Ψηφίστε τη λέξη της χρονιάς για το 2019!
Posted by sarant στο 16 Δεκεμβρίου, 2019
Τις προάλλες, και ακριβέστερα την περασμένη Δευτέρα, 9 του μηνός, σας είχα καλέσει να επαναλάβουμε το πείραμα των εννέα τελευταίων ετών και να διαλέξουμε τη λέξη της χρονιάς, τη λέξη του 2019 (νάτα μαζεμένα τα εννιάρια). Στο άρθρο εκείνο προτείνατε τις υποψήφιες λέξεις, τώρα λοιπόν θα ψηφίσουμε αυτήν ή αυτές που θεωρούμε «λέξη της χρονιάς».
Πέρυσι είχαν μπει στην ψηφοφορία 49 λέξεις. Φέτος η εφορευτική επιτροπή, πρόκρινε 42, την απάντηση σε όλα.
Και φέτος, η εφορευτική επιτροπή αποφάσισε να ακολουθήσει την περυσινή τακτική και να μην επιτρέψει τη δυνατότητα που υπήρχε παλαιότερα, δηλαδή να μπορείτε να προτείνετε κι άλλες λέξεις εκτός του τελικού καταλόγου. Η δυνατότητα αυτή δημιουργεί τεχνικές δυσκολίες, μακραίνει πολύ τον κατάλογο των λέξεων και δεν οδηγεί σε κανένα πρακτικό αποτέλεσμα αφού αυτές οι εκτός καταλόγου λέξεις σπάνια συγκεντρώνουν πολλές ψήφους.
Οι 42 λέξεις που μπαίνουν σε ψηφοφορία είναι:
αναγκαστικότητα | κίτρινα γιλέκα | ![]() |
ανάπτυξη | κλιματική αλλαγή | |
αντικαπνιστικός νόμος | κοινωνικό μέρισμα | |
ΑΟΖ | κτηματολόγιο | |
απεύθυνση | κωλοτούμπα | |
απολιγνιτοποίηση | μεσαία τάξη | |
αριστεία | μεταναστευτικές ροές | |
άσυλο | Μόρια | |
αυτοδυναμία | μπαχαλοσατανίστριες | |
αφήγημα | Νόμος και Τάξη | |
VAR | παραγραφή | |
Βόρεια Μακεδονία | παράτυποι μετανάστες | |
βραβείο Κούλιτζερ | πολυϊδιοκτησία | |
γυναικοκτονία | προαναχωρησιακά κέντρα | |
διεύρυνση | προσφυγικό/μεταναστευτικό | |
διπλές εκλογές | προσφυγικές ροές | |
δομές φιλοξενίας | ροές | |
εκκενώσεις καταλήψεων | ρουφιανιά | |
επιτελικό κράτος | συνεκμετάλλευση | |
ήρεμα ρωτάω | τι ψηφίσατε ρε; | |
κανονικότητα | ψήφος αποδήμων |
Μερικά τεχνικά ζητήματα:
- Δεν ψηφίζουμε εδώ, αλλά χρησιμοποιούμε την ωραιότατη ειδική σελίδα που έχει φτιάξει ο πρόεδρος της εφορευτικής επιτροπής, ο αγαπητός Στάζιμπος (ή Stazybo Horn). Όπως και πέρυσι, οι λέξεις δεν παρουσιάζονται με την αλφαβητική σειρά (όπως εδώ παραπάνω) αλλά κάθε φορά με διαφορετική, τυχαία σειρά.
- Σε αυτήν εδώ τη σελίδα μπορούμε να ανακοινώνουμε τι ψηφίσαμε, να κάνουμε προγνωστικά, κτλ.
- Ψηφίζουμε το πολύ τρεις λέξεις –όχι υποχρεωτικά τρεις, μπορείτε και μία μόνο ή δύο.
- Η ψηφοφορία θα διαρκέσει έως τις 18.00 της Δευτέρας 30 Δεκεμβρίου. Τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν, καλώς εχόντων των πραγμάτων, το πρωί της παραμονής της πρωτοχρονιάς.
Μπορείτε να ψηφίσετε νεολογισμό, μπορείτε να ψηφίσετε υπάρχουσα λέξη που πήρε νέα σημασία μέσα στη χρονιά, μπορείτε να ψηφίσετε λέξη που ακούστηκε πολύ στη χρονιά που πέρασε –εγώ έχω τις προτιμήσεις μου, αλλά δεν θα τις φανερώσω.
Πέρυσι είχαν ψηφίσει 2.367 φίλοι του ιστολογίου, που αποτελεί νέο ρεκόρ συμμετοχής -το προηγούμενο (2.190) κρατούσε από το 2013. Να δούμε φέτος που ο διαγωνισμός μας συμπληρώνει δεκαετία (πώς περνάνε τα χρόνια…) πόσοι φίλοι θα πάρουν νέρος.
Επαναλαμβάνω, για να ψηφίσετε κλικάρετε εδώ! Γράφω εδώ τον ευκολομνημόνευτο σύνδεσμο: http://j.mp/ltx2019
Υ.Γ. Αν έχετε δικό σας ιστολόγιο και θέλετε να βάλετε μπανεράκι της ψηφοφορίας, πρέπει να ενσωματώσετε τον εξής κώδικα:
ΚΩΔΙΚΑΣ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗΣ
<a href="http://j.mp/ltx2019"> <img src="https://i.imgur.com/IUowt5H.jpg" alt="Ψήφισες για τη λέξη της χρονιάς;" title="Ψήφισες για τη λέξη της χρονιάς;" width="50%"></a>
Προσοχή! Να μην γίνουν πλάγια τα «αυτάκια».
Το width=»50%» μπορεί να παραλειφθεί, ή να πάρει όποια τιμή απαιτείται.
Οι διαστάσεις της εικόνας είναι 480×480.
Άλλες διαστάσεις, εδώ: μισή https://i.imgur.com/7uh5NTA.jpg, διπλάσια https://i.imgur.com/WDnEaTt.jpg
Γιάννης Ιατρού said
Καλημέρα κι απ΄εδώ
Προσφυγικό / προσφυγικές ροές (κατ΄εμέ σχεδόν το ίδιο θέμα),
Μακεδονία και
αριστεία
θα βάλω εγώ.
loukretia50 said
1. Bonjour! Τα βλέπω!!
Λεύκιππος said
Ηρεμα καλημεριζω
nikiplos said
καλημέρα… τη ρίξαμε την ψήφο μας… 🙂
ΣτοΔγιαλοΧτηνος said
Εγώ πάντως, αφού η ψήφος είναι μυστική, θα το ρίξω στους κανονικούς άριστους ρουφιάνους. Δαγκωτό (στον γκαρδιλάγκο).
Γς said
Ψήφισα [ήρεμα]:
ΑΟΖ, αντικαπνιστικός νόμος, προσφυγικές ροές
dryhammer said
Καλημέρα!
κατόπιν ωρίμου σκέψεως (ακαριαία δλδ)
αριστεία (διότι αποδείχτηκε κιόλας μαλαματένιος τενεκές)
γυναικοκτονία (γιατί δεν είναι θέμα της μόδας για να ξεχαστεί)
μπαχαλοσατανίστριες (γιατί είναι μεγαλοφυώς ηλίθια λέξη, πολύ πιο πάνω απ’ αυτόν που την εφηύρε)
και του χρόνου νά ‘μαστε καλά΄.
loukretia50 said
Μπορεί να διαταραχθεί η κανονικότητα της αριστείας
αν επικρατήσει η ρουφιανιά !
Μα δεν έχει γούστο να ψηφίζουμε φανερά!
Προγνωστικά ναι, έχουν άλλη χάρη!
atheofobos said
προσφυγικό/μεταναστευτικό
ψήφος αποδήμων
ΑΟΖ
Γιάννης Κουβάτσος said
Κλιματική αλλαγή
Μεταναστευτικό/προσφυγικό
Αριστεία
Και του χρόνου, να ‘μαστε καλά!
sarant said
Καλημέρα, ευχαριστώ πολύ για τα πρώτα σχόλια και βέβαια για τις πρώτες συμμετοχές στην ψηφοφορία!
ΣτοΔγιαλοΧτηνος said
7 Ώπα λίγο, αν αυτές οι αποτέτοιες είναι και βίγκαν αναρχικές λεσβίες μάγισσες τότε ν’ αλλάξω τη μπζήφο μου.
dryhammer said
12 το βίγκαν με χαλάει λίγο…
gpointofview said
Θα ψηφίσω κατόπιν αώρου σκέψεως, δεν είναι δα και θέμα κύριον, αλλά παράπλευρον της αριστείας και της κανονικότητας, ούτε χρήζει εξέτασης VAR !!
Δεν νομίζω όμως πως θα βρείτε ποιές τρεις λέξεις θα ψηφίσω !!!!!!!
ΣτοΔγιαλοΧτηνος said
13 Μη χαλιέσαι, χασικλούδες εννοεί.
Αιμ said
Ξεχάσαμε τους νόμιμους ιδιοκτήτες, αλλά τέτοιοι αχάριστοι είμαστε …
sarant said
16 Ωχ, αυτό ξεχάστηκε
Aghapi D said
Πώς να αντισταθώ
στις μπαχαλοσατανίστριες και στις προσφυγικές ροές;
loukretia50 said
Απόπειρα ορισμού:
Μπαχαλοσατανίστριες
Ζόρικες ακτιβίστριες ,
μανίαν οφλισκάνουν
ελίσσονται σατανικά
και μπάχαλο τα κάνουν
(δεν τις ψήφισα ! αυτό μας έλλειπε!)
Πάνος με πεζά said
Για να «τσιγκλήσω» και τον φίλο Gpoint, ψήσφισα τη συνεκφορά «Νταμπλ ΠΑΟΚ», ποιος ξέρει πότε θα το ξαναδούμε… 🙂
Αὐγουστῖνος said
Μπουζοὺρ κι ἀπὸ μένα. Ἀπάντηση στὸ #2 (ἄχ, βρὲ Λού!) – μοῦ θυμίζει τὴν κλασσικὴ ἐκείνη σκηνὴ ἀπὸ τὴν «Χαρτοπαίκτρα» στὸ δικαστήριο, μὲ τὶς ἀκαριαῖες ἀτάκες «πάσο»-«τὰ ρέστα μου»-«τὰ βλέπω».
Ὅσο γιὰ τὴν ψῆφο μου, ἐπιτρέψτε μου νὰ διατηρήσω τὸ ἀπόρρητο τῆς διαδικασίας καὶ νὰ μὴ διατρανώσω τί ψήφισα (ἀρκεῖ νὰ μὴ χρειαστεῖ νὰ πῶ «τί ψηφίσατε ρέ;»).
loukretia50 said
21. Ακριβώς! κι εγώ με την προσήκουσα σοβαρότητα το είπα!
btw, η κόρη μου χάρηκε πολύ όταν έμαθε ότι σε γνωρίζω – είναι φαν!
Όταν έλθετε, ζητείστε αρμοδίως κάποια στοιχεία επικοινωνίας
Νέο Kid said
Καταγράφω τι ψήφισα , απλώς για να το θυμάμαι γιατί μέχρι τις 31 θα το έχω ξεχάσει…
Κανονικότητα, Βόρεια Μακεδονία, var
Θα ψήφιζα αήττητο νταμπλ αν υπήρχε στις επιλογές, καθώς θα ήταν η πρώτη φορά που θα ψήφιζα ανύπαρκτη οντότητα , αφού αήττητο νταμπλ δεν υπήρξε. Στο Κύπελλο είχε ήττα (ή ήττες, δε θυμάμαι σιγουρα) ο ΠΑΟΚ
Γιάννης Ιατρού said
16: Εμ, ρε Αιμίλιε, με κάθε πανσέληνο σχολιάζεις 🙂
Βάλε ρε συ και στο σπίτι σύνδεση στο διαδίκτυο, καβούρια έχει η τσέπη σου;
ΑΡΗΣ said
Εγώ ψηφίζω Greta η οποία δεν είναι μέσα στις 43 προτεινόμενες λέξεις. Οπότε, άκυρη η ψήφος μου.
Θεοδώρα said
Καλημέρα κι από μένα,
ψήφισα αριστεία (γκώσαμε πια !!!), γυναικοκτονία (και μακάρι να εξαφανιζόταν η λέξη και η πράξη) και προσφυγικό/μεταναστευτικό (γιατί ήρθε για να μείνει).
sarant said
Ευχαριστώ για τα νεότερα!
25 Τα κύρια ονόματα τα αποφεύγουμε, το έγραφε και το προηγούμενο άρθρο.
kalantzianastasia said
Reblogged στις anastasiakalantzi50.
Νέο Kid said
27.Η Βόρεια Μακεδονία δεν είναι κύριο όνομα χώρας;
Γιάννης Κουβάτσος said
23: Είχε χάσει 2-1 από τον Πανιώνιο.
Πάνος με πεζά said
Δυό ήττες, από Πανιώνιο και Παναχαϊκή στους πρώτους αγώνες των νοκ-άουτ, αλλά ωστόσο δε μειώνει σε κάτι το νταμπλ…
dryhammer said
Νόμισα πως το 30 απαντούσε στο 29…
Γιώργος Τσιριδης said
Την διεύθυνση για την ψηφοφορία μου την βγάζει»επικίνδυνη για κακόβουλα πράγματα» το μηχάνημα.
Δεν ξέρω αν μετράει κι από εδώ, εγώ πάντως ψηφίζω VAR
Νέο Kid said
32. 😜😜 ΠΓΣΣ-ΠΓΔΜ 2-1
sarant said
29 Δεν είναι όνομα προσώπου
33 Περίεργο. Πάντως για να μετρήσει η ψήφος πρέπει να πάτε στη σελίδα.
Χαρούλα said
Τιντούτορε! Μόνο τρεις;;;;
Μας βάζετε δύσκολα! Τι να πρωτοδιαλέξεις;
Φέτος σαν να με ζορίζει περισσότερο.
sarant said
33 Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με τη σελίδα της ψηφοφορίας.
ΕΦΗ - ΕΦΗ said
Κανονικότητα ,αριστεία, τί ψηφίσατε γκασμάδες.
Αυτά με κατακλύζουν- δεν το λέω ήρεμα! 🙂 .
Θα δω πού θα κατασταλάξω. Προπαγανδίστε μπρε και λιγάκι! 🙂
spiridione said
Για ποιον λόγο υπάρχουν 3 λέξεις/φράσεις με ροές;
Γιάννης Ιατρού said
👉 Θεσσαλονικείς και τριγύρω, να πάτε αύριο 😎
leonicos said
Ψήφισα άκρως επιλεκτικά
ό,τι δεν ξέρω τι είναι
υπέγραψα κι όλας
αν και η ηλιθιότητα της ψήφου μου πρέπει να αποτελεί αυτή καθεαυτήν υπογραφή
VAR και συνιδιοκτησία
leonicos said
Ο Τζι δεν ψηφίζει. Του πήρν το βιβλιάριο
raf said
μεσαία τάξη, κανονικότητα και, ελλείψει του «μαξιμαλισμού», ΑΟΖ
οι πρώτες δυο σίγουρα αξίζουν τριάδα
leonicos said
Ούτε η Λου ψηφίζει, γιατί τρεις λέξεις δεν τις φτάνουν. Θέλει από δεκατρεις και πάνω
leonicos said
Ούτε ο Γιάννηε Ιατρού ψηφίζει, γιατί πάτησε γραμμή και βγήκε άκυρος
leonicos said
Μόνο εγ΄ψηφίζω και οι άλλοι ωραίοι
leonicos said
καλά, το αφήνω στην κρίση σας
ΣτοΔγιαλοΧτηνος said
Λεώνικε μη σπαμάρεις. Φτου κακά.
Stazybο Hοrn said
Τέσσερα δευτερόλεπτα πιο νωρίς από πέρσι, η πρώτη ψήφος φέτος.
Triant said
49: Έτσι. Τα ρεκόρ είναι για να σπάνε!
sarant said
39 Διότι είδαμε μόνο δύο 🙂
Γιάννης Μαλλιαρός said
1. προσφυγικό/μεταναστευτικό
2. παράτυποι μετανάστες
3. προαναχωρησιακά κέντρα
4. δομές φιλοξενίας
5α.προσφυγικές ροές
5β.ροές
5γ μεταναστευτικές ροές
7 «λέξεις» πάνω στο ίδιο θέμα. Διαίρει και βασίλευε διαπιστώνω απ’ την εφορευτική. Πόσο μάλλον για τις τρεις τελευταίες περιπτώσεις που ενώ μπήκε το προσφυγικό μαζί με το μεταναστευτικό, οι ροές όχι μόνο χώρισαν μεταξύ τους, αλλά κατέβηκαν και αυτόνομες. Ε, δεν πάει, προτείνω ν’ αλλάξει έστω και στο μέσον της διαδικασίας. Οι τυχόν ψήφοι που έπεσαν μέχρι τώρα να συνενωθούν.
Γιάννης Μαλλιαρός said
52 «οι ροές όχι μόνο χώρισαν» να διορθωθεί σε οι αντίστοιχες ροές όχι μόνο χώρισαν
Stazybο Hοrn said
52: Αν πιστεύεις ότι δεν υπάρχει διάκριση ανάμεσα στο ζήτημα προσφυγικό – μεταναστευτικό από αυτούς που το αναφέρουν, ψήφισε τον διπλό όρο «προσφυγικό/μεταναστευτικό». Αν θεωρείς ότι κάποιοι λένε και γράφουν σκέτο «ροές» γιατί έχουν ατζέντα ή άλλους λόγους, ψήφισε «ροές». Αν θεωρείς ότι επικρατεί ο ένας ή ο άλλος χαρακτηρισμός για συγκεκριμένους ή όχι λόγους, διάλεξε αναλόγως. Οι «δομές φιλοξενίας» εκφράζουν μια δική τους ειρωνεία, τα «προαναχωρησιακά κέντρα» κι «παράτυποι μετανάστες» επίσης. Δεν ψηφίζουμε ζητήματα ή γεγονότα του 2019, αλλά λέξεις.
spiral architect 🇰🇵 said
Άιντε, καλό βόλι συμφορουμίτες!
Γιάννης Μαλλιαρός said
54 Για τις δομές και τα κέντρα και τους παράτυπους συμφωνώ, απλά θεωρώ πως είναι παραλλαγές στο ίδιο θέμα. Αλλά το άλλο με τις ροές, η επιλογή της μιας απ’ τις τρεις μάλλον είναι για να μην επικρατήσει κάποια απ’ αυτές τις λέξεις (λετ).
Και, ναι, για λέξεις μιλάμε (και ψηφίζουμε) αλλιώς το προσφυγικό είναι παρωχημένο γεγονός, του 2015 που ξεκίνησε. Το ότι συνεχίζεται (και μιλάμε με τόσες παραλλαγές γι’ αυτό), άλλο θέμα.
Mindkaiser said
Το ρίξαμε και φέτος!
ΕΦΗ - ΕΦΗ said
Τα κατορθώματα της χρονιάς
https://tvxs.gr/news/ellada/syriza-tha-les-kai-tha-klais-i-ekdikisi-toy-raspoytin-toy-s-koylogloy
Αιμ said
25. Γιάννη μου … και ίντερνετ και σμαρτφόνι (πλέον) και τα πάντα όλα έχω αλλά να το να μη θυμάται ποτέ τα στοιχεία μου η πόρσε πως την λέτε με αναστέλλει 🙂
konos said
Σπαμακόπιτα και απεριόριστη δόξα δεν έχει φέτος για όποιον έχει τρία στα τρία; Έτσι θα έλθει η ανάπτυξη; Τέλος πάντων, έπραξα το καθήκον μου και ευελπιστώ ότι ο Νικοκύρης ετοιμάζει τη γέμιση και απλώνει φύλλο!
Το «Ρ» της Φωκίωνος Νέγρη said
– αντικαπνιστικός νόμος
– Βόρεια Μακεδονία
– αριστεία
Η λέξη αριστεία σε εισαγωγικά πάντα, γιατί οι επιτήδειοι που την έχουν κάνει καραμέλα, τη χρησιμοποιούν όχι με την κυριολεκτική έννοια των κορυφαίων επιδόσεων, αλλά με την μεταφορική της κοινωνικής προέλευσης. Η αριστοκρατία φέρει ως έννοια ένα σαφώς αρνητικότατο φορτίο για ιστορικούς λόγους και χαλάει τη μανέστρα, γι’ αυτό έχει επιστρατευτεί η αριστεία που κάνει και ωραίο γκελ στο φαντασιακό του μέσου ημιαμόρφωτου νοικοκυραίου. Παλιά αυτό τον ρόλο είχε αναλάβει η «εθνικοφροσύνη».
Stazybο Hοrn said
61: Μας μπερδεύεις άμα παραλλάζεις το παρανόμι σου 🙂
ΕΦΗ - ΕΦΗ said
Κανονικότητα κύριοι κανονικότητα μιας και δεν την είπαμε με τ΄όνομά της την ανωμαλία.
Χρυσοχοϊδίας συνέχεια
https://thepressproject.gr/astynomiki-zitisan-apo-22chroni-na-katevasi-to-panteloni-tis-pano-stin-patision/
aerosol said
Αποφάσισα να αφήσω στην άκρη λέξεις που ακούγονται αρκετά εδώ και χρόνια (όροι για το μεταναστευτικό, το παραμύθι της ανάπτυξης, «αριστεία», περιβάλλον) και έμεινα σε λέξεις που κατά τη γνώμη μου χαρακτήρισαν το 2019:
Γυναικοκτονία, αντικαπνιστικός, Βόρεια Μακεδονία. Αν υπήρχε τέταρτη επιλογή θα έβαζα κάτι περί αστυνομοκρατίας. Και του χρόνου!
Γιάννης Ιατρού said
59: Καλά ρε συ, και δεν αναρωτήθηκες γιατί να θέλει να σε ξεχάσει η γυναίκα; Ποιός ξέρει τι της έκανες και την πίκρανες 🙂 🙂 🙂
sarant said
52 Αυτό με τις ροές ήταν αβλεψία, αλλά ένα θέμα που απασχολεί γεννάει και όρους.
60 Φυσικά και θα έχει σπαμακόπιτα σε όποιους πιάσουν την τριάδα -είπαμε, κρατάμε τις παραδόσεις.
Pedis said
# 63 – η ελληνική κανονικότητα του stop-and-frisk ->
stop-and-strip
Γιασεμή Μπονίκου said
Αριστεία
Βόρεια Μακεδονία
Κίτρινα γιλέκα
Καλές γιορτές σε όλους 🙂
Πάνος με πεζά said
Προσοχή, γιατί είναι και μερικοί διπλο-τριπλο-…ν-πλογραμμένοι στους καταλόγους : Βάταλος, Ιωάννα, Κλασικίστρια κλπ.
Mon Dec said
Το ανέκδοτο της χρονιάς:
Ερώτηση: Τι κάνεις όταν χάνεις τον παππού σου;
Απάντηση: Ψάχνω στα νοσοκομεία.
Ερώτηση: Γιατί;
Απάντηση: Μήπως τον έβαλαν διευθυντή.
ΕΦΗ - ΕΦΗ said
Διάλειμμα για ένα τραγουδάκι
Κιγκέρι said
Γυναικοκτονία.
Eli Ven said
Eli Ven΅ γυναικοκτονία, ρουφιανιά, Βόρεια Μακεδονία.
Σύζυγος Elii Ven: αριστεία, γυναικοκτονία, αφήγημα
skol said
Γιατί στην ωραιότατη ειδική σελίδα εμφανίζεται ήδη το λεξοσύννεφο; Αντιστοιχεί στα μέχρι στιγμής αποτελέσματα;
gpointofview said
# 23
Βρε Κιντ μη δείχνεις άμπαλος σαν άλλους εδώ μέσα…σε όλα τα ΚΥΠΕΛΛΑ ήττα υπάρχει μόνο στα ματς ομίλων στην αρχή (όταν υπάρχουν, φέτος καταργήθηκαν). Στα νοκ άουτ παιχνίδια υπάρχει συνολικό σκορ που δίνει την πρόκριση στον ΝΙΚΗΤΗ (έστω και με δυο ισοπαλίες) και ο ηττημένος (έστω και με δυο ισοπαλίες) αποκλείεται.
Στους αγώνες ομίλου είχαμε
ΠΑΟΚ- Αρης 1-1 (ή 0-0 δεν θυμάμαι)
Εργοτέλης-ΠΑΟΚ 1-2
Αήττητος Σπάτων – ΠΑΟΚ 0-5 (μπορεί και 0-6)
Μετά απέκλεισε ΟΦΗ, Παναχαϊκή και Πανιώνιο και στον τελικό την ΑΕΚ
Αρα αήττητο ήταν το νταμπλ κι ας είχαν τελειώσει 2-1 τα ματς με Παναχαϊκή και Πανιώνιο εκτός έδρας ήταν απλά τα πρώτα από τα δυο παιχνίδια
Χαρούλα said
Μπερδεύτηκα και το έβαλα στο χθεσινό
Επανέρχομαι …διορθωμένη!
Προσπαθώ, προσπαθώ, κατάφερα να περιοριστώ στις 6 λέξεις. Μπορώ να ψηφίσω δυό φορές; 3+3 ; Ή ειναι άδικο και αλλοίωση αποτελέσματος;
(…που καντάντησα!!! Θρακιώτισσα από το ιλ-ιν-όι όι οί μάνα μου!😂)
Νέο Kid said
75. Μ αυτή τη λογική όλα τα κύπελα όλων των κυπελουχων ομάδων είναι αήττητα. Όποτε δεν έχει κανένα νόημα το «αήττητο Νταμπλ», μόνο το «αήττητο πρωτάθλημα» που το πήρατε παλικαρίσια και μπράβο.
Κανονίστε μόνο να είστε σοβαροί μέχρι τέλους και φέτος, γιατί πολύ θα σπαστώ να κάνετε ήρωα τον κερατόγερο και την ε.ο …
Jane said
Ηθελα να βάλω αριστεία αλλά δεν μου καθόταν καλά.. Το κανονικό είναι φέικ αριστεία.
Τελοσπάντων έριξα τα εξής (.. νομίζω) :
Γυναικοκτονία
Βραβείο Κούλιτζερ
Τι ψηφίσατε ρε
Και του χρόνου με το καλό! 🙂
Γιάννης Κουβάτσος said
77: Μαυρόασπρος γάβρος, κόκκινος γάβρος, όλοι οι γάβροι μια γενιά. 😎
Γιάννης Κουβάτσος said
Αν ψηφίζαμε λέξεις/φράσεις, που δεν πολυακούγονται, αλλά σηματοδοτούν την εποχή μας, θα ψήφιζα το «βελούδινος ολοκληρωτισμός», που αναφέρεται στην πρωτοφανή μεροληψία/ομοφωνία των συστημικών ΜΜΕ.
gpointofview said
# 77
Ακριβώς !!!
Το αήττητο νταμπλ είναι συντομογραφίατου αήττητο πρωτάθλημα και συγχρόνως νταμπλ (παρεπιφτου στο προπέρσινο κύπελλο ο ΠΑΟΚ είχε κάνει 10/10 νίκες και κανείς δεν ασχολήθηκε γιατί στο κύπελλο προκρίσεις μετράνε μετά τα αστεία ματς των ομίλων )
Αυτή είναι η διαφορά πρωταθλημάτων και κυπέλλων από τότε που καθιερώθηκαν. Αρχικά τα κύπελλα είχαν μονούς αγώνες, μετά μπασταρδεύτηκαν με διπλούς που κρινότουσαν με total score -που λέμε στην Φωκίδα- για να ευνοούν τις μεγάλες ομάδες και τέλος το ξεφτιλίσανε με ομίλους στην αρχή για τηλεοπτικούς-εισπρακτικούς λόγους. Ηδη σιγά-σιγά επιστρέφουν υτα κύπελλα στην κανονικότητα-θα θυμάσαι πως στο τσουλου είχαν και δεύτερο όμιλο μετά τον πρώτο πριν κάποια χρόνια.
Κουϊζάκι ποια ομάδα της Νότιας Ευρώπης έχει τρέχον μεγαλύτερο ρεκόρ αήττητου στο πρωτάθλημα από τους 21 περίπου μήνες του ΠΑΟΚ ;;
gpointofview said
Οταν ο ΠΑΟΚ απέκλεισε την Αρσεναλ στο τότε Γιουρόπαλιγκ η Αρσεναλ ήταν το πρώτο φαβορί για την κατάκτηση του τίλου, φέτος με το ζόρι να χωράει στην πρώτη δεκάδα.
Παρόλα αυτά ο ΟΣΦΠ οφείλει να την αποκλείσει για να έχουμε ελπίδες για την 15η θέση στην κατάταξη της Ευρώπης μια που ο ΑΠΟΕΛ κληρώθηκε με την Βασιλεία και οι δυο σκωτσέζικες με Μπράγκα και Κοπεγχάγη
Τέλος αθλητικής ενημέρωσης
Πέπε said
Έχω να σχολιάσω ότι δεν προτίθεμαι να ψηφίσω αντικαπνιστικό νόμο ή τίποτε συναφές. Δεν έχω αντιληφθεί κάποια ρηξικέλευθη αλλαγή στα καπνιστικά πράγματα. Είναι γεγονός ότι τον τελευταίο κάμποσο καιρό είχα έτσι κι αλλιώς συνηθίσει πως όπου κι αν είμαστε, για να καπνίσουμε βγαίνουμε έξω, οπότε το ίδιο βλέπω να γίνεται και στα μαγαζιά. Ίσως από καιρό να ίσχυε έτσι σε ορισμένα μαγαζιά και να μην είχε τύχει να περάσω από τ’ άλλα όπου δεν ισχύει. Ή ίσως γενικά το Ηράκλειο να είναι νομοταγέστερο. Εν πάση περιπτώσει, εγώ δεν άρχισα τώρα να βιώνω την πιστή εφαρμογή του ήδη παλιού νόμου: τον βλέπω να εφαρμόζεται αλλα΄τον έβλεπα και πιο πριν.
Όσο για τη ρουφιανογραμμή, μόνο σε επίπεδο είδησης την ξέρω, όχι βιωματικά ή έστω από αφηγήσεις εμπειριών άλλων.
Πέπε said
#83
> > Ίσως από καιρό να ίσχυε έτσι σε ορισμένα μαγαζιά και να μην είχε τύχει να περάσω από τ’ άλλα όπου δεν ισχύει.
Ακριβέστερη διατύπωση:
«…από τα άλλα όπου δεν εφαρμοζόταν».
Θέλω να πω: μπορεί να υπάρχει κάποιο καφενείο / ταβέρνα / μπαράκι που δεν τηρούσε τον νόμο, άρχισε να τον τηρεί πρόσφατα, αλλά εγώ μόνο πρόσφατα πήγα, ενώ τον καιρό που το εν λόγω μαγαζί κάπνιζε τύχαινε να πηγαίνω όλο σ’ εκείνα που ήδη δεν κάπνιζαν. Οπότε, δεν είδα διαφορά!
sarant said
81 Eννοείς αυτή τη στιγμή να είναι αήττητη; Γιατί ιστορικά η Στεάουα είχε 104 ματς.
Γιάννης Κουβάτσος said
106 ματς αήττητη είχε η Στεάουα του Τσαουσέσκου, να δούμε αν θα σπάσει το ρεκόρ της ο Μπάοκ του Σαββίδη. Βλέπω πολλές ομοιότητες. 😉 Αν φύγουμε, πάντως, από τους διάφορους Μπάοκ, Σέριφ, Λεβάντια Ταλίν και λοιπές αστείες περιπτώσεις και πάμε στο σοβαρό ποδόσφαιρο, η Μίλαν πρέπει να κατέχει ακόμα το ρεκόρ, με 58 αγώνες αήττητη στο διάστημα 1991-93.
gpointofview said
# 85
Ναι, αυτή την στιγμή !
gpointofview said
Επειδή δεν θα το βρείτε- θα καταλάβετε γιατί- και για να βγάλει σπυράκια ο Κουβάτσος απ’ το κακό του 🙂 μόνο που θα ακούσει το όνομα του προπονητή, ο τιτανοτεράστιος Πάμπλο Γκαρσία συμπλήρωσε προ ημερών 2 χρόνια αήττητος στα πρωταθλήματα της Κ19 παρ’ ότι άλλαξε υλικό με μικρότερους σε ηλικία παίκτες.
Μερικοί παλιοί της Κ19 αγωνίζονται μαζεμένοι στο Βόλο στην σουπερλίγκα για να «ψηθούν», οι υπόλοιποι αλλού
Κατάλαβες τι σε περιμένει Γιαννάκη ; την φετινή Κ 19 λέμε να την δώσουμε δανεικούς στον ΠΑΟ του χρόνου, αν είστε καλά παιδιά…
Jane said
https://pbs.twimg.com/media/EL6z05nX0AE64po.jpg:large
Pedis said
Άλλη ειναι η αήτηττη!
Λευκιππος said
Στο αγγλικό και όχι μόνο πρωτάθλημα βλέπεις παίχτες Κ19 να παίζουν στις κανονικές ομάδες και να πρωταγωνιστούν. Εδώ τους κρατάμε να ωριμασουν με τις μικρές ομάδες και μετά τους ψάχνουμε. Με πειράζει που σε όλες σχεδόν τις ελληνικές ομάδες οι Έλληνες παίκτες είναι 3 με 4 και οι υπόλοιποι από το διεθνες πανέρι γιατί δεν είναι και πρώτες επιλογες. Μην το πάρουμε ρατσιστικά, αλλά όταν λέει ποιητικά ο σπορτκαστερ οι Κρητικοί είναι στην επιθεση και δεν υπάρχει Κρητικός στον ΟΦΗ, το πράγμα είναι αστείο.
ΚΩΣΤΑΣ said
Γενικά, δεν είναι στα γούστα μου να συμμετέχω σε διαδικτυακές ψηφοφορίες και ερωτηματολόγια. Πιθανόν κι εδώ δεν θα συμμετάσχω.
Επειδή όμως αγανάκτησα 😇 βλέποντας τον φίλο μου Γιάννη Κ. να γράφει όλο ποδοσφαιρικά σχόλια, … λέω να ρίξω κι εγώ καναδυό κροτίδες, μπας και η συζήτηση επανέλθει στο σημερινό θέμα.
Διαμαρτύρομαι έντονα για κάποιες λέξεις που η αρμόδια αχτιβική αρχή έβαλε σε ψηφοφορία. Έχουμε και λέμε:
1. Βόρεια Μακεδονία, άκυρο σύμφωνα με το σύνταγμα, τους νόμους και τους όρους της ψηφοφορίας, είναι κύριο όνομα.
2. βραβείο Κούλιτζερ, Νόμος και Τάξη, ρουφιανιά, μπαχαλοσατανίστριες, τι ψηφίσατε ρε, … στην κοινωνία μέσα δεν τις λέει κανένας. Μόνο διαδικτυακά τις γράφουν κάποια συριζοτρόλια, και τις αναμασούν και τις επαναλαμβάνουν κάποιοι φίλα προσκείμενοι.
3. κωλοτούμπα, … εδώ νομίζω ότι υπάρχει και ποινικό πρόβλημα, αντιποίηση σημασίας – πώς λέμε αντιποίηση αρχής; Η λέξη αυτή είναι κατοχυρωμένη πανευρωπαϊκά με ISO ως kolotoumpa και προσδιορίζει τον Αλέξη, όταν υπέγραψε το 3ο μνημόνιο. Τώρα κάποιοι προσπαθούν να μας πείσουν ότι εννοείται ο Κυριάκος, γιατί δήθεν άλλα έλεγε και άλλα κάνει με τη συμφωνία των Πρεσπών… χε, χε, χε…
Σημαντικό επίσης να τονίσω ότι παραλήφθηκε η έκφραση, τουρκική προκλητικότητα, που παίζει όντως στα χείλη όλων των Ελλήνων γιατί πραγματικά τους απασχολεί. Θα ταίριαζε καλύτερα η λέξη Ερντογάν, αλλά λόγω απαγόρευσης κυρίου ονόματος ….
Λαμβάνοντας υπόψη μου τα παραπάνω, καθώς και το σύνταγμα και τους νόμους και συσκεφθείς εν ολομελία με τον εαυτό μου, αποφασίζω ομόφωνα:
α. Ζητώ να απαλειφθούν από την ψηφοφορία τα ως άνω 1, 2 και 3 άρθρα, με τις περιλαμβανόμενες σε αυτά λέξεις.
β. Ζητώ να περιληφθεί στη ψηφοφορία και η έκφραση: τουρκική προκλητικότητα.
Εφόσον γίνουν δεκτοί οι όροι μου, δεσμεύομαι κι εγώ να συμμετάσχω στην ψηφοφορία. 🤣😋😎
Γιάννης Κουβάτσος said
91. Συμφωνώ. Έδωσε ο Παναθηναϊκός τον Εμμανουηλίδη στον Πανιώνιο και πήρε τον ψυχάκια Μολό και τον κατερειπωμένο Μπεκ.
92: Ε, δεν υπάρχει θέμα για συζήτηση σήμερα, διάβασα και κάποιες άκυρες θριαμβολογίες και είπα και κάνα ποδοσφαιρικό παραπάνω. Για το 2 συμφωνώ, είναι εσωτερικής κατανάλωσης λέξεις, στην κοινωνία δεν ακούγονται, ίσως επειδή ο βελούδινος ολοκληρωτισμός των ΜΜΕ δεν τις έχει στο λεξιλόγιο, ενώ μας γάνωναν το κεφάλι τόσα χρόνια με την κανονικότητα, την αριστεία και την ανομία. Άλλαξε η κυβέρνηση, ήρθαν στην εξουσία οι δικοί τους και χορτάσαμε κανονικότητα, αριστεία και ευνομία. 😉
ΚΩΣΤΑΣ said
93 Θα συμφωνήσω μαζί σου σε ένα σημείο μόνο, ως προς την αριστεία. Δεν γεννάται καμιά αμφιβολία ότι η αριστεία ισχύει, οφείλω όμως να ομολογήσω ότι ανάμεσα στους άριστους εισχώρησαν και κάποιοι λίγοι με λίαν καλώς! 😪
Γιάννης Ιατρού said
92: Και μετά ξύπνησες, ε;
Γιατί ρε Κώστα δεν έκανες τις προτάσεις σου όσο ήταν καιρός, μέσα στην προθεσμία;
Αλλά θα πήρες παράδειγμα από τον τρόπο που νομοθετεί η τωρινή κυβέρνηση: Με τσόντες (και για τελείως άσχετα θέματα) στα εκάστοτε νομοσχέδια…, γιαυτό ζητάς «εκ των υστέρων αλλαγές και τροποποιήσεις»
ΚΩΣΤΑΣ said
95 –> Και μετά ξύπνησες, ε;
Όχι, και μετά ευκαίρησα, δεν είχα χρόνο τότε να το μελετήσω, τώρα είδα σε τι λάθη πέφτετε χωρίς την δική μου παρουσία! 😉
* Με την ευκαιρία, διόρθωση στο 92 … εν ολομελΕία…
Pedis said
Πάει ο Μonsieur Retraites, ο Κύριος Σύνταξη [στον τάφο], στη Γαλλία.
https://www.lemonde.fr/politique/article/2019/12/16/le-haut-commissaire-aux-retraites-jean-paul-delevoye-demissionne_6023050_823448.html
Άλλος άριστος που ξέχασε να δηλώσει ότι παράλληλα κάνει κι αλλού κατι δουλίτσες …
Μαρία said
97
Ο Ντελεβουά είχε παραιτηθεί τη Δευτέρα απο 2 πόστα, προκειμένου να διατηρήσει τη θέση του, αλλά τελικά αποδείχτηκε οτι είχε ξεχάσει κι άλλα πολλά.
ΣΠ said
85, 86
http://www.gazzetta.gr/football/europe/article/1425646/paok-isofarise-aittito-rekor-tis-arsenal-toy-vengker-kynigaei-ton-olympiako
ΕΦΗ - ΕΦΗ said
66 >>Φυσικά και θα έχει σπαμακόπιτα σε όποιους πιάσουν την τριάδα
Κανονικόπιτα 🙂
Νίκος Κ. said
Προβλέπω:
– αριστεία
– γυναικοκτονία
– Βόρεια Μακεδονία
Aghapi D said
Υπάρχει και ένα μνημόσυνο τού ιστολόγιου σήμερα;
ΣτοΔγιαλοΧτηνος said
100 ρουφιανόπιτα 🙂
Kondoras said
92. Παραδόξως συμφωνώ στα περισσότερα.
Αριστεία, κανονικότητα, αντικαπνιστικός νόμος οι δικές μου προτιμήσεις. Η πρώτη προφανώς αναφέρεται ειρωνικά. Η δεύτερη είναι η επιστροφή στο παλιό – κακό μας τον – καιρό, χρησιμοποιώντας μία ουδέτερη λέξη, για να μας έρθει πιο γλυκά (το λέω). Και η τρίτη, αυτή που ακούω συχνότερα ως έννοια έξω. Και αντιλαμβάνομαι πόσο σοβαροί είμαστε όταν ασχολούμαστε περισσότερο με τον αντικαπνιστικό (νόμο δεκαετίας και βάλε) ή τον καθ’ όλα άξιο VAR και λιγότερο με τις δομές φιλοξενίας.
sarant said
92 Ως προς την τουρκική προκλητικότητα, ξεχάστηκε. Δεν την πρότεινε κανεις, εννοώ. Αν την είχες προτείνει θα έμπαινε στην ψηφοφορία.
Οι όροι που λέγονται μόνο στο Διαδικτυο (Κούλιτζερ κτλ.) μας απασχόλησαν. Η μισή εφορευτική επιτροπή ήταν διστακτική, η άλλη μισή το πήρε πάνω της και τους συμπεριέλαβε διότι είμαστε διαδικτυακό μέσο και δεν μπορούμε να αγνοούμε και τη διαδικτυακή ζωή.
ΚΩΣΤΑΣ said
105 Νιικοκύρη, συγνώμη, θέλω να διευκρινίσω ότι το σχόλιό μου περιείχε και κάποιες αλήθειες κατά τη γνώμη μου, αλλά και λίγο τρολάρισμα και πλάκα, με σκοπό να ανάψει η συζήτηση.
Θα λάβω μέρος στην ψηφοφορία, με υποχρεώνετε με τον ευγενικό σας τρόπο. 🙂
Triant said
Καλημέρα.
Πακιστάν: Αισχάτη των ποινών στον πρώην πρόεδρο Μουσάραφ
Έσχος!
sarant said
106 Ευχαριστώ! 🙂
sarant said
107 🙂
Γιάννης Κουβάτσος said
Κανονικότητα. Λέξη που την ακούμε στην κοινωνία.
https://www.efsyn.gr/ellada/dikaiomata/223486_kataggelia-foititrias-astynomikoi-moy-zitisan-na-katebaso-panteloni-sti
Pedis said
Μου φαίνεται ότι αγκίστρώθηκε κι άλλος της Κυβέρνησης με μούφα ΣιΒί …
Τι ράτσα απατεώνες κυβερνούν αυτή την δύσμοιρη ΑΟΖ μεταξύ ΕΕ και Τουρκίας!
sarant said
111 Ποιος;
argyris446 said
Reblogged στις worldtraveller70.
Νέο Kid said
https://en.m.wikipedia.org/wiki/National_Defense_University
“Μεταπτυχιακά» διά κάραβανς …
Νέο Kid said
Και γιατί δηλαδή επί Κούλη ένας τιμημένος κάραβαν πρέπει ναχει ντε και καλά κι άλλα πτυχία;;
Πάντα κρυφοκομμουνιστές ήταν αυτοί οι σιχαμένοι Μητσοτακαίοι…
ΕΦΗ - ΕΦΗ said
112 Φέρεται απτυχίωτος στη Διαχείριση Κρίσεων ο Αμύνης!
Εφσυν
sarant said
116 Μερσί
voulagx said
#116: Φαινεται οτι το θεμα με τα πτυχια των αριστων εχει πολλες πτυχες.
Pedis said
# 118 – ΣιΒί με πλισέδες …
Pedis said
Έχω την εντύπωση ότι είναι ο ίδιος ο Κούλης το βαθύ λαρύγγι που τους έχωσε στην κυβέρνηση για νάχει τη χαρά στη συνεχεια να τους δίνει …
ώστε να είναι ο μόνος με ένα Μμμμμμάστερςςςςςς νααά! με το συμπαθειο. Από τα λίγα. Μοναδικό. Για τζίνιουζ. Δεν ξαναδόθηκε άλλο τέτοιο ίδιο σε άλλον μετά από αυτόν.
gpointofview said
Από σεβασμό στο σημερινό άρθρο το αναρτώ εδώ :
Αρχίσανε οικαρφωτές στην Κρήτη με την αλλαγή…κανονικότητας !!
nikiplos said
https://www.iefimerida.gr/news/6711/%CF%83%CE%B1%CE%B2%CE%B2%CF%8C%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%BF%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B5%CE%AF%CE%BB%CF%84%CE%B5-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CF%83%CF%84%CE%B5%CF%82-%CF%83%CE%B5-%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%B9%CE%BF%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%BF%CE%B9%CE%BA%CE%B7%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%B1-%CE%BD%CE%B7%CF%83%CE%B9%CE%AC
voulagx said
#119: Περι πλισεδων συνεχεια: Το δεύτερο MBA τελικά (από τις ΗΠΑ) δεν ήταν MBA… αλλά MSc.
Αυτα τα ΜΒΑ και MSc τι ακριβως ειναι;
ΣΠ said
123
MBA = Master of Business Administration
MSc = Master of Science
Master είναι και τα δύο σε διαφορετικά αντικείμενα.
Pedis said
ΜΒΑ μπορεί να έχει μόνον ο Κούλης. Τι το κάναμε, εδώ;
Οι άλλοι ή τίποτα ή άντε MSc από σχολή αξιωματικών (πφφ)
λ.χ. στη θεωρία βολής (δεν εννοώ εδώ, τη βολή τους αλλά τη βολή βλημάτων … βλημάτων, δεν εννοώ τους ψηφοφόρους τους, αλλά … οκ το κόβω).
Α προπό: Halley’s Gunnery rule (Χάλλευ: ο του κομήτη)
https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/07468342.1997.11973829
Νέο Kid said
123. Γίγαντα του βουνού και του κάμπου, κι εσύ είσαι πλέον Msc ή M.Eng (ό,τ γουστάρς!) απλά δεν το ξέρεις ! 😁
Και μάλιστα level 7 of European qualifications framework. Οϊ παίζουμε!
Μαρία said
Απο το βιογραφικό στη Διπλωματική Υπηρεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Θρασύτατος ο τύπος.
Later he was nominated as “Aide de Camp” for the President of the Hellenic Republic (2000-2002), gaining experience in military diplomacy. During this time he acquired advanced University education that concluded with an MBA degree in “Crisis Response Operations”.
Click to access cv_of_mg_a__stefanis_30_oct_13.pdf
Γιάννης Κουβάτσος said
Προτείνω στον Μητσοτάκη να συμπεριλάβει στην κυβέρνηση τον Ουέσλι Τζόνσον. Δεν παίζει που δεν παίζει τίποτα στον Εξάστερο, ας είναι ο NBAer δίπλα στον Κούλη, τον MBAer. Dream team, λέμε, Low and Order. 🏀🛃🚔🏆
ΣΠ said
Η εικόνα που έχει στο λινκ του 123 δείχνει ότι έχει Master of Science in National Security Strategy.
Pedis said
έναςκιένας είναι οι φούστηδοι …
https://www.efsyn.gr/politiki/223539_apothrasynthike-o-ymnitis-tis-hoyntas
καλά, από πότε παίρνουν θέσεις όλοι αυτοί … ο άλλος, λέει, είχε πάρει θέση από τον πατέρα, τώρα πήρε κι από το γιο …
ας ευχηθούμε νάχει πάει εις την μακρινή εκείνη χώρα πέραν της … Θεσσαλίας και μην είναι τουλάχιστον ο ίδιος που θα πάρει θεση από το δισέγγονο της Δυναστείας.
(Ν.Β. Ο δισέγγονος θα πάρει θέση, φυσικά.)
Μαρία said
Με αφορμή τη χθεσινή παραίτηση του προέδρου του ΕΟΤ, ο οποίος κατήγγειλε τις φιλοχουντικές απόψεις του γ.γ. Τουρισμού, η «Εφ.Συν.» ρώτησε αν καλύπτει την κυβέρνηση η απάντηση του κ. Λούλη, με την οποία χαρακτηρίζει τις υμνητικές αναφορές του στη χούντα «ψυχρή αποτύπωση».
Απαντώντας ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας δήλωσε ότι «επί του θέματος έχει απαντήσει ο ίδιος ο κ. Λούλης» και παρέπεμψε στην απάντησή του. Με αυτόν τον τρόπο γίνεται και επισήμως σαφές ότι ο πρωθυπουργός στηρίζει πλήρως τον γ.γ. Τουρισμού που ο ίδιος διόρισε στη θέση αυτή. https://www.efsyn.gr/politiki/kybernisi/205688_i-stirixi-kai-i-paraitisi
Μαρία said
Χαρούλα said
#131
Ο Λούλης έχει πολλές ..πλάτες! Και οικ.Μητσοτάκη, και Εφραίμ αγιορείτη, και Μπέο δήμαρχο, και παλιές παρέες της εθνοσωτηρίου! Ένας να κάνει πίσω, θα τον στηρίξουν ηθικά, άλλοι …ηθικοί!😀
Τυχαίο ότι από τον Ιούλιο ασχοληθήκαμε με Μαυρωτά και τον άλλο ένστολο του Ματιού, διοικητή, ΚΥΠ κλπκλπ, αλλά αυτό το λέλουδο στα βελούδα;;;;
https://www.candiadoc.gr/2019/07/27/enas-ymnitis-toy-papadopoyloy-gg-toyr/
https://www.candiadoc.gr/2019/07/28/gg-toyrismoy-toy-mitsotaki-ektos-apo-y/
Μαρία said
133
Τα δημοσιεύματα για Λούλη είναι του Ιουλίου-Αυγούστου https://www.efsyn.gr/konstantinos-loylis
http://www.avgi.gr/article/10842/10089607/kybernetike-aspida-ston-philochountiko-konstantino-loule
και στο Βόλο απ’ τον Ιούνιο, μια και ήταν δημοτ. σύμβουλος Μπέου.
Οι συζητήσεις του Κώστα Λούλη με τον δικτάτορα Παπαδόπουλο και η διαστρέβλωση της ιστορικής αλήθειας https://magnesianews.gr/slider/i-syzitisis-tou-kosta-louli-me-ton-diktatora-papadopoulo-ke-i-diastrevlosi-tis-istorikis-alithias.html
Pedis said
# 132 – Ο «go γαμήσου φύγε» … τιψηφιζoυνερέ;
Μαρία said
135
ΕΡΕ 🙂
Stazybο Hοrn said
Γιατί τα λέτε εδώ; Αφού στα εκάστοτε σαββατιάτικα μεζεδάκια πήγε να καθιερωθει το εβδομαδιαίο καφενείο.
Δεν μπορούμε να αφήσουμε τα ενδιάμεσα ποστ καθαρά στα θέματά τους; Ήρεμα το λέω…
Μαρία said
137
Δίκαιο έχεις αλλά κάπως πρέπει να προπαγανδίσουμε την υπερψήφιση της αριστείας 🙂
Stazybο Hοrn said
Δίκαιο η δίκιο; Μαρία, εσύ είσαι; 🙂
Μαρία said
139
Χα, χα. Με το δίκιο σου.
sarant said
Χαχαχά!
spiridione said
Συγγνώμη που το βάζω εδώ, αλλά θέλω να προμοτάρω την πρότασή μου για τη μεσαία τάξη
raf said
Θυμήθηκα όψιμα τη φράση «διπλωματικός μαραθώνιος» που είχε αξιώσεις να μπει στη λίστα αλλά κανείς μας δεν την ανέφερε. Όου γουέλ, του χρόνου ίσως, με τη βαθιά ελπίδα η φράση αυτή να συνοδεύεται κι από αποτελέσματα…
Stazybο Hοrn said
Ψηφίστε, ωρέ!
Σωτήρς said
Το μπουμπούνιξα.
Τα κίτρινα γιλέκα ξεχάστηκαν αφού βγήκαν από τις ειδήσεις. Αριστεία βλέπω να είναι η λέξη της χρονιάς των διπλών εκλογών.
Stazybο Hοrn said
Ανώνυμη η 666η ψήφος, πριν λίγο.
sarant said
Ναι, και δεν ψηφίζει κι άλλος κι έχουμε μείνει στο σατανικό νούμερο τόση ώρα.
Ελένη said
Προσφυγική ροή, ενικός όπως είναι πιο σωστό, από τις περιπτώσεις καταχρήσεις του πληθυντικού, χωρίς να προσθέτει κάτι στο νόημα… αν και θα ειχε ενδιαφέρον να μπει στη λίστα και η στοιβοποίηση, από το μαξιμαλιστικό γλωσσάρι του συνδικαλιστή του μετρό…😜
sarant said
148 Καινούργια λέξη αυτή η στοιβοποίηση 🙂
Κορνήλιος said
Δηλαδὴ ποεκρίθησαν τὰ κίτρινα γιλέκα καὶ οὐχὶ τὸ Μπρέξιτ ἢ ὁ ἀκόμη εὑρηματικώτερος νεολογισμὸς Μπρέξμας ποὺ εἶναι σύντμησι τῆς συντμήσεως;
Κορνήλιος said
παρόραμα: προεκρίθησαν
sarant said
150 Χαιρε Κορνήλιε. Λέξη που έχει βραβευτεί δεν συμμετέχει πάλι στην ψηφοφορία -και το Μπρέξιτ ήταν η Λέξη του 2016.
Stazybο Hοrn said
Δίκιο έχει και ο/η ψηφοφόρος που σχολίασε ότι ξεχάσαμε και την εργαλειοποίηση. Αυτή και οι νόμιμοι ιδιοκτήτες θαρρώ πώς ήταν οι σημαντικές παραλείψεις.
Stazybο Hοrn said
Παρεμπιπ, παρακαλούνται να μην ξεχάσουν να προσέλθουν οι Silent Bob, Κασσάνδρα και Άγγελος, εκτός κι αν έχουν αλλάξει, ή δεν χρησιμοποίησαν φέτος, παρανόμι.
Stazybο Hοrn said
✔ Silent Bob
✖ Κασσάνδρα
✔ Άγγελος
loukretia50 said
155. !!
Ψηφοφορία μυστική με ανακοίνωση επική
στο χώρο των σχολίων!!
Αλί και στο σχολιαστή που πάει να κάνει γυριστή.
Ο πάνθορας* καραδοκεί για απουσία κανονική
Μνεία θα γίνει χωριστή, βάσει των εγκυκλίων!
*Έστιν Stazy οφθαλμός, ος τα πανθ’ορά…
– Στην υγειά σου!
ΣτοΔγιαλοΧτηνος said
Αλί και στο σχολιαστή που πάει να κάνει γυριστή
ο θυρωρός ο πάνθυρας τον έχει μυριστεί.
Stazybο Hοrn said
1821 ψήφοι, πάμε γερά για τις 2021 🙂
ΕΦΗ - ΕΦΗ said
Τί ψηφίσατε ρε; 🙂 🙂
Εγώ αναποφάσιστη. Ρίχνω ακόμη τα κουκιά ποιο πρώτο αριστεία-κανονικότητα
loukretia50 said
Stazy, άντε με το καλό!
Έτσι όπως το θέτεις όμως, δε φταίω!
Σου ξανάρχονται ένα- ένα
Τόσα απωθημένα
Νάτανε 21 ψήφοι μοναχά!
Να τελειώσουν απόψε το βράδυ
Και το κοντέρ μας να πιάσει φωτιά
Να μην υπάρχει κανένα ψεγάδι
Να μη σου μείνει η κάλπη αγκαλιά- ά –ά!
Εβίβα!
(ντιρλοκατάσταση σήμερα!)
Stazybο Hοrn said
540τόσες θέ’με για να γίνει κατάσταση.Ούτε με εμφάνιση του νικοκύρη σε εθνικό δίκτυο δεν προλαβαίνουμε…
Εις υγείαν!
loukretia50 said
161. … με φουστανέλλα μήπως?
Stazybο Hοrn said
Τώρα πια ούτε ζαρτιέρες 🙂
ΕΦΗ - ΕΦΗ said
161,162
Εκατονεξηντατρία
Βρε θηρία,
ψηφοθηρία !
Ένα δύο τρία
πείτε το και στην κυρία
μα αν έχει απορία
θυμίστε της την «αριστεία»
σ΄όλη την Κουλοκρατία.
Κανονικότης όχι αστεία!
Stazybο Hοrn said
διόρθ. ούτε *με* ζαρτιέρες δεν τον βγάζουν
loukretia50 said
163. Ελπίζω να κοιμάται ο Νικοκύρης!!
Η πρότασή σου είναι μάλλον τολμηρή!
Stazybο Hοrn said
Με το βλέμμα της αγελάδας και το αϊκιού ραδικιού στο τιμόνι της ΕΡΤ δεν κινδυνεύει.
loukretia50 said
167. δεν έχουν μόνο το βλέμμα της αγελάδας…
Stazybο Hοrn said
Για την Κασσάνδρα μόνο ανησυχώ, που δεν έχει ξαναφανεί θαρρώ από τις 31/12 πέρσι https://wp.me/prI7N-5jR/#comment-551946
Stazybο Hοrn said
Εντάξει, παρούσα κι η Κασσάνδρα από την πρώτη μέρα! Με το κάπ(π)α εγγλέζικο.
loukretia50 said
170. Θα σου το έλεγε και δεν την πίστευες μάλλον!
Stazybο Hοrn said
Μπα… Αύριο θάρθει, και αν την ειδοποιήσει κανείς, μπορεί και να πει «με ζήτησε κανείς;»
Πύρρος said
Κατ’ αρχάς, εγώ δεν έχω άποψη για το ποιά από τις προτεινόμενες λέξεις του καταλόγου σας θα προκριθεί για τον τίτλο.
Είναι αλήθεια ότι αρκετές από αυτές ακούγονται και λέγονται συχνά τώρα τελευταία εξ αφορμής των επικαίρων. Όμως, εμένα δεν με απασχολεί αυτό το θέμα κι ούτε με ενδιαφέρει και τόσο για να ψηφίσω.
Αλλού στηρίζεται η παρέμβασή μου που θά’ θελα να κάνω μ’ αυτό το σχόλιο.
Για μένα, δηλαδή, η λέξη ή οι λέξεις της χρονιάς είναι κείνες που «λαθρομετανάστεψαν» πρόσφατα στο γλωσσικό μας ασυνείδητο με την βοήθεια των αφασικών κειμενογράφων-συντακτών σε πολλά ειδησεογραφικά ΜΜΕ (κυρίως διαδικτυακά αλλά και ραδιοτηλεοπτικά) τους οποίους τα αγράμματα διαπλεκόμενα αφεντικά τους τούς μισθώνουν για να φορτώνουνε την ύλη των σκουπιδοτόπων τους με έναν σωρό ελάχιστα χρήσιμες ή εντελώς άχρηστες ειδήσεις κατακλύζοντάς μας με κάθε λογής «ρύπους» γλωσσικούς, συναισθηματικούς, ψυχολογικούς, κλπ.
Και επειδή «λέγε-λέγε το κοπέλλι, κάνει την κυρά και θέλει», ασυναίσθητα, όταν διαβάζεις και ξαναδιαβάζεις (ή όταν ακούς και ξανακούς) την ίδια κοτσάνα εξαρτάται πλέον από την ανοσία που διαθέτεις το εάν τελικά θα προσβληθείς κι εσύ από την πανδημικώς διασπειρόμενη κοτσανολογία της κενότητας.
Κάπως έτσι μπήκε στο νεοελληνικό λεξιλόγιο η κοτσάνα του αγαθού Αλέφαντου που χάριν Λαζόπουλου διαδόθηκε (και πολιτογραφήθηκε σαν «έγκυρο» δεδομένο) στο πανελλήνιο και ανασύρεται αναμασώμενη σε κάθε περίσταση: «τα πάντα όλα».
Εγώ, λοιπόν, φέτος διαπίστωσα πως από το in.gr του μαφιόζου Σαββίδη, από το newsit.gr του ΤατιανοΕυαγγελάτου, από το zougla.gr του Τριανταφυλλόπουλου, από το χυδαίο «Σκάι» κι από όλα τα άλλα σάιτ ή κανάλια που τους αναπαράγουν όλους αυτούς (συμπεριλαμβανομένης ΚΑΙ της κρατικής ραδιοτηλοψίας) έχουν γίνει καινούργια «καραμέλλα» τρεις-τέσσερες λέξεις που χρησιμοποιούνται ΚΑΤΑ ΚΟΡΟΝ σαν κλισσέ σε όλες τις περιστάσεις όπου οι αφασικοί κειμενογράφοι τις κρίνουν κατάλληλες να τραβήξουν την προσοχή του κοινού τους.
Η πρώτη είναι η λέξη «ανατροπή», που επαναλαμβάνεται κατά κόρον όταν ανακοινώνεται κάποια αλλαγή κάπου…
Η δεύτερη είναι η λέξη «βόμβα», που επαναλαμβάνεται επίσης κατά κόρον όταν ανακοινώνεται κάτι το αιφνίδιο…
Η τρίτη ειναι η λέξη «θρήνος», που επαναλαμβάνεται στερεότυπα κατά κόρον, επίσης, όταν ανακοινώνεται κάποιος θάνατος γνωστού ή (τις περισσότερες φορές) αγνώστου στο πλατύ κοινό προσώπου, αντί για την σημαντικώς καταλληλότερη ίσως λέξη «πένθος». (Αφήνω κατά μέρος εκείνα τα άλλα στερεότυπα «έφυγε» αντί για πέθανε ή απεβίωσε, και προσπερνώ τα ανάλογα συμπαρομαρτούντα στερεότυπα «καλόν παράδεισο», «καλό ταξίδι», κλπ, στερεοτυπικά γλωσσικά αποκτήματα των τελευταίων χρόνων).
Παρομοίως, η τέταρτη είναι η λέξη «τραγωδία», που επαναλαμβάνεται στερεότυπα κι αυτή κατά κόρον όταν ανακοινώνεται ένα δυστύχημα ή ένα κοινό έγκλημα ή ένα σύνηθες ατύχημα ή μια αυτοκτονία ή κάτι άλλο ανάλογης σημασίας.
Εάν προσέξετε τις ειδήσεις στο ίντερνετ θα βρείτε αυτές τις λέξεις να κυριαρχούν σχεδόν ΠΑΝΤΟΥ στους τίτλους και στα κείμενα, ακόμα κι εκεί όπου ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ θα μπορούσανε να μπουν πιο κατάλληλα ή πιο ουδέτερα «συνώνυμα».
Αυτές τις λέξεις που έχουν πλέον γίνει ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΑ στην δημοσιοκαφρική γλώσσα εγώ τις πρόσεξα εφέτος, και προβλέπω ότι θα έχουν από τούδε και στο εξής λαμπρόν βίο στον νεοελληνικό λόγο. Έτσι όπως, δηλαδή, «καθιερώθηκαν» προ ολίγων χρόνων εκείνα τα πρωινά «καλησπέρα» (δηλ., όπως στις 12:05′ το πρωί -ούτε καν «μεσημέρι» με την αστρονομική έννοια- ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΙ ΑΦΑΣΙΚΟΙ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ ότι λένε οι ξένοι στις γλώσσες τους τα δικά τους goodevening!, ή bonsoir!, ή buonnaserra!, ή gudenabend!, ή buenastardes!, ή dobryivetser!, κοκ, μετά τις 12 το πρωί).
Αυτές κρίνω εγώ σαν λέξεις της χρονιάς. Τις λέξεις ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΑ που ριζώνουν μεν παρασιτικά σαν ζιζάνια αλλά και που σπέρνονται από συνειδητούς ή ασυνείδητους χειραγωγούς-«γλωσσαγωγούς» του πλήθους.
Τουλάχιστον για μένα οι «ανατροπή», «βόμβα», «θρήνος», «τραγωδία», είναι εκείνες οι λέξεις που εφέτος υπερέβησαν διασταλτικά την κρίσιμη μάζα κατάχρησής τους στα «Μέσα» και στους έξω και εντέλει μου έκαναν την έκρηξη!
Από αυτές, πάντως, αν θα ψήφιζα θα ψήφιζα «ανατροπή».
Νίκος Πετρόπουλος said
Αριστεία
Γυναικοκτονία
Συνεκμετάλλευση
Αφήνω και μια δυσοίωνη πρόβλεψη για την επόμενη χρονιά αφού κατι μου λέει ότι η «συνεκμετάλλευση» θα παίξει πολύ και για λέξη του 2020.
Καλημέρα!
Stazybο Hοrn said
Και για να σπάσει το περσινό ρέκορ, έπρεπε νάρθει κι άλλος ένας, και μετά οι διπλάσιοι, και ξανά οι διπλάσιοι απ’ τους διπλάσιους, οχτώ φορές αυτό. Ή, κάτσε, κάτσε. Να ‘ρθούν άλλοι δυο, και μετά οι διπλάσιοι, και ξανά οι διπλάσιοι απ’ τους διπλάσιους, εφτά φορές αυτό. #αμένσιοτο.
Α,και στο τέλος,κι άλλος ένας. 🙂
ΕΦΗ - ΕΦΗ said
175 Κι εγώ που δεν ψήφισα, μείον μία.
Αν ψήφιζα κύριε έφορα θα έριχνα : Κανονικότητα (με επηρέασε η της Χιλής κ ένα τραγούδι του Θ.Μικρούτσικου), αριστεία και επιτελικό κράτος. Φουλ του Κουλιστάν δηλαδή 😦
sarant said
175 Α, χάσαμε μια ψήφο, γιατί;
172 Αυτό με τα όμοια αγγλικά γράμματα είναι μεγάλο πρόβλημα
171 🙂
sarant said
Και βέβαια τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν αύριο, αλλ’ ας ευχαριστήσω από τώρα τον Στάζιμπο για την καταπληκτική (όπως κάθε χρόνο) δουλειά που έκανε!
Stazybο Hοrn said
177: Εμείς δεν χάσαμε καμία. Η Έφη τη δική της έχασε.
Stazybο Hοrn said
Εμείς με 2111+2⁸+1 θα είχαμε νέο ρεκόρ…

sarant said
180 Ο γριφος που λέγαμε