ΠΚΠΓ
Αναρτήθηκε από τον/την: sarant στο 4 Ιουνίου, 2025
Το ακρώνυμο που βλέπετε έχει γίνει διάσημο στα σόσιαλ από την Κυριακή, αν και υπήρχε από παλιότερα. Όχι, δεν είναι κάποιος δημόσιος φορέας, όπως ο επίσης διάσημος τελευταία ΟΠΕΚΕΠΕ. Για το δάσος των επίσημων ακρωνύμων έχουμε παλιότερο άρθρο, κι εκεί θα μάθετε τι είναι ο ΠΣΔΜΜΜΜ, αλλά το ΠΚΠΓ είναι ακρώνυμο ανεπίσημο.
Την Κυριακή, στο δεύτερο ματς των πλέι οφ του πρωταθλήματος μπάσκετ, ο ιδιοκτήτης του Παναθηναϊκού, ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος, εμφανίστηκε στο γήπεδο του αγώνα, στο ΣΕΦ που είναι η έδρα του Ολυμπιακού, φορώντας ένα τισέρτ που είχε επάνω τυπωμένο, με κόκκινα κεφαλαία γράμματα, το ακρώνυμο ΠΚΠΓ.
Αμέσως όλοι αναρωτήθηκαν τι θα πει το ΠΚΠΓ. Πίτα Κρεμμύδι Πατάτες Γύρο, πρότεινε ένας, Παραλίγο Και Πηγαινα ΓΑΔΑ άλλος. Ένας τρίτος πρότεινε Πού Και Πού…. αλλά μας διαβάζει η μαμά μου.
Ακούστηκαν κάμποσα αστεία, πολλά αθυρόστομα, ενώ είμαι βέβαιος ότι κι εσείς μπορείτε να σκεφτείτε κάποια.
Αρκετοί μυημένοι ήξεραν την απάντηση, διότι, όπως είπα, το ακρώνυμο είχε ακουστεί και παλιότερα, αλλά χωρίς τόση δημοσιότητα.
Όπως μας «πληροφορεί» (εδώ τα εισαγωγικά έχουν θέση) σχετικό άρθρο:
Οι «ειδικοί» στα social media υποστηρίζουν ότι ήταν τα αρχικά από το υβριστικό σύνθημα των οπαδών του Ολυμπιακού κατά του «πράσινου παράγοντα”, «πο@@@ @και πρ@@@@@@ Γιαννακόπουλε”.
Φαίνεται ότι και η μαμά του συντάκτη διαβάζει τα άρθρα του, διότι, όπως βλέπετε, κρύβει τις άσεμνες λέξεις. Εγώ βέβαια δεν καταλαβαίνω γιατί έπρεπε να κρυφτεί το «ποδάρι και πρόβατο Γιαννακόπουλε», αλλά ίσως δεν ερμήνευσα σωστά τις επίμαχες λέξεις.
(Πλάκα κάνω, όχι πολύ πετυχημένη. Καταλαβαίνετε ότι οι επίμαχες λέξεις, μαμά μη διαβάζεις, είναι «πούστη και πρεζάκια». Συχνά μάλιστα στις συζητήσεις στα σόσιαλ διάβαζες να προσδιορίζουν, οι οπαδοί του Ολυμπιακού, τον Γιαννακόπουλο ως «ο ΠΚΠΓ»).
Οπότε, ο ιδιοκτήτης του Παναθηναϊκού θέλησε να τρολάρει, ας πούμε, να προκαλέσει τους αντίπαλους οπαδούς, οικειοποιούμενος το υβριστικό ακρώνυμο που του έχουν κολλήσει. Κι έτσι πήγε «μέσα στο σπίτι τους» φορώντας το μπλουζάκι, ξέροντας ότι θα προκαλέσει. Το είχε μάλιστα ανακοινώσει ότι θα πάει, με ανάρτηση στο Ίνσταγκραμ.
Ενδιαφέρον έχει ότι η ανάρτησή του αυτή ξεκινούσε ως εξής: «Κανονικά δεν θα έπρεπε να πάω, αλλά…». Και, εδώ που τα λέμε, υπήρχαν πολλοί λόγοι για να μην πάει. Η ομάδα του είχε κερδίσει το πρώτο ματς των τελικών πειστικά, στο αντίπαλο στρατόπεδο είχε ξεσηκωθεί η αμφισβήτηση όχι μόνο για τον προπονητή, τον θαυμάσιο Μπαρτζώκα, τον οποίο αμφισβητούν πολλοί εδώ και καιρό, αλλά και για τους ιδιοκτήτες, τους αδελφούς Αγγελόπουλους, πολλοί είχαν προεξοφλήσει τη «σκούπα» (δάνειο από το αμερικάνικο sweep, όταν μια ομάδα κερδίσει τη σειρά των πλέι οφ κάνοντας μόνο νίκες).
Με το να πάει ο κ. Γιαννακόπουλος στην αντίπαλη έδρα (τάχα για να προστατέψει την ομάδα από την εχθρική διαιτησία) κατάφερε να οξύνει το κλίμα, κάτι που ποτέ δεν συμφέρει τον φιλοξενούμενο και τον καλύτερο και να συσπειρώσει τους αντιπάλους. Και βέβαια κάθε αλλο παρά «προστάτεψε» την ομάδα του αφού η διαιτησία ήταν σαφώς υπέρ των γηπεδούχων.
(Αν και η ήττα οφείλεται και σε ιδιόρρυθμες αποφάσεις του Εργκίν Αταμάν, πχ όταν στη δεύτερη περίοδο έβαλε τον νεαρό Σαμοντούροφ με αποτέλεσμα να περάσει μπροστά ο Ολυμπιακός).
Αλλά αυτά έγιναν μετά και δεν τα είδε, τουλάχιστον από κοντά, ο κ. Γιαννακόπουλος, διότι βέβαια με το που μπήκε στο γήπεδο έγιναν διάφορα έκτροπα, άκουσε πολλά υβριστικά συνθήματα, απάντησε ο ίδιος με βρισιές και με χειρονομίες με το μεσαίο δάχτυλο (το λέω ευγενικά), είχε λεκτικό διαξιφισμό με τους ιδιοκτήτες του Ολυμπιακού (τελικά αλληλομηνύθηκαν) και τελικά αποβλήθηκε από το γήπεδο με εντολή εισαγγελέα.
Εμείς εδώ λεξιλογούμε, αν και σήμερα αυτό δεν φάνηκε πολύ. Οπότε, να πω ότι βρηκα γλωσσικό ενδιαφέρον σε μια σκηνή όπου ο κ. Γιαννακόπουλος προκαλεί έναν αστυνομικό να τον συλλάβει, ενώ εκείνος τον πιέζει να αποχωρήσει.
— Συνέλαβέ με, λέει ο μεγαλοβιομήχανος.
Το τυπικά σωστό είναι «σύλλαβέ με» αλλά αυτό κανείς δεν ξέρω να το λέει, ούτε εγώ που γενικά χρησιμοποιώ αβίαστα την τυπικά σωστή προστακτική (σε ρήματα όπως υπόγραψε, διάκοψε, περίγραψε, ακόμα και επίτρεψε). Στην προκειμένη όμως περίπτωση θα έλεγα «συλλάβετέ με», ο πληθυντικός δίνει λύση και είναι και ευγενικότερος.
Παρεμπιπτόντως, ο κ. Χρυσοχοΐδης, υποτίθεται αρμόδιος υπουργός, δήλωσε ότι: Είχαμε συμπεριφορές παραγόντων που είναι αξιόποινες, κανείς δεν είναι πάνω από τον νόμο. Αλλά, αν κάποιοι έκαναν αξιοποινες πράξεις και ΔΕΝ συνελήφθησαν, αυτό είναι ο ορισμός του ότι βρίσκονται πάνω από τον νόμο!
Στις ανακοινώσεις τους οι δυο σύλλογοι και στους διαξιφισμούς τους οι οπαδοί των δύο ομάδων επικαλούνται προηγούμενα περιστατικά (μιλάτε εσείς που πέρυσι κάνατε αυτό… μιλάτε εσείς που το 2011 κάνατε εκείνο … μιλάτε εσείς που το 2001 κάνατε αυτό κι αυτό…) οπότε η συζήτηση είναι μάταιη. Αν πάλι περιοριστούμε στα τωρινά γεγονότα, νομίζω ότι η πρώτη και βασική ευθύνη βρίσκεται στον κ. Γιαννακόπουλο. Και επειδή πήγε για να προκαλέσει και επειδή απάντησε στις βρισιές με χειρονομίες και βρισιές -να, εδώ ας πούμε εξηγεί στη νοηματική κάποιες αντιρρήσεις του επί της διαδικασίας.
Αυτό δεν σημαίνει πως ο Γιαννακόπουλος είχε όλα τα άδικα για το προχτεσινό μπάχαλο -κάθε άλλο, πολύ περισσότερο που οι αδελφοί Αγγελόπουλοι φαίνεται πως τον κατηγόρησαν ψευδώς για «απειλή βιασμού ανήλικης κόρης». Εξάλλου, οι διαιτητές κακώς δεν διέκοψαν τον αγώνα από τη στιγμή που κατ’ επανάληψη ακούγονταν υβριστικά συνθήματα -υπάρχει κανονισμός που το προβλέπει- ούτε έγραψαν στο φύλλο αγώνα τα χειρότερα από τα συνθήματα που ακούστηκαν. Λογικά οι γηπεδούχοι θα έπρεπε να τιμωρηθούν, κι ας μην έπεσε κροτίδα.
Εγώ βέβαια Παναθηναϊκός είμαι, έστω και νον τρόπο φανάτικο, που έλεγε η ταινία εκείνη, οπότε η εικόνα του «Τράκη» με προσβάλλει και με κάνει να ντρέπομαι.
Έγραψε σχετικά ο επίσης βάζελος (και πιο φανάτικο) Κώστας Κωστάκος, άλλως OldBoy:
Εσείς θα μπορούσατε να ζήσετε με τη σκέψη και τη συνειδητοποίηση ότι μερικές από τις πιο πολύτιμες στιγμές αθλητικού μεγαλείου και έκστασης (τις οποίες μάλιστα δεν τις έχετε ζήσει μόνοι σας αλλά με το παιδί σας, με αποτέλεσμα τη δημιουργία ξεχωριστών κοινών ενωτικών συγκινήσεων και αναμνήσεων κλπ) τις χρωστάτε σε μεγάλο βαθμό στο Δημήτρη Γιαννακόπουλο;
Εγώ μπορώ και έχω ξαναγράψει για αυτή τη δομική αντίφαση. Ανάμεσα στις επιλογές να πω δεν ασχολούμαι με το μπάσκετ γιατί ο DPG είναι αυτό που είναι και ασχολούμαι παθιασμένα με το μπάσκετ, κάνω τη δεύτερη και χωρίς κανέναν ενδοιασμό.
Από εκεί και πέρα, παλεύεται γενικά η κατάσταση έτσι; Όχι ιδιαίτερα. Ξεπερνάει κάθε όριο τόσο συχνά που ναι, είναι απάλευτη.
Ο καθηγητής Ξενοφών Κοντιάδης, επίσης βάζελος και μπασκετικός, δήλωσε ότι στο εξής παύει να ασχολείται:
Μετά και τις χτεσινές απεχθείς εικόνες, στο περιθώριο του δεύτερου τελικού Ολυμπιακού-Παναθηναϊκού, αποφάσισα να σταματήσω να παρακολουθώ την ομάδα μου. Τη στιγμή που ο πλανήτης και η χώρα αντιμετωπίζουν τεράστια προβλήματα, ο αθλητισμός θα έπρεπε να μας δίνει κάποιες ανάσες ψυχαγωγίας. Αντί για αυτό αναγκαζόμαστε να παρακολουθούμε τα καμώματα διαφόρων μεγαλοπαραγόντων στα όρια της ψυχοπαθολογίας και τα ξεσπάσματα των οπαδών ένθεν κακείθεν, σε ένα σόου γελοιότητας και κακόγουστης αλητείας. Δεν ισχυρίζομαι ότι τα γήπεδα μπορούν και πρέπει να είναι «εκκλησίες», αλλά έχουν προ πολλού ξεπεραστεί όλα τα ανεκτά τα όρια.
Θα μου λείψει το μπάσκετ, αλλά αφού η πολιτεία δεν πράττει τα δέοντα ας πράξει κάθε φίλαθλος ό,τι του υπαγορεύει η συνείδησή του. Η δική μου συνείδηση μου υπαγορεύει να μην συμμετέχω πλέον ούτε ως θεατής σε αυτό το αίσχος και να το αποδοκιμάσω δημόσια. Μετά από αυτά τα ολίγα, επιστροφή στα πιο σοβαρά θέματα της δημόσιας και της καθημερινής ζωής.
Εσείς τι λέτε;







ΓΤ said
Ακριβώς επειδή το σύνθημα λέγεται με ρυθμό, έχουμε Γιαννακόπουλε —> Γιάννακοπουλέ
του του —> που του
Πέπε said
Με τη δεύτερη ανάγνωση κατάλαβα ότι λείπει ένα κόμμα. Το πρόσθεσα νοερά και έβγαλα το νόημα: «…τον καλύτερο, και…»
Πέπε said
Δεν είναι κυριολεξία ότι δεν την προστάτεψε;
phrasaortes said
Παράδοση τουλάχιστον από το 1995.
ΓΤ said
Ήρθε λοιπόν πρωινιάτικα και η κυβερνητική κωλοτούμπα: δεν είναι απαραίτητο να καθίσουν στο ίδιο τραπέζι οι ιδιοκτήτες των ΚΑΕ…
dimosioshoros said
Χρειαζόταν σήμερα ή ίσως και χθες ένα αφιέρωμα στα αρχικά αφού όσοι τουλάχιστον μπήκαμε για παπί (Προσωπικό Αριθμό Πολίτη, ΠΑ πιο σωστό) το φιλοσοφήσαμε λίγο, ποια δύο αρχικά να βάλουμε.
(Για όποιον δεν το έχει παρακολουθήσει, για το 12ψήφιο ΠΑ χρειάζονται τρία αρχικά. Τα δύο τα διαλέγει ο ενδιαφερόμενος από όσα διαβάζονται και στα λατινικά/αγγλικά, Ο, Η, Κ κ.λπ. όχι όμως Γ, Δ κ.λπ. και το τρίτο μπαίνει υπηρεσιακά. Μαζί και τα εννέα ψηφία του ΑΦΜ μας.)
xar said
συνέλαβε / σύλλαβε:
Προσωπικά μου φαίνονται αχώνευτες οι προστακτικές χωρίς την τονιζόμενη αύξηση, ιδιαίτερα το «επίλεξε» των διαφημίσεων. Βέβαια είναι τυπικά σωστές, οπότε γενικά προσπαθώ να αποφεύγω την προστακτική με τα επίμαχα ρήματα.
«ο πληθυντικός δίνει λύση και είναι και ευγενικότερος»
Μιλάμε σοβαρά; Να μιλήσει στον πληθυντικό στον μπατσάκο; Τι, όλοι ίσα κι όμοια γίναμε; 😛
Πουλ-πουλ said
ΓΤ said
6 Δημόσιος
«[…] από όσα διαβάζονται και στα λατινικά/αγγλικά […]». —> ακριβώς επειδή Δημόσιος, περιμέναμε ομόγραφα.
sarant said
Καλημέρα, ευχαριστώ πολύ για τα πρώτα σχόλια!
1-2 Μερσί για τις διορθώσεις
3 Τα εισαγωγικά νομίζω ότι στέκουν, με την έννοια «αυτό που είπε ο ίδιος»
5 Αν επέμεναν να μην πάνε στο ραντεβού, θα έλεγε ο Βρούτσης «Δεν είναι απαραίτητο να προσέλθουν, αρκεί να στείλουν μέιλ»
6 Εγώ ας πούμε έχω Σ
sarant said
8 Ο Μητσικώστας γιατί χρησιμοποιεί όλο λατινικούρες; Κάποιον δημοσιογράφο υποδύεται, βέβαια
π2 said
Εχμ, το ήταν ψευδής η κατηγορία των αδελφών δεν υποστηρίζεται από τα βίντεο.
Κατά τα άλλα, στο ουσιώδες δίλημμα Oldboy / Κοντιάδη, εγώ έχω μεσοβέζικη στάση. Παραμένω εν μέρει οπαδός, χωρίς βέβαια, αφέλειες, κοπαδική υποταγή, προσωπολατρίες κλπ. αλλά δεν πηγαίνω ποτέ στο γήπεδο. Από τα μικράτα μου με απωθούσε ιδιαιτέρως η ατμόσφαιρα βίας των γηπέδων και μεγαλώνοντας αποφάσισα να μην δέχομαι την κυριαρχία του επιθετικού σεξισμού που κυριαρχεί στα γήπεδα. Χαζεύω λοιπόν στην οθόνη, πληροφορούμαι, χαίρομαι με τις νίκες, γκρινιάζω με τις ήττες, κάνω παιχνιδιάρικη καζούρα σε φίλους οπαδούς άλλων ομάδων, μέχρι εκεί.
ndmushroom said
5
Κυριολεξία είναι, αλλά εδώ είναι μάλλον (ειρωνικά) εισαγωγικά παράθεσης, αφού ο ίδιος ο Ντιπιτζί είχε ισχυριστεί ότι ήταν αυτός ο λόγος της παρουσίας του.
Επί της ουσίας τι να πω; Έχουμε εδώ και αρκετό καιρό τους αθλητικούς παράγοντες που μας αξίζουν (δεν αναφέρομαι συγκεκριμένα στην Πανάθα παρότι βάζελος, αναφέρομαι στην Ελλάδα γενικά), όπως έχουμε και τους πολιτικούς που μας αξίζουν (και τους ψηφίζουμε ξανά και ξανά), όπως έχουμε και τα ΜΜΕ που μας αξίζουν (και όλο τα βρίζουμε αλλά δεν την κλείνουμε τη ρημάδα την τηλεόραση) κ.ο.κ.
π2 said
Μια που ανέφερα καζούρα, να πω ότι μου λείπουν τα πειράγματα με τον Νεοκίντ.
atheofobos said
Μπορεί ο Τσίπρας με ένα άρθρο και ένα νόμο να μην μπόρεσε να καταργήσει τα μνημόνια, αλλά μετά από τα όσα έκτροπα ακόμα και δολοφονίες που έχουν γίνει για «αθλητικές» ομάδες, αν είχαμε μια σοβαρή κυβέρνηση θα μπορούσε με ένα άρθρο σε ένα νόμο να σταματήσει αυτή την απαράδεκτη κατάσταση αν έγραφε:
Εάν μεγαλοπαράγων ομάδας ή διαπιστωμένα φίλαθλοι της είναι υπεύθυνοι για πρόκληση επεισοδίων, η ομάδα τους αποκλείεται από κάθε επίσημη αθλητική διοργάνωση στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Μπορεί να μου είναι άκρως αντιπαθής εκείνη η Θάτσερ αλλά το τόλμησε και πέτυχε.
Πουλ-πουλ said
11.
Βασίλης Σκουντής ο καθαρολόγος.
LandS said
Δεν γίνεται να αφήσεις το μπάσκετ, το ποδόσφαιρο ή οποιδήποτε άλλο λαϊκό σπορ και ας μη θέλεις να ταυτίζεσαι με τους χούλιγκαν που κατά καιρούς υπερτερούν των αυτοαποκαλούμενων «πραγματικών» φιλάθλων και όχι «οπαδών». Θα μου πείτε ότι θέλουμε να πιστεύουμε ότι η μάζα των οπαδών «δεν είναι» έτσι. Δεν βλέπουμε τους παράγοντες που «είναι έτσι» και έχουν όχι μόνο ψυχική σχέση με τους χούλιγκαν.
Η αλήθεια είναι ότι δεν μπορείς να εγκαταλείψεις την «λαϊκή θρησκεία του Προλεταριάτου» (Έρικ Χομπσμπάουμ) ή τη «την πιο άγια ιεροτελεστία της εποχής μας» (Πιερπάολο Παζολίνι).
Αυτά τα είπαν για το ποδόσφαιρο, αλλά στις πατρίδες τους έχουν κυρίως πολύ καλό ποδόσφαιρο. Εμείς έχουμε κυρίως καλό μπάσκετ και κακό ποδόσφαιρο.
LandS said
@1
Τραγουδιέται και στο ρυθμό της Νεραντζούλας φουντωτής.
Κάτω στο γιαλό, κατώ στο περιγιάλι..
Πουλ-πουλ said
Ποιός Νιετανάχου και Χαμάς, ποιός Πούτιν και Ζελίνσκι.
Οι εκ του σύνεγγυς συνομιλίες αλιτήριων υπό την αιγίδα του υπουργού-Γκουτιέρες συνταράσσει τον κόσμο σήμερα.
LandS said
@6
Έμεσα επιλέγεις και το τρίτο. Ως τσεκ ντίτζιτ βγαίνει με αλγόριθμο.
Δεν είναι απαραίτητο να χρησιμοποιήσεις μόνο γράμματα. Μπορείς να επιλέξεις και αριθμούς. Επίσης δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα γράμματα που είναι αποκλειστικά του ελληνικού αλφαβήτου.
Pedis said
Αφεντικό, γράψε την αλήθεια: οι νο φανάτικος έχουν το δικό τους μεγάλο διαφημιστικό μερίδιο στο «θέαμα» χωρίς άρτο. Δήθεν ότι δεν είναι φανάτικος. Και κρυφευχαριστημένοι που δωρίζεται δημόσια γη για γήπεδα και αβέρτα φράγκα στη «δική τους» μαφιόζικη εταιρεία. (Που τα ‘χετε κάνει μπαλόνια δωμέσα με τον παναθηναϊκό, τη βαζελίνη και την ευγένεια. ☺️ )
Διάλυση των επαγγελματικών ομάδων και κατάργηση των εθνικών πρωταθλημάτων από τη Γ’ εθνική και πάνω. Τοπικό, μάλιστα! Να παίζουν όποιο τόπι γουστάρουν τα παιδάκια, γήπεδα κι ελεύθεροι χώροι για τις θειάδες και τους μπαρμπάδες. Εκεί να πάνε τα δισεκατομμύρια δώρο στοιυς μαφιόζους ιδιοκτήτες των ομάδων. Και εγγύηση για φυσική και ψυχική υγεία για τους τάχαμου «νον φανάτιτσι». 😎
michaeltz said
Απογοήτευση το σημερινό θέμα…
Μετά και τις χτεσινές απεχθείς εικόνες, στο περιθώριο του δεύτερου τελικού Ολυμπιακού-Παναθηναϊκού, αποφάσισα να σταματήσω να παρακολουθώ την ομάδα μου. Τη στιγμή που ο πλανήτης και η χώρα αντιμετωπίζουν τεράστια προβλήματα, ο αθλητισμός θα έπρεπε να μας δίνει κάποιες ανάσες ψυχαγωγίας. Αντί για αυτό αναγκαζόμαστε να παρακολουθούμε τα καμώματα διαφόρων μεγαλοπαραγόντων στα όρια της ψυχοπαθολογίας και τα ξεσπάσματα των οπαδών ένθεν κακείθεν, σε ένα σόου γελοιότητας και κακόγουστης αλητείας. Δεν ισχυρίζομαι ότι τα γήπεδα μπορούν και πρέπει να είναι «εκκλησίες», αλλά έχουν προ πολλού ξεπεραστεί όλα τα ανεκτά τα όρια.
Μόνο σε ένα διαφωνώ: Στο ότι το αποφάσισε ΤΩΡΑ!. Κάνοντας τις ίδιες απαράλλαχτες σκέψεις, έχω αποχωρήσει εδώ και τριάντα χρόνια. Και εκπλήσσομαι βαθιά που άνθρωποι μορφωμένοι, καλόγουστοι, δημιουργικοί, πολιτισμένοι στον υπερθετικό βαθμό, και αξιότιμοι συσχολιαστές του μοναδικού αυτού ιστολόγιου είναι φανατικοί συμμέτοχοι σε αυτή την προστυχιά που λέγεται Οπαδικός Επαγγελματικός Αθλητισμός. (Τον άλλο, τον μη οπαδικό, τον θάψαμε το 2004!)
Είναι να γελάς και να κλαις… Φτάσαμε να ψηφίζουμε να μας κυβερνήσουν άνθρωποι του υπόκοσμου, όχι γιατί προσφέρουν κάτι στα κοινά, αλλά γιατί έχουν θησαυρίσει με κάθε είδους παρανομίες και απάτες, κατακλέβοντας με κόλπα όπως το Προ-Πο και τα Στοιχήματα τους ανόητους που περιμένουν να πλουτίσουν απ’ αυτά! Και με τόσα, αθώα ή μη, θύματα του φανατισμού και της βλακείας!
Έχει ειπωθεί πως η θρησκεία είναι το όπιο των λαών. Ο οπαδικός «αθλητισμός» είναι ο καρκίνος τους!
Περαστικά σας!
LandS said
@3
Κυριολεξία είναι είναι ότι της έκανε κακό.
Πέπε said
Έχουμε εδωπέρα έναν που λέει (Π2 @12):
Κι έναν άλλο που λέει (OldBoy @0):
Ο Πιδύος την είδε έτσι, αλλά θα μπορούσε να την έχει δει κι αλλιώς. Ενήλικος άνθρωπος είναι, άμα γούστερε θα πήγαινε και στο γήπεδο, και για όσα δεν του αρέσουν εκειμέσα θα φρόντιζε για την ηθική του, ας πούμε, αυτοπροστασία. Αλλά δεν πάει γιατί δε γουστάρει.
Ο άλλος όμως;!!! Δεν ξέρω αν εννοεί στην τηλεόραση, αλλά αν εννοεί στο γήπεδο μιλάμε για φρίκη. Το να πηγαίνεις στο γήπεδο με το μικρό παιδί σου είναι το άκρον άωτον της γονικής ανευθυνότητας. Εντάξει, εσύ κατάντησες έτσι, τα ‘φερε η ρημάδα η ζωή, τι να κάνουμε. Αλλά το παιδί τι σου φταίει;
Θεωρητικά, σ’ έναν κόσμο αγγελικά πλασμένο, θα ήταν ό,τι πιο ωραίο να πηγαίνουν οικογένειες στο γήπεδο να δούνε αθλητικά γεγονότα. Αλλά προφανώς τα γήπεδα δεν ανήκουν σ’ αυτό τον ιδανικό κόσμο. Εδώ είχαμε κόσμο τις προάλλες που πήγαν από Ηράκλειο Αθήνα για τον τελικό, μαζί με τα πιτσιρίκια τους (μιλάμε προφανώς για πατεράδες και γιους, όχι μανάδες, ούτε κόρες), συνδυάζοντάς το βέβαια και με μερικές μέρες ταξίδι, μέσα σε καιρό σχολείου.
Τι ελπίδες έχει ένα τέτοιο παιδί, αργότερα που θα έχει ωριμάσει η κρίση του, να σκεφτεί «γιά κάτσε να τα βάλουμε κάτω, πόση ακριβώς αξία έχει η ομάδα στη ζωή μου;», να ζυγίσει τα υπέρ και τα κατά, και να βγάλει μια αμερόληπτη απόφαση για τον εαυτό του (η οποία όμως θα επηρεάσει ολόκληρη την κοινωνία);
ΓιώργοςΜ said
Προυχωρησάσης της μέρας εις το Ρωμέικον και ουδείς εκ των συνταξιούχων κλπ κλπ δεν εσκέφθη το άσμα το οποίον χρησιμοποιεί παρομοίως αμφιλεγόμενα αρκτικόλεξα.
ΛΑΜΠΡΟΣ said
Πάντα αναρωτιώμουν, πόσο άκυρη είναι η ζωή όσων ασχολούνται και ταυτίζονται με τις ομάδες των πλουσίων. Ας όψεται η ρημάδα η σεξουαλική πείνα. Η γηπεδική και τηλεοπτική εκτόνωση, είναι μια κάποια λύσις.
15 – «αν είχαμε μια σοβαρή κυβέρνηση»
Η σοβαρή κυβέρνηση, προϋποθέτει σοβαρούς, συνειδητούς και ατομικά υπεύθυνους πολίτες. Συνεπώς, μια χαρά είναι η κυβέρνηση.
Πέπε said
21, Πέδης:
Μπορεί στα γλωσσικά να μην τα βρίσκουμε, αλλά εδώ ταυτίζομαι. Σκόρπιοι φριλανς ποδοσφαιριστές, που με κλήρωση ή κάποιον άλλο ανάλογο τρόπο να συγκροτούν ευκαιριακές ομάδες για έναν αγώνα, με σκοπό τον αθλητισμό και το θέαμα.
ΓιώργοςΜ said
Για την ταμπακιέρα, με τον «αθλητισμό» των ομάδων και των οπαδών δεν ασχολήθηκα ποτέ· έβλεπα κανέναν αγώνα πότε-πότε μικρός, έλεγα πως είμαι Πανιώνιος για να πω κάτι όταν με ρωτούσαν, αλλά δε βρίσκω καμία λογική σε όλη αυτή τη βιομηχανία.
Ή μάλλον, λογική υπάρχει: Είμαστε κατά βάση αγέλες και θέλουμε να εκτονώνουμε κάπου τα αγελαία μας ένστικτα, του ανήκειν σε μια ομάδα, και ο οπαδικός αθλητισμός αυτό έχει να δώσει μόνο. Η όλη κατάσταση θα είχε ίσως νόημα αν η ομάδα ήταν του χωριού μας, της γειτονιάς μας, του σχολείου μας, όπου έχουμε κάποιους πιο ουσιώδεις δεσμούς, τους οποίους σφυρηλατεί αυτό το πανηγύρι. Το να τσακώνομαι και να σφάζομαι για τις ομάδες, είναι σαν να τσακώνομαι με κάποιον για το αν είναι η κοκακόλα καλύτερη απ’ την πεπσικόλα.
Το θέαμα είναι θέαμα, δε λέω, ο θεατής ταυτίζεται με τον αθλητή, ανεβαίνουν οι σφυγμοί, ενθουσιάζεται κανείς, οι ενδορφίνες ανεβαίνουν, αλλά μπορεί να γίνει αυτό χωρίς χυδαιότητα. Μικρός όταν ήμουν, πεντέξι χρονών, πηγαίναμε οικογενειακώς στο γήπεδο, ήταν μια αφορμή για έξοδο. Σε άλλες χώρες εξακολουθεί αυτό να είναι ο κανόνας. Όμως, επειδή «παιδί σου είμαι κοινωνία και σου μοιάζω», όταν η εξαχρείωση διατρέχει όλη την κοινωνία, δεν δικαιούμαστε να παραπονιόμαστε επειδή από τις υδρορροές της κοινωνικής αποχέτευσης το μείγμα που βγαίνει είναι συνεπές με αυτό που ξεπλένεται απ’ όλη την κοινωνική μας δομή.
Pedis said
# 27 – Χαίρομαι, ντον Πέπε. Άντε και μια φορά! 😁 Κι εγώ χαιρετώ και συμφωνώ απόλυτα (αμπσολούτλυ που λένε) με το #22 του michaeltz!!
Alexis said
#18: Δεν μου βγαίνει.
Στο ρυθμό της νερατζούλας τραγουδιόταν παλιά, και ίσως ακόμα, το «Αναστόπουλε, μαλάκα, καραγκιόζη» όπου αντί για Αναστόπουλο μπορείς να βάλεις και οποιοδήποτε άλλο τετρασύλλαβο επώνυμο.
Άρα και Γιαννακόπουλε, Αγγελόπουλε, κλπ.
dimosioshoros said
7 @ xar
Προσωπικά μου φαίνονται αχώνευτες οι προστακτικές χωρίς την τονιζόμενη αύξηση, ιδιαίτερα το «επίλεξε» των διαφημίσεων.
Πράγματι.
dimosioshoros said
@ 9 ΓΤ
…όσα διαβάζονται και στα λατινικά/αγγλικά […]
Ναι, ναι ομόγραφα. Όπως και ακρώνυμα αντί αρχικά.
dimosioshoros said
@ 20 LandS
Έμεσα επιλέγεις και το τρίτο. Ως τσεκ ντίτζιτ βγαίνει με αλγόριθμο.
Α… έτσι, ε;
Nestanaios said
Το ψάρεμα ηρεμεί τον άνθρωπο. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.
Alexis said
Και το γκολφ επίσης…
Τι άλλο θ’ ακούσουμε σήμερα…
ΓΤ said
03.06.2025 23:40 συλλαμβάνεται ο Αντιπρόεδρος της ΚΑΕ ΟΣΦΠ
04.06.2025 00:30 ελεύθερος
gpointofview said
Καλημέρα
Πολύ λυπάμαι που μορφωμένοι άνθρωποι ταυτίζονται με το #22 ισοδύναμο του «πονάει χέρι, κόψει χέρι» των μάγων αφρικάνικων φυλών.
Τίποτε δεν πρόκειται να αλλάξει όσο φοβούνται να τιμωρήσουν τον ΟΣΦΠ σαν γηπεδούχο, ή τον ΠΑΟ. Αν γίνουν τα ίδια στο Παλατάκι να δεις για πότε θα πέσουν δαμόκλειες…
Στο προχθεσινό άρθρο έγραψα το ρεζουμέ των αλληλομηνύσεων : στην φράση του ΔΠΓ (μεγάλη γάτα!) Δεν ακους ;«θα σου γαμήσω την κόρη» ; ποιός βρίζει ; το πλήθος ή ο Τράκης ;
ΛΑΜΠΡΟΣ said
Τελικά τι σημαίνει το ΠΚΠΓ δεν μάθαμε εμείς οι αδαείς.
34 – Το σέξ πολύ περισσότερο, κι έχει μεγαλύτερα οφέλη στην υγεία, είναι και πιο οικονομικό, το συστήνω ανεπιφύλακτα.
Georgios Bartzoudis said
Αν ο διαιτητής είχε δικαίωμα να διακόψει τον αγώνα, έπρεπε να το κάνει (ίσως μετά από μία προειδοποίηση) εφόσον ακούγονταν συνεχώς τα υβριστικά συνθήματα. Και αντιλαμβάνομαι ότι το υβρεολόγιο δεν απευθυνόταν μόνο στους ιδιοκτήτες των ομάδων αλλά και στον προπονητή και στους παίκτες. Υβριζόμενοι οι τελευταίοι ανταπέδιδαν με κάποιο τρόπο, οπότε ο διαιτητής τους χρέωνε με τεχνικές ποινές. Ήταν ετεροβαρείς διαιτητικές αποφάσεις που χάιδευαν τ’ αυτιά του αλαλάζοντος όχλου αλλά ίσως καθόρισαν και το τελικό αποτέλεσμα του αγώνα. Σε ό,τι αφορά τους θρασύτατους ιδιοκτήτες, όλων δυστυχώς των μεγάλων ομάδων, πρέπει να θεσπιστεί (αν δεν προβλέπεται ήδη) αυστηρή τιμωρία. Κατά τα λοιπά, ο αρμόδιος υπουργός όφειλε να καλέσει όχι τους ιδιοκτήτες των ομάδων αλλά τη διοργανώτρια αθλητική Αρχή.
sarant said
Eυχαριστώ για τα νεότερα!
14 Ναι ρε συ
17 Πάντως, πιο πολύ ταιριάζει στο ποδόσφαιρο
25 Α μπράβο
Κουνελόγατος said
https://tvxs.gr/apopseis/i-apopsi-mas/i-apopsi-mas-gianni-vroytsi-ligo-papse-na-chtypas-me-to-spathi/
Jorge said
Ανθρωπολογικόν πείραμα.
Παίρνουμε ένα γυάλινο βαζάκι γκέρμπερ, φορώντας γάντια και με τη βοήθεια μιας λαβίδας, εισάγουμε ένα σκορπιό μερικά μυρμήγκια και μια σκολοπέντρα.
Κλείνουμε προσεκτικά.
Αναδεύουμε και σημειώνουμε χρόνους και εντάσεις πριν αρχίσουν να αλληλοτρώγονται.
Το αυτό με διαφορετικά είδη.
Alexis said
#41: Πολύ καλά τα λέει αυτό το άρθρο του TVXS.
Costas Papathanasiou said
Καλημέρα! “ Εσείς τι λέτε;”
Για τον ιδιοκτήτη του Παναθηναϊκού Δημήτρη Γιαννακόπουλο και όσες (απαράδεκτες) κακοήθειες και υβρεις εναντίον του, προϊόντα προφανώς παρεξηγήσεων και παρερμηνειών κάποιων εντόνων αντιδράσεών του, οφείλουμε καταρχάς να πούμε, αντικειμενικά και απροκατάληπτα, χωρίς να αμφισβητούμε το ήθος και τον αδαμάντινο χαρακτήρα του, τα εξής:
Τα γράμματα ΠΚΠΓ, προέρχονται από πανάρχαιη επιγραφή που απεκάλυψε ο Μετρόμυς , συνιστά δε μορφή σιδηρο-Γραμμικής Ο’, γραφής η οποία αποκρυπτογραφήθηκε εσχάτως (με τη βοήθεια, βεβαίως, ΤΝ) , σημαίνουσα :« Παναθηναίων Kαυλός1 Πειραιῶς Γαμεῖν2 » και μεταφραζόμενη ως « Κλάδος (ιερής) ελαίας Αθηναίων διδόμενη (με πολλή αγάπη, υπέρ συμφιλιώσεως, αδελφοποίησης) στους γείτονες Πειραιώτες».
Σημειωτέον ότι το ως άνω ακρώνυμο-ρητό είναι κι έτσι κι αλλιώς σωστό διότι μπορεί να αναγνωστεί ισότιμα και ομοσήμως και ως “Πειραιῶς Kαυλός Παναθηναίων Γαμεῖν”, αναλόγως του αποτελέσματος της εκάστοτε φιλικής αναμέτρησης αυτών των δύο πολυθρύλητων Πόλεων, τελουμένης, ως γνωστόν, εσαεί, στα φίλαθλα πλαίσια ευγενούς άμιλλας, για την διαιώνιση και μόνον της ομορφιάς του ευ αγωνίζεσθαι.
[ ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ
1: Στέλεχος φυτού, βλαστός, κοτσάνι, καλαμοειδές στέλεχος πρβλ. ‘πτεροῦ καυλός’: Αναλυτικά, στην φωτογράφια του άρθρου, ο Πρόεδρος του Παναθηναϊκού, μύστης της αρχαιοελληνικής, εξηγεί (μετά πάθους γλωσσικού, εμφανούς) σε αγράμματους –πιστεύουμε⁓ φιλάθλιους, ότι η λέξη «καυλός» ( https://el.wiktionary.org/wiki/%CE%BA%CE%B1%CF%85%CE%BB%CF%8C%CF%82 ), δεν είναι δυνατό να νοηθεί (καθοιονδήποτε τρόπο) ως το κοινώς λεγόμενον «Τρίτον μακρύτερον Πενταδακτύλου» (χυδαϊστί ‘μούντζας’), δηλαδή του επίφοβου για την μεσαία τάξη δάχτυλου που έχει και την επιστημονική ονομασία «Μέσος», παράλληλα με κάποια άλλη λαϊκή, ενδεικτική τυχόν κωλώματος.
2: Γάμου κοινωνία, νόμιμη ένωση και συμβίωση ζευγαριού (αξιοσημείωτες οι ομοιότητες γάμε-game, γαύρε-γάβρε-γα(μ)βρέ), λέξη αναγόμενη σε ΠΙΕ *ǵem- με σημασία «σύζευξη, συγγενεσία» : https://www.lsj.gr/wiki/%CE%B3%CE%B1%CE%BC%CE%AD%CF%89
https://en.wiktionary.org/wiki/Reconstruction:Proto-Indo-European/%C7%B5em-
https://en.wiktionary.org/wiki/Category:Terms_derived_from_the_Proto-Indo-European_root_*%C7%B5em- ].
Με λίγα λόγια ο Δ.Γ. πρότεινε απλώς ένα φιλειρηνικό ακρώνυμο με ξήγα δάχτυλου φιλίας εννοών ξεκάθαρα: «Εύγε! Σας αξίζει ο κότινος!».
Τώρα εάν οι Αφοί Αγγελόπουλοι, ή όσοι άλλοι κακόπιστοι και ενδεχομένως φανατικοί, δεν είναι εις θέσιν να ετυμολογήσουν, να κατανοήσουν ή και να σεβαστούν προσφυώς το δια της χειρονομίας αυτής σαφέστατα δηλούμενο Μεγάλο και Ιερό Μυστήριο του Γάμου, αυτό είναι άλλου παπά Ευάγγελιο.
Χαρούλα said
#38 ΛΑΜΠΡΟ, εγώ από προχθές κατάλαβα, πόσο «σεμνός» λαός είμαστε… (ή πόσο σεβάσμια με βλέπουν😂)
Ρώτησα περισσότερους από 10, διαφόρων ηλικιών. Η απάντηση; Εεέλα, την γνωστή λέξη/Βρισιά/ Χαζομάρες για να γίνει καβγάς/ Δεν έχεις σοβαρότερα να ασχοληθείς; Κάτι τέτοια.
Και βλέπω τον σημερινό τίτλο και σκέφτομαι: ωπ! Επιτέλους! Θα μάθω! Αλλά αυτές οι διαβαστερές μαμάδες, πάλι έβαλαν το χέρι τους😇!
LandS said
Τελικά… συλήψανε τον ένα Αγγελόπουλο
Alexis said
#44: Έτσι μπράβο Κώστα! Ο πρόεδρας πήγε με φιλικές διαθέσεις.
Οι άλλοι παρεξηγήσανε! 🤣
ndmushroom said
38 & 45
Μην αδικείτε το Νικοκύρη, το γράφει στο άρθρο. Διαβάστε προσεκτικότερα. 😉
Πέπε said
Λάμπρο+Χαρούλα, καλά λέει ο Ndmushroom: εγώ είμαι αδαέστερος, αλλά τη συγκεκριμένη πληροφορία την έμαθα.
Χαρούλα said
😂🤣😂😇δυό οι φατσούλες παιδιά! Τωρα τις ενίσχυσα.
Alexis said
Κανονικά το «και» δεν γράφεται στα ακρώνυμα. Π.χ. Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών -ΕΚΠΑ και όχι ΕΚΚΠΑ.
Άρα το σωστό ακρώνυμο για το συγκεκριμένο σύνθημα θα ήταν ΠΠΓ.
Alexis said
#0: Συχνά μάλιστα στις συζητήσεις στα σόσιαλ διάβαζες να προσδιορίζουν, οι οπαδοί του Ολυμπιακού, τον Γιαννακόπουλο ως «ο ΠΚΠΓ»
Αν είχαν πραγματικό χιούμορ (λέμε τώρα…) θα έπρεπε να τον αποκαλούν PPG (αντί για DPG)
ndmushroom said
52
…ή να κρατήσουν απλά το DPG, προφέροντάς το όμως ΝτοΠαΤζι, αλλά δε θέλω να δίνω ιδέες στους γαύρους (βέβαια αν ήμουν γαύρος θα το σκεφτόμουνα πολύ πριν μιλήσω για παράγοντες άλλων ομάδων και ναρκωτικά, τουλάχιστον μέχρι να πεθάνει και ο τελευταίος μάρτυρας του Noor1).
(Disclaimer: οι απόψεις που εκφράζονται σε αυτό το σχόλιο εκφράζουν μόνο τον ndmushroom και σε καμία περίπτωση τον διαχειριστή ή τους άλλους θαμώνες του παρόντος ιστολογίου. Το παπούτσι του δε είναι νούμερο 44, για την περίπτωση που κάποιος θέλει να υπολογίσει όγκους τσιμέντου) 😛
Jorge said
Ωραίο το μπλουζάκι!
ΛΑΜΠΡΟΣ said
45 – Θα μείνουμε στην άγνοια, και πώς θα πορευθούμε στην κοινωνία.😊
48 – Το πρώτο το δεύτερο και το τέταρτο τα έχω (μάλλον) αποκωδικοποιήσει, το τρίτο με δυσκολεύει, οποίος ξέρει ας το πει, δεν θα χάσω και τον ύπνο μου γι’αυτό.😊
49 – Ε πες την και σε μένα κυρ καθηγητή μου που είμαι αγράμματος.😊
Πάντως κι αυτό το σκηνικό, επιβεβαιώνει τα λεγόμενά μου πως, από την αρχή της γραπτής ιστορίας, ουσιαστικά τίποτε δεν έχει αλλάξει στην ανθρώπινη κοινωνία. Όλα για την πείνα «την πείνα» και το χρήμα γίνονται, όλα τ’ άλλα είναι παραμύθια και φαντασιώσεις, κουβέντα να γίνεται δηλαδή.😊
Έλα Χαρούλα, είπα να βάλω μόνο το πρώτο, αλλά είναι τόσο υπέροχο άλμπουμ που αξίζει να το ακούσεις ολόκληρο.
Λάμπας said
ΛΜΑΤ
Πέπε said
Έλα μωρέ Λάμπρο, «πούστη και πρεζάκια Γιαννακόπουλε». Το λέει στο άρθρο. Έχει βέβαια ένα ντισκλέιμερ «μαμά μη διαβάζεις», αλλά εσένα δε σε πιάνει.
Jorge said
Τσέο(ς), ο. chief executive όφιςer
ΓΤ said
Πέθανε ο Βασίλης Καρδάσης.
π2 said
24. Μπορεί εγώ να μην πηγαίνω στο γήπεδο γιατί δεν μου πάει και φρικάρω, αλλά δεν κατακρίνω όσους πάνε, ακόμη και με παιδιά. Επειδή η οπαδική ταυτότητα έχει κάτι εγγενώς παιδιάστικο, αφελές και αταβιστικό, διατηρώ την ασύγγνωστη ίσως αφέλεια να πιστεύω ότι, όπως σε κάθε συλλογικότητα, life’s what you make it, που έλεγαν και οι Talk Talk (συγκρότημα των έιτιζ για τους νεότερους), ότι δηλαδή, αν αρκετοί στην κερκίδα αντιδράσουν στην καφρίλα και απολαύσουν αυτή την θεατρική παράσταση χωρίς να ασχολούνται όλη την ώρα με τη σεξουαλικότητα της μάνας του αντιπάλου, μπορεί τα πράγματα να βελτιωθούν.
nikiplos said
καλησπέρα… Ωραία σχόλια πολλά. Γιατί να πάω γήπεδο? Τι βλέπω σε ένα γήπεδο? Για να το δει κανείς αυτό πρέπει πρώτα να πάει σε ένα γήπεδο… Να ζήσει την ομαδική αυτή φρενίτιδα, την δύναμη του κόσμου, την μαγεία. Που σε αποδέχεται, κι ας είσαι κοντός, στραβοχυμένος, κακομούτσουνος, κι ας μυρίζεις φτώχια, ας έχεις ριγέ δόντια… Αρκεί να είσαι ένας από αυτούς. Αδερφός. Να είσαι δικός. Η μοναξιά πάει περίπατο. Η αποτυχίες πάνε στο διάβολο. Η ντοπαμίνη φθάνει στα ουράνια… Τι γαμάτοι που είμαστε ρε πούστη μου…
Ποιός το γαμεί το αφεντικό που με κατσάδιαζε το πρωί για τις μαλακίες που έκανε η συνάδελφος που πηδάει ο γιός του αυτήν την περίοδο… Ο Αλβανός συνάδελφος με ρώτησε: πως κρατήθηκες ρε Παναγιώτη! Εγώ θα τον σκότωνα με το κατσαβίδι… Θα με έγραφαν οι εφημερίδες… Κρατήθηκα γιατί έχω ανάγκη και το 800€ που με πληρώνει… Μπήκα στο παλιάμαξο, σακαράκα και ήρθα… Τι να έκανα?
Τις πιο δυνατές στιγμές και συγκινήσεις έχω ζήσει σε ένα γήπεδο. Και άλλες 1-2 σε ένα ρεμπετάδικο και σε μια συναυλία κάποτε. Που να εξηγώ, ότι η ομάδα και ο κόσμος είναι πάνω από τον κάθε μαλάκα ντιπιτζί…
(όλα τα ανωτέρω, συρραφή αληθινών ιστοριών και δικές μου και των γύρω μου…)
koudounastar said
Μία επισήμανση μόνο, κύριε Σαραντάκο: από πουθενά δεν προκύπτει πως οι αφοί Αγγελόπουλοι κατηγόρησαν τον Δ. Γιαννακόπουλο ψευδώς για «απειλή βιασμού ανήλικης κόρης». Υπάρχουν βίντεο που αποδεικνύουν το γεγονός.
Χαρούλα said
Π πολιτισμός
Κ κερκίδας,
Π πραότητα στο
Γ γήπεδο
Νόμιζα πως αυτό έγραφε, και γιαυτό παραξενεύτηκα που δεν μιλούσατε ξεκάθαρα! 😉☺️😺😸
sarant said
44-51 Να και κάποιοι που ασχολήθηκαν με το ακρώνυμο καθαυτό
59 Μόλις 69 χρονών…
62 Για την ακρίβεια, υπάρχουν βίντεο που τα επικαλούνται όσοι υποστηρίζουν ότι ο ΠΚΠΓ απείλησε με βιασμό. Δεν συμφωνώ ότι δείχνουν αυτό που λέτε.
Πέπε said
Απορία: Όταν πηγαίνει κανείς στο γήπεδο, πέρα από το να βιώνει όλη την ενέργεια της κερκίδας που την καλή όψη της μας δίνει ο Νίκιπλος στο #61, μπάλα βλέπει; Έχει καλύτερη εικόνα του τι γίνεται απ’ ό,τι στην τηλεόραση;
DaPonte said
Μια αχτίδα φωτός σε αντίστιξη με τις πολυσυζητημένες ασχήμιες:
https://cityportal.gr/thessaloniki-filanthropikos-agonas-legends-simera-stin-toympa/
π2 said
65. Από τις μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού (όχι όλα) που έχω βρεθεί σε ποδοσφαιρικό γήπεδο, μπορώ να πιστοποιήσω ότι σε καμιά περίπτωση δεν έχεις από την τηλεόραση τη συνολική εποπτεία που έχεις από το γήπεδο, ιδίως σε ό,τι αφορά διατάξεις, τακτικές, κίνηση χωρίς την μπάλα, κλπ. Υπάρχουν παίκτες που καταλαβαίνεις πόσο καλοί είναι μόνο στο γήπεδο.
ΧριστιανoΜπoλσεβίκoς said
Στέλιος Κορνές said
Κάτω η βία στα γήπεδα! Θάνατος στον οπαδισμό! Φωτιά και τσεκούρι στους φανατικούς οπαδούς!
Μόνο τους επιχειρηματίες που διατηρούν αυτούς τους οπαδικούς στρατούς μην πειράξουμε, γιατί είναι ευγενικοί χορηγοί, διέπονται πάντα από φίλαθλο πνεύμα και ποτέ δεν έκρυψαν τις βρώμικες δουλειές τους και το ξέπλυμα μαύρου χρήματος πίσω από τις ομάδες τους και τη φιλανθρωπία…
GeoKar said
#55: μπράβο βρε Λάμπρο, για τη σημερινή αλλά και τις χτεσινές μουσικές προτάσεις σου! Να είσαι καλά
ΣτοΔγιαλοΧτηνος said
Από το πολύ τρέξιμο έχω χάσει τη μπάλα, ευτυχώς όμως επί της ουσίας με κάλυψαν Πέδης, Πέπε και Μιχάλης.
Επί της συνουσίας είμαι με τον Γιαννακόπουλο και μοι προξενεί αλγεινήν που ακόμα και ο Νικοκύρης αισθάνεται άσκημα με τα πεπραγμένα του. Ο άνθρωπος κρατάει όρθιες τις παραδόσεις και την τιμή του Έθνους ανεμίζοντας περήφανα το παραδοσιακό ελληνικό κωλοδάχτυλο αντί να υποκύψει στη γνωστή και ταχύτατα εξαπλωνόμενη αμερικανιά. Δόξα και τιμή λοιπόν. Ζήτω το Έθνος κύργιοι.
sarant said
71 Και έχουμε και δημογραφικό πρόβλημα
ΣτοΔγιαλοΧτηνος said
72# Νταξ υπερβολές τώρα. Με τη γιαννακοπούλεια μέθοδο το πολύ να βγουν κωλόπαιδα, δε λύνεται έτσι το δημογρ.
ΓΤ said
Υφυπουργός Αθλητισμού: στο γραφείο του έχει λαβαράκια ΑΕΚ, ΠΑΟ και ημερολόγιο από υο Πάμε Στοίχημα…
Μιχάλης Νικολάου said
… Συνέλαβέ με, λέει …
… σωστό είναι «σύλλαβέ με» …
Χωρίς έξτρα
συλλαβή
ΓΤ said
74
το
Μιχάλης Νικολάου said
… Ένας τρίτος πρότεινε Πού Και Πού…. …
Ή
Παντού Και Πάντα… ,
αναλόγως
(Ευκολία με λέξεις από Π ή Κ,
σαν τα παλιά με
Πάντα Πατρινό κλπ
ή
Καρέλια Καλαματιανό κλπ)
Μιχάλης Νικολάου said
60, … οι Talk Talk (συγκρότημα των έιτιζ …
Φήμες μερικής επανόδου
σε οπτικοακουστικές εξέδρες του διαδικτύου ως
Tick-Talk
Λάμπας said
Τι προσφέρει η μπάλα στους πλεμπαίους; Έλα μου, ντε; Τόσες συναρπαστικές επιλογές έχουν: να επισκέπτονται καθημερινά ταβέρνες, εστιατόρια κάθε είδους κέντρα διασκέδασης, να πηγαίνουν στην όπερα, να διαβάζουν αστροφυσική και μεσαιωνική αραβική λογοτεχνία και, κυρίως, να ταξιδεύουν τον κόσμο. Μαγιόρκα, Καλκούτα, Νησιά Γκαλαπάγκος…
Λάμπας said
Εδώ με τους οπαδούς της Σέλτικ, για την Παλαιστίνη.
mitsos said
Οι ειδικοί λένε παως τα φαινόμενα έχουν την ρίζα τους στον τρόπο με τον οποίο αναπτύχθηκει το νευροδιαβθβαστικό σύστημα και το ορμονικό σύστημα ελέγχου σε όλα τα ευθύρια και πρωτίστως στον άνορωπο. Οι περιοδικές απότομες αυξήσεις τους σε στιγμές έντασης , φόβου και αγωνίας απαραίτητες για την επιβίωση στην (βιολογική ζούγκλα δημιουργούν αργότερα το αίσθημα της ευεξίας . Στις ημέρας μας η αίσθηση κοινωνικής ασφάλειας στερεί από κάπους την δυνατότητα να έχουν αντίστοιχες εκρήξεις ορμονικές και νετροδιαβιβαστικές. Την έλλειψη αυτή προσπαθούν να την αντιμετωπίσουν η Κυβερνητική πολιτική με μακροπρόθεσμα μέτρα κατά της κοιβνικής ασφάλειας και δευτερευόντως τα ευθήρια τα οποία διοικούν τα αθλητικά σωματεία δίνοντας την ευκαιρία μη επικίνδυνης εκτόνωσης…
Φυσικό να υπάρχει ανταγωνισμός μεταξύ τους .
Όσο για το ΠκΠΓ οι παλαιότεροι θα θυμούνται ότι κατά Βάταλον θα ήταν σωστό το ΠκΠΒ (εκ του Βυνείν παρακαλώ )
Την Καλησπέρα μου με όσους ακόμα ασχολούνται ακόμα με την θέαση αυτών των ακραίων κοινωνικών εκδηλώσεων …
mitsos said
@81 Διόρθωση
Κοινωνική βεβαίως και όχι κοιβνικής ασφάλειας
Μιχάλης Νικολάου said
Ποδόσφαιρο
Καλαθοσφαίριση
Πετόσφαιρα*
Γυμναστική
————
*Κατ’ άλλους
Πετάνκ,
με σημαντικές πιθανότητες διάκρισης
Δημήτρης Μαρτῖνος said
Γειά σας.
Συμφωνῶ μὲ τὶς διαπιστώσεις τῶν περισσοτέρων σχολιαστῶν γιὰ τὴν καφρίλα, τὴ βία, τὴ διαφθορά, κυρίως τῶν παραγόντων, ἀλλὰ καὶ τῶν ὀπαδῶν σὲ σημαντικὸ βαθμό.
Πάντως, θεωρῶ οὐτοπικὸ νὰ συζητοῦμε γιὰ κατάργηση τῶν ἐπαγγελματικῶν σπόρ.
Εἶναι πολλὰ τὰ λεφτά, Ἄρη!
Τηλεοπτικά, εἰσιτήρια, στοίχημα κλπ.
Κυρίως εἶναι ἕνα μέσο ἐκτόνωσης τῆς συσσωρευμένης κοινωνικῆς δυσαρέσκειας.
Ὅσο γιὰ τὸν λεγόμενο ἐρασιτεχνικὸ ἀθλητισμό, εἶναι μιὰ μικρογραφία αὐτοῦ ποὺ γίνεται στὶς λεγόμενες ἐπαγγελματικὲς κατηγορίες. Βία, φανατισμὸς καὶ διαφθορά.
Ξέρω, ἀπὸ τὸν κοινωνικό μου περίγυρο, περιπτώσεις «ἐρασιτεχνικῶν» ὁμάδων ποὺ ἀνέβηκαν τὶς κατηγορίες μὲ ἀσανσέρ. Οἱ πρόεδροι, συνήθως νεόπλουτοι τοπικοὶ ἐπιχειρηματίες, ξόδεψαν ἀφειδῶς, εἶδαν τὴν πρόσκαιρη δόξα τοῦ τῆς «‘επιτυχίας», ἀλλὰ στὸ τέλος καταστράφηκαν οἰκονομικὰ οἱ περισσότεροι.
Ξέρω τέτοιες περιπτώσεις καὶ στὰ τρία δημοφιλέστερα σπόρ, ποδόσφαιρο, μπάσκετ καὶ βόλλεϋ.
Δημήτρης Μαρτῖνος said
Γιὰ νὰ τὸ ἐλαφρύνω λιγάκι θὰ ἀναφέρω μιὰ παλιὰ ἱστορία τοῦ ἀνταγωνισμοῦ τῶν «αἰωνίων».
Τὴ μεταγραφὴ τοῦ Μιγκέλ Νικολάου, συνονόματου καὶ συνεπώνυμου τοῦ δικοῦ μας (γειά σου, Μιχάλη) στὸν Ὀλυμπιακό. Τότε, τὸ 1972, εἶχε γίνει πλειοδοτικὸς διαγωνισμὸς ἀνάμεσα στὶς δύο ὁμάδες μὲ τελικὸ πλειοδότη τὸν Ὀλυμπιακὸ τοῦ Γουλανδρῆ. Παράλληλα ὑπῆρξε εἰδησεογραφικὴ μονομαχία ἀνάμεσα στὶς ἀθλητικὲς ἐφημερίδες τῆς ἐποχῆς, τὸ φιλοολυμπιακὸ Φῶς τῶν Σπὸρ καὶ τὴν φιλοπαναθηναϊκὴ Ἀθλητική Ἠχώ.
Καθημερινά, ὅσο διαρκοῦσαν οἱ διαπραγματεύσεις, ἔγραφαν, «ἀποκλειστικῶς», ὅτι ὁ παίκτης κατέληξε στὴν ὁμάδα ποὺ ὑποστήριζαν.
Μετὰ τὴν ὁλοκλήρωση τῆς μεταγραφῆς ἡ Ἀθλητικὴ Ἠχώ, ποὺ ὅσο διαρκοῦσαν οἱ διαπραγματεύσεις τὸν ἀποκαλοῦσε ὁ Ἕλληνας γίγας Μιχάλης Νικολάου, ἄρχισε νὰ τὸν ἀποκαλεῖ Μιγκέλ Νικολά! 😀
Τελικά, ὅμως, ἄνθρακες ὁ θησαυρός!
Τραυματίστηκε σὲ κάποιο φιλικὸ καὶ δὲν ἔπαιξε καθόλου στὸ πρωτάθλημα.
Γιάννης Μαλλιαρός said
5 Ε, όχι και κωλοτούμπα. Τι χυδαία πράγματα είν’ αυτά; Κυβίστιση το λένε 🙂
Stazybο Hοrn said
Κάποιο ΑΙ -ή μπορεί ένας απ’ τη συνομοταξία Κωστάκου, Ανδρουλιδάκη, Πουλιόπουλου, κ.λπ.- είχε βγάλει Πανελλήνιο Κίνημα Πολιτών για τη Γη.
Γιάννης Μαλλιαρός said
Εγώ πάλι δεν κατάλαβα γιατί το πρεζάκιας είναι λέξη που πρέπει να της βάλεις @ για να την κάνεις μη άμεσα αναγνωρίσιμη.
44 Και καυλίσκος το στέλεχος του κρεμμυδιού που έχει τον ανθό στο πάνω μέρος. Απ’ όσο έχ’ ακούσει, τα κρεμμύδια αυτά δεν μεγαλώνουν (δεν παίρνουν όγκο) κι έτσι από μια στιγμή και μετά που αρχίζει να φαίνεται, όλα τα ματσάκια από φρέσκα κεμμυδάκια που αγοράζω είναι από τέτοια (σερνικά) κρεμμύδια!
Μιχάλης Νικολάου said
85,
Γεια σου, Δημήτρη!
Jorge said
88.
β) Από τους σπόρους του (μπαρούτι), φυτρώνει το κοκκάρι.
Πουλ-πουλ said
85.
Για να το παρα-ελαφρύνω την ίδια εποχή κυκλοφορούσε στις παρέες το ανέκδοτο: «Αντίληψη ο Πολέτι».
Ο Πολέτι ήταν Αργεντινός διεθνής τερματοφύλακας που τελικά αποδείχτηκε κουτσός. Ήρθε στον Ολυμπιακό μετά φανών και λαμπάδων σε μια θέση που η ομάδα πονούσε. Φίλοι μου ολυμπιακοί τρέχουν να δουν το αστέρι στα πρώτα φιλικά και διηγούνται τα εξής: Το πρώτο σουτ των αντίπαλων φεύγει άουτ, ατάραχος ο Πολέτι. Το ίδιο και στα επόμενα σουτ, μέχρι που η μπάλα αρχίζει να γλείφει τα δοκάρια. Ο Πολέτι συνεχίζει να παριστάνει το άγαλμα, οπότε η εξέδρα ψιθυρίζει: «Είδες αντίληψη ο Πολέτι». Όταν άρχιζαν να πέφτουν τα τεμάχια, όλοι κατάλαβαν, και ο Πολέτι έφυγε νύχτα.
ΓΤ said
91 Πουλ
Πάντως, δεν μπορεί να ισχυριστεί κάποιος ότι ήταν σφαλερή η κίνηση του ΟΣΦΠ, καθότι είχε σηκώσει Λιμπερταδόρες. Απλώς στο Λιμάνι έβγαλε πρόβλημα το γόνατο, κι έφαγε 10πάστελο σε 5 φιλικά.
Costas Papathanasiou said
Επίκαιρο στιχούργημα γνωστών (αγνών) παλαιών φιλάθλων:
‘ΠΚΠΓ‘
Πρόεδρος Καέ Παέ Γιάννακοπουλός
με ερυθρά ΠουΚουΠουΓου γράμματα υπογράφει :
“Πιάστε, Κότες Πολισμάνοι, Γαύρους”, λέει απλώς,
“που μου ορμάνε για την Κόρη, σα γαμπρών σινάφι”
(Στίχοι: Προβελέγγιος-Κρυστάλλης-Παλαμάς-Γρυπάρης)
ΓΤ said
06.06.2025|21:00 ΠΑΟ-ΟΣΦΠ (1-1)
DaPonte said
91 & 92:
Και μετά επακολούθησε , επί Κοσκωτά, το «Μέγα κάζο Καζιμιέρσκι»: Πολωνός διεθνής τερματοφύλακας, ο οποίος παρομοίως ήρθε μετά φανών και λαμπάδων, διέπρεψε στα φιλικά, αλλά στα επίσημα ματς ό,τι σουτ πήγαινε μέσα έγραφε. Είχαν διαδώσει τότε ότι έπασχε από αστιγματισμό!
Δημήτρης Μαρτῖνος said
@91, 92. Βρῆκαν εὐκαιρία καὶ τὸν ἄρμεξαν κανονικὰ τὸν Γουλανδρῆ κάποια λαμόγια. Τὸτε εἶχε βγεῖ καὶ ἡ διασκευὴ τῶν στίχων ἑνὸς γνωστοῦ τραγουδιοῦ τῆς ἐποχῆς:
https://www.youtube.com/watch?v=KvGPfHkm22Q
Γράφω ὅπως τὸ θυμᾶμαι:
Ταξίδευα παιδί κι ἐγὼ
στοῦ Γουλανδρῆ τὸ φορτηγό.
Κῦμα μᾶς παίρνει καὶ μᾶς πάει
Ἀργεντινὴ κι Οὐρουγουάη.
Ὁ στόπερ ἤτανε Ρωμιὸς
κι ὁ λίμπερο Αὐστριακὸς
καὶ Οὗγγροι ἤτανε καμπόσοι
Γάλλοι καὶ Κύπριοι καὶ Ρῶσοι.
ΓΤ said
96 Δον
Απορώ για τη δάσυνση των Ούγγρων.
Πουλ-πουλ said
92. ΓΤ
Και για να συνεχίσω την πλάκα, τότε κυκλοφορούσε μια φωτογραφία του Πολέτι να κάνει θεαματικό πλονζόν. Ο ποδοσφαιρικός μύθος θρυλεί ότι η φωτογραφία είχε ληφθεί με τον Πολέτι όρθιο, αλλά το ενσταντανέ είχε στραφεί κατά 90 μοίρες.
Όταν εμφανιστεί ο ολυμπιακάκιας GeoKar θα τα επιβεβαιώσει.
Λάμπας said
60. «…χωρίς να ασχολούνται όλη την ώρα με τη σεξουαλικότητα της μάνας του αντιπάλου»
Μια σχετική ιστορία από το «Ποδόσφαιρο στο φως και τη σκιά» του μεγάλου Εντουάρντο Γκαλεάνο:
Στα τέλη της δεκαετίας του ’60 ο ποιητής Χόρχε Ενρίκε Αντούμ επέστρεψε στον Ισημερινό, μετά από πολλά χρόνια απουσίας. Μόλις έφτασε, τήρησε την υποχρεωτική εθιμοτυπία της πόλης του Κίτο: πήγε στο γήπεδο να δει ένα παιχνίδι της Άκουας. Ήταν ένας σημαντικός αγώνας, και το γήπεδο ήταν γεμάτο.
Πριν από την έναρξη του αγώνα κρατήθηκε ενός λεπτού σιγή για τη μητέρα του διαιτητή, που είχε πεθάνει την προηγούμενη. Όλοι σηκώθηκαν όρθιοι, σιωπηλοί. Αμέσως μετά ένας παράγοντας εκφώνησε λόγο, εξαίροντας την υποδειγματική αθλητική δραστηριότητα του διαιτητή, ο οποίος επρόκειτο να διαιτητεύσει, κάνοντας το καθήκον του σε παρόμοιες δύσκολες στιγμές. Στο κέντρο του γηπέδου, ο μαυροντυμένος άνδρας, με σκυμμένο το κεφάλι, χειροκροτήθηκε θερμά από το κοινό. Ο Αντούμ έτριβε τα μάτια του, δεν το πίστευε. Σε ποια χώρα βρισκόταν; Πόσο είχαν αλλάξει τα πράγματα! Παλιά, οι θεατές ασχολιόντουσαν με το διαιτητή μόνο για να του φωνάξουν «πουτάνας γιε».
Ο αγώνας άρχισε. Στο δέκατο πέμπτο λεπτό, το γήπεδο ξεσηκώθηκε, η Άουκας έβαλε γκολ. Όμως ο διαιτητής ακύρωσε το γκολ ως οφσάιντ, και αμέσως το πλήθος θυμήθηκε τη μακαρίτισσα τη μάνα του διαιτητή:
–Πουτάνας ορφανέ!, βρυχήθηκαν οι κερκίδες.
ΓΤ said
98 Πουλ
Ο Πολέτι είχε ρέψει
στη φωτό έπαιξε στρέψη
ΓΤ said
99 Λάμπας
Μιλάμε για μπάλα κόλαση στα 2.900 υψόμετρο. Αούκας, βέβαια, και όχι Άκουας.
nikiplos said
91@ Αυτό με τον Πολέτι το έχω ακούσει σε εκπομπή να το διηγείται κάποιος, με ωραίο ύφος στη διήγηση. Τώρα δεν θυμάμαι πλέον πια.
Στα 80ς, στη μετά Νταϊφά και Προ Κοσκωτά περίοδο ανυποληψίας του Ολυμπιακού και της μετά Μπάρλου ΑΕΚ, περίοδο καθαρής μεσουράνησης του ΠΑΟ – Βαρδινογιάννη (Βαλιτσογιάννη για τους ΟΣΦΠίτες), ο Ολυμπιακός έφερε έναν ομογενή τον Πιτ Σκούρα. Τον διαφήμιζαν τα τότε ΜΜΕ, δλδ οι Αθλητικές εφημερίδες ως αντίστοιχο του Δημήτρη Σαραβάκου.
«Έφθασε επιτέλους στο Λιμάνι, ο Ερυθρόλευκος Σαραβάκος!» έγραφε το Φως των Σπορ. «Είναι πολύ καλύτερος, είπαν όσοι τον είδαν στην προπόνηση» στα ψιλά γράμματα… Χαρά οι φίλαθλοι.
Μόλις ξεκίνησε το πρωτάθλημα είδαμε όλοι περί τίνος παλτού επρόκειτο… Πήγε στον ΠΑΟΚ αμέσως μετά αν δεν με γελάει η μνήμη μου…
Δημήτρης Μαρτῖνος said
@97. Μοῦ βγῆκε αὐτόματα ἀπὸ τὸ Hungary. Δὲν τὸ ἔψαξα, ἀλλὰ σκέφτηκα λατινικὴ προέλευση.
Ἄν τὸ ἔψαχνα (μὲ τὶς φτωχές μου γνώσεις) πάλι ἐκεῖ θὰ ἔφτανα.
Ὅπως βλέπω ἐδῶ( https://en.wikipedia.org/wiki/Name_of_Hungary):
Hungary, the name in English for the European country, is an exonym derived from the Medieval Latin Hungaria.
nikiplos said
Κι ένα για τις εφημερίδες της παλιάς εποχής. Το Καλοκαίρι ήταν ανέκαθεν περίοδος άνευρη για τους ποδοσφαιρόφιλους, επομένως και για τις αθλητικές εφημερίδες. Για να μην κλείσουν έγραφαν διάφορα αρθράκια και διέσπειραν διάφορες φήμες για τους σκάουτερ των ομάδων. Θυμάμαι την Αθλητική Ηχώ: «Ο Καλογεράς βρήκε Θησαυρό στο Μαυροβούνιο» (ήταν σκάουτερ του Παναθηναϊκού). Εκεί λοιπόν στο Καλοκαίρι θυμάμαι τον Φίλαθλο (που ήταν η φθηνότερη εφημερίδα και την αγόραζαν πολλοί φίλαθλοι) που είχε πρωτοσέλιδο με μεγάλα γράμματα: «Δεν κρατιέται ο Ακράτητος!» και μέσα στις ταπεινές σελίδες την «ειδησούλα»: 0-5 μέσα στη Νάπολι του Μαραντόνα η Βέρντερ Βρέμης!
Ο Φίλαθλος είχε χάσει μια δίκη γιατί κάποιος δημοσιογράφος του είχε βρίσει τον Καραντινίδη (επί 8ετίας προέδρου του Πανσερραϊκού) ως Χασικλή. Έτσι ο Φίλαθλος για μήνες δημοσίευε στην πρώτη του σελίδα με μεγάλα γράμματα: «Δεν είναι ο Καραντινίδης Χασικλής!» (να το εμπεδώσουν και όσοι άσχετοι δεν είχαν πάρει χαμπάρι 🙂 )
Λάμπας said
101. Άουκας το έχει στο βιβλίο. Στη πρώτη παράγραφο το πληκτρολόγησα λάθος.
Νίκος Κ. said
Όταν βλέπει κανείς μεγαλοπαράγοντες της οικονομικής ή και της πολιτικής ζωής να συμπεριφέρονται με τρόπο που μόνο η επιστήμη της ψυχολογίας μπορεί να εξηγήσει, τότε ανησυχεί ακόμη περισσότερο για το πού πάμε.
ΓΤ said
103 Δον
Δεν έχουμε κανένα λόγο θαρρώ. Σαν αυτούς που βούταγαν το Τokyo από τα αγγλικά και μας το πλάσαραν με υ.
Ερανίσματα ‘πό γλώσσες ενδιάμεσες
σηκώνουν παρεμβάσεις άμεσες
😜
ΓΤ said
105 Λάμπας
Ναι, Αούκας λέγεται…
Λάμπας said
108. Δεν έχω αντίρρηση, πες τα στους δικούς σου: μετάφραση Ισμήνη Κανση -επιμέλεια Παναγιώτης Σουλτάνης.
Nestanaiοs said
15.
Αν θεωρείς ότι «τόλμησε και πέτυχε», σίγουρα δεν σου ήταν αντιπαθής. Η γυναίκα ήταν ηλίθια και για τον λόγο αυτό ήταν εκεί. Στην Δημοκρατία δεν υπάρχουν ηγέτες.
Costas Papathanasiou said
109: H σχετική προφορά στα Ισπανικά/ Αγγλικά ακούγεται και γράφεται σαν Άουκας: https://en.wikipedia.org/wiki/S.D._Aucas , λέξη που ως όνομα φυλής σημαίνει “Αγριοι” στη γλώσσα Κέτσουα : Auca (awqa in Quechua) means ‘savage’ ( https://en.wikipedia.org/wiki/Waorani_people ) .
Χαρακτηρίζει, ενδεχομένως, πρόγονους Γαύρων Βαρκάρηδων που δεν γουστάραν και πολύ την Τρυφηλότητα Ευγενών: https://www.youtube.com/watch?v=xjl6qxeERCg , https://www.youtube.com/watch?v=jjuh_FW-0P0 , https://www.youtube.com/watch?v=3vcv9vjNO8w .
ΓΤ said
111 Ντίνος Παπαθάνας
Την ακούω Αού σε περιγραφές
Costas Papathanasiou said
112: Νομίζω ότι έτσι την προφέρουν οι Παναθηναϊκοί.
ΛΑΜΠΡΟΣ said
57 – Α καλά ντουβάρι σκέτο, μόνο το τέταρτο βρήκα κι αυτό 50-50. Με μπέρδεψε το πρεζακισς που δεν κατάλαβα την λογοκρισία από τον υπερσυντηρητικό Νοικοκύρη.
61 – «Που σε αποδέχεται, κι ας είσαι κοντός, στραβοχυμένος, κακομούτσουνος, κι ας μυρίζεις φτώχια, ας έχεις ριγέ δόντια… Αρκεί να είσαι ένας από αυτούς. Αδερφός.»
Καμία σχέση, αυτά είναι φαντασιώσεις των κοινωνικών καρπαζοεισπρακτόρων οπαδών, και παραμύθια των πληρωμένων δημοσιοκάφρων που παραμυθιαζουν τα κορόιδα, η πραγματικότητα είναι πολύ διαφορετική. Για την ακρίβεια, είναι ακριβώς ίδια με την δομική και ταξική διαμόρφωση της κοινωνίας, (όπως συμβαίνει με όλους τους κοινωνικούς φορείς, εκκλησία, κόμματα, κλπ) μια ματιά στα εισιτήρια και τις θέσεις είναι αρκετή για του λόγου το αληθές. Η πατριαρχική κοινωνία είναι φράκταλ φιλε μου, η κοινωνική ισότητα δεν υφίσταται πουθενά, και σ’ αυτό το πλαίσιο, είναι αδύνατον να υπάρξει. Ακούγεται κάτι για τον άλλο κόσμο, ίδωμεν.😊
65 – Το 99% πηγαίνει στο γήπεδο για να εκτονωθεί, σεξουαλικά κατά κύριο λόγο, και να βγάλει ό,τι άλλο αποθημενο έχει. Από αυτούς κανείς δεν βλέπει μπάλα, ενδιαφέρονται μόνο για τη νίκη με οποιονδήποτε τρόπο.
70 – Βρε Γιώργο αυτά μπορείτε να τα βρείτε και μόνοι σας, απλώς έτυχε να τα ακούω και τα έβαλα, όπως τώρα ακούω το Dark side of moon. Είχα πει πριν 5, 6; χρόνια πως θα βάζω μουσικά κομμάτια και συγκροτήματα (κυρίως προγκρεσιβ) που δεν παίζουν στο ραδιόφωνο και τηλεόραση και νομίζει κανείς πως η μουσική και ειδικά η ροκ τελείωσε σκάρτα την δεκαετία 90, ενώ έχουν γραφτεί αριστουργήματα.
Άντε γερό μου, αυτό το θεϊκό για σένα για να θυμηθείς τα νιάτα σου.😊
Jorge said
Προγκρέσιβ σικ γκλίτερ
Μαρία said
freierdenker said
Μικρός πήγαινα στο γήπεδο, και αργότερα μου άρεσε να πηγαίνω με φίλους να πιούμε καμιά μπύρα και να δούμε κάνα ματς, αλλά σταδιακά έχασα το ενδιαφέρον μου και τελικά σταμάτησα. Αυτό βέβαια είχε μια κάποια συνέπεια στην κοινωνική ζωή.
Σε μια ταινία, ο Πατσίνο είναι εκπαιδευτής της CIA, χάνει την πίστη του στον σκοπό και προδίδει στους Κινέζους. Δικαιολογεί την πράξη λέγοντας μια ιστορία. Ένας παπάς μιας ενορίας παρουσιάζεται στον πάπα και του λέει, άγιε πατέρα, άγιε πατέρα, τι να κάνω, τι να κάνω χάνω την πίστη μου. Και ο πάπας του λέει, προσποιήσου (fake it). Ε λοιπόν έφτασα σε ένα σημείο, λέει ο Πατσίνο που δεν μπορούσα πια να προσποιούμαι.
Κάπως έτσι έγινε και με εμένα με το ποδόσφαιρο. Άρχισα να χάνω το ενδιαφέρον μου, προσποιήθηκα για ένα διάστημα, ε έφτασε και η στιγμή που δεν μπορούσα άλλο να προσποιούμαι.
Stamatios Georgiou said
Εγώ είμαι αθλητικός πρόσφυγας από τότε που έφυγα από την Ελλάδα το 1996 και νομίζω ότι θα παραμείνω τέτοιος και μετά τη συνταξιοδότηση.
sarant said
Ευχαριστώ για τα νεότερα!
85 Πού τον θυμήθηκες! Ο καλός Μιγκέλ Νικολάου, βέβαια, είναι ο δικός μας
96 Τραγούδι με τον Δώρο Γεωργιάδη ήταν
116 Φοβερός!
118 Οπότε υποστηρίζετε ομάδες ποιας χώρας;
Ρενέ said
Άραγε κερδίζω με σκούπα αντί για σαρώνω επειδή το σαρώνω χρησιμοποιείται ήδη για κάτι λίγο πιο γενικό; Ή επειδή δε συνειδητοποίησαν ότι η σκούπα και το σάρωτρο είναι συνώνυμα;
Αγγελος said
ΓΤ και ΔΜ, το λογικό είναι να μη βάζετε δασεία πουθενά. Τώρα, όποιος έχει τη διαστροφή 🙂 να βάζει δασείες, περισπωμένες, υπογεγραμμένες και άλλα σκουληκάκια, σαφώς δικαιούται να βάζει και στην Ουγγαρία (λατ. Hungaria, γαλλ. Hongrie…), έστω και αν οι Γερμανοί, που θα έπρεπε να τους ξέρουν καλύτερα ως άμεσους γείτονες τους Μαγυάρους, δεν βάζουν (γερμ. Ungarn) 🙂
Elias said
Πάντως μετά από 6 χρόνια στην Ασία, ένα από τα μεγαλύτερα σοκ στην Ελλάδα ήταν οι σεξουαλικές βρισιές. Τις λέει όλος ο κόσμος όλη την ώρα, τις έχει ψωμοτύρι. Ούτε να τις αναφέρω, με πονάν όταν τις ακούω, δεν μπορώ να τις συνηθίσω, δε θέλω να τις συνηθίσω
Επίσης, αν θέλετε λίγο ασιατικό χουλιγκανισμό, δείτε αυτό το βίντεο. Τα πράγματα ξεφεύγουν, ο αγώνας διακόπτεται, αρχίζουν έκτροπα, μέχρι που στο 1:23 εφαρμόζονται τα… μέτρα καταστολής πλήθους! (όχι ΜΑΤ κ δακρυγόνα, κάτι άλλο!)
Πέπε said
122
Υπάρχουν βρισιές που να μην είναι σεξουαλικές; Μάλλον θα εννοείτε απλώς ότι ο κόσμος βρίζει (γενικώς) αβέρτα, όχι ότι βρίζει διαφορετικά απ’ ό,τι πιο παλιά.
Γελοίε, καραγκιόζη, ηλίθιε, καθυστερημένε, είναι προσβολές αλλά όχι ακριβώς βρισιές.
Alexis said
#120: Ακριβώς. Το «σαρώνω» σημαίνει κάτι διαφορετικό, ειδικά σε αθλητικά συμφραζόμενα.
ΓιώργοςΜ said
123 ΛΚΝ: βρισιά η [vrisxá] Ο24: λέξεις ή φράσεις που προσβάλλουν την τιμή, την αξιοπρέπεια κάποιου
Οι σεξουαλικού περιεχομένου είναι ίσως πιο βαριές, αλλά βρισιές είναι όλες: Αλήτη, κλέφτη, απατεώνα …
sarant said
Καλημέρα από εδώ!
Alexis said
#123: Νομίζω ότι σήμερα βρίζουν και περισσότερο και διαφορετικά από παλιότερα.
Στις γενιές π.χ. των γονιών μας οι χυδαίες σεξουαλικές βρισιές περιορίζονταν σε ένα μικρό ποσοστό του πληθυσμού, κυρίως στα πιο χαμηλά κοινωνικά και μορφωτικά στρώματα.
Σήμερα βρίζουν οι πάντες. Τσακώνεσαι στο δρόμο για την προτεραιότητα και οι πρώτες κουβέντες είναι «άντε γ… παλιομ…»
Pedis said
Ό,τι και να βρείτε στο ίντερνετ, από υψόμετρο 2,5 χιλ και πάνω ο τόνος βεβαιότατα πάει στο Α: Άουκας!
Μην ψάχνετε ψευδοπροφάσεις, κοντραριστείτε, πλακωθείτε για τη μπάλα που κάποιοι τουλάχιστον έχουν κέρδος κι έτσι ενισχύεται και το ΑΕΠ!
Όπως πουχού συνεισφέρει επίσης στο ΑΕΠ η δημόσια δαπάνη για την κινητοποίηση της Αστυνομίας στη μια εκατοστή αγώνες (ποδόσφαιρο, μπάσκετ, βόλλεϊ) που διεξάγονται κάθε βδομάδα.
ΛΑΜΠΡΟΣ said
123 – 125 – Θυμήθηκα τώρα σε ένα παιχνίδι στο ΟΑΚΑ, ( πρέπει να ήταν το 82, παίζαμε μπάσκετ στα γηπεδακια που είχε, και πηγαίναμε να δούμε το δεύτερο ημίχρονο που άνοιγαν τις πόρτες) έναν τύπο να βρίζει τον διαιτητή με ό,τι υπάρχει στο λεξιλόγιο, από θεία, μέχρι μάνες αδερφές κλπ. Αφού τα εξάντλησε όλα, σε ένα σφύριγμα πετάγεται αγανακτισμένος και του λέει το φοβερό, ΤΙ ΣΦΥΡΙΞΕΣ ΡΕ ΠΑΛΙΌΧΑΡΑΚΤΉΡΑ;😂
Ακόμη το έχουμε για την μέγιστη βρισιά δύο τρείς φίλοι που έχουμε μείνει από τότε.😊
Καλημέρα💥
DaPonte said
129 Καλημέρα Λάμπρο. Ακριβώς το ίδιο («παλιοχαρακτήρα») άκουσα κι εγώ στις κερκίδες του Χαριλάου σε κάποιο Άρης-ΟΦΗ 0-1.
Theo said
@123, 127:
Στο γήπεδο του Εδεσσαϊκού από το 1962 ως το 1974 (Β΄ Εθνική, πρωταθλητισμός τα πρώτα χρόνια) δεν θυμάμαι καθόλου βρισιές, ἐν χορῷ τουλάχιστον. Ειρωνείες και μάτσο συνθήματα («Εδώ, στο γήπεδο αυτό, και σεις θα προσκυνήσετε τον Εδεσσαϊκό»…), ναι, και ξύλο κάποιες φορές μεταξύ ποδοσφαιριστών, ναι. Αλλά βρισιές, όχι. Και στο μπάσκετ (από την tv) πριν δυο τρεις δεκαετίες (τότε που στα ποδοσφαιρικά γήπεδα γινόταν της κακομοίρας), δεν θυμάμαι βρισιές, αλλ’ ειρωνείες: «Έφαγες όλο τον Σκλαβενίτη, Σχορτσανίτη, Σχορτσανίτη» και: «Ήρθες μόνο για πικνίκ, Ντομινίκ, Ντομινίκ».
Theo said
@131, συνέχεια:
Ποδοσφαιροποιήθηκε η πολιτική, ποδοσφαιροποιήθηκαν το μπάσκετ, το βόλεϊ, το πόλο… Να δούμε πότε θα ποδοσφαιροποιηθεί και το σκάκι, το μπριτζ… 🙂
Jorge said
@129-130.
Υπήρχε ένα σόκιν ανέκδοτο, που κατέληγε σε κάτι σαν:
«Κάθαρμα είσαι και παλιοχαρακτήρας».
Πέπε said
133 κ.σχετ.:
Επίσης Μπάτσοι γουρούνια παλιοχαρακτήρες. Για πλάκα βέβαια.
Theo said
Φουσκωμένος από μίσος, χτυπημένος από το ρεύμα μιας ακράτητης μανίας, ο «μεγαλομέτοχος» δεν «μετέχει» στο θέαμα που χρηματοδοτεί. Χρηματοδοτεί το θέαμα για να πρωταγωνιστεί ο ίδιος. Ερεθίζει την εξέδρα και ερεθίζεται από αυτή, γι’ αυτό και νιώθει την ανάγκη να απαθανατίζει και να αναμεταδίδει «ζωντανά» την υπερπαραγωγή εχθροπάθειας που ο ίδιος πυροδοτεί.
Nestanaios said
121.
«έστω και αν οι Γερμανοί, που θα έπρεπε να τους ξέρουν καλύτερα ως άμεσους γείτονες τους Μαγυάρους, δεν βάζουν (γερμ. Ungarn)»
Είναι αυτό απόδειξη, η λατινική αρχαιοτέρα της γερμανικής.
sarant said
131 Πάντως από το 2004 θα θυμάσαι ότι ήταν βαριά η αποτέτοια του τσολιά και πάρε μου μια πίπα πριν να φύγω, Λούις Φίγκο
Elias said
Υποθέτω πως κάθε λαός στον κόσμο έχει τις δικές του βρισιές / προσβολές. Όμως η ομοφυλοφιλία γιατί γίνεται βρισιά όπως Ελλάδα; Τα γεννητικά όργανα (το λέω ιατρικώς) γιατί γίνονται βρισιά; Η ερωτοπραξία γιατί βρισιά όπως Ελλάδα;
Τα συνηθίζει ο ένας απ’ τον άλλον, σαν covid, ο ένας κολλάει τον άλλον
Theo said
@137:
Ναι, το έγραψα για το ποδόσφαιρο: «πριν δυο τρεις δεκαετίες (τότε που στα ποδοσφαιρικά γήπεδα γινόταν της κακομοίρας)«. Αλλά το μπάσκετ το θυμάμαι τότε χωρίς βρισιές.
Jorge said
#138.
Γιατί στην Ελλάδα;
Σε όλο τον δυτικό πολιτισμό από όσο ξέρω.
Με την αντίστοιχη εξειδίκευση.
Πέπε said
138
Υπόθεση: Τα σεξουαλικά είναι γαργαλιστικά, σκανδαλιστικά. Ο κανονικός τους χώρος είναι πίσω από κλειστές πόρτες, και των γεννητικών οργάνων πίσω από ρούχα, εσώρουχα, φύλλα συκής κλπ.
Υπάρχουν και βρισιές με τα σκατά, όχι μόνο σ’ εμάς αλλά και σε άλλους. Τα σκατά δεν είναι σεξουαλικά. Είναι σιχαμερά, αλλά σιχαμερές είναι και οι μύξες και ο εμετός, που δε δίνουν βρισιές (ή τέλος πάντων όχι τόσο πολλές). Το σημείο που διαχωρίζει τα σκατά από τα άλλα σιχαμερά και τα ομαδοποιεί με τα σεξουαλικά είναι (ίσως) ότι και τα σκατά παράγονται πίσω από κλειστές πόρτες.
Elias said
Πρόχειρο παράδειγμα: δείτε Ασιάτες σε ναό με πόσο σεβασμό μεταχειρίζονται τα γεννητικά όργανα, αντρικά κ γυναικεία (με χαλάν οι ιατρικές εκφράσεις αλλά τι να κάνω;). Τα ραντίζουν με νερό, αρώματα, τα στολίζουν, τους μιλάνε, προσεύχονται κ.α.
Αν όλος ο δυτικός πολιτισμός ασεβεί, τότε όλος ο δυτικός πολιτισμός είναι λάθος
Jorge said
#142.
Δεν νομίζω να είναι θέμα σωστού ή λάθους, σεβασμού ή ταμπού.
Οι Ασιάτες με τι βρίζουν για παράδειγμα;
Elias said
Η χειρότερη προσβολή στην Ταϊλάνδη είναι να πεις τον άλλον «σαύρα», τα κορίτσια φεύγουν απ’ το δωμάτιο αν χρησιμοποιείς τέτοιες λέξεις
Jorge said
144.
Τι τρέχει με τη σαύρα;
Είναι κουρδισμένη σαν τον σκύλο, ή την σκύλα.
Έχει τη φόρτιση του φιδιού αρκούδα φώκια κ.ά. ;
Και πώς γνωρίζουμε πως είναι η χειρότερη;
Πέπε said
Και παρ’ ημίν γαϊδούρι, γουρούνι, σκυλί, και ακόμα χειρότερα η σκρόφα (=γουρούνα) και η σκύλα. Και άλλα, που δεν τα λες χυδαία αλλά πάντως προσβάλλουν: βόδι, κατσίκα, ο τράγος όταν αναφέρεται σε παπάδες, το τσακάλι όταν μεταφράζεις Λούκυ Λουκ, καθώς και το σκέτο ζώο(ν). Αρκετά βαριές και μερικές αρχαίες λέξεις, μέγαιρα, ξόανο. Και το κνώδαλο έχω ακούσει, αλλά δεν ξέρω πόσο γενική είναι η χρήση του.
Nestanaiοs said
Υπάρχει και κάτι άλλο που αφορά τους Έλληνες και την χριστιανοσύνη τους. Οι Έλληνες είναι οι μόνοι «Χριστιανοί» που βλαστημούν τα χριστιανικά θεία. Κατά τα άλλα οι Έλληνες είναι Χριστιανοί.
Jorge said
148. Nestanaiοs.
Δεν ισχύει.
xar said
Επίσης: μουλάρι, κότα, φοράδα, (γ)καμήλα, βουβάλα, γελάδι, αρκούδα, φώκια, ποντικομαμής, φίδι (κολοβό), ερπετό, οχιά, σκουλήκι, σάλιαγκας, κολοβή αλεπού, κουνάβι (πάλι στο Λούκι Λουκ), ύαινα, τάρανδος, χιμπατζής, γορίλας, ουρακοτάγκος, ακόμα και η χελώνα, αλλά και το πρόβατο υπό κάποιες έννοιες.
Μόνο οι πάπιες και οι γάτες έχουν γλιτώσει από τα οικόσιτα, αρκετά ζώα του δάσους και τα περισσότερα πουλιά (έχουμε όμως τα καρακάξα, κουρούνα).
Από την άλλη, αρκετά ζώα της σαβάνας έχουν θετικούς συνειρμούς: λιοντάρι, τίγρης, γαζέλα(/ζαρκάδι), τσιτάχ, αίλουρος.
spyridos said
Μια χαρά τα λέει ο κυρ Μιχάλης.
Από αυτό το άρθρο μόνο την πρώτη και την τελευταία πρόταση διάβασα και τα σχόλια φυσικά.
Κι αυτά γιατί σήμερα το απόγευμα δεν έχει μελίσσια. Βρέχει αβέρτα.
«Αλλά το μπάσκετ το θυμάμαι τότε χωρίς βρισιές.»
Τότε , πότε;
1987, ευρωπαϊκό μπάσκετ, όλο το στάδιο να φωνάζει,
«Αργύρη Καμπόυρη χ…ε τους στη μούρη».
Και άλλα πολλά.
«Μπορεί να μου είναι άκρως αντιπαθής εκείνη η Θάτσερ αλλά το τόλμησε και πέτυχε.»
Τι πέτυχε να διαλύσει όλη τη βιομηχανική παραγωγή της Βρετανίας και να τετραπλασιάσει τους χούλιγκαν;
Αυτό μου θυμίζει το άλλο, που το λες σίγουρα στο καφενείο:
«Δεν μου άρεσε ο Παπαδόπουλος αλλά έκανε δρόμους»
Ναι εκείνον που πάει στην κατεχόμενη Κύπρο να προσθέσω.
Jorge said
Αυθόρμητη αντίδραση.
Τι λέτε όταν κοπανάτε το δαχτυλάκι του ποδιού σε κάποιο έπιπλο.
Ή καλύτερα, άμα βαρέσετε με σφυρί τον αντίχειρά σας;
🙂
Elias said
Μια που θίχτηκε η αντιευρωπαϊκή λέξη «ταμπού»:
Ναι, νομίζω καλό να ‘χεις ταμπού. Νομίζω, ένδειξη σοφίας. Νομίζω, η Δύση έχασε πολλά όταν αποφάσισε να μην έχει ταμπού, να της επιτρέπονται τα πάντα. Να μην έχει όρια
(ως προς τις βρισιές, η «σαύρα» είναι τα water monitors, τα μεγαλύτερα ερπετά του κόσμου, οι χωρικοί τα μισούν γιατί μπαίνουν το βράδυ, διαλύουν το κοτέτσι κ βουτάν κότες)
Jorge said
Βαράνοι! Αυτοί δεν τρώνε μόνο κότες.
Και γιατί αντιευρωπαϊκή λέξη «ταμπού» ;
sarant said
139 Σόρι, δεν το πρόσεξα
152 Τι ενδιαφέρον!
Stazybο Hοrn said
ΛΑΜΠΡΟΣ said
130 – Λές να είναι κάνας γιός του η εγγονός του; Αν μη τι άλλο, διδάσκουν ήθος.😊
133 – Μάλλον το, κερατούκλη, είσαι και μαρτυριάρης, εννοείς.😊
138 – Δεν βρίζουν, χορταίνουν την πείνα τους όπως μπορούν.😊
142 – Κι ο ασιατικός το ίδιο λάθος είναι και χειρότερος. Δείτε πχ την καταπίεση που υφίστανται οι γυναίκες σε όλη την Ασία, κάτι λιγότερο από σκουπίδια.
152 – Άλλο ταμπού κι άλλο όρια. Ταμπού κατά βάσιν, είναι παράλογες ηθικές δεισιδαιμονίες θρησκευτικού χαρακτήρα που επιβάλλουν τον συντηρητισμό. Τα όρια είναι ζήτημα κοινωνικής και ατομικής παιδείας, και τίθενται σε εξελιγμένους πολιτισμούς, εξ ου και το μέτρον άριστον των αηπ. Χωρίς όρια δεν υφίσταται πολιτισμός αλλά, χάος.
Άντε καλοκαίριασε.😊
Πέπε said
152
Δεν είναι τα μεγαλύτερα ερπετά, έχει πολύ μεγαλύτερα φίδια και κροκοδείλους, και δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να γίνει σύγκριση και με χελώνες που έχουν άλλο σωματότυπο. Είναι από τις μεγαλύτερες σαύρες.
Jorge said
152+157.
Το να αποκαλείς κάποιον και πτωματοφάγο (ανάμεσα σε όλα τα άλλα) δεν θα το έλεγα και ελαφρύ.
Elias said
Η κουβέντα με χαλά όλο κ περισσότερο. Ακόμα κ τα ημιχουντικά συντάγματα της Ταϊλάνδης έπαιξαν με την ιδέα ν’ αναγνωρίσουν τρία φύλα (εδώ). Η ομοφυλοφιλία γιατί να ‘ναι βρισιά όπως Ελλάδα;
Jorge said
Καλώς, άμα είναι να χαλάστουμε.
Για αυτή τη σαύρα του νερού, έχουν κάποιο μύθο, κάποια πρόληψη στην Ταϊλάνδη;
Elias said
Ναι καλά, περσινά ξινά σταφύλια! «Ταμπού είναι παράλογες ηθικές δεισιδαιμονίες θρησκευτικού χαρακτήρα…» μπλα μπλα μπλα μπλα, αυτά τα λέγαν Ευρωπαίοι αποικιοκράτες κάποτε
Και πάντα υπάρχει λογαριασμός από πίσω, ποτέ δεν είν’ αθώο
Jorge said
Μα βλέπω πως η ίδια η λέξη ταμπού, είναι ταμπού.
DaPonte said
149 Θετικά λέγεται και το γάτα (ο τύπος είναι γάτα/γατόνι) και υπάρχει και το κούγκαρ για ανδροφάγες ώριμες κυρίες.
—
Ένα ευφάνταστο μπασκετικό σύνθημα:
Σε ένα ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός το Αλεξάνδρειο “κόχλαζε”, δυο ώρες πριν από το τζάμπολ και καθώς οι Ολυμπιακοί είχαν ξεκινήσει το ζέσταμά τους, η εξέδρα των ΠΑΟΚτσήδων τραγουδάει εν χορώ: “Είναι παρθένα, του Ελληνιάδη η χτένα”. Οι ερυθρόλευκοι πνίγονται από τα γέλια, ο Γιάννης Ιωαννίδης ωρύεται “κάντε ζέσταμα, ρε μαλ…. να”. Ο ποιητικός οίστρος του ΠΑΟΚτσή στιχοπλόκου έγραψε ιστορία. Άλλωστε, ο πρώτος που υιοθέτησε το σύνθημα ήταν ο ίδιος ο “στόχος” των Θεσσαλονικέων, ο γκαρντ του Ολυμπιακού Σταύρος Ελληνιάδης του οποίου η αραιή κόμη έδωσε την έμπνευση για το εν λόγω σύνθημα.
DaPonte said
132: ο οργανωμένος ποδοσφαιρικός φίλαθλος κουβαλάει μαζί του μέχρι και σκάκι!
Elias said
Θίχτηκε παραπάνω ότι τα γεννητικά όργανα πρέπει να κρύβονται, πίσω από κλειστές πόρτες κ.λπ.
Πού να κρύβονται; Στην κάψα των τροπικών; Ολόγυμνος όλη μέρα! Η γυναίκα τα δείχνει με καμάρι, ο άντρας τα δείχνει με περηφάνια. Χωρίς μειωτικές λέξεις, δε γίνονται βρισιές όπως Ελλάδα…
Συγνώμη κιόλας
ΛΑΜΠΡΟΣ said
165 – Συγχωρεμένος, έχεις κι εσύ τα κολλήματά σου, ανθρώπινα είναι αυτά. Άλλωστε, είναι γνωστό από παλιά πως αυτά κι άλλα πολλά στραβά, μόνο στην Ελλάδα γίνονται.
Elias said
ο γιατρός συμβούλεψε για μένα, «πάντα ναι κ χαμόγελο»
Theo said
@150:
Δεν τα θυμάμαι αυτά. Φταίω;
@166:
🙂 🙂 🙂
sarant said
163 Ωραιότατο αυτό με την παρθένα χτένα!
Jorge said
Τον Τσιάρτα δεν τον φώναζαν «χάρτη»; Οι άθλιοι.
Πέπε said
Βρε συ Ηλία, χαλάρωσε. Ο λόγος που η ομοφυλοφιλία (μαζί με διάφορα άλλα σεξουαλικού χαρακτήρα) είναι βρισιά, είναι απλούστατα επειδή ήταν από αιώνων, τότε που τα στερεότυπα δεν αναγνωρίζονταν ως στερεότυπα αλλά ως αυτονόητη αλήθεια. Η πρόοδος που έχει γίνει έκτοτε ξεκίνησε πολύ πρόσφατα. Και είναι σεκαλό δρόμο. Τι ρωτάς, γιατί δεν ήταν ανέκαθεν οι άνθρωποι απελευθερωμένοι από κόμπλεξ; Γιατί δεν ήταν, τι να κάνουμε.
Όσο για το 165, είναι ίδιον του πολιτισμού στον οποίο μετέχουμε ότι τα γεννητικά μας όργανα δεν τα αποκαλύπτουμε. Σε άλλους πολιτισμούς είναι αλλιώς, και όχι μόνο για λόγους κλιματολογικούς (και οι αρχαίοι Έλληνες τα αποκάλυπταν, και είχαν το ίδιο κλίμα μ’ εμάς). Δεν τέθηκε θέμα αν πρέπει, απλώς εδώ έτσι είναι. Μην ξεχνάμε ότι «πολιτισμός» σημαίνει «κοινός πολιτισμός», κοινός κώδικας, κοινές συμβάσεις. Στην Ελλάδα δε θα βγεις στην πλατεία με το ριπαπά όξω επειδή έτσι κάνουν σε κάποια τροπικά νησιά, αφού εδώ η κοινωνική σύμβαση είναι άλλη, ενώ όταν πας σ’ εκείνα τα νησιά μπορείς κάλλιστα να το κάνεις (αλλά πιθανόν να μην πρέπει να αποκαλύψεις κάτι άλλο που εμάς εδώ δε μας απασχολεί).
Και υποθέτω ότι σ’ εκείνα τα νησιά οι λέξεις για τα γεννητικά όργανα δε θα είναι άσεμνες, ούτε προσβλητικές.
Elias said
# 156
Τώρα θα ξανακούσω κ αυτό: οι μουσουλμάνοι κακομεταχειρίζονται τις γυναίκες! Καταντά βαρετό! «η καταπίεση που υφίστανται οι γυναίκες σε όλη την Ασία, κάτι λιγότερο από σκουπίδια»… Ναι, καλά!
Ξέρεις τι σημαίνει Ασία; Χωρά πολλές ευρώπες μέσα της
Elias said
συγνώμη, ελπίζω μην προσέβαλα κανέναν
Επιτρέψτε ένα τελευταίο: στην αθηναϊκή κοινωνία του καιρού, ο Πλάτωνας δεν είχε την ομοφυλοφιλία κακό ή βρισιά ή προσβολή. Αν θυμάμαι καλά, «το ορθώς παιδεραστείν», φράση του Πλάτωνα (οι φιλόλογοι κάνουν ακροβατικά να το ερμηνεύσουν ποικιλοτρόπως)
ως προς τις γυναίκες που «σ’ όλη την Ασία είναι σκουπίδια», ρωτήστε τον Δύτη των Νιπτήρων, ό,τι πει αυτός
Pedis said
«…και πήρε δεκαπέντε φουσκωτούς και είκοσι εξωλέμβιους»
Δύτης των νιπτήρων said
173 Α, εγώ ποτέ δεν σχολιάζω τοποθέτηση του Λάμπρου, δεν έχει ποτέ αλλάξει γνώμη τόσα χρόνια εδώ 🙂
Elias said
Έχασα, πόνταρα σε υποστήριξη… «Κι εσύ, παιδί μου Βρούτε; Τότε πέσε λοιπόν Καίσαρα»
Jorge said
Hic semper tyrannis 🙂
Nestanaiοs said
148.
Ένα παράδειγμα;
Jorge said
178. Για αρχή.
https://en.wikipedia.org/wiki/Blasphemy
ΛΑΜΠΡΟΣ said
167 – Καλός γιατρός, να τον ακούς.
172 – α) Όλα είναι βαρετά αν η βία, η καταπίεση και η δυστυχία αφορά άλλους και χαλάνε την φαντασίωση.
β) Εγώ ξέρω, εσύ ζείς στον κόσμο του ονείρου. Όνειρα γλυκά.
175 – Όταν τοποθετούμαι σε κάτι, το κάνω πάντα με αποδεικτικά στοιχεία Δύτη μου, και για να αλλάξω γνώμη, θα πρέπει να υπάρχουν αποδείξεις κι όχι ιδεολογικές φαντασιώσεις και ευσεβείς πόθοι, πιστών. Αν είναι έτσι, τότε υπάρχει θεός και μάλιστα ορθόδοξος, κι ο Μαρξ είχε δίκιο.
Στην προκειμένη περίπτωση, βρές μου εσύ, οποιοσδήποτε άλλος ή ο Λιάκος ο λεβέντης, ΜΙΑ (1) χώρα της Ασίας που οι γυναίκες έχουν τα ίδια δικαιώματα που έχουν στην Ε.Ε. Δεδομένου πως εδώ οι γυναίκες απέχουν πολύ από το να θεωρούνται ίσες, βγάλτε τα συμπεράσματά σας τι είναι στην Ασία που είναι 10 φορές η Ε.Ε.
Κατανοώ τα ζόρια του Ηλία, αλλά υπάρχουν πολλά και πολύ σοβαρότερα ζητήματα στον κόσμο.
Elias said
«…βρες μου ΜΙΑ (1) χώρα της Ασίας που οι γυναίκες έχουν τα ίδια δικαιώματα που έχουν στην Ε.Ε»
Σου βρίσκω: Lanna, Tai Yai, Lahu, Lao. Η κάθε μια κοντά 10 Ελλάδες. Σου βρίσκω κ τις Ορκισμένες Παρθένες της Αλβανίας
Jorge said
Δος μαγκάρε (άντε τρεις), μαλώνανε σε ξένο αχερώνα.
Σκατά τα του Κύκνου
Καληνύχτα.
Nestanaios said
179.
Αναφέρεται στο παρελθόν. Εκεί η βλαστήμια αφορούσε τους απίστους. Ο ισχυρός τιμωρούσε τον άπιστο, τον θεωρούσε βλάστημο. Ο ξένος ούτε να σκεφτεί μπορεί ότι ένας πιστός βλαστημάει το θεό του. Μάλλον θα πρέπει να προσκομίσεις ένα ελληνικό παράδειγμα για να ισχυροποιήσεις την θέση σου. Οι ξένοι βλαστημούν τον άνθρωπο. Ο Έλληνας τους θεούς.
Πουλ-πουλ said
163. Da Ponte
Ξύπνησα πρωί-πρωί και είδα τώρα το σύνθημα για τον Ελληνιάδη. Την ίδια εποχή, το ίδιο σύνθημα χρησιμοποιούσαν και για τον Καραγκιοζόπουλο της ΑΕΚ. Επειδή εδώ στο ιστολόγιο ειδικευόμαστε να ψάχνουμε σαν ληξίαρχοι, πότε πρωτοεμφανίστηκε η τάδε λέξη στα ελληνικά, μήπως να διευρύνουμε τον ορίζοντά μας και με τα συνθήματα;
DaPonte said
185 Πουλ-Πουλ
Καλημέρα.
Εκ του προχείρου ένα σύνθημα που εμφανίστηκε στο ΑΕΚ-ΠΑΟ (Νoέμβριος 1980, 0-0): Στο τελευταίο λεπτό του αγώνα, ο Ντούσαν Μπάγεβιτς επιχείρησε σέντρα, την οποία ο Ζιάκος έκοψε με το χέρι. Ο Καβαλιώτης διαιτητής Κυφωνίδης έδωσε πέναλτι, όμως λίγο αργότερα το πήρε πίσω. Το… ντου των παικτών του Παναθναϊκού με πρώτο τον τερματοφύλακα και αρχηγό Βασίλη Κωνσταντίνου, αλλά και η εισβολή μέσα στον αγωνιστικό χώρο του ίδιου του Γιώργου Βαρδινογιάννη, είχαν ως αποτέλεσμα να ανακληθεί η απόφαση του διαιτητή (που υποτίθεται ότι συμβουλεύτηκε τον επόπτη του) και να δηλώσει μάλιστα αυτός μετά τον αγώνα ότι «εγώ δεν είχα σφυρίξει για πέναλτι αλλά για οφσάιντ»! Ο Θωμάς Μαύρος «την πέφτει» στο διαιτητή στα αποδυτήρια (και θα τραβιέται για χρόνια στα δικαστήρια) και το γνωστό σύνθημα «Απόψε ο ΠΑΟ θα πεθάνει, στο φέρετρο θα βάλουμε και το Βαρδινογιάννη» κάνει την παρθενική του εμφάνιση στα γήπεδα.
Πουλ-πουλ said
185.
Καλημέρα
Καλό αυτό με τον Βαρδινογιάννη, αλλά το υπαρξιακό ερώτημα παραμένει: Ποιανού η χτένα είναι πρωτοπάρθενος, του Ελληνιάδη ή του Καραγκιοζόπουλου;
Επειδή βλέπω ότι είσαι βαθύς γνώστης των τεκταινομένων, νομίζω ότι είσαι ο καταλληλότερος να λύσεις το αίνιγμα αυτό, που ταλαιπωρεί χρόνια τώρα τους ερευνητές (φατσούλα παρέλκει).
DaPonte said
186
Έχω την εντύπωση ότι το σύνθημα με τη χτένα πρωτοβγήκε όχι για τον Καραγκιοζόπουλο αλλά για τον Βασίλη Τζαλακώστα του Αθηναϊκού, (έπαιζε τις δεκαετίες του 80 και του 90, τότε που ο Αθηναϊκός με Σαργκάνη στο τέρμα έφερε 0-0 με τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ μέσα στο γήπεδο της Λεωφόρου, καθώς τα νταμάρια του Βύρωνα ήταν ακατάλληλα για ευρωπαϊκό ματς).
Πουλ-πουλ said
187.
Υποκλίνομαι, επιβεβαίωσες τις καλύτερες των ελπίδων μου.
Συγγνώμη, για το θάρρος που παίρνω να σου απευθύνομαι στον ενικό, αλλά, όπως άριστα γνωρίζεις, στα γήπεδα οι πολλές ευγένειες περιττεύουν.
DaPonte said
188 Έτσι είναι! Ευχαριστώ!
Alexis said
Περί υβριστικών συνθημάτων στο μπάσκετ.
Από το Ευρωμπάσκετ του 1987 και μετά, σταδιακά, καθώς ανέβαινε η δημοφιλία του αθλήματος, άρχισε και η «ποδοσφαιροποίησή» του, και το υβρεολόγιο έγινε πιο βαρύ.
Ήδη το 87 στο Ευρωμπάσκετ είχα ακούσει το «ανοίξτε τα φώτα να βρούμε την καπότα», στους πανηγυρισμούς στην Ομόνοια, μετά τη νίκη επί των Γιουγκοσλάβων. Δεν το λες και υβριστικό αλλά δεν είναι και η… επιτομή της ευγένειας! 😄
Ακούστηκαν κι άλλα υβριστικά-σεξουαλικά τότε (αγγούρι, αγγούρι η πούτσα του Καμπούρη), περιορισμένα όμως και στοχευμένα.
Μόλις 4-5 χρόνια αργότερα είχα βρεθεί σε αγώνα Παναθηναϊκού-ΠΑΟΚ στο ΟΑΚΑ, και η ατμόσφαιρα ήταν καθαρά ποδοσφαιρική (με την κακή έννοια βέβαια): φουλ υβρεολόγιο, σεξουαλικό και μη, Χριστοί, Παναγίες, μανάδες, θειάδες και αδερφές ήταν στην ημερήσια διάταξη…
sarant said
190 Εμείς χρυσό, οι Ρώσοι αργυρό κι εσείς αδέρφια Πέτροβιτς τ’ αρχίδια μας τα δυο.
Βέβαια, σε σύγκριση με τα μεταγενέστερα, είναι του δημοτικού σχολείου.
DaPonte said
Από το αποψινό ματς στο ΟΑΚΑ: ο Φουρνιέ έδειξε τα γεννητικά του όργανα στους οπαδούς του Παναθηναϊκού και αποβλήθηκε. Κατά σατανική σύμπτωση η Γάγγραινα του Φουρνιέ είναι μια οξεία νεκρωτική φλεγμονή των γεννητικών οργάνων: ήταν η αιτία θανάτου του αείμνηστου Γιάννη Κυράστα.
Jorge said
Αν διέκρινα καλά, τη «χήρα με τα πέντε ορφανά» έκανε.
DaPonte said
Μπασκετικό μνημόσυνο:
Το απόγευμα της 7ης Ιουνίου 1993 σκοτώνεται σε τροχαίο δυστύχημα στα 28 του ο θρυλικός «Μότσαρτ του μπάσκετ» ή «Γιος του Διαβόλου» Ντράζεν Πέτροβιτς που μεσουράνησε σε Ευρώπη και NBA και ήταν το αστέρι της Ενιαίας Γιουγκοσλαβίας αρχικά και της ανεξάρτητης Κροατίας μετέπειτα.
Πέρσι ο Νίκος Γκάλης είχε δηλώσει γι’ αυτόν:
«Ο Ντράζεν ήταν ένας εξαιρετικός παίκτης. Στα ελληνικά έχουμε ένα ρητό που λέει: «χάθηκε η μπάλα». Θα ήθελα να ξέρω τι θα συνέβαινε εάν παίζαμε μαζί εκείνη την εποχή. Ο Παύλος Γιαννακόπουλος μου είχε πει πως θα φέρει τον Ντράζεν και ήμουν χαρούμενος. Πολύ χαρούμενος. Ωστόσο έγινε ένα τραγικό αυτοκινητιστικό δυστύχημα, στο οποίο ο Ντράζεν έχασε τη ζωή του και το μπάσκετ έγινε πιο φτωχό γι’ αυτό το λόγο»
sarant said
192 Κοίτα να δεις!
aerosol said
#181
Με προβλημάτισες και έψαξα λιγάκι. Μόνο το Λάος είναι κράτος, με πληθυσμό μικρότερο της Ελλάδας. Από τα στοιχεία για την ζωή των γυναικών εκεί δεν βρίσκω κάτι που να δείχνει πως είναι και στο επίπεδο της ΕΕ. Όχι «σκουπίδια» και τέτοιες υπερβολές, αλλά -ας πούμε- μια στις τρεις παντρεύονται ανήλικες, το οποίο κάτι λέει.
Lanna, Tai Yai, Lahu, είναι εθνότητες διασκορπισμένες σε διάφορα κράτη. Δεν γνωρίζω αν ενδο-εθνοτικά έχουν κάποια παράδοση ιδιαίτερου σεβασμού των γυναικών, αλλά σίγουρα υπόκεινται στην συνολική κατάσταση των χωρών όπου κατοικούν. Βρίσκω πως η Lanna (ή La Na) μετράει 8 εκατομμύρια πληθυσμό, και βρίσκεται στην Ταϋλάνδη, που δεν σκίζει στα γυναικεία δικαιώματα. Οι άλλες δυο μαζί είναι κάπου μισή Ελλάδα, μοιρασμένες σε χώρες που δεν φημίζονται για τα ανθρώπινα δικαιώματα γενικώς (πχ. Μιανμάρ).
Πάντως εξαρτάται πολύ και από τα κριτήρια. Σύμφωνα με λίστα του Human Development Reports (του ΟΗΕ) είδα την Κίνα σε καλύτερη θέση από κάποιες χώρες της ΕΕ. Αν σκεφτούμε τον τεράστιο πληθυσμό της τότε μπορεί και να ισχύει πως σε κάποιους δείκτες είναι πολύ περισσότερες οι Ασιάτισσες με καλύτερα δικαιώματα από Ευρωπαίες, και όχι το αντίθετο!
Stazybο Hοrn said
Έμπνευση
ΓΤ said
194 ΔαΠόντε
Να θυμηθούμε ένα φοβερό ρεκόρ του Πέτροβιτς. Στην Ελλάδα έχουμε να λέμε για το Ιωνικός Νικαίας-Άρης 113-114 (24.01.1981) με το ρεσιτάλ των 73 πόντων του Γιαννάκη και των 63 πόντων του Γκάλη. Αργότερα όμως, στις 05.10.1985, στο Τσιμπόνα-Ολίμπια Λιουμπλιάνα 158-77, ο Γιος του Διαβόλου έγραψε 112 πόντους…
ΓΤ said
62 ο Γκάλης
DaPonte said
ΓΤ απόλυτα σωστός !
Και η γνώμη του Ντράζεν για τον Νικ: «Αν εγώ είμαι ο γιος του Διαβόλου, τότε ο Γκάλης είναι ο ίδιος ο Διάβολος»
DaPonte said
Γιάννης Μαλλιαρός said
193 Το Ποντίκι συμφωνεί μαζί σου: «κίνηση… αυ@@@μού» λέει (μ’ αρέσει που κι ο αυνανισμός έγινε λέξη ου φωνητή και γράφεται με παπάκια 🙂 ).
ΓΤ said
200 ΔαΠόντε
Παρότι όλοι στην ομάδα της Κροατίας ήξεραν ότι ο Ντράζεν ήταν αεροφοβικός, ο Στόγιαν Βράνκοβιτς έχει κακό προαίσθημα και λέει του «Μότσαρτ» να μπει στο αεροπλάνο. Με αντάρα έξω από χωριά της Γερμανίας οδηγεί η σύντροφός του, και συνεπιβάτις μια Τουρκάλα μπασκετμπολίστρια. Ο συνοδηγός Ντράζεν δεν φορά ζώνη, και μένει στον τόπο…
rogerios said
186 επ. (αλλά και προηγούμενα): Καλοί μου άνθρωποι και φίλοι σχολιαστές, το να ψάχνεις ποιος και για ποιον πρωτοείπε το σύνθημα «είναι παρθένα του τάδε η χτένα» είναι εντελώς μάταιο. Είναι σαν να ρωτάτε ποιος έφτιαξε το πρώτο χάμπουργκερ (καμιά 15αριά αμερικανικά εστιατόρια διεκδικούν την πρωτιά, ενώ άλλοι λένε ότι πρωτοφτιάχτηκε στο Αμβούργο, στη Σαμαρκάνδη ή στο Τιμπουκτού) ή την πρώτη νορβηγική ομελέτα. Δεν βγαίνει άκρη. Μεταξύ μας, ακόμη και για τον Ελληνιάδη (για τον οποίο μάλλον είναι διαπιστωμένο) μοιάζει περίεργο, ούτε ξυρισμένος σε στυλ Γιουλ Μπρύνερ ήταν ούτε εντελώς φαλακρός στην κορυφή, περισσότερο «ροδακινούλη» θα τον χαρακτηρίζαμε, διότι εξακολουθούσε να υπάρχει κάτι σαν χνούδι στο κεφάλι.
Για τον Καραγκιοζόπουλο θα έτεινα να το αποκλείσω. Κατά πρώτον, είναι αδύνατο να πεις το σύνθημα με τόσο μεγάλο επώνυμο. Κι έπειτα ο Καραγκιοζό ήταν για όλους (για λόγους ευνόητους και γνωστούς) ο «καρπερός».
Όσο για τον Τζαλακώστα, πάλι περίεργο μοιάζει, διότι η χτένα του δεν ήταν σε καμία περίπτωση παρθένα. Ο Τζ. ήταν της σχολής «Αργυρίου», αφήνουμε δηλαδή το μαλλί στο πλάι να φτάσει το ένα μέτρο τουλάχιστον κι έπειτα το απλώνουμε στο καραφλό μέρος της κεφαλής. 🙂
sarant said
198-9 Εγώ θυμάμαι Γιαννάκης 73 και Γκάλης 71 αλλά δεν επιμένω
DaPonte said
205 ντοκουμέντο: https://www.basket.gr/e-magazine/2023/12/14/%CE%B3%CE%B9%CE%B1%CE%BD%CE%BD%CE%AC%CE%BA%CE%B7%CF%82-73-%CE%B3%CE%BA%CE%AC%CE%BB%CE%B7%CF%82-62-%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%AC-%CE%B9%CF%89%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82-113-%CE%B1%CF%81/
rogerios said
@205: Εγώ Νικοκύρη δεν θυμάμαι πια αριθμούς (πέρασαν τόσα χρόνια), αλλά φαίνεται πως ισχύει το Γιαννάκης 73- Γκάλης 62
rogerios said
@205, 207: ιδού τα στοιχεία που δείχνουν αξιόπιστα.
dryhammer said
73+63=136 (άντε 73+62=135) ήτοι 114.
dryhammer said
209. Μπαρδόν, ήταν πριν πάει ο Γιαννάκης στον Άρη
sarant said
207 Οκ!
Και βέβαια τότε δεν υπήρχε τρίποντο.
Μαρία said
190 Έχεις καμιά συλλογή απο τέτοια υπαινιχτικά; 🙂
Προ ’87 ο γιος φίλης, μαθητής τότε, απο αγώνες Άρη-Πάοκ μας μετέφερε μερικά συνθήματα πολύ ευφάνταστα και καθόλου σεξουαλικά. Πρέπει να τον ρωτήσω αν τα θυμάται.
rogerios said
Το χυδαίο είναι σχετικό ως προς τα συστατικά του. Το συγκείμενο είναι εξίσου, αν όχι περισσότερο, σημαντικό. Μπορείς να πεις φρικτές χυδαιότητες χρησιμοποιώντας το λεξιλόγιο καθηγητή πανεπιστημίου.
Για παράδειγμα, το γνωστό στιχούργημα των οπαδών ομάδας της Θεσσαλονίκης κατά του μπασκετικού προπονητή του αιώνιου αντιπάλου τους (‘κι η γυναίκα του η στείρα, τι να κάνει η κακομοίρα») ήταν απίστευτα χυδαιότερο από 1 000 και βάλε συνθήματα που παραπέμπουν ευθέως στη σεξουαλική πράξη και στα γεννητικά όργανα του ενός ή του άλλου φύλου.
Stazybο Hοrn said
212: Και πιο μετά, Στάζει πιπέρι η πούτσα του Μπέρι…
Μαρία said
213 Ρε τους σκώληκες!
214 🙂
Αυτά τα συνθήματα ακούγονταν και στην τιβί ή κυκλοφορούσαν απο στόμα σε στόμα;
Elias said
Συγνώμη, φταίω κ εγώ, έχω χαθεί με τα σχόλια. Αν το σφάλμα είναι δικό μου δείξτε καλοσύνη (κάτω απ’ το πουκάμισό μου η καρδιά μου σβήνει)
Πίστεψέ με, κανείς δεν ξέρει τον πραγματικό πληθυσμό του Λάος (ούτε της Βιρμανίας! ούτε του Βιετνάμ! ούτε της Ταϊλάνδης!). Εκατομμύρια που αιώνες άλλαζαν ταυτότητες, δώρα, αλληλοπαντρεύονταν, βιρμανική παροιμία: «Τα 5 κακά της ζωής οι πλημμύρες, οι πυρκαγιές, οι κλέφτες, οι κακοήθεις άνθρωποι, η κυβέρνηση»
Lanna το πιο μητριαρχικό μέρος του κόσμου. Tai Yai τα πιο όμορφα κορίτσια στον κόσμο
Jorge said
213. Σωστά.
Δέστε και το δικό μου στο σχ. 170
Υπήρξα αυτήκοος. Ρώτησα και μου είπαν λεύκη (τρις).
Δημήτρης Μαρτῖνος said
Γειά σας.
Τὸ ρεκὸρ πόντων σὲ ἀγώνα μπάσκετ στὴν Ἑλλάδα τὸ ἔχει ὁ Μούμογλου τοῦ Ἡρακλῆ μὲ 145 πόντους:
«Στις 13 Ιουλίου 1972, σημείωσε το ρεκόρ πόντων σε ένα αγώνα που εξακολουθεί να παραμένει ακατάρριπτο όσον αφορά τα ελληνικά δεδομένα, ενώ αποτελεί την πέμπτη καλύτερη επίδοση σε παγκόσμιο επίπεδο.[3] Απέναντι στην ομάδα του ΒΑΟ ο Μούμογλου σκόραρε 145 πόντους, σε ένα αγώνα που ο Ηρακλής κέρδισε με 172-94. Πέτυχε δηλαδή τους 145 από τους 172 πόντους του Ηρακλή. Ο Μούμογλου πέτυχε 63 πόντους στο πρώτο ημίχρονο και 82 από τους 109 συνολικά του Ηρακλή στο δεύτερο ημίχρονο. Πέτυχε 72 εύστοχα δίποντα, ενώ το κατόρθωμά του είναι ακόμη πιο μεγάλο αν υπολογιστεί πως εκείνη την εποχή στο μπάσκετ δεν είχε θεσμοθετηθεί ακόμη το τρίποντο«.
sarant said
218 Και πέτυχε μόνο μία από τις 6 ελευθερες βολές που εκτέλεσε
Theo said
@212:
Αν ψάξεις στο Διαδίκτυο, θα βρεις πολλά ευφάνταστα και μη σεξουαλικά παοκτσήδικα συνθήματα, αλλά κι αρκετά με αναφορές σε ναρκωτικά:
«Πέρασες την ζωή σου μαύρος,
Την άλλη μισή λευκός
Τζάκσον, ζεις
Για πάντα ΠΑΟΚτσής».
—-
«Οέο- οέο- οέο, το καλαμάκι ρε δεν τρώγεται ΣΕ λέω
Κρέμα μπουγάτσα είναι το φαγητό σου
Και λεμονίτα τ’ αναψυκτικό σου
Κι όταν θα θες να δροσιστείς λιγάκι
πιες τον φραπέ μ’ ένα σπαστό ΣΟΥΒΛΑΚΙ».
—-
ΠΑΟΚάρααα, είμαι χάλια
Βλέπω έναν Αετό μ’ οχτώ κεφάλια
Πού τα βλέπω τ’ άλλα έξι
ΠΑΟΚάρα είμαι χάλια, τα ’χω παίξει…
(https://menshouse.gr/bala/70768/egrapsan-istoria-afta-ine-ta-10-pio-epika-synthimata-ton-opadon-tou-paok
MANA ΓIATI ME
ΓENNHΣEΣ
KAI ME EKANEΣ
ΣKOΥΛHKI
NA ΠAIZΩ MEΣ’TA
TΡIKAΛA
KAI NA ME TΡΩNΕ OI
ΛYKOI
(https://paokchants.blogspot.com/p/blog-page.html)
—-
ΟΟΟΟ ΠΑΟΚάρα είχα δέντρα στα Ζωνιανά, ήρθανε οι μπ@τσοι και τα πήρανε και αυτά, μα σαν και τη δική σου την μαστούρα πουθενά…
Βάλε στον Φραντζέσκο, γύρο φρέσκο, γύρο φρέσκο!
Γκούφι, Μίκι, τραλαλά, τραλαλά, είμαστε καλά παιδιά.
Μπαλαφα είσαι θεός, Μπαλάφα είσαι ένας, κόκκινη στα πέναλτι δεν έφαγε κανένας
(https://www.paok24.com/uncategorized/206240/synthimata-poy-grapsan-istoria/)
Ήρθαμε σκαστοί από την κλινική, ΠΑΟΚΑΡΑ μου δεν το ξέρουν οι γιατροί…
Και θα ‘ρθουμε ξανά, γιατί από παιδιά μας παλάβωσε η ασπρόμαυρη στολή!!!
Χιλιόμετρα κάναμε πάλι..
για την μαστούρα μας την πιο μεγάλη…
ΠΑΟΚ εκδρομές ναρκωτικά…
έτσι μάθαμε από παιδιά…
Είσαι μια ουσία, ουσία μαγική
είσαι ένα βότανο μοναδικό στη γη
όπου και να παίζεις θα σ ‘ακολουθώ
δικέφαλε στ’ ορκίζομαι για σένα μόνο ζω!
Θ’ αφήσω τη ζωή μου σ ένα πέταλο που θα φωνάζει ΠΑΟΚΑΡΑ σ αγαπώ!
Δικέφαλε αρρώστησα θέλω γιατρό, δικέφαλε για πάρτι σου θα τρελαθώ!
Για σένα έχω κάνει κρατητήριο και σκότωσα για ένα εισιτήριο!
Λένε πως είσαι μια ουτοπία
κι όλο με ψάχνει η αστυνομία
ότι κι αν λένε δε μ’ ενδιαφέρει
τι είσαι για μένα κανείς δεν ξέρει.
Πέρασαν μήνες πέρασαν χρόνια
όμως μυαλό δε βάλαμε ακόμα
μη σε τρομάζει και μη σε νοιάζει
υπάρχει ο ΠΑΟΚ που όλα τα αλλάζει
δεν είμαι μάγκας είμαι αλάνι
από τα 12 μου πίνω το ντουμάνι
στα 13 στην Καλογρέζα
στο λεωφορείο δοκίμασα και πρέζα
στη Φιλαδέλφεια ήμουνα λιώμα
στο Χαριλάου έπεσα σε κώμα
κι από τότε ό,τι κι αν γίνει
για μένα φταίει η πουτάνα η ηρωίνη
ΠΑΟΚ όλεο ΠΑΟΚ ολέο
μακάρι να ‘ξερα τι πίνω και τι λέω.
ΠΑΟΚ με πλοία
και με βαγόνια
μ’ αεροπλάνα μαζί σου τόσα χρόνια
στης γης το τέρμα
και όσο πάει
γιατί είσαι αρρώστια ΠΑΟΚ που δεν περνάει
ΠΑΟΚ με τρέλα
ΠΑΟΚ με πείσμα
κόντρα στο σύστημα
κόντρα στο κάθε βύσμα
ΠΑΟΚ θυμήσου
ο πρόεδρος σου
ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΧΑ Ο ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΛΑΟΣ ΣΟΥ!
(https://wifi-serres.gr/paok/slogans/?lang=el)
Theo said
Κι ένα αυτοσαρκαστικό, όταν ο Βίντρα είχε βάλει δύο γκολ μέσα στην Τούμπα:
ΠΑΟΚ σ’ αγαπώ
ΠΑΟΚ είσαι ένας
δυο γκολ απ’ το Λουκά
δεν έφαγε κανένας.
ΛΑΜΠΡΟΣ said
220 – Ζωή με υποκατάστατα ηδονής. Αυτά κάνει η αγαμία.😊
Καλημέρα💥
Πέπε said
220 Μου ‘χουν μεταφέρει ένα κατεξοχήν μαστούρικο σύνθημα του ΠΑΟΚ, αλλά δεν ξέρω αν είναι αληθινό, γιατί… παραπάει. Το επιβεβαιώνει κανείς;
ΠΑΟΚ, ξέρω γω, ξέρω γω εντάξει
μ’ ένα Αρντάν κι ένα Στεντόν
ξέρω γω εντάξει.
Theo said
@223:
Στο fb το βρίσκω σ’ ένα βιντεάκι (από κάποια σειρά; ) :
ΠΑΟΚ ξέρω γω Ξέρω γω εντάξει Βασικά και δηλαδή ΠΑΟΚ μ’εχεις φτιάξει
Πέπε said
224:
Εντάξει.
Ξέρω γω;
Stazybο Hοrn said
218-219: Με υποβιβασμένο τον ΒΑΟ που κατέβασε την εφηβική ομάδα, και με στόχο να βγει πρώτος σκόρερ στην τελευταία εκείνη αγωνιστική του πρωταθλήματος. Βαριέμαι τώρα να βρω και τις εφημερίδες.
Χαρούλα said
#220 Theo εντυπωσιασμένη! Άντε 2-3 να ήξερα!
Χιούμορ, ευρηματικότητα! Πνευματώδη! Πόσα ταλέντα χαμένα στις Θύρες….!
Χαρούλα said
#224,225 Από την Μουρμούρα, στο 3.46
#218, 226 👏🏻👏🏻Μα τι είστε εσείς!!! Φοβερές λεπτομέρειες! Νικοκύρη Εγκυκλοπαίδεια έγιναν οι Λέξεις!
Theo said
@227:
Κι εγώ τόσα ήξερα 🙂
Πέπε said
227
Χαρούλα, με την επιφύλαξη ότι δεν έχω ιδέα από αθλητικά σε οποιαδήποτε πτυχή τους (απλώς συγκρατώ κάποια που μου κάνουν εντύπωση όταν τύχει να φτάσουν στ’ αφτιά μου), νομίζω ότι αυτή η παράδοση στο σουρεάλ χιούμορ των συνθημάτων είναι ειδικώς παοκτζήδικη.
Μια φορά, αναζητώντας στο γκούγκλ κάτι παρόμοιο, έπεσα στην εξής ανάμνηση φιλάθλου:
Γήπεδο, ποδόσφαιρο, ΠΑΟΚ. Ένταση. Τα επεισόδια πρόκειται να ξεσπάσουν από στιγμή σε στιγμή, αλλά δεν έχουν ξεσπάσει ακόμα. Ματ παραταγμένα περιμένουν διαταγή να τα κάνουν λίμπα. Απέναντί τους, Παοκτζήδες μαίνονται. Ένας πίνει μπάφο και ανταλλάσσει προκλητικές ματιές και χειρονομίες μ’ έναν συγκεκριμένο ματατζή. Κάποια στιγμή τού δείχνει τον μπάφο:
-Θες μια ψιλή;
-(απειλητικά) Θα τα πούμε σε λίγο.
-Σε λίγο δε θα ‘χει μείνει τίποτα!
Λάμπας said
Πολύ συχνά η ευρηματικότητα και η αθλιότητα πάνε μαζί. Στις αρχές της δεκαετίας του 90 η Αθήνα υποτίθεται πως είχε πρόβλημα λειψυδρίας, και ο υπουργός Μάνος είχε επιβάλει υψηλότατες χρεώσεις στις μεγάλες καταναλώσεις. Την επόμενη ή τη μεθεπόμενη χρονιά η Αθήνα χτυπήθηκε από φονικές πλημμύρες, και τα παόκια τραγουδούσαν στο ρυθμό του «Ας κρατήσουν οι χοροί»:
Βρε δεν είχατε νερό
τώρα που το βρήκατε
όλοι σας πνιγήκατε!
Πέπε said
231
Μα μες στη σκέψη μου είσαι! Επί λειψυδρίας, πριν τις πλημμύρες, τραγουδουσαν «βρε δεν έχετε νερό / τι σκατά θα κάνετε / όλοι θα πεθάνετε βρε». Αυτό ακριβώς ήταν που αναζητούσα κι έπεσα στην ιστορία του #230!
DaPonte said
Εμπνευσμένο Ενωσίτικο σύνθημα προς τον Ολυμπιακό του (πρίγκηπα που έγινε βάτραχος) Μπάγεβιτς που έχανε διαδοχικές χρονιές ως φιλοξενούμενος στην (παλιά, καλή) Νέα Φιλαδέλφεια:
«Να πάρετε του χρόνου τον Ραβούση, τον Βαμβακά καινούργιο γυμναστή, να βάλετε και κίτρινες φανέλες, μήπως και δείτε προκοπή… Να πάρετε και τον Νικολαϊδη, και τον Σαβέβσκι και τον Μανωλά και ύστερα ονομαστείτε ΑΕΚ και φύγετε απ’ τον Πειραιά…»
Elias said
γιατί χρειάζεται όλη αυτή η αθλητική αποθέωση ασχήμιας, χυδαιότητας, σαδισμού, εγκλήματος, βρωμιάς; γιατί να θεωρείται ΟΚ;
ΓιώργοςΜ said
230 …παράδοση στο σουρεάλ χιούμορ των συνθημάτων είναι ειδικώς παοκτζήδικη
Ε, αυτό το ξέρω κι εγώ, που με τα αθλητικά δεν…
Προφανώς από εκεί το ανέκδοτο με το «λαέ πεινάς» και τον παοκζή.
ΓΤ said
Θυμάμαι μπλουζάκια που φορούσαν μπαόκια με το «ΠΑΟΚ Για σένα κόβω και τον π@τσο μου»…
ΠΑΟΚ, καυλοκοπία
γελάει κι η Ζαντόρα Πία…
sarant said
Ενα κορυφαίο σύνθημα σε γήπεδο διότι αυθόρμητο, ήταν επί Σαλιαρέλη στον Ολυμπιακό.
Πριν αρχίσει το ματς , τα μεγάφωνα φώναξαν ότι φίλαθλος έχασε το πορτοφόλι του και όποιος το βρει να το παραδώσει κτλ
Οπότε, εν ριπή οφθαλμού ακούστηκε μυριοστομη κραυγή:
— Αργύρη καριόλη / φέρ’ το πορτοφόλι!
Theo said
@235:
Αγρότη πεινάς, το ξέρω 🙂
@236:
😆 😆 😆