Δεκαδεκεμβριανά μεζεδάκια
Posted by sarant στο 10 Δεκεμβρίου, 2022
Δεν διεκδικεί βραβεία πρωτοτυπίας το σημερινό πολυσυλλεκτικό μας άρθρο -αλλά κάποιον τίτλο έπρεπε να βάλω και δεν βρήκα καλύτερον.
Σκέφτηκα βέβαια προς στιγμή να βάλω τίτλο «Μεζεδάκια για την Άννα», αφού όταν τα έγραφα, χτες, γιόρταζαν οι Άννες, και ανάμεσά τους η κόρη μου η μικρή.
Ή μήπως έπρεπε να βάλω «για τον Άννα», όπως στην ηλεδιαφήμιση πολυκαταστήματος που προτείνει δώρα για τον Άννα;
Και ο Καϊάφας κύριε; Ο Καϊάφας θα μείνει παραπονεμένος;
* Στο Αθηνόραμα, στην παρουσίαση μιας παλιάς κινηματογραφικής ταινίας, αναφέρεται ανάμεσα στους πρωταγωνιστές ο Βαν Κίλμορ.
Δεν υπάρχει τέτοιος ηθοποιός. Πρόκειται βέβαια για τον Βαλ Κίλμερ.
* Φίλος μου στέλνει το εξής απόσπασμα από άρθρο σε αθλητικό, και μάλιστα σε οπαδικό, ιστότοπο:
Στο πρόγραμμα με την υπόλοιπη ομάδα συμμετείχε ο Μαρσέλο το απόγευμα, δείχνοντας πως έχει ξεπεράσει το πρόβλημα τραυματισμού που είχε αποκομίσει τις προηγούμενες μέρες.
Και σχολιάζει: Γιατι αν γραψουμε «ξεπερασε τον τραυματισμο που ειχε τις προηγουμενες ημερες» το αρθρο θα ειναι πτωχό…
Πρέπει πάντως να είναι πολλοί που σκέφτονται έτσι, διότι βλέπω στο αθλητικό ρεπορτάζ πάρα πολλούς ν’ αποκομίζουν τραυματισμούς ή προβλήματα τραυματισμού.
* Γέλασα πολύ όταν είδα αυτή την αυτόματα μεταφρασμένη διαφήμιση, σε ομάδα του Φέισμπουκ που ασχολείται με μεταφραστικά λάθη.
To μοντέλο της φωτογραφίας φοράει ένα ενημερωτικό δελτίο και η διαφήμιση προσφέρει γυναικεία ενημερωτικά δελτία προς 12,99 το τεμάχιο.
Φυσικά, το λάθος έγινε επειδή brief είναι, πράγματι, και το ενημερωτικό δελτίο ή η σύντομη ενημέρωση.
Πάντως, μην πείτε «Google translate», όπως πολύ συχνά λέμε κάθε φορά που βλέπουμε ένα μεταφραστικό μαργαριτάρι.
Έβαλα στο Google Translate να μου μεταφράσει το women’s briefs και, όπως βλέπετε, πήρα την απόδοση «γυναικείο σλιπ». Δεν λέω ότι τα…. ενημερωτικά δελτία είναι προϊόν μετάφρασης από άνθρωπο, βέβαια. Από μηχανάκι βγήκαν. Απλώς, από όχι και τόσο καλό μηχανάκι -και σίγουρα όχι από το Google Translate.
* Συνεχίζω με ένα απόσπασμα από άρθρο του Ευάγγελου Βενιζέλου που αφορά την πρόσφατη απόφαση του ΣτΕ σχετικά με τους ανεμβολίαστους υγειονομικούς:
Από την επίσημη περίληψη της απόφασης καθίσταται προφανές, ακόμη και για τους μη νομικούς, ότι η εκτελεστική εξουσία δεν έχει καμία απολύτως συνταγματική υποχρέωση να οργανώσει και μάλιστα αμέσως την επιστροφή των «ανεμβολίαστων υγειονομικών» στα νοσοκομεία και τις άλλες υγειονομικές υπηρεσίες του δημοσίου. Αντιθέτως έχει υποχρέωση να εισάγει τάχιστα στη Βουλή σχέδιο νόμου ή τροπολογία που θα επαναλαμβάνει την κρίσιμη ρύθμιση του ν. 4917/2022 συνοδευόμενη από πλήρη και εμπεριστατωμένη αιτιολογική έκθεση βασικό στοιχείο της οποίας θα είναι η επίκαιρη επαναξιολόγηση από έγκυρο επιστημονικό όργανο του μέτρου του υποχρεωτικού εμβολιασμού πρωτίστως του υγειονομικού προσωπικού σύμφωνα με τα υφιστάμενα επικαιροποιημένα επιδημιολογικά δεδομένα και το σημείο στο οποίο βρίσκεται τώρα διεθνώς η εξέλιξη των «έγκυρων επιστημονικών παραδοχών.»
Επίτηδες παραθέτω ένα μεγαλούτσικο απόσπασμα χωρίς να υπογραμμίζω το λαθάκι που (κατά τη γνώμη μου, έστω) υπάρχει. Μπορείτε άραγε να το βρείτε;
Να το πάρει το ποτάμι;
Γράφει ο Ε.Β.: … [η κυβέρνηση] έχει την υποχρέωση να εισάγει τάχιστα στη Βουλή σχέδιο νόμου….
Συγγνώμη, αλλά εδώ έχει λάθος. Δεν θέλουμε διαρκή χρόνο, θέλουμε συνοπτικό, και αυτό φαίνεται αν κάνουμε το κόλπο και αντί για το ρήμα «εισάγω» βάλουμε, ας πούμε, το ρήμα «καταθέτω» (ή «παρουσιάζω»). Ολοφάνερα, η κυβέρνηση έχει την υποχρέωση να καταθέσει τάχιστα ή να παρουσιάσει τάχιστα νομοσχέδιο. Μία φορά, όχι πολλές φορές, άρα: να εισαγάγει τάχιστα στη Βουλή ή, εξίσου αποδεκτό κατ’ εμέ και κατά τους αδελφούς Κυπρίους, «να εισάξει τάχιστα στη Βουλή νομοσχέδιο».
Ή θεωρείτε πως πρέπει να κάνουμε δεκτό και το «έχει εισάγει»;
* Η πινακίδα αυτή αναρτήθηκε τις προάλλες έξω από το υποκατάστημα της τράπεζας στην Αργυρούπολη, που είχε πάει να ληστέψει ο 53χρονος συνταγματάρχης με τη χειροβομβίδα -τον οποίο οι αστυνομικοί συνέλαβαν χωρίς να τον πυροβολήσουν, όπως και πρέπει να κάνουν πάντοτε, είτε είναι 53χρονος στρατιωτικός ο ύποπτος ως δράστης αδικήματος, είτε 16χρονος τσιγγάνος.
Το κατάστημα θα παραμείνει κλειστό, έγραψαν, λόγω τεχνικού προγράμματος -αντί για «τεχνικού προβλήματος», που είναι η συνήθης εύσχημη δικαιολογία. Βέβαια, τους δικαιολογούμε απόλυτα, αφού έγραφαν υπό το κράτος του πανικού. Η φωτογραφία δημοσιεύτηκε σε εφημερίδες.
* Σε ένα άρθρο που παρουσιάζει με διθυράμβους κάποιο καινούργιο μπιστρό, διαβάζουμε:
1838, η ελληνική πολιτεία εκφράζει την ευγνωμοσύνη της στους ήρωες της Επανάστασης, δωρίζοντάς τους σπίτια στο κέντρο της πόλης. Ένα από αυτά, στον αριθμό 8 της Καλαμιώτου δίπλα στην πλατεία Αγίας Ειρήνης, έγινε το σπίτι του Μάρκου Μπότσαρη. Μοναδικό διόροφο κτίριο που καλύπτει και την γωνία με την Αθηναϊδος, με συγκλονιστικές οροφογραφίες και πατώματα της εποχής, μαρμάρινα σκαλιά.
Και στην αρχή του άρθρου: Ένα μπιστρό μόλις άνοιξε στο σπίτι του 1838 όπου έζησε ο Μπότσαρης
Αν το σπίτι είναι του 1838, είναι κομμάτι δύσκολο να έζησε εκεί ο (Μάρκος) Μπότσαρης, ή να του δόθηκε σπίτι από την πολιτεία, για τον απλό λόγο ότι ο Μάρκος Μπότσαρης είχε σκοτωθεί ηρωικά το 1823 στη μάχη του Κεφαλόβρυσου. Κατά πάσα πιθανότητα, το σπίτι θα δωρήθηκε στους απογόνους του ήρωα (ο γιος του, ο Δημήτριος Μπότσαρης, έγινε στρατιωτικός στο νεοελληνικό κράτος και διετέλεσε και υπουργός Στρατιωτικών.
* Έχουμε κάμποσα μεταφραστικά σήμερα, να δούμε ακόμα ένα, από βιβλίο.
Πρόκειται για το βιβλίο της Αντρέα Βουλφ «Η επινόηση της φύσης», που είναι διεθνές μπεστ σέλερ και έχει εκδοθεί στα ελληνικά από τις εκδόσεις Ροπή. Ως μεταφραστές βλέπω τρία ονόματα, αλλά αν κρίνω από το απόσπασμα που παραθέτω η παροιμία με τους πολλούς κοκόρους επαληθεύεται.
Ο Τζέιμς Μάντισον δεν ήταν βέβαια «Γραμματέας του Κράτους», αλλά Yπουργός Εξωτερικών, διότι σε αυτό αντιστοιχεί το αμερικανικό Secretary of State! (Αυτά, όταν ήταν πΠρόεδρος ο Τόμας Τζέφερσον, ενώ αργότερα έγινε και ο Μάντισον Πρόεδρος των ΗΠΑ).
Αυτό είχε επισημανθεί σε μια ομάδα του Φέισμπουκ, αλλά αμέσως πιο πάνω βλέπετε τα «αποικιοκρατικά αρχεία της πόλης του Μεξικού» που μάλλον είναι «αποικιακά αρχεία».
Στον ιστότοπο του βιβλιοπωλείου Πολιτεία βρίσκω την εξής κριτική για το βιβλίο: Το αγγλικό βιβλίο είναι πολύ καλό. Δυστυχώς η παρούσα έκδοση (εκδόσεις ροπή και 3 μεταφραστές παρακαλώ) είναι πολύ κακή. Πρόχειρη και φτηνή έκδοση (το βιβλίο σκίστηκε στο ανοιγμα) και το χειρότερο, πολύ πρόχειρη και κακή μετάφραση. Τουλάχιστον ένα ορθογραφικό/γραμματικό/συντακτικό λάθος ανά σελίδα και ενίοτε, τραγικές μεταφραστικές αστοχίες. Ο φουκαράς ο Τζέημς Μάντισον υποβιβάστηκε σε «Γραμματέα του Κράτους» (ο,τι κι αν είναι αυτό) ενώ ο Χουμπολντ με το συνοδοιπόρο του δεν βαδίζουν πεζή αλλά βρίσκονται επί ποδός!
Κρίμα, κρίμα. Καλό είναι όμως ότι οι αναγνώστες διαμαρτύρονται.
* Και μια ακλισιά σε διαφήμιση, που δεν την είχα ξαναδεί.
Aυτά τα παντελόνι θα κάνουν θραύση αυτό το χειμώνα.
Η συνέχεια της φράσης («Δοκίμασε το») με κάνει να σκεφτώ πως είναι μηχανομεταφρασμένο. Και για την ασυμφωνία και επειδή λείπει ο δεύτερος, ο εγκλιτικός τόνος (δοκίμασέ το), που έχω παρατηρήσει πως τον αντιπαθούν τα μηχανάκια.
(Και το «η τροφοδοσία μου», πάνω αριστερά, για το My Feed, δεν είναι και ό,τι καλύτερο).
* Δεν παρακολούθησα καθόλου, δυστυχώς, την πρόσφατη συζήτηση στη Βουλή για τις υποκλοπές κι έτσι δεν μπορώ να παρουσιάσω τυχόν γλωσσικά αστοχήματα που ακούστηκαν -διότι στα σαββατιάτικα άρθρα μας σπάνια μπαίνω στην ουσία των θεμάτων. Πάντως, σε σχόλιά σας επισημάνθηκε ότι ο Αλ. Τσίπρας είπε ότι ο πρωθυπουργός προτίμησε «να εξέλθει της αίθουσας».
Δεν μου αρέσει η λογιοφανής διατύπωση. Ακόμα και οι πρωθυπουργοί βγαίνουν, δεν εξέρχονται. Ούτε η γενική: να εξέλθει, έστω, από την αίθουσα. Τέλος, ήδη επισημάνθηκε το κάπως αταίριαστο «της αίθουσας» με μια λογιοφανή πρόταση, ότι δηλαδή θα ήταν προτιμότερο το αμιγώς καθαρευουσιάνικο «να εξέλθει της αιθούσης». Σωστό βέβαια, αλλά και πάλι αταίριαστο το βρίσκω σε μια σημερινή ομιλία. Ας ξαναρχίσουμε, επιτέλους, να μπαίνουμε και να βγαίνουμε, αντί να εισερχόμαστε και να εξερχόμαστε!
* Από μια σειρά του Νέτφλιξ, ο τίτλος του επεισοδίου είναι: Άφαντοι σοροί.
Αρσενικό επίθετο, θηλυκό ουσιαστικό -θα μου πείτε, πάλι καλά που δεν έγραψαν «άφαντοι σωροί».
* Κι ένα πολυκαιρισμένο μεζεδάκι, αφού το σχετικό κείμενο έχει ηλικία 9 ετών. Φίλος δικηγόρος που έψαχνε κάτι νομικά έγγραφα, έφτασε στο σάιτ του ΣΑΠΑΣΑ (Σύνδεσμος Απόστρατων Αστυνομικών Αθηνών) κι εκεί βρήκε ένα υπόδειγμα προσφυγής, ακριβέστερα ένα υπόδειγμα αίτησης αναστολής εκτέλεσης κατά καταλογιστικής πράξης.
Πρόκειται για υπόδειγμα, όπου ο κάθε ενδιαφερόμενος συμπληρώνει τα στοιχεία που αφορούν την περίπτωσή του.
Εκεί, διαβάζουμε τα εξής γλαφυρά:
Την ως άνω de jure συνταξιοδοτική μου κατάσταση, ήλθε απρόσμενα και αδόκητα μεσούντος τους θέρους του φθίνοντος έτους, να διαταράξει επί τα Χείρων, η υπ αριθ. …………………. από………………. νέα τροποποιητική συνταξιοδοτική πράξη….
Και καλά το «μεσούντος τους θέρους», είναι απλό πληκτρολίσθημα. Αλλά το «επί τα Χείρων», και μάλιστα με κεφαλαίο, μυρίζει παρέμβαση του κορέκτορα. Πράγματι, ο δικηγόρος φαίνεται πως είχε γράψει «επί τα χείρω», προς το χειρότερο, αλλά ο κορέκτορας δεν το ξέρει αυτό και το κοκκινίζει, οπότε μπήκε στη μέση ο Κένταυρος Χείρων!
* Και κλείνω με ακόμα ένα μεταφραστικό, δικής μου εσοδείας.
Τις προάλλες είχα βγει βόλτα στην Αθήνα, και πήρα γύρω γύρω την Ακρόπολη. Σε μια λοιπόν από τις εισόδους, που ήταν κλειστή, υπήρχε η πινακίδα
Απαγορεύεται η είσοδος
Εκτελούνται έργα αρχαιολογικών χώρων
που δεν στέκει και πολύ καλά στα ελληνικά, αλλά τέλος πάντων.
Όμως στα αγγλικά είναι πολύ χειρότερο:
Please do not enter
Performance works
Archaeological sites
Το εκτελούνται έργα, μέσα από κάποιο περίεργο σπασμένο τηλέφωνο, αποδόθηκε Performance works!!
Πάλι καλά, από μια άποψη, διότι θα μπορούσε να αποδοθεί, ξερωγώ, Films assassinated ή movies executed.
Και μη μου πείτε για Google translate, διότι το Google translate τη συγκεκριμένη φράση την αποδίδει
Archaeological site projects are being carried out.
Όχι τέλειο αλλά ευπρόσωπο.
Το δικό μας μεταφράστηκε από τον ανιψιό του μπάρμπα απ’ την Κορώνη.
Και πριν σας αποχαιρετήσω, να σας θυμίσω ότι από χτες αρχίσαμε τη διαδικασία της Λέξης της χρονιάς 2022. Στο χτεσινό άρθρο μπορείτε να προτείνετε λέξεις. Σπεύσατε λοιπόν!
ndmushroom said
Αν δεν είχες το μποϊκοτάζ μια χαρά τίτλο θα είχες (δεν ξέρω, έτσι ακούω…) 😉
Καλημέρα!
π2 said
Μεζεδάκι Καϊλή από τον Δημήτρη Μάντζο του ΠΑΣΟΚ: «Η Εύα Καϊλή είχε λάβει αγεφύρωτες διαφοροποιήσεις». Τρέχα γύρευε τι είχε κατά νου ο ποιητής. Μάλλον αφορμή του ήταν η φράση «είχε πάρει αποστάσεις» ή κάτι τέτοιο, πήγε να το κάνει πιο λόγιο και τα έκανε μαντάρα.
https://www.kathimerini.gr/politics/562180630/pasok-kaloyme-tin-k-kaili-na-paradosei-tin-edra-stin-parataxi/
π2 said
Α, και χρόνια πολλά στην Άννα με καθυστέρηση.
π2 said
Μια γλωσσική απορία:
Ποια φωνολογική παραξενιά της ελληνικής οδηγεί τόσους ομιλητές (δεν είναι μόνο ο Κάτσης) να λένε Πρέταντορ αντί Πρέντατορ, σε βαθμό που έχω δει γραμμένο σε άπειρα τουίτ, ακόμη και σε τίτλους άρθρων σε ΜΜΕ γραμμένο Pretador αντί για Predator;
sarant said
Kαλημέρα, ευχαριστώ πολύ για τα πρώτα σχόλια!
1 Βασικά, αν τα μαντάτα από το Βέλγιο είχαν έρθει 2-3 ώρες νωρίτερα, ο τίτλος μάλλον θα άλλαζε
3 Νάσαι καλά
4 Οι φωνολόγοι θα μας πουν ίσως ότι το -τ-d- είναι πιο εύκολο από το d-t, τι να πω;
kalantzianastasia said
Reblogged στις anastasiakalantzi59.
Αντώνης said
Καλημέρα.
Οι ευάριθμοι ξαναχτυπούν:
«Όλες οι ευάριθμες συνεντεύξεις και ομιλίες που έχει δώσει ο πρώην πρωθυπουργός…»
(από τη σημερινή «Καθημερινή»: https://www.kathimerini.gr/opinion/562177630/antonis-samaras-aloga/)
LandS said
Ας ξαναρχίσουμε, επιτέλους, να μπαίνουμε και να βγαίνουμε, αντί να εισερχόμαστε και να εξερχόμαστε!
«εισερχόμαστε στη Πύλη της Εξόδου». έλεγε το sms που έστελναν στη μάνα τους φαντάροι και σπουδαστές όταν φτάνανε στο Μεσολόγγι.
sarant said
7 Εδώ μάλλον το λέει «σωστά» δηλ. ολιγάριθμες
Λάζαρος Μ. said
1. Μπορεί κάποιος να μαχαιρώσει τους άλλους με βελόνες; Ο αρχικός τίτλος του άρθρου ήταν: «Ο Μπεν Γκόρντον φέρεται να συνελήφθη επειδή προσπαθούσε να μαχαιρώσει κόσμο στον δρόμο με βελόνες». Το stab, βέβαια, δεν σημαίνει μόνο μαχαιρώνω. Στο μεταξύ έγινε διόρθωση στον τίτλο, αλλά το λάθος παραμένει στην αρχή του κειμένου.
https://www.sport24.gr/basket/o-mpen-gkornton-feretai-na-synelifthi-epeidi-prospathoyse-na-machairosei-kosmo-ston-dromo-me-velones-sto-charlem.9862847.html
https://www.yardbarker.com/nba/articles/ben_gordon_allegedly_tried_to_stab_civilians_with_a_sewing_needle/s1_16751_38218099
2. Αυτό το «Η Εύα Καϊλή αρχικά προσήχθει» μου έβγαλε το μάτι χθες.
https://tvxs.gr/news/ellada/syllipsi-eyas-kaili-gia-diafthora-sto-eyrokoinoboylio-i-ereyna-kai-i-apomakrynsi-tis-apo
3. Από το ίδιο site ο τίτλος: «Εφαλτήριο Ρώσων κατασκόπων στην ΕΕ η Ουγγαρία;» Ποια θα λέξη θα προτείνατε προς αποφυγή της ακυρολεξίας;
https://tvxs.gr/news/kosmos/efaltirio-roson-kataskopton-stin-ee-i-oyggaria
Spyros said
Ακόμα και ο πλοηγός του αυτοκινήτου μου, επιμένει οτι πρέπει να «εξέλθω από τον κυκλικό κόμβο»
Παλι καλά που δεν μου λέει να «λάβω την επόμενη έξοδο»!!
π2 said
Ας τσιγκλίσω λίγο και τον Τζι, που ορθώς επιμένει ότι η γνώση του ποδοσφαιρικού παρασκηνίου είναι χρήσιμη για την κατανόηση της πολιτικής σκηνής.
Ποιος θα περίμενε ότι χρηματιζόταν από δυνάμεις που αναζητούσαν στήριγμα για μπίζνες η Καϊλή, που όταν το 2012 της έφαγε την έδρα ο Μπένι (που αποφάσισε να κρατήσει την έδρα της Θεσσαλονίκης) έγινε για μια διετία εξ απορρήτων του Ιβάν Σαββίδη, με αρμοδιότητα τη «σύνδεση με την κοινωνία της Θεσσαλονίκης», όπως λένε τα ρεπορτάζ της εποχής (κι ας αρνήθηκε ότι είχε έμμισθη σχέση με τον Ιβάν); Μ’ ένα γρήγορο ψάξιμο βρίσκει κανείς πολλά ρεπορτάζ της εποχής, με αποκορύφωμα έναν λουλουδοπόλεμο σε σκυλάδικο, αλλά και την παοκτζήδικη γκρίνια στον οπαδικό τύπο «α, ρε Ιβάν, έβγαλες ευρωβουλευτή τον Ζαγοράκη, έβγαλες ευρωβουλευτίνα την Καϊλή, αλλά ακόμη όλοι χτυπούν τον ΠΑΟΚ».
Αντώνης said
@9
Ομολογώ πως δεν έχω παρακολουθήσει την συνεντευξιακή δραστηριότητα του κ. Σαμαρά (αν δηλ. είναι ακριβοθώρητος ή αν αρπάζει το μικρόφωνο με κάθε ευκαιρία) αλλά, κατά τη γνώμη μου, η μεγαλούτσικη απαρίθμηση των διαφόρων εχθρών που επικαλείται μάλλον παραπέμπει σε «πολλές» συνεντεύξεις.
Faltsos said
4 (Π2). Μα δεν γράφει ούτε Πρέταντορ ούτε Pretador. Γράφει: Petador. Και προσοχή «πωλείτε μόνο σε κράτη όχι ιδιώτες»
atheofobos said
4
Εκτός από φωνολογική παραξενιά, μιας και είμαστε σε μεζεδάκια, εκείνο το πωλείτε του Κάτση μπορεί να προστεθεί στα σημερινά μεζεδάκια.
12
Και το 2004 της έφαγε επίσης την έδρα ο Γιωργος Παπανδρέου.
Θα ήθελα να προσθέσω επίσης ότι ο Δαναός είναι ίσως από τα ελάχιστα εναπομείναντα συνοικιακά καταστήματα για γυναικεία και ανδρικά είδη που θυμίζουν το πάλαι ποτέ Ατενέ της Πανεπιστημίου και χάρις στο οποίο δεν χρειάζεσαι να κατέβεις στο κέντρο για να ψωνίσεις.
sarant said
15 Δαναός;
10γ Καλή ερώτηση
π2 said
14: Δεν σχολίασα τι γράφει, αλλά τι λέει στο βίντεο. Δυο-τρεις φορές Πρέταντορ. Και δεν είναι ο μόνος, ξαναλέω.
15: Το διόρθωσε αμέσως, οπότε δεν μου φάνηκε σωστό να σχολιάσω ένα lapsus clavis.
Νέο Kid said
11. Στο γκουγκολ μαπς πάντως, λέει ανθρωπινά «βγείτε απ τον κυκλικό κόμβο».
Ο δικός σου πρέπει να είναι «sponsored by Babiniotis” 😊
atheofobos said
16
Τι σημαίνει το: Δαναός;
Υπάρχει και ο ομώνυμος κινηματογράφος στους Αμπελοκήπους, αλλά δεν ξέρω αν έχουν τον ίδιο ιδιοκτήτη.
Δύτης των νιπτήρων said
Μα ολονών το μυαλό στο σινεμά πάει. Αναφέρθηκε μαγαζί κάπου;
Δύτης των νιπτήρων said
Α μάλιστα, τώρα είδα την πρώτη φωτογραφία: Danaos stores
Stazybο Hοrn said
17: Άσε τα πριντέιτορ…
sarant said
19-21 Κι εγώ είχα ξεχάσει τη φωτογραφία που έβαλα 🙂
Πέπε said
Έξελθε κατηραμένε όφι, γιατί αλλιώς θα σε εξέλθω εγώ.
Νίκο, μιας και στο θέμα αυτό βλέπω να σε πετυχαίνουμε σε διάθεση διαλλακτική και διαπραγματευτική (αν όχι έτσι, τουλάχιστον αλλιώς ή έστω… κλπ.), είσαι να τα βρούμε στο «βγήκε της αιθούσης»;
Stazybο Hοrn said
rogerios said
Τα πρόσφατα γεγονότα μου προκαλούν θλίψη.
Πρώτον, επειδή αποτελούν δυσφήμηση για ένα θεσμικό όργανο της ΕΕ και μάλιστα για εκείνο με τη μεγαλύτερη δημοκρατική νομιμοποίηση, αλλά και για την πατρίδα μου και εν γένει για τον ευρωπαϊκό Νότο.
Δεύτερον, επειδή το χαρακτηριστικό τους είναι η βλακεία: η βλακεία του να τελείς αξιόποινη πράξη με τρόπο τέτοιο που να διατρέχεις τον κίνδυνο να σε πιάσουν με τη γίδα στην πλάτη, όπως και τελικά συνέβη.
Ο έξυπνος εγκληματίας που είναι ασύδοτος και πρόθυμος να αναλάβει λελογισμένα ρίσκα φτιάχνει ένα πλέγμα από 50 εταιρίες σφραγίδες, εκ των οποίων οι 49 με έδρα σε εξωτικούς φορολογικούς και νομικούς παραδείσους (η 50ή θα εδρεύει σε κάποιον κουλ ευρωπαϊκό ημιπαράδεισο).
Ο έξυπνος εγκληματίας που επιδιώκει την απόλυτη ασφάλεια δεν παίρνει χρήματα. Εξασφαλίζει ότι, μετά τη λήξη της θητείας του κι αφού εκπνεύσει το κρίσιμο χρονικό διάστημα ελέγχου ενδεχόμενης σύγκρουσης συμφερόντων, θα διοριστεί σε αμειβόμενη θέση 2-3 ΔΣ εταιριών.
ΣτοΔγιαλοΧτηνος said
26# Αγαπητέ Ρογήρε, εμένα μου προκαλεί θλίψη το γεγονός ότι το όργανο με τη μεγαλύτερη δημοκρατική νομιμοποίηση έχει εδώ και πολλά χρόνια φάει τη σκόνη της Κομισιόν με τη μηδενική δημοκρατική νομιμοποίηση.
Για την καϊληθιότητα τα είπα αργά χτες τη νύχτα 🙂
sarant said
26 Ερασιτέχνες….
Costas Papathanasiou said
Καλημέρα!
Ωραία αποδελτίωση “λάθους” (με συνοδή Εύα και καημό) και το “εξελθόμεν” του Βίρβου :
“Εξελθε όφις κατηραμένε/ έξελθε όφις πλάσμα πονηρό
εξελθόμεν φαρμακωμένε-κι αν δεν έξελθε/ θα σε εξέλθω εγώ
Εσύ την Εύα είχες γελάσει/και σ’ έχω φούρκα όφις πονηρό
γιατί δε θά `μουνα σ’αυτή την πλάση/να βασανίζομαι, να κλαίω, να πονώ…”
(“Το καταραμένο φίδι ”-Γιώργος Νταλάρας και μέλος χορωδίας Πλέσσα, στίχοι: Κώστας Βίρβος και μουσική: Μίμης Πλέσσας, άλμπουμ: “Ζει;”– 1971, βλ. https://www.youtube.com/watch?v=h7v7hKnC6qo To Katarameno Fidi )
Δύτης των νιπτήρων said
29 Τον Σπαθάρη αντιγράφει εδώ ο Βίρβος.
ΛΑΜΠΡΟΣ said
26 – Η πατρίδα σου😊 και εν γένει ο ευρωπαϊκός νότος, θέλουν πολούς φούρνους από ψωμιά για να φτάσουν στα ακροδάχτυλα της διαφθοράς του Ευρωπαϊκού βορά, που σιγά μη περιμένει την κάθε Καυλή για την δυσφήμισει, έχει τα δικά του μέσα να το κάνει και να το επιβάλει, οπότε, αδίκως θλίβεσαι.
https://www.lifo.gr/now/world/efodos-kai-syllipseis-stin-deutsche-bank-gia-forodiafygi-kai-xeplyma
https://left.gr/news/germania-oi-arhes-ekanan-nea-epidromi-sta-kentrika-tis-deutsche-bank
https://www.liberal.gr/apopsi/telos-tis-germanikis-ithikis-kai-i-elliniki-oikonomiki-krisi
https://www.iefimerida.gr/news/98654/%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%86%CE%B8%CE%BF%CF%81%CE%AC-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%80%CE%BB%CE%BF%CE%BA%CE%AE-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%B3%CE%B5%CF%81%CE%BC%CE%B1%CE%BD%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CF%83%CE%BA%CE%AC%CE%BD%CE%B4%CE%B1%CE%BB%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82-deutsche-bank
https://www.dw.com/el/%CF%84%CE%BF-%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CF%83%CE%BA%CE%B1%CE%BD%CE%B4%CE%AC%CE%BB%CF%89%CE%BD-%CF%84%CE%B7%CF%82-deutsche-bank/a-55007143
https://www.ot.gr/2021/04/14/epixeiriseis/stories/kseplyma-mayrou-xrimatos-giati-xanoume-tin-pagkosmia-maxi-kata-tis-diafthoras/
https://www.brief.com.cy/oikonomia/diethni/danske-bank-ta-koryfaia-stelehi-sto-stohastro-ton-arhon
https://www.euractiv.gr/section/oikonomia/news/ekthesi-louxemvourgo-ke-germania-paradisi-sto-xeplima-mavrou-chrimatos/
Νομίζω πως φτάνουν αυτά, αλλά αν θέλεις κι άλλα, έχω άπειρα και για άλλες χώρες υπεράνω πάσης υποψίας.😂
Τέλος – Π,χ Σρέντερ!
Pedis said
Εξαιτίας θαυμάτων … Fact!!
—
Εμ με γκόμενο πικολο PDουιστα ληγουρη τι περιμένεις, προκοπή? Βρες καλή μου έναν ψημένο χριστιανό και δημοκράτη νιοφασιστα λυγξ να κάνεις σωστι αφφαρι!
Δεν θα κάτσει για πολύ μέσα, αλλά δεν στενοχωρήθηκα καθόλου ούτε θίχτηκε η τιμή μου.
Spiridione said
Ένα μικρομεζεδάκι
υπό την σκεπή των ΗΠΑ διεξάγεται πολύμηνη έρευνα
https://www.ieidiseis.gr/politiki/176135/tromos-stin-athina-gia-tin-katasxesi-ton-tilefonon-tis-eyas-kaili
Γιατί το χαλάμε το απολιθωματάκι;
Costas Papathanasiou said
30-Πολύ σωστά:
“…Αλέξανδρος: Σε γνωρίζω, βέβαια, Καραγκιόζη, τόσο όσο και τον εαυτό μου, αφού είμαστε το ίδιο.
Καραγκιόζης: Ναι, το γλέπω, μόνο που γω μάζεψα στο μούσκιο.
Αλέξαντρος: Εγώ είμαι η δράση κι εσύ το γέλιο, είμαστε το πνεύμα της Ρωμιοσύνης. Εσύ κι εγώ είμαστε ένα….”
(Αντώνης Μόλλας, βλ. https://www.academia.edu/42027215/%CE%9F_%CE%9C%CE%B5%CE%B3%CE%B1%CE%BB%CE%AD%CE%BE%CE%B1%CE%BD%CE%B4%CF%81%CE%BF%CF%82_%CF%84%CE%BF%CF%85_%CE%9C%CF%8D%CE%B8%CE%BF%CF%85_%CE%BA%CE%B1%CE%B9_%CF%84%CE%B7%CF%82_%CE%A0%CE%B1%CF%81%CE%AC%CE%B4%CE%BF%CF%83%CE%B7%CF%82 )
ΕΦΗ - ΕΦΗ said
10 >>Εφαλτήριο Ρώσων κατασκόπων στην ΕΕ
Δούρειος ίππος; γέφυρα, χώρα τράνζιτ, κέντρο διερχομένων,
32, >>Εμ με γκόμενο πικολο PDουιστα ληγουρη τι περιμένεις, προκοπή?
χαχα!
εντελώς άψητος λέμε, 33άρης! και δεν είναι γκόμενος, είναι ο πατέρας του μωρού της, που ανέβαλαν ,καναδυο φορές, την ορθοδοξοχριστιανική βάφτισή του.
Η κουτσομπόλα του ιστολογίου 🙂
Γιάννης Μαλλιαρός said
Καλημέρα
31 Μα δεν είπε κανείς πως η διαφορά είναι ενδημικό είδος του ελληνικού (ή ευρωπαϊκού) νότου. Δηλαδή κάποιοι το λένε, αλλά πλανόνται πλάνην οικτράν. Σιγά μην περίμεναν να μάθουν τέτοια στην Ελλάδα. Χρόνια στο κουρμπέτι του μαγειρέματος έναντι ειδικών ανταλλαγμάτων 🙂
Π.χ. η Ζίμενς στην Ελλάδα έμαθε να δίνει μίζες;
Η Αούντι (αυτή δεν ήταν) ήρθε στην Ελλάδα για να μάθει να πειράζει τ’ αποτελέσματα των μετρήσεων;
Αλλά και στην Αμερική συμβαίνουν και σε πιο εξωτικά μέρη. Απλά κάπου να πιαστούν με τη γίδα στην πλάτη ρίχνουν καμιά παραίτηση (ή και αυτοκτονία στα πιο κυριλέ). Εδώ ούτε για τα μάτια…
Πέπε said
34
Ένα από τα τραγούδια που αναφέρονται στο κείμενο του λινκ:
Χαρούλα said
….φοράει ένα ενημερωτικό δελτίο και η διαφήμιση προσφέρει γυναικεία ενημερωτικά δελτία προς 12,99 το τεμάχιο….
Γελάω ακόμη😂🤣😂! Μα είναι δυνατόν;!
Το Ευάκι απλά ζούσε στο ίδιο σπίτι με τον πατέρα του παιδιού της. Αυτός όμως εν αγνοία της, είχε κάτι σακούλες στο σπίτι. Ούτε που ήξερε κι αυτός τι περιείχαν. Το πρώην αφεντικό, τις άφησε σ´αυτόν, για να μην ξεπεράσει τις δικαιουμενες αποσκευές στην πτήση. Και θα τις έπαιρνε στην επόμενη επίσκεψη.
Τι δεν καταλαβαίνετε κακόπιστοι; Ε; Τι; Είναι δυνατόν μια τόσο όμορφη κοπέλα να κάνει κάτι παράνομο; Αυτή η εγγονή ήρωα που αναδείχθηκε με την αξία και την μόρφωση της;😤😠
rogerios said
@27: Αγαπητό Χτήνος, αυτό που λες συνέβαινε ανέκαθεν. Υποτίθεται ότι τα (αρκετά) τελευταία χρόνια καταβάλλονται προσπάθειες ώστε να αποκτήσει το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο πιο σημαντικό ρόλο. Τυπικά, τουλάχιστον, σε ό,τι αφορά τη νομοθετική διαδικασία τον έχει αποκτήσει.
@31: Λάμπρο, δεν μου λες άγνωστα πράγματα. Άμα θες να σου πω κι εγώ άλλες 50 περιπτώσεις από Γαλλία, Βέλγιο κι όπου αλλού θες. Απλώς κάποιοι κάνουν ερασιτεχνικά τα «ωραία» τους, ενώ άλλοι με επαγγελματικό και υπεράνω ελέγχου τρόπο. [ο Σρέντερ δεν είναι φυσικά μοναδική περίπτωση – ολόκληρη λεγεώνα έχει βολευτεί σε ΔΣ εταιριών των οποίων τα συμφέροντα είχε αθέμιτα προωθήσει]
@32: Εγώ, όμως, στεναχωριέμαι όταν θίγεται η τιμή και η υπόληψη των θεσμικών οργάνων της ΕΕ, γιατί αυτοί που θα ωφεληθούν δεν είναι τελικά και πολύ συμπαθείς τύποι. Θα μου πεις ας πρόσεχαν κάποιοι… έ, μπορείς και να έχεις δίκιο. 😉
ΓΤ said
@32 Pedis
Η απάντηση των (μυριάδων) Λεξικών Μπαμπινιώτη είναι απολαυστική, διότι εκεί διαβάζουμε «μυροβλΗτης».
Και αυτή η χοντράδα των σπαθαροκανδιδάτων άλλου ενός οφφικιαλίου του Πατριαρχείου αποκαλύπτει ταραχή.
Σύμφωνα με τας χθεσινοβραδινάς εξελίξεις στο Βέλγιο, έχουμε περάσει από την Κιβωτό του πατρός Αντωνίου στην Κιβωτό της Εύας.
Και επειδή ο Χωροδεσπότης Ετυμολάνδης είχε εξυμνήσει κατά το παρελθόν τη Βρυξελλέαινα (δίχως αυτό να συνιστά αυτόχρημα αποκαθήλωση της ετέρας μούσης, Βασιλικής «Βίκυς» Σκαρδαμυσσούσης), αντιλαμβανόμεθα ότι στους διαδρόμους του Παλάτσο Τζόρτζο πάνε κι έρχονται τα πιεσόμετρα.
ΣτοΔγιαλοΧτηνος said
32# Αυτό με τον μυροβλήτη πρέπει να είναι κακοήθης συκοφαντία των εθνικών. Σιγά μην ήτανε προστάτης των βεσπασιανών ο άγιος.
Πέπε said
30 > Τον Σπαθάρη αντιγράφει εδώ ο Βίρβος.
34 > Πολύ σωστά: […] (Αντώνης Μόλλας)
Τελικά Μόλλας ή Σπαθάρης; Τη φράση με το έξελθε τη θυμάμαι από δίσκο που λογικά πρέπει να ήταν του μικρού Σπαθάρη, του Ευγένιου. Το έργο προϋπήρχε, αλλά ήταν του πατέρα του ή του πατέρα Μόλλα; (Το αν προϋπήρχε και η συγκεκριμένη ατάκα δε νομίζω πως μπορεί να βρεθεί, αν και δεν ξέρεις καμιά φορά… Προ Ευγένιου λίγα πράγματα από τον αυθεντικό καραγκιόζη έχουν καταγραφεί σε σταθερό μέσο, κυριαρχούσε ακόμη η προφορικότητα.)
ΛΑΜΠΡΟΣ said
36 – Μα αυτά λέω στον αγαπητό μας Ρογήρο, μη και τον πάρει από κάτω η θλίψη για την Καυλή.😂
«Αλλά και στην Αμερική συμβαίνουν και σε πιο εξωτικά μέρη. Απλά κάπου να πιαστούν με τη γίδα στην πλάτη ρίχνουν καμιά παραίτηση (ή και αυτοκτονία στα πιο κυριλέ).»
Μόνο που εκεί δεν είναι γίδα, αλλά αφρικανικός ελέφαντας, ε όσο να πείς, μια παραίτηση ή ακόμη και αυτοκτονία την σηκώνει.😂
«Εδώ ούτε για τα μάτια…» Μα δεν έγινε εδώ, στον ευρωπαϊκό βορά έγινε, εκεί στα λονδίνα τα παρίσια και τις βρυξέλλες χάλασε το αδιάφθορο κορίτσι μας.😂
Υ.Γ – Απορία το έχω από μικρός, πόσες είναι οι Βρυξέλλες, περισσότερες από τας Αθήνας;😂
Λάμπας said
40. Αν ήταν μυροβλίτης, θα ήταν είδος βλίτου με ωραία μυρωδιά. Πάντως στην Ε΄ Έκδοση του μεγάλου λεξικού, που έχω εγώ, «μυροβλύτης» το έχει.
ΛΑΜΠΡΟΣ said
39 – Ναι βρε αυτό έλειπε να μη τα ξέρεις, και σιγά μη τα έβαλα για σένα.😂
«Απλώς κάποιοι κάνουν ερασιτεχνικά τα «ωραία» τους, ενώ άλλοι με επαγγελματικό και υπεράνω ελέγχου τρόπο»
Μα γι΄αυτό οι φυλακές είναι πήχτρα από ερασιτέχνες, τυχαίο;😂
Οτιδήποτε λειτουργεί με χρήμα, ενέχει την διαφθορά, είναι στην φύση του χρήματος, γι΄αυτό και όλες οι πολιτικοθρησκευτικές ιδεολογίες και τα συστήματα, όσο δίκαια κι αν είναι θεωρητικά, γρήγορα εκτρέπονται στην διαφθορά της νομενκλατούρας που θα δημιουργηθεί.
Βγάλε το χρήμα από αυτά και θα δείς τι θα μείνει τελικά.😂 Γι΄αυτό λέω πως η Καυλή, είναι αθώα.😂
Στην ζωή υπάρχουν διάφορες αξίες, όσες δεν κοστολογούνται, είναι δηλαδή ανεκτίμητες, είναι αυτές που αληθινά χρειαζόμαστε και είναι δωρεάν, οι υπόλοιπες, χρειάζονται χρήματα, ενίοτε πάρα πολλά, όσο πιο ασήμαντες π.χ διαμάντια, τόσο περισσότερα, κι οι περισσότεροι άνθρωποι χαραμίζουν την ζωή τους γι΄αυτές, το ίδιο και η Καυλή που, τι της έλειπε; ΤΡΕΛΑ!🤪
Αυτή η κομματάρα από αυτόν τον υπε΄ροχο καλλιτέχνη για σένα, ελπίζω να σου αρέσει.
spyridos said
«πόσες είναι οι Βρυξέλλες,»
5-5 γειτονιές η παλιά πόλη του κέντρου και μερικές δεκάδες δήμοι κολλημένοι γύρω τους.
Δεν έχει σημασία όμως πόσες είναι.
Κάποιες φορές μας γεμίζουν χαρά.
Και ακούμε ξανά το αγαπημένο τραγούδι.
Αξίζει η επανάληψη σήμερα.
Theo said
@32:
Τι ωραίο και βολικό να ζει κανείς στην κοσμάρα του και να μην πιστεύει ό,τι διαφωνεί με τις ιδεοληψίες του!!
Φυσικά όλες αυτές τις καταγραφές των χιλιάδων θαυμάτων ανά την οικουμένη δεν είναι facts, ούτε η πραγματικότητα αληθινή, εφόσον ζούμε στη δική μας, την εικονική πραγματικότητα, εφόσον μάθαμε από τις ποικιλώνυμες ιδεολογικές βουλγάτες ότι θαύματα δεν γίνονται. Ό,τι και να πουν οι άλλοι, όσες προσωπικές μαρτυρίες και να φέρουν, θα έχουμε πάντα ένα λόγο να τις απορρίπτουμε, να τους χλευάζουμε και να μη βγαίνουμε από την κοσμάρα μας ούτε με βίντσι!!
@44:
Και η 2η έκδοση που έχω, «μυροβλύτης» το έχει.
Pedis said
39γ – Οι τύποι που με ζυγά κερδίζουνε και με μονά χάνουμε.😎
Theo said
διόρθωση:
Φυσικά όλες αυτές οι καταγραφές των χιλιάδων θαυμάτων ανά την οικουμένη δεν αφορούν facts…
aerosol said
Βαράτε, ρε… Βαράτε τώρα που είμαι κάτω. Μόνο εγώ κλαίω για το κορίτσι.
Τζάμπα τα παντελόνι που πήρα, να την αποσπάσω από τον πιτσιρίκο, τζάμπα και τα ενημερωτικά δελτία. Φευ….
[Κι ας κατάλαβε η κακούργα η Έφη x 2 πως πήρα κάτι κιλάκια. Τι δγιάολο, επισύνδεση στην κάμερα του πισιού έκαμε;!]
Θα βρεθεί έγκλειστο το Ευάκι, που εργάστηκε σκληρά για το ψωμί του, κι όλοι οι τεμπέληδες που περιμένετε το Κράτος θα καθοσάστενε ελεύθεροι να περιγελάτε.
aerosol said
#14
Το Petador είναι σύστημα παρακολούθησης κατοικιδίων. Δημιουργήθηκε κυρίως για να απαντηθεί το κρίσιμο για την ασφάλεια ερώτημα πού πάνε τα μπαλάκια των γατών όταν εξαφανίζονται δια παντός. Εικάζουμε ύπαρξη τεχνολογίας που θα μπορούσε να βάλει σε κίνδυνο όλο τον πλανήτη.
#27
Μα δε θέλατε ευρωπαϊκό σύνταγμα, θέλατε; Εξακόσιες σελίδες σας γράψαμε, χορταστικό. Και το φέρναμε ξανά μανά για ψήφισμα και το σνομπάρατε, λαϊκάτζες! Μετά τάχαμου γκρινιάζετε που παίρνουμε και μια-δυο πρωτοβουλίες μπας σας βάλουμε στον σωστό δρόμο.
#36
Όχι απλώς η Άουντι. Όλο το γκρουπ Φολκσβάγκεν πείραζε της μετρήσεις ρύπανσης των πετρελαιοκίνητων, εξαπατώντας την υφήλιο. Αλλά τι α κανς; Α μαλώεις;
Costas Papathanasiou said
42: Κατά την φαινόμενη χρονολογική παρουσία του καραγκιόζικου/μποστικού “έξελθε όφις”, ο Βίρβος αντλεί σίγουρα από την Σπαθάρειο Σχολή, η οποία έχει σαφείς επιρροές από τον κορυφαίο του είδους Αντώνη Μόλλα, στα κείμενα του οποίου “διακρίνει κανείς την ικανότητά του να παντρεύει το χθες με το σήμερα, μέσα από τις εύστοχες παρατηρήσεις και τις θυμοσοφικές αποστροφές του για τα κοινωνικά και πολιτικά ήθη της εποχής του, πάντοτε υπό το πρίσμα μιας προοδευτικής ιδεολογικής σκοπιάς”(βλ. https://www.archaiologia.gr/blog/photo/%CE%BA%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%B3%CE%BA%CE%B9%CF%8C%CE%B6%CE%B7%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BC%CF%8C%CE%BB%CE%BB%CE%B1-%CF%83%CF%80%CE%B1%CE%B8%CE%AC%CF%81%CE%B5%CE%B9%CE%BF-%CE%BC%CE%BF%CF%85%CF%83/ ). Πιο πίσω, πράγματι, το τί σχετικό προϋπήρχε, μπορεί να θεωρηθεί ως άγραφη(αχρονολόγητη) καραγκιοζοπαιχτική παράδοση.
Πέπε said
Γιατί έτσι χωρισμένες στα δύο οι συζητήσεις; Εδώ για το αν νοείται ή όχι αμφισβήτηση των καταγεγραμμένων θαυμάτων, στο χτεσινό για το αν είναι ποτέ πιθανόν να σημαδέψεις, εν κινήσει, κινούμενο στόχο στο κεφάλι και να τον πετύχεις. Λες και δεν είμαστε η ίδια παρέα.
Πέπε said
52
Σπαθάρειο = Σωτήρειο ή Εγένειο;
Για το ποιος έγραψε κάθε έργο υποθέτω ότι θα υπάρχει καταγραφή παλιότερων προφορικά μεταδιδόμενων πληροφοριών, και θα είχα την τάση να τις θεωρήσω και αξιόπιστες (εκτός βέβαια αν υπάρχουν αμφισβητήσεις, να διεκδικείται η ίδια πατρότητα από πολλούς).
Πέπε said
*Ευγένειο*
(Άμα γράφεις ανύπαρκτες λέξεις, δεν προσέχεις ότι σ’ τις κοκκίνισε…)
ΕΦΗ - ΕΦΗ said
>>Ό,τι και να πουν οι άλλοι, όσες προσωπικές μαρτυρίες και να φέρουν, …
Όχι πάντα. Προσωπικά καταλαβαίνω πολύ καλά τί εννοείς, αλλά είναι τόσο προσωπικό – και εξαιρετικά σπάνιο που και μόνο με την απόπειρα να το αφηγηθείς, χάνεται. Δεν είναι «αφηγήσιμο» φίλε και δεν του χρειάζεται να το πεις θεό-ούτε μυροβλυσίες (μιας και ξεκίνησε τώρα από κει) κλπ. Δεν (μας) χρειάζονται οι μισθοδοτούμενοι μεσολαβητές ψυχοσωτηρίας, ούτε οι παλιές (και νέες δηλαδή) θαυματοϊστορίες.
giorgosthanos said
Είμαι σχεδόν σίγουρος πως το σπίτι που στεγάζεται το ζαχαροπλαστείο δεν είναι καν του 1838, αλλά μεταγενέστερο. Τα σπίτια στην Αθήνα πριν του 1840 είναι πολύ λίγα και η αρχιτεκτονική τους αρκετά διαφορετική. Πιθανώς κάποιος σχετιζόμενος με το μαγαζί διάβασε κάπου κάτι για το σπίτι κάποιου Μπότσαρη κι έτσι ξεκίνησε όλος αυτός ο μύλος (σε ενα πρόχειρο γκουγκλαρισμα βρήκα μόνο άρθρα για το ζαχαροπλαστείο – οικία Μπότσαρη δεν αναφερόταν πουθενά μέχρι πριν 1-2 μήνες). Δε μπορώ να τα επαλήθευσω άμεσα όσα λέω κι ενδέχεται να κάνω και λάθος, αλλά η αίσθηση μου είναι πολύ ισχυρή. Και δεν είναι η πρώτη φορά: στην τριγύρω περιοχή έχουν ανοίξει καφέ, μπαρ κι εστιατόρια στο «σπίτι του Κολοκοτρώνη», στο «εξοχικό του Όθωνα» κλπ κλπ χωρίς κανείς να τεκμηριώνει τους ισχυρισμούς του.
ΕΦΗ - ΕΦΗ said
To 56 στο 47 του Theo
sarant said
38-39 Έτσι
40 🙂
53 🙂
57 Σας ευχαριστώ για το σχόλιο, που το βρισκω απόλυτα πειστικό.
Theo said
@53:
Καταλαβαίνω τη λεπτή ειρωνεία σου, δεν είμαι εγώ αυτός που χώρισε στα δύο τις συζητήσεις, αλλά και δε νομίζω πως ταυτίζονται. Τα θαύματα του αγίου Νικολάου είναι πάντα ευεργετικά, σώζονται ναυαγοί, υγιαίνουν οι άρρωστοι, κλπ. Το να (υποτίθεται πως) δεν θέλεις να πετύχεις κάποιον με το όπλο, κινούμενος με μηχανάκι και να τον πετυχαίνεις ο σοφός λαός μας δεν το λέει θαύμα αλλά η ώρα η κακιά.
Οποιοσδήποτε μπορεί να αμφισβητεί τα θαύματα του αγίου Νικολάου, εντάξει. Αλλά το να χλευάζει όσους θεωρούν τις καταγραφές τους ως τεκμήρια, εμένα που έχω εμπειρίες θαυμάτων (δεν θα σου πω τι και πώς) με ενοχλεί, όπως με ενοχλούν οι βεβαιότητες, όχι λόγω εμπειρίας αλλά λόγω διαβασμάτων, ιδεοληψίας κλπ. (μπορείς να γράψεις ό,τι θέλεις στη θέση τους), βεβαιότητες που όχι μόνο δεν επιδέχονται καμία ρωγμή αλλά χλευάζονται και καθυβρίζονται όσοι αποπειρώνται να τις κλονήσουν.
Theo said
@56:
Συμφωνώ εν πολλοίς, Έφη.
Ναι, όταν επιχειρείς να αφηγηθείς κάτι υπερβατικό που σου συνέβη, νιώθεις ότι κάτι χάνεις και καλύτερα να το άφηνες ανείπωτο, εκτός κι αν αυτός που του τα διηγείσαι έχει παρόμοιες εμπειρίες.
Κι επειδή γνώρισα σύγχρονους αγίους και για δυο από αυτούς (Πορφύριο και Παΐσιο) διαπίστωσα στην πράξη πως είχαν διορατικό χάρισμα, με ενοχλεί όταν κάποιοι τους παρουσιάζουν σαν μέντιουμ και ζογκλέρ. Γιατί αυτό που ένιωσα σ’ αυτούς και το εκτιμώ περισσότερο από κάθε τι άλλο, είναι η αγάπη τους, η χαρά και η γαλήνη που εξέπεμπαν, το ότι μόνα η παρουσία και το χαμόγελό τους σε έκαναν να αγαπήσεις τον Θεό και τους άλλους. Και θεωρώ πως όσοι επικεντρώνονται στα θαύματα και τις προφητείες τους δεν τους γνώρισαν βαθύτερα και τους αδικούν. Και φυσικά η πίστη στον Θεό δεν εκβιάζεται, ούτε με τις αφηγήσεις των θαυμάτων, ούτε με οτιδήποτε.
Theo said
«προφητείες», καλύτερα από το σκέτο 🙂
Λάζαρος Μ. said
35 Έφη, έχεις πολλή φαντασία. Δεν θα τις σκεφτόμουν όλες αυτές τις προτάσεις, καθεμιά εκ των οποίων έχει λίγο διαφορετική νοηματική απόχρωση. Εμένα το μυαλό μου πήγε στο ορμητήριο, αλλά δεν ήμουν απόλυτα ικανοποιημένος.
Theo said
κι άλλη διόρθωση:
η πίστη στον Θεό δεν επιβάλλεται με το ζόρι, , ούτε με τις αφηγήσεις των θαυμάτων, ούτε με οτιδήποτε.
ΕΦΗ - ΕΦΗ said
50, Μην καρφώνεσαι εγώ είπα και λέω ότι είσαι καράβι, ορθόπλωρο και τώρα είναι η ώρα σου, φύλαξε το παντελόνι και δεν θ΄αργήσει.
Σα βγει απ΄αυτή τη φυλακή, εσύ θα τηνε περιμένεις 🙂 .
Α προπο α΄,
ο Νιόνιος έπαθε κόβιντ λέει κι αναβάλει τας εμφανίσεις. Κορονιονιος!
και απροπο β΄,
το μεσημέρι ο Στέλιος Ελληνιάδης είπε ότι αποτέλεσε αφορμή της σημερινής εκπομπής του «Ενα ντέφι που πάει παντού»*, το νήμα του ιστολογίου της 4.12.2022: «άρθρο του Γιάννη Καλιόρη για τον Διονύση Σαββόπουλο, το 1965» και ειδικότερα η αναφορά (που συζητήθηκε -και ξεδιαλύθηκε κι εδώ) στο τραγούδι Μία η Άνοιξη, ένα το σύννεφο, χρυσή η βροχή «για τουρκογύφτικης τεχνοτροπίας εκτέλεση» και που αφορούσε την πρώτη από τον Κώστα Χατζή εκτέλεση.
*https://www.avgi.gr/sto-kokkino#archive
Costas Papathanasiou said
54:Και των δύο, αφού -φυσικά- συνεχιστής και μαθητής πατρός Σωτηρίου ο υιός Ευγένιος, ο “συνομήλικος” του Κώστα Βίρβου. Σημειωτέον ότι, κατά μαρτυρία του Ευγένιου, η ιδέα για το “Καταραμένο Φίδι”, όπως και πολλά καλά καλαμπούρια θεάτρου σκιών, αποδίδονται στον θρυλικό Μίμαρο [βλ.Συνομιλία Γιάννη Κουρή με Ευγένιο Σπαθάρη που μαγνητοφωνήθηκε τον Μάρτιο του 1994 και https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%94%CE%B7%CE%BC%CE%AE%CF%84%CF%81%CE%B7%CF%82_%CE%A3%CE%B1%CF%81%CE%B4%CE%BF%CF%8D%CE%BD%CE%B7%CF%82 ]
Περικλής said
Καιρό είχα να περάσω από εδώ, και να που έχω κάτι να συνεισφέρω κι εγώ, μια που βλέπω σχολιάζονται και μαργαριτάρια σε τίτλους δημοσιευμάτων από sites.
https://www.youweekly.gr/article/news/715164-synergaths-toy-epemene-na-mpei-to-iban-h-apokalypsh-toy-tasoy-tryfwnoy-gia-thn-kibwto-toy-kosmoy-kai-ton-patera-antwnio
και η γενική «Τάσου Τρύφωνου» επαναλαμβάνεται και στο κείμενο μπας και δεν την προσέξουμε. ΕΛΠΙΖΩ τουλάχιστον να είναι ακόμη μαργαριτάρι αν και με όλες αυτές τις αλλαγές που έκαναν τα 40τόσα χρόνια που λείπω από την Ελλάδα και δεν ήμουνα εκεί να υπερασπιστώ τη δύστυχη γλωσσίτσα μας τίποτε πια δεν [θα έπρεπε να] με παραξενεύει.
Δύτης των νιπτήρων said
Pretador και εδώ
https://www.kathimerini.gr/politics/562180729/androylakis-gia-kaili-ekane-paichnidia-doyreioy-ippoy-me-ti-nd/
Pedis said
Παραλιγο να με πείσει ο Νικοκύρης με το άρθρο του τις προάλλες, αλλά τελικα δεν θα τα σκάσω για το Άγιο λεξικό του Σαν Μπαμπιν. Ελλαδιτσα, νταξει, ο,τι και να κάνεις ποιος σε γμει στην τελικη, αλλά υπάρχουν και όρια.
Κάποιος να μηνύσει στον bigotheo να μην χτυπιέται πολύ. Σήμερα, το βαριέμαι το σκάνδαλο.
Theo said
@69:
Το βαριέσαι το σκάνδαλο, αλλά δεν παύεις να προκαλείς (και σήμερα).
Μαρία said
68
Όπως τορεαντόρ, τσαντόρ.
ΣτοΔγιαλοΧτηνος said
71# Κιρκόρ, ταρατόρ, Ντιόρ 🙂
Μαρία said
72
Ρε συ, αυτοί είναι μικροί, για να ξέρουν τον Κιρκόρ 🙂
Τάκης Αφάλης said
Συγνώμη να σας ρωτησω κάτι; Διάβασα στο νέο βιβλίο του Δ. Τζιόβα (https://tinyurl.com/49v68kvy «Greece from Junta to Crisis» 2021) ότι ο Ριζοσπάστης και η Αυγή υιοθέτησαν το μονοτονικό δύο χρόνια μετά την καθιέρωσή του. Ο Τζιόβας χρησιμοποιεί σαν πηγή ένα βιβλίο δικό σας του 2013 (Sarantakos, N. (2013), ‘Η γλώσσα στη Μεταπολίτευση’, Archeiotaxio, 15: 48–51) που δεν μπορώ να βρώ πουθενά. Ισχύει αυτό το περί καθυστέρησης δύο χρόνια; Δεν έχω ξανασυναντήσει αυτή την πληροφορία γι’ αυτό ρωτάω. Ευχαριστώ
sarant said
Ευχαριστώ για τα νεότερα!
65β Δεν άκουσα την εκπομπή σήμερα, σε ευχαριστώ για την ενημέρωση. Έχω καιρό να δω τον Στέλιο.
67 Γεια σου Περικλή, χαθήκαμε
73 Καλησπέρα. Δεν ήξερα την αναφορά, ευχαριστώ. Για την ακρίβεια, πρόκειται για άρθρο, στο περιοδικό Αρχειοτάξιο, που το έχω αναδημοσιεύσει εδώ:
Τάκης Αφάλης said
75: Σας ευχαριστώ θερμά
Pedis said
Πέπε said
60
> Το να (υποτίθεται πως) δεν θέλεις να πετύχεις κάποιον με το όπλο, κινούμενος με μηχανάκι και να τον πετυχαίνεις ο σοφός λαός μας δεν το λέει θαύμα αλλά η ώρα η κακιά.
Το αντίθετο εννοουσα: να θες να τον πετυχεις, και να τον πετυχεις, τη στιγμή που αντικειμενικά οι πιθανότητές σου έτειναν προς το μηδέν.
(Ασφαλώς και δε χώρισες εσύ τις συζητησεις, δεν ειπα τέτοιο πράγμα.)
Μαρία said
75
Στην ελληνική μετάφραση η αναφορά στη σ.202 στο κεφάλαιο Γλωσσικά ζητήματα.
«Η εφημερίδα Ελευθεροτυπία είχε αρχίσει να χρησιμοποιεί την κουκκίδα τον Ιανουάριο του 1978 και μόνο στις επικεφαλίδες της χρησιμοποιούσε το πολυτονικό σύστημα. Άλλες εφημερίδες ακολούθησαν το παράδειγμά της, αλλά, περιέργως, οι εφημερίδες της Αριστεράς το υιοθέτησαν αργότερα. Η εφημερίδα του Κομμουνιστικού Κόμματος Ριζοσπάστης άρχισε να χρησιμοποιεί το μονοτονικό από τις 6 Ιουνίου 1982 και η Αυγή από τις 29 Ιανουαρίου 1984, δύο χρόνια μετά την επίσημη θέσπισή του (Σαραντάκος 2013).
Μαρία said
Ορέος ο Τζόρτζης. Διαβάστε όλο το νήμα.
Stazybο Hοrn said
73: Όχι, αν έχουν φτάσει πρωί με το καράβι στο Ηράκλειο…
Stazybο Hοrn said
80: Α χα, κι ο κύριος τίποτα.
sarant said
79 A, έχει βγει και στα ελληνικά, μερσί.
Μαρία said
81
Μου άνοιξες την όρεξη. Άρα ο Ανδρ. είναι αδικαιολόγητος.
82
Γι’ αυτόνα είπα να διαβάσετε το νήμα 🙂
83
Τον Ιούνιο απ’ τον Γουτεμβέργιο με πρόλογο του Τζ. για τη ελλην. έκδοση.
Μιχάλης Νικολάου said
16, … 15 Δαναός; …
Για δώρα
spyridos said
81
Κρικόρ είναι ο Γρηγόρης;
«Πολλοί έγιναν χρυσοχόοι, έμποροι υφασμάτων, τροφίμων και καπνού, φωτογράφοι, άλλοι εργάστηκαν ως σιδεράδες, παπουτσήδες, χειριστές μηχανημάτων, ρολογάδες, σαπουνάδες, μάγειρες, ζαχαροπλάστες.»
Ισχύει. Θυμάμαι και τη δεκαετία του 80 στον Πειραιά Αρμένιους σιδεράδες.
Μαρία said
Πέπε said
81, 86
Δεν ξέρω αν είναι Γρηγορης. Είναι πασίγνωστος και τέρμα υπερεκτημημένος μπουγατσατζής στο κέντρο του Ηρακλείου. Εκεί που έχει το μαγαζί του είναι τόσο στάνταρ σημείο ραντεβού, ιδίως μεταξύ επισκεπτών στην πόλη, όσο ήταν παλιά στην Αθήνα ο Μπακάκος. Επιβεβαιώνω ότι υπάρχουν διάφορα «έθιμα» που περιλαμβάνουν υποχρεωτική κατανάλωση μπουγάτσας Κιρκόρ (και όχι μπουγάτσας γενικώς – η συνολική κατανάλωση μπουγάτσας στο Ηράκλειο δεν είναι κάτι το αξιοσημείωτο), το γιατί όμως δεν το καταλαβαίνω.
Δύτης των νιπτήρων said
86 Γιατί ρε συ, μια χαρά είναι η μπουγάτσα του Κιρκόρ!
Δύτης των νιπτήρων said
88 εννοούσα.
Theo said
@78:
Και πάλι θαύμα δεν είναι. Κανένας άγιος δεν θα σε βοηθούσε να σκοτώσεις ένα δεκαεξάχρονο, κι ο μεγαλύτερος ληστής να ήταν.
Μαρία said
82
Click to access FIGHT%20IMPUNITY%20FINAL%20AGENDA.pdf
https://www.fightimpunity.com/who-we-are
Κυκλοφόρησε οτι ο κύριος τίποτα μόλις παραιτήθηκε.
Georgios Bartzoudis said
(α) Χρόνια Πολλά στη Νοικοκυρ-Αννούλα, έστω και ετεροχρονισμένα!
(β) Ξεπερνώ εν τάχει τα συνήθη. «Να εισάγει τάχιστα» το προτιμώ, σημειώνοντας ότι στις μέρες μας ο επί του προκειμένου «ενικός» χρησιμοποιείται και ως «μέλλων». Το «εισαγάγει» πάει να …αρχαιοποιηθεί, ενώ το «εισάξει» πρέπει προηγουμένως κάποιος να …το έχει στραβώσει!
(γ) Εν τάχει ξεπερνώ το όχι μόνο ειρωνικό αλλά και ολίγον τι ρατσιστικό σχόλιο του Νοικοκύρη, εναντίον των εργαζομένων στην Ελληνική Αστυνομία, που «συνέλαβαν χωρίς να τον πυροβολήσουν, όπως και πρέπει να κάνουν πάντοτε, είτε είναι 53χρονος στρατιωτικός ο ύποπτος ως δράστης αδικήματος, είτε 16χρονος τσιγγάνος».
(δ) Επικεντρώνομαι σήμερα στα τσιούντα της Εύας, όπως έκαναν και αρκετοί σχολιαστές [5 και 28 sarant, 26 rogerios, 27 ΣτοΔγιαλοΧτηνος κλπ]. Έτσι είναι η ζωή (Εβραϊστί εύα, αν δεν απατώμαι). Και μεταφέρω επικαιροποιημένο ένα σχόλιο που έκανα προ ημερών τινων σε ένα ΤσιπροΤουϊτ: Λέγαν (και λέγουν) πλείστοι όσοι, να αρθεί το απόρρητο και να μάθουμε όλοι για ποιο λόγο παρακολουθούσε η ΕΥΠ τον Ευρωβουλευτή Ανδρουλάκη. Γαργαλιστική πράγματι η περιέργεια. Ας φανταστούμε όμως, στο «αίτημα» (προς την ΕΥΠ) για παρακολούθηση του συμπαθέστατου (νυν) ΠΑΣΟΚάρχη, να υπάρχουν και τα ονόματα των κορυφαίων ΣοσιαλΗστών της Καϊλοπαρέας! Νομίζω ότι θα κινδύνευε ακόμα και η σωματική ακεραιότητα κάποιων. Συμπέρασμα: Κύριε Τσίπρα (και πάσης φύσεως τσιπρίζοντες) υπάρχουν και κάποια ΣΥΝΟΡΑ, τα οποία πρέπει και να τα γνωρίζουμε και να τα σεβόμαστε. Αλλιώς κινδυνεύουμε! [Ας περιμένουμε και …τα ρέστα από τη Βελγική Αστυνομία].
sarant said
92 Ωραίο τίτλο είχε η ΜΚΟ!
Πέπε said
91
Αν περιορίσουμε την έννοια του θαύματος στη στενά επιστημονική κυριολεξία του όρου (π.χ. να υπάρχει αποδεδειγμένη βοήθεια αγίου), τότε πάσο. Με μια λίγο πιο χαλαρή έννοια όμως, θαύμα μπορεί να είναι και μια απίθανη στεκιά στο μπιλιάρδο, άρα γιατί όχι και ένας παρά πάσαν ελπίδα εύστοχος πυροβολισμός;
Εδώ να θυμίσω και την «Τοποθέτηση» για την αστυνομία ενός τύπου που κάθε τόσο βλέπουμε κι εδώ τα βιντεάκια του, δε θυμάμαι όνομα. Πρέπει λέει να σταματήσει πια αυτό το τσουβάλιασμα, δεν μπορεί πια το όνομα της αστυνομίας να διασύρεται κάθε τρεις και λίγο εξαιτίας μεμονωμένων μελών της. Κι εγώ, έλεγε, ξέρω στο τμήμα της γειτονιάς μου τον αστυνομικό Τάδε, χρυσό παιδί, ευγενέστατο και πολιτισμένο. Θα πρέπει ν’ αρχίσω να διαδίδω ότι όλη η Αστυνομία είναι ευγενέστατοι και πολιτισμένοι επειδή είναι αυτός;
Λεύκιππος said
Αν όμως ο συνταγματάρχης είχε επιχειρήσει να τους εμβολίσει; 🤔🤔🤔🤔
Μαρία said
rogerios said
@73, 81, 84: Η μεγάλη γκάφα στο άρθρο του Γαστρονόμου έχει να κάνει με τον Μοροζίνι της γνωστής Κρήνης που δεν είναι βέβαια ο υπερασπιστής του πολιορκούμενου Χάνδακα και μετέπειτα δόγης (πώς στο καλό να κάνει έργα στην πόλη το 1628 κάποιος που γεννήθηκε το 1619;). Ο άνθρωπος που βρίσκεται πίσω από την Κρήνη (αλλά και τη Λότζα του Ηρακλείου), ονομαζόταν κι εκείνος Φραγκίσκος Μοροζίνης, ο πατέρας του είχε το ίδιο όνομα με εκείνον του δόγη (Πέτρος), αλλά γεννήθηκε το 1560 και απεβίωσε το 1641. Τα κρίσιμα χρόνια ήταν γενικός προβλεπτής Κρήτης.
gpointofview said
#97
Κρατεί πάντα (πάντοτε εννοεί) σπίτι της ένα μικρο χρηματικό σε ΔΕΣΜΪΔΕΣ για να τις ΧΑΪΔΕΥΕΙ, στα πλαίσια θεραπευτικής συμβουλής του ψυχαναλυτή της για την αντιμετώπιση κρίσεων πανικού που την ταλαιπωρούν
Συνελήφθη και ο πατέρας της, γραφει η L’Echo, και ο ο πατέρας της που προσπάθησε να διαφύγει με μια βαλίτσα χαετονομίσματα …
ΕΦΗ - ΕΦΗ said
Πέπε! Σοβαρά τώρα, υπερεκτιμημένη η μπουγάτσα του Κίρκορ! Για πες μια καλύτερη;
ΕΦΗ - ΕΦΗ said
Σήμερα η επέτειος θανάτου του. Δέκα χρόνια.

BLOG_OTI_NANAI said
47: Η ιδεολογική απέχθεια που έχουν κάποιοι με την πίστη ή τα θαύματα, μερικές φορές έχει πλάκα, όπως με την ομολογία γιατρού ότι από τον 10ο αι. και μετά, μερικά εκατομμύρια βυζαντινών έπεφταν κάθε Κυριακή από τον 10ο όροφο και δεν πάθαιναν τίποτα…
Το ερώτημα αν η μαμακία γεννά την αντιθρησκευτικότητα ή το αντίστροφο, είναι ένα ερώτημα.
Πέπε said
97
Είμαστε σοβαροί; Την τσακώνουν με τι γίδα στην πλάτη κι αντί να πει κάτι επί του θέματος φωνάζει για τον Σύριζα;
Μια φορά κι έναν καιρό ένας γέρος και μια γριά πήγαν να θερίσουν. Ο γέρος πήρε το δρεπάνι του κι η γριά το ψαλίδι της.
-Πού το πας γριά το ψαλίδι;
-Για να θερίσω γέρο μου.
-Με το δρεπάνι θερίζουν γριά.
-Με το ψαλίδι θερίζουν.
-Όχι, με το δρεπάνι.
-Όχι, με το ψαλίδι.
Λόγο στον λόγο, της παίζει αυτός σκασμένος μια σμπρωξιά, ήταν μια γέφυρα εκεί, πέφτει η γριά στο ποτάμι. Τρέχει ο γέρος να τη σώσει:
-Γριά, γριά, το χέρι σου!
Αλλά το ποτάμι ήταν βαθύ, ήταν ορμητικό, κι η γριά δεν είχε σωτηρία. Ο γέρος απόμεινε να βλέπει το χερι της πάνω από το νερό, να απομακρύνεται κάνοντας με τα δυο δάχτυλα τη χειρονομία του ψαλιδιού.
Όσο για την εγνωσμένη (άκου λέξη που διάλεξε, ειδικά τώρα!) ευαισθησία του πρωθυπουργού σε θέματα παραβίασης της ιδιωτικότητας, …σίγουρα είσθε της αντιπολιτεύσεως;
Δύτης των νιπτήρων said
Ρε συ Πέπε, τρολάρει ο άνθρωπος. Είδες τι παθαίνεις για να μη σ’ αρέσει η μπουγάτσα του Κιρκόρ;
Εγώ είμαι σίγουρος ότι θα βγάλει τελικά μια δήλωση γραμμένη από τεχνητή νοημοσύνη, όπως αυτή:
(και μετά σου λένε ότι οι αριστεροί έχουν ξύλινη γλώσσα…)
ΣΠ said
103
Προφανώς δεν το έγραψε αυτή.
ΕΦΗ - ΕΦΗ said
104 Είμαι πλέον βέβαιη ότι ο Πέπε υπερτρολάρει! (Και τμε την μπουγάτσα) 🙂
ΧριστιανoΜπoλσεβίκoς said
97 Α στα κομμάτια, νόμισα ότι έκανε στ αλήθεια δηλώσεις η Εύα.
Πέπε said
γκαφα, ε; …
BLOG_OTI_NANAI said
107: Κι εγώ έτσι νόμισα στην αρχή, αλλά το χάιδεμα των δεσμίδων παραήταν.
Πέπε said
δεν έφτασα μέχρι το χάιδεμα, ματιές από δω κι από κει έριξα.
Μαρία said
Ο Καμπαγιάννης προειδοποίησε πάντως: ΜΟΝΟ ΕΔΩ
ΕΦΗ - ΕΦΗ said
Μα αφού της πήραν τα κινητά πώς θα αναρτούσε!; Απλό!
χαχα, το αστυνομικό δαιμόνιο από δω!
Μαρία said
Αυτό δεν είναι τρολιά.
Στην ερώτηση που κατέθεσε στον πρόεδρο της ΕΚΤ Μάριο Ντράγκι με αφορμή την αποκάλυψη του «Πρώτου Θέματος» για το καταναλωτικό δάνειο των 100.000 ευρώ του Παύλου Πολάκη από την Attica Bank, αναφέρθηκε μιλώντας στον «Θέμα 104,6», η ευρωβουλευτής του Κινήματος Αλλαγής, Εύα Καϊλή.
Η Εύα Καϊλή με ερώτησή της ζήτησε από τον πρόεδρο της ΕΚΤ Μάριο Ντράγκι να παρέμβει για τα δάνεια της Attica Bank «σε μέλη της κυβέρνησης αλλά και φίλους, με ευνοϊκούς όρους ή ανύπαρκτες εξασφαλίσεις, αγνοώντας τους κανόνες της τραπεζικής πρακτικής». https://www.protothema.gr/politics/article/866169/eua-kaili-ston-thema-1046-fotografiki-i-exairesi-polaki-gia-to-daneio-apo-tin-attica-bank/
ΕΦΗ - ΕΦΗ said
113 Ρε την ξιφτίλω! ΡΕ! «Εξασφαλίσεις»; Πόσες εξασφαλίσεις έχουν τα δάνεια για το γαμοκόμμα της (και το τυπικό και το θετό)
ΕΦΗ - ΕΦΗ said
Pedis said
Μαρία said
115
Αυτή είναι η γραμμή, επειδή κατάργησαν την καφάλα, όπως είπε η Καϊλή. https://en.wikipedia.org/wiki/Kafala_system
Τα λέει καλύτερα κι ο Παντζέρης. Άλλωστε τα άλλα μέλη του σώματος (κεφάλι τα Εμιράτα, μπούστο η Σαουδ. Αραβία) είναι χειρότερα και μένουν στάσιμα, ενώ το Κατάρ (πόδια) πάει μπροστά.
https://www.fightimpunity.com/post/il-qatar-nel-nuovo-quadro-geopolitico-del-golfo
Stazybο Hοrn said
Εμείς είμαστε με το Ευάκι την μπλόγκερ
http://evakaili.blogspot.com/
spyridos said
«στα πλαίσια θεραπευτικής συμβουλής του ψυχαναλυτή μου»
ΕΦΗ - ΕΦΗ said
117 !! Γίνεται όλο και καλύτερο.
Σαν να ανακατεύουμε βόθρο μου φαίνεται και δεν είμαι και ντιπ αξημέρωτη. Τα χάνω με τόση αγριότητα από τη μια και τόση βουρλολαμακία (σχ 118) από την άλλη (για τη λαμογιά, εξ αρχής καμιά έκπληξη).
ΝΕΣΤΑΝΑΙΟΣ said
Υπάρχουν άνθρωποι που πιστεύουν σε θαύματα στην εποχή μας και η ειρωνεία του πράγματος είναι ότι μερικοί από αυτούς θεωρούν τους εαυτούς τους μορφωμένους. Οι Ρομά, οι Τσιγγάνοι και οι Γύφτοι στον τομέα αυτό είναι καλλίτεροι.
ΕΦΗ - ΕΦΗ said
Μεταπτυχιακή εργασία
Θέμα: «Ένα μικρό κράτος με τεράστια γεωπολιτική σημασία.
Η περίπτωση του Κατάρ.»
https://hellanicus.lib.aegean.gr/bitstream/handle/11610/23373/MSc%20Thesis%20Michelakis%20Christos%20final.pdf?sequence=5&isAllowed=y
Μαρία said
ΕΦΗ - ΕΦΗ said
123 Χααα! Χειρότερο κουβά κι από τη Βίκη.
Κι εδώ θα γελάγαμε αν δεν είναι πάντα τόσο άσχημο να κλείνει μια επιχείρηση
ΣτοΔγιαλοΧτηνος said
Μαρία said
125
ΕΦΗ - ΕΦΗ said
Μήλος στην ΕΥΠ λίγες ώρες μετά το Βατερλό Μητσοτάκη στην Βουλή από το στενό μαρκάρισμα του Αλέξη Τσίπρα για τις παρακολουθήσεις του Κωστή Χατζηδάκη και του στρατηγού Φλώρου.
Βατερλό ο ένας, Μήλος οι άλλοι
κι ένα pretador δώρο, σε τίτλο άρθρου.
https://www.ieidiseis.gr/parapolitika/176118/paranoia-dielysan-tin-efp-meta-to-vaterlo-mitsotaki-stin-vouli-epsaxnan-stis-tsantes-ypallilon-dora-gia-ton-tsipra
ΣτοΔγιαλοΧτηνος said
127# Καλά…Διάβασα τις τρεις πρώτες λέξεις και λέω, τι διάλο, έγινε τέτοιος σεισμός και δεν πήρα πρέφα τπτ?
Μαρία said
128
Μύλος του κορέκτορα με τα τοπωνύμια.
ΕΦΗ - ΕΦΗ said
@velzevoul1
H Εύα Καϊλή δηλώνει ότι «η Κομισιόν πρέπει πρώτα να πάει σε χώρες που παραδέχτηκαν ότι χρησιμοποιούν spyware», προσθέτοντας ότι «αν μια χώρα δηλώνει ότι δεν το χρησιμοποιεί, ΔΕΝ μπορεί να υπάρξει περαιτέρω έρευνα».🤡
Πόσο κόστισε το Ευάκι @kmitsotakis
??
………………..
Ανώτερος Δημόσιος υπάλληλος ο πατέρας με τα λεφτοσακίδια:
Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας
Γενική Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών
Προϊστάμενος:Καϊλής Αλέξανδρος
dimosioshoros said
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΠΑΤΗΡ
Σε πρόγραμμα θεατρικής παράστασης που παρακολούθησα χθες Σάββατο έπεσα σε σαββατιανό μεζεδάκι.
sarant said
Καλημέρα από εδώ!
131 Ωχ, αυτά υποτίθεται ότι τα προσέχουν. Ποια παράσταση;
Πέπε said
Έχετε παρατηρήσει βέβαια ότι αυτό που λέμε ακλισιά δεν είναι τελείως ακριβές. Ακόμη και οι γραμματικές αναφέρουν άκλιτα ουσιαστικά, αλλά δεν είναι άκλιτα όπως τα επιρρήματα, απλώς είναι ίδια σε όλες τις πτώσεις. Είτε πούμε του πατήρ-, είτε του πάτερ-, είτε του πατρός- ή του παπά-, πάντα γενική έχουμε. Αν έχουμε άρθρο, μας το δείχνει το άρθρο. Αν έχουμε (όπως είναι το πιο αναμενόμενο) ελληνικό κλιτό όνομα, μας το δείχνει και το όνομα. Αν τύχει να μην έχουμε τίποτε από όλα αυτά, το πράγμα είναι ασαφές: «Γράμμα πατήρ Γουέλς / πάτερ Γουέλς»=?
Όμως η σύνταξη της γλώσσας μας προϋποθέτει ότι κάθε πτωτικό εμφανίζεται σε συγκεκριμένη πτώση. Δεν ισχύει το ίδιο σε γλώσσες με πραγματικά άκλιτα ουσιαστικά και επίθετα, οι οποίες έχουν προβλέψει άλλους τρόπους να δείχνουν τις συντακτικές σχέσεις, π.χ. το αγγλικό ‘s, προθέσεις κλπ.
Επομένως χρειάζεται μέτρο στην υιοθέτηση ακλίτων. Δεν μπορούμε βέβαια να τα ξεφορτωθούμε εντελώς, είναι δεδομένο όμως ότι ούτε τη σύνταξή μας μπορούμε να την ξεφορτωθούμε, οπότε τα πολλά άκλιτα μέσα στο δεδομένο συντακτικό σύστημα οδηγούν σε πρόβλημα.
Μαρία said
Κωστής Μουσουρούλης: Ου Παναγία μου. Πρέπει να βρεις καλό staff με το αντικείμενο κόλαση. Κι εσύ δεν το ξέρεις και καλά το αντικείμενο.
Κωστής Χατζηδάκης: Προφανώς. Δεν ξέρω καθόλου τον χώρο
Κωστής Μουσουρούλης: Τώρα και τι μεταρρυθμίσεις να κάνεις εκεί πέρα ό,τι ακουμπήσεις δαγκώνει
Κωστής Χατζηδάκης: Μόνο με αυτήν τη λογική
Κωστής Μουσουρούλης: Πω πω συνταξιοδοτικό ξέρεις;
Κωστής Χατζηδάκης: Μη με αγχώνεις ρε Κωστή
https://left.gr/news/predatorgate-oi-apodeixeis-parakoloythisis-toy-hatzidaki-kai-i-allagi-afigimatos-apo-maximoy
eva matenoglou (@evamaten) said
125
Εντάξει, λοιπόν, Χτήνε! Κι εσύ; (Μόνο η Μαρία με σκέφτεται)
«Ευάκι» ο ένας, «Ευάκι» ο άλλος, θα αλλάξω όνομα! Θα το ξαναγυρίσω σε Ευανθία μετά από σαράντα (τουλάχιστον) χρόνια!
rogerios said
Για τα επόμενα μεζεδάκια, «αριστούργημα» για τον Βλαντ Τσέπες από το σεσημασμένο in.gr . Η ελληνική δημοσίευση έχει απλώς υποσημείωση που λέει «Με στοιχεία από theguardian.com», ενώ στην πραγματικότητα πρόκειται για άθλια «μετάφραση» άρθρου του Guardian .
Ενδεικτικό της ποιότητας του ελληνικού κειμένου είναι λ.χ. το απόσπασμα «Και από αυτό, το ζεύγος, που έχει ονομαστεί «πρωτεϊνικοί ντετέκτιβ» – αν και προτιμούν «ιστορικοί χημικοί» – μπορεί να σχηματίσει μια εικόνα όχι μόνο για τη φυσική σύσταση του πολέμαρχου της Βλαχίας που έγινε γνωστός ως Βλαντ ο Παλουκωτής, λόγω της πρακτικής του να επιδεικνύει τους εχθρούς του σε παλούκια, αλλά και για τις περιβαλλοντικές συνθήκες στις οποίες ζούσε».
Κορυφαίο μεζεδάκι, όμως, είναι το «πρωτότυπο χειρόγραφο του βιβλίου, «Ο αφέντης και η Μαργαρίτα» του σοβιετικού συγγραφέα Μιχαήλ Μπουλγκάκοφ». 🙂
Δύτης των νιπτήρων said
Σαδομαζό τον έκαναν τον Μπουλγκάκοφ!
sarant said
136 Ωχ! Σημειώνω!
eva matenoglou (@evamaten) said
136.
Είναι αλήθεια ότι καταπιάστηκαν με κείμενο που δεν είναι και τόσο εύκολο στη μετάφραση -το αντικείμενό του είναι παράξενο και έχει να κάνει, πράγματι, με πρωτεΐνες και χημικές αναλύσεις σε χειρόγραφα, αλλά τον τίτλο, τουλάχιστον, μπορούσαν να τον βρουν (κι αν δεν τους άρεσε ο «μαιτρ», ας το έκαναν «μάστορας» βρε αδερφέ!)
rogerios said
@139: 🙂 [καλός κι ο μάστορας]
ΣΠ said
Καϊλή; Ποια Καϊλή;
ΣΠ said
Ανάθεμα την ώρα, Κατάρ-α την στιγμή
συλλάβανε οι Βέλγοι την Εύα Καϊλή.
Pedis said
Ο Σχοινάς που είχε παραβρεθεί σε κουλτουρέ φασιστοσυνέδριο.
Αυτό δεν ήταν ακριβώς σκάνδαλο, άσχετα αν παρουσιάστηκε ως τέτοιο, ειδικά από διάφορα συριζόφωνα αλλά την πάτησαν κι άλλοι, επειδή σε αυτές τις εκδηλώσεις, ετήσιες, έχουν παραβρεθεί και συμμετάσχει ενεργά και οι ηγέτες του Δημοκρατικού Κόμματος και των 5 αστέρων, μεταξύ άλλων. (Μάλλον, στα πλαίσια του λαϊκισμού χωρίς αδιέξοδα … 🧐)
—
Λογικά, θα πέφτει πολύ στρίμωγμα στο λομπάρισμα των πιο μεγάλων και ισχυρών, άρα και πιο σίγουρων, οπότε, στατιστικώς, κάποιοι θα αναγκαστούν να γυρέψουν να φάνε ό,τι προσφέρουν οι μικροί και αουτσάιντερ. Με τα ανάλογα ρίσκα. Αλλά, δεν είναι και προς θάνατον. Σε κάνα δυο χρονάκια, αν δείξουν χαρακτήρα στις δύσκολες στιγμές, θα βρεθούν βολεμένοι αλλού. Στοίχημα; Όσο πάει. 😎
Μαρία said
Δεκαδεκεμβριανά μεζεδάκια – Kon/Spira[l] said
[…] https://sarantakos.wordpress.com/2022/12/10/meze-562/ — Weiterlesen sarantakos.wordpress.com/2022/12/10/meze-562/ […]
Pedis said
Kαι τα μισά των μισών να ‘ναι όπως τα γράφει … η συνήθης και αναμενόμενη βρώμα.
«Το μακρινό 2013-2014, μια ζωή ολόκληρη πριν δηλαδή, συνεργάστηκα με την Εύα Καϊλή.
Την πανέμορφη, χυδαία, ξεδιάντροπη, αλαζονική, διαπλεκόμενη, βρώμικη Εύα Καϊλή.
Η γυναίκα αυτή μετά από έναν ανασχηματισμό στην συγκυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου ανέλαβε πρόεδρος του Κέντρου Ερευνών για Θέματα Ισότητας, στο οποίο εργαζόμουν εγώ ως ταπεινό μπλοκάκι, κατόπιν διαγωνισμού.
Μας την κουβάλησε ο Βαγγέλης που απαιτεί να αναγράφεται Ευάγγελος, ήταν από τότε κολλητή του Αδώνιδος και, μάλιστα, ακουγόταν στους διαδρόμους ότι ο τελευταίος της είχε εξασφαλίσει κάποια θέση PR για Ισραηλινές εταιρείες φαρμάκου, τύπου influencer της πολιτικής.
Στο ΚΕΘΙ, επίσης, η Εύα, κατά παράβαση του εσωτερικού κανονισμού λειτουργίας, διόρισε ευθύς αμέσως την αδερφή της Μαγδαλένα, την οποία, ωστόσο, δεν είδαμε ποτέ και ούτε ξέρω, εάν τελικά κατάφερε να πληρώνεται από τον Έλληνα φορολογούμενο.
Ισχυριζόταν δε ότι ως πρόεδρος δεν λάμβανε μισθό διότι, γελάτε χωριανοί, λάμβανε παχυλή (για τα δικά μας δεδομένα) ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ.
Έτσι απειλούσε με μηνύσεις όταν της έλεγαν ότι τσέπωνε κανένα διχίλιαρο γιατί δεν γνώριζαν οι αφελείς ότι άλλο άμα ο φορέας σε τιμά και σε αποζημιώνει για το χρόνο σου και άλλο άμα σε μισθώνει.
Τέλος πάντων, η λεγάμενη και η αδερφή της είχαν μια φίλη επιστήθια, εργαζόμενη σε μια ΜΚΟ με έδρα στο Ίλιον και πεδίο δράσης το Πάρκο Αντώνης Τρίτσης, που η ζωή τα έφερε να γνωρίζω ότι είχε αναλάβει προγράμματα από το Πράσινο Ταμείο, μεταξύ άλλων, τα οποία υποτίθεται υλοποίησε αλλά μόνο ως μακέτο ετούτο το έργο.
Στο ΔΣ της εν λόγω ΜΚΟ ήταν, σχεδόν φυσικά, η Μαγδαλένα, βεβαίως βεβαίως. Γνωρίζω δε για τη φιλία τους διότι τη μόστραραν σε φωτογραφίες στο facebook και δεν σκέφτηκαν ποτέ μέσα στην εξουσιολαγνεία τους ότι μπορεί κάποιος να κοιτάξει.
Στην φιλενάδα αυτή οι δύο αδερφές αποφάσισαν ότι ήθελαν να δώσουν τη θέση μου κι έτσι όταν ήρθε η ώρα να επαναληφθεί ο διαγωνισμός για την ανανέωση έργου, ισχυρίστηκαν ότι εγώ με πτυχίο, μεταπτυχιακό, 3 ξένες γλώσσες, μέχρι και ECDL με βαθμολογία 100% και εκείνη που είχε ένα ξερό lower χωρίς πτυχίο …ισοβαθμίσαμε.
Μάλιστα, η μαντάμ με εκβίασε κανονικότατα μέσω του διευθυντή οικονομικών να μην κάνω ένσταση στον διαγωνισμό, εάν θέλω να λάβω την υπόλοιπη χρωστούμενη αμοιβή μου από το πρόγραμμα ΕΣΠΑ και σε όλο αυτό τους διευκόλυνε μια άλλη μαντάμ από αυτές που το παίζουν βαρέως φεμινίστριες -την έχω όμως και αυτή σημειωμένη στα κιτάπια μου και περιμένω πότε θα έρθει η ώρα της.
Μη τα πολυλογώ, εάν με ξέρετε λίγο, ξέρετε ότι έκανα ένσταση, έβαλα μία δικηγόρο που τότε ήταν ΚΚΕ (τώρα ΝΔ), αναποδογύρισα τα γραφεία (πιθανή κυριολεξία alert), έφτασα σε δυο διαφορετικές ελεγκτικές επιτροπές, διαμαρτυρήθηκα στον ΑΣΕΠ, πήρα την αμοιβή μου γιατί η παρακράτησή της ήταν κακούργημα, δεδομένου ότι είχε εκδοθεί η επιταγή και απείλησα εγώ τον διευθυντή ότι θα βγει από το κτήριο μόνο συνοδεία αστυνομικού καθότι το αδίκημα αυτεπάγγελτο -κυριολεκτικά είχα πιάσει τα περάσματα-, και χάρη σε μια γυναίκα δεξιά του υπ. Εργασίας μετά από περίπου δύο χρόνια δικαιώθηκα και επέστρεψα στη θέση μου.
Και κράτησα αρχείο. Δεν το έχω κάνει πολλές φορές αυτό στη ζωή μου, γιατί γενικά δεν σκέφτομαι ότι οι άνθρωποι είναι μια σκατούλα σκύλου πατημένη στο πεζοδρόμιο αλλά η Εύα, ω η όμορφη, ανίδεη από οτιδήποτε περνούσε έστω ξυστά από την έννοια της ισότητας Εύα, έβλεπα ότι ήταν θέμα χρόνου να σκάσει σαν βεγγαλικό στα μούτρα μας και να πάρει μαζί της ότιδήποτε βρεθεί σε απόσταση αρκετή ώστε να λερωθεί.
Η Εύα πήγαινε ταξίδια στη Νέα Υόρκη για Χριστούγεννα υπό το πρόσχημα ότι έτρεχε μια συνεδρίαση του ΟΗΕ με λεφτά του Έλληνα φορολογούμενου και έφτανε την μέρα που η συνεδρίαση είχε τελειώσει.
Η Εύα απαιτούσε στον διεθνή διαγωνισμό του οποίου ήμουν υπεύθυνη να προβλέψουμε 180.658.712 μίλια μετακινήσεων για τους ωφελούμενους του έργου. Το ταξιδιωτικό κομμάτι ήταν ήδη συμφωνημένο ότι θα εκτελέσει το ταξιδιωτικό γραφείο της συζύγου του οικονομικού διευθυντή.
Όταν δε αυτά δεν έβγαιναν γιατί εγώ λύσσαγα στα mails να είμαι όσο πιο αναλυτική γινόταν για τις προφορικές οδηγίες/πιέσεις που δεχόμουν ακύρωσε τον διαγωνισμό.
Η Εύα προσπάθησε να απολύσει με όλες της τις δυνάμεις μια εργαζόμενη μητέρα μονογονεϊκής οικογένειας για να την αντικαταστήσει με άλλη φιληνάδα της.
Η Εύα απαιτούσε τη βάση δεδομένων των εκατοντάδων γυναικών που είχαν εγγραφεί στο πρόγραμμα, δηλαδή τα πλήρη στοιχεία επικοινωνίας τους, για το προσωπικό της αρχείο, κάτι από τότε εντελώς παράνομο.
Η Εύα, η Εύα, η Εύα. Από τους πιο σάπιους ανθρώπους που έχω γνωρίσει ποτέ. Η Εύα. Δεν της πήγαινε ποτέ κανείς κόντρα και με μισούσε με όλο της το εγώ, το υπερεγώ και το εκείνο. Εύα, όταν σε μάζεψαν, όταν καταστράφηκες -είτε βγεις, είτε μείνεις μέσα-, να ξέρεις εγώ φώναξα από την ψυχή μου: ΔΗΚΕΟΣΙΝΗ. Και αυτή είναι η πρώτη φορά που γράφω αυτή την ιστορία.
Αντί επιλόγου: Όταν κάποτε βγήκε κυβέρνηση ο ΣΥΡΙΖΑ, αντί όλους αυτούς να τους ξηλώσει πάση θυσία, να τους στείλει σπίτια τους έστω, αντί για φυλακή, αφού τα αδικήματα αποδεικνύονταν εξαιρετικά δύσκολα, προσπάθησε να τους αναμορφώσει. Δεν αναμορφώνεται η χωματερή, αγάπη μου. Θέλει ισοπέδωση».
Μαρία said
sarant said
146 Κι εγώ αυτό σκέφτηκα
Μαρία said
Κι ο μπαμπάς.
Η παράγκα που υπήρχε στη Νομαρχία Θεσσαλονίκης ήταν κοινή ΠΑΣΟΚ-Ν.Δ. Και ο Αλ. Καϊλής ήταν ένας ακροδεξιός από τα φοιτητικά του χρόνια, που πέρασε στην ΕΠΕΝ, φλερτάρισε με τον Καρατζαφέρη και κατέληξε στο ΠΑΣΟΚ. Οι γέφυρές του με το σύστημα Ψωμιάδη, όμως, δεν είχαν ιδεολογικό περιεχόμενο. Μετακινήθηκε σε αυτό, όταν άρχισε η παράγκα με τα 45άρια και άλλες δύσοσμες υποθέσεις. Και έγινε αναπληρωτής διευθυντής των Τεχν. Υπηρεσιών της ΝΑΘ, όταν ο Π. Ψωμιάδης εκλέχτηκε περιφερειάρχης (2010), ορίζοντας ταυτόχρονα τον προκάτοχό του ως τεχνικό σύμβουλο του «Ζορό».
Μετά το ξήλωμα του Ψωμιάδη από το αξίωμα, ο Καϊλής παρέμεινε στη θέση του για να αποκρούει ο ίδιος τις καταγγελίες και τους ελέγχους που γίνονταν. Και, μετά τις έγγραφες διαμαρτυρίες μου, αναβαθμίστηκε σε αναπληρωτή γεν. διευθυντή Μεταφορών και Επικοινωνιών -στη θέση αυτή παραμένει μέχρι σήμερα. Και είναι ουσιαστικό αφεντικό σε ένα νευραλγικό πόστο, όπου συναλλάσσονται χιλιάδες πολίτες. Και, παράλληλα, συνέχισε να εμπλέκεται επί της ουσίας στις τεχνικές υπηρεσίες, λόγω «πείρας».
Pedis said
Τόσο καλή οικογένεια?! Πατριωτική! Θα πήγαιναν σίγουρα και στην εκκλησία. Πέφτω από τα σύννεφα! 😁
Stazybο Hοrn said
Η Σ.Μ. τολμάει και λέει πέντε πράγματα με τ’ όνομά τους.
Τρεμόπουλος και δημοσιογράφοι λένε από χτες αοριστίες κι αναπαράγουν πηχυαίους τίτλους για δυο φύλλα και πέντε κλικ παραπάνω, όπου η μόνη κατηγορία είναι ότι ένα μη αιρετό μέλος της διοίκησης συνεργάστηκε με την αιρετή ηγεσία, ως όφειλε. Εφόσον και η θέση στο ΔΣ ενός νοσοκομείου ήταν πράγματι άμισθη. Κι έτσι κάπου χάνεται η εστίαση κι η ευθύνη ξεχειλώνει δεξιά κι αριστερά.
spyridos said
151
Μάλλον δεν διάβασες το άρθρο του 149.
Δεν είναι αοριστίες αυτά που αναφέρονται. Είναι πολύ συγκεκριμένα και ποινικά κολάσιμα.
Αλλά που δικεοσήνι.
«Ο Αλέξανδρος Καϊλής συντόνιζε εδώ και χρόνια ένα πολυμελές και ιδιοτελές κύκλωμα στη Νομαρχία και στην Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας. Το κύκλωμα αυτό είχε αναγάγει σε… επιστήμη τους «πρόχειρους διαγωνισμούς» (δηλ. τις απευθείας αναθέσεις), διασπώντας και δίνοντας 465 έργα μέχρι 45.000 ευρώ σε ημετέρους, τα περιβόητα 45άρια. Επιπλέον, μεταξύ άλλων, εξέδιδαν ψευδείς βεβαιώσεις ότι έχουν υλοποιηθεί έργα που δεν έγιναν ποτέ και υπέγραφαν συμβάσεις έργου με πρόσωπα που δεν πατούσαν ποτέ στις υπηρεσίες τους.
Κάποιοι συμμετέχοντες στο… πάρτι έχουν παραπεμφθεί για κακούργημα ως καταχραστές του Δημοσίου, με ζημία εκατομμυρίων ευρώ.
Ο Αλ. Καϊλής κυνήγησε βασικούς μάρτυρες κατηγορίας του συστήματος Ψωμιάδη, όπως ο Ι. Σιάννης, για τον οποίο ζήτησε από τον εισαγγελέα να διεξαχθούν ανακρίσεις εναντίον του για παραβατική συμπεριφορά, ώστε να εξουδετερώσει τις καταγγελίες του υπαλλήλου. Ευτυχώς, όμως, οι ανακρίσεις οδήγησαν σε αμετάκλητο απαλλακτικό βούλευμα.»
spyridos said
150

Ελλαδέμποροι. Όπου ακούς πολλή πατρίδα, φύλαγε τον κώλο σου.
Μαρία said
151
Όφειλε να υπερασπιστεί τις παρανομίες;
153
Χρόνια πολλά, Σπύρο.
Stazybο Hοrn said
151: Παρανομίες εννοείς τα 45άρια, κι αν όφειλε να τις υπερασπιστεί ο υπάλληλος Καϊλής; Γιατί κάτι άλλο πιο συγκεκριμένο δεν βλέπω στα ρεπορτάζ/«ρεπορτάζ». Θα δείξει στη δίκη. Το αν δεχόταν τα αξιώματα, ανήθικο ίσως, τα περαιτέρω στη δικαιοσύνη. Αυτό που λέω είναι ότι δεν είδαμε καθόλιυ ερευνητική δημοσιογραφία εν προκειμένω, παρά μόνο τίτλους.
Pedis said
τίτλοι, αναθέσεις, πόστα, σύμβουλοι, εταιρείες, τεχνικά γραφεία, ιννοβέσια και τεκνόλοτζιζ του κώλου = μάσα από δημόσιο χρήμα.
Γύρω-γύρω όλοι οι ίδιοι κάθικοι και μέλη των οικογενειών τους.
Γεια σου Σπυρίδο και χρόνια πολλά, αν γιορτάζεις. Κι αν δεν γιορτάζεις, με την ευκαιρία, πάλι χρόνια πολλά! 😁
eva matenoglou (@evamaten) said
153
voulagx said
«Υπάρχει και ένα τρίτο. Έχω σοκαριστεί. Δεν έχω εκπλαγεί απλώς. Και έχω στεναχωρηθεί. Διότι είναι ένα πρόσωπο το οποίο το ξέρω πάρα πολλά χρόνια. Είμαστε μαζί στην ελληνική Βουλή, ήμασταν και στην υπόλοιπη πορεία της στην Ευρώπη. Είμαστε πολλά χρόνια μαζί και παρατηρούσα επειδή συμμετέχω σε διεθνή φόρα την εξέλιξή της. Δηλαδή ένα πραγματικά προοδευτικό άτομο που εξελισσόταν κατά τις συγκυρίες και κατά τον χώρο που βρισκόταν. Είχε μεγάλη ευκολία κίνησης και στις δύο όχθες του Ατλαντικού. Τα είχε όλα ρε παιδί μου. Δεν υστερούσε σε τίποτα. Πολύγλωσση. Είχα δει το σεβασμό που της είχαν κορυφαίοι Ευρωπαίοι παράγοντες. Έπεσα από τα σύννεφα. Και όταν πέφτεις από τα σύννεφα, καλό είναι να προσέχεις τα λόγια σου, να τα μετράς και να μη γίνεσαι σαν κάποιους υποκριτές που ενώ ήταν στον ποδόγυρο της, τώρα έχουν βγει με τα δάχτυλα σηκωμένα“.»
https://www.ertnews.gr/eidiseis/ellada/a-loverdos-stin-ert-gia-kaili-echo-sokaristei-epesa-apo-ta-synnefa-kanena-politiko-pligma-gia-to-pasok/
Μαρία said
155
Γνωστά πράματα στους Θεσσαλονικείς, δεν είναι αντικείμενο ερευνητικής δημοσιογραφίας.
https://www.makthes.gr/athoothike-o-proin-ypallilos-tis-nomarchias-thessalonikis-poy-apokalypse-ta-45aria-187633
https://parallaximag.gr/thessaloniki-news/poios-einai-o-pateras-tis-eyas-kaili-kai-poy-empleketai-sti-thessaloniki
και
Αναβλήθηκε για πέμπτη φορά η δίκη των αδελφών Ψωμιάδη για τα «45άρια» https://www.makthes.gr/anavlithike-ghia-pempti-fora-i-diki-ton-adelfon-psomiadi-ghia-ta-45aria-576575
Μαρία said
Κλαίω.
Μαρία said
Το ότι δουλέψαμε μαζί επί σχεδόν εφτά χρόνια στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο το ξέρουν όλοι σε όλο τον κόσμο (κυριολεκτικά). Είμαι ευγνώμων για την ευκαιρία που μου έδωσε η Εύα να δουλέψω στο πιο προωθημένο τομέα των Χρηματοοικονομικών και της Καινοτομίας, στο τομέα Στρατηγικών Επενδύσεων και στη Νομισματική πολιτική. Οι Φάκελοι μας έκαναν σημαντική δουλειά για την Ελλάδα (ειδικά στο EFSI, το InvestEU, και τα χρόνια του ερυθροφασισμου του ΣΥΡΙΖΑ), και ανέδειξαν την Ευρώπη στη πρωτοπορία των νέων τεχνολογιών. Αυτό είναι κάτι που το παραδέχονται όλοι, Ευρωπαίοι και μη, Έλληνες και ξένοι, φίλοι και εχθροί. Είμαι περήφανος για την δουλειά μας και το πολιτικό μας έργο. Άλλωστε, δεν θα εργαζόμουν ποτέ με κάποιον που δεν εκτιμώ ή με φέρνει μπροστά σε ηθικά διλήμματα.
sarant said
161 Πρωτοπόρος στα χρόνια του ερυθροφασισμού στις νέες τεχνολογίες η Ελλάδα. Όσο και το Κατάρ στα εργασιακά δικαιώματα.
spyridos said
Έρχεται. Σαν τη Χαλκιδική δεν έχει.
Όσο τον θυμάμαι αυτό το δωσίλογο το Σχοινά όταν μας έχωναν χαμογελαστοί μνημόνια, μου γυρίζουν τα άντερα. Αγκαλιασμένος με τον άλλο διορισμένο, τον Λουξεμβουργιανό, σαμποτάριζε την εκλεγμένη Ελληνική κυβέρνηση.
Τώρα θα πάει κι αυτός σαν στυμμένη λεμονόκουπα.
«Δεν υπάρχει προσωπική σχέση του Μαργαρίτη Σχοινά με τον Κυριάκο Μητσοτάκη
Οι επαφές τους ήταν καθαρά θεσμικού χαρακτήρα»
https://www.newsbreak.gr/kurios-maximos/406348/den-yparchei-prosopiki-schesi-toy-margariti-schoina-me-ton-kyriako-mitsotaki/
Pedis said
Μάστιγα. Ολόκληρες οικογένειες γύφτων στη βούτα!
[…] Η κ. Μανταλένα Καϊλή εμφανίζεται, επίσης, επικεφαλής μιας ΜΚΟ, της ELONTech, η οποία φέρεται να συνιστά μια πρωτοβουλία για συστηματικότερη παρακολούθηση των τεχνολογικών εξελίξεων και του σχετικού νομοθετικού πλαισίου που διαμορφώνεται από τα θεσμικά όργανα της Ε.Ε. Με πάνω από τέσσερα χρόνια λειτουργίας, δεν αποκλείεται να τραβήξει το ενδιαφέρον των Αρχών, καθώς μεταξύ άλλων τεχνολογικών ζητημάτων έχει ασχοληθεί με θέματα κρυπτονομισμάτων.
Πάει το παιδί, για 20Ε.
Νέο Kid said
162. Το Κατάρ έχει μια χαρά εργασιακά δικαιώματα! (αρκεί το χρώμα του δέρματός σου να είναι όσο γίνεται προς το άσπρο, και το διαβατήριο σου κόκκινο! 🙂 )
ΣτοΔγιαλοΧτηνος said
164# Του βενζινά ο τσιγγάνος του έκλεψε 20 €. Οι Καϊλήδες πόσα νοσοκομεία, σχολεία, δρόμους? Φίλε εσύ που είσαι των θετικών, μια απλή μέθοδος των τριών είναι. Αν και μάλλον των δεκατριών και των εκατόν τριών και των χιλίων δεκατριών είναι. Όχι οικογένειες, σμήνη ακρίδων.
ΛΑΜΠΡΟΣ said
Σιγά την αρπαχτή, εδώ καράβια εκατοντάδων δισεκατομμυρίων χάνονται και περνάνε στα ψιλά, βαρκούλες μερικών ψωροεκατομμυρίων αρμενίζουν και γίνεται ο κακός χαμός στα ΜΜΑ.
Το θέμα, είναι γιατί έβγαλαν τώρα στην φόρα αυτό το πταίσμα. Για καλό μια φορά, δεν είναι.
ΣτοΔγιαλοΧτηνος said
Και να ελπίζανε τουλάχιστον σε ψήφους ενστόλων…Μούρλια κάθαρση θα κάνει ο Σύριζα στην αστυνομία 😦
https://www.2020mag.gr/politics/6065-yperpsifisan-to-ektakto-epidoma-stous-enstolous-syriza-kai-kke-tin-mera-pou-pethane-o-kostas
ΕΦΗ - ΕΦΗ said
166 (τί νούμερο-Φωτιά!!)
Pedis said
# 168 – Από τη μία μεριά θα σου πουν ότι υπάρχουν και εργαζόμενοι αστυνομικοί και λιμενικοί εκτός από τα σώματα των λυσσασμένων εκπαιδευμένων πραιτοριανών σαδιστών μπάτσων ματατζήδων εγκληματιών ναζιστών οϋκάδων λιμενικών. Οπότε γιατί να την πληρώσουν οι μεν μαζί με τους δε; Από την άλλη μεριά, είναι τόσο ολοφάνερη η συμβολική κίνηση της ακροδεξιάς κυβέρνησης που και μόνο γι αυτό θα έπρεπε να καταψηφίσουν. Άσε που σε όλους τους άλλους εργαζόμενους τούς τα ‘χουν ζαλίσει και τους κουνάνε και το δάκτυλο ότι δεν υπάρχουν … ψιχουλόδεντρα. [Η συγκομιδή από τα λεφτόδεντρα είναι καπαρωμένη.]
Και τι δίνει στο κάτω-κάτω, ακόμη και στο έντιμο προσωπικό; Ίσα με τρία καρότσα σουπερμάρκετ. Με τις τιμές που παίζουν στην ελλ. αγορά. Ένας λόγος παραπάνω, η κοροϊδία, για την καταψήφιση.
spyridos said
Αμπελαλέ για τον Άδωνι έχει βγει;
Πέπε said
170
Μπορώ να φανταστώ ότι από πλευράς Σύριζα και ΚΚΕ το επίδομα εκλαμβάνεται (ή προβάλλεται ότι εκλαμβάνεται) ως φιλολαϊκό μέτρο υπέρ του εργαζόμενου. Όμως, πράγματι, πρόκειται για ψίχουλα, οπότε το μόνο νόημά του είναι το συμβολικό. Όταν λοιπόν μιλάμε για συμβολισμούς, ο συμβολισμός της συγκεκριμένης χρονικής συγκυρίας είναι απολύτως ανεπίτρεπτο να παραβλεφθεί. Ας κάναν κάποιο κολάι να το τρενάρουν, και να ψηφιστεί σε άσχετη στιγμή. Δεν έχω κατ’ αρχήν αντίρρηση να πάρει είτε ο μπάτσος είτε οποιοσδήποτε ό,τι του προσφέρουν – αν παράλληλα είναι δολοφόνος ή παιδοβιαστής, υπάρχουν αρμόδιες αρχές και διαδικασίες.
Αλλά, διάβολε!
dimosioshoros said
@ 132 Sarant
Έλειψα και χωρίς επικοινωνιακά μέσα.
Θέατρο Αθηνών: «Η μοναξιά της Δύσης».
ΣτοΔγιαλοΧτηνος said
170>> τα σώματα των λυσσασμένων εκπαιδευμένων πραιτοριανών σαδιστών μπάτσων ματατζήδων εγκληματιών ναζιστών οϋκάδων λιμενικών.
Έχει ήδη επιληφθεί η υπερεσία. Τώρα θα δεις πεδάκι μου, κι εσύ κι αυτή η σιγανοπαπαδιά ο Πέπε. 😜
eva matenoglou (@evamaten) said
168, 170, 172
Πολύ κρίμα! Φοβάμαι ότι δεν έγινε καν γι’ αυτό, Πέδη… (οι άτιμοι «αρμοί της εξουσίας» και η περίφημη «κυβερνησιμότητα» – νομίζω εκεί την πάτησαν την ακροδεξιά μπανανόφλουδα. Τι κρίμα!)
eva matenoglou (@evamaten) said
175.(Ουφ, εγώ τη γλίτωσα, παρά τρίχα)
eva matenoglou (@evamaten) said
176–>174
ΣτοΔγιαλοΧτηνος said
175# Φαντάζομαι ο διάλογος πάει κάπως έτσι:
-Παιδιά, φρόνιμα και κοιτάτε να μάθετε μπαλίτσα.
-Α, εσείς ξέρετε μπαλίτσα? Εντάξει τότε. Κοιτάμε.
(στο μεταξύ, #176, σ’ έχουμε και σένα. Έσσετ’ ήμαρ, εγγύτατον).
Μαρία said
Stazybο Hοrn said
ΛΑΜΠΡΟΣ said
172 – Δεν σου περνάει απ’ το μυαλό πως, το παιχνίδι είναι στημένο κι από πριν ξεπουλημένο; Τόσες δεκαετίες στο ίδιο έργο θεατές,
δεν είναι αρκετή απόδειξη;
Καπιταλισμός φίλε μου, καπιταλισμός, ένα διαχρονικό σύστημα με πολλά διαφορετικά ονόματα παραλλαγής, χριστιανισμός, κομμουνισμός, φασισμός, σοσιαλισμός, ισλαμισμός, βουδισμός, κλπ, αλλά όλα και πάντα βασισμένα στην μεγάλη και πανανθρώπινη πίστη, στο ΧΡΗΜΑ!
Χωρίς αυτό, όλοι και όλα όσα συγκροτούν αυτή την παγκόσμια κοινωνία, καταρρέουν.
Ας σταματήσει η κρατική χρηματοδότηση των κομμάτων και θα δείς που θα καταλήξουν.😊
Συνεπώς, θα γαυγίζουν όσο τους επιτρέπεται εκεί που επιτρέπεται, ήσυχα ήσυχα κι απλά.😊
Alexis said
#180: Μια Ελληνίδα στο χαρέμι.
Η άλλη ποια υποτίθεται ότι είναι;
Stazybο Hοrn said
182: Η φον ντερ Λάιεν;
Alexis said
#183: Τα ‘πιανε κι αυτή; 😆
Pedis said
# 176 – Μη ψαρώνεις από τον 6573g. Αν σε πειράξει, πες μου να τον κανονίσω. 🕵️♂️
Stazybο Hοrn said
184: Von der Leyen’s COVID vaccine deal comes under fire from EU capitals – POLITICO
Pedis said
Κανονινείστε
Μαρία said
ΣτοΔγιαλοΧτηνος said
Εύα, o 185# αύριο φεύγει ως μορφωτικός ακόλουθος, κάλτσουραλ ατασέ κιετς ναούμ, στην πρεσβεία μας στην Ουλάν Μπατόρ. Κι εγώ έρχομαι εκεί κάτω να επιληφθώ προσώπικαλλjυ. Πάω τώρα να την πέσω γιατί έχω βαπόρι αύριο.
Μαρία said
186
Με την ξανθιά να εκπροσωπεί τις πουτάνες (putes) κι η άλλη τους βουλευτές (députés).
sarant said
186-190 Yπάρχει και έκφραση heureux comme un roi / heureux comme Dieu en France [που είναι μετάφραση από τα γίντις/τα γερμανικά]
ΕΦΗ - ΕΦΗ said
Πώς μπορούμε να κερδίσουμε; Χωρίς υποκλοπές, περιλαμβανομένων και των πληροφοριών, είναι αδύνατο να κερδίσουμε τη μάχη», ανέφερε μεταξύ άλλων σε πρόσφατη συνέντευξή του ο Μισέλ Κλεζ δικαιολογώντας την παρακολούθηση προσώπων υπεράνω υποψίας.
https://www.ertnews.gr/eidiseis/diethni/misel-klez-poios-einai-o-velgos-eisaggeleas-poy-xeskepase-to-qatargate/
Μπορεί να ειπώθηκε αυτό, από έναν δικαστή; Ή μήπως βολεύει να το σερβίρουν έτσι, για να δικαιολογήσουν οι άριστοι εδώ τα κατορθώματά τους με το σχέδιο «kryfakoulis»
spyridos said
191
heureux comme Dieu en France
ναι λέγεται και στα Ολλανδικά
όπου Γαλλία δεν είναι οπωσδήποτε η Γαλλία αλλά ο ονειρεμένος τόπος για τον καθένα.
Για τους Κουβετιανούς η Ευρώπη.
Μαρία said
192
Ειπώθηκε. Γιατί σε παραξενεύει;
D’autre part, on sait que le recours aux entretiens téléphoniques s’est révélé fondamental dans des centaines d’enquêtes. Non seulement en Italie, mais aussi en Belgique. Dans le mandat d’arrêt européen signifié à un Marie Colleoni et Silvia Panzeri épouse et fille de l’ancien député européen du Parti démocrate, la juge belge écrit clairement comment les crimes hypothétiques émergent de la transcription des écoutes téléphoniques entre le politicien et sa femme. “Sans pour autant écoute clandestine y compris informatiques, est impossible de gagner la bataille», déclarait-il souvent Michel Claise, le magistrat qui enquête sur les pots-de-vin en euros en Belgique. Champion de la lutte contre la corruption, l’enquêteur a rappelé que grâce à « tous captures télématiques sophistiquées» a réussi à démonter un vaste réseau de trafiquants de drogue avec 1 230 arrestations et une saisie de drogue pour 13 milliards d’euros. “Mais c’était une exception. Nous sommes toujours équipés du catapultes et nos adversaires sont les criminels tourne à 200 à l’heure. Comment pouvons-nous gagner ? », a-t-il prévenu.
https://fr.italy24.press/nouvelles/263592.html
Μαρία said
Βλέπω να μεταφράζονται και στα ελληνικά τα μυθιστορήματά του.
https://www.francetvinfo.fr/replay-radio/l-intrus-de-l-actu/document-franceinfo-soupcons-de-corruption-au-parlement-europeen-qui-est-michel-claise-le-juge-anti-corruption-qui-a-envoye-quatre-personnes-en-prison_5506557.html
Μαρία said
Τα παρααθλητικά επιτρέπονται 🙂
ΕΦΗ - ΕΦΗ said
194, Μερσί!
επειδή τα τρόλια σκούζουν ορίστε γιατί εδώ σας πειράζουν οι παρακολουθήσεις/επισυνδέσεις, ενώ επικροτείτε αντίστοιχες των Βρυξελλών .
Σούμα, χύμα, στο ίδιο τσουβάλι. Πρέντατορ ξεπρέντατορ, ΕΥΠ1 ΕΥΠ2, ασχέτως. Σαγγελέας εκεί, σαγγελέας κι εδώ.
195, Το ίδιο σκέφτηκα, διαβάζοντας πριν το ίδιο άρθρο :). Πολυγραφότατος! 12 βιβλία!
(Και ξέρει να φτιάχνει και ψωμί! -μυθιστορηματική περίπτωση)
Αυτό το νούμερο διακίνησης /ξεπλύματος μαύρου χρήματος,
1 εκατ. δις ετησίως ασύλληπτο!
ΣτοΔγιαλοΧτηνος said
197# Προφανώς σούμα, χύμα, στο ίδιο τσουβάλι. Στο Βέλγιο τη μάχη τη δίνει το κράτος, οι θεσμοί, ο νόμος. Το ίδιο κι εδώ, που κράτος, νόμος και θεσμοί είναι το κούλjι.
Alexis said
#190: Ώπα!!!
Τώρα πάτησα και είδα ολόκληρο το σκίτσο του #180.
Τη δικιά μας λένε πουτάνα;
ΤΗ ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ ΡΕΕΕΕ;;;
Alexis said
#196: Βεβαίως, είναι ευπρόσδεκτα 😎
Stazybο Hοrn said
199: Για την ιστορία, το ορίτζιναλ τουί για το σημερινό τεύχος:
ΕΦΗ - ΕΦΗ said
Στου πικραμμένου την αυλή
μουγγό χορτάρι βγαίνει …
Σκούζουν ακρίδες νηστικές σε βρυκολάκων πόδια
https://popaganda.gr/art/amorgos-tou-nikou-gkatsou/
*ή Βουλή
https://athina984.gr/2022/12/14/kontra-ragkoysi-pikrammenoy/
ndmushroom said
Βλέπω λίγο λανθάνοντα σεξισμούλη με αφορμή το σκίτσο της Charlie Hebdo ή μου φαίνεται;
Μπήκα για να σχολιάσω πώς πολλοί στα σόσιαλ θεωρούν χαιρέκακα ότι αυτή αριστερά είναι η Καϊλή (είχαν ήδη οι σχετικοί χαρακτηρισμοί για την ίδια και την ανέλιξή της πολύ πριν το σκίτσο), αλλά βλέπω ότι κι εδώ πολλοί το ίδιο καταλαβαίνουν.
Εγώ, πάλι, δεν αντιλαμβάνομαι γιατί ο σκιτσογράφος θα επέλεγε να σχεδιάσει μια πραγματική députée ως pute και μια αγνώστων λοιπών στοιχείων ως députée. Θεωρώ πολύ απλά ότι ο σκιτσογράφος σχεδίασε μία generic εκπρόσωπο της μίας κατηγορίας και μία generic εκπρόσωπο της άλλης (εξάλλου δεν νομίζω ότι η Καϊλή είναι αναγνωρίσιμη στο γαλλικό κοινό, ακόμα και μετά τα τελευταία), και η κυρίαρχη (στην Ελλάδα και μόνο) ερμηνεία του σκίτσου υποδηλώνει, όπως έγραψα και πριν, λανθάνοντα -τι λανθάνοντα, δηλαδή…- σεξισμό.
rogerios said
Ακόμη ένα μεζεδάκι (ή μάλλον μια νόστιμη ποικιλία) για να το λάβει υπόψη ο Νικοκύρης.
Πάλι το «αγαπημένο» μας in.gr, αυτή τη φορά σε άρθρο σχετικό με τον ελληνικής καταγωγής δικηγόρο της Καϊλή, στο οποίο επιχειρείται μετάφραση των όσων γράφονται στην ιστοσελίδα του δικηγόρου.
Τα δύο καλύτερα του άρθρου; 1. «Ήταν μέλος του Συμβουλίου του Τάγματος στις Βρυξέλλες» [εδώ το «Τάγμα» είναι ο Δικηγορικός Σύλλογος Βρυξελλών], και 2. «Μιλά Γαλλικά, Αγγλικά, Ισπανικά και παρακολουθεί στενά το βελγικό δόγμα και τη νομολογία». Το «δόγμα» είναι, βέβαια, η νομική θεωρία (doctrine). 🙂
ppan said
Καλησπέρα σε όλους 🙂 Σχετικά με το σπίτι «του Μπότσαρη», αυτό που είναι εντυπωσιακό δεν είναι το δελτίο τύπου των επιχειειρηματιών που άνοιξαν εκει εστιατόριο και τους άρεσε η ιδέα, αλλά ότι το αντιγράφει άρα το υιοθετεί μια δημοσιογράφος του πολιτιστικού, έμπειρη, όχι από τους κακοπληρωμένους συντάκτες που τροφοδοτούν τις σελίδες με δεκάδες άρθρα («άρθρα») καθημερινά. Θα έπρεπε, πίστευα, αυτό να της κλωτσούσε, διότι είναι κοινή γνώση ο θάνατος του Μάρκου στη διάρκεια του αγώνα, όπως θα της κλωτσούσε αν ήταν το σπίτι «του Αθανάσιαυ Διάκου» ή «του Παπαφλέσσα».
Δύτης των νιπτήρων said
Βρε, βρε, σαν τα χιόνια!
sarant said
203 Ετσι το καταλαβαίνω κι εγώ.
204 Το σημειώνω
205 Σαν τα χιόνια, που πράγματι τα περιμέναμε σήμερα και δεν ήρθαν. Η έμπειρη θα έπρεπε να μην επαναλάβει αυτολεξεί τους ισχυρισμούς του δελτίου τύπου, αλλά δεν νοιάζεται.
ΣΠ said
Το έβαλαν ήδη στην Wikipedia.
https://en.wikipedia.org/wiki/Qatar_corruption_scandal_at_the_European_Parliament
Μαρία said
203
Δεν νομίζω οτι η πουτάνα είναι τυχαία ξανθιά. Και η Καϊλή να μην είναι, η οποία βέβαια έγινε γνωστή στο γαλλικό κοινό απ’ την τηλεόραση, αναπαράγει ένα στερεότυπο. Η πρόκληση για μένα βρίσκεται στο λογοπαίγνιο putes/députés στο συμπεριληπτικό; αρσενικό.
sarant said
209 Στερεότυπο ασφαλώς. Όπως στερεοτυπική είναι και η βουλευτίνα στο άλλο γόνατο.
Μαρία said
θρεντ
Μιχάλης Νικολάου said
208,
Καταργάρηδες
Μαρία said
Η νηπιαγωγός του συνοικισμού Αγία Σοφία.
voulagx said
«Μόλις ο δήμαρχος είδε την δημοσιογράφο της ΕΡΑ Βόλου Ελένη Μανώλη να μπαίνει στο χώρο της συνέντευξης γύρισε προς τον υπουργό και του ζήτησε να κλείσει η ΕΡΑ Βόλου γιατί κάνει προπαγάνδα υπέρ του ΣΥΡΙΖΑ. «Να σας πω υπουργέ ότι η ΕΡΤ στον Βόλο κάνει προπαγάνδα υπέρ του ΣΥΡΙΖΑ. Άμα βάλετε και ακούσετε καθημερινά, αυτό κάνουν. Να τους πάρετε να τους στείλετε… στείλτε τους στο Μέτσοβο» ήταν χαρακτηριστικά τα λόγια του, όπως γράφει το τοπικό site «gegonota news». Τόσο ο υπουργός όσο και οι βουλευτές της ΝΔ, δεν αντέδρασαν.»
https://www.efsyn.gr/tehnes/media/371148_na-kleisei-i-era-boloy-epeidi-einai-syriza-kai-na-exoristei-sto-metsobo
Πέπε said
214
Δηλαδή στο Μέτσοβο δε μας νοιάζει κι αν γίνουν όλοι κομμουνιστοκοινωνιολόγοι και μας πάρουν τα σπίτια;
ΣτοΔγιαλοΧτηνος said
215# Εκεί έχουν ανοσία, τους έχει εμβολιάσει από παλιά ο Αβέρωφ.
Μαρία said
Stazybο Hοrn said
Μαρία said
218
https://sarantakos.wordpress.com/2022/12/13/mani/#comment-849910
Μαρία said
Alexis said
#214: Ντάξει μωρέ, αφού «αυτούς θέλει (και ψηφίζει) ο κόσμος»
#218: Εκπλήσσομαι πολύ άσχημα με αυτό.
ΣΠ said
218
https://ampa.lifo.gr/gunaikes/argyro-giannoydaki-as-meinei-ayto-oti-i-exoysia-toy-thyti-den-diarkei-gia-panta/
ΣτοΔγιαλοΧτηνος said
188, 211
Τώρα που το σκέφτομαι, δεν πρέπει να έχει ξαναϋπάρξει κυβέρνηση που τα ίδια της τα στελέχη να μας προτρέπουν να τα κρεμάσουμε.