Οι λέξεις έχουν τη δική τους ιστορία

Το ιστολόγιο του Νίκου Σαραντάκου, για τη γλώσσα, τη λογοτεχνία και… όλα τα άλλα

Μποϊκοτάζ στις γερμανικές μπανάνες!

Posted by sarant στο 26 Φεβρουαρίου, 2010


Κι ενώ συνεχίζεται ο θόρυβος για το περιοδικό Focus και το υψωμένο μεσιανό δάχτυλο της Αφροδίτης, αναρωτιέμαι μήπως η τόσο μεγάλη οργή οφείλεται εν μέρει σε παρεξήγηση, δηλαδή μήπως πολλοί από αυτούς που θύμωσαν ερμήνευσαν ότι το υψωμένο δάχτυλο το απευθύνει ο καλλιτέχνης στους Έλληνες -ενώ κατ’ εμέ τουλάχιστο είναι φανερό ότι η ντυμένη με την ελληνική σημαία Αφροδίτη υψώνει το δάχτυλο στους λοιπούς Ευρωπαίους λέγοντάς τους κορόιδα.

Παρεμπιπτόντως, για το θέμα του digitus impudicus, του αναιδούς μέσου δακτύλου, έγραψε ένα ωραίο κείμενο ο Νίκος ο Λίγγρης στη Λεξιλογία, σας το συστήνω θερμά. Μου άρεσε επίσης το άρθρο του Παντελή Μπουκάλα στην Καθημερινή. Ωστόσο, πάρα πολλές αντιδράσεις ήταν υπερβολικές, αψυχολόγητες, εντελώς στερημένες από την ελληνική αρετή του μέτρου, έως και εντελώς απαράδεκτες, σαν του σκηνοθέτη Σμαραγδή που αποκάλεσε τον γερμανικό πολιτισμό «πολιτισμό γενοκτονίας»! Όμως το βραβείο σίγουρα το παίρνει το ΙΝΚΑ, το Ινστιτούτο Καταναλωτών δηλαδή, το οποίο εξέδωσε το εξής απίστευτο δελτίο τύπου:

«Το ΙΝΚΑ, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την πρωτοφανή στην μεταπολεμική περίοδο της Ευρώπης που φροντίσαμε όλοι να ξεχάσουμε τις θηριωδίες και τις εκατόμβες εκατοντάδων εκατομμυρίων νεκρών από την λαίλαπα της Γερμανικής σβάστικας, που ήθελε να ενώσει τον κόσμο με την βία, για το δημοσίευμα του Focus με όρθιο το δάκτυλο της Αφροδίτης και υπότιτλοι Έλληνες κλέφτες, επειδή δεν είναι οι Έλληνες κλέφτες, αλλά μόνο μια συγκεκριμένη γνωστή ομάδα, ΚΑΛΕΙ ΟΛΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΣΕ ΜΠΟΫΚΟΤΑΖ, ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΑΝ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΣΥΓΝΩΜΗ ΜΙΚΡΗ Η ΜΕΓΑΛΗ.

Η παραποίηση μορφής αγάλματος Ελληνικής ιστορίας κάλλους και πολιτισμού, της περιόδου που εκεί τρώγανε «μπανάνες» πάνω στα δέντρα, είναι ανεπίτρεπτο και ασυγχώρητο από τους μετά εξανθρωπισμένους.

Από σήμερα 25.02.10

ΜΠΟΫΚΟΤΑΖ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.

Τα γερμανικά προϊόντα έχουν barcode  που αρχίζει με 40,41,42,43,44.»ι

Και για να μη νομίσετε (όπως νόμισα κι εγώ όταν το πρωτοείδα) ότι είναι φάρσα, η ανακοίνωση υπάρχει και σε εφημερίδες αλλά και στον ιστότοπο του ΙΝΚΑ (πατήστε στις Ανακοινώσεις-Δελτία Τύπου).

Τι να σχολιάσει κανείς από αυτή την κατάπτυστη ανακοίνωση; Τα άθλια ελληνικά; Την τρικυμισμένη σύνταξη; Τα θλιβερά κλισέ; Τους «μετά εξανθρωπισμένους»; Ή το αμίμητο, ότι οι αρχαίοι Γερμανοί τρώγανε μπανάνες;  -έστω και σε εισαγωγικά, τα οποία τι σημαίνουν εδώ άραγε;

Ίσως δεν αξίζει κανείς άλλος σχολιασμός πέρα απ’ αυτόν που έκανε ο Νίκος Λίγγρης, από το σημείωμα του οποίου στη Λεξιλογία πήρα πολλά στοιχεία: Αν η ηγεσία ή οι δημοσιοσχεσίτες του Ινστιτούτου Καταναλωτών κουβαλούν τέτοια μυαλά, εύκολα καταλαβαίνει κανείς γιατί το κίνημα καταναλωτών στην Ελλάδα δεν παρουσιάζει καμιά κίνηση.

Αν και εγώ πείστηκα και θα εφαρμόσω εν μέρει τις προσταγές του ΙΝΚΑ. Δεν πρόκειται στο εξής να αγοράσω ποτέ μου μπανάνες που να έχουν καλλιεργηθεί στη Γερμανία. Εμπρός λοιπόν -μποϊκοτάζ στις γερμανικές μπανάνες!

82 Σχόλια to “Μποϊκοτάζ στις γερμανικές μπανάνες!”

  1. Alfred E. Newman said

    Και για όσους βλέπουν ελληνική τηλεόραση:
    ΙΝΚΑ μπανάνα!

  2. SophiaΟικ said

    Βρε Νίκο,οι μπανανες είναι σε εισαγωγικά, άρα εννοεί το ΙΝΚΑ εικονικές μπανάνες, βέρτσουαλ, πως το λένε. Ελπίζω κι εσύ τέτοιες εικονικές μπανανες να μην ξαναπάρεις με τα εικονικά σου ευρώ.

  3. marvin said

    Μωρε μηπως τελικα οι Γότθοι έιχαν αναπτύξει εμπορικα πάρε-δώσε με την Αφρική και εισάγανε μπανάνες; Ειδες πρόοδος;

  4. Ακόμα και τώρα δεν θέλω να πιστέψω ότι δεν πρόκειται περί φάρσας … Ας τους μαζέψει κάποιος, εκτίθενται και εκθέτουν!

  5. LandS said

    Ως γνωστόν, οι κουτόφραγκοι πριν τους εξανθρωπίσουμε (μέχρι και τον χαιρετισμό hello! τους μάθαμε) έτρωγαν βαλανίδια και όχι μπανάνες.

    Μπανάνες τρων οι υπάνθρωποι της ηπείρου που οι πρώην βαλανιδοφάγοι, θεωρούν λανθασμένα (είπαμε: Τέλειος γενιέσαι δεν γίννεσε) ότι εκεί δήθεν εμφανίστηκε πρώτα ο άνθρωπος, όπως περίτρανα αποδεικνύει και το Κρανίον του Σπηλαίου Πετραλώνων στην Χαλκιδική, και του οποίου κρανίου κατευθείαν απόγονος είναι ο συντάκτης της ανακοίνωσης, ο οποίος με την σειρά του, ως άνθρωπος (αυτό δεν αμφισβητείται λόγω καταγωγής του από το Κρανίον) κάνει και λάθη, τα οποία είναι, βεβαίως, ανθρώπινα.

    Ας προσέξουμε το σχήμα και το χρώμα των δύο καρπών για να αντιληφθούμε ότι εύκολα συγχέονται. Ειδικά όταν βάλεις τον έναν (καρπό) σε εισαγωγικά!

  6. Ντέλτσεφ said

    μία ακόμα απόδειξη της ανύπαρκτης ελληνικής κοινωνίας πολιτών , συστατικό στοιχείο της οποίας θα όφειλε να ήταν το ανεξάρτητο και μη χειραγωγημένο καταναλωτικό κίνημα…
    ο θρίαμβος της εθνικιστικής διαπλοκής μέσα από ένα κείμενο πρωτόγονου εθνικισμού καρατζαφερικής αισθητικής…

  7. Μα καλά, βελανίδια δεν έτρωγαν οι Γότθοι γενικώς;

  8. Ντέλτσεφ said

    το καλοκαίρι προβλέπεται μετακίνηση των γερμανών τουριστών,πυρήνα του ελληνικού τουρισμού στις τουρκικές ακτές…
    άλλο ένα εθνικιστικό/ανθελληνικό ελληνικό αυτογκόλ…

  9. Βίκυ Π said

    γιατί όρθιο το δάχτυλο; κωλοδάχτυλο αφού.
    ω! ίο μετά εξανθρωπισμένη..
    τι εννοεί ο ποιητής: ¨ επειδή δεν είναι οι Έλληνες κλέφτες, αλλά μόνο μια συγκεκριμένη γνωστή ομάδα¨, ωρέ και δεν καταλαβαίνω;

  10. Βίκυ Π said

    ¨εκατόμβες εκατοντάδων εκατομμυρίων νεκρών από την λαίλαπα της Γερμανικής σβάστικας¨
    μμμφφφφ συγκρυάστηκα!

  11. Αγγελος said

    Απ’όλα αυτά, θα ήθελα να μείνει η υπέροχη φράση του Παντελή Μπουκάλα (από το άρθρο όπου παραπέμπει ο Νικοδεσπότης):

    «Να τιμάμε τους νεκρούς μας, μ’ αυτό είμαστε χρεωμένοι – όχι να τους τιμολογούμε.

  12. espectador said

    Θυμαμαι μια εποχη -74?-που οι εισαγωγες μπανανας απαγορευονταν στην Ελλαδα-εβγαζαν στην Κρητη κατι τοσοδουλικες, μετα συγχωρησεως-και οποιος ταξιδευε στην Γερμανια εφερνε μερικες απο εκει «για να τρωνε τα μωρα». Φαινεται ηταν απ αυτες που ειχαν περισεψει η ειχαν ηδη κατεβει απο τα δεντρα οι Γερμανοι.
    Μια μπανανια παντως που ειδα καποτε στα περιχωρα της Πρεβεζας δεν μου φανηκε οτι μπορεις να σκαρφαλωσεις επανω της.

  13. sarant said

    Μάρβιν, σωστή παρατήρηση -και μάλιστα, όπως λέει η Βικιπαίδεια, την αρχαιότητα οι μπανάνες ήταν γνωστές μόνο στην Ινδία-Ινδοκίνα-Ινδονησία, που σημαίνει ότι οι Γότθοι ήταν θαλασσοπόροι!

    Εσπεκταδόρ, πολλά χρόνια απαγορεύονταν οι εισαγωγές μπανάνας, πράγματι.

    Εξαιρετική η φράση του Μπουκάλα, Άγγελε.

  14. Μαρία said

    Εσπεκταδόρ, θυμάμαι και την εποχή που επιτρεπόταν οι εισαγωγές αλλά η μπανάνα θεωρούνταν φρούτο πολυτελείας, και την εποχή της απαγόρευσης. Το καλοκαίρι του 76 που πήγα στη Γερμανία μ’ έπιασε το στομάχι μου απ’ την πολλή μπανάνα. Στις αρχές όμως της δεκαετίας του 80 πρακτορεία στη Σαλονίκη οργάνωναν ψωνιστικές εκδρομές στα Σκόπια(πώς τώρα πηγαίνουν στο Σαντάνσκι) όπου ο κόσμος μαζί με τα φθηνά αθλητικά αγόραζε και μπανάνες. Έτσι εγώ μετά τις γερμανικές έφαγα τις μακεδόνικες. Να πάω λέτε να κοιταχτώ;

    Μετά την εποχή απαγόρευσης κατά τις προηγούμενες δεκαετίες, η μπανάνα έχει γίνει το πρώτο φρούτο και το τρίτο λαχανικό στις προτιμήσεις των Ελλήνων, που δαπανούν στο… ξεφλούδισμά της περί τα 70 εκατ. ευρώ ετησίως.
    http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=93067

  15. Mindkaiser said

    Διαβάζοντας αγαπητέ Νίκο τις τρεις τελευταίες αναρτήσεις σου, ενίσχυσα την αρχική μου αίσθηση ότι το άρθρο του Focus μάλλον μας φτιασιδώνει παρά μας αδικεί.

  16. #12-#14 Και δική μου παιδική ανάμνηση οι μπάνανες από τη Στουτγάρδη, μια δυο φορές το χρόνο.

    Το #1:

  17. κοίτα που όλος ο κόσμος έχει να πει για τις γερμανικές μπανάνες!

    καμιά ανάμνηση από γερμανικούς ανανάδες;
    να τους μποϋκοτάρουμε και αυτούς;

  18. Immortalité said

    Τα είσαγωγικά στις μπανάνες μπήκαν γιατί το Ινκα θέλει να συγχύσει τον Τιπούκειτο 🙂

    Και μια πληροφορία για τον Εspectador, στην Κρήτη εξακολουθούν να βγάζουν αυτές τις μικρούλικες όπως λες μπανάνες, τις υπέροχες μπανάνες Αρβης. Είναι το σόι τους μικρούλικο και είναι πεντανόστιμες καλύτερες από κάθε άλλη μπανάνα και γερμανική ή γερμανόφιλη. (Μην ακούσω τίποτα του τύπου είσαι εθνικίστρια και τα λες αυτά γιατί θα σας στείλω καναδυο τσαμπιά να δοκιμάσετε) ;P

  19. sarant said

    Εξάλλου, το αράπικο είναι μεγαλύτερο αλλά το αιγενήτικο είναι νοστιμότερο (λέμε εμείς για το φιστίκι)

  20. Μαρία said

    >λέμε εμείς για το φιστίκι Είπα κι εγώ!

    Τις πιο νόστιμες μικρές μπανάνες τις έφαγα στην Κούβα, κατευθείαν απ’ το δέντρο του νοικοκύρη μας.

    Αθανασία, τη νοστιμιά της κρητικιάς πρέπει να τη βεβαιώσουν και οι Στάζυ, Δύτης για να πειστούμε οτι δεν είσαι τοπικίστρια.

  21. Τα εισαγωγικά στις μπανάνες δεν υπήρχαν στην αρχική έκδοση της ανακοίνωσης, ενώ υπήρχε το φοβερό δάχτυλο του Χίτλερ.
    Κάποιος του ΙΝΚΑ επιμελήθηκε το κείμενο!

  22. espectador said

  23. Alfred E. Newman said

    Για γενική γνώση και συμμόρφωση.
    Κρητικός τηλεφωνάει στον μεγάλο αδελφό που ζει στην Αθήνα και τον ενημερώνει ότι κάποιος έθιξε (ποικιλότροπα) την αδελφή τους.
    Οπότε εκείνος απαντά: Άρχισε να σκοτώνεις και έρχομαι.

  24. Νομίζω ότι αποτελεί στοιχειώδη κανόνα διαδικτυακής συμπεριφοράς η αποφυγή αποκάλυψης περισσότερων προσωπικών στοιχείων από όσα καθένας μας αφήνει να φανούν. Είναι για άλλους ευκολότερο, για άλλους δυσκολότερο να κάνουμε τους ερευνητές, όμως, ας κρατήσουμε τα ευρήματα για τους εαυτούς μας.

  25. In the Dutch mountains.
    In the Dutch mountains
    – mountains -.

  26. German bananas in pyjamas

  27. Και εγώ μόλις δέχτηκα το συγκεκριμένο κείμενο σε chain mail, υποψιάστηκα ότι είναι κάποια από τις γνωστές απάτες.
    Κρίμα που δεν επιβεβαιώθηκε η αρχική αυτή υποψία.

  28. doctor said

    LandS, ο απόγονος του αρχανθρώπου των Πετραλώνων είναι ο αχυρόμυαλος Καρατζαφέρης και όχι ο βλαξ Τσιφάκης, ο τηλεμαϊντανός πρόεδρος του ΙΝΚΑ που μάλλον από το άδειο του κεφάλι βγήκαν αυτές οι λαϊκίστικες σαχλαμάρες.
    Εγώ πάντως θα συμμετάσχω στο μποϋκοτάζ, μόνο μην μου ζητήσετε να μην πιω Warsteiner, δεν μπορώ να αντισταθώ…!

  29. Νέος Τιπούκειτος said

    @26: Στάζυμπε, είναι προφανές, ελπίζω, ότι δεν υπάρχει κακή προαίρεση — κάθε άλλο. Αν βέβαια η αγαπητή Ιμμορταλιτέ έχει άλλη άποψη, ο Νικοκύρης μας θα μπορούσε να σβήσει το επίμαχο σχόλιο 21.

  30. doctor said

    Ήθελα να ρωτήσω στο ΙΝΚΑ αν στο μποϋκοτάζ είναι και η αλυσίδα καταστημάτων «Γερμανός». Ξέρει κανείς κάτι;;;;;;;;;;;

  31. doctor said

    Επίσης προτείνω την μετονομασία του «Παλαιών Πατρών Γερμανού» σε «Παλαιών Πατρών Έλληνα». Πως τους ξέφυγε αυτό; Θυμάμαι (άσχετο) που ψάχνοντας για αρχαία τοπωνύμια, στο Τουρκολίμανο μπλόκαραν οι εθνοπατέρες μας διότι οι αρχαίοι Έλληνες το έλεγαν «λιμήν Μουνιχίας». Έτσι, προτίμησαν να το πούνε Μικρολίμανο…

  32. Μια ξανθιά απ’ το Βισμπάντεν
    τους Ρωμιούς τους αγαπάει
    γιατί ξέρουν στο κρεβάτι
    να ‘ναι ντούροι και βαρβάτοι

    Μια καλή στη μπυραρία
    τους Ρωμιούς τους αγαπάει
    πιο πολύ κι από τον Χίτλερ
    πιο πολύ κι απ’ το Βισμπάντεν

    Μια καλή απ’ το Βισμπάντεν
    τους Ρωμιούς τους αγαπάει
    εδώ και μισό φεγγάρι
    γίναμε τρελό ζευγάρι

    (Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης – Στίχοι: Φώντας Λάδης)

  33. Immortalité said

    @31 Mon cher Τιπούκειτε νομίζω ότι ο Σταζυ αναφερόταν στο σχόλιο του 21 Αλφρέδου , ο οποίος θα πρέπει να γράψει 500 φορές με το χέρι, να το σκανάρει και να το στείλει, δεν θα ξαναδώσω ποτέ κανένα, δεν θα ξαναδώσω ποτέ κανένα κτλ κτλ.

    Θα ήθελα να επισημάνω όμως σε όσους διαβάζουν λιγάκι απρόσεκτα 🙂 ότι ζήτησα να μην κατηγορήσουν για εθνικίστρια και όχι τοπικίστρια και αν θυμάμαι καλά οι μπανάνες άρβης διάτιθενται και στην υπόλοιπη επικράτεια. Αρα δεν είναι ανάγκη να είσαι από το μεγάλο νησί για τις έχεις δοκιμάσει.

    @ 20 Μαρία αν ο Δύτης και ο Στάζυ θέλουν όντως κάτι θα κάνουμε. Εχω βαφτισιμιά κρητικιά 🙂

    Σταζυμπε ευχαριστώ που υπενθυμίζεις τα αυτονόητα. Θα παρακαλούσα τον οικοδεσπότη μας αν δεν έχει αντίρρηση να διαγράψει το σχόλιο 21. Αληθινές ή λαθεμένες, ας μη δημιουργούμε εντυπώσεις.

    Άλφρεντ για το 21 και το 25 με στεναχώρεσες. Οχι ότι έχει και καμιά σημασία.

  34. Immortalité said

    Είναι νομίζω προφανές ότι εννούσα το σχόλιο 22 και 25. Και ότι θα ήθελα να διαγραφεί το 22. Με μπέρδεψε ο Τιπούκειτος που ζήτησε τη διαγραφή του 🙂

  35. Alfred E. Newman said

    #34 Immortalité

    Για το 21 λυπάμαι. Το 25 δεν είναι δικό μου. Το 24 είναι δικό μου και το έχω από Ρεθυμνιώτη.

  36. Ας ελπίσουμε ότι η Γερμανική κοινή γνώμη δεν θα πάρει χαμπάρι τις αηδίες για μποϊκοτάζ και άλλα κουραφέξαλα που λένε διάφοροι εδώ, γιατί έτσι και δεν έρθουν για διακοπές Γερμανοί τουρίστες, μαύρο φίδι που μας έφαγε όλους, ειδικά για πολύ κόσμο εδώ στην Κρήτη που ζούμε από τον τουρισμό.
    Όσο για τις Κρητικές μπανάνες, μεταξύ μας τώρα, είναι μια αηδία και μισή, δεν πιάνουν μία μπροστά στις εισαγόμενες.
    Για κανένα χυμό καλές είναι.
    Εντάξει, γούστα είναι αυτά, περί ορέξεως.. μπανανόπιττα…

  37. Immortalité said

    @ 36 Εντάξει Αλφρεντ, μπερδεύτηκα με τα νούμερα. Σημασία έχει ότι κατάλαβες.

  38. sarant said

    Έσβησα δύο σχόλια που δεν τα θέλατε ή που νόμιζα ότι. Οπότε η αρίθμηση άλλαξε.

    Γάτε, την ξανθιά από το Βισμπάντεν τη βάζω και την ακούω όποτε περνάω από εκείνα τα μέρη…

  39. Μαρία said

    >Εχω βαφτισιμιά κρητικιά
    Βαφτίζονται και οι μπανάνες;

  40. Immortalité said

    @ 36 Ντίνο τέτοια μπανανόπιτα εννοείς; http://www.joyofbaking.com/breakfast/ChocolateBananaBread.html 🙂

  41. Immortalité said

    @ Μαρία τώρα τί καταλαβαίνεις ; Εχω βαφτισιμιά κρητικιά έγραψα όχι κρητικιά μπανάνα 🙂

    Εχω βαφτισιμιά κρητικιά και άρα πρόσβαση σε τοπικά προιόντα. Θα το πω στους συντέκνους μου και θα μας στείλουν ένα δέντρο. Εγινα σαφής;

  42. @40 Άσε με βραδιάτικα Αθανασία και προσπαθώ να κάνω δίαιτα, μη μου δείχνεις πειρασμούς!!!
    (ξέρεις, κάνω την δίαιτα της Κρητικής μπανάνας, τρώω τα πάντα εκτός από μπανάνα…)

  43. nikos10 said

    Πολύ καλός για μία ακόμη φορά ο Π. Μπουκάλας.
    Κάνει, όμως, ένα λάθος: κάποιος θυμήθηκε ακόμα και τη Βαυαροκρατία!!!

  44. Alfred E. Newman said

    Άσχετο:
    Δεκαετία του 60.
    Στο βήμα της Βουλής είναι ο Γεώργιος Παπανδρέου.
    Από τα έδρανα βουλευτής κραυγάζει προβλητική φράση.
    Ο Παπανδρέου σταματά και ρωτά:»Ποιος το είπε αυτό;»
    Ο άλλος μαινόμενος κραυγάζει: «Εγώ».
    Και ο Γεώργιος Παπανδρέου: » Εσείς; Α! δεν έχει σημασία» και συνέχισε την αγόρευσή του.

  45. Με αφορμή το self-outing (σε άλλο thread) της Immortalité μίλησα. Προσωπικά, κι από δω κι από το μπλογκ μου, έχω αφήσει να φανεί ότι είμαι στο νησί. Προφανώς, δεν ήθελα να θίξω κανέναν, κι υποθέτω ότι το σχόλιό μου δεν είχε σχέση με τη φυγή ενός από τους λίγους που με παρακολουθούν από το google reader. 🙂

  46. sarant said

    Αλφρέδο, κάπου είχα διαβάσει ότι του φώναξε: Πάψε, αλλιώς θα σε πιστολίσω.

    Πάντως, εκτός από μποϊκοτάζ στις γερμανομπανάνες, κάποιοι έγραψαν και μαντινάδα για το θέμα, απάντηση «στο λαό που γέννησε τον Χίτλερ»:
    http://www.facebook.com/home.php?#!/video/video.php?v=1133097067375&ref=nf

  47. Νομίζω θα συμφωνήσει κι ο Τιπού, ότι ίσως έπρεπε να βάλω εισαγωγικά στο self-outing, μην το πάρει κανείς με την τρέχουσα έννοια του όρου…

  48. Μαρία said

    οκ Στάζυ, ήσουν πολύ αυστηρός και μας τρόμαξες.

    Αλφρέδο, τη φράση θέλουμε.

  49. Voulagx said

    #18 Immo, εισαι σουπερ-ντουπερ εθνικιστρια στον κυβο!! Ποσα τσαμπια κερδιζω; :mrgreen:

    Ιμμολιγουρηδες, θα μεινετε με την μπανανα στο χερι!

  50. Το barcode (40, 41, 42, 43, 44) είναι πραγματικό, ή μπήκε για να θυμίσει Κατοχή;

  51. #31.
    Επίσης θα μετονομαστούν ο Φρέντυ Γερμανός, ο Βαγγέλης Γερμανός, και αυτός με τις μπαταρίες (ίσως αρχίσει να πουλάει μπανάνες…)

  52. Alfred E. Newman said

    Μαρία δεν θυμάμαι. Αλλά βέβαια αυτό που έχει σημασία ήταν η παροιμιώδης ετοιμολογία του Παπανδρέου.

    Μια που δεν μπορώ να απαντήσω στο ερώτημα πάρτε σαν αντίδωρο μια άλλη -πλήρη αυτή τη φορά- στιχομυθία.
    Ο Παπανδρέου ρητορεύει και επικρίνει τον Μαρκεζίνη για κάτι που είχε δημοσιευθεί στην εφημερίδα Εστία η οποία υποστήριζε το Κόμμα των Προοδευτικών.
    Λέει λοιπόν ο Παπανδρέου: Στο όργανό σας…
    Διαμαρτύρεται ο Μαρκεζίνης: Δεν έχω όργανον.
    Και ο Παπανδρέου: Κατανοώ το πρόβλημά σας.

  53. Immortalité said

    @ 45, Γιατί Στάζυμπε έφυγε κανείς; όποιος έφυγε παρακαλούμε να επιστρέψει.

    @ 49 Εσύ Voulagx πόσα τσαμπιά θέλεις να κερδίζεις; 🙂 Βλέπω μάθαμε να βάζουμε τον πρασινοχαμογελάκο!

  54. Μαρία said

    43, αφού ο Καρατζαφέρ έκανε και τον Όθωνα Γερμανό, περιμένω διαμαρτυρία του Μπουλντόζα.

    49 Πονηρός ο βλάχος!

  55. akindynos said

    @50, half-true

  56. Για την ιστορία πάντως κάπου το 1593 ή ’94 ο Αψβούργος μονάρχης Ροδόλφος ο Β’ προσπάθησε να καλλιεργήσει στα γερμανικά εδάφη (στην Πράγα ήταν τότε η πρωτεύουσα) οπωροφόρα θερμών κλιμάτων, μεταξύ των οποίων πορτοκαλιές και μπανανιές. Ο βαρύς βοημικός χειμώνας φόρεσε άσπρα στην ορανζερί και μαύρες πλερέζες στους βασιλικούς βοτανολόγους. Δεν μπορεί όμως, κάποια μπανανίτσα θα προλάβανε να βάλουν στη φορμόλη.

  57. sarant said

    Το παραπάνω ήταν το υπ’ αρ. 25000 σχόλιο (χωρίς να μετράω όσα έχουν σβηστεί). Παναγιώτη, συγχαρητήρια, κερδίζεις πλούσια (βέρτσουαλ) δώρα!

  58. Μια συνδρομή στο γερμανικό Focus, ας πούμε;

  59. sarant said

    🙂

    Ή δέκα κιλά γερμανικές μπανάνες 🙂

  60. Voulagx said

    #54 Επιβεβαιωνω το στερεοτυπο; :mrgreen: (ελπιζω να μην ηταν ατυχες το χιουμορ μου)

  61. Μαρία said

    Έπρεπε να γράψω βλάχος με Β; Δεν ήξερα οτι εννοούσαμε εσάς.

  62. gbaloglou said

    Όταν έληξε η απαγόρευση των μπανανών μπορούσε κανείς να δει μπανανόφλουδες να κρέμονται από πολλούς κάδους απορριμάτων στα πεζοδρόμια. Υπάρχει επίσης στο μυαλό μου μια θολή ιστορία με κάποιο πλοίο με παράνομο φορτίο μπανανών που έριξε τα κιβώτια-πειστήρια στον κόλπο της Θεσσαλονίκης και βγήκαν οι μπανάνες στην παραλία της Περαίας…

  63. SophiaΟικ said

    Οι μπανανες είχαν απαγορευτεί από το ’76 και μετά, όχι πιο νωρίς. Και η απαγόρευση σταματησε σίογουρα όταν μπήκαμε στην ΕΕ. Η διακιολογία ήταν νομίζω γιατί είχαμε πολλα μήλα και δν ξεραμε τι να τα κανουμε (με την ΕΕ τα θάβαμε και λυνόταν το πρόβλημα, προφανως).
    [Σνιπ μια αναφορά με αναμνήσεις από την εποχή, στις οποίες περιλαμβανόταν κι η μητέρα μου που δούλευε τότε στηνε εταιρέια που εφερε το πρώτο φορτίο μπανανες Η ιστορία εχει γούστο αλλά σας τη στερώ γιατι δεν εχω διαθεση να ασχοληθεί πάλι ο Τιπούκειτος με το σόι μου (τα παράπονα σας στον Τιπούκειτο).]
    Ίσως γιατί στερήθηκε το ελληνόπουλο τη μπανάνα του, μετά το ελληνόπουλο έφτυσε καθε άλλο φρούτο. Με είχε ρωτήσει ενας αλλοδαπός τι εχουν οι Έλληνες με τις μπανανες, δεν τους βλέπει ποτέ να τρωνε άλλο φρούτο (αυτό ήταν πριν 15 χρόνια και βάλε). Και μια φίλη είχε αναφέρει ότι στο δικό της πανεπιστημιο οι Έλληνες ήταν γνωστοί ως the banana boys.

  64. SophiaΟικ said

    62: αυτό με το πλοίο το θυμάμαι κι εγώ, κυρίως γιατί εγραφαν οι εφημερίδες ότι ο κόσμος είχε μαζευτεί να ψαρέψει τις μπανανες λες και ήταν ράβδοι χρυσού. Νομιζω όμως ότι ήταν στην Ελευσίνα.
    Επίσης θυμάμαι όι με την αρση της απαγόρευσης η αγορά γέμισε μπανανες Τσικίτα, 30 εκατοστά εκαστη, με το συμπάθειο. Όσο μεγαλύτερες, τόσο καλύτερες.

    Και μια που λετε για τις κρητικές που έιναι δείγμα μπανανας, εδω στο ΗΒ εχω δει στο σουπερμάρκετ κατι μπανανες μινιατούρες, πέντε πόντους, που υποτίθεται έιναι πιο αρωματικες. Δεν είναι, μη δώσετε τα λεφτά σας (έχουν διπλή τιμή από τις άλλες)

  65. Μαρία said

    Αντί για μαμά πες μια γειτόνισσα για να ξεγελάσεις τη λογοκρισία.

    62 Καλά αυτό θυμίζει το παμπόρι απ’ την Περσία.

  66. espectador said

    Της κοντης (χωρας? μπανανας?)
    οι Γερμανοι της φταινε..

  67. sarant said

    Με το να μην πολυτρώω μπανάνες δεν μπορώ να βοηθήσω στη χρονολόγηση της απαγόρευσης. Όμως, και εντελώς άσχετο με το θέμα, μήπως θυμάται κανείς πότε έγινε το σκάνδαλο με τις στημένες κληρώσεις του λαχείου που γίνονταν με ορφανά;

  68. ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΜΙΧΑΗΛ said

    Καλά πάτος στο βαρέλι δεν υπάρχει??

  69. Χρήστος said

    Εδώ κάνουμε πλάκα και αυτή η ιστορία μόνο για πλάκα προσφέρεται. Ο Μπουκάλας, όμως, προσπαθεί, δυστυχώς σοβαρά, να απαντήσει στον Πετσάλνικο. Χωρίς πλάκα, τώρα, η απάντηση του Μπουκάλα είναι επιπέδου Φόκους (όχι του Φορντ, του άλλου του ανθελληνικού).

  70. Χρήστος said

    του «ανθελληνικού», για να μην παρεξηγούμαστε

  71. Get said

    Μα σχεδόν τα ίδια δεν είπε και ο ΣΥΡΙΖΑ με τον Γκλέζο (και με τον Τσιπρα να γνέφει θετικά δίπλα του), οτι απαιτούν αποζημιώσεις γιατί «αν δεν ήταν οι αγώνες της Ελλάδας η Ευρώπη δεν θα ήταν ελεύθερη σήμερα»;

  72. ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΜΙΧΑΗΛ said

    Διάβασα ότι το 1960 δόθηκαν αποζημιώσεις για τις περιουσίες των Εβραίων,και δεν οι κυβερνήσεις μας δεν ζήτησαν τίποτε ΤΟΤΕ! και το θυμόμαστε τώρα που μας λένε «κλέφτες, κομπιναδόρους και ότι δώσαμε ψεύτικα στοιχεία», κάπου λέει «ενοχος ένοχον ου ποιεί». Λέω ότι πουλήσαμε την ψυχή μας στον Μαμμωνά, εξ ου και οτι τα περισσότερα Porche Cayenne στην Ευρώπη πουλήθηκαν στην Ελλάδα…. έχω και άλλα στοιχεία όποιος θέλει.

  73. Αρκετά σχόλια πριν και πριν αρχίσει το μπέρδεμα με τα «αναφέρομαι στο #χ, νόμιζα ότι ήταν το #ψ», άκουσα να φωνάζουν το όνομά μου, αλλά το κλεψιμέικο wifi δεν βοήθησε να απαντήσω εγκαίρως. Δηλώνω λοιπόν υπεύθυνα, έστω και καθυστερημένα, ότι παρόλο που οι σχέσεις μου με την κρητική κουζίνα δεν είναι οι καλύτερες, πιστεύω στη σαφή ανωτερότητα της κρητικής μπανάνας σε σχέση με τσικίτες και σάντα-τσικίτες, από αρωματικής τε και γευστικής επόψεως. Αυτά.

  74. Immortalité said

    @ 73 Μερσι Δύτη. Το ότι δεν έχεις τις καλύτερες σχέσεις με την κρητική κουζίνα δίνει στην γνώμη σου μια αντικειμενικότητα en plus 🙂

  75. Κάποιος εἶπε χαριτολογῶν: οἱ Γερμανοὶ δουλεύουν μιὰ ζωὴ γιὰ νὰ πάρουν σύνταξι καὶ ν’ἀγοράσουν ἕνα οἰκοπεδάκι στὴν Κρήτη. λοιπόν, νὰ ποὺ οἱ Γερμανικὲς μπανάνες δὲν εἶναι καὶ τόσο ἀνύπαρκτο εἶδος.

  76. xBerliner said

    Πέρα από το άτοπο της ανακοίνωσης («τιμωρείς» όποιον παράγει και εξάγει στη Γερμανία επειδή ένας ηλίθιος έγραψε ένα εμπαθές άρθρο σε ένα περιοδικό επιπέδου WC) είναι και ηλίθιο:
    Οι γερμανικές εξαγωγές στην ελλάδα είναι λιγότερες από το 1% (νομίζω κάπου στο 0.8%) του συνόλου των εξαγωγών του. Οι περισσότερες αφορούν αυτοκίνητα και σε δεύτερη θέση έρχονται τα φάρμακα. Φαντάζομαι ότι μποϋκοτάζ στα φάρμακα δεν πρόκειται να κάνει κανένας. Επίσης άντε να βρεθούν 10 ή 20 που αντί για γερμανικό αυτοκίνητο θα αγοράσουν ας πούμε γαλλικό ή κορεάτικο (όταν δίνεις 20 και 30 χιλ ευρώ για μια αγορά το τελευταίο πράγμα που σε ενδιαφέρει είναι το άρθρο στο φόκους). Από τις υπόλοιπες εισαγωγές μας αρκετές πρέπει να αφορούν σε προϊόντα που δεν φτάνουν κατευθείαν στον καταναλωτή (π.χ. τηλεπικοινωνιακό υλικό για τον ΟΤΕ, εξιδεικευμένα μηχανήματα για βιοτεχνίες/βιομηχανίες, χημικά υλικά και άλλα) και άρα εξαιρούνται από το μποϋκοτάζ.
    Δηλαδή σε τί πρόκειται να κάνουμε μποϋκοτάζ!!! Στις μπανάνες[*];
    Συγνώμη για την έκφραση, αλλά πόσο μαλάκες είναι εκεί στο ΙΝΚΑ;

    Μην γελάτε, η γερμανία έχω την εντύπωση ότι είναι ο μεγαλύτερος διανομέας (=μεσάζων) μπανανών στην ευρώπη. Δεν αποκλείω οι μπανάνες να έχουν πράγματι barcode που αρχίζει με 40,41,42,43,44.

  77. Immortalité said

    @ 75 Το θέμα είναι Κορνήλιε, ότι αυτοί αν δουλεύουν μια ζωή μπορούν να πάρουν ένα οικοπεδάκι. Ενώ εμείς, η σειρά μου τουλάχιστον, θα δουλεύουμε μια ζωή και ζήτημα αν θα πάρουμε ένα δωρεάν εισητήριο για το ΕΣΥ. Γιατί για σύνταξη δεν υπάρχει καμιά περίπτωση. Θα πεθάνουμε όλοι νέοι, ωραίοι και εργαζόμενοι…

  78. Κώστας Αδαμόπουλος said

    Πάντως και στην Ανατολική Γερμανία οι μπανάνες ήταν απαγορευμένες μέχρι την πτώση του Τείχους

    Είχα γνωρίσει μια (πρώην) ανατολικογερμανίδα σε κάποιο κυκλαδονήσι που το παρουσίαζε ως δείγμα αυταρχισμού και ανελευθερίας. Της φαινότανε μάλιστα εξωφρενικό που κανένας έλληνας άνω των 30 δεν εντυπωσιαζόταν, μέχρι που της εξηγήσαμε…

  79. Με τις πολλές μπανάνες της ανάρτησης, θυμήθηκα την United Fruit Company και τον σχετικό στίχο από το Κάντο Χενεράλ…

  80. SophiaΟικ said

    76: άμεσες εξαφωγές όχι, γιαίτ η Ευρώπη πλεόν παράγει ελάχιστα, ΑΛΑ πόσες απότις εισαγωγές μας είναι γερμανικών συμφεροντων, made in China?

  81. Ηλεφούφουτος said

    Στην Αν Γερμανία και στη Ρωσία με την πτώση του κομμουνισμού οι μπανάνεις είχαν αποκτήσει συμβολική διάσταση, κάτι σε απελευθέρωση και χλιδή ένα πράμα.
    Θυμάμαι το 93 στη Ρωσία μια αγαθή γιαγιά να απορεί πώς πλούτισαν ξαφνικά έτσι κάποιοι και να λέει: «τους βλέπω στο δρόμο να κυκλοφορούν με μια σακούλα μπανάνες. Πού τα βρήκαν τα λεφτά;»

    Στην Ανατ Γερμανία οι μπανάνες καταναλώνονταν με λατρεία ήδη λίγο πριν απ την πτώση του Τείχους. Στο πλα΄σιιο της προσέγγισης των δύο Γερμανιών ο Κολ είχε στείλει φορτία με μπανάνες για αν θαμπώσει τους ανατολικούς και έγιναν φετιχιστικό αντικείμενο.
    Στη Σάισε-Βέστεν (Δυτική Γερμανία) είχε βγει και ανέκδοτο τότε:
    – Πώς μπορείς να χρησιμοποιήσεις μια μπανάνα σαν πυξίδα;
    – Βάλ’ την κάθετα πάνω στο Τείχος. Η δαγκωμένη πλευρά δείχνει την Ανατολή.

  82. YOSEF22ADAR said

    http://www.facebook.com/group.php?gid=324796584079
    DO NOT BUY GERMAN PRODUCTS!

    http://en.wikipedia.org/wiki/Anti-German_sentiment
    «… However, a silent boycott of German goods continues among some sectors of Israel.
    For example, it is rare to see Orthodox Israelis driving German cars,
    preferring non-German cars, in particular Volvo…»

    Και θα μπορουσα να παραθεσω αναριθμητα Links…
    Η πρακτικη του δεν αγοραζω Γερμανικα προιοντα
    ειναι μια πολυ διαδεδομενη πρακτικη σημερα στο Ισραηλ…
    Ο υποφαινομενος την εφαρμοζει για πανv απο 15 χρονια
    σε Ισραηλ και Ελλαδα.
    Τουλαχιστον προσπαθηστε 🙂

Σχολιάστε