Οι λέξεις έχουν τη δική τους ιστορία

Το ιστολόγιο του Νίκου Σαραντάκου, για τη γλώσσα, τη λογοτεχνία και… όλα τα άλλα

Κορονολαζαρομεζεδάκια

Posted by sarant στο 11 Απριλίου, 2020


Του Λαζάρου σήμερα, που ηχεί κάπως παράταιρο όταν ακούμε για χιλιάδες νεκρούς της πανδημίας κάθε μέρα -κάποια στιγμή χτες το απαίσιο κοντέρ πέρασε στα έξι ψηφία. Οπότε, βάζουμε και το κορονο- μπροστά για να δηλώσουμε αυτή την ανακολουθία.

Δεν θα παραξενευτείτε αν, και τούτη τη φορά, ελάχιστα από τα μεζεδάκια μας είναι ακορόνιαστα -και πώς να γίνει διαφορετικά; Από την άλλη, σήμερα η πιατέλα δεν είναι παραφορτωμένη -ή εγώ δεν βρήκα πολλά, ή εσείς δεν στείλατε.

* Αυτό πάντως το έστειλε φίλος και το βρήκα αστείο.

Φυσικά η δεύτερη φωτογραφία είναι πειραγμένη, φωτοσοπιά που λέμε.

* Και συνεχιζουμε με ένα ζευγάρι, δυο παρεμφερή μεζεδάκια.

Το πρώτο, το είδα σε φιλικό τοίχο στο Φέισμπουκ:

Καλεί η ΕΡΤ1 τον τάδε εργατολόγο για να μας πει

» … αν οι επιχειρήσεις βρίσκονται στους ΚΑΔ των πληγέντων δραστηριοτήτων … «

και να μας φτιάξει την διάθεση.
Πληγεισών, καλέ μου κύριε Κ. Τ.!

* Το δεύτερο, το ψάρεψα διαβάζοντας μια είδηση για δωρεά της Lidl: Προσφορά 100 χιλ. ευρώ για την κάλυψη επειγόντων αναγκών του ΕΣΥ.

Επειγουσών αναγκών είναι το αχώνευτο σωστό.

Δεν ξέρω ποιος είναι ο συντάκτης που έγραψε το δεύτερο, ούτε ο εργατολόγος Κ.Τ. που είπε το πρώτο, αλλά έχουν καλή παρέα, αφού μέχρι και ο τρομερός Μιστριώτης θρυλείται πως είπε κάποτε: Λαλούντων των αηδόνων…

* Κι ένα λάθος που… θα μπορούσε να προκαλέσει διπλωματικό επεισόδιο αφού στο τουίτ της Daily Mail διαβάζουμε ότι ένα φτάρνισμα μπορεί να μεταδώσει γερμανούς έως και δυο διαδρόμους σουπερμάρκετ πιο πέρα.

Πώς το germs έγινε germans; Ο κορέκτορας, ίσως.

* Κι ένα άσχετο με τον ιό, που μάλιστα… κάηκε εν τη γενέσει του. Κάποιος φίλος είχε μέσα στη βδομάδα, σε σχόλιο, επισημάνει ότι στον ιστότοπο της Ακαδημίας Αθηνών μια φόρμα επικοινωνίας με το κοινό είχε την «εναύξητη» (ο όρος δεν είναι ακριβής) προστακτική: Απέδειξε ότι είσαι άνθρωπος.

(Το ερώτημα δεν είναι φιλοσοφικό, απλώς σε καλεί να απαντήσεις πόσο κάνει 1+4 ή κάποια άλλη απλή πράξη, για να αποκλειστούν οι επισκέψεις από ρομποτάκια).

Ίσως μάς διαβάζουν (και μάλιστα… πολύ σχολαστικά, για να χρησιμοποιήσω το γνωστό κλισέ, αφού επρόκειτο για ένα σχόλιο μέσα στα πολλά), ίσως πάλι τους το είπαν και άλλοι, πάντως τώρα το διόρθωσαν:

Για να αποδείξεις ότι είσαι άνθρωπος, απάντησε 1+4 = ?

* Με την αρρώστια του Μπόρις Τζόνσον, η Καθημερινή δημοσίευσε άρθρο για τους Βρετανούς πρωθυπουργούς που έχουν αρρωστήσει κατά τη διάρκεια της θητείας τους.

Εκεί διαβάζουμε: Ο Χένρι Τζοντ Τεμπλ, 3ος Υποκόμος του Πάλμερστον , που χρημάτισε δύο φορές πρωθυπουργός της Αγγλίας στη διάρκεια του 19ου αιώνα και κατά το απώγειο της δόξας της Αυτοκρατορίας, βρήκε τον θάνατο κατά την διάρκεια της άσκησης των καθηκόντων του.

Διπλό μεζεδάκι, αφού βέβαια η σωστή γραφή της λέξης είναι «απόγειο» -μπερδεύτηκε ο συντάκτης με λέξεις όπως «απώτερος», αλλά και το Σπελ Τσέκερ το έχουμε για να το χρησιμοποιούμε.

Και βέβαια, ο Υποκόμος, παράξενο βρετανικό αξίωμα που αποτελεί διασταύρωση του Υποκόμη και του ιπποκόμου. Τι τα θέλετε, είναι τρελοί αυτοί οι Βρετανοί.

* Μια και είπαμε για Γερμανούς πιο πάνω, ένα ωραίο λογοπαίγνιο που κυκλοφορεί.

H Γερμανια, λέει, συμβουλεύει τους πολίτες να αποθηκεύουν λουκάνικα (Wurst) και τυρί (Käse).

Παίζει με το worst case scenario, το χειρότερο σενάριο.

* Παραπονιέται φίλος. Όταν διαβάζω τίτλους σαν κι αυτόν:

Κορωνοϊός: Ογδόντα έξι νεκροί και 71 νέα κρούσματα στην Ελλάδα

μπερδεύομαι.

Πρέπει να σκεφτώ πως «στους 86 έφτασαν οι νεκροί», όχι ότι είχαμε, ο μη γένοιτο, 86 νεκρούς χτες. Αρκούσε και ένα σκέτο «στους 86 οι νεκροί».

Δεν έχω δίκιο; λέει ο φίλος. Αλλά θα μου πεις, τι ψάχνω να’βρω, συνεχίζει. Και έχει δίκιο.

* Χτεσινή είδηση. Διαβάζω το εξής:

Η κυβέρνηση επιχειρεί να απασφαλίσει μια υγειονομική βόμβα που απειλεί να τινάξει στον αέρα όλα όσα έχουν γίνει μέχρι σήμερα.

Να απασφαλίσει; Μακάρι να μην τα καταφέρει.

* Κι ένα κοινότατο λάθος σε σουπεράκι, αλλά που το βρήκα αστείο εξαιτίας του περιεχομένου της φράσης.

«O σώζων ευατόν σωθήτω».

Ε, όταν υπάρχει θανάσιμος κίνδυνος, αναμενόμενο είναι να βιάζεται κανείς όταν γράφει τα σουπεράκια.

* Να βάλουμε κι ένα χοντρό μεταφραστικό μαργαριτάρι, που επιπλέον είναι ακορόνιαστο, εννοώ άσχετο με την πανδημία.

Στη νεκρολογία του τραγουδιστή Bill Withers σε «γυναικείο» ιστότοπο, διαβάζουμε:

Γνωστός για τα ομαλά φωνητικά βαρίτωνα και την πολυτελή ψυχή του, έγραψε μερικά από τα καλύτερα τραγούδια της δεκαετίας του ’70, όπως το Just The Two Of Us, το Use Me και άλλα.

Δεν έβαλα εγώ τους έντονους χαρακτήρες, αλλά κατά σύμπτωση τα μεταφραστικά λάθη εκεί εντοπίζονται. Και το μικρότερο από τα λάθη είναι το (πολύ πρωτότυπο πάντως) «βαρίτωνα» (παρατατικός του ρήματος βαριτώνω;)

Και τα μεν «ομαλά φωνητικά βαρύτονα» είναι το smooth baritone vocals. Δεν θα το αποδίδαμε έτσι, αλλά εξηγείται. Αλλά πώς εξηγείται αυτή η απίστευτη «πολυτελής ψυχή»;

Πρέπει να ανατρέξουμε στο πρωτότυπο, οπότε θα δούμε ότι η φράση είναι:

Known for his smooth baritone vocals and sumptuous soul arrangements…

Πλούσιες (ή μεγαλοπρεπείς) ενορχηστρώσεις σόουλ έκανε ο μακαριτης με την πολυτελή ψυχή!

* Σε άρθρο του κ. Χαρδαλιά στην Καθημερινή διαβάζω:

Νιώθω πως φέτος το Πάσχα αποκτά ακόμη μεγαλύτερο νόημα καθώς, όπως διδάσκει η πίστη μας, έτσι ακριβώς σηκώνουμε τον δικό μας Γολγοθά ώστε να φτάσουμε στη δική μας Ανάσταση.

Μόνο που ο Γολγοθάς είναι λόφος, δεν τον σηκώνουμε αλλά τον ανεβαίνουμε. Σταυρό σηκώνουμε, ο καθένας τον δικό του.

* Πανάξιος επιστήμονας ο Σ. Τσιόδρας και υποδειγματική η χτεσινή του τοποθέτηση για τους Ρομά. Νομικός όμως δεν είναι.

Φίλος νομικός επισημαίνει ότι σε πρόσφατη ενημέρωσή του, ο Σ. Τσιόδρας αστόχησε στον όρο που χρησιμοποίησε. Συγκεκριμένα, είπε ότι ο ιός «παραλύει την οικονομία, διαιρεί τους ανθρώπους, τους κάνει να φοβούνται τους συνανθρώπους τους, έχει μετατρέψει τα νοσοκομεία πολλών χωρών σε νοσοκομεία διαλογής, όμως η συλλογική μας σκέψη θα πρέπει να είναι πώς να τον επιβραδύνουμε και να μην τον διασπείρουμε στον διπλανό μας. Αυτός είναι ο κύριος στόχος μας. Ο ιός πέρα από τον διχασμό, που πρέπει να αποφύγουμε, έρχεται να φέρει και την αστική ευθύνη».

Όμως αστική ευθύνη είναι πολύ συγκεκριμένος νομικός όρος, που σημαίνει την υποχρέωση του ιδιώτη να αποκαταστήσει τη ζημιά που προκάλεσε σε αλλο πρόσωπο, με κάποια παράνομη ή αντισυμβατική πράξη ή παράλειψή του.

Ο κ.Τσιόδρας προφανώς ήθελε να αποδώσει στα ελληνικά το civic responsibility. Την ευθύνη του πολίτη, θα έλεγα.

* Και θα κλείσουμε με ένα αστείο βιντεάκι που μου έστειλε ο φίλος μας ο Στάζιμπος.

Είναι από τα εκπαιδευτικά μαθήματα που μεταδίδει η τηλεόραση, και μια δασκάλα διδάσκει τους μαθητές του Δημοτικού πώς να κάνουν πράξεις με κρατούμενο και δείχνει στον πίνακα την αφαίρεση 83-64.

Μόνο που, όπως θα δείτε, κάπου τα μπερδεύει κι έτσι βγάζει αποτέλεσμα 83-64 = 29!

Καλά είναι τα εκπαιδευτικά βίντεο, και πολύ χρήσιμα αυτές τις μέρες, αλλά κάποιος πρέπει να τα ξαναβλέπει και να τα ελέγχει.

Μακάρι όμως να ήταν αυτό το πιο σοβαρό μας πρόβλημα.

Να είμαστε όλοι γεροί!

 

 

 

247 Σχόλια to “Κορονολαζαρομεζεδάκια”

  1. Χα χα, ωραίο το Wurst Käse scenario!
    Έγραψα το πρωί σε άλλο νήμα για το πρωτοσέλιδο της Καθημερινής με τους θυλάκους, αλλά τώρα μόλις διαπίστωσα ότι υπάρχει και ο θύλακος πέρα από τον θύλακα. Διδάσκω αεί γηρασκόμενος λοιπόν.

  2. Πέθανε λέει ο Κοροβέσης

  3. spiral architect 🇰🇵 said

    Να είμαστε όλοι γεροί!

    Πάνω απ’ όλα.
    Καλημέρα.

  4. spiral architect 🇰🇵 said

    @2: Ναι, δυστυχώς και δεν ήταν ιδιαίτερα μεγάλος, θαρρώ.

  5. Πουλ-πουλ said

    «Όμως αστική ευθύνη είναι πολύ συγκεκριμένος νομικός όρος»

    Και οι βαθμοί ελευθερίας είναι πολύ συγκεκριμένος όρος της στατικής, αλλά βρίσκεται στο στόμα κάθε ψαγμένου δημοσιολογούντος.

  6. spiral architect 🇰🇵 said

    Φρέσκο υπερατλαντικό μεζεδάκι από το μαλάκα της παρέας.

  7. Παναγιώτης Κ. said

    @2. Θλίψη…
    Πολλές φορές με είχε εκφράσει με τα διάφορα γραπτά του.
    Τον πρωτογνωρίσαμε μέσα από το βιβλίο του «Οι ανθρωποφύλακες».
    Η γραφή του δεν ήταν έκφραση κάποιου… αριστερού συναισθήματος.
    Αποκόμιζες πραγματολογικά στοιχεία που χρειάζονται στην πολιτική δράση.

  8. ndmushroom said

    Καλημέρα!
    Εμένα πάντως αυτό το «βαρίτωνα» μου θυμίζει τη χορωδία του Χαρίτωνα. Μουσικό το ένα, μουσικό το άλλο, λίγο θέλει ο απλήρωτος καραντινιασμένος υλατζής; 🙂

  9. Γιάννης Ιατρού said

    καλημέρα,

    βαριά άρχισε η μέρα σήμερα… Μας άφησε κι ο Περικλής Κοροβέσης. Θα τον θυμόμαστε!

  10. sarant said

    Kαλημέρα, ευχαριστώ πολύ για τα πρώτα σχόλια!

    Κατά σύμπτωση χτες το βράδυ έβλεπα μια συζήτηση στο ΦΒ όπου αναφέρθηκε ότι ο Π. Κοροβέσης ήταν άσχημα.

  11. # 2, 7

    Κρίμα

    Τον είχα γνωρίσει, ερχότανε στην κατάληψη της Δημοτικής Αγοράς στην Φωκίωνος Νέγρη. Ηταν ο μόνος βουλευτής που δεν ήθελε τους δυο αστυνομικύς συνοδείας που του έδιναν,αν θυμάμαι καλά τους ανέθετε το μπέιμπυσίττιν των εγγονών του (;). Θυμάμαι μια φορά τον ρώτησα (χωρίς να το εννοώ) αν θα μου κάνει ένα ρουσφέτι. Οχι, μου απάντησε ξερά. Κατάλαβα πως δεν θα ξαναβγεί βουλευτής και επαληθεύτηκα !

  12. ap8938 said

    πάλι καλά, δεν λες, που το germs έγινε germans. φαντάσου μόνο τι θα γινόταν εάν έγραφε gems.

  13. Γς said

    Τον κρέββατόν σας

    https://caktos.blogspot.com/2015/06/blog-post_21.html

  14. Γιάννης Ιατρού said

    11: Σϊγουρα πολλά θα του θυμόμαστε. Μέχρι κι η Νικολούλη… ασχολήθηκε μαζί του 👎
    Για να θυμηθούμε τι έγραφε ο ίδιος… επ΄αυτού😎

  15. Χρήστος Δ. Τσατσαρώνης said

    Ο Περικλής Κοροβέσης ερχόταν παλιά και στο μπαρ AuRevoir στην Πατησίων, αναπαυμένος ας είναι.

    Χρήστος Δ. Τσατσαρώνης
    http://www.badsadstories.blogspot.gr
    http://www.badsadstreetphotos.blogspot.gr

  16. sarant said

    14 Μπράβο που το θυμήθηκες, ας του κάνουμε ένα μνημόσυνο

  17. ΓΤ said

    0@

    Στην Ακαδημία κάνουν… 70 χρόνια να φτάσουν στο Δ.
    Λοιπόν, δεν έχουν διορθώσει τίποτε. Διότι, όπως έλεγε εκείνο το παλιό σχόλιο, όταν κάνεις δυο-τρία refresh τη σελίδα, αναδύεται γλυκά το της προστακτικής «απέδειξε»…

  18. Voyageur autour de la chambre said

    Καλημέρα σε όλους.
    Νέος στο σχολιασμό, αλλά διαβάζω το ιστολόγιο κάποια χρόνια τώρα.
    Δυσκολεύτηκα να διαλέξω το καλύτερο μεζεδάκι, ανάμεσα στην «πολυτελή ψυχή» και το παίρνω το Γολγοθά στην πλάτη κι ανεβαίνω.
    Και τα δύο σε γραπτά κείμενα!
    Ίσως να ήταν κατανοητός ο Γολγοθάς αν ήταν προφορική απροσεξία.
    Και κάποιος γράφει άρθρο για τραγουδιστή και δεν έχει ξανακούσει τη σόουλ;

  19. sarant said

    17 Συγγνώμη τότε

    18 Καλώς ήρθατε στο κλαμπ 🙂 Πιο σοβαρό βρίσκω την πολυτελή ψυχή, δείχνει ότι δεν έχεις συναίσθηση του τι γράφεις.

    Ως γνωστόν θα λείψω για μερικές ώρες

  20. Georgios Bartzoudis said

    «Φίλος νομικός επισημαίνει… Αστική ευθύνη είναι πολύ συγκεκριμένος νομικός όρος, που σημαίνει…»

    # Ναι. Προφανώς η έκφραση «ευθύνη του πολίτη» αποδίδει επακριβώς αυτό που ήθελε να πει ο γιατρός που δεν είναι «νομικός». Όμως, το ότι μια ελληνική λέξη χρησιμοποιείται από μια επιστήμη ως όρος δεν σημαίνει ότι παύει να χρησιμοποιείται στην καθομιλουμένη. Τα πράγματα στενεύουν όταν δυο ή περισσότερες λέξεις μαζί (ας το πω σύμπλεγμα λέξεων) χρησιμοποιούνται ως επιστημονικός όρος. Στενεύουν αλλά δεν εμποδίζουν τον φυσικό ομιλητή να χρησιμοποιήσει αυτό το σύμπλεγμα με την «κλασσική» του σημασία: Αν, για παράδειγμα κάποιος …μπουρζουάς μιλήσει για την «κομμουνιστική ευθύνη» στον εμφύλιο, τότε ένας …σύντροφος μπορεί να αντιτάξει την «αστική ευθύνη» στον εμφύλιο, χωρίς …να ζητήσει άδεια από το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους!
    Το ίδιο ισχύει και για τους «βαθμούς ελευθερίας» του Πουλ-πουλ (σχόλιο 5), που θεωρεί ότι η έκφραση «βαθμός ελευθερίας» έχει …δεσμευτεί από την επιστήμη της Στατιστικής. Μιλώντας την «τρισχιλιετή» που λεει και ο Νοικοκύρης, έχω πολλούς βαθμούς ελευθερίας να λεω την άποψή μου με χίλιους δυο τρόπους, χωρίς να παίρνω άδεια από κανέναν στατιστικολόγο.
    Το πράγμα αλλάζει αν, μιλώντας ως νομικός, χρησιμοποιώ τον όρο «αστική ευθύνη» με την «κλασσική» της σημασία. Παρομοίως και όταν μιλώ ως στατιστικολόγος (δεν ξέρω αν υπάρχει τέτοια ειδικότητα).
    Τέλος, το πράμα επίσης αλλάζει όταν μεταφέρω έναν «όρο» από μια γλώσσα σε άλλη. Παράδειγμα, η «ατυχής» μεταφορά στα ελληνικά του όρου civil engineer. Η «σωστή» μεταφορά θα ήταν «αστικός μηχανικός». Αποδόθηκε όμως ως «πολιτικός μηχανικός». Που βέβαια μετά από χρήση εκατό και πλέον χρόνων δεν τον θεωρούμε ότι είναι μηχανικός που ασχολείται με την …πολιτική! [εκτός και αν ήταν μέλος στην κυβέρνηση της …πρώτη-φορά-αριστεράς]

  21. Νέο Kid said

    20. «Στατική» γράφει ο άνθρωπος , όχι στατιστική…
    «Βαθμός ελευθερίας» στη Μηχανική δεν είναι αυτό που νομίζεις ότι είναι .

  22. ΓΤ said

    19@ Ὀχι «συγγνώμες» 🙂 σε παρακαλώ
    Η ληθαργία τους βαράει ταβάνι…

  23. Νέο Kid said

    6. Το μεζεδάκι του Τράμπα πού έγκειται;
    Στο ότι δεν λέμε «καλή» μεγάλη Παρασκευή;

  24. spyridos said

    23

    Είδα εχθές έναν από κάτω που του ευχήθηκε

    «Happy 9/11»

  25. Γιώργος Κατσέας, Θεσσαλονίκη said

    Αν ξαναδιαβάσεις το κείμενο του Χαρδαλιά θα δεις ότι ο Γολγοθάς δεν είναι το μοναδικό του «τούβλο». Και επειδή ήδη έχει δώσει δείγματα ανεπαρκούς γλωσσικής (..και άλλης..) κατάρτισης, οι διευθυντές των εφημερίδων θα έπρεπε να παραδίδουν αμέσως στους διορθωτές τους, οτιδήποτε είδος λόγου προέρχεται από αυτόν. Νομίζω δε πως η μπόλικη χριστιανολογία του έχει μόνο ψηφοθηρική στόχευση.
    Αντίθετα, η εικόνα που εκπέμπει ο Τσιόδρας είναι γνήσια και σας διαβεβαιώνω ότι δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ περίπτωση να τον δείτε να την εξαργυρωνει στον χώρο της πολιτικής, παρά τις λυσσασμένες φτηνιάρικες προβλέψεις κάποιων αντιπολιτευόμενων κονδυλοφόρων. Μετά την πανδημία, θα τον βλέπετε μόνο σε αίθουσες διδασκαλίας και σε κανένα ξωκλήσι, δηλαδή σε τόπους όπου αποκλείεται να συναντήσετε τον Χαρδαλιά. (Θεωρώ πολύ πιθανό ότι η «αστική του ευθύνη» έχει μόνο ταξικό/λενινιστικό και όχι νομικό περιεχόμενο αφού ο Καρτερός, γνήσιoς εκφραστής των προλεταρίων, τον εξοβέλισε από τον χώρο των ταπεινών και καταφρονεμένων και τον χάρισε στην ΝΔ..)

  26. Δανεικό το λέμε στην αφαίρεση. Δανεικό κι αγύριστο, που είπε και η nastaya…

  27. LandS said

    Πώς το germs έγινε germans; Ο κορέκτορας, ίσως.

    Καλά που δεν έγραψε Krauts

  28. @20 Καμία σχέση το Civili Engineer με το αστικός το έχουμε ξαναγράψει είναι η διάκριση από τον σκέτο μηχανικό που ήταν στρατιωτικός και εφτιαχνε οχυρώσεις.
    Και μάλιστα τα πρωτα εργα πολτικού μηχναικού ήταν έξω από πόλεις όπως φάροι (που δεν εφτιαχναν οι αρχιτεκτονες λκαι το μηχανικό αλλά έφτιαχνεο ο πρώτις πυ δηλωσε πολιτικός μηχανικός ο Σμήτον John Smeaton) γέφυρες κανάλια και λιμάνια.
    Και ρσυμφωνώ με το σχόλιο 21 άλλο στατιστική και άλλο στατική και βαθμόί ελευθερίας είναι άλλο από αυτό που νομίζετε.

  29. Πέπε said

    Ίσως έχετε δει κάποιοι ένα υπέροχο κείμενο (δεν ξέρω πόσο βάιραλ έχει γίνει) που αποδεικνύει ότι δεν υπάρχει κορονοϊός, ότι πρόκειται για μια διεθνή συνωμοσία με σκοπό να καλύψει την πραγματική αιτία των θανάτων που είναι οι κεραίες 5G, ότι το εμβόλιο που κάποια στιγμή θα βρεθεί και θα κάνουμε υποχρεωτικά όλοι θα περιέχει μικροτσίπ, και διάφορα άλλα ωραία.

    Μέσα σ’ αυτό το κείμενο λοιπόν υπάρχει ένα ωραίο μεζεδάκι: άνθρωποι που, όπως ακριβώς-αυτολεξεί το λέει, «καταλήγουν (πεθαίνουν) σαν τα ποντίκια».

    Αφενός, το «πεθαίνω» είναι λέξη ταμπού, δεν πρέπει να τη λέμε ούτε καν σε κείμενα που μιλάνε όλο για θανάτους, ούτε καν σε εκφράσεις όπως «πεθαίνουν σαν τα ποντίκια». Αφετέρου, ο συντάκτης διατηρεί τη στοιχειώδη συναίσθηση ότι «καταλήγω» σημαίνει άλλο, και επομένως το «καταλήγω σαν ποντίκι» μπορεί να εκληφθεί σαν «γίνομαι σαν ποντίκι», οπότε μας εξηγεί, εντός εξιλεωτικής παρενθέσεως όμως, ότι εννοεί πεθαίνουν.

  30. Πέπε said

    Πολιτικός μηχανικός είστε; Και πώς τα προλαβαίνετε όλα αυτά; Πρωί βουλή και βράδυ συνεργείο;

  31. Avonidas said

    Καλημέρα.

    στο τουίτ της Daily Mail διαβάζουμε ότι ένα φτάρνισμα μπορεί να μεταδώσει γερμανούς έως και δυο διαδρόμους σουπερμάρκετ πιο πέρα.

    Μωρέ, και Γερμανούς και Πολωνούς και Έλληνες! Για κάντε πως φταρνιζεστε μέσα σε σουπερμάρκετ, και θα δείτε πόσους διαδρόμους παραπέρα θα πάνε οι γύρω σας! 😛

    Αλήθεια , Νικοκύρη, γιατί μεταφράζεις το cough «φτάρνισμα» κι όχι «βήξιμο»;

  32. LandS said

    Βαρίτων -> Βαρίτωνας του Βαρίτωνα. Κατά το Χαρίτωνας του Χαρίτωνα.

  33. Γς said

    Και το ρέψιμο΄;
    Το πέσιμο;
    Το @έσιμο;

  34. Γιάννης Ιατρού said

    Εις μνήμη🙁 το γνωστό έργο του «Οι Ανθρωποφύλακες», 2η έκδοση 2007,

    από το γνωστό κινέζικο αποθετήριο εδώ ή για όποιον δεν έχει πρόσβαση… προσφορά από το υπόγειο (με OCR 🙂 ), εδώ

  35. Πουλ-πουλ said

    20, 21, 28

    Η πλάκα είναι, ότι υπάρχουν βαθμοί ελευθερίας και στη στατιστική!

    30. !!!!! (ελλείψει φατσούλας)

  36. Χαρούλα said

    Για Π.Κ. Από τους λίγους που τίμησε τον αντικομφορμισμό του. Ότι και να λεγόταν γι ´αυτόν, σίγουρο στα μάτια μου είναι ένα. Δεν ήταν δήθεν. Δύσκολο, μεταπολιτευτικά.
    Έχουμε πράγματα θετικά να τον θυμόμαστε.

  37. Καλημέρα
    35 κι όχι μόνο. Και γενικά σε συστήματα εξισώσεων (π.χ. αόριστο με ν βαθμούς ελευθερίας). Αλλά μιας και μας είπαν πως δεν είν’ αυτό που νομίζουμε, τι είναι στην στατική;

  38. Πουλ-πουλ said

    37. Ας πούμε, απλουστευτικά, ότι είναι δυνατότητες μετακίνησης ή στροφής.

  39. π2 said

    Πολύ χειρότερο μεζεδάκι του Τραμπ ήταν αυτό που είπε για τα αντιβιοτικά.

    Antibiotics used to solve every problem and now one of the biggest problems the world has is the germ has gotten so brilliant that the anti-antibiotics can’t keep up with it.

    Ο πρόεδρος της ισχυρότερης χώρας στον κόσμο δεν γνωρίζει ότι τα αντιβιοτικά είναι φάρμακα εναντίον βακτηρίων, ότι ο ιός δεν είναι βακτήριο, κλπ. (για την ακρίβεια, ο ΠΟΥ έχει κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου για τη χρήση αντιβιοτικών εναντίον του ιού, καθώς μειώνουν την παραγωγή αντισωμάτων).

    Σε άλλα νέα, σύμφωνα με πρόσφατη δημοσκόπηση το 90% των Ρεπουμπλικανών ψηφοφόρων εμπιστεύονται τον Τραμπ ως πηγή πληροφοριών για τον ιό.

  40. venios said

    Μετά το Γλέζο ο Περικλής Κοροβέσης. Δεν έχω λόγια…

  41. LandS said

    5

    Φαντάζομαι ότι δεν εννοείς ΜΟΝΟ όρος της Στατιστικής. Και οι Φυσικοί τον χρησιμοποιούν και οι Χημικοί τον χρησιμοποιούν και οι Μηχανικοί τον χρησιμοποιούν. Και φυσικά όλοι όσοι χρειάζεται να βασιστούν και στη Στατιστική για να βγάλουν χρήσιμα συμπεράσματα ή να κάνουν καλά τη δουλειά τους. Κοινωνιολόγοι, Οικονομολόγοι, Εγληματολόγοι, Επιδημιολόγοι, Επικοινωνιολόγοι (εκει να δεις), επαγγελματίες μάρκετινγκ, κτηματομεσίτες, τζογαδόροι (με λάθος τρόπο) κλπ.
    Όχι ωρολογοποιοί, εκτός αν είναι τζογαδόροι.

  42. LandS said

    23. Καλή; Μαύρη καλοσύνη.

    Καλή Ανάσταση λέμε.

  43. ΚΩΣΤΑΣ said

    Στατική και στατιστική δεν νομίζω να είναι το ίδιο πράμα.

    Πάντως, πολλοί λένε ότι στατιστική είναι η επιστήμη του ψεύδεσθαι αληθοφανώς δι’ αριθμών.

  44. LandS said

    38 (και άλλα πιο πριν)

    Πουλ-Πουλ δεν είχα δει τα κατοπινά (του 20) σχόλια όταν έγραφα εξυπνάδες στο 41

  45. Πουλ-πουλ said

    44. pas de quoi

  46. LandS said

    43
    Εκουσίως ή Ακουσίως

    Το απόφθεγμα «There are three kinds of lies: lies, damned lies, and statistics» αποδίδεται στον Βενιαμίν Ντισραέλι Πρώτο Κόμο 😉 του Μπίκονσφιλντ.

  47. ΚΩΣΤΑΣ said

    46 –> Εκουσίως ή Ακουσίως

    οκ, σωστός 😉

  48. leonicos said

    τρομερός Μιστριώτης θρυλείται πως είπε κάποτε: Λαλούντων των αηδόνων

    μήπως λαλούν μόνο τ’ αρσενικά;

    νομίζω πως έτσι είναι

    Ευστάθιος Θεσσαλονίκης Ἀττικὸς ἀνὴρ τὸν αἶγα λέγε ὥσπερ καὶ τὸν ἀηδόνα

  49. Νέο Kid said

    Να ξεδιαλύνουμε κάτι. Η Στατιστική δεν είναι «επιστήμη» . Είναι απλώς ένας κλάδος των εφαρμοσμένων Μαθηματικών. Ο σπουδαιότερος κλάδος μετά τον απειροστικό λογισμό, επειδή ασχολείται με την ερμηνεία φαινομένων όταν ερχόμαστε αντιμέτωποι με την αβεβαιότητα. Δηλαδή 9 στις 10 φορές στην αληθινή ζωή.

  50. 39: Άσε δε που οι ιοί μπορεί να είναι brilliant -εντάξει σε σχέση μ’ αυτόν, τα πάντα μπορούν να είναι (πήγα να γράψω κι οι αμοιβάδες, αλλά δεν ξέρω ποιο είναι πιο αναπτυγμένο).

  51. voulagx said

    #21 @ΝιουΚιντ: Σου εχω πει να κοψεις μερικους βαθμους ελευθεριας, δεν μ’ ακους, μου θες υπερστατιστικο συστημα τρομαρα σου! 🙂

  52. leonicos said

    20 Georgios Bartzoudis said

    Όμως, το ότι μια ελληνική λέξη χρησιμοποιείται από μια επιστήμη ως όρος δεν σημαίνει ότι παύει να χρησιμοποιείται στην καθομιλουμένη.

    Συμφωνώ με την πιο πάνω πρότασή σου, αλλά εδώ δεν πρόκειται για άστική ευθύνη με την έννοια ευθύνη των αστών (ως ιδιαίτερης κοινωνικής ομάδας, διότι αστός ΔΕΝ σημαινει απλά πολίτης) Και νομίζω ότι το παράδειγμα με την κομμουνιστική ευθύνη / αστική ευθύνη δεν είναι επιτυχές. Ούτε η φράση ‘κομμουνιστική ευθύνη’ είναι, διότι η ευθυνη δενμπορεί να είναι κομμουνιστική. Η φράση ‘αστική ευθύνη’ είναι όρος διότι στην καθομολούμενη δεν σημαίνει αυτό που λε΄νε τα συστατικά της

    Το ίδιο ισχύει και για τους «βαθμούς ελευθερίας» του Πουλ-πουλ (σχόλιο 5), που θεωρεί ότι η έκφραση «βαθμός ελευθερίας» έχει …δεσμευτεί από την επιστήμη της Στατιστικής. Μιλώντας την «τρισχιλιετή» που λεει και ο Νοικοκύρης, έχω πολλούς βαθμούς ελευθερίας να λεω την άποψή μου με χίλιους δυο τρόπους, χωρίς να παίρνω άδεια από κανέναν στατιστικολόγο

    Κι εδώ μιλάς σωστά. Κι εγώ χρησιμοποιώ την έκφραση, αλλά την έχω δανειστεί από τη Στατιστική, και δεν τη θεωρώ καθομιλούμενη. Αλλιως θα πω ‘έχω κάθε ελευθερία να’

  53. leonicos said

    49 Νέο Kid
    Η Στατιστική δεν είναι «επιστήμη» .

    επειδή ασχολείται με την ερμηνεία φαινομένων όταν ερχόμαστε αντιμέτωποι με την αβεβαιότητα. (και εξαγωγής συμπερασμάτων, θα μου επιτρέψεις να προσθέσω).

    Δεν είναι επιστήμη επειδή δεν υπάρχει έννοια διαψευσιμότητας στη Σττιστική. Όπως ξέρουμε 2+2=4 και αυτό δεν επιδέχεται έλεγχο και διαψευσιμότητα, διότι άθροισμα 4 σου δίνουν μόνο τα 3+1 και 2+2.

  54. Γιάννης Κουβάτσος said

    Στο πολύ ενδιαφέρον βιβλίο «Ο Έλληνας γιατρός» της Καρολίνας Μέρμηγκα, στο οποίο πραγματεύεται την περιπετειώδη, λόγω συνθηκών και εποχών, ζωή και σταδιοδρομία του παππού της ιατρού Κωνσταντίνου Μέρμηγκα, διαβάζουμε στη σελίδα 349 «των καταληφθέντων περιοχών». Το μεζεδάκι βρίσκεται σε επιστολή που έστειλε, ή υποτίθεται ότι έστειλε, ο Μέρμηγκας σε έναν φίλο του, οπότε δεν ξέρω σε ποιον πρέπει να χρεωθεί.

  55. Αφώτιστος Φιλέλλην said

    Mafia distributes food to Italy’s struggling residents

    Organised crime groups offer support to quarantined families who have run out of cash

    https://www.theguardian.com/world/2020/apr/10/mafia-distributes-food-to-italys-struggling-residents

  56. LandS said

    53
    Τι εννοείς δεν έχει την έννοια της διαψευσιμότητας; Όλο hypothesιs testing είναι. Μη σου πω ότι το καλό αποτέλεσμα είναι αυτό που διαψεύδεται λιγότερο!

    Τώρα να κάνω τον έξυπνο (λέμε τώρα) Άθροισμα 4 σου δίνουν μόνο το 3+1 και το 2+2 εφόσον περιοριζόμαστε στους ακεραίους θετικούς αριθμούς. (ακόμα πιο …κάνω τον έξυπνο] Άθροισμα 4 δίνει και το 1+3. Κάποιοι λένε και τα 4+0, 0+4.

  57. Αφώτιστος Φιλέλλην said

    55. Προ ημερων , ειχα γραψει το εξης μυθοπλαστικο σχολιο, το οποιο επιβεβαιωθηκε και απ’ οτι φαινεται σε περισσοτερες περιοχες .

    Μαλιστα, η ιταλικη κυβερνηση, μεσω των μυστικων χυπηηρεσιων, ηλθε σε επαφη με την μετα-μαφια , η οποια συμφωνησε να δωσει κι αυτη επιπλεον μισο επιδομα μηνιαιως , ως προκαταβολη εναντι μελλοντικων αμοιβων σε εργαζομενους στην μαυρη οικονομια , για την εργασια που θα παρασχουν οταν τελειωσουν οι απαγορευσεις κυκλοφοριας.

    ΥΓ Mafia distributes food to Italy’s struggling residents
    theguardian.com/world/…

    […]

    Al Capone had free soup kitchens during the great depression.

    He was more popular than most politicians at the time.
    […]

    The mafia in Brazil enforces quarantine instead of government. Yakuza aided during Fukashima tsunami. Organized crime will do public assistance because when police come asking questions later about something people will be more likely to have amnesia.

    When push comes to shove, people will care way more about their personal situation or how to fend for themselves than anything else. Organized crime becomes rampant when the people in power don’t do anything to make the lives of the people better or address their problems.

    Exactly. And at this point the level of corruption and crime is no different between the US government and organized crime (one could even argue it’s worse), so that’s not a deciding factor… then if one side does something beneficial for individuals it tips the scale in their favour
    […]

    Now our politicians ARE the criminals
    […]

    Not mafia but cartel leader Pablo Escobar was beloved by the poor. He built hospitals and schools and gave money to the poor. He was a kind of hero. The thing about mafioso s or any kind of thug is that there is always a price to pay for their kindness. And all too often that’s your life.

  58. nikiplos said

    Πάντως εγώ το έμαθα για τον Κοροβέση από το κελαηδιστήρι… Τα google news δεν εμφανίζουν πουθενά την είδησή του. Τουλάχιστον μέχρι προ ολίγου. Αντίθετα το γεγονός ότι «έκοψαν» την εκπομπή του Σπύρου Παπαδόπουλου, παίζει…

    Επαληθεύω πάντως, ότι στο κόσμο υπάρχει έντονα η εντύπωση πως υπήρξε μέλος τρομοκρατικής οργάνωσης.

  59. dryhammer said

    57> The thing about mafioso s or any kind of thug is that there is always a price to pay for their kindness. And all too often that’s your life.

    Ενώ οι πολιτικοί, έ; Όλα για την ψυχή της μάνας τους…

  60. nikiplos said

    6@ κι εμένα με παραξενεύει που υφίσταται το μεζεδάκι. Για τους ΗΠΑνούς η Μεγάλη Παρασκευή είναι αργία. Έτσι κι αλλιώς δεν έχουν και πολλές αργίες. Προφανώς ο προεδρος ευχήθηκε στους τυχερούς που θα ξεκουραστούν την Μ. Παρασκευή, αφού στις ΗΠΑ δεν υπάρχει λοκντοάουν.

  61. Αφώτιστος Φιλέλλην said

    Εχω ολοκληρωσει τον σχολιασμο μου ως επιδημιολογος 🙂 και συνεχιζω ως πολιτικος επιστημων 🙂

    Κοινωνικες επιπτωσεις του κορονοϊού
    ( Μερος Ι στην Ιταλια)

    Coronavirus Outbreak
    Mafia Gangs in Italy Poised to Profit from Coronavirus
    […]
    With many people out of work and unable to pay bills and to buy food, impatience and anger is rising — and so is crime. Police have redoubled guards at supermarkets in the southern regions of Campania, Calabria, Sicily and Puglia, fearing that despair could trigger violence.

    The lockdown is especially hard for more than three million people who work in the underground economy and are off the books and avoid paying taxes. For them it is difficult to get social benefits. Self-employed professionals and small-business owners are also feeling the pinch and struggling to get government support.

    Online opponents

    To help the self-employed, the government has announced a new 600-euro a month benefit payment but has had problems processing claims because the relevant agency’s website has come under a series of attacks from hackers.
    https://www.voanews.com/science-health/coronavirus-outbreak/mafia-gangs-italy-poised-profit-coronavirus
    […]

    ΥΓ Να δουμε τι θα γινει στην χωρα μας τα επομενα 2 εως 3 ετη, με υφεση φετος εως -10% και αργη ανοδο εως το 2022.

  62. ΣΠ said

    39
    Ο Τραμπ τα γνωρίζει αυτά τα θέματα. Έχει μια εκ φύσεως ικανότητα επειδή ο θείος του ήταν καθηγητής στο ΜΙΤ.

  63. ΣΠ said

    60
    Όχι, στις ΗΠΑ η Μ. Παρασκευή δεν είναι αργία. Εν γένει δεν έχουν θρησκευτικές αργίες εκτός από τα Χριστούγεννα, που κι αυτά δεν τα βλέπουν τόσο σαν θρησκευτική γιορτή.

  64. nikiplos said

    63@ Τότε μάλλον το είπε για να κολακέψει τους καθολικούς ψηφοφόρους του. Πάντως σαν πλούσιος και της πιάτσας άνθρωπος, μάλλον, άθεος θα είναι, όπως ήταν ο Ιουστινιανός και οι συνεργάτες του.

  65. Γιάννης Κουβάτσος said

    Πάει κι ο Κοροβέσης…Ένα ποίημά του:

    ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ
    Κάθομαι στο καφενείο στην Αχαρνών
    και κοιτάζω το δρόμο που γίνεται θέατρο.
    Μπροστά από το τραπέζι,
    περνούν οι ομορφιές του κόσμου:
    λυγερές από μακρινές χώρες,
    το ίδιο απρόσιτες όπως όλες οι όμορφες∙
    στιβαρά παλικάρια που το βήμα τους
    δαμάζει την άσφαλτο∙
    χαρούμενες παιδικές φωνές,
    φτάνουν στα κουρασμένα αυτιά μου.
    Αλλά κανείς δεν τους θέλει
    και τους βρίσκω συγγενείς μου.
    Λαθρομετανάστης ήμουν κι εγώ στη ζωή μου,
    χωρίς χαρτιά και άδεια παραμονής.
    Και στην πρώτη σκούπα με απέλασες.
    Και μου έρχεται να χωθώ
    σ’ αυτό το πολύχρωμο πλήθος και να τους πω:
    «Πάρτε με μαζί σας, είμαι δικός σας».

  66. ΣΠ said

    64
    Ε, ναι.

  67. Pedis said

    Η περίπτωση του Αλτάν και γενικά οι διωξεις και οι θάνατοι αγωνιστών στην Τουρκία είναι θέματα τραγικά, αλλά εδώ ή εγώ έχω χάσει κάτι (από το Αι μέι μιςς σάμθιν) από τη δικονομική παράδοση της Τουρκίας ή πρόκειται για μεζέ μαργαριταριού …

    Οι αστυνομικοί είχαν μαζί τους δύο εντάλματα έρευνας και σύλληψης, ένα για εκείνον και ένα για τον επίσης δημοσιογράφο και ακαδημαϊκό αδερφό του, Μεχμέτ, που ζούσε στην ίδια πολυκατοικία. Δεν ήταν η πρώτη φορά που βίωναν κάτι αντίστοιχο.

    Σαρανταπέντε χρόνια πριν είχε συμβεί το ίδιο στον πατέρα τους. Οι αδερφοί Αλτάν συνελήφθησαν εκείνο το ξημέρωμα με την κατηγορία της μετάδοσης «υποσυνείδητων μηνυμάτων» κατά τη διάρκεια της εμφάνισής τους στην εκπομπή της Ναζλί Ιλιτζάκ στις 14 Ιουλίου 2016. Τα μηνύματα αυτά σύμφωνα με το κατηγορητήριο αφορούσαν την απόπειρα στρατιωτικού πραξικοπήματος που θα γινόταν στην Τουρκία μία μέρα μετά.

    Η σύλληψή τους ήταν μία από τις εκατοντάδες που έγιναν εκείνες τις μέρες εις βάρος δημοσιογράφων (η Ναζλί Ιλιτζάκ είχε ήδη συλληφθεί στις 26 Ιουλίου), συγγραφέων (μεταξύ αυτών η Ασλί Ερντογάν), ενώ συνεχίζονταν οι συλλήψεις στρατιωτικών, δασκάλων, καθηγητών, δημοσίων υπαλλήλων και γενικότερα ανθρώπων που από την κυβέρνηση Ερντογάν θεωρήθηκαν εμπλεκόμενοι στην απόπειρα πραξικοπήματος.

    Στη διάρκεια της ανάκρισής τους από τον εισαγγελέα, δώδεκα μέρες μετά τη σύλληψή τους, ο Αχμέτ Αλτάν και ο αδερφός του αρνήθηκαν τις κατηγορίες που τους αποδίδονταν διαβεβαιώνοντας ότι σε όλη τη ζωή τους πολεμούν εναντίον των πραξικοπημάτων.

    Δεν ρωτήθηκαν ποτέ σχετικά με το πραξικόπημα της 15ης Ιουλίου ή τα υποτιθέμενα υποσυνείδητα μηνύματα που έστειλαν. Οι ερωτήσεις αφορούσαν αποκλειστικά τη λειτουργία της αντιπολιτευόμενης εφημερίδας Taraf που είχαν ιδρύσει δέκα χρόνια πριν και στην οποία ο Αχμέτ Αλτάν ήταν αρχισυντάκτης έως το 2012 (το 1995 είχε απολυθεί από τη Milliyet για το άρθρο του «Atakurd», στο οποίο υπερασπιζόταν τα βασικά δικαιώματα του κουρδικού λαού).

    https://www.documentonews.gr/article/den-tha-dw-ton-kosmo-xana-to-biblio-poy-egrapse-o-axmet-altan-mesa-apo-th-fylakh

  68. LandS said

    60, 63 Επίσης έχουν περισσότερες αργίες (17) από εμάς (14+ τον Πολιούχο). Μέχρι το 18 είχαν 16. Από το 19 έχουν και την Παραμονή των Χριστουγέννων.

  69. Πουλ-πουλ said

    Παίδες, βλέπω ότι μπλέξαν οι γραμμές μας, ο καθείς διαβάζει ό,τι νομίζει. Πάντως ως θεματοφύλαξ της σταΤΙκής, σας επιτρέπω να χρησιμοποιείτε όσους βαθμούς ελευθερίας θέλετε -όχι όμως πάνω από 6- και σε αντίδωρο ζητώ να απελευθερώσετε την αστική ευθύνη από τα δεσμωτήρια της νομικής.

  70. Νέο Kid said

    63. Σταύρο, το thanksgiving δεν είναι formally θρησκευτική αργία;

  71. Γιάννης Ιατρού said

    Όχι μόνο μεζεδάκι, εδώ πρόκειται για γκουρμέ γεύμα…
    Πρόσφατη (προ ωρών) δήλωση Άδωνι: «Τι να την κάνει ο κόσμος τη ρευστότητα; Πόσο θα φάει πια»… !!!
    Αντιγράφει ο κερατάς, τι 2020, τι 1957…

  72. spyridos said

    Εις θάνατον διά τυφεκισμού, δεμένος με τον Κοροβέση, ζευγάρι κωμικών στο εθνικό θέατρο του παραλόγου

    https://tinyurl.com/swlzmbq

  73. Αγγελος said

    Το Σύνταγμα των ΗΠΑ απαγορεύει την καθιέρωση συγκεκριμένου θρησκεύματος ως επίσημου. Στην εποχή του βέβαια, αυτό ήταν κυρίως αντίδραση εναντίον της ιδιαίτερης θέσης της Αγγλικανικής Εκκλησίας στην Αγγλία (και της Πρεσβυτεριανής στη Σκωτία), αλλά αργότερα ερμηνεύτηκε ευρύτερα. Π.χ. μόλις μετά τα μέσα του 20ού αιώνα απαγορεύτηκε η υποχρεωτική προσευχή στα δημόσια σχολεία, και αυτό με δικαστική απόφαση, όχι με νόμο ή διάταγμα.
    Έχουν απεναντίας πολλές κοσμικές αργίες (που εξαρτώνται και από την Πολιτεία): Ημέρα της Εργασίας (αρχές Σεπτεμβρίου), Ημέρα του Κολόμβου (12 Οκτωβρίου), Ημέρα των Παλαιών Πολεμιστών (ή τέλος Οκτωβρίου ή 11 Νοεμβρίου), Ημέρα των Ευχαριστιών (τέλος Νοεμβρίου), γενέθλια του Ουάσιγκτον (22 Φεβρουαρίου), Ημέρα Μνήμης (αρχικά, των πεσόντων του Εμφυλίου, τέλος Μαΐου), και φυσικά την Ημέρα της Ανεξαρτησίας (4 Ιουλίου). Μερικές από αυτές είναι και κινητές, για να πέφτουν συγκεκριμένη ημέρα της εβδομάδας.

  74. LandS said

    71
    Εδώ που τα λέμε «τι να τα κάνεις τα λεφτά άμα δεν έχεις φράγκο»
    Κατά τα άλλα ο Πολάκης καπνίζει, ο Καρτερός ακυρώνει τον Τσιόδρα και οι Αμερικάνοι βασανίζουν τους μαύρους.

  75. spiral architect 🇰🇵 said

    Δεν είναι μεζεδάκι:

  76. ΣΠ said

    70
    Ναι, Κιντ, μπορείς να την πεις θρησκευτική γιορτή, αλλά δεν είναι συγκεκριμένης θρησκείας. Είναι για την απεύθυνση (sic) ευχαριστιών στον (όποιον) Θεό.

  77. ΣΠ said

    Federal holidays in the United States

  78. Μαρία said

    67
    https://fr.wikipedia.org/wiki/Message_subliminal

  79. Νέο Kid said

    Ναι. Είναι πραγματικά ενδιαφέρον ως κοινωνικό φαινόμενο ότι στις ΗΠΑ που από ιδρυσεως του κράτους τους έχει γίνει αυστηρός διαχωρισμός κράτους με ό,τι θρησκευτικό, υπάρχει τόση θρησκοληψία και πάσης φύσεως εκκλησίες , αιρέσεις , παστορες, κάστορες, ιμάμηδες και βλάμηδες… ενώ ας πούμε , σε πλήρη ειρωνική αντιδιαστολη, η Αγγλία στην οποία ο αρχηγός του κράτους είναι και η κεφαλή της εκκλησίας! ,υπάρχει η μεγαλύτερη αθεΐα στον κόσμο!
    When one sups with the devil…

  80. michael said

    Νοικοκύρη έχεις γράψει γι’ αυτή τη λέξη;

  81. ΣοφίαΟ said

    Η δασκάλα που διδάσκει αφαίρεση απευθύνεται σε παιδιά της πρώτης- δευτέρας Δημοτικού ή σε τάξη αναλφάβητων ενηλίκων;
    Ρωτάω γιατί εκτός από το λάθος της, το λεξιλόγιο κι όλη η στάση της δεν μοιάζει να απευθύνεται σε εφτάχρονα.
    (Κι όπως φαίνεται η μέθοδος της δεν οδηγεί σε σωστά αποτελέσματα, δεκάδες και πράσινα άλογα, κρατούμενο όπως μας μαθαίνανε εμάς δεν έχει; )

  82. Μαρία said

  83. Αρίστιππος said

    Μόλις χθες ανακάλυψα συμπτωματικά την εξαιρετική σας ιστοσελίδα σπεύδοντας να ανεβάσω κι ο ίδιος μερικά σχετικά κείμενα στην ενότητα «Μένουμε σπίτι». Φαίνεται πως κόπηκαν,δεν πειράζει. Σας χαιρετώ ευχόμενος Καλή Ανάσταση με υγεία.

  84. Γιάννης Ιατρού said

    83: Το σχόλιό σας είναι εκεί, στο νήμα που το βάλατε (#326). Για ξανακοιτάξτε και κάντε ίσως και μιά ανανέωση στη σελίδα 🤔

  85. Μαρία said

    Απο κάτω γίνεται της χούντας το κάγκελο. Ο Σκαλούμπακας την ακολουθεί σταθερά.

  86. sarant said

    Eυχαριστώ για τα νεότερα σχόλια, επανήλθα!

    25 Αν θελήσει να την εξαργυρώσει, που δεν το πιστεύω, θα χάσει αρκετά σε υπόληψη.

    29 Τότε ποιο το νόημα να το βάλει σε παρένθεση;

    31 Λάθος, αλλά σκέφτηκα ότι το φτάρνισμα τινάζει πιο μακριά τους Γερμανούς

    39 Ωχ τι είπε!

    58 Η Νικολούλη δεν το είχε πει στην τηλεόραση;

    73 Και του Μάρτιν Λούθερ Κινγκ δεν του έχουν μια αργία;

    80 Ποια λέξη να έχω γράψει;

    83 Το χτεσινό σχόλιό σας το είχε πιάσει η παγίδα γιατί ήταν το πρώτο σας. Το ανέβασα τώρα. Αλλά καλύτερα είναι τα πιο σύντομα σχόλια.

  87. Γιάννης Ιατρού said

    Βρήκα κι άλλο ένα σημερινό μεζεδάκι (;;;).
    Τι μεζεδάκι δηλαδή, αν προλέγει τον καιρό ο κος μετεωρολόγος έτσι όπως αναδημοσιεύει άκριτα τις ειδήσεις για «σημερινές»🤔 εκρήξεις ηφαιστείων…, πάει, καήκαμε αν τον πιστέψουμε…😎🙄

  88. Αγγελος said

    (86-73) Ναι, παράλειψή μου. Αργία είναι και η ημέρα του Μάρτιν Λούθερ Κιγκ (μέσα Ιανουαρίου). Έγραφα από μνήμης και την ξέχασα, διότι καθιερώθηκε το 1984 — κι εγώ έφυγα οριστικά από τις ΗΠΑ το 1980 🙂

  89. Γιάννης Κουβάτσος said

    81: Σοφία, έχεις απόλυτο δίκιο. Δεν γίνεται έτσι το μάθημα. Οι συνάδελφοι που διδάσκουν στην εκπαιδευτική τηλεόραση είναι ολοφάνερα έξω από τα νερά τους, αφού δεν βρίσκονται στο οικείο περιβάλλον της τάξης τους με τους μαθητές τους αλλά μπροστά σε κάμερες, εκτεθειμένοι στο πανελλήνιο. Το αποτέλεσμα είναι να δείχνουν ψεύτικοι και «καλοσιδερωμένοι». Και εννοείται πως αν διδάξεις τα μαθηματικά με τον τρόπο που επιβάλλουν τα σχολικά εγχειρίδια, τα παιδιά θα καταμπερδευτούν.

  90. Pedis said

    # 78 – Mah … τότε νάχουν βγάλει στην Τουρκία παράνομες τις διαφημίσεις;! 🙂

    ‘Αλλο τα subliminal messages, δηλ. τα μηνύματα που περνάνε κάτω από το όριο ανάλυσης της συνειδητής διαδικασίας *του δέκτη* και άλλο τα υποσύνειδητα μηνύματα, δηλαδή εκείνα που προέρχονται και ανιχνεύονται από το υποσυνείδητο.

    Δεν μπορεί, θάχει βρει κάποιον τρόπο η τρισχιλιετής να εκφρασει τον όρο …

  91. π2 said

    Συνάντησα μια ωραία και επίκαιρη αγγλική λέξη που σχετίζεται με την μανία όλων (μας) να εκφέρουμε επιστημονική άποψη για την πανδημία: ultracrepidarianism. Τη λέξη τη σκάρωσε μάλλον ο Άγγλος δοκιμιογράφος William Hazlitt το 1819 και πηγή της είναι, τρόπον τινά, οι ΑΗΠ: Ένας παπουτσής άσκησε κριτική στον τρόπο απόδοσης ενός σανδαλιού σε ένα έργο του περίφημου ζωγράφου Απελλή, λέει ο Πλίνιος ο Πρεσβύτερος (Naturalis Historia 35.85), ο Απελλής το διόρθωσε, ο παπουτσής πήρε θάρρος κι άρχισε να ασκεί κριτική στην απόδοση και άλλων αντικειμένων και ο θυμωμένος ζωγράφος του απάντησε «ne supra crepidam sutor iudicaret», «ο παπουτσής δεν θα ‘πρεπε να κρίνει πάνω από το σανδάλι». Η φράση έμεινε παροιμιακή ως ne ultra crepidam (σε διάφορες γλώσσες κατά το λήμμα της wiki: https://en.wikipedia.org/wiki/Sutor,_ne_ultra_crepidam) κι ο Χάζλιτ έφτιαξε από αυτήν την αγγλική λέξη.

  92. Αγγελος said

    (90) Υπόρρητα, νομίζω, τα λέμε. Θα μπορούσαμε να τα πούμε και υπουδαία (ουδός = limen = κατώφλι), αλλά δεν ξέρω να το ´χει τολμήσει κανείς…

  93. Αγγελος said

    M’αρέσει πάντως η άνεση με την οποία η δασκάλα λέει «7 πλην 6 2» 🙂

  94. Χαρούλα said

    #71
    Αυτοί οι πολιτικοί γιατί πιστεύουν ότι δεν ξέρουμε τι να κάνουμε το ρευστό; Ποιός τους το είπε. Καλά, η αριστερή θεώρηση είναι, πως δεν αγωνιζόμαστε για οικονομίστικα αλλά για θεσμικά αιτήματα. Αλλά δεν λέει, και πως δεν ξέρουμε, τι να κάνουμε τα λεφτά!!!😂

    …..κάποτε στο Μάτι!
    Και εντάξει ο Άδωνις, τόσος είναι! Άλλοι;

  95. Pedis said

    # 92 – μπορεί να υπάρχει ήδη, αν όχι ας γίνουν προτάσεις, αλλά υποσυνείδητα μηνύματα, σόρρυ, αν δεν είναι λάθος, είναι σίγουρα άστοχο και παρεξηγήσιμο.

  96. Χρήστος Π. said

    87 Ωχ και μόλις πριν λίγο πίνοντας το καφεδάκι μου στο μπαλκόνι μπήκα από το in.gr στα ΝΕΑ και διάβασα για τη μελέτη του Πανεπιστημίου της Χαβάης για την έκρηξη στο ηφαίστειο της Σαντορίνης. Τελικά δεν γλύτωσαν οι φουκαράδες που πρόλαβαν να φύγουν. Χάθηκαν στο δρόμο… Πολύ ενδιαφέρουσα και η περιγραφή της έκρηξης. Κοίταξέ το στο in.gr

  97. giorgos said

    ΄¨In God we trust ¨ Ολοι πιστεύουν στό Θεό …Γράφει πάνω στό δολάριο .
    http://katotokerdos.blogspot.com/2011/03/1-de-la-discussion-jaillit-la-lumiere.html

  98. aerosol said

    #90
    Από παλιά θυμάμαι τον ελληνικό όρο υποσυνείδητα μηνύματα ως μετάφραση του subliminal messages. Δεν έχω να προτείνω κάτι καλύτερο, πάντως μου είναι γνωστός από τα ’80s. Ενώ είναι λογικό να το μπερδέψει κανείς με μηνύματα που υποσυνείδητα στέλνει ο πομπός, στην πράξη το έχω ακούσει μόνο για τα μηνύματα που υποσυνείδητα λαμβάνει ο δέκτης. Ο Αλτάν είχε όντως κατηγορηθεί για «subliminal mesaj». Δεν ξέρω τον τούρκικο νόμο αλλά είναι ευνόητο πως σε καθεστώτα που παίζουν με την απολυταρχία ο νόμος περιλαμβάνει ό,τι θέλει ο εκάστοτε Πατερούλης.

  99. ΕΦΗ - ΕΦΗ said

    Ποιος ήταν ο Ανδρέας Τρίτσης κι έχει δρόμους του στη Θεσσαλονίκη;

  100. aerosol said

    #99
    Είναι το ον που προέκυψε από την συνένωση του Ανδρέα Παπανδρέου με τον Αντώνη Τρίτση.
    Ο θρύλος λέει πως όταν πηδήσουν τα ψάρια από το τηγάνι θα έρθει ο Ανδρέας Τρίτσης για να πάρουμε την Πόλη!

  101. Nestanaios said

    73. Στις Η.Π.Α., η ερμηνεία των νόμων γίνεται από τους δικαστές και οι δικαστικές αποφάσεις δεν είναι αυθαίρετες, αλλά βασίζονται σε νόμους.

    88. Αργία με ποια έννοια; Σίγουρα όχι με την ελληνική.

  102. Pedis said

    Εισερχόμαστε σε ενδιαφέρουσα ιστορική φάση. Μέχρι και το εντιτόριαλ των FT παρουσιάζει στους πτωχοί (και δυνητικά επικίνδυνους για την εύρυθμη καπιταλιστική λειτουργία) ως ΤΙΝΑ τον ψιχουλο-καπιταλιστικό Κευνσιανισμό (αν με κάποια νεοφιλελέ πουστίτσα που τους ξέφυγε από συνήθειο και βίτσιο – βρείτε την!):

    Governments’ extraordinary budget support for the economy, while necessary, will in some ways make matters worse. Countries that have allowed the emergence of an irregular and precarious labour market are finding it particularly hard to channel financial help to workers with such insecure employment.

    Meanwhile, vast monetary loosening by central banks will help the asset-rich. Behind it all, underfunded public services are creaking under the burden of applying crisis policies.

    The way we wage war on the virus benefits some at the expense of others. The victims of Covid-19 are overwhelmingly the old.

    But the biggest victims of the lockdowns are the young and active, who are asked to suspend their education and forgo precious income.

    Sacrifices are inevitable, but every society must demonstrate how it will offer restitution to those who bear the heaviest burden of national efforts.

    Radical reforms — reversing the prevailing policy direction of the last four decades — will need to be put on the table.

    Governments will have to accept a more active role in the economy.

    They must see public services as investments rather than liabilities, and look for ways to make labour markets less insecure.

    Redistribution will again be on the agenda; the privileges of the elderly and wealthy in question. Policies until recently considered eccentric, such as basic income and wealth taxes, will have to be in the mix.

    https://www.ft.com/content/7eff769a-74dd-11ea-95fe-fcd274e920ca

  103. Avonidas said

    ¨In God we trust ¨ Ολοι πιστεύουν στό Θεό …Γράφει πάνω στό δολάριο .

    Απο το 1956. Μεσα στην ψυχροπολεμική υστερία τους, βγαλανε το E pluribus unum που είχανε ως τότε και βάλανε το Θεό. Πώς αλλιώς θα την έλεγαν στα κομμούνια; 😉

    (Και πολύ καλά έκαναν. Πρώτον γιατί αυτός είναι ο Θεός του καπιταλισμού, και καλό είναι να αναγράφεται στη συσκευασία. Και δεύτερον γιατί πού να μαθαίνεις πια λατινικά; Άλλωστε, κι εμείς τα καταργήσαμε).

  104. ΕΦΗ - ΕΦΗ said

    94 !
    Ο Τσίπρας μιλούσε μετά την καταστροφή, για ανάγκη υποδομών, επείγουσα ανασυγκρότηση κλπ. Ο Άδωνης (μα πώς τους έβαλες καθόλου κάταντι ρε συ) μιλάει να στερηθούν μια μικρή πρόσοδο έστω, οι μη έχοντες, οι απολυμένοι, οι σε αναστολή εργασίας κλπ (σε περίοδο λοιμού και εγκλεισμού) με άθλιο κιόλας λεξιλόγιο.

  105. Pedis said

    # 94 – Θέλει να σου πει … ότι ακόμη και η μιντλ-κλας αμερικάνικη οικογενεια που βγάζει 100-200 Κίλομπακς το χρόνο με τόσα που έχει να πληρώσει (π.χ. ασφάλειες, σπουδές των παιδιών, έξοδα οδοντογιατρού να μην ξεχασω … 🙂 κλπ ), δεν αιαθάνεται και τόσο ασφαλής, εννοώ όσο υπάρχει δουλειά και εξακολουθούν να εισρέουν τα ποσά.

  106. aerosol said

    #101
    Καμία αργία στις ΗΠΑ δεν είναι ακριβώς σαν μια ελληνική αργία. Οι εργαζόμενοι στον κρατικό δημόσιο τομέα, πάντως, δεν εργάζονται αυτή τη μέρα. Όμως κάθε πολιτεία έχει δικό της καθεστώς για τις αργίες. Μπορεί να μην αναγνωρίζει ως αργία μια «εθνική» αργία, μπορεί να έχει αργίες που αναγνωρίζει στην δική της πολιτεία. Εξ ορισμού οι εθνικές αργίες αφορούν σίγουρα μόνο το 15% των εργαζομένων, τους κρατικούς δημόσιους υπάλληλους.

    Ο ιδιωτικός τομέας έχει πολύ περισσότερες ελευθερίες στις ΗΠΑ. Συνήθως είναι πληρωμένη αργία η μέρα πριν την Πρωτοχρονιά και τα Χριστούγεννα, χωρίς να είναι εθνική αργία. Αντίθετα, η Μέρα του Κολόμβου ή η Μέρα των Βετεράνων δεν είναι πληρωμένες αργίες στον ιδιωτικό τομέα (και συνήθως είναι πλήρως εργάσιμες) παρόλο που ανήκουν στις εθνικές αργίες.

  107. sarant said

    100 Για κάποιο λόγο γέλασα πάρα πολύ

    91 Μέχρι και άρθρο σηκώνει αυτό το θεματάκι (τη φράση φυσικά την ήξερα, όχι και τη λέξη όμως)

  108. ΣΠ said

    101
    Με την έννοια που υπάρχει στο λινκ του #77:
    Every year on a U.S. federal holiday, non-essential federal government offices are closed, stock market trading is usually suspended, and every federal employee is paid for the holiday.

  109. Μαρία said

    90
    Σου υπέδειξα απλώς τι μετέφρασαν βλέποντας μια βιβλιοπαρουσίαση στα γαλλικά. Προφανώς και τα μηνύματα δεν είναι υποσυνείδητα αλλά στοχεύουν το υποσυνείδητο.

    94
    Αφού κουβάλησες εδώ τη μαύρη προπαγάνδα της γνωστής ομάδας, να σου ευχηθώ και εις ανώτερα.

  110. ΕΦΗ - ΕΦΗ said

    104 φτου – ανάντη – κατάντη (τί το ‘ θελα το λόγιο 😦 )

  111. Pedis said

    # 92 – Υποκατωφλιακά μηνυματα. Ασχημούτσικο, αλλά έτσι κι αλλώς είναι θέμα ορισμού. Τον μαθαίνεις, τον συνηθίζεις και έπειτα τον θεωρείς φυσιολογικότατο, αρκεί να είναι μονοσήμαντος και μη παραπλανητικός.

    Α προπό υποσυνείδητος θα ήταν/είναι μετάφραση του subconscious, ράιτ;

  112. Pedis said

    # 109 a – εσύ συμφωνείς ;

  113. Pedis said

    Στις 09/04 δόθηκε στη δημοσιότητα η απόφαση της «Επιτροπής Αντιμετώπισης Εκτάκτων Συμβάντων Δημόσιας Υγείας από Λοιμογόνους Παράγοντες» σχετικά με τα μέτρα προστασίας που πρέπει να λαμβάνουν οι επαγγελματίες υγείας που φροντίζουν ασθενείς με τη νόσο COVID-19 στις υγειονομικές μονάδες της χώρας.

    Σύμφωνα με την συγκεκριμένη απόφαση το υγειονομικό προσωπικό που περιθάλπει ασθενείς σε πτέρυγες και ΜΕΘ COVID-19, ΔΕΝ χρειάζονται μάσκες Υψηλής Αναπνευστικής Προστασίας, αλλά μόνο απλές χειρουργικές μάσκες όταν «δεν υπάρχουν συνθήκες δημιουργίας αερολύματος».

    https://www.imerodromos.gr/oenge-den-anechomaste-na-ypotassontai-ta-epistimonika-kritiria-stoys-nomoys-tis-agoras/

  114. Pedis said

    -> 111 – Βεβαια, θα υπήρχε και μια άλλη λύση (ολίγον σε στυλ λεπτή ρύθμιση …)

    υποσυνειδητά μηνύματα

  115. Νέο Kid said

    Πωωω ρε φουστη μου!… Ο Ουλτρακρεπιδαριανός κρετινιστής άρχισε τον ημερήσιο βομβαρδισμό…

  116. aerosol said

    #114
    Το υποσυνειδητά θα μπορούσε να λειτουργήσει -το υποκατωφλιακά είναι κάπως…
    Αλλά μιλάμε για όρο που χρησιμοποιείται κάπου 40 χρόνια ή τόσο θυμάμαι εγώ (δηλαδή μπορεί και παραπάνω). Νομίζω πλέον δεν γυρίζει το ποτάμι.

  117. Georgios Bartzoudis said

    21, Νέο Kid said: ««Στατική γράφει ο άνθρωπος , όχι στατιστική…Βαθμός ελευθερίας» στη Μηχανική δεν είναι αυτό που νομίζεις ότι είναι»

    # Ναι λάθος διάβασα (τσιορ τσιοπ!). Όμως, είτε πρόκειται για την Στατική, είτε για την Στατιστική (που και αυτή έχει βαθμούς ελευθερίας, όπως σχολιάζει ο Πουλ-πουλ στο 35) είτε σε οποιαδήποτε άλλη επιστήμη (όπως σχολιάζουν οι Γιάννης Μαλλιαρός στο 37 και LandS στο 41) ΚΑΜΙΑ επιστήμη ή …μη επιστήμη δεν μπορεί να δεσμεύσει μια λέξη που χρησιμοποιείται στην (ευρέως εννοουμένη) καθομιλουμένη (σωστά ή «λανθασμένα», όπως διατείνεται ο leonicos στο 52, και δικαιολογημένα αγανακτεί ο Πουλ-πουλ στο 69). Αυτό είναι η ΤΑΜΠΑΚΙΕΡΑ της ανάρτησής μου (στο 20). Τα άλλα είναι το …τίποτα (όπως λένε οι LandS και Πουλ-πουλ στο 44 και στο 45.
    # Για το τι γνωρίζω εγώ για τον «Βαθμό ελευθερίας στη Μηχανική», μην είσαι τόσο σίγουρος. Ποτέ δεν ξέρεις…

    28, Παναγιώτης said: «Καμία σχέση το Civili Engineer με το αστικός…
    # Ναι. Ξαναδιατυπώθηκε αυτή η άποψη, αλλά νομίζω ότι δεν πιάνει «τον ταύρο από τα κέρατα». Δηλαδή, θέλεις να φανταστώ ότι μια ωραία μέρα που κάποιοι αποφάσισαν να σπουδάζουν και μη στρατιωτικοί τα δομικά έργα (ας τα πω έτσι), κάθισαν και σκέφτηκαν: Και πως θα ονομάζουμε αυτούς του τεχνικούς: Α! Το βρήκα: Αφού δεν είναι στρατιωτικοί αλλά πολίτες θα τους λέμε πολιτικούς μηχανικούς!
    # Όσο για την …ανακάλυψη ότι «άλλο στατική και βαθμοί ελευθερίας είναι άλλο από αυτό που νομίζετε» (τί να σκέφτηκες άραγε ότι νομίζω;;), δεν έχω παρά να σου δώσω τα θερμά μου συγχαρητήρια!

  118. Pedis said

    Ηλεία : Αστυνομικοί πέρασαν για διαρρήκτη 22χρονο ΑΜΕΑ και τον «σάπισαν» στο ξύλο

  119. Pedis said

    Νικοκύρη, κάνε μου τη χάρη να μαζέψεις λίγο το τσογλανάκι.

  120. Νέο Kid said

    Έτσι! Φώναξε το Νικοκύρη να με κάνει ντα! Ουλτρακρεπιδαροκρετινάκι! 🤮

  121. Νέο Kid said

    Τι έγινε; Τα φεϊκ νιουζ του Τουίτα δεν θα τα μάθουμε σήμερα; …
    Μη μου πεις ότι πληγώθηκες συναισθηματικά ! Δεν θα τ αντέξω.

  122. 30, … Πολιτικός μηχανικός είστε; Και πώς τα προλαβαίνετε όλα αυτά; Πρωί βουλή και βράδυ συνεργείο; …

    🙂

    Θυμάμαι πως όταν με ρώτησε μητέρα φίλου μου πού είχα περάσει* και απάντησα «Πολυτεχνείο», συνοφρυώθηκε συνεχίζοντας «Μα πόσες πολυκατοικίες ακόμα να χτιστούν;»

    *σχολή χημικών μηχανικών

  123. 49,

    The pun did not go unnoticed!

  124. Pedis said

    Κορωνοϊός: Θεαματική μείωση έως και 80% των εμφραγμάτων – Πως εξηγείται

    (Να υπάρχουν περισσότερες από μία εξηγήσεις;)

  125. Χρήστος Π. said

    Πολύ γελοίο το φαινόμενο που είδα, να αντιδρούν με τέτοιο τρόπο μερικοί στα συλλυπητήρια της προεδρίας για τον θάνατο του Κοροβέση. Ο Κοροβέσης ο οποίος είχε βασανιστεί πολύ από την ασφάλεια επί χούντας, δεν πρόλαβε να πολεμήσει στον εμφύλιο ούτε να αγωνιστεί για να κάνει την Ελλάδα σταλινική δικτατορία όπως κάποιοι κουτοί έγραψαν. Και το κυριότερο, όσα μίση και πάθη και να αφήνει ένας εμφύλιος, όσο και αν ευνοεί σκληρά μέτρα ή και χούντες, η ουσία είναι πως δεν νικήσαμε τους σταλινικούς του ΔΣΕ και δεν θυσιάσαμε μια γενιά στρατιωτών για να κάνουμε φάλαγγα σε όποιον δεν γουστάρουμε ούτε για να έχουμε χούντες.

    Το πόσο κομμουνιστής ή αριστερός ήταν ή δεν ήταν στη νιότη του πολύ λίγη σημασία έχει. Στο κάτω-κάτω, νέοι, όλοι από αντίδραση σε κάτι που δεν γουστάρουμε γινόμαστε πιο ακραίοι μέχρι να μιλήσει η λογική και πείρα. Είτε μιλάει σωστά είτε λάθος. Ο Κοροβέσης ήταν ελεύθερο πνεύμα, μισούσε τη κρατική αυθαιρεσία που βασίλευε άλλωστε στη δικτατορία, και είχε απόψεις για το κράτος παρόμοιες με τους πιο «άγριους» φιλελεύθερους. Σε άλλες χώρες που υπάρχει φιλελεύθερη διανόηση και ο φιλελευθερισμός δεν εκφράζεται εργολαβικά από άσχετους, απατεώνες, διεφθαρμένους πολιτικούς όπως στην Ελλάδα, ίσως και χωρίς την άγρια εμπειρία της «συντηρητικής» χουντικής ασφάλειας, ανθρώπους σαν το Κοροβέση τους κερδίζει ο φιλελευθερισμός. Ειδικά όταν από την άρνηση στη κρατική εξουσία πρέπει να περάσουν σε θέση.

    Η άρνηση στη κρατική αυθαιρεσία έγινε το χαρακτηριστικό του και ίσως ο ίδιος να καταλάβαινε τι εννοώ, αφού είχε πει κάποτε αναφερόμενος στην ελευθερία «δεν ξέρω αν είμαι αριστερός ή αναρχικός αλλά….».
    Οι «φανατικοί» φιλελεύθεροι («libertarians») δεν έχουν και πολύ διαφορετικές απόψεις από τους αναρχικούς για το κράτος, με τη διαφορά ότι οι τελευταίοι μένουν στην άρνηση ενώ οι πρώτοι υιοθετούν σαν λύση το μικρό του μέγεθος και τον ακηδεμόνευτο καπιταλισμό και αγορά.

    Το πρόβλημα μέσα στο φιλελευθερισμό το περιπλέξαμε όσοι προτάσσουμε το ζήτημα της εθνικής συνείδησης και ταυτότητας και βλέπουμε στους στόχους του φιλελευθερισμού όχι αυτοσκοπούς και ατομικά συμφέροντα αλλά καλύτερους τρόπους λειτουργίας της εθνικής οικονομίας και εθνικών στρατηγικών. Αυτό εξηγεί και τη πατριωτικο-φιλελεύθερη προσέγγιση και με όσους κάνουν το ίδιο από τη πλευρά της αριστεράς και προτάσσουν την εθνική ταυτότητα και γεωστρατηγικά συμφέροντα (ομαδούλες σαν του Καραμπελιά κλπ).

    Όπως και νάχει το πράγμα, ένας άνθρωπος που δεν έβλαψε και βασανίστηκε πέθανε.

  126. sarant said

    Ευχαριστώ για τα νεότερα και ειρήνη υμίν

  127. 20, … αστικός μηχανικός …

    Η ιδέα του -αστικός παραπέμπει και σε άλλους νεολογισμούς που θα έδιναν νέο τεχνοκρατικό πρεστίζ στους αντίστοιχους κλάδους:

    Φραστικός μηχανικός = Φιλόλογος
    Εκφραστικός μηχανικός = Λογοτέχνης
    Εικαστικός μηχανικός = Ζωγράφος/γλύπτης (Διαφορά από τον σκέτο Εικαστικό όπως Χημικός/Χημικός Μηχανικός)
    Δοξαστικός μηχανικός = Ψάλτης
    Κοπιαστικός μηχανικός = Φωτοτυπάς/Σκανάς
    Μοναστικός μηχανικός = Καλόγερος
    Ψευδομοναστικός μηχανικός = Ειδικευμένος λοιμωξιολόγος
    Ουσιαστικός μηχανικός = Κάπελας/ιδιοκτήτης κάβας
    Φανταστικός μηχανικός = Μέντιουμ
    Σπαστικός μηχανικός = Ιδιοκτήτης ιαματικών λουτρών

    (Συνεχίζω την καραντίνα μου απτόητος…)

  128. LandS said

    106
    Έχουν τις Federal, τις State Holidays και τις Observances . Κάποιες είναι Θρησκευτικές. Χριστιανικές (συν κάποιες ειδικά Οθόδοξες), Εβραϊκές, Ινδουιστικές κλπ. Ο πλήρης κατάλογος https://www.timeanddate.com/holidays/us/ είναι σα το Εμπάιρ Στέιτ. Πιο μανιτζέβελος είναι τούτος δω https://www.officeholidays.com/countries/usa/2020.
    Το σύστημα έχει βέβαια διαφορές με το δικό μας. Οι 17 πάνω κάτω Ομοσπονδιακές και Πολιτειακές γιορτές, είναι αργίες για τους Κρατικούς (της Ομοσπονιακής και της Πολιτειακής διακυβέρνησης – το 15%). Ο ιδιωτικός τομέας ακολουθεί το ίδιο πρόγραμμα με πολλούς βαθμούς ελευθεριας.
    Πάρα πολλούς. Ούτε ο Βρούτσης δεν μπορεί να φανταστεί τόσους πολλούς.
    Πάντα μιλάμε για paid holidays έ.

  129. Pedis said

    # 126 – Καλώς, σιγά μην έχω πρόβλημα εγώ με το κάθε @ρχιδούλι αν δεν έχεις εσύ. Δικό μου είναι το μαγαζί;

  130. Γιάννης Ιατρού said

    96: Όχι στο ιν.γρ αλλά στα NEA (ε ναι, συγγενεύουν στενά…😲) τ’ έχω δει,.. Καλή η περίληψη από την Κ. Ροββά του αυθεντικού της 02/04/2020 στο ScienceDirect. Συμπέρασμα: Αν δεν έχεις ταχύπλοο, δεν την βγάζεις καθαρή, γενικά και ειδικά😋

  131. Νέο Kid said

    129. Έλα , ρίξε τα φεικ νιουζ του Τουίτα! Έχω και δουλειές …
    Τις «στατιστικές» μπορείς κι αύριο …

  132. Γιάννης Κουβάτσος said

    125: Επειδή διάβαζα εξαντλητικά όσα έγραφε ο Κοροβέσης, θα συμφωνήσω μόνο σε δύο από όσα γράφεις: ότι ήταν ελεύθερο πνεύμα και ότι ήταν αντισταλινικός. Τίποτα άλλο δεν ισχύει από τα υπόλοιπα. Έζησε και πέθανε αριστερός και, αν αμφιβσλλεις, τα άρθρα του στην Εφ Συν βρίσκονται στη διάθεση παντός ενδιαφερομένου. Προσωπικά, δεν με αφορούν οι κομματικοί πατριωτισμοί, αλλά δεν είναι σωστό να διαστρεβλώνεται η πραγματικότητσ χάριν πολιτικών σκοπιμοτήτων, και το να ταυτίζουμε τους γνήσιους αριστερούς αντιεξουσιαστές με τους …φιλελεύθερους, ε, αυτό είναι για να’ ναι. Όσο γι’ αυτούς που αναφέρεις στην αρχή, αυτούς που ξινίστηκαν, επειδή η ΠτΔ έπραξε το αυτονόητο, μάλλον τους κάθεται μολύβι στο στομάχι η αντιδικτατορική δράση του Κοροβέση.

  133. Νέο Kid said

    123. 😀🥴

  134. Αφώτιστος Φιλέλλην said

    Προς τους ιατρους και βιολογους του ιστολογιου.

    Φρονω οτι υπαρχει παγκοσμια πανδημια covid-19, αλλα στην Ελλαδα με λιγοτερους απο 100 καταγεγραμενους νεκρους απλως υπαρχει επιδημια.

  135. sarant said

    132τέλος: Φάνηκε αυτό καθαρά.

  136. LandS said

    Τώρα που το θυμήθηκα, και για να λέμε του στραβού το δίκιο. Από ΚΕντρο Πληροφόρησης Εργαζομένων και Ανέργων της ΓΣΕΕ:

    «Οι ημέρες υποχρεωτικής αργίας που από το νόμο έχουν καθορισθεί και κατά τις οποίες απαγορεύεται κάθε βιομηχανική, βιοτεχνική, εμπορική εργασία, επαγγελματική δραστηριότητα, καθώς και η απασχόληση των μισθωτών είναι οι εξής:
    1. 25η Μαρτίου
    2. η Δευτέρα του Πάσχα
    3. η εορτή της Κοιμήσεως της Θεοτόκου (15η Αυγούστου)
    4. η εορτή της Γεννήσεως του Χριστού (25η Δεκεμβρίου).
    5. Δεύτερη μέρα των Χριστουγέννων (26η Δεκεμβρίου)(άρθρο 42, Ν.4554/2018)
    6. Η 1η Μαΐου καθορίζεται ως ηµέρα υποχρεωτικής αργίας(άρθρο 14, Ν.4468/2017)

    Η 28η Οκτωβρίου είναι μία από τις εξαιρέσιμες εορτές του έτους, αλλά έχει το χαρακτήρα της προαιρετικής αργίας.

    Η μόνη διαφορά μεταξύ αυτών των δύο αργιών είναι ότι στις υποχρεωτικές αργίες απαγορεύεται η απασχόληση των μισθωτών ενώ κατά την προαιρετική αργία εξαρτάται από την κρίση (βούληση) του εργοδότη αν θα λειτουργήσει την επιχείρηση.»

    https://www.kepea.gr/aarticle.php?id=136

    Νομίζω ότι τα Θεοφάνεια, η Καθαρά Δευτέρα, η Μεγάλη Παρασκευή, του Αγίου Πνεύματος, ο Πολιούχος και ίσως άλλες που μου ξεφεύγουν, δίνονται «κατ’ έθιμον»

  137. Pedis said

    Την ώρα που καθημερινά με αγωνία περιμένουμε να ακούσουμε πόσοι συμπολίτες μας νόσησαν, κυρίως πόσοι έχασαν τη ζωή τους, πόσοι ταλαιπωρούνται και δίνουν τη δική τους μάχη διασωληνωμένοι, μικρή αξία έχει το τι θα πάρει μια εφημερίδα, να το πω έτσι. Πολύ μικρή αξία.

    Και βεβαίως στο τέλος τέλος ας αναγνωρίσουμε το δικαίωμα της κυβέρνησης να κυβερνά και να αποφασίζει.

    Και εσείς συνάδελφοι της αντιπολίτευσης το δικαίωμα του ελέγχου δεν το χάνετε. Και αν δεν το ασκήσετε σήμερα, δεν το χάνετε. Δεν σας στερεί το δικαίωμα αύριο να ελέγξετε όλα αυτά τα στοιχεία. Όσο για τον πλουραλισμό που ακούστηκε.

    Δεν ακούστηκαν λέει προτάσεις της αντιπολίτευσης. Μα έγιναν συναντήσεις, των αρχηγών των κομμάτων με τον πρωθυπουργό. Γιατί δεν κατατέθηκαν εκεί οι προτάσεις.

    Εκτός αν εννοείτε προτάσεις αυτά που ακούμε έτσι σπασμωδικά, αύξηση των ΜΕΘ, αύξηση των διορισμών. Δεν μιλάμε για παροχολογία, μιλάμε για προτάσεις. Το να λέμε στον καθένα, ό,τι θέλει ν’ ακούσει, δεν είναι προτάσεις υπεύθυνες, για να σοβαρευτούμε.

    Και εν πάση περιπτώσει, εν μέσω κρίσης, να δεχθούμε και κάτι ακόμη, επειδή μιλάμε για ΜΕΘ και πόσες είναι. Έχουμε εκατοντάδες πια. Κανείς συμπολίτης μας δεν έχασε τη ζωή του επειδή δεν βρήκε πρόσβαση σε εντατική. Και ευτυχώς! Άρα λοιπόν γιατί καταφεύγετε σ’ αυτή τη μίζερη κριτική; Αν είχαμε ΜΕΘ; Μα δεν χρειάζονται!»

  138. Γιάννης Ιατρού said

    127: …. (ζ) Ψευδομοναστ[δ]ικός μηχανικός 🤔 θάλεγα, δίνει μιά αίσθηση ιδιαιτερότητας ρε παιδί μου 🙂

  139. Λοζετσινός said

    Γεια σας
    αντιγράφω από το in.gr
    Κοροναϊός: Οι ΗΠΑ ξεπέρασαν την Ιταλία σε νεκρούς – Πάνω από μισό εκατομμύριο τα κρούσματα
    …Οι ΗΠΑ ξεπέρασαν μάλιστα σε αριθμό νεκρών την Ιταλία, ο πληθυσμός της οποίας είναι πολύ μικρότερος.

    Κάτι δεν πάει καλά εδώ 🥴

  140. LandS said

    117 Προτελευταίο (σχετικά με το πως προέκυψε το civil engineer)

    Ακριβώς έτσι έγινε. Όπως ομολογείτε ότι δεν το φαντάζεστε. Όταν χρειάστηκε να δοθεί διαφορετικό όνομα, δόθηκε διαφορετικό όνομα.

    Έτσι δεν γίνεται με ΟΛΑ τα ονόματα; Αν δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί το ίδιο ουσιαστικό γαι δυο διαφορετικά πράγματα, και δεν βρίσκεται ένα άλλο αποδεκτό, μπαίνει ένας προσδιορισμος σε ένα από τα δύο.

  141. Κιγκέρι said

    134: Αφώτιστε,

    ίσως δεν κατάλαβα τι ακριβώς θέλεις να πεις, αλλά σε κάθε χώρα ξεχωριστά έχουμε επιδημία κι όλες αυτές οι επιδημίες μαζί φτιάχνουν μια πανδημία.

  142. ΚΩΣΤΑΣ said

    141 Καλά που κατοικοεδρεύετε ή συχνάζετε κατά Φιλιππούπολη μεριά, μακριά απ ο Ν. Σμύρνη… 😉

  143. sarant said

    Ευχαριστώ για τα νεότερα!

  144. Χρήστος Π. said

    132 Γιάννη κάνεις λάθος και δεν είδες τι έγραψα. Κακό να διαστρεβλώνουμε όλοι μας τι λέει και είναι ο άλλος. Ούτε φιλελεύθερο ούτε δεξιό τον παρουσίασα το Κοροβέση. Είπα έστω και με άλλα λόγια ότι χρησιμοποίησε κατά της κρατικής εξουσίας και αυθαιρεσίας αρκετά όμοια φρασεολογία με τους libertarians. Είπα δε την αλήθεια ότι αναρωτήθηκε και ο ίδιος, αν τελικά είναι αναρχικός ή αριστερός αφού ήταν εχθρός της κρατικής αυθαιρεσίας. (Στην Ελλάδα αυτό μετεμφυλιακά έγινε παραδόξως μονοπώλιο σε μεγάλο βαθμό της κρατικίστικης αριστεράς, και όχι μόνο λόγω εμφυλίου, αν θες δε το συζητάμε).

    Ναι, επιμένω και είναι άποψή μου και έτσι ακριβώς το έγραψα, ότι σε χώρες με λιγότερο φορτισμένο πρόσφατο παρελθόν και φιλελεύθερη διανόηση άνθρωποι σαν το Κοροβέση – όχι πάντα βέβαια- γεμίζουν το φιλελεύθερο στρατόπεδο. Δεν είπα πως γράφτηκε σε φιλελεύθερες οργανώσεις ο ίδιος και ζήταγε ιδιωτικοποιήσεις, προσωπική εκτίμηση έκανα προφανώς και νόμιζα ήμουν σαφής σε αυτό.

  145. ΕΦΗ - ΕΦΗ said

    -Δημοσιογράφος: (πιστεύεις δηλαδή ότι) «η γη θα γίνει κόκκινη»

    -Περικλής Κοροβέσης: Όσο υπάρχουν άνθρωποι αυτό θα επιδιώκουν, αλλιώτικα θα χαθούν και η γη και οι άνθρωποι.

  146. 138, 😀 😀
    Πολύ σωστή ιατρική γνωμάτευση!

  147. Χρήστος Π. said

    132 Ήθελα να σε ρωτήσω επίσης μιας και η επίσημη αριστερά φαίνεται να μην εναγκαλίζεται το λεγόμενο «αντιεξουσιαστικό» χώρο τι εννοείς εσύ λέγοντας «αριστεροί αντιεξουσιαστές». Για μένα είναι αντιφατικός όρος γιατί το ένα αναιρεί το άλλο αλλά σε ρωτώ επειδή συμφωνώ ότι οι αντιεξουσιαστές όταν σπανίως ψελίζουν προτάσεις πολιτικής και όχι στείρα άρνηση, θυμίζουν αριστερά. Στην άρνηση της κρατικής εξουσίας χρησιμοποιούν φρασεολογία πάντως που παραπέμπει σε «άγριο»-αντικρατικίστικο φιλελευθερισμό. Επιμένω σε αυτό. Οι μεγάλες διαφορές αρχίζουν εκεί που είπα. Στη λύση για περιορισμό του κράτους.

  148. Χρήστος Π. said

    130 Ευχαριστώ, κατέβασα ήδη τη μελέτη.

  149. Κιγκέρι said

    Από τη μία άκρη της πόλης στην άλλη ΚΩΣΤΑ, όμως εμένα το πατρικό μου είναι κοντά στο σταθμό, στη Φιλιππούπολη ήταν το πατρικό της γιαγιάς μου!

  150. Pedis said

    Αραιά και που δημοσιεύεται και κάνα συγκεντρωτικό στοιχείο …

    https://www.iatropedia.gr/eidiseis/koronoios-o-neos-chartis-tis-elladas-me-tis-perioches-me-ta-perissotera-krousmata/129955/

    (Υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τον συνολικό και των ενεργό aριθμό των νοσηλευομένων)

  151. leonicos said

    127

    Ψευδομοναστικός μηχανικός = Ειδικευμένος λοιμωξιολόγος

    Με δυσαρεστεί. αλλά δεν το σχολιάζω επειδή δεν τον γνωρίζεις πραγματικά
    Και όπως θα έχεις ακούσει εδώ, ΔΕΝ είμαι καν ορθόδοξος

  152. Γιάννης Ιατρού said

    Ο καθολικώς διαμαρτυρόμενος Λέω 🙂 🙂

  153. Κιγκέρι said

    Λεώνικε, ψευδομοναστικός από την ψευδομονάδα.

  154. mitsos said

    Ψευδομοναδικοί λοιπόν οι λοιμωξιολόγοι.
    Αερόβιοι ή αναερόβιοι μένει να το δούμε πάντως παθογόνοι σίγουρα. 🙂

  155. Γς said

    153:

    Leonicus Pseudomonas aeruginosa

  156. dryhammer said

    Μόνο εγώ πίστευα πως οι ψευδομονάδες είναι αυτές που χρεώνει ο ΟΤΨ;*

    *Οργανισμός Τηλεπικοινωνιών Ψευδοκράτους

  157. Παναγιώτης Κ. said

    85. Καλά το πήγε η ΠτΔ!

    109β. Γιατί να ενοχοποιούμε την αθωότητα; 🙂

    Η δυσπιστία προς την εξουσία , όποια και αν είναι αυτή η εξουσία, είναι αρετή για τον πολίτη.

  158. Δυτικά Προάστια said

    Καλησπέρα σας.

    1) Μπαίνω για να προσφέρω κι εγώ ένα ολόφρεσκο μεζεδάκι που θα κάνει αίσθηση στο απαιτητικό κοινό του παρόντος Ιστολογίου: Τώρα με τον Κορωνοϊό έχει γίνει απαγορευτική η λέξη «συνωστίζομαι». Κοίταξα στο Ετυμολογικό του Μπαμπινιώτη και είδα ότι η λέξη είναι λόγια και πρωτοεμφανίστηκε το 1887

    Αλλά πώς πρωτοεμφανίστηκε το 1887, κύριε Μπαμπινιώτη, η λέξη «συνωστίζομαι», όταν την καταγράφει ο Κωνσταντίνος Κούμας (1777-1836) στο περίφημο έργο του «Έλληνες, Τουρκοκρατία και Επανάστασις» που εξεδόθη το σωτήριον έτος 1832;

    Πενηνταπέντε χρόνια έπεσε πάλι έξω ο Μπάμπι, αλλά του το συγχωρούμε γιατί τόλμησε να γράψει ημερομηνία έμφανίσεως του «συνωστίζομαι» (το 2010 που εξέδωσε το «Ετυμολογικό»), με αποτέλεσμα να εκτίθεται σήμερα ανεπανόρθωτα, μή έχοντας προβλέψει την εμφάνιση των αδυσώπητων googlebooks

    2) Με αφορμή τον θάνατο του άθεου αντιστασιακού, Περικλή Κοροβέση, θα ήθελα να στείλω (ως πιστός ορθόδοξος χριστιανός) στα ξαδέρφια μου τους κομμουνιστές το εξής μήνυμα: Ο συχωρεμένος ο Περικλής επανειλημμένως είχε επισημάνει πως ΕΣΕΙΣ οι κομμουνιστές όλα ΑΠΟ ΕΜΑΣ τους χριστιανούς τα πήρατε. Δείτε π.χ. τί έγραφε ο Κοροβέσης πρίν 11 χρόνια στην «Ελευθεροτυπία» (28 Αυγούστου 2009) σε άρθρο του με τίτλο «Η γεροντική άνοια της Αριστεράς»:

    «Την ισότητα και την αδερφοσύνη, τις δυο θεμελιακές αξίες της Αριστεράς τις έχουμε πάρει από τον Χριστιανισμό. Για άλλους ακόμα και η τρίτη αξία, η ελευθερία, είναι και αυτή χριστιανική,…»

    Υπενθυμίζω στα ξαδέρφια μου τους κομμουνιστές ότι ακόμα και τη λέξη «Κομμουνισμός» από την Αγία Γραφή την εμπνεύστηκαν οι Μάρξ και Ένγκελς: Από το «είχον άπαντα κοινά» των Πράξεων των Αποστόλων (2,44) και το «ήν αυτοίς άπαντα κοινά» (Πράξεις 4,32) που στην λατινική Vulgata του αγίου Ιερωνύμου μεταφράστηκε «omnia communia»

    3) Όσο για τις ανούσιες στατιστικές για τα κρούσματα και τα θύματα του covid-19 παγκοσμίως που αναφέρει καθημερινά ο ιεροψάλτης Τσιόδρας (και σε αυτό το Ιστολόγιο ο Pedis), θα πώ το εξής: Σήμερα το Βέλγιο ανακοίνωσε 3.346 θανάτους σε σύνολο 28.000 κρουσμάτων, δηλαδή το εκπληκτικό ποσοστό θνησιμότητος 12%!.. Παρακαλώ τον σοφό Νέστορα του Ιστολογίου, κ. Άγγελο, που έχει ζήσει χρόνια στις Βρυξέλλες, να βγεί και να μάς πεί τί έχει το DNA των Βέλγων και δεν τους θωρακίζει απέναντι στον Κορωνοϊό, όπως θωρακίζει εμάς το ελληνικό DNA: Σύμφωνα με τον γνωστό για την εγκυρότητά του, ιεροψάλτη Τσιόδρα, σήμερα 11 του Απρίλη οι νεκροί από τον covid-19 στην Ελλάδα είναι 93 και τα κρούσματα 2.081 (ποσοστό 4,47%)

  159. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    120 – Ρε χαμένε, αφού ξέρεις πως σε διαβάζω, τι είναι αυτό το Ουλτρακρεπιδαροκρετινάκι; 😜 αφού το IQ μου είναι πάτος, πώς θα καταλάβω τι σημαίνει; εμάς τα χαζά δεν μας σκέφτεσαι;🤣 Άσε που πήγα να το διαβάσω και στραμπούληξα την γλώσσα μου και την έχω τώρα σε νάρθηκα και με πατερίτσες!😂

    Να βάλω κι έναν εθνικό ύμνο!

  160. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    156 – 👍👏😂 – Θα γράψεις καθόλου να διαβάσουμε τίποτα;😊 Άντε γιατί με αφορμή την κορόνα με τον ρεμαλίδι τον γιό της, πολύ τεμπελιάσατε κάποιοι εδώ μέσα.😂
    Νικοκύρη, για βγάλε καμιά κίτρινη στα τεμπελόσκυλα, και σ΄εκείνο το Χτήνος που είχε γράψει εκείνη την επιστημονική αφασία; φαντασία; κάπως έτσι κι από τότε, μούγκα στην στρούγκα. ΡΕ, ΕΧΕΤΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ.
    Καλά, κάποιοι θα πεινάσουν πολύ στην επόμενη σύναξη αν δεν συνετιστούν.😂

  161. sarant said

    160 Αύριο Κυριακή έχουμε διήγημα

  162. Pedis said

    … the authorities health workers had to announce today that in the event of an extreme outbreak of the epidemic, people aged 80 and over affected by Covid 19 and sixty-seventy-year-olds sick and affected by other diseases, according to the Karolinska Institutet (highest national scientific authority), will no longer have to be automatically treated to avoid a total collapse of healthcare facilities.

    The partial privatization of healthcare decided to restore sovereign accounts has led Sweden to a situation in which the number of emergency therapy beds is a total of just 300, of which only 79 are still available after the start of the pandemic. According to calculations by the statistical authorities of the European Union, in a more industrial country, an exporter and wealthier per capita than Germany itself, the minimum per capita number of emergency therapy places in the entire European Union is found.


    https://www.news1.news/a1/2020/04/coronavirus-contagions-increase-in-sweden-the-prime-ministers-mea-culpa-we-havent-done-enough.html

  163. voulagx said

    #127 @ Μιχ. Νικ.: Αηδιαστικός Μηχανικός=ο Αχόρταγος

  164. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    161 – Ναι αλλά τι διήγημα, ποιανού, δεν πιστεύω κανενός άκυρου, Παπαδιαμάντη, Μυριβήλη, Κουμανταρέα, Σαμαράκη ή κάνα Αισχύλο ξέρω γω που δεν τους ξέρει ούτε η μάνα τους! Ελπίζω να βάλεις κάποιον από τους νομπελίστες του ιστολογίου, να πουλήσω και λίγο μούρη στην παρέα μου και καλά, μ΄αυτόν τον συγγραφέα έχω φάει μαζί του, τρώει και πίνει τον άμπακα, αλλά πολύ μεγάλη πένα.😂

    Σας καληνυχτώ τρελοκόριτσα και τρελά αγόρια του Σαραντακοχωριού.😊

    Αυτό το υπέροχο τραγούδι, αφιερωμένο σ΄αυτούς που επιμένουν να χαμογελάνε κόντρα στην μαυρίλα που προσπαθεί να επιβάλλει η εξουσία.

  165. Χρήστος Π. said

    158 Κάτι μου θυμίζεις, κάτι μου θυμίζεις….

  166. Πέπε said

    @127:

    Μια εποχή ήταν της μόδας τα ευφυολογήματα με την μπουγάτσα (πώς λένε οι Σαλονικιοί …;). Μπουγάτσα με τουρίστα ο υπνόσακκος, μπουγάτσα με ψάρια η θάλασσα, κλπ.

    Έτσι λοιπόν:

    Φραστικός μηχανικός = Φιλόλογος – Μπουγάτσα με ρήματα
    Εκφραστικός μηχανικός = Λογοτέχνης – μπουγάτσα με πένα
    Εικαστικός μηχανικός = Ζωγράφος/γλύπτης (Διαφορά από τον σκέτο Εικαστικό όπως Χημικός/Χημικός Μηχανικός) – μπουγάτσα με πινέλο/σμίλη
    Δοξαστικός μηχανικός = Ψάλτης – μπουγάτσα σε πλάγιο δεύτερο
    Κοπιαστικός μηχανικός = Φωτοτυπάς/Σκανάς – ?
    Μοναστικός μηχανικός = Καλόγερος – μπουγάτσα με ράσο
    Ψευδομοναστικός μηχανικός = Ειδικευμένος λοιμωξιολόγος – ?
    Ουσιαστικός μηχανικός = Κάπελας/ιδιοκτήτης κάβας – μπουγάτσα με ξίδι
    Φανταστικός μηχανικός = Μέντιουμ – μπουγάτσα με ενόραση
    Σπαστικός μηχανικός = Ιδιοκτήτης ιαματικών λουτρών – μπουγάτσα με σπα

  167. Ποδηλάτης said

    #127. Να πω κι εγώ.
    Βραστικός Μηχανικός = Βαφέας αυγών
    Ξεραστικός Μηχανικός = Υπάλληλος στο κέντρο δηλητηριάσεων
    Περαστικός Μηχανικός = Εκτιμητής ζημιών από σεισμό
    Πλαστικός Μηχανικός = Οραματιστής με τουβλάκια (μακέτο Σημίτη κλπ)
    Πλιατσικός Μηχανικός = Νομοθέτης ΣΔΙΤ

    Νταξ. Το τελευταίο δεν. Το ξέρω.

  168. Μαρία said

    Ερωτηματικά για το ρόλο του Γ. Γεραπετρίτη στην υπόθεση του ξενοδοχείου που θα κρύψει την Ακρόπολη (ηχητ)
    http://www.avgi.gr/article/10808/10941267/erotematika-gia-to-roloou-g-gerapetrite-sten-ypothese-tou-xenodocheiou-pou-krypsei-ten-akropole-echet-

  169. ΓιώργοςΜ said

    166 δεν είναι και τόσο δύσκολο…
    Κοπιαστικός μηχανικός = Φωτοτυπάς/Σκανάς – Μπουγάτσα με τόνερ
    Ψευδομοναστικός μηχανικός = Ειδικευμένος λοιμωξιολόγος – Μεταδοτική μπουγάτσα

  170. Χρήστος Π. said

    Μεγάλες αλήθειες απλών ανθρώπων. Η επιδημία φέρνει τα βαμπίρ.

  171. Γς said

    Cristo è Risorto… Alleluia…

    Πάσχα των καθολικών σήμερα

    https://caktos.blogspot.com/2013/03/blog-post_29.html

  172. Γς said

    171:

    Βλέπετε τότε οι απεργίες των φοιτητών κρατούσαν μήνες και σουλατσάραμε ανά τας Εουρόπας [μέχρι και στας είπα-ΗΠΑ-λέω έφτανα σκαστός].

    96, 125, 144, 147, 148, 165, 170:

    Τώρα οι επίγονοι [με το κλείσιμο του ευαγούς ιδρύματος] απλώς γράφουν στου …

    … Σαραντάκου

  173. Γς said

    172:

    >Οι απεργίες των φοιτητών κρατούσαν μήνες και σουλατσάραμε ανά τας Εουρόπας

    Μια άλλη φορά σουλατσάραμε στην Ιταλία για μέρες, όταν μας πήρε στο κινητό μια φοιτήτριά μας για να μας πει ότι η απεργία έληξε.

    Και να Μπάρι και να Πατράσσο και να ο κωλόδρομος Πάτρα Αθήνα, νυχτιάτικα, που έβρεχε κιόλας.

    Χαμπάρι δεν πήραμε ότι ο μπαμπάς Μπους άρχισε πόλεμο στο Κουβέιτ.
    Και πέσαμε για ύπνο, ενώ όλος ο κόσμος ξενυχτούσε στο CNN και τα άλλα κανάλια.
    Και μας πήρε στο τηλέφωνο η φίλη μας Μαργαρίτα κατά τις 5 το πρωί [και μας ξύπνησε].

    -Τι έγινε;

    -Καλά. Μόλις γυρίσαμε.

    -Καλώς ήρθατε. Αλλά για πες μου τι έγινε;

    -Τίποτα δεν έγινε. Κάτι πήγαμε να κάνουμε αλλά μας πήρε ο ύπνος απ την κούραση.

    -Τι λες ρε τέρας; Εδώ ο κόσμος χάνεται και συ μου λες για το πουλί σου;

  174. dryhammer said

    160. Λάβε υπομονή. Οι πρώτες 4500 λέξεις είναι έτοιμες. Δυο τρεις χιλιάδες μένουν ακόμα (εντός της εβδομάδας κι αυτές)…

    Δεν καθεύδομε, Κύριοι!

  175. Γιάννης Ιατρού said

    Καλημέρα
    Κυριακή των Βαΐων σήμερα…

  176. sarant said

    Kαλημέρα από εδώ!

  177. Nestanaios said

    158.

    Ο «Κουμμουνισμός» (του Μαρξ) θεωρείται μια θεωρία βασισμένη στον Υλισμό. Ο Xριστιανισμός θα έλεγα ανήκει σε αυτό που ο Hegel ονόμασε «αντικειμενικός ιδεαλισμός». Εγώ διαφωνώ με αυτή την θεωρία. Ο Ιδεαλισμός είναι ένας από τον Πλάτωνα μέχρι τον Sartre και είναι υποκειμενικός.

    Εν πάση περιπτώσει, ο Μαρξ κατηγόρησε τον Hegel λέγοντας ότι η θεωρία του (αντικειμενικός ιδεαλισμός) δεν είναι τίποτα άλλο από Υλισμός. Και εγώ θα συμφωνήσω με τον Μάρξ. Η θεωρία «αντικειμενικός ιδεαλισμός» δεν είναι Iδεαλισμός αλλά Yλισμός.

    Προσπάθησε ο Hegel να εντάξει τις μονοθεϊστικές θρησκείες σε κάποια φιλοσοφική σχολή αλλά δεν φαίνεται να τα έχει καταφέρει. Ο Υλισμός είναι πολύ παλαιότερος του «αντικειμενικού ιδεαλισμού» και το σίγουρο είναι ότι οι μονοθεϊστικές θρησκείες έχουν μείνει έξω από τις σοβαρές φιλοσοφικές σχολές.

  178. Pedis said

    Με την κυβέρνηση ήδη πριν ξεσπάσει η πανδημία σε διαδικασία προετοιμασίας κλειστών δομών, φαίνεται να μην υπάρχει καμία πρόνοια για χιλιάδες κατοίκους αυτής της χώρας που ζουν ο ένας πάνω στον άλλο σε hot spot, στην ουσία, δηλαδή, στρατόπεδα από λυόμενα ή καταυλισμούς με σκηνές.

    Μετά και τα επιβεβαιωμένα κρούσματα στη Ριτσόνα και τη Μαλακάσα, το σχέδιο της κυβέρνησης για τον προσφυγικό πληθυσμό φαίνεται να κυμαίνεται από το «δεν θα κολλήσουν» και το «θα το περάσουν ελαφριά γιατί είναι νέοι» μέχρι το «δεν μας καίγεται καρφάκι αν το κολλήσουν, ας τους μαντρώσουμε μέσα να μην έρθουν σε επαφή με τους υπόλοιπους».

    Μέσα σε αυτή τη συνθήκη, παρακολουθούμε πώς οι ίδιοι οι πρόσφυγες αυτοργανώνονται για να προστατεύσουν τους ίδιους αλλά και όλους εμάς τους υπόλοιπους.

    Αυτό συνέβη και στη Λέρο, ένα νησί που συμπυκνώνει την ιστορία εγκλεισμού της νεότερης Ελλάδας: μια αυτοοργανωμένη ομάδα προσφύγων ανέλαβε την πρωτοβουλία να καθαρίσει τα άδεια και ερειπωμένα κτίρια γύρω από το hot spot και να ενημερώσει τον προσφυγικό πληθυσμό για τον Covid-19 με το σύνθημα «Here we are one hand. We do this for our lives».

  179. Pedis said

    -> # 178 – https://thepressproject.gr/leros-allilengyi-to-oplo-ton-prosfygon-enantia-ston-covid-19/

  180. Georgios Bartzoudis said

    140, LandS said: «… (σχετικά με το πως προέκυψε το civil engineer). Ακριβώς έτσι έγινε… Όταν χρειάστηκε να δοθεί διαφορετικό όνομα, δόθηκε διαφορετικό όνομα. Έτσι δεν γίνεται με ΟΛΑ τα ονόματα; …..»

    # Αν (μόνο) αυτό είναι το επιχείρημά σου, θα σου πω ότι ΔΕΝ έγινε έτσι «με ΟΛΑ τα ονόματα». Αυτό που γίνεται (σχεδόν) με ΌΛΑ τα νεόφερτα (ονόματα κλπ) είναι: Βλέπουμε πως το λένε οι ξένοι και το μεταφράζουμε. Επί του προκειμένου, πήραν το civil engineer, ή το αντίστοιχο Γαλλικό, που τότε ήταν της μόδας, και το μετέφρασαν, εσφαλμένα κατά τη γνώμη μου: Πολιτικός Μηχανικός αντί για Αστικός Μηχανικός. Βέβαια και τα δύο μας δίνουν «διαφορετικό όνομα». Άλλο όμως αυτό και άλλο το λάθος. Σε κάθε περίπτωση έχει καθιερωθεί ο όρος Πολιτικός Μηχανικός (παντάξια μάλιστα) οπότε σήμερα θεωρητική μόνο σημασία έχει να μιλάμε για το … προπατορικό λάθος!

  181. Μα ο ΠολΜηχ δεν ασχολείται μόνο με …άστεα, ίσα-ίσα. Και εξαρχής το επίθετο πολιτικός χρησιμοποιήθηκε ως αντίθετο του στρατιωτικός (τα πολιτικά και η στολή, καλός πολίτης, πολιτική προστασία…)

  182. ΣΠ said

    Ομολογία από την Γερμανία ότι η τρόικα και η λιτότητα ήταν για τον βασανισμό μας.

  183. Γς said

    Κυριακή των Βαΐων σήμερα…
    Κι η Μαρμάγκα μου κράτησε το σχετικό άσμα

  184. Γς said

    175:

    >Κυριακή των Βαΐων σήμερα…

    Βαΐων. τα Βάγια των Βαΐων;


  185. Pedis said

    Αρνούνται να γίνουν μαζί Ήρωες και Μαλάκες!

    Nurses should refuse to treat patients if not given PPE (Personal Protective Equipment), says royal college

    Nurses should refuse to treat Covid-19 patients “as a last resort” if they are not given adequate personal protective equipment, according to guidance from the Royal College of Nursing (RCN).

  186. Μαρία said

    Κλαίω https://www.youtube.com/watch?v=Ovc8Kgu3fog&feature=emb_logo

    Ο Βουλευτής ΝΔ Καστοριάς και πνευμονολόγος κ. Τζηκαλάγιας σε ραδιοφωνική συνέντευξη έκανε έκκληση σε ιδιώτες γιατρούς και πνευμονολόγους να πάνε να δουλέψουν στο νοσοκομείο.
    Ο κ. Τζηκαλάγιας, σε ερώτηση γιατί δεν πάει ο ίδιος είπε πως η Καστοριά τον χρειάζεται περισσότερο σαν βουλευτή.
    Μάλιστα ζήτησε και από την βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Ολυμπία Τελιγιορίδου, να πάει να δουλέψει στο νοσοκομείο ως… κτηνίατρος.

    Γιατρός λέει είναι κι αυτή «έστω των κτηνών».

  187. Pedis said

    Και νέα αποστολή Κουβανών υγειονομικών στην Ιταλία (αυτή τη φορά στο Πεδεμόντιο)

    Coronavirus: un Boeing per portare in Piemonte delegazione di 38 medici e infermieri cubani

  188. Pedis said

    # 186 – Ο καλύτερος είναι ο Πατούλης. Εμφανίζει καινοφανείς σουπερκβαντικές ιδιότητες. Αλληλεπιδρά με τον εαυτό του από δύο διαφορετικές θέσεις την ίδια στιγμή ενώ παραμένει στην ίδια κατάσταση.

    https://www.documentonews.gr/article/o-patoylhs-exei-gramma-apo-ton-patoylh

  189. voulagx said

    #186 κι ο δημοσιογραφος να του λέει «… μα τι …θα βρεθει στο νοσοκομειο για τα πτηνά;..» 🙂

  190. ΣΠ said

    188 😀 😀 😀
    Αυτό θυμίζει Λούκυ Λουκ.

  191. Γς said

    Στον ΣΚΑΙ τώρα

    Ο Μποτσέλι στον καθεδρικός ναό του Μιλάνου, Duomo, τραγουδά το Amazing Grace [22:40 στο βίντεο]

    κι ο παρουσιαστής:

    -Αυτός είναι ο Εθνικός Ύμνος των Ηνωμένων Πολιτειών [!}

  192. Γς said

    191:

    Andrea Bocelli, είκοσι τόσα χρόνια π.Κ [πρό Κορονοιού]

    Con te partirò
    Quando sono solo
    sogno all’orizzonte
    e mancan le parole.

  193. Γς said

    192:

    Την ίδια εποχή π.Κ από κοντά κι εμείς

  194. Γς said

    193:

    Οχι, παίζουμε…

  195. Pedis said

    # 190 – 188 😀 😀 😀
    Αυτό θυμίζει Λούκυ Λουκ.

    Ναι, κάτι σαν να γράφει επιστολή και πριν να την στείλει την έχει ηδη λάβει. 🙂

  196. Μαρία said

    Πολάκης: Όργια του Υπουργείου Μεταναστευτικής Πολιτικής στο δομή της Μαλακάσας https://www.documentonews.gr/article/polakhs-orgia-toy-ypoyrgeioy-metanasteytikhs-politikhs-sto-domh-ths-malakasas

    https://www.documentonews.gr/article/synexizei-tis-apokalypseis-o-polakhs-gia-ton-galazio-mhxaniko-kai-ton-noth-mhtarakh

  197. Pedis said

    Μάλλον, απλώς προεδερεύει;

    Τίνος είναι βρε γυναίκα το Jenny.gr

  198. Μαρία said

  199. Pedis said

    Εδώ και δέκα μέρες που το Koch Institut δίνει καθημερινά στη δημοσιότητα ένα σχετικά αναλυτικό ραπόρτο για την πορεία της επιδημίας στη Γερμανία, έχουν σταματήσει να δημοσιεύονται σχετικά όχι μόνον οι περισπούδαστες αλλά γενικώς οι «αναλύσεις» ή είναι λανθασμένη εντύπωση;

  200. Γιώργος Κατσέας, Θεσσαλονίκη said

    (Για την στρογγυλοποίηση, Νίκο 🙂 Αυτό το 199 μου κάθεται…) Το ιστολόγιο μάλλον δεν αγαπάει τον Γιανναρά, αντίθετα με μένα. Και ένιωσα έκπληξη που είδα να βάζει ο αγαπημένος και σεβαστός μου Γιανναράς στο ίδιο τσουβάλι, Τσιόδρα και Χαρδαλιά. Μήπως υπάρχει κάτι που εξηγεί ΚΑΙ αυτήν την άγαρμπη εξομοίωση ΚΑΙ την φιλοξενία των φαιδρών κειμένων του Χαρδαλιά στην Καθημερινή; Ξέρετε κάτι, που δεν το ξέρω;;

  201. Γιάννης Κουβάτσος said

    Κι ένα πολύ νόστιμο μεζεδάκι:Στην ιταλική σειρά εποχής «Ο παράδεισος των κυριών», οι υποτιτλιστές γράφουν τον Ιταλό νομπελίστα ποιητή Σαλβατόρε Κουαζίμοντο …Κουασιμόδο. Τα ποιήματα του Κουασιμόδου, το Νόμπελ που πήρε ο Κουασιμόδος…Κάπου τα ‘χουν μπερδέψει. ☺

  202. Silent Bob said

    Το παρακάτω μου θύμισε τον ευάριθμο:

    Η συνεργασία αυτή δεν πρόκειται, βέβαια, να βλάψει το πορτοφόλι του Στάμος. Τουναντίον! Παρά το νεαρό της ηλικίας του, έχει ήδη συγκεντρώσει μία ευκαταφρόνητη περιουσία, την οποία απολαμβάνει από την πολυτελή έπαυλή του στους πρόποδες της Σίλικον Βάλεϊ, όπου ζει με την οικογένειά του.

    Από εδώ:
    https://slpress.gr/diethni/o-ellinas-gkoyroy-tis-kyvernoasfaleias-ektoxeyei-to-zoom/

  203. Μαρία said

    202
    Θυμίζει αλλά δεν εξηγείται. Περίεργο λάθος.

  204. sarant said

    202-3 Λείπει το «όχι», αλλά μπορεί και να μην ήξερε τη λέξη, τι να πω

  205. ΣΠ said

    Σήμερα στο δελτίο ειδήσεων άκουσα τον Μητσοτάκη να λέει «εξ απόστασης».

  206. sarant said

    Στο διάγγελμα;

  207. ΣΠ said

    206
    Όχι, συνομιλούσε διαδικτυακά με κάποιες δασκάλες.

  208. Μαρία said

    207
    Σε ποιο κανάλι;

  209. ΣΠ said

    208
    Το κεντρικό δελτίο της ΕΡΤ1.

  210. Μαρία said

    Απο κάτω σπαμάρει Μπενινέζος μαραμπού.

  211. ΣΠ said

    205, 206, 208

    Στο 01:05:20
    https://webtv.ert.gr/ert1/eidiseis/13apr2020-19-00-deltio-eidiseon/

  212. Pedis said

    Είναι καθαρά θέμα του ίδιου του κ. Πάσχου Μανδραβέλη η επιλογή του να εξευτελίζεται και να καταντάει … Μανόλης Καψής. Αρκεί να μην ξαναβγεί να πουλάει πνεύμα, ευφυΐα, ανωτερότητα, αριστεία, λογική και ανεξαρτησία γιατί γελάει κι ο κάθε πικραμένος.

  213. Μαρία said

  214. Pedis said

    # 213 – τους απειλούν εμμέσως ότι τα νουδούλα γίδια που έχουν υπο τον έλεγχό τους θα τα πάρουν και θα τα στείλουν αλλού για βοσκή.

  215. Pedis said

    Οκτώ στα Έντεκα εκατομμύρια δηλώνουν ενθουσιασμένα με τους χειρισμούς της Κυβέρνησης

  216. Μαρία said

    215
    Γιατί όχι;
    Τέλος, ενδιαφέρουσες είναι και οι απαντήσεις αναφορικά με το τι θέλουν να κάνουν οι πολίτες όταν τελειώσει η καραντίνα.
    -Το 35% θέλει να πάει στο κομμωτήριο.

    -Το 29% θέλει να κάνει διακοπές στο εσωτερικό.

    -Το 20% θέλει να κάνει αγορές ρούχων.

    -Το 13% θέλει να κάνει περιποίηση ομορφιάς.

    -Το 12% θέλει να κάνει ταξίδι εξωτερικό.

  217. Pedis said

    # 216 – Εγω θα έβρισκα ενδιαφέρουσα την αχαριστία των υπόλοιπων τριών εκατομμυρίων ευρώ που δεν αισθάνονται ενθουσιασμό για την κυβέρνηση …

    Κι αυτά και τα υπόλοιπα είναι αποτελέσματα έρευνας με τη μέθοδο υψηλής ακρίβειας curbstoning

  218. Silent Bob said

    204. Εγώ πιστέυω ότι δεν ξέρει την λέξη. Η συγκεκριμένη συντάκτρια γράφει συχνά πυκνά μπαρούφες. Στην αρχή του ίδιου άρθρου:

    O παγκοσμίου φήμης εμπειρογνώμονας στον τομέα της ασφάλειας στον κυβερνοχώρο, συστρατεύτηκε ως ο μόνος που θα μπορούσε να σώσει την εταιρεία, τη κομβική αυτή στιγμή.

  219. voulagx said

    ΚΟΜΗΣ ΟΥΓΚΟΛΙΝΟ ΝΤΕΛΛΑ ΓΚΕΡΑΡΝΤΕΣΚΑ Κάποιον μου θυμίζει…

  220. Μαρία said

  221. mitsos said

    Εκτός από τις δημοσκοπήσεις υπάρχουν και οι τοίχοι.

    https://drive.google.com/open?id=1ygc_CGdqleobl62tTXPVeaS8Ry65objv

    https://drive.google.com/open?id=1rlpQyBujygPhl-TGypioRanj4RSlO_-z

    https://drive.google.com/open?id=1wpcdLREGdAcGfP-XtDbWyMlBkRX4s1uX

    Και δεν ξέρω αν θυμάστε ότι ΚΑΘΕ τοίχος έχει την δική του ιστορία.

  222. ΕΦΗ - ΕΦΗ said

    Ο Τραμπ έκοψε τη χρηματοδότηση στον Π.Ο.Υ
    https://www.enikos.gr/international/713638/koronoios-o-trab-anastellei-tin-chrimatodotisi-tou-pagkosmiou-org

  223. Μαρία said

  224. Θρασύμαχος said

    Έχει δει κανείς ποτέ διαλυτικά σε αρκτικόλεξο; https://www.iefimerida.gr/kosmos/oie-einai-ora-gia-enotita-ohi-kopsimo-stoys-poroys-poy https://www.iefimerida.gr/kosmos/o-tramp-stamata-tin-hrimatodotisi-toy-poy

  225. dryhammer said

    225. Είναι που ο Τραμπ θέλει να τον διαλύσει…

  226. Γιάννης Ιατρού said

    225: Εκείνο που τον ενδιαφέρει πολύ, ιδίως εν όψει εκλογών στο προσεχές χρονικό διάστημα, είναι να συγκαλύψει τις όποιες ευθύνες του για την ραγδαία εξάπλωση, τα πολλά θύματα/νεκρούς και γενικά την προβληματική ιατρική περίθαλψη σε λιγότερο ευκατάστατους στις ΗΠΑ. Με λίγα λόγια, προφανώς τα έχει κάνει μαντάρα και θέλει να ρίξει το φταίξιμο στον ΠΟΥ. Η συνήθης τακτική…

  227. dryhammer said

    226. Πιο πολύ λογοπαίγνιο για τα διαλυτικά ήταν. Έτσι κι αλλιώς πάντα οι άλλοι (του) φταίνε και ο Νοέμβρης άξαφνα(;) του ήρθε πιο κοντά απ’ όσο ήθελε…

  228. Γιάννης Ιατρού said

    Ξεροσφύρη μου, τι να σου κάνει το λογοπαίγνιο, εδώ έχουμε εικονοπαίγνιο… (Transformers 🙂 )

  229. ΓΤ said

    Πηγή για Τσιόδρα και Χαρδαλιά: https://menshouse.gr/extras/124120/poso-allaxes-poso-allaxa-i-exelixi-stin-emfanisi-ton-tsiodra-kai-chardalia-pic

  230. Γιάννης Ιατρού said

    228: Σήμερα ο Νικ Χαρντ χωρίς Πάρκα, μόνο με άσπρο πουκαμισάκι …😋😎🤩😉

  231. Ελένη said

    Παιδιά, βγήκε Δημοτικό Τραγούδι για το Χαρδαλιά

  232. Μαρία said

  233. Χαρούλα said

    #232 Μαρία οι μισοί είναι μεγαλοξενοδόχοι… και θα πληρωθούν και θα διαφημιστούν!
    Το παράλογο είναι πως η εικόνα της χώρας στο εξωτερικό δεν έχει χαλάσει. Αντίθετα μάλιστα. Εκτιμούν την αντιμετώπιση της κατάστασης.

    Αφού ξοδέψουν λοιπόν τα λεφτάκια μας, θα μας πουν αυτό που θα ανακαλύψουν τότε, οι φωστήρες! Ο διεθνής τουρισμός δεν θα κινηθεί φέτος για οικονομικούς και ψυχολογικούς λόγους. Πρέπει να το πάρουμε απόφαση. Μόνη ελπίδα οι ´Αραβες/ μεσανατολίτες κροίσοι, και ίσως οι λεφτάδες του νότιου ημισφαίριου που θα έρθουν να ξεχειμωνιάσουν αν τους επισκεφτεί δυναμικά, ο γιός κι αυτούς!(και θα μας τον ξαναφέρουν τον επισκέπτη!)
    Οπότε ας τσουλήσουμε φέτος σιγά-σιγά, και ας οργανωθούμε για το 2021. Εκείνες τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού που ακούμε 30 χρόνια, θα τις ξεσκονίσουμε με την ευκαιρία; Αυτό όμως έχει κόπο, χωρίς κουτάλα!

  234. mitsos said

    Δυο αχτίδες πνευματικής εξέγερσης

    Μια φιλοσοφική :
    https://tvxs.gr/news/blogarontas/i-tragiki-diafaneia-toy-ioy

    και μια καλλιτεχνική:
    https://tvxs.gr/news/life/kallitexnes-dromoy-antidroyn-se-enan-kosmo-pandimias-foto

  235. ΕΦΗ - ΕΦΗ said

    232 Εγκώ περιμένει το Ελεχτικό Συνέδριο να δω κάτι.

  236. Μαρία said

    233
    Όταν είδα το όνομα του Ανδρεάδη, θυμήθηκα τη σύνοδο του ευρ. λαϊκού κόμματος το 2003 στη Σάνη. Κάποια απ’ τα πολυτελή μπαγκαλόουζ είναι χτισμένα πολύ κοντά στο χειμέριο. Ένα πουλί μου είπε οτι έπαιξαν καθυστέρηση στην ψήφιση του νόμου περιμένοντας τον Ανδρ. να ρίξει τα μπετά 🙂

  237. ΕΦΗ - ΕΦΗ said

    Κάτι σχετικοάσχετο: Πού μπήκε το βίντεο με τον Άδωνη να τη λέει στους δημοσιογράφους κι αυτοί να ζητάνε συγνώμη;

  238. Πέπε said

    234 β:

    Κορυφαίος ο Covfefe 19 !!!

  239. Γιάννης Ιατρού said

    237: Συγνώμη,τον κόψαμε… τι άλλο να κάνουμε…
    Εδώ

  240. Theo said

    @236:
    Ο Πεντζίκης μου διηγιότανε πώς οι Ανδρεάδης-Ζησιάδης πήραν 4.000 στρέμματα (τη σημερινή Σάνη και τα πέριξ) στις αρχές των ’60ς για ένα κομμάτι ψωμί.

  241. Μαρία said

    240
    Διορατικοί.

  242. Μαρία said

    Νικοκύρη, αυτό το είδα και σε άλλο τουϊτερά. Μήπως είναι φεϊκιά;

  243. Theo said

    @241:
    Και δικτυωμένοι/διαπλεκόμενοι.

  244. ΕΦΗ - ΕΦΗ said

    239 σε μερσώ
    Δεν είναι και η πρώτη φορά που υπερασπίζεται το πρωί μιαν άποψη και το βράδυ την αποσύρει ή υποστηρίζει τ΄αντίθετα, με το ίδιο μέγα πάθος.
    https://www.alfavita.gr/kosmos/318923_anadiplosi-georgiadi-pote-den-eipa-oti-den-hreiazontai-ta-400-eyro-oi-anergoi

  245. sarant said

    242 Eγώ το είδα στο ΦΒ, στον τοίχο του Χρήστου Κ.

  246. Γς said

    Στον Alpha TV. Τώρα:

    -Οι αστυνομικοί προέλαβαν τον δράστη και τον συνέλαβαν.

  247. Γς said

    245:

    Ωχ, σωστό δεν είναι;Τον πρόλαβαν

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: