Χαλαρωτικά μεζεδάκια
Posted by sarant στο 3 Απριλίου, 2021
Χαλαρωτικά διότι από σήμερα χαλαρώνουν οι περιορισμοί (στην πράξη εχουν χαλαρώσει εδώ και μέρες -δημοσιογράφοι από κάποιον τηλεοπτικό σταθμό έκαναν τη διαδρομή Αθήνα-Γύθειο από την εθνική οδό χωρίς να τους σταματήσουν πουθενά για έλεγχο). Χαλαρώνουν οι περιορισμοί όχι επειδή έχουμε ρίξει στο ελάχιστο τους σχετικούς δείκτες για την εξάπλωση της πανδημίας -κάθε άλλο, ο αριθμός των κρουσμάτων είναι τετραψήφιος και σχεδόν καθημερινά έχουμε νέο ρεκόρ σε διασωληνωμένους ασθενείς. Αλλά δεν αντέχουμε άλλο.
Κουραστήκαμε, η οικονομία καταρρέει, οπότε ανοίγουμε ελπίζοντας ότι ο καλός μας ο καιρός και ο Θεός της Ελλάδος θα σταθούν αρωγοί.
* Και ξεκινάμε, έτσι για αλλαγή, με ένα μαργαριτάρι από υποτίτλους που δεν αφορά την πανδημία.
Ο φίλος μας ο Jago που μου το έστειλε με διαβεβαιώνει ότι το είδε με τα μάτια του, καθώς παρακολουθούσε τη σειρά Blacklist στο Νέτφλιξ.
Η Σουηδική (αντί της Σαουδικής) Αραβία είναι στάνταρ ευφυολόγημα αλλά έχω δει πολλές φορες να γράφεται από λάθος και μάλιστα όχι μόνο σε υποτίτλους αλλά και σε πολύ σοβαρότερα κείμενα. Οπότε και το τωρινό δείγμα δεν είναι τρολιά αλλά γέννημα απροσεξίας.
Αλλά αν υπήρχε Σουηδική Αραβία, θα τη διασχίζαν άραγε τάρανδοι;
* Λέγαμε πιο πριν για τη χαλάρωση των μέτρων και την κούραση που υπάρχει. Διαβαζω λοιπόν στο in.gr ότι «οι πολίτες είναι πλέον σε άλλο μήκος κλίματος από την κυβέρνηση και τους λοιμωξιολόγους».
Ήτανε μακρύ το κλίμα και τό’φαγε ο γάιδαρος!
(Φυσικά, για μήκος κύματος μιλάει η στερεότυπη έκφραση -αλλά θα έγινε καποια συζήτηση και για το κλίμα κι έτσι από τον συμφυρμό προέκυψε το τερατάκι).
* Tο έχουμε ξαναβάλει σε μεζεδάκια, τον Νοέμβριο, τώρα όμως το βλεπουμε και στο σουπεράκι της δημόσιας τηλεόρασης, που ειναι και λίγο ντροπή.
Ο λόγος για τα περιβόητα rabbit test, που δεν είναι εξελιγμένα τεστ για τον κορονοϊό που γίνονται σε κουνέλια στη Νομανσλάνδη, όπως είχα γραψει στα αστεία, αλλά είναι το rapid test όπως το παράκουσε το παιδί που έχει Λόουερ (αλλά ήταν στη ΔΑΠ και γι’ αυτο πήρε τη θέση).
Βέβαια, αν τα είχαμε πει «ταχυτέστ» δεν θα γινόταν το λαθάκι (που δεν είναι τόσο σπάνιο όσο θα νόμιζε κανείς).
Η πλάκα είναι ότι rabbit test υπάρχουν ή πιο σωστά έχουν υπάρξει -ήταν ένα από τα πρώτα τεστ εγκυμοσύνης, που αναπτύχθηκε προπολεμικά. Έκαναν ένεση σε μια κουνέλα με ούρα γυναίκας κι αν ήταν έγκυος η γυναίκα λίγες μέρες αργότερα οι ωοθήκες της κουνέλας διογκώνονταν -αλλά φυσικά για να το δουν αυτό οι επιστήμονες έπρεπε να ανατάμουν και άρα να θανατώσουν το δύστυχο το ζώο.
Αργότερα αναπτύχθηκε μια άλλη μέθοδος με βατράχους με την οποία δεν χρειαζόταν να σκοτώνεται ο βάτραχος κι έτσι το Αρεταίειο, τα πρώτα χρόνια όταν δούλευε εκεί η μητέρα μου, διέθετε στέρνα με βατράχους.
* Δεν βλέπω το Master Chef, όμως πολλοί όχι μόνο το βλέπουν αλλά γράφουν και ρεπορτάζ γι’ αυτό. Σε ένα από τα ρεπορτάζ αυτά μαθαίνουμε ότι η Σπυριδούλα Καραμπουτάκη επέκρινε το «μοιραίο λάθος» που στοίχισε την παραμονή στην Μαρίνα Ντεμολλάι.
Ποιο ήταν αυτό το μοιραίο λάθος;
Η Σπυριδούλα Καραμπουτάκη σημείωσε χαρακτηριστικά πως «το πιναμπούρ και τα αποξηραμένα μανιτάρια είναι η χειρότερη παγίδα και ενός επαγγελματία. Δηλαδή φέρθηκε σαν ερασιτέχνης ενώ δεν είναι γιατί είναι μεγάλη παγίδα».
«Θέλει να το προσέξεις το πιναμπούρ όπως και τα μανιτάρια. Επίσης νομίζω ότι δεν το είχε και καλά βρασμένο» πρόσθεσε η πρώην παίκτρια του MasterChef. «Το πήρε πως είναι κάτι απλό».
Μοιραίο ίσως το λάθος που δεν προσέχτηκε «το πιναμπούρ», εγώ όμως βρίσκω κι άλλο ένα λάθος -ίσως όχι μοιραίο αλλά πάντως διασκεδαστικό: το πιναμπούρ.
Στην πραγματικότητα, αυτο το λαχανικό, που λέγεται και «αγκινάρα της Ιερουσαλήμ», στα γαλλικά είναι topinambour. Εμείς μέχρι πρόσφατα δεν το πολυσυνηθίζαμε. Οπότε, εδώ έχουμε κλασική περίπτωση λαθεμένης επανανάλυσης, όπου καποιος ακούει «τοπιναμπούρ» και θεωρεί ότι πρόκειται για το ουσιαστικό μαζί με το άρθρο, «το πιναμπούρ».
Παρόμοια παραδείγματα έχουν δώσει και κανονικές λέξεις, όπως το ψάρι ρίκι, που ήταν στην αρχή «τορίκι» (από τουρκ. torik) αλλά η πρώτη συλλαβή θεωρήθηκε άρθρο. Όπως θα περιμένατε, έχουμε γράψει (από το 2012 κιόλας) άρθρο για παρόμοιες λέξεις. Στην ίδια κατηγορία ανήκει και η στέρνα, που ήταν αρχικά «κινστέρνα» ή «κιστέρνα» και αναλύθηκε «κι η στέρνα».
* Παρεμπιπτόντως, δεν ειχα αντιληφθεί ότι υπάρχει ιδιότητα «πρώην παίκτρια ριάλιτι» (και «πρώην παίκτης» φαντάζομαι).
* Συνεχίζουμε με ένα στυγερό έγκλημα όπου ο δολοφόνος διαμέλισε το θύμα του και άφησε τα ματωμένα του μέλη να κείτονται στο χώμα.
Ευτυχως ο διαμελισμός ήταν απλώς λεκτικός. To «έκτοτε» υπέκυψε στις σχιζολεκτικές τάσεις της εποχής και διαμελίστηκε σε «εκ τότε».
* Φίλος που μένει στην Πάρο μού στέλνει ρεπορτάζ σε ιστότοπο τοπικού ενδιαφέροντος, όπου η φράση:
Κλείνοντας, ο Δήμαρχος εδράξατο της ευκαιρίας να περάσει το μήνυμα της θελκτικότητας του νησιού για κάθε είδος επισκέπτη
Σχολιάζει ο φίλος μου: Επειδή ο σκληρός μου αρχίζει και ρετάρει, το εδράξατο ισχύει; Πιο απλό δεν θα ήταν «άδραξε την ευκαιρία» ή ‘επωφελήθηκε της ευκαιρίας’ ή ό,τι άλλο εκτός του ‘εδράξατο’ που μου γρατζουνά τα μάτια;
Τυπικά ειναι σωστό το «εδράξατο» αλλά δεν θυμάμαι να το έχω συναντήσει ξανά σε ζωντανή σημερινή ομιλία (αν και με την ευκαιρία της Μεγάλης Επετείου μπορεί να το συναντήσατε σε κείμενα της εποχής όπου «η Ελλάς εδράξατο των όπλων»).
* Λαθάκι στη Βικιπαίδεια. Το επισημαίνω και ελπίζω να διορθωθεί γρήγορα (θα μπορούσα να το διορθώσω κι εγώ, θα μου πείτε). Στο λήμμα για τον χρυσό διαβάζουμε:
Ακόμη, ο χρυσός διαλύεται (ακόμη) σε υδράργυρο (Hg), με τον οποίο σχηματίζει αμαγάλματα.
Αμάλγαμα είναι η λέξη -αραβικής ετυμολογίας αν και έχει προταθεί ως αρχή το ελλ. «μάλαγμα» των αλχημιστών, απ’ όπου το μάλαμα.
Το ίδιο λάθος πρέπει να υπάρχει και σε αλλα λήμματα.
* Νέα χώρα εμφανίστηκε στον ευρωπαϊκό χάρτη, το Λιχνενστάιν -αν και μάλλον θα πρέπει να το γράψουμε «Λυχνενστάιν» αφού υποθέτω πως ονομάστηκε έτσι επειδή τον παλιό καιρό ήταν η πηγή των λυχναριών για ολόκληρη τη μεσαιωνικη Ευρώπη.
Σε άρθρο για την ιστορία της ΙΚΕΑ διαβάζουμε πράγματι:
Από την αρχή έως τώρα και για πάντα η Stichting Ingka Foundation υπάρχει και λειτουργεί εκτός ελέγχου της οικογενείας. Την έχει υπό την εποπτεία της το Interogo Foundation, με έδρα στο Λιχνενστάιν.
Ο φίλος που στέλνει το άρθρο επισημαίνει διάφορες άλλες αβλεψίες και λάθη επιμέλειας και, αφού τονίσει ότι εκτιμά την αρθρογράφο και την διαβάζει συχνά, καταλήγει:
Αλλά πέρα από τα τυπογραφικά και άλλων ειδών λαθάκια, ο ελέφας στο δωμάτιο είναι ο ουσιαστικός λόγος της χαώδους πολυπλοκότητας πίσω από τη διοίκηση και την ιδιοκτησία των IKEA, που είναι φυσικά η φοροαποφυγή. Το άρθρο μάς λέει ότι για 40 χρόνια ο Κάμπραντ δεν ζούσε στη Σουηδία αλλά στη Δανία και την Ελβετία κι ότι όταν πέθανε η γυναίκα του το 2011, δεν είχαν μείνει πολλοί λόγοι να μην επιστρέψει, κάτι που κατάφερε να κάνει το 2014, μια και έως τότε τον δυσκόλεψαν λόγοι υγείας.
Για να μην κοροϊδευόμαστε, όταν φεύγεις από μια χώρα με τη φορολογική κουλτούρα της Σουηδίας και σκορπίζεις το portfolio σου (για να μπω κι εγώ στο κλίμα του άρθρου) σε Ολλανδία, Λουξεμβούργο, Λιχτενστάιν και Ελβετία, δεν το κάνεις για να κατορθώσεις να μην μαλώσουν οι γιοι σου και να να διατηρήσεις τον χαρακτήρα της εταιρίας. Το κάνεις για να αποφύγεις τις υποχρεώσεις σου, κάνοντας τον εαυτό σου πολίτη του κόσμου, το κεφάλαιό σου υπερεθνικό και τις υποχρεώσεις σου επιλογές, όπως η φιλανθρωπία και η εταιρική κοινωνική ευθύνη. Στη Σουηδία μετά την επιστροφή του, το 2015 πλήρωσε την εφορία 640.000€ για τα 1.900.000€ των εσόδων του, επομένως αμέσως κατανοούμε πως η πολιτική τού να καταστήσει την εταιρία «ανεξάρτητη» και «απρόσβλητη» από οικογενειακές ασθένειες, όλως τυχαίως τον έσωσε κι από την υποχρέωση να πληρώσει και μερικά δισεκατομμύρια στην εφορία.
Κι εδώ είναι το μεγάλο μεζεδάκι. Κατανοώ ότι έτσι δουλεύει ο κόσμος μας σήμερα και “TINA” κ.λπ. Όταν όμως διαβάζω τέτοια άρθρα, που μάλιστα έχουν γραφτεί από ικανότατους αρθρογράφους, δεν μου βγαίνει από το μυαλό ότι, ενόψει και της νέας στρατηγικής του ομίλου ( https://www.news247.gr/oikonomia/mikrainoyn-ta-ikea-stin-ellada-gia-na-ginoyn-perissotera.9181185.html ) επιχειρείται μια ωραιοποίηση της φίρμας, της οποίας η εικόνα κατά καιρούς έχει υποστεί πλήγματα (δίκαια ή άδικα, δεν εξετάζω επί της παρούσης) για το φασιστικό παρελθόν του ιδρυτή της, τις φοροαποφυγές, τους χαμηλούς μισθούς, τις ενδοομιλικές συναλλαγές, τις εργασιακές συνθήκες, την κατασκοπεία υπαλλήλων και τις διώξεις συνδικαλιστών. Δεν λέω ότι γράφοντας για την IKEA πρέπει κάθε φορά να προσθέσεις κι όλην την κριτική που της έχει γίνει στο παρελθόν. Αλλά εδώ έχουμε πλήρη διαστρέβλωση και αγνόηση της πραγματικότητας.
Τέλος πάντων, για μεζεδάκι άρχισα, πάλι γκρίνιες διαβάζεις χωρίς να φταις σε κάτι οπότε σταματάω τη μουρμούρα.
Αυτά ο φίλος μας μάλλον τα έγραψε μονο για μένα -αλλά έκρινα πως η «μουρμούρα» άξιζε να διαβαστεί.
* Επειδή ήμουν άρρωστος, αμέλησα να γράψω για τη φασαρία που ξέσπασε στην Κύπρο για το σύνθημα «Ως δαμέ» που κάποιοι το θεώρησαν ανορθόγραφο (αντί για «δαμαί»).
Βλέπω πάντως ότι ο υπουργός Παιδείας της Κύπρου Πρόδρομος Προδρόμου αναφέρθηκε στο θέμα:
Τονίζει ακόμα πως «όσον αφορά τη δηκτική προσπάθεια, στη θέση της κοινής ελληνικής να χρησιμοποιηθεί έκφραση από την κυπριακή διάλεκτο, η οποία βεβαίως και δεν μπορεί να επιτιμηθεί -με την εξαίρεση της ανορθογραφίας- θα πρέπει να υπενθυμίσουμε ότι η λέξη «δαμαί», η οποία και συναντάται και ως «δαχαμαί» (=εδώ, χαμαί) προέρχεται επ’ ευθείας από την αρχαία ελληνική. Υπογραμμίζοντας τις καταβολές και την υπόσταση αυτού του λαού».
Δεν έχω πρόχειρο το λεξικό του Γιαγκουλλή για να ελέγξω την ετυμολογία, αλλά έτσι πρέπει να είναι. Ωστόσο, αν έχουν μεταφερθεί σωστά τα λεγόμενα του κ. υπουργού, έχουμε εφαρμογή του νόμου του ΜέΦΡι, διότι βέβαια η λέξη δεν προέρχεται «επ’ ευθείας» αλλά «απευθείας» ή «απ’ ευθείας». Αλλά μάλλον του ιστότοπου είναι το λάθος.
* Ωραίο μεταφραστικό από την Καθημερινή. Ο αρχιεπίσκοπος του Καντέρμπουρι διαψεύδει τη Μέγκαν Μαρκλ (βάσανα που έχουν οι Άγγλοι….) και φέρεται να λέει:
Όπως ο ίδιος είπε, είχε πριν από τον γάμο «μια σειρά ιδιωτικών, ποιμενικού χαρακτήρα συναντήσεων» με τον Χάρι και τη Μέγκαν, ωστόσο απέφυγε να υπεισέλθει σε λεπτομέρειες σχετικά με τις συζητήσεις αυτές.
Εγώ όταν διαβάζω ότι είχαν συναντήσεις ποιμενικού χαρακτήρα σκέφτομαι τον αείμνηστο Χαράλαμπο Τραμπάκουλα και το «– Χαίρετε, τι δουλειά κάνετε; — Ποιμήν».
Σε αγγλικές πηγές βρίσκω: But he met the couple «in a private and pastoral setting» beforehand, he said. Είχαν ιδιωτικές συναντήσεις σε ειδυλλιακό περιβάλλον, ας πούμε. ποιμαντικού, θα έλεγα, χαρακτήρα.[Δείτε και τα σχόλια 9-10].
