Οι λέξεις έχουν τη δική τους ιστορία

Το ιστολόγιο του Νίκου Σαραντάκου, για τη γλώσσα, τη λογοτεχνία και… όλα τα άλλα

Τα έπη των Αριμασπών – 4 (Δημήτρης Σαραντάκος)

Posted by sarant στο 9 Αυγούστου, 2016


Εδώ και λίγο καιρό άρχισα να δημοσιεύω, σε συνέχειες, το μυθιστόρημα του αλησμόνητου πατέρα μου, του Δημήτρη Σαραντάκου, «Τα έπη των Αριμασπών» (2004). Η σημερινή συνέχεια είναι η τέταρτη. Η προηγούμενη συνέχεια βρίσκεται εδώ. Όσο είμαστε στο καλοκαίρι θα δημοσιεύουμε συνέχειες κάθε Τρίτη.

Ο αφηγητής, ο Νίκος, σε μια σύσκεψη στο γραφείο του μεγαλοεκδότη Βελή, αναγνωρίζει στο πρόσωπο ενός νεοφερμένου συνεργάτη τον παλιό του φίλο Χρήστο, συναγωνιστή του από την ΕΠΟΝ και αναλαμβάνει να συνεργαστεί μαζί του για την έκδοση ενός τόμου. Ο Χρήστος κάνει λόγο για τον Αριστέα τον Προκοννήσιο και το χαμένο έργο του Αριμάσπεια έπη.

mimis_jpeg_χχsmall“Αν έχεις δίκιο η ανεύρεση των Επών, έστω και σε αραβική μετάφραση, θα αποτελέσει φιλολογικό και ιστορικό γεγονός πρώτου μεγέθους. Έχεις μεταφράσει τίποτα κομμάτια από τα Έπη στα ελληνικά;”

“Κοίτα να δεις, εγώ τά ΄χω σχεδόν όλα μεταφράσει και τάχω φέρει εδώ, μαζί με το αραβικό πρωτότυπό τους, αλλά δεν είμαι διατεθειμένος να τα δημοσιεύσω έτσι για τη δόξα και μόνο, ούτε να τα χαρίσω του Βελή. Θέλω σημαντικά ανταλλάγματα”.

Δεν περίμενα να τ’ ακούσω αυτό από το Χρήστο και μου κακοφάνηκε.

“Εδώ πρόκειται καημένε για επιστημονική αποκάλυψη τεράστιας σημασίας και συ λογαριάζεις τα λεφτά; Άσε τον Βελή. Δημοσίεψέ τα σε κάποιο επιστημονικό περιοδικό”.

“Κι αυτό θα γίνει εν καιρώ. Για την ώρα μου δίνεται η ευκαιρία να κερδίσω κάποια χρήματα. Έτερον εκάτερον. Καλή η δόξα και η επιστημονική προβολή αλλά προέχει η επιβίωση. Τι λέγαν οι παλιοί: primum vivere deinde philosophare. Ο Βελής μια φορά τα΄χει μπόλικα”.

“Τα΄χει,  μα δε δίνει ούτε τ’ αγγέλου του νερό. Δεν τους ξέρεις τώρα αυτούς τους τύπους. Κάνανε λεφτά γιατί αγαπούν τα λεφτά. Και επειδή τα αγαπούν δεν τα δίνουν. Κι αν μου επιτρέπεις μια συμβουλή, μην του δείξεις πως έχεις ανάγκη από λεφτά, γιατί θα χάσεις μέρος του κύρους σου. Εκτιμά πολύ αυτούς που είναι ή που φαίνονται υπεράνω χρημάτων”.

“Ωραία τα λες φιλόσοφε, με τη συνταξάρα σου. Τι ανάγκη τον έχεις; Ρώτα και μας όμως;”

Ακούγοντας το παρατσούκλι «φιλόσοφε» που μού΄χαν βγάλει στο Γυμνάσιο και είχα τόσα χρόνια να ξανακούσω, συγκινήθηκα. Από την άλλη μεριά όμως η συνέχεια με πείραξε. Πού το΄μαθε κι όλας τι σύνταξη παίρνω;

“Κοίτα, και τότε που είχα την ανάγκη του ποτέ δεν το ΄δειξα. Δε μ’ αρέσει να προσπέφτω στους λεφτάδες. Ο Βελής δεν είναι πλούσιος, είναι λεφτάς. Υπάρχει μεγάλη διαφορά”.

“Εν πάση περιπτώσει μπορούμε να το μεθοδεύσουμε αλλιώς. Θα του πω πως τα χαρτιά δεν τα ‘χω εγώ αλλά κάποιος φίλος που ζει στη Σοβιετική Ενωση και θα χρειαστούν χρήματα για να τα πάρουμε”.

“Άκου Χρήστο, εγώ δε θέλω ν’ανακατευτώ σε τέτοιες υποθέσεις. Πες του τα ο ίδιος. Εμένα μη μ’ ανακατεύεις. Πάντως δε θα μάθει από μένα τίποτα”.

Η κουβέντα μας συνεχίστηκε με το θέμα για το οποίο άλλωστε είχαμε συναντηθεί, με τον υπό έκδοσιν τόμο με τον προσωρινό τίτλο “Το άλας της Γης”. Σ’ αυτό βρεθήκαμε σύμφωνοι σε όλα σχεδόν τα σημεία και φτιάξαμε ένα διάγραμμα που θα το παρουσίαζα την επομένη στον Βελή. Ο Χρήστος δεν επανέφερε το θέμα στα Αριμάσπεια Επη, αλλά ήταν φανερό πως περίμενε μεγαλύτερη συμπαράσταση από μένα, που δεν τη βρήκε. Από τη μεριά μου περίμενα να δείξει μεγαλύτερη ανιδιοτέλεια και επιστημονικό πνεύμα. Χωρίσαμε με κάπως μειωμένη την αρχική μας εγκαρδιότητα.

Όταν έφυγε συζήτησα το θέμα με την Μαργαρίτα. Έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στην κρίση της και  μ΄ αρέσει γενικώς να συζητώ μαζί της, μέσα μου δε καμαρώνω γι΄ αυτό. Ενώ πολλά γνωστά μας ζευγάρια έχουν φτάσει από χίλιους δρόμους στο λιμάνι της σιωπής, εμείς, τόσα χρόνια παντρεμένοι, εξακολουθούμε να  κουβεντιάζουμε για όλα. Της είπα  για τις οικονομικές βλέψεις του Χρήστου και ζήτησα τη γνώμη της. Συμφώνησε μαζί μου.

“Πονηρός τύπος, μου φάνηκε ο φίλος σου, δε μοιάζει ούτε με σένα, που είσαι μέχρι βλακείας υπεράνω, αλλά ούτε και με κανέναν άλλον από όσους ξέρω από την παλιά σας παρέα”.

Δεν απάντησα. Ήμουν ακόμα συγκινημένος από τις αναμνήσεις που εισβάλανε ξαφνικά από το παρελθόν. Έμεινα πολλές ώρες βυθισμένος στις σκέψεις μου. Η Μαργαρίτα το κατάλαβε και δεν απασχολήθηκε άλλο μαζί μου.

… …

Μ΄ όλο που έχουν περάσει σχεδόν σαράντα χρόνια ο  χαμός του Τάκη μου έχει αφήσει ένα τραύμα ανεπούλωτο. Εκτός από στενοί φίλοι που ήμασταν, εκτιμούσα την ξεχωριστή προσωπικότητά του, όπως την έβλεπα να διαμορφώνεται. Τον παραδεχόμουν σε πολλά πράγματα και κατά έναν τρόπο τον θαύμαζα. Ήταν μια εκκολαπτόμενη ιδιοφυΐα. Διάβαζε πολύ, όχι μόνο λογοτεχνία αλλά και επιστημονικές μελέτες και δοκίμια. Από το “Μεγάλο Πρόβλημα” του Ελισαίου Γιαννίδη ως την “Προέλευση του κόσμου” του Λαμπεράν. Όσα βιβλία τα εύρισκε ενδιαφέροντα μου τα δάνειζε για να σχηματίσω κι εγώ άποψη, γιατί εκτιμούσε τη γνώμη μου.

Θυμήθηκα τις ατέλειωτες συζητήσεις μας με θέματα υπερβατικά όσο και ενδιαφέροντα, για τη φύση του Χρόνου, την εξέλιξη του Σύμπαντος, ή για την Αναγκαιότητα και το Τυχαίο. Σε μια φάση αυτών των συζητήσεων, ο Τάκης καταπιάστηκε να καταγράφει κάθε βράδυ σε ένα τετράδιο τα συμπεράσματά μας, μ΄ όλο που τις συζητήσεις, που κρατούσαν ώρες ολόκληρες, τις κάναμε συνήθως περπατώντας στους χωραφόδρομους ανάμεσα στη Νέα Σμύρνη και το Βουρλοπόταμο ή το Έδεμ. Οι λοιποί της παρέας, που τους απασχολούσαν πιο γήινα θέματα και κυρίως το κόλλημα σε κορίτσια, μας είχαν βγάλει “περιπατητικούς φιλόσοφους”.

… …

Ξαναθυμήθηκα εκείνη την εποχή, μεταξύ ΄45 και ΄47, όπως τη ζήσαμε σε μιαν Αθήνα απλόχωρη κι ανθρώπινη, που θα μπορούσε τότε να γίνει μια πολύ όμορφη πόλη κι όχι ο σημερινός Λεβιάθαν. Παρά τα σημάδια της επερχόμενης θύελλας ήμασταν ανυποψίαστοι και αισιόδοξοι. Δεν ξέραμε τι μας περίμενε και κανείς δεν είχε μπει στον κόπο να μας προϊδεάσει έστω.

Τελικά οι μοίρες πολλών ανθρώπων κρίθηκαν τότε από διάφορες τυχαίες συγκυρίες. Ο Τάκης ας πούμε, ήταν έτοιμος να φύγει στο εξωτερικό για σπουδές. Καθυστερούσαν τα χαρτιά του και κυρίως δυσκολευόταν, όπως ήταν φυσικό, να βγάλει διαβατήριο.  Αν εκείνος ο θείος του, στο Υπουργείο Εσωτερικών, κατάφερνε να του το βγάλει μια βδομάδα πιο μπροστά, ίσως να μην έβγαινε στο βουνό αλλά να πήγαινε έξω και είμαι σίγουρος πως θα διέπρεπε. Και τώρα, ούτε πού τον θάψανε δεν ξέρουμε. Αντίθετα θυμόμουνα τον Λευτέρη που ήρθε από το νησί του με σκοπό να βγεί στο βουνό. Άργησε όμως να έρθει ο σύνδεσμος κι ο Λευτέρης, για να μη γίνεται βάρος στην οικογένεια του θείου του που τον φιλοξενούσε, έπιασε προσωρινά δουλειά σε κάποιον εργολάβο. Ο σύνδεσμος τελικά δεν ήρθε και ο Λευτέρης ρίζωσε σ’ αυτή την ευκαιριακή απασχόληση. Σήμερα χτίζει πολυκατοικίες.

… …

Ποιος να του είπε για τη σύνταξή μου; Καλή είναι, δε λέω, ευπρεπής αλλά όχι και “συνταξάρα”. Ας είναι καλά εκείνη η εθελουσία έξοδος και ο νόμος περί διαδοχικών ασφαλίσεων, που μου επέτρεψαν, καθώς είχα συγκεντρώσει τριανταπέντε χρόνια ασφάλισης, να συνταξιοδοτηθώ πενηνταέξι χρονών. Βέβαια δεν απόχτησα ποτέ νοοτροπία συνταξιούχου. Την αποστρέφομαι και τη λέξη ακόμα. Μπορώ να πω μάλιστα, πως τώρα δουλεύω πιο πολύ από τότε που ήμουν εν ενεργεία. Απλώς τώρα διαχειρίζομαι εγώ το χρόνο μου και κάνω δουλειά που μ΄ αρέσει κι αυτό το χαίρομαι ιδιαιτέρως. Κι αν εξακολουθώ να δουλεύω στην Εγκυκλοπαίδεια δεν το κάνω από ανάγκη χρημάτων. Εκτός από τη σύνταξη μου υπάρχει και ο μισθός της Μαργαρίτας. Δουλεύω γιατί δε μπορώ να φανταστώ τον εαυτό μου αργό κι εξάλλου η δουλειά στην Εγκυκλοπαίδεια μ΄ αρέσει. Και ενδιαφέρουσα είναι και έχει και την πλάκα της.

… …

Ο Βελής έχει αντιληφθεί πως δεν κρέμομαι από τα λεφτά του και αυτό το εκτιμά δεόντως. Ίσως γι΄ αυτό μου δίνει περισσότερα από όσα δίνει στους άλλους. Γενικά μου δείχνει μεγάλην εκτίμηση. Κληρονομιά μου κι αυτή από το δεσμό που είχε με τον πατέρα μου, ο οποίος πεθαίνοντας, μου κληροδότησε μεταξύ άλλων και αυτή την παράταιρη φιλία. Τη λέω έτσι, γιατί ποτέ μου δεν μπόρεσα να καταλάβω πώς ήταν δυνατό να συνδέονται με αληθινή φιλία δυο τόσο ανόμοιοι άνθρωποι, όπως ήταν ο πατέρας μου κι ο Βελής. Αισιόδοξος και εις το έπακρον αμελής, μεγαλόκαρδος και διαρκώς εύθυμος, πτωχαλαζών και ασυμβίβαστος, κομμουνιστής και άθεος ο ένας – δύσπιστος και προνοητικός, μικρόψυχος και γκρινιάρης, πάμπλουτος και διαρκώς προσαρμοζόμενος, συντηρητικός και δεισιδαίμων ο άλλος, τους χώριζαν από κάθε πλευρά άβυσσοι, που εντούτοις τις γεφύρωνε μια, ακατανόητη σε μένα, φιλία.

Μια μέρα, που είχαμε μείνει οι δυό μας στο γραφείο, μου πρότεινε να πάμε να φάμε για μεσημέρι. Είχα όμως να τελειώσω μια δουλειά των παιδιών και τού ΄πα το λόγο που με μπόδιζε να συμφάγω μαζί του.

“Τι τά ’θελες τα παιδιά και τρία μάλιστα», μου λέει με φανερή αποδοκιμασία. «Ανθρώποι σαν και μας δεν πρέπει να κάνουν παιδιά. Εμείς είμαστε για να δημιουργούμε και να κουμαντάρουμε. Παιδιά ας κάνουν οι άλλοι, που δεν είναι φτιαγμένοι για μεγάλα πράματα”.

… …

Γενικά είναι αντιφατική προσωπικότητα. Λεφτάς και παραδόπιστος (μεγαλοεκδότης και μεγαλοεισαγωγέας χάρτου, βλέπεις) είναι άνθρωπος με δύσκολο χαρακτήρα και με εμφάνιση που δε βελτιώνει και πολύ τα πράματα. Παραδόπιστος και σφιχτοχέρης, έχει όμως σε μερικές, έστω σπάνιες, περιπτώσεις εκρήξεις γενναιοδωρίας. Στήριγμα του καθεστώτος και προσωπικός φίλος πολλών γνωστών πολιτικών από τον Βενιζέλο (τον Ελευθέριο), τον Τσαλδάρη και το Μεταξά, ως το Στεφανόπουλο (τον Στέφανο) και τον Μαρκεζίνη, έχει εντούτοις ειλικρινείς φίλους και στην Αριστερά. Το γεγονός είναι πως δε δίνει σημασία στα πολιτικά φρονήματα των υπαλλήλων του, φτάνει να κάνουν σωστά τη δουλειά τους. Από την άλλη μεριά όμως δε θέλει να εκδηλώνονται στα φόρα τα φρονήματα αυτά και μάλιστα μέσα στα γραφεία του. Το ΄77, όταν προετοίμαζε την προτελευταία έκδοση της Εγκυκλοπαίδειας, είχε πάρει σαν έκτακτο προσωπικό πολλούς φοιτητές. Στην πλειοψηφία τους ήταν Κνίτες και, όπως ήταν τότε του συρμού, κουβαλούσαν στη δουλειά απαραιτήτως το “Ριζοσπάστη”, που τον μοστράρανε πάνω στο γραφείο τους. Ο Βελής στη θέα και μόνο της εφημερίδας γινότανε θηρίο, αλλά από την άλλη δεν ήθελε να τους διώξει, γιατί και μικρό μισθό τους έδινε και πολλή δουλειά βγάζανε

“Τα βλέπεις τα κωλόπαιδα; μού ΄λεγε καμιά φορά. Επίτηδες το κάνουν. Ενώ αυτό το χρυσό κορίτσι η Μάρω, και πιο πολύ απ’ όλους δουλεύει και δεν ασχολείται με την πολιτική”.

Εγώ τη Μάρω την ήξερα πολύ καλά. Πραγματικά σπουδαίο κορίτσι, χαριτωμένο, έξυπνο και δουλευτάρικο. Δεν ήταν Κνίτισσα αλλά κανονικό μέλος του κόμματος και στέλεχος της Πανσπουδαστικής. Φυσικά αυτό δεν έκρινα σκόπιμο να το διευκρινίσω στον Βελή.

 

111 Σχόλια to “Τα έπη των Αριμασπών – 4 (Δημήτρης Σαραντάκος)”

  1. alexisphoto said

    «…μ΄ αρέσει γενικώς να συζητώ μαζί της, μέσα μου δε καμαρώνω γι΄ αυτό….»
    μήπως λείπει ένα κόμμα;
    δεν έιναι πιο σωστό έτσι:
    «…μέσα μου δε, καμαρώνω γι΄ αυτό.»
    Αν είναι σωστή η πρόταση του κειμένου, μου κάνει εντύπωση που δεν καμαρώνει για τη σωστή κρίση της γυναίκας του.
    Δεν μας έχει συνηθίσει ο αφηγητής σε κάτι τέτοια.
    Ευχαριτσώ.
    καλημέρα δεν είπαμε…

  2. […] […]

  3. sarant said

    Καλημέρα, ευχαριστώ για το πρώτο σχόλιο!

    1: Κόμμα, αν βάλεις, θα βάλεις ζευγάρι: μέσα μου, δε, καμαρώνω…
    Η πρόταση του κειμένου όμως δεν επιδέχεται την ανάγνωση που προτείνεις (δεν καμαρώνω) διότι στα ελληνικά, τουλάχιστον στην κοινή νεοελληνική, δεν μπορείς να παραλείψεις το τελικό νι του «δεν» πριν από λέξη που αρχίζει από κ.

    Βέβαια, κίνδυνος παρανάγνωσης υπάρχει -και το αστείο είναι ότι αρχικά ο διορθωτής το είχε κάνει «δεν»!

  4. alexisphoto said

    @2:
    σωστά.
    Έτσι βγαίνει.
    Η πρώτη ανάγνωσή μου όμως δεν ήταν διαυγής.
    Ευχαριστώ

  5. Γς said

    >Κληρονομιά μου κι αυτή από το δεσμό που είχε με τον πατέρα μου

    Δεν μας έχεις πει κάτι για τη φιλία του παππού σου με τον Γιάννη Πασσά.

  6. Γς said

    >παραδόπιστος (μεγαλοεκδότης και μεγαλοεισαγωγέας χάρτου, βλέπεις)

    Ισως γι αυτό κι η εγκυκλοπαίδεια του Ηλίου ήταν σε φτηνό δημοσιογραφικό χαρτί

  7. Γς said

    Εκυκλοπαίδεια Ηλίου.

    Ηταν και ένα απ τα μεγάλα δώρα κείνη την ημέρα στο Παναθηναϊκό Στάδιο, για τα γυρίσματα του «Συνέβη στην Αθήνα», που λέγαμε προχτές

    http://atheofobos2.blogspot.gr/2015/03/jayne-mansfield.html

  8. cronopiusa said

    Καλή σας μέρα!

  9. gpoint said

    Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει την διαφορά ενός λεφτά από έναν πλούσιο; (και σε δεύτερη ανάλυση του παραλή και του ραντιέρη )

  10. sarant said

    Ευχαριστώ για τα νεότερα!

    5 Δεν ξέρω και πολλά πράγματα, δυστυχώς.

    9 Ας πει και κανένας άλλος, αλλά εγώ το καταλαβαίνω ότι ο λεφτάς δεν έχει το λούστρο που έχει ο πλούσιος.

  11. ΕΦΗ - ΕΦΗ said

    >>κι όλας
    σάμπως το πρόφτασα να γράφεται έτσι, ξεχωριστά!

    5.>>Δεν μας έχεις πει κάτι για τη φιλία του παππού σου με τον Γιάννη Πασσά.
    Το έχει πει. Πρωτοδούλεψε σα φοιτητής στου Πασσά ο Μίμης,ταυτόχρονα με τον πατέρα του και το θείο του.
    https://sarantakos.wordpress.com/2013/04/30/7kalokairia-33/

  12. Παναγιώτης Κ. said

    @1. Αν το δεις…ανδροκρατικά μια χαρά στέκει. 🙂

  13. ΕΦΗ - ΕΦΗ said

    9. >>διαφορά ενός λεφτά από έναν πλούσιο
    Γεια σου Τζη. Θα αυτοσχεδιάσω (ανάλαφρα) αφού ούτε τόνα,ούτε τ΄άλλο κατέχω 🙂
    Ο πλούσιος λέει τα λεφτά, χρήματα, ενώ ο λεφτάς, λεφτά 🙂

  14. ΕΦΗ - ΕΦΗ said

    Έχω αδημονία,ειδικά για τις Αραβικές μεταφράσεις του Χρήστου,πώς θα το πάει παρακάτω ,αφού είναι λογοτεχνικό εύρημα.

    12. Η υποφαινομένη,(εντάξει είναι και η λογοτεχνία ενδιάμεσα αλλά) είναι η μητέρα του Νικοκύρη και μας διαβάζει…χαχα!
    (Σήμερα μ΄έπιασε το κουτσομπόλικό μου)

  15. cronopiusa said

    ραντιέρης ο εισοδηματίας, ο προσοδούχος, αυτός που λαμβάνει εισόδημα προερχόμενο από τόκους και ενοίκια

    ΟΛΛΑΝΔΙΚΗ ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ ΡΑΝΤΙΕΡΗΔΩΝ.
    Σε δυσφήμηση πρώτου μεγέθους της ελληνικής επιχειρηματικότητας

    http://teleytaiaexodos.blogspot.gr/2016/03/blog-post_560.html

    Οι 35 ελληνικές μπύρες γεμάτες γεύση και άρωμα Ελλάδας!

    http://www.tilestwra.com/i-35-ellinikes-bires-gemates-gefsi-ke-aroma-elladas/

    Μποϋκοτάρετέ τους!
    Καμιά amstel φέτος στο τραπέζι!
    Μόνο ελληνικές μπύρες!

  16. alexisphoto said

    @12: 🙂

  17. gpoint said

    Εγώ πάντως θα έλεγα πως ο λεφτάς έχει μετρητό και πορεύεται ενω ο πλούσιος ακίνητη περιουσία αλλά δεν ξέρω αν έτσι το εννοεί ο συγγραφεύς.

  18. gpoint said

    # 15

    Μην πιείς ποτέ σου μπύρα και μην ανεβείς σε λεωφορείο ήταν οι συμβουλές ενός πετυχημένου ανθρώπου που γνώρισα μικρός. Μεγαλώνοντας τούδωσα δίκιο και στις δύο.
    Από την μπύρα καταστράφηκε ο αιγυπτιακός πολιτισμός, το ελληνικό κρασί καλλιέργησε ο Ιούλιος Καίσαρας όπου έφτασε…
    Μετά ανακαλύφθηκαν το τσίπουρο και το ούζο !

  19. atheofobos said

    Ο Βουρλοπόταμος ή Ξηροτάγαρος ήταν τα νότια σύνορα της Νέας Σμύρνης με την Αμφιθέα κΙ χυνόταν στο Φάληρο

    Με την καταπληκτική αυτή φράση τα λέει όλα!
    Όσοι έχουν και άλλα ενδιαφέροντα εκτός από την δουλειά τους αισθάνονται ακριβώς έτσι.
    Βέβαια δεν απόχτησα ποτέ νοοτροπία συνταξιούχου. Την αποστρέφομαι και τη λέξη ακόμα. Μπορώ να πω μάλιστα, πως τώρα δουλεύω πιο πολύ από τότε που ήμουν εν ενεργεία. Απλώς τώρα διαχειρίζομαι εγώ το χρόνο μου και κάνω δουλειά που μ΄ αρέσει κι αυτό το χαίρομαι ιδιαιτέρως.

  20. ΚΩΣΤΑΣ said

    Μέχρι τώρα εξαιρετικό, κρατάει αδιάπτωτο το ενδιαφέρον του αναγνώστη, κοντά στην ιστορική πραγματικότητα, στις περιπτώσεις που αναφέρεται σε ιστορικά γεγονότα. Μέχρι στιγμής απέχει από το να χαρακτηριστεί ιδεολογικά στρατευμένο, όπως αντιλήφθηκα εγώ στην περίπτωση της «Μαρίνας …».

    Ή περίπτωση του Χρήστου μού φέρνει συνειρμικά στο νου άλλη περίπτωση ατόμου ενταγμένου στην ΟΠΛΑ, έδρασε στη Θεσσαλονικη, διέδωσε ότι σκοτώθηκε στον εμφύλιο, έφυγε στην Αθηνα, όπου εργάστηκε και έκανε και οικογένεια. Ιδωμεν …

  21. Ας ξεκινήσουμε με το μποϊκοτάρισμα του tilestwra.

  22. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    «δε μοιάζει ούτε με σένα, που είσαι μέχρι βλακείας υπεράνω,»
    Διαχρονική και σωστή η κρίση των γυναικών, ακριβώς τα ίδια μου λέει κι η Παπέν, τουλάχιστον βρήκα κάποιον να του μοιάζω, έστω και συγχωρεμένο, αλλά και σαν ζευγάρι μοιάζουμε, κι εμείς εξακολουθούμε να κουβεντιάζουμε όλα τα θέματα.

    9 – «Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει την διαφορά ενός λεφτά από έναν πλούσιο;»
    Εγώ το ερμηνεύω, πως λεφτάς, είναι αυτός που λέμε σήμερα νεόπλουτος, ενώ πλούσιος αυτός που έχει μεγαλώσει στα πλούτη και τα θεωρεί φυσική κατάσταση, και έχοντας γνωρίσει και τις δύο πλευρές, μπορώ να πώ πως ο δεύτερος, είναι πολύ πιο απλός και ανθρώπινος στην συμπεριφορά του από τον πρώτο, κυριολεκτικά, είναι ο καθημερινός διπλανός μας άνθρωπος, απλώς είναι σίγουρος για τον εαυτό του, και ξέρει καλά που βρίσκεται, ενώ ο πρώτος όχι.

  23. cronopiusa said

    – Ο Θανάσης εξαφανίστηκε το 1939. Ποτέ κανείς δεν είχε νέα του, του είπα.
    – Ισχύει. Ο Θανάσης Δόγκας σκοτώθηκε το 1943, στη ναυμαχία της Λέιτε.
    – Τίμοθι, μου τα μπερδεύεις.
    – Σου λέω τι είναι γραμμένο στα αρχεία.
    – Αλλά…
    – Αλλά το 1943 γεννήθηκε ο Τίμοθι Σίμαν, γεννήθηκε τριάντα χρονών.

    – Εντάξει. Μάλλον θα χρειαστούμε πολλές μπύρες. Περίμενε.

    Ο Έλληνας που δολοφόνησε τον Κένεντι

    Kikujiro Fukushima: «Ήθελα πάντα να φτάνω όσο πιο βαθιά μπορούσα»…

    Ο φωτογράφος που υποσχέθηκε σε έναν ψαρά να εκδικηθεί τον όλεθρο της Χιροσίμα
    … Τώρα στα 92 χρόνια, ο Fukushima ζει μόνος σε ένα διαμέρισμα στο Yanai με το σκύλο του Roku. Κάνει μόνος τα ψώνια του και μαγειρεύει τρία γεύματα την ημέρα. Αρνείται να λάβει εθνική σύνταξη, λέγοντας ότι δεν μπορεί να δεχτεί χρήματα από τον εχθρό του που τόσα χρόνια έχει αγωνιστεί εναντίων του. Επίσης δεν δέχεται χρήματα από τα παιδιά του. Έτσι βγάζει τα προς το ζην γράφοντας για περιοδικά.

  24. Η ιδιότητα του χαρτέμπορα έδινε στον λεφτά Βελλή πολλές δυνατότητες για γνωριμίες με την Αριστερά. Επί δεκαετίες το κράτος έκοβε όποτε ήθελε με ασήμαντη αφορμή την ατέλεια του δημοσιογραφικού χάρτου και τρέχανε τα στελέχη της Αυγής μέσα στη νύχτα να βρούνε χαρτί επί πιστώσει για να βγάλουν την εφημερίδα. Οπότε όποιος είχε αποθέματα και δεχότανε επιταγές, γινόταν φίλος κι αδερφός.
    Ο Κίτσος Τεγόπουλος, μετέπειτα εκδότης της σχωρεμένης «Ελευθεροτυπίας» από χαρτέμπορος ξεκίνησε. Και ουκ ολόγες φορές είχε συνδράμει, προδικτατορικά, την «Αυγή».

  25. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    18 – Ένα από τα αρκετά, πραγματικά σημαντικά, που συμφωνούμε.

  26. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    23 – Από την παιδική μου ηλικία, κάτι τέτοιοι άνθρωποι σαν τον Kikujiro Fukushima τράβαγαν την προσοχή μου και με ενέπνεαν. Για μένα, αυτός είναι ο ορισμός του επαναστάτη και της αξιοπρέπειας, ΑΠΕΡΑΝΤΟΣ ΣΕΒΑΣΜΟΣ!!!

  27. sarant said

    Eυχαριστώ πολύ για τα νεότερα!

    11 Εννοούσα πως εγώ ο ίδιος δεν ξέρω κάτι από πρώτο χέρι

    19 Σκεπασμενο προ πολλού το ρέμα. Ο Καρατζαφέρης αρέσκεται να λέει ότι γεννήθηκε στον Βουρλοπόταμο.

  28. leonicos said

    Θα το λατρέψετε αυτό το βιβλίο, αλλάδεν λέω άλλα

    Και το άσχετο

    Ο καθηγητής Josef Maran, παντρεμένος μ’ ελληνίδα και με κόρη που τη λένε Πηνελόπη, ανασκαφέας της Τιρυνθος, πρόεδρος του γερμανικού αρχαιολογικού ινστιτούτου Αθηνών, ακαδημαϊκός (και πολλα άλλα) περιηγήθηκε στον αρχαιολογικό χώρο της φιλισταϊκής Γαθ από ένα δημοσιογράφο. Επιφανειακά, πήρε το μάτι του μια παράξενη πέτρα. Αποδείχτηκε πως ήταν υπόλειμμα μιας χειροκίνητης οικιακής συσκευής για να βγάζουν πρόχειρα λίγο λάδι. Βρέθηκε αμέσως και μια ολόκληρη. Όταν είσαι αρχαιολόγος με ‘όργανα’ έχεις και μάτια. Τον χώρο τον επισκέπτονταν χιλιάδες… και κανείς δεν είχε δει την πέτρα. Μια φορά πήγε και την είδε.

    Πώς να μην τον ακούσ=ς σε ότι λέει… κι ας του έχω το παράπονο ότι δεν δίνει δεκάρα για την καταγωγή του (σημ. maran είναι τίτλος ανώτερος από του ραββίνου, κάτι σαν καθοδηγητής).

    Αν δεν θυμάστε ποιος είναιο Μαράν, είναι ο καθηγητής του καθηγητή κ. Γιαννόπουλου, από το Π/μιο Κρήτης, που σας χρωστάω ακόμα μια περίληψη του βιβλίου του.Αλλά γράφω τον άγραφτο κι εγώ.

  29. Γς said

    9:

    Πλούσιοι και λεφτάδες.

    Μου θύμισε τους παλιούς καθηγητές που είχαμε στα πανεπιστήμια και τους νέους της δεκαετίας του 80 και μετά.

    Από πλούσια τζάκια οι πρώτοι. Ηρεμοι. Χορτασμένοι.

    Τρελαμένοι για αναγνώριση, πεινασμένοι για κοινωνική άνοδο οι δεύτεροι.
    Ο κάθε λέκτορας [που αυτοαποκαλούταν καθηγητής πανεπιστημίου]

  30. Γς said

    28:

    > Όταν είσαι αρχαιολόγος με ‘όργανα’ έχεις και μάτια

    Όταν είσαι αρχαιολόγος με ‘φρύδια’ έχεις και @@

  31. Παναγιώτης Κ. said

    @19. Συνταξιούχος! Τς, τς,τς τι παρακμή! 🙂
    Δεν λέμε έχω συνταξιοδοτηθεί. Έχω αφυπηρετήσει λέμε. 🙂

  32. Παναγιώτης Κ. said

    Δεν ξέρω ποια είναι η διαφορά ανάμεσα στον πλούσιο και τον λεφτά.
    Ένας φίλος διακηρύσσει ότι είναι πλούσιος και όταν δει την απορία ζωγραφισμένη στο πρόσωπο των ακροατών του συμπληρώνει: Οι επιθυμίες μου είναι πάντα στο ύψος των εισοδημάτων μου.

  33. Τα αποσιωπητικά, είναι του κειμένου;

  34. sarant said

    Ευχαριστώ για τα νεότερα!

    33 Ναι, είναι του πατέρα μου, έτσι και στο βιβλίο. Δεν σημαίνουν παράλειψη.

    28 Χρωστάς, χρωστάς. Και χρησιμοποιείς και παθητικά το περιηγούμαι. 🙂

  35. gpoint said

    Με το συμπάθειο αλλά εγώ συνταξιοδοτήθηκα. Λόγω γήρατος έγραφε και είναι μια πραγματικότητα που βιώνω. Ωραιότατη ως τώρα. Και με εμπειρίες που μόνο με ελεύθερο χρόνο τις ζεις., δεν τις βλέπεις στην οθόνη. Και δεν μου έλειψε καθόλου η δουλειά, ούτε απ’ έξω δεν περνάω. Ούτε πιστεύω πως η δουλειά βελτιώνει τον άνθρωπο, απλά τον καλουπώνει σε ένα είδος που αρέσει σε κάποιους. Οποιος κάνει 4 μήνες ΔΙΑΚΟΠΕΣ, χωρίς πρόγραμμα, χωρίς ενημέρωση από φυλλάδες και τιβί, χωρίς να διαβάζει βιβλία για πολιτική, οικονομία και φιλοσοφία, (ξανα) βρίσκει τον χαμένο του εαυτό (και καμιά ουσιαστική και όχι τυπική σύντροφο-όσο αντέξει)

  36. cronopiusa said


    Η σύνταξη της μάνας

  37. 17, …ο λεφτάς έχει μετρητό και πορεύεται ενω ο πλούσιος ακίνητη περιουσία…

    Πέρα από το ερμηνευτικό δίλημμα στο λεφτάς/πλούσιος, το θέμα της ακίνητης περιουσίας – της οποίας η αξία μακροχρόνια αυξάνεται – σε σύγκριση με άλλα περιουσιακά στοιχεία – των οποίων η αξία συνήθως μειώνεται χρονικά, πχ εργοστάσια – είναι πράγματι σημαντικό για το πώς ο πλούτος συγκεντρώνεται ή όχι στα χέρια λίγων. Το θέμα επισημάνθηκε σε δημοσίευση από τον Ματ Ρόνλι, μεταπτυχιακό του ΜΙΤ, μετά το πολυσυζητημένο βιβλίο του Thomas Piketty (διαλέξτε προφορά) Το Κεφάλαιο στον 21ο Αιώνα.

  38. Ο πλούσιος έχει λεπτά γούστα.
    Ο λεφτάς πλούσια.

  39. sarant said

    Ευχαριστώ για τα νεοτερα!

    37 Ενδιαφέρον το άρθρο!

  40. Θύμμαχος Θήτης said

    Μπλοφάρει ο τύπος για να αρμέξει τον Βελή; Εντάξει καλά κάνει. Αλλά σκέφτομαι μην του πούλησε στο τέλος και τίποτα αράβικα που μαρτυρούν… την ελληνικότητα των Κινέζων. Και τρώμε στη μάπα σήμερα ψεκασμένες δημοσιεύσεις ανά το ίντερνετ με παραπομπές πατσά.

  41. gpoint said

    Αν θυμάμαι καλά ο Πασάς έχει βγάλει κι ένα βιβλίο τα Αργοναυτικά όπου σαν παράρτημα αμολάει και τα πρωτόκολλα της Σιών

  42. Θύμμαχος Θήτης said

    41 έχει και άλλα που βλέπω ως παραπομπές (πχ τα Ορφικά) σε δημοσιεύσεις όπως εδώ:
    ηttp://www.syllapofthem.com/article-ellinikotita.htm
    (στο λινκ πάτε αποκλειστικά με δική σας ευθύνη, εγώ δεν φταίω)

  43. Θύμμαχος Θήτης said

    και ένα καινούριο σάιτ με ανέκδοτα!
    http://syriza.gr/synedrio/

  44. Αγαθίας ο Σχολαστικός said

    Ταπεινώς, αναφέρω ότι η Κορακάκαινα πήρε πρίν λίγο το χρυσό στα 25 μέτρα της Σκοποβολής με μπιστόλι. Οι εθνικοπαράφρονες στη Δράμα και αλλαχού άρχισαν ήδη τους πανηγυρισμούς για την ανωτερότητα της Ελληνικής Φυλής. Είναι μεγάλη ευκαιρία τώρα που δυσκολεύονται οι Τουρκαλάδες, να τους πάρουμε πίσω την Ιστανμπούλ

    Η παρούσα συνέχεια του άρθρου μού έμαθε 2 πράγματα: Ότι ο ακροδεξιός εκδότης Πασσάς προσλάμβανε Κνίτες στο Εγκυκλοπαιδικό Λεξικό του ΗΛΙΟΥ και στις υπόλοιπες φασιστικές εκδόσεις του, οι οποίες έβριζαν τους Εβραίους και προπαγάνδιζαν τα Πρωτόκολλα των Σοφών της Σιών. Κι ότι επί Χούντας και επάρατης Δεξιάς (1975) οι χημικοί μηχανικοί βγαίναν στη σύνταξη 56 χρονών με ικανοποιητικές αποδοχές, ενώ επί πρώτη φορά Αριστεράς θα βγαίνουν στα 67 με τρείς κι εξήντα

  45. ΕΦΗ - ΕΦΗ said

  46. spiral architect said

  47. ΕΦΗ - ΕΦΗ said

    45α

  48. Pedis said

    Ωχ, βλέπω να ξεθάβονται τα πέι (με γιώτα!) μπουκ και να επιδεικνύονται ως απόδειξη των ικανοτήτων εκπαιδευτού* σκοποβολής στα καφενεία, τώρα με το νέο τηλεοπτικό εθνικό άθλημα.

    * να χρησιμοποιείται η γενική σε ού, προσδίδει μεγαλύτερο κύρος.

  49. ΕΦΗ - ΕΦΗ said

    Ο λ υ μ π ι ο ν ι κ ή τ ρ ι α έτσι; 😉

  50. Γς said

    Και θυμήθηκα τον Πέτρο Γαλακτόπουλο

    http://caktos.blogspot.gr/2013/02/blog-post_490.html

  51. Γς said

    Κι όταν ο Γς φαινόταν [αλλά δεν ήταν] το ανερχόμενο αστέρι της σκοποβολής:

    Στο μάθημα της Γυμναστικής στο πανεπιστήμιο:

    Την μια χρονιά το έπαιξα κολυμβητής και έτρεχα στο κολυμβητήριο της σχολής Ναυτικών Δοκίμων στον Πειραιά και την άλλη σκοπευτής το Σκοπευτήριο Καισαριανής.

    Και με την κολύμβηση καλά τα πήγα. Πλάκα είχε και το γλεντήσαμε.
    Με τη σκοποβολή όμως, δεν την εύρισκα και ήθελα να την κάνω.

    Πως όμως να πάρω υπογραφή για το μάθημα της Γυμναστικής;

    Ενας τρόπος υπήρχε. Καλές επιδώσεις στο άθλημα.

    Ετσι λοιπόν έβαλα τα δυνατά μου.

    Μπάμ! Η πρώτη βολή. Στο τσαχ να βγει έξω απ το στόχο. Στην πάνω δεξιά γωνία. Στο γάμο του Καραγκιόζη δηλαδή.

    Και καλά σιγά μην κατέθετα τα όπλα που λένε.

    Γυρίζοντας κάποιο μαραφέτι, μανιβελάκι έφερα το στόχο κοντά μου και του έριξα δυο τρεις μπαταριές εξ επαφής στο κέντρο του και μετά πάλι με τα σπαγκάκια τον ξαναέστειλα στη θέση του.

    Χαμός μόλις ήρθε ο γυμναστής.

    Αρχισε να φωνάζει και στους βοηθούς του να έρθουν να δουν το φαινόμενο Γς.

    Με κοίταζαν με δέος. Κι εγώ σεμνά με χαμηλωμένα μάτια.

    Κι όσο θυμάμαι κάποιον ζηλιάρη που έδειξε την πρώτη μου βολή, αυτήν του γάμου του Καραγκιόζη και είπε:

    -Αυτή όμως η βολή δεν δικαιολογείται

  52. Πάντως, η 20χρονη πιτσιρίκα από την Δράμα και φοιτήτρια της παλιάς Ανωτ. Βιομηχανικής Σχολής Θεσ/νίκης -κάτω από την έμπειρη καθοδήγηση του μπάτσου μπαμπά της!- παρά τα βαμμένα κόκκινα μακρυά νύχια της, κρατούσε σταθερά το πυροβόλο πιστόλι της και πυροβολούσε στην ψύχρα σαν τον Επιθεωρητή Κάλλαχαν πετυχαίνοντας τον στόχο και καταφέρνοντας (με τα δυό της ολυμπιακά μετάλλια κατά την παρθενική της εμφάνιση σε Ολυμπιακούς Αγώνες!) να βάλει τα γυαλιά στην παλαίμαχη σκοπεύτρια Αγαθούλα (Άγη) Κασούμη (που κι αυτή -κάτω από την έμπειρη καθοδήγηση του αείμνηστου καραβανά μπαμπά της από το 1980- μέχρι σήμερα συνεχίζει να τραβάει πιστόλι) και η οποία ατύχησε να καταφέρει κάτι περισσότερο σε Ολυμπιακούς Αγώνες από την κατάταξή της στην 11η ή 12η θέση κατά την Ολυμπιάδα της Βαρκελώνης το 1992. Η Άγη Κασούμη (γεννημένη το 1966) είχε περάσει και στο ΕΜΠ (νομίζω στους Ναυπηγούς) αλλά γρήγορα τα παράτησε και αργότερα συμπλήρωσε την μόρφωσή της στην «Σχολή Δημοσιογραφίας» του ΑΝΤ1. Η Άννα Κορακάκη, διαβάζω, σπουδάζει για να βγει δασκάλα σε παιδιά με ειδικές ανάγκες. Νομίζω, όμως, ότι ένας τέτοιος αξιοθαύμαστος χειρισμός των όπλων από μέρους της θα μπορούσε να σταθεί χρήσιμος σε άλλες …ειδικές ανάγκες: εάν, μάλιστα, προνοήσει η ίδια ή ο μπαμπάς της να αναβαθμίσει την κατηγορία της από τα αεροβόλα και τα σπορ πιστόλια στα Καλάσνικωφ και τα ΗΚ47, πεδίον δόξης λαμπρόν θα της ανοιχτεί στις μέρες που έρχονται…!!! Μάλιστα, διαβάζω, ακολουθεί την οικογενειακή τους «αλητική» παράδοση και ο μικρότερος αδελφός της, ο Διονυσάκης…!!! Ποιός πάει στοίχηman* ότι η νέα μόδα της δεκαετίας θά ‘ναι στην μνημονιακή Ελλάδα της πρώτης φορο-αριστεράς -για τα νιάναρα και τους γονείς τους, ό,τι κατ’ αντιστοιχία με το μπάσκετ μετά το 1987- τα …σκοπευτήρια;

    ΥΓ – Αμφιβάλλει, άραγε, κανένας ότι ο … «αθλητισμός» εξημερώνει τα ανθρώπινα ήθη και προάγει τον … «πολιτισμό»;

    * Υπερήφανος χορηγός και υποστηρικτής του αθλητικού ιδεώδους! ( «βάλτε τώρα που γυρίζει…» ) .

  53. Γς said

    Κι όσο θυμάμαι την αστυνομικίνα μου, που πάνω σ ένα καυγά μας παλεύαμε ποιος θα κρατήσει το όπλο της…

  54. Γς said

    Σκοποβολής συνέχεια:

    Αλλον στόχο δεν βρήκα. Κι αυτόν σταμπωτό.

    http://caktos.blogspot.gr/2014/08/blog-post_77.html

  55. 51
    « Ο ΙΚΑΝΟΣ σημαδεύει μ’ επιτυχία επάνω σ’ έναν στόχο που οι άλλοι δεν μπορούν να στοχεύσουν. Ο ΕΥΦΥΗΣ σημαδεύει μ’ επιτυχία επάνω σ’ έναν στόχο που οι άλλοι δεν μπορούν να δουν » (ΣΟΠΕΝΧΑΟΥΕΡ)

    ΥΓ – Ο …πρύτανις του Παν/μίου «Μακεδονία» (πρώην Ανωτ. Βιομηχανική Σχολή Θεσ/νίκης) όπου είναι εγγεγραμμένη ως φοιτήτρια η νεαρή Ολυμπιονίκης έδωσε κατεπείγουσαν εντολή στους φύλακες του κτηρίου να το …φωταγωγήσουν αμέσως επί τω αγγέλματι της μεγάλης νίκης για να τιμηθεί η χρυσή πιστολέρα! Αυτά θα είναι τα πρώτα φώτα της παιδείας που ανάβουνε στην μνημονιακή Ελλάδα της πρώτης φορο-αριστεράς…
    Περιμένω και τον αψύ συνάδελφό μου υπουργό Πολλάκη να ρίξει κι εκείνος -με την …βολή του, βέβαια- τις τιμητικές βολές του στην …υγεία της Αννούλας. Ο Πάκης ήδη έρριξε τις δικές του (…άσφαιρες), το ίδιο κι ο Αλέξης, και ο Κούλης, κι ο Καμμένος, και η Φώφη, μέχρι κι ο …Λεβέντης (ο μόνος λεβέντης τρε-γκαλάν που απεκάλεσε «Κυρία» την πιτσιρίκα!). Υπάρχουνε πληροφορίες ότι την ερχόμενη Πέμπτη, ακριβώς την στιγμή που θα προσγειώνεται στην Θεσ/νίκη το αεροπλάνο με την διπλή Ολυμπιονίκη μας, από το πυροβολείο Λυκαβηττού στην Αθήνα θα πέφτουνε και 21 κανονιοβολισμοί, Τιμής (των όπλων) Ένεκεν…! Έτσι κι αλλοιώς αυτά θά ‘ναι -μάλλον- και τα μοναδικά ελληνικά μετάλλια αυτής της Ολυμπιάδας, να τα δοξάσουμε δεόντως…
    Από ‘δώ και πέρα, λοιπόν, στα σκοπευτήρια η Ελλάδα θ’ αναστενάζει…!
    Έεε ρε γλέντια: θα χάνει η μάννα το παιδί και το παιδί την μάννα!!! Οι κυνηγοί θα ξεσαλώσουνε και θα ντουφεκάνε με περηφάνεια ό,τι βρουν, οι μπάτσοι θα ξεθαρρέψουνε και θα τραβάνε πιστόλι και θα ρίχνουνε για ψύλλου πήδημα, οι κρητικοί θα συνεχίσουνε τις μπαλωθιές τους στου Κουτρούλη τον γάμο, οι νεοσύλλεκτοι φαντάροι θα ντουφεκάνε στα πεδία βολής με τα σέξυ κόκκινα νύχια της Αννούλας να τους δείχνουνε τον στόχο, οι μπέμπηδες θα καταβρέχουνε όλο το σπίτι με τα νεροπίστολά τους, κοκ.
    – «Για την Ελλάδα, ρε γαμώ-το!»….
    Μιά λεϊμονιά ανθίζει στη γειτονιά…!
    Καιρός για …στόχους! Οι …στοχασμοί δεν φέρνουνε μετάλλια.

  56. Γς said

    55:

    😉

    Τα μηνύματα των πολιτικών η μόνη παραφωνία στο χρυσό θρίαμβο της Άννας Κορακάκη

    http://mignatiou.com/2016/08/ta-minimata-ton-politikon-i-moni-parafonia-sto-chriso-thriamvo-tis-annas-korakaki/

  57. Γς said

    51:

    Γς ο σκοπευτής. Νο 2

    Παγαποντιάς συνέχεια:

    Ηταν και το σημάδι με πέτρα, ένα είδος σκοποβολής.
    Του δίναμε και καταλάβαινε πιτσιρίκια.
    Δεν ήταν μόνο για τον πετροπόλεμο οι πέτρες. Ηταν και για εξάσκηση στο σημάδι.

    Ένα άτυπο σκοπευτήριο ήταν το οικόπεδο του Νικήτα απέναντι. Σκουπιδαριό σκέτο. Γεμάτο τενεκεδάκια, από γάλα βαπορέ, κονσέρβες, γκαζοντενεκέδες.
    Ηταν οι στόχοι μας.

    Κι ο πονηρός Γς:

    -Αυτόν τον τενεκέ ποιος μπορεί να τον πετύχει;

    Κι αυτός ο ντενεκές ήταν ο ντενεκές που έπεφτε η πέτρα που έριχνα.
    Κι άρχιζε ο συναγωνισμός.

    Και τους ακουγα να λένε:

    -Ρε γαμώτο. Ο Γιάννης τον πέτυχε με την πρώτη!

    Και καμάρωνα.

  58. sarant said

    Καλημέρα, ευχαριστώ πολύ για όλα τα σχολια!

    Χτες είχα βγει, γύρισα αργά και έπεσα κατευθείαν οπότε άφησα ασχολίαστον τον θρίαμβο της Κορακάκη.

    Ολυμπιονικήτρια; Πολύ καλύτερο από το «η Ολυμπιονίκης» Αλλ’ αφού ο άντρας αθλητής δεν είναι Ολυμπιονικητής, προτιμώ την Κορακάκη να την πω Ολυμπιονίκισσα.

  59. ΕΦΗ - ΕΦΗ said

  60. ΕΦΗ - ΕΦΗ said

  61. ΕΦΗ - ΕΦΗ said

    όταν δεν αναφέρεται η μορφή της υπαιτιότητας στο σχετικό αδίκημα, είναι σαφές ότι υπάρχει κατηγορία από δόλο ή από πρόθεση.
    http://www.efsyn.gr/arthro/den-glitonei-kathos-fainetai-etsi-eykola-o-psyharis

  62. smerdaleos said

    @55

  63. ΕΦΗ - ΕΦΗ said

    59,60,61: Μια ματιά στα τελευταία νέα,έτσι για να διακρίνουμε, από αυτά τα μικρότερα, όσοι δεν εθελοτυφλούμε, πώς φτάσαμε και η χώρα να μη μπορεί να πληρώσει μισθούς,συντάξεις, να διώχνει τους νέους επιστήμονες και να σύρεται σε μνημόνια. Ο.Κ. με όλα τα λάθη της αυτή η κυβέρνηση,θα μπορούσε και λίγο καλύτερα, αλλά να ακούσω ποιος, μα ποιος, με ποιους αναμάρτητους μπορεί να κάνει κάτι καλύτερο;
    Επειδή τα πήρα να ακούω στο ράδιο πρωί πρωί τους κυρίους Κουμουτσάκους να ασχολούνται με παρωνυχίδες και εξεταστικές για πέρυσι!

  64. Γς said

    63:

    >Ο.Κ. με όλα τα λάθη της αυτή η κυβέρνηση,θα μπορούσε και λίγο καλύτερα

    Χειρότερα όμως δεν μπορούσε!

  65. Γς said

    64:

    Με τι-πο-τα!

  66. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    63 – Αυτή η κυβέρνηση, αν ήταν αριστερή και αξιοπρεπής, θα είχε παραιτηθεί από τον Μάρτιο του 15, όμως δεν είναι τίποτα από τα δύο, παρα μόνο άβουλος συνεργός της οικονομικής ελίτ, στην δολοφονία της μεσαίας και κατώτερης τάξης. ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΤΡΑΠΕΖΙΤΗΣ ΔΕΝ ΜΠΗΚΕ ΦΥΛΑΚΗ, ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ!

    Υ.Γ – Μια και δεν εθελοτυφλείς, μπορείς να μου εξηγήσεις πώς φθάσαμε να μη μπορεί η χώρα να πληρώνει μισθούς και συντάξεις, κλπ;

  67. Γς said

    Ο κ. Τσίπρας έγγραψε στο Τwitter: «Οι σπουδαίες ικανότητες και η επιμονή σου, σε οδήγησαν στην κορυφή! Θερμά συγχαρητήρια, Άννα!».

    Κι εκείνη απάντησε: «Ευχαριστώ κύριε»

    ——

    Και κοντεύει να γίνει βάιραλ. Γιατί;

  68. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    64 – Μην βιάζεσαι, περίμενε λίγους μήνες και θα δείς ότι μπορεί ακόμα χειρότερα.

  69. Γς said

    68:

    Χειροτερότερα;

  70. Γς said

    67:

    Βάζουν κι αυτή την φωτό από κάτω.

    Δεν είμαστε καλά.

  71. ΕΦΗ - ΕΦΗ said

    Ασφαλώς υπάρχουν χειρότερα.

  72. Γς said

    62:

    Ναι. Στο Γάμο του Καραγκιόζη.
    Γενικώς…

    http://caktos.blogspot.gr/2015/10/blog-post_18.html

  73. Γς said

    71:

    Ναι. Εχεις δίκιο.

    Ο Κυριάκος.

    Από τα χειρότερα επακόλουθα της διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ.

    Τι αμαρτίες πληρώνουμε;

  74. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    71 – Πάντα υπάρχουν χειρότερα, όμως πάντα υπάρχουν και καλύτερα. Είναι ντροπή για μια αριστερή (λέμε και καμιά μ….α) κυβέρνηση, να κρίνεται ως μη χείρον, ΜΕΓΑΛΗ ΝΤΡΟΠΗ. Αλλά είπαμε, η αξιοπρέπεια έχει μεταναστεύσει από την χώρα.

  75. sarant said

    67 Γς, διάβασα ότι ο λογαριασμός της Κορακάκη είναι μάλλον φέικ, όχι δικός της.

  76. cronopiusa said

  77. Pedis said

    # 75 – Το παίζει τυπική αγγλική ευγένεια* κι έτσι …

    * έτσι κρατά τις αποστάσεις προς όφελός της, αλλά, μάλλον δεν γίνεται κατανοητό από τους ιθαγενείς που καταλαβαίνουν ή από σλρουούπ ή από γαμοσταυρίδια.

    http://www.topontiki.gr/sites/default/files/styles/caricature_main/public/caricature/sp0408tsak1jjj.jpg?itok=_CmMLLIW

  78. ΕΦΗ - ΕΦΗ said

    Τη δέσμευση της κινητής και ακίνητης περιουσίας του Γιάννη Αλαφούζου διέταξε νωρίτερα σήμερα το Κέντρο Ελέγχου Φορολογίας Μεγάλου Πλούτου (ΚΕΦΟΜΕΠ), σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες. Η εντολή εστάλη ήδη στα τραπεζικά ιδρύματα κατά τις ίδιες πηγές. Αιτία του μέτρου ήταν το γεγονός ότι δεν μπόρεσε να δικαιολογήσει καταρχάς ποσά λίγο πάνω από τα 50 εκατομμύρια ευρώ για τις χρήσεις από το 2000 ως το 2012.
    http://www.avgi.gr/article/10951/7351261/desmeuteke-e-periousia-tou-g-alaphouzou#

  79. sarant said

    77 Λέμε ήταν από φέικ λογαριασμό. Έβγαλε και ανακοίνωση η αθλήτρια.

    79 Αυτο μάλλον αυθεντικό είναι, ε;

  80. 80β

    Μάλλον όχι (https://twitter.com/thanostzimeros) αλλά μ’ αυτόν ποτέ δεν ξέρεις…

  81. Βγήκε κι ο σύντροφος (…με την καρώ βαλίτσα στα ΚΤΕΛ απ’ την Καρδίτσα!) …Γαρδούμπας, βγήκε κι ο σ. Λαφαζάνωφ, βγήκανε ένα-ένα όλα τα σαλιγκάρια του λασπωμένου μας χωριού να δώσουνε τα συχαρίκια. Και, τελευταία, όλοι μας περιμένουμε με αδημονία ΚΑΙ την ανάλογη συγχαρητήρια δήλωση από τις τέλμινθες των χρυσών αυγών (αυτών, δηλαδή, που είναι και οι αρμοδιότεροι να μιλήσουν για το … «άθλημα» της νεαρής Ολυμπιονίκου και που -μάλλον- διατηρούν εκλεκτική συγγένεια με τις ιδέες της οικογένειάς της).
    Μάς έβγαλαν στην δημοσιότητα και την μαμά της, και τον -με κοψιά Κασσιδιάρη- 17χρονο Διονυσάκι, και τον Πολωνο-Γάλλο γκόμενο (11 χρόνια μεγαλύτερό της, και επίσης «σκοπευτή») της δραμινής… Τρέχω για δραμαμίνες!
    Δεν αντέχω άλλο…

  82. Pedis said

    # 80, 77 Λέμε ήταν από φέικ λογαριασμό. Έβγαλε και ανακοίνωση η αθλήτρια.
    Ναι, κομμάτι δύσκολο να απαντήσει με τόσο … φλέγμα κάποιος δώθε από τη Μάγχη.

  83. smerdaleos said

    @82, Νεφεληγερέτη: και τον Πολωνο-Γάλλο γκόμενο (11 χρόνια μεγαλύτερό της, και επίσης «σκοπευτή») της δραμινής… Τρέχω για δραμαμίνες!
    Δεν αντέχω άλλο…

    Όχι Υέτιε Νεφεληγερέτα !

    Μην γίνεσαι Κελαινεφής γιατί …

  84. 85
    Πουρκουά-πά, συνάδελφε εν μούσαις;
    (να μη σού πω ότι και …κελαινεγχής, άμα λάχει, γίνομαι!)

  85. 84
    Πουρκουά-πά, συνάδελφε εν μούσαις;
    (να μη σού πω ότι και …κελαινεγχής, άμα λάχει, γίνομαι!)

  86. ΕΦΗ - ΕΦΗ said

    Πλέουν τα μήλα στο γιαλό πλέουν κι οι γκαβαλίνες.

    Να θυμηθούμε τα κοντινά τα μακρινά
    http://www.periodista.gr/cover-stories/article/22851/otan-o-kouris-diesyre-ton-alafouzo-apokalupseis-fotia-binteo

  87. 82 (2)
    Κι επειδή όσο δρουν οι δραμαμίνες και η επενέργειά τους μέ καλύπτεί πως από την επαγόμενη ναυτία που μού προκαλεί το όλο ζήτημα, κι επειδή αυτό το ζήτημα μονοπωλεί λόγω …υπερήφανης επικαιρότητας το ελληνικό διαδίκτυο, επανέρχομαι για να σάς καταθέσω -ως, άτυπος, «διαγνωσιολόγος» που θεωρούμαι από τους συναδέλφους μου- την παρακινδυνευμένη μου πρόβλεψη (κι ελπίζω ότι δεν θα χρειασθή να πάρω και …αντιβόμ μέχρι να ολοκληρώσω ετούτη την κατάθεσή μου) ότι η νεόκοπη δραμινή Ολυμπιονίκης, αργά ή γρήγορα, θα συμπεριληφθή, από εκείνες τις τέλμινθες των χρυσών αυγών που προανέφερα, στις εκλογικές τους δέλτους: θα πρόκειται για πραγματικό θρίαμβό τους, αφού με την επιλογή τους αφ’ ενός θά ‘χουνε καταφέρει να βουλώσουνε πολλά «αντιφασιστικά» στόματα (που τώρα διαγκωνίζονται στην υποκριτικά άσκοπη και αναρμόδια αποστολή συγχαρητηρίων «εν ονόματι της Ελλάδας και του λαού της») κι αφ’ ετέρου θα παρασύρουν ένα πλήθος θριαμβολογούντων «ελληναράδων» από όλα τα σημεία του πολιτικού ορίζοντα για να την επιλέξουν με περηφάνεια και να την εκλέξουν βουλεύτρια με τα φαιά ναζιστικά χρώματά τους! Εμέναν, δηλαδή, η μύτη μου κάτι τέτοιο μυρίζει… Γιατί, στο κάτω-κάτω, ο …Ζαγοράκης, ο …Κουκοδήμος, ο Πυρρο-Δήμας, η Σακκοράφα, ο Φασσούλας, ο Κικκίλιας, κλπ, λιγότερο «λαμπεροί» ήτανε! Και -με την εξαίρεση της Σακκοράφας- ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ απέδειξαν περίτρανα (ΚΑΙ ΞΕΔΙΑΝΤΡΟΠΑ!!!) πως ήτανε … «μάπα το καρπούζι». Γι’ αυτό δεν νομίζω ότι τα χρυσαύγουλα θ’ αφήσουνε μιάν τέτοια «χρυσή» ευκαιρία. Παρεχτός εάν τούς προφτάσει κάποιος άλλος με περισσότερα και καλύτερα ανταλλάγματα. Λέω, τώρα…
    Τέλος πάντων, δεν το παίζω και στάνταρ το σενάριο αλλά απλώς το επισημαίνω σαν πολύ ισχυρό ενδεχόμενο. Γι’ αυτό είπα παραπάνω ότι θά ‘χουμε …γλέντια. Οψόμεθα!
    Στο μεταξύ, έμαθα (αλλά δεν μπορώ να ελέγξω την ακρίβεια αυτής της πληροφορίας) ότι της χρυσοδάχτυλης σκοπεύτριας της απαγορεύτηκε εφ’ εξής η είσοδος στα σκοπευτήρια όλων των λουνα-πάρκ της χώρας…!
    Άντε μας, και εις άλλα με υγεία…

  88. ΕΦΗ - ΕΦΗ said

    Ψεύτικος είναι τελικά ο λογαριασμός στο twitter που υποτίθεται ότι ανήκει στη χρυσή Ολυμπιονίκη της σκοποβολής, Άννα Κορακάκη, όπως δηλώνει η ίδια.
    https://www.alfavita.gr/arthron/koinonia/anna-korakaki-pseytikos-o-logariasmos-sto-twitter-den-apantisa-ston-prothypoyrgo

  89. Γς said

    82, …, 88:

    Τι έγινε βρε γκρινιάρηδες;

    Γς ο σκοπευτής. Νο 3:

    http://caktos.blogspot.gr/2015/12/blog-post_16.html

  90. ΕΦΗ - ΕΦΗ said

    Πειθαρχική δίωξη άσκησε -σύμφωνα με πληροφορίες- η Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου Ξένη Δημητρίου, κατά των τριών εισαγγελικών λειτουργών, μετά από το φιάσκο του βουλεύματος με τη Siemens, το οποίο οδήγησε σε αναβολή στην πολύκροτη δίκη με τους 64 κατηγορούμενους, για τα «μαύρα» ταμεία του γερμανικού κολοσσού.
    http://www.candianews.gr/2016/08/10/pitharchiki-dioxi-se-3-isangelis-gia-ti-siemens/

  91. Γιάννης Ιατρού said

    Τι γρίνια κι αυτή με την Κορακάκη, τι σας έχει πιάσει; Με τόσα βλήματα τριγύρω, αναμενόμενο ήταν να πάρει το μετάλλιο στη σκοποβολή.

  92. Αγαθίας ο Σχολαστικός said

    κ. Νεφεληγερέτα (88) σε συγχαίρω για την οξύνοιά σου. Οι φήμες βοούν ότι γκόμενός της είναι ο 31χρονος εθνικιστής Γάλλος ελεύθερος σκοπευτής Πέτρος Εδμόνδος Πιάσε εκεί, που μοιάζει τρομακτικά στον Παναγιώταρο. Οι πληροφορίες από Γαλλία λένε ότι ο Πιάσε εκεί ανήκει στο κόμμα της Μαρίν και εργάζεται σε νυχτερινά μαγαζιά ως σωματοφύλαξ. Γι’ αυτό και το ζευγαράκι αρέσκεται να πηγαίνει εκδρομές στην Αγία Πετρούπολη και να φωτογραφίζεται με φόντο ρωσσικές εκκλησίες.

    Ενημερώνω το σεβαστό ακροατήριο ότι προ ολίγων ωρών άνοιξε η Βιβλιοθήκη του Κογκρέσσου για διαδικτυακή εκμετάλλευση. Περιέχει πραγματικούς θησαυρούς (εδώ η πτέρυγα των βιβλίων) προσβάσιμους σε όλο τον κόσμο. Αξίζει να ρίξει μιά ματιά εδώ ο κ. Σαραντάκος για να εκπλαγεί διαπιστώνοντας πως οι Αμερικανοί έχουν και τα παλιά του βιβλία (ακόμη και το νεανικό του για την στρατιωτική αποψίλωση, αλλά και το τελευταίο για τον Γκοτζιούλα) που δεν τα βρίσκεις στα ελληνικά βιβλιοπωλεία. Το φοβερό που πρέπει να προβληματίσει όλους μας για το μέλλον αυτού που λέμε εκδόσεις, είναι άλλο: Όπως μού είπαν φίλοι από Αμερική, αν ανήκεις σε κάποιο Αμερικανικό Πανεπιστήμιο (και ξέρεις τον κατάλληλο κωδικό), μπορείς να κατεβάσεις ελεύθερα και δωρεάν όλα αυτά τα βιβλία

  93. Γιάννης Ιατρού said

    78, 79: Τι λετε τώρα!

  94. Γιάννης Ιατρού said

    93: Αγαθία,

    ΤΙ ΛΕΣ ΡΕ ΑΣΧΕΤΕ,
    Ποιές εκκλησίες στη Πετρούπολη, αυτό που έβαλες στη φωτό είναι στο disneyland park, στο Παρίσι, το κάστρο της κοιμωμένης (sleeping beauty’s castle).

  95. Αγαθίας ο Σχολαστικός said

    (95): Εντάξει κ. Ιατρού, έκανα κι εγώ ένα λάθος, από κεκτημένη ταχύτητα. Εσύ γιατί κάνεις την πάπια και δεν λές τίποτα που Ρώσοι πράκτορες προ ολίγου έκλεψαν τα κοντάρια της Ελληνοαμερικάνας Κατερίνας Στεφανίδη, για να μήν πάρει το χρυσό και επισκιαστεί η δόξα της ρωσσόφιλης Κορακάκαινας; Γιατί κάνεις την πάπια στην ειδησάρα που αποκάλυψα ότι ο Πιάσε εκεί είναι bodyguard της Μαρίν και μοιάζει με τον Παναγιώταρο;

  96. 95
    Ποιός είναι «άσχετος», ο βάταλος ή εσύ (που δεν κατάλαβες ότι ολόκληρο το πρώτο μέρος του βατάλειου σχολιασμού ήθελε να μέ ψέξει για τις εύλογες υπόνοιες που διετύπωσα στα προηγούμενα και να μέ ειρωνευθή για τους συσχετισμούς που έκανα ως προς την ΧΑ και την νεοφανή δραμινή ολυμπιονίκη δ-ίδα Κοκοράκη); Γι’ αυτό ακριβώς ο βάταλος πρόβαλε ΣΚΟΠΙΜΑ ως δήθεν τεκμηρίωση της … «οξύνοιάς» μου (ειρωνικά, κατ’ αυτόν) ένα σωρό αφελείς, αναπόδεικτους και μάλλον εντελώς άκυρους ισχυρισμούς (μεταξύ των οποίων και τις καταφανώς άσχετες φωτογραφίες που ανήρτησε). Τα δικά μου, όμως, σχόλια είχαν άλλην βάση, άλλην αφετηρία και άλλην κατάληξη. Γκέγκε;

  97. ΕΦΗ - ΕΦΗ said

    Ένα Κρητικόπουλο της Αμερικής Ολυμπιονίκης στο Ρίο!
    http://www.candianews.gr/2016/08/09/ena-kritikopoulo-tis-amerikis-olybionikis-sto-rio-foto-ke-vinteo/

  98. 93
    Νομίζω ότι ο πολωνικής καταγωγής γάλλος (γεννημένος στο Μετς) γκόμενος της δραμινής σκοπεύτριας ολυμπιονίκου δ-ίδος Κοκοράκη (και σκοπευτής ο ίδιος) εργάζεται ως ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΣ ΤΕΛΩΝΟΦΥΛΑΚΑΣ στην Γαλλία, οπότε δεν θα μπορούσε να είναι …σωματοφύλακας (και μάλιστα της … ΛεΠέν!). Οι δε πολιτικές του πεποιθήσεις δεν έχουνε γίνει γνωστές στους παραέξω. Αλλά και η ομοιότητά του με τον …Παναγιώταρο της ΧΑ δεν μού φαίνεται να ισχύει: ο γάλλος, πιο πολύ για «μπούλης» μού κάνει παρά για «κτήνος». Άρα, συνοψίζοντας, μάς πουλάς φύκια για μεταξωτές κορδέλλες βάταλε!!! Και άφησε κατά μέρος τα παιχνίδια μαζί μου.

  99. sarant said

    99 Πολωνική καταγωγή θα υπάρχει, αλλά μη φανταστείς πως είναι πρόσφατη Οι περισσότεροι Πολωνοί της Λωραίνης έχουν εγκατασταθεί εκεί από τα τέλη του 18ου αιώνα.

  100. ΕΦΗ - ΕΦΗ said

    Ποιος κάρφωσε τον Αλαφούζο
    http://news247.gr/eidiseis/koinonia/poios-karfwse-ton-alafouzo.4210193.html?utm_source=News247&utm_medium=MintaXasete_article&utm_campaign=24MediaWidget

    Το δίμουρο (τρίμουρο λέω εγώ) γκοτζιλο-ασβουδάριο, έχει (μ)περδευτεί και σκόνταψε στις ακατάσχετες κουσκουσολογίες και φάνηκε ο κ@λος του 🙂
    Ουδέν κρυπτόν! Γεια σου Γιάννη Ιατρού,μέγα φυσιοδίφη 🙂

  101. Γιάννης Ιατρού said

    101: Γειά σου κι εσένα ΕΦΗ, που σ΄αρέσει ν΄ασχολείσαι (και) με τον κήπο και τα αυτοφυή δενδρά σου (αργιολεμονιές κλπ.) 🙂
    Τι φυσιοδίφη, θεράποντα μ΄ είπες προχθες 🙂 🙂

  102. ΕΦΗ - ΕΦΗ said

    Δεν ξέρω ποιος μου έβαλε αυτά τα χρήματα,ούτε το έψαξα δέκα χρόνια τώρα

  103. Γς said

    101:

    >σκόνταψε στις ακατάσχετες κουσκουσολογίες και φάνηκε ο κ@λος του

    Σσσ.
    Θα μπορούσες να το πεις πιο κομψά.

    Πιό ιατρικά. Οπως η γνωστή υπουργική [και κλινική περίπτωση] περσόνα:

    Πρόκληση Πολάκη προς πρόεδρο ΠΟΕΔΗΝ:

    Ντροπή να είσαι συνδικαλιστής μόνο της ανατομικής περιοχής των αιμορροΐδων

    (του κώλου δηλαδή)

  104. cronopiusa said

    Η έγκυρη εφημερίδα «Τα Νέα», παρομοιάζει τους πρόσφυγες με ναζί κατακτητές.

    ¿Está el Estado del Bienestar muerto? Crítica a Yanis Varoufakis

  105. Νίκος Μαστρακούλης said

    52: Για να μαθαίνουμε κι εμείς, ω Νεφεληγερέτα, για τις μερες που έρχονται, τι είναι τα ΗΚ47;

  106. 106
    Συγγνώμη, έχετε δίκιο (άν και νομίζω ότι πολύ καλά καταλάβατε τι ήθελα να πω και μού επισημαίνετε -με τον δικόν σας τρόπο- το παρόραμά μου κατά την πληκτρολόγηση). Έγραφα « … στα Καλάσνικωφ και τα ΗΚ47… ». ¨Άλλο είχα στον νου μου κι άλλο πληκτρολόγησα, είναι η αλήθεια: Το γνωστό ως «Καλάσνικωφ» έχει τον κωδικό χαρακτηρισμό «ΑΚ47». Από την άλλη, ο ελληνικός στρατός χρησιμοποιεί το πολεμικό τουφέκι «ΗΚ-G3A3″. Αυτά, όμως, εσείς θα τα γνωρίζετε καλύτερα από μένα για να σάς ενδιαφέρουν τέτοιες λεπτομέρειες και να …θέλετε να …μαθαίνετε για τέτοια φονικά όργανα. Εστιάζοντας την σκέψη μου, κατά την πληκτρολόγηση, στο νόημα των όσων είχα να πω έκανα άθελά μου ένα λάθος (που αργότερα το είδα αλλά δεν το διόρθωσα διότι δεν ήθελα να κάνω τον σχολαστικό σε κάτι δευτερεύον που δεν αλλοίωνε το πνεύμα των λόγων μου). ¨ηθελα, λοιπόν, και έπρεπε να γράψω: « … στα Καλάσνικωφ ΑΚ47 και τα ΗΚG3A3 ». Αυτό είναι όλο.
    Καταλάβατε, τώρα; Ικανοποιηθήκατε;

  107. Νίκος Μαστρακούλης said

    107: Όχι μόνο ικανοποιήθηκα, αλλά θυμήθηκα και τον Αρκά:

    Σκηνη 8η

    Πατερας και γιος αγναντευουν το ηλιοβασιλεμα…
    Μικρος :Μπαμπα,τι ωρα ειναι;Γιατι βραδιαζει τοσο νωρις;
    Μπαμπας:Γιατι χειμωνιαζει και οι μερες μικραινουν…Περασε πια
    το καλοκαιρι, εφυγαν και τα χελιδονια…Τετοια εποχη ηταν
    οταν εφυγε η μητερα σου μ’εκεινο το χελιδονι.Παει τοσος
    καιρος,αλλα εγω παντα τη σκεφτομαι και τη νοσταλγω.Γιατι ποτε
    δεν επαψα να την αγαπαω και ποτε δεν καταλαβα γιατι
    μ’εγκατελειψε…Τι ηταν αυτο που την κουρασε στη σχεση μας;Γιατι
    με βαρεθηκε τοσο γρηγορα;
    Μικρος :Γιατι σε ρωτανε τι ωρα ειναι κι εσυ διηγεισαι την ιστορια της
    ζωης σου.

  108. 109
    Ωραία.
    Πρέπει να σάς αναγνωρίσω το ταλέντο που έχετε, όταν θέλετε να πείτε κακά σε κάποιον να το κάνετε καλά…
    Ευχαριστώ!

  109. Αφώτιστος Φιλέλλην said

    @37, 39

    Karabarbounis, Loukas and Brent Neiman, “Capital Depreciation and Labor Shares
    Around the World: Measurement and Implications,” Technical Report, National Bureau
    of Economic Research 2014.

    Βασικο αρθρο αναφορας της εργασίας του Matthew Rognlie ειναι του συμπατριωτη μας Λ. Καραμαμπαρμπουνη μαζι με τον Brent Neiman.

    ΥΓ Short Bio

    Loukas Karabarbounis is an Associate Professor of Economics at the University of Minnesota (starting in Fall 2016), a Senior Research Economist at the Federal Reserve Bank of Minneapolis, a Faculty Research Fellow at the National Bureau of Economic Research, and an Associate Editor at the Journal of Monetary Economics. Prior to joining the University of Minnesota, he was an Associate Professor of Economics at the University of Chicago Booth School of Business.

    His research interests are in macroeconomics, labor economics, and international finance. His latest research has focused on topics such as the global decline in the labor’s share of income, productivity and capital flows in southern Europe, and the effects of unemployment insurance policy on macroeconomic outcomes.

    He is the recipient of a 2016 Sloan Research Fellowship awarded by the Alfred P. Sloan Foundation. He earned a Ph.D. in Economics from Harvard University in 2010. Prior to Harvard, he studied at the Athens University of Economics and Business.

  110. Αφώτιστος Φιλέλλην said

    Αντι Λ. Καραμαμπαρμπουνη διαβαζε Λ. Καραμπαρμπουνη

Σχολιάστε

 
