Οι λέξεις έχουν τη δική τους ιστορία

Το ιστολόγιο του Νίκου Σαραντάκου, για τη γλώσσα, τη λογοτεχνία και… όλα τα άλλα

Ράπιντ για όλους;

Posted by sarant στο 23 Δεκεμβρίου, 2021


Είχα κανονίσει να ταξιδέψω προς Ελλάδα το μεσημέρι της Κυριακής 19 Δεκεμβρίου. Είχα συμπληρώσει το έντυπο PLF κανονικά, αλλά δυο ή τρεις μέρες πριν από το ταξίδι η Ελλάδα (όπως και άλλες χώρες) αποφάσισε να επιβάλει νέα μέτρα για τους ταξιδιώτες που έμπαιναν στη χώρα και να ζητάει (αρχικά) PCR 48ωρο, ακόμα και από τους πλήρως εμβολιασμένους, ειδικά για την περίοδο των εορτών.

Επειδή ταξίδευα Κυριακή δεν ήταν πολύ εύκολο να βρεθεί εργαστήριο που να κάνει τεστ και να βγάζει έγκαιρα τα αποτελέσματα -ευτυχώς όμως την επόμενη μέρα άλλαξε η αρχική απόφαση κι έτσι γίνονταν δεκτά και τα ράπιντ τεστ του τελευταίου 24ώρου. Στο αεροδρόμιο υπήρχε η δυνατότητα για ράπιντ, και αυτό κάναμε, το πρωί της Κυριακής.

Στον ιστότοπο travel.gov.gr η σχετική διάταξη προστέθηκε τελευταία στιγμή, κάπως εμβαλωματικά, και σε όχι πολύ προσεγμένα αγγλικά -μάλιστα αρχίζει με μικρό γράμμα:

travellers arriving in Greece are required during the period from 19.12.2021 to 10.1.2022, and specifically from 6.00 in the morning of 19.12.2021 to have a) or be diagnosed negative in a laboratory test by PCR method for coronavirus Covid- 19, which must have been performed within the last 72 hours before their arrival in Greece or alternatively b) have been negatively tested using rapid coronavirus antigen detection Covid-19 (rapid-19) within 24 hours before their arrival in Greece.

Τέλος πάντων, φτάσαμε αισίως, όλα καλά. Μετά, διέρρευσε η είδηση ότι η κυβέρνηση σκέφτεται, για την περίοδο των γιορτών, να επιβάλει την υποχρέωση όλοι όσοι μπαίνουν σε κλειστούς χώρους εστίασης και/ή διασκέδασης να έχουν ράπιντ τεστ, ανεξάρτητα αν είναι εμβολιασμένοι ή όχι, και μάλιστα το κόστος για τα σχετικά τεστ να βαραίνει τον πολίτη.

Η διαρροή συνάντησε εντονότατες αντιδράσεις, όχι μόνο από εμβολιασμένους πολιτες αλλά και από τους επαγγελματίες της εστίασης, που έβλεπαν ότι το μέτρο αυτό θα ισοδυναμούσε με ένα άτυπο λοκντάουν -χωρίς αποζημίωση βέβαια αφού θα ήταν ακήρυχτο. Κι έτσι, τελικά, ο πρωθυπουργός ανακοίνωσε, με το αυτοκρατορικό στιλ που συνηθίζει και που το βρίσκω ελαφρώς κωμικό (φαίνεται ομως ότι πιάνει σε ορισμένους), ότι ενώ του έγιναν εισηγήσεις για ράπιντ σε όλους, τις απέρριψε διότι θα ήταν άδικο. Και αποφάσισε απλώς να διανεμηθούν από δύο σελφ τεστ σε κάθε πολίτη -δηλαδή, ουσιαστικά να αφεθούν τα πάντα στην ατομική ευθύνη (λέγεται ότι την προηγούμενη φορά που διανεμήθηκαν δωρεάν αυτοτέστ απορροφήθηκαν μόνο κατά 30%).

Και πάλι, παρατηρεί κανείς ότι άλλες χώρες έχουν πάρει πολύ πιο σοβαρά μέτρα για την περίοδο των γιορτών. Στην Πορτογαλία, ας πούμε, όπου το ποσοστό εμβολιασμού βρίσκεται γύρω στο 88% και όπου οι θάνατοι καθημερινά δεν ξεπερνούν τους 20, αποφασίστηκε να κλείσουν νυχτερινά κέντρα και μπαρ, να επιβληθεί τηλεργασία, και να χρειάζεται αρνητικό τεστ για την είσοδο σε εστιατόρια και σε καζίνα. Παρόμοια μέτρα βρίσκει κανείς και σε άλλες χώρες που έχουν καλύτερες εμβολιαστικές επιδόσεις και ανθεκτικό σύστημα υγείας.

Η χώρα μας προς το παρον δεν έχει πάρει τέτοια μέτρα. Τα πλεονεκτήματα της Ελλάδας είναι ότι προς το παρόν η παραλλαγή Ο, που προκαλεί ανησυχία στις άλλες χώρες και αποτέλεσε τον καταλύτη της λήψης μέτρων, έχει πολύ μικρότερη παρουσία και ότι το πρόγραμμα της τρίτης δόσης εμβολιασμού πηγαίνει καλά. Μπορούμε επίσης να αναφέρουμε τον συγκριτικά ήπιο χειμώνα μας και βέβαια τον Θεό της Ελλάδος που μας προσέχει περισσότερο.

Αλλά εμείς εδώ λεξιλογούμε -κι έτσι, θέλω να πω δυο λόγια σήμερα για μια λέξη που μπήκε στην καθημερινότητά μας και η οποία, ίσως κακώς, έμεινε έξω από την ψηφοφορία για τη Λέξη της χρονιάς, που συνεχίζεται: τη λέξη ράπιντ τεστ. Βάλαμε το σελφ τεστ, αλλά όχι το ράπιντ τεστ. Ίσως θα έπρεπε να μπει κι αυτό -αλλά η εφορευτική γενικά διστάζει να βάζει πολλούς παραπλήσιους όρους.

Το ράπιντ τεστ βέβαια, οι περισσότεροι, σχεδόν όλοι εδώ που τα λέμε, το γράφουν αγγλικά, rapid test, που το βρίσκω περίεργο, διότι φυσικά το προφέρουμε ελληνοπρεπώς, όχι όπως οι αγγλοσάξονες. Μερικοί βέβαια λαθεύουν και το γράφουν rabbit test, που θα πει «τεστ κουνελιού» -και το αστείο είναι ότι rabbit test όντως υπάρχει αφού έτσι λεγόταν ένα από τα πρώτα τεστ εγκυμοσύνης.

Κάποιοι γράφουν και rabid test, λυσσασμένο.

Για τη λέξη «τεστ» έχουμε αφιερώσει άρθρο, οπότε σας παραπέμπω εκει. Όσο για τη λέξη ράπιντ, ή τέλος πάντων για την αγγλική λέξη rapid, αυτή είναι δάνειο από το γαλλ. rapide, ή και απευθείας από το λατινικό rapidus, το οποίο ανάγεται στο ρήμα rapere, «αρπάζω, απάγω, λεηλατώ», από ινδοευρ. ρίζα από την οποία και το δικό μας αρπάζειν.

Η λατινική λέξη rapidus λοιπόν είχε μεν εξαρχής την ιδέα της ταχύτητας, αλλά ταυτόχρονα περιείχε και την απόχρωση της βιαιότητας, της ορμής, αφού rapidus ήταν και ο ορμητικός, ο ασυγκράτητος, και αυτό πέρασε αρχικά και στις νεότερες γλώσσες όπου rapides στα γαλλικά και rapids στα αγγλικά είναι τα σημεία των ποταμών όπου η ροή του νερού είναι ορμητική, π.χ. λόγω κλίσης.

Σταδιακά πάντως αυτή η απόχρωση υποχώρησε, κι έτσι σήμερα rapid/rapide σημαίνει απλώς αυτόν ή αυτό που κινείται ή που γίνεται γρήγορα -και κατ’ επέκταση, που διαρκεί λίγο, όπως τα σημερινά ράπιντ τεστ (δεν μας άρεσε το «ταχυτέστ») στα οποία παίρνουμε τα αποτελέσματα σε ένα τέταρτο της ώρας.

Πριν γίνουν ψωμοτύρι τα ράπιντ τεστ, τη λέξη την ξέραμε, τουλάχιστον οι ποδοσφαιρόφιλοι, από την ιστορική ποδοσφαιρική ομάδα Ραπίντ Βιέννης, που βλέπω ότι πήρε το όνομά της από μια παλιότερη Rapide Berlin. Επίσης, όσοι καταγίνονται με το σχέδιο θα ξέρουν τον ραπιδογράφο ή ραπιντογράφο, ένα είδος στυλογράφου με σινική μελάνη, που είναι μεταφορά του γαλλικού rapidographe, που με τη σειρά του είναι υβριδικός σχηματισμός από το λατινογενές rapide και το ελληνογενές γράφειν.

Eίτε ράπιντ το γράψουμε είτε rapid, είναι αρκετά πιθανό πως θα χρειαστεί να κάνουμε περισσότερα ράπιντ τεστ τις επόμενες μέρες, ακόμα και όσοι έχουμε κάνει και δύο και τρεις δόσεις εμβολίων. Και εδώ έχει ένα νόημα το αίτημα για δωρεάν χορήγηση των τεστ, ενώ από την άλλη η γενίκευση των ράπιντ θα προσέκρουε και σε προβλήματα εφοδιαστικής -μια και η βασική διαφορά του ράπιντ από το σελφ τεστ είναι ότι το πρώτο εκτελείται από ειδικευμένο προσωπικό ενώ το δεύτερο από τους ίδιους τους χρήστες.

Απο την άλλη, το γεγονός ότι και στην Ελλάδα και αλλού επανέρχονται περιορισμοί και για τους εμβολιασμένους, είτε με τη μορφή υποχρέωσης για ράπιντ είτε άλλοι, αφενός δείχνει πόσο άστοχα ήταν τα ηχηρά λόγια και οι υποσχέσεις για «διαβατήριο ελευθερίας» και «να πάρουμε τη ζωή μας πίσω» αλλά αφετέρου είναι ένα πλήγμα στην αξιοπιστία των εμβολίων γενικώς. Χρειάζεται περισσότερη εκλαΐκευση λοιπόν και λιγότερες μομφές προς όσους δεν έχουν εμβολιαστεί.

Όμως θέλω να ακούσω και τα δικά σας σχόλια.

 

 

 

Advertisement

210 Σχόλια προς “Ράπιντ για όλους;”

  1. Κουνελόγατος said

    «με το αυτοκρατορικό στιλ που συνηθίζει και που το βρίσκω ελαφρώς κωμικό»

    Γιατί ελαφρώς; Βαρέων βαρών είναι.

  2. Pedis said

    Eίτε ράπιντ το γράψουμε είτε rapid …

    Ραπίντ δεν ακούγεται πιο γρήγορο …; 😃

    Μπονζούρ!

  3. Bonjour !

  4. Κουνελόγατος said

    «Απο την άλλη, το γεγονός ότι και στην Ελλάδα και αλλού επανέρχονται περιορισμοί και για τους εμβολιασμένους, είτε με τη μορφή υποχρέωσης για ράπιντ είτε άλλοι, αφενός δείχνει πόσο άστοχα ήταν τα ηχηρά λόγια και οι υποσχέσεις για «διαβατήριο ελευθερίας» και «να πάρουμε τη ζωή μας πίσω» αλλά αφετέρου είναι ένα πλήγμα στην αξιοπιστία των εμβολίων γενικώς. Χρειάζεται περισσότερη εκλαΐκευση λοιπόν και λιγότερες μομφές προς όσους δεν έχουν εμβολιαστεί.»

    Αν δεν χορηγηθούν εμβόλια στις λιγότερο αναπτυγμένες χώρες, θα γίνονται μεταλλάξεις μέχρι το 2202, οπότε δεν υπάρχει σωτηρία. Τι λένε οι γιατροί (όλοι, και ο Γιάννης) του ιστολογίου;

  5. Spiridione said

    Μετά, διέρρευσε η είδηση ότι η κυβέρνηση σκέφτεται, για την περίοδο των γιορτών, να επιβάλει την υποχρέωση όλοι όσοι μπαίνουν σε κλειστούς χώρους εστίασης και/ή διασκέδασης να έχουν ράπιντ τεστ, ανεξάρτητα αν είναι εμβολιασμένοι ή όχι, και μάλιστα το κόστος για τα σχετικά τεστ να βαραίνει τον πολίτη.

    Διαρροή ξέρω ότι έχουμε όταν μιλάνε οι κύκλοι και τα μεταφέρουν δημοσιογράφοι. Εδώ είχαμε επίσημη δήλωση του κυβερνητικού εκπροσώπου. Μην ξεχάσουμε και την ορολογία.

  6. Νέο Kid said

    Και βέβαια το καθιερωμένο εδώ και χρόνια ράπιντ στο σκάκι. Παρτίδες με συνολικό χρόνο σκέψης ανα παίκτη λιγότερο από μισή ώρα . Παλιά ήταν εικοσάλεπτο, τώρα συνήθως 10+5 ή 15+5(10)
    Οι μετά το + αριθμοί είναι δευτερόλεπτα (increment)

  7. Pedis said

    Το Rapido και η θλιβερή επέτειος

    La Strage del Rapido 904 or Strage di Natale
    Η Σφαγή της Ταχείας 904 ή η Σφαγή των Χριστουγέννων

  8. leonicos said

    αλλά η εφορευτική γενικά διστάζει να βάζει πολλούς παραπλήσιους όρους.

    είναι μάλλον ευφορική επιτροπή

  9. Θρασύμαχος said

    https://www.skrapid.at/

  10. Georgios Bartzoudis said

    λιγότερες μομφές προς όσους δεν έχουν εμβολιαστεί;; Γιατί τόση …τσιγκουνιά;;; Επειδή ψηφίζουν και αυτοί;; Να μου λείπει το βύσσινο. Το μόνο που μπορώ να ανεχτώ για τους αρνητές είναι να κλειστούν σπίτι τους και να μουλώνουν. Κι αν έρθει η ώρα η καλή ας πάνε να ψηφίσουν, αν τους δέχονται οι εφορευτικές επιτροπές!

  11. ΣτοΔγιαλοΧτηνος said

    2# Να το πούνε speedy και να βάλουνε τον πόντικα τον Γκονζάλες να λέει «σβέλτα κουφάλες» ξερωγώ.

  12. leonicos said

    7 Πεδις

    Έγινες αιτία να μάθω πολλά για τη Μαφία

  13. ΣΠ said

    Καλημέρα.

    Είναι και ο Δημήτρης Ραπίδης.

  14. Θρασύμαχος said

    #10: όμως επειδή κανείς δεν μπορεί να υποχρεώσει τις εφορευτικές να συγχρωτίζονται με μολυσματικούς εκλογείς, θα μπορούσαν να στηθούν ειδικά εκλογικά τμήματα ανεμβολίαστων, με αρνητές δικαστικούς αντιπροσώπους και σε απομονωμένες εγκαταστάσεις (άραγε η Σπιναλόγκα είναι αξιοποιήσιμη, ή μήπως απαγορεύεται ως διατηρητέο μνημείο;).

  15. Alexis said

    #10: Ψήφος μόνο με πιστοποιητικό εμβολιασμού;
    Χμμμ… Δε ‘ν’ κακό… 😂
    Βάλ’ τους ιδέες… 🤣

  16. Κιγκέρι said

    >>…Πριν γίνουν ψωμοτύρι τα ράπιντ τεστ, τη λέξη την ξέραμε, τουλάχιστον οι ποδοσφαιρόφιλοι, από την ιστορική ποδοσφαιρική ομάδα Ραπίντ Βιέννης, που βλέπω ότι πήρε το όνομά της από μια παλιότερη Rapide Berlin. Επίσης, όσοι καταγίνονται με το σχέδιο θα ξέρουν τον ραπιδογράφο ή ραπιντογράφο…

    Επίσης, οι νευρολόγοι (και γενικά οι γιατροί) από τα αρχικά REM (rapid eye movement), για τη φάση του ύπνου κατά την οποία κυρίως βλέπουμε όνειρα, αλλά και οι μουσικόφιλοι από το γνωστό συγκρότημα.

  17. hioniam said

    Απλως να σημειωσω οτι το rapid test και το self test ειναι ακριβως το ιδιο πραγμα. Απλως οταν κανεις το rapid test ο ιδιος λεγεται self test.

    Καλες Γιορτες!

  18. sarant said

    Καλημερα, ευχαριστώ πολύ για τα πρώτα σχόλια!

    5 Καλά λες

    13 Ναι μπράβο

    14 Στις πρόσφατες εκλογές των δικηγόρων τι έγινε με το θέμα αυτό;

  19. sarant said

    16 Σωστό

    17 Είδα μια σχετικη συζήτηση στο Φέισμπουκ. Πρακτικά το ίδιο, ήταν το συμπέρασμα.

  20. Alexis said

    #14: …με αρνητές δικαστικούς αντιπροσώπους…

    Τους οποίους βέβαια θα έχει διορίσει ο «Πρόεδρος του Α΄ Ανώτατου Τριαδικού Νομοθετικού Εκτελεστικού και Δικαστικού Συμβουλίου του Έθνους των Ελλήνων»

  21. π2 said

    Εγώ πάλι δεν το βρίσκω κωμικό το αυτοκρατορικό πρωθυπουργικό ύφος. Με κάθε ειλικρίνεια, αγριεύομαι. Στον λόγο, στην κινησιολογία και στις εκφράσεις όλων των πολιτικών υπάρχει ένα στοιχείο θεατρικότητας και προσποίησης, τουλάχιστον στις επίσημες περιστάσεις (δημηγορίες, συνεντεύξεις, διαγγέλματα). Σπανίως όμως βλέπει κανείς τόσο διάφανη προσπάθεια (και αποτυχία) να μπει ο ηθοποιός στο πετσί του ρόλου (τώρα παίζω τον υπεύθυνο ηγέτη· τώρα παίζω τον οργισμένο πολιτικό· τώρα παίζω τον χαλαρό καθημερινό άνθρωπο). Το αποτέλεσμα είναι να αποπνέει (για μένα τουλάχιστον) μια αίσθηση αποσύνδεσης από την πραγματικότητα και μια έλλειψη ενσυναίσθησης που με εντυπωσιάζουν.

    Πάντοτε αφελής πολιτικά, ομολογώ ότι εκπλήσσομαι που αυτή η ερμηνεία πιάνει. Θέλω να πω, ασχέτως πολιτικής, δυσκολεύομαι να καταλάβω πώς είναι δυνατόν να περνάει αυτή η εικόνα θετικά σε ψηφοφόρους. Εγώ αγριεύομαι στα πρώτα δευτερόλεπτα.

  22. Θρασύμαχος said

    #18γ΄: για την Αθήνα δεν ξέρω, στον Πειραιά όμως http://www.dspeiraia.gr/article.asp?n=22407&p=7&d=ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ_ΓΙΑ_ΤΙΣ_ΑΡΧΑΙΡΕΣΙΕΣ_-_ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟ_ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ δεν έμπαινες χωρίς πιστοποιητικό (κάποιοι μουρμούρισαν αλλά δεν τους πέρασε)

  23. LandS said

    17
    Όντως έτσι είναι, με μια τεράστια διαφορά. Για το αποτέλεσμα του ράπιντ βγαίνει επίσημο χαρτί, καταγράφεται στο myhealth κλπ. Το αποτέλεσμα του σελφ, αν το κάνεις, το βλέπεις μόνος σου, το γράφεις μόνος σου, λες «δεν βαριέσαι δείχνει λάθος θετικό» μόνος σου κλπ.

  24. Γιάννης Κουβάτσος said

    Θα συμφωνήσω με τον πρόεδρο Μπαρτζούδη. Μπορεί ο εμβολιασμός να μην είναι πανάκεια, αλλά όποιος ξέρει αποτελεσματικότερη λύση, ας την προτείνει. Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις.

  25. Νέο Kid said

    21. Πιάνει, γιατί ολοένα και περισσότερο η ενσυναίσθηση στην κοινωνία εκλείπει… άμα βλέπεις τα μούτρα σου στα μούτρα του άλλου λες: μα τι ωραίος ηθοποιός! Σαν κι εμένα!

  26. sarant said

    23 Ναι, αυτό

  27. Spiridione said

    Και στις εκλογές του ΔΣΑ με πιστοποιητικό. Και την ίδια μέρα στις εκλογές του ΚΙΝΑΛ χωρίς πιστοποιητικό.

  28. Alexis said

    #21: Πάντοτε αφελής πολιτικά, ομολογώ ότι εκπλήσσομαι που αυτή η ερμηνεία πιάνει. Θέλω να πω, ασχέτως πολιτικής, δυσκολεύομαι να καταλάβω πώς είναι δυνατόν να περνάει αυτή η εικόνα θετικά σε ψηφοφόρους.

    Πλάκα κάνεις… Εδώ υπήρχαν «ψηφοφόροι» που πίστεψαν ότι θα τους σβήσει τα δάνεια ο Σώρρας. Και τον ψήφισαν κιόλας!
    Έχεις απόλυτο δίκιο πάντως για Μητσ.
    Είναι ένας πολιτικός που όταν τον βλέπεις να μιλάει καταλαβαίνεις ότι δεν είναι ο εαυτός του, απλά παίζει έναν ρόλο.

  29. Γιάννης Ιατρού said

    17,19b: Το ίδιο (ραπιντ και σελγ) μόνο από πλευράς τεχνικής για το εμβόλιο και τον τρόπο που οφείλει να γίνεται. Από πλευράς αξιοπιστίας υπάρχουν κι άλλες γνώμες, εδώ ολόκληρα πιστοποιητικά εμβολιασμού πλαστογράφησαν, στη (αυτο-)δήλωση θα κωλώσουν όσοι δεν εννοούν να ελεγχθούν; Όχι πως η αξιοπιστία του τεστ είναι μεγάλη, κάτι για 40%-50%-60% ακούω, ανάλογα με την γενική τοποθέτηση του καθενός… Αλλά τέλος πάντων, όταν λέμε το κανάμε (γιατί και οι τρις-εμβολιασμένοι και να μεταδώσουν και να νοσήσουν μπορούν), να είναι έτσι.

    Εγώ χθες αναγκάστηκα να το κάνω, αλλιώς γιοκ η είσοδος σε νοσοκομείο κλπ. Λογικό το βρίσκω σαν μια συμβιβαστική λύση όταν χρειάζεται κάποιος άμεσα μιά πρώτη απάντηση, βέβαια μόνο από την οικονομική πλευρά και από πλευράς χρόνου παραλαβής του αποτελέσματος (5-7 φορές πιό οικονομικό από το PCR που έχει πολύ μεγαλύτερη αξιοπιστία).

  30. Γιάννης Ιατρού said

    28: …Είναι ένας πολιτικός που όταν τον βλέπεις να μιλάει καταλαβαίνεις ότι δεν είναι ο εαυτός του, απλά παίζει έναν ρόλο…
    Αλέξη, πιθανότατα ο Ρουβάς, που θα του δώσουν (η δημαρχάρα μας, ο ανεψιός του ΠΘ) κάπου 215.000 € για να πει ένα τραγούδι την πρωτοχρονιά (και ενώ τα παιδιά στα σχολεία δεν παίρνουν συσσίτια, κρυώνουν κλπ. στα σχολεία…), πιθανώς να τραγουδήσει για τον ΠΘ αυτό:

  31. Pedis said

    # 12 – 7 Πεδις

    Έγινες αιτία να μάθω πολλά για τη Μαφία

    Εμένα μη με ανακατεύεις, εγώ δεν ξέρω κάτι.

    Οδηγός μου η μοντέρνα Αρχή του Αρχιμήδους:

    «παν σώμα βυθιζόμενον εντός υγρού είναι ένα σώμα που ήξερε πολλά».

  32. ΣτοΔγιαλοΧτηνος said

    21 >> δυσκολεύομαι να καταλάβω πώς είναι δυνατόν να περνάει αυτή η εικόνα θετικά σε ψηφοφόρους

    https://www.slang.gr/definition/21776-oti-skata-kai-to-ftyari

  33. Pedis said

    # 21 – Εγώ βρίσκω εκνευριστικό το αφύσικο σταύρωμα των χεριών που του έχουν πει να κάνει, και του βγαίνει μία λίγο πάνω, μία λίγο κάτω από τον αφαλό (εξαρτάται, μάλλον, αν είναι μετά ή πριν το φαγητό)

    που δεν φέρνει σε επίσκοπο με κύρος αλλά στο κερικέτο του, το πιστό παπαδοπαίδι του που τον μιμείται με πιστότητα αλλά χωρίς χάρη.

    (Ούτε αυτό ρε πστη μου! Μπίτι τζερεμές!)

  34. Alexis said

    #30: 😆 😆 😆

  35. Νίκος said

    δείχνει πόσο άστοχα ήταν τα ηχηρά λόγια και οι υποσχέσεις

    Υπάρχει αυτή η πολιτική υποσχέσεων για να προτρέψει τον κόσμο να εμβολιαστεί και αντικειμενικό σκοπό την ευρύτερη κοινωνική προστασία και υπάρχει και εκείνη η πολιτική υποσχέσεων που αφορούσε τη διαγραφή του εθνικού χρέους με μια διάταξη κι ένα νόμο και αντικειμενικό σκοπό να κερδίσει τις εκλογές. Οι πολιτικοί πάντα υπόσχονται και οι πολίτες πάντα κρίνουν εκ του αποτελέσματος.

  36. LandS said

    24
    Το θέμα δεν είναι να προταθεί καλύτερη μέθοδος από τον καθολικό εμβολιασμό για την αντιμετώπιση της πανδημίας. Γιατί απλά τέτοια μέθοδος δεν υπάρχει.
    Το θέμα είναι να εμβολιαστούν όσοι περισσότεροι γίνεται. Αν είναι δυνατόν όλοι. Οι μομφές, απειλές, αναστολές εργασίας, κατακράτηση αμοιβών, απολύσεις και ότι άλλο, προς όσους δεν έχουν εμβολιαστεί, δεν είχαν αποτέλεσμα.

  37. Pedis said

    Ξέχασα να βάλω χαμόγελο στο #31 για τον Λεώ 😀
    που του την είπα και τις προάλλες 😉… να μην χαλάσουμε τις καρδιές μας.

  38. ΣτοΔγιαλοΧτηνος said

    37# Φιληθείτε κιόλας σαν καλοί χριστιανοί που είστε και οι δυό σας, τούτες τις άγιες μέρες 😜

  39. # 33

    Είναι κοινό μυστικό πως (ο καθένας, αλλά περισσότερο ) ο πολιτικός όταν λέει πράγματα που δεν τα πιστεύει κουνάει ασυναίσθητα στην κατακόρυφο τα χέρια ανεβάζοντας ελαφρά τον τόνο της φωνής και τελειώνει με ανοιχτά χέρια και θριαμβευτικό χαμόγελο. Από αυτά, αυτό που δεν ελέγχεται εύκολα είναι οι κινήσεις των χεριών για αυτό κάποιος του ψιθυρίζει κάθε τόσο «σταύρωσέ τα ρε μαλάκα ! «

  40. sarant said

    31 Καλό, δεν το ήξερα!

  41. Pedis said

    # 38 – Όχι ρε! Είναι ευαίσθητοι σε κάποια θέματα οι ΜτΙ (στα σοβαρά, δεν τρολλάρω) δεν είναι σκληρόπετσοι σαν τους άλλους. (Έχω γνωστές. Αρνάκια. Ντάξει στα θρησκευτικά μυαλά, άστα να πάνε, αλλά αν αποφεύγεις αυτές τις συζητήσεις, κορίτσια του θεού.)

  42. Λεύκιππος said

    Τι τραβάτε κι εσείς οι ταξιδευτές, που έλεγε ο Λαζόπουλος για τις χορεύτριες…..

  43. Dong-ho Spiros Merimanis said

    το πιο απλό, και το πιο σωστό, θα ήταν το «γρήγορο τεστ» που θα μας γλύτωνε απ’ τα λυσσασμένα κουνέλια και θα το καταλάβαινε αμέσως όλος ο κόσμος

    το Λκν είνα κατηγορηματικό, «μόνο στην έκφραση εμβαλωματική λύση» γράφει*, δεν υπαρχει επίρρημα «εμβαλωματικά», γιατί δε χρησιμοποιείς το μεσαιωνικό μπάλωμα; η φράση θα ήταν πολύ πιο ζωντανή:
    «η σχετική διάταξη προστέθηκε την τελευταία στιγμή, δηλ μπαλώματα, και σε όχι πολύ προσεγμένα αγγλικά»

    *εμβαλωματικός -ή -ό [emvalomatikós] Ε1 : μόνο στην έκφραση εμβαλωματική λύση, πρόχειρη και προσωρινή, όχι οριστική ή ριζική· (πρβ. μπάλωμα2).
    [λόγ. εμβαλωματ- (εμβάλωμα, λόγ. επίδρ. στο νεοελλ. μπάλωμα δες στο μπαλώνω) -ικός]

  44. ΣτοΔγιαλοΧτηνος said

    41# Α, δεν ξέρω λεπτομέρειες. Το μόνο που προσάπτω στον Λεώ είναι άσχετο με τα θρησκευτικά. Έχει να κάνει με κάτι κομπολόγια σχολίων 🙂

    __________________

    Σε άλλα θέματα της επικαιρότητας, μια ζωή την έχουμε κι εσείς είστε τσίπηδες και γκρινιάρηδες.
    https://www.imerodromos.gr/dimos-athinaion-apeytheias-anathesi-211-000-eyro-gia-17lepti-synaylia-choris-theates/

  45. Γιάννης Κουβάτσος said

    Τα παιδιά των επιφανών πολιτικών, τα οποία προορίζονται για διάδοχοι (ελληνικό φαινόμενο η πολιτική οικογενειοκρατία), καλουπώνονται από μικρά σ’ αυτόν τον ρόλο. Ούτε και τα ίδια δεν ξέρουν ποιος είναι ο «εαυτός» τους.

  46. sarant said

    44 12000 το λεπτό, όχι άσκημα!

  47. ΣτοΔγιαλοΧτηνος said

    46# Υπερβάλλεις. Ποτέ δεν έκανε τόσα σχόλια ο Λεώνικος.

  48. Spiridione said

    Εκτός από τη Ραπίντ Βιέννης είναι και η Ραπίντ Βουκουρεστίου.

  49. Νέο Kid said

    45. Ελληνικό φαινόμενο; Και οι Κενενταίοι και οι Μπουσαίοι στο Αμέρικα; Οι Γκανταίοι και οι Νεχρουαίοι στο Ινδουστάν;

  50. leonicos said

    5 το κόστος για τα σχετικά τεστ να βαραίνει τον πολίτη.

    Λογαριασμός για τρία άτομα

    Κουβέρ 1
    Σαλάτα 4,70
    πατάτες τηγανιτές 3,20
    φαγητό 7.30
    φαγητό 7.30
    φαγητό 7.30
    Λοιπά (τυροκαυτερή, μελιτζανοσαλάτα κοκο) 5.60
    ρ’απιντ τεστ 14.00
    ρ’απιντ τεστ 14.00
    ρ’απιντ τεστ 14.00

    ΣΥΝΟΛΟ…….

  51. Alexis said

    #49: Και οι Κιμαίοι στη Βόρεια Κορέα.

  52. Costas Papathanasiou said

    Καλημέρα!
    Διερευνών λοιπόν το εν λόγω μυστήριο της χρονίας νοσηρότητος και επιμονής του, μπορεί εν κατακλείδι να αναρωτηθεί κανείς μήπως ο εστεμμένος κυρ-Κοβίδης προσπαθεί να δείξει στη βασιλευομένη υπ’αυτού υφήλιο ότι:
    -Είναι φαν της (υπέροχης) ελληνικής αλφαβήτου και προτιμά για το είδος του τη γραφή «κορονοϊός», πράγμα το οποίο δηλοί εμφατικά με την παραλλαγή Όμικρον, μη σεβόμενος τις απόψεις επιφανών γλωσσολόγων.
    Παρά ταύτα -πνεύμα αντιλογίας ών- δεν αποκλείεται, όταν αξιωθεί να αποσυρθεί από τα εγκόσμια, να μας έχει επιβάλει και τη γραφή «κωρωνωιώς».
    – Κάθε τετράτροχο τρέχει πιο γρήγορα από ένα τρίκυκλο (π.χ. Δέλτα:«κΟρωνΟϊΟς») ή δίκυκλο (:«κΟρωναϊΟς»), αλλά τελικά, από ανακαλύψεώς του και εντεύθεν, «όπως κι αν γυρνά ο τροχός, πάλι την πατά ο φτωχός».
    -Εάν οι ακίδες του στέμματός σου σχηματίζονται από γλυκοπρωτεΐνες, μπορείς να το παίζεις γλυΚούλης και να κάνεις πολλούς χρήσιμους κολλητούς ψηφοφόρους (αρνητές σου και μη).
    -Ενδεχομένως εκείνα που χρειαζόμαστε την σήμερον για τεστ, είναι μία φιλοσοφική λίθος που να μας δείχνει ποιος ο χρυσός και ποιος ο τενεκές (κι ο ατεστάριστος πρώτος αυτήν βαλέτω) αλλά και ένα δοκίμι της αγάπης ή έστω ένα ράπιντ για έρωτα αληθή να δείχνει πώς, με ποιους, μπορείς να ζήσεις.

  53. ΣΠ said

    RAPID είναι και γλώσσα προγραμματισμού.

  54. leonicos said

    21 Π2

    Βρε, πώς τα λες τόσο ωραία!

    Ούτε εγώ δεν θα μπορούσα να τα πω.

    Δεν ασχολείσαι με την πολιτική…. αλλά τα λες πολύ καλά για νε το πιστέψουμε

    (Πλάκα κάνω)

    ΥΓ Ό,τι είναι σε παρένθεση, το εννοώ

  55. Νέο Kid said

    51. Εντάξει οι Κιμαίοι δεν είναι «πολιτική οικογενειοκρατία» . Είναι μια άλλη ξεχωριστή κατηγορία μόνοι τους. «Οικογενειακή Κορεοκρατία» 😊

  56. leonicos said

    52

    ένα ράπιντ για έρωτα αληθή

    καλά, η ιστορία γράφεται σήμερα εδώ μέσα

  57. ΣΠ said

    48
    Και οι Colorado Rapids.

  58. ΣΠ said

    49
    Και οι Τριντό στον Καναδά; Και οι Ντιβαλιέ στην Αϊτή

  59. leonicos said

    εμβαλωματική λύση, πρόχειρη και προσωρινή, όχι οριστική ή ριζική·

    πρόχειρη ναι, αλλα΄κανείς δεν αποκλειει ν είναι οριστική

    Στην Ελλάδα το ρποσωρινό μονιμότερο του μονίμου

  60. leonicos said

    Όταν απουσιάζω, με κράζετε (καλά, υπερβάλλω)

    Όταν σχολιάζω, πάλι με κράζετε!

    Δεν σας βρίσκω πουθενά.

  61. leonicos said

    άκου κομπολόι σχολίων

    και η διατριβή μου για τον κομβολολογιοειδή οισοφάγο έλεγε (και κάτι άλλα)

  62. freierdenker said

    Για τον μαζικό εμβολιασμό, αυτό που πρέπει να θυμόμαστε είναι οτι ο αρχικός στόχος ήταν ο περιορισμός της διάδοσης του κορωνοϊού, και η τελική εξαφάνιση του, υπό την λανθασμένη όπως αποδείχτηκε υπόθεση οτι τα εμβόλια εμποδίζουν αποτελεσματικά την μετάδοση. Δεδομένου οτι ο ιός μεταλλάσσεται γρήγορα και τα εμβόλια ξεθυμαίνουν, η υπόσχεση δημιουργίας τείχους ανοσίας (ανοσία αγέλης) με 60% κάλυψη (που μετά ανέβηκε στο 70% και έφτασε και στο 95%) αποδείχτηκε ψευδής.

    Αυτό πρέπει να το θυμόμαστε, και εγώ το συνδυάζω με το απόφθεγμα του Santayana οτι φανατισμός είναι να διπλασιάζεις τις προσπάθειες σου αφότου ξεχάσεις ποιος ήταν ο στόχος σου, για να εξηγήσω το τι συμβαίνει.

  63. sarant said

    48 H ρουμάνικη ομάδα, όπως βλέπω, πήρε την ονομασία της από τη βιεννέζικη.

  64. leonicos said

    62 Είσαι Freierdenker

    αλλά τί προτεινεις;

  65. leonicos said

    44 Α, δεν ξέρω λεπτομέρειες. Το μόνο που προσάπτω στον Λεώ είναι άσχετο με τα θρησκευτικά. Έχει να κάνει με κάτι κομπολόγια σχολίων

    Δεν κάνω σχόλια. Κάνω ΕΠΙσχόλια

  66. Νέο Kid said

    “υπό την λανθασμένη όπως αποδείχτηκε υπόθεση οτι τα εμβόλια εμποδίζουν αποτελεσματικά την μετάδοση.”
    Αυτό είναι ένα λανθασμένο συμπέρασμα. Τα εμβόλια όχι μόνο εμποδίζουν αποτελεσματικά τη μετάδοση αλλά και τις συνέπειες /συμπτώματα της νόσου , αλλά δεν έχει επιτευχθεί ακόμη η «κρίσιμη μάζα» εμβολιασμένων ούτε στον «πλούσιο» πλανήτη , πόσο μάλλον και στον παρακατιανό «τρίτο κόσμο» που πήραν εμβόλια ό,τι κι αν περίσσεψε . Γι αυτό και οι μεταλλάξεις προέρχονται απ αυτές τις περιοχές. Βέβαια , και οι μεταλλάξεις βοηθούν γιατί νομοτελειακά οδηγούν σε ασθενέστερες μορφές της ασθένειας.

  67. Νέο Kid said

    Το επιχείρημα( που παίζει ολούθε γύρω μας) «γιατί να κάνω το εμβόλιο , αφού και μ´αυτό μπορεί να κολλήσω;» είναι τυπική λογική πλάνη, ανάλογη ξέρω γω του: «γιατί να φορέσω αλεξίσφαιρο γιλέκο και κράνος στη μάχη, αφού μπορεί να φάω τη σφαίρα στο μάτι;» …

  68. ΓιώργοςΜ said

    rapid rabid rabbit:

  69. ΓιώργοςΜ said

    ωχ, τεράστιο βγήκε, παρντόν!

  70. Μαρία said

    58
    Βέλγιο https://fr.wikipedia.org/wiki/Liste_de_liens_familiaux_entre_politiciens_belges

  71. ndmushroom said

    Τώρα που οι απόδημοι κάναμε (πολλοί για πρώτη φορά) το ράπιντ μας (ίδιο με το self-test είναι, μόνο που το ένα στο κάνει άλλος και το άλλο το κάνεις μόνος σου) μπορούμε να καταλάβουμε πόσο πιθανό είναι τα ελληνόπουλα να υποβάλλονται κάμποσες φορές την εβδομάδα, για το σχολείο και για την είσοδο σε κλειστούς χώρους γενικά (χρειάζεται 24ωρο αρνητικό για όλα τα παιδιά άνω των 4 ετών). Το άρθρο και για τους ανεμβολίαστους ενήλικες.
    Και υπενθυμίζοντας ότι μεγάλο μέρος της «πολιτικής για την αντιμετώπιση της πανδημίας» βασίζεται σε αυτό ακριβώς το self-test (είσαι ό,τι δηλώσεις, άλλωστε. Στην Ελλάδα τουλάχιστον), σας εύχομαι όλους 2022. Ούτε καλό, ούτε κακό, ούτε ευτυχισμένο. Και το ότι θα φτάσουμε να το δούμε με τέτοια υγειονομική πολιτική είναι από μόνο του ένα μικρό θαύμα.

  72. Spiridione said

    45. 49. Ε, στην Ευρώπη τουλάχιστον δεν είναι έτσι, πρέπει να πάμε στην οικογένεια Pitt στην Αγγλία τον 18ο αιώνα για να βρούμε δυο πρωθυπουργούς απ’ την ίδια οικογένεια. Και στις βαλτικές χώρες κάποιες περιπτώσεις.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Political_family

  73. Avonidas said

    Καλημέρα.

    #66. Τα εμβόλια όχι μόνο εμποδίζουν αποτελεσματικά τη μετάδοση αλλά και τις συνέπειες /συμπτώματα της νόσου

    Ένα συνηθισμένο λάθος σκεπτικό είναι να συγχέεται το ποσοστό των εμβολιασμένων που μεταδίδουν τον ιό με το ποσοστό των εμβολιασμένων που κόλλησαν τον ιό KAI κατόπιν τον μετέδωσαν. Είναι φανερό ότι το πρώτο (που ενδιαφέρει, κυρίως) είναι μικρότερο από το δεύτερο κατά το ποσοστό των εμβολιασμένων που κολλάνε, καταρχήν, τον ιό – κι αυτό διότι ΔΕΝ μπορείς να μεταδώσεις τον ιό αν δεν προσβληθείς πρώτα, άσχετα αν νοσήσεις ελαφρά ή καθόλου. Δεν είναι ο ιός σαν την πιτυρίδα, να τον έχεις πάνω σου και να τον απλώνεις τριγύρω, 😛 πρέπει με κάποιο τρόπο να προσβάλει τα κύτταρά σου και να πολλαπλασιαστεί σε ικανή ποσότητα.

    Αν υποθέσουμε, επομένως, ότι έχοντας εμβολιαστεί έχεις μια πιθανότητα 50% να κολλήσεις τον ιό σε επαφή με φορέα ή ασθενή (μάλλον απαισιόδοξο σενάριο), τότε μια πιθανότητα 60% να τον μεταδώσεις σημαίνει ότι οι εμβολιασμένοι θα μεταδίδουν τον ιό συνολικά με πιθανότητα 30%. Τα πραγματικά ποσοστά είναι σχεδόν σίγουρα χαμηλότερα, και γίνονται πολύ πιο χαμηλά αν απλώς οι εμβολιασμένοι τηρούν τα μέτρα ασφαλείας όπως όλοι (αυτό κάνω φυσικά κι εγώ).

    Αν τώρα αφού εμβολιαστείς νομίζεις πως είσαι ο Οβελίξ που έπεσε στη χύτρα με το μαγικό ζωμό μικρός, κακό της κεφαλής σου…

  74. Ακόμα και η Εστία!

  75. Avonidas said

    Ένας όρος που χρησιμοποιώ πολύ στη δουλειά μου, όπως άλλωστε όλοι οι σωματιδιακοί φυσικοί, είναι η rapidity, που συνήθως αποδίδεται στα ελληνικά ως ωκύτητα. Η rapidity είναι μια βολική ποσότητα στη σχετικιστική κινηματική, πολύ πιο βολική από την ταχύτητα, κι αυτό γιατί όταν αλλάζεις σύστημα αναφοράς οι ταχύτητες δεν προστίθενται απλά, όπως στη γαλιλαϊκή σχετικότητα.

    Για παράδειγμα, αν βρίσκεσαι πάνω σ’ ένα τρένο που πηγαίνει με 120 km/h, και περπατάς στο διάδρομο με 5 km/h, τότε για κάποιον στο έδαφος κινείσαι με 125 km/h. Αν όμως το Enterprise κινείται στο 80% της ταχύτητας του φωτός (λέμε, τώρα) ως προς τη Γη, και εκτοξεύσει μια φωτονική τορπίλη (λέμε, τώρα) επίσης στο 80% της ταχύτητας του φωτός, ως προς τη Γη αυτή η τορπίλη θα κινείται μόλις στο 97.6% της ταχύτητας του φωτός, κι όχι βέβαια στο 160%.

    Οι ταχύτητες, λοιπόν, προστίθενται με περίπλοκο τρόπο. Οι ωκύτητες, όμως, απλά προστίθενται με τον συνηθισμένο τρόπο, κι έτσι είναι πολύ εύκολο να «μεταφράσεις» τα αποτελέσματα από το ένα σύστημα στο άλλο αν είναι εκφρασμένα μέσω της ωκύτητας. Μάλιστα, υπάρχει μια πολύ όμορφη γεωμετρική ερμηνεία, όπου η μετάβαση από το ένα σύστημα αναφοράς στο άλλο ισοδυναμεί με περιστροφή σ’ έναν υπερβολικό χώρο, και η ωκύτητα αντιστοιχεί στη γωνία στροφής. Και για να μη σας πέσουν βαριά τα μαθηματικά, σας δίνω μια εικόνα ενός τέτοιου υπερβολικού χώρου σε ξυλογραφία του Escher 😀

  76. sarant said

    71 !

    74 Λυσσάξανε κι αυτοί 🙂

  77. Μαρία said

    72
    Οι πολιτικές δυναστείες δεν βγάζουν μόνο προέδρους ή πρωθυπουργούς αλλά και δημάρχους, βουλευτές και υπουργούς. Στη Γαλλία π.χ. καθόλου σπάνιο.

  78. # 72

    Εχω ξαναπεί πως με το δημοψήφισμα δώξαμε μια πούρα βασιλική οικογένεια και αποκτήσαμε (και πληρώνουμε ) καμιά εικοσαριά που μερικές κυβερνάνε φανερά και άλλες (πιο ισχυρές) κυβερνάνε χωρίς να φαίνονται και υπεράνω ψηφοθηρικών επιλογών.
    Είμαι απόλυτα πεπεισμένος-χωρις να είμαι βασιλόφρων ) πως με Κοκό, Παύλο και Αλεξία θα περνάγαμε πολύ καλύτερα απ’ ότι με Γιωργάκη, Κωστάκη, Αλέξιο και Κούλη

  79. Γιάννης Κουβάτσος said

    Σίγουρα. Κι ο Μπάοκ θα ‘παιρνε κάθε χρόνο το πρωτάθλημα.

  80. Αχιλλέας said

    Επίσης ενδιαφέρουσα λέξη που έχει προστεθεί από τότε που υποχρεώθηκαν οι ανεμβολίαστοι εργαζόμενοι σε 2 ράπιντ τεστ την εβδομάδα είναι το ραπιντάδικο, δηλαδή το διαγνωστικό ή το φαρμακείο όπου στήνεται ουρές ο κόσμος για να κάνει τεστ.

    Τη μια ημέρα που κράτησε το σούσουρο για ράπιντ στους εμβολιασμένους, έκανα πλάκα με φίλους μου παραφράζοντας το παλιό ρεμπέτικο «Κάτω στα λεμονάδικα» ως «Κάτω στα ραπιντάδικα», προβλέποντας ότι θα τσακώνονται οι εμβολιασμένοι με τους ανεμβολίαστους στις ουρές για ράπιντ παραμονή Χριστουγέννων (γιατί, όπως λέει το τραγουδι, «κάτω στα λεμονάδικα, γένηκε φασαρία»). Δυστυχώς ή ευτυχώς, δε θα το ζήσουμε αυτό.

  81. sarant said

    80 Δεν το είχα ακούσει το ραπιντάδικο, ευχαριστώ!

  82. Καιρό ίδιο έχουμε με τους Πορτογάλους, πάνω κάτω. Από την Όμικρον προς το παρόν μας σώζει το μη αποικιακό παρελθόν μας, κι η γεωγραφική μας θέση. Ούτε πολλές πτήσεις έχουμε από δύσκολες περιοχές, ούτε αεροδρόμια – διεθνείς κόμβους έχουμε. Όμως, αυτά έχουν σημασία μόνο στην αρχική φάση της διάδοσης. Είναι θέμα λίγων εβδομάδων να αντικαταστήσει τη Δέλτα κι εδώ.

  83. Avonidas said

    #82. Είναι θέμα λίγων εβδομάδων να αντικαταστήσει τη Δέλτα κι εδώ

    Δηλαδή θα λέμε τώρα για την Όμικρον της γειτονιάς μας, αντί για τη Δέλτα; 🙂

  84. Spiridione said

    74. Τον Κοττάκη τον έχω ακούσει στο ράδιο να το λέει «ράμπιτ».

  85. Spiridione said

    77. Εμείς τα έχουμε όλα αυτά, συν και τρεις οικογένειες με πάνω από δυο πρωθυπουργούς. Αυτό δεν το λες και τόσο συνηθισμένο.

  86. Καλημέρα σας και μακάρι να έχετε όλοι και όλες ευχάριστες γιορτινές μέρες με υγεία!

    Από το πρωί μαθαίνω για γνωστούς τριπλοεμβολιασμένους που νόσησαν, ελαφρά προς το παρόν και μακάρι έτσι να συνεχίσουν. Ακόμα για έφηβους θετικούς παρά τον πλήρη εμβολιασμό τους.
    Χτες πήγα για ταχυτέστ στο μοναδικό σημείο που κάνει δωρεάν ο ΕΟΔΥ στην πόλη μου (Χαλκίδα). Στην ουρά συνάντησα παλιές μαθήτριες τώρα κοπέλες στο λύκειο και έμαθα το χαμό κρουσμάτων (πολλών αδήλωτων) που υπάρχουν στα σχολεία. Η πρόταση για να κλείσουν λίγες μέρες νωρίτερα τα σχολεία δεν εισακούστηκε από την αυταρχικότατη υπουργό της Παιδείας.
    Θα βοηθούσε το χάλι μας νομίζω, η υποχρέωση όλων (και των εμβολιασμένων) για ράπιντ τεστ μία έστω φορά την εβδομάδα και των ανεμβολίαστων όπως τώρα. Να είχαμε μια πιο πλήρη εικόνα και να μένουν οι θετικοί μέσα όσο χρειάζεται. Αυτό βέβαια θα σήμαινε ουσιαστική στήριξη του ΕΟΔΥ για να υπάρχουν παντού συνεργεία για τη δουλειά.
    Φοβάμαι πως όλοι θα κολλήσουμε στο τέλος και ίσως έτσι ξεμπερδέψουμε από τον κορονοϊό, αλλά δεν ξέρω πόσοι θα βγούμε τότε στο μέτρημα…

  87. 84: Το άρθρο βέβαια είναι του Κόλμερ

  88. ΓιώργοςΜ said

    75 Αν όμως το Enterprise κινείται στο 80% της ταχύτητας του φωτός (λέμε, τώρα)
    Αβό, επειδή(ς) πήρες ένα νόμπελ (ή περίπου), δε σημαίνει πως μπορείς να αναφέρεσαι στα θεία επί ματαίω!
    Είναι γνωστό πως το Enterprise βάσει προδιαγραφών δεν ξεπερνάει την ταχύτητα του φωτός. Φυσικά ο Κερκ ντόπαρε ψυχολογικά τον Σκότι, αυτός το γκάζωσε, πήγε γρηγορότερα από το φως και ταξίδεψε πίσω στο χρόνο. Του άλλαξε μπουζί και βαλβολίνες μετά, αλλά το συμμάζεψε.
    Είναι επίσης γνωστό πως οι φωτονικές τορπίλες δεν επιτρέπεται να εκτοξεύονται σε ταχύτητες δίνης (εγχειρίδιο μάχης, σελ. 429).
    Θα τα πει και ο Ράικερ καλύτερα, ως βαθμοφόρος. Υπηρέτησε με τον Πικάρ βέβαια που δεν ήταν τόσο μάτσο όσο ο Κερκ, αλλά τι να γίνει, ο Σποκ δε σχολιάζει εδώ…

  89. Avonidas said

    #86. Φοβάμαι πως όλοι θα κολλήσουμε στο τέλος και ίσως έτσι ξεμπερδέψουμε από τον κορονοϊό

    Πολύ φοβάμαι πως αυτό δεν πρόκειται να δουλέψει. Οι μέχρι τώρα ενδείξεις είναι ότι δεν αποκτούμε μόνιμη ανοσία στον κορονοϊό, ούτε οι νοσήσαντες ούτε οι εμβολιασμένοι. Αν λοιπόν δεν αλλάξει κάτι, δεν βλέπω ελπίδα να ξεμπερδέψουμε μόνιμα. Ή θα πρέπει ο εμβολιασμός να καθιερωθεί στο διηνεκές, δύο ή περισσότερες φορές το χρόνο (με ό,τι κόστος συνεπάγεται αυτό), ή – όπως με τα κρυολογήματα και τη γρίππη – θα πρέπει το σύστημα υγείας να είναι σε θέση να διαχειριστεί τα συμπτώματα των ασθενών, αν ο κορονοϊός προστεθεί στις εποχικές ιώσεις.

    Τώρα, αν επικρατήσει τελικά κάποια μετάλλαξη αρκετά ήπια, το δεύτερο σενάριο είναι βιώσιμο. Αλλά για την ώρα ο κορονοϊός δεν είναι διαχειρίσιμος για μια μεγάλη κατηγορία ομάδων υψηλού κινδύνου, που αν κολλήσουν τετέλεσται.

    Η μόνη ελπίδα να ξεμπερδέψουμε οριστικά είναι να εξαλείψουμε τον κορονοϊό, που σημαίνει συντονισμένη προσπάθεια από όλες τις κυβερνήσεις και όλους τους πολίτες του πλανήτη. Δεν χρειάζεται να σας πω γιατί ΔΕΝ μπορούμε να ελπίζουμε σε κάτι τέτοιο, έτσι;

  90. Χαίρετε,
    Με αφορμή και το 86 της Μαγδαλιώς 🙂
    Υπάρχουν δυο ειδών τεστ: τα μοριακά (PCR) και τα άλλα. Τα πρώτα είναι τα αξιόπιστα. Τα άλλα παίζουν με τα ποσοστά συν το πόσο σωστά γίνονται. Αυτά λοιπόν τα άλλα τα ονομάζουμε σελφ τεστ αν τα κάνουμε μόνοι μας και ράπιντ τεστ αν μας τα κάνει άλλος. Τα πρώτα κανονικά θάπρεπε να τα δηλώνουμε, αλλά έτσι κι αλλιώς δεν είναι στατιστικά αξιοποιήσιμα αφού υπάρχου πολλά ενδιάμεσα στάδια που δεν ελέγχονται (πόσο σωστά γίνονται, πόσα ειλικρινά δηλώνονται). Αυτά που λέμε ράπιντ πάλι χωρίζονται σε δυο κατηγορίες. Αυτά που μας κάνει ο ΕΟΔΥ κι αυτά που κάνουν τα φαρμακεία. Του ΕΟΔΥ ναι μεν δεχόμαστε πως γίνονται σωστά ναι μεν μετριούνται, αλλά δεν είναι προσωποποιημένα. Άρα είναι μόνο για τη δική μας πληροφόρηση, αντίστοιχα με τα σελφ μόνο που είναι πιο σίγουρο πως έγιναν και το αποτέλεσμα είν’ αυτό και δεν κάνουν για είσοδο σε χώρους. Τα τελευταία των φαρμακείων είναι για τη χρήση που θέλουμε.΄
    Το γιατί τα συνεργεία του ΕΟΔΥ δεν κάνουν ταυτοποίηση δεν το καταλαβαίνω. Μάλλον για να ισχύει πως όποιος χρειάζεται να δείξει τεστ (ανεμβολίαστος) επωμίζεται το σχετικό κόστος (ενώ στον ΕΟΔΥ είναι τσάμπα).

  91. Νέο Kid said

    Πάρτε και την ανασκό(λο)πηση της χρονιάς στα Physics … (πάρε τα λεφτά Άβο, γιατί τα βλέπω ψιλό κολλημένα τα πράγματα…)

    https://www.quantamagazine.org/the-year-in-physics-20211222/

  92. Αφώτιστος Φιλέλλην said

    30, 44 Στην Ελλάδα ολα γινονται . Εχω παρατηρησει οτι προσφάτως το ζευγος των σελεμπριτις εχει εκπομπες και στην κρατικη τηλεοραση.
    Να περιμενουμε τον Σάκη και υποψηφιο βουλευτη της ΝΔ ?

  93. Tomás de Torquemada said

    Είδα κάπου και το «rampit test», προφανώς λατινογραφή του «ράμπιτ τεστ». Εκτός αν είναι το τεστ που κάνουν στα φορτηγά για να ανεβούν στη ράμπα, ή κάποιο τεστ για να περάσει κανείς το θρυλικό «Λάκκο του Κριού» και να αποδειχτεί άξιος φαγείν το Πάσχα (ή τα Χριστούγεννα καλή ώρα). 🙂

  94. Νέο Kid said

    89. Το total eradication του ιού μπορεί να είναι και αδύνατο.
    https://www.quantamagazine.org/will-we-ever-eradicate-covid-19-20211130/

  95. Pedis said

    # 75 – Οτι εδω το έχουν παραχέσει, ναι. Αλλά οι πολιτικές φαμίλιες υπάρχουν παντού. Δίνουν το πικ και μετά κάθονται λίγο παραπίσω στην πολιτική, στις επιχειρήσεις, στα λόμπυ κλπ, είναι κι άλλοι που πιέζουν στη σειρά. Στις ΗΠΑ παρόλ’αυτά υπάρχουν οι Κέννεντυ με έναν πρόεδρο, γερουσιαστές και πολιτικούς, οι Μπους με δύο πρόεδρους και κυβερνήτη πολιτείας, το ζευγάρι Κλίντον κλπ. Στη ΜΒ πολλοί προέρχονται από αριστοκρατικές πολιτικές οικογένειες με διαχρονικά ερείσματα στην κρατική γραφειοκρατία και στις μεγάλες επιχειρήσεις κλπ.

  96. Γιάννης Κουβάτσος said

    49:Έλα, βρε Κιντ, εξαιρέσεις είναι αυτοί και, τέλος πάντων, δεν ήταν Κούληδες και Γιωργάκηδες (εξαιρείται ο Ντάμπγια Μπους😊). Σε ποια άλλη χώρα, ευρωπαϊκή κατά προτίμηση, βρίσκεις πολιτικές οικογένειες σαν τους Μητσοτάκηδες, τους Παπανδρέου και τους Καραμανλήδες; Αφήνω τα δευτερεύοντα σόγια π.χ. Βαρβιτσιώτηδες, Γεννηματάδες κ.α.

  97. Αφώτιστος Φιλέλλην said

    89.
    1. Το αντιγριπικό εμβόλιο χρειάζεται να επαναλαμβάνεται κάθε χρόνο κατά την περίοδο της έξαρσης της γρίπης, καθώς μεταλλάσσεται σε διαφορετικούς υπο-ορότυπους.
    Το εμβόλιο για τη γρίπη καλύπτει για μία μία περίοδο έως 6 μηνών. Γι’ αυτό συνιστάται να πραγματοποιείται από τον Οκτώβριο ώστε να παρέχει κάλυψη μέχρι και το Μάρτιο, την περίοδο δηλαδή που παρατηρείται η μεγαλύτερη έξαρση της γρίπης. Παράλληλα με τον εμβολιασμό, θα πρέπει να τηρηθούν και ατομικά μέτρα προστασίας και πρόληψης, τα οποία είναι όμοια με εκείνα που ισχύουν για τον κορωνοϊό.

    2. Οι ευπαθείς ομάδες συνιστάται να κάνουν και εμβόλιο για τον πνευμονιόκοκκο. Αυτό αφορά ηλικιωμένους και ανοσοκατεσταλμένους ασθενείς.

    Τα εμβολια αυτά χορηγούνται δωρεάν για καποιες ομαδες πληθυσμου.

    3. Συμπερασματα.
    Θα κανουμε ετησίως τα αντιγριπικά εμβόλια και τα εμβόλια για τον πνευμονιόκοκκο, καθως μεγαλωνουμε.

    Αν -οπως γραφεις – «δεν αποκτούμε μόνιμη ανοσία στον κορονοϊό», τότε θα κανουμε τα σχετικά εμβολια για τις διαφορες παραλαλαγες του και θα κυκλοφορουμε με μασκες οπως οι Γιαπωνεζοι στο Τόκυο (80, για την ατμοσφαιρικη ρυπανση).

    Tα εμβολια για τον κορονοϊό, μαλλον θα χορηγούνται δωρεάν.Να απαιτησουε το ιδιο να γινει και με τα τεστ.

  98. Γιάννης Ιατρού said

    97: Αφώτιστε, …Θα κανουμε ετησίως….και τα εμβόλια για τον πνευμονιόκοκκο
    Αυτά δεν είναι από τα «ετησίως επαναλαμβανόμενα». Γίνεται κυρίως σε δύο δόσεις, με μιά απόσταση περίπου 2 ετών μεταξύ τους. Οι δόσεις είναι διαφορετικής σύνθεσης.

  99. Μαρία said

    95
    Χαρακτηριστικό γαλλικό παράδειγμα η οικογένεια Ντασό αρχής γενομένης απ’ τον Μαρσέλ https://fr.wikipedia.org/wiki/Marcel_Dassault
    με συνεχιστές γιο και εγγονό.

  100. GeoKar said

    #72 κ.ά. σχετικά: οπως ειχε πει Γάλλος συνάδελφος, καλός γνώστης της ελληνικής πραγματικότητας, σχολιάζοντας τις εκλογές μας το 2004, “οι αρχαίοι Αθηναίοι καθιέρωσαν τη δημοκρατία, οι σύγχρονοι την …κληρονομική δημοκρατια”.

  101. Μαρία said

    98
    Τα κάναμε κι αυτά. Πιάνουν κάποια κοινά στελέχη αλλά και κάποια διαφορετικά, για την ακρίβεια είναι συμπληρωματικά.
    Στη μόδα είναι και το εμβόλιο για τον έρπητα ζωστήρα.

  102. Μαρία said

  103. Αφώτιστος Φιλέλλην said

    98. για δοσεις εμβόλιων για τους 2 τύπους πνευμονιόκοκκου βλ. σελ. 6

    Click to access epe_enilikon_2020-2021_1.pdf

    Η θελα να επισημάνω την τελυταία προταση, δηλ. «Tα εμβολια για τον κορονοϊό, μαλλον θα χορηγούνται δωρεάν.Να απαιτησουε το ιδιο να γινει και με τα τεστ.»

  104. 90 Γιάννη δεν καταλαβαίνω γιατί του ΕΟΔΥ δεν είναι προσωποποιημένα όπως λες. Κάθε φορά που κάνω (και κάνω συχνά και για τον έλεγχό μου αλλά και γιατί πηγαίνω σε κολλητή φίλη που είναι σε χημειοθεραπεία) πάντα μετά τις 16.00 η ώρα με τους κωδικούς taxis έχω στο κινητό μου το έγγραφο.
    (Μαγδαλιώ; πρώτη φορά με λένε έτσι. Καλό…)

  105. ΕΦΗ - ΕΦΗ said

    44β, 46
    Ο Κράου τον κράζει
    https://www.2020mag.gr/themata/3726-kraounakis-gia-bakogianni-rouva-dimarxeso-dimarxeso-katse-ligo-na-se

  106. Γιάννης Κουβάτσος said

    Μα ποιοι Ντασό, παιδιά μου; 😊 Σε ποια άλλη χώρα τα τελευταία 60 χρόνια μια οικογένεια έχει παππού, πατέρα και γιο πρωθυπουργούς; Ποια έχει πατέρα και γιο πρωθυπουργούς, κόρη υπουργό εξωτερικών και εγγονό δήμαρχο της πρωτεύουσας; Ποια έχει θείο και ανιψιό πρωθυπουργούς, αδέλφια και ανίψια υπουργούς; Στη Γαλλία π.χ. είδαμε παιδιά και ανίψια και εγγόνια του Ντε Γκολ, του Πομπιντού, του Ζισκάρ, του Μιτεράν και των υπόλοιπων προέδρων και πρωθυπουργών να τους διαδέχονται; Μην το συζητάτε, το τσάμπιονς λιγκ της οικογενειοκρατίας έχει μονίμως χρώμα ελληνικό. 🏆

  107. … rabbit test όντως υπάρχει αφού έτσι λεγόταν ένα από τα πρώτα τεστ εγκυμοσύνης. …

    Και όχι μόνον!

  108. 53,
    Προσθέτω συναδελφικά και το Rapid Advancement in Process Intensification Deployment (RAPID).

  109. ΕΦΗ - ΕΦΗ said

    Φαρμακείο έκανε ψευδή δήλωση για 2.198 rapid test!
    https://www.reporter.gr/Oles-oi-eidhseis/506323-Farmakeio-ekane-pseydh-dhlwsh-gia-2-198-rapid-test
    Κι ενός άλλου φαρμακοποιού η φαρμακερή
    https://www.cnn.gr/ellada/story/294323/hrakleio-enoxos-o-farmakopoios-gia-ta-pseydi-rapid-test-katapeltis-i-apofasi-toy-dikastirioy
    Πούλησαν τη βεβαίωση όχι το τεστ (τους μένουνε και τα τεστ λένε οι …φαρμακόγλωσσοι) 😦

    106. >>Σε ποια άλλη χώρα τα τελευταία 60 χρόνια μια οικογένεια έχει…
    και σε κεντρικό κανάλι, κεντρική παρουσιάστρια ειδήσεων/δημοσιογράφο (4η εξουσία) την πρωτανεψιά του Π/Θ και σύζυγο του Δημάρχου της Πρωτεύουσας.

  110. Μαρία said

    109
    Στη Γαλλία έχουν εκδώσει πλαστά πιστοποιητικά εμβολιασμού γιατροί, που είχαν δικαίωμα να εμβολιάζουν στο ιατρείο τους.

  111. 75, … rapidity, που συνήθως αποδίδεται στα ελληνικά ως ωκύτητα …

    Ως ο ωκύπους Αχιλλεύς του Ζήνωνος
    (όπου τον έντυσε η ζωή στρατιώτη)

  112. … Η λατινική λέξη rapidus … rapidus ήταν και ο ορμητικός, ο ασυγκράτητος, και αυτό πέρασε αρχικά και στις νεότερες γλώσσες όπου rapides στα γαλλικά και rapids στα αγγλικά είναι τα σημεία των ποταμών όπου η ροή του νερού είναι ορμητική …

    Δεν το ήξερα αυτό, και συχνά αναρωτιόμουν τι ήταν τόσο σβέλτο στο Grand Rapids, Michigan, που είναι πάνω στον ποταμό Grand.

  113. Reblogged στις anastasiakalantzi59.

  114. Theo said

    6667 72 (71+1) 655

  115. ΣΠ said

    106 και πριν
    Λίστα με τις οικογένειες πολιτικών παγκοσμίως. Η Ελλάδα έχει χωριστή σελίδα.
    https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_political_families

  116. 108# Κι αυτό, ταμάμ για την κυβερνησάρα μας.
    https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Special%20High%20Intensity%20Training

  117. Georgios Bartzoudis said

    14 Θρασύμαχος said: «10: όμως επειδή κανείς δεν μπορεί να υποχρεώσει τις εφορευτικές να συγχρωτίζονται με μολυσματικούς εκλογείς, θα μπορούσαν να στηθούν ειδικά εκλογικά τμήματα ανεμβολίαστων, με αρνητές δικαστικούς αντιπροσώπους και σε απομονωμένες εγκαταστάσεις (άραγε η Σπιναλόγκα είναι αξιοποιήσιμη, ή μήπως απαγορεύεται ως διατηρητέο μνημείο;)».

    # Την «Σπιναλόγκα» την διαλέγουν μόνοι τους οι αντεμβολιαστές, στα πλαίσια της ελευθερίας που έχουν να …αυτοκτονήσουν (ενδεχομένως θα πω). Εδώ όμως δεν πρόκειται μόνο για «αυτοκτονία». Πρόκειται (ενδεχομένως θα ξαναπώ) ΚΑΙ περί «δολοφονίας» ανυποψίαστων πολιτών (με ενδεχόμενο δόλο θα πω).

  118. Pedis said

    115 -> Ναι, βέβαια και στο UK το House of Lords με τους κληρονομικούς γερουσιαστάς …

  119. Spiridione said

    Και λείπουν αρκετοί, Παπαληγούρας, Καλαντζάκου, Αλευράς, Ταλιαδούρος κτλ

  120. Μαρία said

    119
    Κι ο Σκρέκας, γιος του Θόδωρου μεγάλου ευεργέτη της οικογένειας μέσω Λαρκο.

    Ίσως απ’ τις σπάνιες φορές που η ρήση «αυτά μόνο εδώ συμβαίνουν» είναι αληθινή.

  121. Γιάννης Κουβάτσος said

    115: Βλέπω ότι στη Βουλγαρία ο Γκεόργκι Μπότοφ, εγγονός επιφανούς κομμουνιστή ηγέτη επί υπαρκτού και γιος σοσιαλιστή βουλευτή, αναγκάστηκε να κλέβει αυτοκίνητα, για να επιβιώσει. Ξεφτίλα. Εδώ, με τα ίδια προσόντα, θα γινόταν το λιγότερο υπουργός οικονομικών ή προστασίας του πολίτη. Μην το ψάχνετε· δεν παιζόμαστε στην επαγγελματική αποκατάσταση των γόνων. 😜

  122. Γιάννης Κουβάτσος said

    120:Σπάνιες; 😂

  123. π2 said

    120: Ο οποίος Σκρέκας ανακοίνωσε σήμερα όλο περηφάνια ότι ξεπαγώνει το υδροηλεκτρικό έργο στη Μεσοχώρα, μια από τις πιο παρανοϊκές περιπτώσεις δημοσίων έργων στην Ελλάδα, που σχεδιάστηκε στο πλαίσιο της αλήστου μνήμης εκτροπής του Αχελώου, και τώρα θεωρείται (με τη βούλα του ΣτΕ) αυτόνομο έργο.

  124. 104 Α, ναι; Το άλλαξαν; Γιατί μέχρι που έκανα εκεί, μόνο μήνυμα στο κινητό στέρνανε.

    Στο χωριό συνηθίζονται τα θηλυκά σε -ώ Μαριγώ, Χρυσανθώ, Μαγδαλιώ (που είχα μια θεία), Ρηνιώ (η μια γιαγιά μου) κλπ.

  125. … Ράπιντ για όλους; …

    Rapid για bolus

  126. sarant said

    88-93 🙂

    89-94 Ωχχχ

    110 Ακουσα και στο γαλλικό ραδιόφωνο έναν νεαρό, που είχε πλαστό πιστοποιητικό.

    115 Ο κατάλογος έχει πάρα πολλές ελλείψεις, νομίζω. Είναι (και ηταν) πολλοί βουλευτές με κληρονομική έδρα. Μου δίνεις ιδέα για άρθρο.

    119-120 Όπως έλεγα….

    123 Τις προάλλες είδα τον Καραμανλή να λέει κάτι για τον Αχελώο, και απορώ αν έχει τελεσίδικα θαφτεί το έργο ή όχι.

  127. π2 said

    126.6. Η ίδια η εκτροπή του Αχελώου θεωρητικά έχει τελεσίδικα θαφτεί. Υπάρχουν έξι, νομίζω αποφάσεις του ΣτΕ. Εξού και η ντρίπλα με το φράγμα της Μεσοχώρας, που ενώ είχε σχεδιαστεί στο πλαίσιο του φαραωνικού έργου, αργότερα (περί το 2014) κρίθηκε ότι δεν σχετίζεται με αυτό, κι έτσι ξεκολλάει τώρα. Δεν θα εκπλαγώ αν γίνει το ίδιο και με άλλα συναφή έργα.

  128. sarant said

    127 Οκ, ευχαριστώ!

  129. Αγγελος said

    Σοβαρά, Μιχάλη (112), δεν είχες ακούσει / προσέξει ποτέ τα λόγια του The River in the Pines της Joan Baez;
          ‘Τwas early in the morning
          In Wisconsin’s dreary clime
          When he rode the fatal rapids
          For that last and fatal time….

  130. # 79

    Μην σχολιάζεις ό,τι σε υπερβαίνει…

  131. Γιάννης Ιατρού said

    129: Άγγελε,
    ελήφθη και διαβιβάστηκε, ευχαριστώ πολύ 🤗😉👍

  132. Μαρία said

  133. Το θέμα δεν είναι αν εκλέγονται από πολιτικά τζάκια κάποιοι λόγω επωνύμου, στο κάτω-κάτω ο λαός τους ψηφίζει. Η ουσία είναι πως συμπεριφέρονται σαν να είναι βασιλιάδες- αυτοκράτορες- ημίθεοι (δηλαδή πιο πάνω από θεούς ! ) είτε τους ψηφίσανε είτε όχι.
    Να θυμίσω την απαίτηση του Γιωργάκη ΜΕΤΑ την έκπτωσή του από τον πρωθυπουργικό θώκο να αλλάξει δρομολόγιο το φλάιν ντόλφιν για να εξυπηρετηθεί ; ή της φωτό του Κούλη στις εκδρομές με την αυλή του εν μέσω γενικού λοκντάουν ;

  134. ΕΦΗ - ΕΦΗ said

    132 με αυτό σχολίασα κι εγώ αλλά μαρμαγκώθηκα 🙂

  135. leonicos said

    επανήλθα

    φυλαχτείτε

  136. Μαρία said

    126
    Για τον κατάλογο αναλαμβάνω το νομό Σερρών.

  137. Pedis said

    # 132 – Είπαμε …

    https://sarantakos.wordpress.com/2021/12/18/meze-511/#comment-782287

    δεν μπορεί να μην τριτώσει! 🤣

  138. ΕΦΗ - ΕΦΗ said

    136,126 κι εγώ για το μικρό Λασίθι που λέω ντελόγο: είχαμε τους 3 Κουνδουραίους – σταμάτησαν στο θείο του Νίκου και 2 Κοθρήδες.

  139. ΕΦΗ - ΕΦΗ said

    127 >>η ντρίπλα με το φράγμα της Μεσοχώρας
    Η Μεσοχώρα γράφεται πιο εύκολα

    https://www.documentonews.gr/article/pnighke-se-mia-koytalia-axelwo-o-kwstas-karamanlhs-phre-arista-kai-sthn-orthografia/

  140. sarant said

    134 —> 139 Συγγνώμη!

    136 Ωραία, να το δούμε εν καιρώ.

  141. Spiridione said

    Το 1974 είχαμε 80 γόνους, σύμφωνα με αυτή την έρευνα, μετά, λόγω ΠΑΣΟΚ προφανώς έπεσε το ποσοστό, και σήμερα έχουμε 41.
    https://vouliwatch.gr/infographics/article/to-fainomeno-tis-oikogeneiokratias-voyli

  142. Μαρία said

    141
    Αυτό το είχαμε δει και είναι και μισογύνικο. Σε συριζα, με εξαίρεση τον Τούρκο, και κκε δεν υπάρχει ίχνος νεποτισμού. Αλλά ούτε ο Καστανίδης κληρονόμησε την έδρα του πατέρα του.

  143. aerosol said

    Οι κυβερνητικές παλινωδίες, οι πομπ΄βδεις δηλώσεις και η ελλειπέστατη στήριξη της Δημόσιας Υγείας είναι ένα θέμα. Το όφελος των εμβολίων, των μασκών και άλλων τέτοιων εργαλείων κατά του ιού είναι ΑΛΛΟ θέμα. Το πρώτο πολιτικό, το δεύτερο επιστημονικό. Τα ταυτίζουμε, πράγμα καταστροφικό για εμάς, όχι για την κάθε κυβέρνηση. Ο ΠΘ δεν θα κλάψει αν πεθάνω, ούτε θα του χαλάσω τη ζαχαρένια αν κάτσω να αρρωστήσω ως αντίδραση που μου λέει παπαριές.

    Αντιμετωπίζουμε μια απειλή που αλλάζει με το χρόνο. Οπότε κάτι που ισχύει τώρα μπορεί να ισχύει λιγότερο αύριο και καθόλου σε μια εβδομάδα. Αυτό δεν έχει να κάνει με κυβερνητικά ψέμματα. Τα εμβόλια δημιουργήθηκαν πριν τη μετάλλαξη Δέλτα. Έκαναν πολύ καλή δουλειά. Μετά τη Δέλτα, πάλι αρκετά καλή δουλειά κάνουν. Δεν είναι πανάκεια ούτε για τους εμβολιασμένους, αλλά το 83-85% όσων μπαίνουν σε νοσοκομείο (και όσων πεθαίνουν) δεν είναι πλήρως εμβολιασμένοι. Με άλλα λόγια… ζούμε εκατόμβη ανεμβολίαστων. Αν οι αρνητές δεν το έχουν πάρει είδηση και νομίζουν πως κάνουν «αντίσταση» στον «φασισμό της Κυβέρνησης» με την αυτοκτονία τους, έχουμε χαρακτηριστικό παράδειγμα του «Θύμωσε ο αγάς κι έκοψε τ’ αχαμνά του»! Εξακολουθώ να το θεωρώ δικαίωμά τους. Αλλά τους θεωρώ από υπερβολικούς στις ανησυχίες έως και πανηλίθιους, ανάλογα τον άνθρωπο και τους λόγους που τον έφεραν στην άρνηση των εμβολίων (ή και των μασκών και άλλων μέτρων).

    Η Όμικρον μπορεί να φανεί ανθεκτική στα εμβόλια, μπορεί όχι, θα δείξει. Κάποια άλλη μετάλλαξη σε ένα μήνα μπορεί να τα βγάλει παντελώς άχρηστα. Αυτό δεν σημαίνει πως ήταν ψέμα οι υποσχέσεις για κάλυψη και άμυνα της υγείας στο παρελθόν. Ήταν αλήθεια, αποδείχτηκαν αλήθεια, σε σχέση με το τι είχαμε να αντιμετωπίσουμε τότε. Ο ιός αλλάζει κι αυτό μπορεί να φέρει ανατροπές. Και η επιστήμη αλλάζει αυτό που λέει ανάλογα με αυτό που αντιμετωπίζει και τα στοιχεία που έχει, δεν είναι δόγμα να περιμένουμε να μένει ίδιο ενώ οι καταστάσεις αλλάζουν.

    [Άσε που και τα δόγματα αργούν αλλά μια χαρά κάνουν τελικά την κωλοτούμπα τους όταν αλλάζουν οι εποχές, και συχνά δεν πετάει βλέφαρο.]

  144. rogerios said

    @74: Αν υπήρχε γλωσσική (και κατά μείζονα λόγο μεταφραστική) αστυνομία θα είχε μαζέψει όλο το επιτελείο της Εστίας και θα το είχε στείλει στη Βορκουτά να κάνουν βάρδιες στα ορυχεία και, στον ελεύθερο χρόνο τους, να ξεψειρίζουν και κανέναν τάρανδο.
    Αλήθεια τι δοκιμάζουν στις «δοκιμές» τους προς ανίχνευση του ιού; Αν πετά ο πύραυλος της βλακείας τους ή αν πέτυχε το σουφλέ;

  145. 74, 144
    Έτσι. Από νωρίς μου χτύπησε εκείνος ο φρικώδης βαρβαρισμός «έχει πάρει την κατηφόρα». Έχετε λάβει την κατωφέρεια, κύριοι της Εστίας.

  146. sarant said

    144 🙂

    141-2 Περιπτώσεις όπως του Καστανίδη χρειάζονται ποιοτική ανάλυση -αλλά σε πρώτο επίπεδο είναι γιος βουλευτή.

  147. Γιάννης Μάττος, Στοκχόλμη said

    Το ότι και οι εμβολιασμένοι πρέπει να υποβάλλονται σε τεστ, δείχνει ακριβώς τη μεγάλη αποτελεσματικότητα του εμβολίου για το οποίο είναι υπερήφανη η ιατρική επιστημονική κοινότητα, μεγάλη πρόοδος λέει να βγει εμβόλιο σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα. Και δείχνει επίσης ολοφάνερα ότι το πρόβλημα παγκοσμίως το δημιουργούν αυτοί οι ανεγκέφαλοι, οι ανεκδιήγητοι, οι εγκληματικοί ανεμβολίαστοι και αντιεμβολιαστές. Θα πρέπει να συλληφθούν και να σταλούν εξορία (εννοώ καραντίνα) π.χ. στη Σπιναλόγκα. Μόνο έτσι θα μπορέσει η ανθρωπότητα να πετύχει τον στόχο που είναι 0 νεκροί από κορονοϊό. Για τους νεκρούς από άλλες ασθένειες, από πείνα και από πολέμους δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι, είμαστε καταδικασμένοι να τους δεχτούμε. Εξάλλου, εδώ στη Σουηδία, η πολεμική βιομηχανία πάει πολύ καλά, και απασχολεί πολύν κόσμο, ας είναι καλά οι άνθρωποι που δίνουν δουλειά στους νέους. Ανησυχώ μόνο λιγάκι για το εμβόλιο της Astra Zeneca (είναι και σουηδική μεταξύ άλλων) που δεν πουλάει καλά και φοβάμαι μήπως πέσουν οι μετοχές της. Α τους καημένους…..

  148. Γιάννης Μάττος, Στοκχόλμη said

    Ακόμη, αφού ο ιός και οι μεταλλάξεις του εξακολουθούν να προκαλούν εκατόμβες (βλ. αριθμό νεκρών από κορονοϊό παγκοσμίως που είναι τώρα 5,38 εκατομμύρια για τη διετία 2020-2021, συγκρινόμενο με συνολικό αριθμό θανάτων στον πλανήτη, 57 εκατομμύρια φέτος, https://www.worldometers.info/), καλό θα είναι να μαζευτούμε λιγάκι και να κόψουμε τα άστοχα ή αχρείαστα ταξίδια, αναψυχής και τα τοιαύτα, δεν θα πάθουμε τίποτα. Αρκετές διακοπές κάναμε στη ζωή μας τόσα χρόνια, φτάνει προς το παρόν. Θυμάμαι έναν συγγενή μου, ήμασταν πριν χρόνια στη Ζάκυνθο, και λέμε μια μέρα να πάμε να δούμε το Ναυάγιο. Ήθελε να περιμένεις τη βάρκα να έλθει να σε πάρει, είχε ουρές κ.λπ. Και λέει ο συγγενής: – Γιατί σώνει και καλά να πάμε στο Ναυάγιο, αφού υπάρχουν αμέτρητα βίντεο στο ίντερνετ που το δείχνουν ωραιότατα? Πολύ σωστά. Μπορούμε λοιπόν κι εμείς σήμερα να κάνουμε extrapolation (θα αρέσει αυτό στον νικοκύρη) αυτής της περίφημης ιδέας και να πηγαίνουμε διακοπές νοερά. Καλύτερα έτσι, από το να ρισκάρουμε τη ζωή μας παίρνοντας βλακωδώς αεροπλάνα και βαπόρια.

  149. loukretia50 said

    147 -148. Αν αντί για κορόνα – με την οποία προφανώς εκεί στη Σουηδία είστε εξοικειωμένοι – ήταν πανούκλα, θα διατηρούσατε τη «λεπτή » ειρωνεία σας?

  150. Pedis said

    ΤιναφταΡΕ!

    https://thepressproject.gr/christougenna-sto-nosokomeio-tou-riou-me-rantza-stous-diadromous/

  151. ΕΦΗ - ΕΦΗ said

    Μεταξύ των 655 ασθενών που νοσηλεύονται σήμερα διασωληνωμένοι, 548 (83.66%) είναι ανεμβολίαστοι ή μερικώς εμβολιασμένοι και 107 (16.34%) είναι πλήρως εμβολιασμένοι.

  152. Νίκος Κ. said

    Εκτός από τα ράπιντ, υπάρχουν και οι μάσκες:

    23/12/2021 11:47
    Μάσκα παντού – διπλή ή KN95 σε ΜΜΜ και σούπερ μάρκετ
    https://www.protagon.gr/epikairotita/maska-pantou-dipli-i-kn95-se-mmm-kai-souper-market-44342411722

    23/12/2021 19:48
    Μίνα Γκάγκα: Γιατί δεν έχει νόημα η διπλή χειρουργική μάσκα
    https://www.protothema.gr/greece/article/1194613/mina-gaga-giati-den-ehei-noima-i-dipli-heirourgiki-maska/

    Και μετά αναρωτιόμαστε τι έχουνε τα έρμα και ψοφάνε!

  153. ΕΦΗ - ΕΦΗ said

    123 >>Ο οποίος Σκρέκας ανακοίνωσε σήμερα όλο περηφάνια ότι ξεπαγώνει το υδροηλεκτρικό έργο στη Μεσοχώρα, μια από τις πιο παρανοϊκές περιπτώσεις δημοσίων έργων στην Ελλάδα, που σχεδιάστηκε στο πλαίσιο της αλήστου μνήμης εκτροπής του Αχελώου,

    «Ο Ηρακλής ο Αχελώος και η γιαγιά μου» η ωραία σχετική ταινία του Δημήτρη Κουτσιαμπασάκου που δεν τη βρήκα αλλά τη βρήκα στο διαδίκτυο ,νομίζω όμως ότι υπάρχει ελεύθερη κι αν τη βρει κανείς, ας τη βάλει τώρα που επικαιροποιήθηκε το θέμα.

  154. – Μαίρη !

    – Τι ;

    – Μαίρη !!

    -Τι θες τέλος πάντων ;

    – Μαίρη…Κριστμας !!

    (σε όλους)

  155. Alexis said

    #143: Τα είπες όλα, απλά και ουσιαστικά…

  156. Alexis said

    Περί οικογενειοκρατίας στην Ελλάδα:
    Φανταστείτε κάποιον ξένο δημοσιογράφο ανταποκριτή στην Αθήνα του 1964.
    Και τον ίδιο να επιστρέφει στην Ελλάδα για διακοπές, συνταξιούχος πλέον, το 2004.
    Θα πάθαινε σοκ βλέποντας ξανά Καραμανλή και Παπανδρέου αντίπαλους, 40 χρόνια μετά.

  157. Γιάννης Κουβάτσος said

    156:Πιο μεγάλο σοκ θα πάθαινε, αν μάθαινε πόσα μέλη πολιτικών τζακιών έχουν αναλάβει πολιτικά αξιώματα στα 190 χρόνια νεοελληνικής πολιτικής ιστορίας… Από τον Αυγουστίνο και τον Βιάρο Καποδίστρια μέχρι τον Κούλη και τον Κώστα Μπακοτάκη. Πρέπει να είναι ασύλληπτο το νούμερο. Και πιο μεγάλο νούμερο ο «μέσος» Έλληνας ψηφοφόρος που τους δίνει αυτό το δικαίωμα με την ψήφο του τόσες δεκάδες χρόνια.

  158. Γιάννης Κουβάτσος said

    143:Έτσι ακριβώς όπως τα λες, εν συνόψει, έχουν τα πράγματα, φίλε Aerosol. Διαφωνώ μόνο στο κατά πόσο είναι δικαίωμά τους να επιμένουν (ακόμα και τώρα!) να μην εμβολιάζονται οι ανεμβολίαστοι, ψελλίζοντας ή κραυγάζοντας γελοία έως εξοργιστικά «επιχειρήματα». Είναι δικαίωμά τους να συντελούν με τη στάση τους στη συνέχιση της πανδημίας και στην επακόλουθη κατάσταση ομηρίας που βιώνουμε δύο χρόνια τώρα; Είναι δικαίωμά τους να φρακάρουν τα νοσοκομεία, στερώντας την απαραίτητη νοσηλεία από χρονίως πάσχοντες ασθενείς που την έχουν πραγματικά ανάγκη; Ήθελα να ‘ξερα, δεν ντρέπονται όταν βλέπουν γονείς να εμβολιάζουν τα πεντάχρονα και τα δεκάχρονα παιδιά τους με το ίδιο εμβόλιο που αυτοί το αποφεύγουν με αστείες δικαιολογίες;

  159. […] AgrinioStories | Πηγή […]

  160. sarant said

    Καλημέρα από εδώ!

    152 Σωστά!

  161. ΣΠ said

    153

    https://www.koutipandoras.gr/article/o-iraklis-o-ahelooos-kai-i-giagia-moy-ena-exairetiko-ntokimanter-toy-dimitri

  162. Γιάννης Κουβάτσος said

    Μόνο που η Ν95 είναι ακριβή για την τσέπη του δυσπραγούντος καθημερινού πολίτη, κυρία Γκάγκα (προσοχή στον τόνο). Άρα, θα συνεχίσει να φοράει τις φτηνές μάσκες, για να μπορεί να ψωνίζει στα σούπερ μάρκετ, και όποιον πάρει ο χάρος.

  163. Κιγκέρι said

    Εγώ πάντως, κάθε φορά που πάω στο σούπερ μάρκετ, βλέπω και τέσσερεις-πέντε ανυπότακτες μυτούλες…

  164. Κιγκέρι said

    Άσε χτες στο φαρμακείο ήταν ένας που νόμιζε ότι και το μουστάκι του είναι άσηπτο. Πόσο να μαλώσεις πια… Νευρίασα κι έφυγα.

  165. Γιάννης Κουβάτσος said

    Και στα μέσα μεταφοράς το ίδιο, Κιγκέρι. Του Έλληνος η μουτσούνα μάσκα δεν υποφέρει.

  166. Γιάννης Κουβάτσος said

    165:Δεν υπομένει, βέβαια.

  167. Γιάννης Ιατρού said

    Καλημέρα

    152: Η Γκάγκα (κι άλλοι) εστιάζει στην εφαρμογή της (όποια κατηγορίας) μάσκας στο πρόσωπο, γι αυτό παρατηρεί πως μια μάσκα πολύ καλής ικανότητας φιλτραρίσματος όπως η (Κ)Ν95, FFP2 κλπ. μπορεί να μην έχει τα αναμενόμενα αποτελέσματα αν δεν εφαρμόσει καλά. Τι ίδιο ισχύει και με τις διπλές χειρουργικές.

    Επομένως, αν διαβάσουμε προσεκτικά τα κείμενα που παραθέτεις, κι όχι μόνο τους τίτλους, θα διαπιστώσουμε πως δεν υπάρχει αντίθεση. (160β)

    Εκείνο που μέχρι τώρα δεν έχει λεχθεί και μας είχε απασχολήσει παλιά, στην αρχή της επιδημίας, και είχε μάλιστα εξηγηθεί αρκετά ικανοποιητικά, είναι τα μάτια, από τα οποία ο ιός μπορεί να βρει εύκολη σχετικά πρόσβαση. Υπάρχουν πολύ οικονομικά προστατευτικά γυαλιά (κάπου 3-5€) που μπορούν να φορεθούν και προστατεύουν και από τα πλάγια, όχι μόνο από μπροστά όπως τα κοινά γυαλιά που φοράμε.

    Αλλά αυτά τα μέτρα (με τα προστατευτικά γυαλιά) είναι άβολα και «εύκολα» ξεχνιούνται, δηλ. αποφεύγονται. Ε, τότε, τι να σου κάνουν και οι μάσκες, ό,τι μπορούν κάνουν, αλλά μην βαυκαλιζόμαστε πως κάνουμε το παν για να προστατευτούμε… Ο καθένας με τον σταυρό που μπορεί να κουβαλήσει.

    163: έτσι! 👍

  168. Κιγκέρι said

    Ε, γι’ αυτό βρίσκω κάπως εξωπραγματική τη συζήτηση για τις διπλές μάσκες και τις Ν95 και ποιες είναι ασφαλέστερες και ποιες εφαρμόζουν καλύτερα και ποιες είναι ακριβότερες και μετά.. μουστάκια έξω λοιπόν! 😛

  169. Νίκος said

    Στην… πρωτοχρονιάτικη παράδοση αποδίδει το κόστος της φιέστας ο Δήμος Αθηναίων

    https://www.efsyn.gr/ellada/koinonia/324963_stin-protohroniatiki-paradosi-apodidei-kostos-tis-fiestas-o-dimos-athinaion

    Από τον τίτλο και μόνο φαίνεται το κομματικό σανό που πουλάει.

  170. Γιάννης Κουβάτσος said

    Το περασμένο Σάββατο, στον ηλεκτρικό, όπως πήγαινα για Ν. Ηράκλειο, έγινα μάρτυρας του προπηλακισμού ενός κυρίου από μια παρέα αληταράδων νεαρών, επειδή τόλμησε να τους παρατηρήσει κόσμια. Ο λόγος της παρατήρησης; Δεν φορούσαν μάσκες· κανείς τους. Ήταν τόσο θρασείς, που κι εγώ και κάποιοι άλλοι πήραμε το μέρος του κυρίου, οπότε μπρος στο ενισχυμένο μέτωπο, οι θρασύδειλοι αλητάμπουρες κατέβηκαν και βγήκαν από τον σταθμό, πηδώντας πάνω από τις μπάρες εισόδου – εξόδου, εννοείται. Κατά τα άλλα, στους σταθμούς περιφέρονται σεκιουριτάδες.

  171. Γιάννης Ιατρού said

    170: ακριβώς αυτό χρειάζονται κάτι τέτοιοι, ενισχυμένο κοινό μέτωπο εναντίωσης.

  172. Γιάννης Ιατρού said

    Για όσους ενδιαφέρονται, εδω, στην Washington Post ένα πρόσφατο (και κατ΄εμέ καλογραμμένο) άρθρο για τις μάσκες
    https://www.washingtonpost.com/lifestyle/2021/08/02/covid-mask-guidelines-faq/

  173. Νίκος said

    # 170 Υπεύθυνοι για τέτοιου είδους συμπεριφορές, αγένειας, ασέβειας, αλητείας και θράσους, κατά κανόνα είναι οι γονείς. Μερίδιο ευθύνης έχουμε όλοι. Καλώς λάβατε θέση γιατί η ανοχή είναι συνενοχή.

  174. sarant said

    163-4 κε Στο Φάληρο που βγήκα για ψώνια έχει αρκετούς άμασκους.

  175. Γιάννης Ιατρού said

    174: Θα φαληρίσουμε έτσι όπως πάμε…

  176. Νίκος said

    #167 Οι περισσότεροι νομίζουν ότι επειδή πλήρωσαν 0,30-0,40 τη μάσκα ή επειδή είναι FFP2 μπορούν να τη χρησιμοποιούν μέχρι να λιώσει. Αν τολμήσεις να τους πεις ότι είναι μιας χρήσης σε κοιτάνε με το αγέρωχο ειρωνικό χαμόγελο του μακάριου βλάκα.

  177. Spiridione said

    156. Το γνωστό ανέκδοτο:

    1945 Παπανδρέου
    1955 Καραμανλής
    1965 Παπανδρέου
    1975 Καραμανλής
    1985 Παπανδρέου
    1995 Παπανδρέου
    2005 Καραμανλής
    2015 θα ήταν ο Παπανδρέου, αν δεν έσκαγε το μνημόνιο
    2025 Μητσοτάκης, για να πάρουν μια ανάσα οι άλλες δυναστείες και να βγάλουν νέα φυντάνια 🙂

  178. Νίκος said

    🙄

  179. ΣΠ said

    156
    Το 1964 ήταν ακόμα ο Καραμανλής ή είχε φύγει για το Παρίσι;

  180. ΣτοΔγιαλοΧτηνος said

    179# Ο Τριανταφυλλίδης είχε φύγει 😎

  181. sarant said

    175 🙂

    179 Να γίνει 1963 τότε. Εφυγε αρχές Δεκ 1963

  182. Γιάννης Ιατρού said

    176: Ναι, το βράδυ όμως την πλένουν για να έχει στεγνώσει την άλλη μέρα. Και την πιάνουν απ΄ε΄ξω κει μετά σκουπίζουν και τα μάτια τους. Τα έχουμε δει όλα πλέον.

  183. Αγγελος said

    Μόλις διάβασα στην τελευταία επίσημη ανακοίνωση το εξής:
    «Η Επιτροπή θα συνέλθει εκ νέου τη Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου, προκειμένου να αξιολογήσει τα νέα δεδομένα, καθώς θα παρακολουθούμε καθημερινά τα κρούσματα για να μπορούμε να εκτιμούμε την εξάπλωση που μπορεί να έχει η «Όμικρον». Επομένως στις 27/12 θα υπάρξει πλήρης αποκωδικοποίηση των μέτρων από τις 3 Ιανουαρίου και μετά και εάν και εφόσον χρειαστεί να ληφθούν μέτρα και πριν τις 3 Ιανουαρίου.»
    Αποκωδικοποίηση;;; Αυτό είναι για τα μεζεδάκια του Σαββάτου!
    Είναι αλήθεια ότι λίγο πιο κάτω λέει «Η ακριβής αποτύπωση αυτών των μέτρων θα γίνει στις 27 Δεκεμβρίου που θα ξανασυνεδριάσει η Επιτροπή.» Κάπως εξεζητημένο, αλλά όχι λάθος.

  184. Χαρούλα said

    #176,182 Από φαρμακοποιό έχω ακούσει, πως μέσα σε σακουλάκι την φυλάμε στνγκατάψυξ🙄 έως την επόμενη χρήση.(2-3 φορές)

  185. Γιάννης Ιατρού said

    183: Δεν ξέρουν τι να κάνουν και για να μην φανεί η γύμνια τους πουλάνε αέρα, τάχα μου πως κάνουν πολλές σκέψεις και παρακολουθούν επισταμένα κλπ.
    Και βγαίνει ο Άδωνις και λέει «αν επιδοτήσουμε τα rapid test θα χρεοκοπήσει η χώρα και θα έχουμε νέα μνημόνια», a href=»https://www.youtube.com/watch?v=oK1r83SaUtc&t=757s» >Εδώ στο 12:37. 😡 Βέβαια μέχρι τον Ιούνιο 2021 η κυβέρνηση είχε συνάψει με «απευθείας ανάθεση» 187.706 συμβάσεις , προϋπολογισμού 1,88 δισ. ευρώ. (naftemporiki)

  186. Γιάννης Ιατρού said

    185: κάτι ξέφυγε, επανάληψη: Εδώ στο 12:37¨

  187. Γιάννης Ιατρού said

    Δεν πέταξαν λεφτά σε εντατικές για να μην χρεοκοπήσει η χώρα, δεν χορηγούν δωρεάν ράπιντ, μάσκες KN95/FFP2 κλπ. για να μην χρεοκοπήσει η χώρα. Προτιμούν να έχουν βαριά ασθενείς/διασωληνωμένους, πολλοί από τους οποίους πεθαίνουν εντός κι εκτός ΜΕΘ, να έχουμε πολλούς νοσούντες που λείπουν από το ενεργό εργατικό και να χάνει η οικονομία, να μειώνουν τον προϋπολογισμό στην υγεία, να μην ενισχύουν το ΕΣΥ για να ωφεληθούν τα ιδιωτικά νοσοκομεία, να μην γίνεται σωστή ιχνηλάτηση των κρουσμάτων που είναι βασική πρόληψη και πολλά άλλα.

    Παράλληλα μάλιστα να μας λένε πως τόσα περίπου δίνονται κάθε χρόνο τα Χριστούγεννα και να μας κοροϊδεύουν πως είμαστε μίζεροι, επειδή φωνάζουμε όταν αποφασίζουν να σπαταλήσουνε δημόσιο χρήμα (215.000€) για γιορτή (χωρίς κόσμο, μόνο αναμετάδοση δηλαδή) λίγων λεπτών (17′) με τον Ρουβά.
    Κι ο κόσμος δεν έχει να πληρώσει το ρεύμα, πετρέλαιο/θέρμανση και πολλοί μάλιστα πεινούν, χρονιάρες μέρες…

  188. Μαρία said

  189. Theo said

    188:

    Πρόστιμο και στον αστυνομικό
    […]Αποτέλεσμα ήταν ο αστυνομικός να βρίσκεται πλέον αντιμέτωπος με πρόστιμο ύψους 300 ευρώ, αλλά και Ένορκη Διοικητική Εξέταση με την απόφαση, σύμφωνα με πληροφορίες της ιστοσελίδας GRTimes να λαμβάνεται απευθείας από τον ίδιο τον Γενικό Αστυνομικό Διευθυντή Θεσσαλονίκης[…]

  190. sarant said

    188-189 Μήπως είναι και ανεμβολίαστος;

  191. Γιάννης Κουβάτσος said

    Το θέμα, επίσης, είναι ότι οι δημοσιογράφοι αποφεύγουν να επισημάνουν ότι ο αστυνομικός έχει τη μάσκα στο σαγόνι, ενώ κάνει κήρυγμα και κόβει πρόστιμο στον νεαρό. Η δημοσιογραφία στις δόξες της.

  192. Μαρία said

    189
    Χα, χα, Πάνθηρες λέγεται η ομάδα! Και είναι και μαύροι.

    191
    Η Λία Χριστάρα το αποφεύγει. Ο Παπαχλιμίντζουρας ακούγεται να λέει στο τέλος «βέβαια, Λία, κι ο …». Η εκπομπή δεν ανέβηκε ακόμα στο σάιτ της ερτ, για να επιβεβαιώσω.

  193. ΕΦΗ - ΕΦΗ said

    190 Ή να έχει πρόσφατο ράμπιτ/48ωρου ,όπως όλοι οι ανεμβολίαστοι Δημ.Υπάλληλοι!
    Μόλις μπήκα κι έπεσα πάνω σ΄αυτή την ξεφτίλα, τσιτώθηκα, βρίζω, μα τί είδους κτηνόμπατσο!
    Κάποιος νομικός να υπερασπιστεί τον νεαρό να βρισκότανε – σηκώνει ένσταση-κάτι λέγανε.

  194. Μαρία said

    Ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος διαγνώστηκε θετικός στον κορονοϊό την Παρασκευή, στο πλαίσιο των τακτικών διαγνωστικών εξετάσεων που πραγματοποιούνται στο Φανάρι, όπως ανακοίνωσε το Οικουμενικό Πατριαρχείο.
    Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, «ο Παναγιώτατος, ο οποίος είναι πλήρως εμβολιασμένος, αυτή την στιγμή εμφανίζει ήπια συμπτώματα, αλλά η γενικότερη κατάστασή του είναι καλή.
    Αμέσως μετά τη διάγνωση επισκέφθηκε κεντρικό Νοσοκομείο της Πόλεως για περαιτέρω προληπτικές εξετάσεις.
    https://www.ertnews.gr/eidiseis/ellada/thetikos-ston-koronoio-o-oikoymenikos-patriarchis-vartholomaios/

  195. ΕΦΗ - ΕΦΗ said

    193 Χα! ραπιντ! τα νεύρα μου

  196. ΕΦΗ - ΕΦΗ said

    161. Α ωραία ! Ευχαριστώ!

    194. Μες της Πόλεως το χαμάμ 🙂

  197. ΕΦΗ - ΕΦΗ said

    Και ο περιφερειάρχης Στερεάς Φάνης Σπανός, θετικός

  198. Nestanaios said

    15. Αυτό θέλουν. Οι ανεμβολίαστοι να κάνουν δική τους κυβέρνηση όπως το 1946.

  199. Γιάννης Μάττος, Στοκχόλμη said

    Προς Loukretia50: Ναι όντως η ειρωνεία μου είναι ένα κουσούρι, το ξέρω.
    Πολύ εύστοχη η υπόθεση ή παραλληλισμός σας. Ακριβώς αυτό ήθελα να δείξω με την ειρωνεία μου, τη ΜΗ τραγικότητα της σημερινής κατάστασης. ΕΑΝ επρόκειτο για πανούκλα (ή ακόμη λέπρα, χολέρα, τύφο, φυματίωση κλπ κλπ τι άλλο να σκεφτώ….), τότε δεν θα ήμουν τόσο κυνικός και ειρωνικός. Σήμερα όμως τολμώ και είμαι, ΔΙΟΤΙ ο κόβιντ ΔΕΝ είναι επικίνδυνος όσο αυτές οι άλλες ασθένειες!! Ξαναπαραπέμπω στα στατιστικά https://www.worldometers.info/
    Πλησιάζουν τα 58 εκατομμύρια οι συνολικοί θάνατοι στον πλανήτη φέτος. Πόσοι ΕΞ ΑΥΤΩΝ οφείλονται στον τρομερό κόβιντ?? Ερωτώ.

  200. Γιάννης Κουβάτσος said

    Τους νεκρούς δεν μπορείτε να τους ρωτήσετε, κύριε Μάττο, ρωτήστε τους συγγενείς τους. Ρωτήστε, επίσης, όσους ασθενείς με χρόνια νοσήματα δεν μπορούν να νοσηλευθούν, επειδή τα νοσοκομεία είναι πλήρη από ασθενείς λόγω κοβιντάκου·και δικό μου κουσούρι επίσης η ειρωνεία.

  201. sarant said

    200 Αρκεί να σκεφτούμε όσους γνωστούς και φίλους μας χάθηκαν…

  202. Μαρία said

    Στην πολυκατοικία μας είχαμε πρόσφατα τον πρώτο νεκρό. Ανεμβολίαστος αυτός, εμβολιασμένη η γυναίκα του που κόλλησε μεν αλλά το πέρασε ελαφρά.
    Γνωστή μου ήταν να χειρουργηθεί στο Παπαγεωργίου στις 25/11, τη μέρα της γιορτής της. Της ανέβαλαν το χειρουργείο για το Μάιο. Ζήσε Μάη μου.

  203. 199# Από Απρίλη 2020 περίπου 1,5 μύριο μέχρι τέλος της χρονιάς + περίπου 4 μύρια το 2021. Αυτά, με όλα τα μέτρα που έχουν ληφθεί παγκοσμίως. Χωρίς αυτά τρεχαγύρευε. Χοντρικά είναι γύρω στο 8% των θανάτων αν δεν κάνω λάθος. Όχι κι άσκημα, ε?.

  204. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    203 – Χτήνος δεν είναι έτσι ακριβώς, δεν έχουν πάρει όλες οι χώρες τα ίδια μέτρα, ούτε είναι ισόποσα μοιρασμένοι οι θάνατοι. Κάποτε θα πρέπει να επικρατήσει η λογική κριτική σκέψη, και να δούμε για ποιό λόγο το μεγάλο μακελειό γίνεται μόνο στην (ευρύτερη) δύση, που ΜΟΝΟ αυτή εφαρμόζει μακροχρόνια και επαναλαμβανόμενα λοκντάουν με καταστροφικές έως και θανατηφόρες συνέπειες (που δεν έχουν καταμετρηθεί καθόλου) σε εκατοντάδες εκατομμύρια ανθρώπους.

    Είναι τα δυτικά μέτρα σωστά και επιστημονικά; τότε γιατί δεν έχουν αποτέλεσμα;
    Είναι λάθος και αντιεπιστημονικά; (ή φασιστικά όπως λέω εγώ) τότε γιατί επιμένουν στα ίδια που έχουν σκοτώσει τόσα εκατομμύρια ανθρώπους κι έχουν καταστρέψει υπερπολλαπλάσιους οικονομικά; Δύο χρόνια τώρα, έχεις δεί κάποιο διαφορετικό μέτρο, έστω και ηλίθιο; Οι κυβερνήσεις έχουν ευθύνη, κι αν ναί ποιές είναι και ποιοί πλήρωσαν γι΄αυτές;
    Εμβολιαστείτε, εμβολιαστείτε μας έλεγαν (και σωστά μας λένε) όμως παρ΄όλους τους εμβολιασμούς το μακελειό όχι μόνο συνεχίζεται αλλά μεγαλώνει τρομακτικά, άρα τι φταίει; Είναι δυνατόν να πιστεύουμε αβασάνιστα την φασιστική εκδοχή των φασιστικών κυβερνήσεων πως φταίνε οι ανεμβολίαστοι; Είναι δυνατόν να πιστεύουμε ό,τι κι αν λέει τον φασίστα αντισημίτη και αρνητή των εμβολίων υπουργό υγείας; Είναι δυνατόν να είναι αυτός υπουργός υγείας κι όχι ένας γιατρός, έστω Κικίλιας;

    Είναι δυνατόν στις χώρες τις «ελεύθερης» έκφρασης, να μην υπάρχει ο παραμικρός λογικός αντίλογος στα μέτρα και να λοιδορείται ως ψεκασμένος όποιος τον εκφράζει, και να έχουν απεριόριστη δημοσιότητα όλα τα ψεκασμένα ούγκανα;

    Επειδή αρκετοί πιπιλίζουν την καραμέλα περί δημοκρατίας και κουλτούρας, κάνε μια απλή σύγκριση μεταξύ Γερμανίας (82,000,000) και Ιαπωνίας (127,000,000) (σχετικά παρόμοιων νοοτροπιών) στα μέτρα και στους θανάτους. Πάνω από 100,000 νεκρούς με λοκντάουν η Γερμανία, κάτω από 20,000 χωρίς λοκντάουν η Ιαπωνία.

    Η στραβός είν΄ο γιαλός, ή στραβά αρμενίζουμε ρε φίλε, δεν μπορεί να τα φορτώνουμε όλα στους εκάστοτε «ανεμβολίαστους», οι νεκροί και οι οικονομικά κατεστραμμένοι, είναι πολλοί ρε γαμώτο, για ανθρώπους μιλούμε όχι για αριθμούς!

    Μετά λέτε πως γράφω σεντόνια.🤢

  205. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    201 – Και τι μέτρα παίρνουμε στην δύση για να το αποτρέψουμε αυτό Νίκο;
    Αυτά λέγονται επιστημονικά μέτρα;

    https://www.dw.com/el/%CE%BF%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%BD%CE%B4%CE%AF%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CF%8D%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%B1-%CF%87%CE%B1%CE%BB%CE%AC%CF%81%CF%89%CF%83%CE%B7-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%AC-%CE%BB%CE%BF%CE%BA%CE%BD%CF%84%CE%AC%CE%BF%CF%85%CE%BD/a-58780563

    https://www.naftemporiki.gr/story/1800186/se-meriko-lockdown-trion-ebdomadon-mpainei-i-ollandia

    https://www.in.gr/tags/%CE%BF%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%BD%CE%B4%CE%AF%CE%B1/

  206. aerosol said

    #204
    «το μεγάλο μακελειό γίνεται μόνο στην (ευρύτερη) δύση»
    Αναφέρεις ως γεγονός μια εικασία. Δεν ισχύει. Οι χώρες του Τρίτου Κόσμου συνήθως έχουν ελλειπέστατους ως ανύπαρκτους τρόπους να ελέγξουν και να καταγράψουν τι συμβαίνει -ελάχιστες υποδομές, ελλείψεις γιατρών, επιστημονων, χρημάτων. Συχνά έχουν και οικονομικούς/πολιτικούς λόγους να μην αναφέρουν κι αυτά που ξέρουν. Μάλλον συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο από αυτό που λες. Ενδεικτικά:
    The Death Rate of Covid-19 in Developing Countries

    Οπότε τι λέει αυτό για την θεωρία σου;

    Σε κάποιες ασιατικές χώρες (Ιαπωνία, Νότια Κορέα) τα κρούσματα είναι όντως εντυπωσιακά λίγα. Αλλά οι ίδιοι οι δικοί τους επιστήμονες το θεωρούν παράδοξο και ψάχνουν απαντήσεις. Έχουν προταθεί διάφοροι λόγοι και διερευνώνται, όσο είναι δυνατόν. Η απίστευτη πειθαρχία στις μάσκες, η εξαντλητική ιχνηλάτηση (Ν.Κορέα), μάλλον έχουν παίξει ρόλο. Μελετούνται και γενετικοί παράγοντες ή πρότερη επαφή του πληθυσμού σε κοντινούς τύπους ιών. Κανείς δεν θεωρεί πως οι κυβερνήσεις τους έχουν κάνει κάτι μαγικό που δεν ξέρουν οι άλλοι. Πάντως ο απίστευτος συντηρητισμός και κοινωνικός κονφορμισμός της Ιαπωνίας δεν έχει καμιά σχέση με τη Γερμανία. Δεν έχουν καθόλου ίδια νοοτροπία. Στην Ιαπωνία, εσύ ειδικά, θα φρίκαρες να ζεις από τον πρώτο μήνα. Αν εδώ θεωρείς τον κόσμο «κυρ Παντελήδες» εκεί είναι η Παντελολάνδη.

  207. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    206 – Κοίτα, στο είχα πεί και παλιότερα, αν θέλεις να συζητάς μαζί μου, να το κάνεις με ανοιχτό μυαλό κι όχι δογματικά, αλλιώς δεν θα συνεννοηθούμε και δεν υπάρχει κανένας λόγος να χαλάμε τις καρδιές μας.
    Έχω πεί άπειρες φορές πως δεν προσπαθώ να πείσω κανέναν για τίποτε, πόσο μάλλον ανθρώπους με προκατασκευασμένη άποψη και προαποφασισμένη συμπεριφορά που είναι στην συντριπτική πλειονότητα εδώ.
    Μιά χαρά μπορούμε να συνυπάρξουμε χωρίς προστριβές, μακριά κι αγαπημένοι που λένε.😂 Η άποψή μου, είναι πως οι αντιπαραθέσεις, είναι για τους ηλίθιους γιατί δεν παράγουν όφελος για κανέναν.😊

    Εικασία τα δημοσιευμένα στοιχεία του Π.Ο.Υ, έγκυρα τα ανύπαρκτα στοιχεία της άγνωστης έρευνας που μου παρουσιάζεις για τον τρίτο κόσμο, μάλιστα. Οι Ιάπωνες είναι απίστευτα συντηρητικοί και κομφορμίστες, στην Ν.Κορέα έχουν εξαντλητική ιχνηλάτηση, για την Ταϊβάν τίποτε; Για τις Ν. Ζηλανδία ή την Αυστραλία που είχε 600 μέρες λοκντάουν στο Σίδνεϋ; τίποτε και γι΄αυτές; Είμαι βέβαιος πως άμα ψάξεις κάτι θα βρείς, είναι μακριά η μία, είναι μεγάλη η άλλη, ή κάτι άλλο που να ταιριάζει στην σκέψη σου.
    Ο άλλος τις προάλλες, μου έλεγε πως δεν πιστεύει τα ποσοστά της Κίνας γιατί εκεί έχουν στυγνό καθεστώς, τι κι αν του παρέθεσα αποδεδειγμένα στοιχεία και πρακτικές αντιμετώπισης, αυτός είδε αυτό που ήθελε και φυσικά απέφυγε να απαντήσει αν τα μέτρα στην δύση, είναι σωστά ή φασιστικά όπως λέω εγώ. Ό,τι και όπως τον βολεύει τον καθένα, θα φέρει τα στοιχεία και τα επιχειρήματα του άλλου, ώστε να ταιριάξουν με την προκατασκευασμένη δογματική του άποψή.
    Συμπέρασμα, στην δύση είναι ΟΛΑ καλώς καμωμένα, οι κυβερνήσεις καλώς πράττουν (όπως π.χ η Ολλανδία) άρα; ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΑΝΜΒΟΛΙΑΣΤΟΙ, τι κι αν στην Ολλανδία οι εμβολιασμένοι είναι πλέον στο 90%, αυτοί φταίνε!

    Στην προκειμένη περίπτωση, εγώ μ΄εσένα που είδες μάλιστα πως έχω και σχετική θεωρία τι να κάνω, να κόψω τις φλέβες μου ή να τραβήξω τις κοτσίδες μου!😂
    Θα κάνω κάτι καλύτερο, θα σου αφιερώσω αυτό το υπέροχο τραγούδι που ακούω τώρα. Το έχω ξαναβάλει νομίζω σχετικά πρόσφατα, αλλά είναι ΚΟΜΜΑΤΑΡΑ, ελπίζω να σου αρέσει.

    Υ.Γ – Στην Ιαπωνία, εργάζεται στην πρεσβεία από το 2005 ο φίλος μου Δημήτρης Τ. επίσης ο Γιάννης Π, ήταν εκεί από το 2015-2019 σε ναυτιλιακή εταιρεία ελληνικών συμφερόντων. Στη Ν.Κορέα, εργάζεται στην Χιουντάι ως στέλεχος, ο φίλος μου Ανδρέας Κ. από το 2012. Στην Ταϊβάν, ζεί η φίλη της μικρής μου κόρης Μπέκα, γνωρίστηκαν στην Τσεχία τον Ιούνιο του 2019, κι επειδή η κόρη μου μιλάει κινέζικα, έπιασαν φιλία, την φιλοξενήσαμε 15 μέρες κι έκτοτε έχουν συνεχή επαφή.
    Επίσης, στον Γέρακα υπάρχει μια μικρή κοινότητα Κινέζων και λόγο της κόρης μου, έχουμε επαφές με τρείς οικογένειες, (η όποια συζήτηση, γίνεται στα αγγλικά κυρίως, φυσικά από τις κόρες μου και την γυναίκα μου, τα δικά μου είναι τα γκομενίστικα που έμαθα το 81 που θα πήγαινα διακοπές στην Κρήτη 😂) δύο που γνωριστήκαμε στο γυμναστήριο και μία που έχουν μαγαζί ρούχων στην Μαραθώνος.
    Λοιπόν, οι πληροφορίες μου γι΄αυτές τις χώρες, και για τον τρόπο αντιμετώπισης της επιδημίας, είναι πολύ διαφορετικές από τις δικές σου-σας, και δεν βλέπω κάποιο σοβαρό λόγο να μη τις πιστέψω.
    Αν θέλεις τα στοιχεία των φίλων μου και των Κινέζων, πάρε το μεηλ μου από τον Νικοκύρη να σου τα στείλω.

    ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ!

  208. aerosol said

    #207
    Η πρώτη σου παράγραφος είναι απλώς μειωτική. Είπα εν συντομία κάποια επιχειρήματα, έδωσα ένα σχετικό λινκ. Αυτό δεν είναι δογματισμός. Δογματισμός είναι να μου βάζεις εσύ ταμπέλα με το καλημέρα. Αν έχεις αντεπιχειρήματα να τ’ ακούσω. Μη με στολίζεις με επίθετα επειδή τολμάω να διαφωνώ μαζί σου. ΑΥΤΟ είναι δογματισμός. Δεν σου απευθύνθηκα με καμία ταμπέλα!
    Αν έχεις συγκεκριμένα στοιχεία που δείχνουν αυτό που λες, βρες τα και λίνκαρε. Θα τα δω. Οι ρητορικές ερωτήσεις είναι για εξυπνάκηδες.
    Τα «συμπεράσματα» που αναφέρεις δεν τα είπα εγώ, τα λες μόνος σου και μου τα φοράς σαν δικά μου. Γιάννης κερνάει, Γιάννης πίνει.

    Η Ιαπωνία είναι ένα εκπληκτικά συντηρητικό μέρος. Σε κάποιους ταιριάζει, σε άλλους όχι. Ο κοινωνικός συμβιβασμός είναι τάση πολύ εντονότερη από της Ευρώπης. Το παραδέχονται και σχεδόν όλοι οι Γιαπωνέζοι που έχουν περάσει από την Δύση και συγκρίνουν. Το ότι ξέρεις κάποιους ανθρώπους κάπου δε μου λέει κάτι. Δεν μου είπες καν τι υποστηρίζουν και που κολλάει σε ότι έγραψα.

    Επίσης:
    ΑΝ θες να σου πω τι σκέφτομαι για συγκεκριμένες χώρες, ρώτα με. Αν μιλάμε γενικά, θα αναφέρω αυτές που μου ήρθαν στο νου -και δεν καταλαβαίνω γιατί θα έπρεπε να ντρέπομαι γι αυτό. Δεν θα μου την πεις κι όλας αν δεν ανάφερα την Α ή τη Β! Στο Σίδνεϋ έχω στενό σόι. Αντιεμβολιαστές. Θεωρούν την πολιτική της χώρας τους φασιστική. Δεν κατάλαβα εσύ τι πιστεύεις. Αλλά μη μου πετάς χώρες στην τύχη, δε μυρίζω τα νύχια μου. Μπορώ κι εγώ να σου πετάξω το Λεσότο, το Σουδάν, τη Νικαράγουα και το Νεπάλ, και να τρομπάρουμε αμφότεροι χωρίς νόημα και λόγο.

    Αν είναι να μου απαντάς με ταμπελίτσες και να βάζεις στο στόμα μου πράγματα που δεν είπα, δε μας σώζουν τα τραγουδάκια.

  209. ΛΑΜΠΡΟΣ said

    208 – Στάσου ρε φίλε, γιατί τα λές όπως σε βολεύει. Η πρώτη παράγραφός μου, λέει ακριβώς αυτό που γράφει, πρίν 3,4 (;) χρόνια σε μιά φιλική συζήτησή μου με το Χτήνος για την απαγόρευση του καπνίσματος, μπήκες λάβρος κι άρχισες να με περνάς γενιές 14, είπες πως είμαι ο πιο φανατικός αντικαπνιστής μέχρι και φασίστα με είπες, ήταν τόση η τύφλωσή σου, που όσες εξηγήσεις κι αν σου έδωσα της απέρριψες κι έμεινες στην άποψή σου για μένα. Αυτό είναι δογματική σκέψη, και σου είχα πεί το σχετικό με το ανοιχτό μυαλό, αλλιώς δεν έχει νόημα να συζητούμε, άλλωστε είχα σταματήσει να σου απαντώ για περίπου δύο χρόνια, αλλά όπως σου είχα πεί, διάβαζα τα σχόλιά σου γιατί σε εκτιμώ σαν σχολιαστή, κι αυτός είναι ο λόγος που σου ξανααπάντησα μετά. (Είναι και μερικοί άλλοι σ΄αυτή την κατηγορία, αλλά δεν τους απαντώ γιατί δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε, τους υπόλοιπους, απλά δεν τους διαβάζω😂).

    Λοιπόν, έρχεσαι πάλι σε ένα σχόλιό μου προς το Χτήνος (τελικά αυτός φταίει για όλα😂) επιλέγεις μια παράγραφο ««το μεγάλο μακελειό γίνεται μόνο στην (ευρύτερη) δύση» που βασίζεται στα δημοσιευμένα στοιχεία του Π.Ο.Υ, και με ύφος χιλίων καρδιναλίων μου λές – «Αναφέρεις ως γεγονός μια εικασία. Δεν ισχύει.» τι λε ρε ΜΕΓΑΛΕ! και πώς το αποδεικνύεις αυτό; με μια κάποια έρευνα γεμάτη αερολογίες και αντιφάσεις χωρίς ΚΑΝΕΝΑ αποδεικτικό στοιχείο, και μετά με ειρωνικό υφάκι μου πετάς το – «Οπότε τι λέει αυτό για την θεωρία σου;» – δηλαδή, εσύ είδες κάποια θεωρία σ΄αυτά που λέω, και ποιά είναι αυτή για να μάθω κι εγώ;
    Όπως ελπίζω πως βλέπεις, δεν σου έβαλα καμία ταμπέλα, απλά έχω καεί στον χυλό στο παρελθόν και φυσάω και το γιαούρτι.😊

    » Αν έχεις αντεπιχειρήματα να τ’ ακούσω.» Μα δεν τα ακούς και λές αυτά που θέλεις.

    «Μη με στολίζεις με επίθετα επειδή τολμάω να διαφωνώ μαζί σου.» Ο γενναιότερος
    των Ελλήνων, Ο ΤΟΛΜΩΝ ΝΙΚΑ!😂 Σου έδειξα πως δεν σε στόλισα, τώρα τι είδες είναι άλλο θέμα.

    «Δεν σου απευθύνθηκα με καμία ταμπέλα!» Η παραπάνω δήλωσή σου αποδεικνύει το αντίθετο, έχεις ήδη προκατασκευασμένη άποψη για μένα.

    «Αν έχεις συγκεκριμένα στοιχεία που δείχνουν αυτό που λες, βρες τα και λίνκαρε. Θα τα δω.» Του Π.Ο.Υ και των δημόσιων υπηρεσιών του κράτους είναι, κι όχι τα απόκρυφα μυστικά του Λιακόπουλου, τα έχω λινκάρει πολλές φορές αλλά δεν τα βλέπεις, ή μάλλον, τα βλέπεις αλλά τα ερμηνεύεις όπως θέλεις.

    «Οι ρητορικές ερωτήσεις είναι για εξυπνάκηδες.» Καίριες και ουσιώδεις είναι αλλά όσο φτάνει το βλέμμα του καθενός που λέει κι ο Ιατρού.

    «Τα «συμπεράσματα» που αναφέρεις δεν τα είπα εγώ, τα λες μόνος σου και μου τα φοράς σαν δικά μου. Γιάννης κερνάει, Γιάννης πίνει.»

    Ρε φίλε, λογική απόρροια είναι, τι σου φοράω λόγια και κίτρινα γαϊδούρια. εδώ και δύο χρόνια φωνάζω (μόνο εγώ) πως τα μέτρα είναι ηλίθια και φασιστικά, τον τελευταίο χρόνο έκοψα το ηλίθια και κράτησα μόνο το φασιστικά, αυτό ρώτησα το Χτήνος όπως και τον Νικοκύρη, το ίδιο και τον φίλο που συνομιλήσαμε αλλά ενώ του απάντησα στην ερώτησή του, αυτός απαξίωσε να απαντήσει στην δική μου, κάτι που έκανες κι εσύ.

    Η θεωρία μου που λές, είναι αυτή – «Είναι τα δυτικά μέτρα σωστά και επιστημονικά; τότε γιατί δεν έχουν αποτέλεσμα;
    Είναι λάθος και αντιεπιστημονικά; (ή φασιστικά όπως λέω εγώ) τότε γιατί επιμένουν στα ίδια που έχουν σκοτώσει τόσα εκατομμύρια ανθρώπους κι έχουν καταστρέψει υπερπολλαπλάσιους οικονομικά; Δύο χρόνια τώρα, έχεις δεί κάποιο διαφορετικό μέτρο, έστω και ηλίθιο; Οι κυβερνήσεις έχουν ευθύνη, κι αν ναί ποιές είναι και ποιοί πλήρωσαν γι΄αυτές;» Αν θέλεις απάντησε!

    Υ.Γ – Επειδή πιάστηκες από την Ιαπωνία, την έφερα σαν συγκριτικό παράδειγμα με την Γερμανία στο Χτήνος, ακριβώς γιατί είναι και οι δύο στην κορυφή, κι οι λαοί τους έχουν το στερεότυπο του πειθαρχημένου, επιπλέον, έχουν και οι δύο το ίδιο ποσοστό εμβολιασμών, που είναι ΚΡΑΤΗΣΟΥ, στο 70%, σχεδόν σαν της Ελλάδας και πολύ πιο κάτω από τους χαβαλέδες Ολλανδούς, αλλά εσύ βρήκες την δικαιολογία που σε βολεύει, «είναι η πιο συντηρητική χώρα του κόσμου» κλπ, κλπ!

    Επειδή είμαι κιμπάρης κι όχι μίζερος, πάρε ΟΛΟΚΛΗΡΗ την Ασία και κάνε την σύγκριση με την δύση, ακόμη και με τις αερολογίες που λέει η έρευνα που λίνκαρες, πάλι δεν βγαίνουν οι αριθμοί.

    Κάτι πάει στραβά φίλε και δεν ξέρω τι είναι, εικασίες μπορώ να κάνω ένα σωρό, έχω βάσιμες ενδείξεις για πολλά, αλλά ΚΑΜΙΑ απόδειξη, γι΄αυτό ψάχνω και ρωτάω.
    Eίμαι πεπεισμένος όμως πως δεν ευθύνονται οι εκάστοτε «ανεμβολίαστοι» γι΄αυτόν τον χαμό, και κυρίως αυτό προσπαθώ να δείξω και αν καταδείξω τις ευθύνες των κυβερνήσεων και την φασιστική νοοτροπία που απλώνεται πάνω μας χωρίς ΚΑΜΙΑ αντίσταση και πολλές φορές με ευχάριστη αποδοχή.

    «Αν είναι να μου απαντάς με ταμπελίτσες και να βάζεις στο στόμα μου πράγματα που δεν είπα, δε μας σώζουν τα τραγουδάκια.»
    Τώρα με πληγώνεις, όχι και τραγουδάκια οι ΚΟΜΜΑΤΑΡΕΣ!😂

    Προσπάθησε να βλέπεις την ουσία σ΄αυτά που λέω που επειδή ομολογουμένως, δεν έχω την δική σου ευχέρεια λόγου μπορεί να φαίνονται ή να είναι μπερδεμένα, αλλά με ανοιχτό μυαλό κι όχι με προκατασκευασμένη άποψη για μένα, αλλιώς είναι χάσιμο πολύτιμου χρόνου και για τους δυό μας σε αδιέξοδες «συζητήσεις,» κρίμα είναι.

    ΜΟΝΟ Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΩΖΕΙ!

  210. […] Είχα κανονίσει να ταξιδέψω προς Ελλάδα το μεσημέρι της Κυριακής 19 Δεκεμβρίου. Είχα συμπληρώσει το έντυπο PLF κανονικά, αλλά δυο ή τρεις μέρες πριν από το ταξίδι η Ελλάδα (όπως και άλλες χώρες) αποφάσισε να επιβάλει νέα μέτρα για τους ταξιδιώτες που έμπαιναν στη χώρα και να ζητάει (αρχικά) PCR 48ωρο, ακόμα και από τους… — Weiterlesen sarantakos.wordpress.com/2021/12/23/rapid/ […]

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: