Οι λέξεις έχουν τη δική τους ιστορία

Το ιστολόγιο του Νίκου Σαραντάκου, για τη γλώσσα, τη λογοτεχνία και… όλα τα άλλα

Φτάνει πια, άγιε Καλαβρύτων!

Posted by sarant στο 26 Ιουλίου, 2018


Το ιστολόγιο έχει ασχοληθεί κι άλλες φορές με τον μητροπολίτη Καλαβρύτων Αμβρόσιο Λενή, ιεροκήρυκα και αξιωματικό της Χωροφυλακής επί δικτατορίας και θαυμαστή του δολοφόνου πραξικοπηματία Ντερτιλή. Για παράδειγμα, το 2010 είχαμε επικρίνει το αισχρό ισλαμοφοβικό ψέμα που είχε δημοσιεύσει στο προσωπικό του ιστολόγιο ο αγ. Καλαβρύτων, ότι τάχα η Χαμάς διοργάνωνε μαζικούς γάμους ενήλικων ανδρών με οχτάχρονα κοριτσάκια (στην πραγματικότητα ήταν παρανυφάκια), ενώ άλλες φορές έχουμε επισημάνει γλωσσικά μαργαριτάρια του Αμβροσίου.

Από πάντοτε ήταν συντηρητικότατος, εκφραστής ενός σκληρού ακροδεξιού, ξενοφοβικού λόγου ο Αμβρόσιος, όμως η αλήθεια είναι ότι τα τελευταία χρόνια, επί κυβερνήσεως ΣΥΡΙΖΑ, έχει ξεσπαθώσει, αφού έχει εξαπολύσει δριμύτατες επιθέσεις τόσο σε πολιτικά πρόσωπα όσο και σε ολόκληρες κοινωνικές ομάδες. Μάλιστα, με αφορμή τα ομοφοβικά του κηρύγματα τού ασκήθηκε και δίωξη με τον αντιρατσιστικό νόμο, μια κίνηση αμφίβολης σκοπιμότητας κατά τη γνώμη μου -δεν έτυχε να ασχοληθούμε τότε με το θέμα, οπότε ας την εκφράσω τώρα.

Με τις προχτεσινές όμως φονικές πυρκαγιές στην Αττική, ο Αμβρόσιος ξεπέρασε κατά πολύ και τον χειρότερο ως τώρα εαυτό του. Σε εκτενές και ελαφρώς παραληρηματικό άρθρο στο ιστολόγιό του υποστηρίζει πως οι πυρκαγιές ήταν αποτέλεσμα της «οργής του πανοικτίρμονος Θεού» (κάποιοι θεωρούν οξύμωρη αυτή τη φράση) για την απομάκρυνση των Νεοελλήνων από τον δρόμο του Θεού, αποστασία όπως τη λέει που εκδηλώνεται με γεγονότα όπως (διατηρώ την ορθογραφία και στίξη του αγ. Καλαβρύτων):

  • Κατάργηση του Θρησκευτικού Όρκου στους Υπουργούς!
  • Αφαίρεση των Εικόνων του Χριστού μας και των Αγίων μας από τά Σχολεία, τα Γραφεία των Υπουργών, τις Δημόσιες Υπηρεσίες κλπ.
  • Νομιμοποίηση του Γάμου των Ομοφυλοφίλων διά του Συμφώνου Συμβιώσεως.
  • Παρελάσεις των Gays και γελειοποίηση των Εικόνων με την ανάρτησή τους στα γεννητικά όργανα τους στις δημόσιες παρελάσεις τους.
  •  Κατάργητης της πρωϊνής προσευχής από τά Σχολεία.
  • Κατάργηση του εκκλησιασμού των  Μαθητών.
  • Κατάργηση του μαθήματος των Θρησκευτικών από τα Δημόσια Σχολεία.
  •  Περιφρόνηση του Μυστηρίου του χριστιανικού Γάμου, αφού ο Πρωθυπουργός συζεί αστεφά- νωτος με την φιλενάδα του κα Μπέττυ ή Περιστέρα.
  • Περιφρόνηση του Μυστηρίου της Βαπτίσεως, αφού δεν έχει βαπτίσει τα παιδιά τους.
  • Εξάπλωση της εγκληματικότητος κατά την περίοδο της Πρωθυπουργίας του. Βλέπε και τον Ρουβίκωνα!
  • Εξάπλωση του γυμνισμού και εν γενει της ανηθικότητος στη σύγχρονη Κοινωνία μας .
  •  Ο Υπουργός της α-Παιδέιας κ. Γαβρόγλου θέλει να καταργήσει  τις Πανελλήνιες Εισαγωγικές Εξετάσεις στην Πανεπιστημιακή Βαθμίδα, ώστε «τα παιδιά μας χωρίς αγωνία το Σάββατο το βράδυ να μπορούν νά πηγαίνουν στα μπάρ για ένα ποτό και για να μπορούν επίσης να ερωτεύωνται»!!!! 

 

Να περιοριζόταν ο Αμβρόσιος να χτυπάει τον Τσίπρα και τον ΣΥΡΙΖΑ, όπως κάνει αδιάλειπτα τα τελευταία χρόνια, θα ήταν μικρό το κακό (αν και δεν είναι αυτός ο ρόλος των ιεραρχών). Ωστόσο, εδώ ο Αμβρόσιος κάνει κάτι πολύ χειρότερο: αφενός παρουσιάζει τον Θεό κατ’ εικόνα και ομοίωσή του, κήρυκα μίσους και τιμωρό, έναν παλαιοδιαθηκικό Θεό που κατακαίει τα Σόδομα και τα Γόμορρα· και αφετέρου ενοχοποιεί όχι απλώς ορισμένους πολιτικούς αλλά και ολόκληρες κοινωνικές ομάδες, είτε είναι οι ομοφυλόφιλοι είτε οι γυμνιστές είτε οι «εν γένει ανήθικοι» (με τα κριτήρια του Αμβροσίου αυτός ο ορισμός μπορεί να πιάνει τη μισήν Ελλάδα).

Εξάλλου, το κείμενο του Αμβροσίου αποπνέει οσμή Μεσαίωνα αφού π.χ. θεωρεί πως είναι σημάδι θεϊκής οργής ακόμα και ο κεραυνός που χτύπησε κάποιον μοτοσικλετιστή -χώρια που με το παραπάνω παρουσιάζει έναν Θεό γεμάτο μίσος, να σκοτώνει ανυποψίαστους ανθρώπους προς παραδειγματισμό.

Κάποιοι φίλοι αντέδρασαν λέγοντας ότι θα έπρεπε ο Ιερώνυμος να τιμωρήσει τον Αμβρόσιο -όμως η ορθόδοξη εκκλησία είναι διαρθρωμένη κατά τρόπο που δεν θα επέτρεπε ποτέ κάτι τέτοιο. Ο κάθε επίσκοπος είναι απόλυτος άρχοντας μέσα στα όρια της μητρόπολής του (κάτι ξέρουν οι απλοί ιερωμένοι που πολλές φορές έχουν μαρτυρήσει από δεσποτικές αυθαιρεσίες) αλλά ο αρχιεπίσκοπος είναι πρώτος μεταξύ ίσων, δεν έχει δικαίωμα να τιμωρήσει κανέναν, ακόμα κι αν υποθέσουμε πως θα ήθελε. Χρειάζεται άλλη διαδικασία, που βέβαια κινείται ταχύτατα σε ειδικές περιπτώσεις, όπως όταν καθαιρέθηκε ο ΕΑΜίτης επίσκοπος Χίου Ιωακείμ.

Η υπόλοιπη εκκλησία πάντως, τούτη τη φορά αντέδρασε στον λεκέ από τα Καλάβρυτα. Ο Ιερώνυμος πήρε προσεχτικά αποστάσεις, αλλά ο Αλεξανδρουπόλεως Άνθιμος φάνηκε πιο τολμηρός. Δημοσίευσε άρθρο στο ιστολόγιο της Μητρόπολης, που το αναδημοσιεύω εδώ -και κλείνω με αυτό:

Φτάνει πια, άγιε Καλαβρύτων!

Σήμερα ο Θεός θρηνεί μαζί με τους ανθρώπους. Θρηνεί για μια μεγάλη καταστροφή, που οδήγησε στην απώλεια δεκάδων αδελφών μας. Δεν βρίσκεται απέναντί μας ο Θεός, δεν τιμωρεί ο Θεός -δεν ξέρει να τιμωρεί, δεν γνωρίζει την τιμωρία- αλλά στέκεται στο πλευρό των δημιουργημάτων του, των καρπών της αγάπης του. Πονάει μαζί τους, δακρύζει μαζί τους, διαλύεται μαζί τους, σταυρώνεται ξανά μαζί τους.
Ο Θεός είναι αγάπη. Δηλαδή, οι ενέργειές του, είναι πράξεις αγάπης. Δημιούργησε τον άνθρωπο από αγάπη και με την ίδια αγάπη δημιούργησε ολόκληρη την κτίση. Γι’ αυτό η Εκκλησία διδάσκει ότι «ο Θεός αγάπη εστίν». Πράγμα που σημαίνει, πως ο πυρήνας της ύπαρξής του, όπως αποκαλύπτεται από τις ενέργειές του, είναι γεμάτος από αγάπη. Ο Θεός είναι αδύναμος να πράξει το κακό, διότι οντολογικά δεν το γνωρίζει.
Η μεγάλη «αδυναμία» του Θεού είναι ότι νικιέται από την ελευθερία των δημιουργημάτων του, που είναι πλασμένα «κατ’ εικόνα και καθ’ ομοίωσιν» της δικής του ελευθερίας. Νικημένος, δηλαδή, από τις οποιεσδήποτε πράξεις τους, οι οποίες καταστρέφουν τη δημιουργία του και εν τέλει τον ίδιο τον άνθρωπο.
Και τώρα, τη στιγμή του θρήνου και της αλληλεγγύης, τη στιγμή που πρέπει να σταθούμε δίπλα στους ανθρώπους που διαλύονται και να προσευχηθούμε για τα πρόσωπα που χάθηκαν, αλλά και να στηρίξουμε όσους ο πόνος της απώλειας λυγίζει, κάποιοι επιλέγουν κηρύγματα μίσους, άμεση απόδοση ευθυνών και τη σύνδεση πραγμάτων ασύνδετων.
Σεβασμιώτατε,
Σήμερα, που ο άνθρωπος είναι «πιο κοντός από τη λύπη του», σήμερα που ο καλύτερος λόγος είναι η σιωπή και η προσευχή, επινοήσατε να επιδείξετε μια καρικατούρα Εκκλησίας, που δεν έχει καμιά σχέση με τον Χριστό. Επιλέξατε την επίθεση και την απόδοση προθέσεων. Επιλέξατε το δρόμο της διαίρεσης και της γενίκευσης του φόβου. Μιλήσατε για έναν Θεό οργισμένο, ο οποίος τιμωρεί τους ανθρώπους, τάχα εξαιτίας της «αθεΐας» των κρατούντων της κι όχι εξαιτίας της υποκρισίας των αξιωματούχων της.
Σεβασμιώτατε,
Διαβάσατε ποτέ πραγματικά το Ευαγγέλιο του Χριστού, διαβάσατε τους Πατέρες μας; Εμβαθύνατε ποτέ στο πως και στο γιατί των κειμένων;
Σεβασμιώτατε,
Η Εκκλησία είναι φιλάνθρωπη, διότι ο Θεός της είναι φιλάνθρωπος. Η μισανθρωπία είναι ιδιότητα του Αντιχρίστου. Δεν χαρακτηρίζει την Εκκλησία του Χριστού, δεν μπορεί να χαρακτηρίζει τους ποιμένες της, δεν μπορεί να χαρακτηρίζει τους πιστούς της. Στην Εκκλησία του Χριστού ο καθένας είναι υπεύθυνος για τις πράξεις του. Πράξεις που δεν μεταβιβάζονται και δεν εκχωρούνται. Ο μηδενισμός και η τιμωρία είναι πραγματικότητες που απορρέουν από την ελευθερία του ανθρώπου και στρέφουν τον άνθρωπο εναντίον του ίδιου του εαυτού του.
Σεβασμιώτατε,
Λυπάμαι, αλλά ο «άθεος» Πρωθυπουργός μίλησε με περισσότερη ανθρωπιά και ευαγγελική πραότητα για τους πονεμένους της πυρκαϊάς από ότι εσείς. Κάλεσε τον πληγωμένο λαό μας σε ενότητα και ομοψυχία, ενώ εσείς εξαπολύσατε κήρυγμα μίσους, κήρυγμα αντιχριστιανικό, απάνθρωπο. Φτάνει πιά! Δεν είναι ο Χριστός μας, αυτός που τάχα εκφράζετε. Δεν είναι έτσι η Ορθόδοξη πίστη μας, αυτή που τάχα υπηρετείτε. Όποιος υπηρετεί την Πίστη μας, τσαλαπατώντας τον άνθρωπο, τότε αυτός μετατρέπει την Πίστη μας σε στεγνή και στυφή ιδεολογία, όπως ήταν ο φασισμός, ο ναζισμός και ο κομμουνισμός. Ορθόδοξη Πίστη ερήμην του ανθρώπου ή σε βάρος του ανθρώπου, δεν υπάρχει, δεν χρειάζεται να υπάρχει. Φτάνει, λοιπόν, άγιε Καλαβρύτων! Αντί να εκτοξεύετε μύδρους, βρείτε τη δύναμη, έστω τώρα, να σταθείτε στο πλευρό του ανθρώπου, στο όνομα της κοινής και αδιαίρετης αγάπης, του Πατρός, του Υιού και του Αγίου Πνεύματος.

 

Advertisements

199 Σχόλια to “Φτάνει πια, άγιε Καλαβρύτων!”

  1. Θρασύμαχος said

    http://www.romfea.gr/katigories/10-apopseis/23011-o-theos-tou-ambrosiou

  2. Γς said

    Καλημέρα

    Αμβρόσιος, Σαπφώ;

    Σαπφώ! Δαγκωτό!

  3. Θρασύμαχος said

    http://www.hlhr.gr/το-σύμφωνο-συμβίωσης-και-του-χωρισμού/

  4. Κάτω τα χέρια απ’ τον Αμβρόσιο
    http://www.oneman.gr/keimena/diabasma/opinions/katw-ta-xeria-ap-ton-amvrosio.5270889.html

  5. atheofobos said

    Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ!
    https://atheofobos2.blogspot.com/2018/07/blog-post_25.html

  6. Θρασύμαχος said

    http://panayiotistelevantos.blogspot.com/2018/07/blog-post_612.html

  7. sarant said

    Καλημέρα, ευχαριστώ πολύ για τα πρώτα σχόλια και για τα λινκ.

  8. cronopiusa said

    Όταν λείπουν οι πυροσβέστες περισσεύουν… οι παπάδες…

  9. Θρασύμαχος said

  10. κασσάνδρα said

    Ο Αμβρόσιος ,βρίσκει και τα κάνει.
    Και δεν είναι μόνο ο ¨Άγιος Χίου,πριν μερικά χρόνια ,»παραίτησαν» τον Άγιο Πειραιώς και τον έστειλαν σε μοναστήρι ,για να γλυτώσουν τον διασυρμό του . ,.Αν δεν τους εκφράζουν τα κηρύγματα του,έχουν τρόπους να απαλλαγούν από αυτόν.Θέλουν;

  11. nikiplos said

    Τι να σχολιάσει κανείς εδώ… Όστις πιστεύει, οπίσω του ακολουθεί… Έχω την αίσθηση πως αφορά πολύ λίγους συμπολίτες μας, ανήκοντες σε συγκεκριμένο πολιτικό μόρφωμα.

  12. gpoint said

    # 10

    Πως να θέλουν ; Την στιγμή που πολεμά ένα κόμμα τα άλλα έχουν οφέλη οπότε προτιμάνε να σφυρίζουν στον αέρα

  13. Τίτος Χριστοδούλου said

    Καθώς διαβάζω το κείνενό σας για τα εν θεώ αντίθεα φληναφήματα του Αμβροσίου όπως και την σοφή παρρησία του Ανθίμου, στο ράφι απέναντί μου στέλλει τα μηνύματά του το ‘Flesh Inferno’, ένα βιβλίο για τον Σαβοναρόλα. Plus ca change.

  14. Τίτος Χριστοδούλου said

    Κείμενο. Καλημέρα, πρεσβυωπία!

  15. Avonidas said

    Καλημερα.

    Κάποιοι φίλοι αντέδρασαν λέγοντας ότι θα έπρεπε ο Ιερώνυμος να τιμωρήσει τον Αμβρόσιο -όμως η ορθόδοξη εκκλησία είναι διαρθρωμένη κατά τρόπο που δεν θα επέτρεπε ποτέ κάτι τέτοιο.

    Ναι, ναι… Οταν ειναι να επέμβουν στο τι θα γράφουν τα σχολικά βιβλία κι οι ταυτοτητες μας, και κυριως οταν απειλειται η τσεπη τους, μια χαρά βρισκουν τροπους να ξεπερνανε τα θεσμικά τους όρια. Δικαιολογιες του κωλου για εσωτερική κατανάλωση.

  16. Γιάννης Κουβάτσος said

    Πώς μπορούμε να σχολιάσουμε ψύχραιμα αυτόν τον τύπο, τις πράξεις του και τον παραληρηματικό και μισανθρωπικό λόγο του; Μόνο χοντρές βρισιές μού έρχονται αυτή τη στιγμή, δεν θα τις γράψω, φυσικά, από σεβασμό στο ιστολόγιο, θα περιοριστώ να πω μόνο πως ό,τι γράφει για τα σχολεία και την παιδεία είναι αυταπόδεικτα ψέματα. Καλώς ή κακώς δεν θα το εξετάσουμε τώρα, πάντως δεν ισχύουν.

  17. attikanet said

    Γιατί τα βάζετε με τον κάθε Αμβρόσιο (γνωστό και ως χρυσαυγίτη με ράσα); Μπορεί να λέει ό,τι βλακεία του κατεβαίνει, όπως ο καθένας. Το πρόβλημα είναι, γιατί να τον πληρώνουμε και μάλιστα πλουσιοπάροχα!

    Κοντολογής, καλύτερα να τα βάζουμε με την – αυτοαποκαλούμενη – αριστερή κυβέρνηση Τσίπρα, που, θρασύτατα, συνεχίζει να κοροϊδεύει όσους την ψήφισαν και ανέμεναν να πράξει το στοιχειώδες για ένα σύγχρονο δημοκρατικό κράτος: Χωρισμό εκκλησίας και κράτους.

    Επίσης, πώς είναι δυνατόν, στις κριτικές εναντίον του, να εξακολουθεί να αποκαλείται …άγιος και …σεβασμιώτατος;

  18. Γς said

    14

    > Καλημέρα, πρεσβυωπία!

    και ενίοτε Πρεσβυ-οπή-α

  19. Avonidas said

    παρουσιάζει τον Θεό κατ’ εικόνα και ομοίωσή του, κήρυκα μίσους και τιμωρό, έναν παλαιοδιαθηκικό Θεό που κατακαίει τα Σόδομα και τα Γόμορρα

    Απο τα σχολικά μου χρονια μου τη βιδωνε που κατα τους χριστιανούς αυτος ειναι ο ίδιος θεος που μας ζητάει να γυρισουμε και το αλλο μάγουλο. Μια εξήγηση της προκοπής δεν ειδα ποτέ – μηπως η Παλαια Διαθηκη ήταν «νεανικές ανοησίες» του Θεου, που λεει κι ο γιατρός στον Ισοβίτη του Αρκα για τον Ιπποκράτειο ορκο του; Τέλος πάντων, ψιλά γράμματα.

  20. LandS said

    11 Δίκιο έχεις. Πριν δέκα μέρες μάλιστα έτυχε να συναντήσω τον Νίκο Φίλη. Σε πληροφορώ ότι και τα δυο του χέρια είναι στη θέση τους και χαίρουν άκρας υγείας.

    Από την άλλη όμως έπιασα ακόμα και τον εαυτό μου να λέει, έστω και για μια στιγμή, για αυτούς που έχουν μαντρώσει τον γιαλό, που έχτισαν χωρίς άδεια κλπ ότι δεν πρέπει να απαιτούν αποζημίωση. Πέντε δεκαετιών φίλος και ομοϊδεάτης με μεγάλο κύρος στους αριστερο-οικολογικο-δικαιωματικό-κύκλους πήγε και έγραψε στον τοίχο του «να αποζημιωθούν για να ξανακάνουν τα ίδια και να έχουμε ξανά καταστροφές και θανάτους»;

    Μάλλον αφορά πολύ περισσότερους συμπολίτες μας.

  21. Παναγιώτης Κ. said

    Μήπως πρέπει ως κοινωνία να αρχίσουμε να θέτουμε κάποια απλά ερωτήματα;
    Για παράδειγμα, γιατί κάποιος να είναι μητροπολίτης μέχρι το τέλος της ζωής του;
    Και επειδή θέλω να απορρίψω ενδεχόμενη κατηγορία περί αντικληρικαλισμού ιδού και ένα άλλο ερώτημα που αφορά πολλές κατηγορίες πολιτών:
    Γιατί ορισμένοι εργαζόμενοι περιμένουν πως και πως την συνταξιοδότησή τους ενώ κάποιοι άλλοι κοιτάζουν πως θα βρουν παράθυρο στο νόμο για να μείνουν όσο γίνεται περισσότερο εν υπηρεσία;
    Αυτά τα ερωτήματα και πάρα πολλά άλλα να τα δούμε και στην ιστορική τους διάσταση και όχι μόνο στις παρούσες συνθήκες όπου η ανεργία ή αλλιώς η ύφεση της οικονομίας είναι απογοητευτική.

  22. O “παλαιοδιαθηκικός Θεός που κατακαίει τα Σόδομα και τα Γόμορρα» το έκανε για τον γνωστό συγκεκριμένο λόγο και ΑΦΟΥ υποσχέθηκε στον Αβραάμ ότι και δέκα δικαίους να βρει εκεί μέσα, δεν θα τα καταστρέψει. Το παζάρεμα του Αβραάμ με τον Κύριο (Γένεσις 18) είναι μια από τις πιο αξιοπερίεργες σκηνές της Παλαιάς Διαθήκης.

  23. LandS said

    21 «Μήπως πρέπει ως κοινωνία να αρχίσουμε να θέτουμε κάποια απλά ερωτήματα;
    Για παράδειγμα, γιατί κάποιος να είναι μητροπολίτης μέχρι το τέλος της ζωής του»;

    Δεν προηγείται το ερώτημα γιατί να πληρώνεται από τους φόρους μας;

  24. Παναγιώτης Κ. said

    @19. Το μίσος, η τιμωρία και πολλά ακόμη είναι συστατικά στοιχεία της κάθε θρησκείας.
    Υπογραμμίζω: Της κάθε θρησκείας!

  25. derwanderer said

    Πάντως (ναταλεμεκιαφτα!) με νέες διευκρινιστικές του δηλώσεις, μετά το έμμεσο πρώτο άδειασμα μέσω του εκπροσώπου Τύπου της ΙΣ, ο Ιερώνυμος επανήλθε και καταδίκασε απόλυτα τον Αμβρόσιο. Μπορεί να κάνω λάθος, αλλά είναι η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ που ο Αρχιεπίσκοπος καταδικάζει απερίφραστα (όχι επαρκώς, κατά τη γνώμη μου, αλλά κάτι είναι κι αυτό) εξοργιστικές δηλώσεις του Αμβρόσιου. ΜΕΤΑ την ανάρτηση του Αλεξανδρουπόλεως, είναι η αλήθεια.

    https://www.cnn.gr/news/ellada/story/140096/ieronymos-gia-amvrosio-lypiro-to-fainomeno-oi-prosopikes-apopseis-exoyn-orio

  26. Γιάννης Κουβάτσος said

    Κι εγώ δεν πιστεύω ότι αν θέλει να απαλλαγεί η Εκκλησία από τους Αμβρόσιους, δεν μπορεί να βρει τρόπους και παράθυρα. Δηλαδή αν τους βγει ο μητροπολίτης μισάνθρωπος ψυχάκιας, είναι αναγκασμένοι να τον ανέχονται μέχρι να τα τινάξει; Δεν νομίζω. Πρέπει να υπάρχουν άλλοι λόγοι που ασχημονεί ασύδοτος και ανέλεγκτος ο Λενής. Τα συνεχή αντικυβερνητικά του κηρύγματα μίσους μάλλον είναι ένας από αυτούς τους λόγους.

  27. Παναγιώτης Κ. said

    @23. Δεν μου διέφυγε αυτό το ερώτημα. Όπως δεν μου διαφεύγει και το εξής: Για ποιο έργο πληρώνονται οι κληρικοί ;
    Με τέτοια ερωτήματα αποκτούν…πολλούς συμμάχους οπότε; :):(

  28. Babis said

    Μια και πιάσαμε αυτήν την κουβέντα και με κίνδυνο να σοκάρω κάποιους, θα πω την άποψη μου.

    Ο άνθρωπός είναι ζώο επιδεκτικό μαθήσεως και αυτή είναι η βασική διαφορά του με τα υπόλοιπα ζώα.
    Όποιος στην σημερινή εποχή, μιλώντας σε ανθρωπολογικά μέτρα εννοώ τα τελευταία 2.000 με 3.000 χρόνια, συνεχίζει να πιστεύει σε θεούς και δαίμονες είναι ανεπίδεκτος μαθήσεως και κατά συνέπεια δεν ανήκει στο ανθρώπινο είδος.

    Τα παράπονα σας στον Νικοκύρη που ξεκίνησε τέτοιο θέμα 🙂

  29. Αλήθεια, τους μητροπολίτες γιατί τους αποκαλούμαι (και αλληλοαποκαλούνται, τι γελοίο) αγίους; Είναι τόσο άγιοι όσο είναι αθάνατοι τα μέλη της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής!

  30. Γιάννης Κουβάτσος said

    Χωρισμός κράτους-εκκλησίας δεν μπορεί να γίνει, όταν η κυβέρνηση εξαρτάται από τις ψήφους των ΑΝ.ΕΛ. Αν, λέω αν, στις επόμενες εκλογές ο ΣΥΡΙΖΑ σχηματίσει κυβέρνηση σε συνεργασία με συγγενικό του πολιτικό χώρο, τότε ή θα προχωρήσει σ’ αυτόν τον χωρισμό ή θα ξεμείνει από δικαιολογίες. Το παίζω διπλό, δυστυχώς.

  31. Triant said

    28: Αυτά τα λέμε από μέσα μας.

  32. Παναγιώτης Κ. said

    Θυμήθηκα μια κουβέντα που άκουσα πριν μερικά χρόνια.
    Η συζήτηση για την πολιτική και τους πολιτικούς , τη θρησκεία και τους ιερωμένους και την τέχνη και τους καλλιτέχνες δεν έχει τέλος! 🙂

  33. Σωτήρς said

    6 Σας παρακαλώ όχι παραπομπή σε τέτοια μπλογκ.

    Ο Αμβρόσιος δεν παραιτήθηκε από δεσπότης; Είπανε ότι θα γυρίσει στη γενέθλια γη του στη Φωκίδα να μονάσει. Σιγά που θα πάει να καλογερέψει ο παπαχωροφύλακας.

  34. cronopiusa said

  35. sarant said

    Eυχαριστώ για τα νεότερα!

    25 Χρήσιμη προσθήκη.

    30 Φοβάμαι πως για να γίνει χωρισμός χρειάζεται ευρεία συναίνεση των πολιτικών κομμάτων.

  36. gpoint said

    # 28

    Το έχουμε ξαναπεί και τα ζώα μαθαίνουν…ο άνθρωπος ξεωρίζει για δύο πράγματα που δεν μπορούν τα ζώα ΜΕΤΡΑΕΙ και ΧΑΜΟΓΕΛΑ

  37. Ιερόδουλος said

    Μακριά από αγ@@ητους παπάδες! Οι παπάδες όλων των βαθμίδων, θα έπρεπε να παντρεύονται υποχρεωτικά! Μόνον τότε μπορεί να μη στρήνυαζαν σαν κακές γεροντοκόρες υπέρμαχες του Πατακού και του Παπαδόπουλου. Αυτή την πληροφορία πάντως με τους gay που παρήλασαν κρατώντας εικόνες πάνω στα γεννητικά τους όργανα, ομολογώ ότι δεν την ήξερα και τη βρήκα άκρως διασκεδαστική!

  38. Avonidas said

    #28. Όποιος στην σημερινή εποχή, μιλώντας σε ανθρωπολογικά μέτρα εννοώ τα τελευταία 2.000 με 3.000 χρόνια, συνεχίζει να πιστεύει σε θεούς και δαίμονες είναι ανεπίδεκτος μαθήσεως και κατά συνέπεια δεν ανήκει στο ανθρώπινο είδος.

    Ε, μήπως να προσέχαμε λιγάκι τι γράφουμε; Το να λες ότι όποιος δεν συμμερίζεται τις απόψεις σου δεν είναι άνθρωπος δεν είναι και πολύ καλύτερο από αυτά που ξεστόμισε ο Αμβρόσιος.

  39. cronopiusa said

  40. Babis said

    #36 Τα δελφίνια χαμογελούν ακόμα και όταν είναι δυστυχισμένα 😛

    Σοβαρά τώρα όταν λέω μάθηση, δεν εννοώ να μάθει να φέρνει το μπαλάκι πίσω, εννοώ την συγκέντρωση γνώσης και την μεταφορά της από γενιά σε γενιά.

    Οι βιολόγοι δεν έχουν καμία ένδειξη ότι κάποιο είδος μεταφέρει συνειδητά γνώση που αποκτήθηκε μερικές γενιές πριν. Από την άλλη μεριά το μέτρημα όπως προκύπτει από την παρατήρηση κάποιων πρωτόγονων κοινωνιών δεν είναι εγγενές του ανθρώπινου είδους αλλά γνώση που μεταφέρεται.

  41. Γιάννης Κουβάτσος said

    28: Δύσκολο να θεωρήσω ζώο τον π.χ.Παπαδιαμάντη. Ξέρω επίσης πολλούς θρησκευόμενους, που είναι μια χαρά άνθρωποι, γλυκύτατοι και αφανάτιστοι. Ξέρω επίσης άθεους που αφρίζουν και μουγκρίζουν σαν τον Αμβρόσιο.

  42. Babis said

    #38
    Δεν είπα τέτοιο πράγμα, υπάρχουν δισεκατομμύρια άνθρωποι που διαφωνούν με τις απόψεις μου και τις περισσότερες φορές μάλλον έχουν δίκιο αφού και εγώ τις αλλάζω.

    Αυτό που είπα είναι ότι πλέον ο άνθρωπός ξέρει πως να εξετάζει την ακρίβεια των γνώσεων του και όταν δεν το κάνει τότε δεν έχει μάθει ένα από τα βασικά μαθήματα της ανθρωπότητας.

  43. Παναγιώτης Κ. said

    @31. Αυτό πιστεύω και εγώ.
    Δεν είναι σώφρον να τα βγάζουμε όλα στο… μεϊντάνι γιατί τότε τα… «καίμε».
    Πρέπει να αξιοποιείται η συγκυρία για να προχωρήσουν!

  44. attikanet said

    30, 35

    Βεβαίως μπορεί ο ΣΥΡΙΖΑ να προχωρήσει σε χωρισμό εκκλησίας και κράτους. Αν το φέρει στη Βουλή, είναι απίθανο να μην ψηφιστεί και από άλλα κόμματα, αλλά και από μεμονωμένους βουλευτές π.χ. της Ν.Δ.
    Και εν πάση περιπτώσει, ας δείξει τις προθέσεις του, φέρνοντάς το στη Βουλή και ας αποτύχει! Τουλάχιστον θα ξεκαθαρίσει το τοπίο σε κόμματα και πολιτικούς.
    Αυτό που προέχει είναι η ενημέρωση των πολιτών, ώστε να αντιληφθούν, πως δεν μπορούμε να υποχρεώσουμε τους άλλους να πληρώνουν για μας. Στη Γερμανία (ίσως και σε άλλα ευρωπαϊκά κράτη), όποιος επιθυμεί να ανήκει σε μια εκκλησία, το δηλώνει στη φορολογική του δήλωση και παρακρατείται ποσοστό φόρου, που αποδίδεται στην αντίστοιχη εκκλησία.

  45. Νέο Kid said

    Πέραν από θεούς ,παπάδες, ηθική κ.λ.π το θέμα και η αντιπαράθεση στα σοσιαλ μύδια έχει ενδιαφέρον γιατί δείχνει μια γενικευμένη (σε πιστούς και άπιστους )παρανόηση -προϊόν και του άκρατου ανθρωποκεντρισμού της εποχης ,κάποιοι αρχαίοι ήταν πιο σοφοί -σχετικά με τις «προθέσεις» της Φύσης .
    Λοιπόν, κακά νέα ! Η φύση και το σύμπαν ολάκερο ΘΕΛΕΙ να σε σκοτώσει άνθρωπε!
    Δεν είνα «φιλικό», ποτέ δεν ήταν. Μια μάτια στις συνθήκες του διαστήματος αλλά και στις συνθήκες του 80% της επιφάνειας του πλανήτη σε πείθει.
    Τι κανείς λοιπόν όταν κάποιος ή κάτι θέλει να σε σκοτώσει; Προστατευεσαι.

  46. Babis said

    #41

    Συμφωνώ σε όλα όσα λες εκτός από το ότι θεωρώ ζώα ανθρώπους σαν τον Παπαδιαμάντη και άνθρωπό τον εαυτό μου.
    Από τα γυμνασιακά μου χρόνια έχω αποδεχτεί ότι όλοι είμαστε ζώα και οι διαφορές μας από τα άλλα ζώα δεν είναι περισσότερες από αυτές που έχουν μεταξύ τους. Δηλαδή μια γάτα διαφέρει από ένα σκύλο όσο διαφέρω και εγώ.

    Σταματάω εδώ γιατί ήξερα ότι θίγοντας ένα τέτοιο ζήτημα έκανα έξαλλους πολλούς, αλλά δεν μπόρεσα να κρατηθώ, και δεν θέλω να το κάνω ακόμα χειρότερο.

  47. Πάνος με πεζά said

    Καλά τα λέει ο Ανόσιος Καλαβρύτων, ο Θεός την κάρφωσε τη φωτιά !
    Από το Μοναστήρι της Νταού δεν ξεκίνησε; 🙂

  48. Γιάννης Κουβάτσος said

    «Αυτό που είπα είναι ότι πλέον ο άνθρωπός ξέρει πως να εξετάζει την ακρίβεια των γνώσεων του και όταν δεν το κάνει τότε δεν έχει μάθει ένα από τα βασικά μαθήματα της ανθρωπότητας.»
    Παραβλέπεις, Babis, ότι σε όλες τις εποχές και σε όλους τους πολιτισμούς, ο άνθρωπος κατέφευγε, για ερμηνεία των φαινομένων αλλά και προστασία, σε υπερφυσικές δυνάμεις. Τι να σου κάνουν η επιστήμη και ο ορθολογισμός, όταν ο άλλος θέλει εύκολη εξήγηση και άμεση λύση;

  49. attikanet said

    Ά, από τη δεκαετία του ’20, ζητούσε ο αείμνηστος Αλέξανδρος Παπαναστασίου, χωρισμό εκκλησίας – κράτους, διότι, όπως έγραφε, δεν τιμά την Ελληνική Εκκλησία να στηρίζεται στα δεκανίκια του Κράτους… Εμείς έναν αιώνα μετά δεν το έχουμε καταφέρει ακόμα!

  50. sarant said

    47 Αλήθεια, ξέρουμε πώς ξεκίνησε η φωτιά;

  51. Γιάννης Κουβάτσος said

    Όχι, Babis, δεν εξοργίζεται κανείς, συζήτηση κάνουμε και, επί της ουσίας, συμφωνώ μαζί σου.

  52. 22 Το παζάρεμα του Λωτ είναι και θέμα ενός από τα διηγηματάκια του Τσάπεκ που παρουσίασε ο νικοκύρης πρόσφατα. https://sarantakos.wordpress.com/2018/02/25/capek/

    Για να γελάσουμε και λίγο, ας ξαναβάλω την κατακλείδα του Αμβρόσιου που δεν την πρόσεξε κανείς:
    Καιρός να ξαναγυρίσουμε στο δρόμο του Χριστού μας όλοι μας: Δεσποτάδες, Παπάδες καί Διάκονοι! Χριστιανοί, βαπτισμένοι στο όνομα του Χριστού! Έγγαμοι καί Άγαμοι! Νέοι καί Ηλικιωμένοι! Άνδρες και Γυναίκες! Αγόρια και Κορίτσια! Πρωθυπουργοί και Υπουργοί! Βουλευτές και Πολιτικοί! Δεξιοί, Κεντρώοι και Αριστεροί! Πλούσιοι και Πένητες! Επιστήμονες καί Απαίδευτοι! Ψηλοί καί Κοντοί!

  53. cronopiusa said

  54. Ιερόδουλος said

    Ένα βιβλίο ενδιαφέρον για τις κοινές καταβολές ανθρώπων και ζώων, με τη μεταφερόμενη (και) γονιδιακά,γνώση (συνειδητή και – κατά το μέγιστο μέρος-, ασυνείδητη), το βιβλίο του Νικόλα Κασιμάτη με τίτλο «Σταμάτα να φέρεσαι σαν πίθηκος», από τις εκδόσεις brain food.

  55. ΣΠ said

    45
    Νεοκίντ, έτσι είναι. Η ύπαρξη του ανθρώπου, της ζωής γενικότερα, είναι ένας διαρκής αγώνας με τον Δεύτερο Θερμοδυναμικό Νόμο.

  56. Μπούφος said

    Με χίλια , συμφωνώ να χωριστεί η εκκλησία από το κράτος, αλλά..το μοναστήρια, μακάρι, άγιε κ. Αμβρόσιε, παρακαλώ να γινουν μπαιν μιξτ, που έλεγε η μαμά μου…έτσι θηλέων και αρρένων σπαστικά που παραμένουν, τα βρίσκω ποοολύ βαρετάαα! 😉

  57. ΣΠ said

    «Σκάσε επιτέλους»! Η αποστομωτική απάντηση παπά από την Καλαμάτα στον Αμβρόσιο

  58. sarant said

    52 Αυτό το «ψηλοί και κοντοί» της κατακλείδας ειναι πράγματι εντελώς σουρεαλιστικό. Απορεί κανείς γιατί ξεχάστηκαν οι χοντροί.

  59. cronopiusa said

    Προς τον αναπ. υπουργό Περιβάλλοντος Σ. Φάμελλο και τις Ελληνικές αρχές:

    Σας καλούμε να χαρακτηρίσετε αμέσως τις καμένες δασικές εκτάσεις ως αναδασωτέες, όπως ορίζει ο νόμος. Χωρίς εξαιρέσεις και παραθυράκια για τους καταπατητές. Στη μνήμη αυτής της τραγωδίας: κάντε τη στάχτη, δάσος.

    Avaaz Κάντε τη στάχτη, δάσος!

  60. Πάνος με πεζά said

    @ 50 : Ο Στεργίου (δήμαρχος Πεντέλης) χτες υποστήριξε ότι ξεκίνησε από καλώδια, στην περιοχή της Νταού, κοντά στο σπίτι όπου μένει και ο ίδιος. Μάλιστα ήταν εκεί, και τον ειδοποίησαν τα εγγόνια του να βγει έξω να δει.

  61. Κουνελόγατος said

    Αποκλείεται. Δικαιολογίες είναι, δε γίνονται τέτοια πράγματα.
    https://tvxs.gr/news/ellada/brethike-ekriktikos-mixanismos-stin-penteli

  62. ΓιώργοςΜ said

    58 Έχεις σκεφτεί το Δείκτη Μάζας Σώματος του μέσου ιερωμένου; 🙂
    Χώρια που συνερμικά έρχονται λέξεις όπως παχύδερμο, χοντρόπετσος κλπ και μπαίνουν μπροστά αμυντικοί μηχανισμοί αυτολογοκρισίας (στο σπίτι του κρεμασμένου κλπ).

  63. ΣΠ said

    Πάντως η εικόνα του Θεού-τιμωρού είναι αυτή την οποία αποκτούμε στο σχολείο από τις πρώτες τάξεις του Δημοτικού μαθαίνοντας την Παλαιά Διαθήκη. Και αυτή η εικόνα είναι που μένει τελικά. Δεν είναι τυχαίο που υπάρχουν κοινές εκφράσεις όπως θεομηνία, οργή Θεού κλπ.

  64. ΓιώργοςΜ said

    63 Εξαρτάται από το ποιος διδάσκει.
    Θυμάμαι χαρακτηριστικά το δάσκαλό μου στην 4η-5η Δημοτικού, στα Θρησκευτικά, να λέει πως από όλη τη διδασκαλία σε αυτό το μάθημα, αρκεί να ξέρει κανείς το «Αγαπάτε αλλήλους». Όλα τα υπόλοιπα προκύπτουν από εκεί.

  65. Pedis said

    ειλικρινά, δεν έχω καταλάβει ποιο είναι το πρόβλημα:

    1) αν όντως ο Τσίπρας προκάλεσε την οργή του θεού;

    2) αν ναι, πώς το γνωρίζει αυτό ο Άνθιμος
    (ή γιατί να διαλέξει ο θεός τον Άνθιμο να τού πει τα αισθήματά για τον Τσίπρα);

    3) αν ο θεός εκδηλώνει την οργή του με διάφορους τρόπους;

    4) αν υπάρχουν παραδείγματα ηγετών στην ανθρώπινη ιστορία που αποδεδειγμένα τους έκανε ο θεός να πληρώσουν για τα κρίματά τους με την καταστροφή της ζωής των υπηκόων τους;

    5) αν ο θεός καλείται να παρέμβει στα ανθρώπινα πράγματα, και μάλιστα αν είναι αποδεκτό ότι θέτει υπό την σκέπη του κράτη και λαούς;

  66. Pedis said

    Όσο για την αλήθεια των 3) και 4), αυτή είναι απόλυτα αναντίρρητη, βάση των ιερών κειμένων και παραδόσεων.

    Ενδεχόμενη άρνηση του 5) απαιτεί την προσοχή των Αρχών, καθώς αυτή μπορεί να οφείλεται σε σκοπούμενη αντισυνταγματική στάση.

  67. sarant said

    63 Πάντως η βασική λαϊκή εικόνα για τον Θεό είναι ότι τα βλέπει όλα και κάποτε τα τιμωρεί/τα επιβραβεύει και αυτό εκφράζεται και σε πολλές παροιμίες και εκφράσεις.

  68. Pedis said

    Ούτε σήμερα βλέπω καμιά παραίτηση υπουργού, νομάρχη ή δημάρχου.

    Τι διάολο, ρώτησαν τον Άνθιμο και τους είπε ότι σύμφωνα με τις πληροφορίες του, ο θεός τάχει μόνο με τον Tσίπρα; Κι αν ο Άνθιμος τους είπε ψέμματα ή δεν κατάλαβε;

  69. ΣΠ said

    67
    Ίσως θα μπορούσε να γραφεί σχετικό άρθρο.

    68
    Αμβρόσιος, όχι Άνθιμος.

  70. Pedis said

    χαχαχα, σύμφωνοι, εγώ έχω από παλιά σε μεγάλη συμπαθεια τον Ανθιμο και του κάνω διαφήμιση προφανώς από λάπσους.

  71. Το Ρεμάλι της Φωκίωνος Νέγρη said

    @68
    Είναι απολύτως αναγκαία η ύπαρξη του Αμβρόσιου. Αν δεν υπήρχε ο Αμβρόσιος θα έπρεπε να τον εφεύρουν για να ετεροπροσδιορίζονται σαν αριστεροί η Δούρου και το λοιπό παρεάκι της «Αριστεράς της ευθύνης».

  72. sarant said

    70 Και είναι άλλος Άνθιμος, όχι ο διάσημος της Θεσσαλονίκης.

  73. Yannis said

    Επειδή εδώ λεξιλογούμε 🙂 , θα ήθελα να επισημάνω ότι, σύμφωνα με τους Ο’, η λέξη Γόμορρα είναι θηλυκού γένους («Ἐξαναστάντες δὲ ἐκεῖθεν οἱ ἄνδρες κατέβλεψαν ἐπὶ πρόσωπον Σοδόμων καὶ Γομόῤῥας.», Γεν. 18,16).

    Η περίπτωση Αμβρόσιου, δεν είναι μοναδική ανάμεσα στους Ιεράρχες. Απλά, η ηλικία του και όσα αυτή φέρνει τον καθιστούν μοναδικό. Γίνεται το ιδανικό τρολλ για να καλύψει τις ευθύνες όσων θα έπρεπε να έχουν εκπονήσει σχέδια, να ελέγχουν την τήρηση των νόμων, να εκλέγουν ικανούς πολιτικούς…

  74. Γιάννης Κουβάτσος said

    «Ξέρω ότι ο Γρηγόρης θα έκανε ό,τι καλύτερο για να σωθούν. Το ότι δεν τα κατάφερε ήταν απλά θέληση του Κυρίου.»
    Λόγια της μητέρας που έχασε σε μια στιγμή και με φρικτό τρόπο τα δυο της παιδιά και τον άντρα της. Ήταν θέλημα Θεού να πεθάνουν. Κι εμείς καθόμαστε και συζητάμε για ορθολογισμό…

  75. Μάντις said

    67 Sarant
    επιτρέψτε μου, αγαπητέ να σχολιάσω ότι
    αυτό που Δεν έχει εμπεδώσει άχρι του νυν, ο αποίμαντος λαός -από έλλειμμα ουσιαστικής κατήχησης υποθέτω- είναι πως ο Θεός δεν τιμωρεί κανέναν και ότι έκαστος υπό της ιδίας αυτού,
    α-νοη-σίας και των αναποφεύκτων συνεπειών, της παράβασης νόμων -φυσικών αλλά και ψυχολογικών/πνευματικών-, ισοβίως ή και αιωνίως μπορεί να ταλανίζεται.

  76. leonicos said

    Ξέρετε όλοι εδώ τις θρησκευτικές μου πεποιθησεις, τις οποίες διατηρώ και εδώ μέσα, και οτι δεν έχουν καμιά σχέση με τις εικόνες.

    Έχω επ΄σης πει την άποψή μου για τις οποιεσδήποτε γελοιοποιήσεις θρησκευτικών συμβόλων ή ατόμων εμβληματικών των διαφορων θρησκειων, π.χ. το Σαρλί προς ετώ,

    Αλλά αν όντως συμβαινει αυτό, στα γκέι-παρέιντ δε συχνάζω ούτε σαν θεατής, είναι απαράδεκτο.

    γελειοποίηση των Εικόνων με την ανάρτησή τους στα γεννητικά όργανα τους στις δημόσιες παρελάσεις τους

    Άλλο οι γελοιότητες του Αμβρόσιου και άλλο οι γελοιότητες των αλλων.
    Το ότι καποιος είναι αισχρος, δεν δίνει το δικαίωμα σε κανένα να τον μιμείται.

    Πάντως ο Άνθιμος Αλεξανδρουπολεως, αξιοσέβαστος

  77. Γιάννης Ιατρού said

    Καλημέρα,

    Διαβάζοντας τα σχόλια, διαπιστώνω πως κάποιοι σχολιαστές έχουν διαλέξει πολύ ταιριαστό με τα γραφόμενά τους χρηστώνυμο 🙂

  78. leonicos said

    έναν παλαιοδιαθηκικό Θεό που κατακαίει τα Σόδομα και τα Γόμορρα·

    Δεν εχεις διαβασει το Τανάχ, και δεν ξέρεις ακριβώς τι λέει. Μιλάς από φήμες νοικοκύρη, και δεν το δέχομαι από σένα

    Ο ίδιος ο Ιησούς τον ερμήνευσε, που δεν είναι παλαιοδιαθηκικός

  79. leonicos said

    @ 75 Μάντι το λέει και η Γραφή

    Ο καθένας ειράζεται απο την επιθυμία του

  80. leonicos said

    @ 75 Μάντι το λέει και η Γραφή

    Ο καθένας πειράζεται απο την επιθυμία του

  81. takis#13 said

    Εσπερινός μέσα στην σεισμόπληκτη (χαρακτηρισμένη κίτρινη) εκκλησία της Αγίας Παρασκευής .Γιατί έτσι θέλησε ο δέσποτας ! Παραβιάζοντας των νόμο! Παρουσία ΟΛΩΝ των αρχών του τόπου ! Ποιός να τολμήσει να μιλήσει ;Η Αγία Παρασκευή έβαλε το χέρι της και δεν έγινε σεισμός …

    http://www.aegeanews.gr/featured/188484/foto-vinteo-23/

  82. Μάντις said

    79 Leonicos .
    Σωστά. «Έκαστος υπό της ιδίας αυτού επιθυμίας, δελεαζόμενος και εξ-ελκόμενος «

  83. ΓιώργοςΜ said

    74 Κι όμως, αυτή είναι ίσως η κύρια χρησιμότητα της θρησκείας: Αν αυτή η γυναίκα μπορέσει να αποδεχτεί την κατάσταση και να επιβιώσει, ενώ η εναλλακτική είναι να χτυπιέται ισοβίως, να σκέφτεται ενοχικά, να καταρρεύσει από την κατάθλιψη ή να αυτοκτονήσει από τον πόνο της, καλύτερα να λείπει ο ορθολογισμός.
    Ο οποίος ορθολογισμός χρειάζεται περισσότερα ψυχικά αποθέματα για να διαχειριστείς παρόμοιες καταστάσεις απ’ οτι η δεισιδαιμονία, και ίσως για το λόγο αυτό επιβιώνουν οι μη ορθολογικοί τρόποι σκέψης.

  84. Pedis said

    # 72 – Ε, εμένα ο διάσημος με εμπνέει …

    Μόλις κοίταξα στη βίκι για να διαπιστώσω αν μακροημερεύει. Ε, ναι! Αλλη μια ισχυρή ένδειξη ότι δεν υπάρχει θεός.

  85. leonicos said

    @64 Γιώργο

    Θυμάμαι χαρακτηριστικά το δάσκαλό μου στην 4η-5η Δημοτικού, στα Θρησκευτικά, να λέει πως από όλη τη διδασκαλία σε αυτό το μάθημα, αρκεί να ξέρει κανείς το «Αγαπάτε αλλήλους». Όλα τα υπόλοιπα προκύπτουν από εκεί.

    Το λέει και ο Ιησούς: Εκεί είναι όλοι οι νόμοι και οι προφήτες

  86. Δημήτρης Μαρτῖνος said

    Γειά σας κι ἀπὸ μένα.

    Κατὰ τὴ γνώμη μου δὲν ἀξίζει ν᾿ ἀσχολούμαστε. Ἀξία τοῦ δίνουμε.

    Ὅπως δὲν ἀξίζει ν᾿ ἀσχολούμαστε μὲ τὰ πολύμορφα φασιστοειδὴ τρόλ.

    Μόλις ἔπιασε ἡ μπόρα· ἐδῶ στὴν Παλλήνη ρίχνει μὲ τὸ τουλούμι.

  87. Avonidas said

    #76. Καλά, κάθεσαι και παίρνεις τοις μετρητοίς τον τράγο;!

    Τρομερά αξιόπιστη πηγή…

  88. giorgos said

    35. Αφού δέν συναινούν , άς μάς πού τουλάχιστον γιά ποιό λόγο δέν συναινούν . Καί ειδικότερα , νά μάς πούν αυτοί τής Ν.Δ. πού σπούδασν στά «Χάρβαρντ» καί στά «Κέμπριτζ» καί τό παίζουν ευρωπαίοι καί «φιλελεύθεροι»…
    Πρέπει κάποτε μέ τό παρακράτος τής Εκκλησίας νά τελειώσουμε.

    «Τό νά έκλείψη ή έλλαδική Εκκλησία , ώς «έθνικός θεσμός» , δέν σημαίνει καμμιά άπώλεια γιά κανέναν.
    Σημαίνει άπλώς τήν ήθική βελτίωση όλοκλήρου τού εύρωπαϊκού χώρου , πολύ περισσότερο γιατί σάν κατάσταση κανένα άπολύτως θετικό δέν έχει πλέον ίστορικά νά προσφέρη. Συζητούμε γιά έναν θεσμό , ό όποίος δέν έξωθούσε μόνο στήν πορνεία , προκειμένου νά είσπράξη τίς καναδικές έπιδοτήσεις , άλλά καί κατά τόν περασμένο αίώνα τών «άπομυζήσεων» , όπου ό έλληνικός λαός άσφυκτιούσε άπό τό βάρος τών διεθνών έλέγχων καί ή Ελλάδα έμπαινε στόν δρόμο τής μονίμου ύπαναπτύξεως , είχε συμβληθή μέ τούς δανειστές καί άπέβη ό κύριος κάτοχος τών όμολογιών τών έξωτερικών δανείων(βλ.Α.Ανδρεάδη ,μν.έ , τόμ.ΙΙ ,σελ.510) . Τό έλλαδικό κράτος έχρεώνετο γιά τίς πραγματοποιήσεις τής άγγλικής «Μεγάλης Ιδέας» καί ή Εκκλησία είσέπραττε δίκην μονοπωλίου…Χρειάζονται ίδιαίτερες «άναλύσεις» γιά νά καταλάβη κανείς ότι οί «λειτουργίες» καί οί «άγιοι», τό «Βυζάντιο» καί ό …»Μέγας Αλέξανδρος» –ούτινος τήν περικεφαλαία άκόμη δέν βρήκε ό κ.Μητσοτάκης–ήσαν τά μέσα άποβλάκωσης , προκειμένου νά κατωχυρώνωνται οί είσπρακτικές έργολαβίες? Βέβαια , ό κάθε δανειστής είναι δανειστής καί θέλει τά λεφτά του πίσω . Μικρόν πρόβλημα γεννάται μόνο γιά τόν δανειστή έκείνον πού είσπράττει άπό τό κράτος , ή μάλλον είναι αύτό τό ίδιο τό κράτος . Τό Υπουργείο τών Θρησκευτικών (!) ήταν πάντα μεταξύ τών πρώτων στίς έπιδοτήσεις , οί όποίες βέβαια γιά νά «βγούν» , έπρεπε τόν ίδιον αύτόν καιρό ή άναλογία έξόδων μεταξύ «έθνικής άσφάλειας» καί δημόσιας ύγείας νά είναι 10:1 καί μεταξύ δημοσίας καί άνωτάτης έκπαιδεύσεως (ήγουν βιομηχανίας άξιωμάτων ) 1:1.000 …

  89. Μάντις said

    85 Leonicos
    Χωρίς τη θεανθρώπινη αγάπη, τα πλείστα κοσμικά επιτεύγματα ακυρώνονται.
    Χάνεται η ουσία και απομένει κενό, το τσόφλι, ο εξωτερικός τύπος.
    Καταντάμε οι άνθρωποι, αποτελεσματικές, ίσως, σε θέματα οργάνωσης, πλην…άκαρδες μηχανές.
    Μας αρκεί μόνον ο τύπος; Και αν αρκεί μόνον ο τύπος, γιατί αυτοκτονούν κάθε τόσο, πρόσωπα που «τα είχαν όλα»; Έκαστος επιλέγει την προσωπική του απάντηση…

  90. raf said

    28 Ελπίζω το ιστολόγιο και οι σχολιαστές του να καταδικάζουν αυτή τη ρατσιστική άποψη.

  91. cronopiusa said

  92. gpoint said

    # 64, 85

    Και γιατί παρακαλώ » αγαπάΤΕ αλλήλους» και όχι » αγαπήσωΜΕΝ αλλήλους » ;;

    Γιατί αυτός που το λέει βγάζει τον εαυτόν του απ’ έξω ;

  93. spiral architect 🇰🇵 said

  94. Γιάννης Κουβάτσος said

    83: Συμφωνώ. Αυτή είναι και η ουσία των σχολίων μου στο σχόλιο του Babis. Γνωστός και ο στίχος του Καρούζου:
    «Τι να σου κάνουν τα βατραχοπέδιλα της επιστήμης όταν ανοίγεσαι στο πέλαγος της μεγάλης αγωνίας»

  95. Avonidas said

    #83,94. Εγώ πάλι διαφωνώ.

    Χρειάζονται σαφώς περισσότερα ψυχικά αποθέματα για να πιστέψω ότι αγαπημένοι μου άνθρωποι πέθαναν επειδή έτσι το θέλησε κάποιος νους, παρά για να αποδεχτώ ότι απλώς πέθαναν.

  96. Babis said

    Ο καθένας το παλεύει όπως ξέρει και μπορεί.

  97. Pedis said

    # 74 – πρόσεξε μην υπερβείς τα όρια της ύβρεως. (το σχόλιο δεν είναι ειρωνικό).

  98. Pedis said

    Ερωτώ:

    είναι δυνατόν ένας πανταχού παρών θεός να προκαλέσει ασύμμετρα φαινόμενα;

    (Αβονίδα, τι λες;)

  99. agapanthos said

    Να πω εδώ ότι ως άθεος δεν θεωρώ ότι δικαιούμαι να κάνω υποδείξεις σε καμία εκκλησία για το τι πρέπει να κάνει με τους εκπροσώπους της. Είναι εντελώς δική της δουλειά, και βέβαια κρίνεται γι’ αυτό. ΑΚόμα περισσότερο, χαρακτηρίζεται από αυτό. Αν λοιπόν οι χριστιανοί, κληρικοί και λαϊκοί, πιστεύουν ότι ο Αμβρόσιος είναι μια χαρά στη θέση του, καλώς το νομίζουν και ακόμα καλύτερα το χρεώνονται. Αν όχι, δική τους δουλειά είναι να δουν τι μπορούν να κάνουν μ’ αυτό.

    Σε ό,τι με αφορά πάντως, δεν θα ήθελα να πληρώνω κανέναν κληρικό, καλό ή κακό, φασίστα ή δημοκράτη. Δεν βρίσκω τον λόγο και έχω την αίσθηση ότι αυτή την άποψη τη μοιράζομαι και με πολλούς χριστιανούς, οι οποίοι δεν καλοβλέπουν τον εναγκαλισμό της εκκλησίας με το κράτος.

    Ζούμε βέβαια σε μια χώρα όπου παραδοσιακά η εκκλησία είναι μέρος του κρατικού μηχανισμού. Όχι κρατική θρησκεία όπως στη Μεγάλη Βρετανία, κομμάτι όμως της κρατικής δομής και διοίκησης, αδιάλειπτα από τα υστερα ρωμαϊκά χρόνια μέχρι σήμερα. Και μέχρι πρότινος οι παπάδες εκτελούσαν χρέη δημόσιου υπάλληλου, καθώς στους μικρούς τόπους αναλάμβαναν ρόλο ληξίαρχου και κατέγραφαν για λογαριασμό του κράτους γεννήσεις, ονοματοδοσίες και γάμους. Και μέχρι εκεί θα μπορούσε να θεωρηθεί δικαιολογημένη η μισθοδοσία τους. Αλλά από αυτή την εποχή έχει παρέλθει πια καιρός… Και η εμπλοκή εκκλησίας-κράτους δεν περιορίζεται βέβαια στους μισθούς των κληρικών.

    Διαβάζω παραπάνω λογαριασμούς και υπολογισμούς για το πώς μπορεί να χωριστεί η εκκλησία από το κράτος, με βάση τις ισορροπίες της τρέχουσας κοινοβουλευτικής περιόδου. Και βέβαια ο Νικοκύρης έχει δίκιο όταν λέει ότι θα χρειαστεί ευρύτατη συναίνεση για να προχωρήσει κάτι τέτοιο. Ο χωρισμός κράτους-εκκλησίας, ακόμα και αν ξεκινούσε σήμερα, θα έπαιρνε τουλάχιστον 20-25 χρόνια για να ολοκληρωθεί, αν φυσικά μας ενδιαφέρει όντως να υπάρχει διαχωρισμός και να λυθούν τα ζητήματα που απορρέουν από αυτή την όσμωση. Θέλω να πω, 2-3 χρόνια να τεθούν επί τάπητος τα ζητήματα και να διαμορφωθεί μια πρόταση σοβαρή που να λαμβάνει υπόψιν της όλες τις παραμέτρους, άλλα 4-5 να γίνει διάλογος με την εκκλησία και να φτάσει σε αδιέξοδο, καναδυό ακόμη μέχρι να διαμορφωθεί ένα νομικό πλαίσιο που να λαμβάνει υπόψιν τα συμπεράσματα του διαλόγου παρόλο που δεν θα έχει τη συναίνεση της εκκλησίας και καμιά 15αριά χρόνια μέχρι να τελεσιδικήσουν τα εφετεία και τα συμβούλια της επικρατείας. Αμφιβάλλω αν μέχρι τότε θα υπάρχουν οι θνησιγενείς πολιτικοί σχηματισμοί που γέννησε η κρίση και η επιτροπεία, θα υπάρχουν όμως ακόμα οι λόγοι του χωρισμού. Και γι’ αυτό καλό και χρήσιμο θα ήταν να ξεκινήσει αυτή η διαδικασία, ακόμα και χτες, με όποιους ανθρώπους μπορούν να συναινέσουν σε αυτή την κατεύθυνση. Να κάνω και μια εκτίμηση: με τα σημερινά δεδομένα είναι πιο εύκολο να βρεις ανθρώπους να συζητήσουν τον χωρισμό εκκλησίας-κράτους στη συντηρητική παράταξη, παρά στα απομεινάρια του ΠΑΣΟΚ.

    Με έπιασε όμως η πολυλογία και ξέχασα να γράψω πόσο με εντυπωσίασε που κάποιος από το κλίμα του μητροπολίτη Θεσσαλονίκης επιτέθηκε τόσο απροκάλυπτα στον Αμβρόσιο, καθώς μέχρι πρόσφατα υπήρχε κοινός βηματισμός, τουλάχιστον στις πολιτικές παρεμβάσεις. Εκτός αν έχουν πια τόσο χεσμένη τη φωλιά τους με τους Ρώσους…

  100. ΓιώργοςΜ said

    95 Κι εγώ έτσι σκέφτομαι, αλλά δε μιλάω για τον εαυτό μου, παρά για όσους δεν σκέφτονται όπως εγώ. Αν η συνταγή δουλεύει σ’ εκείνους, που προσωποποιούν μια δύναμη πολύ μεγαλύτερη από τη δική τους και με τον τρόπο αυτό βρίσκουν παρηγοριά, δε βρίσκω το λόγο να τους την στερήσω.

  101. Avonidas said

    #98. Λέω ότι δεν μ’ ενδιαφέρει καθόλου το ερώτημα τι μπορεί και τι δεν μπορεί να προκαλέσει ο Θεός, γιατί μου είναι αδύνατον να πάρω αυτή την ιδέα στα σοβαρά.

    Με ενδιαφέρει όμως τι και τι θα ήθελαν να δουν να συμβαίνει στον κόσμο οι εκπρόσωποί του, όταν φαντασιώνονται ότι γνωρίζουν τις βουλές του. Είναι λιαν αποκαλυπτικό.

  102. Γιάννης Κουβάτσος said

    Απ’ τη μία είναι παρηγοριά (αδυνατώ να το κατανοήσω, πάντως) για τη μάνα να πιστεύει ότι ο Θεός τής στέρησε, για καλό προφανώς, τους δικούς της, από την άλλη αθωώνει όλους τους υπεύθυνους γι’ αυτό το έγκλημα. Ποιος μπορεί να κατηγορηθεί, επειδή είναι όργανο της θείας θέλησης;

  103. ΕΦΗ - ΕΦΗ said

    Αν αφουρκούντονε ο Θεός
    μικρό μου των γ κοράκω
    εσύ με τσι κατάρες σου
    θα μ΄έβανες στο λάκο
    🙂

    Αν εφουρεκούντονε ο θιος
    παιδιά μου των μπαπάδω
    (συνεχίστε το κατα βούληση/ εμπνευση 🙂 )

    Λεώνικε, ήθελα κι άλλη φορά να σε είχα ρωτήσει για το ότι εναντιώνεσαι στη διακωμώδηση/σάτιρα της θρησκείας (το θεωρείς προσβολή/ασέβεια – ιερόσυλη ενέργεια κλπ). Όμως για άλλους είναι εξ ίσου σημαντικά/ιερά κι άρα πρέπει να εξαιρούνται από το σαρκασμό και τη σάτιρα, η αγάπη για την πατρίδα, την οικογένεια, τα ζώα ξερω γω-τί. Οπότε ;
    Προσωπικά, ζε σουί Εμπντό. Ως τα τέρματα! 🙂 . Όχι επειδή είναι βλάσθημοι, όχι. Επειδή είναι (και ήσαν οι αδικοχαμένοι) ευφυείς.

  104. Avonidas said

    #100. Δε θα μπορούσες να τους την στερήσεις και να το ήθελες. Κανείς δεν αλλάζει απόψεις για τον θεό όταν του πιάνεις την κουβέντα. Και κανείς δεν πιάνει κουβέντα περί θεού στον πυρόπληκτο και τον χαροκαμένο. Εκτός αν είναι Αμβρόσιος.

  105. Avonidas said

    #102. Ποιος μπορεί να κατηγορηθεί, επειδή είναι όργανο της θείας θέλησης;

    Ο Ιούδας.

  106. ΕΦΗ - ΕΦΗ said

    103γ το σημαντικότερο ξέχασα: πολλοί έχουν τις πολιτικές τους πεποιθήσεις (μαζί και τα κόμματα που υποστηρίζουν ενδεχομένως), πάνω κι από θρησκεία, κι έτσι θα ήθελαν να εξαιρούνται π.χ. από αιχμηρές γελοιογραφίες για να μην πλήττεται το πολιτικό τους συναίσθημα (κατα το θρησκευτικό-που λέμε).Αλλά η/οι πολιτική/οι είναι το κυριότερο πεδίο σάτιρας.

  107. spiral architect 🇰🇵 said

    Μόλις ενισχύθηκαν τα επιχειρήματα του «αγίου»:

  108. Δεληδημήτρης said

    Αν είχε παιδιά αυτός ο διαβολόπαπας και τα έβλεπε καρβουνιασμένα, θα τα έλεγε αυτά;

  109. Pedis said

    98 -> Ερωτώ:

    είναι δυνατόν ένας πανταχού παρών θεός να προκαλέσει ασύμμετρα φαινόμενα;

    (Αβονίδα, τι λες;)

    101 -> #98. Λέω ότι δεν μ’ ενδιαφέρει καθόλου το ερώτημα τι μπορεί και τι δεν μπορεί να προκαλέσει ο Θεός, γιατί μου είναι αδύνατον να πάρω αυτή την ιδέα στα σοβαρά.

    Ω βρε Αβονίδα! Άλλη ασσίστ ήθελα από σένα …

  110. sarant said

    Ευχαριστώ για τα νεότερα!

    107 Κι εγώ κάτι τέτοιο σκέφτηκα……….!

  111. Γιάννης Κουβάτσος said

    «Η σορός του Μάνου Ελευθερίου μεταφέρθηκε σήμερα στη Βουλγαρία για αποτέφρωση. Σε μια χώρα που εν ριπή οφθαλμού μπορεί να καείς ζωντανός, απαγορεύεται να καείς νεκρός».
    https://www.protothema.gr/greece/article/808278/apotefrothike-i-soros-tou-manou-eleutheriou-se-mia-hora-pou-borei-na-kaeis-zodanos-apagoreuetai-na-kaeis-nekros/

  112. Γιάννης Κουβάτσος said

    98, 101:Γνωστή η πάγια απάντηση σε παρόμοια ερωτήματα: «Άγνωστοι αι βουλαί του Κυρίου». Βέβαια, αυτή η ρήση μάλλον δεν υπάρχει σε κάποιο ιερό κείμενο. Ό,τι πιο κοντινό νοηματικά είναι αυτό:
    https://www.google.gr/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.bible.com/el/bible/173/isa.55.8-9.tgv&ved=2ahUKEwiS9Kig6bzcAhUOLlAKHWnzCuoQFjACegQIAxAB&usg=AOvVaw3TPcu_L54P87GBKuDd77ES

  113. Θρασύμαχος said

    https://www.imgortmeg.gr/thesi_Gortynos_gia_pyrkaies.pdf

  114. Μάντις said

    Αν αυτός ο αλαζόνας παπάς είχε παιδιά, για μένα αποτελεί βεβαιότητα, οτι Δεν θα έλεγε αυτές τις σαδιστικές βλακείες! Και μακάριοι όσοι μπορούν να δέχονται πραγματικά, χωρίς να αυτοκτονούν ή να τρελαίνονται δηλαδή, τα γεγονότα που τους ξεπερνούν με τον ακραίο τους υπαρξιακό πόνο.

  115. Pedis said

  116. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    Η λογική λέει πως όποιος πιστεύει σε παραλογισμούς και τους ενστερνίζεται, δεν μπορεί να λειτουργεί λογικα, αυτό δίνει και μιά λογική εξήγηση για την αιτία της πρόσφατης τραγωδίας αλλά και της προ 8 μηνών μόνο και ήδη ξεχασμένης (ποιός θυμάται τον αριθμό των θυμάτων;) στην Μάνδρα. Δύο καταστροφικά και φονικά ακραία φαινόμενα, εκ διαμέτρου αντίθετα αλλά με κοινό παρονομαστη, τον ανθρώπινο παραλογισμό.
    Δεν είναι το επικίνδυνο που σκοτώνει (τι πιο επικίνδυνο άλλωστε από τον ηλεκτρισμό) αλλά η άγνοια και η αδιαφορία γι’ αυτό.
    Παρ’ όλο που αυτό που διαφοροποιεί τον άνθρωπο από τα ζώα, είναι εξυπνάδα, στον σύγχρονο δεν φαίνεται να είναι το δυνατό του σημείο, η λογική έχει πάει περίπατο προ πολλού.

  117. Γιάννης Ιατρού said

    111: Δεν απαγορεύεται, οι Δήμοι πρέπει να αδειοδοτήσουν τα σχετικά και δεν το κάνουν, είτε επειδή υπάρχουν οικονομικά συμφέροντα, είτε γιατί υπάρχει αντίδραση από εκκλησιαστικούς κύκλους.
    Περίεργο, γιατί όπως έχω γράψει και πιό παλιά και μιλώντας ιστορικά πάντα, η Εκκλησία ήταν πάντα υπέρ της καύσης. Των ζωντανών, κυρίως 🙂

  118. Pedis said

    # 101, 109 – Αβό, είναι γνωστόν ότι ο θεός είναι τέλειος δηλαδή συμμετρικά αναλλοίωτος σε οποιεσδήποτε συνθήκες, κι όμως, μπορεί να προκαλέσει ασύμμετρα φαινόμενα. Υπάρχει φυσική εξήγηση για αυτό και την γνωρίζεις … Μην το κρύβεις! 🙂

    Επομένως, και ο Αμβρόσιος και ο Τσίπρας έχουν απόλυτο δίκιο.

    Συνεπώς, η καταστροφή στο Μάτι δεν οφείλεται σε κανέναν άλλο λόγο … λόγο για τον οποίον δεν έχουμε δει μέχρι τώρα καμιά παραίτηση από, όπως αποκαλείται, πολιτική ευαισθησία.

  119. atheofobos said

    102
    Δεν είναι η μόνη. Έχω ακούσει μάνα να λεει για τι παιδί της που είχε πεθάνει πως το ήθελε ο θεός κοντά του!

  120. ΕΦΗ - ΕΦΗ said

    «Γρουσουζιά» (για την πλήμμύρα τώρα) και «φύγετε-φύγετε» για την πυρκαγιά, τουϊτάρει η Αννούλα η καθηγήτρια ΑΠΘ η και εκπρόσωπος Τάφου ονομαζόμενη με τα εξτραδάκια- μέσω Ντυνάν- 3.000 ευρώ:
    https://www.kokkinokavalas.gr/lista-argomisthon-sto-ntynan-panagiotarea-ke-syzygo-fofis-gennimata/

  121. Γιάννης Ιατρού said

    110: Νίκο, λες νά ΄ταν το τελευταίο που τους βρήκε;

  122. Pedis said

    Νικοκύρη, έχεις γράψει για τον όρο ασύμμετρ* ;

    Πάντως, αν οι απειλές ή τα φαινόμενα είναι συμμετρικά είναι χειρότερα, είσαι σαν περικυκλωμένος και το χειρότερο το ξέρεις ότι δεν γλυτώνεις με τίποτα τις συνέπειες.

  123. cronopiusa said

    Γιατί η Μαραθώνος από αντιπυρική ζώνη μετατράπηκε σε «φονιά»: Το έγκλημα των Ολυμπιακών Αγώνων

  124. Γς said

    Στο Σκάι τώρα εξιστορεί κάποια [εν πανικώ] την περιπέτειά της

    -Ημουν με τον άντρα της γυναίκας μου

  125. ΕΦΗ - ΕΦΗ said

    123. Κρόνη, ντουζ πουάν! Ταχύτατη και «στο σημείο»! Πού ειν΄ ο πάτος ε, ο Πατούλης οέο;
    Για πισίνα το πήγαινε το πάρκιν η χρυσή δημαρχάρα.

  126. Avonidas said

    Αβό, είναι γνωστόν ότι ο θεός είναι τέλειος δηλαδή συμμετρικά αναλλοίωτος σε οποιεσδήποτε συνθήκες, κι όμως, μπορεί να προκαλέσει ασύμμετρα φαινόμενα. Υπάρχει φυσική εξήγηση για αυτό και την γνωρίζεις … Μην το κρύβεις!

    Ε, τι θες τωρα, να κανουμε nerdy in-jokes για αυθόρμητη ρηξη συμμετρίας και να γελαμε μονοι μας; 😏

  127. ΕΦΗ - ΕΦΗ said

    Ασσύμετρος
    Γκούγκλισα συνώνυμα του ασύμμετρος (το μόνο που είχα σκεφτεί ήταν το δυσανάλογος) ,
    Διαλέγω ένα μπλογκ με τα πιο πολλά,που δεν ξέρω αν ισχύουν κιόλας γι΄αυτό δεν παραθέτω το λινκ:
    ακανόνιστος,άμετρος,ανισόμετρος,άνισος,άσχημος,αταίριαστος, άτεχνος,δυσανάλογος,δυσαρμονικός, κακοφτιαγμένος, μη συμμετρικός,παράταιρος,στραβός,υπέρμετρος

  128. sarant said

    122 Όχι, δεν έχω γράψει, δεν είχαμε μπλογκ το 2001 που έγινε δημοφιλής ο όρος με τους δίδυμους πύργους 🙂

  129. Χαρούλα said

    108 & 114
    Οι μη έχοντες παιδιά δεν είμαστε απάνθρωποι. Μπορούμε να αγαπήσουμε όσο και οι άλλοι. Υπάρχουν άτομα που αφιερώθηκαν σε ξένα παιδιά δείχνοντας αυτοθυσία, αγάπη. Επίσης κατά καιρούς έχουμε δει γονείς-τέρατα.
    Αν μπορείτε, μην δίνετε τέτοιες δικαιολογίες. Ο απάνθρωπος, ο ανελέητος, ο εγωιστής, ο κακόψυχος δεν εξαρτάται από το «αν είχε παιδιά».

  130. Pedis said

    # 126 – το παραδέχομαι Αβό και ντρέπομαι, διότι τα πράγματα είναι σοβαρά και απαιτούν ταπεινότητα.

    Διότι ένας τέλειος θεός, στην περίπτωση που θελει να κερδίσει το σεβασμό και τον θαυμασμό των πιστών του, δεν έχει άλλη επιλογή παρά να παραδώσει έργο τέτοιο ώστε να μην υπάρξει ποτέ η ανάγκη να παρέμβει στη λειτουργία του.

    Έτσι,

    1) είναι ύβρις να διακηρύττουμε είτε ότι ο θεός επεμβαίνει είτε να αμφισβητούμε την ύπαρξή του επειδή δεν στέλνει έναν κόλπο εκεί που θέλουμε, ας πούμε, στον Αμβρόσιο.

    2) Ο Αμβρόσιος, στην προκειμένη περίπτωση, είναι μέρος του τέλειου σχεδίου του θεού και κατά συνέπεια πρόκειται για ιερόσυλη προσβολή να τον κατακρίνετε.

    Συνεπώς, οι πιστοί, τουλάχιστον αυτοί, προσευχηθείτε και ευχαριστείτε τον Κύριο που σας έχει εξασφαλίσει, για την ώρα, από τους κινδύνους.

  131. Παναγιώτης Κ. said

    @58 τέλος 🙂 🙂

  132. ΕΦΗ - ΕΦΗ said

    59>>Σας καλούμε να χαρακτηρίσετε αμέσως τις καμένες δασικές εκτάσεις ως αναδασωτέες, όπως ορίζει ο νόμος.
    Και στη μικρή πατρίδα κάηκαν και ξανακάηκαν εκτάσεις, κηρύχτηκαν δασικές /αναδασωτέες παναπεί -μεταξύ άλλων-απαγορεύτηκε η βόσκηση. Μωρέ μέχρι τη Μεσσαρά έχει απλωθεί των αιγών το κράτος. Ανευθυνοϋπεύθυνοι όλοι. Τάχα να καλέσουν την αστυνομία όταν δουν κοπάδια, αντε κι έγινε εν θερμώ όταν μπαίνουν στα περιβόλια, μετά με δυο τυργιά ανακαλούν τη μήνυση και πάει λέγοντας.Αυτεπάγγελτη θα έπρεπε ώστε να μην ανακαλείται/ Είπα λίγο από τον καημό μου. Σταματώ.Σ΄εμάς δεν κάηκαν άνθρωποι.Αυτό είναι το σημαντικό

  133. ΕΦΗ - ΕΦΗ said

    130 Pedis >>δεν στέλνει έναν κόλπο εκεί που θέλουμε, ας πούμε, στον Αμβρόσιο.
    Αμβροσικός κόλπος 🙂 🙂

    131/58 τέλος >>γιατί ξεχάστηκαν οι χοντροί
    απέκλεισε έτσι τεχνηέντως τους παπάδες 🙂

  134. ΕΦΗ - ΕΦΗ said

    Α και καθώς ακούω τώρα τα μέτρα για τους πυρόπληκτους, ο πατέρας μου πλήρωσε προ χρόνων μαζεμένες τις τελευταίες δόσεις ενός μικροδανείου που του έδωσαν λόγω αντίστοιχης καταστροφής (κάηκαν όλα τα λιόδεντρα της περιοχής αλλά εμάς και το σπίτι μας), καλού κακού μην πέθαινε και μας τ΄άφηνε ενυπόθηκο το επισκευασμένο σπίτι. Εμ, δεν ήταν ο σύριζας κυβέρνηση! 🙂 .

  135. ΕΦΗ - ΕΦΗ said

    123 https://twitter.com/Ezhna2/status/1022459729078038529

  136. Αφώτιστος Φιλέλλην said

    111. ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    “Σε μια χώρα που καίγεσαι ζωντανός, απαγορεύεται να καείς νεκρός”
    Από Iskra – 26/07/2018
    Facebook Twitter Εκτύπωση
    ελευθερίου

    Αποτεφρώθηκε στη Βουλγαρία η σορός του Μάνου Ελευθερίου. Η εξόδιος ακολουθία για τον σπουδαίο ποιητή που έφυγε από τη ζωή την περασμένη Κυριακή έγινε από το Α’ νεκροταφείο, ωστόσο, μετά από επιθυμία του ίδιου, η σορός του αποτεφρώθηκε.

    Για το σκοπό αυτό έπρεπε να φτάσει στη Βουλγαρία, μιας και στην Ελλάδα, δεν επιτρέπονται οι αποτεφρώσεις. Αυτό ακριβώς το θέμα σχολιάζει η οικογένεια του μέσω σόσιαλ μίντια, ορμώμενη από την τραγωδία στο Μάτι.

    «Η σορός του Μάνου Ελευθερίου μεταφέρθηκε σήμερα στη Βουλγαρία για αποτέφρωση. Σε μια χώρα που εν ριπή οφθαλμού μπορεί να καείς ζωντανός, απαγορεύεται να καείς νεκρός» γράφει σε ανάρτησή της η οικογένεια.

    ΕΤΙΚΕΤΕΣ ΜΑΝΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ

    https://iskra.gr/%CE%BC%CE%AC%CE%BD%CE%BF%CF%85-%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CF%85%CE%B8%CE%B5%CF%81%CE%AF%CE%BF%CF%85-%CF%83%CE%B5-%CE%BC%CE%B9%CE%B1-%CF%87%CF%8E%CF%81%CE%B1-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%BC%CF%80%CE%BF%CF%81/

  137. Ιστοριοδίφης said

    Κύριε Αφώτιστε (136), μήν παραπληροφορείτε τον κόσμο, δεν είμαστε όλοι απληροφόρητοι κάφροι σε αυτό το Ιστολόγιο… Ο Μάνος Ελευθερίου είχε γίνει δικός μας (χριστιανός ορθόδοξος) από το 2016. Άλλο θέμα, τώρα, αν ήθελε να καεί για να μή πηγαίνουν οι εχθροί του και ΝΑ ΚΑΤΟΥΡΑΝΕ και ΝΑ ΧΕΖΟΥΝ πάνω στον τάφο του, όπως χαρακτηριστικά έλεγε… Βεβαίως, φταίνε και οι αδελφές του, που αφήνουν να εννοηθεί πως ήταν άθεος, ενώ ο Μάνος πίστευε εις Ιησούν Χριστόν και αυτόν Εσταυρωμένον…

    Διαβάστε, κ. Αφώτιστε, τη συνέντευξή του στην χτεσινή «Ορθόδοξη Αλήθεια» για να φωτιστείτε και να ξεστραβωθείτε. Η συνέντευξη δόθηκε από τον μακαρίτη στιχουργό τον Νοέμβρη του 2016, όπου δηλώνει πως μετά από δεκαετίες αθεΐας ανέκτησε την παιδική πίστη του στον Κύριο Ημών Ιησού Χριστό…

  138. Τί να κάνει κι ο Αμβρόσιος. Έπιασε το ένα άκρο μια και το άλλο είναι καπαρισμένο από «τα δικά μας παιδιά», τα αδέρφια, τα κολλητάρια κλπ, κλπ.
    Συμφωνώ απολύτως με τον Άνθιμο Αλεξανδρουπόλεως. Θα μπορούσε πάντως να είναι λιγότερο επιθετικός

  139. Γιάννης Κουβάτσος said

    Αμβροσικός κόλπος, ακατάλληλος για κολύμπι λόγω λυμάτων, Έφη. 😨

  140. sarant said

    136 Περιμένω να δω αν θα υπάρξει δήμος που θα το τολμήσει να φτιάξει αποτεφρωτήριο.

  141. Pedis said

    -> 140 – Ο Πελετίδης;

  142. ΣΠ said

    140
    Ο Μπουτάρης το επιδιώκει αλλά τα γραφειοκρατικά εμπόδια είναι πολλά.
    http://www.voria.gr/article/to-proto-examino-tou-2019-i-apotefrosis-ston-dimo-theossalonikis

  143. Φανή Μ. said

    Καλησπέρα σας. Νομίζω πως πρέπει να καταγγείλουμε όλοι εμείς οι εχέφρονες τον οπισθοφυλλογράφο της εφημερίδας «Δημοκρατία» Παναγιώτη Λιάκο (πρώην στέλεχος του ΕΝΕΚ και κολλητός του Ι. Σχοινά, ιδιοκτήτη του ακροδεξιού εκδοτικού οίκου «Νέα Θέσις») γι’ αυτή την ανάρτηση, που είναι πολύ χειρότερη από όσα λέει ο Άγιος Καλαβρύτων

  144. Ποντικαρέος said

    @140 Από όσα γτήριονωρίζω ο Δήμος Πατρέων έχει αποφασίσει να κατασκευαστεί αποτεφρωτήριο, έχει ορίσει το που θα γίνει (στην περιοχή Βιοτεχνικού Πάρκου) ώστε να είναι (σχετικά) μακριά από κατοικίες.
    Από συζητήσει που είχα (τυχαία) πριν λίγες μέρες το θέμα έχει κολλήσει σε βασικά θέματα του διαγωνισμού για την κατασκευή (αν η εταιρία που θα το κατασκευάσει θα αναλάβει και τη λειτουργία του, ποιο θα είναι το κόστος ανά αποτέφρωση σε τέτοια περίπτωση κλπ). Από ότι μου είπε αυτός που συνομιλούσα (που σχετίζεται με το Δήμο και το θέμα) το βασικό πρόβλημα είναι ότι δεν έχει ξαναγίνει τετοιος διαγωνισμός και ψάχνονται ώστε να μην δώσουν πατήματα να ακυρωθεί όταν γίνει.

  145. Ποντικαρέος said

    Το «γτήριονωρίζω» ήταν «γνωρίζω» αλλά μπλέχτηκε το touchpad και άλλξε το σημείο που έγραφα.

  146. ΚΩΣΤΑΣ said

    Ύστερα από μια μικρή απουσία, χαιρετώ τον Νικοκύρη καθώς και τις φίλες και τους φίλους σχολιαστές.

    Να εκφράσω πρώτα τα θερμά μου συλλυπητήρια στις οικογένειες των θυμάτων της πυρκαγιάς και να ευχηθώ να μην μας βρει άλλο κακό ως χώρα και ως άτομα, γενικά.

    Σιγά, μη λάβω στα σοβαρά τις μακακίες του Αμβρόσιου. Εκφράζουν αυτόν τον ίδιο και είναι αφορολόγητες και άνευ σημασίας, τις παίρνει ο αέρας, δεν εφαρμόζονται υποχρεωτικά. Άσε που απαλλάσσει και την κυβέρνηση από τις ευθύνες, ήταν θέλημα Θεού… ο θάνατος τόσων ανθρώπων.

    Μοι προκαλεί κατάπληξιν όμως το γεγονός ότι ουδείς χριστιανομπολσεβίκος σχολιαστής, επί 12 συναπτάς ώρας εις του ουρανόν του διαδικτύου, αναφέρθηκε εις την μπηχτήν του αγίου Αλεξανδρουπόλεως κ. Άνθιμου… “ Όποιος υπηρετεί την Πίστη μας, τσαλαπατώντας τον άνθρωπο, τότε αυτός μετατρέπει την Πίστη μας σε στεγνή και στυφή ιδεολογία, όπως ήταν ο φασισμός, ο ναζισμός και ο κομμουνισμός. …” 🙂

  147. sarant said

    141-144 Και ο Μπουτάρης και ο Πελετίδης είναι καλοί υποψήφιοι: προοδευτικοί δήμαρχοι που έχουν συγκρουστεί, μεγάλοι δήμοι, οικονομική άνεση, πολύς πληθυσμός. Μακάρι να προχωρήσουν.

  148. Πάνος με πεζά said

    @ 140 : Eπίσης ο Πάγκαλος είχε πει ότι θα επένδυε στην αποτέφρωση («Μαζί τα κάψαμε»).

  149. Πάνος με πεζά said

    Φυσικά, αν και σαφώς μικρότερου κόστους, οι αποτεφρώσεις θα κοστίζουν όσο και οι κηδείες. Κορόιδα είναι τα κοράκια; Την πιο σίγουρη δουλειά έχουν, και θέτε και σκόντο;

  150. odinmac said

    130
    «Διότι ένας τέλειος θεός, στην περίπτωση που θελει να κερδίσει το σεβασμό και τον θαυμασμό των πιστών του, δεν έχει άλλη επιλογή παρά να παραδώσει έργο τέτοιο ώστε να μην υπάρξει ποτέ η ανάγκη να παρέμβει στη λειτουργία του.»

    Με όλο το σεβασμό και χωρίς ίχνος ειρωνείας, τέλειο Ον (εάν υποθέσουμε ότι υπάρχει) που έχει ανάγκη σεβασμού και θαυμασμού, μόνο τέλειο δεν είναι, οπότε το πρώτο μισό της πρότασης είναι αυτοαναιρούμενο (εκτός αν τέλεια όντα είναι ο κούλης, ο λούλης και ο συγκυβερνήτης του ο μπούλης 🙂 ).
    Όσο για το δεύτερο μισό έχουμε δύο τινά:
    Το πρώτο είναι ότι όσο δεν υπήρχε άνθρωπος παρά μόνο ζώα, τότε δεν υπήρχε όντως ανάγκη να παρέμβει στην λειτουργία του κόσμου, αφού δεν τείθεται καν σαν ερώτημα. Τα ζώα δεν έχουν συνείδηση, ηθική (καλό-κακό), σκοτώνουν, τρώνε, κοιμούνται, κάνουν σεξ, δεν υπάρχει παρελθόν ούτε μέλλον παρά μόνο παρόν, μποέμικες καταστάσεις δηλαδή, ούτε «ανθρώπινες αρρώστειες» όπως άγχος, στρες κτλπ, εκτός από τις σύντομες περιόδους του κυνηγιού οι οποίες ξεχνιούνται ευθύς αμέσως.

    Το δεύτερο, και υποθέτοντας (συμφωνώντας θεωρητικά πάντα) ότι υπάρχει ένα ανώτερο Ον το οποίο σου δίνει ελευθερία πράξης (συνείδηση δηλαδή), αυτό αυτόματα μας καθιστά υπεύθυνους για τις όποιες ενέργειές μας, εάν δηλαδή πέσω από τον 5ο όροφο δεν θα τα βάλλω με τον Θεό που δεν με γλύτωσε (κ εμένα αλλά και αυτόν που έπεσα πάνω του), αλλά, και συγχρόνως, μας καθίστά μεταφυσικά όντα ως προς τον ίδιο του τον εαυτό, αφού μας έχει δώσει ελευθερία επιλογής και βούλησης, οπότε ούτε ο ίδιος ξέρει πως θα πράξουμε (εκτός εάν μας δουλεύει, οπότε μας λέει ψέματα άρα πάλι δεν μιλάμε για το τέλειο Ον).

    Στην ουσία το ερώτημα είναι:
    θέλουμε την πρότερη κατάσταση του «μόνο ζώο», δηλ χωρίς ελευθερία σκέψης και συνείδηση, αφού ότι και να πράξουμε είναι πέρα από το κακό και το καλό;
    ή την τωρινή με την πλήρη ελευθερία όπου «πληρώνουμε» για τις πράξεις μας;
    και το γράφω αυτό γιατί η απλοϊκή σκέψη: «ο Θεός είναι καλός και ότι και να κάνω θα με (μας) προστατέψει» απέχει πολύ από την ελευθερία της βούλησης αφού μας στερεί την επιλογή: ό,τι και να κάνω θα είναι καλό ούτως ή άλλως (ή χωρίς ηθικό αντίκρυσμα όπως τα ζώα).

    Για τα υπόλοιπα, για τους παπάδες, δεν χαλάω μελάνι.
    Βέβαια μ’ ευχαριστεί το γεγονός, πως, παρόλο που υπάρχουν κάποιοι γιατροί οι οποίοι παίρνουν φακελάκι, δεν τα βάλατε με την ιατρική επιστήμη 🙂

    Υ γ: Αγαπητέ Λεώνικε είσαι ωραίος σε ό,τι και αν γράφεις!

  151. Γιάννης Κουβάτσος said

    «Άσε που απαλλάσσει και την κυβέρνηση από τις ευθύνες, ήταν θέλημα Θεού… ο θάνατος τόσων ανθρώπων.»
    Δεν λες, Κώστα, που υπάρχει και ο Σύριζα για να φορτωθεί αμαρτίες δεκαετιών.

  152. Χαρούλα said

    Τις πταίει, συνέχεια
    https://www.tilestwra.com/paparokas-nektarios-oi-iron-maiden-atimasan-ton-timio-stayro-kai-eferan-ton-thanato/
    Έχουμε ακόμη να μάθουμε!!! 😅😂😹

  153. cronopiusa said

    Κίνηση «Απελάστε το Ρατσισμό» Η ιστορία ενός βασανιστή χωροφύλακα Μητροπολίτη: Αθανάσιος – Αμβρόσιος Λενής

  154. sarant said

    146 Βρε καλώστον!

    152 Είναι κι αυτό, πού το πας;

  155. Pedis said

    # 150 – έτσι από περιέργεια (για το πόσο χαμηλά μπορεί να ρίξει ακόμη και τα ισχυρότερα πνεύματα ο θεολογικός «διάλογος»),

    αλλά έχει και ενδιαφέρον και πλάκα :

    για δες (σε περίπτωση που δεν τις έχεις υπόψην σου) μια επιλογή χωρίων από τις διάσημες επιστολές που αντάλλαξαν ο Λάιμπνιτζ με τον ανταυτού του Νεύτωνα, όπου ο ένας κατηγορεί τον δεύτερο ως υλιστή (αμέ! πούχε ξετρίψει στην αποκάλυψη) κι ο τελευταίος τον πρώτον τον πρώτον ότι παίζει το παιχνίδι των άθεων και βγαζει το θεό από τη φύση και τον κόσμο (βέβαια, η ολοφάνερη επιθετικότητα δεν είχε μονάχα θεολογικά αίτια.).

    https://www.earlymoderntexts.com/assets/pdfs/leibniz1715_1.pdf

  156. ΣΠ said

    152
    Τελικά μπορούν να συμφωνήσουν μεταξύ τους για να ησυχάσουμε κι εμείς; Ποιος φταίει; Ο άθεος Τσίπρας ή οι Iron Maiden;

  157. ΕΦΗ - ΕΦΗ said

    Μουσική σφήνα: ήθελα να πω για τον εξαιρετικό Ιλάν που φέρνει τις μουσικές του πάντα με επεξηγηματικά,και όχι μόνο, υπέροχα σχόλια.Παρηγορητική νησίδα. Αυτή την ώρα Στο Κόκκινο 105.5

  158. ΕΦΗ - ΕΦΗ said

    156 ΣΠ, περίμενε από αύριο θα μιλήσουν κι άλλοι https://twitter.com/KonAnastopoulos/status/1022515447965605888

  159. Άσχετος said

    έχει ενδιαφέρον ο καλαβρύτων. παίρνουμε μια ιδέα πώς ήταν οι ιεράρχες στην ύστερη αρχαιότητα, στον μεσαίωνα, στον βυζαντινό κόσμο.
    ρητορική του ψόγου το έλεγαν τότε, λόγο μίσους το λέμε σήμερα. ο φόβος να κρατάει τα έρμα μέσα στο μαντρί. να αναθεματίζονται όλοι οι υπόλοιποι. απλά πράματα.

    αλλά το θλιβερό κι εξοργιστικότερο δεν είναι αυτό. είναι που όλοι αυτοί οι ανά την ελλάδα καλαβρύτων, οι »φλογεροί» (όπως τους λέει με δέος το οπαδικό ποίμνιο), διαλύουν και τα τελευταία κύτταρα λογικής στη γκλάβα των ψηφοφόρων.

    τα υπόλοιπα είναι »φυσική συνέπεια».

  160. cronopiusa said

  161. sarant said

    Ευχαριστώ για τα νεότερα και καλό ξημέρωμα!

  162. Ιερόδουλος said

    129 Χαρούλα
    συμφωνώ απολύτως με αυτό που έγραψες για τους ανθρώπους που δεν έχουν παιδιά.

  163. ΕΦΗ - ΕΦΗ said

  164. Πρόλαβε κανείς αυτο το ποστ Λενη;
    ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΕ κ. ΑΝΘΙΜΕ
    https://mkka.blogspot.com/2018/07/blog-post_30.html

  165. Σωτήρς said

    Να συμφωνήσουμε πως ο καιρός τον τελευταίο μήνα έχει ξεφύγει. Προχθές στο Μαρούσι μυρίζαμε πυρκαγιές και δυο μέρες τώρα κάνει μουσώνα. Ακρίδες ή ψάρια να δω αύριο δεν θα με παραξενέψει πολύ.

    28 Babis και τις βιολογικές του θεωρίες. Υπάρχει η άποψη ότι ο άνθρωπος είναι ένα ζώο που δεν ξέρει τι επιθυμεί και γι’αυτό μιμείται. Αυτή η μίμηση καταλήγει σε βία αυτοκαταστροφική για την κοινωνία. Η θρησκεία και η έννοια του ιερού είναι τελικά αναγκαία για να σταματήσουν την αυτοκαταστροφή και να κρατήσουν την κοινωνία. Επίσης αυτή η άποψη τους λογίζει όλους στο ανθρώπινο είδος.

  166. Ιστοριοδίφης said

    1) Μού προξενεί κατάπληξη η ολιγωρία του κ. Σαραντάκου: Επί 4 ολόκληρες ημέρες αρνείται να μάς αποκαλύψει την ετυμολογία του Ματιού, τουτέστιν πώς, πότε και γιατί η κατάφυτη αυτή συνοικία της Νέας Μάκρης ονομάστηκε «Μάτι». Όλα τα Κανάλια ψάχνουν την ετυμολογία της, και ο κ. Σαραντάκος σιωπά. Γιατί, άραγε; Αν αγνοεί το θέμα (δεν υπάρχουν πληροφορίες στο google), ας βγεί και ας το πεί δημοσίως, για να δώσουμε εντολή στο Επιτελείο μας να το ψάξει και να ξεστραβώσουμε τον κόσμο που διψά να μάθει…

    2) Μετά την προχτεσινή αποκάλυψή μας ότι το μεγάλο κακό οφείλεται στο ότι η Αστυνομία απέκλεισε την Λεωφόρο Μαραθώνος, απόψε όλα τα Κανάλια το πήραν χαμπάρι και μόνο με αυτό ησχολούντο. Από επροχτές έχουμε προαναγγείλει ότι θα γίνει χαμός με τα κρούσματα λεηλασιών. Ήδη οι μαζικές λεηλασίες ξεκίνησαν, αλλά τα Κανάλια (με άνωθεν εντολή;) υποβαθμίζουν το θέμα για να μήν οδηγηθούμε σε αυτοδικίες. Οι μαζικές λεηλασίες στα σπίτια του Νέου Βουτζά και του Ματιού, θα είναι το θέμα των Καναλιών τις επόμενες ημέρες.

    3) Ουδείς σχολιαστής είχε το φιλότιμο να επισημάνει ότι ο ακροδεξιός τραγόπαπας Αμβρόσιος Λενής δικαιώθηκε σε ένα σημείο: Η κεντρική εκκλησία του Ματιού, ο ιερός ναός Κοιμήσεως της Θεοτόκου, έμεινε άθικτος κατά θαυματουργικό τρόπο. Είναι φανερό ότι η Μητέρα μας Παναγία προστάτευσε τον ναό της, αλλά επί 15 ώρες όλοι οι αναγνώστες του παρόντος ιστολογίου το αποκρύπτουν για να μή φανεί ότι δικαιώνεται ο Λενής…

    4) Δεν είναι περίεργο ότι εξαφανίστηκε σήμερα Πέμπτη από το Ιστολόγιο ο χωροφύλαξ Ιατρού. Όλα τα Κανάλια παραδέχτηκαν απόψε (έπρεπε να προηγηθεί χθές τη νύχτα το έγκυρο BBC) ότι ο αριθμός των αγνοουμένων είναι απροσδιόριστος και δεν υπάρχει επίσημη λίστα αγνοουμένων, ούτε κατά προσέγγιση αριθμός τους. Ο αφελής Ιατρού διέπραξε την γκάφα να γράψει (μεσάνυχτα Τετάρτης προς Πέμπτη) ότι οι εναπομείναντες αγνοούμενοι είναι μερικές δεκάδες. Πρίν λίγες ώρες, το BBC μίλησε για εκατοντάδες αγνοουμένους και κατήγγειλε τις Αρχές του Ρωμέικου για παντελή ανικανότητα: Μετά από 4 ημέρες δεν έχουν ακόμη καταφέρει να φιάξουν λίστα αγνοουμένων!..

    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Όλοι αντιλαμβανόμαστε ότι αυτή τη φορά η ξεφτίλα που θα υποστεί ο κακόψυχος Ιατρού (έγραψε ο ταλαίπωρος ότι ο τελικός αριθμός των νεκρών θα είναι κάτω από 130!..) θα είναι ιστορική και θα τον συνοδεύει σε όλη την υπόλοιπη ζωή του

    5) Τελειώνω με 3 κρίσιμα ερωτήματα προς τον Ραφηνέα σχολιαστή κύρ Γιάννη (Γς) που ειδικεύεται στο DNA, λόγω επαγγέλματος…

    5Α. Γιατί επί τόσες μέρες δεν βγάζει άχνα για τα έργα και τις ημέρες του υπερδραστήριου Δημάρχου Ραφήνας Βαγγέλη Μπουρνούς, ο οποίος – εκτός των άλλων – βάφει με καραμπογιά το μαλλί του;

    5Β. Γιατί δεν μάς εξηγεί ποιά Ανώτερη Δύναμη καλύπτει τον ιδιοκτήτη του παραλιακού οικοπέδου Βασίλη Φράγκο, όπου παγιδεύτηκαν και κάηκαν οι 26 νοματαίοι; Είχε άδεια από την Πολεοδομία ο κ. Φράγκος να κλείσει την πρόσβαση προς την θάλασσα με συρματόπλεγμα και να αφήσει μόνο ένα μικρό πορτάκι που δεν μπόρεσαν να βρούν μέσα στην άγρια νύχτα οι 26 καμμένοι; Αν όχι, πρόκειται για έγκλημα κατά συρροήν. Γιατί τον καλύπτουν τα Κανάλια;

    5Γ) Γιατί ο κ. Γς δεν ενημερώνει τους αναγνώστες του Ιστολογίου ότι ο έχων το γενικό πρόσταγμα των νεκροτομών που γίνονται στο Νεκροτομείο της Ιατρικής Σχολής Αθηνών (Μικράς Ασίας 75, Γουδί) και προϊστάμενος της Ιατροδικαστικής Υπηρεσίας Πειραιώς κ. Ηλίας Μπογιόκας έχει μονίμως κλειστό το αριστερό του μάτι; Τί είδους γνωματεύσεις DNA μπορείς να κάνεις με ένα μόνο μάτι, όταν οι σοροί που καταφθάνουν στο Νεκροτομείο του Γουδιού είναι (κατά γενική ομολογία) σε αθλία κατάσταση και χρειάζεται μεγάλη προσοχή για να αποφανθείς αν ο νεκρός πήγε από πνιγμό ή από κάψιμο;

  167. Γς said

    166:

    5Γ: Το μόνο που μπορώ να διαβεβαιώσω είναι ότι ασχολήθηκα περίπου 10 χρόνια με το διδακτορικό της γυναίκας του.

    Και επ ευκαιρία να σου γνωστοποιήσω ότι κάθε φορά που σχολιάζεις στον Κάκτο ως ανώνυμος ή με άλλο ψευδώνυμο εμφανίζεται ένα μήνυμα:
    «Χαιρετίσματα από τον Βάταλο στον Κάκτο»

    Ανεβασμένα πράγματα αγαπητέ

  168. spiral architect 🇰🇵 said

    Σόι οι Φράγκοι;

    Μικρά ένοχα μυστικά ή συλλογική ευθύνη; Προσοχή στο δεύτερο, αλλά τις νομιμοποιημένες παρανομίες και τα «κατά παρέκκλιση του Ν. τάδε» απο την κεντρική εξουσία ξεκίνησαν.
    (ξαναδείτε το λινκ, την ημερομηνία και το όνομα-κλειδί) 😉

  169. spiral architect 🇰🇵 said

    Προς ενημέρωσή σας, η λίστα των αγνοούμενων, σύμφωνα με τους συγγενείς τους, βρίσκεται εδώ.
    Οι τέως σχολιαστές του πρωτουθέματος με τα πολλά νικ μπορούν να ξεκουμπιστούν πάραυτα από δω χάμω;
    (και άλλο κακό να μη μας βρει)

  170. spiral architect 🇰🇵 said

    Και αν ξέρατε το βιογραφικό του Μπογιόκα (που παρεμπιπτόντως πάσχει από βλεφαρόπτωση) θα το βουλώνατε.
    Όρνεα του ίντερνετ!

  171. cronopiusa said

    Παντελής Μπουκάλας Καλοσύνη κατά κακοψυχίας

  172. leonicos said

    @150 Οντινμάκ

    Ευχαριστώ. Προέχει η ελευθερία γνώμης (και συνείδησης), η αξιοπρέπεια, προσοπική και συλλογική, και η παρέα του ιστολογίου που μας φιλοξενεί

  173. Γιάννης Ιατρού said

    Καλημέρα,

    166: Σήμερα 27/7 που είναι του Αγ. Παντελεήμονος, συνιστώ στον γνωστό λασπολόγο σχολιαστή με τα πολλά χρηστώνυμα, να πάει σε καμιά εκκλησία. Το λέει κι ο λαός: Κουτσοί, στραβοί, όλοι στον Αγ. Παντελεήμονα …. Αν και δεν προβλέπω ίαση από την αρρώστια που τον δέρνει!

  174. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    170 – Ο φασισμός δεν είναι πολιτικός προσδιορισμός όπως θέλουν να τον παρουσιάζουν αλλά βαριά ψυχασθένεια, οπότε κι οι φασίστες όπως ο πολυβλάκας που βρομίζει το ιστολόγιο,, είναι βαριά ψυχασθενείς. Ο μόνος τρόπος για να το βουλώσουν, είναι η αδιαφορία από τους άλλους κι ο αποκλεισμός τους από τον Νικοκύρη, αλλά για ακατανόητους λόγους για μένα, δεν συμβαίνει τίποτε από τα δύο.
    Η ανοχή στην χυδαιότητα και την ασυδοσία, δεν είναι δημοκρατία, που χωρίς όρους και κανόνες δεν μπορεί να λειτουργήσει.
    Το λυπηρό, είναι ότι από αρκετούς εδώ, δεν υπάρχει απλώς ανοχή αλλά αποδοχή.
    Ας κρίνει ο Νικοκύρης πόσοι αξιόλογοι σχολιαστές έχουν σταματήσει να σχολιάζουν και για ποιούς λόγους, κι αν πρέπει να αλλάξει κάτι στην πορεία η είναι στραβός ο γιαλός, δικό του είναι το καράβι.

  175. Γς said

    > δικό του είναι το καράβι.

    Του Νικοκύρη και Καραβοκύρη

  176. sarant said

    164 To κατέβασε, δεν το πρόφτασα.

  177. sarant said

    174 Λάμπρο, κι άλλοι έχουν σταματήσει να σχολιάζουν επειδή φιλονίκησαν με άλλους. Καλό θα ήταν να μην απαντάμε παρά μόνο όπῶς ο Σπειροειδής πιο πάνω κι αυτό με μέτρο.

  178. nikiplos said

    Σχετικά με τον Αμβρόσιο…

    Το βιβλίο του Δ. Λεμπέση, η θεωρία των βλακών ξεδιαλύνει αρκετά πράγματα. Ο οπαδός μιας αγέλης, δεν ενδιαφέρεται για πραγματολογικά επιχειρήματα, ούτε φυσικά για μια ορθολογική διερεύνηση ενός (οποιουδήποτε) περιστατικού. του αρκούν δυό ακριβώς πράγματα:
    α. Αν για ένα περιστατικό οι ευθύνες πέφτουν στην δική του ομάδα, τότε πρέπει να βρει αιτίες-καταφύγιο σε εξωγενείς της ομάδας παράγοντες. Αυτοί δεν χρειάζεται πάντοτε να είναι λογικοί
    Παραδείγματα πολλά, που βρίθουν στη δημοσιογραφία γνώμης. «Ο ΠΑΣΟΚος εμπρηστής του Γυθείου» έγραφε ο Δημ Ρίζος από τον Ελεύθερο (ρύπο) του. «Παραλάβαμε καμμένη γη», «οι άλλοι φταίνε» κλπ. Ο Οπαδός καλύπτεται άνετα με μια τέτοια εξήγηση, χωρίς να τον ενδιαφέρει η τεκμηρίωσή της.
    β. Αν για ένα περιστατικό φταίν οι «άλλοι», τότε γίνεται διαπρύσιος κατήγορος και ζητεί κρεμάλες, δικαστήρια, δίκες του αιώνα κλπ.

    Στην Ελλάδα γιατί αυτή η οπαδική συμπεριφορά, ιδίως στην κομματική ιδιότητα της πολιτικής είναι τόσο διαδεδομένη? Γιατί απλά ποτέ δεν είχαμε κοινοτική πολιτεία σε μεγαλύτερο του χωριού επίπεδο. Το ρόλο λοιπόν του πατρώνου αναλαμβάνουν τα κόμματα. Αν ο τάδε ή ο δείνα είναι «δικός μας» τα έχει καλώς καμμωμένα και έκανε ό,τι μπορούσε. Αν είναι με τους «άλλους» είναι διεφθαρμένος, πόρνος, μαστρωπός, ου μην και ανήθικος.

    Ο Αμβρόσιος Λενής, καλύπτει τέλεια αυτήν την ανάγκη του οπαδού του δεξιού στρατοπέδου. Δεν ενδιαφέρεται να προσωποποιήσει, να ανθρωποποιήσει έναν θεό κατ’ εικόνα και ομοίωση όπως λεν κάποιοι. Ενδιαφέρεται να περιχαρακώσει εκείνο το πεδίο της πολιτικής του μαντρώματος που του αναλογεί. Παλαιότερα φαντάζομαι θα του αρκούσε να έλεγε «οι κομμουνιστές» κλπ, όμως σήμερα και εδώ και 37 έτη, οι κομμουνιστές είναι περιστασιακά μέλη κυβερνήσεων της συντεταγμένης πολιτείας, οπότε δεν κολλάει το «αναρχοσυμμορίτες» κλπ.

    Ο Αμβρόσιος Λενής κάνει το ίδιο καλά με τον Βορίδη το επικοινωνιακό παιχνίδι από τον άμβωνα.

  179. Alexis said

    #129: Συμφωνώ απολύτως.

    #166: «ακροδεξιός τραγόπαπας» τς, τς, τς πιπέρι στο στόμα, τι κουβέντες είναι αυτές από έναν πιστό ορθόδοξο χριστιανό;

    #178: Σωστά όσα επισημαίνεις.

  180. Γερμανοφιλλανδοαγγλοαμερικανοεβραιοτσολιάς said

    Αυτός (ο πρώην χουντικός και νυν χρυσαυγίτης) ονομάζεται Αθανάσιος Λένης και πράγματι έχει διατελέσει και αξιωματικός της πρώην χωροφυλακής, αλλά κληρικός (όχι «μάχιμος»). Ως γνωστόν, η πρώην χωροφυλακή ήταν (και) στρατιωτκό σώμα· με λίγα λόγια: όπως υπάρχουν αξιωματικοί κληρικοί στο στρατό, στην πολεμική αεροπορία και στο πολεμικό ναυτικό, ομοίως υπήρχαν και στην πρώην χωροφυλακή.

    Βέβαια, ο Λένης βρίσκει και κάνει. Ο κανονικός Καραμανλής μού ήταν αντιπαθής· όμως, ένα από τα λίγα καλά που είχε ήταν ότι όταν τον επισκέπτοταν η ΔΙΣ, τους υποδεχόταν προσφωνόντας τους: «Ρε, καλώς το πουσταριό». Αντίθετα, όταν ο ΣυΡιζΑ ήταν ακόμη αντιπολίτευση, ο Τσίπρας είχε παρευρευθεί σε μία εκδήλωση στα Καλάβρυτα προς τιμή των εκτελεσθέντων από τους ναζιστές, χοροστατούντος (και όχι χοροπηδούντος, όπως είχε κάνει σαρδάμ κάποιος παλιός εκφωνητής) και του Λένη (και εδώ βλέπουμε και μία άλλη αντίφαση, αφού ο Λένης ανήκει στη «σπορά των ηττημένων»). Επακολούθησε γεύμα. Σε κάποια στιγμή, ο Τσίπρας σηκώθηκε να φύγει. Τότε ο Λένης τού είπε: «Αλέξη, κάτσε τώρα να ακούσεις και μένα» και άρχισε να λέει διάφορες μπούρδες και να «του τα χώνει» και ο Τσίπρας καθόταν και τον άκουγε (χωρίς να μιλάει) με ένα αμήχανο και χαζό χαμόγελο! Λοιπόν, επαναλαμβάνω: αυτός βρίσκει και κάνει.
    Να μη ξεχνάμε και ότι όταν (ο Τσίπρας) εξελέγη πρωθυπουργός, πρώτο μέλημά του ήταν να επισκεφθεί τον… αρχιεπίσκοπο Λιάπη!

    Τι θα γίνει με το χωρισμό κράτους και εκκλησίας; Ο χωρισμός κράτους και εκκλησίας είναι στις προγραμματικές θέσεις του ΣυΡιζΑ. Να σημειωθεί ότι, το 1974, ο χωρισμός κράτους και εκκλησίας ήταν και στις προγραμματικές θέσεις τού ΠαΣοΚ ακόμη και της ΕΚ-ΝΔ! Ακόμη περιμένουμε. Σύμφωνα με όλες τις δημοσκοπήσεις του εικοστού πρώτου, τα ⅔ του λαού θέλουν αυτό το χωρισμό και, όπως είναι ευνόητο, το ποσοστό είναι σαφώς μεγαλύτερο στους ψηφοφόρους του ΣυΡιζΑ. Τα περί ΑνΕλ είναι αστεία δικαιολογία, δεδομένου ότι η βασική δύναμη του «ψεκασμένου» είναι οι παλαιοημερολίτες (των οποίων οι κληρικοί δεν μισθοδοτούνται από τη φορολογία μας). Και όμως, η κυβέρνηση ούτε αυτή την προγραμματική θέση της υλοποιεί (όπως έχει υλοποιήσει πχ την κατάργηση διοδίων, την κατάργηση μαθητικών παρελάσεων, κλπ). Γιατί; Μήπως, δεν έχουν άδικο όσοι λένε ότι «μαζί τα τρώνε»;

    Κατά την πρωτοβυζαντινή περίοδο υπήρχαν και μικτά μοναστήρια! Εννοείται: χωριστοί θάλαμοι γυναικών και ανδρών σε 2 στάδια. Στο α΄ στάδιο: χωριστοί θάλαμοι γυναικών και ανδρών στα ίδια κτήρια· καταλαβαίνετε τι γινόταν! Στο β΄ στάδιο: χωριστοί θάλαμοι γυναικών και ανδρών σε διαφορετικά κτήρια· και πάλι μια απ’ τα ίδια. Και, έτσι, καταργήθηκαν τα μικτά μοναστήρια.

    Σύμφωνα με τη χριστιανική μυθολογία, κατά τη χειροτονία επισκόπου παρίσταται και το άγιο πνεύμα. Όμως, έχουμε περιπτώσεις όπου ο χειροτονηθείς καθίσταται έκπτωτος. Τι συμβαίνει, εκεί; Σφάλλει το άγιο πνεύμα;

    Και η καύση νεκρών παραπέμπεται, κι αυτή, ad calendas graecas! Προ ετών, κάποιος σχολιαστής σε άλλο ιστολόγιο είχε προτείνει τη θέσπιση και ιδιωτικών αποτεφρωτηρίων. Γιατί να είναι μόνο δημοτικά; Όταν υπάρχουν και ιδιωτικά ΚΤΕΟ (τόσο σημαντικά για την οδική ασφάλεια), γιατί να μην υπάρχουν και ιδιωτικά αποτεφρωτήρια;

  181. Alexis said

    #180: Και στην Αστυνομία υπάρχουν κληρικοί-αστυνομικοί. Όχι παλιά, για την τωρινή ΕΛΑΣ μιλάω…

  182. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    Νίκο όπως είπα και πιο πάνω, κρίνε μόνος σου αν πρέπει ν’ αλλάξεις κάτι η όχι, πάντως μπορώ να σε βεβσιώσω πως οι περισσότεροι δεν έχουν σταματήσει επειδή φιλονίκησαν με άλλους, που και σ’ αυτές τις περιπτώσεις, σε αρκετές είχε χαθεί το μέτρο μονόπλευρα αλλά δεν υπήρξαν οι ανάλογες κυρώσεις.

    Δεν ξέρω αν το έχεις προσέξει, αλλά το σήμα κατατεθέν του ιστολογίου, το υψηλού επιπέδου χιούμορ του, έχει εξαφανισθεί, για ποιό λόγο; Μήπως γιατί έχουν φύγει οι περισσότεροι φορείς του κι έχουν επικρατήσει οι δογματικές διαμάχες οι προσωπικές καφενειακές φιλονικίες και η χυδαιότητα; λέω μήπως.
    Παλιά έμπαινα στο ιστολόγιο και μου έφτιαχνε την μέρα, τα τελευταία δυο τρία χρόνια ελάχιστες φορές συμβαίνει αυτό, κι αρκετές φορές μου την χαλάει.
    Προσωπικά, έχω επιλέξει να μη συζητώ με όσους δεν μπορώ να συνεννοηθώ, ενώ δεν ασχολούμαι και δεν διαβάζω καν τα σχόλια των πάσης φύσεως δογματικών όπως και του πολυβλάκα φασίστα από την εποχή του εαμοβ….ου.

    Δεν ήθελα να τα πώ δημόσια αυτά, αλλά νομίζω πως είναι μια καλή ευκαιρία να κάνουμε όσοι αγαπούμε το ιστολόγιο, έναν εποικοδομητικό διάλογο για τις αρχές και τους κανόνες λειτουργίας του, την προστασία του από τους πάσης φύσεως ψυχασθενείς και φυσικα την δημόσια αυτοκριτική μας.

    Χωρίς αρχές και όρια, δημιουργείται χάος.

  183. leonicos said

    @103 Έφη Έφη
    Λεώνικε, ήθελα κι άλλη φορά να σε είχα ρωτήσει για το ότι εναντιώνεσαι στη διακωμώδηση/σάτιρα της θρησκείας (το θεωρείς προσβολή/ασέβεια – ιερόσυλη ενέργεια κλπ). Όμως για άλλους είναι εξ ίσου σημαντικά/ιερά κι άρα πρέπει να εξαιρούνται από το σαρκασμό και τη σάτιρα, η αγάπη για την πατρίδα, την οικογένεια, τα ζώα ξερω γω-τί. Οπότε ;
    Προσωπικά, ζε σουί Εμπντό. Ως τα τέρματα! 🙂 . Όχι επειδή είναι βλάσθημοι, όχι. Επειδή είναι (και ήσαν οι αδικοχαμένοι) ευφυείς.

    Έφη μου
    Δεν μ’ ενδιαφέρει η προσβολή και η ασέβεια κατά της Θρησκείας ειδικά, αλλά μ’ ενοχλεί ο άκριτος χλευασμός εναντίον των ανθρωπων που τα σέβονται.
    Δεύτερον, το θεωρώ δειλία το να τα βάζεις με πράγματα που δεν διαθέτουν αμυντικους μηχανισμους. Αθυμάσαι εκείνον τον μουσουλμάνο συγγραφέα που είχε χαρακτηρισει το Κοράνιο ‘σατανικους στίχους’ και ήταν στο στόχαστρο καμιά δεκαετία. Δεν είχε άδικο. Είναι ακατανόητο πώς ένα τέτοιο ολιγοφρενικό κείμενο έχει παραγαγει τόση φιλοσοφία, δικαιοδοσία και φαντατισμό. Αλλά δεν μπορείς να αποκαλείς ‘σατανικους’ στίχους ένα ανυπεράσπιστο κείμενο, ενώ μπορείς να τα βάλεις με τους ηλίθιους που το ερμηνεύυν έτσι.
    Όπως θα ξέρεις ασφαλώς, δεν είναι όλοι οι μουσουλμάνοι εξτρεμιστές και δολοφόνοι απίστων, μολονότι μπορεί να είναι εξίσου πιστοί με τους φονταμενταλιστές.
    Γι’ αυτο και θεωρώ τον ορο ‘φονταμενταλισμό’ φραστικό λάθος. Φονταμενταλιστής είναι ο απόλυτα πιστός. Το αν θα πάρει βόμβες να σκοτώθει και να αυτοκτονήσει είναι ζήτημα ερμηνειας και όχι ακεραιότητας της πιστης.

    Είχα ένα φίλο από το Σουδάν φονταμενταλιστή. Έκανε τη ειδικότητά του με κελεμπία και γενειάδα. Μετά τη ειδικότητα τον έχασα. Τον αναζητούσα μέσω όλων των σουδανών γιατρών που γνώριζα. Όλοι ήξερν τη φιλία μας. Στο τέλος μου μήνυσε ο ίδιος «κ. Κ… ευχαριστώ που με αγαπάτε, κι εγώ σας αγαπώ το ίδιο. Αλλά δυστυχως δεν μου επιτρέπετε ούτε να σας ξαναδω για τους γνωστούς και στους δυό μας λόγους.» Εννοεί το ότι ε΄μαι εβραίος.

    100 Γιώργος
    Κι εγώ έτσι σκέφτομαι, αλλά δε μιλάω για τον εαυτό μου, παρά για όσους δεν σκέφτονται όπως εγώ. Αν η συνταγή δουλεύει σ’ εκείνους, που προσωποποιούν μια δύναμη πολύ μεγαλύτερη από τη δική τους και με τον τρόπο αυτό βρίσκουν παρηγοριά, δε βρίσκω το λόγο να τους την στερήσω.
    Α
    Πολύ καλή θέση. Απλώς δεν ερμηνεύεις σωστά το ζήτημα. Αν η πίστη στον Θεό είναι ωφελημιστική παρλαπίπα, είναι άχρηστη και ανάξιος αυτός που τη διατηρεί. Η πίστη στον Θεό είναι σχέση. Αν δεν έχεις σχεση, κανένα νοημα δεν έχει η πίστη.
    Βλέπεις πόσα ωραία εναντίον της μπορούν να λεχθούν, και ευφυέστατα. (αβονίδας κλπ) Όντως πρόκειται για δυσερμηνευτη ηλιθιότητα αν δεν είναι εμπειρία.

    89 Μάντης Ευχαριστώ.

  184. ΕΦΗ - ΕΦΗ said

    Το σκεφτήκατε ότι με τα αποτεφρωτήρια οι γενιές του μέλλοντος δε θα βρίσκουν οστά ένδοξων προγόνων να λιβανίζουν; 🙂
    Και χωρίς αστεία , από παλιά και αρχαία οστά η ανθρωπότητα έμαθε συνθήκες, ασθένειες, καταστάσεις του (απώτατου) παρελθόντος. Συμπέρασμα: Να προβλεφθεί ,όταν δουλέψουν οι φούρνοι, ν΄ αφήνουμε άκαυτο που και που και κανένα κόκκαλο για να μας αποκωδικοποιήσουν οι επερχόμενοι. 🙂
    180 τέλος , μιας κι αναφερθήκατε στο άχαρο θέμα:
    Μια κοπελιά φίλη μας Χημικός Μηχανικός, προ λίγων ετών, 2010 ή 2011 έλεγε μεταξύ αστείου και σοβαρού, όταν άνοιξε η συζήτηση, (λόγω «κορεσμού» των χώρων των νεκροταφείων) για τεχνικά χαρακτηριστικά αποτεφρωτηρίων, ότι σκόπευε να πάρει σχετική άδεια -που ήταν λέει και πιο εύκολο για την ειδικότητά της. Μετά είπε ότι χάθηκε αυτή «η ευκαιρία» για το μέρος που ήθελε (κάπου στα Γιάννενα) γιατί πρόλαβε και υπέβαλλε ο Δήμος για τέτοια επιχείρηση και δεν μπορούσε ιδιώτης στο ίδιο μέρος.Κάτι τέτοιο.Οι νεότερες διατάξεις μάλλον περιορίζουν/επιφυλάσσουν αυτό το δικαίωμα σε δημόσιους/δημοτικούς φορείς;
    Εδώ βρήκα μια σειρά από σχετικά νομικά και επεξηγηματικά-δεν τα διάβασα, μια ματιά τους έριξα-πρωί πρωί που λέμε 😦
    Μάλλον στο άρθρο της στάχτης έπρεπε να μπει.
    http://www.alfavita.gr/arthron/koinonia/skoyrletis-rythmisi-gia-ti-dimioyrgia-apotefrotirion-nekron-apo-idiotes

  185. leonicos said

    Βαρύτητα έχει και το ύφος.

    Σύγκρινε το δικό μου με κάποιου άλλου, συγκεκριμένου εδώ μέσα, που μας λέει όλους ξεφτίλες,.

    Το να είσαι αισχρός είναι εύκολο.

    Και σε κάποιαν ε΄δω που είπε ότι της φάνηκε διασκεδαστικό το ότι στα Γκέι παρέιντ κρεμάνε χριστιανικά σύμβολα από τα γεννητικά τους όργανα, θα ήθελα να της προτείνω να το κάνει, αφού τη διασκεδάζει, και ν’ αναρτησεικαι μαι φωτογραφιας της εδω, να δούμε πώς είναι

  186. ΕΦΗ - ΕΦΗ said

    183 Leonicos Καλημέρα!
    >>δεν μου επιτρέπετε ούτε να σας ξαναδω για τους γνωστούς και στους δυό μας λόγους.» Εννοεί το ότι ε΄μαι εβραίος.
    Ωχ! Άρα εχθρός, μιαρός ε; τέτοια λέει περίπου μ΄άλλο τρόπο κι ο Ανόσιος Καλαβρύτων.

  187. loukretia50 said

    182. Λάμπρο.
    Αν θέλουμε να συμμετέχουμε σε μια συζήτηση με πολλούς συνομιλητές από διαφορετικούς χώρους που δε σκέφτονται όπως εμείς (και με τις πιθανότητες να το πάρεις…), μπορούμε πάντα ν΄αντιδράσουμε στη χυδαιότητα , είτε με επιχειρήματα, είτε με τη γελοιοποίηση της σοβαροφάνειας.
    Αν όχι, απλά αδιαφορούμε.
    Τότε όμως δεν περιμένουμε να αντιδράσουν άλλοι, κι αν αυτό γίνει, έστω μεμονωμένα, δείχνουμε ότι συμφωνούμε, ώστε να υπάρχει αντίκρυσμα.
    Αλλιώς πάει στο βρόντο, γιατί άλλη δυναμική θα είχε μια άμεση, συλλογική αντίδραση, δε νομίζεις?

    Ένα περιστασιακό σχόλιο διαμαρτυρίας ακολουθούμενο από 50 άσχετα, δε νομιμοποιεί κανένα μπανάρισμα νομίζω. Απλά δίνει δικαίωμα να μιλάνε οι «εισβολείς » για λογοκρισία και επιλεκτική αντιμετώπιση.

    Ομοίως μπορούμε πάντα να αντικρούσουμε ή να αγνοήσουμε αυτά που κατά την κρίση μας δεν αντέχονται ή απλά δεν ταιριάζουν στο χώρο.
    – Τα ανούσια κηρύγματα των άλλων
    – Τα κολλήματά τους
    – Το σαρκασμό ή τις κρυάδες (κατ΄αυτούς χιούμορ/πλάκα)
    – Την έπαρση και την ξερολογία
    – και ό,τι γενικά βρίσκουμε ενοχλητικό,

    και να εστιάσουμε σ΄αυτά που πραγματικά μας ενδιαφέρουν.
    Καθένας έχει τη δική του λίστα για επιθυμητό μπανάρισμα, όπως και ο ίδιος είναι πιθανότατα στόχος πολλών.

    Δε μπορούμε όμως να κατηγορούμε τους υπόλοιπους για όλα αυτά που δεν κάνουν, όταν δεν ενθαρρύνουμε εκείνους που κινούνται σε σωστή – κατά τη γνώμη μας – κατεύθυνση. πχ
    Έλλειψη χιούμορ? Η στάση σου εδώ και καιρό αποθαρρύνει οτιδήποτε, γιατί τα αντιμετωπίζεις όλα πολύ σοβαρά και αντιδράς σα να δέχεσαι προσωπική επίθεση. Καλείσαι να απαντήσεις , έστω να συμμετέχεις , όχι να παίζεις «ένας εναντίον όλων».
    Η βαρύτητα των επιχειρημάτων δε χάνεται αν τα παρουσιάσεις με ανάλαφρο τρόπο. Σίγουρα μπορείς, όπως τόσοι άλλοι που μπορούν να δώσουν έξυπνες απαντήσεις ή να συνεχίσουν κάτι αστείο.

    ΥΓ : 1) Ο εξαιρετικός Μ.Νικολάου είναι σταθερά παρών. Δεν είδα να του κάνεις ποτέ ασίστ, ούτε καν φατσούλα.
    2) Μη με παρεξηγήσεις – πάλι!-
    Ουδέποτε διάβασες το σχόλιο στο νήμα με το χορό μεταμφιεσμένων.

  188. ΣΠ said

    180 Προ ετών, κάποιος σχολιαστής σε άλλο ιστολόγιο είχε προτείνει τη θέσπιση και ιδιωτικών αποτεφρωτηρίων. Γιατί να είναι μόνο δημοτικά; Όταν υπάρχουν και ιδιωτικά ΚΤΕΟ (τόσο σημαντικά για την οδική ασφάλεια), γιατί να μην υπάρχουν και ιδιωτικά αποτεφρωτήρια;

    Εδώ προς το τέλος λέει ότι μια τέτοια επένδυση δεν είναι ελκυστική για έναν ιδιώτη:
    http://www.voria.gr/article/anekdoto-egine-to-apotefrotirio-nekron-sti-thessaloniki

  189. 169: Αποτέλεσμα αποκλειστικά ιδιωτικής πρωτοβουλίας από κάποιον που ισχυρίζεται ότι είναι whit hat hacker και ζει από αυτό.

    176: Κι εγώ μόνο τον απειλητικό τίτλο στο InoReader πρόλαβα, γι’ αυτό ρώτησα, μήπως σε κάποιον άλλο συλλέκτη rss έμεινε κάτι παραπάνω.

    Η ενημέρωση θα ήταν πολύ καλύτερη αν αναφέρονταν τα 6 πλήθη για: αναγνωρισμένους, και μη, νεκρούς, τραυματίες και αγνοούμενους.

  190. Γιάννης Ιατρού said

    Δεν είδα να έχει αναρτήσει/σχολιάσει κανένας τις δηλώσεις του Μητροπολίτη Γόρτυνος που μιλάει για θύματα που εξιλεώθηκαν!

    Που είναι ο Tomás de Torquemada;;; 🙂

  191. Pedis said

    -> 190 – να μιλάμε στον λαό και για μετάνοια και επιστροφή στον Θεό των Πατέρων μας, τονίζοντες την βιβλική αλήθεια ότι η αμαρτία είναι η αιτία όλων των κακών, φυσικών και ηθικών.

    να προσθέσω εδώ ότι η μόνη οδός σωτηρίας από την αμαρτία και τις συνέπειες της είναι η θανάτωση αμέσως μετά τη βάπτιση (με 100% επιτυχία μόνο στα νεογνά).

    Όλα τ’ άλλα δεν είναι μόνον είναι ημίμετρα αλλά ανέντιμα ψεύδη και διάδοση αυταπατών από παπάδες τσαρλατάνους.

  192. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    187 – Όταν μιλώ για το ιστολόγιο προσέχω πολύ τα λόγια μου και το κάνω πάντα μετά από πολύ σκέψη, έχω πάρει πολλά απ΄αυτό κι τρέφω μεγάλο σεβασμό απέναντί του. Αυτό που είπα δεν είναι μόνο προσωπική μου διαπίστωση αλλά και αρκετών σχολιαστών, ενεργών και μη που έχω εξωιστολογική επικοινωνία και το έκανα γιατί θεωρώ πως αρχίζει και παρακμάζει και πρέπει να μπούν κάποιοι κανόνες λειτουργίας αποδεκτοί από την πλειοψηφία και με την προσδοκία πως θα ξεκινήσει ένας δημόσιος διάλογος γι΄αυτό, αλλά απ΄ό,τι φαίνεται οι υπόλοιποι δεν συμμερίζονται τις δικές μου
    ανησυχίες, (μπορεί να έχουν δίκιο κι εγώ άδικο) κι εσύ επικεντρώθηκες σε μένα ενώ περίμενα την άποψή σου για το αν πρέπει να μπούν κάποιες συλλογικές αρχές και κανόνες, ας είνα

    «Αν θέλουμε να συμμετέχουμε σε μια συζήτηση με πολλούς συνομιλητές από διαφορετικούς χώρους που δε σκέφτονται όπως εμείς (και με τις πιθανότητες να το πάρεις…), μπορούμε πάντα ν΄αντιδράσουμε στη χυδαιότητα , είτε με επιχειρήματα, είτε με τη γελοιοποίηση της σοβαροφάνειας.
    Αν όχι, απλά αδιαφορούμε.
    Τότε όμως δεν περιμένουμε να αντιδράσουν άλλοι, κι αν αυτό γίνει, έστω μεμονωμένα, δείχνουμε ότι συμφωνούμε, ώστε να υπάρχει αντίκρυσμα.
    Αλλιώς πάει στο βρόντο, γιατί άλλη δυναμική θα είχε μια άμεση, συλλογική αντίδραση, δε νομίζεις?» Έτσι νομίζω αλλά επειδή εδώ και μερικά
    χρόνια όχι μόνο δεν υπάρχει συλλογική αντίδραση αλλά εν πολλοίς αποδοχή θεωρώ πως το ιστολόγιο κατηφορίζει, μπορεί όμως να έχω λάθος, ο Νικοκύρης είναι αυτός που αποφασίσζει.

    «Καθένας έχει τη δική του λίστα για επιθυμητό μπανάρισμα, όπως και ο ίδιος είναι πιθανότατα στόχος πολλών.» Προσωπικά μόνο για τους φασίστες έχω τέτοια επιθυμία, οι υπόλοιποι είναι ανεκτοί ασχέτως αν με κάποιους δεν τα βρίσκουμε, γι΄αυτό και με αρκετούς απλώς δεν συζητώ μαζί τους χωρίς όμως να έχω κάτι εναντίον τους, μια χαρά είναι όλοι τους, δεν έχω κανένα πρόβλημα συνύπαρξης.

    «Δε μπορούμε όμως να κατηγορούμε τους υπόλοιπους για όλα αυτά που δεν κάνουν, όταν δεν ενθαρρύνουμε εκείνους που κινούνται σε σωστή – κατά τη γνώμη μας – κατεύθυνση. πχ» Δεν κατηγόρησα ΚΑΝΕΝΑΝ για τίποτε, μια προσωπική γενική διαπίστωση για το ιστολόγιο έκανα, σωστή ή λάθος είναι άλλο θέμα
    .
    «Έλλειψη χιούμορ? Η στάση σου εδώ και καιρό αποθαρρύνει οτιδήποτε, γιατί τα αντιμετωπίζεις όλα πολύ σοβαρά και αντιδράς σα να δέχεσαι προσωπική επίθεση. Καλείσαι να απαντήσεις , έστω να συμμετέχεις , όχι να παίζεις «ένας εναντίον όλων». »
    Εκτός από την υγεία τα υπόλοιπα στην ζωή μου δεν τα αντιμετωπίζω σοβαρά, μερικά ίσως με προσοχή και με τα περισσότερα πεθαίνω στα γέλια, και ποτέ δεν αντιδρώ σαν να δέχομαι προσωπική επίθεση γιατί δεν έχω σκοτώσει κανέναν, είμαι πιο επικίνδυνος απ΄όσο δείχνω 🙂 και ποτέ δεν αισθάνθηκα πως είμαι ένας εναντίον όλων, γνωρίζω από μικρός πως η στάση ζωής και οι απόψεις που έχω δεν είναι εύκολα αποδεκτές (για την ακρίβεια είναι απορριπτέες 🙂 ) από την πλειονότητα του κόσμου, αυτό δεν σημαίνει πως δεν απαντώ ή δεν συμμετέχω, απλώς τις περισσότερες φορές οι απαντήσεις είναι ενοχλητικές και η συμμετοχή μου προκαλεί δυσφορία, γι΄αυτό προσπαθώ να δημιουργώ όσο το δυνατόν λιγότερα προβλήματα κι έχω ζητήσει να με αγνοούν όσοι ενοχλούνται από μένα και τις απόψεις μου μια και δεν έχω κάτι προσωπικό με κανέναν εδώ μέσα αλλά ούτε κι έξω.

    «Η βαρύτητα των επιχειρημάτων δε χάνεται αν τα παρουσιάσεις με ανάλαφρο τρόπο. Σίγουρα μπορείς, όπως τόσοι άλλοι που μπορούν να δώσουν έξυπνες απαντήσεις ή να συνεχίσουν κάτι αστείο.»
    Είσαι σχετικά καινούρια εδώ (αν κι έχω την εντύπωση πως εχεις σχολιάσει και πριν 4-5 χρόνια) τις περισσότερες φορές αυτό κάνω αλλά τα τελευταία χρόνια έχει χαθεί το χιούμορ κι εκεί που παλιά γελούσαν τώρα εκνευρίζονται κι αρπάζονται με το παραμικρό ακόμα και φίλοι που έχουμε πιεί κι ένα κρασί ή τσίπουρο μαζί, θα έχουν τους λόγους τους δεν θέλω να τους κρίνω, κρίνω μόνο την εικόνα του ιστολογίου όπως την βλέπω εγώ.

    «ΥΓ : 1) Ο εξαιρετικός Μ.Νικολάου είναι σταθερά παρών. Δεν είδα να του κάνεις ποτέ ασίστ, ούτε καν φατσούλα.» Ειδικά μ΄αυτόν τον Απίθανο 🙂 κάνεις μεγάλο λάθος.

    «2) Μη με παρεξηγήσεις – πάλι!-» Γιατί πότε σε παρεξήγησα; Δεν παρεξηγώ και δεν παρεξηγιέμαι με κανέναν μάτια μου στο ιστολόγιο ούτε και στην ζωή μου, ΥΓΕΙΑ, ΥΓΕΙΑ, ΥΓΕΙΑ, το μόνο σοβαρό στην ζωή, φρόντισε να σου γίνει συνείδηση αυτό, με τά θα γελάς σχεδόν με όλα :).

    «Ουδέποτε διάβασες το σχόλιο στο νήμα με το χορό μεταμφιεσμένων.» Κι εδώ κάνεις μεγάλο λάθος, απλώς το διάβασα αργά και επειδή δεν έχουμε μιλήσει από παλιά το προσπέρασα γιατί δεν λαμβάνω σοβαρά υπόψιν τα καλά και τα στραβά που μου γράφουν άγνωστοι στο διαδίκτυο, πού να ξέρω ότι δεν είσαι σκύλος; 🙂 Σ΄ευχαριστώ εκ των υστέρων για τα όμορφα λόγια σου.

    Δεν ζητάω πολλά από τους όποιους συνομιλητές μου, μόνο να ακούν τι λέω, να με αντικρούουν με επιχειρήματα και αποδείξεις όταν δεν συμφωνούν κι όχι εμ φαντασιώσεις, και να μην παραποιούν η διαστρεβλώνουν αυτά που λέω, τότε μόνο αγανακτώ γιατί πρέπει μετά να διευκρινίζω την κάθε λέξη για να αποδείξω πως δεν είμαι ελέφαντας, κάτι που είναι πολύ κουραστικό για μένα, αλλά απ΄ό,τι φαίνεται μάλλον είναι πολλά.

    Να χαμογελάς γιατί είναι μεταδοτικό και κάνει την εξουσία να ανησυχεί. 🙂

    Δεν ξέρω τι μουσική ακούς, σου αφιερώνω αυτό το όμορφο τραγουδάκι που ακούω, ελπίζω να σου αρέσει.

  193. ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ said

    Για να ξεκινήσει ο διαχωρισμός Κράτους – Εκκλησίας θα πρέπει να είναι καθολικό αίτημα της ελληνικής κοινωνίας. Δεν νομίζω ότι υπάρχει ελπίδα για κάτι τέτοιο. Βλέπουμε ότι και οι νέοι άνθρωποι , που θα έπρεπε να είναι πιο ριζοσπαστικοί από εμάς, ‘κάνουν διπλούς γάμους (και πολιτικό και θρησκευτικό) και βάφτιση, για λόγους κοινωνικούς γιατί τρέμουν τι θα πει ο περίγυρος! Εγώ και ο σύζυγός μου κάναμε πολιτικό γάμο τον Δεκέμβρη του 1982 και ονοματοδοσία στα παιδιά μας, κόντρα στις πεποιθήσεις των γονιών μας και του περίγυρου που μας προειδοποιούσαν ότι τα παιδιά μας θα στοχοποιηθούν στα σχολεία κ.λ.π.! Κανένα πρόβλημα δεν είχαμε γιατί ξέραμε πως να υποστηρίξουμε την ενέργειά μας αυτή!

  194. Γιάννης Ιατρού said

    192: ΛΑΜΠΡΟ,
    Κάτι για ‘σενα, αλλά θα τα ξέρεις ήδη/προ πολλού υποθέτω 🙂

  195. loukretia50 said

    192 Λάμπρο, χαίρε! (μη φανταστείς αρχαιοελληνική χαιρετούρα!)
    Ευχαριστώ πολύ για την αφιέρωση, τρυφερή όπως εσύ κατά βάθος! Ακούω πολλά είδη μουσικής ανάλογα με τη διάθεση. Τέτοιες μέρες μόνο την απόλυτη ομορφιά.
    Και σινεμά – παραμύθια. Ή όχι…

    «…εσύ επικεντρώθηκες σε μένα ενώ περίμενα την άποψή σου για το αν πρέπει να μπούν κάποιες συλλογικές αρχές και κανόνες, ας είναι»

    Μα εσύ μου έδωσες την αφορμή και σε σένα απάντησα! Δεν είδα να συμμετέχει κι άλλος! Εκ των υστέρων με βρήκα υπερβολική, γιατί όντως δεν κατηγόρησες κανέναν, αλλά ήλπιζα να καταλάβεις πως κι εγώ στην πορεία , γενικά το πήγαινα. Ας είναι!
    Τα θέματα που αναφέρεις, αν και όταν τεθούν, ευχαρίστως να τα συζητήσω με όλους.
    Αλλά μέχρι τότε, αφορούν μόνο τον υπεύθυνο για το ιστολόγιο.

    – Είμαι πιο παλιά από σένα, σε θυμάμαι από τα πρώτα σχόλια. Όπως και την ΕΦΗ-ΕΦΗ , κάποιον ..εμιγκρέ – ή κάπως έτσι!- κι όλη την παλιά φρουρά (Ppan, Immor etc). Απλώς για χρόνια δεν αποφάσιζα να σχολιάσω.
    Κάποια στιγμή άρχισα να το κάνω περιστασιακά.
    Και μια μέρα μου την έδωσε κι έκανα ντου.
    Κι ανά πάσα στιγμή μπορεί να φύγω. Καλώς? Κακώς?
    Θα δείξει!

    Όταν διαβάζουμε ένα σχόλιο, εύκολα συμπεραίνουμε ότι κάποιος είναι θυμωμένος – έστω ενοχλημένος ή πολύ επιφυλακτικός , ακόμα κι απ΄τον τρόπο που γράφει (κεφαλαία, κοφτός τρόπος κλπ).
    Ούτε κι εμείς μπορούμε να κρυφτούμε, κάτι μας προδίνει, συνήθως στα αρνητικά.
    Δεν έχω τρόπο όμως να μεταφέρω ένα χαμόγελο!
    Και σε πείσμα όλων το συνηθίζω!

    Για τον Απίθανο που λες, χαίρομαι που κάνω λάθος!
    Και για τα λοιπά, κράτησα καλή σημείωση.

    Madame Butterfly – Maria Callas https://youtu.be/sLcbfF9ypmM
    Τhe Who – Baba O’riley https://youtu.be/x2KRpRMSu4g

  196. L. - R. said

    193. κυρία Σταυρούλα

    Η πλειονότητα της Ελληνικής κοινωνίας ΘΕΛΕΙ χωρισμό εκκλησίας κράτους.

    Ο πολιτικός γάμος είναι υποστατός στην Ελλάδα από 18 Φεβρουαρίου 1983. Εάν παντρευτήκατε (με πολιτικό γάμο) Δεκέμβρη του 1982, θα παντρευτήκατε στο εξωτερικό.

    Η πολιτική ονοματοδοσία υπήρχε (στην Ελλάδα) από παλιά, ακόμη και πριν από τη χούντα. Απλά, λίγοι το ήξεραν και ακόμη πιο λίγοι το τολμούσαν.
    Παλιά αρκούσε δήλωση (στο ληξιαρχείο) του πατέρα (πατρική εξουσία). Από 18.2.1983 απαιτείται δήλωση (στο ληξιαρχείο) αμφοτέρων των γονέων (γονική μέριμνα).

  197. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    194 – Επιτέλους, ανακάλυψε την Αμερική ο Μπαρουφάκης, είσαι όμως διαβολεύς, αναμοχλεύεις μίση και πάθη. 🙂
    Αυτό που δεν είπε ο Μπαρούφ, είναι ο χρόνος του ταξιδιού των 75 πενών, το ποσοστό της μόχλευσης, το ποσοστό κέρδους του κάθε σταθμού που περνάει, π.χ Λουξεμβούργο, και το ποσοστό του αέρα που δημιουργούν οι 75 πένες με αυτή την πρακτική, εκεί να δείς γέλια. 🙂
    Θυμάσαι τι σου έλεγα πρίν 15 μέρες στο Μαρούσι για τον Τσίπρα και τον ΣΥΡΙΖΑ; θυμάσαι για την ΒIS και το παγκόσμιο άνοιγμα των τραπεζών στα παράγωγα κατά 600 τρις που όμως όπως σου απέδειξα είναι 2 τετράκις αλλά αυτό δεν το λένε παρ΄όλο που δεν το κρύβουν; Μήπως θυμάσαι τι μου απάντησες; (να προσέχεις όταν μιλάς μαζί μου, μπορεί να μη μου κόβει πολύ αλλά έχω μνήμη ελέφαντα 🙂 ), εξακολουθείς να τα πιστεύεις;

    Πρέπει να ήταν το 13 που πρωτόγραψα εδώ για το νησί Τζέρσι στην Μάγχη και την περίπλοκη σχέση των φορολογικών παραδείσων με τις οικονομίες των κρατών και τα χρηματιστήρια, από τότε μέχρι και πέρυσι που αποφάσισα να σταματήσω (μεγάλωσε και η μικρή μου κόρη και προς μεγάλη μου χαρά, κατανόησε πως μας μεγαλώνουν με παραμύθια δημιουργώντας μας βολικές συνειδήσεις, δύο στα δύο με το σύστημα, το θεωρώ ΜΕΓΑΛΟ κατόρθωμα) έχω δημοσιεύσει πολλά στοιχεία που αποδεικνύουν την παγκόσμια οικονομική παράνοια και την επίσης παγκόσμια αδράνεια (είδες, δεν λέω αποβλάκωση, μπορεί αν αργώ αλλά μαθαίνω, 🙂 ) των λαών μπροστά στην ΟΛΟΦΑΝΕΡΗ καταλήστευσή τους. Το μόνο που εισέπραξα, ήταν το στόλισμά μου με διάφορα κοσμητικά επίθετα από πολλούς φίλους σχολιαστές. 🙂
    Παραγωγικότητα, μεταρρυθμίσεις, αναδιαρθρώσεις, και για την ΝΟΜΙΜΗ φοροαποφυγή ούτε λέξη από τα ΜΜΑ, και τα κόμματα, τελειωμό δεν έχει η ανθρώπινη βλακεία, ευτυχώς ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ. 🙂
    Είναι γνώση η υπερενημέρωση-υπερπληροφόρηση;

    Θυμήθηκα τώρα την αντίδραση της Ελεωνόρας πρίν 4 χρόνια, όταν στο πλαίσιο της εκμάθησης βλέπαμε μαζί την κίνηση του δείκτη euro-usd, και μέσα σε 20 δευτερόλεπτα έκανε ένα ξαφνικό μεγάλο ΓΚΑΠ της τάξης των 150 pips και με κοίταξε μ΄ένα εκστασιασμένο βλέμμα λέγοντάς μου, – μπαμπά, πόσα δισεκατομμύρια διακινήθηκαν τώρα; – το χρέος της Ελλάδος – ΠΩ ΠΩ! ΤΙ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΜΑΣ ΛΕΝΕ! – καλώς ήρθες στην πραγματικότητα κορίτσι μου. Έβαλα τα κλάματα από την ευτυχία μου, και γιατί ήταν ο πρώτος άνθρωπος που κατανόησε πραγματικά αυτά που έλεγα από τα 19 μου, και γιατί νίκησα το σύστημα και ξέφυγε η κόρη μου, αλλά και γιατί ήταν η πρώτη φορά που επιβεβαιώθηκε πως δεν είμαι ο τρελός του χωριού αλλά πως το χωριό είναι εντελώς τρελαμένο, κυριολεκτικά για δέσιμο. 🙂
    Είναι πολύ δύσκολο να επιβιώσει κανείς ισορροπημένα με τέτοιες απόψεις σ΄αυτό κοινωνικό περιβάλλον, ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ, ο σωστός Τούρκος πρέπει να πηγαίνει πάντα από δεξιά που έλεγε κι ο κρατούμενος στο εξπρές του μεσονυκτίου. Τώρα όμως είναι πιο εύκολο, ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΟΡΕΣ ΜΟΥ. 🙂

    Υ.Γ – Ακόμα περιμένω τα στοιχεία για το χρέος, στο είπα, ΕΛΕΦΑΣ. 🙂

    Μια κι άρχισε τα παιχνίδια εξουσίας ο Μπαρούφ, ας βάλω και την φοβερή κομματάρα του Τσακνή. Ακούγεται δυνατά στο ΤΕΡΜΑ. 🙂

  198. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    195 – Χαίρε (αρχαιοελληνικά 🙂 ) Loukretia, καλά θυμόμουν πως είσαι παλιά, στα 57 μου κρατάει γερά ακόμη η μνήμη μου. 🙂
    Καλά έκανες και ξανάρχισες να σχολιάζεις, μου έχουν λείψει τα σχόλια των κυριών που ανέφερες όπως και πολλών άλλων π.χ του Κορνήλιου με το πολυτονικό του, τα ωραία του ποιήματα και το διαφορετικό κάπως εστέτ ύφος, παρ΄όλο που με ελάχιστα συμφωνούσα από αυτά που έλεγε, ήταν μαγικός, καμία σχέση με τον εμετικό πολυβλάκα φασίστα.
    Είμαι βέβαιος πως όλοι αυτοί, ανεξαρτήτως των επαγγελματικών η άλλων υποχρεώσεών τους, δεν σχολιάζουν έστω σε εβδομαδιαία βάση, γιατί δεν τους ελκύει πλέον το ιστολόγιο, κάτι που ισχύει σε απόλυτο βαθμό για τους νέους κάτω των 30, έχω αποδεικτικά στοιχεία γι΄αυτό μια και συναναστρέφομαι με αρκετούς και τους έχω προτρέψει να το επισκεφθούν, (δεν θα πώ τι μου είπαν πάνω από είκοσι που το επισκέφθηκαν, ίσως στον Νικοκύρη κάποια στιγμή) γι΄αυτό έγραψα τις προάλλες για την παρελθοντολογία που κυριαρχεί στο ιστολόγιο αλλά και την ανοχή στην χυδαιότητα όχι μόνο του πολυβλάκα φασίστα και κάποιοι με λοιδόρησαν.

    «Όταν διαβάζουμε ένα σχόλιο, εύκολα συμπεραίνουμε ότι κάποιος είναι θυμωμένος»
    Με μένα δεν ισχύει αυτό, ποτέ δεν θυμώνω στο ιστολόγιο, ίσως μερικές σπάνιες φορές να ενοχληθώ από κάποιο σχόλιο όταν είναι αναίτια άδικο ή κάνω το λάθος να πέσω στην συγκινησιακή πανούκλα του σχολιαστή, αλλά σε γενικές γραμμές δεν δίνω καμία σημασία αν είναι δηκτικό απέναντί μου, δεν μπαίνω εδώ για να εκτονωθώ η για να τραβήξω την προσοχή, αλλά για να μάθω, για εποικοδομητική συζήτηση (είδος προς εξαφάνιση στο ιστολόγιο) και για την χαλαρή παρέα που είχε δημιουργηθεί και τείνει πλέον να χαθεί.
    Όπως σου είπα και στο προηγούμενο σχόλιο, για μένα η υγεία είναι το μόνο σοβαρό θέμα στην ζωή, εκεί βρίσκεται η απόλυτη αλήθεια, όλα τα άλλα, μικρά ή μεγάλα, ιδεολογίες, ιδανικά, πατρίδες, θρησκείες, έρωτες, επιστήμες, επαγγέλματα, γνώμες, απόψεις, επιχειρήματα, χόμπι, κι ό,τι άλλο φανταστείς, είναι για να περνάει ευχάριστα η χαζά η ώρα.

    Υ.Γ – Αν και όταν διαβάσεις αυτό το σχόλιο, κάνε ένα απλό τέστ, δέσε τα μάτια σου με ένα μαντήλι και προσπάθησε να λειτουργήσεις έτσι «τυφλά» για μιά ώρα, θα καταλάβεις πολύ καλά τι εννοώ με το ΥΓΕΙΑ, ΥΓΕΙΑ, ΥΓΕΙΑ.

    Υ.Γ – Δεν σου συνιστώ να σφραγίσεις τ΄αυτιά σου και να μην ακούς τίποτε, για μένα που έκανα διάφορα τέτοια τέστ στα 19-21, ήταν η πιο δύσκολη εμπειρία, ίσως επειδή ακούω πολύ μουσική (τουλάχιστον 5 ώρες την ημέρα) όπως και τώρα, ίσως γιατί έχω άλλη σχέση με τους ήχους.
    Αλήθεια έχεις προσπαθήσει ποτέ σου, να ακούσεις την ανάσα της Γής; 🙂

    Πιό πολύ κι απ΄τους ανθρώπους, τα τραγούδια τους αγάπησα.

    Καληνύχτα

  199. Πράγματι, ο Αθηνών είναι πρώτος μεταξύ ίσων, κι άρα δεν μπορεί να τον τιμωρήση απευθείας. Αλλά σίγουρα μπορεί να συγκαλέση την Ιερά Σύνοδο, να θέση εκεί το θέμα των απαράδεκτων δηλώσεων του Αμβροσίου κι η Σύνοδος να τον καθαιρέσει στην τάξι των μοναχών. Κι αν αυτός συνεχίζει τα ίδια κι η Σύνοδος έχει λίγο τσαγανό, να τον αφορίση! Αλλά, πιο εύκολα θα πάω εγώ στον Χριστιανικό Παράδεισο, παρά θα δούμε κάτι τέτοιο να συμβαίνη…

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: