Οι λέξεις έχουν τη δική τους ιστορία

Το ιστολόγιο του Νίκου Σαραντάκου, για τη γλώσσα, τη λογοτεχνία και… όλα τα άλλα

Πραζ αν Κράου;

Posted by sarant στο 21 Δεκεμβρίου, 2015


Ο τίτλος είναι λογοπαίγνιο και ίσως όχι πολύ πετυχημένο, αλλά αναλαμβάνω την ευθύνη. Η φράση «πραζ αν τράου;» είναι παράδειγμα από τις φράσεις εκείνες που χρησιμοποιεί κανείς για να σατιρίζει τα βόρεια ιδιώματα, μια και με πρώτο άκουσμα μοιάζει ξένη, ενώ αν τη μετατρέψουμε στη φωνητική της κοινής νεοελληνικής θα δούμε ότι λέει «πειράζει αν τηράω;» δηλαδή «πειράζει αν/που κοιτάω;», ερώτηση που υποτίθεται ότι απευθύνει ορεσίβιος σε πρωτευουσιάνο, ο οποίος μένει να χάσκει μην καταλαβαίνοντας.

Κράου, από την άλλη, είναι η καθιερωμένη (και από τον ίδιο) σύντμηση του ονόματος του Σταμάτη Κραουνάκη, οπότε έτσι προκύπτει το λογοπαίγνιο του τίτλου.

Ο Κραουνάκης είναι ο αγαπημένος μου συνθέτης από τους νεότερους, και κάθε φορά που βγάζει καινούργια δουλειά σπεύδω να τον δω / να τον ακούσω, περίπου όπως σπεύδω να διαβάσω κάθε καινούργιο βιβλίο που βγάζει ο Γιάννης Μακριδάκης, ο αγαπημένος μου συγγραφέας από τους νεότερους. Τον τελευταίο καιρό ο Κραουνάκης κατοικοεδρεύει στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης, ή τουλάχιστον εκεί ανεβάζει τις παραστάσεις του, και μετά την «Αληθινή απολογία του Σωκράτη» (στο κείμενο του Βάρναλη, όπου είχα κι εγώ μια μικρή ανάμιξη στο πρόγραμμα της παράστασης) και το «Μπεεε», τώρα παρουσιάζεται, σε 31 παραστάσεις, από τα τέλη Οκτωβρίου έως τις 31 Ιανουαρίου, το σόου «Όλοι ένα. Φίλα με«, κάθε Παρασκευή και Σάββατο βράδυ. Προχτές μπόρεσα επιτέλους να πάω να το δω, και το σημερινό άρθρο θα το αφιερώσω στην παράσταση αυτή, που σας συστήνω ένθερμα να δείτε.

Το λέει «ουαν μαν σόου» (one man show δηλαδή), και η περιγραφή είναι σχεδόν ακριβής, με την έννοια ότι δεν συμμετέχει ολόκληρη η Σπείρα-Σπείρα όπως σε παλιότερες δουλειές. Βέβαια, εκτός από τον Κραουνάκη πάνω στη σκηνή υπάρχουν ο Άρης Βλάχος και άλλοι δυο μουσικοί, και πέντε νεαροί με καταπληκτικές φωνές, που τραγουδάνε, παίζουν, κάνουν παρλάτες -αλλά φυσικά, στο κέντρο βρίσκεται ο Κράου, και τα περισσότερα τραγούδια είναι δικά του και καμιά δεκαπενταριά ολόδικά του (στίχοι και  μουσική δηλαδή).

Δεν είναι καινούργια τα τραγούδια της παράστασης, εκτός από ένα, το εναρκτήριο, το «Για σένα», που το δίνουν και σε σιντάκι μαζί με το πρόγραμμα, αλλά ευτυχώς υπάρχει στο Γιουτούμπ κι έτσι γλιτώνω τον κόπο να το ριπάρω:

Για να πάρετε και μια ακόμα πληρέστερη ιδέα από το περιεχόμενο της παράστασης, παραθέτω όλο το πρόγραμμα -με αστερίσκο όσα δεν είναι τραγούδια αλλά παρλάτες ή απαγγελίες.

  1. ΓΙΑ ΣΕΝΑ
  2. Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΚΟΝΑ
  3. ΥΠΕΡΩΚΕΑΝΙΟ
  4. ΜΗΝ ΠΑΜΕ ΑΠΟΨΕ ΠΟΥΘΕΝΑ
  5. ΠΟΣΟ Σ’ ΑΓΑΠΩ
  6. ΦΙΛΑ ΜΕ
  7. ΠΕΤΑΩ
  8. ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ
  9. ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΚΙ ΟΠΛΟΦΟΡΩ
  10. ΠΩΣ ΕΦΥΓΕΣ
  11. ΤΑΝΓΚΟ
  12. ΠΟΤΕ
  13. ΤΟ ΠΑΤΩΜΑ
  14. *ΧΑΡΤΟΠΑΙΚΤΗΣ, Μ. Χουρμούζη
  15. ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
  16. ΔΩΣΕ ΒΑΣΗ
  17. ΤΟ ΣΙΔΕΡΟ
  18. ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ
  19. ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΕΝΑ
  20. ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΕΓΙΝΑ
  21. *ΟΝΕΙΡΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗΣ ΝΥΧΤΑΣ, Σέξπιρ
  22. *Από το ημερολόγιο Σεφέρη, 28 Μαΐου 1926.
  23. ΜΑΜΑ ΓΕΡΝΑΩ
  24. ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ
  25. ΤΟ ΚΑΣΤΡΟ
  26. Η ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΡΟΜΟΥ
  27. ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ
  28. *ΜΑΤΩΜΕΝΟΣ ΓΑΜΟΣ, Φ. Γ. Λόρκα
  29. ΒΡΑΧΥΚΥΚΛΩΜΑ
  30. ΠΑΩ ΝΑ ΠΙΑΣΩ ΟΥΡΑΝΟ
  31.  ΑΥΤΗ Η ΝΥΧΙΑ ΜΕΝΕΙ
  32. *Ο ΕΝ ΚΑΝΑ ΓΑΜΟΣ, Ντάριο Φο
  33. ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ
  34. ΤΑ ΛΑΪΚΑ
  35. ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ
  36. ΤΑ ΚΑΝΤΗΛΙΑ
  37. ΚΟΚΚΙΝΑ ΓΥΑΛΙΑ
  38. GRANDE AMORE
  39. ΟΤΑΝ ΕΧΩ ΕΣΕΝΑ

Παρόλο που δεν είναι όλοι οι τίτλοι άμεσα αναγνωρίσιμοι, βλέπετε ότι είναι μια πολύ χορταστική επιλογή από τα παλιότερα και τα καινούργια τραγούδια του Κραουνάκη, ωστόσο η παράθεση των τίτλων δεν λέει και πολλά πράγματα -διότι, ας πούμε, πολλά από τα γνωστά τραγούδια τώρα έχουν αλλάξει εντελώς σε ενορχήστρωση και εκτέλεση, ενώ κάποια από αυτά ο Κραουνάκης τα στήνει στη σκηνή και τα χειρίζεται σχεδόν σαν μονόπρακτα -με πρώτο το Υπερωκεάνιο.

Δεν είμαι βέβαιος αν παίχτηκαν όλα τα τραγούδια που απαρίθμησα πιο πάνω, αλλά μάλλον ναι. Και επιπλέον ακούστηκαν και άλλα τραγούδια, που δεν τα έχει ο κατάλογος, όπως το «Ανθρώπων έργα» και το «Πάμε στον Άδωνη για καφέ».

Επίσης, κι αυτό βέβαια δεν μπορεί να το δείξει το πρόγραμμα, είναι γοητευτικός ο τρόπος που τα τραγούδια εναλλάσσονται με τις απαγγελίες και τις παρλάτες ή που μορφάρονται σε άλλα τραγούδια, όπως ας πούμε όταν στη μέση του «Μαμά γερνάω» ο Κραουνάκης το γυρίζει στο Let it be των Μπιτλς.

Φυσικά, στα ρεφρέν κάποιων αγαπημένων τραγουδιών, ο Κραουνάκης, όπως έχει πια καθιερωθεί (και δεν ξέρω αν μ’ αρέσει αυτή η συνήθεια) σταματούσε να τραγουδάει δίνοντας σύνθημα στους θεατές να πουν εκείνοι το τραγούδι. Στη μέση του «Μόνο μια φορά», λοιπόν, έγινε το ίδιο αλλά συνέβη κάτι το απροσδόκητο: ο τραγουδιστής διέκοψε τον κόσμο, λέγοντας: «Δεν το λέτε με την καρδιά σας, και δίκιο έχετε, γιατί το τραγούδι είναι λάθος. Είναι γραμμένο στα χρόνια της ευζωίας, όταν μπορούσες εύκολα να χαλάς σχέσεις». Και αφού ανέλυσε για ποιο λόγο πρέπει να δίνουμε μια δεύτερη ευκαιρία στους ανθρώπους μας, τροποποίησε τους στίχους του ρεφρέν, κι αντί «κι ύστερα κανόνισα και δεν σου τηλεφώνησα ούτε μια φορά» το ξανατραγούδησε ως εξής: «κι ύστερα κανόνισα και ξανατηλεφώνησα άλλη μια φορά».

Συμπέρασμα; Σας συστήνω ένθερμα να παρακολουθήσετε την παράσταση, που θα συνεχιστεί όπως έγραψα κάθε Παρασκευή και Σάββατο (και τα Χριστούγεννα) ως το τέλος Ιανουαρίου. Παρέλειψα να πω ότι το εισιτήριο είναι πολύ φτηνό, 10 ευρώ -αλλά μόνο στην προπώληση. Αν το πάρετε τη μέρα της παράστασης από το ταμείο κάνει 17 ευρώ. Κάποια στιγμή μάλιστα, σε μια ατάκα ο Κράου είπε ότι του χρόνου θα το βάλουν 5 ευρώ, αλλά εγώ σας συνιστώ να πάτε από φέτος.

Επειδή όμως εδώ λεξιλογούμε ή τουλάχιστον δίνουμε κεντρική θέση στον λόγο, διάλεξα να κλείσω το σημείωμα με έναν μονόλογο από την παράσταση, έναν μονόλογο παρμένον από την κωμωδία «Ο χαρτοπαίκτης» του Μ. Χουρμούζη, του πρωτοπόρου θεατρικού συγγραφέα της οθωνικής περιόδου (στον οποίο έχουμε αναφερθεί σε ένα παλιότερο άρθρο, αν και του αξίζουν κι άλλα).

Στον μονόλογο, το σατιρικό εύρημα είναι ο υπολογισμός για το πώς αναλώνουμε τα χρόνια της ζωής μας εδώ κι εκεί αντί να ζούμε πραγματικά, κάτι που έχει κι άλλες φορές αποτελέσει αντικείμενο της σάτιρας (έξι χρόνια στο δημοτικό, έξι χρόνια στο γυμνάσιο…) Προσέξτε πάντως ότι, επειδή το έργο είναι γραμμένο το πρώτο μισό του 19ου αιώνα, αφιερώνει ελάχιστα «χαμένα» χρόνια στην εκπαίδευση.

Στην παράσταση, ο μονόλογος του Χουρμούζη έδωσε πάσα για να αρχίσει το τραγούδι «Το σύστημα», που τραγουδώντας το ο Κραουνάκης έκανε τη μοναδική ίσως παραχώρηση στην επικαιρότητα, όταν παρενέβαλε την ατάκα «Μπογδάνε άσ’το διάλο», αν άκουσα καλά. Που δεν χρειαζόταν, γιατί τα τραγούδια του Σταμάτη θα τα τραγουδάει ο κόσμος ακόμα κι όταν δεν θα υπάρχει κανείς πάνω στη Γη που να θυμάται ότι κάποτε υπήρξε ένας ημιμαθής παρουσιαστής με υπερτροφικό εγώ, που λεγόταν Μπογδάνος.

Όπως διαβάζουμε και θα διαβάζουμε και τον Χουρμούζη:

Εγώ τέτοια ζωή δεν την θέλω πλέον! Ούτε να κλέψω δεν είμ’ άξιος! Μόλις άνοιξα την πόρτα του παπά κι ευθύς μ’ ένιωσαν· επήγα και στου ράπτη, και σπολάτ’ οπού ήταν καλός άνθρωπος κι ευχαριστήθη με όσες μου ’δωκε στη ράχη, χωρίς να με κουβαλήσει και στη χωροφυλακή.,. Αχ! αναθεματισμένοι πως μ’ αφανίσετε! έναν θάνατον χρεωστώ, τι σήμερα και τι αύριον· και χίλια χρόνια αν ζήσω πάλι θα πεθάνω.

Έπειτα αυτή η ζωή δεν είν’ άλλο παρά μια σειρά βασάνων… εγώ ακόμη δεν κατάλαβα: πως ζω· μήτε εχάρηκα μια στιγμή, μ’ όλον ότι κοντεύω τους σαράντα χρόνους.

Αλλ’ ας υποθέσω πως έζησα και 80 χρόνια:
αφαιρώ αμέσως 35 ύπνον, μένουν 45·
παιδιάτικη ηλικία 5, μένουν 40·
και 3 για να μάθω δύο κολυβογράμματα και καμιά ψωροτέχνη, με βρισιές και με ξυλιές, μένουν 37·
αρρώστιες και λύπες 5 μένουν 32·
και 2 θυμός, αδημονία και ζούλια, μας έμειναν 30·
κίνδυνοι, φόβοι, συλλογισμοί και υποψίαι, 3 χρόνια, μας έμειναν 27·
πείνα, δίψα, πολυφαγία, κόπος, βήχας, κακοπάθεια, αδυναμία, ζάλη, συνάχι, αηδία, στενοχώρια, αναγούλα, κεφαλόπονος, κάλοι, ρευματισμοί, άλλα 3, μας έμειναν 24·
κάψη και σκόνη, κρύο και λάσπη 4, έμειναν 20·
ψύλλοι, κορέοι, κουνούπια, μύγες, βρόμα, βοή, οχληρών ανθρώπων ενοχλήσεις, και ανοήτων απαιτήσεις, 4, μας μένουν 16·
αποτυχίαι, και επιθυμίαι, και αγανάκτηση 1, μένουν 15·
φροντίδες του σπιτιού, του φαγιού και των φορεμάτων 8, μένουν 7·
ξένες έννοιες, ποιος θα γίνει πρέσβυς και ποιος γραμματεύς, για του ενού τον γάδαρο και για τ’ αλλουνού το σαμάρι, 3 χρόνια τουλάχιστον, μας έμειναν 4·
και ενάμισι ντύσιμο, γδύσιμο, κτένισμα, πλύσιμο, κόψιμο νύχια, ξύρισμα και αναγκαίον, μένουν δυόμισι·
μισό χρόνον λόξιγκας, μούδιασμα, χασμουρητό, μένουν δύο·
γηράματα και ξαναμωράματα, άλλα 3, μας λείπει κι ένας χρόνος στον λογαριασμόν!

Τέτοια ζωή λοιπόν, στο διάβολο, εγώ μάλιστα οπού έχασα και την κατάστασίν μου, και την γυναίκα μου, θα είμαι πάντα πεθαμένος, να δα κι εγώ τέτοια ζωή!

 

 

35 Σχόλια to “Πραζ αν Κράου;”

  1. Καλό, όπως πάντα !

  2. Γς said

    Αχ, δεν ήταν η ασχετοσύνη μου, αλλά μια στιγμής αφηρημάδα:

    http://caktos.blogspot.gr/2014/07/blog-post_7.html

  3. sarant said

    Καλημέρα, ευχαριστώ πολύ για τα πρώτα σχόλια!

    2: 🙂

  4. Μαρία said

    Πραζ.

  5. Ανδρέας said

    τσέντσαν τσαλς;

    καλημέρα κι ο άΐδωνης βοησκός 😀

  6. cronopiusa said

    »Στο στόμα, στο στόμα» του Θ.Σακελλαρίδη @ σοπράνο Μαρία Ρουκά, τενόρος Αστέριος Τσέτσιλας

    Η Διαφήμιση Ντιούαρς στα αρτινά: Τνα ‘γνάντιψα σε΄να ΄πανγύρ. τ’ν τράου μι τράει. Τ’ μπλανάου μι πλανάει. Τ΄ζγώνω σμά μ’ έπιασι αντράλα. Έπριπι να τούχα χαμπαριάσ΄ότ’ γκλαγκανάει μόνου ντγούας.

    «Αχ τι καλό, τι καλό…»

    Kαλή σας μέρα!!

  7. gpoint said

    Καλημέρα

    ενδιαφέρουσα φαίνεται η παράσταση αν και για να πάω σε θέατρο για τραγούδια μάλλον θα προτιμούσα τον Βασίλη- γούστα είναι αυτά

    το πραζ αν τράω τόχω για ρουμελιώτικο κι όχι βόρειο αλλά μπορεί νάναι…διελληνικό !

  8. sarant said

    7: Όταν λέμε «βόρεια ιδιώματα» δεν εννοούμε ότι μιλιούνται αποκλειστικά στη βόρεια Ελλάδα. Αν δεις τον ορισμό, πιάνει και το Γαλαξείδι (ενώ δεν πιάνει τη Θεσπρωτία)

    Και πιο επιστημονικά:
    Με τον όρο βόρειες διάλεκτοι (ή βόρεια νεοελληνικά ιδιώματα) εννοείται η παραλλαγή της νέας ελληνικής που χρησιμοποιείται και ακούγεται από τη βόρεια ακτή του κορινθιακού κόλπου ως τα βόρεια σύνορα της ελληνικής επικράτειας, αλλά και σ’ ένα τμήμα της Άνδρου και της Τήνου (εξαιρούνται ένα μικρό τμήμα της Μακεδονίας, αλλά και ο νομός Θεσπρωτίας). Γενικά, καλύπτουν το σύνολο σχεδόν του βόρειου ελληνικού ηπειρωτικού και νησιωτικού χώρου, από την Ήπειρο ως τη Μ. Ασία και από τη Στερεά Ελλάδα ως τη Μακεδονία (Συμεωνίδης 1977, 64). Η ίδια γλωσσική μορφή χρησιμοποιούνταν σε μερικές ελληνόφωνες περιοχές της σημερινής Τουρκίας, στα ΒΔ παράλια της Μικράς Ασίας, στο δυτικό μισό τμήμα της Ανατολικής Θράκης και σε μερικά σημεία των μικρασιατικών ακτών της Προποντίδας. Φυσικά αυτό ίσχυσε ως τη Μικρασιατική καταστροφή, όταν και πολλοί ξεριζωμένοι από τα παραπάνω μέρη εγκαταστάθηκαν σε διάφορα σημεία της ελληνικής επικράτειας.

  9. leonicos said

    Έχω δύο απορίες που δεν μπορεί κανείς να μου λύσει. Θα τις διατυπώσω σαν μία, αλλά η απάντηση δεν μπορεί να είναι ενιαία του τύπου ‘είσαι παλαβός ή ανώμαλος’.

    Γιατί ό,τι και να κάνει αυτός ο άχαρος άντρας με γοητεύει. Αναφέρομαι εκτός του Κράου και στον Γς

    Καλά, αυτό το τελευταίο το έβαλα ως εκ περισσού, για τους τυχόν νέους στο μπλογκ.

    Βλεβαια για τηγοητερία του Κράου δεν έχω ξαναμιλήσει

  10. ΕΦΗ-ΕΦΗ said

    Το Μαργαριταρένιο Κουμπί, για να μην το χάσουμε(και σε αίθουσα στο κέντρο) ανέβαλε για άλλο Σάββατο τον Κράου.
    Τον είδα και πέρσι το χειμώνα και το καλοκαίρι και πάντα μ΄ενθουσίασε.Μας ενθουσίασε.

  11. ΕΦΗ-ΕΦΗ said

    Στο Κόκκινο τώρα το θέμα Λούκου. Ο Κράου ένθερμος υποστηρικτής του.

  12. sarant said

    10 Θύμισέ μου τι είναι το Μαργαριταρένιο Κουμπί

  13. ΕΦΗ-ΕΦΗ said

    Η ντοκιμαντερίστικου ύφους ταινία (για τη Χιλή) του Πατρίσιο Γκουζμάν (Νοσταλγώντας το φως)

  14. ΕΦΗ-ΕΦΗ said

    12,13 Το Μαργαριταρένιο Κουμπί
    https://camerastyloonline.wordpress.com/2015/12/10/the-pearl-button-2015-directed-by-patricio-guzman/

  15. ΕΦΗ-ΕΦΗ said

    Και στο Δήμο Ζωγράφου ,δωρεάν ο Κράου:
    Η πόλη γιορτάζει, Δεκέμβριος 2015
    ……………………………………………………..
    Οι εκδηλώσεις είναι με ελεύθερη είσοδο και την προαιρετική συνεισφορά των πολιτών με σκοπό την ενίσχυση του Κοινωνικού Παντοπωλείου.
    Δευτέρα 28/12/2015, Πολυχώρος «ΑΛΕΚΑ» , ώρα: 20:30
    ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΡΑΟΥΝΑΚΗΣ
    one man show
    «ΟΛΟΙ ΕΝΑ φίλα με»
    Σουίτα αισθημάτων από τρεις γενιές τραγούδια με τη σύμπραξη επί σκηνής των Άρη Βλάχου, Βάϊου Πράπα, Γιώργου Ταμιωλάκη και πέντε συμπαραστατών καλλιτεχνών: Χρήστου Γεροντίδη, Σάκη Καραθανάση, Κώστα Μπουγιώτη, Γιώργου Στιβανάκη και Χάρη Φλεόυρα.
    Συντελεστές:
    Σκηνικό : Γιάννης Μουρίκης, Φωτισμοί : Κώστας Μπλουγουράς
    Ήχος : Δημήτρης Σωτηρόπουλος & Δημήτρης Μουρλάς
    Κοστούμια : Μαρία Καραπούλιου ,
    Βοηθός σκηνοθέτη: Χρήστος Μουστάκας
    Οργάνωση παραγωγής : Ελένη Συροπούλου
    Προβολή & Επικοινωνία : Δέσποινα Κραουνάκη
    http://www.zografou.gov.gr/?p=9018

  16. sarant said

    15 Φαίνεται να είναι ακριβές αντίγραφο της παράστασης του Κακογιάννη.
    Να πάτε, είπαμε!

  17. ΕΦΗ-ΕΦΗ said

    16. Ναι ! μα αυτό είναι το σπουδαίο.Πρώτη φορά μια παράσταση που μόλις ανέβηκε,είναι στο πικ της που λέμε ,κι όμως την παρουσιάζει δωρεάν στο Δήμο για τον κόσμο. Ταλαντούχος και αριστερούχος , να του γλωσσοπλάσω κάτι με αγάπη.

  18. Spiridione said

    Μία από τις πρώτες μουσικές δουλειές του Κραουνάκη φαίνεται ότι ήταν ο Χαρτοπαίκτης του Χουρμούζη, το 1978. Φαντάζομαι δεν θα υπάρχει η μουσική σε δίσκο.
    http://pergamos.lib.uoa.gr/dl/object/uoadl:42018

  19. sarant said

    18 Aπ’ όσο ξέρω, δεν υπάρχει. Αλλά έτσι εξηγείται.

  20. cronopiusa said

    Ο Αμβρόσιος χτυπάει πένθιμα τις καμπάνες για το Σύμφωνο συμβίωσης

  21. ΕΦΗ-ΕΦΗ said

    Άλλη μια «Αυτή η Νύχτα Μένει» από τη Μαρία Πανοσιάν- Red Soul, που μ΄αρέσει επίσης πολύ

  22. cronopiusa said

    11

    Ένα έχω να πω, ότι μ’ αυτόν τον άνθρωπο είδαμε και βιώσαμε τέχνη, τόσο στην Επίδαυρο όσο και στην Πειραιώς. Ο,τι χαρήκαμε χαρήκαμε, στη συνέχεια ακολουθεί «Συριζαίικος ρεαλισμός…»

    Ο Λούκος και το κώνειον

  23. gpoint said

    # 8, ευχαριστώ

    # 9 προτιμώ χίλιες φορές τον Γς, αυτό το τραγούδι το «για σένα» με δικαιώνει πως μόνο εκλάμψεις έχει (άγνωστον αν λυποθυμά μετά όπως ο ΡανΤανΠλαν )

  24. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    9 – «Γιατί ό,τι και να κάνει αυτός ο άχαρος άντρας με γοητεύει. Αναφέρομαι εκτός του Κράου και στον Γς»
    Θα έλεγα, γιατί και οι δύο χρησιμοποιούν το ερωτικό στοιχείο, κρυφό μινόρε ο Κράου, απροκάλυπτο ματζόρε ο Γς (έτσι είναι ο Γς τι να κάνουμε) κι εσύ είσαι κάπου στην μέση, ερωτικό μινοροματζόρε ενα πράμα, μόνο που το έχεις κλειδωμένο και δεν το αποκαλύπτεις στα γραπτά σου, (δεν ξέρω στην καθημερινότητά σου) για τους δικούς σου ιδιαίτερους λόγους, και προβάλεις κυρίως την υπερβολική ικανότητα (Μπασιάς) εις βάρος του φυσικού ερωτικού στοιχείου. Αν αποφασίσεις να το αφήσεις ελεύθερο να εκφραστεί, τα κείμενά σου θα απογειωθούν κατά την ταπεινή μου άποψη, γιατί τόχεις το γράψιμο.

  25. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    22 – Τα ψεύτικα τα «αριστερά» λόγια τα μεγάλα, κάθε μέρα αποδεικνύονται όλο και πιο θλιβεροί.

  26. sarant said

    24 Ωραία ανάλυση!

  27. cronopiusa said

  28. Υαλτις said

    Ξερει κανεις γιατι τα εσπασαν ο Κραουνακης ,η Νικολολακοπουλου και η Αλκηστις;θα τους ξαναδουμε ποτε μαζι ,οπως τοτε στο γκαζι?

  29. sarant said

    28 Τα περισσότερα σχήματα κάποτε διαλύονται, βέβαια… Δεν ξέρω όμως (αλλά αν μάθω θα σου πω)

  30. ΕΦΗ-ΕΦΗ said

    28. Όχι, δεν τα ΄σπασαν. Ανθούν και μαζί και μόνοι.

  31. Αφώτιστος Φιλέλλην said

    27. https://www.youtube.com/watch?v=HCxHWXep27g

    Easy Rider (THE ELECTRIC PRUNES – Kyrie eleison)

    1968 προ 47 ετων!!!!

  32. Αφώτιστος Φιλέλλην said

    quintet of the hot club of france after you’ve gone

    Quintette du Hot Club de France was a jazz group founded in France in 1934 by guitarist Django Reinhardt and violinist Stéphane Grappelli, and active in one form or another until 1948.

  33. ΕΦΗ-ΕΦΗ said

    Ο Κράου χθες ενθουσιαστικά στου Ζωγράφου.Τώρα στο Κόκκινο 105.5 για το χρήμα για την ποίηση της Αγγελάκη Ρουκ, το Λέμι κλπ

  34. ΕΦΗ-ΕΦΗ said

    «Βουλτεψούλα-Βουλτεψούλα, των δαιμόνων είσαι δούλα.» Είσαι και κωλοχαρτοκλέφτρα «. τα ρίχνει.

  35. sarant said

    33 Έλεγα να πάω, αλλά έλαχε κάτι άλλο

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: