Οι λέξεις έχουν τη δική τους ιστορία

Το ιστολόγιο του Νίκου Σαραντάκου, για τη γλώσσα, τη λογοτεχνία και… όλα τα άλλα

Οι αρχαίοι είχαν την πλάκα τους – Νέο βιβλίο του Δημήτρη Σαραντάκου

Posted by sarant στο 20 Φεβρουαρίου, 2009


Προσοχή, ακολουθεί διαφήμιση!

9789602357699Πριν από ένα μήνα περίπου (τον Ιανουάριο) κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις ΓΝΩΣΗ, το νέο βιβλίο του πατέρα μου, του Δημήτρη Σαραντάκου Οι αρχαίοι είχαν την πλάκα τους. Ο υπότιτλος του βιβλίου, Ευτράπελες ιστορίες από αρχαίους συγγραφείς και ανθολόγους, περιγράφει με ακρίβεια το περιεχόμενο.

Αν τα άλλα βιβλία του πατέρα μου τα έχω παρουσιάσει από τις σελίδες μου με χαρά και καμάρι, ειδικά για τούτο εδώ αισθάνομαι διπλό καμάρι, επειδή κατά κάποιο τρόπο γεννήθηκε μέσα από τις σελίδες αυτές. Εννοώ ότι είχα αναρτήσει στο σάιτ μου μια σειρά άρθρων του πατέρα μου, που αρχικά είχαν δημοσιευτεί (με το ψευδώνυμο Δ. Γερμιώτης) στο περιοδικό Φιστίκι. Τα κείμενα αυτά τα διάβασαν οι άνθρωποι του εκδοτικού οίκου, τα βρήκαν αξιόλογα και πρότειναν να βγουν σε βιβλίο, πράγμα που έγινε!

Μια πρώτη ιδέα για το βιβλίο μπορείτε να πάρετε από τον παραπάνω σύνδεσμο, ωστόσο πρέπει να σας προειδοποιήσω ότι αφενός τα αρχικά κείμενα έχουν ξαναδουλευτεί και έχουν αλλάξει πολύ και αφετέρου έχουν προστεθεί πολλά νέα κείμενα. Επομένως, καλά θα κάνετε να αγοράσετε το βιβλίο, που άλλωστε προσφέρεται σε εξαιρετικά χαμηλή τιμή, πράγμα που ήταν εξαρχής η επιθυμία του εκδότη.

 Το βιβλίο διατίθεται από όλα τα κεντρικά βιβλιοπωλεία, ενώ μπορείτε να το πάρετε και από ηλεκτρονικά βιβλιοπωλεία, π.χ. της Πρωτοπορίας.

5 Σχόλια to “Οι αρχαίοι είχαν την πλάκα τους – Νέο βιβλίο του Δημήτρη Σαραντάκου”

  1. Φαίνεται πολύ ενδιαφέρον…
    Ευχαριστούμε για την ενημέρωση.
    Θα το προμηθευτούμε με τις επόμενες αγορές.
    🙂

  2. konidaris said

    Φυσικά έσπευσα να το προμηθευτώ!
    Όχι πως έχει μεγάλη σημασία, αλλά έχω την αίσθηση πως πάει καλά και στις πωλήσεις. Θα τα ξαναπούμε μόλις το διαβασω.

  3. […] (Εντός, 1998), Τα έπη των Αριμασπών (Βιβλιοπέλαγος, 2004), Οι αρχαίοι είχαν την πλάκα τους (Γνώση 2008), Τι μας έμαθαν επιτέλους οι αρχαίοι Έλληνες; […]

  4. Reblogged στις anastasiakalantzi50.

  5. basmag said

    Εξαιρετικό! κανονικά θα έπρεπε να διδάσκεται (έστω και αποσπασματικά) στα σχολεία…

Σχολιάστε