* Σχετικά με το… Φουρθιώτης-γκέιτ, μετά την κατακραυγή δόθηκε εντολή να αποσυρθεί η φρουρά που του είχε διατεθεί. Ή, όπως γράφτηκε:
Μετά την κατακραυγή για το «οχυρό» γύρω του, δόθηκε εντολή να παύσει η φύλαξη στην οικεία του Μένιου Φουρθιώτη και να αρθεί η φρουρά τεσσάρων αστυνομικών.
Με ρώτησε φίλος ποια είναι η κυρία με την οποία έχει οικειότητες ο κ. Φουρθιώτης και γιατί βρίσκεται υπό αστυνομική φρούρηση. Του απάντησα ότι τέτοια πράγματα δεν είναι σωστό να κοινολογούνται.
Ύστερα διορθώθηκε το «οικεία» σε «οικία» και καταλάβαμε ότι ήταν το σπίτι του.
* Φίλος στέλνει λινκ σε άρθρο οπου υπάρχει φωτογραφία του πρωθυπουργού και της Προέδρου της Δημοκρατίας. Δεν μπορώ να την αναπαράξω εδώ (σικ, ρε) διότι είναι .webp και δεν το δέχεται η WordPress, αλλά αν πάτε θα δείτε ότι δείχνει στο κέντρο τον κ. πρωθυπουργό και στο άκρο δεξιά κομμενη την ΠτΔ. Σχολιάζει ο φίλος μας:
Είναι σωστή η φωτογραφία; Ή είναι σκόπιμα τοποθετημένος ο φακός έτσι; Κύριο θέμα ο καναπές που τον στολίζει ο καταπληκτικότερος πρωθυπουργός της χώρας αλλά και του κόσμου και κάπου στη γωνία, για διακόσμηση μια κάποια κυρία; Έτσι προβλέπει το πρωτόκολλο;
* Φίλος εκπαιδευτικός στέλνει μια περίπτωση αμφισημίας σε τίτλο:
Αναπληρωτές: Ανοιχτή συζήτηση για τους διορισμούς μέσω Zoom. Σχόλιο του φίλου:
«Ανοιχτή συζήτηση για τους διορισμούς μέσω Zoom» διαβάζεις και σου δημιουργείται προς στιγμήν η εντύπωση ότι μέσω Zoom γίνονται οι διορισμοί. Και σκέφτεσαι ότι μετά την τηλεργασία έρχονται και οι τηλεδιορισμοί, στοιχείο κι αυτό της νεοφιλελεύθερης αναδιάρθρωσης με πρόσχημα το κορονοϊό. Βέβαια, δεν έχουν φτάσει μέχρι εκεί τα πράγματα και θα αρκούσε μια αλλαγή σύνταξης για να το καταστήσει σαφές.
* Και κλείνω προτρέποντάς σας να προσέξετε και να παρακολουθείτε μια πολύ ενδιαφέρουσα προσπάθεια. Πρόκειται για τα πεντάλεπτα της Φιλογλωσσίας, από το κανάλι Thrakinet με τη φίλη Ζωή Γαβριηλίδου και τον δημοσιογράφο Θεοφάνη Κωφίδη. Μέχρι στιγμής έχουν βγει στον αέρα τέσσερα πεντάλεπτα. Εδω είναι το πρώτο της σειράς.
Κάθε πεντάλεπτο έχει πολύ ψαχνό για συζήτηση ενώ ενδιαφέρον έχει και η διαφορά οπτικής γωνίας του δημοσιογράφου από τη γλωσσολόγο. Οποτε, ρίξτε μια ματιά:
Πάνος με πεζά said
Καλημέρα!
π2 said
Ανέμενα πώς και πώς τα μεζεδάκια για να προσφέρω εκλεκτό ποδοσφαιρικό μεζέ. Έχω πει πολλές φορές πόσο συναρπαστικός μου φαίνεται ο κόσμος των μικρότερων κατηγοριών.
Η φοβερή και τρομερή (κυριολεκτικώς) Θεοπούλα Μπεναβίδου, παραγωγός πατάτας στο Κάτω Νευροκόπι, ιδιοκτήτρια ψησταριάς και νυχτερινού κέντρου, υποψήφια δημοτική σύμβουλος (λεπτομέρειες: https://www.gazzetta.gr/football/superleague2/article/1577319/theopoyla-mpenavidoy-sto-gazzettagr-mehri-kai-karkino-perasa-den-fovamai-tipota-gi-ayto-thelo-ti), θέλει να αγοράσει την ιστορική Δόξα Δράμας. Στο παρακάτω βίντεο εκθέτει –με ευγλωττία αντιπροέδρου Εδεσσαϊκού– το όραμά της, κατακεραυνώνει τους αντιπάλους της, και δηλώνει (δυο φορές μάλιστα) ότι αναμένει από τον υφυπουργό αθλητισμού την εξυγνίαση του ποδοσφαίρου (στο 8:20 για όσους δεν έχουν την υπομονή να θαυμάσουν την υπόλοιπη συνέντευξη). Ο Λιούις Κάρολ θα ήταν περήφανος για την porte-manteau δημιουργία, κράμα εξυγίανσης και εξιχνίασης.
Πάνος με πεζά said
Λυχνεστάιν πάντως το έλεγε και ο Ευάγγελος Βενιζέλος, εκείνα «τα καλύτερά μας χρόνια» που ψάχναμε τις λίστες…
phrasaortes said
Καλημέρα!
Για τον αρχιεπίσκοπο του Καντέρμπουρυ και το ειδυλλιακό λίγο περίεργο μου φαίνεται. Μήπως εννοούσε ποιμαντικού χαρακτήρα; Βέβαια δεν ταιριάζει με το σέττινγκ…
sarant said
Καλημέρα από εδώ!
2 Αυτό είναι έπος! Θέλω να τη γνωρίσω 🙂
3 Σοβαρά;
4 Σε ειδυλλιακό τοπίο, στην ύπαιθρο αν θες.
dimosioshoros said
Με το «δαχαμαί» θυμήθηκα την Νταομέ (Δαχομέη) που τώρα λέγεται Μπενιν.
Αλλά Μπενιν είναι και πόλη της Νιγηρίας, ενώ μια πόλη-περιοχή της Μπενιν λέγεται Αλλάδα.
Πλήρης μακεδονοποίηση, αλλά αφρικανική αυτή.
Θρασύμαχος said
«Σε σχέση με τα συκοφαντικά δημοσιεύματα … σε βάρος του εντολέως μας Μαίνανδρου Φουρθιώτη, επισημαίνουμε ότι …» iefimerida.gr – https://www.iefimerida.gr/ellada/ti-symbainei-me-ton-menio-foyrthioti-aposyrontai-oi-astynomikoi-apo-ti-fylaxi-toy Ωραίος ο δικηγόρος που δεν ξέρει καν την ορθογραφία του ονόματος του πελάτη του (εκτός πια αν οι ίδιοι οι γονείς του τον είχαν δηλώσει έτσι, ανακατεύοντας τον ποταμό με το δραματουργό)
dryhammer said
0.> … το Λιχνενστάιν -αν και μάλλον θα πρέπει να το γράψουμε «Λυχνενστάιν»…
Σωστά είναι γραμμένο. Στην εικόνα ιθαγενείς του Λιχνεστάιν επιδίδονται σε παραδοσιακές αγροτικές εργασίες
Γρηγόρης said
Το pastoral δίπλα στο private μάλλον σημαίνει ότι ήταν στο πλαίσιο της πνευματικής-ψυχικής (spiritual) υποστήριξης, κι όχι ότι συναντήθηκαν σε κάποιο λιβάδι.
Η λέξη ποιμενικός στα πλαίσια της εκκλησίας χρησιμοποιείται με αυτή την έννοια, έχει να κάνει με τα καθήκοντα του ιερέα προς το ποίμνιό του.
sarant said
7 Με μαινόμενους ή Μαινάδες παίζει τίποτα;
8 Αυτό να μου πεις!
9 Φοβάμαι πως έχετε δίκιο τώρα που το ξαναβλέπω. Αλλά λέγεται «ποιμενικό» αυτό; Νομίζω «ποιμαντικό».
Γιάννης Ιατρού said
Καλημέρα κι απ΄εδώ και καλό Σαββατοκύριακο.
Και με τον καλό καιρό που κάνει και με την άρση της απαγόρευσης για διαδημοτικές μετακινήσεις (πάντως μην πολυχαίρεστε, μέχρι το μεσημέρι έχει χρόνο το τσίρκο του Μητσοτάκη να αλλάξει ξανά την απόφαση…), θα πλημμυρίσουν οι ακρογιαλιές της Αττικής σήμερα (για να μην πω και εκτός Αττικής, μιάς και έχουν χαλαρώσει οι έλεγχοι στις εθνικές οδούς…).
Πάντως είναι να πιάσεις παραλία για ουζάκι και να σε χτυπάει ο ήλιος κατακούτελα και μόλις ζεσταθείς καλά καλά να πιάσεις βουνό για μαναράκι και κρασί. Αλλά γαμιούνται, ένα χρόνο τώρα!!
Να προσέξετε, μην σπάσετε κανένα χέρι….
2: Μόλις διάβασα «Θεοπούλας»🧡 αλλού πήγε ο νούς μου
gpointofview said
# 2
Βρέθηκε κι άλλο άτομο που μετά τον Κούγια πιστεύει πως ο Αυγενάκης θα σώσει το ποδόσφαιρο… Πάντως όσους διεθνείς παλαίμαχοι ποδοσφαιριστές πρότεινε ο Λευτεράκης πάτωσαν στις εκλογές (πλην Γιούρκα που την ψυλλιάστηκε και αποσύρθηκε εγκαίρως) και τώρα ψάχνει για προέδρους ομάδων, πάντοτε αντίστοιχους με το επίπεδό του.
Παναγιώτης Κ. said
Ξαναγράφω στο ορθό (ανακοινοποίηση στο ορθό γράφουν στα δημόσια έγγραφα).
«Από τους 19 τρομοκράτες της 11/9 οι 15 ήταν από την Σαουδική Αραβία».
Πολύ λίγο όμως επαναλαμβάνουν αυτή την πληροφορία οι Αμερικανοί.
Θυμήθηκα τη φράση που είχε πει ο Ρούσβελτ για τον Σομόζα : «Είναι μπάσταρδος, όμως είναι δικός μας μπάσταρδος».
Παναγιώτης Κ. said
Πρόταση: Αυτό που έγινε σήμερα με το λινκ «Φιλογλωσσία» να επαναλαμβάνεται κάθε Σάββατο.
alsatiancousin said
@10
Ναι, έχουν δίκιο οι προλαλήσαντες και μάλλον σε «ποιμαντικό/ποιμαντορικό» πρέπει να διορθωθεί.
Η συνέντευξη του Αρχ. 🙂 δόθηκε στην Repubblica και δυστυχώς πρέπει να έχεις συνδρομή για να δεις το ιταλικό πρωτότυπο.
Tο BBC όμως προτείνει σύνδεσμο προς ελεύθερη αγγλική μετάφραση https://www.repubblica.it/esteri/2021/03/30/news/justin_welby_what_i_learnt_from_covid_the_threat_of_cancel_culture_and_the_truth_on_harry_meghan_s_wedding_-294433010/ όπου διαβάζουμε το λιγότερο παρεξηγήσιμο «I had a number of private and pastoral meetings». Βλέπω ότι και ο γαλλικός τύπος μεταφράζει «rencontres pastorales».
sarant said
15 To διόρθωσα
14 Το σημειώνω.
Παναγιώτης K. said
Ο δημοσιογράφος στην εκπομπή επανέλαβε το συνηθισμένο λάθος.
Είπε τρεισήμισι λεπτά ενώ το ορθό είναι τριάμισι λεπτά.
Δεν λέμε…τρεις λεπτά.
Παναγιώτης Κ. said
Για τη φρουρά του Φουρθιώτη και άλλων δημοσίων προσώπων.
Κρα κάνουν οι αστυνομικοί να αποσπαστούν στην φύλαξη αυτών των προσώπων! Είναι σχεδόν αργομισθία!
dimosioshoros said
Πολύ καλά και τα πεντάλεπτα Γαβριηλίδου – Κωφίδη. Παιδιά, η γλώσσα δεν φθείρεται.
ΣΠ said
Καλημέρα.
Στο δελτίο ειδήσεων των 9 στην ΕΡΤ1 την 1η Απριλίου ο δημοσιογράφος είπε για την Λιβύη ότι «είναι μια από τις οκτώ χώρες με τις οποίες η Ελλάδα έχει κοινά σύνορα».
Στο 23:25 του βίντεο: https://www.ert.gr/ertflix-enimerosi/01%ce%b1%cf%80%cf%812021-2100-%ce%b4%ce%b5%ce%bb%cf%84%ce%af%ce%bf-%ce%b5%ce%b9%ce%b4%ce%ae%cf%83%ce%b5%cf%89%ce%bd/
Τι εννοεί;
ΣΠ said
Η φωτογραφία του Μητσοτάκη με την ΠτΔ δεν έχει την ΠτΔ κομμένη. Έτσι βγήκε στην σελίδα λόγω μεγέθους.
https://www.topontiki.gr/wp-content/uploads/webp/2021/03/mitsotakis_sakellaropoulou_new.webp
Triant said
Καλημέρα.
@17 με πρόλαβες. Θα προσθέσω και το ‘δεν μπορεί παρά να λείπει’ που σημαίνει ακριβώς το αντίθετο από αυτό που ήθελε να πει. Κατά τα άλλα μου άρεσε – ιδίως άμα εξαιρέσουμε την δημοσιογραφική συνήθεια της διακοπής εκεί που περιμένεις να ακούσεις τι έχει να πει αυτός που έχει να πει.
Γιάννης Κουβάτσος said
18: Σαφώς κάποιοι κάνουν κρα: αυτοί που βάζουν τη λούφα και το αραλίκι πάνω απ’ όλα και δεν έχουν πρόβλημα να γυρίζουν σπίτι και να λένε στα παιδιά τους ότι η δουλειά τους είναι να υπηρετούν τον κάθε Φουρθιώτη ως ορντινάντσες και ως μεταφορείς ωνίων.
Pedis said
Σε ένα από τα ρεπορτάζ αυτά μαθαίνουμε ότι η Σπυριδούλα Καραμπουτάκη επέκρινε το «μοιραίο λάθος» που στοίχισε την παραμονή στην Μαρίνα Ντεμολλάι.
Τι λε ρε παιδί μου … Πωπωωώ. 😱
Γιώργος Κατσέας, Θεσσαλονίκη said
Άκουσα με προσοχή, όλα τα πεντάλεπτα της Φιλογλωσσίας (του Thrakinet). Πολύ καλός ο δημοσιογράφος Θεοφάνης Κωφίδης.
sarant said
20 Μήπως εννοεί την ΑΟΖ
21 Α, ωραία. Οπότε το κόψιμο ήταν άτσαλο.
Κουνελόγατος said
11. Κοντεύεις να με ξεπεράσεις στα μπινελίκια Γιάννη…
Triant said
Γρήγορα ξεχάσαμε την Απωνία του πρώην δημάρχου Αθηναίων. Βέβαια αυτό ήταν απλώς ένα μαθητικό μαργαριτάρι, δεν είναι το ίδιο, αλλά έχει πλάκα..
Γιώργος Κατσέας, Θεσσαλονίκη said
Αἰσθάνομαι -ὡς βαρέως φορολογούμενος πολίτης- πώς δέν ἀρκεῖ ἡ ἀπόσυρση. Νομίζω πώς πρέπει νά δοθοῦν ἐπίσημες ἐξηγήσεις ἀπό αὐτούς πού ἀποφάσισαν τήν πρωθυπουργική φύλαξη αὐτῆς τῆς σκατόφατσας. (Δέν ἐπέτρεψα στήν περιέργειά μου νά κάνη οὔτε ἕνα κλίκ στό ψαχτήρι γιά νά μάθη τό τί εἶναι καί τί κάνει. Ἡ φάτσα του τά λέει ΟΛΑ..)
Αγγελος said
(20) Κοινά σύνορα έχει βεβαίως η Ελλάδα μόνο με τέσσερις χώρες, την Αλβανία, τη Βόρεια Μακεδονία, τη Βουλγαρία και την Τουρκία. Αλλά αφού ο δημοσιογράφος μετράει και τη Λιβύη, πρέπει να εννοεί τις χώρες με τις θαλάσσιες ΑΟΖ των οπόιων εφάπτεται η δική μας… άμα με το καλό την καθορίσουμε. Και είναι προφανώς η Ιταλία, η Λιβύη, η Αίγυπτος και… ποιά άλλη; Η Κύπρος άραγε, με τη μαξιμαλιστική διεκδίκηση μεγάλης ΑΟΖ γύρω από το Καστελόριζο;
Κιγκέρι said
Έχω ακούσει (από άνθρωπό που τα ελληνικά δεν ήταν η μητρική του γλώσσα) «τα κούνια», ενικός αριθμός «το κούνι».
Από Έλληνες πάλι, στη Λίμνη Ευβοίας, άκουσα «θα πάμε για μπάνιο στα Μπακαριά», για την παραλία Ταμπακαριά.
Κιγκέρι said
(Καλέ, πώς έγινε αυτό; Είδα το σχόλιο του Kith και μετά πρόσθεσα το δικό μου, που όμως βλέπω ότι δημοσιεύτηκε πρώτο.)
kpitsonis said
Ο λόγος για τα περιβόητα rabbit test, που δεν είναι εξελιγμένα τεστ για τον κορονοϊό που γίνονται σε κουνέλια στη Νομανσλάνδη, όπως είχα γραψει στα αστεία, αλλά είναι το rapid test όπως το παράκουσε το παιδί που έχει Λόουερ (αλλά ήταν στη ΔΑΠ και γι’ αυτο πήρε τη θέση).
Ενώ ο σύριζας τοποθετούσε τους άριστους σαν τον ανεκδιήγητο θαυμαστή της ανεγκέφαλης τηλεπερσόνας ο οποίος ήταν τέρας μόρφωσης !
Κιγκέρι said
Γρηγόρης said
10. Δε γνωρίζω, δεν είμαι καθόλου σχετικός με το χώρο… Πριν κάνω το σχόλιο είχα κάνει ένα γρήγορο ψάξιμο στο google και βρήκα μερικά σχετικά αποτελέματα και για το «ποιμενικός». Λεξιλογικά παρουσιάζει ενδιαφέρον ότι υπάρχουν αυτές οι δύο λέξεις, όπως και η λέξη «ποιμαντορικός».
LandS said
Για το ΙΚΕΑ που λέτε.
10-11 χρόνα πριν όταν τα πέρασα στα παιδιά μου την κυριότητα του σπιτιού, τα νειάτα εκτός από την εκτεταμένη ανακαίνιση έκαναν και ένα εκσυγχρονισμό στην επίπλωση.
Καθήσαμε για να φάμε αυτά τα υπερεκτιμημένα σουηδικά κεφτεδάκια στην καφετέρια και εκεί διάβασα (είπαμε το έχουμε με το διάβασμα) την ταμπέλα σε αυτό το πράμα που έχουνε για να αδειάζεις τους δίσκους.
«Παρακαλούμε… επειδή θέλουμε να κρατήσουμε το κόστος των αγορών σας στα καταστήματά μας χαμηλά δεν απασχολούμε προσωπικό καθαριότητας ειδικά για αυτό τον χώρο» ή κάτι τέτοιο.
Πως είναι τώρα ρε παιδιά τα έπιπλα ΙΚΕΑ, οι τιμές και τα κεφτεδάκια;
Άρης Γαβριηλίδης said
Τον γιο μου, που πήγε Κόρινθο από εθνική, σήμερα το πρωί, τον σταμάτησαν στα διόδια και του ζήτησαν το έγγραφο.
Pedis said
Ηλίθιο οριζόντιο λοκντάουν με χίλια κρούσματα και άρση του με τρεις-τέσσερις χιλιάδες χωρίς, πλέον, καμία ιχνηλάτηση.
H κυβέρνηση ενεργεί και αποφαιζει με ακρίβεια, μελέτη, επιστήμη, πρόγνωση …
Pedis said
Γιάννης Ιατρού said
Να στείλω κι από δω τις ευχές για όσους έχουν γενέθλια σήμερα (εντός αλλά και εκτός ιστολογίου). >🎼🎈🤩🍾🍷🎶
Χρόνια τους καλά και πολλά.
Pedis said
Η μαντάμ πάει για εκατό χιλιάδαι ψήφοι στις επόμενες εκλογές. Κτυπάει πιστές κερατωμένες με τη χρυσή καρδιά … Θραύση.
Kith said
Για την λαθεμένη επανανάλυση: Να προσθέσω τη λέξη «τιράντα», που πολλές φορές τελευταία ακούω να την λένε «η ράντα», με διάφορες άλλες μορφές «το ραντάκι», κλπ
sarant said
29 Πρέπει
32 Άλλαξα τη χρονοσήμανση αλλά έκανα μια ώρα λάθος
42 Σωστά!
dryhammer said
35.

Ποιμήν φέρων ποιμαντορική ράβδο. [΄Ετσι κι αλλιώς, το κοπάδι τόχουν για άρμεγμα,κούρεμα ή/και για σφάξιμο]
Δύτης των νιπτήρων said
20 Τελικά έχει σύνορα η θάλασσα;
Γιάννης Ιατρού said
39: Το θέμα αναφέρθηκε «ακροθιγώς»😡 στο άλλο νήμα 🙂
voulagx said
Ολοι δεν είχαν τα ίδια συμφέροντα, κίνητρα και ρόλο.
Μάλλον «Δεν είχαν όλοι τα ίδια συμφέροντα, κίνητρα και ρόλο.» θέλει να πει ο Βαλντέν.
dryhammer said
42. Ο Δυσσέας, ο Ρέστης (και ο Ιρλανδός Ο’ Restis), η Λέκτρα και [το αεροδρόμιο της Χίου που, προς τιμήν των Βορειοευρωπαϊσσών* με τα σορτσάκια τότε στα ’70ς ονομάστηκε] ο Μηρός.
————
*wow, and I say wow!
dimosioshoros said
@ 31 Κιγκέρι said
ΤΑΚΟΥΝΙΑ > ΤΑ ΚΟΥΝΙΑ > ΔΥΟ ΚΟΥΝΙΑ > ΕΝΑ ΚΟΥΝΙ
>>Έχω ακούσει (από άνθρωπό που τα ελληνικά δεν ήταν η μητρική του γλώσσα) «τα κούνια», ενικός αριθμός «το κούνι».
Καλό. Και είναι από αν σκεφτεί κανείς το κούνημα που μπορεί να προκαλέσει ένα ψηλό (τα)κούνι. Εμπρός στο δρόμο της παρετυμολογίας… 🙂
Μαρία said
Στο 0:27: Η ΝΔ διατήρησε ανέπαφες τις αρχές του διαφωτισμού. (Φωτεινό παράδειγμα ο ίδιος.)
Άγγελος Σέρτης said
7
Ξεστραβώσου Θρασύμαχε
Παράλληλος τύπος του Μένανδρου είναι το Μαίνανδρος:
https://ancdialects.greek-language.gr/propernames/menandros
gpointofview said
Αμουσοι, ούτε την ποιμενική δεν βάλατε ;; είναι δυνατόν να συζητάτε για ποιμενικά και να μην πάει εκεί το μυαλό σας !
(για πολλούς η συμφωνία που άλλαξε τον ρου της μουσικής)
Stazybο Hοrn said
21, 26: Η διαμόρφωση -το ρέντερινγκ, ντε- της σελίδας γίνεται από αριστερά προς τα δεξιά, οπότε ξεχείλισε από δεξιά κάτι. Αλλά το αρχικό λάθος είναι του φωτογράφου, καθώς, τουλάχιστον τις δημοσιογραφικές φωτογραφίες -αν όχι όλες, μαζί και τις εικόνες- τις διαβάζουμε από αριστερά προς τα δεξιά. Δεν έπρεπε, συνεπώς, να υπάρχει θέμα τέρμα δεξιά, με τη μισή φωτογραφία αριστερά να είναι άδειος καναπές. Εκτός κι αν είναι καρέ από βίντεο της Ευρωκίνησης,που θαρρώ δίνει το υλικό αυτό.
Χαρούλα said
Χαλαρωτικό καλησπέρισμα!
Η λέξη ράντα (όπως και η α-μασχάλη) είναι συχνή στην χρήση. Ίσως στο δικό μου περιβάλλον μόνο;!;! Έχω φτάσει σε σημείο να με ενοχλεί μεν, αλλά να μην με εκνευρίζει πιά.
Δεν θα ασχοληθώ με την μόδα που έφερε το master chef, με την χρήση οοοοόλων αυτών των ξενόφερτων υλικών, ενώ επιμένουν ότι ενδιαφέρονται για την Ελληνική παραδοσιακη κουζίνα, αλλά θεωρώ αδιανόητο μια φιναλίστ Μαγείρισσα τους, να λέει λάθος το τομπιναμπούρ.
Για τα πεντάλεπτα του thraki net, τώρα. Ενδιαφέρουσα προσπάθεια. Την επιστήμονα δεν την ήξερα και δεν έχω άποψη. Για τον δημοσιογράφο όμως είμαι επιφυλακτική. Κατά την γνώμη μου, ένας είναι ο στόχος του. Να κάνει εκπομπές. Με ευέλικτες απόψεις.
Stazybο Hοrn said
54: Γνήσια τα 0-1, 0-2, 0-3 και 0-4 που τρώει από την αντιπρυτάνισσα.
Stazybο Hοrn said
…γι’ αυτό και απολαυστικά (βιάστηκε το κουμπί της αποστολής πριν).
Pedis said
-> 50 : «Τα ηγετικά της στελεχη [σημ. της ΝΔ δηλ. της Δεξιάς και της Ακροδεξιάς] πολέμησαν όσο λίγοι τη δικτατορία»
🤥
🥴
Χαρούλα said
#55,56
Τώρα αν σου πω Stazybo ότι δεν κατάλαβα, θα φανώ πολυυυύ χαζη;
ΕΦΗ - ΕΦΗ said
>>7 κ.ε
βρε δεν ειν εδώ Ευρώπη
εδώ είναι του Φουρθιώτη*
36 >>κεφτεδάκια ικεα
ιπποτικά
38>>H κυβέρνηση ενεργεί και αποφασιζει με ακρίβεια,
απο-φασίζει
44 >>άρμεγμα,κούρεμα,σφάξιμο
κάτι ξεχνάς,κάτι ξεχνάς
(εκτός απ΄ ό,τι πιεις και φας)
*βόις όβερ, βουθριώτη
Stazybο Hοrn said
55: Εννοώ ότι δεν είναι στημένη η αντίθετη άποψη που έχει αρχικά ο δημοσιογράφος, κι η ανατροπή -και το γκολ- που έρχεται από την Γαβριηλίδου. Τον κατατροπώνει γνήσια· ο οποίος είναι ένας συντηρητικός εθνικιστής, και καλά κεντρώος δημοσιογράφος -κάποιοι τους λένε και ακραίους κεντρώους.
Γιάννης Ιατρού said
59: ΕΦΗ, θα σ΄ ενδιαφέρει η πληροφορία 🙂 🙂 🙂
Για Πάσχα στην Κρήτη στέλνετε ΝΤΟΡΑ στο 13033
Γιάννης Μαλλιαρός said
Χαίρετε,
1. Καλά, τα Λιχνεστάιν, αμαλάγματα κλπ χρειάστηκα και 2η ανάγνωση για να καταλάβω πως ήταν στραβογραμμένα.
2 Τόχω ξαναπεί. Πολύ θάθελα να μπορούσα να ήμουν μεγάλος ευεργέτης. Να ήμουν στη θέση να κάνω φιλανθρωπίες. Και να με θαυμάζουν και να με δοξολογούν όλοι.
3. Και κάτι φίλοι πήγαν δυο φορές Αθήνα – Τρίκαλα και πίσω και δεν τους σταματήσανε. Είχαν κάτι χαρτιά μαζί τους
4. Χρόνια πολλά και καλά σ’ αυτούς που έχουν γενέθλια σήμερα. Να απολαμβάνουν ό,τι γουστάρουν.
#11 Αυτά τα γράφω από παραλία (της Αττικής). Μια χαρά είναι.
Χαρούλα said
#60 ευχαριστώ. Και συμφωνώ απόλυτα.
🎶Κάποις γιορτάζει που να ξέρω, και δεν είμαι γω🎵😊
Χαρούμενα γενέθλια! 🎂 Χρόνια και πολλά και καλά στον κρυφό εορτάζοντα!🥂
Pedis said
Άλλη μία εξαιρετικά ευφυής γελοίο γραφία του Π.
(Κουίζ: ποιο είναι το υπόγειο μήνυμα κριτικής στην κυβέρνηση;)
🥳
Γιάννης Ιατρού said
62 (τέλος): Κι εδώ, κάπως την βγάζουμε! Καλά να περνάς 🙂
Γιάννης Ιατρού said
63: Χαρούλα 🙂 🙂

Stazybο Hοrn said
Κι ένας μεζές που εντοπίστηκε από τον πρώην ΓΓ του ΥΠΑΙΘ, καθ. Ηλία Γεωργαντά:
Ο Ρήγας σε καφενείο στην Τεργέστη, χρόνια μετά το θάνατό του.
Πρέπει να είναι καλή επιχορηγούμενη διασκέδαση κι αυτός ο Σύνδεσμος Ιστορικών Καφέ Ευρώπης στα Χανιά.
Triant said
54: Η ράντα στην αργκό των τραπεζικ(τ)ών είναι η κατάσταση με τις (συνήθως τοκοχρεωλυτικές) δόσεις. Εξ ου και κάποιοι αποκαλούν υποτιμητικά τους τραπεζίτες ραντιέρηδες.
ΕΦΗ - ΕΦΗ said
61 Γιάννη μου, το είδα και μη με τσιτώνεις!
Ντόρα ντόρα ντόρα
σσ Άστη την καημένη, θέλει να πα να δει πώς πάει η οικοδομή. Άλλαξε κλειδωνιά λένε η υπέρκομψη και φτιάχνει δικό της
Αν Μαίνανδρος, τότε και Μαίνιος ,
(χ@στήκαμε δλδ), αλλά
αυτός, στο τάλιρο
ΓέΤι, λείπεις 😦
dimosioshoros said
Σήμερα έχει γενέθλια το 2,74‰ του ελλαδικού πληθυσμού.
Γιάννης Ιατρού said
67: …

Θεέ μου τη δεύτερη φορά
που θα ‘ρθω για να ζήσω
όσο η καρδιά κι αν λαχταρά
δε θα ξανα ‘πανάστατήσω
…
Γιάννης Ιατρού said
69: Ναι, αλλά για τον Λάμπρο δεν λες τίποτα 🙂 🙂 🙂
Μαρία said
67
Το κείμενο στο φουμπού δεν μπορώ να το δω.
Στο άλλο βλέπω και τη λέσχη Κομοτηναίων 🙂
Stazybο Hοrn said
73: Δημόσιο είναι, θα έπρεπε να μπορείς να το δεις. Γράφει ότι είναι μεζές:
Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι το εξής: πώς είναι δυνατόν να σύχναζε ο Ρήγας, ο οποίος εκτελέστηκε το 1798, σ’ ένα καφέ που ιδρύθηκε το 1830; Το φάντασμά του ίσως. Ο ίδιος ολίγον δύσκολο…
Ας το δει λίγο αυτό ο Σύνδεσμος Ιστορικών Καφέ Ευρώπης διότι δημιουργεί κρίση εμπιστοσύνης για τα μέλη του με τις περιγραφές που βάζει. Άντε να πιστέψω εγώ μετά ότι εκεί σύχναζε ο Τζέιμς Τζόυς, ο Σβέβο και ο Σταντάλ!
Γιάννης Ιατρού said
73: Μαρία εδώ 😉
ΕΦΗ - ΕΦΗ said
>>(rabbit test) Αργότερα αναπτύχθηκε μια άλλη μέθοδος με βατράχους
Λεπτομέρειες εδώ
https://ejournals.epublishing.ekt.gr/index.php/jhvms/article/viewFile/17748/15786
64 Πάγωσα!
72 Το Λάμπρο πετάγομαι και τον βλέπω άμα μου λείψει πολύ. Ξέρω το στέκι. Για το Γετι πρέπει να αλλαξοδημίσω και να ρίξω και τα χαρτιά-ποιος είναι 🙂
Ποιος έχει γενέθλια; ο …66;
ΣΠ said
53
Βλέπω όμως ότι η φωτογραφία στην σελίδα βγαίνει λειψή και από τις δύο πλευρές, όχι μόνο από τα δεξιά.
Stazybο Hοrn said
77: OK, βαριέμαι να δω τώρα τις ρυθμίσεις css. Όπως είπα, του φωτογράφου είναι το λάθος.
Γεράκι said
20, 26 Το «κοινά σύνορα» [με Λιβύη] είναι το συνηθισμένο λάθος στην απόδοση του [eez] boundaries, έτσι τα όρια (boundaries) γίνονται σύνορα (borders). Η διαφορά των όρων είναι ότι η πρώτη περίπτωση περιγράφει όρια δικαιοδοσίας, πχ όρια ΑΟΖ, περιοχής πληροφοριών πτήσεων, έρευνας και διάσωσης κοκ, όρια που ασκούνται κυριαρχικά δικαιώματα, ενώ η δεύτερη περίπτωση περιγράφει όρια που ασκείται κρατική κυριαρχία. Για να είχαμε «κοινά σύνορα» με Λιβύη θα έπρεπε, είτε να έχουμε κοινά χερσαία σύνορα, είτε οι ακτές μας να μην απείχαν πέραν των 24 ναυτικών μιλίων.
Faltsos said
21,26,53
Για τη φωτογραφία από τη συναντηση στο προεδρικό Μέγαρο.
Δεν πιστεύω ότι είναι λάθος. Πρόκειται για επιλογή. Ο καθένας κεντραρει σ αυτό που θεωρεί πιο σημαντικό.
Δείτε μια άλλη επιλογή από την ίδια συνάντηση:
https://m.facebook.com/photo.php?fbid=1096998904077500&id=314105085700223&set=pcb.1096999410744116&source=48
Χαρούλα said
#63,66ευχαριστώ.
Με εκτίμηση. Εύχομαι να πέτυχα κάτι που θα σου αρέσει🥰!
Γιάννης Ιατρού said
76a: Απίθανη η δημοσίευση του Κ. Βλάχου 👍👍
Το εκτροφείο και τα περί αυτού με ενθουσίασαν για την λεπτομέρεια και την ακρίβεια που περιγράφεται!
Γιάννης Ιατρού said
χαχα, καλά, δεν έφτανε η Χάλκη προχθές, έχουμε και συνέχεια:
Έβαλαν σε καραντίνα… λάθος οικισμό Ρομά στα Γιάννινα! 🙄
Γιώργος Κατσέας, Θεσσαλονίκη said
@51. Πολύ πολύ ἐνδιαφέρων ὁ σύνδεσμος!
Stalker said
Χαλλλαρές απορίες λοιπόν.
Με τόσα ριάλιτι που βρόμισε ο τόπος , πώς στο διάολο θυμούνται που χέζει… εεε συγγνώμη παίζει , ο καθένας και τους σχολιάζουν στην πιάτσα ;
Και ας πάω στα σοβαρά και ενδιαφέροντα πεντάλεπτα με δυο απορίες ή επιφυλάξεις.
1.Εντάξει, όπως αλλάζουν φύλο ζώα και φυτά, ξέρουμε πως έχουν αλλάξει γένος και ουσιαστικά, αλλά ολίγον ασαφής κου φάνηκε η εξήγηση της διαφοράς ανάμεσα στην ψήφο και στον ψήφο με τη δικαιολόγηση ως «αίτιον» και «αιτιατόν», ενώ οι άλλες αιτιάσεις μου ήταν γνωστές.
2.Για την ονομασία της παριανής εκκλησίας τώρα.
Αν και ως επίσημη θεωρείται η » Εκατονταπυλιανή «, που όταν είχα πάει δεν κατάφερα να βρω ούτε τις 99, είναι γνωστό πως είναι σύγχρονες και οι δυο ονομασίες και με διαφορά λίγων χρόνων , η πρώτη αναφορά φαίνεται να είναι αυτή της » Καταπολιανής» κατά τα μέσα του 16ου αιώνα.
Αρκεί αυτή η χρονολογική διαφορά να μας κάνει να υποθέσουμε την αρχική ονομασία και αν είναι θέμα παραφθοράς , η πιο λογική διαδρομή είναι οι λόγιοι να προσδώσαν μεγαλοπρέπεια στην «Καταπολιανή» , ή οι ντόπιοι , για λόγους «ευφωνίας» , να κούρεψαν την » Εκατονταπυλιανή» ;
Αν βέβαια ξέραμε την πραγματική προέλευση της ονομασίας, τότε το πράγμα είναι ξεκάθαρο.
Κανένας παριανός εδώ;
ΕΦΗ - ΕΦΗ said
Πσαρά μου τα ψαρέματα
σε ψάρια και σ΄αγάπες
πλούσια να΄ν και νόστιμα,
μπαρμπούνια μέχρι σάλπες 🙂
Μάλαμα να΄ν το δίχτυ σου
το παραγάδι ασήμι
να ξεχειλίζουν οι ψαριές
στην πλώρη και στην πρύμη
Χρόνια Πολλά σου κι ως τα επιθυμείς!
Stazybο Hοrn said
80: Τι σχέση έχει τώρα αυτή η φωτογραφία, από μια συνάντηση 3 μήνες πριν, όταν η Καλυψώ ήταν στο προσκήνιο;
Γιάννης Μαλλιαρός said
21 Στη φωτογραφία όντως υπάρχουν κι οι δυο, αλλά στην εφημερίδα φαίνεται μόνο λίγο ποδαράκι. Απ’ την άλλη, ακόμα κι η ολόκληρη, είναι σωστή η ισορροπία του κάδρου; Στο κέντρο ο καναπές, σε μια άκρη του ο πρωθυπουργός κι η προεδρίνα που είναι πρώτη τη τάξη (σύμφωνα με το σύνταγμα) στη γωνία κι όποιος τη δει;
Γιάννης Μαλλιαρός said
20 & 26β Πάμε: Αλβανία, Βόρεια Μακεδονία, Βουλγαρία και Τουρκία, 4 με χερσαία. Ιταλία, Μάλτα, Λιβύη, Κύπρος 4 με θαλάσσια μόνο. (αν δεν βάζει την Κύπρο, τότε έχει την Αίγυπτο). Σύνορα και τα μεν και τα δε.
Μιχάλης Νικολάου said
… να το προσέξεις το πιναμπούρ όπως και τα μανιτάρια …
Με το πιναμπούρ στο πλευρό τους
Μιχάλης Νικολάου said
… υπάρχει ιδιότητα «πρώην παίκτρια ριάλιτι» (και «πρώην παίκτης» φαντάζομαι). …
Τώρα εμφανίζονται σε
πρωηνάδικο
Γιάννης Μαλλιαρός said
53 Εμ, δεν είχα προλάβει να το διαβάσω. Συμφωνούμε (ακόμα χειρότερα αν είναι καρέ από βίντεο, πάει να πει πως αυτός που το πήρε το πήρε στην τύχη, δεν το κοίταξε καθόλου ποιο καρέ διάλεξε).
Faltsos said
87 Ε, ναι. Αντί «από την ίδια συνάντηση» να γραφεί «από μια παρόμοια συνάντηση».
Να μείνει:
«Ο καθένας κεντραρει σ αυτό που θεωρεί πιο σημαντικό».
Μιχάλης Νικολάου said
Είχα πάντα την απορία αν «τα μπούνια» (μέχρι…) είναι μία ή δύο λέξεις.
Stalker said
Και αν η…αλαλίστατη(όταν πρέπει) ΠτΔ έκανε τη σκηνοθεσία για να μην πολυφαίνεται ;
Και για να ευθυμήσουμε σουρεαλιστικώς
Μιχάλης Νικολάου said
Throw a Rabbit στην τεχνολογία γεωτρήσεων είναι έκφραση της πιάτσας σχετική με κυλινδρικό εργαλείο που περνάει μέσα από μεταλλική σωλήνα, για την επιβεβαίωση της εσωτερικής διαμέτρου της (πριν την κατεβάσουν στο πηγάδι, στο άνοιγμα ή στο φινίρισμα του πηγαδιού) ώστε να είναι σίγουρο πως δεν υπάρχουν εσωτερικά εμπόδια.
Μαρία said
Τώρα άκουσα τα πεντάλεπτα. Φοβερή η παραφθορά «άκουσε τα έξι αμάξια», αν δεν είναι μπεντροβάτη 🙂
Χαρούλα said
Το πρωί της Παρασκευής το λιανεμπόριο θα άνοιγε πανηγυρικά, και παρά την έξαρση των κρουσμάτων, τη Δευτέρα 5 Απριλίου —κυβερνητικά στελέχη θριαμβολογούσαν σχετικά και ΜΜΕ έκαναν ρεπορτάζ με τους καταστηματάρχες που ετοιμάζονταν ενθουσιασμένοι να υποδεχτούν επιτέλους πελάτες. Πηγή: Protagon.gr
Όποιος βρεί πότε θα άνοιγε το λιανεμπόριο και πότε θριαμβολογούσαν τα ΜΜΕ, κερδίζει …self test🤣!
aerosol said
Το επιτελείο μου παρακολουθεί Μαστερ Σεφ και μου αναφέρει καθημερινώς. Το αξιοσημείωτο είναι πως οι παίχτες γνωρίζουν το τοπιναμπούρ, γνωρίζουν πως το μπερδεύουν (ενίοτε αστειεύονται μ’αυτό τους το λάθος), αλλά η γλωσική συνήθεια συχνά υπερτερεί. Μάλλον διότι δεν είναι παλιός, εμπεδωμένος όρος και το μυαλό δεν συνηθίζει εύκολα.
#54
Από μια πλευρά τα περισσότερα υλικά της παραδοσιακής ελληνικής μαγειρικής ξενόφερτα είναι. Πάντως δεν είναι διαγωνισμός για σπιτική, καθημερινή μάγειρική, είναι για επαγγελματική μαγειρική υψηλού επιπέδου. Τα περίεργα υλικά και οι εξεζητημένες τεχνικές είναι αυτονόητα ζητούμενα σε αυτό το επίπεδο. Η παράδοση είναι απλά μια «φιλοσοφική» βάση που καλείται να δώσει κάποιες θεμελιώδεις αρχές.
#68
Παραδοσιακά ραντιέρης είναι ο εισοδηματίας, αυτός που δεν εργάζεται αλλά έχει σταθερά έσοδα από τόκους ή ενοίκια. Προέρχεται από το γαλλικό rentier, και η ράντα από το rente. Είναι παλιός όρος και δεν περιορίζεται σε τραπεζικούς χώρους -υπάρχουν πολλές οικονομικοπολιτικές αναλύσεις που αναφέρουν τους ραντιέρηδες. Μειωτικός όρος, τους εννοεί ως κηφήνες που δεν συνεισφέρουν στην προκοπή μιας χώρας (ειδικά από αριστερή σκοπιά). Με αυτή τη λογική μου κάνει εντύπωση να αναφέρεται σε τραπεζικούς υπάλληλους, ακόμα και υψηλά στελέχη.
Μαρία said
98
Έφαγαν το ρήμα ανακοίνωσαν 🙂
voulagx said
#91: Το πρωηνάδικο είναι το αντίθετο του νυνδίκαιο.
aerosol said
#101
Είσαι θεότης!
dryhammer said
101. ‘Οπως ο Φαραντέι κι ο Φαρενάιτ!
Δύτης των νιπτήρων said
101-3 Έτοιμοι για το τουίτερ είστε παιδιά 🙂
Γιάννης Μαλλιαρός said
Τώρα ξαναβλέπω τον τίτλο. Χαλαρωτικά ή χαλαρωμένα τα σημερινά μεζεδάκια. Ή λίγο πριν τη χαλάρωση (και τη χαλαρότητα).
Triant said
99 τέλος. Μα αυτό λέω κι εγώ, υποτιμητικός όρος είναι. Έτσι τους αποκαλούσαμε κάποιες φορές όταν συνεργαζόμουνα επί χρόνια με μια εταιρία λογισμικού που είχε (είχαμε) γράψει τραπεζικό σύστημα και γενικά είχε πολλά πάρε – δώσε. Εντυπωσιακή πάντως ήταν η ασχετοσύνη των περισσότερων στελεχών’ έπρεπε να τους εξηγούν τα πάντα.
Ευχαριστώ βέβαια για την εξήγηση – ανάλυση του όρου.
aerosol said
#106
Συμφωνούμε στο υποτιμητικός αλλά δεν το είχα ξανακούσει για εργαζόμενους -ακόμα και τόσο… αμφισβητούμενου κλάδου. Δεν μου κάνει εντύπωση που δεν καταλάβαιναν πολλά. Και, δυστυχώς, δε μου κάνει εντύπωση που στα πρώτα χρόνια της κρίσης τα ΜΜΕ ήταν γεμάτα από αναλύσεις τέτοιων τύπων, που έβγαζαν λάδι τις τράπεζες και ερμήνευαν όπως βόλευε φαινόμενα που προφανώς τους ξεπερνούσαν. Οπότε είχαμε τους «δικούς σου» ραντιέρηδες στην υπηρεσία των «κλασικών» ραντιέρηδων που απομυζούν μια χώρα!
ΜΙΚ_ΙΟΣ said
>> Ήτανε μακρύ το κλίμα και τό’φαγε ο γάιδαρος!
Να θυμόμαστε όμως! Ήτανε –και είναι- και στραβό! 🙂
– Λέτε, βρε παιδιά, να τους βάζουμε ιδέες; Πριν λίγες μέρες έγραφα:
«Αλλά επειδή τους ‘έχει φοβηθεί το μάτι μου’, δεν αποκλείεται να υιοθετήσουν ένα πιο ‘έξυπνο’ μέτρο: Να ζητούν από κάθε μαθητή και εκπαιδευτικό, μία Υπεύθυνη Δήλωση ανά εβδομάδα ότι είναι αρνητικός στο σελφ τέστ. 🙂 ».
https://sarantakos.wordpress.com/2021/03/29/selftest/#comment-728263
Και ιδού! Έτσι ακριβώς, διαβάζω/ακούω ότι θα πιστοποιείται η διενέργεια του αυτοτέστ από τους μαθητές προκειμένου να μπαίνουν στην τάξη… Όταν η πραγματικότητα ξεπερνά τη φαντασία!
Να δούμε: Θα απαιτείται και βεβαίωση για το γνήσιο της υπογραφής του κηδεμόνα του μαθητή;;
[Υποψιάζομαι ότι περί σελφ-τεστ θα έχουμε πολλά να σχολιάσουμε στο άμεσο μέλλον.
Ρε, πού έχουμε μπλέξει! 😬]
ΣτοΔγιαλοΧτηνος said
91# Στο πρωηνάδικο εμφανίζεται συχνά και κάνα ψοφήμη που αναπολεί περασμένα μεγαλεία.
Πέπε said
@2
> εκθέτει –με ευγλωττία αντιπροέδρου Εδεσσαϊκού– το όραμά της
@5
> Αυτό είναι έπος! Θέλω να τη γνωρίσω
Στα πρώτα 3 λεπτά, καθώς και στα πέριξ του σημείου με την εξυγνίαση, αρκετά νορμάλ τη βρίσκω. Δε θα κάτσω βέβαια να τ’ ακούσω και όλο.
Πέπε said
@20, 30, 79 κλπ.:
«Κοινά» σύνορα; Το σύνορο δεν είναι εξ ορισμού κοινό με άλλη χώρα; Στο τέρμα μιας χώρας, εφόσον δε βρούμε θάλασσα, το μόνο άλλο που μπορούμε να βρούμε είναι άλλη χώρα.
Δύτης των νιπτήρων said
Μιχάλη Νικολάου, αν βλέπεις, ο συγγραφέας των παρακάτω μου γράφει να σου πω ότι, έγραψε για τον Τζάρεντ Ντάιαμοντ όπως σου είχε υποσχεθεί πριν δέκα χρόνια… 🙂
https://tetartoskosmos.wordpress.com/2021/03/19/%ce%b5%cf%80%ce%b9%cf%83%cf%84%cf%81%ce%bf%cf%86%ce%ae-%cf%83%cf%84%ce%bf-%cf%81%ce%ac%cf%80%ce%b1-%ce%bd%ce%bf%cf%8d%ce%b9/
και
https://tetartoskosmos.wordpress.com/2021/03/26/%ce%ad%ce%bd%ce%b1%cf%82-%ce%bc%ce%b1%ce%bb%ce%b8%ce%bf%cf%85%cf%83%ce%b9%ce%b1%ce%bd%cf%8c%cf%82-%cf%83%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%b1%cf%86%cf%81%ce%b9%ce%ba%ce%ae/
sarant said
Eυχαριστώ για τα νεότερα και να με συμπαθάτε για την πολύωρη απουσία. Πήγαμε σε φιλικό σπίτι και ίσως να παραβιάσαμε και λίγο το κέρφιου.
51 Οπότε ή ο νονός του Φουρθιώτη είχε υπόψη του τον σπάνιο διαλεκτικό τύπο (αυτοκρατορική περίοδος στη Μυσία) ή ο συντάκτης του εγγράφου έκανε ανορθογραφία. Χίλια προς ένα πιθανότερο το δεύτερο.
54τέλος Νομίζω πως σωστά τον στάθμισες.
64 Ειναι υπόγειο
68 Αυτό είναι το γαλλ. rente.
sarant said
Kαι συνεχίζω
79 Έτσι. Καλώστον!
97 Δεν είναι μπεντροβάτη. Νομίζω πως την έχει ο Ν. Πολίτης.
101-3 🙂
105 Χαλαρωμένα το άλλο Σάββατο 🙂
sarant said
112 Κι εγώ ξοφλάω πότε πότε κάτι παγωμένα χρέη δεκαετίας 🙂
Μαρία said
113
Μένιος (Μαίνανδρος – Γεώργιος) Φουρθιώτης
https://www.facebook.com/pg/menios.fourthiotis/about/
Μαρία said
116
Μια έρευνα στα στοιχεία δημοσιότητας του Γ.Ε.ΜΗ. αποδεικνύει ότι ο Μαίνανδρος- Γεώργιος Φουρθιώτης (το πραγματικό του όνομα) https://www.2020mag.gr/apopseis/1051-poios-fovatai-ton-menio-fourthioti?fbclid=IwAR0HeIRdeMIB158UsNd5fZYv9kejtnXFJ_RgoZL8PO0zVpNd0PxWoiDKQGY
Γεράκι said
111 Μάλλον χρησιμοποιείται καταχρηστικά, αν και τα σύνορα ενός κράτους σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί τυπικά να μην είναι κοινά με του γειτονικού κράτους! Μπορεί να υπάρχει μεταξύ τους κάποια νεκρή ζώνη, ή να υπάρχει αμφισβήτηση και διαφορετικός υπολογισμός, ή να μην υπάρχει συμφωνία καθορισμού ορίου που να είναι αμοιβαία αποδεκτό, περιπτώσεις όπου πλέον τα σύνορα δεν είναι …κοινά.
Αγγελος said
(108b) Δεν σας θυμίζει τις … δηλωμένες του (όχι τόσο) παλιού καιρού, με τα βιβλιάρια υγείας και την δισεβδομαδιαία εξέταση;
ΚΩΣΤΑΣ said
108 –> …να ζητούν από κάθε μαθητή και εκπαιδευτικό, μία Υπεύθυνη Δήλωση ανά εβδομάδα ότι είναι αρνητικός στο σελφ τέστ. 🙂 ».
119 –> Δεν σας θυμίζει τις … δηλωμένες του (όχι τόσο) παλιού καιρού, …
Και τι θέλετε δηλαδή, οι πρωτευουσιάνοι να πάτε στη Συγγρού
κι ενέσεις 606; Κι εμείς οι Σαλονικιοί, που έκλεισε το Λοιμωδών, πού θα πάμε;
Αυτοτέστ κύριοι και υπεύθυνη δήλωση… 😉
Pedis said
+ 41 (ευκολάκι)
Η Μαρίνα Πατούλη μετά τον χωρισμό της από τον περιφερειάρχη Αττικής, δέχεται πολλά μηνύματα από γυναίκες που αντιμετωπίζουν προβλήματα στον γάμο τους.
Μαρία said
120
Άλλη η Συγγρού κι άλλο το Συγγρού.
Μαρία said
120
Παγανιστικές Δοξασίες της Θεσσαλικής Γης https://sarantakos.wordpress.com/2017/07/23/tsaprailis/
ΚΩΣΤΑΣ said
122 Γράψε λάθον, αλλά την ουσία την έπιασες.
aerosol said
Μάλλον είναι κυνικό αλλά δεν μου κάνει εντύπωση που άτομα πρόθυμα να πούνε τα σώψυχά τους στην Πατούλαινα έχουν πρόβλημα στο γάμο τους.
Spiridione said
Ο Γ.Χ για τη Ζαννή
Pedis said
… με αίσθηση μυϊκής αδυναμίας … ? ! 🤣
Μαρία said
124
Άλλωστε απ’ τη Συγγρού πας στο Συγγρού.
ΚΩΣΤΑΣ said
126
«… που φιλοτέχνησε την αξιοδάκρυτη εικόνα «που ταξίδεψε σ’ όλο τον κόσμο»…»
Ως εκεί διάβασα την εφσυν, κι ύστερα κλικ και στον αγύριστο…
Καλή είναι και η κριτική, αλλά…
Μαρία said
127
Σε πρωινό στασίδι την Πρωταπριλιά άφησε αιχμές για τους πλαστικούς και τον καταράστηκε ο Εξαδάκτυλος.
Pedis said
# 126 – μα δεν είναι μόνο ότι φάλτσαρε αλλά ότι τραγούδησε σαν κοινό δεκάχρονο που ο ύμνος τού βγαίνει πιο εύκολα και φυσικά με κείνο το χαρακτηριστικό συναισθηματικό βέλασμα.
ΚΩΣΤΑΣ said
126 Πλάνταξαν τα εθνίκια στο κλάμα, γιατί ντροπιάστηκε ο εθνικός μας ύμνος.
Μαρία said
gpointofview said
Ευχαριστώ όλους όσους (όσοι/ες) έλυσαν τον γρίφο (# 66) του αρχειοφύλακα του ιστολογίου και έγραψαν τις ευχές τους για τα γενέθλιά μου εδώ ή αλλού. Ειδικά την Εφη-έφη για το ποιηματάκι που σκάρωσε προς τιμή μου (# 86 )
Σε ανταπόδοση αφιερώνω ένα αγαπημένο μου τραγούδι, ελπίζοντας να μπούμε ξανά στο λιμάνι από την φορτούνα του κορωνοϊού…
Pedis said
# 130 – Τι υπονοεί ο μπουμπούκος και του δίνει δίκιο ο παραράκης, ότι στην Επιτροπή Λοιμοξιολόγων συμμετέχουν και πλαστικοί χειρούργοί, με συμφέροντα σε ινστιτούτα καλλονής. Ή ορθοπeaδικοί με ειδικότητα στο πεντικιούρ;
Pedis said
«Σήμερα, μέσα στον λόφο του Στρέφη, μηχανή της ομάδας ΔΙΑΣ χτύπησε τον σκύλο μου, τη Μάιρα, την ώρα που περπατούσαμε στον πεζόδρομο του λόφου.
Ευτυχώς, η Μάιρα είναι καλά, εγώ όμως όχι. Από την ταραχή μου εκείνη τη στιγμή φώναξα “τι κάνεις εκεί ρε μαλάκα”, με αποτέλεσμα ο αστυνομικός να κατέβει, να με αρπάξει από το χέρι, να μου το στρίψει, να με κολλήσει στον τοίχο και να βγάλει χειροπέδες, κατηγορώντας με για εξύβριση, και ενώ ούρλιαζε στο πρόσωπό μου (χωρίς μάσκα φυσικά) “ποιον είπες μαλάκα”» αναφέρει στην σελίδα της στα κοινωνικά δίκτυα η Σοφίνα Λαζαράκη, περιγράφοντας το περιστατικό.
«Όταν ρώτησα από που και ως που επιτρέπονται οι μηχανές μέσα στο πάρκο με τα παιδιά και τα σκυλιά, η απάντηση ήταν “πρώτη φορά βλέπεις;”, ενώ ισχυρίστηκε πως ο σκύλος έπεσε μόνος του πάνω στη μηχανή» συνεχίζει η ηθοποιός και χορεύτρια, για να καταλήξει πως «αναγκάστηκα να ζητήσω συγγνώμη για να μην οδηγηθώ στο τμήμα σαββατιάτικα και μετά από λίγο φύγαμε. Η οργή ομως και η αδικία με πνίγει ακόμα».
Αξίζει να σημειωθεί πως ανάρτηση για το περιστατικό έκανε και η φίλη της Σ. Λαζαράκη, Μαντώ Παπαρρηγοπουγοπούλου φέρεται να ήταν παρούσα στο περιστατικό, επιβεβαιώνοντας το περιστατικό και περιγράφοντας πως επρόκειτο για πέντε δικάβαλες μηχανές.
Όπως αναφέρει, όταν ο αστυνομικός τράβηξε το χέρι και κόλλησε στον τοίχο τη φίλη της, η ίδια φώναζε να την αφήσουν, με τους αστυνομικούς να την σπρώχνουν.
Μάλιστα, όπως αναφέρει, προς το τέλος του περιστατικού και μετά τις παρατηρήσεις των δύο κοριτσιών για την κυκλοφορία των μηχανών στο πάρκο, η απάντηση των αστυνομικών ήταν «να το συνηθίσετε».
https://thepressproject.gr/katangelia-gia-traboukismo-astynomikon-se-kopela-kai-to-skyli-tis-sto-lofo-tou-strefi/#.YGiK8O1wH4U.twitter
Μαρία said
135
Ο μοναδικός πλαστικός της επιτροπής είναι ο Εξαδάκτυλος, πρόεδρος του παν. ιατρικού συλλόγου. Δερματολόγος δεν υπάρχει.
Για τα πεντικιούρ όλες οι νυχούδες δουλεύουν στα σπίτια.
ΣΠ said
116
Ο τηλεφωνικός κατάλογος έχει αρκετούς Μένανδρους και έναν Μαίνανδρο, που περιέργως υπάρχει στον κατάλογο και ως Μένανδρος.
Pedis said
# 137 – Ρητορικά ερωτηματα ήταν. 😃 Τι θα αμολάει ο Άδωνης σε τηλεοπτική εκπομπή; Ψέμματα και καφριλίκια.
Ο Εξ. είναι γκεστ σταρ λόγω διοικητικής θέσης
και, ίσως, ως ένας ακόμη εγκάθετος της κυβερνητικής αυλής, όχι ότι έχει γνώμη επιστημονική ή ότι αυτή θα μετράει.
Άλλωστε, αυτή δεν είναι επιστημονική επιτροπή. Είναι σα διαρκές workshop με τόσα άτομα που συμμετέχουν. Λογικά και εμπειρικά, δύο-τρεις θα παίρνουν, αν παίρνουν κι αν είναι δικές τους, τις αποφάσεις, οι υπόλοιποι κάνουν μπούγιο για να βρίσκονται στα μέσα και στα έξω και κάποιοι έχουν βρει την ευκαιρία να κάνουν αυτοδιαφήμιση ως μαϊντανοί.
Πέπε said
136
Πριν πολλά χρόνια, πριν πολλές κυβερνήσεις, ήμουν σ’ ένα πολύ μικρό παρκάκι της γειτονιάς κι έσμπρωχνα άτομο σε αναπηρικό καροτσάκι. Εντωμεταξύ ήμουν κι ο ίδιος ημιανάπηρος, γιατί λίγο καιρό πριν είχα χτυπήσει, είχα αναγκαστεί να μείνω κάποιο διάστημα ξάπλα (αν και χωρίς σοβαρές ζημιές), ήταν η πρώτη φορά που έβγαινα από το σπίτι, και επομένως το καροτσάκι με βόλευε γιατί στηριζόμουν κιόλας. Φυσικά, πηγαίναμε σε ρυθμούς επιταφίου.
Αντιλαμβάνομαι ότι πίσω μου υπάρχει αυτοκίνητο. Πριν συμβεί οτιδήποτε έχει αρχίσει να μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι. Τα πάρκα δεν είναι για αυτοκίνητα, ακόμη κι αν οι αλέες είναι φαρδιές και η μάντρα έχει είσοδο. Θεώρησα απόλυτο χρέος μου να παραμείνω μες στη μέση της αλέας, και να συνεχίσω το αργό σμπρώξιμο.
Μου κορνάρει. Δεν μπορώ να φανταστώ μεγαλύτερο θράσος στον απάνω κόσμο από το να οδηγείς αυτοκίνητο μες στην αλέα του πάρκου και να κορνάρεις επειδή οι ανάπηροι δεν πάνε αρκετά γρήγορα. Οπότε γύρισα και φώναξα κάτι που εξέφραζε ακριβώς αυτό. Δε θυμάμαι βέβαια τι είπα, πάντως δεν έβρισα, ούτε και του χαρίστηκα όμως. Και με την ευκαιρία, είδα και τον οδηγό με το όχημά του. Το όχημα ήταν ΙΧ, αλλά ο οδηγός ήταν ένστολος αστυνομικός. Και γύρευε τα ρέστα! Πρέπει βέβαια να ομολογήσω ότι δε βγήκε να μας δείρει. Λογοφέραμε για μια-δυο ατάκες, ο τύπος ήταν πεπεισμένος με τα σωστά του ότι έχει δίκιο, και για να μην μπλέξουμε παραμέρισα.
Αλλά το θυμάμαι ακόμη, με αμείωτη αγανάκτηση.
Τα οχήματα στα πάρκα πρέπει να απαγορεύονται άνευ όρων. Μόνο ασθενοφόρα και πυροσβεστικά όποτε χρειαστεί. Ούτε μπατσικά, ούτε καν κηπουρικά. Τα οχήματα των παραβατών να μπαίνουν στην πρέσα που τα κάνει κυβάκια, κι οι ίδιοι, αν προλάβουν να βγουν, τότο το καλύτερο γι’ αυτούς.
Pedis said
Αν ο κυβέρνηση ειλικρινά ήθελε να πάρει επιστημονική γνώμη θα επέλεγε τη σύσταση ολιγομελούς Επιτροπής Ειδικών. Να της ετοιμάζουν πρωτοκολλημένα ραπόρτα με άποψη και υπογραφές. Ώστε, επιπλέον, η κυβέρνηση να αναλάμβανε την ευθύνη για την επιλογή των Ειδικών.
Μαρία said
138
Ο Με ή Μαι είναι στη γειτονιά του. Φοβερό μαγαζί. https://emfasis.edu.gr/intro-by-emfasis-ceo/
Εκτός απ’ το νταβατζιλίκι για εγγραφή σε ξένα πανεπιστήμια κάνει και φοιτητικές εργασίες και τα πάντα όλα.
139
Ο Εξ. συμμετέχει εξ οφίτσιο ή εξ οφιτσίου 🙂 που λένε κάποιοι και σύμφωνα με την κυρία Γαβριηλίδου δικαιολογημένα.
Μαρία said
142
γειτονιά μου
Pedis said
Για ένα πράγμα είμαι ιδιαίτερα περίεργος. Τι σόι στοιχεία και δεδομένα χρησιμοποιούν και πώς τα ερμηνεύουν οι επ. επιτροπές σε κάθε χώρα, στη βάση των οποίων άλλη προτείνει να μένουν ανοικτά τα σχολεία (με πιθανές διαφοροποιήσεις ως προς τις βαθμίδες εκπαίδευσης), άλλη να προτείνει το γενικό κλείσιμο.
Και επιπλέον τι είδους δεδομένα έχει στη διάθεσή της ως προς το συγκεκριμένο ζήτημα η ελλ. επιτροπή ειδικών αφού η ιχνηλάτηση στη χώρα είναι για κλάματα και, ειδικότερα, η πιστοποίηση της διασποράς σε μαθητές, καθηγητές και γονείς δεν οργανώθηκε ποτέ κατά τη διάρκεια του φετινού σχολικού έτους.
Pedis said
# 142 β – Γαβρηιλίδου, χού?
Γιώργος Κατσέας, Θεσσαλονίκη said
@134. Τζή, χρόνια σου πολλά!
Άγγελος Σέρτης said
113
(Μαίνανδρος)
«ή ο συντάκτης του εγγράφου έκανε ανορθογραφία. Χίλια προς ένα πιθανότερο το δεύτερο.»
Ελπίζω να μη βάζετε κάθε τρεις και λίγο τόσο εξ υπαρχής χαμένα στοιχήματα…
gpointofview said
# 146
Ευχαριστώ συνονόματε ! Τώρα βιώνουν όλοι οι θεσσαλονικείς αυτό που έχουνε νοιώσει χρόνια στο πετσί τους οι ΠΑΟΚτσήδες, την διάκριση, την αδικία : ανοίγουν τα καταστήματα στην Αθήνα με τα περισσότερα κρούσματα αλλά όχι στην Θεσσαλονίκη !
Αθήνα κ@ριόλα, η Σαλονίκη πάνω από όλα !
gpointofview said
# 147
Δεν ρωτάς τον πολυώνυμο για «χαμένα» στοιχήματα ;;
Άγγελος Σέρτης said
149
Άτοπη και ανάρμοστη η παρέμβασή σας, ωστόσο εντυπωσιάζεται κανείς: νογάτε και περί άλλων πέραν του κλωτσοσκουφίου;
Αν ναι, για πείτε μας για το συζητούμενο περί Μαινάνδρου…
gpointofview said
# 150
Σαν πιο παλιός και πιο συχνός εδώ έχω μάθει να έχω εμπιστοσύνη στην συλλογική σοφία του ιστολογίου !
Οσο για μένα, είμαι ένας απλός πσαράς…
τραγουδάκι ; ( άτοπο και ανάρμοστο αλλά παίχτηκε προς τιμή μου )
Γιάννης Ιατρού said
150: Ξεκαβαλίκεψε λίγο, μπορεί να έχεις δίκιο από πλευράς ορθογραφίας/γραμματικής κλπ. στην προκειμένη περίπτωση και μπορεί να ξέρεις να ψάχνεις καλά τις όποιες πηγές, αλλά το «υφάκι» και την έπαρση που έχεις πολλές φορές δείξει εδωμέσα, χαρακτηριστικά κι ενός άλλου, κατά τα άλλα ικανού, πρώην σχολιαστή, δεν χρειάζονται. Από μένα plonk, οπότε μην κάνεις καν τον κόπο να απαντήσεις👎🤢
ΣΠ said
Χρόνια πολλά, Τζη. Γενέθλια ίδια μέρα με τον Κολοκοτρώνη.
Γιάννης Ιατρού said
153: τι γέρος «του Μωριά», τι «της Κυψέλης»🎶🏴☠️🤦♂️
Γιάννης Ιατρού said
136: μιάς και τό έθιξες….
Έχουμε τις αλλοπρόσαλλες καταστάσεις με τις αποφάσεις για τα μέτρα με την καλπάζουσα πανδημία, με αποτέλεσμα σε πολλές πόλεις να αρχίζει αντάρτικο από τους καταστηματάρχες και γενικά ανυπακοή από τον κουρασμένο, μπερδεμένο κόσμο
Έχουμε την αστοχία με την πορεία των εμβολιασμών (και τις παραδόσεις των εμβολίων) και το σούσουρο με το εμβόλιο της Ζενέκα…
Έχουμε την νέα κι απρόκλητη χρήση υπέρμετρης και άσκοπης βίας σε 13χρονο (του έσπασαν το χέρι) στη Λάρισα από την αστυνομία (σκεφτείτε τι έχει να γίνει με τα ΑΕΙ σε λίγο…) με αποτέλεσμα την οργή στην κοινή γνώμη μέσα από τα social media (και πυρά και κατά των ΜΜΕ που «έθαψαν» το θέμα). Να μου πείτε, όταν έχουν εκεί τον Θανάση Νταβούρα, για πρόεδρο της Ένωσης Αστυνομικών Λάρισας, (ναι, αυτόν με τη δήλωση «..για τρεις γκλοπιές στη Νέα Σμύρνη απολογούμαστε στο απλυταριό»),ε, τι να περιμένεις;
Έχουμε και την αμείωτη -παρ΄ όλα τα γεγονότα στην Ν. Σμύρνη κλπ.- αίσθηση της ατιμωρησίας που έχουν αποκομίσει πολλοί αστυνομικοί από την στάση του υπουργού ΠροΠο, ειδικά οι νεοσύστατες «ομάδες ταχείας επέμβασης», που έχει σαν αποτέλεσμα να συνεχίζονται αμείωτες οι προκλήσεις στην κοινωνία εκ μέρους των αρχών που είναι εκ του νόμου επιφορτισμένες με την ασφάλειά μας, αλλά οι ίδιες ούτε τους νόμους (γραφτούς κι άγραφους) σέβονται.👎
Καταγγελία για τραμπουκισμό αστυνομικών σε κοπέλα και το σκυλί της στο λόφο του Στρέφη.
Γιάννης Κουβάτσος said
Πάντα οι εξεγερμένοι είναι υποκινούμενοι από ταραχοποιά στοιχεία, τα οποία αλλάζουν από εποχή. Σήμερα τις διαμαρτυρίες κατά της αστυνομικής βίας και αυθαιρεσίας καθώς και κατά των αλλοπρόσαλλων αποφάσεων της κυβέρνησης των αρίστων τις υποκινούν οι συριζαίοι και λοιποί αναρχοάπλυτοι. Το 1821 οι ταραχοποιοί ήταν άλλοι:
«Αυτοί που επαναστάτησαν στον Μοριά, στα νησιά και στις άλλες περιοχές ήταν οι επικεφαλής των Ρωμιών και κάποιοι άθλιοι. Οι άνθρωποι του μόχθου και οι φτωχοί αισθάνονταν ανήσυχοι γι’ αυτή την εξέγερση και είναι αλήθεια ότι συμμετείχαν με το ζόρι και με την υποκίνηση των παπάδων και των ληστών. Αν το Υψηλό Κράτος τούς είχε προστατεύσει, θα το ευγνωμονούσαν.»
https://www.efsyn.gr/themata/fantasma-tis-istorias/288373_na-tane-poio-eikosiena
Γιάννης Κουβάτσος said
156: από εποχή σε εποχή, συμπληρώνω.
Γιάννης Μαλλιαρός said
Καλημέρα,
Ένσταση κύριε πρόεδρε του 154. Υπάρχουμε κι εμείς που γράψαμε πριν το γρίφο του 66 (στο 62 κι ας είχα διαβάσει μέχρι το 11 ακόμα). Δηλαδής οι δικές μας ευχές είναι του πεταματού; Διαμαρτύρομαι (έχεις γενέθλια ίδια μέρα με το γιο μου, οπότε δεν το χάνω).
Γιάννης Μαλλιαρός said
134 ήθελα να γράψω, αλλά πήγα στα κοντινά.
Babis said
#111
Νομίζω ότι είναι απαραίτητη η χρηση του «κοινά» όταν μιλάμε για τα σύνορα δύο χωρών.
Αν δούμε την πρόταση » Η Νομανσλάνδη και η Απονία έχουν σύνορα.»
Δεν μας λέει ότι συνορεύουν μεταξύ τους, μας λέει ότι δεν είναι νησιά.
gpointofview said
Ευχαριστώ για τις νεώτερες ευχές
Γιάννη, το είχα δει πως με ευχήθηκες, δεν πήγαν χαμένες οι ευχές σου, απλά ο Ιατρού με προσδιόρισε πλήρως και…προεδρικά για όσους ψαχνότουσαν. Να σου ζήσει και να χαίρεσαι τον λεβέντη σου !
Γιάννης Ιατρού said
156: Έτσι, έχουν πλέον διαβρωθεί τα πάντα 🙂 🙂
159: Κατανοητός πάντως έγινες, ταιριάζουν θεματικά και τα δύο😉. Είδες Γιάννη μ’ τι κάνει το μάρκετινγκ με τις εικόνες; Άρτον και θεάματα ζητούσε ανέκαθεν ο κόσμος 🙂 🙂
gpointofview said
# 155
Mon ami…
«La révolution sera la floraison de l’humanité comme l’amour est la floraison du coeur.
LOUISE MICHEL»
π2 said
ΣτοΔγιαλοΧτηνος said
164# Γκιουζέλ λεοπάρ κομπινεζόν.
__________________
Τζη, πολύχρονος κι από μένα και καλές πσαργιές 🙂
Δε μου λες, έχεις υπόψη σου την πρόληψη που λέει πως δεν ευχόμαστε στους ψαράδες καλή ψαριά όταν ξεκινάνε για το έργον? Μεταξύ μας, μεγάλη μαλακία. Εγώ ποτέ δεν είχα πρόβλημα, κι αν είχα, δεν έφταιγε η ευχή.
Pedis said
# 164 – βγήκε εξω με το κομπινεζόν ;
ΣτοΔγιαλοΧτηνος said
164 Απροπό, εγώ καλά σας τα έλεγα προ ημερών για τα χημικά όπλα, κι εσείς γελάγατε, ανεκδιήγητα γομάρια.
π2 said
165: Για τη θηριώδη ανορθογραφία το έβαλα, όχι για το λεοπάρ.
ΣτοΔγιαλοΧτηνος said
167 Στη φωτογραφία, τα τραγικά αποτελέσματα του χημικού πολέμου.
π2 said
155: Στο περιστατικό στη Λάρισα δεν με σόκαρε τόσο το ίδιο το συμβάν, όσο οι αντιδράσεις στα ΜΚΔ. Με το που βγήκε η διαρροή διάψευσης από την τοπική αστυνομία (τουλάχιστον τους έκοψε αυτήν τη φορά να μη βγάλουν επίσημη ανακοίνωση), ότι το παιδί έσπασε το χέρι του μόνο του, στην προσπάθειά του να ξεφύγει, κι ότι οι γονείς δεν έχουν υποβάλει καταγγελία, λύσσαξε το μισό τουίτερ με εμετικά σχόλια, όχι μόνο πολιτικής υφής αλλά και προσωπικά για το ποιον του παιδιού, πέραν των ορίων της απανθρωπιάς. Φτάσαμε στο σημείο «καλά να πάθει το αλητάκι», «χα χα, πάλι κουβά ζαίοι» κλπ. αυτόματα, αταβιστικά, βάσει μιας αναμενόμενης διαρροής, τη στιγμή που υπάρχουν σαφείς μαρτυρίες αυτοπτών (ένας μάλιστα είναι κάθε άλλο παρά αριστερός και έχει σαφέστατη διάθεση να βρει ελαφρυντικά για τους αστυνομικούς) που επιβεβαιώνουν πλήρως τις αρχικές διηγήσεις και προσθέτουν κι άλλες απαράδεκτες λεπτομέρειες (όπως τον σωματικό έλεγχο σε 13χρονο κορίτσι από άντρες αστυνομικούς).
Δεν μπορώ να ξέρω τι έγινε, δεν ήμουν εκεί, αλλά αυτή η σπουδή να στραφεί τόσος κόσμος προς την απανθρωπιά πιστεύοντας αυτό που είχε προαποφασίσει να πιστέψει με σόκαρε.
Pedis said
# 168 – α ναι, το π θέλει ήτα.
😄
θαμπώθηκα απο το παττερν στο νεγκλιζέ.
ΣτοΔγιαλοΧτηνος said
168 Σωστά, μου διέφυγε.
ΣτοΔγιαλοΧτηνος said
170# Μα ακριβώς αυτό είναι το πρόβλημα. Αυτές οι αστυνομικές συμπεριφορές δεν προκύπτουν εν κενώ, σαν μια άνωθεν και έξωθεν επιβαλλόμενη βία. Έχουν ισχυρότατο κοινωνικό έρεισμα, το οποίο στην τελική αποτυπώνεται στα εκλογικά ποσοστά των μπουμπούκων και των μποκτάνων. Πριν πέσει το ένδοξο ελληνορθόδοξο κουκί στην κάλπη έχει κατασπαραχτεί το «δεκατριάχρονο πρεζόνι».
Pedis said
# 173 – «το είπαμε, το κάναμε» !
Πού να χαρείς αμαρχοσυμμορίτη γυφτάπλυτε όταν βλέπεις προεκλογικές υποσχέσεις να τηρούνται!?
ΣτοΔγιαλοΧτηνος said
174 Έτσι είναι. Όταν λυπούμαστε εμείς οι αναρχόγυφτοι χαίρεστε εσείς οι τίμιοι νοικοκυραίοι.
π2 said
Και μια που είπα για Ελληνική Αγωγή, βλέπω ότι παίζει και κρυφό σχολειό (οποία έκπληξις):
Μόνο που τους βρίσκω λίγο υπόπτως ρεβιζιονιστές. Πρώτη μαρτυρία το 1822; Εξαπανέκαθεν οι μαρτυρίες, τουλάχιστον από το 1460, θα τους κάνει ντα ο Κεκαυμένος.
Pedis said
# 175 – Θα μπει τάξη, επιτέλους, τρεμόκωλοι αδερφόζαιοι.
Αναφέρει χαρακτηριστικά «είμαι έξω φρενών με αυτόν τον τύπο. Ήρθε στο υπουργείο και κλοτσούσε πόρτες. Ήρθε με μπράβους. Απειλούσε γενικούς γραμματείς. Υπάλληλοι έρχονταν κλαίγοντας γιατί τους έλεγε ότι θα τον προσκυνήσουμε. Μιλάμε για παρακμή».
https://www.efsyn.gr/politiki/kybernisi/288420_diloseis-broytsi-gia-foyrthioti-anaboyn-foties-stin-kybernisi
gpointofview said
Μερσί ΣουΔουΧου (το θυμάμαι το όνομά σου αλλά δεν το γράφω, όχι σαν μερικούς άλλους εδώ μέσα ονόματα δεν λέμε, σε κάτι καταλόγους έσπευδα να διορθώσω…)
Εγώ σαν πσαράς είμαι προληπτικός όσο ο Φερνάντο Σάντος, όχι πως το πιστεύω αλλά να, να μην χαλάω την πιάτσα ! Εξ άλλου και οι προληπτικοί το θυμούνται όταν δεν πιάνουν ψάρια αλλιώς ούτε προλαβαίνουν να σκεφτούν πως δεν έπιασε η πρόληψη.
Τώρα για ψαράδες δεν ξέρω, εγώ …πσαράς !
Κιγκέρι said
167: «Ο μέγας λιμός κτυπά την Αθήνα».
Αμ, δεν ήτανε λιμός, λοιμός ήτανε!
(Ο πατέρας μου μας έλεγε για να τα ξεχωρίζουμε: «ο λιμός από την πείνα του, έφαγε το κουλουράκι»!)
Pedis said
# 176 – Βρίσκεις και τα κάνεις … έχε χάρη, μωρέ, που έχει απαλλαχτεί των καθηκόντων του ο γουατέβερ …
sarant said
177 Ποιον κρατάει ο Φουρθιώτης και φέρεται έτσι;
Pedis said
τοκρατοσειστεσείς
https://www.imerodromos.gr/kataggelia-prosagogi-kai-aytoforo-se-ena-akoma-epeisodio-astynomikis-aythairesias/
Pedis said
# 181 – Ξερωγώ, τον Λιγνάδη να μην υπερασπιστεί τον εαυτόν του παίρνοντας κι άλλους μαζί του;!
(μυθιστορηματική κονζεκτιούρ 😌)
π2 said
181: Αν ήταν γνωστό, τότε δεν θα τον κρατούσε.
Stazybο Hοrn said
164: Προφανής τρολιά. Δεν θα έβγαινε έτσι να κάνει διαφήμιση στο κωλοχανείο της η μπουμπούκα.
Μαρία said
177
Και https://www.documentonews.gr/article/%cf%80%ce%b5%cf%81%ce%ae%cf%86%ce%b1%ce%bd%ce%bf%ce%b9-%cf%80%ce%bf%cf%85-%ce%bc%ce%b1%cf%82-%ce%ba%cf%85%ce%b2%ce%b5%cf%81%ce%bd%ce%ac%ce%b5%ce%b9-%ce%bf-%cf%86%ce%bf%cf%85%cf%81%ce%b8%ce%b9%cf%8e/
https://left.gr/news/syriza-ps-o-k-mitsotakis-den-mporei-na-siopa-me-tis-apokalypseis-vroytsi
185
Κάνει μπαμ η τρολιά.
Pedis said
Ποια είναι η τρολιά, ότι δεν θάβγαινε ποτέ φωτογραφία με τη λενζερί;! 🤭
Pedis said
# 186α – Καλά, ρε, τι χώρα φτωχομπινού. Για μια κατοσταριά kΕυρά να φτάσει να απειλείται Υπουργός στο γραφείο του από μπραβόμπατσους?! Τσ τσ τς…
ΣτοΔγιαλοΧτηνος said
188 Ποια κατοστάρα ρε, εδώ με το σκόιλ ο εν λόγω πήγαινε για ένα ψωροτάληρο σύμφωνα με τη λίστα Πέτσα.
Μαρία said
187
Μ’ αυτή τη λενζερί. Η Μαν. δεν είναι κακόγουστη.
Πριν απο 11 μήνες στο ίνστα απο @evan_mos Κάποιος τώρα κόλλησε και τον Ευρυπίδη.
https://gramho.com/media/2297853328682833933
ΣτοΔγιαλοΧτηνος said
181# Δεν ξέρω ποιον/ποιους αλλά ξέρω από πού ακριβώς. Θέλεις να σου πω? 🙂
sarant said
190 Μάλιστα…
Pedis said
# 190 – Τιγρέ και λεοπάρ πάνε μούρλια στις σκυλούδες.
Pedis said
A few months ago he said in the same spirit that for “those on the left, who think everything can be funded by uncle sugar the taxpayer … there comes a moment when the state must stand back and let the private sector get on with it”.
Nor is Johnson the first person to have viewed the vaccines as a private sector coup. It’s worth remembering that the “AstraZeneca” vaccine was created by scientists at the University of Oxford and developed and distributed by the pharmaceutical giant.
Yet the private sector has emerged as the victor in the public celebration of Covid vaccines.
In truth, an unprecedented amount of public funding has been poured into vaccine research, development and manufacturing.
The leading six vaccine candidates have received an estimated $12bn (£8.7bn) of taxpayer and public money, including $1.7bn for the Oxford/AstraZeneca jab and $2.5bn for the Pfizer/BioNTech candidate.
This level of investment represents a huge risk – but it’s not the only risk that the public sector has taken on.
Governments have used “advanced market commitments” to guarantee that private companies that successfully produce a Covid-19 vaccine are amply rewarded with huge orders.
Capitalism won’t save us from Covid, no matter what Boris Johnson might think
Mariana Mazzucato
https://www.theguardian.com/commentisfree/2021/mar/27/capitalism-covid-boris-johnson-uk-vaccine-state-funding
Πέπε said
@160:
Σωστή παρατήρηση για τα κοινά σύνορα. Αλλά και πάλι, πλεονάζει όταν λέμε «με …[την άλλη χώρα]».
Παρεμπιπτόντως, μιας κι αέφερες στο παράδειγμά σου τη Νομανσλάνδη:
Στο #118 μαθαίνουμε ότι υπάρχει στ’ αλήθεια!
Pedis said
Λαϊκο-θρησκευτική γιορτή των χρωμάτων, Holi, για τον ερχομό της Άνοιξης στην Ινδία
ΣΠ said
160, 195
Η διατύπωση του δημοσιογράφου ήταν «είναι μια από τις οκτώ χώρες με τις οποίες η Ελλάδα έχει κοινά σύνορα», όπου το «κοινά» πράγματι περισσεύει. Όλες αυτές οι διατυπώσεις, βέβαια, μπορούν πολύ απλά να αντικατασταθούν με το «συνορεύει».
Μαρία said
Μαρία said
Pedis said
Αν ένας μπος μινόρ έχει στήσει τέτοια μηχανή ελέω μαφιόζικου φιλελευθερισμού, εκβιάζει υπουργούς, έχει πλάτες σε ηγετικά κλιμάκια της Αστυνομίας κλπ
https://thepressproject.gr/apeiles-apo-ton-menio-fourthioti-kai-skiodeis-diadikasies-katangellei-o-proin-ypourgos-ergasias-g-vroutsis/
τα αναγνωρισμένα, σοβαρά και θεσμικά επιχειρηματικά κλαν θα διοικούν τη χώρα.
Έεεελα!
😲
Μαρία said
Μαρία said
Επιπλέον ο πρώην εκπρόσωπος Τύπου του κόμματος και βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας, Κωνσταντίνος Καραγκούνης, εκτός από τις συχνές εμφανίσεις που έχει πραγματοποιήσει στην τηλεοπτική εκπομπή του Μ. Φουρθιώτη, τον έχει εκπροσωπήσει και νομικά. Συγκεκριμένα, ο Κ. Καραγκούνης εμφανίστηκε σε δίκη που αναβλήθηκε τον περασμένο Νοέμβριο προκειμένου να τον εκπροσωπήσει από κοινού με ακόμη δύο συνηγόρους. Αντίδικος είναι η Τζούλια Αλεξανδράτου, η οποία τον κατηγορεί ότι αυτός είναι που πήρε από το χρηματοκιβώτιο του σπιτιού της στον Διόνυσο 350.000 ευρώ και στη συνέχεια σκηνοθέτησε ληστεία. Η υπόθεση, όπως επιβεβαιώνει ο συνήγορος της Τζ. Αλεξανδράτου Χρήστος Νικολακόπουλος, διαδραματίστηκε τον Αύγουστο του 2010 και έως σήμερα δεν έχει δικαστεί ούτε καν σε πρώτο βαθμό.
Μαρία said
Μαρία said
Spiridione said
Και έχει το θράσος να λέει ότι θα αναλάβει τα έξοδα του Άρη Π.
sarant said
204 !!!
Μαρία said
206
23/1/2021 πβλ. 203
Μαρία said
207
«Η βίλα είναι … το άντρο για τη γγ» https://www.youtube.com/watch?v=UZHsDXFB16Q&t=69s
Pedis said
Κοιτάξτε πού έφτασε ο Μπουμπούκος που ήταν καρικατούρα Φρουφρώτη και χωρίς κάνα σπουδαίο φάντιν!
Για να καταλάβετε για τι μεγαλεία προορίζεται στην Ελληνική Πολιτική σκηνή ο άνδρας αυτός.
Γελάτε-γελάτε.
ΣτοΔγιαλοΧτηνος said
209 Μωρέ δε γελάμε…
Προσωπικά νιώθω μια πώς να την πω, νοσηρή μαζοχιστική περιέργεια για το πώς θα καταλήξει η φάση, έτσι που χοντραίνει κάθε μέρα που περνάει. Η βαλίτσα του Φ. με τα στοιχεία πρέπει νάναι πολύ χοντρή και για πολύ κόσμο. Το εντελώς πεζοδρομιακό μαφιοζιλίκι ξεχειλίζει ολούθε, πρώτη φορά τόσο πολύ.
Pedis said
Και μένα με τρώει η περιέργεια, Χτήνε, σαδιστική, όμως.
Μα δεν ελπίζω, και να σκάσει ο βόθρος … στο τέλος μία από τα ίδια, όπως τόσες άλλες φορές στο παρελθόν. Η δημοκρατία έχει διέξοδα.
ΣτοΔγιαλοΧτηνος said
Γι αυτό και δεν μπορεί να είναι σαδιστική η περιέργεια. Είτε τούτο, είτε το επόμενο αρχίδι, από τα δικά μας νοσοκομεία, σχολεία, δρόμους θα πληρωθεί.
Μαρία said
Στο στόχαστρο Φουρθιώτη ο Καραγκούνης της ΝΔ: «Αμείφθηκε με 3.000 ευρώ και τώρα παριστάνει πως δεν γνωρίζει!»
https://www.documentonews.gr/article/%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%83%CF%84%CF%8C%CF%87%CE%B1%CF%83%CF%84%CF%81%CE%BF-%CF%86%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B8%CE%B9%CF%8E%CF%84%CE%B7-%CE%BF-%CE%BA%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%B3%CE%BA%CE%BF%CF%8D%CE%BD%CE%B7/
Απο Φουρθ.
Pedis said
Θα γούσταρα μάχη τιτάνων: Ρουφιώτης vs Ρουφιάνου
Ότι ήταν … ήταν! Αλλά εδώ ίσως να πρόκειται για πιθανή χειροτέρευση λόγω κόβιντ και καραντίνας.
Σωτήρς said
Θυμηθείτε το 2010 που είχαν κυκλοφορήσει φωτογραφίες με το γιο του Λευτέρη Ζαγορίτη, τότε ναύτη στο Πολεμικό Μουσείο με την Τζούλια Αλεξανδράτου. Μαντέψτε ποιος ήταν ο μάνατζερ της κυρίας.
ΣτοΔγιαλοΧτηνος said
214# A, ώστε αυτό το πόστερ είναι το περίφημο ξεσταύρι. Για να ξέρουμε πού βάζουμε την υπογρ… εεε, το άλλο.
Μαρία said
214
Το είδα νωρίτερα αλλά δεν κατάλαβα τίποτα. Τι σχέση έχει το πόστερ με το σχόλιό του; Μήπως έχασε και τ’ αυγά και τα πασχάλια;
ΣτοΔγιαλοΧτηνος said
217 Και καλά πως αντικατέστησαν το σταυρό με αυγό, ως χρ. σύμβολο.
Μαρία said
218
Στραβομάρα μου. Δεν πρόσεξα τα μπιχλιμπίδια στο φόντο.
Pedis said
# 218, 219 – Φοβάμαι ότι κινείται κατά την εφαπτομένη … προς την αίρεση.
https://www.ekklisiaonline.gr/nea/megali-pempti-giati-vafoume-kokkina-ta-avga/
ΣτοΔγιαλοΧτηνος said
219 Καλά, δεν τρέχει τπτ. Κοίτα μόνο να προμηθευτείς λαδάκι γιατί έχω πληροφορίες πως μετά η πόρτα έγινε ασφαλείας, ως εκ θαύματος, ντιπ αδιάρρηκτη.
https://www.ekklisiaonline.gr/nea/neo-thavma-to-ladaki-tis-panagias-therapefse-gyneka-me-varytato-egkefaliko/
Πέδη, εσύ που τα θυμάσαι, ποιό ήταν εκείνο το έργο, μάλλον του Κεν Λόουτς, που λέγανε για τον παράλυτο που τον πήγανε στη Λούρδη ή κάτι τέτοιο τεσπά, και τον βάλανε στο θαυματουργό νερό με το καροτσάκι του μαζί. Και μετά που τον βγάλανε ήταν ακόμα παράλυτος αλλά το καροτσάκι είχε καινούργια λάστιχα.
spyridos said
221
Raining Stones
ΣτοΔγιαλοΧτηνος said
222 A γειά σου. Κουρκούτι έχει γίνει το κρανίο μου.
Μαρία said
Πέπε said
@214
Ποιον σταυρό; Ποιος μίλησε για χριστιανισμό; Γιατί αποκρύπτετε ότι το ζωγραφιστό αβγό είναι θρησκευτικό σύμβολο για μια μεγάλη μερίδα γάτων;
(Αλήθεια, τα δύο άστρα του Δαβίδ τι είναι;)
Pedis said
# 221 – Ἐπειδὴ ὅμως οἱ ἐνδιαφερόμενοι δὲν προλάβαιναν νὰ ἀνεβοῦν στὸ μοναστήρι, περεπέμφθησαν σὲ πρόσωπο γνωστὸ γιὰ τὴν εὐλάβειά του, τὸ ὁποῖο εἶχε πάρει λαδάκι ἀπὸ τὴν Μονὴ καὶ ἔμενε στὸ Ἀντίρριο. Ἐπειδὴ δέ τὸ πρόσωπο αὐτὸ δὲν εἶχε τὴ δυνατότητα νὰ περιμένει σπίτι γιὰ νὰ ἔρθουν νὰ τὸ πάρουν, τὸ κρέμασε στὸ χερούλι τῆς πόρτας μέσα σ’ ἕνα τσαντάκι.
Οlio sfericato, φίλε. Μπράβο, πολύ προχώ οι μοναχοί στην βιομηχανική κατασκοπία .. Τώρα, και διαβασμένο λάδι συσκευασμένο σε τσαντάκι.
Pedis said
Pedis said
Τώρα;
ΣτοΔγιαλοΧτηνος said
228
Είναι όντως αυτό που λες, olio sfericato? Και το βάζουνε πάνω στο προσούτο? Μάι βίστο.
sarant said
228 Α!
Marina Rodia said
μέχρι να το δω με τα μάτια μου, η «Σουηδική Αραβία» νόμιζα ότι ήταν ανέκδοτο!
Προσθέτω τους «κιονόκρανους του ΟΗΕ» που είχα ακούσει παλιά (1974) να αναφέρεται από ραδιοφωνικό παρουσιαστή.
ΣτοΔγιαλοΧτηνος said
231# Εγώ κρανιόκενους τους ήξερα.
Pedis said
# 229 – Ουπς, τάιπο που λέει κι ο Μπάμπις. Olio sferificato, in perle etc
https://dimolfettafrantoiani.it/blog/conoscere-olio-extravergine-oliva/come-fare-una-perfetta-sferificazione-olio-evo/
https://www.iconmagazine.it/food/olio-sferificato/
Επιτυγχάνεται και με άλλα υγρά προϊόντα, λέει.
Θα είναι θαύμα αν γίνεται με τον αγιασμό. 🤣
ΣτοΔγιαλοΧτηνος said
233 Ρε τους φινόκιους, τι σκεφτήκανε…Stravergine con le palle…Αυτά είναι.
Pedis said
😂
Μαρία said
Επιπλέον για την εκπομπή ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ LIVE μας υποδεικνύατε να παρουσιάζουμε όλα τα αυτά που μας ζητούσατε κατόπιν πολιτικής και φυσικής Ηγεσίας ΕΝΤΟΛΗΣ όπως δηλώνατε προκειμένου να παρουσιάζουμε αφιερώματα στην Ελλάς στους Υπουργούς στους ένστολους με διάρκεια βίντεο άνω των 10 λεπτών το κάθε ένα όλα αυτά αποδεικνύονται μέσω την εκπομπών που έχουν ήδη προβληθεί και δημοσιοποιηθεί μέσω της Εφημερίδας. Μάλιστα μας ζητούσατε να μην προβάλλουμε τις σκηνές και περιστατικά αστυνομικής βίας καθώς χαλούσαν την εικόνα του ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ του υπουργού και του υφυπουργού καθώς και της Γενικής Γραμματέας κ. Νικολάου και ΦΥΣΙΚΑ του Αρχηγού. Όλες τις ανωτέρω υποδείξεις μας τις έστελνε και η αναπληρώτρια εκπρόσωπος τύπου κ. Ρωτζιοκου.
Όλες οι επικοινωνίες – αποδεικτικά στοιχεία (γραπτά μηνύματα, email κ.α) της εκπομπής και της εφημερίδας «Αποκαλυπτικά», στο πλαίσιο του δημοσιογραφικού λειτουργήματος και της δημοσιογραφικής έρευνας, με το Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη και το Αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ είναι σε πλήρη γνώση των νομικών συμβούλων του Ομίλου
P said
π2 said
236-237: Από τα κάμποσα πολύ χτυπητά ορθογραφικά, συντακτικά και εκφραστικά λάθη της επιστολής, αυτό που με ενόχλησε περισσότερο είναι η ανόητη συνήθεια για περιττά κόμματα πριν από αναφορικές προτάσεις: «από πότε το δικαίωμα της κοινωνίας, αλλά κυρίως η αγωνία της, να ενημερωθεί από τον Εκπρόσωπο Τύπου της Ελληνικής Αστυνομίας για τα μέτρα, που λαμβάνονται από την ΕΛ.ΑΣ στο πλαίσιο της αποφυγής διασποράς του κορονοϊού, για τους ελέγχους, που διενεργούνται από το Σώμα καθώς και τι προβλέπεται να πράξει η ΕΛ.ΑΣ κατά την εφαρμογή του νέου πλέγματος μέτρων από την Δευτέρα 5 Απριλίου 2021 (…)». Και τα δύο κόμματα πριν από τα που είναι λάθος και δυσκολεύουν την κατανόηση.
Μαρία said
238
Και όσα προηγούνται, πριν απ’ το άλλα και πριν απ’ την βουλητική πρόταση (να ..), λάθος είναι.
Αυτό να ήταν.
Pedis said
Γιάννης Ιατρού said
236: Φουρθ και σχετικά
θα γελάσει το παρδαλό κατσίκι, όσο περισσότερο θα αποκαλύπτονται με τι και σε ποιούς πλήρωναν (και πληρώνουν) τις υπηρεσίες που έχουν ανάγκη… Και μη νομίζετε πως είναι μόνο αυτός ο ένας, σχεδόν όλοι οι γνωστοί σφουγκοκωλάριοι σιγά-σιγά θα στριμώχνονται να περάσουν την γνωστή πύλη με την επιγραφή (δεν ξέρω αν ο προορισμός έχει περιορισμό στον αριθμό των ατόμων, λόγω κορονοϊού 🙂 ):
Per me si va ne la città dolente,
per me si va ne l’etterno dolore,
per me si va tra la perduta gente.
…
Dinanzi a me non fuor cose create
se non etterne, e io etterno duro.
Lasciate ogne speranza, voi ch’intrate
(III. Canto, Dante A., Divina Comedia)

ΣΠ said
Μαρία said
Απίστευτες εικόνες συνωστισμού και έλλειψης μέτρων κατά της διασποράς του κορονοϊού σημειώθηκαν στην εξόδιο ακολουθία στον Αγιο Στέφανο, του αρχιμανδρίτη, Σαράντη Σαράντου, ο οποίος υπηρετούσε στην ενορία της κοιμήσεως της Θεοτόκου Αμαρουσίου. Όπως φαίνεται και από τις εικόνες πλήθος κόσμου έδωσε το παρών και συγκεκριμένα όπως αναφέρουν οι πληροφορίες βρέθηκαν στο προαύλιο χώρο πάνω από 500 άτομα, τα οποία δεν κρατούσαν αποστάσεις, ενώ αρκετοί από αυτούς δεν φορούσαν και μάσκες. Ο αρχιμανδρίτης Σαράντης Σαράντος ήταν ιδιαίτερα αγαπητός, ενώ σύμφωνα με το ekklisiaonline.gr χαρακτηρίζεται «μαχητής της Ορθοδοξίας».
https://www.ethnos.gr/ellada/152311_agios-stefanos-adianoites-eikones-synostismoy-stin-exodio-akoloythia-arhimandriti
ΣτοΔγιαλοΧτηνος said
Πάω στοίχημα πως η Παλαιτσάκη, μετά από αυτό το επαίσχυντο κωλόχαρτο στο οποίο παραδέχεται πως αυτή κι ο Φ. είναι παπαγάλια της ΓΑΔΑ, θα συνεχίσει να συστήνεται ως δημοσιογράφος. Και, κυρίως, πάω στοίχημα πως θα συνεχίσει να έχει το κοινό της.
Επειδή είμαι ευγενής παιδί πάω μια στιγμή έξω να ρίξω κάτι καργιολίκια και χριστοπαναγίες και επιστρέφω.
Γιάννης Ιατρού said
243: Δεν τους το εύχομαι, αλλά προφανώς αρκετοί απ΄ αυτούς θα τον συναντήσουν γρήγορα. Και θα βάλουν σίγουρα κι άλλους σε μπελάδες. Είναι και ηλικιακά σε μιά άβολη ηλικία, απ΄την άλλη, ακριβώς γι αυτό, παίζει αρκετοί να έχουν κάνει ήδη το εμβόλιο (κι όσοι έχουν εμβολιαστεί, παρ΄ όλο τον εμβολιασμό, φορείς μπορεί να είναι ή να γίνουν και να τον μεταδώσουν σ΄ άλλους…).
Σήμερα είχα πάει για εξετάσεις στο κέντρο της Αθήνας. Τα μαγαζιά που ήταν ανοιχτά, δεν είδα να έχουν πολύ κόσμο μέσα. Στους δρόμους συνήθης κίνηση, χωρίς συνωστισμό, στα όποια πάρκα και πλατείες το ίδιο. Οι περισσότεροι φορούσαν μάσκες, πολλοί νέοι (15-20 ετών τους έκανα πολλούς) δεν φορούσαν ή την είχαν υποσαγώνια👎. Στις στάσεις γινόταν της μουρλής, συνωστισμός κλπ. Τα τρόλεϊ, λεωφορεία που είδα, όχι «σαρδέλες», αλλά αρκετά γεμάτα. Δεν ήταν βέβαια και ώρες αιχμής που ο κόσμος πηγαίνει ή γυρίζει απ΄ την δουλειά του. Περισσότερο μαθητές, γονείς με μικρά παιδιά κλπ. είδα. Αστυνομία, έλεγχοι σε πολύ λίγα σημεία, άτονα, χωρίς «ζήλο».
Μαρία said
245
Τους αμάσκωτους που κουβαλάν το φέρετρο δεν τους κόβω για εμβολιασμένους. Και τι να πω για τα μωρά στη αγκαλιά.
sarant said
241 Μακάρι
242 Μας διαβάζει;
Γιάννης Ιατρού said
246: Νομίζω πως, εκτός από το θέμα των αποστάσεων, είναι σχεδόν η ίδια εικόνα που βλέπει κανείς στους δρόμους:
Με μάσκες, κανονικά, υποσαγώνιες, με την μύτη έξω, όλες τις γνωστές παραλλαγές. Δεν ξέρω αν αυτό οφείλεται σε άγνοια, επιπολαιότητα π.χ. υποεκτίμηση κινδύνου (…«εμένα δεν με πιάνει», …«σαν γρίπη είναι» κλπ. κλπ.), σε ακούσιο γλίστρημα της μάσκας, ή σε άλλους λόγους.
Ακόμα και η εικόνα της μάνας με μάσκα και το μικρό στην αγκαλιά χωρίς καμιά προστασία είναι παρόμοια με αυτήν που είδα σήμερα, όπως είχα σταματήσει σε διάβαση για να περάσουν πεζοί: Πέρασε κι ένα πατέρας με δύο μικρά, το ένα στην αγκαλιά και τ΄ άλλο στο καροτσάκι. Έδινε ακριβώς αυτήν την εικόνα. Εκείνος με μάσκα, τα παιδάκια χωρίς. Αποστάσεις οι περισσότερες τυχαίες, δηλαδή αφού δεν υπήρχε συνωστισμός όπως π.χ. σε στάση λεωφορείου, ε τότε αφήνουν και 1-2 βήματα απόσταση. Αλλά όχι πως πολυπροσέχουν.
Μαρία said
Pedis said
Φρουρά-Φρουρά!
—
Η επόμενη κίνηση των παλαιών και αναγνωρισμένων Μαφιών των Μέσα Ενημέρωσης (ΜΜΕ): αποκάλυψη για σχέσεις Φουρθιώτη με Σύριζα.
Να μου το θυμηθείτε.
Pedis said
μερντ, γμτστνιομουμέσα: των Μέσων
Χαρούλα said
Για την φουρθιωτιάδα
https://www.imerodromos.gr/kataggelia-eter-gia-foyrthioti-eiche-ekfovisei-epitheoritries-toy-sepe/
Μαρία said
250
Άρχισε ήδη απο τουϊτερά με σοβιετικό νικ.
Γιάννης Ιατρού said
Τον Στρατάρχη πήρε το μάτι μου, έμμεσα όμως

Μαρία said
Xαντούμηδες οι μπάτσοι μετά τη Ν. Σμύρνη.
Μαρία said
254
Ναι, αμεσότατα όμως αλλά δεν θέλω να τον λινκάρω.
Pedis said
# 253 – Τίποτα-τίποτα, είναι προβλέψιμοι. Δεν έχει πλάκα.
Για να δούμε τώρα για πότε θα το κοπιάρει ο Τάκις και το κάνει κρύα γελοίο γραφία ο Πετρουλάκης.
Μαρία said
Pedis said
# 256 – OK τα είδα. Πήρε μπροστά η μηχανή, λοιπόν, έχει και Παππά (όχι τον δικόν τους, τον άλλον). Όπως τα ξέρεις, τώρα: Τάκις, Πάσχος, Πρετεντέρης και κομπανία μπέλλα, στο μεταξύ θα κυλήσουν μερικά έξτρα ψιλά κάτω από τον πάγκο για το παπαράκι και την παρέα του, και πάμε γι άλλα.
ΣτοΔγιαλοΧτηνος said
214
Χαλαρωτικά μεζεδάκια | Οι λέξεις έχουν τη δική τους ιστορία – Kon/Spira[l] said
[…] Χαλαρωτικά διότι από σήμερα χαλαρώνουν οι περιορισμοί (στην πράξη εχουν χαλαρώσει εδώ και μέρες -δημοσιογράφοι από κάποιον τηλεοπτικό σταθμό έκαναν τη διαδρομή Αθήνα-Γύθειο από την εθνική οδό χωρίς να τους σταματήσουν πουθενά για έλεγχο). Χαλαρώνουν οι περιορισμοί όχι επειδή έχουμε ρίξει στο ελάχιστο τους σχετικούς δείκτες για την εξάπλωση της πανδημίας -κάθε άλλο, ο αριθμός… — Weiterlesen sarantakos.wordpress.com/2021/04/03/meze-473/ […]
Γιάννης Ιατρού said
260: Οι καιροί αλλάζουν…

Μαρία said
Τούμπα
ΣΠ said
Θράσος.
https://www.reader.gr/koinonia/367917/o-foyrthiotis-prosefyge-sto-ste-gia-na-parei-piso-ti-froyra-astynomikon
Μαρία said
Αυτοσαρκασμός.
Pedis said
# 265 – Έλεος. Πόση ματαιοφιλοδοξία πιά. Και σε αυτήν την ηλικία!
—
Πάνε στην εκπομπή, τους ξεφτιλίζει και βαράνε και προσοχή τραυλίζοντας.
Μαρία said
266
Ξεφτίλας ο Κοζανίτης. Βλ. 213, για να δεις τι προηγήθηκε. Όλα αυτά βέβαια μόλις του αποσύρανε τη φρουρά.
Μαρία said
Μαρία said
Πολύ καλό ρεπορτάζ.
Μαρία said
Μαρία said
ΕΦΗ - ΕΦΗ said
η πρωτοεμφανιζόμενη Swiss Med που πήρε ανάθεση 20 εκατ. ευρώ για προμήθεια rapid test
https://insidestory.gr/article/covid19-protoemfanizomeni-swiss-med-anathesi-20-ekat-eyro-rapid
Γιάννης Ιατρού said
272: Δεν είναι το πρώτο τους εμπεριστατωμένο ρεπορτάζ (και πιστεύω θα διαβάσουμε κι άλλα, με όλα αυτά που συμβαίνουν αυτήν την εποχή😡) Κι η δημοσιογράφος ενημερωμένη 🤩.
Προχθές έγραφαν και για τα λεωφορεία που όλο έρχονται…🤔😎
Από τα λίγα μέσα που δεν έχουν διαφημίσεις και κάνουν καλές έρευνες/αναλύσεις και ρεπορτάζ. Κατ΄ εμέ αξίζουν να υποστηριχθούν.👍
Γιάννης Ιατρού said
273: (συνέχεια) και το Reporters United είναι επίσης μια αξιόλογη προσπάθεια για να μην έχουμε μόνο την την πετσωμένη και γλοιώδη «δημοσιογραφία» που θέλει να μας επιβάλλει η πολιτική σκηνή, ειδικά η τωρινή κυβέρνηση/επιχειρηματικά συμφέροντα που έχουν (με την ευρύτερη έννοια) στην κατοχή τους το >95% των ΜΜΕ.
Μαρία said
Γιάννης Ιατρού said
Καλά, το σκόιλ ελικίκου κλπ. που ξέραμε ήταν καθαρεύουσα μπροστά σ΄ αυτό 😂
Γιάννης Ιατρού said
Για να το διαψεύσουν… κάτι είχαν στον νού τους

Ρεντίκολα…
Παραλίγο… εκλογές από «τεχνικό σφάλμα» -Οι εξηγήσεις ΥΠΕΣ
ΣτοΔγιαλοΧτηνος said
276 Κάτσε γιατί δεν κατάλαβα. Το απόκλιντρο που παραπροείται και η χρόδα που παραλάει είναι μεσαιωνικοί τεχνικοί όροι της υφαντουργίας. Τι έχουνε να κάνουνε με τα φαρμακεία? 😂 🤣
Γιάννης Ιατρού said
276: (συνέχεια, έχει κι άλλο 😂😂) στο http://www.e-prescription.gr/selftestcovid19/displays/execution/fast/add

Υποθέτω πως είναι bug από το Ελλάδα 2.0, μόλις θα βγει η νέα έκδοση, αυτή του Ελλάδα 2.1 και θα διορθωθεί… ΞΕΦΤΙΛΕΣ
Μαρία said
276
Και 🙂
Γιάννης Ιατρού said
https://www.e-prescription.gr/selftestcovid19/displays/execution/fast/add
Μαρία said
Ιταλία!
Μαρία said
ΣτοΔγιαλοΧτηνος said
Μαρία said
Μαρία said
Ερώτηση: Οι μαθητές φαίνεται να πρέπει να πραγματοποιούν δύο self test την εβδομάδα, προκειμένου να έχουν την δυνατότητα πρόσβασης στις τάξεις του Λυκείου που επαναλειτουργούν από την Δευτέρα 12 Απριλίου. Ωστόσο, είναι ασαφές το πόσα self test θα έχουν διαθέσιμα ανά εβδομάδα. Ποιον αριθμό θα διαθέτουν τα φαρμακεία ανά ΑΜΚΑ και ανά εβδομάδα στους πολίτες;
Γ.Δ.: Το σύστημα είναι σχεδιασμένο να αποδέχεται μονάχα 1 τεστ την εβδομάδα ανά ΑΜΚΑ. Δηλαδή ένας μαθητής ή καθηγητής δεν έχει δυνατότητα να προμηθευτεί σε μία εβδομάδα άνω του ενός self test, από εκείνα που χορηγούνται δωρεάν στον κόσμο. Η μόνη πιθανή εναλλακτική σε μία τυχόν απόφαση της κυβέρνησης να διεξάγει ένας δικαιούχος, πχ. καθηγητής ή μαθητής Λυκείου, 2 τεστ ανά εβδομάδα, είναι να αναγκαστεί να πληρώσει το δεύτερο τεστ από την τσέπη του, θέλει δεν θέλει. https://www.avgi.gr/koinonia/383966_oi-farmakopoioi-adeiazoyn-tin-kerameos-den-yparhei-i-dynatotita-gia-2-test-tin
Γιάννης Ιατρού said
#280: Λού που είσαι ρε συ; Θέλουμε στιχάκι επί του θέματος, π.χ.
τα μάτια σου με καίνε γιατί είσαι τενεκένε
ΣτοΔγιαλοΧτηνος said
Νταξ γελάμε με τον τενεκένε και τη χρόδα αλλά εδώ πρόκειται για κυριολεκτικά δολοφονική παραποίηση των οδηγιών χρήσης, προφανώς για να μασήξουνε οι όποιοι κολλητοί έμποροι που είχαν τα συγκεκριμένα σε στοκ κ θέλανε να τα σπρώξουνε. Ή παίζει κάτι άλλο?
Αν το καταλαβαίνω σωστά, είσαι ασυμπτωματικός φορέας, κάνεις το αυτοτέστ με λάθος τρόπο, βγαίνει αρνητικό και μετά χαλαρά και εν αγνοία σου σπέρνεις το θάνατο στο διάβα σου.
Μαρία said
288
Τι στοκ, ρε συ. Φρέσκο εμπόρευμα είναι. Στο μεταξύ τα τρελά της πλατφόρμας διορθώθηκαν.
Την αξιοπιστία των σελφ τη συζητήσαμε. Ζήτημα να πιάνει ένα 40%.
Αυτό που ξεφούρνισε στα παππούδια ο Κυριάκος το είδατε; Παρηγοριά στον άρρωστο.
«Μη κοροϊδευόμαστε, ο κορωνοϊός είναι κακή αρρώστια και όσο πιο μεγάλος είσαι τόσο πιο επικίνδυνο είναι να πάθεις κάποια σοβαρή επιπλοκή. Για να σας δώσω ένα μόνο στατιστικό στοιχείο το οποίο νομίζω ότι έχει ένα ενδιαφέρον, κοίταζα λίγο τις διασωληνώσεις του μήνα Μαρτίου και από τις 200 διασωληνώσεις που κάναμε τον Μάρτιο μόνο τρεις αφορούσαν συμπολίτες μας οι οποίοι ήταν πλήρως εμβολιασμένοι. Οι 197 από τις 200 διασωληνώσεις ήταν συμπολίτες μας οι οποίοι δεν είχαν πλήρως εμβολιαστεί» https://www.avgi.gr/koinonia/383982_treis-diasolinothikan-kai-itan-pliros-emboliasmenoi
Υποτίθεται οτι εμβολιαζόμαστε, ώστε, αν τον αρπάξουμε, να το περάσουμε ελαφρά.
π2 said
289: Η altera pars λέει ότι ήταν fake news εξαρχής, οφειλόμενο σε ρύθμιση αυτόματου περάσματος της σελίδας από google translate, και πιθανότατα έχει δίκιο.
Μαρία said
290
Τη ρύθμιση την έκαναν οι τουϊτεράδες; Το μεταφραστήρι μέχρι τώρα δεν μου έτυχε να βγάζει ανύπαρκτες λέξεις.
Γιάννης Ιατρού said
Να μεταφράσει τα ελληνικά σε ελληνικά; Ή ήταν τα μενού στα αγγλικά, σε σελίδα για ‘Έλληνες χρήστες του ΗΔΙΚΑ;
Μάλλον πρόχειρες δικαιολογίες.
loukretia50 said
Σβέλτα σέλφικα να καίνε
«Μαθημένε τενεκένε»
Πέπε said
@283 (πρώτο λινκ)
Στην τελευταία φωτογραφία τι κοιτάμε; Έχει γυρίνο στο ποτήρι;
Γιάννης Ιατρού said
Μπορεί νά ΄ναι και βδέλλα, τον πάτο 🙂
π2 said
291: Τι να σου πω, ας αποφανθούν οι ειδικοί. Κρίνω από το ότι ο Ηλιόπουλος κατέβασε νωρίς το σχετικό τουίτ, κι από κάποιες μαρτυρίες φαρμακοποιών ότι δεν είδαν κανένα τέτοιο πρόβλημα χτες το πρωί. Μπορεί να κάνω λάθος, γιατί δεν ξέρω τι να πιστέψω πλέον.
Υπάρχει ένα πρόβλημα στο τοξικό περιβάλλον στο οποίο ζούμε, το οποίο ενισχύεται από τη βιαστική και παραταξιακή λειτουργία των ΜΚΔ. Όταν βλέπει π.χ. κανείς πρωθυπουργό, κορυφαίους υπουργούς, την ηγεσία της αστυνομίας να λένε ξεδιάντροπα in your face ψέματα, τείνει να πιστέψει αυτομάτως οτιδήποτε αντιβαίνει στο κυρίαρχο αφήγημα, και να το πιστέψει αμέσως, χωρίς να το αξιολογήσει, ερευνήσει κλπ. Το αποτέλεσμα είναι λάθη. Όλοι πιστέψαμε προχτές τον φαρμακοποιό που είπε ότι τα σελφ τεστ ήταν στην πραγματικότητα rapid, ενώ απλά δεν είδε, ή έκανε ότι δεν είδε ότι SARS-CoV-2 Rapid Antigen Test και SARS-CoV-2 Rapid Antigen Test Nasal δεν είναι το ίδιο πράγμα. Ναι, υπάρχει ένα θέμα με το κατά πόσον είναι εύκολα στη χρήση από ιδιώτη, ναι υπάρχει η κουτοπονηριά με τις οδηγίες, αλλά δεν είναι rapid test. Το ίδιο και με τη Siemens. Όλοι, πρώτος εγώ, πιστέψαμε ότι δεν είναι τυχαίο που πήρε έγκριση το τεστ της Siemens σχεδόν ταυτόχρονα με τον βιαστικό διαγωνισμό. Κι αν εμείς δικαιούμαστε να μην ψάξουμε τις λεπτομέρειες του διαγωνισμού (που απέκλειαν το τεστ της Siemens), οι δημοσιογράφοι που ανέδειξαν το θέμα δεν δικαιούνται να μην το ψάξουν. Το βλέπω και σε μένα, που νόμιζα ότι δεν είμαι ο μέσος χρήστης ΜΚΔ: η πρώτη μου αντίδραση όταν είδα το μιμίδιο με τη Μανωλίδου, ήταν να πιστέψω ότι ήταν πραγματικό (παρασύροντας και κόσμο, δυστυχώς). Δεν μου πέρασε από το μυαλό να σκεφτώ ότι δεν είναι πιθανό να είναι πραγματικό, ακριβώς γιατί έχουμε συνηθίσει να είναι πραγματικά διάφορα εξωφρενικά. Αν είχα αφήσει να περάσουν πέντε λεπτά και το σκεπτόμουν καλύτερα, δεν θα την πατούσα.
Η κυρίαρχη λογική των ΜΚΔ είναι ένας τέτοιου τύπου θόρυβος εκατέρωθεν. Τις προάλλες διάβαζα για την τακτική του firehosing (https://en.wikipedia.org/wiki/Firehose_of_falsehood) που μοιάζει βασική επικοινωνιακή επιλογή της κυβέρνησης. Το firehosing δεν καταπολεμείται με τα ίδια μέσα. Απαιτείται αλλαγή γηπέδου, ιεράρχηση σημαντικών και ασήμαντων κλπ. Αλλιώς κερδίζει όποιος έχει την ισχυρότερη μάνικα.
Γιάννης Ιατρού said
Πάει ο αστυνομικός συντάκτης… Προφανώς όποιος ξέρει πολλά πεθαίνει νέος
Γιώργος Καραϊβάζ: Δολοφόνησαν τον δημοσιογράφο σε ενέδρα στον Άλιμο
Γιάννης Ιατρού said
Θα γελάσει το παρδαλό κατσίκι….
Το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους αποφάνθηκε πως το σκάνδαλο Novartis είναι υπαρκτό και καραμπινάτο. Με τη γνωμοδότησή του δικαιώνει και το έργο της Ελένης Τουλουπάκη και εκθέτει τους οπαδούς της σκευωρίας.
gpointofview said
# 297
Να ρίχνουμε καμιά ματιά και στα σημερινά σχόλια ( # 91 της 4-9-21), έτσι ;
Γιάννης Ιατρού said
299: χαχαχα, ναι ρε, όντως!
Μαρία said
298
Μπαγιάτικο, του Ιανουαρίου. https://www.efsyn.gr/politiki/i-apopsi-tis-efsyn/275906_skandalo-kai-me-anotates-ypografes
Φρέσκο είν’ αυτό 🙂
Τον θυμάστε; Εμφανίζεται σε τοπικά κανάλια ο «γιατρός».
π2 said
291, κλπ.: https://kosmodromio.gr/2021/04/11/skoil-elikikou-google-translate/