Οι λέξεις έχουν τη δική τους ιστορία

Το ιστολόγιο του Νίκου Σαραντάκου, για τη γλώσσα, τη λογοτεχνία και… όλα τα άλλα

Διαματάρης, η πρώτη παραίτηση

Posted by sarant στο 6 Δεκεμβρίου, 2019


Από χτες, η κυβέρνηση αριθμεί ένα μέλος λιγότερο, αφού ο υφυπουργός Εξωτερικών Αντώνης Διαματάρης, αρμόδιος για τον απόδημο ελληνισμό, υπέβαλε στον πρωθυπουργό την παραίτησή του, η οποία έγινε δεκτή. Πρόκειται για την παρθενική παραίτηση υπουργού της κυβέρνησης Μητσοτάκη, πριν συμπληρωθούν πέντε μήνες από την ανάληψη των καθηκόντων του και αξίζει να σχολιαστεί από αρκετές απόψεις.

Παραιτήθηκε για να ολοκληρώσει τις σπουδές του

Εδώ και μερικές μέρες ο κ. Διαματάρης βρισκόταν στο μάτι (ναι, στο μάτι) του κυκλώνα, καθώς την Κυριακή 1/12 ομογενειακή ηλεκτρονική εφημερίδα τον κατηγόρησε ότι ψευδώς αναφέρει στο επίσημο βιογραφικό του σημείωμα ότι έχει μάστερ (ΜΒΑ) από το πανεπιστήμιο Κολούμπια (οι άριστοι το προφέρουν Κολάμπια). Η ηλεφημερίδα είχε αποταθεί στο πανεπιστήμιο και είχε πάρει την πληροφορία ότι ο κ. Διαματάρης είχε απλώς εγγραφεί σε κάποιο πρόγραμμά του και ότι δεν έχει αποκτήσει κανέναν τίτλο σπουδών από αυτό.

Αυτό το enrollment only έγινε σλόγκαν την Κυριακή το βράδυ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Την επόμενη μέρα, 2/12, ο κ. Διαματάρης έδωσε την ελάχιστα πειστική εξήγηση ότι είχε μεν παρακολουθήσει το μεταπτυχιακό πρόγραμμα, αλλά για οικονομικούς λόγους δεν είχε μπορέσει να αποκτήσει τον τίτλο σπουδών και ότι η διατύπωση αυτή κακώς είχε παρερμηνευτεί.

Ελάχιστα πειστική η απάντηση διότι όσοι έχουν σπουδάσει στις ΗΠΑ ξέρουν ότι τα δίδακτρα πληρώνοντα από πριν και όχι στο τέλος του κύκλου σπουδών αλλά και κυρίως επειδή σε πολλές συνεντεύξεις του (παράδειγμα) ο κ. υφυπουργός είχε δηλώσει απερίφραστα πως είχε αποκτήσει ΜΒΑ από το Κολούμπια.

Σχολιάζοντας το θεμα τη Δευτέρα το βράδυ στο Φέισμπουκ είχα γράψει: Συμπέρασμα; Ο κ. υφυπουργός είπε ψέματα. Ο πρωθυπουργός οφείλει να τον αποπέμψει, παρόλο που είναι συγγενείς (ο κ. Διαματάρης είναι σύζυγος της αγαπημένης ανιψιάς της κ. Μαρίκας Μητσοτάκη).

Η αξιωματική αντιπολίτευση ανέδειξε το θέμα και ο Αλέξης Τσίπρας λάνσαρε τον όρο «φέικ αριστεία» και ζήτησε την απομάκρυνση του κ. υφυπουργού. Ωστόσο, παρά τις διαμαρτυρίες της αντιπολίτευσης και τις φωνές από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος κ. Πέτσας την επομένη μέρα, την Τρίτη 3/12, δήλωσε απαντώντας σε σχετική ερώτηση, ότι μετά τις εξηγήσεις του κ. υφυπουργού περί παρερμηνείας το θέμα θεωρείται ότι έχει λήξει.

Το θέμα ειχε λήξει για την κυβέρνηση, είχε λήξει για όλα τα τηλεοπτικά κανάλια, που ουδέποτε το πρόβαλαν με έμφαση, είχε λήξει και για τις περισσότερες εφημερίδες -κι όμως, δεν έληξε εξαιτίας της επιμονής κάποιων αντιπολιτευόμενων μέσων ενημέρωσης και των διαμαρτυριών από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Καταρχάς, είχαμε μιαν εύγλωττη διόρθωση. Στον ιστότοπο της κυβέρνησης το βιογραφικό σημείωμα του κ. Διαματάρη διορθώθηκε ώστε να απαλειφθεί η αναφορά στην απόκτηση τίτλων σπουδών: O Αντώνης Διαματάρης είναι από το 1979 εκδότης του «Εθνικού Κήρυκα». Γεννήθηκε το 1959 στη Λήμνο και μετανάστευσε το 1968 στη Ν. Υόρκη. Παρακολούθησε μαθήματα στο Columbia University.

Η προηγούμενη διατύπωση, που υπάρχει ακόμα και τώρα που γράφω αυτές τις γραμμές (!) στον ιστότοπο του Υπουργείου Εξωτερικών, είχε αναφορά και σε πτυχίο του κ. Διαματάρη από το Queens College και σε ΜΒΑ από το Κολούμπια.

Η απάλειψη όχι μόνο του μεταπτυχιακού τίτλου αλλά και του πρώτου πτυχίου δημιούργησε την (κατά πάσα πιθανότητα βάσιμη) εντύπωση ότι ο κ. Διαματάρης όχι μόνο δεν είχε πάρει ΜΒΑ, αλλά ούτε καν πρώτο πτυχίο πανεπιστημίου.

Μάλιστα, επειδή στον ιστότοπο της κυβέρνησης εμφανιζόταν από λάθος ως έτος γεννήσεως του υφυπουργού το 1959 (αντί του ορθού 1950) πολλοί υποψιάστηκαν πως ούτε απολυτήριο εξαταξίου γυμνασίου δεν είχε ο κ. Διαματάρης, αφού φαινόταν να μεταναστεύει στις ΗΠΑ σε ηλικία 9 χρονών. Αυτό βέβαια δεν ισχύει, αλλά έδωσε αφορμή σε αρκετή πλάκα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. «Να δεις που ούτε Διαματάρης θα λέγεται», έγραψε κάποιος.

Επιπλέον, κάποιες εφημερίδες έκαναν αυτό που θα έπρεπε να είναι η δουλειά όλων των μέσων ενημέρωσης: δημοσιογραφική έρευνα. Έτσι, προχτές (4/12) η Εφημερίδα των Συντακτών αποκάλυψε ότι ο κ. Διαματάρης προσέλαβε ως μετακλητό υπάλληλό του τον κ. Τάσο Φιλιππάκο, πρώην διευθύνοντα σύμβουλο της ΕΑΒ, ο οποίος έχει αμαρτωλό παρελθόν. Και χτες (5/12) σε πρωτοσέλιδο η εφημερίδα επισήμαινε πως ο κ. Διαματάρης εμφανίζεται ως CEO δύο εταιρειών στις ΗΠΑ -κάτι που αντιβαίνει με τον νόμο περί επιτελικού κράτους. (Η αποκάλυψη αυτή έγινε και από το ομογενειακό Καλάμι αλλά και από το Ντοκουμέντο).

Ταυτόχρονα, συνεχιζόταν η κατακραυγή -αλλά και το δούλεμα- στα σόσιαλ, εννοώ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Διάβασα πολλά έξυπνα, αλλά θα παραθέσω μόνο ένα δικό μου, έναν διάλογο:

– Άδεια οδήγησης παρακαλώ!
– Ορίστε!
– Μα, κύριε Διαματάρη, αυτή είναι απόδειξη εγγραφής σε Σχολή Οδηγών…
– Και λοιπόν; Και Υπουργός έτσι έγινα.

Το διήμερο σφυροκόπημα έφερε αποτέλεσμα -ήδη χτες το πρωί τα μέσα του Αλαφούζου, Σκάι και Καθημερινή, μεταστράφηκαν -η κυβέρνηση, τόνισαν, δεν πρέπει να χάσει άλλο πολιτικό κεφάλαιο υπερασπιζόμενη τον κ. Διαματάρη. Λίγες ώρες αργότερα, ο κ. υφυπουργός, σε υπηρεσιακό ταξίδι στην Αυστραλία, έδινε «με πόνο ψυχής» την παραίτησή του -θυμίζοντας έναν άλλον ομόλογό του, τον Ασημάκη Φωτήλα, ο οποίος το μακρινό 1982 είχε απολυθεί εν πτήσει από τον Ανδρέα Παπανδρέου. Τουλάχιστον αυτός παραιτήθηκε μόνος του.

Αυτή η μικρή περιπέτεια που αρκετά αναλυτικά σας την αφηγήθηκα έγινε ελάχιστα αντιληπτή από τους πολίτες που ενημερώνονται μόνο από την τηλεόραση. Όπως έγραψα κάπου, θα άκουσαν την είδηση για παραίτηση του υφυπουργού και θα απόρησαν για ποιο λόγο παραιτήθηκε αυτός ο καλός άνθρωπος. Ελάχιστα αντιπολιτευόμενα μέσα σήκωσαν το βάρος, καθώς και η κατακραυγή των πολιτών από τα κοινωνικά μέσα.

Βέβαια, υπάρχει πιθανότητα κάποιοι τηλεθεατές ακόμα και τώρα να μην έχουν πάρει είδηση την παραίτηση του κ. υφυπουργού -και ο λόγος είναι ότι, όπως μου λένε, κανένα από τα χτεσινοβραδινά δελτία ειδήσεων δεν πρόβαλε στα πρώτα 3-4 θέματά του την είδηση. Στην ΕΡΤ η παραίτηση Διαματάρη ήταν η… 12η είδηση του δελτίου, ενώ ανάλογο θάψιμο έπεσε και στα ιδιωτικά κανάλια, λες και παραιτήθηκε κάποιος τμηματάρχης. Αλλά και στην ιστοσελίδα της ΕΡΤ  η είδηση χτες δημοσιεύτηκε κάτω-κάτω, στην ενότητα «Ομογενειακά Νέα»!

Σε κάθε περίπτωση, το τελικό αποτέλεσμα, η παραίτηση του κ. Διαματάρη, είναι αναμφίβολα μια δικαίωση για τα μέσα ενημέρωσης που τη ζήτησαν και μια μεγάλη νίκη για τα σόσιαλ. Προσωπικά είναι η δεύτερη φορά που ζητάω παραίτηση μέλους κυβέρνησης (η πρώτη ήταν για τον Δ. Καμμένο, τη σύντομη ντροπή της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ) και καμαρώνω για το ελάχιστο κομματάκι που μου αναλογεί.

Η νίκη αυτή της κοινωνίας των πολιτών είναι πολύ σημαντική, διότι έγινε κόντρα σε ένα τείχος αποσιώπησης που είχε υψωθεί από τη συντριπτική πλειοψηφία των μέσων ενημέρωσης και αφού η κυβέρνηση είχε ανακοινώσει πως το θέμα «έχει λήξει».

Οι φίλοι της κυβέρνησης θα πουν πως η παραίτηση είναι απόδειξη ότι «ο Μητσοτάκης ακούει». Εγώ πάλι πιστεύω ότι άργησε πάρα πολύ -θα είχε κερδίσει τις εντυπώσεις, και θα είχε στείλει ένα ισχυρό μήνυμα, αν απέπεμπε εξαρχής τον υφυπουργό (και συγγενή του), αμέσως μόλις ερχόταν στην επιφάνεια η απάτη με τον ανύπαρκτο τίτλο σπουδών.

Διότι βέβαια για να γίνει κανείς υπουργός δεν είναι προαπαιτούμενο να έχει πτυχίο ή μεταπτυχιακό. Όμως, το να μην έχεις πτυχίο και να λες ότι έχεις αμέσως θέτει ζήτημα ακεραιότητας. (Και βέβαια, ο κ. Διαματάρης δεν είπε ψέματα για να γίνει υφυπουργός· το ψέμα φαίνεται να το είχε κατασκευάσει εδώ και πολλά χρόνια. Θα του είχε μείνει απωθημένο που δεν τελείωσε τις σπουδές του, οπότε θα άρχισε να λέει ότι έχει αυτόν τον τίτλο σπουδών, τον έβαλε και στη σελίδα του στο Φέισμπουκ, στο τέλος μπορεί να το μισοπίστευε κιόλας πως το έχει το μάστερ.)

Το λυπηρό συμπέρασμα από την ιστορία αυτή είναι πως ελάχιστα μέσα ενημέρωσης σήμερα στην Ελλάδα κάνουν ερευνητική δημοσιογραφία -και όχι τόσο από έλλειψη πόρων όσο από συστράτευση με την κυβέρνηση, αφού τέτοια μονολιθική στήριξη (από το σύνολο των τηλεοπτικών σταθμών και από τη μεγάλη πλειοψηφία των εφημερίδων) καμιά άλλη δημοκρατικά εκλεγμένη κυβέρνηση δεν έχει χαρεί στη χώρα μας.

Δεν είναι αυτή η πρώτη νίκη για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Να θυμίσω πως, αν δεν υπήρχε Διαδίκτυο, ο Ζακ Κωστόπουλος θα είχε θεωρηθεί ένα πρεζόνι που πήγε να ληστέψει κοσμηματοπωλείο και κόπηκε στα τζάμια της βιτρίνας.

Όσο για τον κ. Διαματάρη, αποδείχτηκε Διαβατάρης αφού τόσο γρήγορα έφυγε από το προσκήνιο. Επειδή όμως εδώ λεξιλογούμε, να πω ότι συζητήθηκε και η ετυμολογία του επωνύμου, χωρίς να δοθεί οριστική απάντηση. Το επώνυμο απαντά ουσιαστικά μόνο στη Λήμνο. Σκέφτομαι μήπως η αρχή βρισκεται στο διωματάρης, που σημαίνει «όμορφος, επιβλητικός, που έχει διώμα«. Παλιότερα υπήρχε βαφτιστικό όνομα Διωματάρης (ή Διοματάρης) ενώ τώρα επιβιώνει ως επώνυμο -βρίσκω πως επιχωριάζει στα Καρδάμυλα. Δυστυχώς ο 6ος τόμος του ΙΛΝΕ σταματάει στο λ. «διάλεκτος» κι έτσι δεν μπορώ να δω αν το λεξικό καταγράφει λέξη «διαματάρης».

Και κάτι τελευταίο. Ένας θεσμός στις ΗΠΑ προκειμένου για την ανάληψη υπουργικών ή άλλων δημόσιων αξιωμάτων είναι το λεγόμενο vetting, δηλαδή ο εξονυχιστικός έλεγχος του ιστορικού, των σπουδών, του βίου και της πολιτείας του προσώπου στο οποίο πρόκειται να προταθεί κάποιο δημόσιο αξίωμα, έτσι ώστε να ελεγχθεί αν όντως έχει τα προσόντα που ισχυρίζεται, αν έχει κάποιο ένοχο μυστικό («σκελετό στη ντουλάπα»), κτλ. Ο όρος προέρχεται, παραδόξως, από τα άλογα του ιπποδρόμου, τα οποία, πριν πάρουν μέρος στην κούρσα, έπρεπε να τα ελέγξει κτηνίατρος (veterinarian ή vet για συντομία) για να βεβαιωθεί πως είναι υγιή. Ο έλεγχος δεν γίνεται δημόσια αλλά παρασκηνιακά από το επιτελείο της κυβέρνησης ή του κόμματος για να αποφευχθούν δυσάρεστες εκπλήξεις. Φυσικά, ακόμα και ο πιο προσεχτικός έλεγχος δεν βρίσκει όλα τα κρυμμένα μυστικά, και πολλές ντουλάπες με σκελετούς ανοίγουν μετά τον διορισμό του αξιωματούχου, αλλά κάμποσα φιάσκα αποτρέπονται.

Θα περίμενε κανείς ότι η σημερινή κυβέρνηση, που υποτίθεται πως προετοιμαζόταν πολλούς μήνες για την ανάληψη της εξουσίας, και που έχει προνομιακές σχέσεις με την αμερικανική πολιτική ζωή, θα είχε ενστερνιστεί αυτό το αμερικανικό έθιμο -κι όμως όχι. Προτιμήθηκε η μέθοδος Διαματάρη.

 

202 Σχόλια to “Διαματάρης, η πρώτη παραίτηση”

  1. Γιάννης Ιατρού said

    Καλημέρα

    κι απ΄εδώ Νίκο, Χρόνια Πολλά για την γιορτή σου, υγεία και επιτυχίες 🙂

    …Διότι βέβαια για να γίνει κανείς υπουργός δεν είναι προαπαιτούμενο να έχει πτυχίο ή μεταπτυχιακό. …
    Για να μην ξεχνάμε, ακόμα κι ήταν έτσι, δηλ. υπήρχαν προαπαιτούμενα προσόντα που δεν είχε αυτός που επιλέχτηκε ή ο προοριζόμενος γενικά, τότε η σημερινή κυβέρνηση, κατά πάγια τακτική, θα άλλαζε/προσάρμοζε τον σχετικό νόμο κλπ.

    Και με τον σεκιουριτά που έβαλαν αρχηγό της ΕΥΠ αυτό έγινε.
    Τι έτι χρείαν έχομεν άλλων μαρτύρων;

  2. ΓιώργοςΜ said

    Καλημέρα, χρόνια πολλά Νίκο!

    Δεν καταλαβαίνω την απορία για τη μονολιθική στάση των ΜΜΑ. Ικανή και αναγκαία συνθήκη για να παραμένει στη θέση του ο άριστος πρωθυπουργός μας είναι η έλλειψη αντιπολίτευσης. Αν δεν ίσχυε αυτή η συνθήκη, στο Μαξίμου μόνο επισκέπτης θα πήγαινε…

  3. Χρόνια πολλά κι από εδώ κι ευχές για επιτυχίες σε ό,τι ασχολείσαι

    Η σημερινή μέρα πάντως είναι επέτειος και άλλου μεγάλου γεγονότος – εποχής Κοσκωτά – καλό είναι να υπενθυμίζονται σε εποχές που η μετέπειτα επιτυχία κάποιων Τορινέζων Ιταλών το έχουν επισκιάσει εν μέρει…

    https://www.sdna.gr/podosfairo/667088_paok-olympiakos-6-1-istoriko-mats-ton-serron-stin-mayri-imera-ton-erythroleykon

  4. spiral architect 🇰🇵 said

    Διαματάρικο πουλί ήταν, ήρθε και έφυγε.

    Καλημέρα.

  5. Γιώργος Κατσέας, Θεσσαλονίκη said

    Χρόνια σου πολλά, Νίκο!. (..Και ο Βάρναλής σου, εξαιρετικός..)

  6. spiral architect 🇰🇵 said

    Χρόνια πολλά κιόλας επί τη ονομαστική σου εορτή.

  7. Πάνος με πεζά said

    Καλημέρα και χρόνια πολλά, Νίκο !

  8. Λευκιππος said

    Χρόνια πολλά.
    Γιατί σ εμένα κάνει εντύπωση η συγγενική σχέση που όλοι αφήνουν στην άκρη και δεν το συζητάνε;; Μέχρι πότε γμτ τα σόγια θα επιβιώνουν στον αφρό;

  9. Αὐγουστῖνος said

    Χρόνια πολλὰ καὶ ἐδῶ. Ὁ Νικοκύρης τοῦ σπιτιοῦ χρόνια καλὰ νὰ ζήσει 🙂

  10. sarant said

    Καλημέρα, ευχαριστώ πολύ για τα πρώτα σχόλια και για τις ευχες!

  11. sgsfak said

    Το «διοματάρης» πάντως μου θυμίζει το (ριζίτικο?) «μάνα λούγε με» : https://www.youtube.com/watch?v=ZSGV_lQpqSI
    Καλημέρα!

  12. nikiplos said

    Καλημέρα… Όσον αφορά το πρόσωπο καθεαυτό συμφωνώ με την αποπομπή του, μόνο και μόνο για το τεράστιο ογκώδες ψέμα του. Που η ίδια η επιλογή του ως ceo στον «Εθνικό Κήρυκα» με βάζει σε σκέψεις στο κατά πόσο οι εν ΗΠΑ ομογενείς μας έχουν αφομοιώσει αξιοκρατικές πρακτικές της νέας τους πατρίδας, ή απλά έχουν μεταφέρει εκεί τις παλιές της ημεδαπής.

  13. ΓιώργοςΜ said

    8 Κλείνουμε 100 χρόνια από τον πρώτο διορισμό του Γεωργίου Παπανδρέου, 75 χρόνια από την πρώτη πρωθυπουργία του Εθνάρχη… Το Μητσοτακέικο ακόμη στην αρχή είναι, συγκριτικά.
    Όπως μάθει κανείς στο σπίτι του, κάνει και παραέξω…

  14. Αὐγουστῖνος said

    Καί, ἐννοεῖται, νὰ ζήσουν πολλὰ καὶ καλὰ χρόνια ὅλοι καὶ ὅλες οἱ ἑορτάζοντες καὶ ἑορτάζουσες.

  15. μήτσκος said

    Χρόνια Πολλά Νικοκύρη

    Συμβουλή προς απατεώνες:
    Αν έχεις φιλοδοξίες να πιάσεις κάποια υψηλή θέση (πχ μέλος κυβέρνησης), τότε μην βάλεις ντε και καλά στο βιογραφικό σου το πιο γνωστό πανεπιστήμιο του κόσμου. Βάλε κάτι πιο μπασκλας, πανεπιστήμιο της Μπογκοτά, της Αντίς Αμπέμπα, κάτι τέτοιο, και άσε τους μετά να ψάχνουν.
    Μην είσαι και απατεώνας και βλάκας, γιατί αργά ή γρήγορα θα την πατήσεις.

  16. nikiplos said

    Φυσικά καλό είναι κάποιος να κάνει vetting, αλλά είναι ντροπή, όταν μιλάμε για μια πολιτική παράταξη η οποία έχει το 40% των ψηφοφόρων και την πρωτοκαθεδρία στα ελληνικά πανεπιστήμια εδώ και 20 χρόνια. Θέλω να πω, πως θα μπορούσε ο οποιοσδήποτε ΝΔτης δηλώνει πως αντιτίθεται στο κομματικό κράτος κλπ, να ψάξει σε αυτά τα παιδιά που τελειώνουν με άριστα τις ελληνικές σχολές και διαπρέπουν στο εξωτερικό ή και στην ημεδαπή. Εγώ γνωρίζω πολλούς πραγματικούς άριστους και ακέραιους ανθρώπους που είναι και ΝΔ μέχρι το κόκκαλο και υπήρξαν αριστούχοι στις υψηλότερες σε βάσεις σχολές σε ελληνικά ΑΕΙ. Δεν τους ξέρουν εκεί στη Ρηγίλης άραγε? Μπορώ να τους υποδείξω αν θέλουν… 🙂

  17. atheofobos said

    Κατ΄αρχάς χρόνια καλά και με υγεία!
    Τελικά το κράξιμο από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχει αποδειχτεί αποτελεσματικό όχι μόνο τώρα με την απάτη του Διαματάρη, αλλά και παλιότερα με το ενοίκιο των προλετάριων Αντωνοπούλου Παπαδημητρίου !

  18. nikiplos said

    15@ ή της Γκουανταλαχάρα 🙂
    (για όσους γνωρίζουν δλδ)

  19. ΚΩΣΤΑΣ said

    Νικοκύρη, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ! με υγεία, να χαίρεσαι και να σε χαίρονται όσους αγαπάς.
    Χρόνια πολλά και σε όσες-ους γιορτάζουν σήμερα.

  20. ndmushroom said

    Δεν καταλαβαίνω την ένστασή σου Νικοκύρη. Έγινε vetting, και δη αυστηρότατο. Την εισήγηση εκπόνησε τριμελής επιτροπή Αρίστων: η διακεκριμένη επιστήμονας της NASA Ελένη Αντωνιάδου, ο πολυπτυχιούχος δημοσιογράφος (και γνώστης της ομογένειας) Θάνος Δημάδης και ο καθηγητής του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης Νίκος Μανιαδάκης. 🙂

  21. sarant said

    Ευχαριστώ για τα νεότερα και για τις ευχές!

  22. ndmushroom said

    …και χρόνια πολλά και δημιουργικά!

  23. Γιάννης Ιατρού said

    Νομίζω πως το θέμα δεν περιορίζεται στον καθού, Διαβατάτης ή μη,

    Η γενική εικόνα σ΄αυτούς του λίγους μήνες ζωής της νέας κυβέρνησης της ΝΔ είναι η (λίαν επιεικώς) ατυχής επιλογή στελεχών και πολιτικών προϊσταμένων. Η ΝΔ και η δεξιά αναμφίβολα έχει στις τάξεις της και μορφωμένους και έμπειρους στον τομέα τους ανθρώπους. Αντ΄ αυτών όμως επέλεξε έως σήμερα να μην τους αξιοποιήσει όπως θα όφειλε, αλλά να κάνει τις επιλογές της με μικροκομματικό τρόπο που θυμίζει έντονα τις παλιές εποχές των κομματαρχών και παρατρεχάμενων.

    Έχουμε δηλαδή εμφανώς τον νέο τρόπο επιλογής: Πίστη στο κόμμα (με έμπρακτη απόδειξη, τουλάχιστον ψηφοφόρους πολλούς/αναγνωρισιμότητα) αντί για προσόντα (σπουδές/εμπειρία/συνάφεια με το αντικείμενο/ακεραιότητα κλπ.).

    Επίσης από την αρχή φρόντισε, με νόμιμους ή/και πολύ νομικά αμφισβητούμενους τρόπους (και αδιαφορώντας για τις επιπτώσεις και την συνέχεια στη σωστή λειτουργία) να αλλάξει με τον προηγουμένως αναφερθέντα τρόπο επιλογής τους επικεφαλής σε όλες τις θέσεις κλειδιά, αρχίζοντας από «ανεξάρτητες», πλέον μόνο στα χαρτιά, αρχές, συνεχίζοντας σε άλλους οργανισμούς (ΚΕΘΕΑ κλπ.) και καταλήγοντας στους διοικητές των Νοσοκομείων και άλλων μικρότερων ή και μεγαλυτέρων οργανισμών (και των λεγομένων κοινωφελών, βλ. ΔΕΗ κλπ.).
    Για να μην πω για τις μεταβολές στην Δικαιοσύνη, στον Στρατό, στα διάφορα Ταμεία κλπ.)

    Και σε όλα αυτά με 150% υποστήριξη (απόκρυψη των λαθών ή της όποιας κωλοτούμπας, παραπληροφόρηση, fake news, παραποίηση της αλήθειας, ιδιοποίηση των επιτυχιών άλλων κλπ.) από τα γνωστά ΜΜΑ, σχεδόν όλα ιδιοκτησίας του γνωστού επιχειρηματία ή άλλων συναδέλφων του… Χωρίς αυτήν την υποστήριξη θα είχε πάρει το καπέλο του ο όποιος άλλος ΠΘ από την κατακραυγή στην κοινωνία.

    Το μόνο που κάπως δουλεύει ακόμα σαν αντιπολίτευση και ξεσκεπάζει κάπως τις αμαρτίες είναι τα σόσιαλ μύδια, δηλ. ιστολόγια, διαδικτυακά ειδησεογραφικά, το τουϊτερ, ίσως και το φατσοβιβλίο.

  24. Παναγιώτης Κ. said

    Πίσω από το περιστατικό αυτό υπάρχει κάτι βαθύτερο. Είναι ο κυνισμός πολλών πολιτικών άρα και της πολιτικής.
    Τα ψέματα είναι το πιο εύκολο πράγμα. Εν γνώσει τους λένε ψέματα θέλοντας να κερδίσουν τις εντυπώσεις της στιγμής. Το κάνουν με ελαφριά την καρδιά που μερικές φορές σκέφτομαι αν υπάρχει…γενική οδηγία που περίπου λέει: Μη διστάζετε να πείτε ψέματα. Το ζητούμενο είναι να παραπλανήσετε τον κόσμο. Μη ξεχνάτε ότι…ο σκοπός αγιάζει τα μέσα.
    Τον σκοπό μόνο εμείς μπορούμε να τον πραγματοποιήσουμε!

    Πράγματι γιατί να πει ψέματα αφού οι σπουδές δεν είναι προαπαιτούμενο για να καταλάβεις ένα τέτοιο αξίωμα;

    Στο…χρηματιστήριο των αξιών στην Ελλάδα,τα πτυχία μετράνε γενικώς. Οι πραγματικές ικανότητες δεν αξιολογούνται.
    Τον καιρό που είχαν εισρεύσει στη χώρα οι διάφοροι από Γεωργία κ.λπ προκαλούσαν μια στενοχώρια σε μας τους ευκολόπιστους διότι όλοι σχεδόν ήταν πτυχιούχοι και η κακή τους μοίρα τους έφερε να κάνουν δουλειές κατώτερες από αυτό που επέβαλλαν οι σπουδές τους.
    Υπήρξαν όμως περιπτώσεις όπου κάνοντας κάποιες απλές σχετικά ερωτήσεις και μη παίρνοντας απάντηση, άρχιζες να σκέφτεσαι αλλιώς…

  25. Αὐγουστῖνος said

    Τελικὰ ἡ Ν.Δ., ἐκτὸς τοῦ ὅτι στελεχώνει τὴν κυβέρνηση μὲ ἄτομα ποὺ κρύβουν σκελετοὺς στὶς ντουλάπες τους, φαίνεται ὅτι διαθέτει πολὺ μικρὴ ντουλάπα γιὰ τὸ πλῆθος τῶν σκελετῶν ποὺ θέλει νὰ κρύψει.
    Ἐκτὸς κι ἂν μᾶς πετάει κατάμουτρα τὸ «μὲ ψηφίσατε, σκάστε τώρα καὶ μὴν παραπονιέστε», θεωρώντας ὅτι, ὅπως ἔχει δείξει ἡ μέχρι σήμερα ἱστορία τῶν κοινοβουλευτικῶν θεσμῶν στὴ χώρα μας, ἡ ψῆφος τοῦ κόσμου εἶναι λευκὴ ἐπιταγὴ στὰ χέρια της.

  26. ΧριστιανoΜπoλσεβίκoς said

    Χρόνια πολλά και καλή δύναμη(να κρατάει το ιστολόγιο) στον Νικοκύρη.

    Είναι σίγουρα δικό σας το σπίτι;
    Έχω όλα τα χαρτιά, ορίστε.
    Μα αυτό είναι η αίτηση για στεγαστικό δάνειο.
    Και λοιπόν; Έτσι έγινα υπουργός.

  27. ΚΩΣΤΑΣ said

    Των οικιών ημών εμπιπραμένων, ημείς άδομεν…

    Πάμε στον Διαματάρη. Ως αρχική ιδέα, να βάλεις στη θέση υφυπουργού αποδήμου ελληνισμού έναν απόδημο Έλληνα, ήταν πολύ σωστή επιλογή. Έτσι όπως όμως τα σκ@τ@σε ο ίδιος ο Α.Δ., καλά έκανε και τον εξαπόστειλε ο πρωθυπουργός.

  28. Alexis said

    Χρόνια πολλά και καλά Νίκο, με υγεία και δύναμη να συνεχίσεις το ωραίο και δύσκολο έργο σου!

  29. Παναγιώτης Κ. said

    Έχει νόημα στην εποχή του διαδικτύου να μιλάμε για τείχος αποσιώπησης;
    Δεν κρίνω μόνο από τον εαυτό μου που εδώ και εφτά χρόνια δεν βλέπω τηλεόραση.
    Το ίδιο παρατηρώ και στις κόρες μου αλλά και στις παρέες τους. Δεν βλέπουν τηλεόραση!
    Νομίζω ότι η επίκληση αυτής της κατάστασης περί αποσιώπησης από τα ΜΜΑ είναι ένα άλλοθι της πολιτικής τάξης. Υπεκφεύγουν από τις πραγματικές τους υποχρεώσεις και κατά το κοινώς λεγόμενο, ρίχνουν την μπάλα στην εξέδρα.
    Οι πολιτικοί κατασκευάζουν για την πολιτική τα δικά τους νοήματα τα οποία μικρή σχέση έχουν με αυτό που εμείς νομίζουμε για την αποστολή τους.
    Δεν έχω πια καμιά αμφιβολία ότι η πολιτική είναι επάγγελμα και απ΄ό,τι φαίνεται όχι και πολύ κοπιώδες για τους περισσότερους. Αυτό λοιπόν εμείς οι πολίτες δεν πρέπει να το ξεχνάμε. Οπότε, εκείνο που πρέπει να απαιτούμε από αυτούς είναι να κάνουν καλά τη δουλειά τους.
    Να ένα παράδειγμα όπου δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους. Η έκδοση σύνταξης είναι μια πολύ αργή διαδικασία.

  30. sarant said

    23 Το πιο ανησυχητικό είναι αυτή η μονοφωνία από τα ΜΜΑ/Ε

  31. Να πω μια βλακεία, εμένα μου ήταν συμπαθέστατος ο μπάρμπας με το χαμογελάκι του. Διάβαζε και Σεφέρη στο αεροπλάνο (ένα ωραίο φώτοσοπ τον εμφάνισε -κακές γλώσσες- να διαβάζει την Οδύσσεια της Α΄ Γυμνασίου 😀 )

  32. Γιάννης Ιατρού said

    27: Κώστα,
    σ΄αγαπάω, σ΄εκτιμώ, αλλάμην τα καλλωπίζεις …. Δεν τρώμε χόρτο 🙂

    Δεν τα σκάτωσε ο Α.Δ., βουτηγμένος μέσα ήταν, από παλιά. Ο ΠΘ υα σκάτωσε (κατ΄εμέ ως συνήθως κι αναμενόμενα, κατ΄εσέ μάλλον «όχι ως συνήθως…» :), τέλος πάντων) όφειλε να το έχει ερευνήσει προηγουμένως (τι όφειλε δηλαδή, το ήξερε, αλλά τον βόλευε).

    Και τον έβαλε να παραιτηθεί (με πόνο ψυχής!) όχι επειδή νοιάζεται και τόσο για την κατακραυγή του κόσμου (αλλιώς θα ΄χε κάνει κι άλλα ή/και θα είχε ‘ξαποστείλει άμεσα κι άλλους, προτού π.χ. κάνουν «θραύση με τις δηλώσεις τους για υποσχέσεις στα κανάλια» κλπ. κλπ.).
    Εικάζω πως το έκανε περισσότερο ορμώμενος από το ότι η έρευνα του πρότερου (εντίμου🙄) βίου του Α.Δ. οδηγούσε κατευθείαν στην έρευνα για τον «Εθνικό Κήρυκα Ν.Υ.» 😲😎, και δη και στον τρόπο απόκτησής τους βέβαβαια από τον καθού αλλά κυρίως και στις πηγές χρηματοδότησής του γενικά, ειδικά στις από την Ελλάδα ή από λογ/σμούς Ελλήνων… προερχόμενες πηγές, και επιπροσθέτως π.χ. και στη διερεύνηση στο κατά πόσον αυτές οι πηγές ήταν παρκάρισμα μαύρου χρήματος κλπ.
    Και πολλοί δρόμοι από αυτούς, οδηγούν στην …Ρώμη (εμ, που αλλού να φανταστούμε!).

    Αυτά.

  33. Νέο Kid said

    31. Ναι . Και γω έχω την αίσθηση ότι θα ήταν καλός στα (σιγά τα!) καθήκοντά του. Αλλά τον έφαγαν τα προαπαιτούμενα της «αριστείας»…
    Λες και είδαμε σπουδαίο χαΐρι από τους σπουδαγμένους με τα πολλά πτυχία…
    Στο φιναλε, ας βάλουν -όπως οι Τούρκοι – προαπαιτούμενο για να βγει κάποιος βουλευτής το πτυχίο ΑΕΙ.

  34. Παναγιώτης Κ. said

    @33. Έχουν αυτό ως προαπαιτούμενο οι γείτονες; Μόνο για βουλευτές ή και για υπουργούς;

  35. Παναγιώτης Κ. said

    Ένας τέτοιος περιορισμός αντίκειται στο Σύνταγμα. Τίποτα όμως δεν εμποδίζει τα κόμματα να τον καθιερώσουν ατύπως.

  36. Νέο Kid said

    34. Για βουλευτές μού είπαν οι γείτονες με τους οποίους συγχρωτιζομαι επαγγελματικά στην Αραπιά . Ελπίζω να μην είναι μούφα , γιατί δεν το νταμπολτσέκαρα.

  37. ΚΑΒ said

    Καλημέρα σε όλους. Καλή δύναμη.
    Χρόνια πολλά σε όσου(ε)ς γιορτάζουν.

    Νικοκύρη, πολύχρονος. Να χαίρεσαι την οικογένειά σου και να σε χαίρονται. Εύχομαι τα έτη να είναι με υγεία και δημιουργικότητα.

  38. Jenn-Jess said

  39. Νέο Kid said

    Τ αη Νικόλα σήμερα; Χρόνια πολλά Νίκε Σαραντάκε!

  40. ap8938 said

    χρόνια πολλά και δημιουργικά.
    θα μου επιτρέψεις να γκρινιάξω για ένα θέμα, την «κοινωνία των πολιτών» όπως αποδίδεις, ακολουθώντας μια μάλλον κυριάρχη αντιλήψη, τον όρο «civil society». δεν θα μπω στην ουσία του ζητήματος και στην λαθροχειρία που ενέχεται σε αυτή την απόδοση. απλώς θα πω οτι το civil society αφορά την «ιδιωτική κοινωνία», καθώς, εξ ορισμού, η κοινωνία των πολιτών είναι η «political society».

  41. ΚΩΣΤΑΣ said

    32 Γιάννη μου, εγώ σ΄αγαπούσα κι σ΄ αγαπώ, 😍 εσύ μου κάνεις λίγα νερά τώρα τελευταία!!! 😭

    Τον Α.Δ. τον έδιωξε ο π/θ όχι για το πτυχίο – που δεν είχε – αλλά για τις εταιρείες που δεν έκλεισε, αφού έγινε υπουργός. Αυτό απαγορεύεται από τον νόμο. Δεν καλλωπίζω τίποτα.

  42. William T. Riker said

    Εἰς πολλὰ ἔτη, Νικοκύρη, με υγεία, ευτυχία και κάθε καλό!

  43. sarant said

    38 Υπάρχει τέτοιο κατάστημα;

  44. Pedis said

    Σιγά τη νίκη της κοινωνίας των πολιτών …

    που έκανε τον Κούλη, ποιον; τον Κούλη, πρωθυπουργό!

    Τέλος πάντων …

    – – –

    Χρόνια πολλά κι από μένα.

  45. Pedis said

    έχεις και πετυχημένο όνομα … Νίκη+λαός,

    αλλά πού … με αυτήν την κοινωνία των … πωλητών.

  46. ΕΦΗ - ΕΦΗ said

    Χρόνια πολλά πολλά Νικοκύρη μας κι εδώ να μένεις! 🙂
    Γερός, δημιουργικός, μαχητικός.
    Η πιο αγαπημένη γιορτή του κόσμου και για μένα. Μέχρι κερί μπορεί ν΄ανάψω στο γείτονά μου Αη Νικόλα. 🙂

    4 Spiral Architect >>Διαματάρικο πουλί ήταν, ήρθε και έφυγε.
    Διαματάρικο μα όχι διωματάτικο*
    θυμού τη μαντινάδα
    *Σαν ειν ο άντρας ΄πο γενιά
    μα να ν΄και διωματάρης
    πατεί τη γης κι αυτή ρωτά
    ποιος ειν ο πορπατάρης

    Σαν έχει ο άντρας τση τιμής
    και τς αντριγιάς το διώμα…κλπ

  47. William T. Riker said

    43. Ναι, μόνο που λέγεται Oxford Company
    https://www.oxfordcompany.gr/el/

  48. # 27

    Κώστα όπως λένε πως αμαρτίες γονέων παιδεύουσι τέκνα, έτσι κι όταν ο μπαμπάς σου έχει 5 000 κουμπαριές δεν μπορείς να αποφύγεις την πίεση να τοποθετήσεις «δικούς » σου και χωρίς αξιοκρατία. Εγώ δεν πιστεύω πως ο Κούλης το ήξερε, έχει μεγάλο σόι, που να ψάχνει τον καθένα τους, το ίδιο έπαθε παλιά με τον Χριστφυλάκο που χαριεντιζότανε μαζί του σε δεξιώσεις. Το χοντρό πρόβλημα θα προκύψει οσονούπω με τον χοντρό, τον Βαγγέλα που στηρίχθηκε πάνω του στις εκλογές και τώρα ουσιαστικά εκβιάζεται να τον διευκολύνει με τις υποθέσεις του, σε λίγες μέρες ξεκινά η δίκη για τα στημένα, ακολουθεί η υπόθεση Τζήλου και στο βάθος Νουρ1
    Και φυσικά κάτι θάχει πάρει το αυτί σου για το ποιοί παρακάλεσαν «τον ανηψιό του Σαββίδη» να αγοράσει τις εγκαταστάσεις της Ξάνθης για να μην περάσουνε σε τουρκικά χέρια

  49. Alexis said

    #41: Ναι, η εμπλοκή με τις εταιρείες είναι το (μη) νόμιμο.
    Το δήθεν πτυχίο, που το διαφήμιζε κιόλας συνεντευξιαζόμενος είναι το (μη) ηθικό.
    Εσύ Κώστα είσαι ικανοποιημένος με έναν Π/Θ που κοιτάει μόνο το νόμιμο ή με έναν που κοιτάει και το ηθικό;

  50. Εχω την γνώμη- μπορεί και λαθεμένη, ας μιλήσουν οι ειδικοί- πως το Νικόλαος αναφέρεται στον λαό που νίκησε ενώ το Λεώνικος-Λαόνικος στην νίκη του λαού

  51. ΚΩΣΤΑΣ said

    5 Γιώργο Κ, χαίρομαι που είσαι καλά, είχα ανησυχήσει, ρώτησα παλιότερα, αλλά απάντηση δεν πήρα, τώρα που σε βλέπω ηρέμησα! 😂

  52. Γιάννης Ιατρού said

    46: Μόνο για το ψαρο-φαγάδικο στη γειτονιά σου δεν μας είπες 🙂 🙂

  53. νεσσίμ said

    43.
    https://ibb.co/r6Z0fWh

  54. Γιάννης Κουβάτσος said

    Κοινωνία των κολλητών. ☺

  55. spiridione said

    Χρόνια πολλά Νικοκύρη.

  56. ΣΠ said

    Καλημέρα. Πολύχρονος και δημιουργικός, Νικοκύρη.

    Το vetting δεν πρέπει να λειτουργεί και πολύ καλά στις ΗΠΑ αφού ένας με το παρελθόν του Τραμπ έγινε πρόεδρος.

  57. ΚΩΣΤΑΣ said

    49 Αλέξη, αμφότερα πρέπει να τηρούνται και νόμιμο και ηθικό. Ξεκάθαρες κουβέντες. Απλά εδώ το ηθικό δεν είχε καμία επίπτωση-ζημία σε κανέναν άλλο πολίτη, ούτε ήταν προαπαιτούμενο το πτυχίο. Ήταν δηλαδή θέμα ήσσονος σημασίας.

    Με τη έμμεση αναγνώριση του λάθους του Α.Δ. ότι σπούδασα, εννοούσα παρακολούθησα μαθήματα, δεν πήρα πτυχίο, ο π/θ φάνηκε ελαφρώς επιεικής, κλείνοντας το θέμα. Πως λέμε στο ποδόσφαιρο ότι ο διαιτητής παίζει την έδρα 60-40; 😜

    Όταν προέκυψε όμως το παράνομο, πέρα από συμπάθειες, φιλίες ή συγγένειες, ο π/θ έπραξε το αυτονόητο, το νόμιμο και ηθικό καθήκον του.

  58. Πάνος με πεζά said

    Ας βάλουμε κι ενα κουϊζάκι της μέρας. Σε ποιο σημείο της Αθήνας, έχουμε δύο εκκλησίες Αγίου Νικολάου, με μόλις 260 μέτρα απόσταση μεταξύ τους;

  59. ΣΠ said

    Αυτοί που φουσκώνουν το βιογραφικό τους με ψεύτικα στοιχεία για να εντυπωσιάσουν, όπως ο Διαματάρης και η Ελένη Αντωνιάδου, πώς πραγματικά πιστεύουν ότι θα μπορέσουν να ξεγελάσουν τον κόσμο στην εποχή του διαδικτύου, που όλα είναι πολύ ευκολότερο να ελεγχθούν;

  60. ΓΤ said

    #58 Αν υπάρχει κάτι χωμένο στα Αναφιώτικα, μήπως είναι κοντά με τον Ραγκαβά;

  61. raf said

    με τα διαματάρικα πουλιά έρωτα να μην πιάνεις
    γιατί είναι διαματάρικα και γρήγορα τα χάνεις

    χρόνια πολλά Νικοκύρη!

  62. Παναγιώτης Κ. said

    @59. Έλα μου ντε!
    Γιαυτό και τα #24,29 σχόλιά μου.

  63. Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα!

  64. ΓΤ said

    Πάντα γεμάτο από κρασί το… διοματάρι ψεύδους. Κατά τα άλλα, «Ήταν εκδότης της εφημερίδας «Εθνικός Κήρυξ» στη Νέα Υόρκη, η ΟΠΟΙΑ διανύει το 104ο έτος από την έκδοσή ΤΟΥ […]»…

  65. Jenn-Jess said

    43.
    Δεν ξέρω εάν υπάρχει ή το επινόησε «ποιητικῇ ἀδείᾳ» ο σκιτσογράφος Ανδρέας Πετρουλάκης.

    Αν και η παραδοσιακή δεξιά εφημερίδα «Η Καθημερινή» πρόσκειται στη ΝΔ, δεν της «χαρίζεται» και οι σκιτσογράφοι της δεν χάνουν ευκαιρία να κριτικάρουν.
    Ενδεικτικά παραθέτω:

  66. ΕΦΗ - ΕΦΗ said

    57 ΚΩΣΤΑΣ >>Απλά εδώ το ηθικό δεν είχε καμία επίπτωση-ζημία σε κανέναν άλλο πολίτη, ούτε ήταν προαπαιτούμενο το πτυχίο. Ήταν δηλαδή θέμα ήσσονος σημασίας.

    Δεξιά πλακούλα κάνεις βέβαια!

  67. raf said

    Αυτό εδώ το άρθρο ( https://www.freeinquiry.gr/articles/erevnes/anamasisi-mias-paretymologias/4585.html ) ισχυρίζεται πως η λέξη Ισταμπούλ δεν προέρχεται από τη φράση «εις την Πόλιν», όπως ισχυρίζονται και πολλά ετυμολογικά λεξικά, αλλά από την αραβική λέξη Stanbulus, που είναι με τη σειρά της σύντμηση της λέξης Κωνσταντινούπολη.

    Είπα να το αφήσω εδώ πέρα γιατί πρώτη φορά συναντώ αυτή την ετυμολόγηση.

  68. ΣΠ said

    Νικοκύρη, απ’ αυτό εμπνεύστηκες τον τίτλο;
    https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A1%CE%AC%CE%BC%CF%80%CE%BF:_%CE%A4%CE%BF_%CE%A0%CF%81%CF%8E%CF%84%CE%BF_%CE%91%CE%AF%CE%BC%CE%B1

  69. Αγγελος said

    ΣΠ (56), το vetting αφορά διοριζόμενους αξιωματούχους. Ο Τραμπ ειναι αιρετός: τον έβγαλε ο λαός, εν γνώσει του ποιος ήταν. Τον άλλο παλιάτσο, τον Μπορις Τζονσον, τον έβγαλε το κόμμα — αλλά σε μια βδομάδα θα τον βγάλει κατά πάσαν πιθανότητα και ο λαός…

  70. ΚΩΣΤΑΣ said

    66 Όπως νομίζεις Έφη, αλλά καμιά δεξιά πλακούλα δεν κάνω. Δες την περίπτωση «με το ενοίκιο των προλετάριων Αντωνοπούλου Παπαδημητρίου!» (σχόλιο 17 του Αθεόφοβου), είναι ίδια περίπτωση … με αυτόν που κοιμάται στο παγκάκι επειδή τον έκαναν έξωση γιατί δεν είχε να πληρώσει το νοίκι;

  71. Αγγελος said

    Χρονια πολλά, Νίκο, κι από μένα — να ´σαι γερός να μας μορφώνεις!

  72. Georgios Bartzoudis said

    Χρόνια Πολλά Νικόλαε Σαραντάκο (και σε όλους τους Νίκος, Νικόλας, Νικολός, Νικολούσης, Κόλιος, Νίκη, Νικολίνα κλπ).
    Φυσικά και προσυπογράφω όλα όσα γράφεις γι’ αυτόν τον Διαματάρη. Εγκρίνω και επαυξάνω, που λέμε, όσο σούρνονται για τους πάσης φύσεως διοριζόμενους (πάλαι τε και επ’ εσχάτων, που λένε και οι παπάδες), ιδιαίτερα γι’ αυτούς που μέχρι χθες δεν τους ήξερε ούτε ο θυρωρός της …πολυκατοικίας που ζουν. Οι μόνοι που τους ξέρουν είναι οι …πεθεροί, ξάδερφοι, ανεψιοί κλπ. Τώρα, αν κάποιος από τους ευνοούμενους συγγενείς δεν έχει κανένα πτυχίο, εντάξει. «Δεν είναι προαπαιτούμενο» αλλά… Αλλά, μην κατρακυλήσουμε και εντελώς. Ωραία, η «αριστεία» δεν αρέσει σε πλείστους όσους αριστεράντζες (συγχωρητέοι οι άνθρωποι. Μπορεί οι ίδιοι να ήταν οι στούρνοι της τάξης!). Αλλά, όταν ο δρόμος είναι γεμάτος από …ντιλιβεράδες με πτυχία, μάστερ και διδακτορικά να πάμε και στο …μη πτυχίο (όπως οι Διαματάρηδες, Λαφαζάνηδες κλπ) πολύ δεν είναι;; Ούτε λόγος ότι ο Διαματάρης, το παραγέμισε το πράμα. Επνίγη ωσεί …γιοματάρης μέσα στο βαρέλι του ψεύδους!
    Υ/Γ: Διαφωνώ, καθέτως και οριζοντίως, σχετικά με την «συριζαϊκή» κριτική στα ΜΜΕ. Έχει μια επισήμως κομματική εφημερίδα, άλλες δυο εφημερίδες-μίσθαρνα όργανα, το κανάλι του ταβάριστς Ιβάν κλπ, κλπ. (Και μην ξεχνάμε ότι είχε μέχρι πρότινος τα 5-6 κανάλι της ΕΡΤ, που τώρα τα έχουν άλλοι, αλλά τί να κάνουμε;; Πάλι με χρόνια με καιρούς πάλι δικά μας θάναι!)

  73. ΣΠ said

    69
    Άγγελε, τον Τραμπ τον έβγαλε ο λαός αλλά το κόμμα τον πρότεινε για υποψήφιο.

  74. Γιάννης Κουβάτσος said

    Δεν γουστάρω, όμως, αυτό που γίνεται, με ξενερώνει: να αξιολογούμε καταφανώς ανήθικες κουτοπονηριές με κομματικό γνώμονα. Κι αν δούμε ότι ο «δικός μας» (από πού κι ως πού δικός μας ο τυπάκος που ψοφάει για εξουσία;) την έχει κάνει τη λαδιά, να ψάχνουμε για παρόμοια μπαγαποντιά των «άλλων». Σε τι διαφέρουν από τα χουλιγκάνια που εξανίστανται για τα φαλτσοσφυρίγματα υπέρ των αντιπάλων και «τυφλώνονται» όταν ευνοείται η ομάδα τους με παρόμοιο τρόπο;

  75. Γιώργος Κατσέας, Θεσσαλονίκη said

    @51. Αγαπητέ μου Κώστα, είμαι καλά και παρακολουθώ πάντα τον ΄μετρημένο λόγο σου. Θα δώσει ο Θεός να τα πούμε κι από κοντά κάποτε.. 🙂

  76. leonicos said

    Μόνο το ότι είναι από τη Μυτιλήνη και φασίστας, αρκεί γιά να δείξει τι ανθρώπους έει η κυβέρνηση αυτή

  77. Pedis said

    μου φαίνεται ότι διάβασα κάτι κουτοπονηριές …

    – – –

    στοιχηματίζω ότι επειδή πρόκειται για συνειδητούς απατεώνες, λομπιδόρους και μαφιόζους της πολιτικής, άμα τους ψάξουν καλύτερα θα βρουν τα μισά από τα δεξιά στελέχη χωρίς τα προσόντα για τα οποία κοκκορεύονται στους ηλίθιους που τους ψηφιζουν ή το πολυ με πιστοποίηση προσόντων … δια αλληλογραφίας.

  78. ΕΦΗ - ΕΦΗ said

    70 Μα γι΄αυτό ακριβώς λέω για δεξιά πλακούλα…
    Καμιά ομοιότητα ούτε στο ποιόν του θέματος ούτε στην αντίδραση του ΠΘ.
    Ο πλαστός, επικεφαλής του απόδημου (και δη εποχή συζήτησης περί εγγραφών στους εκλ.καταλόγους κλπ), ιδιοκτήτης του Εθν. Κυρ. με ό,τι αυτό συνεπάγεται και παράλληλα/αντισυνταγματικά επιχειρηματίας, τουλάχιστον σε δυο εταιρείες…
    Οι δυο καθηγητές έπαιρναν αυτά που ο νόμος τους έδινε(τα έπαιρναν κ δικαιούχοι ΝΔίτες). Για το ηθικό μέρος κόπηκαν χωρίς μουσουτού τύπου Πετσα «δεν υπάρχει θέμα». Εδώ ο Μητσοτάκης ο ίδιος έκανε αίτηση να πάρει 2-3 χιλιάρικα από τον ΕΛΓΑ για 50 ελιές του στα Χανιά όταν όλη η Κρήτη πλήττεται άγρια από την καταστροφή της ελιάς (προσωπικά,φέτος θ΄αγοράσουμε το λάδι) αλλά είναι Παρασκευή καλέ μου Κώστα. Ξεδιάντροποι, φαταούλες και φοβάμαι επικίνδυνοι -και για τους οπαδούς τους.

  79. leonicos said

    57 Κώστα

    Από τη στιγμή που πιστεύεις ότι
    Απλά εδώ το ηθικό δεν είχε καμία επίπτωση-ζημία …… και άρα είναι θέμα ήσσονος σημασίας.

    ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΗΚΕΣ

    Ό,τι και να πεις μετά απο αυτό, δεν έχει καμιά σημασία. Είναι μηδαμινής σημασίιας

    Ένας άνθρωπος που βλέπει το ηθικό ζήτημα, όχι σεξουαλικής φύσης, μην μπλεχτούμε με άσχετα, αλλά την αρτιότητα ενός χαρακτήρα απέναντ στην κοινωνία ως ήσσονος σημασίας, είναι άνθρωπος που δεν θα είναι πολύ πιστευτός. Θα είναι αναξόπιστος.

    Άλλωστε διευθυντής σκατοφυλλου ήταν έτσι κι αλλιώ;ς

  80. spiridione said

    Εθνικός Κήρυξ
    Χτύπημα στην Ομογένεια
    https://www.ekirikas.com/%cf%87%cf%84%cf%8d%cf%80%ce%b7%ce%bc%ce%b1-%cf%83%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%bf%ce%bc%ce%bf%ce%b3%ce%ad%ce%bd%ce%b5%ce%b9%ce%b1/

  81. nikiplos said

    78@ ΕΦΗ-ΕΦΗ με αυτό: «επικεφαλής του απόδημου (και δη εποχή συζήτησης περί εγγραφών στους εκλ.καταλόγους κλπ)» νομίζω πως άγγιξες την ουσία του προβλήματος. Ο ΑΔ, ως λομπίστας θα επιμελούταν των εκλογικών καταλόγων με γνώμονα το μάντρωμα ψηφοφόρων. Τίποτε άλλο… Το γεγονός ότι βρήκαν αυτόν τον απίθανο (αλλά και αδίστακτο, πιθανώς και λαδιάρη) τύπο, αυτό φωνάζει από μόνο του όσον αφορά τις προθέσεις των…

  82. nikiplos said

    80@ από το λίκνο σου:

    Δυστυχώς, όμως, με την παραίτηση ο ενθουσιασμός που δημιούργησε η επιλογή του κ. Διαματάρη στον Απόδημο Ελληνισμό, στα Πατριαρχεία, στους απλούς Ελληνες του εξωτερικού, μεταβλήθηκε σήμερα σε πίκρα.

    Μάθαμε και ποιό κύκλωμα επέβαλε τελικά τον ΑΔ.

  83. Γιάννης Κουβάτσος said

    75: Γιατρέ, γιατί χάθηκες, αν επιτρέπεται; ☺ Προσωπικά, μου λείπουν τα σχόλιά σου, είναι σημαντική η συνεισφορά τους στην πολυφωνία του ιστολογίου.

  84. nikiplos said

    3@, η ΑΕΚ μόνο το γάβρο έχει πατήσει με 6ρα επειδή ο γάβρος ξεσκίζει όσο πάει τις μικρές ομάδες, αφού ανδρώνει οπαδούς «που θέλουν να βάζουν πέντε γκόλ» (δεν είναι ικανοποιημένοι οι γάβροι με λιγότερα)…
    Και αυτό ακόμη το θεωρούσα ανέκαθεν φάουλ από ηθική άποψη… το να πατάς στο κεφάλι κάποιον που έχει πέσει κάτω… Μόνο ο Παναθηναϊκός κερδίζει με 1-2 γκολ διαφορά τις μικρές ομάδες και ύστερα χαλαρώνει…

    Τώρα μου θύμισες την 6ρα που είχε ρίξει ο ΠΑΟΚ στον νεκρό τότε γάβρο, επιβεβαιώνοντας τον τίτλο «Ολυμπιακός του Βορρά».

  85. takis#13 said

    χρόνια σου πολλά Νίκο!

  86. aerosol said

    Νίκο, πολύχρονος, με υγεία και δημιουργικότητα! 🙂

    #29
    Η Ελλάδα έχει μεγάλο ποσοστό ψηφοφόρων άνω των 65. Οι οποίοι -σε αντίθεση με αδιάφορους ή απογοητευμένους νεότερους- όντως πάνε και ψηφίζουν. Εκεί το διαδύκτιο έχει σαφώς λιγότερη διάδοση, κι όσο πας πιο πάνω αυτή μηδενίζεται. Ήταν εμφανές στις εκλογικές αναμετρήσεις στην εποχή της κρίσης: οι παραδοσιακές πολιτικές δυνάμεις εκεί δεν έχαναν εύκολα την ισχή τους. Χαρακτηριστικός (και συζητήθηκε αρκετά) ήταν ο ηλικιακός διχασμός στις δυο εκλογές που είχαν φέρει πρώτο τον Σύριζα.

    Σχεδόν όλοι οι γονείς των φίλων μου εξακολουθούν να μορφώνουν άποψη για τον κόσμο κυρίως από τον ΣΚΑΙ (παλιότερα το Μέγκα) και την εφημερίδα τους. Ακόμα και στο διαδύκτιο, οι περισσότεροι χαζεύουν τα συνηθέστερα ειδησεογραφικά στέκια, τα οποία είναι από ελεγχόμενα έως δημιουργημένα ακριβώς με αυτό τον σκοπό. Τα κλασικά ΜΜΕ και οι ανάλογοι ιστότοποι μπορεί να μην είναι πια μονόδρομος, μπορεί να έχουν χάσει έδαφος, αλλά ακόμα επηρεάζουν την ενημέρωση σημαντικού ποσοστού του κόσμου.

  87. ΕΦΗ - ΕΦΗ said

    Διαματάρης : Κάνει ραντεβού και τουϊτάρει από Αυστραλία σαν υφυπουργός Εξωτερικών
    https://www.protothema.gr/politics/article/952812/diamataris-kanei-radevou-kai-touitarei-apo-australia-san-ufupourgos-exoterikon/

  88. ΣΠ said

    81
    «επιμελούταν». Να που χρησιμοποιείται αυτός ο τύπος του παρατατικού. 🙂

  89. spiral architect 🇰🇵 said

    Δεν ξέρω για σας, εμένα ο τίτλος μου έφερε στο νου το «Ράμπο, το πρώτο αίμα»

  90. ΣΠ said

    89
    Ναι, το έγραψα στο 68.

  91. spiral architect 🇰🇵 said

    Τι θυμήθηκα τώρα: Το παλιό καλό Ποντίκι του Κώστα Παπαϊωάννου, στα κείμενά του αποκαλούσε τον Εθνικό Κήρυκα, Εθνοκόρακα.
    (όπως και τον τότε αρχιεπίσκοπο Αμερικής Ιάκωβο, ΣΙΑκωβο)
    Κάτι θα ‘ξερε …

  92. Αλέκος81 said

    Ώστε vetting από το vet. Σκεφτόμουν το veto καταρχάς ως ετυμολογικη πηγή!

  93. Καλημέρα και χρόνια καλά και πολλά (πάω να διαβάσω τα σχόλια).

  94. spiral architect 🇰🇵 said

  95. Παναγιώτης Κ. said

    @86. Η απελθούσα κυβέρνηση είχε υπό τον έλεγχό της 4 τηλεοπτικά κανάλια μια εφημερίδα, υποστηριζόταν από ένα ακόμη τηλεοπτικό κανάλι και δύο τουλάχιστον εφημερίδες και παρόλα αυτά δεν επανεκλέχτηκε. Πέτυχε βεβαίως να συγκρατήσει τις εκλογικές της δυνάμεις σε πολύ ικανοποιητικό βαθμό.

    Η πριν από τις εκλογές του 2015 κυβέρνηση είχε τόσα μέσα όσα είχε η κυβέρνηση που τη διαδέχτηκε συν πέντε επιπλέον τηλεοπτικά κανάλια και άλλες τόσες εφημερίδες.
    Αυτά όμως δεν την έσωσαν.

    Τέτοια παραδείγματα μπορούμε να βρούμε πολλά.
    Μπορούμε να θυμηθούμε το κομμ.κόμμα και τα μέσα που διέθετε ή διαθέτει. Τηλεόραση (δεν μπόρεσε να την κρατήσει), εφημερίδα, ραδιοφωνικός σταθμός, εκδόσεις. Παρόλα αυτά η εκλογική του δύναμη είναι φθίνουσα.

    Το κραταιό ΠαΣοΚ και αν δεν το υποστήριζαν τα μέσα! Βλέπουμε την κατάντια του.

    Εγώ ως πολίτης, δεν έχω λόγους να υιοθετώ τον τρόπο σκέψης των πολιτικών (#24,29) οι οποίοι αντί να αναζητήσουν τις δικές τους αβελτηρίες προσπαθούν να ρίξουν το φταίξιμο όπου αλλού εκτός από τους εαυτούς τους. Διαβάσατε καμιά αυτοκριτική; Εγώ όχι. Τα ΜΜΑ είναι μια καλή δικαιολογία γι αυτούς, όχι όμως για πολλούς εξ ημών.
    Να το σκεφτούμε λίγο πιο βαθιά. Ο λαός είναι ικανός να αποφασίζει ή δεν είναι; Εγώ πιστεύω ότι είναι. Τα όσα έγραψα πριν, βεβαιώνουν ότι άλλοι είναι οι λόγοι που διαμορφώνουν τη στάση των ανθρώπων.
    Είναι η ίδια η πραγματικότητα σε συνδυασμό με το φόβο και τις προσδοκίες.
    Αν ένας κομματικός σχηματισμός βρίσκεται σε αδυναμία να διαχειριστεί την πραγματικότητα και αυτό για ποικίλους λόγους αντικειμενικούς και υποκειμενικούς, να διασκεδάσει κατά το δυνατόν τους φόβους του κόσμου και να του πει ποιες προσδοκίες έχουν βάση και ποιες όχι, είναι ευθύνη του κομματικού σχηματισμού. Εξάλλου τι περιμένουν οι εκάστοτε νικητές; Δρόμο στρωμένο με… τριαντάφυλλα για να περπατήσουν πάνω σε αυτόν και να δοξαστούν;

  96. ΣΠ said

    Πάλι καλά να λέει ο Διαματάρης. Αν ήταν καθαρίστρια με ψεύτικο απολυτήριο Δημοτικού θα είχε καταδικαστεί σε 10 χρόνια κάθειρξη.

  97. […] Από χτες, η κυβέρνηση αριθμεί ένα μέλος λιγότερο, αφού ο υφυπουργός Εξωτερικών Αντώνης Διαματάρης, αρμόδιος για τον απόδημο ελληνισμό, υπέβαλε στον πρωθυπουργό την παραίτησή του, η οποία έγινε δεκτή. Πρόκειται για την παρθενική παραίτηση υπουργού της κυβέρνησης Μητσοτάκη, πριν συμπληρωθούν πέντε μήνες από την ανάληψη των καθηκόντων του και αξίζει να σχολιαστεί από αρκετές απόψεις.… — Weiterlesen sarantakos.wordpress.com/2019/12/06/diamataris/ […]

  98. antonislaw said

    Πολύχρονος κ Νίκο!
    Πάντα γερός και δυνατός!
    Άξιος ο μισθός σας σε οσα προσφέρετε σε τούτο τον πολύπαθο τοπο!

    @ 46
    «θυμού τη μαντινάδα
    *Σαν ειν ο άντρας ΄πο γενιά
    μα να ν΄και διωματάρης
    πατεί τη γης κι αυτή ρωτά
    ποιος ειν ο πορπατάρης

    Σαν έχει ο άντρας τση τιμής
    και τς αντριγιάς το διώμα…κλπ»

    Κι ο Καζαντζάκης εχει τις λέξεις στο λεξιλόγιο της Οδύσειάς του: διώμα: εβγενικο παρουσιαστικο, διωματάρης: κομψος, όμορφος

  99. sarant said

    Ευχαριστώ πολύ για τα νεότερα!

    47 Α, ευχαριστώ!

    61 Ευχαριστώ!
    (Αυτό το έβαλα στο ΦΒ χτες)

    65 Κυρίως ο Πετρουλάκης, που έχει προκαλέσει και δυσφορία -όπως βλέπω σε συζητήσεις δεξιών στο ΦΒ

    67 Να μας πει και ο Δύτης

    68 🙂

    80 η επίθεση ήταν ενορχηστρωμένη από συγκεκριμένα περιθωριακά άτομα στην Ομογένεια, και που τουλάχιστον ένας εξ αυτών με ποινικό μητρώο, σε συνεργασία με τον κ. Αλέξη Τσίπρα, που συνεχίζει να απογοητεύει τους ομογενείς,

    88 Εμ! 🙂

  100. Γιάννης Ιατρού said

    Και η είδηση όπως την παρουσίασε σήμερα η εφημερίδα του Α.Δ. (o Εθνικός Κήρυξ Ν.Υ.) καθώς και το μοναδικό έως τώρα σχόλιο που έγινε εκεί 🙂

  101. Θα το ψάξω μόλις μπορέσω, πάντως και έτσι να είναι πάλι από το «εις την Πόλην» θα βγαίνει. Πάντως ένα ισχυρό αντεπιχείρημα είναι ότι ο ίδιος σχηματισμός συμβαίνει και σε άλλα τοπωνύμια, τα οποία σίγουρα δεν πήραν οι Τούρκοι από τους Άραβες: Ιστάνκιοϊ (Κως) κλπ

  102. Κιγκέρι said

    58:

    Στη γειτονιά μου Πάνο – Άγιος Νικόλαος Πτωχοκομείου στη γωνία Βας. Σοφίας και Πλουτάρχου και Άγιος Νικόλαος Ρηγίλλης πίσω από το Ωδείο Αθηνών.

    Νικοκύρη, χρόνια πολλά και καλά!

  103. Aghapi D said

    Χρόνια πολλά κι’ από μένα Και καλά πάντα

  104. Γιάννης Κουβάτσος said

    95:Συμφωνώ σε πολλά σημεία, αλλά είναι δείγμα μεγάλης κατάπτωσης ενός σημαντικού θεσμού, της τέταρτης εξουσίας, το ότι αντί να ασκεί κριτική κατά παντός υπευθύνου, ανεξαρτήτως πολιτικής τοποθέτησης, να μεροληπτεί σκανδαλωδώς υπέρ κάποιου πολιτικού σχηματισμού. Σε βάζει σε σκέψεις αυτή η μεροληψία, ποιοι είναι οι λόγοι που οδηγούν τους ιδιοκτήτες των ΜΜΕ σε αυτή τη στάση, την τόσο αντίθετη με κάθε δεοντολογική αρχή.

  105. Πάνος με πεζά said

    @ 102 : Σωστότατον ! Στην ευθεία είναι στα 260 μέτρα, πρακτικά είναι κάπου το διπλάσιο, να πας από τον έναν στον άλλον.

  106. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    Χρόνια πολλά Νίκο με υγεία και ανοιχτό μυαλό.

  107. … δεν πρέπει να χάσει άλλο πολιτικό κεφάλαιο …

    Το λες και Παραίτω όπτιμουμ

  108. Σωτήρς said

    Χρόνια πολλά Νίκο και λοιποί εορτάζοντες!

    Οι νεοδημοκράτες νομίζω το έχουν ξεχάσει ήδη. Μιλάμε για ανθρώπους που πιστεύουν πως έχουν αριστοκρατία, διακυβέρνηση των αρίστων. Στο υπουργείο υποδομών που έχω τα περισσότερα επαγγελματικά πάρε-δώσε υπουργός είναι ο Καραμανλής ο Γ’, υφυπουργός ο Κεφαλογιάννης ο Δ’ (;) και γενικός γραμματέας ένας της προσκολλήσεως. Μιλάμε για κωμικοτραγικές καταστάσεις. Πρίγκιπες κανονικοί χωρίς υπερβολή. Τους παρκάρουν σε ένα υπουργείο δεύτερης γραμμής και παίρνουν τον τίτλο μέχρι την επόμενη μοιρασιά. Προσοδοκρατία.

  109. … Ένας θεσμός στις ΗΠΑ προκειμένου για την ανάληψη υπουργικών ή άλλων δημόσιων αξιωμάτων είναι το λεγόμενο vetting, … Ο έλεγχος δεν γίνεται δημόσια αλλά παρασκηνιακά από το επιτελείο της κυβέρνησης ή του κόμματος για να αποφευχθούν δυσάρεστες εκπλήξεις. …

    Για υψηλά αξιώματα στην εκτελεστική ή δικαστική εξουσία το vetting συνοδεύεται συχνά από confirmation hearings, που είναι δημόσια, συχνά με απ’ ευθείας μετάδοση στα μέσα ενημέρωσης. Πχ, γνωστή και στην Ελλάδα είναι η πρόσφατη περίπτωση του Μπρετ Κάβανω, δικαστή του Σουπρήμ Κορτ (επικυρώθηκε). Το αποτέλεσμα της διαδικασίας δεν είναι προκαθωρισμένο. Κλασική περίπτωση είναι του Μπορκ (επί Ρήγκαν) ο οποίος τελικά δεν επικυρώθηκε.

    Επ’ ευκαιρία, οι τελευταίες επικυρώσεις δικαστών στο Σουπρήμ Κορτ δείχνουν μιαν αυξανόμενη παθογένεια, καθώς βασίζονται σε κομματικά ευθυγραμμισμένη ψήφο, κάτι που συνέβαινε πολύ λιγότερο στο παρελθόν.

  110. Κιγκέρι said

    Εκτός θέματος, αλλά επειδή αναφέραμε τον Άγιο Νικόλαο Πτωχοκομείου: Σ’ αυτήν την εκκλησία πήγαιναν τα παιδιά μου με το σχολείο για εκκλησιασμό. Μια χρονιά, γυρίζει ο μεγάλος μου γιος, πρέπει να ήταν στην 5η ή 6η δημοτικού και μου λέει: Μαμά, ήταν πολύ ωραία σήμερα στην εκκλησία, γιατί μας τα είπαν στα ελληνικά!

    Υποθέτω ότι ήταν αυτός ο ιερέας:
    https://www.tanea.gr/2018/01/02/greece/to-eyaggelio-enos-alloy-papa/

  111. Νίκος Κ. said

    Χρόνια πολλά στον Νικοκύρη και σε όλους τους συνονόματους.

    45 [έχεις και πετυχημένο όνομα … Νίκη+λαός]

    Κάποτε είχα αναρωτηθεί πώς είναι δυνατόν σε μια τόσο παλιά εποχή να υπάρχει ένα τόσο … λαοκρατικό όνομα. Ο Νικοκύρης μου είχε απαντήσει -αν θυμάμαι καλά- πως θα μπορούσε να δει κανείς το «λαός» με την έννοια του Δήμου. Και πάλι μια απορία μου έμεινε …

  112. Πέπε said

    Καλησπέρα. Χρόνια πολλά στον Νίκο και σε όλους τους εορτάζοντες.

    Παρατήρησα ότι η ανάρτηση γράφει κάπου:

    > > Διότι βέβαια για να γίνει κανείς υπουργός δεν είναι προαπαιτούμενο να έχει πτυχίο ή μεταπτυχιακό.

    Επίσης, ότι αμέσως μετά, χωρίς να μεσολαβήσει τίποτε, συνεχίζει:

    > > Όμως, το να μην έχεις πτυχίο και να λες ότι έχεις αμέσως θέτει ζήτημα ακεραιότητας.

    Ακόμη και παραβλέποντας τη δεύτερη πρόταση, δεν μπορώ να φανταστώ με ποια διάστροφη σειρά σκέψεων μπορεί κανείς να συναγάγει από την πρώτη ότι, αφού δεν ήταν προαπαιτούμενο, δεν είναι δε και τόσο σημαντικό που δεν είχε.

    Κανέναν δεν ενδιαφέρει αν είχε ή δεν είχε πτυχίο ή μεταπτυχιακό. Κανείς σ’ αυτή την ανάρτηση ή στα 110+ σχόλια δεν ασχολήθηκε μ’ αυτό το θέμα. Ο άνθρωπος είπε ψέματα ότι διαθέτει έναn τίτλο που στην πραγματικότητα δε διαθέτει, και αυτό είναι όλο το ζήτημα.

    Ακριβώς όπως αν έρθω εγώ και συστηθώ λέγοντας «έχω και ΜΒΑ από το Κολούμπια, και δε σας ζητώ απολύτως τίποτε, έτσι ενημερωτικά το λέω», και αργότερα βρεθεί ότι έλεγα ψέματα: όποιος λέει ψέματα, πολύ απλά λέει ψέματα. Οποιαδήποτε ανάλυση πρέπει να ξεκινάει από αυτό το σημείο και μετά.

  113. LandS said

    Είπα να μη σχολιάσω σήμερα επειδή η μέρα ειναι του Αλέξη. Δεν άντεξα όμως.

    Αον
    95. Έλεος! Ο Μαρινάκης, στις συνεντεύξεις του προεκλογικά ήταν πιο αντικειμενικός.
    Βον
    Δεν ειναι στα ψέματα, στο ασυμβίβαστο, και στη πρόσληψη ως συμβούλου κάποιου με αμαρτωλό παρελθόν το πολιτικό πρόβλημα. Αυτό το έχει ο πρωθυπουργός που επιλέγει και διορίζει τους υπουργούς του και, αν το κάνει χωρίς vetting, τόσο το χειρότερο για την δική του αξιοπιστία.
    Γον
    Προσθετικά στο Β. Συνενοήθηκε ο πρωθυπουργός με τον εκπρόσωπό του να αναγγείλει το θέμα λήξαν. Αίσχος. Εκτός και αν ο κ. Πέτσας είναι εκπρόσωπος του εαυτού του και οχι της Κυβέρνησης.

  114. Triant said

    Νίκο και υπόλοιποι εορτάζοντες χρόνια πολλά με υγεία και καλή τύχη!

    Η ομογένεια έμαθε οτι ο Τσίπρας και όλος ο Σύριζα είναι κάτι παληάνθρωποι. Τελεία.

  115. Γιάννης Ιατρού said

    Καλά, όταν σας λέω πως ο Νικοκύρης έχει άκρες παντού, δεν με πιστεύετε… 🙂

  116. ΜΙΚ_ΙΟΣ said

    Να χαίρεται τ΄όνομά του ο Νικοκύρης μας, με υγεία και υπομονή και …επιμονή!

    Πολλές ευχές σε όλους τους εορτάζοντες/ουσες. Χρόνια πολλά και στους Νι-κόλαούς μας… 🙂

    – Διαματάρης – ψοματάρης – περασάρης…

    – Αντωνιάδου, Διαματάρης, … Κάτι μου λέει ότι σύντομα θα ‘σκάσουν’ κι άλλες τέτοιες περιπτώσεις αρίστων μπουμπουκιών – αν κρίνω από μερικούς τοπικούς διορισμένους…

    >> …διότι έγινε κόντρα σε ένα τείχος αποσιώπησης που είχε υψωθεί από τη συντριπτική πλειοψηφία των μέσων ενημέρωσης.

    Πάντως, εμένα ο γιατρός πρόσφατα μου συνέστησε να κόψω το πολύ αλάτι, να περιορίσω λίγο τα λιπαρά και να μην βλέπω καθόλου ειδήσεις στην τηλεόραση. Γιατί, αλλιώς κινδυνεύω από εγκεφαλικό… 😬 👿

    54.
    Ωραία -και αγγελικά πλασμένη …:) – η «Κοινωνία των κολλητών». Δεν θυμάμαι να τό΄χα ξανακούσει!

  117. leonicos said

    101 Δύτη

    Θα το ψάξω μόλις μπορέσω, πάντως και έτσι να είναι πάλι από το «εις την Πόλην» θα βγαίνει.

    Αγπητέ Δύτη

    Δεν κάνεις αναφορά και δεν ξέρω σε ποιον απαντάς και για ποιο πράγμα.

    Αν όμως λες για το Κωνσταντινούπολη > Ίσταμπουλ

    προσωπικά πιστεύω ότι το »εις την πόλι’ είναι απλοϊκή ετυμολογία. Η Κωνσταντινούπολη, ως όνομα ήταν γνωστή στους Τούρκους, ξεκινώντας από τους Σελτζούκους του Ικονίου, πολλούς αιώνες πριν φτάσουν καν, όταν ως ορδές του μαύρου και του άσπρου προβάτου περνουσαν την Περσία και την τότε Σκυθία. Πρόκειται για σχηματισμό από τις δύο κυρίαρχες συλλαβές (με πρόσθια φωνήεντα, αν με καταλαβαίνεις), με προτακτικό ι- σύνηθες στν περιοχή. Εφόσον η λέξ δεν είχε ετυμολογική διάφάνεια, δεν είχαν λόγο ούτε να τημάθουν ούτε να τη συγκρατήσουν σωστά, και δη τόσο πολυσύλλαβη. Το στάμπουλ ή Ιστάμουλ αρκούσε.

  118. Christos said

    45, 111: Η παλαιότερη σημασία της λέξης «λαός» νομίζω ότι ήταν στράτευμα (https://en.wiktionary.org/wiki/%CE%BB%CE%B1%CF%8C%CF%82). Νικόλαος, η νίκη του στρατού ή αυτός που φέρνει νίκη στο στράτευμα. Πιθανόν γι αυτό κάμποσοι ομηρικοί ήρωες έχουν μέσα τη λέξη (Μενέλαος, Λαέρτης, Aχιλλέας).
    Χρόνια πολά Νικοκύρη!

  119. Costas X said

    Χρόνια πολλά και καλά !

  120. …και Χρόνια Πολλά!

  121. ΚΩΣΤΑΣ said

    @ 79

    « Κώστα
    Από τη στιγμή που πιστεύεις ότι
    Απλά εδώ το ηθικό δεν είχε καμία επίπτωση-ζημία …… και άρα είναι θέμα ήσσονος σημασίας.
    ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΗΚΕΣ
    Ό,τι και να πεις μετά απο αυτό, δεν έχει καμιά σημασία. Είναι μηδαμινής σημασίιας…»
    .

    Λεώνικε, δεν λέω, καλό το σόφισμα, βοηθούσης και λίγο της κοπτοραφής – απολύτως ηθική ενέργεια!!! – κατέληξες σε συμπέρασμα που σε βόλευε να ρίξεις τις βολές σου.

    «… και άρα» δεν έγραψα πουθενά εγώ, είναι εφεύρημα και πρόθεμα δικό σου. Στην επόμενη πρόταση γράφω: «Ήταν δηλαδή θέμα ήσσονος σημασίας.» Το ΘΕΜΑ δηλαδή για το οποίο υπέπεσε σε ηθικό ολίσθημα ο ΑΔ ήταν άνευ σημασίας, έτσι απλά να καυχηθεί, ούτε ζημίωνε κανέναν, ούτε ήταν προαπαιτούμενο το πτυχίο για να γίνει υπουργός.

    Δικαίωμά σου να έχεις όποια γνώμη για μένα, δεν θυμώνω κι ας με λες αναξιόπιστο. Ο σεβασμός και η καλή γνώμη στον απέναντί σου δεν επιβάλλεται, αλλά εμπνέεται. Αφού δεν το πέτυχα, μπορεί να έκανα λάθος κι εγώ, η έκφρασή μου να μην ήταν απολύτως κατανοητή και σαφής.

    Ανεξάρτητα από τα παραπάνω, σε εκτιμώ και σε αγαπώ, από τότε ακόμη που σε συνάντησα στη στάνη του Μπασιά.

  122. Γιάννης Κουβάτσος said

    116 τέλος: Δεν διεκδικώ την πατρότητα της φράσης.☺ Νομίζω πως πρωτοακούστηκε στα χρόνια του Σημίτη.

  123. Γιάννης Κουβάτσος said

    118: Όντως, αυτή η ερμηνεία είναι πιο πειστική.
    https://books.google.gr/books?id=lzVbAAAAcAAJ&pg=PA641&lpg=PA641&dq=%CE%BB%CE%B1%CE%BF%CF%82+%CF%83%CF%84%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%B5%CF%85%CE%BC%CE%B1+%CF%83%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B1&source=bl&ots=dGhqRTKN_n&sig=ACfU3U208WZ5XRC17T_xs0_znhg0FeE0sw&hl=el&sa=X&ved=2ahUKEwjznOm5waHmAhUOfFAKHe3JDewQ6AEwA3oECAoQAQ

  124. Μαρία said

    80
    Τώρα το κοίταξα. Ταΐζουν σανό την ομογένεια.

    «Μόλις ενημερώθηκε, με την πρώτη ευκαιρία που βρέθηκε στις ΗΠΑ κατέθεσε τα έγγραφα αλλαγής, αλλά και εκεί η γραφειοκρατία μαζί με τη γιορτή της Ημέρας των Ευχαριστιών καθυστέρησαν την εμφάνιση της αλλαγής στις δύο εταιρείες για τις οποίες τον κατηγορούν.»
    Ο Ν.4622 του περίφημου επιτελικού κράτους ψηφίστηκε τον Αύγουστο. Ο Κυριάκος δεν τον ενημέρωσε; Ή έκαναν κι οι δυο την πάπια;

    «Την πρόσληψη στο γραφείο του κ. Διαματάρη ενός ομογενή πρώην διευθυντή της ΕΑΒ που διώχθηκε, κατηγορήθηκε και του πήρε μία δεκαετία να καθαρίσει το όνομά του στην Ελλάδα. Και επειδή ήταν αθώος,…»
    Πέρασαν 10 χρόνια απ’ το ’12 που την κοπάνησε ο Φιλιππάκος; Και πώς καθάρισε το όνομά του, αφού δίκη δεν έγινε.
    Απροπό ο Χρονόπουλος που διώκεται μαζί με το Φιλιππάκο δεν είχε απλώς πλαστό βιογραφικό αλλά είχε καταθέσει πλαστό μεταπτυχιακό πάλι απ’ το Κολάμπια, προκειμένου να αυξήσει τις αποδοχές του.

    Χρόνια πολλά, Νικοκύρη και λοιποί Νικάδες.

  125. Αφώτιστος Φιλέλλην said

    Το «μυστικό» που συνδέει τον νέο Υφ.ΥΠΕξ Αντώνη Διαματάρη με τον Πρωθυπουργό

    Ο Αντώνης Διαματάρης, ο νέος ΥΦΥΠΕΞ, αρμόδιος για θέματα απόδημου ελληνισμού, μπορεί να υπήρξε η μεγάλη έκλπληξη της νέας κυβέρνησης αλλά αποτελεί προσωπική επιλογή του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη. Οι δυό τους συνδέονται με ένα «μυστικό» ζωής. Και αυτό είναι η μεγάλη εκτίμηση που έτρεφε ο αείμνηστος Πρωθυπουργός Κώστας Μητσοτάκης στον Αντώνη Διαματάρη.

    Ναι ο Αντώνης Διαματάρης, συνδέεται με τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη από τότε που ήταν νέος φοιτητής στις ΗΠΑ, αφού ήταν φίλος καρδιάς του αειμνήστου Πρωθυπουργού Κώστα Μητσοτάκη με τον οποίο συνομιλούσε τηλεφωνικά κάθε βράδυ.Ηταν το τελευταίο τηλεφώνημα του Προέδρου κάθε βράδυ, λίγο πριν πάει για ύπνο.
    [….]

    http://newpost.gr/parapolitika/5d246e32737507e90c15ba4f/to-mystiko-poy-syndeei-ton-neo-yf-ypex-antoni-diamatari-me-ton-prothypoyrgo

  126. Αφώτιστος Φιλέλλην said

    Νίκο,

    Χρόνια πολλά για την ονομαστική σου εορτή.

  127. Νέο Kid said

    Φράουλες και αίμα …στο θρυλικό Κολούμπια! 😜🍓💔

  128. Χαρούλα said

    Άργησα;;;;
    Χρόνια πολλά Νικοκύρη και οοοόλοι οι Νικολήδες και οι Νικολέττες μας! Γεροί, και πάντα ψυχικά γεμάτοι!

    Πάω να αρχίσω Διαβαταροδιάβασμα.

  129. Spiridione said

    124. Το Καλάμι λέει ότι μπορεί να χάσει και την αμερικανική υπηκοότητα. lol

  130. # 84

    Καλά ρε Νίκιπλε όταν έριξε εξάρα ο ΠΑΟΚ γιατί ήταν νεκρός ο ΟΣΦΠ (επί Κοσκωτά) και πόσο νεκρός ήτανε που του πήρε αμέσως τον Μπανιώτη και τον προπονητή Λίμπρεχτς ;; Για εξήγησέ μας πως ήταν τότε νεκρός και όχι όταν του έριξε έξη η ΑΕΚάρα σου ;

    Θέλει η επί χρήμασι εκδιδομένη γυνή να κρυφθεί, αλλά το πάθος επιπλέει…

  131. Γιάννης Σεραφειμίδης said

    Χρόνια Πολλά κι από μένα στον κύριο Νίκο. Σύμφωνα με όλους τους βυζαντινολόγους, η διασημότερη εικονογράφηση του Αγίου Νικολάου των Μύρων βρίσκεται στην περίφημη Μονή της Παναγίας της Σουμελά στον Πόντο και είναι παντελώς άγνωστη στη σύγχρονη Ελλάδα, για να μή πώ επίτηδες λογοκριμένη. Ο λόγος είναι απλός: Εικονίζει τον Άγιο Νικόλαο να χαστουκίζει τον Άρειο στην Πρώτη Οικουμενική Σύνοδο, πράγμα που δεν ταιριάζει σε Αγίους κατά την σήμερα επικρατούσα πολιτική ορθότητα

    Η γνωστή καθηγήτρια Ρωμαϊκής Ιστορίας στο Πανεπιστήμιο της Αϊόβα, Dr. Sarah Bond, γνωρίζει αυτή την περίφημη εικόνα της Παναγίας Σουμελά. Την ανάρτησε σήμερα στο Twitter της, διευκρινίζοντας ότι το χαστούκι του Αγίου Νικολάου στο Άρειο είναι ιστορικά αμαρτύρητο και πρωτοεμφανίστηκε τον 14ο αιώνα

    Περισσότερα για το περίφημο χαστούκι του αγίου Νικολάου των Μύρων στον αιρεσιάρχη Άρειο εδώ

    https://www.roger-pearse.com/weblog/2015/02/28/did-st-nicholas-of-myra-santa-claus-punch-arius-at-the-council-of-nicaea/

  132. Γιάννης Κουβάτσος said

    130: Εκείνη τη χρονιά ήρθε όγδοος ο Ολυμπιακός, το ξέχασες; Πιο πεθαμένος κι απ’ τους πεθαμένους.

  133. Γιάννης Ιατρού said

  134. sarant said

    Ευχαριστω για τα νεότερα!

    101 Κι εγώ το Ιστάνκιοϊ σκέφτηκα. Γράψε κάτι (στο δικό σου, βέβαια)

    102-105 Βρε τι μαθαίνει κανείς!

    115 !!

    124 Ατυχία να κλείσουν τα γραφεία εκείνη τη μέρα! 🙂

  135. Γιάννης Ιατρού said

    131: Αυτήν την κορυφαία κλασικίστρια Dr. Sarah Bond, καθηγήτρια Κλασικών Σπουδών στο Πανεπιστήμιο της Αϊόβα, την ανέφερε πολλές φορές κι ένας άλλος γνωστός σχολιαστής.

    Εσείς, ηπατολόγος (κατά δήλωσή σας τις προάλλες), την παρακολουθείτε συχνά από «ερασιτεχνικό» ενδιαφέρον ή έχετε εμβαθύνει και σε αυτά τα θέματα;

  136. 101, 134α Τα έχουμε ξαναπεί αφού 🙂 https://sarantakos.wordpress.com/2014/05/27/europa-2/#comment-220684

  137. Χρήστος Δ. Τσατσαρώνης said

    Χρόνια Καλά: Υγεία, Καύλα και Επανάσταση!

    και του χρόνου

    Χρήστος Δ. Τσατσαρώνης
    (Νεάπολη – Εξάρχεια, Αθήνα)
    http://www.badsadstories.blogspot.gr
    http://www.badsadstreetphotos.blogspot.gr

  138. spyridos said

    Χρόνια Πολλά Νικοκύρη.

    136
    Το İstinye κάπως έτσι δεν βγαίνει?

  139. Μαρία said

    135
    Μπορεί να τους συνδέει η σπλαχνοσκοπία.

  140. Όχι, το Ιστίνιε είναι η Στενή, δηλ. δεν έχει να κάνει με την ελληνική πρόθεση «εις την» ή αν προτιμάς «στην».

  141. Jane said

    Χρόνια πολλά ,κύριε Σαραντάκο. Να είστε πάντα γερός και δημιουργικός.
    Εύχομαι σύντομα να διαβάσω άρθρο σας για την παραίτηση της κυβέρνησης των α(χ)ρίστων.

    ………………………………………………………………

  142. Spiridione said

    Για τον Εθνικό Κόρακα, που λέει κι ο Spiral, να θυμίσουμε και αυτό
    https://sarantakos.wordpress.com/2013/04/21/xakkas214/

    Υπάρχει άρθρο στο Αντί, του 1977, «Απόδημοι εθνοκόρακες και ο επιδοτούμενος δωσιλογισμός», αλλά δυστυχώς η ψηφ. βιβλ. του Παντείου έχει πέσει.

  143. Κουτρούφι said

    Χρόνια Πολλα! Με υγεία και δημιουργικότητα!

  144. sarant said

    Ευχαριστώ πολύ για τα νεότερα και για τις ευχές!

    136 Στα σχολια θαμμένο, ποιος το βλέπει.

    142 Και δεν ξέρω αν είναι παροδικό το πρόβλημα ή μόνιμο.

  145. Πέπε said

    Συγχαίρω εκ βάθους καρδίας τον στρογγυλό μου φίλο για τη συγκλονιστική αποκάλυψη ότι:

    > > Σύμφωνα με όλους τους βυζαντινολόγους, η διασημότερη εικονογράφηση του Αγίου Νικολάου των Μύρων […] είναι παντελώς άγνωστη στη σύγχρονη Ελλάδα.

    Για την περίπτωση όπου η γνωστή μεταλληνική κλιξ ή τυχόν άλλοι χριστιανούληδες σχολιασταί ήθελον αμφισβητήσει τη διασημότητα της τελείως άγνωστης αυτής εικόνας, τους προειδοποιώ ότι το Επιτελείο μας έχει ήδη συγκεντρώσει ψηφιακές εικόνες από διάφορες άλλες εικονογραφήσεις του Αγ. Νικολάου που, αν δεν είναι τόσο άγνωστες όσο η ως άνω διάσημη, τυγχάνουν όμως πασίγνωστες αν και παγκοσμίως άσημες.

    Εάν προκληθώμεν θα τας αναρτήσωμεν, έστω και με τον κίνδυνο νέας πορτοκαλιάς κάρτας εκ μέρους του εορτάζοντοα κ. Σαραντάκου να επικρέμαται ως δαμόκλειος σπάθη πάνω από τας πολλαπλάς ημών κεφαλάς τω Κυρίω.

    Κλείνομεν.

  146. ματαιότης ματαιοτήτων said

    Χρόνια πολλά κι από μένα κύριε Σαραντάκο. Στη σημερινή «Καθημερινή» ο Στέφανος Κασιμάτης αναφέρει τον Διαματάρη ως Αθανάσιο. Είναι λάθος, ειρωνεία, ή έχει και δεύτερο όνομα ο κ. Αντώνης Ηρακλή Διαματάρης;

  147. ΓΤ said

    #145 Κάτι διαματαρίζει εδώ… με ήπατα και Βυζάντια, στα ύπατα του ψεύδους, ορύττων στους Αλαμανούς, λερναιοκεφαλάτος

  148. Γιάννης Ιατρού said

    Τίποτα επίκαιρο για τη μέρα δεν βάλαμε, ε;
    Remember, remember the 6th of December 🙂

  149. Γιάννης Ιατρού said

    Πέπε, έχομεν και ηχώ, στο 146 🙂

  150. Λεύκιππος said

    Ο Διαματαρης τουλάχιστον αποπέμφθηκε εν πτήσει για Αυστραλία, που διαρκεί ώρες και ώρες. Του Ασημάκη αν θυμάμαι καλά, του συνέβη σε πτήση της πλάκας, κάπου από Βρυξέλλες. Να τα λεμε κι αυτά.

  151. Πέπε said

    Διαβάζοντας δε λίγο πιο προσεκτικά το τιτίβισμα της Αϊοβιωτίσσης βυζαντινολόγου δρος Μποντ, Σάρας Μποντ (#131), φαντάζομαι την εικόνα του αυτόθι μηνημονευομένου Σάντα Κλάους, με τη σημερινή του όμως εμφάνιση, καλοκάγαθο, χοντρούλη, κοκκινοντυμένο και κοκκινομάγουλο, να πλακώνει στις σφαλιάρες τον Άρειο.

  152. Πέπε said

    Συνεχίζω τη φαντασίωση του #151:

    Ο Άρειος αντιστέκεται. Ο Σάντα βγάζει τη γνωστή μαύρη ζώνη του με τη χοντρή αγκράφα και τον μαστιγώνει. Όταν ο αντίπαλος πέσει κάτω, ο Σάντα του ρίχνει μερικές κλωτσιές με το στιβάνι και στο τέλος ξεκρεμάει από τον ώμο του ολόκληρο τον σάκκο με τα δώρα και τον αρχίζει στις κατακεφαλιές. Μερικά δωράκια σε μικρά πακέτα σκορπίζονται γύρω γύρω. Ο Άρειος πέφτει ημιλιπόθυμος, πάνω από την κεφαλή του σχηματίζεται ο γνωστός στρόβιλος των κόμιξ, βλέπει αστράκια της Βηθλεέμ, και ο Σάντα φεύγει καβάλα στο έλκηθρό του φωνάζοντας Χοχοχο.

    Με λίγο μάρκετινγκ θα γίνει σουξέ.

  153. Μαρία said

    148

  154. Γιάννης Κουβάτσος said

    148: Τι επίκαιρο; Τα γνωστά: επεισόδια, μολότοφ, δακρυγόνα, τσιπς, πασατέμπος, σάμαλι…

  155. 58 – 102 – 105
    Ούτε 300 με το πόδι!

  156. Πέπε said

    @102
    Σωστά. Μάλιστα της Ρηγίλλης οι ντόπιοι τον λένε Άγιο Νικολάκη για να ξεχωρίζουν.

  157. sarant said

    153 Είναι καινούργια τακτική των αστυνομικών να γδύνουν όσους συλλαμβάνουν. Χρειάζεται απάντηση.

  158. Γιάννης Ιατρού said

    153, 154, 157: Ναι αλλά όλο το βράδυ, και τώρα, μπουμ-μπρουμ συνέχεια τα ελικόπτερα πάνω απ΄τα σπίτια μας, ζαλίζεσαι να τ΄ακούς. Σιλανσιέ δεν έχουν; Τι διάολο ψάχνουν, τούς ιπτάμενους καβαλάρηδες;
    Και πολύ ξύλο, μπρουτάλ, βλέπω στα βιδεα που κυκλοφορούν, ατάϊστους θα τους είχαν τόσες μέρες….

  159. Γιάννης Ιατρού said

  160. Μαρία said

    157
    Πρωτόγνωρο το βίτσιο. Σε δημόσιο χώρο δεν τα ζήσαμε αυτά ούτε επι χούντας.

    Αυτή το κόλπο που περιγράφει εδώ το παιδί το εφάρμοζαν συμμορίες στο Παρίσι είτε για να κλέψουν είτε για να βιάσουν.
    https://www.efsyn.gr/ellada/koinonia/221845_astynomiki-tromokratia-horis-stamatimo

  161. ΕΦΗ - ΕΦΗ said

    Τί ελικόπτερα πετούν και ξαναπετούν νυχτιάτικα;
    Όγδοη φορά τ΄ακούμε!

    113 >>η μέρα ειναι του Αλέξη
    Του Δεκέμβρη η έξι
    είναι του Αλέξη

  162. 158, 161 Οι άνθρωποι ξενυχτάνε να σας (και μας, βεβαίως βεβαίως) προστατέψουν κι εσείς γκρινιάζετε; Τόση αχαριστία πια;

  163. ΕΦΗ - ΕΦΗ said

    Δεν είχα κάνει ανανέωση και τώρα βλέπω…
    Φρίκαρα! Φρικάρω! 11η φορά βρουμ βρουμ πάνω στα κεφάλια μας.
    Αθήνα ανοχύρωτη πόλη.

  164. Γιάννης Ιατρού said

    161: Και συνεχίζουν Έφη…
    162: Έτσι όπως πάνε σήμερα το βράδυ, είναι θέμα χρόνου οι νέοι Γρηγορόπουλοι. Ξεβρακωμένη δημοκρατία θα ‘χουμε μάλλον.

  165. Γιάννης Κουβάτσος said

    Αντί να κάνουν καμιά περιπολία στις γειτονιές, όπου οργιάζει ανενόχλητο το μικροέγκλημα (διαρρήξεις αυτοκινήτων κλπ), ξεβρακώνουν φοιτητές και τρώνε σουβλάκια αραχτοί στη Βικτώρια. Ωραία κανονικότητα!

  166. Γιάννης Ιατρού said

    165: Και αδιαφορούν για την ασφάλεια των πολιτών, και βάζουν σε κίνδυνο την κοινωνική ειρήνη.

  167. Γιάννης Κουβάτσος said

    166: Ακριβώς. Πώς λέγεται αυτό; Ανάποδη κανονικότητα; Να θυμηθούμε και τον φιλελεύθερο πατέρα Μητσοτάκη που έδινε αέρα στα πανιά της αυθαιρεσίας και του αυταρχισμού τους λέγοντάς τους το διαβόητο «εσείς είστε το κράτος».

  168. Γιάννης Κουβάτσος said

    Η αποτίμηση του μέχρι τώρα κυβερνητικού έργου στον τομέα της δημόσιας τάξης είναι ότι ενδιαφέρεται μόνο για τα γνωστά «έργα βιτρίνας» και τηλεοπτικής κάλυψης τύπου Εξάρχεια και ΑΣΟΕΕ και αδιαφορεί παντελώς για την ουσιαστική προστασία του πολίτη.

  169. venios said

    Χρόνια πολλά Νίκο!

  170. Γς said

    >– Άδεια οδήγησης παρακαλώ!
    – Ορίστε!

    Αφού τους στόλισα με Χριστοπαναγίες στη μια τράπεζα που δεν δεχόντουσαν να καταθέσω χρήματα σ ένα λογαριασμό επειδή λέει έπρεπε να ξέρω και που ανήκει, πήγα την επομένη σε άλλη τράπεζα της γειτονιάς μου, πάνοπλος. Και με τον αριθμό λογαριασμού και με το όνομα του κατόχου του.

    Και τότε μου ζήτησαν ταυτότητα κι επειδή δεν την σέρνω μαζί μου τους έδειξα την άδεια οδήγησης που γράφει επάνω κι όλα τα στοιχεία μου ΑΦΜ και τέτοια.
    Καιν τι ήταν να μου πει απαξιωτικά:

    -Αυτό να το δείχνετε κύριε στον τροχονόμο σας.

    τα πήρα στη κράνα και άρχισα σε ρυθμό κρεσέντο από το ‘Να πας να [μπιπ]» μέχρι το «παλιοκουφάλα» κι έφυγα πριν κλειδώσουν την πόρτα κι έρθουν τα εκατά.

    Εκτοτε πάω στην Παλλήνη για τα τραπεζικά μου. Εκεί που κι ένας άλλος κάποτε είχε πρόβλημα ταυτότητας:

    https://caktos.blogspot.com/2013/06/blog-post.html

  171. Γς said

    131, 145:

    >Εικονίζει τον Άγιο Νικόλαο να χαστουκίζει τον Άρειο στην Πρώτη Οικουμενική Σύνοδο, πράγμα που δεν ταιριάζει σε Αγίους κατά την σήμερα επικρατούσα πολιτική ορθότητα

    Κι ευτυχώς που το ήξερα.
    Ο μικρός μου γιος δεν θα γιόρταζε τώρα, του Αγίου Νικολάου, αλλά του Αγίου Φλώρου

    https://caktos.blogspot.com/2013/04/blog-post_7.html

  172. 73,
    Και η πρόταση του κόμματος για υποψήφιο πρόεδρο πάλι αποτέλεσμα ανοιχτής προκαταρκτικής ψηφοφορίας είναι (state primary elections and caucuses), με διάφορες παραλλαγές από πολιτεία σε πολιτεία ή ανάμεσα στα δύο μεγάλα κόμματα. Για την ακρίβεια, η ψηφοφορία βγάζει τον αριθμό των εκπροσώπων (delegates) κάθε υποφήφιου, οι οποίοι σχεδόν πάντα στην τελική ψηφοφορία ψηφίζουν τον υποψήφιο που είχαν δηλώσει από πριν ότι θα υποστηρίξουν ως υποψήφιο πρόεδρο του κόμματος για πρόεδρο.

    Διαφορές έχουν να κάνουν με το αν στην προκαταρκτική ψηφοφορία ψηφίζουν όλοι (primaries) ή μόνο γραμμένοι στο κόμμα (caucuses), και αν σημαντικός αριθμός εκπροσώπων ενός υποψηφίου διορίζεται εξ αρχής από το κόμμα (superdelegates, για τους Δημοκρατικούς). Στις εκλογές του 2016 η Χίλλαρυ είχε ξεκινήσει με σημαντικά μεγαλύτερο αριθμό superdelegates από τον κύριο αντίπαλό της, καταλήγοντας να πάρει τελικά το χρίσμα των Δημοκρατικών, προς δυσαρέσκεια μέρους των υποστηρικτών του κόμματος. Η πρακτική άλλαξε πρόσφατα.

  173. Γς said

    172:

    Τίποτα από όλα αυτά δεν ισχύει ενυπνίως

    https://caktos.blogspot.com/2013/10/caktos-for-president.html

  174. # 172, 173

    Σε κάποιο σύλλογο που είχα ιδρύσει προ καιρού τέτοιες λεπτομέρειες είχαν λυθεί ικανοποιιητικά όπως φαίνεται στο απόσπασμα :

    ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
    16. Δεν νοειται απαρτια στις Γ.Σ. και Γ.Μ. χωρις την παρουσια του Προεδρου.
    17. Πασα εξουσια πηγαζει από τον Προεδρο.
    18. Κατά τη διαρκεια των εκδηλωσεων του συλλογου νομος είναι το δικαιο του Προεδρου.
    19.Τα μελη κατατασσονται σε σειρα αναλογα με τις επιδοσεις τους στις Δ.Σ. και τις παρουσιες τους
    στις εκδηλωσεις του συλλογου.
    20. Οι αποφασεις λαμβανονται,με την προύποθεση απαρτιας,κατά πλειοψηφια με το εξης δικαιωμα
    ψηφων : α. Φιλοι 0 ψηφοι
    β. Μελη Αθροισμα μελων μειον σειρα καταταξης σε Λ(ιστα) Α.Ε.Κ.Μ. ψηφοι
    γ.Ιδρυτικα μελη (δικαιωμα σαν μελη επι δυο) ψηφοι
    δ.Προεδρος (συνολον α,β,γ περιπτωσεων +1) ψηφοι
    21.Οι αποφασεις είναι υποχρεωτικες για όλα τα μελη.
    22. Η τηρηση του καταστατικου επαφιεται στη φιλοτιμια των μελων του.

    Ο (ισοβιος) Προεδρος

  175. ΚΩΣΤΗΣ ΣΙΜΙΤΣΗΣ said

    Καλημέρα και πολύχρονος.
    Ο Π. Καμμένος παραιτήθηκε στις 13 Ιανουαρίου 2019. Άρα δεν ήταν «το σύντομο λάθος της κυβέρνησης Σύριζα».

  176. Triant said

    Καλημέρα.

    135: Εγώ Γιάννη τα είχα πει. 🙂

    Το εξαιρετικά ενδιαφέρον είναι οτι δεν προσπαθεί να κρυφτεί. Χρησιμοποιεί πάντα το ίδιο ύφος. Αποκλείεται να μην μπορεί να το αποφύγει, απλώς του αρέσει αυτό το παιχνίδι. Δεν έχουμε κανέναν ειδικό Βαταλολόγο να μας το αναλύσει ώστε να σταματήσουμε να εκτιθέμεθα στο κατά τα άλλα εξαιρετικό αυτό ιστολόγιο; 🙂

  177. Χρόνια πολλά κ καλάΝικοκύρη,
    Να ΄σαι πάντα γερός και δημιουργικός.

    @8 Α να γειάσει το πληκτρολόγιό σου…
    καλημέρα

  178. Γιάννης Ιατρού said

    177β, (8α): Γνωστή μεν, αλλά δύσκολο να τεκμηριωθεί ατράνταχτα. Για προσπαθήστε… να σας δω 😜

  179. Νέο Kid said

    175. Για το Δημήτρη καμένο έγραψε ο Νίκος. Ο Παναγιώτης ήταν καμάρι και στήριγμα.

  180. Γιάννης Κουβάτσος said

    175, 179: Σωστά. Ο Δημήτρης ήταν το σύντομο λάθος και ο Πάνος ο λάθος έρωτας που ξεκίνησε σαν συνοικέσιο.

  181. # 180

    Καθόλου λάθος έρωτας, δεν καταλήγουν όλοι οι έρωτες σε γάμο. Τέσσερα χρόνια καλά περάσανε, δώσανε ένα παράδειγμα στην κοινωνία κι ο χωρισμός δεν νομίζω πως ήταν ξεκατίνιασμα. Δεν νομίζω πως θα περνάγαμε καλύτερα με συνεταίρο ποταμίσιο ή ξανθομάλλη

  182. Γιάννης Κουβάτσος said

    Δώσανε στην κοινωνία ένα καλό παράδειγμα πολιτικού κυνισμού, για να μην πω αμοραλισμού. Ριζοσπάστες αριστεροί αντάμα με ψεκασμένους καραδεξιούς. Ωραίο παράδειγμα!

  183. Από την μούχλα βγαίνει η πενικιλίνη βέβαια αλλά προσωπικά δεν συμπαθώ ούτε το ροκφόρ. Θα ανοίξω το παράθυρο μόλις καταλάβω μούχλα, άλλοι την συντηρούν…

  184. Γιάννης Κουβάτσος said

    Να πούμε κι ένα μεγάλο μπράβο, ένα ρισπέκτ, στον Ολυμπιακό και στον μεγάλο Σπανούλη, για τον τρόπο που στάθηκαν στο φλεγόμενο ΟΑΚΑ. Αυτό σημαίνει βαριά φανέλα, Τζι, όχι το πίπουλο του Μπαοκακίου. Καλά που το ‘παιξε επιτυχώς Γκάλης ο Ράις και γλιτώσαμε την κηδεία και τη δίκαιη χλεύη.

  185. Μανόλης said

    η λέξη διωματάρης υπάρχει σε ριζίτικο τραγούδι που τραγουδιέται σ ‘ όλη την Κρήτη ( το έχει τραγουδήσει και ο Ν. Ξυλούρης). Μιλά για το φόβο η το δισταγμό μπροστά στο πρώτο ερωτικό σκίρτημα:
    Μάνα λούγε με, μάνα μου χτένιζε με
    Μάνα στο σκολειό μάνα μου μη με (μ)πέμπεις
    Κι’ άρχοντες περνούν πεζοί και καβαλάροι
    Μάνα νιος καλός, καλός και διωματάρης
    Μου παιζογελά μου κάνει και το νάτο.
    Μάνα άν τον δεις να του ζηλέψεις θέλει

    διωματάρης= ευηδής, όμορφος στην εμφάνιση( ίσως από το ιδώ, μέλλοντα του βλέπω)

  186. sarant said

    176 Το πρώτο πρώτο σχόλιο κάθε νέας ενσάρκωσης δεν είναι πάντοτε σε ακραιφνές βαταλικό ύφος

  187. nikiplos said

    171@ και προηγούμενα… Για να μην μένουν οι ανοησίες, δεν χαστουκίζει κανείς κανέναν… θωπεύει και συγχωρεί ο Άγιος Νικόλαος στη φωτογραφία…

  188. Νέο Kid said

    184.Σιγά το φλεγόμενο Γιάννη!…
    Τι φλοριές ήταν αυτές; αίσχος!
    Πρέπει να φύγει αυτός ο λελές ο Πιτίνος με τον αμερικανικό πολιτισμό του , να έρθει κάνα βαλκάνιο χουλιγκάνι ή έστω κάνας Σάρας και Μάρας, να δούνε οι γαύροι τι εστί βερίκοκο!
    Αν συνεχίσουμε με τέτοια λάθος πρότυπα, βλέπω σε λίγο να τρώμε ποπκόρν με τον Γεωργούλη ( ελλείψει Νικολσον.Τον έχουν καπαρώσει οι Λεικερς αυτόν) και να φωνάζουμε «Ντίφενς» αντί για το σσίστο του τζορνταν του κάμπου…
    Αίσχος! Και πάλι.

  189. Γιάννης Κουβάτσος said

    188: 😂👍

  190. Γιάννης Ιατρού said

    168: Η δημόσια δύναμη στα χνάρια της θύρας 7 ή 13. Έτσι γ… ο Πειραιάς, η Λεωφόρος και η ΓΑΔΑ.

  191. Γιάννης Κουβάτσος said

    Η αστυνομία μας μπορεί να αφήνει ασύδοτο το έγκλημα στις γειτονιές, τις φτωχογειτονιές εννοείται, αλλά δεν ανέχεται να θίγεται η αισθητική των πολιτών. Όλα κι όλα!
    https://www.efsyn.gr/ellada/koinonia/222187_sto-giortino-maroysi-den-horoyn-politika-trapezakia

  192. Μαρία said

  193. Μαρία said

  194. Μαρία said

  195. aerosol said

    #95
    Πρώτον, δεν λέω πως τα ΜΜΕ κάνουν θαύματα, λέω πως επηρεάζουν. Όταν σου ρίχνουν βόμβες δεν θα σε πείσει η Τιβί πως έχεις ειρήνη. Αλλά μέχρι να πέσουν οι βόμβες μπορούν να κάνουν πολλούς να νομίζουν πως ο πόλεμος είναι αδύνατον να συμβεί.

    Δεύτερον, κανάλι είναι κι ο Τηλεβόας, κανάλι και το BBC. Όταν μιλάμε για Μέσα, μιλάμε για Μέσα μεγάλης διείσδυσης. Η απελθούσα κυβέρνηση είχε στην ουσία 1,5 εφημερίδα (εναντίον… 20;). Τα τηλεοπτικά κανάλια «της» (αν τους δώσω τα Κρατικά) όλα μαζί δεν είχαν τηλεθέαση όση το 4ο στην σειρά ιδιωτικό. Το δε Κόμμα έχει Μέσα που παρακολουθούν μόνο οι ελάχιστοι που ανήκουν στο Κόμμα. Ο μη οπαδός δεν λέει ποτέ «ας μπω στο Ριζσπάστη να δω τα νέα της ημέρας». Μα ποτέ ποτέ…

    Τρίτον, το πολιτικό σκηνικό πριν το 2015 έφτασε να ανακυκλώνεται στην εξουσία έως το 2015 ακριβώς και μόνο με την καταιγιστική δράση των κυρίαρχων Μέσων. Ναι, όταν τα γεγονότα αθροίζονται, ακόμα και το ΠΑΣΟΚ γκρεμίζεται. Μετά από 30 χρόνια κυριαρχίας, και μετά από 8 χρόνια κρίσης τέτοιας που είχε να δει η Ελλάδα εδώ και πολλές δεκαετίες. Το ποια είναι η πραγματικότητα το περιγράφουν σε κάποιο βαθμό τα Μέσα στο κοινό τους. Ακριβώς γι αυτό…

    … (τέταρτον) ΟΛΟΙ οι μεγάλοι οικονομικοί παράγοντες της χώρας επιθυμούν να έχουν στη διάθεσή τους Μέσα. Όχι γιατί είναι προσοδοφόρα: πλέον δεν είναι καθόλου, σχεδόν πάντα μπαίνουν μέσα (τα… Μέσα!). Αλλά δίνουν τρόπους να προωθήσεις συγκεκριμένες ιδέες και απόψεις, κι αυτοί οι τρόποι είναι χρήσιμοι είτε άμεσα προσωπική χρήση ή είτε προς «ενοικίαση» και διαπραγμάτευση με την εκάστοτε πολιτική εξουσία. Δεν «σκέφτονται σαν πολιτικοί». Γνωρίζουν άριστα το ότι είναι εργαλείο για το συμφέρον τους και το χρησιμοποιούν μια χαρά.

  196. Γιάννης Κουβάτσος said

    «Αλλά δίνουν τρόπους να προωθήσεις συγκεκριμένες ιδέες και απόψεις»
    Και πολιτικά πρόσωπα, ισοβίως ευγνώμονα και πάντα στη διάθεση του μιντιάρχη.

  197. ΕΦΗ - ΕΦΗ said

    194 ορθοπΕδικός! 🙂
    http://www.kostasvlasis.gr/

  198. # 184

    Βρε παπάρα, όταν αποχωρούσανε στο ημίχρονο ήτανε βαριά η φανέλλα ; απλά σε ματς ευρώπης δεν τους παίρνει να κάνουν τέτοια νταηλίκια, ήταν και ψόφιοι από την παράταση σαν ομάδα των Καπή είπαν να το παίξουν πολιτισμένοι. Είχαν και την παραλυσία στο μυαλό από το μηδέν στις δυο βολές στο τέλος του παιχνιδιού ( γι αυτό σας λένε βαζελίνες )…
    Ο μόνος που αξίζει συγχαρητήρια είναι ο Κύριος Πιτίνο που κοίταζε πως η ομάδα του θα παίξει καλύτερα και όχι πως θα κερδίσει σεβόμενος το άθλημα (και το θέαμα) κόντρα στα ούγκανα-οπαδούς. Αν μείνει καμιά δεκαετία μπορεί να πλησιάσετε λίγο την φιλοσοφία του ΠΑΟΚ που είναι χρόνια μπροστά και την έχει πληρώσει έχοντας λίγους τίτλους αλλά πολλά κιλά κάτι άλλο.
    Είδες χθες, το PAOKTV είχε και γραμμές για οφφσάιντ που δεν έχουν η Νόβα και η Ερτ και όταν η ομάδα με την «βαριά φανέλλα» εξαφανίζει τις κάμερες του VAR προκειμένου να δείξουν φάση σε βάρος τους και ακυρώσανε γκολ γιατί ήταν οφφσάιντ το…χέρι ενω το πόδι του αμυνόμενου κάλυπτε το σώμα του επιτιθέμενου.
    Αλλά σ’ αφήνει το πάθος σου για το διχτάκι του Ιβιτς να δεις πέρα από την μύτη σου; δεν σ’ αφήνει !!

  199. Κλέπτης said

  200. Spook said

    127.

    Ο James Kunen (γεννηθείς το 1948) ήταν φοιτητής στο Columbia University (New York) και έγραψε το γνωστό βιβλίο «The Strawberry Statement: Notes of a College Revolutionary» (1969).
    Το 1970 γυρίσθηκε η ομώνυμη ταινία η οποία προβλήθηκε, στην Ελλάδα, (με τίτλο «Φράουλες και αίμα») για λίγες μέρες και απαγορεύθηκε (χούντα γαρ)· ξαναπροβλήθηκε Σεπτέμβριο 1974 (μεταπολίτευση).
    Το βιβλίο («Φλίππερ») κυκλοφόρησε, στην Ελλάδα, αργότερα (το 1973) και δεν απαγορεύθηκε (αν και η χούντα παρέμενε).

  201. Διων Μεντωρ said

    Δράττομαι της ευκαιρίας να θίξω το θεμα της πτυχιολατρειας στην Ελλάδα. Σίγουρα οι ακαδημαϊκοί τίτλοι είναι σπουδαίοι αλλά όχι απαραίτητοι για να γίνει κάποιος επιτυχημενος πολιτικός. Το ΗΒ είχε τα τελευταία 40 χρόνια 2 πρωθυπουργούς και έναν διοικητή της Τραπέζης της Αγγλίας χωρίς πτυχίο πανεπιστημίου.
    Ο κύριος Διαματαρης ορθώς απεμακρύνθη αλλά γιατί ένιωθε την ανάγκη να προσποιείται κατι που δεν ειναι;

  202. gbaloglou said

    201 Ας όψονται τα PRιλίκια — εξ αναρχικών ο όρος — και οι παρενέργειες τους…

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: