Οι λέξεις έχουν τη δική τους ιστορία

Το ιστολόγιο του Νίκου Σαραντάκου, για τη γλώσσα, τη λογοτεχνία και… όλα τα άλλα

Εσμός σχολιαστών… αδολεσχίζει απεγνωσμένως

Posted by sarant στο 19 Νοέμβριος, 2009


Μου το έστειλαν χτες και στην αρχή σκέφτηκα να μην το δημοσιοποιήσω, γιατί είδα έντρομος πως ξεσκεπάστηκαν οι ανομολόγητες και σκοτεινές επιδιώξεις μου, ύστερα όμως σκέφτηκα πως θα’ ταν εγωιστικό να σας στερήσω τέτοιο διαμάντι.

Εννοώ ένα δημοσίευμα από το ελληνοχριστιανικό ιστολόγιο «Στις επάλξεις της Ορθοδοξίας και του Ελληνισμού» το οποίο παρεμβαίνει στον επιστολοπόλεμο που είχε ξεκινήσει μετά τους εξωφρενικούς ισχυρισμούς του Ακαδημαϊκού κ. Κουνάδη, ξεσκεπάζοντας, επαναλαμβάνω, τους σκοτεινούς κύκλους που βυσσοδομούν -ή μάλλον αδολεσχίζουν. Θα μου πείτε, η ιστορία αυτή, ή τουλάχιστον η πρώτη φάση της, ξεκίνησε την άνοιξη και έληξε τον Σεπτέμβριο. Όμως το δημοσίευμα στις Επάλξεις είναι πολύ πρόσφατο, από τις 14 Νοεμβρίου. Φαίνεται πως το καλό πράγμα αργεί να γίνει.

Οι δύο συγγραφείς του άρθρου λοιπόν καταγγέλλουν τον εσμό σχολιαστών που αντέδρασαν στην ομιλία του κ. Κουνάδη (τον 0ποίο παινεύουν αφειδώς) και λένε ότι οι σχολιαστές προέταξαν… τους τίτλους των με έμφασι, στοχεύοντας να εντυπωσιάσουν, να προκαταλάβουν, να δικαιολογήσουν εν τέλει την ημιμάθειά τους ή την έλλειψι γνώσεως, για την παγκόσμια αναγνώρισι υπεροχής της ελληνικής Γλώσσης, έναντι όλων των άλλων γλωσσών. Άλλως τε, δια της τεθλασμένης πάντοτε, οραματίζονται όλοι οι επίβουλοι να πραγματοποιηθή ο διακαής τους πόθος, ο οποίος είναι ένας και μοναδικός: Με τον υποβιβασμό της Ελληνικής Γλώσσης (παντί τρόπω) και την προβολή της Αγγλικής, να επιτευχθούν τελικώς, οι βλέψεις, αντικαταστάσεως της πρώτης, από την δευτέρα! (Σημείωση: το πρωτότυπο είναι φυσικά σε πολυτονικό με βαρείες, αλλά γράφω από μηχάνημα που δεν έχει δυνατότητα να παρουσιάζει μυγάκια και σκουληκάκια).

Οι δαιμόνιοι συγγραφείς συνεχίζουν πιο κάτω: Απορρίπτουμε όμως με αποτροπιασμό την τακτική αυτών και όσων άλλων, που κατά καιρούς εμφανίζονται στον Τύπο -ακόμη και όταν τα πολλαπλά προσωπεία τους αποκαλύπτονται- για να κρίνουν κατά το δοκούν πρόσωπα και καταστάσεις, για να φιμώσουν αλήθειες, να παραπλανήσουν την κοινή γνώμη, να συσκοτίσουν, να αδολεσχίσουν και τέλος να αποτρέψουν ενέργειες εξόδου των παιδιών μας από την πνευματική αναπηρία και γενικώς την απαιδευσία.

Οι συγγραφείς προχωρούν και περιλαβαίνουν και ονομαστικά μερικούς από εμάς που είχαμε υπογράψει το κείμενο ή και μεμονωμένους επιστολογράφους. Όμως περισσότερα δεν θα γράψω, όποιος θέλει μπορεί να χαρεί ολόκληρο το εκτενές και εμβριθές πόνημα στο ιστολόγιο των Επάλξεων.

Μπορείτε επίσης να περιηγηθείτε στις Δράσεις τις οποίες προωθεί το ιστολόγιο (στη δεξιά στήλη), η πρώτη από τις οποίες είναι η συλλογή υπογραφών ως αντίδραση στη μεθοδευμένη καταστροφή της γλώσσας μας. Για να πάρετε μια ιδέα του τι σημαίνει καταστροφή της γλώσσας, παραθέτω την τελευταία παράγραφο από το κείμενο που καλούμαστε να υπογράψουμε:

Οι δυσμενείς επιπτώσεις, οι οποίες επεσημάνθησαν από επισήμους επιστημονικούς φορείς, οι οποίοι κατήγαγον τον θρίαμβο αποκαλύψεως των αιτίων της πνευματικής κατιούσης των παιδιών μας, δεν μας επιτρέπουν άλλη παραμονή σ’ αυτήν την πρωτόγνωρη κατάστασι.

Θα συμφωνήσω με τους συγγραφείς, ότι δεν κάνουν καλά που παραμένουν σ’ αυτή την πρωτόγνωρη κατάσταση. Περισσότερα δεν θα πω, σας αφήνω να κοινωνήσετε τα νάματα. Απολαύστε υπεύθυνα!

ΥΓ Το «αδολεσχίζω» του τίτλου είναι φυσικά δανεισμένο από το κείμενο των Επάλξεων. Το κανονικό είναι «αδολεσχώ» -τα τρισχιλιετή βρακιά θέλουν επιδέξια σκέλια, αγαπητοί!

Advertisements

147 Σχόλια to “Εσμός σχολιαστών… αδολεσχίζει απεγνωσμένως”

  1. Rogerios said

    Αυτή η αδολεσχία έχει γίνει πολύ καλτ (ακόμη και στα μέρη μας).

    Κατά τα λοιπά, τί να σχολιάσουμε;

  2. cyrus said

    Ουδόλως χρησιμοποιώ τοιαύτας εκφράσεις, αλλ’ εν προκειμένω δεν δύναμαι όπως το αποφύγω:

    ROTFLMAO!!!

  3. Μαρία said

    Καλά λέει ο Ρογήρος. Τί να σχολιάσουμε. Αν έπαιζες το κείμενο για τη συλλογή υπογραφών κατά της σεξουαλικής αγωγής, κάτι θα γινόταν.
    Έχουν πάθει κάτι οι πολιτικοί μηχανικοί;

  4. LL said

    Όπως και στο ποστ με τα γεγονότα στην Κέρκυρα ήθελα να σχολιάσω θέλοντας να εκφράσω την έκπληξή μου για το οτι ‘βγάζετε λαγούς’ με τον ίδιο τρόπο, ΜΑ εντελώς με τον ίδιο τρόπο, με εκείνους που λοιδορείτε, τους Νεμεσίτες, τους ψαλιδοχέρηδες!!!! Ό,τι σας συμφέρει…. κοπτοραπτική που λέτε και εσείς!!!!

    Επί του παρόντος! Ένα «αδολεσχίσουν» αντί για αδολεσχήσουν και βάλατε μέσα και τι δε βάλατε!!! Mεταξωτά βρακιά, επιδεξιότητες κτλ κτλ.. Μήπως ξεφεύγετε???

    Αλλά μάλλον συμβαίνει το εξής:
    Θα θέλατε όσο τίποτα στον κόσμο να είσασταν στο άλλο ‘στρατόπεδο’, των πολυτονιατών, με τέτοιο ζήλο που έχετε για την ορθή γραφή της γλώσσας, αλλά κάτι σας εμποδίζει! Μάλλον έχουν πολύ ‘θυμίαμα’ εκει και δεν μπορείτε!!
    Αλλά πρέπει να κατανοήσετε πως υπάρχει και οδός σωτηρίας και εύχομαι κάποια στιγμή να πείτε κι εσείς:
    «εν ταις εντολαίς σου αδολεσχήσω και κατανοήσω τας οδούς σου»
    Ψαλμός 118, 15

    ΛΛ

  5. επιχαρμος μπαρμπουτιωτης said

    #4. Τελικά, είναι αξιοθαύμαστο πως καταφέρνετε απο ολοκληρο κείμενο να παραβλέπετε τα ουσιώδη και να στέκεστε σε μιά αράδα (που και σ’ αυτήν τίποτε άδικο ή υπερβολικό δεν βρίσκω: στο κάτω κάτω όταν έχεις κέρινη μύτη δεν πλησιάζεις το φούρνο). Πιο πολύ με ανησυχεί η ψυχανάλυση της πεντάρας που έχουν ψωμοτύρι όσοι μάλλον δεν έχουν ασχοληθεί ποτέ σοβαρά με το αντικείμενο!

  6. επιχαρμος μπαρμπουτιωτης said

    παρόραμα: σε μιαν αράδα [Κορνηλίζω μήπως;]

  7. Χ said

    Τι μαθαίνει κανείς. Τι σήμερον έμαθα το «νάμα» και αδολεσχώ». Το «αδολεσχώ» όπως και το «αδολεσχίζω» δεν υπάρχει στο μικρό μου λεξικό, ελπίζω να μη με πείρε κανείς στο λαιμό του. Το κρίμα όλο δικό του.

  8. pandion said

    Αφού τα λύσαμε όλα μας τα προβλήματα, ας δώσουμε και την μάχη για την Ελληνικήν.
    Η μάλλον αφού τα χάσαμε όλα, τι μας έμεινε πέρα από το να ελπίζουμε να μιλήσουν τα κυκλώματα των Η/Υ Ελληνικά για να σωθούμε.
    Τραγική η κατάσταση.

  9. Δε νομίζω πως αξίζει η ενασχόληση με το εν λόγω μπλογκ. Αν κρίνω από τις θέσεις τους, είναι σα να έχουν βγει από σχολή κατηχητών της εποχής του Μεταξά: http://www.gopetition.com/online/27735.html

  10. nickel said

    Θα πω καμιά κουβέντα για ΑΔΟΛΕΣ-ΧΟΥΝΤΕΣ, αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι είναι άδολες.

  11. Με εντυπωσιάζει η πληθώρα σχολίων κάτω από το λινκ που παραθέτει ο Νικοδέσποτας. Μιλιούνια, λέμε!

  12. LL said

    Κ. Μπαρπουτιώτη μου έχετε βάσιμες υποψίες πως ο Sarant τρέφει αγνά αισθήματα για την Εκκλησία μας?
    Η καλύτερη προπαγάνδα είναι η, σχεδόν, αλάνθαστη!
    Αλλά επειδή είναι προπαγάνδα πάντα κάποιες λεπτομέρειες είναι απίθανες, αστήρικτες, ψευδείς, κομμένες και ραμμένες. Τι περιμένεις, να κάνει χοντράδες ο άλλος? Κανείς δε θα του έδινε σημασία!
    Και μόνο η έκφραση ‘τρισχιλιετή βρακιά’ για ένα ‘η’ αρκεί να καταλάβει κάποιος πολλά! Τολμώ να πω πως θυμίζει καθηγητές της εποχής Μεταξά που κρατώντας τη βέργα στο χέρι ήταν ο φόβος κι ο τρόμος!

    ΛΛ

  13. Νέος Τιπούκειτος said

    Πάω στο κείμενο του ψηφίσματος (petition, το λένε οι ανησυχούντες ελληναράδες) που μας καλούν να υπογράψουμε. Κοιτάω τη στήλη με τις διαφημίσεις δεξιά. «Κλανιές για το κινητό σου», διαβάζω πάνω πάνω.

    Ακριβής η περιγραφή, δεν μπορείτε να πείτε.

  14. Νέος Τιπούκειτος said

    ΛΛ (#12): Θυμάστε τους καθηγητές της εποχής του Μεταξά; Για την ηλικία σας κρατιέστε πολύ καλά. Συγχαρητήρια. Να τα τρολλιάσετε.

  15. LL said

    #14
    Χαχαχα, λέτε να ήμουν στο ίδιο κατηχητικό με τον #9?

    ΛΛ

  16. Αξιότιμε ΛΛ
    όταν κάποιος σκίζει (για να μην κάθομαι και γράφω διαρρηγνύει και κάνω και καμιά γκέλα) τα ιμάτιά του για την ελληνική μας γλώσσα, δίκιο δεν έχομε να απαιτούμε να την κατέχει κιόλας;
    Σαν κάτι ελληναράδες που κεραυνοβολούν με ερωτήσεις, οι οποίες καταλήγουν σε λατινικό «?», λες και χάθηκε το ελληνικότατο ερωτηματικό «;»!

  17. Χ-τρολλ said

    Το ? είναι βολικό. Κρατά σταθερή την θέση του.

  18. LL said

    Εποχή Μεταξά???? Και βάααλε…

    #16
    Ποτέ δε θα έσχιζα τα ιμάτιά μου για ένα ‘;’ ή ένα ‘η’.!
    Άλλοι το κάνουν.
    Πώς και δε σε πείραξε και το νικ μου?

    ΛΛ

  19. sarant said

    Αγαπητέ ΛΛ, μάλλον με αδικείτε. Δεν στάθηκα στο ένα λάθος (αδολεσχίσουν) το οποίο ωστόσο έχει κι αυτό τη σημασία του. Θα προσέξατε ότι επισήμανα την παράγραφο:

    Οι δυσμενείς επιπτώσεις, οι οποίες επεσημάνθησαν από επισήμους επιστημονικούς φορείς, οι οποίοι κατήγαγον τον θρίαμβο αποκαλύψεως των αιτίων της πνευματικής κατιούσης των παιδιών μας, δεν μας επιτρέπουν άλλη παραμονή σ’ αυτήν την πρωτόγνωρη κατάστασι.

    για την οποία έγραψα ότι μας επιτρέπει να πάρουμε μια ιδέα τι σημαίνει «καταστροφή της γλώσσας». Εκτός αν εσείς βρίσκετε ότι αυτά είναι καλά ελληνικά, οπότε πάω πάσο.

  20. Ο ΛΛ δεν γνωρίζει τον όρο «πουπουϊσμός», Νικοδέσποτα.
    Ο πουπουισμός, λοιπόν, είναι το τραγικό φαινόμενο να έχεις δύο τρεις δευτερεύουσες προτάσεις τη μία μέσα στην άλλη, σαν τις ρώσικες κούκλες μπάμπουσκα, και να προσπαθείς να τις συνδέσεις με απανωτά «που» ή, εν προκειμένω, «ο οποίος».
    Ο πουπουισμός είναι ένδειξη φτωχών ελληνικών.

  21. LL said

    #sarant

    Το βασικό είναι ότι εγώ μιλάω για εσάς και τον τρόπο σας και δεν ασχολούμαι καθόλου με τους άλλους, τι λένε ή πώς γράφουν.

    Καταρχάς μόλις τώρα σταθήκατε στο σωστό λάθος, (αδολεσχίσουν) κι όχι όπως κάνατε στον τίτλο και στο υστερόγραφό σας δλδ στο (αδολεσχίΖει).
    Υποκύψατε σε ‘Νεμεσίτικη’ μέθοδο? (Ακολουθώ πάντα τον δικό σας τρόπο σκέψης).
    Δεν καταλάβατε αγαπητέ πως οι λεπτομέρειες είναι το ζουμί;
    Νομίζω πως δε σας αδικώ αλλά αν δε σταματήσετε αυτές τις ‘μικρές’ ολισθήσεις σημαίνει ότι δε μπορείτε να ελέγξετε ας πούμε κάποιο ‘άχτι’ που έχετε.

    Αυτά τα ολίγα ψυχαναλυτικά σε μια έκδοση της ελληνικής αξίας αμφοτέρων ίσα με μια πεντάρα.

    ΛΛ

  22. εξαδάκτυλος said

    Δεν έχει σχέση με το θέμα του post, αλλά είναι το πιό προσφατό post του blog σας και ίσως βρεθούν αρκετοί να διαβάσουν το παρακάτω link :

    http://exadaktylos.wordpress.com/2009/11/19/%CF%83%CF%85%CE%BC%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%AC%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7/

    Ζητώ συγγνώμη γιά το εκτός θέματος του σχολίου μου, αλλά το θεωρώ σημαντικό να το διαβάσουν νοήμονες άνθρωποι.

  23. sarant said

    Πολύ καλά έκανες!

  24. Εμπνευσμένο το αδολεσ-χούντες. Να προσθέσω και το πιο λαϊκό: «αδολεσχίσε με ν’ αλλάξω ράφτη»!

  25. sarant said

    Και σιγά, ρε παιδιά, μην αδολε-σχίσετε κανένα καλσόν 🙂

  26. Ψυχραιμία… άνω αδολεσχώμεν τας καρδίας.

  27. εξαδάκτυλος said

    «αδολεσχίσε με ΝΑΥΤΗ, ν’ αλλάξω ράφτη», τουκιθεμπλόμ – δεν γίναμε άντρες στο ναυτικό, γιά να μας αλλάζετε τα τσιτάτα!

  28. > Τὸ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ, πρὸ πολλοῦ ἐπληροφόρησε πὼς «οἱ Η/Υ δέχονται τὴν Ἑλληνικὴ Γλῶσσα ὡς μοναδικὸ ἠχητικὸ καὶ λεκτικὸ κώδικα ἐπικοινωνίας, ὡς τὴν μόνη γλῶσσα ποὺ βοηθάει στὴν ἐξέλιξι τῶν νέων Πανεπιστημῶν, ἀφοῦ οἱ «κομπιοῦτερς» προηγμένης Τεχνολογίας μποροῦν νὰ δεχθοῦν νοηματικῶς μόνον αὐτήν»!
    http://stisepalxeis.blogspot.com/2009/11/blog-post_14.html

    Το παραπάνω απόσπασμα πείθει, νομίζω, ότι ο συντάκτης του άρθρου δεν έχει παρακολουθήσει ή δεν έχει καταλάβει τα όσα γράφουμε όλα αυτά τα χρόνια. Δεν υπάρχει περιθώριο συζήτησης με τέτοιους ανθρώπους. Άλλωστε, αν είχαν στοιχειώδη σοβαρότητα και λογική, θα είχαν ενδιαφερθεί να μάθουν ή θα είχαν κατανοήσει πέντε πράγματα.

    Το κείμενο των «επάλξεων» ανήκει στις αρνητικές εμπειρίες που έχω ζήσει όλα αυτά τα χρόνια στο διαδίκτυο. Στον χώρο αυτόν από τη μια γνώρισα κόσμο που είχε κοινούς προβληματισμούς, συμμετείχα σε γόνιμους διαλόγους και έμαθα πολλά. Από την άλλη όμως γνώρισα για τα καλά διάφορα αρνητικά, όπως ο ανορθολογισμός, ο παραλογισμός, ο φανατισμός, η ημιμάθεια κτλ. του ανθρώπου. Προτού μπω στο διαδίκτυο, πράγμα που συνέβη πριν από καμιά δεκαριά χρόνια, δεν πίστευα ότι υπάρχουν άνθρωποι με τόσο χαμηλό επίπεδο γνώσεων (πιάνει ο άλλος να γράψει για γλωσσικά θέματα και αποδεικνύεται ότι έχει μαύρα μεσάνυχτα) και τόσο παράλογο τρόπο σκέψης.

  29. Με έναυσμα το (11), δοκίμασα να βάλω εγώ ένα σχόλιο (ότι απορώ βλέποντας να επικαλούνται το Βολτα’ιρο από τις επάλξεις της Ορθοδοξίας), αλλά φοβούμαι ότι δεν θα το το δείτε. Χρειάζεται, βλέπετε, προέγκριση για να αναρτηθεί…

  30. sarant said

    Άγγελε,
    «κι αν εκφράζεσαι ελευθέρως – σ’ αυτό φταίει ο Βολταίρος»!

    Γηγενή, η Εταιρεία Επιστημών Πληροφορικής κτλ. παρουσιάζει ροπή προς την αρχαιολατρία (επιεικώς), οπότε δεν θα με παραξένευε να υπάρχει τέτοιο άρθρο. Τους είχα στείλει ηλεμήνυμα αλλά δεν μου απάντησαν.

  31. Μαρία said

    Νίκο, είναι αυτή ή κάποιο παραμάγαζο;
    http://www.epy.gr/modules.php?name=Conteudo&pid=17

  32. sarant said

    Αυτοί είναι, νομίζω. Κάνουν κι ένα διαγωνισμό πληροφορικής με θέματα εμπνευσμένα από τη μυθολογία. Δείγμα:

    Ο αρχαίος Ελληνισμός από τη Μυκηναϊκή περίοδο, ανέπτυξε σημαντικές πόλεις γύρω από τον Αργοσαρωνικό κόλπο. Σε στρατηγικά σημεία του κόλπου (κοιτίδα του αρχαίου Ελληνικού πολιτισμού) κατασκευάστηκαν σημαντικά οχυρά. Στην ανατολική είσοδο του κόλπου, εκεί που ο Αιγαίας με το θάνατό του ονομάτισε για πάνω από 3500 χρόνια το Ελληνικό αρχιπέλαγος, οι αρχαίοι Έλληνες κατασκεύασαν ένα απόρθητο ναυτικό οχυρό. Τα «Πατρόκλεια» τείχη προστάτευαν για αιώνες τον αντίστοιχο ναύσταθμο. Ο Πάτροκλος (απόγονος του Θησέα) με τη βοήθεια των Ατρειδών, χρησιμοποίησαν τεράστιους κυβόλιθους προκειμένου να ορθώσουν την οχύρωση. Ο μύθος λέει ότι ο θεός Απόλλων βοήθησε στη σχεδίαση των τειχών.

    Έργο σας είναι να βοηθήσετε τους προγόνους σας να υπολογίσουν ποιους συγκεκριμένους κυβόλιθους θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν ώστε να εξασφαλίσουν την Ελληνική κυριαρχία στο Αιγαίο για τα επόμενα 3500 χρόνια. Η τελική επιφάνεια των τειχών πρέπει να είναι όσο το δυνατόν κοντύτερα στην επιθυμητή. Αν αυτό μπορεί να γίνει με περισσότερους από έναν τρόπους, τότε πρέπει να γίνει με χρήση του μικρότερου δυνατού αριθμού κυβόλιθων.

  33. Αν μιλάμε για την ΕΠΥ, αχταρμάς επιστημόνων, «επιστημόνων», εκ μεταγραφής «πληροφορικών», επαγγελματιών και εμπόρων. Δυστυχώς, επίσημος συνομιλητής της πολιτείας σε θέματα πληροφορικής (ας όψεται το ΤΕΕ,και η συντεχνία των μπετατζήδων του, για την αδιαφορία του περί των νέων τεχνολογιών). Α, και, επίσημος φορέας της μπίζνας ECDL, ή, αλλιώς, «τώρα λόουερ και στην πληροφορική»…

    Ένα ψηφιδωτό… και ένα παραμύθι* (πληροφορικής, ή μη, παιδείας)

    ΕΠΥ: Ευφάνταστη, πατριωτική, στρατόκαυλη, ή, απλώς, γλοιώδης;

    Και στο λερναίο είναι μπλεγμένοι; δεν θα εκπλαγώ. Θα το ψάξω.

  34. Μαρία said

    Άφωνη! Ο Στάζυ τα ξέρει αυτά;

  35. Μαρία said

    Πέσαμε μαζί. Για την ημερίδα του Σαββάτου έκανα τα δέοντα.

  36. Φαίδων said

    Έχοντας γνωρίσει αρκετά από τα μέλη του Δ.Σ. της ΕΠΥ (τωρινά ή παλιά) μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι πρόκειται περί ανθρώπους που είναι παντελώς ΑΣΧΕΤΟΙ με την επιστήμη των υπολογιστών ή/και την πληροφορική. Πέραν αυτού, που οποισδήποτε άνθρωπος που έχει τις βασικές γνώσεις μπορεί να σας διαβεβαιώσει (ρωτήστε καθηγητές λυκείου αν θέλετε, ο κ. Ιωαννίδης, νυν πρόεδρος είχε γράψει ένα από τα βιβλία που διδάσκονταν στα λύκεια, με τραγικά αποτελέσματα), έχω άποψη και για το ακέραιο του χαρακτήρα ορισμένων από αυτούς, έχοντας γνώση από διάφορες απάτες που τους έχω δει να τελούν.

    Με λίγα λόγια: ΜΑΚΡΙΑ. Δεν τους έχρισε κανείς εκπρόσωπους μας, άλλωστε.

  37. Μαρία said

    Τιπούκειτε #13, εγώ σαν κουτσομπόλα κοίταξα τις υπογραφές. Είδα δύο σίγουρους. Ο ένας, γνωστός του Νικ Νίκολας, όχι του δικού σου, διαμένει στην πόλη που στους στίχους του Πρεβέρ έβρεχε αδιάκοπα. Ο άλλος παλιός επισκέπτης του μπλογκ.
    Κάποιος άφησε κι ένα ωραίο σχόλιο:«Όποιος δε θέλει το πολυτονικό είναι προδότης και κακοποιός της πατρίδας».
    Ο Κορνήλιος δεν υπόγραψε ακόμα.

  38. Μπουκανιέρος said

    Αχ, συνεσμίτες μου, τι να πω κι εγώ που πρέπει να αυτοαπαγχονιστώ κιόλας…

  39. Rodia said

    Τι να γραψω τωρα, που μου κοπηκε η φορα; αδολεσχίστηκα κανονικα λεμε.. 🙂

  40. Nicolas said

    Μαρία,
    Κι εγώ σαν εσένα, κουτσομπόλης και μισός, έτρεξα να δω: όπου γάμος και χαρά η Βασίλω πρώτη! και στις πρώτες υπογραφές κιόλας!
    Κι εμένα προδότη με ανέβαζε και προδότη με κατέβαζε. Δεν μπορώ να πω τίποτα άλλο. Μην αρχίσουμε πρωί-πρωί τα παράπονα και μην μας κατηγορήσουν και για προσωπικές επιθέσεις. Ένας κακομοίρης μεροκαματιάρης είμαι, τι να πω μπροστά σε καθηγητές πανεπιστημίων. Και μου λεγε η μάνα μου: «μάθε πολυτονικό να δεις άσπρη μέρα!», αλλά εγώ δεν άκουγα.

  41. sarant said

    Κι εγώ έτρεξα να δω 🙂

  42. π2 said

    Σα δεν ντρέπεστε λέω εγώ. Με αναγκάσατε κι εμένα σε αδολεσχιστικό κουτσομπολιό. Εγώ μόνο την γνωστή διαδικτυακή ελληνογκαγκά φιγούρα κι έναν υποψήφιο βουλευτή του ΛΑΟΣ (και εκδότη) αναγνώρισα.

    Αντιγράφω κι εγώ ένα σχόλιο:

    Οι στιγμές είναι ιστορικές . Ο ελληνισμός κινδυνεύει να απωλέσει τις 2 κρατικές οντότητητες που απέκτησε με αίμα. Ας ξεκινήσουμε Τώρα από τη γλώσσα. Θυμηθείτε τί είπε για τους Έλληνες ο διαβόητος Κίσσινγκερ

    😀

  43. Nicolas said

    Κι από το πρωί που ήταν στις 155 υπογραφές, τώρα έχουν 156 κι αυτή πλάκα (όλα τα λεφτά).
    Αλλά πρέπει να παραδεχτούμε ότι έχει και γλωσσικό όφελος αυτή η υπόθεση, γιατί βοηθά στην κατανόηση της ελληνικής λέξης συνονθύλευμα: η λίστα έχει από Χ.Ο. πεφωτισμένους μέχρι άθεους αποκηρυγμένους και από σελληνολάτρες μέχρι χουντοπαθιασμένους. Αχταρμά που λέμε στα λημέρια μας (ως λωποδύται των ανύπτων — είδες Δύτη, θα βγάλω κι εγώ ένα ιστολόγιο: Ο λωποδύτης των ανίπτων).

  44. chequechak said

    Στη Σαββατιάτικη Ελευθεροτυπία (14/11) υπάρχει άρθρο κάποιου κ. Γιώργου Βελούδη με τίτλο «Γλωσσικός φετιχισμός» που αναφέρεται στον Κουνάδη και τα όσα υποστηρίζει αυτός και οι λερναίοι.
    (http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=101655)

  45. #44 Πλάκα έχει ο κ.Βελούδης. Για να μην τα ρίξει σε συναδέλφους του στην εφημερίδα, αντί να αναφερθεί στο δημοσίευμα της ίδιας της Ε για τον Κουνάδη, προτιμά να δώσει ως αναφορά «επιστολή αναγνωστών»· η οποία στάλθηκε με αφορμή το ίδιο το δημοσίευμα της Ε! Την ουρά μας απόξω, και οι -ότητες ψωμοτύρι…

  46. sarant said

    Είναι καθηγητής πανεπιστημίου από τη Θεσσαλονίκη. Καλός φιλόλογος. Αλλά ο Στάζιμπος καλά τα λέει.

  47. ὁ Βελούδης εἶναι καθηγητὴς γλωσσολογίας, χθὲς διάβαζα ἕνα πολὼ ὡραῖο μελέτημά του γιὰ τὸ «ἴσως» καὶ τὸ «ὅμως» ἀπὸ τὴν Ἱστορία τῆς Ἑλληνικὴς Γλώσσας τοῦ Κέντρου Ἑλληνικῆς Γλώσσας, ἔκδοσι ἱδρύματος Τριανταφυλλίδη. ἔχει γράψει καὶ στὸ «10 μῦθοι γιὰ τὴν ἑλληνικὴ γλῶσσα».

  48. Απ’ όσο θυμάμαι, και εκδότης της «Φυλλάδας του Μεγαλέξαντρου».

  49. Δύτη, meα culpa. Ἐγὼ ἀναφερόμουν στὸν Γιάννη Βελούδη καὶ ὄχι στὸν Γιῶργο Βελουδῆ. Ἀλλὰ μὲ μπερδέψατε ποὺ τὸν ἄνθρωπο τὸν κάνατε παροξύτονο.

  50. βεβαίως καὶ εἶσθε ἀδο(λο)λεσχὴς κύριε Σαραντᾶκε! ἐκτὸς ὰν θέλετε νὰ εἶσθε δολολεσχής!

  51. Μπουκανιέρος said

    Όπως είπε κι ο Κορνήλιος, Νίκο, δεν είναι ο γλωσσολόγος από Θεσσαλονίκη (Γιάννης) – κάποιος άλλος είναι.

  52. Μαρία said

    Βελουδής. Νομίζω οτι ο Στάζυ τον αδικεί.
    http://www.tanea.gr/default.asp?pid=30&ct=19&artid=11302&enthDate=24022007

    Ωραία η «κελεμπία του ακαδημαϊκού»

  53. ὁ Βελουδῆς εἶναι κι αὐτὸς καθηγητής, στὰ Ἰωάννινα θαρρῶ.

  54. Μαρία, γιὰ νὰ παραφράσω τὸν Πλέυρη τὸν πρεσβύτερο:

    ἐγὼ ποτὲ δὲν ἀποκάλεσα προδότες τοὺς μονοτονικούς. ἄλλο ὰν τὸ σκέφτηκα.

    ἀστειεύομαι. πιστεύω ὅτι ἀκόμη κι ὁ πολυτονικὸς ἀκτιβισμὸς δὲν πρἐπει νὰ γίνεται ἐξτρεμιστικός, πόσο μᾶλλον νὰ χαρίζεται σὲ ῥεύματα ποὺ ἀγγίζουν τὶς παρυφὲς τῆς λιακοπούλειας παραφιλολογίας.

  55. Μαρία, γιατί τον αδικώ; Δεν κρίνω τον άνθρωπο, το άρθρο κρίνω. Δεν το κρίνεις ως λίγο υποκριτικό να δίνει ως αναφορά επιστολή αναγνωστών κι όχι την εφημερίδα που τον φιλοξενεί; Δεν βρίσκεις περιττές και απλώς σοβαροφανείς μερικές από τις -ότητες του κειμένου;

    Ούτε καν αν είναι δημοσιογράφος, πανεπιστημιακός ή ακαδημαϊκός ο συντάκτης δεν είδα.

  56. Μαρία said

    Στάζυ, το μπέρδεμα έγινε απο τη φράση «σε συναδέρφους του στην εφημερίδα». Εγώ ήξερα οτι ο Βελουδής ήταν καθηγητής, ενώ εσύ μάλλον με το συναδέρφους εννοούσες τους δημοσιογράφους.
    Η ημερομηνία σε παρένθεση μετά το όνομα του Κουνάδη δε φαίνεται πού παραπέμπει κι εγώ θεώρησα, επιπόλαια ίσως, οτι αναφέρεται στο αρχικό δημοσίευμα της Ελευθεροτυπίας.
    Τι να πω, μπορεί να έχεις δίκιο αλλά επειδή ο Β. ήταν πρώτος στα μαθήματα πρώτος στους καβγάδες, δε μπορώ να δω σκοπιμότητα.

  57. sarant said

    Πάντως μετανιώνω, διότι τούς έκανα διαφήμιση. Ορίστε, μέσα σε δυο μέρες προστέθηκαν τρεις υπογραφές, και δη από εξέχοντα μέλη της κοινωνίας, εντός και εκτός Ελλάδος!

  58. πάντως εἶμαι σὲ δίλημμα. θέλω ἐπαναφορὰ τοῦ πολυτονικοῦ, ἀλλὰ δὲν ταυτίζομαι πλήρως μὲ τὶς θέσεις τους. quid faciam?

  59. Νέος Τιπούκειτος said

    Κορνήλιε (#58): Fac ut ineptire desinas.

  60. Νέε Τιπούκειτε, πρὸς στιγμὴν νόμισα ὅτι τὸ «fac» ἦτο παρόραμα! ἢ μήπως διάβασα τὴν σκέψι σου; 🙂

  61. Μαρία said

    Στη θέση 156, Ο Πλάτον Χρησαρχήδης με το παρακάτω σχόλιο:
    Οχη μόνο αφτό. Μετά την επικράτισιν τις τάξεος, προτίνο τιν παραδιγματικήν τιμορίαν τον εθνοπροδοτόν. Αν κε ο απαγχονισμός θα ήτο η δίκεος τιμορία, η χρηστιανηκή μας και ανότερος ΕΛλινική πολιτονική ηθική επιβάλλει μιαν επιηκέστερον πηνήν προς σοφρονισμόν κε παραδηγματησμόν. Προτήνο την αποκοπήν τον χηρόν και την εξόριξιν τον οφθαλμόν τον εθνοπροδοτών, καθός κε τον στηγματησμόν τον μετόπον αυτόν διά όλων τον πνεβμάτον τις ΕΛληνικίς, ος κε τιν καφσιν όλον τον μονοτονικόν βηβλήον.

    Και στην 157 ο Αρμάνδος Δελλαπατρίδης. Σχόλιο «Να πατάξωμεν τον δημοτικιζμόν και τον μιαρόν κουμουνιζμόν!»

    Αυτές προστέθηκαν απο χτες μετά τη διαφήμιση του Νικοδεσπότη. Εύγε!

  62. Ο Δελλαπατρίδης, νομίζω ξέρω ποιος είναι, εκ των σχολιαστών του παρόντος.
    (συγκριτική υφολογία, να λέγεται άραγε αυτό; )

  63. sarant said

    Πάντως είναι κάτοικος Βρέστης ο Αρμάνδος. Άντε βρέστον…

  64. Μαρία said

    Πέθανα στο γέλιο, γιατί είπες οτι προστέθηκαν υπογραφές αλλά χωρίς προειδοποίηση και μου ήρθε λίγο απότομα.
    Είναι αυτονόητο γιατί διάλεξε τη Βρέστη. Ο πατέρας μου χρησιμοποιούσε το Αρμάνδος ως ευφημισμό του μαλάκα. Η γενιά του δεν έβριζε.

    Δύτη, δεν είμαι εγώ.

  65. Μαρία, άλλον είχα σκεφτεί, αλλά η υπηρεσία πληροφοριών μου μού υπέδειξε ότι είχα λάθος.

  66. Μαρία said

    Λέω να υπογράψω.

  67. Μονοτινὴ προβοκάτσια. Φτοὺ κακά! Κι αὔριο λέω νὰ πάω σὲ μιὰ ἐκδήλωσι τοῦ ΑΠΘ ποὺ θἆναι ὁ Κριαρᾶς κι ὁ Μαρωνίτης.

  68. Μαρία said

    Πήρα πρόσκληση αλλά εκείνη την ώρα θα κοιμάμαι. Χμ μπορεί να ‘ρθω για να δω τη μούρη σου.

  69. Νέος Τιπούκειτος said

    Κορνήλιε (#60):
    Miser Corneli, desinas ineptire,
    et quod vides perisse perditum ducas.

  70. π2 said

    Κάτουλος (για να βοηθήσω τον Κορνήλιο που έχει χάσει τα ηλεκτρονικά του βοηθήματα, αν θυμάμαι καλά).

  71. Νέος Τιπούκειτος said

    #70: Αλήθεια; Ρε, τον κακομοίρη.

    Πάντως, τα στιχάκια λες και τα’γραψε για τον Κορνήλιο ο Βερονέζος. Έβλεπε μακριά ο μακαρίτης.

  72. Ἕνας φίλος μου τὸν ἔλεγε Σκάτουλλο. Ἕνας συνάδελφος δόκιμος στὸν στρατό, πτυχιοῦχος φιλολογίας στὴν πολιτική του ζωή, μὲ εἶχε παρομοιάσει κάποτε μὲ τὸν Κάτουλλο. Ἕνα δυὸ χρόνια νωρίτερα εἶχα γοητευθῇ ἀπὸ μιὰ ἀνάλυσι τοῦ Μερεντίτη στὸ ἔργο του «ἡ ἁπλουστάτη πρότασις τῶν κλασσικῶν γλωσσῶν» σχετικῶς μὲ τὶς μεταφραστικὲς δυσκολίες στὴν ἀπόδοσι ἑνὸς διστίχου τοῦ Κάτουλλου. Μὲ κυνηγάει ὁ καταραμένος!

  73. Νέος Τιπούκειτος said

    Κορνήλιε #72: Είσαι ο πρώτος παγκοσμίως αναγνώστης που γοητεύεται από τον Μερεντίτη. Να το κοιτάξεις αυτό, μη σου εξελιχτεί. (Τι να μη σου εξελιχτεί, που σου εξελίχτηκε…)

  74. Νέος Τιπούκειτος said

    Κορνήλιε (#72): Το «εἶχα γοητευθῇ» γιατί παίρνει υπογεγραμμένη; Δεν έχει καμιά δουλειά εκεί η υποταχτική — το «γοητευθῆ» είναι απομεινάρι του παθητικού απαρέμφατου (γοητευθῆναι).

    Από δω και πέρα, υπογεγραμμένες να βάζεις μονάχα στο ωμέγα. Σου το έχω ξαναπεί.

  75. γιὰ τὸ γοητευθῆ ἔχεις ἀπόλυτο δίκαιο. γιὰ τὸν Μερεντίτη, ἐντάξει, βίτσια εἶναι αὐτά. ὁ Κάτουλλος ἂς ποῦμε εἶχε τὰ δικά του.

  76. Εγώ πάντως σα να άκουσα γαβγίσματα στις υπογραφές…

  77. Prasinos said

    Σχετικά με την ΕΠΥ που αναφέρθηκε παραπάνω θα ήθελα να ξεκαθαρίσω ότι δεν αποτελεί τον μοναδικό εκπρόσωπο των επιστημόνων πληροφορικής. Υπάρχει και η μάλλον σοβαρότερη Ένωση Πληροφορικών Ελλάδας ( http://www.epe.org.gr/ ).
    [Και δυστυχώς το τοπίο των θεσμών και των οργάνων του χώρου της πληροφορικής είναι θολό.]

  78. Μαρία said

    Α πα πα! 162 έγιναν οι υπογραφές. Και τι υπογραφές!

  79. Βαμβάκος said

    Καλημέρα,
    Μου λύνετε, παρακαλώ, μια απορία; Για ποιές υπογραφές μιλάτε;

  80. Νέος Τιπούκειτος said

    Κύριε Βαμβάκο, κοιτάξτε εδώ: http://www.gopetition.com/online/26865.html

    Απροπό, αυτή η Ντέλλα Ρουφογάλη (η τελευταία που υπέγραψε, στο #155, πριν να γίνει τσίρκο το petition) τι σχέση να έχει άραγε με τον αλήστου μνήμης;

  81. sarant said

    Πράσινε, σ’ ευχαριστώ

    Κύριε Βαμβάκο, απάντησε ο Τιπούκειτος

    Τιπούκειτε, νομιζω πως η Ντέλα ήταν η πρώτη, ότι άνοιξε το δρόμο

  82. Νέος Τιπούκειτος said

    Νίκο (#81): Δεν αποκλείεται, αν και το όνομα μπορεί και να είναι πραγματικό…

  83. Κάτι είχα διαβάσει για την περί ης ο λόγος, αλλά αδύνατον να θυμηθώ.

  84. http://stavrochoros.pblogs.gr/2009/04/en-mesw-krishs-pasha-sth-mykono-.html#cm-447945c2538742
    http://www.perizitito.gr/authors.php?authorid=39853
    http://archive.enet.gr/online/online_text/c=113,dt=11.06.2005,id=70345048

  85. Μαρία said

    Κι εγώ τη Ντέλλα τη γούγλισα για το λόγο που αναφέρει ο Τιπού.
    Και ο 162 έχει στριμωχτεί ανάμεσα σε δυο βαριές υπογραφές.

  86. Μαρία said

    Κι εγώ τη Ντέλλα τη γούγλισα για το λόγο που αναφέρει ο Τιπού.
    Και ο 162 έχει στριμωχτεί ανάμεσα σε δυο βαριές υπογραφές.

    Δύτη, τον Τουρκοκύπριο τον είδες;

  87. Τον είδα και τον Σικτίρογλου… Τα κοιτάω, τα ξανακοιτάω, δεν ξέρω με τι γέλασα περισσότερο. Με το Ροβέρτο Σφουγαράκη ίσως· με έστειλε το -γ-.

  88. SophiaΟικ said

    Αμάν ρε παιδιά διαβαστε και καμια κοσμική στηλη, όχι μόνο φιλοσοφία. Τη Ντέλλα δεν ξέρετε;

  89. Νέος Τιπούκειτος said

    Απίστευτο! Η Ντέλλα όχι μόνο υπάρχει αλλά είναι και πρώην κυρία Ρουφογάλη! Τι άλλο θα δούμε πια…

  90. SophiaΟικ said

    Και εχει και δικό της μπλογκι:
    http://dellanetnet.blogspot.com/

  91. Μ’ αρέσουν οι φωτογραφίες στην αρχή κάθε ποστ…

  92. SophiaΟικ said

    Ή να είσαι κοσμική κυρία ή να μην είσαι.
    Κι από κοσμικές κυρίες έχουμε πάρα πολλές παντού.

  93. Μαρία said

    Δύτη, πάει ο Σφουγαράκης. Τον Σικτίρογλου με την παροιμία του δεν τον πήραν χαμπάρι οι ανελλήνιστοι.

  94. Τον πήραν, τελικά.

  95. Νέος Τιπούκειτος said

    #90, 91: Α-ΠΙ-ΣΤΕΥ-ΤΟ! Ντέλλα, μια ελληνίδα θεά. Ντέλλα, μια Βενούς ντε Μιλό. Ντέλλα, Ντέλλα, Ντέλλα, όνομα αγγελικό, forma divina.

    Ντέλλα, σας αγαπώ και θέλω να σας κάνω δική μου. Ντέλλα, μη μου ραγίσετε την καρδιά! Πώς το λέτε εκεί στας Γαλλίας, ne brisez pas mon coeur!

    Λατρεύω όλες τις φωτό με τη θεία μορφή σας, μα πιο πολύ λατρεύω αυτές:

  96. SophiaΟικ said

    Γιατί είδικά αυτές, Τιπού; Σου αρεσει η θάλασσα στο βάθος; τα υφάσματα που ανεμίζουν;

  97. sarant said

    Μαρία, Δύτη, αν είδατε αντικατέστησαν τις εμπνευσμένες υπογραφές με άλλες, αλλά την 162 τη διατήρησαν.

  98. Τάκης Γερογιάννης;

  99. sarant said

    Ναι.

  100. Κάτι μου διαφεύγει.

  101. sarant said

    Τι; Έβαλαν άλλα ονόματα αντί για τον Αρμάνδο, τον μπέη, τον Ροβέρτο. Αλλά την 162 την κράτησαν.

  102. Ρογήρος Τραμπαρίφας said

    Ο φασισμός (τους) δεν θα περάσει!

  103. Τώρα που το ξανασκέφτομαι, ναι. Αν κατάλαβα καλά, δεν έσβησαν τους Αρμάνδους, τους αντικατέστησαν. Ο 162 υποθέτω ήταν γνήσιος ανησυχών.

  104. Νέος Τιπούκειτος said

    Σοφία #96: Μη μου ζητάτε να βάλω σε λέξεις τον απεριλάλητο θαυμασμό μου για τη Ντέλλα! Μου είναι αδύνατον! Η λατρεία μου για τη χερουβική μορφή της ξεχειλίζει από την καρδιά μου, όπως το μπότοξ από τα χειλάκια της…

    Ντέλλα, Ντέλλα, Ντέλλα… Τι ενήδονη μέθη, τι παραλήρημα θείο!

    (Άντε, σταματάω, γιατί το γ…σαμε και ψόφησε.)

  105. Mustafa Siktiroglu said

    Ρε παιδιά, δεν είπα οτι ο 162 είχε στριμωχτεί άσχημα; Εν τω άμα…
    Ρογήρε μη μου στενοχωριέσαι, θα το διορθώσουμε το κακό.

  106. Μαρία said

    Ρογήρε Τραμπαρίφα και Τιπούκειτε δε βλέπω να βοηθάτε την κατάσταση.

  107. Ρογήρος Τραμπαρίφας said

    Υπέγραψε ο μπαμπάς κι ένας φίλος του.

  108. Και Σερ ο πατήρ Τραμπαρίφας!

  109. Rogerios said

    Έι, μεσιέ Τραμπαρίφα! Δεν μπορούσες να διαλέξεις για ονοματάκι κανένα Γοδεφρείδο ή κάτι άλλο να μη μου μαγαρίζεις και το όνομα!

  110. Μαρία said

    Ρογήρε,109, τι να πει και ο Χομπσμπάουμ. Ποιο είναι πιο σοβαρό αδίκημα η πλαστοπροσωπία ή η προσβολή της δημοσίας αιδούς; Καλή ιδέα ο Γοδεφρείδος.
    Τώρα θυμήθηκα οτι είχα δει μεταξύ των υπογραφών που μάζευαν οι Βατοπεδινοί, νομίζω, και την υπογραφή ενός τουλάχιστον πεθαμένου, του Άλκη Αγγέλου. Και δεν ήταν συνωνυμία, γιατί ανέφεραν και την ιδιότητά του.

  111. Μαρία said

    Δύτη, ωραίος ο Ντακ.

  112. Πάπιας said

    Ο Χόμπσμπάουμ είναι ένα πείραμα* ~ το Γοδεφρείδος το σκέφτηκα χθες αλλά δεν μου ταιριάζει και τόσο. Αλλά ρε («πραγματικέ») Ρογήρε, ο Τραμπαρίφας ο Μανώλης ήταν ένας ταξιτζής που έχει και κομμάτι (σχεδόν) δικό του. Μια χαρά όνομα είναι!

    *λογικά θα το σβήσουν κι αυτό αλλά θέλω να βεβαιωθώ

  113. Μαρία (111), δεν ήμουν εγώ!

  114. Μαρία said

    Κακή διατύπωση, εννοούσα οτι μου άρεσε.

  115. Rogerios said

    Φίλτατε Πάπια, απλά τρέμω στην ιδέα ότι θα μπορούσε κάποιος να μου πει πως υπέγραψα το «ασολεσχίζον αριστούργημα», έστω και με τη διαδικτυακή περσόνα μου…

  116. Rogerios said

    Ά, ΟΚ, βλέπω υπέγραψε και ο Γοδεφρείδος (έστω και με ένα μικρό ορθογραφικό λαθάκι, αλλά τι να κάνουμε και πολεμιστής και λόγιος δεν γίνεται).

    ΥΓ: Δύσμοιρη Αδελαΐδα!

  117. Μαρία said

    Καλά, βρε Ρογήρε, η ορθογραφία σε πείραξε; Δεν θαύμασες επώνυμο;
    Την Αδελαΐδα γιατί τη λυπάσαι;

  118. Rogerios said

    @Μαρία (σχ. 117): Φοβάμαι ότι η ζωή στο Μπουτάν πρέπει να είναι δύσκολη.

  119. Ρογήρος ο Αληθινός said

    Ενδεχομένως ο ψευδο-Ρογήρος να μην γνωρίζει την Γερμανική… (Ρογήρε για τους αληθινούς και άλλους Ρογήρους αστειεύομαι, όπως πιστεύω είναι προφανές)

  120. Μαρία said

    Βλέπω και την υπογραφή του Ρότζερ Μουρ.

  121. Nicolas said

    Είχα χάσει κάτι νήματα και δεν καταλάβαινα τους υπαινιγμούς του Κορνήλιου για τον ξαφνικό έρωτα του Τιπού με την Ντέλα:
    Ντέλα, Ντέλα, Ντέλα, κάλπικε ντουνιά
    σ’ έμαθα, βρε Ντέλα, δε με ρίχνεις πια.
    Σ’ έμαθα, βρε Ντέλαι δε με ρίχνεις πια,
    χείλια έχεις μέλι κι άδικη καρδιά…
    Πότε ήταν στην Τουλούζη και δεν την πήρε το μάτι μου; ή μήπως δεν πατούσε στο Πανεπιστήμιο;
    Ακόμη κι η συντρόφισσα μιλάει γι΄ αυτήν και γω στον ύπνο μου:
    http://www2.rizospastis.gr/wwwengine/page.do?publDate=22/12/2002&pageNo=5&direction=1
    Κι ύστερα λένε ότι εγώ ξεκατινιάζω και ξεκατινιάζομαι! τους το έχετε κάνει θερινό το petition (πως το λένε στα ελληνικά, υπογραφολόγιο;).
    Δύτη, όχι, δεν έγραψα τίποτα. Ιδέες; άπειρες!
    Όταν φτάσουν στις διακόσιες υπογραφές, τι κάνουν; ανοίγουν ΚΑΪΡ;

  122. Μαρία said

    Νικολά, αντί να σνομπάρεις την ελληνική σαμπάνια, άντε να βάλεις καμιά υπογραφή.

  123. Νέος Τιπούκειτος said

    Χρόνια και χρόνια μας παίρνουν τα αρχαία μας, τους Ολυμπιακούς μας, το γιαούρτι μας. Ε όχι, δεν θα μας πάρουνε τώρα και τη σαμπάνια μας! Mort aux Gaullois! Aux armes, citoyens!

    Καΐρ και ξανάμανα Καΐρ, μέχρι να γίνουμε ντίρλα (δηλαδή με μισό ποτήρι, έτσι είναι η σαμπάνια η εκλεκτή).

  124. Νέος Τιπούκειτος said

    Δεν ξέρω αν το προσέξατε, αλλά υπόγραψε και μια θεία μου, η βαρώνη Parthenope Skeeston.

  125. Μαρία said

    Α μπα; Θεια σου είναι; Να της γνωρίσω την Αδελαΐδα, θα κάνουν καλή παρέα.

  126. Θα σας βρω όλους έναν-έναν στο Γκογκλ-Μπου, και θα σας πω εγώ μετά!

  127. Νέος Τιπούκειτος said

    STOP PRESS*****STOP PRESS*******STOP PRESS******* STOP PRESS*****STOP PRESS*******STOP PRESS******* STOP PRESS*****STOP PRESS*******STOP PRESS*******

    Λοιπόν, μάγκες, σας έχω πράμα που σαλεύει. Από έγκυρη πηγή πληροφορούμαι ότι το όνομα της Ντέλλας είναι παράγωγο των επιθέτων των τριών της συζύγων, Νίκου Δελλαντώνη, Χέρμπερτ Ρούνικ και Μιχάλη Ρουφογάλη. Το πραγματικό της όνομα είναι Βασιλική Πασβαντίδου και είναι γεννημένη στη Βέροια, όπως η ίδια δηλώνει στην αυτοβιογραφία της.

    Τι στέκεις, Πασβαντίδου, τόσον εκστατικιά; Τινάξου στο μπαλκόνι, φώλιασε σαν οχιά.

    Το χειρότερο όμως είναι ότι η Ντέλλα έχει, καθώς φαίνεται, καινούργιο αμόρε (έναν χλεχλέ τραπεζίτη από τη Γενεύη, σιγά τα ωά), κι εγώ έχω πέσει στην πιο μαύρη απελπισία. Θα της ρίξω βιτριόλι και μετά θα πάρω φαρμάκι και θα φαρμακωθώ.

  128. Nicolas said

    Και τι όνομα να βάλω, βρε Μαρία; Γαλάτιος Υπερποντίδης;
    Δυστυχώς δεν κράτησε αρκετά η Φραγκοκρατία και δεν προλάβαμε να σας κλέψουμε την ροδίτικη συνταγή. Θα είχαμε κατουρηθεί στο χρήμα! (λόγω ποτού).
    Αυτό το « Mort aux Gaullois ! » μου θυμίζει εκείνο με το Γιωρίκα και τον Κωστίκα που κήρυξαν τον πόλεμο στην Κίνα.

  129. Nicolas said

    Πιάστε τον! Νίκο, είδες ποιος το έχει κάνει espresso εδώ μέσα, ε; το ομολόγησε!
    Αγαπητέ μου ΤΠΚ, λυπάμαι πολύ, αλλά χθες το πρωί που πίναμε καφέ με τη Ντέλλα, εδώ:
    http://www.beau-rivage.ch/fr/galerie.htm
    μου είπε αυτολεξεί: « Tipou, il n’a aucune chance avec moi ! ». Δεν σου λέω τι είπε μετά για να μην αυτοκτονήσεις πρόωρα.

    -ίδου: είναι και Πόντια;

  130. Μαρία said

    Νικολά, εμείς δηλαδή πώς βάλαμε;

    Στάζυ και πώς θα μας βρεις;

  131. Νέος Τιπούκειτος said

    Μαρία, αν υποψιαστώ ότι είσαι η Αδελαΐς, κάπως θα μώρθει…

  132. Νέος Τιπούκειτος said

    Νικολά (129), η γαλατική υπονόμευση του ελληνικού κάλλου(ς) δεν θα περάσει!

    Των Γάλλων οι μασχάλες βρωμάνε καμαμπέρ,
    μα ο γραικός ο πίτσος είναι στο φίκι εξπέρ.
    (Γαλατικόν δημώδες)

  133. sarant said

    Τιπουκειτε, εξιχνίασες μήπως πώς παράγεται το όνομά της από τα επώνυμα και των τριών πρώην; Εκτός αν εννοεί ότι στο Ρούνικ έχουν συμβάλει ο μεν Ρουφογάλης το Ρου- και ο δε Ρούνικ το -νικ.

  134. Νέος Τιπούκειτος said

    Νίκο #133: Είναι απλούν, απλούστατον: Ντέλλ-α από το Δελλ-αντώνη φυσικά. Το Ρούνικ είναι από το Ρου-φογάλης και Νικ-ολά. Ιδού, κύριοι, πώς η perfide Gaule απεργάζεται την υπονόμευσιν ημών των λαϊκών πτωχοπαίδων.

    Νίκος Ξανθόπουλος–Αλαίν Ντελόν 1-0.

  135. Ντέλλα καὶ Τιπούκειτος

    ἔμμετρο ἐρωτικὸ μυθιστόρημα

    προσεχῶς ἔρχεται….

  136. Μαρία said

    Τιπού, τι έχει η Αδελαΐδα(δεν έχει κάτι απο την αγαπημένη σου Ντέλλα;) και η Πίτσα που σβήστηκε;

    #133 Δηλαδή όποιου το επίθετο αρχίζει απο ρου το τρώει η μαρμάγκα του Ρούνικ.

    Λέτε να έχει σχέση με τον περίφημο πασά του Βιδινίου Πασβάνογλου;

  137. Nicolas said

    Τιπού, τι μας κάνεις βραδιάτικα και πρέπει να σηκωθώ νωρίς αύριο το πρωί (τι αύριο, πήγε κιόλας σήμερα).
    Tes vers ironiques,
    envers la dame Rounic,
    ne m’ont coupé la chique
    pendant que je la nique.
    Άκου Alain Delon! Άλλη βρισιά δεν βρήκες;
    Να μου θυμίσεις, όταν κατέβω στην Αθήνα, να σε καλέσουμε για ποτό εδώ:
    http://www.photoshelter.com/c/dluximages/gallery/PIC-1004-Della-Rounic/G0000VzudvQj.MZk/P0000ntbVmO25FcM
    Περπατώ, περπατώ εις το δάσος,
    όταν η Ντέλλα δεν είναι δω…

    Έχεις το ίδιο γλωσσικό πρόβλημα με την Τσιτσολίνα; (Ρυμανία, Βυλγαρία, …)

  138. sarant said

    Είδες πώς οι ομοιοκαταληξίες προκαθορίζουν το ποίημα, μον σερ Νικ;
    Στα ελληνικά το Ρούνικ μόνο με δύο λέξεις κάνει ρίμα, με το γουρούνικ και το πηρούνικ, κι έτσι το ποίημα φτιάχνεται λίγο πολύ νομοτελειακά:

    Πόσο θαυμάζω την κυρία Ρούνικ
    που χώρισε εκείνο το γουρούνικ
    και τώρα τρώει με χρυσά πιρούνικ!

  139. Μαρία said

    Καλέ κυρία Ρούνικ
    έλα με το Σπούτνικ
    σε περιμένει ο Νικ
    να πάτε για πικνίκ
    μπορεί και για νικ νικ

  140. SophiaΟικ said

    Ρε παιδιά, κι ο Τιπού κυρώς, το Ρούνικ δεν είναι φτιαχτό, Είναι το επίθετο του τελευταιου συζυγου της γυναικας, Herbert Rounick, ο οποίος ήταν μεγαλοεπιχειρηματίας της μόδας στη Νέα Υόρκη.
    Όσο για τον πρώτο γάμο της, νομίζω είχε γράψει ενα αρθρό (που προωθούσε και την αυτοβιογραφία της) αλλά δεν θυμαμαι τι έλεγε.
    άντε, τη γλωσσοφάγατε τη γυναίκα, κουτσομπόληδες.

  141. Μαρία said

    Καλά η τελευταία υπογραφή είναι σατανική.

  142. Μαρία said

    Ρε Σοφία, είδες κανέναν που να το θεώρησε πλαστό; Πλάκα να γίνεται. Πάνε να ρίξεις καμιά υπογραφή.

  143. SophiaΟικ said

    Μαρία, η πλάκα έχιε αρχισε να κρυώνει λίγο, δε νομίζεις;
    Όχι τιποτ’άλλο αλλά άμα είναι να παιρνουμε στο ψιλό όποιον υπογράφει με το όνομά του τότε σωθήκαμε.
    Υπογραφη βάζω σε ό,τι με ενδιαφέρει, ότι δε με ενδιαφέριε δεν το κοροιδέυω γιατι μπορεί να ενδιαφέρει άλλους.

  144. Πάπιας said

    Ντίαρ Σοφία, έχεις απόλυτο δίκιο: η κακόγουστη φάρσα των συγκεκριμένων πατριδολάγνων πολυτονιστών δεν είναι απλά κρύα, πλησιάζει πλέον τους 0 βαθμούς Kelvin.

    Δεν είναι μόνο η ηλιθιότητα που διακρίνεται στην επιχειρηματολογία τους. Δεν είναι μόνο το γεγονός ότι έχουν και petition. Επιπλέον οι ίδιοι πλαστογραφούν υπογραφές που μετά θα θέλουν να τις παρουσιάσουν κάπου για να εκβιάσουν πολιτικές.

    Οπότε καλά κάνεις και τη μαλώνεις τη Μαρία και όλους τους άλλους.

  145. Νέος Τιπούκειτος said

    Dear SophiaOικ: A bit stuck up, are we? Is stodgy the new cool?

  146. Κώστας Αδαμόπουλος said

    Μετά από τόσο καιρό (έλειπα για ελιές και μετά είχαμε χαρμόσυνα στη γειτονιά) ξαναέπεσα σε αυτόν τον εσμό. Στα σχόλια των υπογραφόντων ανακάλυψα το αμίμητο «ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΗΤΗΡ ΠΑΝΤΩΝ ΤΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ». το οποίο με έτερψε τα μάλα.

    Όσο για τη Della ήταν μια έμπνευση της στιγμής, δεν περίμενα να έχει γίνει τέτοιος ντόρος…

  147. sarant said

    Απροπό, είδα ότι χτες και ο Δρ Χένρι Κίσινγκερ, προφανώς μετανιώνοντας για τη… γνωστή δήλωσή του, υπέγραψε το κείμενο σωτηρίας της γλώσσας.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: