Εσμός σχολιαστών… αδολεσχίζει απεγνωσμένως
Posted by sarant στο 19 Νοεμβρίου, 2009
Μου το έστειλαν χτες και στην αρχή σκέφτηκα να μην το δημοσιοποιήσω, γιατί είδα έντρομος πως ξεσκεπάστηκαν οι ανομολόγητες και σκοτεινές επιδιώξεις μου, ύστερα όμως σκέφτηκα πως θα’ ταν εγωιστικό να σας στερήσω τέτοιο διαμάντι.
Εννοώ ένα δημοσίευμα από το ελληνοχριστιανικό ιστολόγιο «Στις επάλξεις της Ορθοδοξίας και του Ελληνισμού» το οποίο παρεμβαίνει στον επιστολοπόλεμο που είχε ξεκινήσει μετά τους εξωφρενικούς ισχυρισμούς του Ακαδημαϊκού κ. Κουνάδη, ξεσκεπάζοντας, επαναλαμβάνω, τους σκοτεινούς κύκλους που βυσσοδομούν -ή μάλλον αδολεσχίζουν. Θα μου πείτε, η ιστορία αυτή, ή τουλάχιστον η πρώτη φάση της, ξεκίνησε την άνοιξη και έληξε τον Σεπτέμβριο. Όμως το δημοσίευμα στις Επάλξεις είναι πολύ πρόσφατο, από τις 14 Νοεμβρίου. Φαίνεται πως το καλό πράγμα αργεί να γίνει.
Οι δύο συγγραφείς του άρθρου λοιπόν καταγγέλλουν τον εσμό σχολιαστών που αντέδρασαν στην ομιλία του κ. Κουνάδη (τον 0ποίο παινεύουν αφειδώς) και λένε ότι οι σχολιαστές προέταξαν… τους τίτλους των με έμφασι, στοχεύοντας να εντυπωσιάσουν, να προκαταλάβουν, να δικαιολογήσουν εν τέλει την ημιμάθειά τους ή την έλλειψι γνώσεως, για την παγκόσμια αναγνώρισι υπεροχής της ελληνικής Γλώσσης, έναντι όλων των άλλων γλωσσών. Άλλως τε, δια της τεθλασμένης πάντοτε, οραματίζονται όλοι οι επίβουλοι να πραγματοποιηθή ο διακαής τους πόθος, ο οποίος είναι ένας και μοναδικός: Με τον υποβιβασμό της Ελληνικής Γλώσσης (παντί τρόπω) και την προβολή της Αγγλικής, να επιτευχθούν τελικώς, οι βλέψεις, αντικαταστάσεως της πρώτης, από την δευτέρα! (Σημείωση: το πρωτότυπο είναι φυσικά σε πολυτονικό με βαρείες, αλλά γράφω από μηχάνημα που δεν έχει δυνατότητα να παρουσιάζει μυγάκια και σκουληκάκια).
Οι δαιμόνιοι συγγραφείς συνεχίζουν πιο κάτω: Απορρίπτουμε όμως με αποτροπιασμό την τακτική αυτών και όσων άλλων, που κατά καιρούς εμφανίζονται στον Τύπο -ακόμη και όταν τα πολλαπλά προσωπεία τους αποκαλύπτονται- για να κρίνουν κατά το δοκούν πρόσωπα και καταστάσεις, για να φιμώσουν αλήθειες, να παραπλανήσουν την κοινή γνώμη, να συσκοτίσουν, να αδολεσχίσουν και τέλος να αποτρέψουν ενέργειες εξόδου των παιδιών μας από την πνευματική αναπηρία και γενικώς την απαιδευσία.
Οι συγγραφείς προχωρούν και περιλαβαίνουν και ονομαστικά μερικούς από εμάς που είχαμε υπογράψει το κείμενο ή και μεμονωμένους επιστολογράφους. Όμως περισσότερα δεν θα γράψω, όποιος θέλει μπορεί να χαρεί ολόκληρο το εκτενές και εμβριθές πόνημα στο ιστολόγιο των Επάλξεων.
Μπορείτε επίσης να περιηγηθείτε στις Δράσεις τις οποίες προωθεί το ιστολόγιο (στη δεξιά στήλη), η πρώτη από τις οποίες είναι η συλλογή υπογραφών ως αντίδραση στη μεθοδευμένη καταστροφή της γλώσσας μας. Για να πάρετε μια ιδέα του τι σημαίνει καταστροφή της γλώσσας, παραθέτω την τελευταία παράγραφο από το κείμενο που καλούμαστε να υπογράψουμε:
Οι δυσμενείς επιπτώσεις, οι οποίες επεσημάνθησαν από επισήμους επιστημονικούς φορείς, οι οποίοι κατήγαγον τον θρίαμβο αποκαλύψεως των αιτίων της πνευματικής κατιούσης των παιδιών μας, δεν μας επιτρέπουν άλλη παραμονή σ’ αυτήν την πρωτόγνωρη κατάστασι.
Θα συμφωνήσω με τους συγγραφείς, ότι δεν κάνουν καλά που παραμένουν σ’ αυτή την πρωτόγνωρη κατάσταση. Περισσότερα δεν θα πω, σας αφήνω να κοινωνήσετε τα νάματα. Απολαύστε υπεύθυνα!
ΥΓ Το «αδολεσχίζω» του τίτλου είναι φυσικά δανεισμένο από το κείμενο των Επάλξεων. Το κανονικό είναι «αδολεσχώ» -τα τρισχιλιετή βρακιά θέλουν επιδέξια σκέλια, αγαπητοί!
Rogerios said
Αυτή η αδολεσχία έχει γίνει πολύ καλτ (ακόμη και στα μέρη μας).
Κατά τα λοιπά, τί να σχολιάσουμε;
cyrus said
Ουδόλως χρησιμοποιώ τοιαύτας εκφράσεις, αλλ’ εν προκειμένω δεν δύναμαι όπως το αποφύγω:
ROTFLMAO!!!
Μαρία said
Καλά λέει ο Ρογήρος. Τί να σχολιάσουμε. Αν έπαιζες το κείμενο για τη συλλογή υπογραφών κατά της σεξουαλικής αγωγής, κάτι θα γινόταν.
Έχουν πάθει κάτι οι πολιτικοί μηχανικοί;
LL said
Όπως και στο ποστ με τα γεγονότα στην Κέρκυρα ήθελα να σχολιάσω θέλοντας να εκφράσω την έκπληξή μου για το οτι ‘βγάζετε λαγούς’ με τον ίδιο τρόπο, ΜΑ εντελώς με τον ίδιο τρόπο, με εκείνους που λοιδορείτε, τους Νεμεσίτες, τους ψαλιδοχέρηδες!!!! Ό,τι σας συμφέρει…. κοπτοραπτική που λέτε και εσείς!!!!
Επί του παρόντος! Ένα «αδολεσχίσουν» αντί για αδολεσχήσουν και βάλατε μέσα και τι δε βάλατε!!! Mεταξωτά βρακιά, επιδεξιότητες κτλ κτλ.. Μήπως ξεφεύγετε???
Αλλά μάλλον συμβαίνει το εξής:
Θα θέλατε όσο τίποτα στον κόσμο να είσασταν στο άλλο ‘στρατόπεδο’, των πολυτονιατών, με τέτοιο ζήλο που έχετε για την ορθή γραφή της γλώσσας, αλλά κάτι σας εμποδίζει! Μάλλον έχουν πολύ ‘θυμίαμα’ εκει και δεν μπορείτε!!
Αλλά πρέπει να κατανοήσετε πως υπάρχει και οδός σωτηρίας και εύχομαι κάποια στιγμή να πείτε κι εσείς:
«εν ταις εντολαίς σου αδολεσχήσω και κατανοήσω τας οδούς σου»
Ψαλμός 118, 15
ΛΛ
επιχαρμος μπαρμπουτιωτης said
#4. Τελικά, είναι αξιοθαύμαστο πως καταφέρνετε απο ολοκληρο κείμενο να παραβλέπετε τα ουσιώδη και να στέκεστε σε μιά αράδα (που και σ’ αυτήν τίποτε άδικο ή υπερβολικό δεν βρίσκω: στο κάτω κάτω όταν έχεις κέρινη μύτη δεν πλησιάζεις το φούρνο). Πιο πολύ με ανησυχεί η ψυχανάλυση της πεντάρας που έχουν ψωμοτύρι όσοι μάλλον δεν έχουν ασχοληθεί ποτέ σοβαρά με το αντικείμενο!
επιχαρμος μπαρμπουτιωτης said
παρόραμα: σε μιαν αράδα [Κορνηλίζω μήπως;]
Χ said
Τι μαθαίνει κανείς. Τι σήμερον έμαθα το «νάμα» και αδολεσχώ». Το «αδολεσχώ» όπως και το «αδολεσχίζω» δεν υπάρχει στο μικρό μου λεξικό, ελπίζω να μη με πείρε κανείς στο λαιμό του. Το κρίμα όλο δικό του.
pandion said
Αφού τα λύσαμε όλα μας τα προβλήματα, ας δώσουμε και την μάχη για την Ελληνικήν.
Η μάλλον αφού τα χάσαμε όλα, τι μας έμεινε πέρα από το να ελπίζουμε να μιλήσουν τα κυκλώματα των Η/Υ Ελληνικά για να σωθούμε.
Τραγική η κατάσταση.
τουκιθεμπλομ said
Δε νομίζω πως αξίζει η ενασχόληση με το εν λόγω μπλογκ. Αν κρίνω από τις θέσεις τους, είναι σα να έχουν βγει από σχολή κατηχητών της εποχής του Μεταξά: http://www.gopetition.com/online/27735.html
nickel said
Θα πω καμιά κουβέντα για ΑΔΟΛΕΣ-ΧΟΥΝΤΕΣ, αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι είναι άδολες.
Σκύλος της Β.Κ. said
Με εντυπωσιάζει η πληθώρα σχολίων κάτω από το λινκ που παραθέτει ο Νικοδέσποτας. Μιλιούνια, λέμε!
LL said
Κ. Μπαρπουτιώτη μου έχετε βάσιμες υποψίες πως ο Sarant τρέφει αγνά αισθήματα για την Εκκλησία μας?
Η καλύτερη προπαγάνδα είναι η, σχεδόν, αλάνθαστη!
Αλλά επειδή είναι προπαγάνδα πάντα κάποιες λεπτομέρειες είναι απίθανες, αστήρικτες, ψευδείς, κομμένες και ραμμένες. Τι περιμένεις, να κάνει χοντράδες ο άλλος? Κανείς δε θα του έδινε σημασία!
Και μόνο η έκφραση ‘τρισχιλιετή βρακιά’ για ένα ‘η’ αρκεί να καταλάβει κάποιος πολλά! Τολμώ να πω πως θυμίζει καθηγητές της εποχής Μεταξά που κρατώντας τη βέργα στο χέρι ήταν ο φόβος κι ο τρόμος!
ΛΛ
Νέος Τιπούκειτος said
Πάω στο κείμενο του ψηφίσματος (petition, το λένε οι ανησυχούντες ελληναράδες) που μας καλούν να υπογράψουμε. Κοιτάω τη στήλη με τις διαφημίσεις δεξιά. «Κλανιές για το κινητό σου», διαβάζω πάνω πάνω.
Ακριβής η περιγραφή, δεν μπορείτε να πείτε.
Νέος Τιπούκειτος said
ΛΛ (#12): Θυμάστε τους καθηγητές της εποχής του Μεταξά; Για την ηλικία σας κρατιέστε πολύ καλά. Συγχαρητήρια. Να τα τρολλιάσετε.
LL said
#14
Χαχαχα, λέτε να ήμουν στο ίδιο κατηχητικό με τον #9?
ΛΛ
Σκύλος της Β.Κ. said
Αξιότιμε ΛΛ
όταν κάποιος σκίζει (για να μην κάθομαι και γράφω διαρρηγνύει και κάνω και καμιά γκέλα) τα ιμάτιά του για την ελληνική μας γλώσσα, δίκιο δεν έχομε να απαιτούμε να την κατέχει κιόλας;
Σαν κάτι ελληναράδες που κεραυνοβολούν με ερωτήσεις, οι οποίες καταλήγουν σε λατινικό «?», λες και χάθηκε το ελληνικότατο ερωτηματικό «;»!
Χ-τρολλ said
Το ? είναι βολικό. Κρατά σταθερή την θέση του.
LL said
Εποχή Μεταξά???? Και βάααλε…
#16
Ποτέ δε θα έσχιζα τα ιμάτιά μου για ένα ‘;’ ή ένα ‘η’.!
Άλλοι το κάνουν.
Πώς και δε σε πείραξε και το νικ μου?
ΛΛ
sarant said
Αγαπητέ ΛΛ, μάλλον με αδικείτε. Δεν στάθηκα στο ένα λάθος (αδολεσχίσουν) το οποίο ωστόσο έχει κι αυτό τη σημασία του. Θα προσέξατε ότι επισήμανα την παράγραφο:
Οι δυσμενείς επιπτώσεις, οι οποίες επεσημάνθησαν από επισήμους επιστημονικούς φορείς, οι οποίοι κατήγαγον τον θρίαμβο αποκαλύψεως των αιτίων της πνευματικής κατιούσης των παιδιών μας, δεν μας επιτρέπουν άλλη παραμονή σ’ αυτήν την πρωτόγνωρη κατάστασι.
για την οποία έγραψα ότι μας επιτρέπει να πάρουμε μια ιδέα τι σημαίνει «καταστροφή της γλώσσας». Εκτός αν εσείς βρίσκετε ότι αυτά είναι καλά ελληνικά, οπότε πάω πάσο.
Σκύλος της Β.Κ. said
Ο ΛΛ δεν γνωρίζει τον όρο «πουπουϊσμός», Νικοδέσποτα.
Ο πουπουισμός, λοιπόν, είναι το τραγικό φαινόμενο να έχεις δύο τρεις δευτερεύουσες προτάσεις τη μία μέσα στην άλλη, σαν τις ρώσικες κούκλες μπάμπουσκα, και να προσπαθείς να τις συνδέσεις με απανωτά «που» ή, εν προκειμένω, «ο οποίος».
Ο πουπουισμός είναι ένδειξη φτωχών ελληνικών.
LL said
#sarant
Το βασικό είναι ότι εγώ μιλάω για εσάς και τον τρόπο σας και δεν ασχολούμαι καθόλου με τους άλλους, τι λένε ή πώς γράφουν.
Καταρχάς μόλις τώρα σταθήκατε στο σωστό λάθος, (αδολεσχίσουν) κι όχι όπως κάνατε στον τίτλο και στο υστερόγραφό σας δλδ στο (αδολεσχίΖει).
Υποκύψατε σε ‘Νεμεσίτικη’ μέθοδο? (Ακολουθώ πάντα τον δικό σας τρόπο σκέψης).
Δεν καταλάβατε αγαπητέ πως οι λεπτομέρειες είναι το ζουμί;
Νομίζω πως δε σας αδικώ αλλά αν δε σταματήσετε αυτές τις ‘μικρές’ ολισθήσεις σημαίνει ότι δε μπορείτε να ελέγξετε ας πούμε κάποιο ‘άχτι’ που έχετε.
Αυτά τα ολίγα ψυχαναλυτικά σε μια έκδοση της ελληνικής αξίας αμφοτέρων ίσα με μια πεντάρα.
ΛΛ
εξαδάκτυλος said
Δεν έχει σχέση με το θέμα του post, αλλά είναι το πιό προσφατό post του blog σας και ίσως βρεθούν αρκετοί να διαβάσουν το παρακάτω link :
http://exadaktylos.wordpress.com/2009/11/19/%CF%83%CF%85%CE%BC%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%AC%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7/
Ζητώ συγγνώμη γιά το εκτός θέματος του σχολίου μου, αλλά το θεωρώ σημαντικό να το διαβάσουν νοήμονες άνθρωποι.
sarant said
Πολύ καλά έκανες!
τουκιθεμπλομ said
Εμπνευσμένο το αδολεσ-χούντες. Να προσθέσω και το πιο λαϊκό: «αδολεσχίσε με ν’ αλλάξω ράφτη»!
sarant said
Και σιγά, ρε παιδιά, μην αδολε-σχίσετε κανένα καλσόν 🙂
Δύτης των νιπτήρων said
Ψυχραιμία… άνω αδολεσχώμεν τας καρδίας.
εξαδάκτυλος said
«αδολεσχίσε με ΝΑΥΤΗ, ν’ αλλάξω ράφτη», τουκιθεμπλόμ – δεν γίναμε άντρες στο ναυτικό, γιά να μας αλλάζετε τα τσιτάτα!
γηγενής said
> Τὸ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ, πρὸ πολλοῦ ἐπληροφόρησε πὼς «οἱ Η/Υ δέχονται τὴν Ἑλληνικὴ Γλῶσσα ὡς μοναδικὸ ἠχητικὸ καὶ λεκτικὸ κώδικα ἐπικοινωνίας, ὡς τὴν μόνη γλῶσσα ποὺ βοηθάει στὴν ἐξέλιξι τῶν νέων Πανεπιστημῶν, ἀφοῦ οἱ «κομπιοῦτερς» προηγμένης Τεχνολογίας μποροῦν νὰ δεχθοῦν νοηματικῶς μόνον αὐτήν»!
http://stisepalxeis.blogspot.com/2009/11/blog-post_14.html
Το παραπάνω απόσπασμα πείθει, νομίζω, ότι ο συντάκτης του άρθρου δεν έχει παρακολουθήσει ή δεν έχει καταλάβει τα όσα γράφουμε όλα αυτά τα χρόνια. Δεν υπάρχει περιθώριο συζήτησης με τέτοιους ανθρώπους. Άλλωστε, αν είχαν στοιχειώδη σοβαρότητα και λογική, θα είχαν ενδιαφερθεί να μάθουν ή θα είχαν κατανοήσει πέντε πράγματα.
Το κείμενο των «επάλξεων» ανήκει στις αρνητικές εμπειρίες που έχω ζήσει όλα αυτά τα χρόνια στο διαδίκτυο. Στον χώρο αυτόν από τη μια γνώρισα κόσμο που είχε κοινούς προβληματισμούς, συμμετείχα σε γόνιμους διαλόγους και έμαθα πολλά. Από την άλλη όμως γνώρισα για τα καλά διάφορα αρνητικά, όπως ο ανορθολογισμός, ο παραλογισμός, ο φανατισμός, η ημιμάθεια κτλ. του ανθρώπου. Προτού μπω στο διαδίκτυο, πράγμα που συνέβη πριν από καμιά δεκαριά χρόνια, δεν πίστευα ότι υπάρχουν άνθρωποι με τόσο χαμηλό επίπεδο γνώσεων (πιάνει ο άλλος να γράψει για γλωσσικά θέματα και αποδεικνύεται ότι έχει μαύρα μεσάνυχτα) και τόσο παράλογο τρόπο σκέψης.
Αγγελος said
Με έναυσμα το (11), δοκίμασα να βάλω εγώ ένα σχόλιο (ότι απορώ βλέποντας να επικαλούνται το Βολτα’ιρο από τις επάλξεις της Ορθοδοξίας), αλλά φοβούμαι ότι δεν θα το το δείτε. Χρειάζεται, βλέπετε, προέγκριση για να αναρτηθεί…
sarant said
Άγγελε,
«κι αν εκφράζεσαι ελευθέρως – σ’ αυτό φταίει ο Βολταίρος»!
Γηγενή, η Εταιρεία Επιστημών Πληροφορικής κτλ. παρουσιάζει ροπή προς την αρχαιολατρία (επιεικώς), οπότε δεν θα με παραξένευε να υπάρχει τέτοιο άρθρο. Τους είχα στείλει ηλεμήνυμα αλλά δεν μου απάντησαν.
Μαρία said
Νίκο, είναι αυτή ή κάποιο παραμάγαζο;
http://www.epy.gr/modules.php?name=Conteudo&pid=17
sarant said
Αυτοί είναι, νομίζω. Κάνουν κι ένα διαγωνισμό πληροφορικής με θέματα εμπνευσμένα από τη μυθολογία. Δείγμα:
Ο αρχαίος Ελληνισμός από τη Μυκηναϊκή περίοδο, ανέπτυξε σημαντικές πόλεις γύρω από τον Αργοσαρωνικό κόλπο. Σε στρατηγικά σημεία του κόλπου (κοιτίδα του αρχαίου Ελληνικού πολιτισμού) κατασκευάστηκαν σημαντικά οχυρά. Στην ανατολική είσοδο του κόλπου, εκεί που ο Αιγαίας με το θάνατό του ονομάτισε για πάνω από 3500 χρόνια το Ελληνικό αρχιπέλαγος, οι αρχαίοι Έλληνες κατασκεύασαν ένα απόρθητο ναυτικό οχυρό. Τα «Πατρόκλεια» τείχη προστάτευαν για αιώνες τον αντίστοιχο ναύσταθμο. Ο Πάτροκλος (απόγονος του Θησέα) με τη βοήθεια των Ατρειδών, χρησιμοποίησαν τεράστιους κυβόλιθους προκειμένου να ορθώσουν την οχύρωση. Ο μύθος λέει ότι ο θεός Απόλλων βοήθησε στη σχεδίαση των τειχών.
Έργο σας είναι να βοηθήσετε τους προγόνους σας να υπολογίσουν ποιους συγκεκριμένους κυβόλιθους θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν ώστε να εξασφαλίσουν την Ελληνική κυριαρχία στο Αιγαίο για τα επόμενα 3500 χρόνια. Η τελική επιφάνεια των τειχών πρέπει να είναι όσο το δυνατόν κοντύτερα στην επιθυμητή. Αν αυτό μπορεί να γίνει με περισσότερους από έναν τρόπους, τότε πρέπει να γίνει με χρήση του μικρότερου δυνατού αριθμού κυβόλιθων.
Stazybο Hοrn said
Αν μιλάμε για την ΕΠΥ, αχταρμάς επιστημόνων, «επιστημόνων», εκ μεταγραφής «πληροφορικών», επαγγελματιών και εμπόρων. Δυστυχώς, επίσημος συνομιλητής της πολιτείας σε θέματα πληροφορικής (ας όψεται το ΤΕΕ,και η συντεχνία των μπετατζήδων του, για την αδιαφορία του περί των νέων τεχνολογιών). Α, και, επίσημος φορέας της μπίζνας ECDL, ή, αλλιώς, «τώρα λόουερ και στην πληροφορική»…
Ένα ψηφιδωτό… και ένα παραμύθι* (πληροφορικής, ή μη, παιδείας)
ΕΠΥ: Ευφάνταστη, πατριωτική, στρατόκαυλη, ή, απλώς, γλοιώδης;
Και στο λερναίο είναι μπλεγμένοι; δεν θα εκπλαγώ. Θα το ψάξω.
Μαρία said
Άφωνη! Ο Στάζυ τα ξέρει αυτά;
Μαρία said
Πέσαμε μαζί. Για την ημερίδα του Σαββάτου έκανα τα δέοντα.
Φαίδων said
Έχοντας γνωρίσει αρκετά από τα μέλη του Δ.Σ. της ΕΠΥ (τωρινά ή παλιά) μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι πρόκειται περί ανθρώπους που είναι παντελώς ΑΣΧΕΤΟΙ με την επιστήμη των υπολογιστών ή/και την πληροφορική. Πέραν αυτού, που οποισδήποτε άνθρωπος που έχει τις βασικές γνώσεις μπορεί να σας διαβεβαιώσει (ρωτήστε καθηγητές λυκείου αν θέλετε, ο κ. Ιωαννίδης, νυν πρόεδρος είχε γράψει ένα από τα βιβλία που διδάσκονταν στα λύκεια, με τραγικά αποτελέσματα), έχω άποψη και για το ακέραιο του χαρακτήρα ορισμένων από αυτούς, έχοντας γνώση από διάφορες απάτες που τους έχω δει να τελούν.
Με λίγα λόγια: ΜΑΚΡΙΑ. Δεν τους έχρισε κανείς εκπρόσωπους μας, άλλωστε.
Μαρία said
Τιπούκειτε #13, εγώ σαν κουτσομπόλα κοίταξα τις υπογραφές. Είδα δύο σίγουρους. Ο ένας, γνωστός του Νικ Νίκολας, όχι του δικού σου, διαμένει στην πόλη που στους στίχους του Πρεβέρ έβρεχε αδιάκοπα. Ο άλλος παλιός επισκέπτης του μπλογκ.
Κάποιος άφησε κι ένα ωραίο σχόλιο:«Όποιος δε θέλει το πολυτονικό είναι προδότης και κακοποιός της πατρίδας».
Ο Κορνήλιος δεν υπόγραψε ακόμα.
Μπουκανιέρος said
Αχ, συνεσμίτες μου, τι να πω κι εγώ που πρέπει να αυτοαπαγχονιστώ κιόλας…
Rodia said
Τι να γραψω τωρα, που μου κοπηκε η φορα; αδολεσχίστηκα κανονικα λεμε.. 🙂
Nicolas said
Μαρία,
Κι εγώ σαν εσένα, κουτσομπόλης και μισός, έτρεξα να δω: όπου γάμος και χαρά η Βασίλω πρώτη! και στις πρώτες υπογραφές κιόλας!
Κι εμένα προδότη με ανέβαζε και προδότη με κατέβαζε. Δεν μπορώ να πω τίποτα άλλο. Μην αρχίσουμε πρωί-πρωί τα παράπονα και μην μας κατηγορήσουν και για προσωπικές επιθέσεις. Ένας κακομοίρης μεροκαματιάρης είμαι, τι να πω μπροστά σε καθηγητές πανεπιστημίων. Και μου λεγε η μάνα μου: «μάθε πολυτονικό να δεις άσπρη μέρα!», αλλά εγώ δεν άκουγα.
sarant said
Κι εγώ έτρεξα να δω 🙂
π2 said
Σα δεν ντρέπεστε λέω εγώ. Με αναγκάσατε κι εμένα σε αδολεσχιστικό κουτσομπολιό. Εγώ μόνο την γνωστή διαδικτυακή ελληνογκαγκά φιγούρα κι έναν υποψήφιο βουλευτή του ΛΑΟΣ (και εκδότη) αναγνώρισα.
Αντιγράφω κι εγώ ένα σχόλιο:
😀
Nicolas said
Κι από το πρωί που ήταν στις 155 υπογραφές, τώρα έχουν 156 κι αυτή πλάκα (όλα τα λεφτά).
Αλλά πρέπει να παραδεχτούμε ότι έχει και γλωσσικό όφελος αυτή η υπόθεση, γιατί βοηθά στην κατανόηση της ελληνικής λέξης συνονθύλευμα: η λίστα έχει από Χ.Ο. πεφωτισμένους μέχρι άθεους αποκηρυγμένους και από σελληνολάτρες μέχρι χουντοπαθιασμένους. Αχταρμά που λέμε στα λημέρια μας (ως λωποδύται των ανύπτων — είδες Δύτη, θα βγάλω κι εγώ ένα ιστολόγιο: Ο λωποδύτης των ανίπτων).
chequechak said
Στη Σαββατιάτικη Ελευθεροτυπία (14/11) υπάρχει άρθρο κάποιου κ. Γιώργου Βελούδη με τίτλο «Γλωσσικός φετιχισμός» που αναφέρεται στον Κουνάδη και τα όσα υποστηρίζει αυτός και οι λερναίοι.
(http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=101655)
Stazybο Hοrn said
#44 Πλάκα έχει ο κ.Βελούδης. Για να μην τα ρίξει σε συναδέλφους του στην εφημερίδα, αντί να αναφερθεί στο δημοσίευμα της ίδιας της Ε για τον Κουνάδη, προτιμά να δώσει ως αναφορά «επιστολή αναγνωστών»· η οποία στάλθηκε με αφορμή το ίδιο το δημοσίευμα της Ε! Την ουρά μας απόξω, και οι -ότητες ψωμοτύρι…
sarant said
Είναι καθηγητής πανεπιστημίου από τη Θεσσαλονίκη. Καλός φιλόλογος. Αλλά ο Στάζιμπος καλά τα λέει.
Κορνήλιος said
ὁ Βελούδης εἶναι καθηγητὴς γλωσσολογίας, χθὲς διάβαζα ἕνα πολὼ ὡραῖο μελέτημά του γιὰ τὸ «ἴσως» καὶ τὸ «ὅμως» ἀπὸ τὴν Ἱστορία τῆς Ἑλληνικὴς Γλώσσας τοῦ Κέντρου Ἑλληνικῆς Γλώσσας, ἔκδοσι ἱδρύματος Τριανταφυλλίδη. ἔχει γράψει καὶ στὸ «10 μῦθοι γιὰ τὴν ἑλληνικὴ γλῶσσα».
Δύτης των νιπτήρων said
Απ’ όσο θυμάμαι, και εκδότης της «Φυλλάδας του Μεγαλέξαντρου».
Κορνήλιος said
Δύτη, meα culpa. Ἐγὼ ἀναφερόμουν στὸν Γιάννη Βελούδη καὶ ὄχι στὸν Γιῶργο Βελουδῆ. Ἀλλὰ μὲ μπερδέψατε ποὺ τὸν ἄνθρωπο τὸν κάνατε παροξύτονο.
Κορνήλιος said
βεβαίως καὶ εἶσθε ἀδο(λο)λεσχὴς κύριε Σαραντᾶκε! ἐκτὸς ὰν θέλετε νὰ εἶσθε δολολεσχής!
Μπουκανιέρος said
Όπως είπε κι ο Κορνήλιος, Νίκο, δεν είναι ο γλωσσολόγος από Θεσσαλονίκη (Γιάννης) – κάποιος άλλος είναι.
Μαρία said
Βελουδής. Νομίζω οτι ο Στάζυ τον αδικεί.
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=30&ct=19&artid=11302&enthDate=24022007
Ωραία η «κελεμπία του ακαδημαϊκού»
Κορνήλιος said
ὁ Βελουδῆς εἶναι κι αὐτὸς καθηγητής, στὰ Ἰωάννινα θαρρῶ.
Κορνήλιος said
Μαρία, γιὰ νὰ παραφράσω τὸν Πλέυρη τὸν πρεσβύτερο:
ἐγὼ ποτὲ δὲν ἀποκάλεσα προδότες τοὺς μονοτονικούς. ἄλλο ὰν τὸ σκέφτηκα.
ἀστειεύομαι. πιστεύω ὅτι ἀκόμη κι ὁ πολυτονικὸς ἀκτιβισμὸς δὲν πρἐπει νὰ γίνεται ἐξτρεμιστικός, πόσο μᾶλλον νὰ χαρίζεται σὲ ῥεύματα ποὺ ἀγγίζουν τὶς παρυφὲς τῆς λιακοπούλειας παραφιλολογίας.
Stazybο Hοrn said
Μαρία, γιατί τον αδικώ; Δεν κρίνω τον άνθρωπο, το άρθρο κρίνω. Δεν το κρίνεις ως λίγο υποκριτικό να δίνει ως αναφορά επιστολή αναγνωστών κι όχι την εφημερίδα που τον φιλοξενεί; Δεν βρίσκεις περιττές και απλώς σοβαροφανείς μερικές από τις -ότητες του κειμένου;
Ούτε καν αν είναι δημοσιογράφος, πανεπιστημιακός ή ακαδημαϊκός ο συντάκτης δεν είδα.
Μαρία said
Στάζυ, το μπέρδεμα έγινε απο τη φράση «σε συναδέρφους του στην εφημερίδα». Εγώ ήξερα οτι ο Βελουδής ήταν καθηγητής, ενώ εσύ μάλλον με το συναδέρφους εννοούσες τους δημοσιογράφους.
Η ημερομηνία σε παρένθεση μετά το όνομα του Κουνάδη δε φαίνεται πού παραπέμπει κι εγώ θεώρησα, επιπόλαια ίσως, οτι αναφέρεται στο αρχικό δημοσίευμα της Ελευθεροτυπίας.
Τι να πω, μπορεί να έχεις δίκιο αλλά επειδή ο Β. ήταν πρώτος στα μαθήματα πρώτος στους καβγάδες, δε μπορώ να δω σκοπιμότητα.
sarant said
Πάντως μετανιώνω, διότι τούς έκανα διαφήμιση. Ορίστε, μέσα σε δυο μέρες προστέθηκαν τρεις υπογραφές, και δη από εξέχοντα μέλη της κοινωνίας, εντός και εκτός Ελλάδος!
Κορνήλιος said
πάντως εἶμαι σὲ δίλημμα. θέλω ἐπαναφορὰ τοῦ πολυτονικοῦ, ἀλλὰ δὲν ταυτίζομαι πλήρως μὲ τὶς θέσεις τους. quid faciam?
Νέος Τιπούκειτος said
Κορνήλιε (#58): Fac ut ineptire desinas.
Κορνήλιος said
Νέε Τιπούκειτε, πρὸς στιγμὴν νόμισα ὅτι τὸ «fac» ἦτο παρόραμα! ἢ μήπως διάβασα τὴν σκέψι σου; 🙂
Μαρία said
Στη θέση 156, Ο Πλάτον Χρησαρχήδης με το παρακάτω σχόλιο:
Οχη μόνο αφτό. Μετά την επικράτισιν τις τάξεος, προτίνο τιν παραδιγματικήν τιμορίαν τον εθνοπροδοτόν. Αν κε ο απαγχονισμός θα ήτο η δίκεος τιμορία, η χρηστιανηκή μας και ανότερος ΕΛλινική πολιτονική ηθική επιβάλλει μιαν επιηκέστερον πηνήν προς σοφρονισμόν κε παραδηγματησμόν. Προτήνο την αποκοπήν τον χηρόν και την εξόριξιν τον οφθαλμόν τον εθνοπροδοτών, καθός κε τον στηγματησμόν τον μετόπον αυτόν διά όλων τον πνεβμάτον τις ΕΛληνικίς, ος κε τιν καφσιν όλον τον μονοτονικόν βηβλήον.
Και στην 157 ο Αρμάνδος Δελλαπατρίδης. Σχόλιο «Να πατάξωμεν τον δημοτικιζμόν και τον μιαρόν κουμουνιζμόν!»
Αυτές προστέθηκαν απο χτες μετά τη διαφήμιση του Νικοδεσπότη. Εύγε!
Δύτης των νιπτήρων said
Ο Δελλαπατρίδης, νομίζω ξέρω ποιος είναι, εκ των σχολιαστών του παρόντος.
(συγκριτική υφολογία, να λέγεται άραγε αυτό; )
sarant said
Πάντως είναι κάτοικος Βρέστης ο Αρμάνδος. Άντε βρέστον…
Μαρία said
Πέθανα στο γέλιο, γιατί είπες οτι προστέθηκαν υπογραφές αλλά χωρίς προειδοποίηση και μου ήρθε λίγο απότομα.
Είναι αυτονόητο γιατί διάλεξε τη Βρέστη. Ο πατέρας μου χρησιμοποιούσε το Αρμάνδος ως ευφημισμό του μαλάκα. Η γενιά του δεν έβριζε.
Δύτη, δεν είμαι εγώ.
Δύτης των νιπτήρων said
Μαρία, άλλον είχα σκεφτεί, αλλά η υπηρεσία πληροφοριών μου μού υπέδειξε ότι είχα λάθος.
Μαρία said
Λέω να υπογράψω.
Κορνήλιος said
Μονοτινὴ προβοκάτσια. Φτοὺ κακά! Κι αὔριο λέω νὰ πάω σὲ μιὰ ἐκδήλωσι τοῦ ΑΠΘ ποὺ θἆναι ὁ Κριαρᾶς κι ὁ Μαρωνίτης.
Μαρία said
Πήρα πρόσκληση αλλά εκείνη την ώρα θα κοιμάμαι. Χμ μπορεί να ‘ρθω για να δω τη μούρη σου.
Νέος Τιπούκειτος said
Κορνήλιε (#60):
Miser Corneli, desinas ineptire,
et quod vides perisse perditum ducas.
π2 said
Κάτουλος (για να βοηθήσω τον Κορνήλιο που έχει χάσει τα ηλεκτρονικά του βοηθήματα, αν θυμάμαι καλά).
Νέος Τιπούκειτος said
#70: Αλήθεια; Ρε, τον κακομοίρη.
Πάντως, τα στιχάκια λες και τα’γραψε για τον Κορνήλιο ο Βερονέζος. Έβλεπε μακριά ο μακαρίτης.
Κορνήλιος said
Ἕνας φίλος μου τὸν ἔλεγε Σκάτουλλο. Ἕνας συνάδελφος δόκιμος στὸν στρατό, πτυχιοῦχος φιλολογίας στὴν πολιτική του ζωή, μὲ εἶχε παρομοιάσει κάποτε μὲ τὸν Κάτουλλο. Ἕνα δυὸ χρόνια νωρίτερα εἶχα γοητευθῇ ἀπὸ μιὰ ἀνάλυσι τοῦ Μερεντίτη στὸ ἔργο του «ἡ ἁπλουστάτη πρότασις τῶν κλασσικῶν γλωσσῶν» σχετικῶς μὲ τὶς μεταφραστικὲς δυσκολίες στὴν ἀπόδοσι ἑνὸς διστίχου τοῦ Κάτουλλου. Μὲ κυνηγάει ὁ καταραμένος!
Νέος Τιπούκειτος said
Κορνήλιε #72: Είσαι ο πρώτος παγκοσμίως αναγνώστης που γοητεύεται από τον Μερεντίτη. Να το κοιτάξεις αυτό, μη σου εξελιχτεί. (Τι να μη σου εξελιχτεί, που σου εξελίχτηκε…)
Νέος Τιπούκειτος said
Κορνήλιε (#72): Το «εἶχα γοητευθῇ» γιατί παίρνει υπογεγραμμένη; Δεν έχει καμιά δουλειά εκεί η υποταχτική — το «γοητευθῆ» είναι απομεινάρι του παθητικού απαρέμφατου (γοητευθῆναι).
Από δω και πέρα, υπογεγραμμένες να βάζεις μονάχα στο ωμέγα. Σου το έχω ξαναπεί.
Κορνήλιος said
γιὰ τὸ γοητευθῆ ἔχεις ἀπόλυτο δίκαιο. γιὰ τὸν Μερεντίτη, ἐντάξει, βίτσια εἶναι αὐτά. ὁ Κάτουλλος ἂς ποῦμε εἶχε τὰ δικά του.
Stazybο Hοrn said
Εγώ πάντως σα να άκουσα γαβγίσματα στις υπογραφές…
Prasinos said
Σχετικά με την ΕΠΥ που αναφέρθηκε παραπάνω θα ήθελα να ξεκαθαρίσω ότι δεν αποτελεί τον μοναδικό εκπρόσωπο των επιστημόνων πληροφορικής. Υπάρχει και η μάλλον σοβαρότερη Ένωση Πληροφορικών Ελλάδας ( http://www.epe.org.gr/ ).
[Και δυστυχώς το τοπίο των θεσμών και των οργάνων του χώρου της πληροφορικής είναι θολό.]
Μαρία said
Α πα πα! 162 έγιναν οι υπογραφές. Και τι υπογραφές!
Βαμβάκος said
Καλημέρα,
Μου λύνετε, παρακαλώ, μια απορία; Για ποιές υπογραφές μιλάτε;
Νέος Τιπούκειτος said
Κύριε Βαμβάκο, κοιτάξτε εδώ: http://www.gopetition.com/online/26865.html
Απροπό, αυτή η Ντέλλα Ρουφογάλη (η τελευταία που υπέγραψε, στο #155, πριν να γίνει τσίρκο το petition) τι σχέση να έχει άραγε με τον αλήστου μνήμης;
sarant said
Πράσινε, σ’ ευχαριστώ
Κύριε Βαμβάκο, απάντησε ο Τιπούκειτος
Τιπούκειτε, νομιζω πως η Ντέλα ήταν η πρώτη, ότι άνοιξε το δρόμο
Νέος Τιπούκειτος said
Νίκο (#81): Δεν αποκλείεται, αν και το όνομα μπορεί και να είναι πραγματικό…
Δύτης των νιπτήρων said
Κάτι είχα διαβάσει για την περί ης ο λόγος, αλλά αδύνατον να θυμηθώ.
Δύτης των νιπτήρων said
http://stavrochoros.pblogs.gr/2009/04/en-mesw-krishs-pasha-sth-mykono-.html#cm-447945c2538742
http://www.perizitito.gr/authors.php?authorid=39853
http://archive.enet.gr/online/online_text/c=113,dt=11.06.2005,id=70345048
Μαρία said
Κι εγώ τη Ντέλλα τη γούγλισα για το λόγο που αναφέρει ο Τιπού.
Και ο 162 έχει στριμωχτεί ανάμεσα σε δυο βαριές υπογραφές.
Μαρία said
Κι εγώ τη Ντέλλα τη γούγλισα για το λόγο που αναφέρει ο Τιπού.
Και ο 162 έχει στριμωχτεί ανάμεσα σε δυο βαριές υπογραφές.
Δύτη, τον Τουρκοκύπριο τον είδες;
Δύτης των νιπτήρων said
Τον είδα και τον Σικτίρογλου… Τα κοιτάω, τα ξανακοιτάω, δεν ξέρω με τι γέλασα περισσότερο. Με το Ροβέρτο Σφουγαράκη ίσως· με έστειλε το -γ-.
SophiaΟικ said
Αμάν ρε παιδιά διαβαστε και καμια κοσμική στηλη, όχι μόνο φιλοσοφία. Τη Ντέλλα δεν ξέρετε;
Νέος Τιπούκειτος said
Απίστευτο! Η Ντέλλα όχι μόνο υπάρχει αλλά είναι και πρώην κυρία Ρουφογάλη! Τι άλλο θα δούμε πια…
SophiaΟικ said
Και εχει και δικό της μπλογκι:
http://dellanetnet.blogspot.com/
Δύτης των νιπτήρων said
Μ’ αρέσουν οι φωτογραφίες στην αρχή κάθε ποστ…
SophiaΟικ said
Ή να είσαι κοσμική κυρία ή να μην είσαι.
Κι από κοσμικές κυρίες έχουμε πάρα πολλές παντού.
Μαρία said
Δύτη, πάει ο Σφουγαράκης. Τον Σικτίρογλου με την παροιμία του δεν τον πήραν χαμπάρι οι ανελλήνιστοι.
Δύτης των νιπτήρων said
Τον πήραν, τελικά.
Νέος Τιπούκειτος said
#90, 91: Α-ΠΙ-ΣΤΕΥ-ΤΟ! Ντέλλα, μια ελληνίδα θεά. Ντέλλα, μια Βενούς ντε Μιλό. Ντέλλα, Ντέλλα, Ντέλλα, όνομα αγγελικό, forma divina.
Ντέλλα, σας αγαπώ και θέλω να σας κάνω δική μου. Ντέλλα, μη μου ραγίσετε την καρδιά! Πώς το λέτε εκεί στας Γαλλίας, ne brisez pas mon coeur!
Λατρεύω όλες τις φωτό με τη θεία μορφή σας, μα πιο πολύ λατρεύω αυτές:
SophiaΟικ said
Γιατί είδικά αυτές, Τιπού; Σου αρεσει η θάλασσα στο βάθος; τα υφάσματα που ανεμίζουν;
sarant said
Μαρία, Δύτη, αν είδατε αντικατέστησαν τις εμπνευσμένες υπογραφές με άλλες, αλλά την 162 τη διατήρησαν.
Δύτης των νιπτήρων said
Τάκης Γερογιάννης;
sarant said
Ναι.
Δύτης των νιπτήρων said
Κάτι μου διαφεύγει.
sarant said
Τι; Έβαλαν άλλα ονόματα αντί για τον Αρμάνδο, τον μπέη, τον Ροβέρτο. Αλλά την 162 την κράτησαν.
Ρογήρος Τραμπαρίφας said
Ο φασισμός (τους) δεν θα περάσει!
Δύτης των νιπτήρων said
Τώρα που το ξανασκέφτομαι, ναι. Αν κατάλαβα καλά, δεν έσβησαν τους Αρμάνδους, τους αντικατέστησαν. Ο 162 υποθέτω ήταν γνήσιος ανησυχών.
Νέος Τιπούκειτος said
Σοφία #96: Μη μου ζητάτε να βάλω σε λέξεις τον απεριλάλητο θαυμασμό μου για τη Ντέλλα! Μου είναι αδύνατον! Η λατρεία μου για τη χερουβική μορφή της ξεχειλίζει από την καρδιά μου, όπως το μπότοξ από τα χειλάκια της…
Ντέλλα, Ντέλλα, Ντέλλα… Τι ενήδονη μέθη, τι παραλήρημα θείο!
(Άντε, σταματάω, γιατί το γ…σαμε και ψόφησε.)
Mustafa Siktiroglu said
Ρε παιδιά, δεν είπα οτι ο 162 είχε στριμωχτεί άσχημα; Εν τω άμα…
Ρογήρε μη μου στενοχωριέσαι, θα το διορθώσουμε το κακό.
Μαρία said
Ρογήρε Τραμπαρίφα και Τιπούκειτε δε βλέπω να βοηθάτε την κατάσταση.
Ρογήρος Τραμπαρίφας said
Υπέγραψε ο μπαμπάς κι ένας φίλος του.
Δύτης των νιπτήρων said
Και Σερ ο πατήρ Τραμπαρίφας!
Rogerios said
Έι, μεσιέ Τραμπαρίφα! Δεν μπορούσες να διαλέξεις για ονοματάκι κανένα Γοδεφρείδο ή κάτι άλλο να μη μου μαγαρίζεις και το όνομα!
Μαρία said
Ρογήρε,109, τι να πει και ο Χομπσμπάουμ. Ποιο είναι πιο σοβαρό αδίκημα η πλαστοπροσωπία ή η προσβολή της δημοσίας αιδούς; Καλή ιδέα ο Γοδεφρείδος.
Τώρα θυμήθηκα οτι είχα δει μεταξύ των υπογραφών που μάζευαν οι Βατοπεδινοί, νομίζω, και την υπογραφή ενός τουλάχιστον πεθαμένου, του Άλκη Αγγέλου. Και δεν ήταν συνωνυμία, γιατί ανέφεραν και την ιδιότητά του.
Μαρία said
Δύτη, ωραίος ο Ντακ.
Πάπιας said
Ο Χόμπσμπάουμ είναι ένα πείραμα* ~ το Γοδεφρείδος το σκέφτηκα χθες αλλά δεν μου ταιριάζει και τόσο. Αλλά ρε («πραγματικέ») Ρογήρε, ο Τραμπαρίφας ο Μανώλης ήταν ένας ταξιτζής που έχει και κομμάτι (σχεδόν) δικό του. Μια χαρά όνομα είναι!
*λογικά θα το σβήσουν κι αυτό αλλά θέλω να βεβαιωθώ
Δύτης των νιπτήρων said
Μαρία (111), δεν ήμουν εγώ!
Μαρία said
Κακή διατύπωση, εννοούσα οτι μου άρεσε.
Rogerios said
Φίλτατε Πάπια, απλά τρέμω στην ιδέα ότι θα μπορούσε κάποιος να μου πει πως υπέγραψα το «ασολεσχίζον αριστούργημα», έστω και με τη διαδικτυακή περσόνα μου…
Rogerios said
Ά, ΟΚ, βλέπω υπέγραψε και ο Γοδεφρείδος (έστω και με ένα μικρό ορθογραφικό λαθάκι, αλλά τι να κάνουμε και πολεμιστής και λόγιος δεν γίνεται).
ΥΓ: Δύσμοιρη Αδελαΐδα!
Μαρία said
Καλά, βρε Ρογήρε, η ορθογραφία σε πείραξε; Δεν θαύμασες επώνυμο;
Την Αδελαΐδα γιατί τη λυπάσαι;
Rogerios said
@Μαρία (σχ. 117): Φοβάμαι ότι η ζωή στο Μπουτάν πρέπει να είναι δύσκολη.
Ρογήρος ο Αληθινός said
Ενδεχομένως ο ψευδο-Ρογήρος να μην γνωρίζει την Γερμανική… (Ρογήρε για τους αληθινούς και άλλους Ρογήρους αστειεύομαι, όπως πιστεύω είναι προφανές)
Μαρία said
Βλέπω και την υπογραφή του Ρότζερ Μουρ.
Nicolas said
Είχα χάσει κάτι νήματα και δεν καταλάβαινα τους υπαινιγμούς του Κορνήλιου για τον ξαφνικό έρωτα του Τιπού με την Ντέλα:
Ντέλα, Ντέλα, Ντέλα, κάλπικε ντουνιά
σ’ έμαθα, βρε Ντέλα, δε με ρίχνεις πια.
Σ’ έμαθα, βρε Ντέλαι δε με ρίχνεις πια,
χείλια έχεις μέλι κι άδικη καρδιά…
Πότε ήταν στην Τουλούζη και δεν την πήρε το μάτι μου; ή μήπως δεν πατούσε στο Πανεπιστήμιο;
Ακόμη κι η συντρόφισσα μιλάει γι΄ αυτήν και γω στον ύπνο μου:
http://www2.rizospastis.gr/wwwengine/page.do?publDate=22/12/2002&pageNo=5&direction=1
Κι ύστερα λένε ότι εγώ ξεκατινιάζω και ξεκατινιάζομαι! τους το έχετε κάνει θερινό το petition (πως το λένε στα ελληνικά, υπογραφολόγιο;).
Δύτη, όχι, δεν έγραψα τίποτα. Ιδέες; άπειρες!
Όταν φτάσουν στις διακόσιες υπογραφές, τι κάνουν; ανοίγουν ΚΑΪΡ;
Μαρία said
Νικολά, αντί να σνομπάρεις την ελληνική σαμπάνια, άντε να βάλεις καμιά υπογραφή.
Νέος Τιπούκειτος said
Χρόνια και χρόνια μας παίρνουν τα αρχαία μας, τους Ολυμπιακούς μας, το γιαούρτι μας. Ε όχι, δεν θα μας πάρουνε τώρα και τη σαμπάνια μας! Mort aux Gaullois! Aux armes, citoyens!
Καΐρ και ξανάμανα Καΐρ, μέχρι να γίνουμε ντίρλα (δηλαδή με μισό ποτήρι, έτσι είναι η σαμπάνια η εκλεκτή).
Νέος Τιπούκειτος said
Δεν ξέρω αν το προσέξατε, αλλά υπόγραψε και μια θεία μου, η βαρώνη Parthenope Skeeston.
Μαρία said
Α μπα; Θεια σου είναι; Να της γνωρίσω την Αδελαΐδα, θα κάνουν καλή παρέα.
Stazybο Hοrn said
Θα σας βρω όλους έναν-έναν στο Γκογκλ-Μπου, και θα σας πω εγώ μετά!
Νέος Τιπούκειτος said
STOP PRESS*****STOP PRESS*******STOP PRESS******* STOP PRESS*****STOP PRESS*******STOP PRESS******* STOP PRESS*****STOP PRESS*******STOP PRESS*******
Λοιπόν, μάγκες, σας έχω πράμα που σαλεύει. Από έγκυρη πηγή πληροφορούμαι ότι το όνομα της Ντέλλας είναι παράγωγο των επιθέτων των τριών της συζύγων, Νίκου Δελλαντώνη, Χέρμπερτ Ρούνικ και Μιχάλη Ρουφογάλη. Το πραγματικό της όνομα είναι Βασιλική Πασβαντίδου και είναι γεννημένη στη Βέροια, όπως η ίδια δηλώνει στην αυτοβιογραφία της.
Τι στέκεις, Πασβαντίδου, τόσον εκστατικιά; Τινάξου στο μπαλκόνι, φώλιασε σαν οχιά.
Το χειρότερο όμως είναι ότι η Ντέλλα έχει, καθώς φαίνεται, καινούργιο αμόρε (έναν χλεχλέ τραπεζίτη από τη Γενεύη, σιγά τα ωά), κι εγώ έχω πέσει στην πιο μαύρη απελπισία. Θα της ρίξω βιτριόλι και μετά θα πάρω φαρμάκι και θα φαρμακωθώ.
Nicolas said
Και τι όνομα να βάλω, βρε Μαρία; Γαλάτιος Υπερποντίδης;
Δυστυχώς δεν κράτησε αρκετά η Φραγκοκρατία και δεν προλάβαμε να σας κλέψουμε την ροδίτικη συνταγή. Θα είχαμε κατουρηθεί στο χρήμα! (λόγω ποτού).
Αυτό το « Mort aux Gaullois ! » μου θυμίζει εκείνο με το Γιωρίκα και τον Κωστίκα που κήρυξαν τον πόλεμο στην Κίνα.
Nicolas said
Πιάστε τον! Νίκο, είδες ποιος το έχει κάνει espresso εδώ μέσα, ε; το ομολόγησε!
Αγαπητέ μου ΤΠΚ, λυπάμαι πολύ, αλλά χθες το πρωί που πίναμε καφέ με τη Ντέλλα, εδώ:
http://www.beau-rivage.ch/fr/galerie.htm
μου είπε αυτολεξεί: « Tipou, il n’a aucune chance avec moi ! ». Δεν σου λέω τι είπε μετά για να μην αυτοκτονήσεις πρόωρα.
-ίδου: είναι και Πόντια;
Μαρία said
Νικολά, εμείς δηλαδή πώς βάλαμε;
Στάζυ και πώς θα μας βρεις;
Νέος Τιπούκειτος said
Μαρία, αν υποψιαστώ ότι είσαι η Αδελαΐς, κάπως θα μώρθει…
Νέος Τιπούκειτος said
Νικολά (129), η γαλατική υπονόμευση του ελληνικού κάλλου(ς) δεν θα περάσει!
Των Γάλλων οι μασχάλες βρωμάνε καμαμπέρ,
μα ο γραικός ο πίτσος είναι στο φίκι εξπέρ.
(Γαλατικόν δημώδες)
sarant said
Τιπουκειτε, εξιχνίασες μήπως πώς παράγεται το όνομά της από τα επώνυμα και των τριών πρώην; Εκτός αν εννοεί ότι στο Ρούνικ έχουν συμβάλει ο μεν Ρουφογάλης το Ρου- και ο δε Ρούνικ το -νικ.
Νέος Τιπούκειτος said
Νίκο #133: Είναι απλούν, απλούστατον: Ντέλλ-α από το Δελλ-αντώνη φυσικά. Το Ρούνικ είναι από το Ρου-φογάλης και Νικ-ολά. Ιδού, κύριοι, πώς η perfide Gaule απεργάζεται την υπονόμευσιν ημών των λαϊκών πτωχοπαίδων.
Νίκος Ξανθόπουλος–Αλαίν Ντελόν 1-0.
Κορνήλιος said
Ντέλλα καὶ Τιπούκειτος
ἔμμετρο ἐρωτικὸ μυθιστόρημα
προσεχῶς ἔρχεται….
Μαρία said
Τιπού, τι έχει η Αδελαΐδα(δεν έχει κάτι απο την αγαπημένη σου Ντέλλα;) και η Πίτσα που σβήστηκε;
#133 Δηλαδή όποιου το επίθετο αρχίζει απο ρου το τρώει η μαρμάγκα του Ρούνικ.
Λέτε να έχει σχέση με τον περίφημο πασά του Βιδινίου Πασβάνογλου;
Nicolas said
Τιπού, τι μας κάνεις βραδιάτικα και πρέπει να σηκωθώ νωρίς αύριο το πρωί (τι αύριο, πήγε κιόλας σήμερα).
Tes vers ironiques,
envers la dame Rounic,
ne m’ont coupé la chique
pendant que je la nique.
Άκου Alain Delon! Άλλη βρισιά δεν βρήκες;
Να μου θυμίσεις, όταν κατέβω στην Αθήνα, να σε καλέσουμε για ποτό εδώ:
http://www.photoshelter.com/c/dluximages/gallery/PIC-1004-Della-Rounic/G0000VzudvQj.MZk/P0000ntbVmO25FcM
Περπατώ, περπατώ εις το δάσος,
όταν η Ντέλλα δεν είναι δω…
Έχεις το ίδιο γλωσσικό πρόβλημα με την Τσιτσολίνα; (Ρυμανία, Βυλγαρία, …)
sarant said
Είδες πώς οι ομοιοκαταληξίες προκαθορίζουν το ποίημα, μον σερ Νικ;
Στα ελληνικά το Ρούνικ μόνο με δύο λέξεις κάνει ρίμα, με το γουρούνικ και το πηρούνικ, κι έτσι το ποίημα φτιάχνεται λίγο πολύ νομοτελειακά:
Πόσο θαυμάζω την κυρία Ρούνικ
που χώρισε εκείνο το γουρούνικ
και τώρα τρώει με χρυσά πιρούνικ!
Μαρία said
Καλέ κυρία Ρούνικ
έλα με το Σπούτνικ
σε περιμένει ο Νικ
να πάτε για πικνίκ
μπορεί και για νικ νικ
SophiaΟικ said
Ρε παιδιά, κι ο Τιπού κυρώς, το Ρούνικ δεν είναι φτιαχτό, Είναι το επίθετο του τελευταιου συζυγου της γυναικας, Herbert Rounick, ο οποίος ήταν μεγαλοεπιχειρηματίας της μόδας στη Νέα Υόρκη.
Όσο για τον πρώτο γάμο της, νομίζω είχε γράψει ενα αρθρό (που προωθούσε και την αυτοβιογραφία της) αλλά δεν θυμαμαι τι έλεγε.
άντε, τη γλωσσοφάγατε τη γυναίκα, κουτσομπόληδες.
Μαρία said
Καλά η τελευταία υπογραφή είναι σατανική.
Μαρία said
Ρε Σοφία, είδες κανέναν που να το θεώρησε πλαστό; Πλάκα να γίνεται. Πάνε να ρίξεις καμιά υπογραφή.
SophiaΟικ said
Μαρία, η πλάκα έχιε αρχισε να κρυώνει λίγο, δε νομίζεις;
Όχι τιποτ’άλλο αλλά άμα είναι να παιρνουμε στο ψιλό όποιον υπογράφει με το όνομά του τότε σωθήκαμε.
Υπογραφη βάζω σε ό,τι με ενδιαφέρει, ότι δε με ενδιαφέριε δεν το κοροιδέυω γιατι μπορεί να ενδιαφέρει άλλους.
Πάπιας said
Ντίαρ Σοφία, έχεις απόλυτο δίκιο: η κακόγουστη φάρσα των συγκεκριμένων πατριδολάγνων πολυτονιστών δεν είναι απλά κρύα, πλησιάζει πλέον τους 0 βαθμούς Kelvin.
Δεν είναι μόνο η ηλιθιότητα που διακρίνεται στην επιχειρηματολογία τους. Δεν είναι μόνο το γεγονός ότι έχουν και petition. Επιπλέον οι ίδιοι πλαστογραφούν υπογραφές που μετά θα θέλουν να τις παρουσιάσουν κάπου για να εκβιάσουν πολιτικές.
Οπότε καλά κάνεις και τη μαλώνεις τη Μαρία και όλους τους άλλους.
Νέος Τιπούκειτος said
Dear SophiaOικ: A bit stuck up, are we? Is stodgy the new cool?
Κώστας Αδαμόπουλος said
Μετά από τόσο καιρό (έλειπα για ελιές και μετά είχαμε χαρμόσυνα στη γειτονιά) ξαναέπεσα σε αυτόν τον εσμό. Στα σχόλια των υπογραφόντων ανακάλυψα το αμίμητο «ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΗΤΗΡ ΠΑΝΤΩΝ ΤΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ». το οποίο με έτερψε τα μάλα.
Όσο για τη Della ήταν μια έμπνευση της στιγμής, δεν περίμενα να έχει γίνει τέτοιος ντόρος…
sarant said
Απροπό, είδα ότι χτες και ο Δρ Χένρι Κίσινγκερ, προφανώς μετανιώνοντας για τη… γνωστή δήλωσή του, υπέγραψε το κείμενο σωτηρίας της γλώσσας.