Οι λέξεις έχουν τη δική τους ιστορία

Το ιστολόγιο του Νίκου Σαραντάκου, για τη γλώσσα, τη λογοτεχνία και… όλα τα άλλα

Βιβλιοφιλικό κουίζ

Posted by sarant στο 21 Σεπτεμβρίου, 2016


Πολύ καιρό έχουμε να βάλουμε κουίζ. Ίσως αυτή η παράλειψή μου να οφείλεται και στο ότι τον καιρό του Διαδικτύου και του Γκουγκλ είναι πολύ δύσκολο να βρεις ερωτήσεις που να μην απαντιούνται με μια μικρή αναζήτηση.

Προχτές συζητήσαμε για βιβλία και βιβλιοπωλεία, οπότε σκέφτηκα να σας παρουσιάσω σήμερα ένα κουίζ για βιβλία. Βιβλιοφιλικό το είπα, αλλά ίσως ο όρος «βιβλιεμπορικό» θα ήταν ακριβέστερος ή, για να τα συμβιβάσουμε, «βιβλιοεκδοτικό κουίζ», αφού οι ερωτήσεις έχουν να κάνουν με την έκδοση και την κυκλοφορία πολύ γνωστών ελληνικών βιβλίων.

Πολύ γνωστών, αλλά όχι τόσο καινούργιων. Πρόκειται για έργα της νεοελληνικής λογοτεχνίας που μπορούν να χαρακτηριστούν ‘κλασικά’, και αυτό το επίθετο φέρνει αμέσως στο νου τη μικρή σειρά της Εστίας -που θα αποτελέσει το αντικείμενο του κουίζ.

Πριν από καιρό διάβασα το βιβλίο της Άννας Καρακατσούλη «Στη χώρα των βιβλίων», με τον υπότιτλο «Η εκδοτική ιστορία του Βιβλιοπωλείου της Εστίας 1885-2010» που έχει πολύ ενδιαφέρον για όποιον μελετάει την ιστορία των εκδόσεων και του βιβλίου στη χώρα μας. Βρήκα αρκετό υλικό για ενδεχόμενα μελλοντικά άρθρα (αλλά πού καιρός…) καθώς και για το σημερινό κουίζ.

Το κουίζ περιλαμβάνει ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, με μία σωστή απάντηση. Νικητής, βέβαια, όποιος βρει τις περισσότερες σωστές απαντήσεις. Αν κάποιος έχει το βιβλίο που ανέφερα, ας μην πάρει μέρος στο κουίζ, δεν έχει νόημα.

Εμπρός λοιπόν!

1. Η σειρά Νεοελληνικής Λογοτεχνίας της Εστίας (η «μικρή σειρά» όπως τη λέω από το μέγεθος των βιβλίων) αριθμεί πάνω από 300 τίτλους. Στην πρώτη θέση, με 24 τίτλους, βρίσκονται δύο συγγραφείς. Ο ένας είναι ο Μ. Καραγάτσης. Ποιος είναι ο άλλος;

Α. Ηλίας Βενέζης
Β. Τάσος Αθανασιάδης
Γ. Διονύσης Ρώμας
Δ. Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης
Ε. Γρηγόριος Ξενόπουλος

2. Ως το 2010, ποιο από τα βιβλία του Βενέζη είχε πραγματοποιήσει τις περισσότερες πωλήσεις;

Α. Αιολική γη
Β. Γαλήνη
Γ. Το νούμερο 31328
Δ. Μπλοκ C

3. Χάρη στην τηλεοπτική μεταφορά του, το μυθιστόρημα Το «10» είναι το έργο του Καραγάτση με τις περισσότερες πωλήσεις. Ποιο έρχεται δεύτερο στη σειρά;

Α. Ο Γιούγκερμαν, τόμος Α’
Β. Ο συνταγματάρχης Λιάπκιν
Γ. Το χαμένο νησί
Δ. Η μεγάλη χίμαιρα
Ε. Σέργιος και Βάκχος, τόμος Α’

4. Ποιο από τα έργα της Πηνελόπης Δέλτα έχει τυπωθεί σε περισσότερα αντίτυπα (ως το 2009);

Α. Τρελαντώνης
Β. Μάγκας
Γ. Στα μυστικά του βάλτου
Δ. Τον καιρό του Βουλγαροκτόνου

5. Μεγάλη εκδοτική επιτυχία ήταν η Λωξάντρα της Μαρίας Ιορδανίδου. Αλλά πόσο είναι το συνολικό τιράζ των εκδόσεών της έως το 2010;

Α. 75.600 αντίτυπα
Β. 116.000 αντίτυπα
Γ. 164.200 αντίτυπα
Δ. 224.000 αντίτυπα
Ε. 272.800 αντίτυπα

6. Μόνο ένα από τα παρακάτω βιβλία έχει τυπώσει περισσότερα από 100.000 αντίτυπα. Ποιο;

Α. Ο κοτζάμπασης του Καστρόπυργου (Καραγάτσης)
Β. Η δασκάλα με τα χρυσά μάτια (Μυριβήλης)
Γ. Λεωνής (Θεοτοκάς)
Δ. Οι Πανθέοι, τόμ. Α’ (Αθανασιάδης)
Ε. Διακοπές στον Καύκασο (Μ. Ιορδανίδου)
ΣΤ. Πριγκιπέσα Ιζαμπώ (Τερζάκης)

Αυτές ήταν οι ερωτήσεις μας. Να δούμε αν κάποιοι -και πόσοι- θα καταφέρουν να πιάσουν 6 σωστές. Κι επειδή στα κουίζ δεν υπάρχουν αδιέξοδα, για να κριθεί ο μεγάλος νικητής σε περίπτωση ισοβαθμίας, βάζω μια έβδομη συμπληρωματική ερώτηση που θα χρησιμέψει για το ξεχώρισμα των ισοβάθμων μόνο, αν ας πούμε δυο ή περισσότεροι έχουν 6 σωστές ερωτήσεις.

Συμπληρωματική ερώτηση: Πόσα αντίτυπα έχει τυπώσει ο Κίτρινος φάκελος του Καραγάτση;

Η απάντηση είναι ένας αριθμός από τις 30.000 ως τις 90.000. Οι ισοβαθμίες θα κριθούν με βάση το ποιος έχει πέσει πιο κοντά.

Οπότε απαντάτε, π.χ. 1. Δ, 2. Α, 3. Γ, 4. Ε, 5. Β, 6. Β, Συμπλ. 32.600 (έτσι στα κουτουρού τα έβαλα).

Μπορείτε να δώσετε και δεύτερη συμμετοχή, αλλά ακυρώνεται η προηγούμενη. Κάθε φορά δηλαδή μετράει η πιο πρόσφατη.

Το κουίζ λήγει στις 19.00 ώρα Ελλάδος και λίγο αργότερα θα ανακοινωθούν οι σωστές απαντήσεις.

Ο νικητης θα κερδίσει πλούσια δώρα: τη δόξα και την εκτίμησή μας!

 

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

1. Β
Παρόλο που δεν είναι πολύ γνωστός, ο Τάσος Αθανασιάδης έχει 24 τίτλους στη Μικρή σειρά της Εστίας. Ο Βενέζης έχει 18, ο Ρώμας 10, ο Παπαδιαμάντης 9 (μετράμε μόνο τους τίτλους σε αυτή τη σειρά), ο Ξενόπουλος μάλλον κανέναν (έχει άλλον εκδότη).

2. Α

Παρόλο που το «Νούμερο 31328» είναι το έργο που έρχεται στον νου των περισσότερων, περισσότερα αντίτυπα έχει πουλήσει (ή τουλάχιστον τυπώσει) η «Αιολική γη»: 238000 έναντι 182000. Η Γαλήνη στις 127.000 και πολύ πιο πίσω το Μπλοκ C στις 28.000.

3. Δ

Και ο Γιούγκερμαν μεταφέρθηκε στην τηλεόραση, αλλά η Μεγάλη χίμαιρα τον ξεπερνά σε αντίτυπα: 118000 έναντι 84000. Πιο πίσω ο Λιάπκιν με 54.000 και ακολουθούν πολύ πιο πίσω τα άλλα δύο.

4. Γ

Εδώ τα πράγματα είναι λίγο μπλεγμένα επειδή τα έργα της Π.Δέλτα, που απευθύνονται σε εφήβους, τα τελευταία χρόνια τυπώνονται και σε μονοτονικό διότι τα παιδιά αηδιάζουν με τα αλεξαντριανά σκουληκάκια. Έχω αθροίσει το τιράζ της μονοτονικής και της πολυτονικής έκδοσης.

Τα Μυστικά του Βάλτου επικρατούν με βραχεία κεφαλή, με 196.000 έναντι 189.000 του Τρελαντώνη. Βουλγαροκτόνος στις 140.000 και Μάγκας στις 136.000.

5. Δ

Για την ακρίβεια, 223.760 αντίτυπα.

6. Β

Έχει τυπώσει 102.000 αντίτυπα. Τα άλλα ούτε που έχουν πλησιάσει τον αριθμό αυτόν. Οι Πανθέοι περίπου 25.000, ο Λεωνής 62.000, η Ιζαμπώ 59.000, ο Κοτζάμπασης 33.000 και οι Διακοπές στον Καύκασο 68.000

Συμπληρωματική: Ο Κίτρινος Φάκελος πούλησε 52.220 αντίτυπα (ο πρώτος τόμος).

 

Το πρώτο ερώτημα πήρε πολύ κόσμο στο λαιμότου, έτσι κανείς δεν πέτυχε 6/6

Νικήτρια με 5/6 η Eleni R. που βρήκε το πανδύσκολο 1 αλλά έχασε το 2

Στη δεύτερη θέση με 4/6 ισοβαθμούν:

Λύτης
Αθεόφοβος
Λ

Rogerios

Gpoint
Avonidas
Γιάννης Ιατρού

Με εφαρμογή του τάι μπρέικ έρχεται δεύτερος ο Avonidas και τρίτος ο Gpoint.

Ειδικός έπαινος στον Νίκο Κ. που πλησίασε περισσότερο απ’ όλους στη συμπληρωματική απάντηση.

Advertisements

201 Σχόλια to “Βιβλιοφιλικό κουίζ”

  1. agapanthos said

    1. B
    2. Γ
    3. Α
    4. Γ
    5. Β
    6. Β

    Συμπλ. 35.000

    Καλημέρα.

  2. Νέο Kid L'Errance d'Arabie said

    1 E. 2 A. 3 A. 4 Γ. 5 Ε. 6 Δ. άρση ισοβαθμιας: 56700

  3. Ἀρχιμήδης Ἀναγνώστου said

    1Δ 2Α 3Δ 4Α 5Γ 6Β 78000,5 (είναι δίτομος άρα μπορεί κάποιος να μην τον αγόρασε όλο 🙂

  4. Νέο Kid L'Errance d'Arabie said

    Διπλή συμμετοχή (με δεύτερο κουπόνι) επιτρέπεται, μίστερ Μπούκη;

  5. ΓιώργοςΜ said

    Δεν ξέρω καμία από τις απαντήσεις, κι έτσι αιτιολογώ τις δικές μου για να γίνεται κουβέντα
    1A
    Στο Γυμνάσιο, προτεινόταν από τους φιλολόγους (που ήξερα σα μαθητής) σαν πρώτος από τους συγγραφείς που έπρεπε κανείς να διαβάσει. Σχεδόν κάθε παιδί που διάβαζε λογοτεχνία αγόραζε ένα βιβλίο του για κάμποσα χρόνια, σε μια εποχή που τα βιβλία ήταν οικονομικά προσβάσιμα και ο κόσμος διάβαζε περισσότερο. Για αντίστοιχους λόγους ίσως κι ο Ξενόπουλος.


    Για τον ίδιο λόγο με το 1.


    Λόγω της τηλεοπτικής του μεταφοράς τη δεκαετία του ’70 επίσης.


    Διαισθητικά, αν κι εγώ με το Μάγκα ξεκίνησα.


    Είμαι πεσιμιστής…


    Ήταν φαινόμενο, παρότι πολύ μικρός θυμάμαι πως ο κόσμος μαζευόταν στα καφενεία και στα σπίτια με τηλεόραση για να το δουν. Δε θυμάμαι τίποτε άλλο από τότε, αλλά με τέτοιο χαμό, σίγουρα θα υπήρχε ροή αντίστοιχη με το Game of Thrones σήμερα…

  6. 1 Δ
    2 Α
    3 Α
    4 Δ
    5 Γ
    6 Β

    Συμπλ. 58700

  7. Ἀρχιμήδης Ἀναγνώστου said

    5. Ξέχασες την έξτρα ερώτηση

  8. sarant said

    Καλημέρα, ευχαριστώ πολυ για τα πρώτα σχόλια -και τις πρώτες συμμετοχές στο κουίζ!

    4: Παράλειψή μου που δεν το ανέφερα. Μπορείς να δώσεις νέα συμμετοχή, αλλά ακυρώνεται η προηγούμενη Κάθε φορά δηλαδή μετράει η πιο πρόσφατη.

    Και να προσθέσω ότι το κουίζ λήγει στις 19.00 ώρα Ελλάδος και λίγο αργότερα θα ανακοινωθούν οι σωστές απαντήσεις.

  9. ΓιώργοςΜ said

    Α, ξέχασα το τελευταίο: 47.624! 😛

    Πότε κληρώνει;

  10. Λύτης said

    1.Ε, 2.Α, 3.Δ, 4.Γ, 5.Ε, 6Β/ΜΠΟΝΟΥΣ: 72.000

  11. voulagx said

    1. Δ 2. Γ 3. Β 4. Γ 5. Β 6. Β 35000

  12. atheofobos said







    40.000

  13. γρηγορησ said

    1Ε,2Α,3Α,4Δ,5 ΔΕΝ ΞΕΡΩ…εστω ε, 6β, εστω 64753 αντιτυπα. και τα σίγουρα δεν είναι καθόλου σίγουρα αλλά προκύπτουν από εκτιμήσεις σε φιλικές σπιτικές βιβλιοθήκες

  14. sarant said

    Ευχαριστώ για τις νεότερες συμμετοχές!

  15. LandS said

    1-Δ, 2-Α, 3-Δ, 4-Γ, 5-Γ, 6-Δ Τζόκερ 35χιλ

  16. Μανιατολεσβιος said

    1Δ, 2Α, 3Α, 4Α, 5Β, 6Β, 50000?

  17. Καλημέρα, κι εγώ φυσικά δεν ξέρω καμία απάντηση, γι’ αυτό θα συμμετάσχω με λευκό ψηφοδέλτιο 😛
    Για το ξεκαθάρισμα στις θέσεις 2.000 έως 2.500 πάντως, να δηλώσω κι εγώ, με το ίδιο σκεπτικό του ΓιώργουΜ στο 5 (με ανεξάρτητη ανάλυση όμως!) τα 3Α και 4Γ.

  18. Πέπε said

    Κουιζ:

    Πόσες φορές θα ανεβοκατέβει την οθόνη του ο Νικοκύρης μέχρι τις 7 μμ ώρα Ελλάδος; (Εγώ ήδη κουράστηκα)

    _____________________
    1Ε (πολυγραφότατος)
    2Γ (λόγω σχολείου, λέω)
    3Α (ομοίως)
    4Β (είναι ίσως το πιο παιδικό: όσοι έκαναν μία μόνο προσπάθεια να βάλουν το παιδί τους στο διάβασμα, θα το πήραν)
    5Ε (γιατί είμαι λαρτζ)

    45.000

  19. Κασσάνδρα said

    1E,2B,3A,4Γ,5Δ,6Β
    συμπληρωματική 30.000
    οι απαντήσεις μου απαντούν ,μάλλον στο τι μου αρεσε.

  20. #5 τέλος, για τους Πανθέους: Δε θυμάμαι τίποτε άλλο από τότε

    Ούτε τα σχόλια, που δίνανε και παίρνανε, για την Μάρμω;

  21. sarant said

    19 Δεν είναι κακό κριτήριο αυτό 😉

    Ευχαριστώ για τα νεότερα!

  22. 1-Ε
    2-Γ
    3-Α
    4-Δ
    5-Γ
    6-Β
    (Σε αντίθεση με Κασσάνδρα, καμία απολύτως σχέση με το τι μου αρέσει / άκου ..Μυριβήλης)

  23. Eleni P. said

    1.B, 2.Γ, 3.Δ, 4.Γ, 5.Δ, 6.Β . Η έκδοση του Κίτρινου Φακέλου που έχω είναι του 2005 και είναι η 16η. Με δεδομένο ότι έγινε και σήριαλ θα έλεγα ότι σίγουρα έχει πάνω από 60.000, ας πω 82.000!

  24. Spyros said

    1E

    3A


    6B

    35000

  25. ΓιώργοςΜ said

    20 Ανήκω στους πιτσιρικάδες του Ιστολογίου (=έκανα στρατιωτικό μετά την εφεύρεση της πυρίτιδας) 🙂

  26. sarant said

    25 😉

  27. Pirros said

    1. Α
    2. Γ
    3. Δ
    4. Γ
    5. Ε
    6. Β
    Σ. 70.000

  28. Earion said

    1. Ε
    2. Α
    3. Α
    4. Α
    5. Δ
    6. Δ

    7. 50.000

  29. Γιάννης Κουβάτσος said

    Ωραίο κουίζ! Ως Παναθηναϊκός είναι βέβαιο ότι δεν θα κάνω λαμογιά, τον νου σου στους φίλους Ολυμπιακούς, Νικοκύρη. 😉
    1. Δ
    2. Γ
    3. Α
    4. Γ
    5. Ε
    6. ΣΤ

  30. AK (o) said

    1. Ε. – 2. Γ. – 3. Α. – 4. Α. – 5. Δ. – 6. Ε. – Συμπ. 45.837
    (δηλώνω άγνοια κι όρεξη για να κερδίσω τη δόξα και την εκτίμησή σας 🙂 )

  31. Γιάννης Κουβάτσος said

    Συμπληρ. 47. 000

  32. Γιάννης Εμίρης said

    Εγώ δεν ξέρω καμμιά απάντηση! Χα χα!
    Καλό μεσημέρι!

  33. sarant said

    Ευχαριστώ για τα νεότερα!

    29 Λες;

  34. Νέο Kid L'Errance d'Arabie said

    Ας βάλω κι εγώ ένα εύκολο κουίζ:
    Ποιο ελληνικό βιβλίο (Έλληνα συγγραφέα) έχει πουλήσει τα περισσότερα αντίτυπα παγκοσμίως;
    ο πρώτος ευρών κερδίζει σπαμακόπιτα!

  35. Ἀρχιμήδης Ἀναγνώστου said

    34. Ο Τελευταίος Πειρασμός;

  36. Ἀρχιμήδης Ἀναγνώστου said

    34. Οταν λες «Ελληνα συγγραφέα» εννοείς και τους Αρχαίους;

  37. Νέο Kid L'Errance d'Arabie said

    35. Νο μεσιέ.

  38. Νέο Kid L'Errance d'Arabie said

    36. Δεν απαντώ σε νεοταξίτικες ερωτήσεις…!

  39. Ο προβοκάτορας μέσα μου με τσιγκλάει να πω την «Ελένη»…

  40. Ἀρχιμήδης Ἀναγνώστου said

    34. Τα άπαντα του Καβάφη;

  41. Ἀρχιμήδης Ἀναγνώστου said

    34. Είναι λογοτεχνικό βιβλίο;

  42. Νέο Kid L'Errance d'Arabie said

    39.Χμμ… Έχει μια κάποια σχέση με μια Λένα… 🙂

  43. Νέο Kid L'Errance d'Arabie said

    41. Λογοτεχνικότατο!

  44. 42

    Λένα Μαντά; Ωχ Μπαναΐα μ΄!

  45. Νέο Kid L'Errance d'Arabie said

    Tελευταία βοήθεια. Έχει γυριστεί και σε ταινία.

  46. Νέο Kid L'Errance d'Arabie said

    44. Κοντά έπεσες…όσο πατάει ο Μολοσσός, αλλά όχι!. 😆 😆

  47. voulagx said

    #42 @ΝιουΚιντ: Αμα εχει σχεση με τη Λενα, η Ιλιαδα.

  48. Νέο Kid L'Errance d'Arabie said

    47. Γίγας ο Γίγας του Θεσσαλικού κάμπου! Είσαι ένα τακ πριν τη λύση. Κερκ Ντάγκλας, Συλβάνα Μαγκανο(πήγαδο)… Έλα! 🙂

  49. Οδύσσεια!

  50. Νέο Kid L'Errance d'Arabie said

    Βουλάγξ και Kώστας κερδίζουν ομού τη σπαμακόπιτα-τσινετσιτά! Ο Κώστας έδωσε την Ελένη κι ο Γίγας την αποκρυπτογράφησε (σχεδόν…:-) )
    45 μύρια copies έχει πουλήσει ο Δύσσας.

  51. voulagx said

    #51: Νιου Κιντ, παραπλανητικη η βοηθεια σου, με αποπλανησε η Λενα! Αν ελεγες οτι εχει σχεση με την Ποπη θα το ‘βρισκα αμεσως.

  52. Νέο Kid L'Errance d'Arabie said

    52. 🙂

  53. Ή με το Μάχο της κυρα-Πόπης.

  54. leonicos said

    Θα επιστρέψω στις 19.10

    Και θα σας βάλω κι εγώ ένα κουίζ
    Ποιο βιβλίο του Λ.Κ. πούλησε 400 αντιτυπα (χέρι χέρι μέσω φίλων και γνωστών)

    Ποιο βιβλίο του Λ. Κ. πούλησε δέκα αντίτυπα και του χρωστάνε ακόμα τα πέντε;

    Ποια (δύο είναι) βιβλία του Λ.Κ. πούλησε 5 αντίτυπα και τυο χρωστάνε ακόμα και τα 5

    Για ποιο βιβλίο του ο ΛΚ πλήρωσε 1000 ευρώ σαν @@@@@ (δεν βάζω ούτε το αρχικό) για 50 κακέκτυπα που τα πέταξε; Για το ίδιο βιβλίο πλήρωσε άλλα 750 ευρώ σαν @@@@@ επίσης, σ’ ένα αεριτζή του διαδικτύου, κι ευτυχώς που τον ξύπνησαν γιατί θα πλήρωνε άλλα 1700; Και στο τέλος έβγαλε 100 υπέροχα αντίτυπα με 600 ευρώ;

    Γι’ αυτήν την κουφάλα έκανα το εκδοτικό.

  55. Λ said

    Οι απαντήσεις μου είναι λίγο πολύ στα κουτουρού:





  56. takis#13 said

    1.E , 2.A , 3.A , 4.B , 5.E , 6.B και 48.000 !

  57. Ιδέα δεν έχω για τις απαντήσεις, οφείλω όμως να παρατηρήσω πως είστε αρρωστάκια με το τζόγο!

  58. menios said

    menios
    1.Γ
    2.Α
    3.Δ
    4.Α
    5.Γ
    6.Β
    66000

  59. Γιάννης Καζάκος said

    1. Δ, 2. Α, 3. Α, 4. Γ, 5. Β, 6. Β Συμπλ. 72.000

  60. sarant said

    Ευχαριστώ για τα νεότερα!

    Ώστε η Οδύσσεια είχε μεγαλύτερες πιένες από την Ιλιάδα

  61. 61

    Είχε καλό καστ

    https://en.wikipedia.org/wiki/The_Odyssey_(miniseries)#Cast

  62. chequechak said

    1.Δ
    2.Α
    3.Β
    4.Γ
    5.Γ
    6.Β
    Συμπλ. 68750

  63. Νέο Kid L'Errance d'Arabie said

    62. Eίχε καλύτερα γκομενάκια όσο να πεις. Καλυψώωω, Κίρκη, Πενέλοπε Κρουζ. Η Ιλιάς μια Βρισηίδα και μια Χρυσηίδα (που κατάντησε να γράφει και το «μυρμήγκι με το στιλέτο στην πλάτη»…)

  64. Pedis said

    # 58 🙂

    Νικοκύρη, αυτό δεν είναι βιβλιοφιλικό αλλά κουίζ για βιβλιοπώλες!

    Πιθανολογώ ότι αρκετοί συσχολιαστές θα ήθελαν να γίνουν βιβλιοπώλες για να διαβάζουν τζάμπα, όπως τα πιτσιρίκια παλιά ονειρεύονταν να γίνουν περιπτεράδες για να τρώνε αβέρτα καραμέλες. Αμ δεν είναι έτσι! Ο ζαχαροπλάστης τα γλυκά, μάλλον, τα σιχαίνεται!

  65. gpoint said

    Χαίρομαι που είναι μέχρι τις 7 κι έτσι μπορώ να πάρω μέρος μια που τώρα μπήκα λόγω ταξιδιού !

  66. Γιώργος Λυκοτραφίτης said

    64,
    ναι, αλλά η Ιλιάς είχε και τραβεστί.

  67. gpoint said

    #55

    Λεώνικε, δεν ήξερες, δεν (με) ρώταγες ;

  68. ΓιώργοςΜ said

    64 Όχι μόνο. Η Ιλιάδα είχε απήχηση μόνο σε ΚΨΜ. Τι πιθανότητα έχεις να πας σινεμά με κοπέλα για να δεις το «Ράμπο Χ^2» ή ακόμη και το «Αποκάλυψη Τώρα» και τι αντίστοιχη για να δεις ξερωγώ το «Ναυαγό» που έχει και λίγο λαβ στόρι μέσα; Άρα η στόχευση του κοινού είναι ευρύτερη με το Δυσσέα – και τα γκομενικά του, και τα ταξίδια σε χώρες εξωτικές, και κανένα μπουνοκλωτσίδι, αναμενόμενο το αποτέλεσμα!

  69. gpoint said

    λοιπόν έχουμε και λέμε…

    1. Α

    2. Α

    3. Δ

    4. Γ

    5. Β

    6. Β

    Συμπλ. 45 678

  70. 62, 64: Είναι και παλιότερη, λένε…

    Ακόμα, η Ιλιάδα είναι έργο «μάτσο», τύπου Ράμπο, κι έτσι, ενώ η Οδύσσεια ξεκινάει από ρομαντική κομεντί (Ναυσικά) έως πιο hard core (Καλυψώ), γίνεται περιπέτεια, κ.λπ., όσο να το κάνεις, πιάνει μεγαλύτερο κοινό

  71. ΧΑ! Σήμερα έχουμε ταύτιση απόψεων με τον ΓιώργοΜ (#69).

  72. Spiridione said

    Με τον φρεσκοχωρισμένο δεν ανέβηκαν καθόλου οι πωλήσεις της Ιλιάδας;

  73. Avonidas said

    Καλημερα.

    @Νέο Kid, 15:17

    Και την Κασσάνδρα μην ξεχνάμε, που ήταν νόστιμο γκομενακι αλλά δεν έκατσε του Απόλλωνα, κι αυτός της πήδηξε τις δημόσιες σχέσεις. Έτσι ειναι αυτα τα πράγματα, άμα δεν κάτσεις στο αφεντικό δεν προχωρας στη ζωή 😉

  74. 73

    Τι να σου πώ! Απογειωθήκανε!

  75. rogerios said

    Ας κάνω κι εγώ μια προσπάθεια για να μαντέψω τις σωστές απαντήσεις. 🙂

    1. Ε/ 2. Α/ 3. Δ/ 4. Γ/ 5. Δ/ 6. ΣΤ΄, συμπληρωματική: 62.500

    Καλή επιτυχία σε όλους τους συμμετέχοντες κι ο πιο άξιος και τυχερός ας νικήσει! 🙂 😉

  76. Spiridione said

    75. Χα χα, αλλά φωτοσουπιά λένε είναι Σκύλε 🙂
    http://wafflesatnoon.com/airplane-mistake-in-troy-movie/

  77. sarant said

    65 Το γράφω, πως και βιβλιεμπορικό θα μπορούσες να το πεις!

  78. Γρηγορης said

    ΓΡΗΓΟΡΗΣ
    1.Α
    2.Γ
    3.Δ
    4.Β
    5.Δ
    6.Β
    30000

  79. sarant said

    80 Χαχά, καλά του λέει!

  80. 1Β, 2Α, 3Α, 4Δ, 5Δ, 6ΣΤ, 65536.

  81. Πάνος με πεζά said

    Με την καμία…Ειδικά σήμερα…

  82. 42,
    Κιντ, εδώ θα έβαζα

    Έχει σχέση με την Ιθάκη
    έχει και λίγο παραμυθάκι
    🙂

  83. sarant said

    82 Μου άρεσε η απάντηση στη συμπληρωματική 😉

  84. ΣΠ said

    Για να δούμε αν θα πιάσω καμιά.
    1-Α
    2-Β
    3-Α
    4-Γ
    5-Δ
    6-Δ
    tie breaker 70.000

  85. Άιντε, παίχτε μπάλλα! Δύο ωρίτσες μείνανε.

  86. Γιάννης Κουβάτσος said

    Η λογοτεχνία τρώει τη σκόνη της θρησκείας.
    Θρησκευτικού περιεχομένου τα πλέον ευπώλητα βιβλία όλων των εποχών:
    1. Η Βίβλος
    2. Το Κόκκινο Βιβλίο του Προέδρου Μάο
    3. Το Κοράνι

    http://neoskosmos.com/news/el/node/18752

  87. 88

    Το 2 τόχω κι εγώ. Στα αράβικα, όμως. Τυπωμένο στην Κίνα, φυσικά.

  88. Avonidas said

    1. Ε
    2. Α
    3. Α
    4. Γ
    5. Δ
    6. Β

    50.000






  89. 6στ

    45.000

  90. sarant said

    Και μια συμμετοχή από τη φίλη Ανθή από το Φέισμπουκ:

    1. E
    2. A
    3. A
    4. Γ
    5. Δ
    6. Δ
    Συμπλ. 30.800

  91. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    Εγώ επειδή ξέρω τις απαντήσεις δεν λαμβάνω μέρος.☺☺☺
    Αλλά επειδή πάντα λέω πως ο τζόγος είναι χαζό και καταστροφικό πράγμα, ενώ οι επενδύσεις είναι έξυπνες και κερδιφόρες, θα ανακατέψω τις ερωτήσεις, θα κλείσω τα μάτια, και θα τζογάρω για να δώ τι ψάρια θα πιάσω.☺

    1-ε
    2-α
    3- γ
    4-γ
    5-ε
    6-β
    45.000
    Με τέσσερις σωστές προβλέψεις, θα αναθεωρήσω την άποψή μου για τον τζόγο.☺

  92. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    Αυτά κάνει η εκπαίδευση, το έμαθες το μάθημα; – μάλιστα κύριε – εύγε παιδί μου. Το έμαθες το μάθημα; – όχι κύριε – για άνοιξε το χέρι σου!☺
    Βέβαια στις αναφερόμενες περιπτώσεις, τα πράγματα ήταν λιγάκι πιο ζόρικα για τους κακούς μαθητές, -το έμαθες το μάθημα; – όχι κύριε – στην πυρά, – σφαίρα στον αυχένα, αποκεφαλισμός.☺

  93. Νίκος Κ. said

    Επειδή δεν γνωρίζω τίποτα για τις απαντήσεις, θα κάνω μόνο μια σκέψη για τη συμπληρωματική ερώτηση: 52.418

  94. nikiplos said

    1Δ, 2Γ, 3Δ, 4Γ, 5Α, 6Δ, Συμπλήρωμα 45000.

    Πρόλαβα?
    Πολλή καλή η επιλογή του 19:00 για να προλαβαίνουμε κι εμείς οι αργοπορημένοι… 🙂

  95. Έλα, σε μισή ώρα κλείνουμε!

  96. 1Α θὰ πῶ καὶ θὰ σταματήσω, μὲ βεβαιότητα σχεδόν, (λέω σχεδὸν γιατὶ ἔχ ὑπ’ὄψιν μόνο τοὺς 228 πρώτους τίτλους) διότι τὶς ἄλλες ἀπαντήσεις δὲν τὶς ξέρω καὶ δὲν ὑπάρχει λόγος νὰ τὸ παίξω στὴν τύχη!

  97. Παναγιώτης said






    6ΣΤ
    Μπόνους 76.500

  98. ΣΠ said

    rien ne va plus

  99. Γιάννης Ιατρού said

    Πρόλαβα, ε;

  100. Πέπε said

    Το σφύριγμα έπεσε στο 100ό σχόλιο.

    Διερωτώμαι αν ο κάθε συμμετέχων διάβασε τα προηγούμενα 99, 98 κ.ο.κ. για να βεβαιωθεί ότι στη συμπληρωματική ερώτηση δεν έχει ήδη δώσει κάποιος προηγούμενος την ίδια απάντηση με τον ίδιο. Αλλιώς, θα πρέπει ενδεχομένως η δόξα, η εκτίμηση και τα άλλα έπαθλα να μοιραστούν.

    Γιά να δούμε λοιπόν…

  101. gpoint said

    Ο Γς ανέβασε μια φωτογραφία της Ειρήνης… ξέρει κανείς τίποτε;

  102. Γιάννης Ιατρού said

    Μιλάμε για timing 🙂 🙂 🙂 🙂

  103. gpoint said

    Εμαθα πως επιβαρύνθηκε η κατάστασή της

  104. 104, 106

    Μην περιμένεις τίποτα καλό. Δυστυχώς. 😦

  105. Γιάννης Ιατρού said

    103: Τι λε ρε Πέπε, προτού τελειώσει το ματς, στο 58′;

  106. 108 Διαμαρτυρόμαστε, διαμαρτυρόμαστε;

  107. Γιάννης Ιατρού said

    Αρχίσαν οι μεταδόσεις στις ειδήσεις ….

  108. Εισηγούμαι να κριθούν και οι εκτός χρόνου συμμετοχές!

  109. Γιάννης Ιατρού said

    111 +++++++++++++++++++++++++++

  110. Πέπε said

    108:
    Τι να σου πω γιατρέ μου, εγώ σφύριγμα άκουσα, σφύριγμα μολογάω.

  111. Ακόμα να βγούν τα αποτελέζματα;

  112. sarant said

    Ευχαριστώ πολύ για τα νεότερα και να με συμπαθάτε, έμπλεξα στην κίνηση και δεν σφύριξα έγκαιρα τη λήξη.

  113. sarant said

    Η νικήτρια στήλη είναι:
    1. Β
    2. Α
    3. Δ
    4. Γ
    5. Δ
    6. Β

    Το πρώτο ερώτημα πήρε πολύ κόσμο στο λαιμότου, έτσι κανείς δεν πέτυχε 6/6

    Νικήτρια με 5/6 η Eleni R. που βρήκε το πανδύσκολο 1 αλλά έχασε το 2

    Στη δεύτερη θέση με 4/6 ισοβαθμούν:

    Λύτης
    Αθεόφοβος
    Λ
    Avonidas
    Γιάννης Ιατρού

    Με εφαρμογή του τάι μπρέικ έρχεται δεύτερος ο Avonidas και τρίτος ο Γιάννης.

    Ειδικός έπαινος στον Νίκο Κ. που πλησίασε περισσότερο απ’ όλους στη συμπληρωματική απάντηση.

    Επειδή τα έκανα με το χέρι, δείτε μήπως υπάρχει λάθος.

    Συμπληρώνω το άρθρο με τις απαντήσεις.

  114. ΓιώργοςΜ said

    Φτού! Πάλι ντόρτια ήφερα….

  115. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    106 – Από την αρχή δεν υπήρχε καμία ελπίδα Gee, κι ο Γς το ήξερε, κι ανέβηκε στην κορυφή της εκτίμησής μου, γιατί δεν άφησε τα συναισθήματα να νικήσουν την επιστημονική του γνώση. Από προσωπική εμπειρία, μπορώ να πώ πως αυτή η ωδυνηρή αναμονή του μοιραίου, στο τέλος γίνεται ένα είδος παρηγοριάς και λύτρωσης γιαυτούς που μένουν. Συνηθίζεται ο θάνατος; αν και πολύ δύσκολα, ναί, είναι τρομερό να βλέπεις τον άνθρωπό σου, να υποφέρει σε μη αναστρέψιμη κατάσταση, κάποια στιγμή λές, ας πεθάνει καλύτερα να μην υποφέρει έτσι. Το είχε πεί η μάνα μου για τον πατέρα μου, κι ακόμα χειρότερα, η συγχωρεμένη θεία μου, για την κόρη της, την γλυκύτατη Σοφία, που πέθανε στα 26. Ο ξαφνικός θάνατος, π.χ δυστύχημα, καρδιά, ακαριαίο εγκεφαλικό, σε τρελαίνει, δεν μπορείς να τον επεξεργαστείς λογικά, σε πνίγουν τα γιατί.
    Όσοι πιστεύουν ας προσευχηθούν για την Ειρήνη, και μαζί με μας τους υπόλοιπους, ας στείλουμε την παρηγορητική σκέψη μας στον καλό μας Γς, που στέκεται αξιοπρεπής κι αληθινό παλληκάρι απέναντι στο θάνατο.

  116. rogerios said

    Οικοδεσπότη, για κάνε πάλι ένα τσεκάρισμα όσον αφορά εκείνους που έχουν 4/6. 🙂

  117. gpoint said

    4/6 έχω και εγώ !

    ή επειδή είμαι ΠΑΟΚg’s με αδικεί μόνιμα η διαιτησία ;

  118. Babis said

    #34 δεν έχω χρόνο να το διπλοτσεκάρω αλλά νομίζω ότι το δεύτερο σε πωλήσεις βιβλίο μετά την βίβλο, είναι τα Στοιχεία του Ευκλείδη.

  119. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    Όπως το είπα, ο τζόγος είναι χαζομάρα, πολλές φορές καταστροφική, επιστροφή στις σταθερές επενδυτικές αξίες.☺

  120. rogerios said

    Gpoint, απόψε η διαιτησία αδικεί και τους βάζελους.

  121. Τα είπα εγώ στο 109. Με χίλιες λέξεις!

  122. Λ said

    Τον είχα σίγουρο τον Ξενόπουλο.

  123. sarant said

    119-120 Δεκτές οι ενστάσεις!

    Προστέθηκαν Rogerios και Gpoint στον πίνακα των τεσσάρηδων. Ο Gpoint μάλιστα παίρνει και το χάλκινο, αφου είναι ο δεύτερος στην ισοβαθμία.

  124. gpoint said

    # 123

    δεν θα μιλήσω για φάσεις αλλά το γεγονός πως ο Μπεργκ δεν βλέπει κόκκινες σε ματς παρά ματς σε διαψεύδει. Το βρίσιμο σε διαιτητές είναι μόνιμο καθώς και τα κτυπήματα εκτός φάσης με τα οποία ανταποδίδει αυτά που δέχεται σε φάσεις.
    Εκτός και πιστεύεις πως…κοσμεί την σούπερλίγκα και το δικαιούται !

  125. rogerios said

    Μερσί, οικοδεσπότη! Συγχαρητήρια στη νικήτρια και στους Avonida και Gpoint που ανέβηκαν στο βάθρο (κι ας μου τη λέει ο δεύτερος για τα ποδοσφαιρικά 🙂 ).

    [κι εγώ την επόμενη φορά ας σκέφτομαι με το μυαλό κι όχι με το συναίσθημα, ώστε να μην ξαναβγάλω τελευταία στιγμή τη Δασκάλα από τον κατάλογο για να μπάσω τον Τερζάκη λόγω θέματος].

  126. Νίκος Κ. said

    116: Ευχαριστώ για τον έπαινο για τη συμπληρωματική απάντηση αλλά δεν μου ανήκει. Έδωσα τον μέσο όρο τών έως εκείνη τη στιγμή απαντήσεων, άρα ο έπαινος ανήκει στη συλλογική σοφία των σχολιαστών του ιστολόγιου 🙂

  127. gpoint said

    # 123

    Συνεχίζω…
    Σε μια φάση ο διαιτητής σε πίεση χρόνου μπορεί να κάνει λάθος, στις κάρτες όμως έχει χρόνο να σκεφτεί και φαίνεται η πρόθεσή του. Την δευτέρα στην Τρίπολη ο Αρετόπουλος έπρεπε να τον «σπρώξει» ο Μπίσεσβαρ που σταμάτησε το παιχνίδι και ο τέταρτος διαιτητής για να δείξει δεύτερη κίτρινη στν Μπέρτο που πήγε με τις τάπες στα πλευρά (!) του Κρέσπο, μιλάμε έτρεξε αίμα !
    Και για όσους πιστεύουν πως δεν είδε την φάση ο Γιαννούλης έκανε 22 (!) φάουλ στον Κάμπος, όλα με τα χέρια χωρίς να πάει στη μπάλλα και κάρτα δεν είδε, άσε που 5-6 ακόμα δεν του τα σφύριξε. Εντελώς τυχαία Μπέρτος-Γιαννούλης πέρασαν από ΟΣΦΠ…
    Τέτοια καψόνια έχουν να κάνουν στον ΠΑΟ από τότε που είχε καλή ομάδα επί Σισέ

  128. gpoint said

    # 128

    Ωχ δεν πρόσεξα το «απόψε» για την διαιτησία και παρασύρθηκα σε γενικές κρίσεις

    Συγγνώμη, Rogerios, mea culpa

  129. Γς said

    Ακουγα τον Τσίπρα στην ΤιΒι στα αγγλικά του στη Νέα Υόρκη και θυμήθηκα τη Μασάκο.

    -Γιατί μίλαγες έτσι;
    -Πως έτσι;
    -Μπλα, μπλα, μπλα
    -Μίλαγα ελληνικά.
    –Το κατάλαβα. Αλλά γιατί είχες στραβώσει έτσι το στόμα σου;

    http://caktos.blogspot.gr/2014/09/blog-post_18.html

  130. sarant said

    129 Σοβαρά; Λοιπόν ο μέσος όρος το βρήκε!

  131. gpoint said

    Η πλάκα είναι πως εγώ ίσως είμαι ο μόνος μη βιβλιόφιλος εδω μέσα !!

    αλλά είμαι καλός στον τζόγο !

    Τ’ ακούς . Λάμπροοοοοο (φατσούλα χαμογελαστή)

  132. Corto said

    Καλησπέρα!

    Αν θέλετε, λύστε μου μια απορία. Εδώ σε αυτόν τον κατάλογο (κάτω στο αρχείο excel) των εκδόσεων της Εστίας βλέπω (αν μετράω σωστά) 52 εγγραφές τίτλων του Γρ. Ξενόπουλου.

    https://ekdoseisynadelfwn.wordpress.com/%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CE%B7%CE%BC%CE%AC%CE%BD%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%82-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CF%87%CF%81%CE%AE%CF%83%CF%84%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1/

    Δεν ανήκει κανένας από αυτούς τους τίτλους στην «Μικρή σειρά»;

  133. Αν βαργιέστε: –> https://twitter.com/St_Theodorakis

  134. Πάνος με πεζά said

    Η άσχημη είδηση της μέρας ήταν η απώλεια του δημοσιογράφου Γιώργου Καστρινάκη. Ο Γιώργης έμεινε 31 χρόνια στην αιμοκάθαρση, από το 1985, κι έγραψε το 1989 το βιβλίο «Θέλω να ζήσω», κοινοποιώντας τα προβλήματα της νεφροπάθειας αλλά και δίνοντας κίνητρο ζωής στους πάσχοντες από αυτήν. Υπήρξε επί σειρά ετών πρόεδρος του Συλλόγου Νεφροπαθών, αγωνιζόμενος για τα προβλήματά τους αλλά και για ευρύτερα προβλήματα, από θέσεις στα κοινά στις οποίες εκλέχτηκε.
    Εμείς οι παλιοί τον θυμόμαστε φυσικά κι από τις Κυριακάτικες ποδοσφαιρικές μεταδόσεις της ΕΡΑ, ως συντονιστή και στατιστικό αναλυτή…
    Ας είναι ελαφρύ το χώμα του, ήταν ένας πραγματικός αγωνιστής, περισσότερο από άλλους που χαίρουν άκρας υγείας…

  135. Γς said

    106, 118:

    Δεν είχα δει αυτά τα σχόλια, την ώρα που υποτίθετο ότι χαριεντιζόμουν [#132].

    Συγγνώμη

  136. Corto said

    137:

    Γιώργος Καστρινάκης…

    Πολύ στενοχωρήθηκα. Εξαιρετικός άνθρωπος. Αγωνιστής της ζωής. Χαμογελαστός και αισιόδοξος, παρά τα προβλήματα υγείας.
    Τον γνώριζα προσωπικά.
    Ας είναι ελαφρύ το χώμα του.

  137. Avonidas said

    Κοιτα να δεις που πηγα ταμείο για πρωτη φορα στη ζωη μου 😀
    Ομολογω πάντως οτι πηρα τη βοήθεια του κοινου: μαζεψα τις απαντήσεις των προηγούμενων και εδωσα την πιο δημοφιλη σε καθε περιπτωση (και στο συμπληρωματικό τη διαμεσο). Επρεπε να παω με το μεσο ορο…

    Οπότε, δίδαγμα για τη δημοκρατία: δεν ειναι η πλειοψηφία που το χει το δίκιο, αλλά ο μεσος ορος 😉

  138. gpoint said

    ποδοσφαιρικό κουίζ :

    τι σημαίνουν τα αρχικά ΕΠΟ ;

    Εγκληματική Ποδοσφαιρική Οργάνωση !!!!!!!

  139. Alexis said

    #140 τέλος: Ακόμα χειρότερα: Η πλειοψηφία επιλέγει ανθρώπους του μέσου όρου! :mrgreen:

    Δεν πρόκανα…
    Εννοείται ότι ήξερα τις απαντήσεις… 😀

  140. Alexis said

    …και γενικά …έχω χάσει συνέχειες…
    Ούτε Αμιμασποί, ούτε λογοτεχνικό κυριακάτικο, ούτε σαββατιάτικα μεζέδια…
    Άτιμη μετακόμιση…

  141. spatholouro said

    135 (Corto)
    Ποτέ δεν θυμάμαι Ξενόπουλο στη «μικρή σειρά»

    Η μικρή σειρά (ΝΛ, στην τρίτη στήλη του Excel: Σειρά) δημιουργήθηκε το +/- 1950. Τα 50 τόσα βιβλία του Ξενόπουλου που βλέπεις είναι προ του 1950 θαρρώ. Εάν ανήκε κάποιο εκεί, θα σημειωνόταν και στην τρίτη στήλη (ΣΕΙΡΑ) ως ΝΛ 120 π.χ. ή ΝΛ 067

  142. Corto said

    144:
    Αυτό υποπτεύτηκα, ότι θα είναι τίτλοι παλιότερης σειράς, αλλά δεν ήξερα την κωδικοποίηση. Πράγματι ούτε εγώ θυμάμαι βιβλίο του Ξενόπουλου στην μικρή σειρά, γιαυτό μου έκαναν εντύπωση τόσες πολλές εγγραφές.
    Spatholouro, σε ευχαριστώ για την απάντηση!

  143. Πέπε said

    #116 (Sarant):
    > > Ειδικός έπαινος στον Νίκο Κ. που πλησίασε περισσότερο απ’ όλους στη συμπληρωματική απάντηση.
    #95 (Νίκος Κ.):
    > > Επειδή δεν γνωρίζω τίποτα για τις απαντήσεις, θα κάνω μόνο μια σκέψη για τη συμπληρωματική ερώτηση: 52.418

    Μα να είναι 52.418 (52.400 δεκαοχτώ, επαναλαμβάνω) η πιο σωστή απάντηση στην ερώτηση «Πόσα αντίτυπα έχει τυπώσει ο Κίτρινος φάκελος του Καραγάτση;»

    Ήταν η μόνη που θεωρούσα εντελώς απίθανη. Επαναλαμβάνω, και πάλι, ότι η ερώτηση ήταν πόσα αντίτυπα έχει τυπώσει, όχι πουλήσει.

    Και όμως, ήταν η απάντηση που βρέθηκε με την καλύτερη μέθοδο (@129).

  144. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    134 – Αν όχι όλοι, οι περισσότεροι έχετε πλήρη άγνοια τι είναι επένδυση και τι τζόγος, λογικό, γιατί δεν διδάσκεται ΟΠΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ στην πρωτοβάθμια. Θα το πώ οσο πιο απλά μπορώ, ο επενδυτής σέβεται τα λεφτά του γιατί από αυτά και με αυτά ζεί, και ΠΟΤΕ δεν παίζει μαζί τους.Κάθε φορά που ρισκάρει επενδύοντας, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΠΟΥ, φροντίζει να ακολουθεί ή να ανακαλύπτει επενδυτικούς κανόνες, που να ελαχιστοποιούν τις πιθανότητες να χάσει, και να μεγιστοποιούν τις πιθανότητες να κερδίσει, αυτός είναι ο επενδυτής, οι υπόλοιποι, είναι τα κορόϊδα που τζογάρουν, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΠΟΥ.
    Ο ΠΙΝΩΝ ΜΕΘΑ, Ο ΠΑΙΖΩΝ ΧΑΝΕΙ, ΚΙ Ο ΕΠΕΝΔΥΤΗΣ ΚΕΡΔΙΖΕΙ.☺

    138 – Συγγνώμη; όχι και συγγνώμη βρε Γς.

  145. sarant said

    Ευχαριστώ για τα νεότερα!

    135-144 Ναι, ο Ξενόπουλος (αλλά είναι θέμα για άρθρο) σταμάτησε να εκδίδει στην Εστία από αρχές δεκ. 1930 ίσως και λίγο νωρίτερα.

  146. Corto said

    148: Ενδιαφέρον! Αναμένουμε…το άρθρο!

  147. Λ said

    Απόψε πήγα σε μια διάλεξη για τις κυπριακές Άρχαιότητεςς στην Κωνσταντινούπόλη. Έχουν λέει 2,500 Χιλ κομμάτια.Πολλά από αυτά είναι μοναδικά

  148. μοῦ κάνει μεγάλη εντύπωσι τὸ 1Β, φαίνεται πὼς θὰ ἔχῃ κι ἄλλα στοὺς ἑπόμενους τίτλους ἀπ’αὐτοὺς ποὺ εἶδα.

  149. ἐπίσης εἶναι μῦθος ὅτι τὰ παιδιὰ ἀηδιάζουν μὲ τὸ πολυτονικό. ἐγὼ ἀπὸ μικρὸς τὸ ἀγαποῦσα. πιὸ πολὺ ἔβλεπα μιὰ ὐποβολιμαία «ἀγάπη» γιὰ τὸ μονοτονικὸ ἀπὸ τοὺς ἐρκδότες-διαφημιστές, εἰδικὰ σὲ ἐγκυκλοπαίδειες, μὲ μεγάλα γράμματα στὸ ἐξώφυλλο ΝΕΑ ΜΟΝΟΤΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΙ

  150. #150 καὶ δικές μας Σαλονικιώτικες ἔχουν, π.χ. τὸν ἄμβωνα τῆς Ῥοτόντας

  151. sarant said

    151 Εγώ πήρα τα στοιχεία από το βιβλίο. Αλλά οντως ο Αθανασιάδης έχει πολλά βιβλία στην Εστία.

    http://www.biblionet.gr/author/3449/%CE%A4%CE%AC%CF%83%CE%BF%CF%82_%CE%91%CE%B8%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%83%CE%B9%CE%AC%CE%B4%CE%B7%CF%82

  152. Pedis said

    Το «καλύτερο παραθαλάσσιο οικόπεδο της Μεσογείου» εκποιείται αντί πινακίου φακής και με αποικιακούς όρους: 915 εκ ευρώ ονομαστικά σε βάθος δεκαπενταετίας ή κάτω από 600 εκ σε πραγματικές τιμές – λιγότερο από 100 ευρώ το τ.μ. Η αγοραπωλησία είναι πλήρως αφορολόγητη. Προβλέπεται αγνώστου ύψους κρατική χρηματοδότηση, για «παροχή δημόσιας υπηρεσίας», των «κοινόχρηστων» υποχρεώσεων του Ομίλου ως προς μια ιδιωτική πόλη 27.000 κατοίκων. Με 1,5 δις κόστος μετεγκατάστασης των πάσης φύσεως δημόσιων ή κοινωφελών δραστηριοτήτων από το εσωτερικό του Ακινήτου (μόνο για τη μετεγκατάσταση του αμαξοστάσιου Νότιας Αθήνας του υπερχρεωμένου και υπό έξωση ΟΑΣΑ απαιτούνται 150 εκ.). Με πιθανές αποζημιώσεις στον «επενδυτή» για καθυστερήσεις λόγω «γεγονότων ευθύνης δημοσίου».

    Σπεύσατε για μετοχες! Σίγουρο, λέμε. (Να τον ακούτε τον Λάμπρο πού και πού!)

  153. #154 ἐγὼ ἁπλῶς εἶδα τοὺς 228 πρώτους τίτλους τῆς σειρᾶς ἀπὸ τὸν κατάλογο ποὺ ὑπῆρχε στὴν κουβερτούρα τῶν ἐξωφύλλων, δὲν ἀμφισβητῶ τὴν ἐγκυρότητα τῆς ἀπαντήσεως!

  154. gpoint said

    Λάμπρο στο μεταπτυχιακό μαθαίνεις πως ο τζογαδόρος ΚΑΙ ο επενδυτής κερδίζει σίγουρα όταν είναι σε θέση να διαμορφώσει τους κανόνες του παιχνιδιού. Από κει και πέρα άλλοι είναι τυχεροί κι άλλοι άτυχοι.
    Στην δεκαετία του 50 κάποιος στενός συγγενής μου επένδυσε σε οικόπεδο 2 στρεμμάτων στο Δαφνί, άλλα δυο στρέμματα πήρε ο κουμπάρος του. Ενα σταυροδρόμι δημιουργήθηκε με την χάραξη καινούργιων δρόμων κεντραρισμένο πάνω στο οικόπεδο του συγγενούς μου αφήνοντας του 4 άχρηστες γωνιές ενώ ο κουμπάρος βρέθηκε με περιουσία εντός σχεδίου πόλεως !!
    Τώρα θες να σου πω ποιός γνώριζε τον βουλευτή που πίεσε για το που θα σχηματισθούν οι δρόμοι στο Δαφνί ;
    Ρίξε μια ματιά στο googlemap βόρεια και δυτικά του ψυχιατρείου, δες τις χαράξεις και θα καταλάβεις

    Για τον τζογαδόρο στα χαρτιά ειδικά είναι πιο εύκολο, μαθαίνει να κλέβει…

  155. gpoint said

    Για τον Λάμπρο κι όποιον άλλον θέλει μια ιστορία εντελώς αληθινή για τζόγους, έρωτες και πολλά άλλα

  156. ΓιώργοςΜ said

    152 Μύθος δεν είναι. Αν κάποιο παιδί θέλει στ’ αλήθεια να διαβάσει ένα βιβλίο θα τα καταφέρει υποθέτω, ο γιός μου όμως πχ αρνείται να διαβάσει βιβλία σε πολυτονικό-τουλάχιστο πρόπερσι (Δημοτικό) έλεγε πως «τον μπερδεύουν τα σημαδάκια». Το βρίσκω λογικό-όταν υπάρχουν δύο σημάδια πάνω από φωνήεντα, τονίζει και τα δύο, έτσι το «ένοχή» διαβάζεται «ένοχη» και «ενοχή» και δεν ξέρει ποιο να διαλέξει.
    Δε μπορώ να κρίνω από τον εαυτό μου γιατί διδάχτηκα και το πολυτονικό, υποθέτω όμως πως μεγαλώνοντας τα παιδιά και διαβάζοντας πολύ δεν πολυκοιτάνε τις λέξεις (συλαβίζοντας) αλλά παρακολουθούν το νόημα κι έτσι δε σκοντάφτουν και τόσο συχνά, στο δημοτικό είναι όμως θεματάκι ή θέμα, ανάλογα με το παιδί.

  157. cronopiusa said

    Niño autista cubano gana concurso internacional de literatura

  158. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    155 – «Σπεύσατε για μετοχες! Σίγουρο, λέμε. (Να τον ακούτε τον Λάμπρο πού και πού!)» Σύντροφε Pedis, μιά και μ΄αναφέρεις, σου λεώ πως είσαι μακριά νυχτωμένος με το παράδειγμα που φέρνεις, και άθελά σου (εκτός κι αν 🙂 ) γίνεσαι επικίνδυνο παπαγαλάκι, γιατί διαβάζουν κι άλλοι που δεν σχολιάζουν. Αφού προτρέπεις τους άλλους να με ακούν πού και πού, έχω πεί επανειλημμένως πως ΣΗΜΕΡΑ μετοχές αγοράζουν και τις κρατάνε, μόνο οι μεγαλομέτοχοι και τα κορόϊδα. Στην προκειμένη περίπτωση, η επένδυση παρά τα όσα υπέρ αναφέρεις (βρε μπάς κι είσαι μπιστικός του Λάτση 🙂 ) είναι πολύ επισφαλής, κι εκτός του ότι η κοινοπραξία δεν είναι εισηγμένη για να αγοράσει κανείς μετοχές, (δεν γίνονται έτσι τα πράγματα, όταν θα χρειαστεί κεφάλαια και θα έχει δημιουργήσει προσδοκίες, τότε ενδεχομένως θα μπεί, αλλά τότε….!!!) είναι ΗΛΙΘΙΟ να αγοράσεις μετοχές, χωρίς να γνωρίζεις τι παίρνεις και γιατί.

    157 – Oι Κοστολάνι, Σόρος, και Μπάφετ δεν είχαν-έχουν μεταπτυχιακά, ούτε καν πτυχίο, αυτός είναι ο βασικός λόγος που αυτοί έγιναν δισεκατομμυριούχοι, κι οι νομπελίστες οικονομολόγοι, υπάλληλοί τους και μίζερα παπαγαλάκια.
    Σου εξήγησα πως ο επενδυτής δεν επενδύει ΠΟΤΕ στην τύχη, και φυσικά δεν παίζει, αυτά τα αφήνει για τους τζογαδόρους και τους αφελείς, που το σύστημα με την βοήθεια καί της εκπαίδευσης, παράγει σωρηδών.
    Ο επενδυτής, γνωρίζει ένα πράγμα, ΣΙΓΟΥΡΟ ΚΕΡΔΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ, και πάνω σ΄αυτό το αξίωμα λειτουργεί, ακολουθώντας ΑΥΣΤΗΡΑ τους επενδυτικούς κανόνες (που δεν διδάχθηκε στο σχολείο) μαθαίνοντας από τα λάθη του, και προσπαθώντας να δημιουργήσει ΚΑΙ τους δικούς του κανόνες.
    Το παράδειγμα που έφερες, βασίζεται στην τύχη και την λαμογιά, αυτά έχουν μικρή διάρκεια ζωής και αποφέρουν συγκριτικά ελάχιστα και μη επαναλαμβανόμενα κέρδη.
    Κάποτε είχα διαβάσει κάπου, πως στην Αμερική (δεν ξέρω αν ισχύει, ας πούν κι οι Αμερικάνοι 🙂 ) λένε, ΔΕΙΞΕ ΜΟΥ ΕΝΑΝ ΑΤΥΧΟ, ΝΑ ΣΟΥ ΔΕΙΞΩ ΕΝΑΝ ΧΑΜΕΝΟ.

    «Για τον τζογαδόρο στα χαρτιά ειδικά είναι πιο εύκολο, μαθαίνει να κλέβει…»
    Συνήθως όμως, καταλήγει με πίσσα και πούπουλα, ή με μιά σφαίρα στην πλάτη, ή στην ψάθα. 🙂

    158 – Tην έχω διαβάσει και πιο παλιά την ωραία ιστοριούλα, αλλά δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με αυτά που λέω, ούτε με το σέξ, ούτε με τις επενδύσεις, ούτε με την στάση ζωής που ακολουθώ.
    Θα σου πώ κάτι Gee, η σκληρή παιδική μου ζωή, με δίδαξε μερικά πράγματα που για καλή μου τύχη, τα έκανα αξίες και τα ακολουθώ μέχρι τώρα, ενώ προσπάθησα να τα διδάξω και στις κόρες μου.
    Να μη πουλάω μαγκιά, να μη κάνω τον έξυπνο, να μη προσπαθώ να πείσω και να αλλάξω τους άλλους, και να είμαι ειλικρινής με τον εαυτό μου. Μεγαλώνοντας και με βάση τις εμπειρίες μου στην ζωή, ανακάλυψα κάτι περίεργο κι ωδυνηρό για την πραγματικότητα αυτού του κόσμου. Οι γονείς μου, από άγνοια μου είπαν ψέματα, οι δάσκαλοι είτε από άγνοια είτε από συμβιβασμό, μου είπαν ψέματα, οι παπάδες εν γνώση τους μου είπαν ψέματα, οι πολιτικοί εν γνώση τους μου είπαν ψέματα. Ανεξαρτήτως το κίνητρο, ΟΛΟΙ μου είπαν ψέματα για την πραγματικότητα αυτού του κόσμου, μόνο οι σκληρές και οι όμορφες εμπειρίες μου, μου είπαν την αλήθεια, κι αυτές εμπιστεύομαι.

  159. Πέπε said

    @159:
    Μήπως όμως αυτό υποδεικνύει την ανάγκη να έρχονται τα παιδιά σε μια κάποια επαφή με το πολυτονικό; Αν δεν απατώμαι, στο σχολείο αυτό δε συμβαίνει ποτέ, παρεκτός βέβαια στο μάθημα των Αρχαίων. Κι όμως, λογικά κάποια στιγμή θα συναντήσουν και το νεοελληνικό πολυτονικό μπροστά τους, και καλό θα ήταν να είναι κάπως προετοιμασμένα.

    Στη Λογοτεχνία, κείμενα στην καθαρεύουσα υπάρχουν από το Γυμνάσιο. Κείμενα που, εκτός σχολικών βιβλίων, μόνο σε πολυτονικές εκδόσεις κυκλοφορούν (βέβαια εκτός σχολείου και άλλα κείμενα κυκλοφορούν σε πολυτονικές εκδόσεις, ακόμη και ολοκαίνουργα). Νωρίτερα ήδη (Δημοτικό) τα παιδιά μαθαίνουν διάφορες προσευχές σε απλά αρχαία, που δεν ξέρω -ομολογώ- σε τι μορφή εμφανίζονται στα βιβλία τους.

    Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, χωρίς διδασκαλία, θα έπρεπε να εξοικειώνονται με την εικόνα ενός πολυτονικού κειμένου, κατά προτίμηση ενός που να μπορούν ούτως ή άλλως να το διαβάσουν. Πρέπει να ξέρουν ότι κι αυτό υπάρχει. Π.χ. έχει στο βιβλίο κάποιο ποίημα; βάλε και σε εικόνα μια παλιά του έκδοση με πολυτονικό. Όσο για την καθαρεύουσα, θα έπρεπε κατά τη γνώμη μου να τυπώνεται πολυτονικά (άσε που μονοτονικά δημιουργεί και διάφορα προβλήματα με τα πολλά αρχαιοπρεπή μονοσύλλαβα).

  160. ΓιώργοςΜ said

    162 Τα αρχαία νομίζω φτάνουν και περισσεύουν για τη δεξιότητα αυτή. Ίσως είναι από τις λίγες χρήσιμες επιδράσεις του πρωτοτύπου.
    Ακόμη και χωρίς τα αρχαία, πιστεύω πως αρκεί η θέληση και καναδυό ώρες διαβάσματος για να συνηθίσει κανείς αν το θέλει. Το βλαστάρι μου ίσως έψαχνε και μια πρόφαση για να την κάνει αλά γαλλικά. Αν υποχρεωνόταν να το κάνει για το σχολείο, σε κάποιο μάθημα λογοτεχνίας λχ, θα τα κατάφερνε μια χαρά.
    Ας καταφέρουν να ξεκολλήσουν απ΄ την εκάστοτε οθόνη, ή ας διαβάσουν κανα βιβλίο ακόμη κι εκεί, κι ας είναι και σε ατονικό, κέρδος θα ‘ναι…

  161. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    163 – » Ας καταφέρουν να ξεκολλήσουν απ΄ την εκάστοτε οθόνη, ή ας διαβάσουν κανα βιβλίο ακόμη κι εκεί, κι ας είναι και σε ατονικό, κέρδος θα ‘ναι…»

    Χωρίς κίνητρο δεν θα κάνουν τίποτα από αυτά, κι αυτό είναι χρέος των γονιών να το βρούν.

  162. Πέπε said

    163:
    Μπορεί να ‘χεις και δίκιο.
    Απλώς σκεφτόμουν ότι όποιος δεν έχει δει, μέχρι κάποια στιγμή της ζωής του, το πολυτονικό παρά μόνο στ’ αρχαία, τη στιγμή που τ’ αρχαία για την πλειοψηφία των μαθητών είναι κάτι το ξένο, όχι συμπαθητικό, όχι οικείο, τρομαχτικό, θα συνδέσει και το πολυτονικό μ’ αυτούς τους συνειρμούς (πρβλ. σχόλια τις προάλλες «γιατί γράφετε στ’ αρχαία / στην καθαρεύουσα;» εννοώντας «γιατί γράφετε πολυτονικά;»).

  163. ΓιώργοςΜ said

    165 Δεν το είχα σκεφτεί έτσι… Με αυτό το σκεπτικό, η τρέχουσα διδασκαλία των αρχαίων ακυρώνει και τις θετικές της επιπτώσεις: Αν είναι τραυματική εμπειρία, καθετί συνδεδεμένο μαζί της είναι τραυματικό.
    Όσο το σκέφτομαι τόσο και πιο λογικό μου φαίνεται, και δεν έχει να κάνει μόνο με τα αρχαία, αλλά και τη διδασκαλία εν γένει. Ένας καλός δάσκαλος μπορεί να σε κάνει ν’ αγαπήσεις ένα αντικείμενο, ένας κακός να το μισήσεις, κι αν συμβεί οτιδήποτε από τα δύο, είναι πολλαπλάσια δυσκολότερο για τους επόμενους που θα προσπαθήσουν να σε διδάξουν να σου αλλάξουν γνώμη.

  164. Pedis said

    # 161 – Λ’αμπρο δεν κατάλαβες. Αναφερόμουν σε μετοχές και επενδύσεις με αφρορμή το Ελληνικό [δεν είχα σκοπό να θίξω συνειδήσεις] για να φέρω στη μνήμη την άλλη μεγάλη πολιτική επένδυση …

  165. Pedis said

    «Με την τροποποιητική σύμβαση, πέρα από τα οικονομικά οφέλη υπάρχει σεβασμός στο περιβάλλον, ανοιχτοί και προσβάσιμοι χώροι. Μιλάμε για ένα Μητροπολοτικό πάρκο 2.000 στρεμμάτων, το μεγαλύτερο στον κόσμο, που θα είναι προσβάσιμο στο κοινό χωρίς περιορισμούς» υπογράμμισε ο εισηγητής του ΣΥΡΙΖΑ.

    Άλλο ένα δείγμα πασοκισμού της πρωταφοραριστεράς. Μιλάμε για προστυχιά, πλέον.

    Εντωμεταξύ ψηφίστηκε κι αυτό … με ψήφους συμπολιτευόμενων και αντιπολιτευόμενων που είναι ασυμβίβαστα αντίπαλοι, ως γνωστόν, το νέο και το παλιό, η παλιά πουτ … α και η νέα, τσατσάδες και πόρνες της τρόικας κλπ κλπ

  166. 168

    Ο Λάτσης όλα αυτά; Ναιιιιιι, πώς!

  167. Γιώργος Λυκοτραφίτης said

    160,

    χα,χα! η μοίρα de todos nuestros esfuerzos!

  168. Pedis said

    # 169 – Σκύλε, μέχρι τον περσινό Ιούλη με εξόργιζαν. Τότε παρατήρησα ότι μου συνέβη να αρχίσω να τους σιχαίνομαι όλο και περισσότερο με παράλληλη αύξηση της οργής. Αν και νιώθω περίφημα και ελπίζω να δω την μέρα που θα πάνε στα τσακίδια, μού έχει γεννηθεί η σοβαρή αμφιβολία αν θα τη βγάλω με την κατάθλιψη όταν ξεκουμπιστούν και τόσοι και τόσοι θα φαγωθούν να λένε, «τι ωραία που ήταν με την κυβέρνηση της αριστεράς, προσπάθησε αλλά δεν την άφησαν!» ; Γιατρέ μου;

  169. sarant said

    171 Όταν θα το λες κι εσύ, τότε θα είναι το αστείο.

  170. Pedis said

    # 172, συγγνώμη, θα πω εγώ : «… προσπάθησε αλλά δεν την άφησαν»; Ωραίο αστείο!

  171. Πέπε said

    166:
    Για τη μεγάλη πλειοψηφία των ανθρώπων, τα αρχαία υπάρχουν μόνο ως μάθημα. Οπότε, όποιος μαθητής τα αγαπήσει, τόσο το καλύτερο. Όποιος τα πάρει από φόβο και τα μισήσει, μπορεί παρά ταύτα να γίνει ένας ευτυχισμένος ενήλικας που δεν ξέρει αρχαία. Άλλωστε δεν υπάρχουν μόνο αυτές οι δύο ακραίες αντιμετωπίσεις, αλλά και όλες οι πιθανές ενδιάμεσες.

    Η λογοτεχνία όμως δεν είναι μόνο μάθημα. Υπάρχει και στην «πραγματική ζωή». Για τέτοια μαθήματα, το να τα πάρει ο μαθητής από φόβο έχει χειρότερες συνέπειες.

    (Γράφω πρόχειρες σκέψεις. Έτσι μου φαίνεται αυτή τη στιγμή, δεν έχω εμβαθύνει περισσότερο στη συγκεκριμένη οπτική των πραγμάτων.)

  172. sarant said

    171 Όχι, το πρώτο σκέλος εννοώ.

  173. Avonidas said

    #176. Στη χώρα του κάθε πέρσι και καλύτερα, το πρώτο σκέλος είναι εντελώς τετριμμένο, δε βρίσκετε;

  174. Avonidas said

    #177 συνέχεια: και πρέπει να αρχίσουμε να συνηθίζουμε στην ιδέα ότι οι εκάστοτε κυβερνήσεις μας ελάχιστη σχέση έχουν με το χειροτέρεμα των πραγμάτων, και βασικά είναι ο απόλυτος αντιπερισπασμός.

  175. Pedis said

    # 176 – Το πρώτο σκέλος είναι ζήτημα γούστου, το δεύτερο των δεδομένων.

    Θυμάμαι μια σκηνή απ´ο κείνο το ντοκυμαντέρ για τον σύριζα, εκείνο ντε που ο αρχηγός εμφανιζόταν χαμογελαστός και κουλ ό,τι και να γινόταν, ό,τι κι αν άκουγε … θυμάμαι που λες (είναι έτσι;) τη σκηνή με την εκλογική αποτυχία του 2012 όταν είχαν μείνει όλοι σκεφτικοί και ο Βούτσης (?) κάνει να τους «σηκώσει» λέγοντάς τους «» Καλύτερα έτσι, καλύτερα έτσι!»
    Σε αρκετούς ήταν φανερό από τότε, άλλοι βεβαιώθηκαν αργότερα … ότι δηλ. το τρίτο μνημόνιο θα ήταν το δεύτερο συριζαίικο. Παστρικά πράγματα. Τώρα πώς και δεν τόπανε, δεν το μάθανε , δεν το ξέρανε οι Λαέδες … θα παραμείνει μυστήριο εις τους αιώνας.

  176. Νέο Kid L'Errance d'Arabie said

    Νικοκύρη, προτείνω να φτιάξεις ένα tag όπου θα μπορεί το Pedis ,κι όποιος άλλος φωτεινός παντογνώστης και κήνσωρ της ηθικής και της κοινωνικής ευαισθησίας ,να βρίζει ελεύθερα και ασύστολα ,χωρίς να μαγαρίζει ΟΛΕΣ τις αναρτήσεις…ακόμα και τα κουίζ! για όνομα δηλαδή!

  177. 180 Kiddo έλα ένα κουιζάκι

  178. Avonidas said

    #181. Πφφ, ευκολάκι, there is no spoon.

    …παράθυρο ή διάδρομο;

  179. ΓιώργοςΜ said

    174 Σωστό, αλλά η λογοτεχνία (τα σχετικά μαθήματα) διδάσκεται από τους ίδιους ανθρώπους. Ευτυχώς τα κείμενα τα έχουν γράψει λογοτέχνες κι έτσι οι συγγραφείς των εγχειριδίων δε μπορούν να επέμβουν στο ίδιο ποσοστό σε σύγκριση με άλλα μαθήματα. Είναι άλλο να διαβάζει κανείς, να συζητάει και να οπτικοποιεί, να βάζει τα παιδιά στο παιχνίδι, και άλλο να περιορίζεται στο (ή να ξεκινάει από το) αν είναι κατά παράταξη ή καθ’ υπόταξη η σύνταξη και ποιό είναι το κατηγορούμενο και το έμμεσο αντικείμενο.

    Η καλλιέργεια της αγάπης στη λογοτεχνία νομίζω έρχεται από τη βρεφική ηλικία, από το αν διαβάζει κανείς παραμύθια στα παιδιά, αν βλέπει μαζί τους εικόνες σε βιβλία, και συνεχίζει στο Δημοτικό με δράσεις «φιλαναγνωσίας» όπως περιγράφονται. Αν περιμένει κανείς ν’ αγαπήσει το βιβλίο από κάποιο μάθημα στο Γυμνάσιο ή το Λύκειο, μάλλον έχει μικρές πιθανότητες να το πετύχει.

  180. Pedis said

    # 181 – Βάζεις εύκολα μην και δεν πάρει την πτήση κι αρχίσει τα μπινελίκια!;

  181. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    167- Οκ, αν αυτό εννοούσες όντως δεν το κατάλαβα, συγγνώμη.
    Όμως, το αντισυριζαίϊκο μένος σου σε τυφλώνει, και δεν σ’ αφήνει να δείς την αλήθεια, που είναι ΞΕΚΑΘΑΡΗ στην φωτογραφία που έβαλες.
    Το Ελληνικό δεν (ξε)πουλήθηκε σύντροφε, γιατί απλούστατα, η πρώτη φορά αριστερή μας κυβέρνηση, ΤΟ ΧΑΡΙΣΕ, ο αγώνας του λαού δικαιώθηκε.☺
    Πάαλης ξεκίνημαα …..!

  182. sarant said

    179 Η εκλογική αποτυχία του 2012 -δεν περιγράφω άλλο!

  183. Pedis said

    # 186 – αν δεν πήγαιναν για την πλειοψηφία στη Βουλή, τότε δεν ήταν αποτυχία. Συμφωνώ. Πάντως, ο Βούτσης φάνηκε να την γουστάρει τη … μη-επιτυχία (που δεν ήταν αποτυχία αλλά έγινε από το 2015 και μετά ατυχία και δυστυχία για τα επόμενα -ήντα χρόνια γι αυτό που λέγεται αριστερά).

  184. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    187 – Ποιό είναι όμως αυτό που λέγεται αριστερά, το συριζασοκ που έγινε θασοκ στην θέση του θασοκ, και συνεργάζεται με ακροδεξιούς, ψηφίζοντας εγκληματικά αντεργατικά μνημόνια; Το κκε που δεν έχει καμία επαφή με την σημερινή πραγματικότητα, κι έχει μείνει με θρησκευτική προσήλωση στον Μάρξ, που για τα μέσα του 19ου αιώνα, μιά χαρά τα έλεγε, αλλά στον 21ο δεν ισχύουν; Οι σαλταρισμένοι Λαφαζάνηδες; ή τα υπολείμματα των χαμένων στο διάστημα μαοϊκών; Ποιοί είναι οι αριστεροί, αυτοί που λένε, λένε, λένε χωρίς σταματημό εδώ και 40 χρόνια, και μας έχουν μπουχτίσει στις ανέφικτες λαϊκιστικές μπαρούφες; Υπάρχει σωστά εννοούμενη αριστερά στην Ελλάδα και στην Ευρώπη; Υπάρχει σε κάποια αναπτυγμένη χώρα;
    Μπορεί να περιμένει-ουν να ωριμάσουν η οι συνθήκες, που εν τω μεταξύ, ΕΧΟΥΝ ΣΑΠΙΣΕΙ. Προς το παρόν, το κεφάλαιο παίζει μπάλα χωρίς αντίπαλο και με πιασμένο διαιτητή, ο μόνος αντίπαλος που έχει αρχίσει να το τρομάζει, είναι το υπερκεφάλαιο, που αργά αλλά σταθερά, ετοιμάζεται να πάρει την εξουσία, με τον γνωστό και δοκιμασμένο τρόπο, «λαϊκές» επαναστάσεις, και Π.Π.

  185. Άσε τα σάπια Pedis, σε βρήκα στο τουήτα! https://pbs.twimg.com/media/Csv1VH8XgAAlJjL.jpg

  186. Γιάννης Κουβάτσος said

    188: Αυτή τη φορά, Λάμπρο, θα συμφωνήσω μαζί σου. Προσυπογράφω ολόψυχα. Έτσι έχουν τα πράγματα. Δυστυχώς.

  187. Pedis said

    # 189 – και δεν φοβάται μην της έρθει ο ουρανός σφοντύλι!

    Εγώ ξέρεις ποια γουστάρω, Σκύλε και το λόγο … επειδή είμαι σταλινικός πεθαίνω για
    προσωπολατρεία …

  188. Γιάννης Ιατρού said

    191: Πάει το χάνουμε το παιδί 🙂

  189. Γιάννης Κουβάτσος said

    Ηγέτης απ’ αυτούς που γεννιούνται κάθε εκατό χρόνια! Αυτά κάνουν οι παρέες με ψεκασμένους. Αν και η εν λόγω μανδάμ το ‘χει μέσα της το κούφιο, δε χρειάζεται ψέκασμα. 😝

  190. 192

    Κυριολεκτικά, έτσι έχω μείνει! Ίσως φταίει και που το μεσημέρι έδωσα 320 € για προληπτική συντήρηση του Κανγκού!

  191. Γιάννης Ιατρού said

    194: 320€ ε; Λοιπόν στα πήραν προ-ληπτικά γιατί σου λέει, μετά κανα δυό μήνες αυτός δεν θά ‘χει φράγκο 🙂
    Κάτι θα είχε και το φτιάξανε, δεν μπορεί!

  192. Ναι, έτσι πάει.
    Είχα κάνει σέρβις για 70.000 χλμ όταν είχα ανέβει Αθήνα και μού ‘πε ο μαΐστωρ ν’ αλλάξω ιμάντες, ρουλεμάνια και τρόμπα νερού. Ζντόινγκ!
    Εντωμεταξύ, εδώ χάμου έπιασε δροσό.

  193. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    190 – Ναί, αλλά από ποιά πλευρά συμφωνείς μαζί μου; γιατί δεν έχω δεί ακόμα τις δικές σου προτάσεις, και γιατί μπορεί να ρωτάω ποιά είναι η αριστερά και ποιοί οι αριστεροί, ξέρω όμως πολύ καλά στο πετσί μου, ποιά είναι η δεξιά και ποιοί οι δεξιοί, κι είμαι ΠΑΝΤΑ απέναντί τους.

  194. Γιάννης Κουβάτσος said

    Θες να με φακελώσεις, Λάμπρο; Δε στο ‘χα. Θα σου απαντήσω κουλτουριάρικα και πομπωδώς: Γουέλφος με τους Γιβελίνους και Γιβελίνος με τους Γουέλφους κι ο, τι κατάλαβες, κατάλαβες. Για ετικέτες πήγαινε στο σουπερμάρκετ.

  195. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    189 -191 – Πώ πώ, έχουν ξεφύγει τελείως, τελικά ζούν ανάμεσά μας ή ζούμε ανάμεσά τους;

  196. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    198 – Γιατί να θέλω να σε φακελώσω, ο ασφάλειας είμαι; εσύ είπες πως συμφωνείς μαζί μου, και μόνο αυτό, είναι αρκετό για να σε φακελώσουν, γιατί εγώ είμαι από τα δεκατρία μου φακελωμένος. Σε ρώτησα, γιατί εγώ δεν ανήκω πουθενά και κατά καιρούς, αρκετοί που διαφωνούν κάθετα μαζί μου, σε κάποια σχόλιά μου που τυχαίνει να ταιριάζουν με τις πεποιθήσεις τους, «συμφωνούν» μαζί μου, όμως εγώ έχω κάνει συγκεκριμένες προτάσεις, κι εκεί δεν τους έχω δεί ζωηρούς.
    Οπότε μη φοβάσαι, δεν θέλω να σε φακελώσω, ούτε ψάχνω για ετικέτες, απλώς τις προτάσεις θα ήθελα, για να δώ αν συμφωνώ κι εγώ μαζί σου.

    Είναι μοναχικός κι ανηφορικός ο δρόμος της ανεξαρτησίας, αλλά στο τέλος σε αποζημιώνει η εκπληκτική θέα.

  197. Γιάννης Ιατρού said

    200: ΛΑΜΠΡΟΣ
    … είμαι από τα δεκατρία μου φακελωμένος…
    Εδώ, όταν το ΄μαθε 🙂

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: