Οι λέξεις έχουν τη δική τους ιστορία

Το ιστολόγιο του Νίκου Σαραντάκου, για τη γλώσσα, τη λογοτεχνία και… όλα τα άλλα

Χοιρινά μεζεδάκια

Posted by sarant στο 9 Νοεμβρίου, 2019


Ο τίτλος του σαββατιάτικου πολυσυλλεκτικού μας άρθρου αναφέρεται βέβαια στη συζήτηση που έγινε για το χάπενινγκ σκατοψυχιάς που διοργανώνουν αύριο (ελπίζω να βρέχει) οι ακροδεξιοί Ενωμένοι Μακεδόνες στα Διαβατά, έξω από τη δομή των προσφύγων, με χοιρινό και αλκοόλ.

Το θέμα το συζητήσαμε όμως μεσοβδόμαδα, δεν θα το ξανασυζητήσω σήμερα -απλώς πήρα από εκεί τον τίτλο του άρθρου.

Πάντως, στη συζήτηση που έγινε με αφορμή το μπάρμπεκιου των γουρουνιών, ανάμεσα στα χοιρινά παρεισέφρησε και μια καραβίδα, μπογδανοκαραβίδα για την ακρίβεια. (Για τους νεοφερμένους: καραβίδα ονομάζουμε στο ιστολόγιο μια σύντομη πρόταση που περιέχει πολλά πραγματολογικά λάθη).

Ο νομάρχης Ημιμαθείας, όπως τον είχα αποκαλέσει παλιότερα, θέλοντας να ειρωνευτεί τις αντιδράσεις για το χάπενινγκ των γουρουνιών, έγραψε το τουίτ που βλέπετε στην εικόνα. Όπου βέβαια ο στίχος που παραθέτει δεν είναι έτσι [είναι: πατρίδα θρησκεία / σουβλάκι με πίτα…], και το κυριότερο δεν είναι στίχος του Σαββόπουλου, αλλά του Γιάννη Κακουλίδη και του Χάρρυ Κλυνν, από δίσκο του τελευταίου.

Και επί της ουσίας βέβαια, ο στίχος θα ταίριαζε μάλλον για να ειρωνευτεί τους ελλαδέμπορους που θέλουν να μαζευτούν και να ψήνουν πανσέτες έξω από τα παράθυρα των δυστυχισμένων και πεινασμένων.

* Και κάτι ακόμα για το μπάρμπεκιου της ντροπής: μπορεί να το καταδίκασε η Ντόρα Μπακογιάννη, και να μάλωσε ταυτόχρονα τους νεαρούς βουλευτές του κόμματός της, αλλά πολλοί σχολιαστές έσπευσαν να στηρίξουν το δικαίωμα του σκατόψυχου να στήνει ψησταριές έξω από τα χοτ σποτ των κατατρεγμένων -μάλιστα κάποιος έγραψε ότι ματώσαμε για το δικαίωμα να ψήνουμε όπου θέλουμε.

O αρθρογράφος είναι ο Ανδρέας Ζαμπούκας του Λίμπεραλ.γρ και του Φιλελεύθερου. Βλέποντας το «ματώσαμε» μου ήρθε να παραφράσω τον στίχο του Χριστιανόπουλου και να πω για τον καημένο Μακρυγιάννη που τζάκισε το χέρι του για να ψήνουν πανσέτες τα κωλόπαιδα.

Ύστερα όμως δημοσιεύτηκε το ΦΕΚ που λέει ότι ο κ. Ανδρέας Ζαμπούκας διορίστηκε «σε θέση συνεργάτη στο Ιδιαίτερο Γραφείο του Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης Παναγιώτη Πικραμμένου με ΜΚ 13 της ΠΕ κατηγορίας», οπότε έγραψα στο Τουίτερ το εξής, ομολογώ λαϊκιστικό, σχόλιο:

E, ναι. Αν ο κ. Ζαμπούκας έγραφε «μάτωσα για να μπορώ να διοριστώ μετακλητός στο γραφείο του Πικραμμένου» δεν θα ακουγόταν τόσο καλά. Ενώ με τις ελευθερίες του δυτικού κόσμου, όσο και να πεις, ακούγεται πιο κομιλφώ.

* Xαράς ευαγγέλια στη Νομανσλάνδη, η οποία απέκτησε επιτέλους εθνική αυτοκινητοβιομηχανία!

Σε άρθρο για την ηλεκτροκίνηση στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, διαβάζουμε:

Η Γερμανίδα καγκελάριος Άγγελα Μέρκελ, δήλωσε την Κυριακή 3 Νοεμβρίου, ότι η Γερμανία θα πρέπει να εγκαταστήσει ένα εκατομμύριο σταθμούς φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων μέχρι το 2030. Πριν από τις συνομιλίες, που θα έχει με την αυτοβιομηχανία Bundesrepublik, αργά τη Δευτέρα.

Η… αυτοβιομηχανία Bundesrepublik λοιπόν είναι το καμάρι της Νομανσλάνδης, της χώρας όπου κατοικούν όσοι γεννήθηκαν όχι από μάνα και πατέρα αλλ’ από μεταφραστικά λάθη.

Φυσικά, Bundesrepublik, κατά λέξη «Ομοσπονδιακή Δημοκρατία», είναι, απλώς, η Γερμανία.

* Στην προσπάθεια για τα 5 εκατομμύρια λέξεις ώστε να πληρωθεί το ρηθέν υπό των προφητών και να τρώμε όλοι με χρυσά κουτάλια, φίλος του ιστολογίου στέλνει τη φωτογραφία αριστερά (έκοψα τα στοιχεία της εταιρείας για να μην μου πουν ότι διαφημίζω’ δωρεάν, ποτέ).

Τι είναι άραγε η μαδεροθεραπεία;

Θεραπεία με μαδέρια;

Ίσως και ναι. Κάπου βρίσκω τον ορισμό:

Η Maderoterapia, όπως υποδηλώνει η ονομασία της, είναι μια θεραπεία προσώπου που προέρχεται από την Κολομβία.

Το υποδηλώνει η ονομασία της τάχα;

Πάντως, φαίνεται πράγματι να πρόκειται για είδος μασάζ με ξύλινα εργαλεία, το δε ξύλο στα ισπανικά είναι madera, οπότε το υβριδικό σύνθετο maderoterapia θα μεταφραζόταν κατά λέξη «ξυλοθεραπεία».

Madera ειναι η γενική λέξη για το ξύλο στα ισπανικά, ενώ το ελληνικό μαδέρι που ανάγεται (μέσω ιταλικών) στην ίδια λατινική ρίζα, σημαίνει βέβαια τη χοντρή σανίδα ή το καδρόνι, που ιδίως χρησιμοποιούνται στην οικοδομή, οπότε η ελληνική «μαδεροθεραπεία» ακούγεται κάπως αστεία.

Η καλύτερη μαδεροθεραπεία, πάντως, είναι να πίνεις ένα λίτρο μαδέρα τη μέρα, το γλυκό κρασί που παράγεται στο όμορφο πορτογαλικό νησί του Ατλαντικού. Ξέρω κάποιον που την εφαρμόζει και είναι πανευτυχής.

* Παιδιόπλαστο, από φίλο που έχει κόρη τριών χρονών.

Πακιστανία, η χώρα όπου ζουν οι Πακιστανοί.

* Η φωτογραφία που βλέπετε κυκλοφόρησε στο Φέισμπουκ και έκανε αίσθηση.

Σύμφωνα με την ανάρτηση, ήταν παρμένη από πάρτι της ΕΠΟΝ στην κατεχόμενη Αθήνα και τα εικονιζόμενα πρόσωπα ήταν: «Βασίλης Τσιτσάνης, Ιάνης Ξενάκης, Έλλη Παππά, Κώστας Ταχτσής, Άλκη Ζέη, Διδώ Σωτηρίου και Τατιάνα Γκρίτση -Μιλλιέξ».

Όταν την είδα, κάτι δεν μου πήγε καλά διότι ο Τσιτσάνης ηταν γνωστό πως πέρασε εκείνα τα χρόνια στη Θεσσαλονίκη και δεν κατέβηκε στην Αθήνα πριν από το 1945.

Σημειώνει ο συγγραφέας Γιώργος Αλεξάτος:

Η αλήθεια είναι πως πρόκειται για φωτογραφία του 1945 και εικονίζονται οι Ρωμαίος Ζουλούμης, Τάκης Βασιλάκης, Ευθαλία Αργυροπούλου, Μίνως Αργυράκης, Νέλλη Ανδρικοπούλου, Νάτα Μελά και Αλεξάνδρα Νικολετοπούλου.

* Κωμική απόδοση τραγικής είδησης. Σε άρθρο για τον θάνατο ενός πατέρα μετά τον γιο του, διαβάζουμε:

Σε ηλικία 70 ετών έφυγε σήμερα το πρωί από τη ζωή ένας 70χρονος άνδρας σε χωριό κοντά στα Καλάβρυτα. Ο εκλιπών είχε χάσει τον 38χρονο γιο του πριν από μία εβδομάδα.

Ο 38χρονος πέθανε στις 39 Οκτωβρίου μετά από μάχη με την ασθένειά του. Εργαζόταν ως αγρότης και μεγάλωσε σε πολυμελή οικογένεια.

Ο εβδομηντάχρονος έφυγε από τη ζωή στα εβδομήντα του χρόνια, αλλά ο 38χρονος πέθανε στις 39 Οκτωβρίου….

* Γράφτηκαν πολλά τις τελευταίες μέρες για την Ελένη Παπαδάκη, με αφορμή την απόφαση να ονομαστεί έτσι μια αίθουσα του Εθνικού Θεάτρου. Θεωρώ άστοχη την απόφαση αυτή, αλλά δεν θα το συζητήσω σήμερα, αφού το σημερινό άρθρο δεν μπαίνει στην ουσία των θεμάτων.

Σε σχετικό πάντως άρθρο της κ. Μυρτώς Λοβέρδου στο Βήμα διαβάζω ότι ξεχωριστά λόγια για την ηθοποιό είχε πει και «ο Διονύσιος Σολωμός». Όμως δεν ήταν προφήτης ο κόντες. Για τον Αλέξη Σολομό πρόκειται, βεβαίως.

* Ο τύπος «ο ψήφος», στο αρσενικό γένος, λεξικογραφείται βέβαια αλλά θεωρείται τύπος προφορικός, λαϊκός, μειωμένου κύρους θα έλεγα -μάλιστα στο λεξικό Μπαμπινιώτη χαρακτηρίζεται απερίφραστα «εσφαλμένος».

Ο πρώην βουλευτής Ευάγγελος Βενιζέλος θεωρείται γενικά πολύ καλός χειριστής της γλώσσας, τόσο στον γραπτό όσο και στον προφορικό λόγο, και νομίζω πως ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές του «προσεκτικού ομιλητή» κατά Μπαμπινιώτην.

Οπότε, προκαλεί ιδιαίτερη εντύπωση οτι σε πρόσφατη συνέντευξη του κ. Βενιζέλου στον Σκάι (εδώ, από το 11.30 και μετά) ο παλαίμαχος πολιτικός δυο ή τρεις φορές λέει ότι η τάδε διάταξη συγκέντρωσε «διακόσΙΟΥς εβδομήντα ψήφους».

Που σημαίνει ότι το «λάθος» αποτελεί τον φυσικό πλέον τύπο της λέξης, αφού φωλιάζει στον λόγο ακόμα και προσεχτικών ομιλητών και μάλιστα δεινών χειριστών του λογου.

Χτες που είχα πάρει μέρος στο συνέδριο της ΕΛΕΤΟ, σε κάποιο διάλειμμα είχαμε μια συζήτηση και ανέφερα στην καθηγήτρια κ. Άννα Αναστασιάδη-Συμεωνίδη αυτό το παράδειγμα -τώρα και με τεκμηρίωση.

* Μια από τις χειρότερες στιγμές της ελληνικής τηλεόρασης (μεγάλη κουβέντα, το ξέρω) ήταν ο πεντάλεπτος σχολιασμός που έγινε προχτές στην εκπομπή του Λιάγκα στον Σκάι σχετικά με το επεισόδιο στη βιβλιοθήκη του ΑΠΘ στη Θεσσαλονίκη.

Στην αρχή δεν ήθελα να δω το βίντεο, αλλά τελικά άλλαξα γνώμη -δείτε το κι εσείς, δείτε πώς επί πέντε λεπτά έξι ξεκαρδισμένα κνώδαλα βιάζουν την κοπέλα που ήταν θύμα του περιστατικού.

(Η μία από τις κυρίες είναι και δημοτικός συμβουλος Αθηναίων, με την πλειοψηφία μάλιστα).

Σε άλλη χώρα, αυτό το ολίσθημα θα ήταν αφορμή για βαρύ πρόστιμο στον σταθμό και για διακοπή της εκπομπής. Εδώ, αυτί δεν ιδρωσε στην τηλεόραση -ευτυχώς όμως υπήρξε κατακραυγή στα κοινωνικά μέσα, κι έτσι την επόμενη μέρα ο παρουσιαστής «ζήτησε συγγνώμη«.

Το βαζω σε εισαγωγικά επειδή, αν δεν κάνω λάθος, η λέξη «συγγνώμη» δεν ακούστηκε ούτε μία φορά και επειδή τη βρίσκω βαθύτατα ανειλικρινή. Ανειλικρινή, διότι ο Λιάγκας χαρακτηρίζει «απόλυτα καταδικαστέα» και «βιασμό» την πράξη του φοιτητή και αμέσως μετά δικαιολογείται ότι σχολίασε «την αστεία διάστασή της». Μπορεί να έχει αστεία διάσταση ένας βιασμός; Μπορεί να έχει αστεία διάσταση κάτι απόλυτα καταδικαστέο; Θα έλεγε κανείς ότι αν έχει αστεία διάσταση, σε σημείο που έξι άνθρωποι να έχουν ξεκαρδιστεί επί πεντάλεπτο, τότε δεν είναι «απόλυτα καταδικαστέα» πράξη, έτσι δεν είναι;

Στο τέλος ο Λιάγκας είπε ότι «στενοχωρήσαμε κάποιους κόσμους». Λέτε να αναγνωρίζει ότι η χαμέρπειά του έχει προσλάβει διαπλανητικές, πλέον, διαστάσεις;

Θα χαρώ αν φάνε ένα βαρύ πρόστιμο. Αλλά δεν το ελπίζω.

* Και μια άλλη διάσταση στο θέμα. Είδατε πόσο γελαστά σχολίασαν το θέμα ο Λιάγκας και τα άλλα κνώδαλα. Φανταστείτε για ένα λεπτό ότι ο δράστης της ασέλγειας δεν ήταν ημεδαπός φοιτητής αλλά, έστω, Άραβας φοιτητής (ή, ακόμα χειρότερα, πρόσφυγας). Αμφιβάλλετε ότι θα ακούγονταν ουρανομήκεις οι ιερεμιάδες για τα ανθρωπόμορφα κτήνη;

* Απο τα μεσημεριανάδικα περιμένει κανείς το στραβοπάτημα. Από το δελτίο καιρού, δύσκολα -τι άλλο μπορεί να πει ο μετεωρολόγος παρά το αν θα βρέξει ή αν θα κάνει ζέστη, έτσι δεν είναι;

Αμ δεν είναι έτσι. Την Τετάρτη, στο δελτίο καιρού των ειδήσεων του Αντένα, πάντοτε χαμογελαστός ο κ. Αρνιακός έκανε ένα όχι απλώς κρύο αλλά απαράδεκτο αστείο, οτι η χώρα βρισκεται μεταξύ δυο πυρών καθώς δέχεται κύματα νοτιάδων από δυτικά και κύματα προσφύγων από τα ανατολικά.

Το βίντεο το βλέπετε εδώ.

Κλείνω με ένα σχόλιο του συγγραφέα Κώστα Κωστάκου, και φοβάμαι πως δεν είναι υπερβολικός.

«Στο έλεος των νοτιάδων θα συνεχίσει να βρίσκεται η χώρα μας και τις επόμενες ημέρες, γεγονός που συνεπάγεται συννεφιές, υγρασία, βροχές, καταιγίδες και υψηλές -για την εποχή- θερμοκρασίες, κυρίως στα δυτικά. Σε επαναλαμβανόμενα κύματα, όπως ακριβώς τα κύματα των προσφύγων που δεχόμαστε από τα ανατολικά. Μεταξύ δύο πυρών δηλαδή.»
Τάσος Αρνιακός, δελτίο ειδήσεων 6.11.19, ενεργώντας όχι ως όργανο της ΝΔ ή του Βελόπουλου, όχι ως όργανο του ΑΝΤ1, όχι με σκοπό να περάσει χαμογελαστά και ύπουλα μια ατζέντα, αλλά μάλλον γιατί αυτός είναι ο «φυσικός» και «κανονικός» τρόπος σκέψης, γιατί αυτός είναι ο κανονικοποιημένος λόγος, αυτή είναι η σκέψη και ο λόγος όλων των κανονικών ανθρώπων, όχι στην κασιδιάρικη, αλλά στην χαμογελαστή και -μάλλον θα ορκιζόταν και ο ίδιος- άκακη εκδοχή του, στην εκδοχή που ο Αρνιακός και τα εκατομμύρια των κανονικών ανθρώπων της χώρας σαν τον Αρνιακό απειλούνται, αμύνονται, δεν είναι σε καμία εκδοχή οι κακοί του έργου, δεν πείραξαν ποτέ κανέναν, το μόνο που θέλουν είναι να μην τους πειράζουν.
Βασικά ο Τάσος Αρνιακός δεν θα υποπτευόταν ποτέ ότι το χαμόγελό του ποδοπατά ένα κεφάλι στη Γλάδστωνος. Ο Τάσος Αρνιακός και οι σαν τον Αρνιακό αρέσκονται να νιώθουν απειλούμενοι και αδύναμοι, προκειμένου να ασκούν μετά, με χαμόγελα, κλωτσιές ή μαχαιρώματα, τη δύναμή τους, τη δύναμη των πολλών, τη δύναμη του δίκιου τους, τη δύναμη του φόβου τους.

Advertisement

305 Σχόλια προς “Χοιρινά μεζεδάκια”

  1. nestanaios said

    Ο Έλληνας που ψήνει χοιρινό έξω από τους καταυλισμούς των μουσουλμάνων έχει μεγαλύτερο πρόβλημα από τους μουσουλμάνους και αυτό είναι ότι το 87 και πλέον τοις εκατό του χοιρινού είναι εισερχόμενο. «Made in Holland».

  2. Γς said

    Καλημέρα

    Χοιρινά μεζεδάκια κι ο πρωινός Dryhammer που απαντά δεόντως στον Πσαρά για τα αδύνατα ελληνικά κάποιου

    https://sarantakos.wordpress.com/2019/11/08/baseball/#comment-614684

    >Να υποθέσω πως τα γερμανικά του θα είναι παχύτερα…

  3. Πάνος με πεζά said

    Καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο σε όλους! 🙂

  4. Γς said

    Τον γύρο του διαδικτύου κάνει μία απόδειξη εστιατορίου της Νέας Ζηλανδίας!
    Πάνω στην απόδειξη υπήρχε η εξής φράση: «Το τραπέζι της οικογένειας με το τρομακτικό μωρό».

    Τους ζήτησαν συγνώμη, τους προσφέρθηκε πλήρη επιστροφή χρημάτων για το γεύμα και απ’ ότι φαίνεται ο σερβιτόρος, που έγραψε αυτό το μήνυμα, έχει τεθεί σε άδεια προς το παρόν, κλπ

    Παρόλα αυτά η οικογένεια ανάρτησε την απόδειξη στο ΦΒ μαζί με την φωτό του τρομακτικού παιδιού.

  5. Γς said

    Ατιμη Μαρμάγκα, τι σου’ χω κάνει

  6. Ούτε έναν δηλαδή δεν πέτυχε η λεζάντα της φωτογραφίας!
    Θα έλεγα ότι μπέρδεψαν τις φωτογραφίες αλλά θα μου έκανε εντύπωση να ήταν ο Τσιτσάνης στην παρέα.

  7. Παναγιώτης Κ. said

    Εκπληκτικό το περιστατικό με τη φωτογραφία του 1945.
    Άλλο ένα μάθημα…δυσπιστίας απέναντι σε αυτό που βλέπουν τα μάτια μας (και ακούνε τα αυτιά μας όταν τα ντοκουμέντα είναι ηχητικά).

  8. Γς said

    4:

    Και μια δική μου απόδειξη:

    https://caktos.blogspot.com/2014/03/l-conto.html

  9. sarant said

    Καλημερα, ευχαριστώ πολύ για τα πρώτα σχόλια!

    4 Ακριβούτσικη η Νέα Ζηλανδία

    6-7 Ο τύπος μοιάζει πράγματι με τον Τσιτσάνη αλλά ξέρουμε ότι ο Τσ. ήταν στη Θεσσαλονίκη.

  10. Χαρά στο κουράγιο σας να βλέπετε τηλεόρταση, αλιείς μαργαριταριών ! (εξαιρούνται αγώνες, μπαλέττα και όπερες )

  11. leonicos said

    χοντρή σανίδα ή το καδρόνι,

    έχω την εντύπωση ότι μαδέρι είναι η χοντρή σανίδα και το καδρόνι έχει τετράγωνη διατομή

  12. ΓΤ said

    (Γατούλα σώζει μωράκι 🙂 ) (https://www.youtube.com/watch?v=BcpEnpitzHw)

  13. leonicos said

    Παιδιόπλαστο, από φίλο που έχει κόρη τριών χρονών.

    Πακιστανία, η χώρα όπου ζουν οι Πακιστανοί.

    Πολύ καλά τα λέει το παιδί. Το λάθος (λέμε τώρα για πλάκα) ξεκινάει από μας που δεχόμαστε όλα τα -σταν αμάσητα, επειδή δεν έχουν ετυμολογική διαφάνεια. Όπως το Αφγανιστά είναι η χώρα των Αφγανών (Afgan), το Πακιστάν είναι η χώρα των Πάκ (Pak). Όπως στην Τουρκική η Ελλάδα είναι Yunanistan χώρα των Yunan.

    Έχει μυαλό το παιδάκι. Και αυτό το λέω σοβαρά

  14. leonicos said

    Που σημαίνει ότι το «λάθος» αποτελεί τον φυσικό πλέον τύπο της λέξης, αφού φωλιάζει στον λόγο ακόμα και προσεχτικών ομιλητών και μάλιστα δεινών χειριστών του λογου.

    Αυτά τα χαρακτηριστικά δεν ισχύουν όταν το περι ου πρόσωπο έχει μωρανθεί από έλλειψη εξουσίας, αξιοπρέπειας και πολλές άλλες ελλείψεις

  15. Πακιστάν όμως είναι «τεχνητή» λέξη, ακρωνύμιο από τις περιοχές που το απαρτίζουν, παρότι σημαίνει επίσης «χώρα των αγνών» (περσ. πακ)
    The name Pakistan literally means «land of the pure» in Urdu and Persian. It alludes to the word پاک (pāk), meaning «pure» in Persian and Pashto.[45] The suffix ـستان (-stān) is a Persian suffix meaning the place of, and also recalls the synonymous (and cognate) Sanskrit word स्थान (sthāna).[46]

    The name of the country was coined in 1933 as Pakstan by Choudhry Rahmat Ali, a Pakistan Movement activist, who published it in his pamphlet Now or Never,[47] using it as an acronym («thirty million Muslim brethren who live in PAKSTAN») referring to the names of the five northern regions of British India: Punjab, Afghania, Kashmir, Sindh, and Baluchistan.[48][49][50] The letter i was incorporated to ease pronunciation.[51]
    https://en.wikipedia.org/wiki/Pakistan#Etymology

  16. atheofobos said

    Και ένας γνήσιοςμεζές!
    Όσοι ανησυχούν για την ακεραιότητα της κοινοβουλευτικής ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ στην προανακριτική για την Novartis μπορούν να ηρεμήσουν μετά την δήλωση της Κατερίνας Νοτοπούλου πως η Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ εκεί «θα είναι αρτιμελής»!

    Θεωρώ άστοχη την απόφαση αυτή, αλλά δεν θα το συζητήσω σήμερα,..

    Και εγώ θεωρώ άστοχη την απόφαση αυτή, γιατί θα προτιμούσα σύμφωνα με τα προτεινόμενα ονόματα από τον ΣΕΗ να ονομαστεί Καλή Καλό!
    http://www.sei.gr/gia-tin-apofasi-tou-ds-tou-nt-5251/

  17. leonicos said

    πάντοτε χαμογελαστός ο κ. Αρνιακός

    Το χαμογελαστός… δεν σημαίνει πολλά. Εμένα πάντως η φάτσα του μου θυμίζει κάτι που δεν το λέω γιατί θα θεωρηθεί προσβολή της μ.@@@@ας. Μην μαζευτούν όλοι οι μ@@@@κες και πουν ότι τους πρόσβαλα!

  18. π2 said

    9β: Νομίζω είναι στο νεοζηλανδέζικο δολάριο η απόδειξη, οπότε δια δύο για ευρώ.

  19. π2 said

    Για το μπάρμπεκιου δεν έχω τίποτε να σχολιάσω, απλώς αναρωτιέμαι πώς και δεν βγήκαν θεωρίες συνωμοσίας για τον θανατηφόρο αφρικανικό πυρετό στα γουρούνια, που εξελίσσεται σε μείζον πρόβλημα της παγκόσμιας κρεαταγοράς. Στην Κίνα ξεπαστρεύτηκε το 41% των γουρουνιών, με αποτέλεσμα οι τιμές να ανέβουν 84%.
    https://www.reuters.com/article/us-china-swinefever-pork-prices/chinas-record-pork-prices-to-rise-faster-further-analysts-idUSKBN1WU1EQ

  20. nikiplos said

    Καλημέρα… Το πρώτο σοκ που έπαθα ήταν όταν νέωψ στο Παρίσι σε ένα λεωφορείο μπήκε ένας νεαρός με ειδικές ανάγκες, εμφανώς θορυβώδης και κάνοντας συνεχώς γκριμάτσες φωνάζοντας ακατανόητα. Πείραζε και λίγο τους γύρω του, όπως ακριβώς ένα 3χρονο παιδάκι, καθώς ήταν πρόδηλο ότι εκεί είχε μείνει στην εξέλιξή του. Στην αρχή θεώρησα ότι όλοι θα γελάσουν, όπως ακριβώς θα αντιδρούσαν σε ένα ελληνικό λεωφορείο ή στο Μετρό. Αντίθετα όμως όλοι τους πήραν ένα σκυθρωπό θλιμμένο και συμπονετικό ύφος. Ούτε ένας δεν γέλασε. Ούτε οι έγχρωμοι (κάθε απόχρωσης) επιβάτες του λεωφορείου, ένα άκρως διδακτικό μάθημα για μένα.

    Η αντίδραση των κνώδαλων λοιπόν στην αρχή σκέφτηκα ότι θα ήταν ακριβώς αυτή, εκείνη του απαίδευτου, του ακοινώνητου.

    Μετά όμως η σκέψη μου με πήγε πιο πέρα. Η χαιρεκακία είναι ποταπό συναίσθημα. Διώχνοντας κι εγώ τις αναστολές μου και βλέποντας το βίντεο, την είδα πρόδηλα. Εντάξει ο (γυμνοσα)Λιάγκας, παίζει το παίγνιο των εντυπώσεων. Οι θήλεις όμως της παρέας, ευειδείς κατά τεκμήριο ως προς τι γελούσαν? Φυσικά από μίσος για την φοιτήτρια, που αυτή ως νέα ξοδεύοντας το χρόνο της στη βιβλιοθήκη μπορεί να έχει ένα καλύτερο αύριο, ενώ αυτές είναι καταδικασμένες να κάνουν το πρόστυχο πεζοδρόμιο στις τηλεοπτικές και μη πασαρέλες… Μου θύμισε μια πολύ παλαιά ιστορία, το μίσος που επέδειξε κάποτε στην Αθηνάς μια γραία κοινή ενάντια στις νέες ανταγωνίστριές της, καθώς επέχαιρε και επιδοκίμαζε το ξύλο που έτρωγε ένα 17χρονο από τους προαγωγούς της…

  21. Γιώργος Κατσέας, Θεσσαλονίκη said

    @11. Αυτό ακριβώς σημαίνουν τα καδρόνι/μαδέρι στην γλώσσα των οικοδόμων.

  22. Γς said

    Το Πινδοστάν το ξέρετε;

    Πασίγνωστο.

    Είναι η Αμερική!

    СШП (Соединённые штаты Пиндостана) = Ηνωμένες Πολιτείες της Πινδοστάν, λένε οι Ρώσοι

    Κι όλα αυτά απ τη δικιά μας Πίνδο.

    Διαβάστε [μεταφράστε] το

    https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B8%D0%BD%D0%B4%D0%BE%D1%81

    Σχετικό και το

    https://caktos.blogspot.com/2013/05/blog-post_24.html

  23. π2 said

    22: Ενδιαφέρον, αλλά δεν ξέρω αν ισχύει. Υπάρχουν κι άλλες θεωρίες: http://www.interpretermag.com/why-some-russians-call-americans-pindoses-the-etymology-of-an-ethnic-slur/

    Οι ρωσομαθείς να μας πουν αν μαρτυρείται ο όρος από παλιά, πριν από τους πολέμους της διάλυσης της Γιουγκοσλαβίας.

  24. Γς, αυτό είναι το πιο εντυπωσιακό πράγμα που διάβασα σήμερα! Δεν μου φαίνεται πάρα πολύ πειστική η ετυμολόγηση των Ρώσων από την Πίνδο, αλλά δεν ξέρω να πω κάτι καλύτερο βέβαια.

  25. 23 Πιγκουΐνοι; Άλλο πάλι και τούτο (πιο πειστικό, κάπως – αλλά η ρώσικη βίκι μιλάει για αναφορές στο Ταγκανρόγκ από τον 19ο αιώνα, αν καταλαβαίνω καλά τη γκουγκλομετάφραση.

  26. sarant said

    18 Σωστά, διά δύο

    22-23-24 Βρε τι μαθαίνει κανείς!

  27. Costas X said

    Καλημέρα !

    «Μαδεροθεραπεία» : Νομίζω ότι η καλύτερη από όλες αυτές τις «εναλλακτικές θεραπείες» είναι η «σανιδοθεραπεία», και μάλιστα με βρεγμένη σανίδα !

    Μια και πιάσαμε τα Ισπανικά, γελάσαμε χθες με έναν συνάδελφο όταν είδαμε σε προϊόν καθαρισμού ότι οι δαχτυλιές στα Ισπανικά λέγονται «huellas dactilares». Εγώ ρώτησα «αν είναι από μικρά δάκτυλα, πάλι «δακτιλάρες» λέγονται ;» 🙂

  28. π2 said

    25: Μήπως απλά τους έλεγαν Πόντιους;

  29. Γιώργος Κατσέας, Θεσσαλονίκη said

    Δεν εκπλήσσομαι που ο «τύπος» δεν πέτυχε κανένα όνομα της φωτογραφίας. Και μόνο που φαντάστηκε ότι θα μπορούσε ο Βασίλης Τσιτσάνης να φωτογραφίζεται σε αθηναϊκή συγκέντρωση της ΕΠΟΝ (πέραν του ότι ζούσε στην Θεσσαλονίκη), αποδεικνύει ότι δεν είχε ιδέα για τον βίο και την πολιτεία του 🙂

  30. Γιώργος Κατσέας, Θεσσαλονίκη said

    Αμφιβάλλω αν ένα βαρύ πρόστιμο θα είχε κάποια σημασία για τα εν λόγω σκουπίδια επειδή ξέρω ότι η μισή (..και πλέον..) Ελλάδα παρακολουθεί καθημερινά μετά πάθους αυτούς τους βρωμερούς τηλεοπτικούς εμετούς.

  31. ΓιώργοςΜ said

    Καλημέρα!
    27 Είχαμε γελάσει πολύ οι Έλληνες με τους Ισπανούς, όταν αναφέρθηκαν στα δακτυλικά αποτυπώματα (με αφορμή την ελληνική αστυνομική ταυτότητα), που και αυτά δακτυλάρες λέγονται.
    «Αν σε μπουζουριάσουν και σε πάνε για δακτυλάρες, θα σου κοπεί το γέλιο», η απάντηση.
    Παντού εκτός Ελλάδος, η λήψη δακτυλικών αποτυπωμάτων είναι το πρώτο βήμα κάποιου στην παρανομία.

    Η Πακιστανία μου θυμισε άλλη κουβέντα, σε ταξίδι, από πιτσιρικά: «Εδώ στη Λαμία, τί γλώσσα μιλάνε, Λαμικά;» 🙂

  32. sarant said

    27 Καλό 🙂

  33. leonicos said

    Πακιστανία

    Κι εγώ κάποτε έκανα κάποιο ανάλογο λάθος. Μεταφράζοντας, από τα αγγλικά εννοείται, τα σουμερικά κείμενα, τα ανέφερα ως ‘σουμεριΑκα’ διότι στα αγγλικά είνα Sumerian. Η χώρα όμως λεγόταν Sumer. Οπότε το διόρθωσα σε Σουμερικά.

    Θα μου πεις χέστηκε η φοράδα στ’ αλώνι…. αλλά από τη μια φοράδα στην άλλη, καταντάμε εκεί που καταντάμε.

  34. leonicos said

    Και για το επεισόδιο του Αναγνωστηρίου της θεσσαλονίκης

    Γελούσαν βέβαια στην τηλε΄ραση από αμηχανία όχι από διασκέδαση. Αλλ΄το καλαμπούριζαν κι όλας. Επαίσχυντη πράξη, αλλά όχι έγκλημα καθεαυτό στο κάτω κάτω, εάν δεν την ακούμπησε. Τον ό,τι την ενοχλησε, ειναι άλλο ζήτημα. Καλως να τιμωρηθεί, επειδή είναι βλάκας, αλλά δεν είναι και για τουφέκι.

    Να δείτε τι έκαναν κάποιοι όταν άκουσαν ότι τον αδελφό του Τροφώνιου τον έλεγαν Αγαμήδη.
    Θα λυπόσασταν το σύνολο των ελλήνων

  35. Γς said

    34:

    εκσπερμάτωσες;

    https://caktos.blogspot.com/2013/12/blog-post_124.html

  36. ΕΦΗ - ΕΦΗ said

    34 >> «Επαίσχυντη πράξη, αλλά όχι έγκλημα καθεαυτό στο κάτω κάτω, εάν δεν την ακούμπησε. »

    » …στο κάτω κάτω ,εάν δεν την ακούμπησε… »
    Είστε ο Λέωνικος μας εδώ; ο γιατρός, ο πατέρας κόρης καλλιτέχνιδας κλπ ή το τρολ του;

    «Εάν δεν την ακούμπησε» ΄πα να ουρλιάξω στη χαράδρα

  37. ΣΠ said

    Καλημέρα.

    Επειδή εγώ δεν είδα τίποτα, εκτός από την Ντ. Μπακογιάννη, έκανε κανένας άλλος από την ΝΔ κάποια δήλωση κατά του μπάρμπεκιου της ντροπής;

  38. @ΣΠ: Ναι, ο Κουμουτσάκος χτες.

  39. sarant said

    37 Εδώ που τα λέμε, ούτε εγώ είδα. Η Ντόρα έκανε δύο δηλώσεις μάλιστα. Στη μία είχε και ένα λαθάκι («το μείζων ζήτημα» ή κάτι ανάλογο) που το είχα για το σημερινό αλλά αμέλησα να το βάλω.

  40. https://www.naftemporiki.gr/story/1531215/g-koumoutsakos-me-mpures-kai-kopsidia-den-askeitai-metanasteutiki-politiki

  41. Κιγκέρι said

    >Η μία από τις κυρίες είναι και δημοτικός συμβουλος Αθηναίων..

    Άσε που έβγαλε και μουστάκια!

  42. ΣΠ said

    Ο κ. Ζαμπούκας συνειδητοποιεί πόσο γελοίο ακούγεται το «ματώσαμε για να μπορούμε να κάνουμε μπάρμπεκιου όπου θέλουμε»; Θα μπορούσε το ίδιο εύκολα να είχε γράψει «ματώσαμε για να μπορούμε να τρώμε χαβιάρι».

  43. sarant said

    41 Τουσέ, αλλά αυτό πρέπει να το συζητήσουμε κάποτε, εννοώ τα δίλεκτα -δημοτική σύμβουλος είναι η κυρία, αλλά η κόρη μου δεν είναι χημική μηχανικός.

  44. 42 Θυμήθηκα τώρα ένα διάσημο (στην Τουρκία) ποίημα του Ορχάν Βελή:
    Και τι δεν κάναμε για αυτή την πατρίδα.
    Άλλοι σκοτωθήκαμε
    άλλοι βγάλαμε λόγους.

  45. Νέο Kid said

    Φυσικά και το Σουμεριακά και το Σουμέριοι είναι τα σωστά! Αλλοιώς , αν έβγαινε από το Σουμερ ,θα έπρεπε να να λεγόντουσαν «Σουμέροι». Λέγονται όμως ΣουμέρΙοι, άρα και σουμεριακά.

    Ό,τι νάναι γράφουν εδώ μέσα μερικοί ξυπνητζήδες για να κάνουν φιγούρα της δεκάρας…

  46. Κιγκέρι said

    Χημική μηχανική ίσως;😀

  47. ΣΠ said

    43
    Θυμήθηκα μια μεταπτυχιακή φοιτήτρια που έγραφε ότι είναι μεταπτυχιακός φοιτήτρια.

  48. ΚΩΣΤΑΣ said

    (Εξ αιτίας σου) υπέστην κι εγώ το βίντεο με τον Λιάγκα, Νικοκύρη. Οι κυράτσες που περιβάλλουν τον Λιάγκα, ήταν πιο εκνευριστικές.

    Δυστυχώς, σε όλα τα κανάλια υπάρχουν τέτοιες κουτσομπολίστικες και συνάμα αισχρές εκπομπές.
    Εκείνο που μου κάνει όμως εντύπωση είναι ότι έχουν μεγάλη θεαματικότητα. Κι ακόμη μεγαλύτερη εντύπωση μου κάνει το γεγονός ότι η συντριπτική πλειοψηφία του φιλοθεάμονος αυτού κοινού απαρτίζεται από γυναίκες. Το συμπέρασμα το βγάζω εμπειρικά από συζητήσεις που γίνονται όταν παραβρίσκομαι σε μεικτές παρέες.

    Πώς εξηγείται αυτό το κοινωνικό φαινόμενο; Και γιατί το φεμινιστικό κίνημα δεν ξεκινά εκ των ένδον να διορθώσει μια άρρωστη κατάσταση; Απλές απορίες εκφράζω, δεν περιμένω υποχρεωτικά απάντηση.

  49. ΣΠ said

    Το πρόβλημα με την αυτοβιομηχανία της Νομανσλάνδης είναι ότι μεταφράστηκε από τα αγγλικά από κάποιον που δεν ξέρει γερμανικά. Έτσι, το «ahead of crunch talks with the Bundesrepublik’s car industry later on Monday» έγινε «πριν από τις συνομιλίες, που θα έχει με την αυτοβιομηχανία Bundesrepublik, αργά τη Δευτέρα».

  50. ΣΠ said

    «Ο ψήφος» λέει συστηματικά και ο Τσίπρας. Μόλις χτες τον άκουσα που το είπε πάλι.

  51. Peter Stroggylos said

    Εχει δίκιο ο Κώστας στο 48. Το εντυπωσιακό με το βίντεο του Λιάγκα είναι ότι αυτες που ενθουσιάζονται περισσότερο είναι οι γυναίκες. Και στα βίντεο του Λαζόπουλου με τα αισχρά ανέκδοτα που κυκλοφορούν στο YouTube, οι γυναίκες είναι αυτές που ξεκαρδίζονται στα γέλια με τις αισχρότητες. Οι άντρες είναι πιο διακριτικοί και συγκρατημένοι

    Το ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι ότι όλη η ιστορία αυτή είναι fake news. Απόδειξη ότι δεν μάθαμε ποιά ήταν η ποινή που επέβαλε στο φοιτητή το Αυτόφωρο. Περιμένετε λίγες μέρες και θα δείτε σχετικό άρθρο του Αλικάκου στο Ελληνικό snopes

  52. ΕΦΗ - ΕΦΗ said

    Αρνιακός, Λιάγκας, Μπόγδανος, Κυρανάκης, όψεις της κατά ΝΔ κανονικότητας.

    48Κ
    Κανείς δε μπορεί να ξυπνήσει κάποιον που κάνει ότι κοιμάται.
    Έχει κόπο και πόνο να σκέφτεσαι, να παιδεύεις το μυαλό σου, να μαθαίνεις. Το χαχαχούχα είναι ευκολοχώνευτο- «γκλουπ και κάτω»- και παραδίδονται σ΄αυτό οι μάζες. Γι΄αυτό οι μάζες πρέπει να είναι απαίδευτες. Λιγότερα σχολειά, πατερημά και παρελάσεις, νεφελώδη ιστορία, νεφελώδη ιδανικά.
    Στόκο στο μυαλό και στην ψυχή.

  53. Γιώργος Κατσέας, Θεσσαλονίκη said

    @16. Εύστοχα τα σχόλιά σου, Αθεόφοβε! Η ιστορία με την πρόσφατη αντίδραση του ΣΕΗ στην επίμαχη ονοματοδοσία δεν θα σε εξέπληττε αν ήξερες ότι (..όπως διαδίδεται..) το σημερινό ΔΣ του ΣΕΗ είναι το ίδιο κι απαράλλαχτο με εκείνο το ΔΣ του ’44, που έβγαλε στην σέντρα την Ελένη Παπαδάκη, ώστε να κάνει πιό ξεκούραστο το έργο του καπετάν Ορέστη. (Για την Νοτοπούλου, ειδικοί λόγοι μου το απαγορεύουν… 🙂 )

  54. ΣΠ said

    39
    Αυτές είναι οι δύο δηλώσεις.

    Και η δεύτερη έχει ένα λαθάκι. Το «γιατί» θα έπρεπε να είναι δύο λέξεις «για τι».

  55. ΣΠ said

    Την λέξη «κνώδαλο» την πρωτοάκουσα στην ταινία «Μια τρελή τρελή οικογένεια».

  56. ΚΩΣΤΑΣ said

    52 Θα συμφωνήσω μαζί σου Έφη στο: «Το χαχαχούχα είναι ευκολοχώνευτο- «γκλουπ και κάτω»- και παραδίδονται σ΄αυτό οι μάζες.» Θα διαφωνήσω όμως στο: «Γι΄αυτό οι μάζες πρέπει να είναι απαίδευτες….» Το μορφωτικό επίπεδο των γυναικών που συμμετέχουν σε τέτοιες θεάσεις ή συζητήσεις, δεν είναι μόνο των απλών νοικοκυράδων, αλλά διαχέεται σε όλον τον θήλυ* πληθυσμό, με ισότιμη ή ίσως και παραπάνω συμμετοχή γυναικών πανεπιστημιακής εκπαίδευσης.

    *ο θήλυς, πώς σας φαίνεται; μουστακοφανής; 😉

  57. Spiridione said

    Από Kriton Iliopoulos
    Η γλαφυρή δήλωση του Χιλιανού συγγραφέα Λουίς Σεπούλβεδα, με αφορμή την εξέγερση στη Χιλή, σε μετάφρασή (δική μου)
    «Ο Χιλιανός ζει με τη φαντασίωση ότι ανήκει στη μεσαία τάξη μόνο και μόνο επειδή έχει μια πιστωτική κάρτα. Έχουν υποθηκεύσει τη ζωή τους και αγοράζουν παπούτσια με πίστωση. Αυτό που κατάφερε η δικτατορία ήταν να πείσει την πλειονότητα των Χιλιανών ότι το σύστημα λειτουργεί.
    Η Χιλή δεν είχε καμία σχέση με «όαση» όπως έλεγαν, ήταν ένα ηφαίστειο έτοιμο να εκραγεί. Τα πρόσφατα μέτρα του Πινιέιρα είναι απίστευτης θρασύτητας, δεν είναι μόνο η αύξηση στο μετρό είναι και άλλα πολλά. Για παράδειγμα, η φορολογική μεταρρύθμιση που χαρίζει στους μεγάλους βιομήχανους τα χρέη τους προς το κράτος. Ο ίδιος ο Πινιέιρα είναι οφειλέτης, χρωστάει 30 χρόνια εισφορές για μια ιδιοκτησία του και απ’ αυτά θα πληρώσει μόνο τρία, επειδή στη Χιλή τα οικονομικά αδικήματα παραγράφονται πολύ σύντομα. Αυτό είναι ένα δείγμα από την κανονικότητα στη Χιλή.
    Εκτός από τον προσωπικό του «φάκελο στη δικαιοσύνη», που δεν θα του επέτρεπε να είναι πρόεδρος σε οποιαδήποτε άλλη χώρα, ο Πινέιρα είναι ένας τύπος με ευφυΐα κάτι λιγότερο από «περιορισμένη». Πιστεύω ότι και οι ίδιοι οι δεξιεοί θα επωφελούνταν αν του αφαιρούσαν την εξουσία.
    Εγώ λέω στον Πινιέιρα: κύριε Πινιέιρα παραιτηθείτε, κάντε αυτή τη χάρη στους Χιλιανούς, φύγετε και ασχοληθείτε με τον πλούτο σας. Αν είναι δυνατό, πηγαίνετε στο δ…. και χωρίς εισιτήριο επιστροφής».
    http://www.rfi.fr/es/americas/20191023-luis-sepulveda-presidente-pinera-renuncie?fbclid=IwAR0bvxd6X9Zb3AQsWBLFu6uNWje7jB2lmwt34ZZl5jcvmWBWzgjznbEHhmY

  58. ΣΠ said

    Το βίντεο με τον γλοιώδη Λιάγκα δεν άντεξα να το δω ολόκληρο. Υποθέτω ότι είναι στο ίδιο μοτίβο μέχρι το τέλος.

  59. Γιάννης Κουβάτσος said

    Πολλή αηδία στα σημερινά μεζεδάκια, πολλοί εκπρόσωποι (την Τσιμτσιλή ξέχασες, Νικοκύρη) της τηλεοπτικής σκουπιδοκουλτούρας, όπου ακόμα κι ένα δελτίο καιρού πρέπει να παρουσιάζεται με τσιριμόνιες και «χιούμορ» υπό το μηδέν. Ο Λιάγκας είναι από τους πρυτάνεις της τρας τιβί, γνωστός και ξερατέος, αλλά περισσότερο θα έπρεπε να ντρέπονται οι γυναίκες του πάνελ. Καθόλου δεν ενοχλήθηκαν από το γεγονός καθαυτό αλλά και από τη καψιμιτζίδικη συμπεριφορά των αρσενικών ούγκανων;

  60. ΣΠ said

    Λύστε μου μιαν απορία. Όταν λέμε το Μουσείο του Λούβρου, πρόκειται για αρσενικό ή ουδέτερο; Δηλαδή, είναι ο Λούβρος ή το Λούβρο; Στο παρακάτω άρθρο το γράφει σαν αρσενικό:
    http://www.gazzetta.gr/plus/diethni/article/1412408/arthro-ton-new-york-times-katevaste-ti-mona-liza-apo-loyvro

  61. Γιώργος Κατσέας, Θεσσαλονίκη said

    Και για όσους αγαπούν την γραφή του Ισίδωρου Ζουργού, κυκλοφόρησε το νέο του μυθιστόρημα «Η ρετσίνες του βασιλιά» [Γιάννη, δεν σε είδα σήμερα. Ο Ζουργός είναι ένας σεμνός και μετρημένος καλός συνάδελφός σου, δάσκαλος που ασκεί με αγάπη και συνέπεια το λειτούργημά του..]

  62. ΚΩΣΤΑΣ said

    Και καλά λέει ο νέος σχολιαστής 😛 Peter Stroggylos, το τέρας το εξοντώνεις εν τη γενέσει του. Αφήσαμε τον Λαζόπουλο ανεξέλεγκτο… και άντε τώρα να μαζέψεις τα ασυμμάζευτα.

  63. Γιώργος Κατσέας, Θεσσαλονίκη said

    @59. Τώρα σε είδα! 🙂

  64. ΣΠ said

    Κατάχρηση εισαγωγικών σε μια θλιβερή είδηση:
    «έχασε» τον πατέρα του, «έφυγε» από τη ζωή
    Ειδικά το δεύτερο δεν δικαιολογείται με τίποτα.

  65. sarant said

    54β Καλά λες

    59 Καλά έκανες και το έβαλες.

  66. Γιάννης Κουβάτσος said

    Ναι, Γιώργο, ο Ζουργός κοσμεί τον κλάδο των εκπαιδευτικών αλλά και των συγγραφέων.

    Θα έπρεπε να ντρέπεται ο ΣΕΗ για την προκλητική αντίδραση του ΣΕΗ στο θέμα της μεγάλης αδικοχαμένης Ελένης Παπαδάκη και να γνωρίζουν ότι στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σκοινί. Προσυπογράφω το σχόλιο της Έλενας Ακρίτα, που τη γουστάρω πολύ, επειδή δεν διστάζει να τα χώνει δεξιά κι αριστερά:
    «Καλά δεν ντρέπεστε; Είστε ηθοποιοί και υπογράφετε διαμαρτυρία για να μη δοθεί το όνομά της τεράστιας Ελένης Παπαδάκη σε σκηνή του Εθνικού Θεάτρου; Έχετε ιδέα πόσο τεράστια θεατρίνα υπήρξε; Πόσο πολεμήθηκε, πόση ζήλεια, φθόνο και μίσος αντιμετώπισε στη σύντομη ζωή της; Θα τιμηθεί ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ από μια πολιτεία που άργησε τόσο να την αναγνωρίσει; Κι όλα αυτά τα κάνετε γιατί πολιτικά η Παπαδάκη ήταν δεξιά και δεν τη γουστάρουμε; Κι είστε ηθοποιοί; Ντροπή!»

  67. Γιάννης Κουβάτσος said

    66: Μπήκε ένα ΣΕΗ παραπάνω. ☺

  68. ΕΦΗ - ΕΦΗ said

    56. >>Το μορφωτικό επίπεδο των γυναικών που συμμετέχουν…
    Αυτές που αναφέρεσαι είναι (πάντα) στο θίασο, έχουν ρόλο. Οι αποδέκτες/το κοινό (πρέπει να) είναι αποχαυνωμένο, πράγμα που φροντίζουν διαρκώς όλα τα ΜΜΕ. Σερβίρεται η προπαγάνδα για πραγματικότητα. Την κριτική σκέψη πολεμάνε, στο μυαλό σημαδεύουν που λέει και ο στίχος. Αποκοιμίζουν την ορθή κρίση.
    Ποιος θα πάει Κώστα στα χοιρινά αύριο στα Διαβατά*, αν δεν είναι εκτός από εντεταλμένος, μικρονοϊκός, βρωμόψυχος ή φρόκαλο στους μαύρους ανέμους;

    * Τί σημαδιακό όνομα όμως.Από παλιά αμπρί προσφύγων ε;

  69. ΚΩΣΤΑΣ said

    61 Γιώργο, ευχαριστούμε για την πληροφορία. Τρέχω να το παραγγείλω. Μ’ αρέσει το γράψιμο του Ισίδωρου. Είναι και φίλος μου, αλλά έχουμε καιρό να συναντηθούμε, χαθήκαμε.

    66 Για την Παπαδάκη, Γιάννη, δεν θέλησα να πάρω θέση εγώ, για ευνόητους λόγους… 😉 , συμφωνώ μαζί σου.

  70. ΣΠ said

    23
    Στα σερβοκροάτικα ο πιγκουίνος δεν είναι pindo, είναι pingvin. Για να βεβαιωθώ ρώτησα την γυναίκα μου, που μου είπε ότι pindo δεν σημαίνει τίποτα στην γλώσσα της.

  71. Γιάννης Κουβάτσος said

    69: Να βάλουμε και τους στίχους του Σικελιανού για την Ελένη Παπαδάκη:

    «Μνήσθητι Κύριε: Για την ώρα που η λεπίδα του φονιά
    άστραψε, κι όλος ο θεός της Τραγωδίας εφάνη.
    Μνήσθητι Κύριε: Για την ώρα που άξαφνα, κ΄ οι εννιά
    αδερφές εσκύψαν να της βάλουνε
    των αιώνων το στεφάνι.»

    Να της βάλουνε των αιώνων το στεφάνι…Και οι φανατικοί του ΣΕΗ αντιδρούν στο να δοθεί το όνομά της σε μια αίθουσα του Εθνικού Θεάτρου 75 χρόνια μετά την εκτέλεσή της. Τι να πεις…

  72. ΚΩΣΤΑΣ said

    68 Νομίζω και εύχομαι αύριο να μην πάει κανείς στα Διαβατά (Ντουντουλάρ, από μια όμορφη τουρκάλα, τη Ντουντού). 🙂

    Σε άλλα συμφωνούμε και σε άλλα διαφωνούμε, Έφη, ας το αφήσουμε, καθένας μας ας κρατήσει την γνώμη του.

  73. ΣοφίαΟ said

    Είδα επιτέλους το βίντεο, μερσι 40ακο.
    Και είναι πολύ χειρότερο από ό,τι το περίμενα. Εντάξει, προσπαθεί να τους πει κάτι ο ρεπόρτερ, αλλά αντί να καταλάβουν ότι τους λέει κόψτε το, αυτές οι χαζοχαρούμενες συνεχίζουν τα χάχανα. Το κλιπακι έχει τα στραβά της Ελλάδας σε οικονομική συσκευασία:
    α. Η επιλογή του θέματος δεν έγινε γιατί είναι μείζον ζήτημα η είδηση, που θα μπορούσε να είναι, αλλά γιατί είναι «πιπεράτο».
    β. Ο ρεπόρτερ διστάζει να χρησιμοποιήσει λέξεις που θα περιέγραφαν το περιστατικό και το ρίχνει στον ευφημισμό, λες και είναι κι αυτός κι οι θεατές ανήλικοι.
    γ. Ο παρουσιαστής κι οι υπόλοιποι φέρονται σαν ανήλικα που άκουσαν σοκιν ανέκδοτο. Κι ο παρουσιαστής το ενθαρρύνει αυτό.
    δ. Οι γυναίκες στο στούντιο: λόγω της κατώτερης θέσης της γυναίκας στην Ελλάδα, για να γίνουν αρεστές στους άντρες γύρω τους, συμπεριφέρονται ως δήθεν άνετες και περπατημενες, μην τις πουν πουριτανες.
    ε. Πραξη που διώκεται ποινικά παρουσιάζεται σαν πταίσμα, και ότι δεν τρέχει τίποτα (όπως παρουσιάζεται κι η φοροδιαφυγή, ακόμα κι οι φόνοι, ε, έκανε το παιδί μια χαζομάρα, να του κόψουμε το κεφάλι κλπ κλπ.).
    στ. Καμία συμπάθεια για το θύμα, επειδή είναι νέα γυναίκα η οποία προφανώς προκάλεσε, γιατί έτσι κάνουν όλες οι νέες γυναίκες, ή επειδή ήταν συντηρητική και ενοχλήθηκε. Μα πως κάνει έτσι η χαζή;

  74. Γιάννης Κουβάτσος said

    48:»Πώς εξηγείται αυτό το κοινωνικό φαινόμενο;»
    Πνευματικός πασατέμπος, Κώστα. Γιατί τα βιβλία της Δημουλίδου και της Μαντά είναι ευπώλητα; Γιατί το Δελφινάριο του Σεφερλή είναι πάντα γεμάτο; Γιατί γίνονται επιτυχίες τα τραγούδια του Καρβέλα;

  75. Γιάννης Κουβάτσος said

    «Φανταστείτε για ένα λεπτό ότι ο δράστης της ασέλγειας δεν ήταν ημεδαπός φοιτητής αλλά, έστω, Άραβας φοιτητής (ή, ακόμα χειρότερα, πρόσφυγας). Αμφιβάλλετε ότι θα ακούγονταν ουρανομήκεις οι ιερεμιάδες για τα ανθρωπόμορφα κτήνη;»

    Όχι, δεν αμφιβάλλουμε καθόλου. Πολλοί Διαβατοί, μάλιστα, και ελληνοσκατόψυχοι νικηταράδες του πληκτρολογίου θα απεύθυναν κάλεσμα για πογκρόμ.

  76. Νέο Kid said

    Ο ερίτιμος κύριος Αλέκος Αλεξανδρής , εκτός του ότι κλέβει το παιδί του στο τάβλι, είναι και λάβρος κατά των γατοφάγων προσφύγων…
    (Δε βάζω λινκ. Αηδιάζω…)

  77. nikiplos1 said

    Ο λόγος που δεν θα τιμηθεί από το σύνολο του πολιτικού φάσματος της χώρας όπως θα έπρεπε η Ελένη Παπαδάκη, είναι γιατί καμία πλευρά δεν είναι διατεθειμένη στο να αναλάβει τις πολιτικές της ευθύνες όσον αφορά τον εμφύλιο. Για όλους, όλα καλά καμωμένα είτε με αποκατάσταση είτε με αναθεώρηση και πάει λέγοντας. Μέχρι τώρα δηλαδή, η οποία αυτοκριτική έχω διαβάσει είναι μόνο για δικαιολόγηση των εγκλημάτων και από τις δυό μεριές.
    Τελικά είμαστε λαός φανατικά πιστός από θεολογική σκοπιά. Φοβόμαστε να αγγίξουμε τα θέσφατα.

  78. sarant said

    66κε Σήμερα ο Κωστόπουλος στην ΕφΣυν έχει αφιέρωμα στην Ελένη Παπαδάκη -και επειδή πολλά από τα στοιχεία που παραθέτει τα ξέρω και είναι αυθεντικά, σε μένα δεν μένει καμιά αμφιβολία πως η Ε.Π. είχε και σε προσωπικό και σε επαγγελματικό επίπεδο την εύνοια της δωσίλογης κυβέρνησης.

  79. Γιάννης Κουβάτσος said

    Ειδικά για την Παπαδάκη, Νίκιπλε, ο Ζαχαριάδης δήλωσε ότι η δολοφονία της Παπαδάκη δεν μπορεί να βρει δικαίωση και πρέπει να καταδικαστεί ανοιχτά. Δεν τα ξέρουν αυτά οι πολύ αριστεροί του ΣΕΗ;

  80. Γιάννης Κουβάτσος said

    78: Και χάρη σ’ αυτή την «εύνοια» είχε σώσει πολλούς αγωνιστές από το εκτελεστικό απόσπασμα.

  81. ΚΩΣΤΑΣ said

    78 Νικοκύρη, συγνώμη γι΄αυτό που θα πω. Δεν υπάρχει σχεδόν δήμος στην Ελλάδα που να μην έχει θεατρική αίθουσα Μελίνα Μερκούρη, δεν υπάρχει σχολείο να μην έχει αίθουσα τελετών επίσης Μ.Μ., υπάρχουν ένα σωρό πράγματα ακόμη πχ εκπαιδευτικά προγράμματα και λοιπά… με το ίδιο όνομα. Υπάρχουν και ψίθυροι για την κατοχή.

    Ε, στον όνομα μιας τραγικά θανούσας, ψάχνουμε ψύλλους στ’ άχυρα;

  82. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    48 – Δύο είναι οι βασικές αιτίες.

    52 – Τα σχολεία είναι πολλά κι οι μάζες εκπαιδεύονται υποχρεωτικά και δωρεάν.

    57 – Τι μας λέει όλη αυτή η παραδοξότητα Spiridione;

  83. Γιώργος Κατσέας, Θεσσαλονίκη said

    Την εύνοια των χιτλερικών την είχε και ο Ζαχαριάδης στο Νταχάου, την εύνοια του κατοχικού στρατού την είχε και ο Σαμαρινιώτης στην Ακροναυπλία, την εύνοια των κυβερνητικών δωσιλόγων την είχε και ο νεαρός γυναικολόγος Λαμπράκης, την εύνοια των κατακτητών (τουλάχιστον γιά κάποια περίοδο) την είχαν και στελέχη της ΠΕΕΑ, την εύνοια της κατοχικής βουλγαρικής πρεσβείας την είχε και ο Βάρναλης, την εύνοια των κατακτητών την είχαν και δωσίλογοι καλλιτέχνες (που έγιναν σε μιά βραδιά φανατικοί αριστεροί και φωτογραφίζονταν με λάβαρα του ΕΑΜ), την εύνοια και την ανοχή των Γερμανών την είχαν πολυάριθμοι δημοσιογράφοι, πνευματικοί άνθρωποι, καλλιτέχνες, επιχειρηματίες κλπ, κλπ αλλά κανένας από αυτούς δεν βρέθηκε σκουληκοφαγωμένος, με δυό σφαίρες στο κρανίο.. Και δεν έχω καμιά αμφιβολία ότι ουκ ολίγοι τεθλιμένοι ζαχαριαδικοί εξακολουθούν και σήμερα να λένε από μέσα τους «καλά την έκαναν την πουτάνα», αλλά από έξω τους το εκφράζουν με πιό κομψούς -πολιτικούς, συνδικαλιστικούς και δημοσιογραφικούς- τρόπους.

  84. Παναγιώτης Κ. said

    @80. Είναι έτσι!

  85. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    77 τέλος – Ποιός λαός δεν είναι έτσι; Το διαίρει και βασίλευε, είναι διαχρονική αξία.

    81 – Ξέχασες τα κλειστά αθλητικά κέντρα, ο ορισμός της πασοκικής (και όχι μόνο) ξευτίλας.

  86. Παναγιώτης Κ. said

    @44. Κατά το «όλοι μας θα δουλεύεΤΕ» . 🙂

  87. sarant said

    81 Στη Μελίνα Μερκούρη όπως και στον Κ. Καραμανλή, τιμάμε την προσφορά τους μετά την Κατοχή.

  88. sarant said

    79-83 Κάνετε ένα τραγικό λαθος, δεν υπερασπίστηκε κανείς τη δολοφονία της Παπαδάκη. Δεν είναι αυτό το αντικείμενο της συζήτησης.

  89. Γιάννης Κουβάτσος said

    87: Δυστυχώς, η Ελένη Παπαδάκη δεν έζησε μετά την κατοχή, ώστε να αξιωθεί τιμές και μεγαλεία που αξιώθηκαν άλλοι, πολύ κατώτεροί της. Και δεν νομίζω πως η αντίδραση του ΣΕΗ εκφράζει την πλειονότητα των Ελλήνων ηθοποιών. Απλώς, όπως συμβαίνει σε όλα τα σωματεία, μια χούφτα μέλη του προεδρείου (10, 11;) αποφάσισαν για όλους.

  90. aerosol said

    Κι επειδή εδώ… λεξιλογούμε ( 🙂 ), μου έκανε εντύπωση η χρήση ευφημισμών κι εκεί που δεν υπάρχει κανένας λόγος.
    Ο (υποτιθέμενος, έστω) φοιτητής «εκτονώθηκε», δεν εκσπερμάτισε. Το οποίο θα ήταν και σωστός και απόλυτα κόσμιος όρος. Φαντάζομαι θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν και το «ανακουφίστηκε», για ακόμα περισσότερη ανοησία.
    Ταιριαστά όλα αυτά σε κωμωδία, εφόσον εκεί παίζεις και με το σημαίνον και με το πολλαπλό σημαινόμενο. Σε παρουσιάση είδησης σε εκπομπή -έστω και πρωινάδικο;
    Νομίζω το κλειδί το δίνει η ΣοφίαΟ στο 73:
    «…το ρίχνει στον ευφημισμό, λες και είναι κι αυτός κι οι θεατές ανήλικοι.»
    Με τον ευφημισμό μιλάμε σαν ανήλικοι, για να γαργαληθούμε σαν ανήλικοι, για να εκτονώσουμε (χε, χε…) την πίεση που νιώθουμε επειδή είμαστε καταπιεσμένοι από ανήλικοι και δεν σηκώνουμε το βάρος της κυριολεξίας. Μεταφέρουμε ακριβώς την εικόνα που θέλουμε, με έμμεσο τρόπο, δηλώνοντας έτσι πως ντρεπόμαστε για τον άμεσο τρόπο. Αυτή η ντροπή επιβραβεύεται κοινωνικά με αποδοχή, την ίδια στιγμή που και ο πομπός και ο δέκτης δεν ντρέπονται καθόλου να μιλάνε με τις ώρες για τα πιο πιπεράτα πράγματα -αρκεί να προσποιηθούν πως το πρέπον είναι να επικοινωνούν με σχετικά παιδικό τρόπο.
    Μου ήρθε κάποιο πικρό χαμόγελο, καθώς θυμήθηκα μια κουβέντα που είχαμε εδώ προ ημερών για τις «κακές» λέξεις. Οι οποίες έχουν το βάρος τους, δεν μπορείς να κάνεις το μπέμπη με αυτές, παίρνεις πλήρη ευθυνη αν τις χρησιμοποιήσεις. Με τα «εκτονώθηκε» και τα «πήγε προετοιμασμένος» στήνουμε μέχρι και εκπομπές με σπόνσορες.

    [Ειδικά εύσημα παίρνει η μαντάμ που ρωτάει στο 3′ αν «υπήρχε συναίσθημα ανάμεσα στους δύο». Αυτό είναι αληθινή γυναικεία ευαισθησία, κυρίες και κύριοι, όχι οι φεμινισμοί και οι παπαρδέλες που σας ταϊζουν οι φωταδιστές!]

  91. Παναγιώτης Κ. said

    @50. Ο ψήφος,
    των διεθυνόΝΤΩΝ τάξεων,
    ο ΟκτώΜβρης,
    τρΕΙΣημισι ευρώ,
    ΑΠΟ ανέκαθεν,
    το ΠΙΟ ψηλότερο σπίτι,
    η…Ιουλία ήταν γεννηθΕΙΣ…

    Συμπληρώστε…διότι ως γνωστόν, εμείς εδώ λεξιλογούμε. 🙂

    Όλοι βεβαίως κάνουμε γλωσσικά λάθη αλλά όσοι δεν έχουν καλή σχέση με το βιβλίο κάνουν περισσότερα.

  92. Τόκο μαδέρα (ενίοτε και τάκο μαδέρα περιπαιχτικά) είναι το «χτύπα ξύλο» στα ισπανικά

  93. 22, … Το Πινδοστάν … Είναι η Αμερική!

    Όταν πλειοψηφούσαν οι
    Πινδιάνοι

  94. Capten Vilios said

    Τη δύναμη του φόβου τους!Κυβερνήτης φόβος.

  95. Γιάννης Κουβάτσος said

    91: Έχουμε εδώ μια καλή συλλογή:
    https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.gnomikologikon.gr/greek-lamguage-errata.html&ved=2ahUKEwjwg5mesN3lAhXP5KQKHQvjAN8QFjABegQIARAB&usg=AOvVaw22qULl_MRLHPNnTxPRZYux&cshid=1573311243256

  96. Παναγιώτης Κ. said

    Το βίντεο με το Λιάγκα και τις παρακαθήμενες κυρίες το διέκοψα από…ντροπή και αηδία!
    (Δεν λέμε «ντρέπομαι για λογαριασμό σου» ; )
    Την σήμερον ημέραν πρέπει να πονηρευόμαστε για ένα σωρό πράγματα. Μήπως λοιπόν οι εν λόγω κυρίες έχουν πιο προωθημένες…πρακτικές στη ζωή τους από τις πρακτικές των…-ηντάρηδων;

  97. Παναγιώτης Κ. said

    @95. Γιάννη πολύ ωραίος ο κατάλογος των συνηθισμένων λαθών στη γλώσσα!

  98. ΣΠ said

    95
    Δεν είναι όλα σωστά. Ιδιαίτερα αυτό:

    Ασχολούμαστε, ασχολούμασταν (και όχι: ασχολιόμαστε κ.λπ. διότι το ρήμα είναι ασχολούμαι και όχι ασχολιέμαι).) Στον αόριστο όμως, ασχολιόταν.

    Αόριστος το «ασχολιόταν»; Παρατατικός δεν είναι, όπως το «ασχολούμασταν»;

    Δεν ξέρω αν ο Νικοκύρης θα είχε διάθεση να γράψει κάτι γι’ αυτή την λίστα. Για τα περισσότερα έχει γράψει σε παλιότερα άρθρα.

  99. Παναγιώτης Κ. said

    @48,74. Οι εκπομπές αυτές, προσφέρουν…αγανάκτηση στο κοινό που τις παρακολουθεί. Κυρίως γυναικείο αλλά και κάποιοι άντρες συνταξιούχοι δεν πάνε πίσω!
    Υπάρχει ο τύπος του ανθρώπου που πιστεύει ότι αν αγανακτεί με διάφορα κοινωνικά φαινόμενα χωρίς όμως να ξεκολλάει από τον καναπέ του σπιτιού του, νομίζει ότι ανεβάζει το πολιτικό του επίπεδο.
    Αγανακτούν υποτίθεται με την ευτέλεια αυτών των εκπομπών και όταν λες «και γιατί δεν την κλείνεις την τηλεόραση;» αλλάζουν κουβέντα.
    Να μη ξεχνάμε ότι όλοι αυτοί τους οποίους επικρίνουμε και ορθώς, ανήκουν στον…΄Αγιο Λαό!

  100. ΕΦΗ - ΕΦΗ said

    98 >>Για τα περισσότερα έχει γράψει σε παλιότερα άρθρα.
    και δε (θα) συμφωνεί με μερικά 🙂

  101. Μαρία said

    37, 38

    Για να βλέπουμε και τις ακροδεξιές μύγες που τραβάν σαν τα σκατά τέτοιες δηλώσεις.

    Κι η γριά έκανε δηλώσεις: https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=vYGB_ci3mOs&feature=emb_logo
    «Θεωρώ ότι ελευθερία και δημοκρατία έχουμε, ο καθένας μπορεί να τρώει ό,τι θέλει, όπου θέλει, δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Από εκεί και πέρα καλό θα είναι να αποφεύγονται οι εντάσεις γιατί και οι άνθρωποι, οι οποίοι έχουν έρθει είναι δυστυχισμένοι άνθρωποι οι οποίοι ψάχνουν για ένα καλύτερο μέλλον χωρίς αυτό να σημαίνει ότι αυτοί θα μας επιβάλουν τον τρόπο ζωής τους, τον πολιτισμό, την παράδοσή τους η οτιδήποτε άλλο».

  102. Γιάννης Κουβάτσος said

    Το άκρον άωτον της παρανομίας στις μέρες μας ή αν θες να σε βαράνε μαζί αριστεροί και δεξιοί: να τρως χοιρινό πιτόγυρο με μπίρα και στο σακίδιό σου να έχεις μια μολότοφ. 😨

  103. Κιγκέρι said

    Παρεμπιπτόντως, ο Μολότοφ πέθανε σαν χτες, 8 Νοεμβρίου 1986 στη Μόσχα, σε ηλικία 96 ετών.
    Σαν σήμερα δε, πριν 30 χρόνια έπεσε το τείχος του Βερολίνου.

  104. Δον Μαρτίνε, εγώ στο είπα για το μπάσκετ ! ( υπήρχε και παράδοση, Φάρος κ.λ.π.)

  105. Μαρία said

    Α χα, χα.

  106. Μαρία said

    Παπαθεμελή, Παπαθεμελή https://www.youtube.com/watch?v=x7gndHdC2Zw

  107. dryhammer said

    105,. Ό,τι σκατα και το φτυάρι. Παροιμία

  108. ΚΩΣΤΑΣ said

    Από εκπομπή του Λαζόπουλου, ανοίγετε το λινκ με ευθύνη σας.

  109. Georgios Bartzoudis said

    (α) # «Πεδίον δόξης λαμπρόν», την μπαρμπεκιολογία, έχουν βρει οι τα ακραία φρονούντες της Ελλαδίτσας (ή της Ελλαδάρας) μας. Άιντε και με τη νίκη!

    (β) sarant said: «Μια από τις χειρότερες στιγμές της ελληνικής τηλεόρασης … ήταν ο πεντάλεπτος σχολιασμός που έγινε προχτές στην εκπομπή του Λιάγκα…».
    # Καλά να πάθεις Νοικοκύρη αφού βλέπεις Λίαγκα (έστω και από βίντεο)! «Όποιους ανακατώνιτι μι τα πίτυρα, τουν τρων τ’ αρνίθια», λέμε Μακεδονιστί.

    (γ) sarant said: «Κλείνω με ένα σχόλιο του… Κώστα Κωστάκου…: ‘Στο έλεος των νοτιάδων θα συνεχίσει να βρίσκεται η χώρα… όπως ακριβώς τα κύματα των προσφύγων που δεχόμαστε από τα ανατολικά..’. Τάσος Αρνιακός, δελτίο ειδήσεων…».
    # Μεγάλη επιτυχία. Κάναμε δικό μας (Συριζαίο) και τον Κωστάκο και τον Αρνιακό! Μπερδεύουν και αυτοί τους ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ με τους πρόσφυγες!

    (δ) 78, sarant said: «…Σήμερα ο Κωστόπουλος στην ΕφΣυν έχει αφιέρωμα στην Ελένη Παπαδάκη…».
    # «Ρώτα κι τουν αδιρφό μ’ τουν ψεύτ(η)», λέμε οι …καλόψυχοι Μακεδόνες»

  110. Georgios Bartzoudis said

    Συμπλήρωμα στο 109 (α)! Τσιορ τσιοπ. Ξέχασα τη …σκατολογία

  111. π2 said

    106: «Με σύμμαχο την Ελλάδα που ξυπνάει νωρίς» δεν έλεγε το βιντεάκι του Κούλη; Ε, πώς θα ξυπνούν νωρίς οι σύμμαχοι με τα κλαπατσίμπανα;

    (Θα ζήσουμε μεγάλες στιγμές.)

  112. Jane said

    το έβαλα κατά λάθος στο προηγούμενο άρθρο. 🙂

    Σχετικά με τα τηλεσκουπίδια επιπέδου Λιάγκα. Μα γι΄ αυτό πληρώνονται!
    Οι ντεμέκ απολιτίκ εκπομπές τους είναι μία από τις αιτίες του ρατσισμού και του εθνικισμού που σήκωσε κεφάλι και τον αξιοποιούν
    όποτε χρειάζεται. Αυτό το κοινό κατασκεύασαν. Αυτός ήταν ο στόχος τους.

    Εκπομπές με σούργελα που ύψωσαν την πιο μεγάλη σημαία, με τον Σφακιανάκη που ισχυριζόταν πως τον Παρθενώνα
    τον έχτισαν εξωγήινοι , με τις ημίγυμνες του Θέμου κι από ανάμεσα τούρκικες και βραζιλιάνικες σαπουνόπερες,
    που αποθέωναν τη βλακεία και τη ρηχότητα.
    Το καλοκαίρι του 2012 σε μεσημεριανή εκπομπή έδειχναν το ναζίδιο στη θάλασσα κι από κάτω η λεζάντα έγραφε
    «Κασιδιάρης-Τι λέει για τη σχέση του». Κι η παρουσιάστρια να σχολιάζει , «ωραίο παιδί όμως ο Ηλίας ,ε;»

    Έτσι καταντήσαμε να έχουμε σήμερα 10 χρόνια μετά τη χρεοκοπία, υπουργό ανάπτυξης την ακροδεξιά καρικατούρα που διαφήμιζε νανογιλέκα και βουλευτή τον εθνικοψεκασμένο που πουλούσε επιστολές του Ιησού.
    Ζήτω η ιδιωτεία της «αριστείας»!

  113. 111 Δεν έχουμε και το «Κλικ» να κάνει αντίσταση…

  114. Jane said

    Φαίνεται πήραν χαμπάρι τα ούγκανα πως ο ρατσισμός ανταμείβεται επί των ημερών της αριστείας
    και βγαίνουν ένα-ένα σαν λυσσασμένα.

    https://www.pagenews.gr/2019/11/09/ellada/alekos-aleksandris-ratsistiko-paralirima-tou-palaimaxou-podosfairisti-gia-tous-metanastes/

  115. Μαρία said

    133
    Κι επειδή την παράταση του ωραρίου θα την αποφασίζουν οι δήμοι, προβλέπω νέο πονοκέφαλο για το Λιάμα, όταν ξεσηκωθούν οι κάτοικοι των Βρασνών.

  116. spiral architect 🇰🇵 said

    Ευτυχώς κάποιοι ακόμα ανθίστανται:
    Από το πρωί το 1ο και 2ο ΕΠΑΛ Γιαννιτσών λειτουργούν κανονικά αφού η πλειοψηφία των μαθητών απομόνωσε τη μικρή ομάδα που οργάνωσε κατάληψη με ρατσιστικά και ξενοφοβικά συνθήματα χωρίς καμία απόφαση μαθητικού συμβουλίου ή συνέλευσης.

    https://m.902.gr/eidisi/neolaia-paideia/206279/oi-mathites-toy-1oy-kai-toy-2oy-epal-gyrisan-tin-plati-sto-ratsistiko

  117. Γιάννης Κουβάτσος said

    106: Θα ξανγνωρίσει άνθηση και το επάγγελμα του αυτοφωράκια. Να πώς μειώνεται η ανεργία.

  118. Γιάννης Κουβάτσος said

    «Θα θέλαμε να δεχτείτε μία αντιπροσωπεία Έφηβων Βουλευτών στο γραφείο σας, προκειμένου να υπάρξει ουσιαστική συζήτηση και συναπόφαση για τα κρίσιμα ζητήματα που μας απασχολούν.»
    Πολύ αισιόδοξοι οι έφηβοι βουλευτές. Καλά η ουσιαστική συζήτηση, αλλά και συναπόφαση ονειρεύονται; Έχουν και κάποια ορθογραφικά λαθάκια στην ανακοίνωσή τους, παρεούλα με κάποιες βαρύγδουπες εκφράσεις:
    https://www.efsyn.gr/node/218270

  119. Χαρούλα said


    Καλό ταξίδι!

  120. Μαρία said

    «Δεν φτάνει να καθαρίσουμε τα Εξάρχεια, πρέπει να τελειώνουμε με την εξάρθρωση των εγκληματικών και τρομοκρατικών οργανώσεων» τόνισε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε ότι «κάποιοι θέλουν έναν νέο Γρηγορόπουλο».
    Τι θέλει να πει ο ποιητής; Οτι ο Γρηγ. ήταν θύμα της …εγχώριας ελληνικής τρομοκρατίας; https://twitter.com/PrimeministerGR/status/1193145592056291328

  121. ΚΩΣΤΑΣ said

    Νεότατη και με ποιοτικό έργο η Σωτηρία Λεονάρδου.

    Καλό ταξίδι Σωτηρία, ευχαριστούμε για όσα μας έδωσες, θα ζεις στις καρδιές μας. Και κουράγιο στους δικούς σου ανθρώπους.

  122. Γιάννης Κουβάτσος said

    Εγχώρια ελληνική τρομοκρατία. Λίγα είπε: Εγχώρια ντόπια ημεδαπή ελληνική τρομοκρατία. Α, και…εδώδιμη.😉

  123. Για το μπάρμπεκιου, ήθελα να γράψω μεσοβδόμαδα, αλλά δεν πρόλαβα λόγω δουλειάς. Δεν υπάρχει λόγος να το τραβήξω τώρα, ήθελα όμως να ρωτήσω γιατί δεν κυκλοφόρησε αυτό το βίντεο στην Ελλάδα:

    Όσο για το Λιάγκα, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί όλη αυτή η φασαρία. Τώρα μάθαμε τι ακριβώς είναι η ιδιωτική τηλεόραση; Δεν ήταν η ίδια το 1990;
    https://www.youtube.com/watch?v=1buB4F9aefE (τραγούδι του 1993, δεν έχει δυστυχώς βιντεοκλίπ για να δούμε την απευθείας μετάδοση του εγκεφαλικού του Κουτσόγιωργα το 1991: https://www.youtube.com/watch?v=yXteHt3sixM)

  124. Πάνος με πεζά said

    Το μαδέρι είναι το χοντρό, πλακέ όμως και εύκαμπτο ξύλο, που γεφυρώνει τους πύργους στις σκαλωσιές. Μάλιστα επειδή είναι ακριβό (λόγω διατομής, αντοχής κλπ.) θα έχετε προσέξει ότι οι μπετατζήδες έβαφαν πάνω τα αρχικά τους για να μην τους τα κλέβουν.

    Τα μαδέρια σήμερα, κυρίως για λόγουςασφαλείας στο κούμπωμα με τη σκαλωσιά (και όχι στο σπάσιμο) τείνουν όλο και περισσότερο να αντικατασταθούν από μεταλλικά διάτρητα προφίλ.
    Είναι λοιπόν σίγουρο ότι με τέτοια μαδέρια, αποκλείεται να γίνει θεραπεία… 🙂

    Όσο για τον άτυχο 38χρονο γιο του άτυχου 70χρονου πατέρα που πέθανε στα 70 του, αν και παλιότερη η είδηση, από την ημερομηνία 39 Οκτωβρίου = 31+8 = 8 Νοεμβρίου, θα πρέπει να συνέβη μόλις χτές η δεύτερη απώλεια…

  125. Λευκιππος said

    Να ευχαριστήσουμε την Σωτηρία για τα τραγούδια που μας άφησε να τη θυμόμαστε. Καλό της ταξίδι.

  126. Αφώτιστος Φιλέλλην said

    66. Ο Μάνος Ελευθερίου γράφει για τη δολοφονία της Ελένης Παπαδάκη (Αποκλειστική Α΄δημοσίευση)
    ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 16, 2014
    Καταχώρηση από: Σπύρος Αραβανής

    http://www.poiein.gr/2014/11/16/i-iuiio-aeaoeanssio-anuoae-aea-oc-aieioiissa-oco-aeyico-dhadhaauec-a-aciiossaooc/

  127. sarant said

    Ευχαριστώ πολύ για τα νεότερα!

    98 Να το έχω στο νου μου, αλλά είναι μεγάλη η λίστα.

  128. Γιάννης Ιατρού said

    Καλησπέρα,

    πολύ πλάκα τα σημερινά μεζεδάκια, δεν πρόλαβα να σχολιάσω.

    124: Ρε Πάνο, τι φωτό είναι αυτή που έβαλες για το μαδέρι; Βάλε ρε συ μιά να φαίνεται καθαρά η ευλυγισία του και η χρήση 🙂

  129. ΕΦΗ - ΕΦΗ said

    108 ΚΩΣΤΑΣ
    Παραλληλισμός της εκπομπής του Λαζόπουλου με αυτήν του (μα)Λιάγκα είναι τώρα αυτό;
    Ότι και καλά, μα και ο Λαζόπουλος έδειχνε στην τιβι σκυλιά να «βατεύουν» ανθρώπους κι από κάτω να γελούν;
    Τα (σαχλο)βιντεάκια στου Λαζοπ (σιγά το σοκαριστικό μπρε)* είναι από το Υ/Τ. Και τα ζώα των βιντεακίων αυτών είναι τετράποδα-που σημαίνει δεν τα πιάνει νόμος.

    *Αυτό το σιχαμερό χούι με τα αρσενικά σκυλάκια δεν είναι σπάνιο. Ο πατέρας μου προ χρόνων το ντουφέκισε με τη μία ένα αχαμνό σαλονιού που του έλαχε όταν άρχισε αυτό το χαβά.

  130. LandS said

    Για τη δολοφονία της Παπαδάκη, τη θέση του ΚΚΕ, του Ζαχαριάδη και το πως πρέπει να κριθεί η, μισαλλόδοξη (δεν βρισκω βαρύτερο χαρακτηρισμό) στάση του σημερινού ΣΕΗ, χρήσιμο βρήκα ένα προ τριετίας άρθρο του ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ. https://www.rizospastis.gr/story.do?id=9165491
    Θέλει υπομονή, για κάποιον που δεν ξέρει επαρκώς τη γλώσσα, να το διαβάσει μέχρι το τέλος αλλά αξίζει το κόπο.

  131. Μαρία said

    98
    Στον παρατατικό γράφουν κι όχι στον αόριστο. Εκτός κι αν το διόρθωσαν τώρα. Το πρόβλημα είναι στο «όμως» λες κι οι άλλοι τύποι που αναφέρουν είναι άλλου χρόνου.
    Κι αυτό πια το τρεισήμισι +ουδέτερο παντιέρα των καθαρολόγων πόσες φορές δεν το έχουμε συζητήσει. Ο τύπος τριάμισι μας είναι άγνωστος κι ας διαβάζουμε βιβλία.

  132. sarant said

    128 🙂

  133. 130 Όντως ενδιαφέρον άρθρο.
    Υπάρχει μια παραπλήσια περίπτωση, διάσημη για τους γαλλοτραφείς, η ιστορία της περίφημης Αρλετί. Εντάξει, ήταν πιο τυχερή.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Arletty
    https://fr.wikipedia.org/wiki/Arletty (λίγο παραπάνω λεπτομέρεια, για γαλλομαθείς)

  134. Μαρία said

    130
    Στον Ανδρικίδη παραπέμπει κι ο Κωστόπουλος. Ο Αν. όμως υποστήριξε οτι για όλα φταιν οι εθνικόφρονες γκόμενες των στελεχών της ΟΠΛΑ, γιατί λέει ήθελαν «να της πάρουν τα μπιζού». 🙂

  135. ΚΩΣΤΑΣ said

    129 Δεν είναι ακριβώς παραλληλισμός Λαζ και Λιάγκα, Έφη. Είναι όμως μια επιβεβαίωση ότι οι τηλεοπτικοί παραγωγοί χρησιμοποιούν μέσα και μεθόδους χαμηλού αισθητικού και ηθικού κύρους, προκειμένου να επιτύχουν τηλεθέαση. Έτσι όλοι συμβάλλουν στην άμβλυνση της αντίστασης του τηλεοπτικού κοινού. Ως προς αυτό το σημείο, ναι, μοιάζουν. Είδες γέλιο οι κυριούλες αποκάτω;

    Βέβαια ο Λαζ. έχει και πραγματικές σατιρικές ικανότητες – ε, πατριωτάκι μου είναι, να μην πω και μια καλή κουβέντα. 😉

    Όσοι όμως κατακρίνουν αυτά τα παρακμιακά φαινόμενα, και καλά κάνουν, να τα σούρνουν σε όλους και όχι επιλεκτικά!

  136. LandS said

    135 Προσωπική παρατήρηση : Εσείς οι Λαρισινοί όντως έχετε αναπτυγμένη αίσθηση του χιούμορ

  137. ΧριστιανoΜπoλσεβίκoς said

    Το βίντεο του Λιάγκα δεν μπόρεσα να το δω ολόκληρο (νιώθω περήφανος!).

    Κανέναν καλλιτέχνη (ή οτιδήποτε άλλο) που είχε σχέσεις με την κατοχική κυβέρνηση δεν θα τον έβαζαν σε λίστα για ονοματοδοσία οδού.
    Αλλά αφού ήταν θυμα των κομμουνιστών (πολύ κακώς!), αλλάζει το πράγμα. Αρκεί να δολοφονούνταν κάποιος από κομμουνιστές για να ανακηρυχθει πατριώτης και εθνομάρτυρας, ακόμα κι αν είχε την κουκούλα στο σπίτι.

  138. Μαρία said

  139. ΜΙΚ_ΙΟΣ said

    20, Nikiplos:
    ‘… είναι καταδικασμένες να κάνουν το πρόστυχο πεζοδρόμιο στις τηλεοπτικές και μη πασαρέλες…’
    Πολύ εύστοχο! Πρωινάδικα-μεσημεριανάδικα: Παραγωγή μ@@@@ών υψηλής ποιότητας, από εξειδικευμένους(-ες) μ@@@@ες.
    ————
    9 Νοεμβρίου 1866: Ολοκαύτωμα-εθελοθυσία στο Αρκάδι. Από τα πιο σημαντικά γεγονότα της ιστορίας της Κρήτη, με πανευρωπαϊκή (τουλάχιστον) απήχηση και καθοριστικό ρόλο στις μετέπειτα εξελίξεις.

    (Γκραβούρα του Auguste III Thomas Marie Blanchard, πρωτο(;)δημοσιευμένη στο γαλλικό περιοδικό L’ illustration Journal Universel, τόμος 49 του 1867, τεύχος 1245, σελ.5)

  140. ΚΩΣΤΑΣ said

    136 Αν κυριολεκτείς, ευχαριστώ! Αν υποκρύπτεται και λίγο ψιλό γαζί μέσα, ξανά ευχαριστώ! Γίνεται πιο ευχάριστη η συζήτηση. 😂

  141. ΜΙΚ_ΙΟΣ said

    της Κρήτης, βέβαια…

  142. 139 Από τότε και η διαμάχη ανάμεσα σε Ρέθυμνο/Άδελε και Ανώγεια, για το ποιος ήταν ο πυρπολητής. Πριν από λίγα χρόνια έγινε και διπλωματικό επεισόδιο με τον Παυλόπουλο 🙂

  143. Ακούω το «Ελλάδα η χώρα του πράσινου ήλιου» και αναρωτιέμαι τι θα είχε συμβεί αν το τραγούδι κυκλοφορούσε σήμερα…
    Πάμε προς τα μπρος ή προς τα πίσω;

  144. Two by four (διατομή κάτι λιγότερο από 2 επί 4 ίντσες) είναι το πιο κοινό μέγεθος ξυλείας που χρησιμοποιείται κατά κόρον στην τοιχοποιία στις ΗΠΑ.
    Κοινή είναι και η έκφραση Hit me by a two by four για κάτι που είδες ή άκουσες και σε βάρεσε κατακέφαλα.

  145. ΜΙΚ_ΙΟΣ said

    142. Ναι!
    Και θυμήθηκα μια σχετική σατιρική (αλλά όχι και τόσο…) μαντινάδα:
    ’’ Άγαλμα οι Ξυλούρηδες*, άγαλμα κι οι Σκουλάδες,**
    ήθελα και να κάτεχα: κοιμούνται οι Μανουράδες***;’’

    * του Νίκου, βέβαια
    **του Εμμανουήλ Αναγνώστου Σκουλά, που υποστηρίζεται ότι υπήρξε ο πυρπολητής στο Αρκάδι.
    ***Μεγάλη οικογένεια των Ανωγείων (στερούμενη αγάλματος μέχρι τούδε… 🙂 )

  146. Γιάννης Κουβάτσος said

    137: Ποια ονοματοδοσία οδού; Που και σ’ αυτό θα έλεγα ένα μεγάλο ναι. Για ονοματοδοσία αίθουσας του Εθνικού θΘεάτρου μιλάμε, μεγάλη τραγωδός ήταν η γυναίκα. 75 χρόνια μετά τη δολοφονία της και ενώ από τότε έχουν περάσει ένα σωρό δεξιές κυβερνήσεις. Αν ήταν αντίθετα τα πράγματα, μάλλον θα είχε δοθεί το όνομά της στην πλατεία Ομονοίας.

  147. Spiridione said

  148. Γς said

    78:

    >σε μένα δεν μένει καμιά αμφιβολία πως η Ε.Π. είχε και σε προσωπικό και σε επαγγελματικό επίπεδο την εύνοια της δωσίλογης κυβέρνησης

    Τι λες; Αυτό είναι το ζητούμενο;
    Πες μου ότι το κάνεις επίτηδες αφεντικό!

    -Δεν είναι δυνατόν!

    [που έλεγε κι ο Γεώργιος Μαύρος της ΕΚ. Και έστριβε και το μεσαίο κουμπί του σακακιού του]

  149. Μαρία said

    147
    Κατά τ’ άλλα, να προσέχουμε μην δουν τα δεκαεξάχρονα τον «Joker». Για τον Λιάγκα και την Τσιμτσιλή ποιος θα νοιαστεί; https://left.gr/news/tilevothros

    Στο μεταξύ η Τσιμ. στέλνει εξώδικα στους δημοσιογράφους που την επέκριναν.

  150. Γς said

    130:

    Στο άρθρο του Ριζοσπάστη για την Παπαδάκη:

    >αποκαλύφθηκε ότι ο Ορέστης ήταν πράκτορας της Ιντέλιτζενς Σέρβις στις γραμμές μας

    [Ο Ορεατης που την σκότωσε]

    Φτου και πάλι φτού που διάβασα και χάλασα το στομάχι μου.

    1. Αλλη φορά δεν θα διαβάσω αυτή την κωλοφυλλάδα

    1000. Αλλη φορά δεν θα διαβάσω αυτή την κωλοφυλλάδα

    Μερά, άκουσα Πλωρίτη, που όλοι εκτιμούσαμε:

  151. Μαρία said

  152. Για όσους εθελοτυφλούν στην γαβροπροπαγάνδα ήρθε χθες η πληρωμένη απάντηση όχι σε φάση που σηκώνει αμφισβήτηση αλλά σε φάση που στο VAR φάνηκε καθαρά η εκτός φάσης μπονιά ενός παίκτη του ΟΦΗ στο στομάχι του Σφιντέρσκι. Ο (δαρμένος πέρσυ από ανθρώπους του ΟΣΦΠ που δεν δικάστηκαν ακόμα ) Τζήλος πήγε στο VAR, το είδε και έβγαλε…κίτρινη κάρτα !!! Λογικά με τέτοιες συνήθειες ο Δώνης και κάποιοι συσσχολιαστές εδώ μέσα θεωρούν πως οι ξένοι διαιτητές παίζουν ΠΑΟΚ όταν σκοράρει στο 5.28 με πεντάλεπτη καθυστέρηση στην οποίαν υπήρξαν καθυστερήσεις κόγω τραυματισμού και κίτρινης κάρτας στον Διούδη, ενωμε τον ΄ελληνα διαιτητή όπως βλέπετε στην φωτογραφία όλα ήταν κανονικά μόνοπου δεν έβαλε γκολ ο ΠΑΟ…

  153. Γιώργος Κατσέας, Θεσσαλονίκη said

    Φαντάσου και να διανοούνταν, τί θα έκανε.. 🙂
    https://www.iefimerida.gr/politiki/salmas-giati-tilefonisa-ston-dikasti

  154. Γιάννης Κουβάτσος said

    Όλες αυτές οι εκπομπές σαν του Λιάγκα και της Τσιμτσιλή έχουν σήμανση Κ8. Που σημαίνει ότι τα παιδιά από οκτώ ετών και πάνω μπορούν να εκτίθενται στην ανοησία, τη δηθενιά, την τιποτολογία και τον ουάου ρατσιστικό και σεξιστικό λόγο με την έγκριση της πολιτείας και του ΕΣΡ. Θα μου πεις, εδώ ένα φαινομενικά αθώο δελτίο καιρού μπορεί να αποδειχτεί τοξικό…

  155. Γιάννης Κουβάτσος said

    152: Μην ξύνεσαι στην γκλίτσα του τσομπάνη. Οι ενημερωμένοι σχολιαστές ξέρουν τι γίνεται στο ελληνικό πρωτάθλημα και εν γένει στο ελληνικό ποδόσφαιρο, οπότε τζάμπα ξοδεύεις χρόνο για να μασκαρεύεις την αλήθεια σε ασπρόμαυρο αρλεκίνο. Δεν μπορείς να επηρεάσεις τη γνώμη κανενός, καλέ μου Τζι…

  156. sarant said

    Καλημέρα από εδώ!

    138 Το Σάββατο θα βάλω και φωτογραφία της σελίδας.

  157. # 155

    Εχεις δίκιο , εσύ παρουσιάζεις ακλόνητα επιχειρήματα όπως είναι δόλος να καθυστερήσει ο διαιτητής 0.30 για να δώσει το πέναλτυ (πιο μπροστά είχε κωλοσφίξιμο), ενώ κανονικά έπαιζε ο ΠΑΟ 1.30 μετά την λήξη των καθυστερήσεων. Εξ άλλου το είπε κι ο ΑηΔώνης, από τότε που ήρθαν οι ξένοι διαιτητές και το VAR, χάλασε το καθαγιασμένο » μόλις περάσει τα Τέμπη τον σφάζουμε», είναι πράματα αυτά ;
    Ξέρεις τι είναι οδός Αήττητου 45 και πανω από 50 ματς να σκοράρεις συνεχώς ; Καλά λες, με σπρώξιμο γίνονται αυτά., το λέγανε οι γάβροι, τώρα και οι τυφλοί οπαδοί των παραρτημάτων τους.

    Υ.Γ. Οταν σου έλεγα πριν από χρόνια πως είσαι παράρτημα του ΟΣΦΠ εσύ θριαμβολογούσες με την δεύτερη θέση στα πλέηοφφς με γκολ οφφσάιντ και πέναλτυ σε βάρος σου που δεν σφυρίχθηκαν ποτέ και πανηγύριζες ένα κύπελλο που δεν θα έπαιρνες ποτέ αν ο διαιτητής Μάνταλος δεν σημάδευε με κίτρινες δυο παίκτες και δεν απέβαλε άλλους δυο ώστε να κατέβη μισός στον τελικό ο ΠΑΟΚ.
    Αλλά όλα εδώ πληρώνονται και τα παραρτήματα τα πετάνε σαν στιμμένες λεμονόκουπες όπως τον Εργοτέλη, την Καλλονή την Λειβαδιά κ.λ.π. και πρόσεχε μην έρθει η σειρά σας μετά τον Πανιώνιο γιατί ο Αρης τους είναι περισσότερο χρήσιμος πλέον και χρηματοδότης δεν πλησιάζει ούτε χιλιόμετρο στον ΠΑΟ, μόνο καμιά χούντα ή απίστευτο σκάνδαλο μπορεί να σας σώσει

  158. Βρε πως προοδεύσανε τα πράγματα από τότε που έφυγα…

  159. Ποδηλάτης said

    Κατατοπειστικότατο το άρθρο που αναφέρει ο Νικοκύρης στο #78.
    https://www.efsyn.gr/themata/fantasma-tis-istorias/218273_i-agia-eleni-tis-ethnikofrosynis

  160. ΣΠ said

  161. ΚΩΣΤΑΣ said

    Μπερδεύτηκα σήμερα με το μπάρμπεκιου… των γουρουνιών. Ελάχιστοι, με την παρουσία του γραφικού πλέον Πανίκα και με την συμμετοχή του Γενικού Γραμματέα της Ένωσης Σύρων Ελλάδος, Ανουάρ Μπάκρι, που έκανε και σκληρές δηλώσεις…

    Περίεργα πράματα… 🤨

  162. ΚΩΣΤΑΣ said

    161 ξέχασα και το λινκ

    https://www.protothema.gr/greece/article/944100/me-ligo-kosmo-kai-ton-psomiadi-to-barbekiou-kata-ton-prosfugon-sta-diavata/

  163. sarant said

    161 Πήγες και είδες; Δεν είχε κόσμο;

  164. Νέο Kid said

    Εδώ ταιριάζει το ποδοσφαιρικό , όσο να πεις…
    ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΕΙΑ !

  165. Μαρία said

    161
    Ο σύλλογός του δεν εμφανίζεται πουθενά σε αντίθεση με το Σύλλογο Απόδημων Σύρων της Ελλάδας https://www.migrant.gr/cgi-bin/pages/index.pl?arlang=Greek&argenkat=%CE%A4%CE%91%20%CE%9D%CE%95%CE%91%20%CE%9C%CE%91%CE%A3&arcode=150219162310&type=article
    Το σίγουρο είναι οτι ο τύπος είναι ακροδεξιό νούμερο. Μέχρι κι ο Μαρκόπουλος του λέει οτι ταΐζει τη χρυσή αυγή.

  166. Pedis said

    H σοβαρή ακροδεξιά της ΝΔ έχει αμιγώς πολιτικές θέσεις: αφήνει τους πρόσφυγες χωρις περίθαλψη, σχεδιάζει να τους κλείσει και τυπικώς σε στρατόπεδα συγκέντρωσης και να τους απελαύνει σεβόμενη όλους τους νόμιμους τύπους

    και, βεβαιώς, καταγγέλει και καταδικάζει τον λαικισμό των μπάρμπεκιου.

  167. Μαρία said

    Γεννημένος στην Δαμασκό της Συρίας από Σμυρνιά μητέρα και Σύριο πατέρα, πολεμώντας για τα δικαιώματα των προσφύγων σε όλο τον κόσμο, ο Άνουαρ Αλ Μπάκρι μόνιμος κάτοικος της Ελλάδας από τα μέσα της δεκαετίας του ‘80, διεκδικεί επάξια μια θέση στην Ελληνική Βουλή μέσα από τον αγώνα του στον Δυτικό Τομέα από το ψηφοδέλτιο του Βασίλη Λεβέντη.https://dikaiosinisimera.gr/2019/06/18/%CE%AC%CE%BD%CE%BF%CF%85%CE%B1%CF%81-%CE%B1%CE%BB-%CE%BC%CF%80%CE%AC%CE%BA%CF%81%CE%B9-%CF%8C%CE%BB%CE%B5%CF%82-%CE%BF%CE%B9-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%B4%CE%BF%CF%87%CE%AD%CF%82-%CE%BC%CE%BF%CF%85-%CE%B8/

  168. Μαρία said

  169. ΓΤ said

    #168 Τρίζουν τα κόκαλα του Φρέγκε με όλα αυτά τα παραμάσχαλα θίνκιν τουλ του κοπρώνυμου…

  170. Ένας-ένας συμμορφώνονται: https://www.news247.gr/politiki/kefalogianni-akraies-fones-den-echoyn-thesi-sti-nea-dimokratia.7530012.html

  171. Μαρία said

    170
    «Μας παραπλάνησαν τα Μέσα», λένε τώρα για τα μπάρμπεκιου του ρατσισμού και του μίσους
    https://www.news247.gr/sthles/paichnidia-exousias/mas-paraplanisan-ta-mesa-lene-tora-gia-ta-mparmpekioy-toy-ratsismoy-kai-toy-misoys.7529665.html

  172. ΚΩΣΤΑΣ said

    163 –> Πήγες και είδες; Δεν είχε κόσμο;

    Χα, χα, χα, χα!… Ναι πήγα, Νικοκύρη, και σαν να πήρε και σένα το μάτι μου εκεί!!! 😎

    Τί δουλειά είχα εγώ εκεί, Νικοκύρη; Στις ειδήσεις ΕΡΤ1 είδα κάποιες εικόνες και τις δηλώσεις αυτού του περίεργου πρόσφυγα από τη Συρία, γ.γ. λέει των προσφύγων. Που να ξέρω εγώ ότι είναι από το 1980 εδώ και υποψήφιος βουλευτής του Λεβέντη; Γι΄αυτό παραξενεύτηκα και έκανα το σχόλιο.

  173. Γιώργος Κατσέας, Θεσσαλονίκη said

    Ήταν φυσικό να μην έχει (υπο)κόσμο. Να μην μας διαφεύγει ότι υπάρχουν πολλά πράγματα σ’ αυτήν την ζωή που δεν μετριούνται με μεζούρα τις πολιτικές πεποιθήσεις. Ό,τι κι αν πιστεύει ο πολύς κόσμος εδώ, στην Ελλάδα, ακόμη κι αν διάκειται δυσμενώς απέναντι σ’ αυτό το κοινωνικό φαινόμενο, δεν του κάνει καρδιά να πάει και να τρώει κτηνωδώς χοιρινά σουβλάκια δίπλα σε πεινασμένους και δυστυχισμένους..

    https://www.iefimerida.gr/ellada/diabata-treis-kai-o-psomiadis-sto-mparmpekioy-toy-misoys

  174. Θανάσης60 said

    147, 154: Ε, δεν έβαλαν και κανένα βυζί, όμως, για να συγκινηθεί το -μεταστάν, άραγε;- ΕΣΡ. Ας έδειχναν το γυμνό βιετναμεζάκι που έτρεχε να γλιτώσει απ’ τις ναπάλμ, να σού ‘λεγα…

  175. sarant said

    172 Θα μπορούσες να πας για τις αναγκες του ρεπορτάζ 🙂

    168 !!!!

  176. Μαρία said

  177. Μαρία said

    Ο Δημητράς κάνει υπερωρίες αυτό τον καιρό.

  178. Μαρία said

  179. Γιάννης Ιατρού said

    178: Ουυυυ..

  180. Η Ράπτη θα είχε στείλει το άρθρο μέρες πριν και δεν πρόλαβε να το αποσύρει. Εκτός αν έχει άλλα σχέδια. https://www.naftemporiki.gr/story/1531631/diaksifismon-sunexeia-gia-to-mparmpekiou

  181. Μαρία said

    180
    Στις 7 του μηνού δημοσιεύτηκε. Σε τουί είδα να σχολιάζεται η ευσεβής κορασίς. Απλώς η ναυτεμπορική το πήρε είδηση καθυστερημένα.

  182. Μαρία said

    179
    Δες τον ξεφτιλισμένο.

  183. Α μάλιστα. Λέω κι εγώ. Γιατί διάβασα μόλις την αρθρογραφία Βήματος και Καθημερινής, τέτοιο ομαδικό μασάζ ούτε για το Μακεδονικό.

  184. Γιάννης Κουβάτσος said

    Ο Μιχελάκης είναι αυτός που καταδικάστηκε για δωροληψία; Κάνε την πάπια, μάστορα.

  185. Μαρία said

    183
    Και πού να δεις το μασάζ στην ΕΡΤ3. Φλύκταινες έβγαλαν τα χέρια της Σύνθιας απ’ το πολύ τρίψιμο.
    Τις προάλλες είχε στο στούντιο ξενοδόχο που δεν παραχωρεί στον ΔΟΜ τα δωμάτιά του, για να μην απαξιωθεί η ιδιοκτησία του, αλλά υπήρχε σύνδεση με ξενοδόχα διπλανού χωριού που εκτός απ’ τον ανταποκριτή της ερτ είχε δίπλα της Σύρο μαθηματικό, που είχε μεταφερθεί εκεί με άλλους απ’ τη Χίο. Ακολούθησε μαλλιοτράβηγμα. Πρόκειται για ξενοδοχεία κοντά στη Βασιλίτσα.
    https://www.valianostra.gr/ vs https://pindospalace.gr/

    σχετικό https://parallaximag.gr/epikairotita/sos-apo-ta-ksenodocheia-tis-vasilitsa-pou-kleinoun

  186. Alexis said

    #0: Την Τετάρτη, στο δελτίο καιρού των ειδήσεων του Αντένα, πάντοτε χαμογελαστός ο κ. Αρνιακός έκανε ένα όχι απλώς κρύο αλλά απαράδεκτο αστείο, οτι η χώρα βρισκεται μεταξύ δυο πυρών καθώς δέχεται κύματα νοτιάδων από δυτικά και κύματα προσφύγων από τα ανατολικά.

    Εχθρός της αλήθειας και της ορθής κρίσης είναι πάντα η υπερβολή και το γκροτέσκο.

    Υπερβολικό βρίσκω το να χαρακτηρίζεται «ρατσιστικό σχόλιο» σε κάποιους ιστότοπους αυτή η δήλωση.
    Το ότι η Ελλάδα δέχεται κύματα προσφύγων από τα ανατολικά είναι μια απλή και αυτονόητη αλήθεια.
    Το ότι βρίσκεται «μεταξύ δύο πυρών» λέγεται σαφώς με φιλοπαίγμονα διάθεση. Όσο απειλητικός ακούγεται σ’ αυτή την πρόταση ο …νοτιάς άλλο τόσο απειλητικό ακούγεται και το κύμα των προσφύγων.
    Δεν ξέρω αν θα το χαρακτήριζα «απαράδεκτο» το σχόλιο του Αρνιακού, σίγουρα θα το έλεγα άστοχο ή άτοπο, με την έννοια ότι δεν είχε καμμιά δουλειά να το κάνει σε ένα δελτίο καιρού.
    Ρατσιστικό όμως με τίποτα.

    Έχει χαθεί πλέον το μέτρο σ’ αυτή τη χώρα;

  187. Pedis said

    ΟΚ, να συμφωνήσουμε ότι αν κάποιος δεν έχει κάτι από σκατόψυχο τέτοια σχόλια δεν κάνει;

    Ενώ είναι μάλλον βεβαιο ότι ο σκατόψυχος δεν ταυτίζεται απαραίτητα με τον ρατσιστή, το αντιθετοαντίστροφο μπορεί να θεωρηθεί πρακτικώς βέβαιον.

    Κι αν ο σκατόψυχος είναι δημόσιο πρόσωπο, χρησιμοποιεί μέσο τεράστιας εμβέλειας και εκφράζεται με έναν από τους φυσικούς τρόπους ενός ρατσιστή, ε τότε θέλει ξεχέσιμο. Εκτός αν υπάρχουν επιπλέον ενδείξεις ότι είναι ρατσιστής οπότε θέλει φτύσιμο.

    Σε κάθε περίπτωση καλά του κάνανε.

  188. spiridione said

    Να ευθυμήσουμε και λίγο μέσα σ’ όλα

  189. Pedis said

    # 188 – λέει πολλά αυτή η σκηνή ή κάνω λάθος; πείτε μου

  190. Alexis said

    #187: Όχι, να συμφωνήσουμε ότι ήταν μία σαχλαμάρα, ένα κρυανάλατο «καλαμπούρι» που δεν είχε καμία θέση σ’ ένα δελτίο καιρού και που τον εξέθεσε.
    Δεν βλέπω ούτε ρατσισμό ούτε σκατοψυχιά ούτε τίποτε άλλο από πίσω και νομίζω ότι εξήγησα επαρκώς το γιατί.

  191. Μαρία said

  192. spiridione said

    191. Τα ίδια και ο Γιαννακίδης.

  193. Μαρία said

    Έφοδος σε κλαμπ στο Γκάζι: «Γονατίστε τώρα! Τα χέρια στα κεφάλια όλοι!»
    https://www.tovima.gr/2019/11/11/society/efodos-se-klamp-sto-gkazi-gonatiste-tora-ta-xeria-sta-kefalia-oloi/

  194. 191-192
    «Με αυτόν τον τρόπο θεραπεύουμε τα πάντα και δημιουργούμε τις συνθήκες, ώστε φαινόμενα που αποτέλεσαν κορυφαία σημεία της επικαιρότητας το τελευταίο διάστημα να αντιμετωπίζονται με τον συγκεκριμένο τρόπο» είπε ο υπουργός Δικαιοσύνης. https://www.naftemporiki.gr/story/1531805/poinikos-kodikas-austiroteres-poines-gia-paiderastia-kai-diakinisi-metanaston
    Περίεργη διατύπωση. Για ποια κορυφαία σημεία της επικαιρότητας μιλάει; Θα μπορούσε να αναφέρεται και στα Διαβατά, δεν θυμάμαι άλλη πρόσφατη επικαιρότητα με θρησκείες.

  195. spiridione said

    194. Και εγώ αυτό που λες καταλαβαίνω, για τα Διαβατά. Δηλαδή, αυτή είναι η απάντηση της κυβέρνησης στην ερώτηση που είχε κάνει ο Γιαννούλης; Και η ποινικοποίηση της βλασφημίας θεραπεύει πάσα νόσο και πάσα μαλακία;

  196. Έλα ντε. Αναμένω δηλώσεις συμμαζέματος ή έστω επεξήγησης.

  197. Αυτό που σκέφτομαι, σαν μακιαβελικό μυαλό που είμαι, είναι αυτό: https://twitter.com/dytistonniptir1/status/1193911645338247169

  198. https://www.naftemporiki.gr/story/1531889/epanerxetai-ston-poiniko-kodika-i-kakobouli-blasfimia-oi-antidraseis-kai-i-apantisi

  199. Μαρία said

    192

    195
    Έμπλεξε τα μικρόβια ο Τσιάρας.

  200. Γιάννης Ιατρού said

    193: Κάτι βρήκαν Δέκα συλλήψεις για ναρκωτικά σε κέντρο διασκέδασης στο Γκάζι

  201. Pedis said

    # 190 – όχι, δεν θα συμφωνήσω ότι πρέπει να περάσει σαν καλαμπούρι, ένα τέτοιο σκατόψυχο σχόλιο διαδιδόμενο σε όλον τον κόσμο μέσα από ισχυρό τηλεοπτικό μέσο, σχόλιο που καταφάνερα λειτουργεί έτσι ώστε να θρέψει τον ρατσισμό, ακόμη κι αν ο φορέας του δεν είναι ή εσύ υποθέτεις ότι δεν είναι ή ο ίδιος μπορεί να λεει ότι δεν είναι ρατσιστής.

  202. spiridione said

    198. 199. Μπλέξαμε με τον μικροβιολόγο.
    Ο Αρνιακός έχει κάνει καμία διευκρινιστική δήλωση, ότι ήθελε ξερωγώ να δείξει την αστεία πλευρά του προσφυγικού;

  203. Pedis said

    # 198 – ε, θα στείλει ο Kικίλιας αστυνομικους να κάνουν ελέγχους στα καφενεία …

    όποιος πιαστεί να βρίζει εκτός από τη χριστοπαναγία που θα φάει από το όργανο της τάξης

    αν, δηλαδή, είναι τυχερός και δεν τον απειλήσει με «πούτσα και φάπα»,

    θα του κόβει πρόστιμο, το 20% του οποίου θα πηγαίνει ως ενίσχυση στις ενορίες για την αγορά των απαραίτητων υλικών για την τέλεση της θείας λειτουργίας.

  204. Τι λέτε για μικρόβια; Είναι μικροβιολόγος ο Τσιάρας;

  205. Γιάννης Κουβάτσος said

    Αμ, τα φοβόμουνα αυτά…Ως πού θα φτάσει η ποινικοποίηση της δημόσιας συμπεριφοράς; Από τη μια με τους νυν κυβερνώντες που βαδίζουν στα χνάρια της υπερσυντηρητικής αμερικανικής δεξιάς, από την άλλη με την υστερική πολιτική ορθότητα που λαμβάνουν ισχύ νόμου οι επιταγές της, είμαστε όλοι δυνάμει κατηγορούμενοι, σαν τον καθηγητή Κόουλμαν στο «Ανθρώπινο στίγμα». Βελούδινος ολοκληρωτισμός.

  206. spiridione said

    204. Ναι, ο πρώτος μη νομικός υπουργός δικαιοσύνης.

  207. Μαρία said

    204
    Ναι. Τον θεωρούσες νομικό;

  208. Μη βαράτε, δεν ήξερα καν ποιος είναι υπουργός.

  209. Μαρία said

    200
    Με τόσους θαμώνες κάτι θα έβρισκαν.
    Θυμάσαι το ’65 ’66 το σύνθημα «κορίτσια, ο Αποστολάκος» για τα ντου στα κλαμπ, όπου έψαχναν για ανήλικα;

  210. Μαρία said

    210
    Γιατί υπερασπίζεται πάντα το διάλογο https://www.news247.gr/politiki/margaritis-schoinas-o-oikoymenikos-patriarchis-ensarkonei-ton-eyropaiko-tropo-zois.7530771.html
    όπως π.χ. η επιχείρηση «κλάδος ελαίας».

  211. Γιάννης Ιατρού said

    211: για τους θαμώνες δεν με ξαφνιάζει, για το προσωπικού της επιχείρησης (και με «αυξημένες» ποσότητες…) είναι πιο σοβαρό. Προφανώς γιαυτό πήραν μέσα και τους δύο ιδιοκτήτες…

  212. Μαρία said

    213
    Ρε συ, τους ιδιοκτήτες του τσιμπάει η ασφάλεια στα μουλωχτά. Δεν χρειάζεται τόση φαντασμαγορία.

  213. Ακριβώς.
    Θυμάστε κάτι σκηνές από το Πέρασμα του Μίλλερ, που η αστυνομία κάνει έφοδο σε κλαμπ του αντίπαλου μαφιόζου και καλά για παράνομο αλκοόλ με αυτόματα και …μολότοφ;

  214. Γς said

    Και να μην ξέρω το σάιτ της εκκλησίας να κατεβάσω καμιά Παναγία….

  215. ΣΠ said

    216
    http://www.ecclesia.gr/main_next.html

  216. Γιάννης Ιατρού said

  217. Μαρία said

    218
    Θα εφαρμόζεται αλα γερμανικά, για την προσβολή των θρησκευτικών πεποιθήσεων.

  218. Γιάννης Ιατρού said

    219: Από το 2017, δηλ. σε ανύποπτο χρόνο μια σχετική δημοσίευση
    Η ποινικοποίηση της βλασφημίας και των θρησκευτικών προσβολών

  219. Μαρία said

    220
    Απο Γερμανία ξέρεις κρούσματα τύπου Παστίτσιου ή ο νόμος έχει περιπέσει σε αχρησία;

  220. Γιάννης Ιατρού said

    219: ,,,αλα γερμανικά..

    Οι ανάλογες διατάξεις (πρώτη εμφάνιση το 1871) του γερμανικού Ποινικού Κώδικα (άρθρο 166 παρ. 1-2 ==> § 166 StGB: «Beschimpfung von Bekenntnissen, Religionsgesellschaften und Weltanschauungen», im Volksmund «Gotteslästerung», έως 3 χρόνια φυλάκιση ή χρηματική ποινή) προστατεύουν όχι μόνο τις θρησκευτικές κοινότητες, αλλά και τις φιλοσοφικές οργανώσεις (Weltanschauungen) από προσβολές που είναι δυνατόν να οδηγήσουν σε διατάραξη της κοινωνικής ειρήνης (δημοσίας τάξεως => …den öffentlich Frieden zu stören) από τις αντιδράσεις των πιστών ή και οπαδών σε μια βλάσφημη πράξη.
    Αντί, δηλαδή, η ρύθμιση περί βλασφημίας να εστιάζει στο ούτως ή άλλως δυσαπόδεικτο στοιχείο της κακοβουλίας, κατευθύνεται πλέον στην προστασία της δημοσίας τάξεως, που αυτονόητα διασαλεύεται από την προσβολή των θρησκευτικών πεποιθήσεων, η οποία συντελείται όταν υπάρχουν πράξεις (religiöser Haß -> religious hatred) που προκαλούν «εχθροπάθεια» (Feindseligkeit) ή/και δικαιολογημένη αγανάκτηση…

  221. Γιάννης Ιατρού said

    221: Όχι, π.χ. και τα σκίτσα του Μωάμεθ (τότε με το Charlie Hebdo κλπ.) δεν εμπίπτουν στο § 166 StGB όπως διαπίστωσε το Ανώτερο Διοικητικό Δικαστήριο (Oberverwaltungsgericht) του Βερολίνου (Brandenburg) το 2012 (Απόφαση της 17.08.2012, Az. OVG 1 S 117.12).

  222. Γιώργος Κατσέας, Θεσσαλονίκη said

    @222. Γιάννη, μπορεί συχνά να κάνεις διάφορες πλάκες αλλά -ευτυχώς- ξέρεις και να αποσπάς τέτοιες συζητήσεις από τις Φουκαροπούλες και να τις προσγειώνεις στα πραγματικά τους όρια. Όταν γίνει η σχετική συζήτηση στην Βουλή, θα δεις ότι ο Νομοθέτης αποβλέπει σε αυτό ακριβώς που περιγράφεις, και δεν σκοπεύει να στέλνει αστυνομικά όργανα στα καφενεία για να συλλαμβάνουν κουμαρτζήδες που ρίχνουν χριστοπαναγίες όταν δεν τους πάει το φύλλο ή στα γήπεδα, για παοκτσήδες που βρίζουν τα θεία του διαιτητή. Αν, όμως. στήνεις ψησταριά με χοιρινά έξω από ένα τζαμί ή μεγάφωνο με ναζιστικά εμβατήρια έξω από μιά συναγωγή, να μπορεί να σε μπουζουριάζει η έννομη τάξη.

  223. sarant said

    206 Δεν την είχα προσέξει αυτή την πρωτιά.

  224. Γιάννης Κουβάτσος said

    Ο νομοθέτης μπορεί να έχει τις καλύτερες προθέσεις, αλλά οι πολιτικές σκοπιμότητες και ο υπερβάλλων ζήλος των εκτελεστικών οργάνων μπορεί να ταλαιπωρήσουν κόσμο και κοσμάκη. Θα τα δούμε όλα στην πράξη, βέβαια, αλλά η μελέτη της ιστορίας πρέπει να μας καθιστά επιφυλακτικούς και γρηγορούντες.

  225. Γιάννης Ιατρού said

    224: Γιώργο, να δούμε πως θα εξελιχτεί.
    Αλλά αν πάρω παράδειγμα από το πρόσφατο νομοθετικό έργο (των τελευταίων μηνών με την νέα κυβέρνηση), όπου προτάσεις νόμων από 87 άρθρα αρχικά φτάνουν να έχουν 250 κατά την ψήφιση, για να βολευτούν από πάσης πλευράς όλες οι επιμέρους «τάσεις», να διευθετηθούν «σωστά» τα τρέχοντα δικαστικά κλπ. θέματα, αλλά και να ικανοποιηθούν οι υλικές «ανάγκες» ή/και προσδοκίες των μέχρι τούδε εν αναμονή διατελούντων, τότε δεν έχω και μεγάλες ελπίδες/προσδοκίες…

  226. Μαρία said

    222
    Αυτά τα ξέρω. Τον νόμο μάλιστα είχε κληρονομήσει κι η Αλσατία-Μοζέλα και καταργήθηκε πρόσφατα.
    Για την εφαρμογή του σε ρώτησα. Στην Αλσατία π.χ. είχε περιπέσει σε αχρησία, όπως κι εδώ άλλωστε μέχρι την εμφάνιση του Γέροντα.

  227. Γιάννης Ιατρού said

    228: Πρόσφατα για τέτοια (θρησκοκοινωνικά) θέματα δεν έχω ακούσει κάτι, άλλωστε θα σήκωναν σκόνη και θα τα βλέπαμε… Περισσότερο με την ακροδεξιά ασχολούνται αυτήν την περίοδο τα δικαστήρια..

    224: Γιώργο, αν κρίνω από την διατύπωση για το νέο άρθρο, δεν βλέπω ομοιότητες με αυτό του γερμ. ποινικού κώδικα …, αντιθέτως, είναι αρκετά περιοριστικό!

  228. Γιώργος Κατσέας, Θεσσαλονίκη said

    @229. Υπομονή Γιάννη. Θα το δούμε σύντομα και στην συζήτηση της Βουλής, και στην πράξη. Στις μέρες μας, ούτε χριστιανοτζιχαντιστές δεν θα επιχειρούσαν να τον εφαρμόσουν σε καθημερινές ανοργάνωτες ατομικές περιπτώσεις (δηλ. περιπτώσεις στις οποίες είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΔΥΝΑΤΟ να αποδειχθή το «κακόβουλα»). Αλλού σκοπεύει ο νομοθέτης..

  229. Μαρία said

    Ν.4285
    άρθρο 1,1
    1. Όποιος με πρόθεση, δημόσια, προφορικά ή δια του τύπου, μέσω του διαδικτύου ή με οποιοδήποτε άλλο μέσο ή τρόπο, υποκινεί, προκαλεί, διεγείρει ή προτρέπει σε πράξεις ή ενέργειες που μπορούν να προκαλέσουν διακρίσεις, μίσος ή βία κατά προσώπου ή ομάδας προσώπων, που προσδιορίζονται με βάση τη φυλή, το χρώμα, τη θρησκεία, τις γενεαλογικές καταβολές, την εθνική ή εθνοτική καταγωγή, το σεξουαλικό προσανατολισμό, την ταυτότητα φύλου ή την αναπηρία, κατά τρόπο που εκθέτει σε κίνδυνο τη δημόσια τάξη ή ενέχει απειλή για τη ζωή, την ελευθερία ή τη σωματική ακεραιότητα των ως άνω προσώπων, τιμωρείται με φυλάκιση τριών (3) μηνών έως τριών (3) ετών και με χρηματική ποινή πέντε έως είκοσι χιλιάδων (5.000 – 20.000) ευρώ.

    Παρόμοια διάταξη έχουν κι οι Γάλλοι. Γι’ αυτό κι η ποινικοποίηση της βλασφημίας είναι περιττή. Άρα αλλού το πάνε.

  230. Μαρία said

  231. Μαρία said

    183
    Μόλις διάβασα τους θορυβοποιούς https://www.kathimerini.gr/1051162/opinion/epikairothta/politikh/8oryvopoioi
    μ’ αυτό το επικό σχόλιο:
    Agapiti Kathimerini,
    Symfono apolytos.Tha eprepe ola ta meli tis ND na einai
    pio sygkratimena,na mi xexname omos oti ektos tou oti exoun frikodos kata
    piesthei ta teleftaia 4 1/2 xronia tou SYRIZA,kai oxi…mono,as tous epitrepsou
    mia mikri ektonosi,oxi tipota allo gia na minomizei o SYRIZA kai idiaiteros
    o….apsis Kritikos ( pou denn tonn eide pote kaneis na …paristannei ton apsi
    se kanena Xrysavgiti……)oti me to ektopisma tou ton fobonntai oi NDmoktates,
    eimai vevaios syntoma oi Bouleftes tis Sympolitefsis tha synidotopoiisoun oti
    den axizei na peftoun stis pagides pou tous stinei o Polakis/Tzanakopoulos
    Alla to parigoronn einai oti i Kyvernisis paei Thavmasia.

  232. Μαρία said

    Κλαίω με λυγμούς.

  233. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    234 – Μου έφτιαξες τη μέρα. ☺👏👋👍😂
    Καλημέρα Μαρία.

  234. Pedis said

    # 231 – Άρα αλλού το πάνε.

    Να ικανοποιήσουν τον μέσο ηλίθιο ψηφοφόρο τους σήμερα με το νόμο και αύριο με το να σταυρώσουν κανέναν που θα τα βάλει με ή θα τον έχουν βάλει οι ακροδεξιοί τράγοι στο σημάδι … για κει το πάνε

  235. Γιάννης Κουβάτσος said

    Θα χαρούν πολύ οι Αμβρόσιοι με αυτόν τον νόμο.

  236. https://www.news247.gr/koinonia/tsiaras-apossyretai-diataxi-vlasfimia.7531129.html
    «διευκρίνισε ότι αναφερόταν στην αντιπαράθεση μεταξύ ομάδων μεταναστών που εγκαθίστανται στην ενδοχώρα και δημιουργούνται εντάσεις»
    Θα μας τρελάνει 🤪

  237. Γιάννης Ιατρού said

    Ε, να, φαίνεται μας διαβάζουν 🙂
    Ο υπουργός Δικαιοσύνης Κώστας Τσιάρας δήλωσε σε συνέντευξή του στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ ότι θα αποσυρθεί η διάταξη για την βλασφημία που υπήρχε στον νέο Ποινικό Κώδικά μετά τις αντιδράσεις που προκάλεσε.

  238. Γιάννης Ιατρού said

    238: χαχα, να συντονιζόμαστε ρε συ 🙂 🙂

  239. spyridos said

    239

    Οι νόμοι περί βλασφημίας έχουν στην ουσία αδρανοποιηθεί από τη δεκαετία του 60 σε όλη την Ευρώπη εκτός Ελλάδας (οθντκ Ευρώπη).
    Στην Ολλανδία για παράδειγμα προσπάθησαν να καταδικάσουν με το νόμο του 1932 (ψιλοαντιγραφή του Γερμανικού) τον συγγραφέα Gerard Reve το 1966 και τον Theo van Gogh το 1995.
    Και οι δύο αθωώθηκαν. Έτσι τελικά αποφάσισε και η Ολλανδία να τον καταργήσει το 2014. Μια από τις τελευταίες Ευρωπαικές χώρες.

    Οπου ισχύει ακόμα κάτι παρόμοιο Δανία, Γερμανία κτλ ο νόμος αναφέρεται σε προσβολή θρησκευτικών λατρειών. ΟΧΙ σε βλασφημία.
    Και να το έβαζε ο τελικά άσχετος Τσιάρας (υπάρχουν φαντάζομαι νομικοί εκεί μέσα που του το είπαν) θα αδρανοποιούταν εξ ανάγκης. Οι συνθήκες που έχει υπογράψει η Ελλάδα δεν το επιτρέπουν.

  240. spyridos said

    Κια αυτό πυ αναφέρεις εδώ
    «Beschimpfung von Bekenntnissen, Religionsgesellschaften und Weltanschauungen»
    είναι ακριβώς αυτό. προσβολή …..
    Πρέπει να αποδειχτεί σε χρόνο, βάθος , οργάνωση κτλ.
    και δεν είναι βλασφημία που είναι στιγμιαίο.

    Το άλλο
    , im Volksmund «Gotteslästerung μπορείς να λέγεται λαϊκά βλασφημία αλλά δεν είναι. Είναι κάτι ευρύτερο.

  241. spiridione said

    238. Εντελώς.
    – Ο Τσιάρας «σημείωσε ακόμη ότι τουλάχιστον πέντε ευρωπαϊκές χώρες έχουν την ίδια διάταξη, η δε Δανία που την είχε καταργήσει, την επανέφερε».
    Επειδή εγώ βλέπω ότι στη Δανία έχει καταργηθεί ο νόμος περί βλασφημίας το 2017 και δεν βλέπω κάτι περί επαναφοράς του μέχρι σήμερα, ξέρει κανείς κάτι άλλο;
    https://en.wikipedia.org/wiki/Blasphemy_law#Denmark

  242. spiridione said

    238. Δηλώσεις του στον Σκάι:
    http://newpost.gr/politiki/5dca7cc701c35ee41319988c/kanei-piso-i-kyvernisi-gia-ti-vlasfimia-tsiaras-an-synehisoyn-oi-antidraseis-tha-aposyrthei-i-diataxi
    Και εδώ το βίντεο
    http://www.avgi.gr/article/10811/10389227/aposyrei-te-diataxe-gia-ten-blasphemia-o-k-tsiaras-video-
    -Εξηγώντας σε τι αποσκοπούσε με τη συγκεκριμένη διάταξη, τόνισε: «Η λογική με την οποία πρότεινα τη συγκεκριμένη τροπολογία είχε να κάνει με το γεγονός ότι έπρεπε να προστατεύσουμε όλους αυτούς τους κατατρεγμένους ανθρώπους που για διαφορετικούς λόγους μπορεί να βρεθούν σε οποιαδήποτε πόλη στην ενδοχώρα και οι οποίοι δέχονται μια γενικότερη πίεση από ακραίους ανθρώπους, οι οποίοι επιδεικνύουν μια άλλου είδους συμπεριφορά».

    Δηλαδή επανερχόμαστε στην περίπτωση των Διαβατών 🙂

    Για τη Δανία είπε:
    -Στη Δανία καταργήθηκε πριν από περίπου έναν χρόνο και αναγκάστηκαν να την επαναφέρουν όταν έβλεπαν ακροδεξιούς να καίνε το κοράνι.

    Ένα μικρό φέικ νιούζ εδώ: στη Δανία την κατάργησαν το 2017 λίγες πριν δικαστεί η υπόθεση με τον ακροδεξιό που έκαιγε σε βίντεο το κοράνι (βλ. παραπάνω λινκ). Μέχρι σήμερα δεν έχει επαναφερθεί. Εδώ και η δανέζικη σελίδα της βίκι
    https://da.wikipedia.org/wiki/Blasfemi

  243. Μαρία said

    Ποιες αντιδράσεις, ρε παιδιά. Ο Πέτσας είπε οτι «είχε μπει εκ παραδρομής» και οτι «Είναι υγιές οι υπουργοί να βγάζουν τέτοιες διατάξεις»!
    Να βγάζουν = να βγάζουν απ’ το μυαλό τους ή να αποσύρουν;
    https://www.kathimerini.gr/1051362/article/epikairothta/politikh/st-petsas-ta-panepisthmia-epistrefoyn-stoys-foithtes-kai-oi-geitonies-stoys-katoikoys

  244. spiridione said

    245. Ε, εντάξει, θα μας τρελάνουν εντελώς.

  245. Γιάννης Ιατρού said

    245: Πώς, πως, το γράφει και η ΚΔ …. [Πράξεις 2:12-13]
    ..ἐξίσταντο δὲ πάντες καὶ διηποροῦντο, ἄλλος πρὸς ἄλλον λέγοντες, τί θέλει τοῦτο εἶναι;
    ἕτεροι δὲ διαχλευάζοντες ἔλεγον ὅτι γλεύκους μεμεστωμένοι εἰσίν…
    🙂

  246. voulagx said

    «Την ίδια στιγμή, αίρει την πρόνοια…»και «…για το 2020 και αίρει την πρόνοια για τα γενόσημα φάρμακα…»

  247. voulagx said

    Οοπς! Το διορθωσα κατα λαθος, δεν γραφει αίρει αλλά άρει. Το λινκ ειναι σωστο. το πετυχα.

  248. Μαρία said

    Αύριο για τα σχολεία της Κύπρου είναι της Αγίας Καθίστρας, επειδή γιορτάζει ο Αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος! Όπως παλιά η δικιά μας 21η Μαΐου.

    http://www.philenews.com/koinonia/eidiseis/article/818467/prota-anaklisi-ithagneias-kai-meta-epistrofi-doreas
    Όσον δε αφορά στο θέμα της σχολικής αργίας κατά την ημέρα της ονομαστικής εορτής του Προκαθημένου της Εκκλησίας Κύπρου, δηλώνουμε για πολλοστή φορά ότι η επιθυμία μας είναι να καταργηθεί η εν λόγω αργία».

  249. Γιάννης Ιατρού said

    244: (και προηγούμενα περί «βλασφημίας» κλπ.)
    Δεν είναι μόνο εδώ ντόπιο φαινόμενο, έχουν πανευρωπαϊκά κόψει καπίστρι….
    (και οι Πολωνοί έχουν γίνει βασιλικότεροι του βασιλέως… : Θεός, Τιμή, Πατρίδα γράφει στο πλακάτ 😲)

  250. Aghapi D said

    Τί δράμα περνάνε οι μεταφραστές – συντάκτες 🙂
    https://luben.tv/stream/189335

  251. ΣΠ said

    Να και κάποιες συνέπειες.
    https://www.news247.gr/media/gkagkaki-paraitithike-apo-technopoli-kai-dimo-athinaion-gia-tin-ypothesi-liagka.7531867.html

  252. sarant said

    253 Την υπέβαλλε την παραίτηση, πολλές φορές.

  253. Γιάννης Ιατρού said

    253/254: Τιτιβίσματα αναφέρουν πως η παραίτηση δεν έγινε δεκτή από τον Κ. Μπακογιάννη και μερικοί του ζητούν να πει το γιατί … κλπ. 🙄

  254. Γιάννης Ιατρού said

    255: Τελικά προ ολίγου έγινε δεκτή η παραίτηση …

  255. Μαρία said

    256
    Να παίρνει τώρα σειρά η χρυσαυγίτισσα Ινές Λυκούδη.
    Κατα φωνή https://www.efsyn.gr/politiki/218823_telos-i-lykoydi-apo-dimo-athinaion

  256. sarant said

    257 Πάλι καλά, αλλά στην παράταξή του τη διατηρεί.

  257. Μαρία said

    258
    Σίγουρα;
    Ο Κωνσταντίνου με αφορμή το σχολείο της πακιστανικής κοινότητας είχε καταγγείλει κι αυτό:

  258. sarant said

    259 Στην παράταξη είναι ακόμα και οι δύο.

  259. Μαρία said

    260
    Στο δημοτικό συμβούλιο εννοείς.
    Άρα η ακριβής διατύπωση είναι αυτή: Παραιτήθηκαν από διοικητικές θέσεις Γκαγκάκη και Λυκούδη https://www.euro2day.gr/news/politics/article/1706530/dhmos-athhnaion-paraiththhkan-apo-dioikhtikes-thes.html

  260. Μαρία said

    Ζήτω η τρέλα.

    https://www.efsyn.gr/politiki/paraskinia/218857_ti-syria-ti-patision-gia-tin-domna-mihailidoy
    Ως κάτοικος του κέντρου και ως πολίτης της χώρας αυτής, θεωρώ αδιανόητο να υπάρχει έρευνα της αστυνομίας μέσα σε έναν δημόσιο φορέα εκπαίδευσης και να βρίσκει τα πολεμοφόδια που βρήκε. Δηλαδή μου φαίνεται τρομερό ότι υπάρχει ακόμη και αντιπαράθεση πάνω στο ζήτημα αυτό. Δεν είναι δυνατόν κάποιος συμπολίτης μας να έχει πρόσβαση σε όπλα τα οποία (sic) έχει πρόσβαση ο στρατός της Συρίας!

  261. Χαρούλα, τι μας κρύβεις;
    https://www.xronos.gr/epikairotita/panthrakiko-syllalitirio-sto-teloneio-kata-toy-epoikismoy

  262. Μαρία said

    263
    Στην οργανωτική επιτροπή είναι κάποιος που αρχίζει απο Δα..;

  263. Ιστορικός; δεν ξέρω, θα μπορούσε σίγουρα

  264. Μαρία said

    265
    Η ανάγκη λοιπόν για μετάνοια και για πνευματικό αγώνα είναι πιο έντονα έκδηλη από κάθε άλλη φορά. Μαζί όμως βέβαια οφείλουμε να δράσουμε και με όποιες ακόμη ενέργειες χρειαστούν. Η αντίδραση λοιπόν των τοπικών κοινωνιών απέναντι στο σχέδιο του εποικισμού της πατρίδας με τις ανοιχτές κάνουλες της ισλαμιστικής λαθροπλημμύρας αποτελεί μονόδρομο. https://katanixi.gr/2019/11/11/%ce%bd%ce%b5%ce%ba%cf%84%ce%ac%cf%81%ce%b9%ce%bf%cf%82-%ce%b4%ce%b1%cf%80%ce%ad%cf%81%ce%b3%ce%bf%ce%bb%ce%b1%cf%82-%cf%83%ce%b5-%cf%83%cf%85%ce%bd%ce%b8%ce%ae%ce%ba%ce%b5%cf%82-%ce%ac%ce%bb%cf%89/

  265. Pedis said

    Καμιά σκιά στην κολλεγιά με ακροδεξιά καθίκια …

    έτσι κι αλλιώς τα ψηφαλάκια τα μάζεψε κι από ακροδεξιούς … μέχρι τις επόμενες εκλογές υπάρχει καιρός να αποκαταστήσε τις σχέσεις …

    μπορεί και να μη χρειαστεί αν το κάνει όπως η μαμά …

    και πάρει προαγωγή με ανάθεση στο κληρονομικω δικαίω πολιτικό σύστημα των δυναστειών.

  266. Γιάννης Κουβάτσος said

    Σκέτη τραγωδία ο λόγος της Δόμνας. Όχι ο πολιτικός λόγος, αυτός είναι ανύπαρκτος, ο στοιχειώδης λόγος, η απλή συνεννόηση. Αλλά δεν είναι φιλόλογος, είναι οικονομολόγος, οπότε δεν χρειάζεται να γίνεται κατανοητή, οκ.

  267. Χαρούλα said

    #263
    Αααα! Ευτυχώς με ενημέρωσες, γιατί δεν έχω fb και δεν ήξερα τι να κάνω στις 24!😂😤
    Η αλήθεια είναι πως η περιοχή είναι λιγάκι μαυρούλα, δυστυχώς. Αν και τα ούγκανα έκλεισαν τα γραφεία τους, μια κακιά μαγιά έμεινε. Συνολικά όμως η τοπική κοινωνία πολλά χρόνια τώρα εχει δείξει ανθρωπιά. Βοηθά και το γεγονός ότι από δω είναι διερχόμενοι. Αν έπρεπε να εγκατασταθούν, ίσως δεν είχαμε την ίδια συμπεριφορά.
    Να μας πεί όμως κι ο άλλος που δηλωνει θρακιώτης. Τι θα κάνει; Κ.Σαραντάκο γιατί στερείτε τον λόγο στους συντοπίτες μου τους ακρίτες; 😀😅😂

    Καλημέρα!

  268. Γιάννης Ιατρού said

    Καλημέρα,

    269: …στερείτε τον λόγο στους συντοπίτες μου τους ακρίτες…
    😂😁👍
    Απ΄ το ILL Οινόη κι εσύ, ε; 😋

    ΥΓ: «..Αν έπρεπε να εγκατασταθούν…», καταλάβαμε…

  269. Γιάννης Ιατρού said

    Σημερινή δημοσίευση με τον τίτλο: «Greek law change viewed as backtracking on money laundering» της Kerin Hope στους Financial Times:

    ….
    The centre-right government of prime minister Kyriakos Mitsotakis has pushed a measure through parliament that appears to overturn Greece’s commitment to international standards on combating corruption and money-laundering.
    ….
    The amendment, which was part of a new law updating the penal code, is at odds with international anti-money laundering practices, to which Greece subscribes.

    Among those set to benefit from the move are a dozen Greek shipowners, prominent business people and former bankers under investigation for breach of trust and money-laundering. While their assets were frozen between two and seven years ago, none of the accused have ever appeared in court.
    …..
    There’s more than a reputational issue at stake here . . . Greece is now more likely to be re-rated downwards in international indices of where to do business, with knock-on effects on investor interest,” said a senior Athenian lawyer who declined to be named.
    ….

    Έχει πολύ ψωμί η υπόθεση… Στα εδώ ΜΜΑ ούτε κουβέντα… 🙄😎

  270. Γιάννης Ιατρού said

    271: Α, τώρα, μετά από 7 ώρες, το είδαν και στην ΕφΣυν… Μάλιστα.

    ΥΓ: Διαπίστωσα πως στον σύνδεσμο που δίνω προηγουμένως στο #271 για το άρθρο, οι FT ζητούν συνδρομή😡 για να το δει κανέις! Γι αυτό και το βάζω εδώ 🍷😎 για τους ρέκτες…

  271. Μαρία said

    272
    Εδώ απ’ το μεσημέρι https://left.gr/news/financial-times-i-kyvernisi-mitsotaki-kanei-pisogyrisma-sto-xeplyma-hrimatos

  272. Μπετατζής said

    262, 268. Με συγχωρείτε, αλλά εγώ εκνευρίζομαι με κάτι τέτοια. Είναι φανερό ότι με τα ανεπαρκή ελληνικά της και με το ακόμα πιο ανεπαρκές συντακτικό της, η Δόμνα ήθελε να πει ότι υπάρχουν όπλα παρόμοια με αυτά του στρατού της Συρίας (και πάλι μαλακία είναι αυτό ούτως ή άλλως), και όχι ότι ο στρατός της Συρίας έχει πρόσβαση στην ΑΣΟΕ. Αν η κριτική του σύριζα εξαντλείται στις ασύντακτες δηλώσεις της κάθε Δόμνας που δεν βγάζουν καν νόημα, την ώρα που περνάει αντεργατική και αντιλαϊκή λαίλαπα, τι να πω εγώ ;;; Ο Σύριζα έχασε τις εκλογές επειδή έκανε ανώδυνη πλακίτσα στο τουίτερ και συνεχίζει να κάνει τα ίδια. Εσείς να τα βλέπετε που τον υποστηρίζετε, εγώ απλά τη γνώμη μου λέω.

  273. Γιάννης Κουβάτσος said

    274: Και το ΚΚΕ που δεν κάνει πλακίτσα στο τουίτερ και ασχολείται με τα σοβαρά θέματα, γιατί έχει κολλήσει στο 5%, Μπετατζή; Τουλάχιστον ο ΣΥΡΙΖΑ πήρε και 31,5% στην ήττα του. Δεν είναι, λοιπόν, τόσο απλή υπόθεση η εξακρίβωση των αιτίων που οδηγούν στις εκλογικές νίκες και ήττες.

  274. sarant said

    274 Προφανώς αυτό που καταλαβαίνεις είπε -σαν κι αυτά που χρησιμοποιούνται στη Συρία. Και μιλάει για δυο μπουκάλια και δυο καδρόνια. Και δικαίως την κράζουν.

  275. Μαρία said

  276. Γιάννης Κουβάτσος said

    277: Μάλλον τους πέρασαν για πράκτορες της Βόρειας Κορέας.

  277. Εντάξει αυτό είναι το αντίστοιχο τελετουργικής σύναξης των Γκιουλενιστών σε επίσκεψη Ερντογάν 🙂 Τους έχω δει αυτούς τους Φαλούν Γκονγκ στο Παρίσι, στο Τροκαντερό. Στην αρχή νομίζαμε ότι ήταν κάποιοι Κινέζοι μεγιστάνες που γιόρταζαν κάτι.

  278. Μαρία said

    279
    Δάκτυλος λένε της πρεσβείας λόγω της επίσκεψης του Κινέζου. Εκεί είναι απαγορευμένο το σπορ.

  279. Ναι αυτό λέω κι εγώ

  280. ΚΩΣΤΑΣ said

    Δεν τό ‘χει η Δόμνα στις δημόσιες δηλώσεις, όλο εκφραστικά φάουλ κάνει. Τουλάχιστον να αποδειχτεί καλή στο κυρίως έργο της.

  281. Γιάννης Κουβάτσος said

    282: Δεν είναι οι δημόσιες δηλώσεις το κυρίως έργο της;

  282. ΚΩΣΤΑΣ said

    283 Γιάννη, χάλασες και σύ; 😅

  283. Δημήτρης Μαρτῖνος said

    @277.Ἐντάξει, δὲν τοὺς προσάξανε (σίκ, κόλλησα ἀκτιβιστιλίκι ἀπὸ τὸν Νικοκύρη) ἐπειδὴς διαλογιζόσαντε. 🙂

    Ἔβαλε τὸ χεράκι του κι ὁ μεγάλος ἀδελφὸς ἀπὸ τὴν Κίνα.

  284. Γιάννης Κουβάτσος said

    285: Και πώς δεν τους απαντήσανε οι δικοί μας, φιλελεύθεροι αθρώποι για, ότι εδώ είναι φρι κάντρι, δεν είναι πλατεία Τιενανμέν; 😜

  285. Δημήτρης Μαρτῖνος said

    @286. Εἶναι Πολλὰ τὰ λεφτά, Ἄρη Γιάννη. 🙂

  286. Γιάννης Ιατρού said

    272: Δεν το είχα δει, ΟΚ
    287: Όντως… 🙄🤔

  287. Γιάννης Κουβάτσος said

    287: Περιμένω ένα καυστικό σκίτσο του Αρκά γι’ αυτήν την αξιακή κωλοτούμπα. 😜

  288. Μαρία said

  289. Γιάννης Ιατρού said

    290: ακόμα γελάω με δαύτο 🙂

  290. ΕΦΗ - ΕΦΗ said

    Στην παλιά τη στρατώνα
    Δόμινα Δόμινα Δόμνα

  291. Μαρία said

    Τον Μηταράκη στο ρόιτερ γιατί τον μεταγράφουν Mitarachi και όχι Mitaraki;
    https://www.reuters.com/article/us-greece-economy-pensions-arrears-exclu-idUSKBN1XO23G

  292. Μαρία said

    «Δεν είχαν βγει από μία κατάληψη όταν μπήκαν οι κομάντος του Λιμενικού και τους προϋπάντησαν με μία ντουζίνα καλάσνικοφ; Δεν συνδέονται οι καταλήψεις με τα υπόγεια των πανεπιστημίων; Κάνει μία διασταλτική ερμηνεία των πραγμάτων. Βλέπει μία κατάληψη στην οποία μαθαίνουμε οι τρομοκράτες μπαινοβγαίνουν, μην ποινικοποιήσουμε τη σκέψη ενός ανθρώπου που συνδέει δύο αλληλένδετα ζητήματα», είπε ο κ. Μπογδάνος, μιλώντας στον ΣΚΑΙ

    Αυτό το κακό συναπάντημα με τα καλάζνικοφ πότε έγινε;

  293. Γιάννης Κουβάτσος said

    Για ένα καλάσνικοφ είχαν γράψει…Ο Μπογδάνος τα αβγάτισε, γιατί είναι πληθωρικός σε όλα του:
    https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.tovima.gr/2019/04/05/opinions/eksarxeia-pliris-katalysi-tou-kratous-epivlithike-o-nomos-ton-kalasnikof/amp/&ved=2ahUKEwjnrrr_0-rlAhUGFpoKHVX_Ay8QFjAMegQIAxAB&usg=AOvVaw2DNzRKnGuqye8IYwbGIpWL&ampcf=1

  294. Γς said

  295. Τον Απρίλιο. Γκούγκλαρε «λιμενικοί καλάσνικοφ» να δεις. Βέβαια δεν φαίνεται να υπάρχει κάποια εντελώς αξιόπιστη πηγή.
    https://www.news247.gr/koinonia/eglima/den-itan-enimeri-i-asfaleia-gia-tin-epicheirisi-toy-limenikoy-sta-exarcheia-toys-chtypisan-kai-toys-piran-ta-opla.6710035.html

  296. Γς said

    κι εγώ ακόμα ψάχνω εκείνο το καλάσνικοφ που είχα χάσει

    https://caktos.blogspot.com/2013/02/blog-post_2370.html

  297. Μαρία said

    295
    Α χα. Μόνο που δεν έχει σχέση με κάποια κατάληψη αλλά με διαμέρισμα έμπορου.

  298. Μαρία said

    297
    Είχα γουγλάρει κατάληψη καλάζνικοφ παραπλανημένη απ’ τον Μπ.

  299. Μαρία said

    Στο τηλεγράφημα με τίτλο «Βουλή – Κ. Φρουζής: Mε στοχοποίησαν για να κατηγορηθούν πολιτικά πρόσωπα» στην τρίτη παράγραφο η φράση «…προκειμένου να καταθέσει στοιχεία για τα 10 πολιτικά πρόσωπα…» να γίνει «…προκειμένου να καταθέσει στοιχεία για πολιτικά πρόσωπα» . Επίσης η φράση «…η κ Τουλουπάκη του ζήτησε να καταθέσει για τα 10 πολιτικά πρόσωπα» να αντικατασταθεί με την φράση » …η κ. Τουλουπάκη δεν ανέφερε ονόματα πολιτικών». Ακολουθεί διορθωμένο το τηλεγράφημα»

    Μήπως μας κάνουν πλάκα; https://www.efsyn.gr/politiki/paraskinia/219009_mipos-na-synennoeiste-protoy-mas-enimerosete

  300. Μαρία said

    η κυρία υπουργός όπως πολλές κυρίες ενδεχομένως, μπορεί να μην διακρίνουν πολύ καλά μεταξύ των διαφορετικών τύπων οπλισμού

    Δηλαδή, αν βγάλεις το Κέμπριτζ, δεν μπορείς να ξεχωρίσεις τα μπουκάλια απ’ τα όπλα!

  301. Γιάννης Κουβάτσος said

    299: Ε, τέλος πάντων, κάποιοι λιμενικοί σε κάποιο κτίριο στα Εξάρχεια ήρθαν αντιμέτωποι με καλάσνικοφ που κρατούσαν κάποιοι. Από εκεί και πέρα η φαντασία του ποιητή μπορεί να αξιοποιήσει σουρεαλιστικά αυτά τα δεδομένα.
    302: Δεν είναι εύκολο να ξεχωρίσεις όπλα από μπουκάλια, το βόλεϊ από το τρόλεϊ, τις βούρτσες από…τέλος πάντων, ας μην παρεκτραπούμε εντελώς.

  302. Μαρία said

  303. ΣΠ said

    ΕΣΡ: Κόβει την εκπομπή του Γιώργου Λιάγκα για 5 ημέρες και ζητά 150.000 ευρώ

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: