85β
    Φυσικέ, είχες προλάβει εσύ τον Ein Steppenwolf; Σε θυμόμουν για πιο νεούδι 🙂

  93. physicist said

    #92. — Και βέβαια τον είχα προλάβει, τι νομίζεις; Εμένανε που με βλέπεις, μέχρι και τον Θεόδωρο Κολοκοτρώνη έχω γνωρίσει.

  94. Περίμενα να πεις: μέχρι και τον Μπόλτσμαν.

  95. physicist said

    #94. — Μαθητής μου στο Δημοτικό. 😉

  96. gryphon said

    47
    Ετσι ειναι.Εγω χωρις να ζω εκει το εχω πει ισως κι εδω παλαιοτερα.Ολα αυτα για ναζι γερμανους κακους προτεσταντες και τετοια ειναι παραμυθια.κατασκευασμενα απο τους Τραγκες τους Κουρηδες .
    Περα απο το οικονομικο θεμα και την δεσποζουσα εκ των πραγματων θεση που εχει η Γερμανια λογω οικονομικης ισχυος απο κει και περα ολο το πολιτικο κατεστημενο της Γερμανιας και οι χριστινοδημοκρατες και οι σοσιαλιστες εχουν κοινωνικοπολιτικες αποψεις σχεδον ιδιες με του συριζα .Αλλα παρ’ολα αυτα οι ανθρωποι του solidarity now που εστησαν την φιεστα με την υποδοχη των προσφυγων δεν ειναι ολοι οι γερμανοι.Ειναι απλως οι ανθρωποι του Σορος που αλλοι συνειδητα αλλοι απο αγνοια και αφελεια στηριχουν τα σχεδια του που βρισκονται σε πληρη εξελιξη αυτη την στιγμη σε ολη την Ευρωπη εφαρμοζοντας στην πραξη την σοφη λαικη παροιμια στην βραση κολλαει το σιδερο .
    Και ειναι αλλο να λες οτι σε μια χωρα 80 εκατομμυριων θα δεχθεις καμμια 25 χιλιαδες προσφυγες μεχρι το 2020 και αλλο να υπαρχουν τοσοι πανω σε ενα νησακι μερικων χιλιαδων ανθρωπων οπως η Μυτιληνη.
    Ας παρουν πρωτα 50 εκατομμυρια προσφυγες και μετα τα ξαναλεμε

  97. Κουνελόγατος said

    «ακροδεξιά των Ανεξέλεγκτων Ελλήνων»
    86. Ουπς…

  98. alexisphoto said

    @ 67 & 70 ευχαριστώ.

    Εν συντομία λοιπόν:
    Στις προηγούμενες εκλογές ψήφισα τον συνονόματο Αλέξη για να δούμε τα αποτελέσματα της πρώτης φοράς Αριστερά. Μετά από έξι μήνες στην κυβέρνηση ο καθένας έβγαλε τα συμπεράσματά του.
    Σήμερα θα ψηφίσω και πάλι τον Αλέξη. Πιστεύω πως μετά από τις διαδοχικές σφαλιάρες από την Ευρώπη, Αμερική, Ρωσία κλπ, από εσωτερικό της χώρας αλλά και από τα ενδότερα του κόμματός του έχει καταλάβει ποιοι είναι οι πολιτικοί του φίλοι και ποιους μπορεί να εμπιστεύεται. Έχει καταλάβει ότι ΔΕΝ παίζουμε με το νόμισμα της χώρας και τα νεύρα των ευρωπαίων.
    Κυρίως όμως έχει καταλάβει πως ο απλός λαός που η αριστερά πρεσβεύει, δεν είναι μόνο οι καθαρίστριες και οι εργαζόμενοι στην ΕΡΤ, αλλά οι άνεργοι και οι υποαπασχολούμενοι, ο κόσμος που απασχολείται στον ιδιωτικό τομέα, ο μικρομεσαίος επιχειρηματίας, όλοι αυτοί που ήταν τα μεγάλα θύματα των τελευταίων πέντε χρόνων.
    Με την προϋπόθεση ότι τα παραπάνω είναι ριζωμένα στο μυαλό του και γραμμένα νέο του πολιτικό πρόγραμμα περιμένω συγκεκριμένα μέτρα προώθησης της απασχόλησης (πχ: μηδενικά τέλη, ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΙΚΑ, ΤΕΒΕ, φόρους κλπ για ένα εξάμηνο τουλάχιστον). ΚΕΠ ΕΠΙχειρηματικότητας, για να μπορεί να γίνει το πρώτο βήμα στην αγορά μέσα σε λίγες μέρες. Κοιτίδες νέων επιχειρήσεων ενταγμένες στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Και άλλα πολλά που μπορούν να γίνουν αν υπάρχει πολιτική βούληση.
    Περιμένω το υπ παιδείας να είναι σκέτο. Το υφυπουργείο Θρησκευμάτων να είναι κομμάτι του υπουργείου Πολιτισμού. Με πρακτική και συμβολική σημασία. Και φυσικά σαφής οικονομικός διαχωρισμός της Εκκλησίας από τον κρατικό προϋπολογισμό. Περιμένω και ένα καλό ξεκαθάρισμα στο στρατό.
    Περιμένω άνοιγμα στην ιδιωτική τριτοβάθμια εκπαίδευση. Με καθορισμένο κοινό πλαίσιο μαθημάτων με το κρατικό όμοιας σχολής πανεπιστήμιο κι κοινές εξετάσεις με μοιρασμένους καθηγητές.
    Περιμένω έναν ριζικό ανασχηματισμό του βαθιού δημοσιοϋπαλληλικού κράτους. Οι κόκκινες γραμμές που πρέπει να βάλει είναι στην μαχητική παιδεία και υγεία, στους ελεγκτικούς μηχανισμούς και επιλεκτικά σε δημόσιους φορείς. Ακόμα και την πολυπαιγμένη απελευθέρωση των επαγγελμάτων.
    Περιμένω να δώσει την αριστερή του πινελιά και να ξανακάνει την Ελλάδα μια εξωστρεφή χώρα με γερές βάσεις παιδείας και πολιτισμού. Άλλωστε η κρίση που τα τελευταία χρόνια βιώνουμε είναι πρωτίστως κρίση αξιών και κατά συνέπεια οικονομική. Από αυτές τις ρίζες πρέπει να αλλάξουμε το σύστημα. Θα μπορούσα να γράψω τόσα, και άλλα τόσα, και ακόμα άλλα τόσα για αυτά που θα ήθελα και αυτά που δεν θα ήθελα να γίνουν.
    Μεταξύ μας όμως δεν βλέπω και πολύ φώς. Μάλλον για συνεργασία με τη ΝΔ το πάει και θα έχουμε πάλι τον Ταμήλο, το Γιακουμάτο και την καλυμμένη ακροδεξιά να κινεί ύπουλα τα νήματα.
    Σας ευχαριστώ και πάλι

  99. sarant said

    91 Δεν πειράζει, μπορείς να συνεχίσεις με αυτό διότι ο άλλος είχε και το Ein μπροστά, όπως μού θύμισαν.

    90 Ε, δεν είσαι. Εγώ τον ΣΥΡΙΖΑ τον βλέπω χαμηλότερα, αλλά πάνω από 30.

  100. Γς said

    79:

    >αν όμως μένεις ξερωγώ στα Γιάννενα και ψηφίζεις Σάμο
    Σαράντα ήταν το μινιμουμ

    Και σκέψου λέει να παρουσιασυοτούν στη Σάμο σαράντα νοματαίοι από την Λιβαδειά

  101. giannax prosfyx said

    με του συμπάθειου δηλαδής, δε με λέτε κι εμένανε πώς γίνεται δηλαδής, να κόβεις απο του Πακιστάν στην Τουρκία κ ύστερις να κουλυμπάς στην Ελλάδα… και πορπάτησες δηλαδής; και πλήρουσες, δηλαδής και τον βαρκάρη και τον οδηγό στο φορτηγό και ξέρω γω τινα άλλονα; και πέστε κι εμένανε, γιατίς γιαβρούμ δεν ήκοψες ένα εισητήριο για Βερολίνο ή Φραγκφούρτη η Στοκχόλμη, που και πιο φτηνά θα ήτουνα και την ταλαι-πορεία θα γλύτουνις; άαα, δε γινούτανε θα σε σκότωναν δηλαδής; καλά… κι από Τουρκία θα σι σκότωναν; Τόσα λεφτά, ξενοδοχεία, πράγματα… κάτι δεν καταλαβαίνω δηλαδής… το ξέρου, βλάκας είμι, μα δες πήμουνα κι εγώ δηλαδής πρόσφυγας κι αλλοιώς το έκαμα τότες… έ θα μου πεις και τότες βλάξ και τώρα βλάξ. Μα πάλι κάπου κολλάει γιαβρούμ…

  102. ΕΦΗ-ΕΦΗ said

    Ρίχτα Βαγγέλα! Φώφη ‘τοιμάσου
    http://tvxs.gr/news/ekloges-septembris-2015/ta-rempetika-toy-baggela-sto-neo-spot-ton-anel

  103. Μπετατζής said

    ΚΚΕ

    ΥΓ. Μίλια με χωρίζουν από το Φυσικό (πολιτικά εννοώ), αλλά συμφωνώ με την κριτική του στην ανούσια και θολή αντιγερμανική στόχευση.

  104. Γεια σου Μπετατζή 🙂

  105. ΕΦΗ-ΕΦΗ said

    Χωρίς φράχτες και συρματοπλέγματα
    http://antikleidi.com/2015/09/04/international-borders/

  106. ΕΦΗ-ΕΦΗ said

    Ήθελα να το (ξανα) βάλω μαζί με το παραπάνω
    http://antikleidi.com/2015/09/04/metanastes/

  107. spiral architect said

    Μπογδανοπορτοκαλισμός πριν απο λίγο: «Το debate προέρχεται από την αρχαία ελληνική λέξη δίβατον».

  108. ΕΦΗ-ΕΦΗ said

    106.Πάλι τ΄άφησα μισό: Αν το μετέφραζε τώρα ο Πλωρίτης, θα έβαζε πρόσφυγες, να υποθέσουμε;

  109. Μα τι μου θύμισες τώρα…
    https://sarantakos.wordpress.com/2009/05/25/dibaton/

  110. spiral architect said

    @109: Ωχ ναι, μπράβο ρε Δύτη έχει αναφερθεί κι εδώ, αλλά δεν σχολίαζα τότε. 🙂

  111. gbaloglou said

    78 Αν κάποιοι νοικοκυραίοι επιθυμούν την σιγουριά που κατά την κρίση τους προσφέρει το τρίτο μνημόνιο … πως θα μπορούσαν να κοιμούνται ήσυχοι με τον μεταλλαγμένο Τσίπρα στο τιμόνι;;; (Εκτός και αν κρίνουν ότι μόνον αυτός μπορεί να το πουλήσει στους αριστεροπροοδευτικούς…)

  112. ΕΦΗ-ΕΦΗ said

    109.110. Νόμιζα ότι ήταν κοινό κτήμα πλέον το δίβατον 🙂 γι αυτό έγραψα παραπάνω σχ.76 για το αποψινό «διβαίητ «…

  113. ΕΦΗ-ΕΦΗ said

    111. Με ποιον στο τιμόνι θα κοιμόμασταν πιο ήσυχοι; (αν και προσωπικά δεν είμαι ούτε της ησυχίας ούτε του νοικοκυραίου 🙂 )

  114. 47, Φυσικός
    επειδή το μπάσινγκ της Γερμανίας πάλιωσε, ξέφτισε και δεν νομίζω να φτουράει

    Αγαπητέ Φυσικέ και σύντροφε Μπετατζή, που συμφωνείς με τον προλαλήσαντα, ταπεινή μου γνώμη ότι η ανάλυση σας είναι κάπως, ντεμοντέ να την πούμε, απλοϊκή να την πούμε, πάντως εμένα δεν με διαφωτίζει σχετικά με την εξωτερική πολιτική της ενωμένης πια Γερμανίας.

    Φυσικά, όλο αυτό το μένος, η Μέρκελ με χιτλερικό μουστάκι και η ταύτιση της σύγχρονης Γερμανίας με τους ναζί, που είδαμε τα τελευταία χρόνια, ήταν υπερβολικό.

    Όμως άλλο πράμα «η Γερμανία» κι εντελώς διαφορετικό πράμα ο Γερμανός προοδευτικός που βλέπουμε στην άφιξη των προσφύγων, και που συνήθως είναι συνεπής στις επιλογές του, (άσε που έχει να αντιμετωπίσει και τη ρετσινιά του τελευταίου πολέμου) και σα Γερμανός έχει μεγάλη πίστη στη δικαιοσύνη και το δίκαιο. Στις νομικές σχολές κι εδώ, διδάσκουν την ιστορία (μάλλον μύθος, αλλά λέει πολλά) με το μύλο που έμπαινε εμπόδιο στην απαλλοτρίωση ενός χτήματος από τον αυτοκράτορα, και ο μυλωνάς είπε στο βασιλιά- -Εσείς μπορεί να λέτε ότι θα τον πάρετε, αλλά να δούμε τι θα πει και το Ανώτατο δικαστήριο του Βερολίνου.

    Ο Χίτλερ, αν το καλοεξετάσει κανείς, και αντίθετα από ότι νομίζουμε , εκπροσωπούσε όλα τα αντίθετα του γερμανικού πνεύματος. Έλλειψη κάθε μεθόδου, τσαπατσουλιά, ήταν παράλογος,διέλυσε το Κράτος, τη Δικαιοσύνη, έκφραζε ένα συναίσθημα πριμαντόνας, κλπ,κλπ. Όμως όλη η προηγούμενη στενοκεφαλιά των Γερμανών, μετά τον Α’ΠΠ, έφτιαξαν ένα πρόσφορο έδαφος για να αναπτυχθεί αυτή η ναζιστική γάγγραινα.

    Υπάρχει όμως μέσα στη Γερμανική ψυχή, και σίγουρα στην εξωτερική της πολιτική, αυτό που ο Χέρμαν Έσε, ονόμαζε Γερμανικό Βάκιλλο, δηλαδή η αρρώστια που οδηγεί το έθνος σε ιδέες επικράτησης πανω στην Ευρώπη με αποτέλεσμα να καταστρέφεται και το ίδιο.

    Θέλω να πω ότι η Γερμανία σήμερα, παίζει ένα συγκεκριμένο παιχνίδι, όπως όλοι βέβαια, όσοι τους παίρνει να παίζουν «παίγνια», που για να το αναλύσουμε δεν αρκεί να λέμε έτσι αδιαφοροποίητα, «Η Γερμανία» , «Η Ελλάδα» κλπ.

    Η Γερμανία κάνει την δική της σφαίρα επιρροής, ξέχωρα από την Ευρώπη, αυτό νομίζω. Καθώς θα βαθαίνει η κρίση, αυτό μπορεί να τινάξει την Ευρώπη στον αέρα, και ποιος ξέρει, μαζί και τη Γερμανία.

    Όσο για τους πρόσφυγες, δεν υπάρχει κυβέρνηση που να καλωσορίζει κανέναν ξένο αν δεν έχει να κερδίσει κάτι. Ο Τζάμπας έχει πεθάνει, και στην διεθνή σκηνή δεν είχε γεννηθεί ποτέ.

  115. ΕΦΗ-ΕΦΗ said

    113.συμπλήρωση.
    Επειδή μάλλον ξέρουμε ποιους ΔΕΝ θα ψηφίσουμε(το είπαν ήδη και παραπάνω) αλλά το κρίσιμο είναι τ΄αντίθετο

  116. cronopiusa said

    για το 101 με την ερασμιακή προφορά

    Ο βρώμικος ρόλος Δύσης και Τουρκίας στη Συρία

  117. Δημητρης said

    Επειδή το Λαέ, ακούγεται όπως το ΛΑ.Ε του Λαφαζάνη το ΚΚΕ τροποποίησε όλα τα συνθήματα του που περιέχουν την λέξη Λαέ. Έτσι, το «ΚΚΕ το κόμμα σου λαέ» θα ηχεί ως «ΚΚΕ το κόμμα σου καλέ, ή μωρέ, ή όπως αλλιώς προαιρείσθε».
    Ισχύει και το «Καλέ προχώρα (αχνά) σε θέλει όλη η χώρα».

  118. nestanaios said

    98. Τώρα πια, η δική μου ηλικία, δεν μου επιτρέπει να είμαι αφελής
    Είναι πάρα πολλά τα ψέματα.

  119. Γς said

    98:

    >Σήμερα θα ψηφίσω και πάλι τον Αλέξη. Πιστεύω πως μετά από τις διαδοχικές σφαλιάρες από την Ευρώπη, Αμερική, Ρωσία κλπ, από εσωτερικό της χώρας αλλά και από τα ενδότερα του κόμματός του έχει καταλάβει ποιοι είναι οι πολιτικοί του φίλοι και ποιους μπορεί να εμπιστεύεται.

    Ε, κι αν δεν έχει καταλάβει εδώ είμαστε. Ξανακανουμε εκλογές.

    [ Τι δύσκολο πράγμα να κάνεις φροντιστήριο σε πρωθυπουργούς – πρώην κοπανατζήδες μαθητές]

  120. Γς said

    10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1, 0.
    Πάμε
    ΕΡΤ

  121. spiral architect said

    @101: Απάντηση με μία φράση: Νo visas. 😉

  122. agapanthos said

    Να υπενθυμίσω ότι το απίθανο κόμμα «Ανεξάρτητη Ανανεωτική Αριστερά, Ανανεωτική Δεξιά, Ανανεωτικό ΠΑΣΟΚ, Ανανεωτική Νέα Δημοκρατία, Όχι στον Πόλεμο, Κόμμα Επιχείρηση Χαρίζω Οικόπεδα, Χαρίζω Χρέη, Σώζω Ζωές, Παναγροτικό Εργατικό Κίνημα Ελλάδος – ΠΑ.Ε.Κ.Ε.» πρέπει να είναι το μοναδικό στα εκλογικά χρονικά που έχει πάρει μόνο μία ψήφο σε δύο συνεχόμενες εκλογικές αναμετρήσεις (6/12 και 1/15). Επίσης ο ιδρυτής του πρέπει να είναι κάτι σαν πολιτικός πατέρας του Γρηγόρη Ψαριανού, αφού έχει κατορθώσει να κατέβει στις εκλογές και με την αλήστου μνήμης ΔΗΑΝΑ, και με το ΔΗΚΚΙ επί Τσοβόλα, και με την Ένωση Κεντρώων.

    Και καταθέτω πρόβλεψη, γιατί φεύγω για διακοπές και θα γυρίσω μετά τις εκλογές:

    ΣΥΡΙΖΑ 34
    ΝΔ 25
    ΧΑ 7,5
    ΠΟΤΑΜΙ 6,5
    ΚΚΕ 6
    ΛΑΕ 6
    ΕΚ 4
    ΠΑΣΟΚ 3,5
    ΑΝΕΛ 2.5
    ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΞΑΝΑ 1
    ΑΝΤΑΡΣΥΑ 0,8

  123. alexisphoto said

    @ 118 & 119
    τι να σας πω;
    Ότι δεν έχετε δ’ικιο;
    Δίκιο έχετε!
    Δυστυχώς!
    Σας ευχαριστώ και πάλι.

  124. Όταν ο καπετάν Λαφαζανί ακούστηκε πιό ξύλινος απ’ τον Κουτσούμπα! Ευτυχώς μετά βγήκε ο Γιομπάζολιάς και τού πήρε αμέσως το ρεκοράκι. Μήτσοοο τόχασες!

  125. Γς said

    Να και η Καραϊβική των Κυκλάδων του Καμμένου

  126. Γς said

    Καμμένος:

    Το Δημόσιο πρέπει να συνεργεί με τον ιδιωτικό τομέα (!)

  127. Γς said

    Θοδωράκης:

    Μομικοί Οργανισμοί Ιδιωτικού Δικαίου

  128. Γς said

    Τσίπρας:

    Να και τα Νομικά Πρόσωπα [Επί το ορθόν, #127]

  129. Γς said

    Τσίπρας:

    Περί παιδείας:

    Νεράκι. Το είχε SOS θέμα.

  130. Γς said

    Μεϊμαράκης:

    Τα παιδιά πηγαίνουν να σπουδάσουν στο εξωτερικό, λόγω ιδεοληψιών της αριστεράς.
    [Δεν το κατάλαβα]

  131. Γς said

    Θεοδωράκης:

    Κατάργηση Κομματικών Νεολαιών στα Πανεπιστήμια
    [Καλά…]

  132. cronopiusa said

  133. Γς said

    Καμμένος.

    Που έχει 5 παιδιά κι ο ερωτών δημοσιογράφος δεν το ήξερε

  134. Γς said

    Γεννηματά.

    Μεταναστευτικό και … Τασία.

  135. Γς said

    Κουτσούμπας.

    Απευθείας πτήσεις και με τσάρτερ από τα νησιά μας για άμεση μεταφορά των προσφύγων στις χώρες προορισμού τους

  136. Δὲν ἀξίζει τὸ κόπο νὰ ἔρθω Ἑλλάδα γιὰ νὰ ψηφίσω. Τὰ ἄλλα κόμματα εἶναι χριστιανόδουλα, δὲν ἀποφασίζουν νὰ ὑλοποιήσουν τὸ αἴτημα τοῦ ἑλληνικοῦ λαοῦ γιὰ διαχωρισμὸν Ἐκκλησίας-Κράτους καὶ φορολόγησιν. Εἶναι ἕνα ἐρώτημα, ἐὰν εἶναι σωστοτέρα ἡ ἀποχὴ ὡς ἀποδοκιμασία τοῦ Κοινοβουλευτισμοῦ ἢ ἡ ψῆφος σ’ἕνα ἀμεσοδημοκρατικὸ κόμμα; Συνεχίζει ἐξ’ἄλλου νὰ μάχεται γιὰ τὸν βωμὸ τῶν 12 θεῶν, ὁπότε ἐὰν ἤμουν στὴν Ἑλλάδα, θὰ ψήφιζα τὸ παρακάτω.

    Ελληνικό Κίνημα Άμεσης Δημοκρατίας (Γεώργιος Κόκκας)

  137. cronopiusa said

  138. δημοκράτες λαμόγια βολεμένοι… Χρυσή Αυγή ρε!

  139. Γς said

    Μεϊμαράκης.
    Μεταναστευτικό.
    Νεράκι κι αυτός.
    [SOS θέμα].

  140. Γς said

    Τσίπρας.
    Μεταναστευτικό.
    Διαβασμένος

  141. cronopiusa said

    ‘Μπαμπά, θα πεθάνω από τις βόμβες;’ Το προσφυγικό δράμα στις ερωτήσεις ενός τρομαγμένου παιδιού από τη Συρία

  142. Γς said

    Χαρίτος.
    [Προς κουφούς ψηφοφόρους. Αυριανούς κοψοχέρηδες]

    «Μπορείτε να παρακολουθείτε την εκπομπή και στην νοηματική»

  143. sarant said

    Ευχαριστώ πολύ για τα νεότερα σχόλια!

    107 Το είπε σοβαρά ο Μπόγκνταν ή έκανε πλάκα;

    117 🙂

    122 Α, δεν ήξερα το παρελθόν του πολιτικού ηγέτη!

    Γεια σου ρε Γουσού με την αναμετάδοση! Εγώ ήμουν στο καράβι και το έχασα. Ο Γιομπαζολιάς στο πάνελ είναι εκείνος με τον Χάρι Κλιν;

  144. Γς said

    Μεϊμαράκης.

    Αλλο τον ρώτησαν, στα θαλάσσια σύνορα αυτός

  145. Γς said

    Λαφαζάνης.

    Τον ρώτησε η Τρέμη άν θα παίρναμε «προστάντζα» από τους Ρώσους.

    Κι η προστάντζα έγινε προκαταβολή στη συνέχεια.

  146. Γς said

    143:

    ¨»Εμείς με τον Γιομπαζολιά γεννηθήκαμε μ’αυτόν θα πεθάνουμε»

  147. Γς said

    Κουτσούμπας vs Λαφαζάνης

  148. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    5 – «σε αντίθεση με το λευκό που λογικά σημαίνει ναι σε όλα τα κόμματα (τ’ ακούς, Λάμπρο : τ’ ακούω να λες )» Και τι δουλειά έχω εγώ με το λευκό ρε Gee εκτός του ότι το χρησιμοποιώ για να γράψω αυτούς που ψηφίζω; (τις κόρες μου και τον σκύλο μου) ΣΥΝΕΙΔΗΤΟ ΑΚΥΡΟ ΦΙΛΕ ΜΟΥ, συμετοχή στις δημοκρατικές διαδικασίες, όχι συνενοχή στον φόνο.

    47 – Φυσικέ δεν έχει να κάνει με καλούς ή κακούς Σόϊμπλε και Μέρκελ, αλλά με το ποιός έχει δημιουργήσει το προσφυγικό πρόβλημα, και ποιός ωφελείται από αυτό, οπότε αυτές οι κινήσεις είναι «να σε κάψω Γιάννη, να σ΄αλείψω λάδι» εκτός κι αν πιστεύεις ότι η Γερμανία δεν έχει συμμετοχή στο έγκλημα, οπότε πάω πάσο.

    64 -«Να το πω αλλιώς: υπάρχει σε κάποιο άρθρο ή ιστότοπο μία δημιουργικά σαφής σύνοψη σχετικών ημερομηνιών και γεγονότων;;;»
    Και σε τι θα σου χρησιμεύσει, να συγκρίνεις τι; δεν σου αρκεί ότι όλοι πλήν των ηλιθίων και των κολλημένων, ψήφισαν το καταστροφικό για τα μεσαία και κατώτερα στρώματα μνημόνιο; Δεν είναι αρκετό αυτό για να αντιληφθείς ότι μας δουλεύουν και δεν μας λαμβάνουν υπόψιν;

    67 – «Για να έχουμε έναν ελεγχόμενο πληθωρισμό της τάξεως του 10%- 20%,) ;;;;;;; ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΟ 10-20%; Τι πίνεις και δεν μα δίνεις; Αλλά είναι γνωστό πως στην δημοκρατία της τραπεζικής κοινοβουλευτικής δικτατορίας, επιτρέπεται να ψηφίζουν όλοι. Για να το επιτρέπουν, κάτι παραπάνω ξέρουν τα αφεντικά που διαφεντεύουν τον κόσμο.

    111 -«(Εκτός και αν κρίνουν ότι μόνον αυτός μπορεί να το πουλήσει στους αριστεροπροοδευτικούς.»
    Γιατί αμφισβητείς ότι το κατάφερε;

  149. (135) Επ ‘ αυτού ειδικά, μάλλον δίκιο έχει ο Κουτσούμπας. Αν οι άνθρωποι θέλουν να πάνε στη Γερμανία, η Γερμανία θέλει να τους δεχτεί κι εμείς θέλουμε να φύγουν, γιατί να μην τους στείλουμε κατευθείαν στον προορισμό τους, είτε με αεροπλάνα είτε με σφραγισμένα τρένα;
    Και σε κάτι άλλο που μόλις είπε έχει δίκιο ο Κουτσούμπας: η Ρωσία είναι καπιταλιστική χώρα, δεν έχει καμία σχέση με την ΕΣΣΔ, και φροντίζει για τα συμφέροντα των μονοπωλίων της. Καταφανές είναι βέβαια, αλλά κάποιοι δεν το’χουν καταλάβει…

  150. Γς said

    Καμμένος

    Θα τους δώσουμε κατοικίες [για τα λεφτά των ενστόλων, του Συμβουλίου Επικρατείας]

  151. Γς said

    Γεννηματά.
    «Ούτε ως λαθρεπιβάτης δεν μπορεί να περάσει από τον χώρο της Σοσιαλοδημοκρατίας».
    [ξέρετε ποιος]

  152. Γς said

    Οταν ο Καμμένος διαβάζει μια έκθεση ενός μαθητού για το τι λέει η μαμά του για το ΠΑΣΟΚ

  153. Γς said

    Λαφαζάνης.
    Για το Ταξί.
    Ευχάριστη συνέχεια του αυτοσαρκασμού.

  154. ΕΦΗ-ΕΦΗ said

    Κουτσούμπας «Ούτε μάντεις κακών είμασταν ούτε προφήτες» να οι εναλλακτικές αντί τις Κασσάνδρες.
    Ανευρα πράματα.Τελείως ανούσιο μου φαίνεται το ντιμπέιτ ,ντιπ κατά ντιπ. Εγώ και ο Μεϊμαράκης το βρίσκουμε αδιάφορο. Δεν έχει δράση το έργο…

  155. Γς said

    Μεϊμαράκης.

    Είμαι έτοιμος να πάω και αύριο στην Κουμουνδούρου να συζητήσουμε.
    -Εχεις χρόνο ρε;
    [Το ρε δεν το είπε]

  156. gryphon said

    149
    H Γεννηματα με διαφορα τον πιο αδιαφορο και κοινοτυπο λογο.Αναμενομενο.
    Αμεσως μετα απο το τελος ο Ποταμης.Επισης αναμενομενο.Ο Καμμενος εκτος συναγωνισμου.
    Μειμαρακης και Τσιπρας ενταξει χωρις εξαρσεις.
    Ο Λαφαζανης ηταν ανετα ο καλυτερος σε αυτο το βαρετο ντιμπειτ.Απαντησε πολυ καλα και με σχετικα απροβλεπτο τροπο και αυτο που ειπε για το μεταναστευτικο την κριση στην Συρια και τον Ασαντ με εξεπληξε ευχαριστα
    Και αυτα που ειπε γιατην Ρωσια και την πιθανη ελληνορωσικη προσεγγιση πολυ σωστα σε σχεση με τις κακοβουλες ερωτησεις απο Χουκλη Τρεμη Κοσιωνη.Οπως ειπε ομως ο Αγγελος παραπανω ο Λαφαζανης εχει μεγαλο λαθος στην αντιληψη του για το τι ειναι η Ρωσια σημερα και σε αυτο εχει δικιο ο Κουτσουμπας που του το επισημανε.Γενικα ο Κουτσουμπας μιλουσε καλα και ανετα στα πλαισια αυτων που πρεσβευει.

  157. cronopiusa said

    138

  158. Γς said

    Τσίπρας, Τρέμη

    Περί μύγας 😦

  159. Γς said

    μύγα=τηλεοπτικές άδειες

  160. sarant said

    Ευχαριστώ για τα νεότερα!

  161. Γς said

    Μεϊμαράκης και το CV του.

    «Επειδή μένει εκτός Βουλ΄ης έχει παλαβώσει»
    [Για τον Καμμένο]

  162. Γς said

    Κουτσούμπας.
    Μία είναι λύση

  163. ΕΦΗ-ΕΦΗ said

    O πιο ψεύτης που μου φάνηκε ήταν…ψεύτρα.
    Ο Ανέλης τα πήγε καλά.

  164. Γς said

    Καμμένος.
    Για υποβρύχια [στον Μεϊμαράκη]
    Και αρπαχτήκανε [μη ακουόμενοι]

  165. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    Το απόγευμα ψήφισα στην προεκλογική δημοσκόπηση του ιστολογίου, «συνειδητό άκυρο» αλλά επειδή δεν έχει αυτή την επιλογή ο Νικοκύρης, υποχρεωτικά πάτησα «άκυρο – λευκό» που φυσικά δεν με αντιπροσωπεύει σε καμία περίπτωση.
    Στις εκλογές θα ψηφίσω ό,τι και τον Ιανουάριο, ΥΠΟΙΚ, την κόρη μου Ελεωνόρα, γιατί έχει αντιληφθεί σε μεγάλο βαθμό το παγκόσμιο οικονομικό παιχνίδι – παραμύθι, και σ΄αυτούς τους επτά τραγικούς μήνες που κάποιοι μεγαλόσχημοι οικονομικοί προφεσόροι που μας τρέλαναν στις μπαρούφες, και μας πήγαν κατά διαόλου με τις θεωρίες τους περί παιγνίων, αυτή έμαθε (και μαθαίνει) να ελίσσεται μέσα σ΄αυτό το άγριο παγκόσμιο σκηνικό, και να βγαίνει κερδισμένη, χρησιμοποιώντας τα όπλα των αντιπάλων. ΥΠΕΞ, την κόρη μου Δανάη, γιατί έχει την επιβλητικότητα αλλά και την διαλλακτικότητα που χρειάζεται αυτή η θέση, και το κυριότερο, ξέρει να κερδίζει αυτό που θέλει, χωρίς να φοβάται μεν την μεγάλη προσπάθεια, αλλά κυρίως με τις σωστές «συμμαχίες» (χαμόγελο) είναι μεγάλο προσόν για ΥΠΕΞ αυτό το τελευταίο, και δεν ξέρω κάποιον ΥΠΕΞ που να το είχε.
    ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ, φυσικά τον σκύλο μου τον ΠΕΠΕ, α) γιατί είναι ειλικρινής και πιστός στα καθήκοντά του (υπήρξε έστω και ένας τέτοιος πρωθυπουργός στην ιστορία;) και γιατί είναι μακράν πιο έξυπνος από όλα τ΄άλλα ζώα που μας έχουν κυβερνήσει (λέμε τώρα) μέχρι τώρα.

  166. ΕΦΗ-ΕΦΗ said

    Κυρία Ζαχαρέα
    -Κοσιώνη
    -Εγώ τι είπα?
    -Ζαχαρέα
    -Ε, εσείς ποια είστε?
    -Κοσιώνη
    -Να χτυπήσουμε γραφειοκρατία
    -Μάλιστα

  167. ΕΦΗ-ΕΦΗ said

    165.Το λευκό επηρεάζει το εκλογικό μέτρο

  168. ΕΦΗ-ΕΦΗ said

    Ο παρουσιαστής είναι ο Μπατιάτους από τον Σπάρτακο
    Τουϊτερικόν

  169. cronopiusa said

  170. Γς said

    Κανείς δεν γλίστρησε. Αλλά και κανείς δεν ξεπετάχτηκε.

    Ο Τσίπρας πέρασε άνετα [λάθρα].

    Ο Γς, ουπς, ο Μεϊμαράκης δεν βρήκε ευκαιρία να ξετυλίξει τα τρελά του. Μιζέρια. Κρίμα…

    Θεοδωράκης. Λίγος. Κάτω από το αναμενόμενο.

    Γεννηματά. Καλούτσικα

    Λαφαζάνης. Το ταξί έπρεπε να τον πάει για ύπνο
    Κουτσούμπας. Τι ΓΓ του ΚΚΕ θα ήταν;

    Καμμένος. Με εμφανή συμπτώματα ευφυΐας.

  171. Γς said

    Ψόφια πράγματα δλδ

  172. sarant said

    165-167 Εντύπωσή μου είναι ότι τα άκυρα και τα λευκά δεν διαφέρουν σε τίποτα όσον αφορά τον υπολογισμό τους.

  173. ΕΦΗ-ΕΦΗ said

    Ο Σταυρούκος ολίγιστος
    Ο Πάνος το 5αράκι στο τσεπάκι και λίγο λέω.
    Ο Τσίπρας στο κλείσιμο ήταν στο καλύτερο σημείο του.
    Η Φώφη μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας.
    Ο Μεϊμαράκης, «λαβωμένος». Τον πέτυχε στο φτερό ο ΑΝΕΛ.

  174. ΕΦΗ-ΕΦΗ said

    Ναι ,με τον εκλογικό νόμο άκυρα και λευκά δεν προσμετριούνται)όλα άκυρα λογιούνται) αλλά παρά τις αποφάσεις του παρελθόντος,το Συμβούλιο Επικρατείας με 4 έναντι 3 ψήφων έκρινε ότι τα λευκά συνυπολογίζονται στο εκλογικό μέτρο. Οπότε ποτέ δεν ξέρεις αν χρειαστεί να μετρηθούν σε κάποια προσφυγή. Θα βρω το σχετικό λινκ, μιας και εκλογολογούμε (και θα) όπως είναι φυσικό.

  175. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    167 – «Το λευκό επηρεάζει το εκλογικό μέτρο» Γι΄αυτό συνειδητό ΑΚΥΡΟ.

    Μεταξύ μας τώρα, μπορεί να επηρεάζει το εκλογικό μέτρο, αλλά δεν επηρεάζει το αποτέλεσμα, ο νοών νοείτω (ή μοχίτο -χαμόγελο).
    Kαληνύχτα.

  176. Πάνος με πεζά said

    Όλα ήταν ψόφια, κι όταν το θέμα ήρθε στον «τύπον των ήλων», εκεί ξυπνήσαμε.
    Αύριο ίσως Όλγα Τρέμη > γενική διευθύντρια του Mega.
    Mετά, φόρτωσαν ο ένας μετά τον άλλο, για διάφορα…

    Τσίπρας : 6/10, σαν λίγο να βαριότανε, σαν κουρασμένος…Ξύπνησε με κάτι λίγα εκεί στο μεταναστευτικό, με κάτι «ως εδώ» κλπ. αλλά μετά το ξαναέχασε. Πια, δείχνει να έχει μια μονότονη και βαρετή -στο ηχόχρωμα- πολιτική κουβέντα, με αυτό το μόνιμο παραπονιάρικο στυλ…

    Μεϊμαράκης : 6/10, προσπάθησε να μη λαϊκίσει αλλά στο τέλος τα κοκοράκια του φεύγαν σαν τούβλα. Λίγος, παλιακός, και κυρίως δεν πείθει για τη θέση του Πρωθυπουργού. Μάλιστα δείχνει και να το ψιλοπιστεύει, ψάχνοντας από τώρα άλλες λύσεις. Παλιά πολιτική «γάτα» όμως, σκάβει λίγο-λίγο τους άλλους, την ψήφο διαμαρτυρίας και άλλα τέτοια, κι ό,τι αρπάξει…

    Λαφαζάνης : 5/10, πολύ λίγη ορμή για κάτι το καινούριο, και δη λαϊκό και αγωνιστικό. Δεν τον βοηθάει και το παρουσιαστικό, με αυτό το βλέμμα χρυσόψαρου δείχνει μια μόνιμη άγνοια. Την έβγαλε άλλωστε, χάνοντας και τα λόγια του αρκετές στιγμές. Δεν αντανάκλασε σε τίποτα τη σπιρτάδα των δύο, ομολογουμένως έξυπνων, πρώτων του σποτ.

    Θεοδωράκης : 5/10, αυτός προσεγγίζει τα πάντα από την πλευρά της «άνεσης». Πάντα κάνει το πιο καλό, ακόμα και διαλέγοντας το κακό. Πάντα έχει ένα ελαφρυντικό επιχείρημα, πάντα θα ξαναπροτείνει από την αρχή, πάντα θα δώσει την προσωρινή λύση και παρακάτω θα αγωνιστεί για τη μόνιμη, και πάντα -ω, βλακεία- θα καταργήσει τις Πολεοδομίες, που έχουν ήδη καταργηθεί…Μάλιστα πιλοτικά σε κάποιες ΥΔ, πλέον υποβάλλονται και τα σχέδια ηλεκτρονικά…

    Κουτσούμπας : 8/10 μόνο και μόνο γιατί «ξέρεις τί θ’ ακούσεις», έστω κι αν είναι απομαγνητοφώνηση debate του 1990…Εντάξει, έκανε και μια-δυο εκσυγχρονιστικές παραδοχές, στα περι καπιταλιστικής σημερινής Ρωσίας. Αν και μη «κυβερνήσιμος», έχει άποψη για τα πάντα : καπιταλιστική υγείια, καπιταλιστικλή μετανάστευση, καπιταλιστική παιδεία, καπιταλιστική δυσπαρέυνοια, καπιταλιστική…

    Καμμένος : 8/10, γιατί δε βγάζει ηττοπάθεια στο γνωστό έργο που του στήνουν, «μπαίνεις-δε μπαίνεις», και δεν αφήνει τίποτα να πέσει κάτω. Έχει ζωντάνια και παρορμητισμό, χωρίς να σημαίνει ότι τον «γεμίζει» από πίσω με ουσία. Ωστόσο του πάνε τέτοιου τύπου εκπομπές.

    Γεννηματά : 4/10, παρακαλάει να γίνει ρυθμιστής, δείχνει ελάχιστη εμπιστοσύνη στην ιδεολογία του χώρου της. Σου βγάζει την κατάντια και φυσικά το παλιακό και τη συγκάλυψη, ιδίως όταν ήρθε το καυτό θέμα των οικονομικών του ΠΑΣΟΚ…

    Δημοσιογράφοι : Πιο «ξύπνιοι» Σρόιτερ και Κοσιώνη. Καίριες ερωτήσεις και «διεχείριση», στη συμπληρωματική ερώτηση, της κατεύθυνσης της απάντησης που πήραν. Ο Γιομπαζολιάς, με ρυθμούς Μιχάλη Γαργαλάκου κι ανεβοκατεβάσματα γυαλιών, άκουσε πολλές φορές την κόρνα της Γραμματείας. Η Τρέμη, γνωστή «κρυμμένη ύαινα», όταν της πάτησαν τον κάλο, μας το έδειξε. Η Ζαχαρέα άχρωμη και άγευστη, μετριοπαθής, προσπαθώντας να εξορκίσει το συστημικό παρελθόν της. Και η Χούκλη, πραγματιά με ελάχιστο πολιτικό «τσαγανό», δείχνει μετά από τόσα χρόνια ότι εξακολουθεί να της πάει καλύτερα το «Ομιλείτε Ελληνικά»…

    Παρουσιαστής : Δημόσιος υπάλληλος, έβγαζε ένα «μη με ζορίζετε, σε μια ώρα σχολάω»…Λίγο έλειψε ν’ αρχίσει τα «Κύριοιοι, ΚΥΡΙΟΙΟΙ, μας βλέπει όλη η Ελλάδαααα» του εργατολόγου, αλλά θα ήταν μνημείο ζωντάνιας, για το συγκεκριμένο αυτόν…

  177. ΕΦΗ-ΕΦΗ said

    Λευκή ψήφος και εκλογικό μέτρο:
    Ανώτατο Ειδικό Δικαστήριο,απόφαση υπ’ αρ. 12/2005, κατά πλειοψηφία (6 προς 5)
    http://www.dsanet.gr/Epikairothta/Nomologia/aed12_05.htm
    10. Επειδή, το ισχύον Σύνταγμα 1975 ορίζει,{…}
    . Λογικώς αναγκαίο περιεχόμενο της κατά τα ανωτέρω ίσης μεταχειρίσεως των έγκυρων ψήφων είναι ο συνυπολογισμός του συνόλου αυτών, θετικών και λευκών, για την εξαγωγή του εκλογικού μέτρου ως ελάχιστης έννομης από το Σύνταγμα συνέπειας κάθε έγκυρης ψήφου. Το αντίθετο θα ισοδυναμούσε με εξομοίωση των λευκών ψήφων «εν τοις πράγμασιν», καίτοι έγκυρων, προς τις άκυρες, δηλαδή τις μη δυνάμενες να επαγάγουν οποιοδήποτε έννομο αποτέλεσμα λόγω πλημμελούς δι’ αυτών εκδηλώσεως λαϊκής βουλήσεως. Η αρχή της ελεύθερης εκδήλωσης της λαϊκής θέλησης στην εκλογή του νομοθετικού σώματος συνεπάγεται αναγκαίως, πέραν της απλής ελευθερίας της εκφράσεως, και την αρχή της ίσης μεταχειρίσεως όλων των εκλογέων κατά την άσκηση του εκλογικού των δικαιώματος από πλευράς έννομων συνεπειών, διότι συνταγματικώς απαγορεύεται η εκ των προτέρων πολιτική αχρήστευση έγκυρης ψήφου. Συνεπώς, περιορισμός του πολίτη μόνο στο δικαίωμα ελεύθερης προσβάσεως στο εκλογικό κέντρο και ρίψη λευκού ψηφοδελτίου, χάριν απλώς της στατιστικής αποτυπώσεως της πολιτικής στάσεως τμήματος του εκλογικού σώματος, δεν επιτρέπεται, διότι συνιστά στρέβλωση της βουλήσεως των εκλογέων και πολιτικό αποκλεισμό των από τη συμμετοχή των στην πολιτική ζωή με τον τρόπο που επέλεξαν. {…}

  178. ΕΦΗ-ΕΦΗ said

    177.Η απόφαση αυτή πάντως, ανέτρεπε προηγούμενες αποφάσεις τόσο του ίδιου του ΑΕΔ όσο και του Συμβουλίου της Επικρατείας, με τις οποίες η μη προσμέτρηση των λευκών κατά την εξεύρεση του εκλογικού μέτρου είχε κριθεί σύμφωνη με το Σύνταγμα.

  179. nikiplos said

    Τα δικά μου εφόσον (και ) λεξιλογούμε… 🙂

    Τσίπρας: Απαρατήρητος… άφαντος εκτός φάσεων…
    – κατεβασμένα μούτρα
    + ελάχιστα ξεσπάσματα, χωρίς πειστικότητα όμως…

    Βάγγος: Φιλότιμη προσπάθεια… Ίδρωσε για τη φανέλα
    + Διαχειρίστηκε με άνεση τη Δημοσιογραφική πενία και φτώχια σε ερωτήματα κλπ. Η μπάλα παίχτηκε στο γήπεδό του και παρολίγο να σκοράρει…
    – Την πάτησε στο τέλος από τον πιο έμπειρο αμυντικό Καμμένο…

    Λαφαζάνης: Καλή μπαλίτσα… μπήκε στα δύσκολα και έριξε καλά σουτ…
    + Διαχειρίστηκε όσο μπορούσε το κατενάτσιο που παίζει.
    – Δεν ήταν πειστικός και το χαμηλό επίπεδο ποδοσφαίρου τύπου αλάνας που προσέφερε η ελληνική Δημοσιογραφία δεν ήταν για να παίξει σημαντική μπάλα…

    Σταύραξ: Παλτό… Σαν τον Νίνη στην Εθνική ένα πράμα…
    +Προσπάθησε το παιδί αλλά δεν τραβάει…
    – Δεν εκμεταλλεύτηκε όσο θα έπρεπε το στημμένο κακό ποδόσφαιρο που του προσέφερε στο πιάτο η Διαιτησία, συγνώμη Δημοσιογραφία ήθελα να πω…

    Καμμένος: Έμπειρος/Πειστικός… Καραγκούνη δεν τον λες, Γιούρκας όμως μάλιστα…
    + Έχει επικοινωνιακή εικόνα και είναι άνετος. Νομίζεις ότι τον ξέρεις κι αυτός σε προσεγγίζει με μια οικειότητα… εκμεταλλεύτηκε άψογα την κακή εις βάρος του Διαιτησία, χωρίς να δημιουργήσει εντυπώσεις και απέτρεψε τον Βαγγέλα να σκοράρει σε ανοικτό τέρμα…
    – Δεν χρειαζόταν να τονίσει τόσο το λαϊκιστικό δεξιό του έρμα… Ποδοσφαιρικά μιλώντας, άφησε το καλό ποδόσφαιρο και προσπάθησε να σκοράρει από στημμένες φάσεις… Μόνο που η διατησία δεν ήταν με το μέρος του…

    Κουτσούμπας: Σταθερός… Ο Γιούρκας που λέγαμε…
    +Το γνωστό κατενάτσιο και η μπάλα στην εξέδρα που ξέρουμε. Κατέβαλε φιλότιμες προσπάθειες αλλά η μπάλα στο χωράφι, παίζεται και με λίγη… π@2τανιά…
    – Δεν εκμεταλλεύτηκε τόσο τις αδυναμίες του αντιπάλλου του (Λαφαζάνη)…
    Πάντως ήταν ο πιο κερδισμένος του ματς… Σαν την Ελλάδα στο Γιούρο2004 ένα πράμα…

    Φώφη: Τεταρτοπέπτη… Λούης Χριστοδούλου…
    + Εκμεταλλεύτηκε όσο μπορούσε την κακή και χαμηλού επιπέδου Δημοσιογραφία που της προσέφεραν στο πιάτο… Αλλά οι προθέσεις δεν αρκούν… πρέπει να ξέρεις και μπαλίτσα…
    – Δεν μπορούσε ούτε κατόρθωσε να γίνει πειστική… Θα μπορούσε να παίξει το παιχνίδι της ανανέωσης, αλλά ούτε αυτό κατάφερε… Είμαι βέβαιος ότι απόψε θα αστράψει και θα βροντήξει ο Λοβέρδος στο κόμμα τους…

    όσον αφορά τους Δημοσιοκάφροι:

    1. Χαρίτος. Ο καλύτερος στην δυσωδία που όζει στο χώρο… Ποδοσφαιρικά μιλώντας θα έλεγα ότι είναι ο Κύρος Βασσάρας…
    2. Τρέμη. Δεν κρύβεται η … που είπαμε πιο πάνω… Μα ο μικρός αποδείχτηκε πιο γρήγορος… Ζάχαρης, Κάκκος, Κασναφέρης και άλλες πιαστρομανούλες του Μαρινάκη αποτελούν την ιδανική ποδοσφαιρική της απεικόνιση…
    3. Κοσιώνη. Πολύ καλή, έξυπνη διαιτησία, μακράν σαν τον Σιδηρόπουλο ένα πράμα…
    4. Ζαχαρέα… Πολύ καλή, βαριόταν
    5. Χούκλη· ότι και για την Τρέμη σε καλύτερη έκδοση… Ας πούμε Μποροβήλος, Δέδες…
    6. Μάκης Γιομπαζολιάς· Ο μόνος που έκανε κάποιες ουσιώδεις καλές ερωτήσεις, δυστυχώς στον Βαγγέλα που άλλο τύπο ποδοσφαίρου ήθελε να παίξει… Κύρος Βασσάρας κι ο Μάκης… 🙂

  180. Παναγιώτης Κ. said

    Πήγα να τα πάρω αρχικά με τον συντονιστή λόγω της ακαμψίας του. Απολογιστικά όμως τον δικαίωσα.Όταν έχεις να κάνεις με…άνετους τύπου Τρέμη, άλλος τρόπος για να αντιμετωπίσεις την κατάσταση δεν υπάρχει.
    Η συμπεριφορά της Τρέμη αποτέλεσε αβάντα για τον Τσίπρα προφανώς χωρίς να το θέλει.

    Για να μαθαίνουν και οι νεότεροι του ιστολογίου: Όταν λοιπόν έχεις να κάνεις με ηλικίες σαν του Γιομπαζολιά,της Τρέμη και του Λαφαζάνη ας πούμε, στα παλιά τους τα παπούτσια οι διαδικασίες. 🙂

  181. Άμα συνεχίσει έτσι θα του κάνεις μεγάλη ζημιά του Τζήμερου (11% τώρα που το βλέπω) . Θα χάσει κι αυτό το λίγο που του απόμεινε .

  182. ΕΦΗ-ΕΦΗ said

    179. Γιαμπαζολιάς και Τρέμη ίδια συμπεριφορά .Όχι όμως μόνο λόγω ηλικίας.Αναπτύχθηκαν στην ίδια σέρα.
    Ακούω τώρα στο ράδιο για το ντιμπέιτ: Μας τριγυρίζουν λαϊκιστές και υπόκοσμος.

  183. Gpoint said

    # 148 α

    Λάμπρο. παραπέμπεσαι στην επόμενη εξεταστική περίοδο !!

    » Και τι δουλειά έχω εγώ με το λευκό ρε Gee »

    Αγνοείς πως τα άκυρα συνυπολογίζονται με τα λευκά ;
    Οπως λέμε όποιος μπλέκει με τα πίτουρα τον τρώνε οι κότες !!

    Το πελατολόγιο (από το οποίο εξαρτώνται οι επιχορηγήσεις τους) περιλαμβάνει ΟΛΟΥΣ τους ψηφίσαντες, όπως σου έχω ξαναγράψει ο μόνος εχθρός τους (ώσπου να κθιερωθεί το μαύρο ψηφοδέλτιο) είναι η αποχή

  184. spiral architect said

    @180: Η συμπεριφορά της Τρέμη αποτέλεσε αβάντα για τον Τσίπρα προφανώς χωρίς να το θέλει.
    Ε, όχι και χωρίς να το θέλει. Μαντρόσκυλο του καναλάρχη της είναι. Γι’ αυτό τσίμπησε στην πρόκληση για τις άδειες κλπ.
    Που και να’ λεγε ο Τσίπρας, ότι η ΕΡΤ εκλεισε για να γίνει μοναδικός πάροχος η DIGEA των εργολάβων-καναλαρχών …

  185. Gpoint said

    # 183 συνέχεια

    και φυσικά η αποχή είναι η μόνη ελπίδα ΟΛΑ τα κόμματα να αποκτήσουν αρχέ και όχι αρπαχτές.
    Να ου θυμίσω στην ρχή της (φανερής πια) κρίσης ο Σαμαράς στα μέτρα λιτότητας πριόριζε τις επιχορηγήσεις των κομμάτων σε 2 δις. Σε δυο μέρες τα 2 έγιναν 12 κοινή συναινέσει κι ενώ πετσοκόβονταν μισθοί και συντάξεις. Τα άκυρα τους μάραναν…

  186. spiral architect said

  187. spiral architect said

    Αμ πήγε στο ντιμπέι, αμ δυσανασχέτησε κιόλας.

  188. spiral architect said

    Συμφωνώ απόλυτα!

  189. cronopiusa said

  190. cronopiusa said

    Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ θα βάλει τάξη στο ραδιοτηλεοπτικό τοπίο ,από τη συνέντευξη τύπου του Τσίπρα στη ΔΕΘ

    ΣΟΣ!Η Διοικηση ΕΡΤ3 κόβει τις εκπομπές του αγώνα

  191. paolodrosi said

    ΕΠΑΜ δαγκωτο.
    Ολοι συνωστιζονται για το ποιος θα εφαρμοσει το τριτο και μακρυτερο μνημονιο. Δεν εχει κανεις τους προγραμμα, αλλά μονο μνημονιο.
    Κι οσοι λογαριαζονται σαν αντιμνημονιακοι, σαν το ΚΚΕ και τ’ Αυγα, ειναι ο φερετζες του συστηματος.
    Το 61,3% του ΟΧΙ, θα ψαξει τροπο για να εκφραστει και κανενα απο τα κομματα της Βουλης, δεν εχει θεσεις που να ειναι υπερ του ΟΧΙ.

    ΕΠΑΜ λοιπον, κι ελπιζω να μπει στη Βουλη.

  192. sarant said

    Eυχαριστώ για τα νεότερα!

    Βλέπω με ενδιαφέρον τις αποτιμήσεις για το… δίβατον!

    187 Κι εμένα με εκνεύρισε αυτό.

  193. Γς said

    187:

    Ο Τσεκ Μασίν;

  194. Γιώργος Πρίμπας said

    θα ψηφίσω ΣΥΡΙΖΑ.

    ΥΓ. απλά θα ήθελα κάποτε ο Λαφαζάνης, εάν δεν το έκανε ενσυνείδητα και σε γνώση, να σκεφτεί τι δρόμους (και μιλάω για κυβερνήσεις τεχνοκρατών που βλέπω κατά 50+% να μας έρχονται) άνοιξε το καλοκαίρι του 15

  195. Αιμ said

    Στο 176 για τον Λαφαζανη αυτό το αντανακλασε δεν σας … Μυρίζει κάπως ;

  196. ΕΦΗ-ΕΦΗ said

  197. sarant said

    195 Αν το πάμε έτσι, χειρότερο είναι το «να αντανακλάσει»

  198. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    183 – «Αγνοείς πως τα άκυρα συνυπολογίζονται με τα λευκά ;» Δεν το αγνοώ Gee, AΔΙΑΦΟΡΩ.

  199. 1. Πανο με πεζα, «δυσπαρευνία» ειναι. Δεν εχει να κανει με την ευνοια. Ρώτα και τους γιατρούς της παρέας.
    2. Σε λίγο κάποιους θ’αρχίσουν να τους ενοχλούν και τα κλάσματα 🙂

  200. Gpoint said

    # 198

    Πως αδιαφορεις ενώ…συμμετέχεις στο παιχνίδι τουςαπό την στιγμή που ρίχνεις ψηφοδέλτιο στην κάλπη είναι μεταφυσικό πρόβλημα οπότε το σταματάω εδώ

  201. Πάνος με πεζά said

    @ 199 : Α, ευχαριστώ για τη δυσπερευνία. Ε, γυναικείοι όροι αυτοί…

  202. Πάνος με πεζά said

    Και το ξανασκότωσα κιόλας…

  203. Είναι λέξη που θα δικαιολογούσε και άρθρο του Νικοκύρη. «ευνή» είναι ομηρική λέξη για το συζυγικό κρεβάτι. Από κει βγαίνει και ο «ευνούχος» (που δεν σημαίνει, όπως θα έλεγε ο Μιχάλης Νικολάου, αυτόν που έχει καλά μυαλά..)

  204. Γς said

    201, 202:

    >Ε, γυναικείοι όροι αυτοί…

    Εμαθα να τους αποφεύγω.

    [Εξ απαλών ονύχων. Περίπου]

  205. ΕΦΗ-ΕΦΗ said

    203. Και σύνευνος, ντε! (το ντε πάει στο διπλανό μου 🙂 )

    >>ο «ευνούχος»
    στα κρητικά, μουνούχος

  206. ΕΦΗ-ΕΦΗ said

    «Να ψηφίσουμε Σύριζα γιατί είναι το μόνο που μας έχει απομείνει»
    ακούω έναν ακροατή στο ράδιο.
    Βουρκωμένη καληνυχτίζω (κοιμάστε όλοι μα η καρδιά σας ξαγρυπνά)

  207. Γς said

    203:
    Ηταν και ο Οριτζινάις.

    Λέξη με 7 γράμματα

    [ευνούχος]

    Να βάλουμε κι έναν καστράτο

  208. 203, 🙂
    Το ευνή από το ευδνά/ή, λέει, από το εύδω (κοιμάμαι) – όπως στο «Ουκ εά με καθεύδειν…», υποθέτω.
    (Τι μαθαίνει κανείς!)

  209. Chicago said

    Vote early & vote often για να πάμε μπροστά

  210. sarant said

    Δεύτερο 24ωρο, 1270 ψηφίσαντες

  211. Gpoint said

    η λέξη ευνή αναφέρεται στο πέτρινο κρεβάτι διότι η ίδια λέξη χρησιμοποιείται για τις πέτρες που έριχναν για να ακινητοποιήσουν τα πλοία

    από Οδύσσεια, ευνάς βαλέειν

  212. ΕΦΗ-ΕΦΗ said

    28.και:
    Σαπφώ: μόνα καθεύδω
    Δέδυκε μὲν ἁ Σελάνα καὶ Πληιάδες,
    μέσαι δὲ νύκτες, παρὰ δ’ ἔρχεται ὥρα,
    ἐγὼ δὲ μόνα καθεύδω./
    Και το φεγγάρι εχάθηκε κι η Πούλια έχει δύσει
    Εφτάξανε μεσάνυχτα,επέρασεν η ώρα
    …κι εγώ κοιμούμαι αμοναχή

  213. ΕΦΗ-ΕΦΗ said

    Τόση αστρόσκονη(του σχ.212) ας γίνω ρεαλίστρια μ΄ενα τουητερικό:
    Μεχρι ο Λαλιωτης γυρισε πισω κι εσυ ακομα να φανεις, καργια .
    Καλημέρα

  214. mitsi vrasi said

    69. (Με καθυστέρηση διήμερη). Να μην πληρώσουν για όλο το 2015 και 2016 επειδή η πλ.Βικτωρίας έχει μεταβληθεί σε καταυλισμό, λέει, και έχουν ακόμα λιγότερα κέρδη που ήταν ήδη πεσμένα λόγω κρίσης κλπ.κλπ. Πέρασα δύο φορές, τα μαγαζιά ήταν γεμάτα ή σχεδόν γεμάτα. Τόσο ομορφα!

  215. mitsi vrasi said

    69 – (Μισές δουλειές 🙂 ). Άλλο να μη γίνουν αυξήσεις. Σε πολλές πλατείες και δρόμους στην περιοχή έχουν ήδη μειωθεί οι τιμές και άλλο εξαίρεση που τη ζητάνε τώρα.

  216. sarant said

    214-215: ‘Ολο το 2015 ήταν καταυλισμός η Βικτώρια; Και θα είναι και το 2016; Μάλλον αύξηση τζίρου έχουν αλλά όταν τα λέει η Τασία τη βρίζουν

  217. Avonidas said

    Σταματήστε το κάρβουνο! ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ!!! :-/

  218. ΕΦΗ-ΕΦΗ said

    191.>>ΕΠΑΜ δαγκωτο.
    Μ΄αυτό αυτό το ήθος;
    http://www.epamhellas.gr/2015/08/29/%CF%84%CE%BF-%CE%BA%CF%89%CE%BB%CF%8C%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%BF-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B3%CE%B5%CF%81%CE%BC%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%81%CE%AC/

  219. ΕΦΗ-ΕΦΗ said

    217.Για τη Ζωή:Η νομική είναι επιστήμη, η πολιτική είναι και σπορ(επαγγελματικό).Λαμπρή στο πρώτο,αχάπαρη στο δεύτερο.Εκεί καταλήγω.

  220. Εφη-Εφη
    Δεν διαφωνώ πως η Ζωή είναι λίγο αχάπαρη, ίσως δε και νταγιάκα, αλλά δες το σποτάκι της για τη Λα.Ε. 😉

  221. Ουχ, αυτό το σποτάκι ήταν στο λινκ του 217. Γμτηνταμπλέταμουμέσα…

  222. sarant said

    220 Νταγιάκα; Άγνωστη λέξη

    Το σποτάκι να το πιστώσουμε κυρίως στη διαφημιστική τους εταιρεία ή στον κειμενογράφο τους.

    219 Η Ζωή άλλωστε μέχρι το 2012 δεν είχε παρά ελάχιστη ανάμιξη με την πολιτική και με τον ΣΥΡΙΖΑ.

  223. ΕΦΗ-ΕΦΗ said

    220.Πολιτικά φάλτσα εννοώ. Προχώρησαν στη διάσπαση του σύριζα,κόντρα στο καταστατικό. Μια φορά ργμτ,μια φορά, μια φορά,μια φορά και δεν τον άφησαν! Ναι, αν ήταν ανεπαρκής να τον ρίξουν αυτοί που τον ψήφισαν όχι οι σύντροφοι.

  224. giorgos said

    Στήν Ελλάδα ούτε δημοτικό σχολείο περί πολιτικής δέν ύπάρχει .Όπότε έχει δίκιο όταν λέει ότι ή πολιτική είναι σπόρ…

  225. 222, …220 Νταγιάκα; Άγνωστη λέξη…

    Σαν την νταγιάντα, μήπως; 🙂

  226. spiral architect said

    Είδα (υποχρεώθηκα να δω) 😳 τη συνέντευξη του Θεοδωράκη στη ΔΕΘ και ακόμα αναρωτιέμαι: Καλά, κάποιο καλύτερο δεν μπόρεσε να βρει ο εργολάβος;

  227. 224, …ή πολιτική είναι σπόρ…

    Συνδυάζει χούγια αθλητών και αλητών… 😦

  228. Avonidas said

    «Το σποτάκι να το πιστώσουμε κυρίως στη διαφημιστική τους
    εταιρεία ή στον κειμενογράφο τους.»

    Μπα, γιατί, ανήλικο είναι η Ζωή, και κάνει ο,τι της λένε;

    Το μήνυμα που βγαίνει από τα σποτακια της ΛΑΕ, γενικως: «μη σκάτε, μη ζοριζετε το μυαλουδακι σας, εμείς θα ακυρωσουμε τα μνημονια μ’ ενα τροπο μαγικό. Ο Τσίπρας ήτανε χέστης και δεν το εκανε, εμεις μπορουμε. Όλα θα πανε καλά»

    Σα να λέμε, πηδηξτε απ’ το Ζάλογγο, εχει δίχτυ ασφαλείας από κάτω…

  229. Πάνος με πεζά said

    H Λαίκή Ενότητα ξεκινάει από τη λαίκή…
    Του Κολωνακίου, βεβαίως-βεβαίως…

  230. 220α

    Νταγιάκα: πατρινό για την ψηλή και άχαρη, όπως και αρούκατη!

  231. 222α, βεβαίως.

    Και 222β, τον Άρη Χατζηστεφάνου.

  232. giorgos said

    227 . χαχχχ ναί ,ναί σωστά . Εκείνος ό Ζαγοράκης ό ευρωβουλευτής τί νά κάνει άραγε ? Φαντάζομαι τί σκληρούς αγώνες θά δίνει εκεί στήν ευρωβουλή…

  233. ΕΦΗ-ΕΦΗ said

    231. νταγιάκα, ανοικονόμητη, μακριντελέρα;
    ή νταρντάνα+γιαγιάκα; 🙂

  234. 233

    Νομίζω πως προέρχεται από κάτι ιππήλατες καρότσες, μεγάλες κι άκομψες αλλά γερές, σαν τις παλιές νταλίκες, ας πούμε.

  235. ΕΦΗ-ΕΦΗ said

    230. Δεν είδα ότι απάντησες,αλλά μέσα έπεσα 🙂 και παραπάνω επεξήγησα στο 223, ότι αχάπαρη ελεγα την πολιτική της εμφάνιση.

  236. sarant said

    Η Ζωή πάντως είπε σε συνέντευξή της ότι ο Τσίπρας τής θύμισε τον δικτάτορα Παπαδόπουλο. Στην ίδια συνέντευξη κατηγόρησε τον Φίλη ότι επιχείρησε να την ταυτίσει με τη Χρυσή Αυγή.

  237. 236α: άχαρο, σαν τη νταγιάκα. Οι νταλίκες δεν είναι ευέλικτες.
    236β: αληθές.

    Πάντως, ζήσαμε να δούμε Ζωή να τσιτάρει Μάικλ Τζάκσον.
    Lies run spints but truth runs marathons, όπως είχε πει κι ο γνωστός μπαγκτσής,που έζησε μισή ζωή μαύρος και μισή ζωή άσπρος…

  238. EOMEPOL said

    Νταγιάκα: πατρινό για την ψηλή και άχαρη
    _________________________

    Να πω κι εγώ το ευφάνταστο impromptu μου;

    Μήπως από την ντογιάκα, το μακρόστενο ξύλο που χτυπούσε ο πασβάντης, ο νυχτοφύλακας, επί τουρκοκρατίας;

    Εξ ού και το εβραϊκό άσμα :

    Τάκα τάκα τάκα τάκα
    ελ πασβάν κον λα τογιάκα ;

  239. Ιάκωβος said

    Νταγιάκα: πατρινό για την ψηλή και άχαρη
    _________________________

    Να πω κι εγώ το ευφάνταστο impromptu μου;

    Μήπως από την ντογιάκα, το μακρόστενο ξύλο που χτυπούσε ο πασβάντης, ο νυχτοφύλακας, επί τουρκοκρατίας;

    Εξ ού και το εβραϊκό άσμα :

    Τάκα τάκα τάκα τάκα
    ελ πασβάν κον λα τογιάκα ;

  240. Ιάκωβος said

    Αρούκατος, ο άχαρος ,πιο πολύ ο άγαρμπος. Από το σλάβικο «ρουκά», «ρούκε» κλπ που σημαίνει τα χέρια;

  241. Gpoint said

    Το εγγενές λάθος του ΣυΡιζΑ-μέσα στην απότομη άνοδο του εκλογικού ποσοστού του που δεν σήμαινε πως «αριστέρισε» ο λαός αλλά πως αποδοκίμασε τα άλλα κόμματα- ήταν η έλλειψη προβεβλημένων ικανών στελεχών και αντί να στηριχθεί σε ικανά στελέχη (π.χ. Τσακαλώτος) προτίμησε τις εντυπωσιακές σαπουνόφουσκες τύπου Βαρουφάκη, Πανούση,ή ιδιόρρυθμες παρουσίες τύπου Κωνσταντοπούλου.
    Από συνήθεια-μετά την μεταπολίτευση- όλοι ψηφίζονται δυο φορές, το ίδιο θα γίνει και με τον Τσίπρα και μετά η μάζα θα ψηφίσει αυτόν που θα (νομίσει πως) διώξει τον «κακό» ΣυΡιζΑ
    Ούτε βουλωμένο γράμμα…

  242. Gpoint said

    # 241 συνέχεια

    Το παιχνίδι αυτό παίχθηκε με τον «εθνάρχη» να διώχνει την χούντα, το ΠαΣοΚ την κακιά δεξιά, την ΝΔ να διώχνει το κακό ΠαΣοΚ κ.λ.π. μέχρι που φτάσαμε σε συνεργασία ΠαΣοΚ-ΝΔ και δεν μπορούσε ο ένας να διώξει τον άλλο οπότε «αριστέρισε» ο λαός κι ανακάλυψε τον ΣύΡιζΑ.
    Τόσο απλά.

  243. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    223 – «Ναι, αν ήταν ανεπαρκής να τον ρίξουν αυτοί που τον ψήφισαν όχι οι σύντροφοι.»

    ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ; Αχ βρε ΕΦΗ, αθεράπευτα ρομαντική, δεν υπάρχει αυτό το είδος στα κόμματα καλή μου, μάλλον δεν έχεις περάσει μέσα από αυτά τα «ευαγή» ιδρύματα, η μισανθρωπιά, η ματαιοδοξία, και η άκρατη φιλοδοξία είναι αυτά που κυριαρχούν στα ανώτερα κλιμάκια, και η ιδιοτέλεια στα μεσαία, συντροφικότητα υπάρχει μόνο στην βάση, στους ταγμένους (υποταγμένους στο κόμμα) συντρόφους στρατιώτες, αλλά και σ΄αυτούς εξαντλείται στους ομοϊδεάτες, τους «αλλόθρησκους» να τους βλέπουν δίπλα να πεθαίνουν δεν τους βοηθούν, κι όποιος το τολμήσει ΣΤΙΓΜΑΤΙΖΕΤΑΙ, υπάρχουν αρκετά τέτοια παραδείγματα από τα ξερονήσια, σου μιλώ από πρώτο (μάλλον δεύτερο) χέρι. Η δομή των κομμάτων είναι σαν της εκκλησίας, το ίδιο και οι ηγεσίες τους, μισάνθρωποι, φιλοχρήματοι, ματαιόδοξοι, φιλόδοξοι, και ποταποί, άλλωστε τον ίδιο σκοπό (εξ)υπηρετούν, το πρόβλημα όμως βρίσκεται στα ποίμνια, στους κοινούς ανθρώπους, σ΄αυτά-ούς και η λύση, αλλά αργεί ακόμη.

  244. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    226 – Μπορούσε, αλλά θα κόστιζε περισσότερο, ( και γι΄αυτούς που απευθύνεται (ο εργολάβος) μια χαρά είναι, μη σου πώ ότι είναι και πολύς.

  245. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    227 – Παίζοντας με τις ζωές των (α)πολιτών.

  246. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    242 – Tίποτα πιο δύσκολο από το από το απλό.

  247. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    242 – Αυτοεπιβεβαιώθηκα, σε μια απλή φράση με έξι λέξεις έκανα λάθος (χαμόγελο).

  248. Gpoint said

    # 243

    Λάμπρο για τους «ταγμένους (υποταγμένους στο κόμμα) συντρόφους» α μια προσωπική εμπειρί

  249. Μαρία said

    Τον γλωσσοφάγατε τον άνθρωπο.
    http://www.efsyn.gr/arthro/traymatistike-se-trohaio-o-th-tzimeros
    Ο επικεφαλής του κόμματος «Δημιουργία Ξανά», σε τροχαίο που σημειώθηκε το Σάββατο το μεσημέρι στο κέντρο του Βόλου, τραυματίστηκε στο κεφάλι.

  250. sarant said

    249 Ωχ τον καημένο (πνίγω διάφορα κακεντρεχή σχόλια που μου ήρθαν στο νου)

  251. Μαρία said

    250
    Μα στο κεφάλι!

  252. 250, 251

    Τρέφω τις ευγενέστερες των βεβαιοτήτων πως αποκλείεται νάχει πάθει κάτι στον εγκέφαλο. Ας προσευχηθούμε όλοι μαζί γιά ό,τι το καλύτερο για την ελληνική πολιτική.

  253. ΕΦΗ-ΕΦΗ said

    Ο Άνθιμος Γαζής είναι από πίσω.

  254. gbaloglou said

    64 Αυτό, ίσως;

  255. Κουνελόγατος said

    Μέχρι στιγμής 1.763 και το απόλυτο ΝΤΕΡΜΠΥ. ΚΚΕ vs Λαϊκή Διάσπαση… :mrgreen:

  256. sarant said

    Τελικά 1775 συμμετοχές και η ΛΑΕ πέρασε 4 ψήφους το ΚΚΕ και πήρε τη θέση της αξιωματικής αντιπολίτευσης!

    ΣΥΡΙΖΑ 26.65
    ΛΑΕ 11.49
    ΚΚΕ 11.27
    ΔΗΞΑ 7.94
    Ανταρσύα 7.66
    Ποτάμι 6.65
    ΝΔ 6.42
    ΠΑΣΟΚ 2.42
    Εν Κεντρώων 2.25
    ΑΝΕΛ 0.62

    ————————
    ΆκυραΛευκά 2.08
    Δεν έχω αποφ. 5.41
    Δεν θα ψηφίσω 9.13

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: